رایحه ظهور

شمارش معکوس برای آغاز نبرد نهایی / کمربندها را محکم ببندید ، ماههای سختی در پیش روست!


تحولات چندهفته و چندماه گذشته جبهه باطل در منطقه و در پاسخ آن تهدید شدید و بی سابقه امام خامنه ای(مدظله) به نابودی شهرهای اسرائیل در صورت بروز هرگونه حماقت صهیونیستها ، بسیاری از تحلیل گران منطقه و جهان را به این نتیجه رسانده است که خاورمیانه در شرف حوادثی بزرگ و شدید بوده و جرقه ای کوچک این انبار باروت را منفجر خواهد کرد ، هرچند نتیجه ملموس و بشارت داده شده این تحولات تاریخی چیزی جز نابودی جبهه باطل نیست ، در این میان سردبیر روزنامه القدس العربی ضمن انتشار مقاله ای با نام " پیغام جنگ اوباما به ایران " به تبیین دیدگاه خود در این زمینه پرداخته است ، این مقاله مهم علی رغم برخی نقدها تا حدودی توانسته است فوق العادگی شرایط کنونی را منتقل نماید.
» ابتدای نظرات (1199)
السلام علیک یا صدیقة الشهیدة(س)
نبرد نهایی حق و باطل در کره زمین به مرحله بسیار حساسی رسیده است ، در حالی که جبهه باطل روز به روز بیشتر در باتلاق نابودی فرو می رود ، هر روز نشانه های جدیدی از پیشرفت و گسترش جبهه حق و عدالت خواهی و آزادگی در سراسر جهان هویدا می گردد ، گویی کاخ پوسیده ستمگران و جباران فقط منتظر یک حادثه مبارک است تا بکلی فرو ریزد و فصل نوین جهان بشریت آغاز گردد ، فصلی مشحون از معنویت و عبودیت و رهای از تمام قید و بندهای غیرالهی
اما در این میان مطمئناً جبهه باطل به راحتی به شکست و نابودی خود رضایت نخواهد داد و تمام توان خود را جهت آزمودن آخرین بخت خود برای آغاز دوره ای جدید  از سیاهی و تباهی بر روی کره زمین بکار خواهد بست. دور تازه تحرکات نظامی-سیاسی مستکبران عالم و مزدورانشان را باید در این راستا تحلیل کرد ، زمینه چینی برای آغاز نبرد نهایی ، اما آنچه مشخص بوده و جبهه باطل نیز با نگرانی و وحشت بدان اعتراف می کند این است که دورنمای این نبرد سنگین آخرالزمانی به هیچ وجه برای آنها مطلوب نیست ، صرف نظر از پیش بینی های دینی اسلامی و غیراسلامی که همه به پیروزی سریع و قاطع جبهه حق بشارت داده اند ، واقعیتهای میدانی و ملموس نیز نمی تواند پیروزی دشمنان را تایید کند.
اما باید این نکته مهم را در نظر داشت که این آخرین فرصت دشمنان است ، شاید اندک تعللی فرصت همین حماقت را نیز از آنها بگیرد ، اما جبهه باطل می داند که به آخر خط رسیده است و نتیجه هر دست و پا زندنی فرو رفتن بیشتر در باتلاق نابودیست و اینگونه بود که بزرگ رهبر جبهه حق در پاسخ به تهدیدات عملی و لفظی دشمنان هشدار داد که به سرعت شهرهای اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد ، هشداری که تا مدتها خواب را از چشم سران وحشت زده باطل خواهد گرفت.
لشگر اسلام بر پشت دروازه های خیبر اردو زده است ، هشدار بشارت گونه امام خامنه ای(مدظله) را باید امدادی الهی دانست که " رعب " را تا اعماق دلهای صهیونیستهای ترسو نفوذ داد ، جهان بزودی زود شاهد فتح الفتوح گشایش قلعه بزرگ شیاطین با دست یداللهی حیدر زمان خواهد بود.
"عبدالباری عطوان" سردبیر روزنامه "القدس العربی" :
پیغام جنگ اوباما به ایران
 
«ما باور نمی کنیم که اعلام صلح کردهای هوادار اوجالان با دولت ترکیه در این برهه، و نصب سامانه های پاتریوت ناتو در مرز ترکیه با سوریه و همچنین اعلام اخیر عربستان سعودی مبنی بر کشف شبکه جاسوسی ایرانی، تصادفی باشد.»
 

"عبدالباری عطوان" سردبیر روزنامه "القدس العربی" در سرمقاله خود تحت عنوان "پیغام جنگ اوباما به ایران" آورده است:

« معتقد نیستم که سفر رئیس جمهور امریکا به مناطق تحت حاکمیت اردن، اسرائیل و دولتی خیالی (که همان تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله باشد) در راستای تحقق آشتی و تقدیر از "شوالیه های صلح" صورت پذیرفته باشد.

وقتی که باراک اوباما با نتانیاهو جلسه ای طولانی و 8 ساعته در دو مرحله برگزار می کند و در فرودگاه به سراغ سامانه گنبد آهنین -که با کمک های مالی و فنی امریکا ساخته شده- می رود، این نشان می دهد که سفر او یک سفر تشریفاتی یا یک سفر توریستی-سیاسی نبوده و هدف از انجام آن نیز، آنچه پیش از سفر از سوی کاخ سفید اعلام شده بود، نیست.

 

باراک اوباما سخنان خویش را -که در آن به شکل بی سابقه ای برای اسرائیلی ها مایه گذاشت- با تأکید بر جلوگیری از تکرار هولوکاستی دیگر و نیز تأکید بر ضرورت باقی ماندن اسرائیل به شکل دولتی قوی و تا ابد تحت حمایت بی قید و شرط امریکا، به پایان برد.

وی به برنامه هسته ای ایران و روی میز بودن همه گزینه ها و اینکه ایران هسته ای را نمی توان پذیرفت نیز اشاره کرد و گفت که به اسرائیل این آزادی مطلق را داده است که بدون مشورت با واشنگتن، با خطر برنامه هسته ایران مواجهه کند!

[آیت الله] سیدعلی خامنه ای این پیام را به سرعت دریافت نمود و به شکل مستقیم -خلاف عادت همیشگی- به آن پاسخ داد؛ هنگامی که گفت تل آویو و حیفا را در صورت حمله اسرائیل به تأسیسات هسته ای ایران با خاک یکسان خواهد نمود و وعده پاسخی "قدرتمند، لرزاننده  و بی سابقه" را داد. او تنها کسی است که کلید صلح یا جنگ را در اختیار دارد.

 

 

کسی که کلاه جهانگردان را به سر کرده باشد، ترمیم دوستی -به نظر غیرقابل ترمیم- ترکیه و اسرائیل را بر عهده نمی گیرد و کاری نمی کند که بنیامین نتانیاهو گوشی تلفن را بردارد و با اردوغان تماس بگیرد و عذرخواهی تمام و کمالی را انجام دهد، به طوری که امتیازات درخواستی ترکیه مبنی بر پرداخت غرامت و رفع محاصره سرزمین های اشغالی و غزه را -علی الخصوص- بدهد.

رهبران اسرائیل مطلقا برای هر جنایتی که در طول دوران موجودیتشان مرتکب شده اند، عادت به عذرخواهی ندارند و خود نتانیاهو بارها اعلام کرده بود که به هیچ وجه از ترکیه عذرخواهی نخواهد کرد؛ بلکه با وقاحت از ترکیه خواست که از اقدام خود عذرخواهی کند؛ تا جایی که وزیر خارجه اسرائیل، سفیر ترکیه را احضار کرد و او را روی صندلی کوتاهی نشاند و به خاطر سخنان رجب طیب اردوغان توبیخش کرد.

-سؤالی که مطرح می شود این است: "چه چیز باعث شد که نتانیاهوی مغرور قانع شود که گوشی تلفن را بردارد، از اردوغان عذرخواهی کند و تمام خواسته های او را بپذیرد؟"

 

 

 

 

 

-سؤال دیگری که مطرح می شود این است: "چه چیز باعث شد که رجب طیب اردوغان به سرعت این عذرخواهی را بپذیرد و بدون صرف زمانی برای بررسی حسن نیت طرف اسرائیلی، خواهان عادی سازی روابط و تبادل سفرا شود؟"

ما باور نمی کنیم که اعلام صلح کردهای هوادار اوجالان با دولت ترکیه در این برهه، و نصب سامانه های پاتریوت ناتو در مرز ترکیه با سوریه و همچنین اعلام اخیر عربستان سعودی مبنی بر کشف شبکه جاسوسی ایرانی، تصادفی باشد.

ترکیه عضو ناتو است، نقشش در سناریوی ساقط کردن نظام بشاراسد در سوریه علنی است و نگرانی اش از برنامه هسته ای ایران نیز به اندازه نگرانی های اسرائیل و عربستان است.

اوباما در این سفر همچون شیوخ ثروتمند عرب رفتار کرد و در رام الله قول کمک نیم میلیارد دلاری به عباس داد تا بحران بودجه ای را که با آن مواجه است برطرف کند. به پادشاه اردن نیز وعده کمک دویست میلیون دلاری برای تأمین هزینه های پذیرش آوارگان سوری داد و پس از آن بود که عبدالله دوم (پادشاه اردن) اعلام کرد که مرزهای کشورش را به روی آوارگان سوری نخواهد بست.

ولی این کرم "حاتم طایی گونه" اوباما مجانی نبوده و بی شک در مقابل چیزی بوده است.

کمربندها را محکم ببندید که ماه های پیش رو، ماه های سخت و دشواری خواهند بود و سال 2013 ممکن است به عنوان "سالی که سرنوشت جدال های نظامی در منطقه خاورمیانه را رقم می زند" در تاریخ ثبت شود.»

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1199 คิ้วบั 1394-04-18 17:15
For the time being you went with the flat rake boards without detail,
or the plastic trim that has begun to separate.
You have a home close to the Historic District, you dont need such massive entablature yet you want to restore
or update your home. We are looking to do something t replace the weather damaged wood crown molding and window crown molding the paint
is cracked and chipped badly in need of repair and repainting.
Up to this point we have been satisfied with the wood crown molding fascia and want to keep that look but have become tired of painting and
repairing the wood.

Also visit my webpage: คิ้วบัวโพลียูรีเทน
نقل قول کردن
0 #1198 แมสเซ็ 1394-04-17 02:42
And, if the adjusters still do not reverse their position, then the lawsuit has been properly
prepared for trial. Right here the explanation why it's best to get them.
Other than the leather part bag is still value for money as you can carry it with any of your outfit.
However, how can you ensure that they all are as awesome as
they claim to be.

Look into my site - แมสเซ็นเจอร์ ส่งของ
نقل قول کردن
0 #1197 แมสเซ็ 1394-04-15 23:54
Also, find more infmration or contact us through the website at [url= TARGET=]
We look forward to providing you with quality,
economical, expedited service. Finding and using a local courier messenger that meets and surpasses the above guidelines will ensure that your goods are delivered quickly, safely, and for a fair price.
Finally, the temptation to chat with people
outside the corporate network is something that many employees cannot resist.
Also avoid leaving your leather items in direct sunlight to store them.
Also visit my homepageแมสเซ็นเจอร์
نقل قول کردن
0 #1196 اوباما 1394-01-12 13:08
تاریخ مصرف این مزدوران تموم شد دستشون درد نکنه چیزی از دین و ایمان جا نگذاشتن همه را سوزاندنند بقدری ائمه معصوم رو کوچک شمردند که باورشان شده بود یکی از امامان و معصومین شده اند..خدا بر کوچک و بزرگشان و اقمار و منسوبینشان لعنت کند و آتش جهنم میعادگاه و ماواء ابدیشان باشد..انشاءالله
نقل قول کردن
-1 #1195 علی 1392-02-21 18:16
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #1194 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:26
بصیرت، باید عاشورایی باشد



◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)

tarazoo.blog.ir

-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری

-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...

-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #1193 علی علی 1392-02-20 23:57
با سلام خدمت خوانندگان محترم
اگر به دنبال مطالب حقه ناب محمدی می گردید فقط لازم است به وبلاگ عرفان شیعی(amini142.parsiblog.com/) سری بزنید و با مطالب والای عرفانی اشنا شوید ضمنا شرح کتاب شریف سرح العیون فی شرح العیون جناب حضرت استاد حسن زاده املی توسط استاد مکرم حضرت حجة السلام و المسلمین استاد حوزه و دانشگاه عبدالله امینی آبادانی بهره مند بشوید کافیست یک بار سر بزنید.
نقل قول کردن
+1 #1192 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-19 03:35
""درباره یک نفر""



about-one-person.blogfa.com

""درباره یک نفر""


"پاسدار ولایت مطلقه فقیه"
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست...با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدر و پسر نیست بلکه رابطه مولا و عبد است.
نقل قول کردن
0 #1191 انصارالله 1392-02-10 12:44
بسم الله الرحمن الرحيم

آب زنيد راه را، هين كه نگار مي‌رسد، مژده دهيد باغ را، بوي بهار مي‌رسد...
مژده كه انتظار هزاران ساله‌ي بشريت به سر آمد...
اينك يماني؛ طليعه‌ي ظهور امام زمان‌مان،
اي مردمان، سفير امام زمان‌مان رسيد.
اينك يماني؛ طليعه‌ي ظهور و طلايه‌دار لشكر امام مهدي(ع) دعوت خود را آغاز نموده است.
منتظران، اكنون سفير امام زمان(ع) براي مقدمه سازي ظهور امام مهدي(ع) دعوت خويش را آغاز كرده است.
اي شيعيان، فرستاده‌ي امام مهدي(ع) ما را به ياري و نصرت دين خدا فراخوانده است.
اينك يماني از سوي امام مهدي(ع) مامور به ابلاغ پيام ايشان به همه عالم شده و ما اكنون در دوره‌ي دعوت يماني(ع) قرار گرفته‌ايم...

bozorgmard.ir
ggr1360.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #1190 یاسر 1392-02-09 17:07
فوری و مهم:
«سيد حسن نصرالله وارد تهران شد»:

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌وال مسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، وارد پايتخت ايران اسلامي شد.

سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، در اجلاس جهانی "علما و بیداری اسلامی" که در روزهاي ۹ و ۱۰ اردیبهشت، فردا (دوشنبه) و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار مي‌شود، به عنوان میهمان ویژه حضور دارد.



همچنين سيد حسن نصرالله در حاشيه اين اجلاس، ديدارهايي با برخي مقامات بلندپايه نظام و علماي حاضر در اجلاس خواهد داشت.

حضور علني نصرالله در اجلاس و مقابل چشم رسانه‌ها، پاسخي دندان‌شکن به رژيم صهيونيستي به شمار مي‌آيد چرا که تنها ساعاتي پس از آن انجام مي‌شود که "یونی یاهف" شهردار "حیفا" در سرزمین‌های اشغالی، در واکنش به اخبار نفوذ پهپادی جدید به حريم غصبي سرزمین‌های اشغالی، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله شده و اين اقدام را تنها راهکار توقف تهدیدات علیه اسرائیل دانسته بود.


بر اساس اين گزارش، وي همچنين روز نوزدهم ارديبهشت‌ماه جاري، سخنراني مهمي درباره تحولات لبنان، سوريه و منطقه ايراد خواهد کرد که بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني جهان از هم‌اکنون خود را براي پوشش زنده آن آماده کرده‌اند.
نقل قول کردن
-2 #1189 روزبه محمدی 1392-02-06 18:30
وبلاگ سلمان آنلاین - جبهه حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی


مردی بهاری خواهد آمد....(11)


حاشیه نگاری - همایش 'حماسه حضور' در اصفهان

بگذار هزار بار بگویند انحرافی، ما بر عهد خود مانده ایم



«درود بر بانوان فهیم اصفهانی»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»
-:as

درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.

درود بر رهروان راه حق

احمدی، مشایی دو یاور رهبری - همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان

احمدی، مشایی دو یاور رهبری - همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان




زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1188 روزبه محمدی 1392-02-05 14:59
وبلاگ جبهه حامیان مهندس مشایی - سلمان آنلاین


مردی بهاری خواهد آمد....(11)


حاشیه نگاری - همایش 'حماسه حضور' در اصفهان

بگذار هزار بار بگویند انحرافی، ما بر عهد خود مانده ایم


«درود بر بانوان فهیم اصفهانی»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.



درود بر رهروان راه حق



زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+5 #1187 منصوری 1392-02-04 14:42
طوری میگویید ماه های سخت پیش رو که انگار در سال ظهور قرار داریم .همان اشتباهی را که به عمد یا جهالت پیوسته القا میکنید و ظهور را خیلی نزدیک می نمایانید.البته از ظهور شماها حد اقل 2 سال گذشته که احمدی دجال را شعیب قلمداد میکردید.بهتر است بگویید سالهای سخت پیش رو اگر اهل حدیث و روایت باشید.و اگر مخلصانه برای خدا قلم میزنید نه برای خرما و احمدی دجال.خدا هدایتتان کند انشاالله
نقل قول کردن
-2 #1186 روزبه محمدی 1392-02-02 13:19
وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی - سلمان آنلاین:

همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان



مهندس اسفندیار رحیم مشایی:

* احمدی نژادی بودن به یک افتخار جهانی تبدیل شده است.

* آنهایی که برای گرفتن انتقام از رییس جمهوری و دولتی که در برابر باج خواهی آنان مقاومت کرده، به طراحی و اجرای انواع توطئه های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله بکارگیری الفاظی نظیر رانت خواری ، فساد مالی و انحراف روی آورده اند. این قبیل اقدامات از سوی بدخواهان در سایه ولایت فقیه و با عنایت حضور ولی عصر (عج) به عامل رسوایی و بدنامی خودشان تبدیل شده است.




* عده ای که به نام دین و ارزش ها تا پرونده سازی اخلاقی، مالی و امنیتی برای هم کیشان و هموطنان خود پیش می روند، نشانه سقوط این دسته از افراد است و این گونه بد اخلاقی ها جای تاسف دارد.

* بسیاری از سیاست بازان و سیاسی نویسان اصل را بر فاسد، جاسوس و منحرف بودن افراد می گذارند و در صورتی که خلافش هم ثابت شد، بار دیگر تلاش می کنند تا حرف خود را با سندسازی و جعل دلیل و برچسب تهمت اثبات کنند!

* اگر فاسدان و منحرفان در جهت رفع ظلم های خود اصلاحاتی را انجام ندهند، بدون تردید مردم آنها را از صفحه سیاست و مدیریت حذف خواهند کرد.





www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #1185 محمد 1392-01-30 00:18
دیپلماسی تصویرها +عکس

سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر آنها در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به گزارش تریبون مستضعفین، سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر اعتقادی در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به عنوان مثال او هنگام مصاحبه با شبکه المیادین به گونه‌ای صحنه‌آرایی می‌کند که تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده‌ی ایرانی در پشت تصویر نمایان باشد.



یا در مذاکرات استانبول، هنگام مصاحبه سعی می‌کند با قرار دادن پوستری از شهدای هسته‌ای، شعار ایران را که «سلاح اتمی برای هیچ‌کس؛ انرژی اتمی برای همه» را در معرض دید قرار دهد و منطق همراه با مظلومیت ایران را نشان دهد.


او هنگام سخنرانی در ژنو، تصویری از شهید دکتر شهریاری را در مقابل خود قرار می‌دهد تا مظلومیت کشور را نشان دهد و بگوید که با کدام پشتوانه به مذاکره آمده است.


دکتر جلیلی در مذاکرات استانبول، جمعی از کارکنان سفارت ایران را به کار گماشته است تا با تهیه یک بنر به گویی صحنه را مهیا کنند که هنگام مصاحبه مطبوعاتی تصاویر شهدای علمی و هسته‌ای و نیز نام خلیج فارس دیده شود.




همه چیز در یک جمله می‌توان جمع کرد: «مظهر قدرت ایران شهدا هستند؛ امام خمینی (ره)» و این دیپلمات انقلابی نشان داده است که این موضوع را در همه جا بهره می‌برد و مظلومیت و منطق ایران را به درستی تصویر می‌کند.
نقل قول کردن
0 #1184 محمد 1392-01-29 22:33
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #1183 ظهورنیوز 1392-01-27 17:40
توضیحی در خصوص حادثه انفجار در آمریکا

این حادثه و تمامی حوادث مشابه در تمام جهان در بین هر مذهب و مکتب و رنگ و نژادی محکوم است.

اما آنچه حقیقتا مایه تعجب است واکنش رسانه های جهان و به ویژه رسانه های داخلی نسبت به کشته شدن 3 نفر آمریکایی است به تیتر مجلات داخلی توجه کنید:

_ یک حادثه تراژدی دیگر بار دیگر تکرار شد

_ رهبران اغلب کشورهای جهان ضمن محکوم کردن انفجارهای بوستون آن را یک حادثه تراژدی خوانده و خواستار مجازات عاملان آن شدند.

_ همه رهبران جهان بالاتفاق حادثه تروریستی آمریکا را محکوم کردند.

.......

حقیقتا کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن چند نفر در یک حادثه انفجار که هنوز علت آن مشخص نیست تراژدی است و کشته شدن دهها نفر هر روز در کشورهای سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان که عموما از مسلمانان و به ویژه شیعیان هستند تراژدی نیست و تنها یک خبر تکراری ساده است. شما فکر می کنید بعد از ترور دانشمندان هسته ای ما چند رهبر جهان آن را محکوم کردند. آیا آن تراژدی نبود. دولتمردان جهان تصاویر مردم مظلوم بحرین را نمی بینند. ایا آن تراژدی نیست؟ مردم میانمار چطور؟

چرا ؟ چون آنها قوم برترند؟ چون یک نفر آمریکایی معادل با صدها نفر خاورمیانه ای است.

ای کاش حداقل ما طوری رفتار کنیم و واکنش نشان دهیم که جهان تک قطبی را برای ما تداعی نکند.


www.zohoor-news.ir

نقل قول کردن
-5 #1182 روزبه محمدی 1392-01-26 14:20
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


مردی بهاری خواهد آمد...(5)

همه ایرانیان به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان

****

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری:

مخالفان مشایی از عمق اندیشه های ایشان آگاهی ندارند

به باور من، بسیاری از کسانی که با مشایی مخالفت می‌کنند شاید از عمق اندیشه‌های ایشان آگاهی ندارند و به طور معمول از دریچه رسانه‌، آن هم نه رسانه موافق، بلکه رسانه مخالف صحبت‌های ایشان را شنیده‌اند. شک نکنید که مخالف، خیر مخالف خودش را نمی‌خواهد. بسیاری از ما به گونه‌ای تلاش می‌کنیم اندیشه خودمان را بر دیگران تحمیل و آن را غالب کنیم. «تحمیل الشخص بما لا یحتمل؛ اینها اندیشه‌هایی را بر این فرد تحمیل می‌کنند که خودش راضی به این سخنان نیست؛ برای مثال به یاد می‌آورم که با مطرح شدن موضوع خلیفه اللهی انسان از سوی مهندس مشایی، عده‌ای چنین تحلیل کردند که منظور کنار گذاشتن خدا و همان اومانیسم غربی است. به شخصیت بازگوکننده آن سخنان هم توجه شود و ببینیم آیا او چنین مسئله‌ای را باور دارد یا خیر؟





تردید نداشته باشید، کسانی که به دیگران تهمت می‌زنند و بحث انحراف را مطرح می‌کنند در آینده خود متهم به همین مسائل خواهند شد؛ یعنی همین تهمت‌ها به آنها زده خواهد شد، بدون اینکه قدرت دفاع داشته باشند.


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #1181 ALI 1392-01-26 13:09
زنده باد بهار
نقل قول کردن
-6 #1180 روزبه محمدی 1392-01-26 12:54
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری


گزارش تصویری - افتتاح پارک ايران با حضور مهندس رحیم مشايي و شهيد حاج حسن شاطري - در مرز لبنان و اسرائیل












www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-5 #1179 روزبه محمدی 1392-01-26 12:46
وبلاگ سلمان آنلاین - جبهه حامیان مهندس رحیم مشایی:


مردی بهاری خواهد آمد...(3)


همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان











www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-7 #1178 روزبه محمدی 1392-01-25 12:22
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری













www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-7 #1177 روزبه محمدی 1392-01-25 12:18
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی



مردی بهاری خواهد آمد...(3)



همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان













www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1176 نام 1392-01-23 22:04
به نقل از احسان:
اگه مشايي رد بشه شماها چيكار مي كنيد؟

هیچی، فقط اطاعت.
نقل قول کردن
-2 #1175 احسان 1392-01-21 19:28
اگه مشايي رد بشه شماها چيكار مي كنيد؟
نقل قول کردن
+4 #1174 بچه مثبت/مهرداد 1392-01-20 02:40
رهبر معظم:

اگر به طور جدى به مقوله سبک زندگی نپردازيم،تمدن نوين اسلامى شكل نخواهد گرفت.



دانلود بیانات رهبر معظم در اینباره (4 دقیقه)
mehrz313.persiangig.com/audio/Rahbar/sabk-91.7.23.mp3

و خلاصه کلام اینکه رهبر اشاره داشتند به تلاش برای برقراری و پیشرفت و توسعه فرهنگ و سبک زندگی ؛ و فرمودند بدون پرداختن به موضوع سبک زندگی و جزئیات آن تمدن نوین اسلامی شکل نخواهد گرفت.

درادامه آن فرمودند که مسئولیت این کار به عهده نخبگان است و همچنین جوانان

و نکته کلیدی
دیگر اینکه فرمودند تمدن نوین اسلامی در زمان شما خواهد بود و بدست شما خواهد بود.


خوب اگر بر حق بودن کلام رهبر معظم ایمان داشته باشیم ؛ باید منتظر وقوع سخنان ایشان باشیم.واگر آن موضوع واقع شود ...

الله اکبر

پس مسئولیت من وشما چه میشود؟ ؛ چقدر ما مسئولیت داشته و باید در این راه تلاش کنیم.؟؟؟

هیچ میدانیم.

قدر زمانه را بدانیم و از سخنان رهبر معظم بیشترین استفاده را ببریم و از هم اکنون در راه هموار سازی ایجاد حکومت و تمون نوین اسلامی (ظهور) تلاش کنیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

mehrdadz.blogfa.com/post/257
نقل قول کردن
+3 #1173 YaAli 1392-01-19 18:30
به نقل از بی نام:

ممنون میشم یک منبع معتبر برای این مطلب بذارید
با تشکر از شما...



¤يا ذالجلال و الاكرام¤

شرف الشمس چيست ؟ چه آثاري دارد ؟ آداب آن چگونه است ؟ در چه روز واقع مي شود ؟ آيا تكرار آن در هر سال لازم است ؟ وده ها سوال ديگر؛ از جمله نكاتي است كه عليرغم مبتلا به بودن اذهان مردم به اين موضوع ،غالبا در رسانه هاي ديني به آن پرداخته نشده است.

به گزارش لبيك؛ حضرت آيت الله مبشر كاشاني با اشاره به نكات جالب و ناگفته اي در اين باره ، مبحث شرف الشمس را جزء علوم غريبه دانست ومرقوم كرد:

"شرف الشمس از علوم غريبه است، لكن دركتب متقدمين اعم از روايي وادعيه و اذكار اثري نيافتم ، فقط متاخرين در چند قرن اخير معتبر مي دانند و بياناتي درباره شرف الشمس وطريقه تكسير آن به صورت مربع يا مسبع وغيره و نيز آثار و بركات آن مطالبي متذكر شده اند و بعضي آن را ماخوذ از اسم اعظم تلقي كرده اند و در كتاب جواهر مكنونه كه از كتب خطي اذكار است و همچنين در كتاب السحاب اللئالي تاليف سيد عبدالله بوشهري و كتب ديگر، آثاري از جمله دفع فقر و بيماري ها و حفظ از گزند جانوران و ايمني از بلايا وكسب عزت و بزرگي متذكر شده اند."

معظم له در ادامه افزود: "كفعمي هم در كتاب جنت الواقيه آورده اند كه اين حروف شكل ، اسم اعظم است و در بعض كتب علماي شيعه ديدم كه اين شكل از اميرالمؤمنين عليه السلام مي باشد ولي سندي براي ادعاي خود ذكر نكرده اند.

مرحوم شيخ بهائي نيز در كتاب سرالمستتر ، در رابطه با اين شكل كه بعضا به شرف الشمس معروف شده مطالبي بيان فرموده است."

علامه مبشر كاشاني در پايان ، به زمان و آداب و كيفيت شرف الشمس نيز اشاره و يادآور شد: " مي گويند كه شرف الشمس بايد در روز 19 حمل كه مطابق با روز 19 فروردين است از طلوع آفتاب تا ظهر برعقيق زرد ودر صورت عدم امكان بر كاغذ زردي نوشته شود و با خود حمل نمايد ولي در تجديد آن در روز مذكور در سال هاي بعد شرط نشده است ولازم نيست."

همچنين حضرت آيت الله روحاني نيز ابعاد خواندني ديگري از شرف الشمس را بيان و مكتوب كرد:
"اهل اين گونه فنون مي گويند كه اگر يك بار شرف الشمس به طريق مخصوص نوشته شود، ديگر احتياجي به تكرار در سال بعد ندارد و اثرش باقي است – ولي چون در طرز نوشتن آن اختلاف است ، مثل شكل ستاره آن يا حرف ميم آن، بعضي به همه وجوه آن مي نويسند ، مثلا يك بار با ستاره پنج گوشه و يك بار با ستاره شش گوشه.
نقل قول کردن
+4 #1172 بی نام 1392-01-19 14:45
به نقل از YaAli:


روز 19 فروردین از 11 صبح تا 11 شب شمس الشموس است و خورشید به گونه ای در آسمان قرار دارد و میگویند دعاها استجابت می شود و حاجتها بر آورده
التماس دعا

ممنون میشم یک منبع معتبر برای این مطلب بذارید
با تشکر از شما...
نقل قول کردن
+8 #1171 منتظر چشم براه 1392-01-19 13:56
به نقل از سید:

سلام بر محسن عزیز

حقیر از پیش خودم نگفتم بر اساس تحلیل اخرالزمانی حوادث بر اساس روایت مخصوصا روایت شوری صغری و کبری و واقع شدن ماه رجب در زمان قبل از انتخابات و واقع شدن ماه رجب در زمان تایید صلاحیت ها و بر اساس بشارت ها و شباهت ها هر روز این نظریه تقویت میشود که مشایی یک شخصیت اخرالزمانی جبهه حق است که فقط خراسانی می تواند او را به صحنه بیاورد و مشایی کسی است که سیستم دجال بشدت ازش وحشت دارند انها بهتر می دانند مشایی کیست همانطور که کاهنان فرعون می دانستند موسی کیست
اینقدر امدن یا نیامدن مشایی برای سیستم دجال مهم است که هشت سال است هر کاری کردند تا شرایطی شبیه اخر جنگ صفین و به میدان اوردن خوارج رو شبیه سازی کنند تا سید خراسانی مجبور شود سرباز فاتح خود را به میدان نیاورد ولی نتوانستند چون دعای مظلومان عالم مستجاب شده است و بهار در راه است

اینقدر وهابیون صهیونیست ها و کلا سیستم دجال از امدن مشایی ترس دارند که وقتی سید خراسانی با تایید صلاحیت مشایی را به میدان فرستاد انها شدیدا عصبی می شوند رعب تمام وجودشان را می گیرد و سفیانی را به میدان کارزار می فرستند انهم نه فقط برای کشتن بشار اسد بلکه برای نابودی جبهه خراسانی و کشتن مشایی چون پیاده نظام سیستم دجال در ایران به خاطر مدیریت اخرالزمانی خراسانی و شعیب نتوانستند مشایی را نابود کنند لذا خودشان مستقیما وارد میدان می شوند چرا که اندکی تاخیر مساوی است با نابودی قریب الوقوع تمام شیاطین در تمام عوالم وجود و....چرا که سه شخصیت عجیب امام خامنه ای احمدی نژاد و مشایی زمینه ساز امدن مهدی موعود شده اند و بزودی برای هزیمت سفیانی وارد عراق خواهند شد البته بعد از درگیری های شدید داخلی که از ماه رجب پیش رو مقدماتش شروع خواهد شد

سلام بر سید عزیز
حتی اگر این اتفاقات به این زودی هم اتفاق نیفتد شنیدنش باعث سرخوشی و شادی دلمان می شود
الهی عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+13 #1170 YaAli 1392-01-19 13:36
نقل قول کردن
+13 #1169 علی 1 1392-01-19 13:12
نظر مقام معظم رهبری در باره جریان انحرافی


امروز شعارهاي انقلاب همان شعارهاي روزهاي اول انقلاب و اين نشان دهنده سلامت انقلاب است. شعارهاي انقلاب همچون علامت اشاره به سمت اهداف انقلاب هستند و هنگامي که شعارها تغيير نکرده باشند، اين، به معناي منحرف نشدن مسئولان و مردم از صراط مستقيم انقلاب اسلامي است.

khordadpress.ir/fa/pages/?cid=655
نقل قول کردن
+6 #1168 ساني 1392-01-19 13:10
نقل قول کردن
-14 #1167 حمیدرضا 1392-01-19 12:57
به نقل از یار خراسانی:

نه عزیزم تنها یک نفر می تونه و او هم کسی نیست جز... @};-


نه اقای مشایی هم نمیتونه.تازه رئیس جمهور از همین الان مشخص هست که کیه.جناب آقای قالیباف.چون از چندسال پیش واسش برنامه ریزی کرده.
نقل قول کردن
+10 #1166 خادمی 1392-01-19 12:56
به نقل از 1111:

اجرت با امام زمان(عج) . ممنون که اطلاع دادی ;) @};-
البته شایسته است طلسم شرف الشمس را که منسوب به امیر المومنین(ع) در این روز و با اداب مربوطه نوشت
نقل قول کردن
+10 #1165 رایحه ظهور 1392-01-19 12:56
مطلب جدید سایت با عنوان :

مردی از جنس ظهور / مهدی جان ، جهان در انتظار توست!



u313.ir/.../
نقل قول کردن
+12 #1164 1111 1392-01-19 12:50
به نقل از YaAli:


روز 19 فروردین از 11 صبح تا 11 شب شمس الشموس است و خورشید به گونه ای در آسمان قرار دارد و میگویند دعاها استجابت می شود و حاجتها بر آورده می شود.

باید سوره شمس را بخوانی و آخر هر آیه بگویی:

((یا شمس الشموس و یا انیس النفوس ادرکنی))

حتما بخوانید و اول برای ظهور امام زمان (عج) بعد حاجات خودتون و عزیزانتون و بعد برای ما هم دعا کنید.




روز ۱۹ فروردین روز شرف الشمس است، و در سال یکبار اتفاق می افتد، دوست داشتم شما هم در مورد این روز بدانید و مرا هم از دعای خودتان بی نصیب نگذارید.
التماس دعا

اجرت با امام زمان(عج) . ممنون که اطلاع دادی ;) @};-
نقل قول کردن
+11 #1163 1111 1392-01-19 12:44
به نقل از علی جعفری:

دایی من نظامی هست . میگفت برای آموزش رژه به نیروهای نظامی فیلم رژه کره شمالی را پخش میکنند
به نظر من اگر هم الان کره شمالی کاری نکنه . وقتی بعضی از نشانه های ظهور اتفاق بیفته بی حرکت نمیمونه
نقل قول کردن
+8 #1162 علی جعفری 1392-01-19 12:37
به نقل از حبیب:

ببینید چقدرمننظم رژه میرن حتی پاچه شلواره پای راستشون به یک اندازه بالا ررفته و هم پاشنه کفش پای چپشون.

گذشته از مطلبی که گفتی نکاتی دیگر از انظباط شدید در نیروهای مسلح کره شمالی وجود دارد!

نظم و انظباط خیلی خوب است.یادمه دوره 25 بسیج پادگان امام حسین (ع) تهران ، سال 1361 ، مربی آموزش و تاکتیک به بچه ها می گفت:

ما که حزب اللهی هستیم و به نظام آفرینش جهان معتقدیم باید بر همین اساس نظم داشته باشیم که می خواست با توجه به مبانی اعتقادی و دینی این مطلب را بفهماند که ملکه شدن موضوع باعث بروز رفتاری در یک رزمنده می گردد که به هدفی که یگان عملیاتی و پشتیبانی دارد کمک شایانی خواهد شد.

آن کلام مربی آموزش هنوز در گوشم طنین انداز است و خدا رحمت کند شهید بزرگوار میثم شکوری مربی تاکتیک پادگان امام حسین (ع) را و چقدر با نشاط ، شوخ طبع و فرشته ای بر روی زمین بود.

انشاءالله در آینده ای نزدیک شاهد تکرار حماسه ها از بچه بسیجی ها به فرماندهی کل ، حضرت ولی عصر (عج) ، سید خراسانی و سید یمانی باشیم. [-O

*-msz

:((

zz:
نقل قول کردن
+13 #1161 YaAli 1392-01-19 12:31


آه....... آه...... از تنهائی علی(ع)......

همه چیز از آن روز دوشنبه شروع شد؛ یعنی نود و پنج روز قبل از شهادت فاطمه زهرا(س).
روزی که پیامبر(ص) رحلت کردند. امام علی(ع) و بنی هاشم در خانه پیامبر(ص) مشغول غسل و کفن پیامبر(ص) بودند.کوچه های مدینه خلوت بود و همه در سقیفه جمع شده بودند.

هنوز چند ساعتی از رحلت پیامبر(ص) نگذشته بود که بین مهاجرین و انصار و میان اوس و خزرج بر سر جانشینی پیامبر(ص) نزاع سختی در گرفت؛این کار آن قدر مردم را مشغول کرده بود که از بدن شریف حضرت رسول به کلی غافل شده بودند.

خبر بیعت مردم را با خلیفه اول، وقتی به حضرت دادند که با بیل قبر شریف پیامبر(ص) را هموار کرد. علی(ع) پس از شنیدن خبر، ابتدای سوره عنکبوت را تلاوت فرمودند:
«الم،اَحَسَبِ الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنو و هم لا یفتنون...»
و این تازه اول ماجرا بود:

نود و دو روز قبل از شهادت آن بانوی دو جهان؛ وقتی امام(ع) از مسجد خارج شدند قدری در بیابان راه رفتند و به حدود 30 گوسفند برخورد کردند و فرمودند:
اگر به اندازه ی تعداد این گروه یار می داشتم!......

بعد از یک سخنرانی، 360 نفر با علی(ع) بیعت کردند که تا پای جان از او حمایت کنند.حضرت فرمود:
بروید و فردا با سرهای تراشیده شده در محله «احجار الزیت» نزد من بیایید.
حضرت فردای آن روز با سر تراشیده بر سر قرار رفت؛
تنها پنج نفر آمدند؛ اول ابوذر،بعد مقداد و سپس حذیفه ابن یمانی و بعد عمار یاسر و سلمان آمدند.

آه....... آه...... از تنهائی علی(ع)......

منبع: رنجها و فریادهای فاطمه(س) – محمّد محمّدی اشتهاردی.
نقل قول کردن
+8 #1160 علی 1392-01-19 12:13
سلام
چند روزی بود که به سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی نرفته بودم.
توی این چند روز کولاک کرده:
مطلب اول:

«محسن شیرازی؛ سرباز مطیع ولایت»
خیلی اتفاقی دنبال مطلب خاصی هم نبودم ولی توی اینترنت سرچ کردم محسن شیرازی تو بخش امیج ها یک مطلب پیدا کردم که خیلی برای خودم جالب بود اونم عکس محسن شیرازی در دیدار جوانان قم با مقام معظم رهبری در شبستان حضرت امام خمینی (ره) قم در تاریخ 4/8/1389 بود که این طلبه بسیجی با چه عشق و علاقه ی خاصی در حال ابراز ارادت به امام خامنه ای است.



لینک این مطلب در این سایت:
نقل قول:
برایم جذاب شد ببنیم داستان چیست؟

در اینترنت سرچ کردم و چند تا سایت رو پیدا کردم از آنجا برایم جالب تر شد که منبع انتشار این عکس ها خود سایت حضرت آقا بود.

لینک این مطلب در سایت آقا:
نقل قول:
عکس ها:

farsi.khamenei. ir/ndata/news/1 0441/C/13890804 _0610441.jpg


نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد