رایحه ظهور

ترویج "مهدی هراسی" در رسانه های غربی، کینه بی پایان دشمنان از احمدی نژاد و انقلاب اسلامی + فیلم


همچنانکه می دانیم غرب از دهها سال قبل پروژه آخرالزمانی خود را آغاز کرد و توانست افکار عمومی جهان را برای لشگرکشی به خاورمیانه آماده سازد ، اما با زیرکی ، مقاومت و افشاگری جبهه حق در مجامع بین المللی این نقشه شیطانی بدون دادن نتیجه دلخواه به تدریج رنگ باخت اما از سوی دگر این تحولات عملاً باور عمیقی را در میان ملتهای مسلمان به نزدیکی ظهور ایجاد نمود تا فرآیند جدیدی از تغییر در خاورمیانه شکل گیرد ، تغییری آخرالزمانی که سران غرب به سرعت خطر بزرگ آن را حس کردند و این موجب شد تا موج جدیدی از مهدی هراسی در رسانه های غربی راه بیفتد.

» ابتدای نظرات (793)

 

 

نشانه های این تحول و حرکت آخرالزمانی که چون حرکت ملتها پرچمدار آن ایران اسلامی بود در اواسط دهه نود و با سخنرانی های نماینده ملت ایران در محافل داخلی و مجامع بین المللی آغاز شد و به تدریج زمزمه آن در میان معتقدان به مهدویت و ظهور در جای جای سرزمین های اسلامی از ایران تا عراق و از بحرین تا عربستان و یمن و از سوریه تا مصر پیچید و موجب شد تا غرب مجبور شود این بار در موضعی تدافعی به مقابله با این موج برخیزد.

 

فیلمی که به حضور عزیزان تقدیم می گردد نمونه ای از این دست تقلاها برای مخدوش کردن تحول مسلمانان در انتظار ظهور و اعتقاد به نزدیکی آن است ، در این فیلم مستندگونه که حدود یک سال قبل ، از شبکه فاکس نیوز آمریکا که به سیاستهای ضدایرانی مشهور است ، پخش گردید ، با اطلاعات و برداشتها و تحلیل های سطحی و غلط از متون اسلامی تلاش می شود که به مخاطب چنین القاء شود که جهان در آستانه یک فاجعه بزرگ قرار دارد ، مجری به همراه میهمانان دعوت شده که یکی استاد دانشگاه مسلمان سکولار است و دیگری نویسنده کتاب "ضد مسیح اسلامی" و برخی افراد دیگر است ، تلاش دارند که مطالب خود را مستند و برگرفته از روایات مسلمانان نشان داده و در عین حال اعتقاد و انتظار ظهور امام عصر(عج) را مسئله ای خشن و مستلزم هرج و مرج و کشتار تداعی کنند.

در طول فیلم به بینندگان چنین القاء می شود که زمینه ظهور امام دوازدهم شیعیان بنا بر اعتقاد خودشان در بستری از آشوب و درگیری و خون فراهم خواهد شد فلذاست که مسلمانان و شیعیان و سران آنها چون احمدی نژاد اعتقاد دارند برای نزدیک تر کردن ظهور باید به آشوب و درگیری و جنگ دامن زد و آن را رسالت خود می دانند.

 

فیلم با نشان دادن صحنه هایی از تظاهرات مردمی در طول بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان تلاش می کند که درگیریهای خاورمیانه را نیز در همین راستا نشان دهد ، اما آنچه در طول فیلم بارز و برجسته است و بسیار به چشم می خورد تلاش مجری و میهمانان برای معرفی احمدی نژاد بعنوان فردی تندرو و خشونت طلب است فردی که خود را ملزم به زمینه سازی ظهور می داند فلذا تلاش می کند تا آشوب آخرالزمانی را بر علیه اسرائیل و غرب براه بیندازد ، فیلم تلاش می کند تا با چهره خطرناک و خشن از احمدی نژاد با نمایش فیلم های مختلف از وی در طول سفرهای استانی تا سازمان ملل و مصاحبه ها ، انتخاب سخنان وی پیرامون ظهور و مهدویت ، گفته های خود را هرچه بیشتر مستند سازد و در نهایت نتیجه می گیرد تا ایران بهترین راه برای براه انداختن آشوب در خاورمیانه را حمله هسته ای به اسرائیل می داند!

در بخشی از این فیلم می بینیم :

آنها معتقدند که امام دوازدهم(مسیحای اسلام) در زمان آشوب خواهد آمد ، در زمان اغتشاش در خاورمیانه و به همین علت رهبران ایران به سرعت به دنبال ساخت موشک و تسلیحات هسته ای هستند! تا بوسیله آن آشوبی بپاکنند تا امام دوازدهم مجبور به ظهور شود!

و آنگاه به بینندگان چنین القاء می شود تا برای نجات جامعه غربی باید مطالبه و حرکتی مردمی در سطح جهان و حداقل در میان مسیحیان و یهودیان بر علیه این روند خطرناک شکل گیرد .

ضمن تشکر از کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد که کار ترجمه و تهیه این فیلم را انجام داده اند برای اطلاع بهتر و بیشتر عزیزان این فیلم در سه قسمت تقدیم دوستان می شود.

 

دانلود مستند پخش شده FoxNews درباره امام زمان

 

قسمت اول

لینک دانلودلینک کمکیلینک کمکی

.

قسمت دوم

لینک دانلودلینک کمکیلینک کمکی

.

قسمت سوم

لینک دانلودلینک کمکیلینک کمکی

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-16 #793 علی 1392-03-18 01:50
دلم میسوزه برای این مملکت افرادی مثل احمدی نژاد با اون همه خرافات ادعای بصیرت داره ولی از نسل یهودیت ببینید شما چقدر در خرافات فرو رفتید که از دورو ورتون خبر ندارید اگر اسرائیل میخواست این مملکت رو به نابودی بکشونه به این راحتی نمیتونست که احمدی نژاد این کار رو کرد یا مشایی که حکومتی برای اون پولهای گم شده در کیش درست کنه خداوند همه شما رو به راه راست هدایت کنه که اینقدر دارید با دین مردم بازی میکنید .
نقل قول کردن
-5 #792 ناصر 1392-03-06 01:00
واقعا"که خیلی اعتماد به نفس میخواهد.رهبری عزیز راجع به رفتار دکتر احمدی نژاد در یکشنبه سیاه آن حرفها را به هرکه می زدند از خجالت ،آب میشد،ماشاءالله هنوزهم اینقدر روابط را حسنه توصیف می کنید؟آقای احمدی نژاد،اگر حمایت رهبری گرانقدر نبود که سال 84 اعضای خانواده تان هم به شما رأی نمی دادند.ولی شما هم انصافا"خوب جواب حمایتشان را دادید.وجواب حمایت حضرت آیت الله مصباح.محبت و حمایت همه خواص و عوام را به حمایت کورکورانه از آقای مشائی فروختید.بالاخره جناب دکتر عزیز، بفرما دوستی با ایشان کیلوئی چند برات آب خورده؟
نقل قول کردن
+2 #791 همت 1392-03-01 17:53
وبلاگ حامیان مشایی:

اولین موضع رسمی مهندس مشایی نسبت به عدم احراز صلاحیت شان،

در جمع حامیان بهاری اش:


کار، کار خداست. إن شاءالله ما با قاطعیت پیروز هستیم

مهمترین برنامه دولت یازدهم از زبان مهندس مشایی + فایل صوتی



به همه دوستان در سراسر کشور سلام بنده را برسانید، بفرمایید بنده (مشایی) کوچکترین همه شما هستم. اصلا کار ما نیست که. من بارها گفته ام. کار، کار خداست. ما پای کار خدا هستیم. از خدا هم استعانت می کنیم، در این کار خودش، یک کاری به ما بدهد. به لطف خدا رأی مان هم بسیار بسیار بالاست. إن شاءالله ورود هم پیدا بکنیم با قاطعیت پیروز هستیم. و إن شاءالله آن قاطعیت هم همه مشکلات سر راه ما را، هم در داخل و هم در خارج برخواهد داشت.


hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #790 محمد 1392-03-01 13:21
سلام
ستاد ویدئویی مردمی دکتر سعید جلیلی
www.resanehha.com/drjalily
نقل قول کردن
+1 #789 همت 1392-02-31 18:08
جبهه حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی

آینده از آن حزب اللهی هاست...





دانلود کلیپ / گناه من این است که یار اسفندم + (لینک دانلود)



زنده باد بهار


hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #788 حسن.س. 1392-02-30 23:30
الحمدالله رب العالمین...

روز آخر انتخابات که ثبت نام نمودی ، دلم آرام گرفت...

می خواستم که اهداف دکتر احمدی نژاد ادامه یابد اما بدون حواشی این دو سال....



وقتی آیت الله مصباح از دکتر لنکرانی حمایت نمود با تمام احترام قبلی عمیق برای ایشان، ناراحت شدم....خیلی دعا نمودیم که درست شود..الحمدالله که امروز دکتر لنکرانی رفتند....



این چند سال به دکتر احمدی نژاد خیلی ظلم شده است
...مهندس مشایی هم مرد روشن و متفکری است..خیلی هم پشت سر ایشان حرف های نادرست گفته شد.

..اما می دانم اگر مشایی رئیس جمهور شود آب بردن لانه ی مورچه های خیابان هم به گردن احمدی نژاد می افتند و همین اوضاع این دو سال آخر تشدید می شود...



اما دکتر سعید جلیلی عزیز...شما همه ی مزیت های دیگران را دارید بدون این حواشی ها...ان شاء الله تا آخر سرافراز بمانید و همیشه خداوند با شما باشد...




اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+2 #787 همت 1392-02-30 14:05
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس مشایی


سخنرانی مهندس مشایی در جمع طلاب حوزه علمیه قم

شنبه 28 اردیبهشت 1392



* آقای مصباح باید پاسخگوی علت مخالفت شان با دولت باشند، نه بنده

* پاسخ مهندس مشایی به شبهات مکتب ایران / اومانیسم / بسیجی کردن کورش و....

* موضع سخنگوی شورای نگهبان درباره حضور رئیس جمهور در ستاد انتخابات، کاملا اشتباه و غیرقانونی بود.

* دستگاه‌هایی که اسم آن کافی است تا شما پایبندی به ارزش‌های دینی و صداقت را از آن انتظار داشته باشید ولی نه تنها دو خبر دروغ شبکه صهیونیستی و گاردین انگلیس در آن چاپ شده بود بلکه اخبار دروغ بسیاری از من نقل شده بود که من اصلا از آنها اطلاع نداشتم.

* دوستان عزیز می توانند پاسخ های مهندس مشایی به سوالات و شبهات طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم را از طریق فایل صوتی این مراسم بشنوند و در اختیار سایر مخاطبان جویای حقیقت قرار بدهند.





دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع طلاب حوزه علمیه قم



هشدار:

تمام کسانی که میخواهند فایل صوتی را در جاهای دیگری منتشر کنند، با رعایت تقوای الهی و رسانه ای از برش دادن فایل صوتی سخنان مهندس مشایی جدا خودداری کنند و فایل صوتی را بصورت کامل در اختیار مخاطب قرار دهند.



زنده باد بهار


hamianemashaei. blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #786 West 1392-02-28 21:17
in the name of Lucifer!
ma mahdi (A.J) harasi nakard
akhmadinejad harasi kard!
shoma gharb harasi kard!
shoma estekbar harasi kard
estekbar jahani (Cabal) keh nadasht tarsi
shoma bikhod tarsid
az ma looloo sakht
ma hamisheh bood doost
shoma in ra nafahmid
shoma sefandsiar rahim mashi harasi kard!
ma system tahvieh electroniki mosibatbar sakht
shoma in system ra ghablan dar yazd dasht
ma bood keili keili gagool
dar google search kard fahmid
نقل قول کردن
+1 #785 سوال 1392-02-27 17:52
به نقل از همت:





hamianemashaei.blogfa.com


قبول دارم ریش ملاک نیست ولی چرا گذشته مشایی ریش میزاشته ولی الان نمیزاره
نقل قول کردن
0 #784 همت 1392-02-27 12:38
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی


فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع حامیان بهاری اش (24 اردیبهشت 92) + دانلود


روایت مرد بهاری از علت کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری: من چرا آمدم....





دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی + لینک دانلود





hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #783 محمد صادق 1392-02-25 17:56
امام خامنه ای امروز در دیدار اقشار مختلف مردم به بیان نکان بسیار مهمی از انتخابات ریاست جمهوری پرداختند، در بخشی از سخنان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم با ذکر نکته مهم فرمودند::
« معیار اصلی [در انتخاب اصلح] این است که کسانی سر کار بیایند که همتشون بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد
انسان هایی باشند که مصداق "ان الذین قالو ربنا الله ثم الستقامو" اهل استقامت اهل ایستادگی زرهی پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشون بپوشند وارد میدان بشوند.»


آیا این آیه شریفه علت شکل گیری ونام گذاری وشعار جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیست؟!


نقل قول کردن
+1 #782 BatonBum 1392-02-23 22:09
خدا همه شمارو شفا بده
نقل قول کردن
-4 #781 سعيد 1392-02-23 22:05
با سلام دوستان فته جديد در راه است خود احمدي نژاد اين فتنه رو كليد زده من كه تا قبل اين كارش ازش خوشم ميومد اما ديگه مهره سوخته شده و بايد دور بندازيش اين مقاله رو بخونيد تا متوجه بشيد
نويسنده مقاله : شريعتمداري
www.h-shariatmadari.blogfa.com/post-278.aspx
البته بازم خدا به راه راست هدايتش كنه
نقل قول کردن
+2 #780 محمد 1392-02-23 13:44
در انقلاب خمینی هدف ظهور ولی است


قسم به اسم بهاران ، بهار نزدیک است

قسم به نم نم باران ، بهار نزدیک است



به حکم آنکه خدا گفت " أن نمنّ علی"

قسم به حضرت یزدان ، بهار نزدیک است



در انقلاب خمینی هدف ظهور ولی است

قسم به پیر جماران ، بهار نزدیک است



شهید رفته و خون داده تا بهار آید

قسم به خون شهیدان ، بهار نزدیک است



امام خامنه ای سیّدی خراسانی است

قسم به "یار خراسان" بهار نزدیک است



بگو دو ذکر ؛ یکی "زنده باد فصل بهار !"

و دیگر اینکه به قرآن "بهار نزدیک است"


"السلام علیک یا ربیع الانام

به سوی دولت اسلامی
نقل قول کردن
+1 #779 رصد 1392-02-21 23:07
به نقل از نخست وزير مجازي!:
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام :D @};- @};-
آخيش اينجا ميشه نفس كشيد! :D
تو رو خدا يكي به من بگه اين جناب رفسنجاني با چه رويي اومده ثبت نام!!!
مي خوام داد بزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!! X( X( X(


سلام نخست وزیر مجازی! عزیز

شما باید تشریف بیارید پست اصلی
اینجا که بحث نیست که
فقط یه نظره
اونجا دارن همدیگه رو تیکه پاره میکنن :D

بیاید اینجا :x

www.u313.ir/.../

در صفحه اصلی
پست ویژه بزرگتر و بالای مطالب وسط قرار گرفته
و بحث ها همیشه معمولا در اونجا ادامه داره

رصد @};-
نقل قول کردن
+2 #778 نخست وزير مجازي! 1392-02-21 22:48
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام :D @};- @};-
آخيش اينجا ميشه نفس كشيد! :D
تو رو خدا يكي به من بگه اين جناب رفسنجاني با چه رويي اومده ثبت نام!!!
مي خوام داد بزنم!!!!!!!!!!! !!!!!!! X( X( X(
نقل قول کردن
+4 #777 علی 1392-02-21 18:10
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
-1 #776 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:21
بصیرت، باید عاشورایی باشد

◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)

tarazoo.blog.ir

-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری

-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...

-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
-1 #775 علی 1392-02-20 23:54
با سلام خدمت خوانندگان محترم
اگر به دنبال مطالب حقه ناب محمدی می گردید فقط لازم است به وبلاگ عرفان شیعی(amini142.parsiblog.com/) سری بزنید و با مطالب والای عرفانی اشنا شوید ضمنا شرح کتاب شریف سرح العیون فی شرح العیون جناب حضرت استاد حسن زاده املی توسط استاد مکرم حضرت حجة السلام و المسلمین استاد حوزه و دانشگاه عبدالله امینی آبادانی بهره مند بشوید کافیست یک بار سر بزنید.
نقل قول کردن
-2 #774 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-20 23:42
دربـــاره یـک نـفــر
about-one-person.blogfa.com

حجّةالإسلام قرائتی:
آدم منحرفی است می گوید من حکمم از امام زمان است

...متن کامل این مطلب در آدرس بالاست...
حتما بخوانید و نظر دهید...
نقل قول کردن
-1 #773 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-20 23:40
دربـــاره یـک نـفــر
نقل قول:
نقل قول:
about-one-person.blogfa.com

حجّةالإسلام قرائتی:
آدم منحرفی است می گوید من حکمم از امام زمان است

...متن کامل این مطلب در آدرس بالاست...
حتما بخوانید و نظر دهید...
نقل قول کردن
-2 #772 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-20 23:38
دربـــاره یـک نـفــر

نقل قول:
about-one-person.blogfa.com

حجّةالإسلام قرائتی:
آدم منحرفی است می گوید من حکمم از امام زمان است

...متن کامل این مطلب در آدرس بالاست...
حتما بخوانید و نظر دهید...
نقل قول کردن
-1 #771 روزبه محمدی 1392-02-19 14:33
«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی - سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(18)


سخنرانی مهندس مشایی در آیین گرامیداشت هفته تجلیل از مقام والای زن و معلم





* کسانی که اجازه سوال به مردم نمی‌دهند، نمی‌توانند خود را به خدا نسبت دهند.

* با ابزار زور و سلاح، کمال و پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد و اصولاً جنس این ابزار از «زمستان» است. اما کمال، آفرینش و علم از جنس بهار است.


سفر استانی هیات دولت به مازندران - 18 اردیبهشت 92
دیدار اسفندیار رحیم مشاییˈ با آیت الله ˈنظری خادم الشریعهˈ از علمای مازندران



«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-4 #770 روزبه محمدی 1392-02-19 14:31
«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی - سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(18)


سخنرانی مهندس مشایی در آیین گرامیداشت هفته تجلیل از مقام والای زن و معلم





* کسانی که اجازه سوال به مردم نمی‌دهند، نمی‌توانند خود را به خدا نسبت دهند.

* با ابزار زور و سلاح، کمال و پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد و اصولاً جنس این ابزار از «زمستان» است. اما کمال، آفرینش و علم از جنس بهار است.


سفر استانی هیات دولت به مازندران - 18 اردیبهشت 92
دیدار اسفندیار رحیم مشاییˈ با آیت الله ˈنظری خادم الشریعهˈ از علمای مازندران
s4.picofile.com/file/7755789244/Arash_Khamoushi_15_of_23_.jpg
«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-4 #769 مجتبی 1392-02-17 21:38
به نقل از روزبه محمدی:
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(17)

قابل توجه ائمه جمعه اصفهان، تبریز و مشهد

طباطبایی نژاد - مجتهد شبستری - سید احمد علم الهدی

مقام معظم رهبری درباره "تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن" برزگان کشور،

(علی الخصوص این سه بزرگوار!!!) در جمع اعضای مجلس خبرگان می فرمایند:

«پيرها هم محتاج نصيحتند؛ آنها هم بايد توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، اين هم وظيفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت ميكشند و تلاش ميكنند و شب و روز خودشان را ميكُشند، براى اينكه طبق حركت اسلامى يك كارى انجام بگيرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسيار سنگين انجام بگيرد؛ اما انسان يك خبر دروغى را بشنود، بنا كند همه‌ى اينها را زير سؤال بردن - مسئولين دولتى را، ديگران را، ديگران را - اين هم مصلحت نيست، اين هم خلاف است. هم جوانها بايد مراقبت كنند، هم پيرها بايد مراقبت كنند. ما، هم در جوانى‌مان احتياج به نصيحت داريم، هم حالا كه پير شديم، احتياج به نصيحت داريم.»(لینک)

ادامه مطلب را در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید.....



درود بر آیت الله حسنی



«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com


جناب سلمان آنلاین ، لطفا این سند رو هم مطالعه بفرمایید تا ایمان شما بر پاکی!!! دار و دسته دکتر احمدی نژاد صدافزون شود ...
tabnak.ir/.../...
نقل قول کردن
0 #768 روزبه محمدی 1392-02-15 15:53
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(17)

قابل توجه ائمه جمعه اصفهان، تبریز و مشهد

طباطبایی نژاد - مجتهد شبستری - سید احمد علم الهدی

مقام معظم رهبری درباره "تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن" برزگان کشور،

(علی الخصوص این سه بزرگوار!!!) در جمع اعضای مجلس خبرگان می فرمایند:

«پيرها هم محتاج نصيحتند؛ آنها هم بايد توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، اين هم وظيفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت ميكشند و تلاش ميكنند و شب و روز خودشان را ميكُشند، براى اينكه طبق حركت اسلامى يك كارى انجام بگيرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسيار سنگين انجام بگيرد؛ اما انسان يك خبر دروغى را بشنود، بنا كند همه‌ى اينها را زير سؤال بردن - مسئولين دولتى را، ديگران را، ديگران را - اين هم مصلحت نيست، اين هم خلاف است. هم جوانها بايد مراقبت كنند، هم پيرها بايد مراقبت كنند. ما، هم در جوانى‌مان احتياج به نصيحت داريم، هم حالا كه پير شديم، احتياج به نصيحت داريم.»(لینک)

ادامه مطلب را در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید.....



درود بر آیت الله حسنی



«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #767 روزبه محمدی 1392-02-15 14:11
وبلاگ سلمان آنلاین:


مردی بهاری خواهد آمد....(16)

قابل توجه آقایان

طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان - مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و باقی شرکا؛

در جریان سفر استانی رئیس جمهور محبوب به دو استان اصفهان و تبریز، متاسفانه ائمه جمعه این دوشهر آقایان طباطبایی نژاد و مجتهد شبستری با خودداری از استقبال از خادم ملت جناب آقای دکتر احمدی نژاد، سفرهای استانی رئیس جمهور را تبلیغاتی خوانده و این چنین باطن حقیقی خویش را که همان نه به احمدی نژاد و سلام بر هاشمی بود، نشان دادند.


ادامه مطلب را در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید....




دیدار آیت الله قریشی، نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری با مهندس رحیم مشایی


استقبال آیت الله قربانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در گیلان از دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی




salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #766 YaAli 1392-02-12 11:11
به نقل از انصار امام مهدی ع:
بسم الله الرحمن الرحیم
و الحمد لله رب العالمین
و صلی الله علی محمد و آل محمد الأئمة و المهدیین و سلم تسلیما
سلام خدمت دوستان و بزرگواران
ما انصار امام مهدی ع و وصی و فرستاده ی بر حق ایشان امام احمد الحسن ع آماده مناظره بر اساس ثقین با مخالفان دعوت هستیم
امام احمد الحسن ع با ادله ی محکم و قاطع از ثقلین بر ما اجتجاج کردند و مخالفان پس از 11 سال از شروع دعوت علنی همچنان در رد ادله ی ایشان عاجز هستند که اگر نبودند بجای اتهامات بی اساس صهیونیستی بودن و وهابی بودن و غیره با ثقلین ایشان را رد می کردند
و ما انصار امام مهدی ع و وصی ایشان همچنان آماده ی مناظره در خصوص امام احمد الحسن ع هستیم
و نصیحتی دوستانه به مخالفان
آیا پس از گذشت این همه سال از آغاز این دعوت مبارک و پس از این همه شکست های متعدد علمی در مناظرات وقت آن نرسیده کمی منصفانه به این دعوت مبارک بنگرید؟؟
mahdyeen.org
bozorgmard.ir



حضرت مهدی(عج) پس از ظهور، از چه گروهی بیشترین آزار و اذیت ها را می بیند؟
- به تعبیر امام صادق(ع)،حضرت مهدی(عج)، پس از قیام بیشتر از پیامبر(ص) از سوی مردمی نادان اذیت می شود. توصیف مردم روزگار قیام حضرت قائم(عج) و سیره ایشان را در دو روایت از امام صادق(ع) که در جلد ۵۲ کتاب «بحارالانوار» آورده شده است، بخوانید.
روایت اول:
فضیل می گوید: از امام صادق(ع) شنیدم که فرمود: آن گاه که قائم(ع) ما قیام می کند، آزار و اذیت هایی که از سوی نادانان به او می رسد بیشتر از آزارهایی است که نادانان جاهلیت نسبت به رسول خدا(ص) روا می داشتند.
از حضرت پرسیدم: چگونه؟! فرمود: پیامبر(ص) در حالی به پیامبری برگزیده شد که مردم سنگ و چوب های تراشیده شده را پرستش می کردند، اما قائم ما در حالی قیام می کند که هرکس (مطابق رأی و نظر خودش) کتاب خدا را تاویل می کند و با تأویل و تفسیر خود علیه امام (ع) استدلال می کند.امام صادق(ع) سپس فرمود: به خدا سوگند! قائم ما عدالت خود را همانند گرما و سرما در خانه های مردم جای می دهد و کسی را یارای گزیز از عدالت وی نیست.
روایت دوم:
عبدالله بن عطا از امام صادق(ع) پرسید: سیره و روش مهدی(ع) چگونه است؟ حضرت فرمود: وی همانند رسول خدا(ص) عمل می کند، همه آنچه (از بدعت ها و انحرافات) از قبل مانده ویران می کند، هم چنان که پیامبر(ص) سنت های جاهلی را ویران کرد. امام زمان، مهدی (ع)) حیات اسلام را تجدید خواهد کرد.
نقل قول کردن
-5 #765 انصار امام مهدی ع 1392-02-12 01:18
بسم الله الرحمن الرحیم
و الحمد لله رب العالمین
و صلی الله علی محمد و آل محمد الأئمة و المهدیین و سلم تسلیما
سلام خدمت دوستان و بزرگواران
ما انصار امام مهدی ع و وصی و فرستاده ی بر حق ایشان امام احمد الحسن ع آماده مناظره بر اساس ثقین با مخالفان دعوت هستیم
امام احمد الحسن ع با ادله ی محکم و قاطع از ثقلین بر ما اجتجاج کردند و مخالفان پس از 11 سال از شروع دعوت علنی همچنان در رد ادله ی ایشان عاجز هستند که اگر نبودند بجای اتهامات بی اساس صهیونیستی بودن و وهابی بودن و غیره با ثقلین ایشان را رد می کردند
و ما انصار امام مهدی ع و وصی ایشان همچنان آماده ی مناظره در خصوص امام احمد الحسن ع هستیم
و نصیحتی دوستانه به مخالفان
آیا پس از گذشت این همه سال از آغاز این دعوت مبارک و پس از این همه شکست های متعدد علمی در مناظرات وقت آن نرسیده کمی منصفانه به این دعوت مبارک بنگرید؟؟
mahdyeen.org
bozorgmard.ir
نقل قول کردن
+11 #764 التماس دعای فرج 1392-02-11 16:57
.
افتخار می کنم که طرفدار این مرد هستم
armanha.com/?p=7160


___________________________________________________________


چگونه بر دهان مخالفان بکوبیم!؟

- برچسب بچسبانید!
- نیت خوانی کنید!
- قصه تعریف کنید!
- نشنوید!

کامل در:
sadeghonline.mihanblog.com/post/768


____________________________________________________________


به خاتمی پیام دادند رد صلاحیت نمی شوی

يک سايت اصلاح طلب مدعي شده که سيد محمد خاتمي بر اساس برخي پيغام ها مطمئن شده است که رد صلاحيت نمي شود.
www.seratnews.ir/fa/news/109549/به-خاتمی-پیام-دادندردصلاحیت-نمی-شوی

____________________________________________________________


به نقل از جانباز از اصفهان:
.... ظاهرا" مشایی خودشان دلیل این امر را بیان نموذه اند و اینگونه بیان کرده اند که ما دیدیم لازم به تأثیر گذاری بر بدنه جامعه حاضر در سرزمین های اشغالی می باشید و این موضوع را به این صورت طراحی نمودیم که ...

اینکه دوستی با مردم اسرائیل یک تاکتیک بوده، این تا حدی منطقی است ...

اگر روزی معلوم شود که بحث «ایرانی گری» هم یک تاکتیک بوده؛ این حامیانی که تا مرز نژادپرستی هم پیش رفته اند، چه می کنند؟!

اگر روزی معلوم شود که فاصله گرفتن از علما هم یک تاکتیک بوده؛ این حامیانی که تا تکفیر علمای شیعه و آخوندستیزی پیش رفته اند، چه می کنند؟!


____________________________________________________________


به نقل از علی 1:
پارسال در یکی از دانشگاه های نظامی یکی از دانشجوها جلوی احمدی نژاد را می گیرد و به او پرخاش کرده میگوید که توچرا خون به دل رهبری می کنی و جلو رهبری ایستاده ای و از این حرفها .
احمدی نژاد او را به کناری می کشد و میگوید اگر به تو بگویم که همین دوشنبه گذشته که با آقا دیدار خصوصی هفتگی داشتم ایشان فرمودند که دشمن تا پشت درب اطاق من آمده و فعلا تو تنها کسی هستی که جلو آنها ایستاده ای چه می گوئی .

این اظهارات سخیف توهین به ولایت است.

فقط کسی می تواند اینگونه حکم بر عدم کفایت صادر کند که یا مغرض باشد یا بی اطلاع و ساده لوح و توجیه گر ...


_____________________________________________________________

به نقل از عابدینی:
به نظر من تمام دوره های ریاست جمهوری را در امتداد هم و تلاشی در یک مسیر آنهم تحقق گام به گام اهداف انقلاب بدانیم ......

این به واقعیت نزدیک تر است!

این یعنی انقلاب تکاملی ...



نقل قول کردن
-6 #763 ذوالفقار 1392-02-11 16:22
به نقل از رصد:
سلام بر شما

موضوع ترس نیست!
لینکتون حاوی ویروسه به خاطر همین حذف شد!!
رصد


اینم لینک بدون ویروس

www.persiangig.com/.../Haj.Agha.Nabaviyan_Mashaii.exe

افکار مشایی رو از لینک بردارین استفاده کنین
نقل قول کردن
+2 #762 رصد 1392-02-11 16:18
به نقل از ذوالفقار:
آیا افکار مشایی فراماسونری ست ؟!

سخنرانی بسیار زیبای حجت الاسلام نبویان در مورد مشایی و فتنه ي بعدی

.::.:.::. دانلود فايل صوتي _ MP3 .::.:.::.

حجم فايل : 15.5 مگابايت

...........

چرا میترسین از حرف یه روحانی در مورد مشایی
):) ):)

سلام بر شما

موضوع ترس نیست!
لینکتون حاوی ویروسه به خاطر همین حذف شد!!
رصد
نقل قول کردن
+9 #761 بشیر 1392-02-11 16:16
سلام به همه ی عزیزان منتظران و مبشران ظهور مولا صاحب الزمان عج
با تبریک ولادت سرور زنان عالم فاطمه ی صدیقه ع

پست جدید سایت منتشر شد
این نسل نابودی تمدن غرب را خواهد دید! بیداری اسلامی تشکیل تمدن درخشان اسلامی را در پی خواهد داشت


www.u313.ir/.../
دوستان اسباب کشی کنید!
@};-
نقل قول کردن
-3 #760 جانباز از اصفهان 1392-02-11 16:01
به نقل از ذوالفقار:
نه عزیز پدر من رو نکشته ولی انگار با حرف دوستی با مردم صهیونیست پدر فلسطینی ها رو در اورده
پدر شیعیان لبنان رو در اورده
انگار شما بدتون نمیاد اسرائیل با مشایی دوست باشه و بزنه شیعیان لبنان رو بکشه
شما اینطوری خوشحال نمیشی
بهتره بری فیلم شکارچی شنبه رو نگاه کنی کمی از این تفکرات مشایی جونت در بیایی
اقا ن هر چی حرف های این مشایی رو میخونم همش درهم و برهم و ضد و نقیض هستش برای من که نامفهوم هستش
شاید شما بسیار خوب درک میکنی


آقا شما ولایت مدار هستید یا نه؟؟

اگر آمده اید اینجا با ادعای ولایت مداری اهداف سیاسی خاصی که تنها به سود مافیای قدرت و ثروت چنگ انداخته بر این کشور می باشد را پی گیر باشید که ما شما را به عنوان منافقی بیش نگاه نکنیم اگر هم واقعا" ولایت مدار هستید بروید ببینید ولایت در مقابل این موضوع چگونه موضع اتخاذ نمودند و اینگونه سَرٌ خود در مقابل این سخن موضع نگیرید حرف اضافه نزنید ،، خارج از این عمل کنید اینجا شما را به عنوان انسانی که وضعیت مشخصی ندارد خواهند شناخت

آخر هر چیزی حدی دارد انگار این بابا پدر شما را کشته است
نقل قول کردن
+1 #759 مهدی 110 1392-02-11 15:46
با سلام
چند سایت مفید در مورد این ملحد فاسد صهیونیستی احمد الحسن ملقب به یمانی که به دروغ خود را به این نام گذاشته سایت های مفیدی برای افشاگری این فاسد است
almahdyoon.ir/
بررسی جریان جدید مدّعی یمانی (احمدالحسن) - بخش 1
mouood.org/.../...
بررسی جریان جدید مدّعی یمانی (احمدالحسن) - بخش 2
mouood.org/.../...

almahdyoon.blogfa.com/
entizar.ir/page.php?page=showarticles&id=460
نقل قول کردن
-2 #758 سعاح 1392-02-11 15:44
به نقل از دلسوخته1:
[quote name="جانباز از اصفهان"]/


متاسفانه عده ای می آیند اینجا و با مخفی شدن زیر ادعای ولایت مداری به راحتی سخنانی می گویند و مواضعی اتخاذ می نمایند که با مواضع ولایت منافات دارد.آقای محترم مقام عظمای ولایت این آدم را به کارهای خلاف شرع وقانون وتضییع حقوق اساسی مردم متهم کردند من هم همین ها را می گویم. حالا چه منافاتی بین مواضع من وآقا وجود دارد.

باز میگه کارهای... کامنت بنده شماره 747 رو نخوندید؟ میترسم این لجاجت همه درهای بازگشت و توبه شما خواهد بست۔
نقل قول کردن
+5 #757 1111 1392-02-11 15:35
به نقل از انصارالله:
بسم الله الرحمن الرحيم

آب زنيد راه را، هين كه نگار مي‌رسد، مژده دهيد باغ را، بوي بهار مي‌رسد...
مژده كه انتظار هزاران ساله‌ي بشريت به سر آمد...
اينك يماني؛ طليعه‌ي ظهور امام زمان‌مان،
اي مردمان، سفير امام زمان‌مان رسيد.
اينك يماني؛ طليعه‌ي ظهور و طلايه‌دار لشكر امام مهدي(ع) دعوت خود را آغاز نموده است.
منتظران، اكنون سفير امام زمان(ع) براي مقدمه سازي ظهور امام مهدي(ع) دعوت خويش را آغاز كرده است.
اي شيعيان، فرستاده‌ي امام مهدي(ع) ما را به ياري و نصرت دين خدا فراخوانده است.
اينك يماني از سوي امام مهدي(ع) مامور به ابلاغ پيام ايشان به همه عالم شده و ما اكنون در دوره‌ي دعوت يماني(ع) قرار گرفته‌ايم...

آماده ی مباحثه و ارائه ی ادله ی دعوت در شهرهای تهران، قم و مشهد می باشیم...

www.bozorgmard.ir
ggr1360.blogfa.com


این چه یمانی هست که تمام تبلیغش توی ایران هست ;;)


یکی یه حرف خوبی زد .
گفت اینکه میبینید عربستان دست وهابی هاست خودش نعمتیه . چون همه میدونند امام از مکه ظهور میکنه . واگر مکه دست وهابی ها نبود روزی 10 تا امام زمان قلابی از مکه اعلام وجود میکردند
:D
نقل قول کردن
-1 #756 سعاح 1392-02-11 15:28
به نقل از ذوالفقار:

...
اقا ن هر چی حرف های این مشایی رو میخونم همش درهم و برهم و ضد و نقیض هستش برای من که نامفهوم هستش
شاید شما بسیار خوب درک میکنی


تذکر لازم: قبل از کوبیدن اول باید مفهومش کرد!
اگر بدون فهم کامل شروع به سیاه نمایی بکنید معلوم خواهد شد که آیی کیو شما کمتر از یک میگو سخاری هست۔
نقل قول کردن
0 #755 جانباز از اصفهان 1392-02-11 15:24
/
دوستانی که اینجا تو سرو بار خودتون برای امام زمان می زنید دست اندرکاران سایت ، همه ، یک کمی از مسعود شفیعی کیا یاد بگیرید انقلابی به ایشون می گویند دلسوز به ایشون می گویند قطعا" اگر همه ما اینگونه بودیم امنیت سیاسی ظهور کامل تأمین می گردید ببینید چگونه ذهن ها را روشن می نماید ایشان تنها به تکرار سخنان ولایت بدونه داشتن تفسیر قوی و بینش قوی اکتفا نمی نمایند بلکه چون انسان بصیر ذهن ها را روشن می نمایند و تا پای جان در راه تقویت حق استقامت می ورزند و حتی از آبروی خویش نیز گذشته اند

مشکل امام زمان عدم علاقه مندی ظاهری مسلمانان به ظهور ایشان نیست ( در این زمینه کثرت علاقه مندی ظاهری انفجاری می باشد ) مشکل آن بزرگوار کم بصیرت بودن علاقه مندان به ظهور می باشد که این علاقه مندان به راحتی با کم بصیرتی خود در زمان ظهور با سکوت منفی و یا با طرفداری و مواضعی منفی که اتخاذ می نمایند امر حکومت را برا ی حضرت با مشکل مواجه می نمایند و حرکت عظیم زمان ظهور را با این کم بصیرتی خود با مشکلات شکننده مواجه می نمایند.

دوستان حتما" لینک را باز کنید و مصاحبه دوستمان حاج آقا مسعود را مطالعه نمایید:

حجت الاسلام شفیعی کیا در گفت و گو با شبکه ایران مطرح کرد:

هاشمی برای شکست وارد می شود نه پیروزی / ماجرای سوم تیری هایی که به جبهه 'نه به احمدی نژاد' پیوستند


سال 84 وقتی ملت اجماع علیه احمدی نژاد را شکست، پایبندی دکتر احمدی نژاد به گفتمان انقلاب و امام و پافشاری بر عدالت آنقدر برجسته شد، که رهبر معظم انقلاب فرمودند محبوبیت این دولت در 100 سال گذشته بی نظیر است. سال 88 نیز این محبوبیت به اوج رسید. ملت، دوبار فرزند خود را از محاصره احزاب و گروه های سیاسی خارج کرده و اجماعشان را شکسته است. من معتقدم در 24 خرداد 92 نیز همین خواهد شد. منتهی این آخرین باری است که ملت اجماع علیه فرزندانش را می شکند و دیگر چنین شرایطی تکرار نخواهد شد.

inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=146997&Rate=0

/
نقل قول کردن
+15 #754 عباس محمدی 1392-02-11 15:23
به نقل از انصارالله:
اي شيعيان، فرستاده‌ي امام مهدي(ع) ما را به ياري و نصرت دين خدا فراخوانده است.
اينك يماني از سوي امام مهدي(ع) مامور به ابلاغ پيام ايشان به همه عالم شده و ما اكنون در دوره‌ي دعوت يماني(ع) قرار گرفته‌ايم...

آماده ی مباحثه و ارائه ی ادله ی دعوت در شهرهای تهران، قم و مشهد می باشیم...

com


کذب محض است این دعوت تازه .

امام علیه السلام تا ظهور مبارکشان هیچ نماینده ای ندارند و هیچ کسی را برای دعوت مشخص نمیکنند .

نواب خاص حضرت همان چهر نفری بودند که پس از فوت چهارمین نفر نامه ای از حضرت مشخص فرمود که دیگز هیچ نماینده خاص را معرفی نخواهند کرد .

یمانی و خراسانی زمینه ساز هستند ولی نمایندگی خاص ندارند .

جمع کنید دکان و دستک خودتونو که در بین شیعیان راستین دغلکارانی مثل شما جایی ندارند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد