رایحه ظهور

سال حماسه اقتصادی ، حماسه سیاسی/ تک سوار عشق با بهار می آید



یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

اللّهمّ صلّ علی حبیبتک سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا. اللّهمّ اعطه فی نفسه و ذرّیّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقر به عینه و تسرّ به نفسه.

 

» ابتدای نظرات (1256)

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام

با سلام و درود به همه عزیزان ، مبشران و منتظران ظهور یار

و تبریک حلول سال نو به همه دوستان

سال 1392 در حالی با پیام مبارک امام خامنه ای(مدظله) آغاز شد که معظم له در ابتدای فرمایشات خود با سلام به وجود مقدس حضرت زهرا(س) و آل عبا(ع) ، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه همگان را به تکریم و احترام این ایام مقدس فراخواندند ، ان شاالله اگر عمری باشد به سهم خود در تکریم و بزرگداشت این ایام تلاش خواهیم کرد باشد که به لطف خدا و همت محبان حضرت زهرا(س) امسال حماسه ای جاودان تکریم فاطمیه در عزای جده سادات(س) رقم بخورد و با رفع غربت فاطمی زمینه تحقق جامعه مهدوی فراهم گردد.

از سویی دیگر ولی امر مسلمین(مدظله) با اشاره به در پیش بودن وقایع مهم سیاسی و اقتصادی در سال پیش رو ، سال آتی را با عنوان سال " حماسه اقتصادی ، حماسه سیاسی " نامگذاری فرمودند و اظهار امیدواری کردند که به فضل پروردگار، حماسه‌ی اقتصادی و حماسه‌ی سیاسی در این سال به دست مردم عزیزمان و مسئولان دلسوز کشور تحقق پیدا کند. به لطف خدا در هفته های پیش رو شرایط تحقق حماسه سیاسی اقتصادی را بررسی خواهیم کرد تا مشخص شود چه افراد و گروههایی توانایی و پتانسیل خلق حماسه سیاسی اقتصادی را دارند.

 

اما عجالتاً آنچه از دیدگاه معظم له برداشت می شود این است که داشتن روحیه جهادی ، شور و همت بالا ، نگاه امیدوارانه و روحیه بانشاط از لوازم اصلی ایجاد حماسه های بزرگ در سال پیش روست. که بررسی میزان وجود آن در افراد و گروههای سیاسی را بر عهده خوانندگان عزیز می گذاریم.

 

بار دیگر پیام نوروزی و فرمایشات نائب امام زمان(عج) و رئیس جمهور محبوب را مرور می کنیم:

 

بسم‌الله‎الرّحمن‌الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

اللّهمّ صلّ علی حبیبتک سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا. اللّهمّ اعطه فی نفسه و ذرّیّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقر به عینه و تسرّ به نفسه.

تبریک عرض میکنم به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان در سراسر کشور، و به همه‌ی ایرانیان در هر نقطه‌ای از جهان که هستند، و به همه‌ی ملتهائی که نوروز را گرامی میدارند؛ مخصوصاً به ایثارگران عزیزمان، خانواده‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان، و همه‌ی کسانی که در راه خدمت به نظام اسلامی و به کشور عزیزمان مشغول فعالیتند. امیدواریم خداوند متعال این روز را و این آغاز سال را برای ملت ما، برای همه‌ی مسلمانان عالم، مایه‌ی شادی و بهروزی و نشاط قرار دهد و ما را به انجام وظائفمان موفق و مؤید بدارد. به هم‌میهنان عزیزمان عرض میکنم توجه داشته باشند که ایام فاطمیه در اواسط روزهای عید است و تکریم و احترام این ایام برای همه‌ی ما لازم است.

ساعت تحویل و هنگام تحویل، در حقیقت حد فاصلی است بین یک پایان و یک آغاز؛ پایان سال گذشته و آغاز سال نو. البته نگاه عمده‌ی ما باید به طرف جلو باشد؛ سال نو را ببینیم، برای آن خودمان را آماده کنیم و برنامه‌ریزی کنیم؛ اما حتماً نگاه ِ به پشت سر و راهی که طی کرده‌ایم هم برای ما مفید است، برای اینکه ببینیم چه کرده‌ایم، چگونه حرکت کرده‌ایم، نتائج کار ما چه بوده است، و از آن درس بگیریم و تجربه بیاموزیم.

سال 91 مثل همه‌ی سالها، سالی متنوع و دارای رنگها و نقشهای گوناگون بود؛ شیرینی هم داشت، تلخی هم داشت؛ پیروزی هم داشت، عقب‌ماندگی هم داشت. زندگی انسانها در طول حیات، همیشه همین جور است؛ با کش و قوس‌ها همراه است، با فراز و نشیب‌ها همراه است؛ مهم این است که از نشیبها خارج شویم ، خودمان را به اوجها برسانیم .

آنچه که در طول سال 91 از جنبه‌ی مواجهه‌ی ما با جهان استکبار آشکار و واضح بود، عبارت بود از سختگیری دشمنان بر ملت ایران و بر نظام جمهوری اسلامی. البته ظاهر قضیه، سختگیری دشمن بود؛ اما باطن قضیه، ورزیدگی ملت ایران و پیروزی او در میدانهای مختلف بود. آنچه که دشمنان ما هدف گرفته بودند، صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف بود؛ عمدتاً عرصه‌ی اقتصاد و عرصه‌ی سیاست بود. در عرصه‌ی اقتصاد، گفتند و تصریح کردند که میخواهند ملت ایران را به‌وسیله‌ی تحریم فلج کنند؛ اما نتوانستند ملت ایران را فلج کنند و ما در میدانهای مختلف، به توفیق الهی و به فضل پروردگار، به پیشرفتهای زیادی دست پیدا کردیم؛ که تفصیل آنها برای ملت عزیزمان گفته شده است، گفته خواهد شد؛ من هم ان‌شاءالله در سخنرانی روز اول فروردین، به شرط حیات، اجمالاً مطالبی عرض خواهم کرد.

در زمینه‌ی اقتصاد البته بر مردم فشار وارد آمد، مشکلاتی ایجاد شد؛ بخصوص که اشکالاتی هم در داخل وجود داشت؛ برخی از کوتاهی‌ها و سهل‌انگاری‌ها انجام گرفت که به نقشه‌های دشمن کمک کرد؛ لیکن در مجموع، حرکت مجموعه‌ی نظام و مجموعه‌ی مردم، یک حرکت رو به جلو بوده است و ان‌شاءالله آثار و نتائج این ورزیدگی را در آینده خواهیم دید.

در عرصه‌ی سیاست، از یک جهت همت آنها این بود که ملت ایران را منزوی کنند، از جهت دیگر ملت ایران را دچار دودلی و تردید کنند؛ همت آنها را کوتاه و ضعیف کنند. درست عکس این عمل شد؛ در واقع عکس این اتفاق افتاد. در زمینه‌ی انزوای ملت ایران، نه فقط نتوانستند سیاستهای بین‌المللی و منطقی ما را محدود کنند، بلکه حتّی نمونه‌هائی از قبیل اجلاس جنبش غیر متعهدها با حضور تعداد کثیری از سران و مسئولان کشورهای جهان در تهران تشکیل شد و عکس آنچه را که دشمنان ما میخواستند، رقم زد و نشان داد که جمهوری اسلامی نه فقط منزوی نیست، بلکه در دنیا با چشم تکریم و احترام به جمهوری اسلامی و به ایران اسلامی و به ملت عزیز ما نگریسته میشود.

در زمینه‌ی مسائل داخلی، مردم عزیز ما در آنجائی که امکان و موقعیت ابراز احساسات وجود داشت ــ عمدتاً در بیست و دوم بهمن سال 91 ــ آنچه را که لازمه‌ی حماسه و شور بود، از خود نشان دادند؛ از سالهای دیگر پرشورتر و متراکم‌تر در صحنه حاضر شدند. یک نمونه‌ی دیگر هم حضور مردم خراسان شمالی در بحبوحه‌ی تحریمها بود، که نمونه و مستوره‌ای از وضعیت و روحیه‌ی ملت ایران را نشان میداد نسبت به نظام اسلامی و به مسئولان خدمتگار و خدمتگزار خودشان. کارهای بزرگی هم بحمدالله در طول سال انجام گرفته است؛ تلاشهای علمی، کارهای زیربنائی، تحرک فراوان مسئولین و مردم. زمینه‌ها برای حرکتِ رو به جلو و ان‌شاءالله جهش، فراهم شده است؛ هم در زمینه‌ی اقتصاد، هم در زمینه‌ی سیاست، و هم در همه‌ی زمینه‌های حیاتیِ دیگر.

سال 92 برابر چشم‌انداز امیدوارانه‌ای که به لطف پروردگار و همت مردم مسلمان برای ما ترسیم شده است، سال پیشرفت و تحرک و ورزیدگی ملت ایران خواهد بود؛ نه به این معنا که دشمنیِ دشمنان کاسته خواهد شد، بلکه به این معنا که آمادگی ملت ایران بیشتر و حضور او مؤثرتر و سازندگی آینده‌ی این ملت به دست خودشان و با همتِ با کفایت خودشان ان‌شاءالله بهتر و امیدبخش‌تر خواهد شد.

البته آنچه را که ما در سال 92 در پیشِ‌ رو داریم، باز عمدتاً در دو عرصه‌ی مهم اقتصاد و سیاست است. در عرصه‌ی اقتصاد، به تولید ملی باید توجه شود؛ همچنان که در شعار سال گذشته بود. البته کارهائی هم انجام گرفت؛ منتها ترویج تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی، یک مسئله‌ی بلند‌مدت است؛ در یک سال به سرانجام نمیرسد. خوشبختانه در نیمه‌ی دوم سال 91 سیاستهای تولید ملی تصویب شد و ابلاغ شد ــ یعنی در واقع این کار ریل‌گذاری شد ــ که بر اساس آن، مجلس و دولت میتوانند برنامه‌ریزی کنند و حرکت خوبی را آغاز کنند و ان‌شاءالله با همت بلند و با پشتکار پیش بروند.

در زمینه‌ی امور سیاسی، کار بزرگ سال 92، انتخابات ریاست جمهوری است؛ که در واقع مقدرات اجرائی و سیاسی، و  به یک معنا مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی میکند. ان‌شاءالله  مردم با حضور خودشان در این میدان هم خواهند توانست آینده‌ی نیکی را برای کشور و برای خودشان رقم بزنند. البته لازم است هم در زمینه‌ی اقتصاد، هم در زمینه‌ی سیاست، حضور مردم حضور جهادی باشد. با حماسه و با شور باید  وارد شد، با همت بلند و نگاه امیدوارانه باید وارد شد، با دل پر امید و پر نشاط باید وارد میدانها شد و با حماسه‌آفرینی باید  به اهداف خود رسید.

با این نگاه، سال 92 را به عنوان «سال حماسه‌ی سیاسی و حماسه‌ی اقتصادی» نامگذاری میکنیم و امیدواریم به فضل پروردگار، حماسه‌ی اقتصادی و حماسه‌ی سیاسی در این سال به دست مردم عزیزمان و مسئولان دلسوز کشور تحقق پیدا کند.

به امید توجهات پروردگار و دعای حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) و با درود به روح مطهر امام بزرگوار و شهیدان عزیز.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

 

پیام نوروزی رئیس جمهور مردمی و محبوب ، دکتر احمدی نژاد

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

فرا رسیدن بهار عزیز و نوروز سرافراز را به بهار حقیقی انسان ها، امام عصر(ع)، رهبری معظم انقلاب،‌ ملت بزرگ ایران در هر کجای جهان که هستند، ‌خانواده گرانقدر شهیدان و ایثارگران، همه مردان و زنانی که در حوزة‌ جغرافیای نوروز و ایران فرهنگی زندگی می کنند و بالاخره به جامعه بشری صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

سال 91 سالی مهم و سرشار از شادکامی ها و شیرینی ها و پیروزی ها برای ملت و جامعه بشری و در برخی موارد هم همراه با تلخکامی ها بود.

حرکت پرشتاب ملت در عرصه های گوناگونِ علمی، صنعتی، کشاورزی، فنآوری، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و ورزشی ادامه پیدا کرد و هر روز دستآورد جدیدی در اختیار ملت ایران قرار گرفت. برای اولین بار موجود زنده به فضا فرستاده شد و صدها ابتکار و نوآوری ثبت شد، که انشاء‌الله گزارش پیشرفت ها را در وقت مناسب تری به استحضار شما مردم عزیز خواهم رساند.

جایگاه و عظمت ملت شایسته ایران که سهم اول را در خلق تمدن و فرهنگ جهانی دارد ارتقاء پیدا کرد و یک بار دیگر بر مسئولیت تاریخی او در تحولات جهانی و برای استقرار عدالت و صلح تاکید شد.

در نقطه مقابل، بدخواهان ملت ایران با یک هماهنگی آشکار از خارج و داخل و به دلیل ایستادگی ملت و دولت بر حقوق اساسی، آنها را تحت فشار کم نظیر اقتصادی و جنگ روانی قرار دادند تا پیروزی‌ها و دستاوردهای تاریخی در دوره دولتهای نهم و دهم را مخدوش کنند.

از یک سو با اقدامات یک جانبه سیاسی و اقتصادی و ایجاد محدودیت های گسترده در مبادلات خارجی کشور و تحمیل شوک های متعدد، به تصور خام خود تلاش کردند انسجام اقتصادی کشور را بر هم بزنند و از سوی دیگر با تبلیغات گسترده عامل مشکلات را خود ملت و دولت برآمده از ملت معرفی نمایند.

گرچه فشارهای سنگین و کم سابقه به بخش هایی از اقتصاد کشور و برخی از اقشار عزیز اجتماعی وارد شد لیکن بدخواهان نیز به اهداف غیرانسانی خود نرسیدند. با ایستادگی و هوشمندی ملت و تلاش شبانه روزی خادمان آنان در دولت ریشه های اقتصاد کشور مستحکم تر شد و با غلبه بر محورهای اصلی برنامه دشمنان، برنامه پیشرفت کشور مسیر اصلی خود را بازیافت. بدخواهی ها ادامه دارد و البته تلاش ملت نیز تا یأس کامل و شکست دشمنان و رسیدن به قله های آرمانی و تحقق عدالت جهانی ادامه خواهد داشت. بدون شک پیروزی از آن ملت بزرگ خواهد بود.

در عرصه بین المللی نیز تحولات به نفع ملت ایران در حرکت است. بیداری عمومی و عدالت خواهی جهانی رو به گسترش است و ملت ایران هر روز والاتر و عزیزتر می‌شود.

به فضل الهی و ایمان و پاکی ملت، سال 92 سالی سرشار از عزت و برکت خواهد بود و روند سازندگی و پیشرفت همه جانبه کشور با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. ملت با پرکردن نقاط ضعف خود و با درایت و تلاش و همبستگی، قله‌های علمی، فنآوری و اقتصاد و فرهنگ و سیاست را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.ملت بزرگ مسیر رو به کمال را در همه عرصه ها با شتاب بیشتر ادامه خواهد داد و رودخانه زلال ملت به اقیانوس نزدیک تر خواهد شد.

دولت نیز تا آخرین لحظه مسئولیت با همان تعهد و شتاب گذشته در جهت خدمت به مردم و به نتیجه رساندن طرحها و پروژه ها و رفع مشکلات تلاش خواهد کرد.

اینجانب از همه ملت عزیز به ویژه جوانان به خاطر بزرگواری، صبوری، هوشمندی و استقامت کم نظیر و لطف بی پایان به فرزندان و خادمان خودشان و از رهبری معظم انقلاب اسلامی و کسانی که رفاه و آسایش خود را وقف آسایش و رفاه مردم کردند سپاسگزاری می کنم. امسال یک فراز مهم از عزت آفرینی ملت ایران، عرصه انتخابات است. انتخابات صحنه اعمال اراده ملت و متعلق به ملت است که قانون اساسی به عنوان مهمترین میثاق ملی آن را به رسمیت شناخته است. کشور باید با تکیه بر اراده ملت اداره شود.کشور متعلق به ملت و میزان رأی ملت است.

انتخابات ریاست جمهوری بالاترین نماد مردم‌‌سالاری و نقطه اوج آن است. اراده آحاد ملت برای انتخاب یک نفر، به عنوان نماینده همه ملت، متجلی و متمرکز می شود.

یک انتخابات پرشور و با مشارکت نزدیک به صددرصدی و انتخاب یک رییس جمهور با رأی قاطع و بالای ملت است که همه معادلات داخلی، منطقه ای و بین المللی را به نفع ملت ایران و دیگر ملتها و به نفع عدالت و صلح و محبت و آزادی دگرگون خواهد کرد. از این جهت یک مسئولیت تاریخی و تعیین کننده بر عهده مردم و مسئولین است.

انرژی عظیم ملت که تجلی قدرت خداست به طور متحد و هدفمند آزاد می شود و همه مناسبات را اصلاح و موانع و فشارها و مشکلات را برطرف خواهد کرد. بطور طبیعی در نوع نگاه و برنامه و سلایق داوطلبان و گروههای مختلف تفاوت وجود دارد.

تصمیم گیر نهایی ملت است. همه سلایق و برنامه ها عرضه می شود، اما ملت تصمیم می گیرد و با انتخاب خود راه آینده را معین می کند.همه باید تابع تصمیم ملت باشند.

امام راحل عظیم الشأن فرمودند که فقط یک رأی دارند و حق انتخاب با ملت است. مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که فقط یک رأی دارند و حق انتخاب با ملت است. همه باید به حق ملت احترام بگذارند. دولت به عنوان برگزار کننده انتخابات، بدنبال انتخاباتی پرشور و شکوه و حداکثری و نهایت سلامت است.

همه برای تحقق این هدف مسئولند و باید از یک سو انگیزه های سازنده را تقویت کنند و از سوی دیگر از هر سخن و اقدامی که موجب کاهش انگیزه آحاد ملت می‌شود به شدت اجتناب نمایند.

اینجانب شخصاً نهایت حساسیت را به کار خواهم برد و همچنان که بارها و بارها به مسئولین استانی و غیر استانی گفته ام از کوچکترین تخلفی اغماض نخواهم کرد.

من به آینده بسیار امیدوارم و مطمئنم که ملت بزرگ قله افتخار دیگری را فتح و عظمت خود را بار دیگر آشکار خواهد کرد.اما کلام آخر درباره بهار و نوروز است.

بهار آیت بزرگ خداوند و نشانی از حیات طیبه است. انسان برای زندگی بهاری و در بهار سرشار از زیبایی، بهار توحید و عبودیت و آزادی و بهار عدالت و عشق و کرامت خلق شده است.

همه پیامبران الهی و صالحان به دنبال شکوفایی حقیقت انسان و رساندن او به انسانیت اصیل و بالاترین مدارج هستی بوده اند.

متاسفانه تا کنون آنچه بوده عموما زمستان بی عدالتی و بداخلاقی و جهل و تحقیر انسانها بوده است.

بشریت هنوز طعم بهار انسانی را که در قامت بلند و نورانی انسان کامل، امام عصر(ع) متجلی است نچشیده اند. هر نوروز یک میعاد و تجدید میثاق موحدان و عاشقان با بهار، البته در سطحی بالاتر و افقی وسیع‌تر است. شادی همگانی و نرمی قلوب و جوشش محبت و عشق در لحظه تحویل سال بهترین نشانه از حضور و عنایت گل سرسبد هستی و عینیت عشق و محبت، یعنی امام زمان علیه السلام به همه نوروزیان و بهاریان و همه ملت‌ها، اقوام و نژادها است.

ملت ایران هزاران سال به دنبال بهار حقیقی بشریت بوده است و با برپایی جشن آسمانی و انسانی نوروز هر ساله در فضایی از ایمان و عطر گل نرگس و قرآن و عشق، عهد خود را با بهار و برای رسیدن به بهار تجدید می‌کند.

هفت سین ایرانی و رنگ و مشخصات پرچم ایران هم جلوه ای از بهار حقیقی و خواست تاریخی ملت ایران برای رسیدن به بهار است.

نوروز یک سرود است، سرود زیبائی. نوروز یک ترانه است، ترانه مهربانی . نوروز یک سروش است، سروش آسمانی . نوروز یک درود است، درود بر بهار انسانی:

سلام بر تو ای بهار انسان ها سلام بر تو ای خرّمی دوران ها

توسرآمدی، سَروَری، سَیّدی، سالاری چهار"سین" از هفت "سین" ایرانی

تو سبزی، تو سرخی، تو سپید تو خود بهار عشقی و هفت"سین" امید

"سین"، سبز، ریزش خزانه، رویش جوانه؛ در پایش زمینه، در زایش زمانه

"سین"، سپید، زلال جلوة "بود"؛ نمایش هَمایش هستی، عشوة "وجود"

"سین"، سرخ، روی گونه، پای لب؛ بوسة‌ یک جان عاشق، جسمِ تب

تو رنگِ سرخِ حسینی ، ترانة‌ وفا؛ سپید چو روی ماه، مدیحه‌ زهرا(س)

تو رنگ "علی" را دوست می‌داری؛ منم کنار سبزینة دلت جاری

توسرخی، سفیدی، سبز می‌مانی تورنگ رایت مردمان ایرانی

زمانه ترا صدا می‌کند بشنو! به قصیدة‌فریاد و غزل های پنهانی!

السلام علیک یا رَبیَع الاَنام و نَضْرَةَ الاّیام

بار دیگر فرا رسیدن نوروز دل انگیز باستانی را تبریک عرض می کنم. پاسداشت آئین الهی - انسانی نوروز، فریاد"زنده باد زندگیِ" ملت‌هایی است که در پرتو معرفت ایرانی، حقیت توحید الهی و مهر محمدی(ص) را جستجو می کنند. لحظة‌ تحویل سال، لحظة‌تجدید میثاق با تک سوار عشق و حقیقی-ترین بهار هستی، موعود امم و منجی بشر است. غریو بلندی که زمین و زمان از زمزمة‌ انسان پژواک می‌دهند که

«می آید بهار که؛ زنده است یار، که زنده باد بهار».

...........

پ.ن: ان شاالله خداوند مهربان امسال به دعای حضرت زهرا(س) و به حق احترام و تکریمی که مردم مسلمان برای فاطمیه و عزای زهرای مرضیه(س) قائل خواهند شد در ظهور مولایمان تعجیل فرماید و سال حماسه ی اقتصادی و حماسه ی سیاسی را سال ظهور مولایمان قرار دهد.

- از هم اکنون می توان دریافت که تاکید ولی امر مسلمین(مدظله) بر حماسه سازی در انتخابات با روحیه جهادی پرامید و با نشاط و همت بلند  ، بسیاری از افراد و گروههای خودبرتربین را که رابطه چندانی با مردم ندارند و یا تلاش دارند تا بدون ارائه افقی روشن ، تنها بر پایه ترس و تخریب و تهدید آراء مردمی را تصاحب کنند ، در کما فرو برده است! و شرایط برای اوج گیری خط واقعی انقلاب ، خط خدمت رسانی و تکیه بر مردم ، خط حماسه سازی ، خط روحیه جهادی و خط امیددهی و بشارت بخشی فراهم است.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1256 علی 1392-02-21 18:17
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #1255 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:26
بصیرت، باید عاشورایی باشد



◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)

tarazoo.blog.ir

-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری

-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...

-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #1254 روزبه محمدی 1392-02-05 15:00
وبلاگ جبهه حامیان مهندس مشایی - سلمان آنلاین


مردی بهاری خواهد آمد....(11)


حاشیه نگاری - همایش 'حماسه حضور' در اصفهان

بگذار هزار بار بگویند انحرافی، ما بر عهد خود مانده ایم


«درود بر بانوان فهیم اصفهانی»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.



درود بر رهروان راه حق



زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1253 محمد 1392-01-29 22:37
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #1251 روزبه محمدی 1392-01-26 14:22
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


مردی بهاری می آید...(5)

همه ایرانیان به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان

****

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری:

مخالفان مشایی از عمق اندیشه های ایشان آگاهی ندارند

به باور من، بسیاری از کسانی که با مشایی مخالفت می‌کنند شاید از عمق اندیشه‌های ایشان آگاهی ندارند و به طور معمول از دریچه رسانه‌، آن هم نه رسانه موافق، بلکه رسانه مخالف صحبت‌های ایشان را شنیده‌اند. شک نکنید که مخالف، خیر مخالف خودش را نمی‌خواهد. بسیاری از ما به گونه‌ای تلاش می‌کنیم اندیشه خودمان را بر دیگران تحمیل و آن را غالب کنیم. «تحمیل الشخص بما لا یحتمل؛ اینها اندیشه‌هایی را بر این فرد تحمیل می‌کنند که خودش راضی به این سخنان نیست؛ برای مثال به یاد می‌آورم که با مطرح شدن موضوع خلیفه اللهی انسان از سوی مهندس مشایی، عده‌ای چنین تحلیل کردند که منظور کنار گذاشتن خدا و همان اومانیسم غربی است. به شخصیت بازگوکننده آن سخنان هم توجه شود و ببینیم آیا او چنین مسئله‌ای را باور دارد یا خیر؟





تردید نداشته باشید، کسانی که به دیگران تهمت می‌زنند و بحث انحراف را مطرح می‌کنند در آینده خود متهم به همین مسائل خواهند شد؛ یعنی همین تهمت‌ها به آنها زده خواهد شد، بدون اینکه قدرت دفاع داشته باشند.


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1250 روزبه محمدی 1392-01-26 14:21
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


مردی بهاری خواهد آمد...(5)

همه ایرانیان به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان

****

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری:

مخالفان مشایی از عمق اندیشه های ایشان آگاهی ندارند

به باور من، بسیاری از کسانی که با مشایی مخالفت می‌کنند شاید از عمق اندیشه‌های ایشان آگاهی ندارند و به طور معمول از دریچه رسانه‌، آن هم نه رسانه موافق، بلکه رسانه مخالف صحبت‌های ایشان را شنیده‌اند. شک نکنید که مخالف، خیر مخالف خودش را نمی‌خواهد. بسیاری از ما به گونه‌ای تلاش می‌کنیم اندیشه خودمان را بر دیگران تحمیل و آن را غالب کنیم. «تحمیل الشخص بما لا یحتمل؛ اینها اندیشه‌هایی را بر این فرد تحمیل می‌کنند که خودش راضی به این سخنان نیست؛ برای مثال به یاد می‌آورم که با مطرح شدن موضوع خلیفه اللهی انسان از سوی مهندس مشایی، عده‌ای چنین تحلیل کردند که منظور کنار گذاشتن خدا و همان اومانیسم غربی است. به شخصیت بازگوکننده آن سخنان هم توجه شود و ببینیم آیا او چنین مسئله‌ای را باور دارد یا خیر؟





تردید نداشته باشید، کسانی که به دیگران تهمت می‌زنند و بحث انحراف را مطرح می‌کنند در آینده خود متهم به همین مسائل خواهند شد؛ یعنی همین تهمت‌ها به آنها زده خواهد شد، بدون اینکه قدرت دفاع داشته باشند.


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1249 روزبه محمدی 1392-01-26 12:55
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری


گزارش تصویری - افتتاح پارک ايران با حضور مهندس رحیم مشايي و شهيد حاج حسن شاطري - در مرز لبنان و اسرائیل












www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1248 روزبه محمدی 1392-01-26 12:46
وبلاگ سلمان آنلاین - جبهه حامیان مهندس رحیم مشایی:


مردی بهاری خواهد آمد...(3)


همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان











www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1247 روزبه محمدی 1392-01-25 12:23
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری













www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1246 روزبه محمدی 1392-01-25 12:18
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی



مردی بهاری خواهد آمد...(3)



همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان













www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1245 علی 1392-01-19 12:14
سلام
چند روزی بود که به سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی نرفته بودم.
توی این چند روز کولاک کرده:
مطلب اول:

«محسن شیرازی؛ سرباز مطیع ولایت»
خیلی اتفاقی دنبال مطلب خاصی هم نبودم ولی توی اینترنت سرچ کردم محسن شیرازی تو بخش امیج ها یک مطلب پیدا کردم که خیلی برای خودم جالب بود اونم عکس محسن شیرازی در دیدار جوانان قم با مقام معظم رهبری در شبستان حضرت امام خمینی (ره) قم در تاریخ 4/8/1389 بود که این طلبه بسیجی با چه عشق و علاقه ی خاصی در حال ابراز ارادت به امام خامنه ای است.



لینک این مطلب در این سایت:
نقل قول:
برایم جذاب شد ببنیم داستان چیست؟

در اینترنت سرچ کردم و چند تا سایت رو پیدا کردم از آنجا برایم جالب تر شد که منبع انتشار این عکس ها خود سایت حضرت آقا بود.

لینک این مطلب در سایت آقا:
نقل قول:
عکس ها:

farsi.khamenei. ir/ndata/news/1 0441/C/13890804 _0610441.jpg


نقل قول کردن
0 #1244 بهراد 1392-01-13 19:59
به نقل از مونا:
ازبابصیرت هایی مثل شما بعید است که احمدی نژا 89 را احمدی نزاد 84 ببینید


آی گفتی.
تمام بحث بر سر همین موضوعه.
نقل قول کردن
-1 #1243 Mojtaba Max 1392-01-13 17:06
شما مشایی رو قبول دارید؟؟؟

آقا رو چطور؟؟
طائب رو چی؟؟

mashaei.parsiblog.com/.../...

در مورد حاج آقای طائب که این همه گفت مشایی فلان است و فلان چه نظری دارید؟؟؟
نقل قول کردن
0 #1242 مونا 1392-01-12 21:52
ازبابصیرت هایی مثل شما بعید است که احمدی نژا 89 را احمدی نزاد 84 ببینید
نقل قول کردن
+4 #1241 کربلایی مهدی 1392-01-11 12:35
امام صادق ( ع ) فرمود :

« هنگامی که قائم ( ع ) ما قیام کند

از مردم جاهل بیش از آنچه پیامبر ( ص ) از جاهلان دوران جاهلیت ناراحتی دید

رنج و ناراحتی خواهد دید » .

پرسیدم : چگونه و چرا ؟ فرمودند :

« پیامبر(ص) در روزگاری مبعوث شد که مردم

سنگ و چوب و بت های تراشیده شده را می پرستیدند

ولی قائم ما در روزگاری قیام می کند که با قرآن علیه حضرت احتجاج می کنند

و آیات را علیه آن حضرت تأویل می نمایند و به استناد همان تأویل با او به جنگ برمی خیزند » .

بحارالانوار، ج52، ص362



امام باقر( ع ) فرمود :

« ... افرادي مجهز به سلاح در برابر حضرت می ایستند .

آنان قاریان قرآن و فقها در دین هستند که پیشانیشان از بسیاری عبادت پینه بسته

چهره هایشان در اثر شب زنده داری زرد شده است .

نفاق سراپایشان را پوشانده است .

آنان یک صدا فریاد برمی آورند :

« ای فرزند فاطمه ! از همان راه که آمده ای بازگرد ؛ زیرا به تو نیازی نداریم ... »

الغیبة، ص283، اثبات الهداه، ج3، ص516
نقل قول کردن
+2 #1240 کربلایی مهدی 1392-01-11 12:34
امام صادق ( ع ) فرمود :

« هنگامی که قائم ( ع ) ما قیام کند

از مردم جاهل بیش از آنچه پیامبر ( ص ) از جاهلان دوران جاهلیت ناراحتی دید

رنج و ناراحتی خواهد دید » .

پرسیدم : چگونه و چرا ؟ فرمودند :

« پیامبر(ص) در روزگاری مبعوث شد که مردم

سنگ و چوب و بت های تراشیده شده را می پرستیدند

ولی قائم ما در روزگاری قیام می کند که با قرآن علیه حضرت احتجاج می کنند

و آیات را علیه آن حضرت تأویل می نمایند و به استناد همان تأویل با او به جنگ برمی خیزند » .

بحارالانوار، ج52، ص362



امام باقر( ع ) فرمود :

« ... افرادي مجهز به سلاح در برابر حضرت می ایستند .

آنان قاریان قرآن و فقها در دین هستند که پیشانیشان از بسیاری عبادت پینه بسته

چهره هایشان در اثر شب زنده داری زرد شده است .

نفاق سراپایشان را پوشانده است .

آنان یک صدا فریاد برمی آورند :

« ای فرزند فاطمه ! از همان راه که آمده ای بازگرد ؛ زیرا به تو نیازی نداریم ... »

الغیبة، ص283، اثبات الهداه، ج3، ص516
نقل قول کردن
+6 #1239 کربلایی مهدی 1392-01-10 13:31

امام خامنه ای: بسیج سیاسی است

اما «سیاست زده، سیاسی کار و جناحی» نیست.
نقل قول کردن
+9 #1238 کربلایی مهدی 1392-01-10 13:30
طبق آن چيزى كه من ديده ام فقط براى حضرت زهرا عليهاالسلام وارد شده است كه جبرئيل به طور مكرر در طول 75 روز وارد مى شده و مسايل آتيه را كه بر ذريه ى او مى گذشته است، مى گفته و حضرت امير هم ثبت مى كرده است، شايد يكى از مسايلى كه گفته است، راجع به مسايلى بوده است كه در عهد ذريه ى بلندپايه ى او حضرت صاحب عليه السلام واقع مى شود كه مسايل ايران هم جزو آن مسايل باشد؛ ما نمى دانيم، ممكن است. در هر صورت من اين شرافت و فضيلت را از همه ى فضايل عظيمى كه براى حضرت زهرا ذكر كرده اند، بالاتر مى دانم؛ فضيلتى كه براى غير انبيا عليهم السلام، آن هم نه همه ى انبيا، بلكه براى طبقه ى بالاى انبيا عليهم السلام و بعضى از اوليايى كه در رتبه ى آنها مى باشند، براى كس ديگرى حاصل نشده است. و با اين كيفيت كه جبرئيل در طول هفتاد و چند روز مراوده داشته باشد، براى هيچ كس تاكنون واقع نشده است. اين فضيلت، از مختصات حضرت صديقه عليهاالسلام است.

امام خمينى در ديدار با گروهى از خواهران به مناسبت روز زن، تازيخ 11/ 12/ 62. صحيفه ى نور: ج 19، ص 278. با اندكى ويرايش.
نقل قول کردن
+1 #1237 سعید 1392-01-10 11:57
به نقل از سعدالدین:
(حديث مقطوع) حَدَّثَنَا عَبْدُ الْقُدُّوسِ ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ أَبِي مَرْيَمَ عَنْ أَشْيَاخِهِ ، قَالَ : " يُؤْتَى السُّفْيَانِيُّ فِي مَنَامِهِ ، فَيُقَالُ لَهُ : قُمْ فَاخْرُجْ ، فَيَقُومُ فَلا يَجِدُ أَحَدًا ، ثُمَّ يُؤْتَى الثَّانِيَةَ فَيُقَالُ لَهُ مِثْلَ ذَلِكَ ، ثُمَّ يُقَالُ لَهُ الثَّالِثَةَ : قُمْ فَاخْرُجْ ، فَانْظُرْ مَنْ عَلَى بَابِ دَارِكَ ، فَيَنْحَدِرُ فِي الثَّالِثَةِ عَلَى بَابِ دَارِهِ فَإِذَا هُوَ بِسَبْعَةِ نَفَرٍ أَوْ تِسْعَةِ نَفَرٍ وَمَعَهُمْ لِوَاءٌ فَيَقُولُونَ : نَحْنُ أَصْحَابُكَ ، فَيَخْرُجُ فِيهِمْ وَيَتْبَعُهُ نَاسٌ مِنْ قُرَيَّاتِ وَادِي الْيَابِسِ ، فَيَخْرُجُ إِلَيْهِ صَاحِبُ دِمَشْقَ لِيَلْقَاهُ وَيُقَاتِلَهُ ، فَإِذَا نَظَرَ إِلَى رَايَتِهِ انْهَزَمَ ، وَوَالِي دِمَشْقَ يَوْمَئِذٍ وَالٍ لِبَنِي الْعَبَّاسِ

شاه اردن سفري به منامه چند روز قبل داشت هدف اون چی بود و همچنین نتیجه ؟؟؟

این حدیث می فرماید که ولی دمشق در زمان خروج سفیانی از ولیان بنی عباس هست.
نقل قول کردن
+5 #1236 علی 1 1392-01-10 11:32
پیش بینی بزرگ فرزند ایران
megaenherafi.blogfa.com/post/164
نقل قول کردن
+1 #1235 عباس 1392-01-10 10:44
به نقل از سعدالدین:

ثلاث رایات شام
1-راية الخوارج(القاعدة) بقيادة الاصهب : عدنان عرعور

2 - راية الجيش الحر بقيادة زعیم اخوان المسلمین (الاخونجیه ) هو رایة ابقع

3 - راية السفیاني من الاردن ربما ملك عبدالله الثاني


عن الإمام الباقر عليه السلام قال : ( فتلك السنة فيها اختلاف كثير في كل أرض من ناحية المغرب ، فأول أرض تخرب الشام ، يختلفون على ثلاث رايات : راية الأصهب ، وراية الأبقع ، وراية السفياني ). ( البحار : 52/212 ).

حكومة بشار الاسد = حكومة الأصهب

الجيش الحر « عدنان عرعور » = الأبقع

جبهة النصرة « القاعدة » من الادرن = السفياني

والله اعلم
نقل قول کردن
+11 #1234 رایحه ظهور 1392-01-10 10:19
سلام به همه دوستان

مقاله جدید سایت با عنوان :

شمارش معکوس برای آغاز نبرد نهایی / کمربندها را محکم ببندید ، ماههای سختی در پیش روست!



u313.ir/.../

منتشر شد @};-

-:as *-msz zz:
نقل قول کردن
+2 #1233 علي رضا 1392-01-10 10:15
به نقل از اين عمار:

يك فايل صوتي من از او دارم كه ماهيت پليدش را بهتر نشون ميده

سلام داداش اگه ميشه فايل صحبتهاش رو بذار تو سايت ما هم گوش كنيم. حداقل شش ماهه كه تو اينترنت دنبالشم كه همه مسيرهاي دانلود رو بستند!!!
خواهشا فايل رو هر جور شده به ما هم برسون.

اگه بتوني برام ايميلش هم بكني ممنون ميشم.
نقل قول کردن
+3 #1232 همسنگر 1392-01-10 09:41
به نقل از یالثارات:
خدا حفطت ک
نه

www.inn.ir/Images/News/L
arg_Pic/9-1-1392/IMAGE63500173693363
2656.jpg

مثل تو ديگه نمیاد
نقل قول کردن
+13 #1231 یالثارات 1392-01-10 08:59
خدا حفطت کنه
نقل قول کردن
+1 #1230 علی 1 1392-01-10 08:48
thepathofjustice.persianblog.ir/post/60/
جملاتی برای ثبت در تاریخ
armanha.com/?p=6997
زنده باد کدام بهار؟ زنده باد این بهار!
نقل قول کردن
+1 #1229 علی 1 1392-01-10 08:35 نقل قول کردن
+3 #1228 سعدالدین 1392-01-10 08:32
(حديث مقطوع) حَدَّثَنَا عَبْدُ الْقُدُّوسِ ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ أَبِي مَرْيَمَ عَنْ أَشْيَاخِهِ ، قَالَ : " يُؤْتَى السُّفْيَانِيُّ فِي مَنَامِهِ ، فَيُقَالُ لَهُ : قُمْ فَاخْرُجْ ، فَيَقُومُ فَلا يَجِدُ أَحَدًا ، ثُمَّ يُؤْتَى الثَّانِيَةَ فَيُقَالُ لَهُ مِثْلَ ذَلِكَ ، ثُمَّ يُقَالُ لَهُ الثَّالِثَةَ : قُمْ فَاخْرُجْ ، فَانْظُرْ مَنْ عَلَى بَابِ دَارِكَ ، فَيَنْحَدِرُ فِي الثَّالِثَةِ عَلَى بَابِ دَارِهِ فَإِذَا هُوَ بِسَبْعَةِ نَفَرٍ أَوْ تِسْعَةِ نَفَرٍ وَمَعَهُمْ لِوَاءٌ فَيَقُولُونَ : نَحْنُ أَصْحَابُكَ ، فَيَخْرُجُ فِيهِمْ وَيَتْبَعُهُ نَاسٌ مِنْ قُرَيَّاتِ وَادِي الْيَابِسِ ، فَيَخْرُجُ إِلَيْهِ صَاحِبُ دِمَشْقَ لِيَلْقَاهُ وَيُقَاتِلَهُ ، فَإِذَا نَظَرَ إِلَى رَايَتِهِ انْهَزَمَ ، وَوَالِي دِمَشْقَ يَوْمَئِذٍ وَالٍ لِبَنِي الْعَبَّاسِ

شاه اردن سفري به منامه چند روز قبل داشت هدف اون چی بود و همچنین نتیجه ؟؟؟
نقل قول کردن
-6 #1227 جانم فدای رهبر 1392-01-10 07:43
به نقل از جانباز از اصفهان:


با سلام بعد از یه مدتی که تو بسیج بودم متوجه شدم که یه عده ای از سپاه کار شون شده که مدام بیاند و اخبار مثلا" سری به بسیجی ها بدهند و این موضوع باراز داغی هم پیدا نموده.

تو قضایای آشکار شدن فعالیت های هسته ای کشورمان این آقایان اخبار سری بگو در جمع یه عده از مسولین بسیج که یکی از اعضای خانواده ما هم در جمع اونها حضور داشته از این اخبار سری رسونده بودند که ما قبل از آشکار شدن فعالیت های هسته ای آماده هم شده بودیم که بمب های اتمی که ساخته بوده ایم را سوار کنیم و به سمت آمریکا بگیریم که خاتمی با بازددی که از تإسیسات هسته ای می کند این فعالیت ها را لو می دهد ( ببینید چه اراجیفی) و مثلا" جلوی کار را می گیرد

دیگه این آخری ها به اعضای خانواده مان که مسئول بسیج و این جور بحث ها بودند تفهیم نموده بودم که این اخبار سری آقایان را حدی نگیرند و ارزشی برای اخبار سری اونها قائل نشوند.

حضرت امام (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور نبود.
مطمئن باشید شیادانی مثل شما نمیتوانند ذره ای خلل در سپاه ایجاد کنند و سپاه وظایفش را بهتر از شما می داند
نقل قول کردن
+8 #1226 سعدالدین 1392-01-10 07:36
به نظر نیروهای اخوان المسلمین دمشق رو تصرف و حکومت بشار اسد رو ساقط می کنند و جبهه النصره هم تا زمانی با اخوان المسلمین در صلح اند که حکومت بشار وجود داشته باشد و بعد نابودی او هردو گروه (اصهب و ابقع )که حتی گفته شده ابقع متمایل به مصر است و اصهب خارج از پایتخت و پس از درگیری این دو بهانه لازم برای سفیانی که در سوریه دخالت کند فراهم می شود
نقل قول کردن
+5 #1225 جانباز از اصفهان 1392-01-10 07:22
به نقل از خادم الرضا:

عجب پس شما از بسیج بریده ها هستید !!!!!!
مواظب باشید این کینه تان از بسیج شما را اصغر گنجی نکنه ;)
والعاقبه للمتقین @};-


بسیج مساوی با اخبار سری که یه عده ای از این آقایان به خورد بسیجی ها می دهند نیست که شما بی اعتماد شدن به این خبر های سری را مساوی با بریدن از بسیج می بینید خدا لعنت کند همه انگ زنندگان ، و تکفیری های طول تاریخ بشریت را که علی رقم اینکه جزو عوام می باشند خود را جزو خواص می بینند این افراد با این توهم غلط به خود اجازه می دهند در جایگاه خواص نسبت به دیگران اظهار نظر بکنند .
نقل قول کردن
-5 #1224 سعدالدین 1392-01-10 07:21
به نقل از عباس:
هل موعد الحرب على كوريا الشمالية يوم الخميس 4 أبريل 2013 م ??

11/9/2001
+
09/4/2003 (الاحتلال بغداد)
=
2013/4/4
نقل قول کردن
-1 #1223 جانباز از اصفهان 1392-01-10 07:17
به نقل از التماس دعای فرج:


_______________________________________________________

نقدهايي بر يك سخنراني مهم (خطخطی)
khatkhati314.blogfa.com/post/6

با اینکه نقد فوق را قبول ندارم، ولی بی ریایی نویسنده این وبلاگ رو قابل تحسین میدونم.
ظن قوی دارم که دوستان دیگری نیز با نظرات نویسنده این وبلاگ تا حدودی، هم نظر هستند (البته نه در مورد این نقد بخصوص)، اما متاسفانه مصلحت اندیشی می کنند.


شما انگار مشکل دارید ها دوستان وبلاگ دار طرفدار احمد نژاد با ایشان مشکل دارند شما هم مدام حالا سخنان این آقا را برجسته کنید
نقل قول کردن
+2 #1222 سعدالدین 1392-01-10 07:14
به نقل از عباس:
هل موعد الحرب على كوريا الشمالية يوم الخميس 4 أبريل 2013 م ??

ثلاث رایات شام
1-راية الخوارج(القاعدة ) بقيادة الاصهب : عدنان عرعور

2 - راية الجيش الحر بقيادة زعیم اخوان المسلمین (الاخونجیه ) هو رایة ابقع

3 - راية السفیاني من الاردن ربما ملك عبدالله الثاني
نقل قول کردن
-1 #1221 خادم الرضا 1392-01-10 07:06
به نقل از مصطفی:

خجالت بکش
خداییش خیلی پرئ تشریف داری


من چار کنم نگاه کن این حامی مشایی چی گفته تا حقانیت حرفاش برات دو چندان بشه :D
شبکه ایران / نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری 92 بهانه‌ای برای گفت‌وگو با عبدالرضا داوری، مدیرمسئول روزنامه شهروند :
بیشترین حملات غرب متوجه افرادی مانند مهندس مشایی است www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=141520&Rate=0
تو را خدا مواظب باشید ترکشاش بهتون نخوره :))
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
-4 #1220 خادم الرضا 1392-01-10 06:58
به نقل از جانباز از اصفهان:


با سلام بعد از یه مدتی که تو بسیج بودم متوجه شدم که یه عده ای از سپاه کار شون شده که مدام بیاند و اخبار مثلا" سری به بسیجی ها بدهند و این موضوع باراز داغی هم پیدا نموده.

تو قضایای آشکار شدن فعالیت های هسته ای کشورمان این آقایان اخبار سری بگو در جمع یه عده از مسولین بسیج که یکی از اعضای خانواده ما هم در جمع اونها حضور داشته از این اخبار سری رسونده بودند که ما قبل از آشکار شدن فعالیت های هسته ای آماده هم شده بودیم که بمب های اتمی که ساخته بوده ایم را سوار کنیم و به سمت آمریکا بگیریم که خاتمی با بازددی که از تإسیسات هسته ای می کند این فعالیت ها را لو می دهد ( ببینید چه اراجیفی) و مثلا" جلوی کار را می گیرد

دیگه این آخری ها به اعضای خانواده مان که مسئول بسیج و این جور بحث ها بودند تفهیم نموده بودم که این اخبار سری آقایان را حدی نگیرند و ارزشی برای اخبار سری اونها قائل نشوند.

عجب پس شما از بسیج بریده ها هستید !!!!!!
مواظب باشید این کینه تان از بسیج شما را اصغر گنجی نکنه ;)
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+10 #1219 سعاح 1392-01-10 06:22
به نقل از التماس دعای فرج:

...
نقدهايي بر يك سخنراني مهم (خطخطی)
...


سلام و صبح عالیتون بخیر @};-

تمرین از ولایت مطلقه فقیه هست۔ نقدشون طوری بوده گویا میخواستند تلافی دربیارند۔

اگر رهبر عزیزمون فردا حکم آغاز جنگ [نه دفاع] رو دادند، باز همین نقد [یا بهونه ی بنی اسرائیلی] میاورید که از اطاعت در بری؟
نقل قول کردن
+14 #1218 ا.و.ک. 1392-01-10 06:07


فدای چهره ماهت امام خامنه ای
فدای برق نگاهت امام خامنه ای
درخشش رخ ماهت ز نور خورشید است
که در سیاهی و ظلمت پناه و امید است
نقل قول کردن
+10 #1217 التماس دعای فرج 1392-01-10 05:51
'
نقل قول:
... به دلیل شهوت دیده شدن یه عده ای کار را به جایی رسوندن که هرکس خبرهای سری و مخفیانه بیشتری داشته باشه مقرب تره!!
یعنی سیستم اینطوری اینها را بار آورده ...
از وقتی که یادم میاد نفرت عجیبی نسبت به بسیج و بسیجی وجود داشت؛ نفرتی باور نکردنی ...

صحنه ای رو یادم میاد که چند نوجوان صرفا بخاطر ظاهر و پوشش یک رهگذر، متعرّض او شدند ...

توی مدرسه، بچه های بسیج انگشت نما بودند و انواع و اقسام برچسبها رو بهشون می چسبوندن؛ آنتن و .... ، در حالیکه عموما بچه های مظلوم و سر بزیری هم بودن ...

حرفها و نگاهها و تبلیغات چنان سنگین بود که گاه به این فکر میکردم که نکنه واقعا من آدم خطرناکی هستم و خودم خبر ندارم ...!!!

در ماجرای فتنه انگشت به دهان ماندم که چطور برخی از بسیجیهای سابق به بسیجیهای فعلی به چشم اراذل و اوباش و مزدور نگاه می کنند؛ در عین حال خوشم می آمد که برخی از ضدبسیجهای اصیل، حداقل بر حقانیت بسیج تا سال 67 صحه گذاشتند و همت و باکری را محترم شمردند ...

... ولی ما معتقد بودیم که بسیج 88 همان بسیج 67 و بلکه بهتر از آن است، و نیز بسیج 92؛ ان شاءالله.

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد