رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

مردی از جنس ظهور / مهدی جان ، جهان در انتظار توست!



این روزها سالروز عروج بزرگمردیست که بعد از گذشته دو دهه ، هنوز صدای ملکوتیش در جان و دل عاشقان پژواک دارد ،  کسی که او را می توان به حق مفسر افق نورانی امام روح الله در درک ظهور دانست ، مبشری بزرگ که نه تنها در زمانه خود که اینک و علی رغم  تحقق بسیاری از نشانه های ظهور در سکوت غمبار اندیشمندان ، کم نظیر و یگانه است ،  مردی از جنس ظهور که آینده را می دید و بشارت می داد ... هیبت آنکه خواهد آمد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است.

» ابتدای نظرات (1148)

السلام علیک یا مولاتنا یا فاطمه الزهرا(س)

آنان که سید شهید را می شناسند می دانند که او عاشقی ذوالفنون بود و در بسیاری از عرصه ها صاحب اندیشه و سخن ، از عرصه دفاع مقدس  با مستندهای ماندگار " روایت فتح " تا عرصه سازندگی با مستند " بشاگرد" تا عرصه شناخت غرب و تمدن افسون کننده اش با کتابها و نقدهای تخصصی و دقیق و تا عرصه عرفان و شعر و ...   و تا عرصه مهدویت و ظهور

بشارتهای بی نظیر ، عمیق ، پرمحتوا و همه جانبه  سید شهیدان اهل قلم در بیش از دو دهه قبل که هیبت فراگیر استکبار و هیمنه و جذابیتهای تمدن غرب ، ذهن و دل بسیاری از شبه متفکران و اندیشمندان ما را در برگرفته و افسون کرده بود ، آنچنان عجیب و دور از انتظار است که برای درک این شگفتی کافیست در این روزهای پرغوغای جهان و در حال و روز خودمان اندکی تامل کنیم که هنوز که هنوز است چگونه می شود بسیاری از صاحب نظران و اندیشمندان ما حتی پس از تحقق بسیاری از تحولات بزرگ پیش بینی شده در متون اسلامی و وقایع بشارت بخش در رویارویی جبهه حق و باطل در درک  آنچه در حال وقوع است ناتوان بوده و بنای بر انکار یا سکوت گذاشته اند.

آری سیدمرتضی آن روزها در خشت خام آن می دید که این روزها بسیاری حتی در آینه هم توان دیدنش را ندارند و آن را به کنایه و استهزاء به تمسخر می گیرند و گلایه می کنند که چرا برخی ها مکرراً  از زوال تمدن غرب و فروپاشی جبهه باطل می گویند و چرا هر روز بشارتهایی می دهند  که قابل اتکا و اعتماد نیستند و چرا برای انتظار ظهور به شعر و داستان و خواب  بسنده نمی کنند و آن را به وقایع ملموس منطقه و جهان گره زده اند و چرا برای مقام ها ایجاد تقدس  می کنند و به آنها عشق می ورزند و چرا این قدر به مسئله مهدویت و ظهور پیله کرده اند گویی کاری جز آن ندارند و چرا ....

و چه خوب شد سیدمرتضی از فکه به آسمان پرکشید تا امروز در رسانه ها و تریبونهای ظاهربینان محاکمه نشود که چرا پا را در عرصه مهدویت  از گلیم خود درازتر کرده است و در حوزه ای که تخصص و سواد آنچنانی ندارد وارد شده و چرا هنوز که هنوز است بعد از گذشت دو دهه بشارتهایش (به زعم اینان) محقق نشده و چرا جامعه را به یاس و ناامیدی کشانده و چرا زمینه ساز بابیت و بهاییت شده و هزاران هزار چرای عجیب و غریب دیگر ...

ولی چرا سید مرتضی محاکمه شد که چرا دست از سر جنگ برنمی دارید و چرا نمی گذارید ما در سیر به سوی تمدن غرب سرعت بگیریم و چرا نمی گذارید جامعه و جوانان شاد و آزاد باشند و چرا هنوز نگاهتان به جنوب است و چرا چفیه را کنار نمی گذارید و چرا ریش هایتان را بروز نمی کنید و چرا ...

و اینگونه بود که سیدمرتضی با نگاه آسمانی اش بایکوت شد ، حتی در میان دوستان نزدیکش و کسی برایش نماند جز دوستان قدیمی اش در کربلای فکه.

و تنها بوسه وصی امام عشق در بدرقه سیدمرتضی بود که غربتش را شکست و مهر تاییدی بر افق دید درخشان سید مرتضی و بشارتهای کم نظیرش نشاند.

و اینک جهان شاهد است که با گذشت دو دهه از شهادت آوینی چگونه یک به یک پیش بینی های او محقق می گردد ، چگونه استکبار با سرعت و شدت در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار گرفته و جبهه حق در حال قدرت گیری و پیشروی می باشد ، چگونه موج اسلامی خواهی نه تنها خاورمیانه که سراسر جهان را درنوردیده و مستضعفان و محرومان عالم از اروپا تا آمریکا با پی بردن به چهره زشت مدعیان دروغین جهانی برای قیام تاریخی خود مهیا شده اند.

آری سید مرتضای عزیز ، امروز سفیانیان شورش بزرگ خود در شام را آغاز کرده اند و منتظر رهبری خونخوار هستند ، اسلام آمریکایی که می گفتی آخرین جنگ ما به مثابه سپاه عدالت با آنان خواهد بود نه تنها در شام و عراق فتوا به تخریب مزار مبارک اهل بیت(ع) داده اند که در ایران اسلامی نیز برای سیطره مجدد خود بر پایگاه بزرگ یاران موعود صف آرایی کرده و تمام اندوخته های اقتصادی سیاسی و مذهبی خود را به میدان آورده اند ، رایحه ظهور نه تنها در سرزمین منتظران که در جای جای سرزمین های اسلامی به مشام می رسد و دلهای بی قرار و شیفته حق را از منامه تا صنعا و از دمشق تا بیروت و از عراق تا مصر به صحنه حضور کشانده است ، براستی که اینک هیبت آنکه خواهد آمد همه قلبها را فراگرفته است و همه را در انتظار خبری بزرگ لحظه به لحظه شماری واداشته است ، خبری که خمینی کبیر منادی اش بود و شهدا برای تحققش لبیک گفتند و تو از دهها سال قبل بشارتش را می دادی و اینک حتی دشمنان به نزدیک بودنش یقین کرده اند اما چه می توان گفت در وصف به خواب رفتگانی که در رویاهای خود غرقند و از درک تحقق این حقیقت آشکار عاجز.

اما چه غم که چون خورشید ، انکار منکران و جد و جهد دشمنان تاثیر چندانی در طلوع  نخواهد داشت

مهدی جان ، جهان در انتظار توست.

...................

گوش جان می سپاریم به نوای ملکوتی سیدشهیدان اهل قلم تا برایمان از نزدیکی ظهور بگوید و از آمدن موعود امم و بهار انسان بشارت دهد :


قرن­هاست زمین انتظار مردانی اینچنین را می­کشد تا بیایند و  کربلای ایران را عاشقانه بسازند و زمینه­ ساز ظهور باشند…آن مردان آمدند و رفتند، فقط من و تو ماندیم و از جریان چیزی نفهمیدیم…

شهدا، اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام هستند پیام آنها عشق و اطاعت است و وفاداری.

با بهاران روزی نو می­رسد و ما همچنان چشم به راه روزگاری نو. اکنون که جهان و جهانیان مرده اند، آیا وقت آن نرسیده است که مسیحای موعود سر رسد؟  ویحی الارض بعد موتها…

دنیا وارونه است و دیوانه ها و قداره بندها بر آن حاکمیت دارند، اما چه غم که صالحین و مستضعفین وارث زمین خواهند بود و طلیعه آن هم اکنون ظهور یافته است

ايران منشاء حركت نوين تاريخ و خاستگاه فرهنگ نويني است كه دنياي تاريك را سراسر در برخواهد گرفت.

امروز بعد از يازده قرن كه از تولد آخرين حجت‏خدا در كره زمين می‏گذرد.

نشانه‏هاى صدق وعده‏هاى قرآن و احاديث ظهور بيشترى يافته است، عصر جاهليت ثانى تاريكترين روزهاى خويش را نيز سپرى كرده و اين خود نشانه‏اى ديگر است مگر نه اينكه فجر صادق هنگامى فرا مى‏رسد كه شب كامل شده باشد؟

رايحه ظهور موعود، دل شيفتگان حق را بى‏تاب كرده و آنان را به صحنه حضور كشانده است.

اما، مهدى جان! اين قرن قرنى است كه حق در كره زمين به حاكميت‏خواهد رسيد آينده در انتظار توست.

در اين سالهاى نخستين قرن پانزدهم هجرى قمرى پيشگويى حضرت نبى اكرم(ص) به تحقق پيوست و قوم سلمان فارسى، ايرانيان، طليعه‏دار نهضت آخرالزمانى اسلام، علم قيام انبيا را بر دوش گرفتند و وجودشان شمسى تازه شد كه در خلاصه ظلمانى جاهليت ثانى تولد يافت.

در ميان بيداردلان سراسر كره ارض هستند بسا دلدادگانى كه اين عهد تازه را دريافته‏اند و به خيل منتظران موعود پيوسته‏اند.

منتظران موعود اهل مبارزه‏اند و مى‏دانند خلوص عشق موحدين جز به ظهور كامل نفرت از مشركين و منافقين ميسر نخواهد شد اما از آن فراتر اهل ولايت و اطاعتند و انتظار مى‏كشند تا فرمان چه در رسد. 

بسيجى خود را در نسبت ميان مبدا و معاد مى‏بيند و انتظار موعود و با اين انتظار هويت تاريخى انسان را باز يافته است و خود را از روزمرگى و غفلت ملازم با آن رهانده.

او آسايش تن را قربانى كمال روح كرده است و خود را نه در روز و ماه و سال و شهر و كوچه و خيابان كه در فاصله ميان مبدا و موعود تاريخ باز شناخته است.

چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند

هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت

شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار

خلاف آنکه بسیاری می پندارند ، آخرین نبرد ما – به مثابه سپاه عدالت- نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است ، اگرچه این نیز ولو «هزارماه» باشد به یک « شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وارث زمین خواهند شد.

حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم ، ظهور انقلاب اسلامی – و بهتر بگویم ، بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون حضرت امام خمینی(ره)- برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب سپری شده است و تا وضع موعود که انتظار اوست ، فاصله چندانی باقی نمانده است.

نتیجه نهایی را باید در سرنوشت موعود جهان جستجو کرد . ما مرده و شما زنده.خواهیم دید که بلاخره چه کسی پیروز خواهد شد و چه کسی زمین را به ارث خواهد برد؟حق یا باطل ،امام حسین علیه السلام یا یزید، حزب الله یا صدام، حضرت امام و یا غرب و شرق، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یا دجال.

ما به وعده های خدا یقین داریم که((ان الارض یرثها عبادی الصالحون))این ماییم که زمین را به ارث خواهیم برد.

امام خمینی (ره) پيامبر تازه اي نبود! با ظهور تاريخي حضرت امام آخرين دوران جاهليت بشر شكسته شد و او به يكي از اعصار شكوفايي ديني پا گذاشت و اكنون ، بيش از هر زمان ديگري در طول اين هزار و چند صد سال ، براي بر پايي حكومت جهاني عدل به دست آخرين حجت آماده است

اينها سربازان امام زمان عجل الله تعالي فرجه هستند و موعود خويش را باز يافته‌اند. اصحاب آخرالزماني سيدالشهدا به خونخواهي او آمده‌اند و همين پيمان است كه آنان را در زير علم صاحب‌الزمان گرد مي‌آورد، چرا كه علم امام زمان نيز علم خونخواهي سيدالشهداست. يا لثارات الحسين _ اي خونخواهان حسين‌(ع) _ گرد آييد.

تعبیر « دهکده جهانی» نشان می دهد که آخرالزمان عصر ظهور موعود ، فرا رسیده است. چرا که آن تحول عظیم که بشر در انتظار آن است باید همه بشریت را شامل شود که خواهد شد. در این عصر جاهلیت ثانی که بشر در حیثیت کلی وجود خویش از آسمان معنوی هبوط خواهد کرد ، که کرده است . در این عصر است که بشر در حیثیت وجود خویش « توبه» خواهد کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که ام القرای معنوی کره زمین است ، این عصر نیز آغاز شده است و می رود تا همه زمین و همه بشریت را فرا بگیرد.

فروپاشی کامل کمونیسم اگرچه دولت مستعجلی است برای دموکراسی غرب ، اما از میان سیاستمداران آمریکایی نیز هیچ کدام نیستند که این پیروزی را شیرین و بدون اضطراب دریافته باشد. هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت.

تحولاتی که این روزها در کره زمین روی می دهد ، نوید عصر دیگری را می دهد که در آن ابوالهول( شیطانی که تحقق تاریخی یافته و حاکمیت خود را بر ترس و وحشت مردمان از قدرت خویش بنا کرده است) از اریکه قدرت به زیر خواهد افتاد و غرب از هم فروخواهد پاشید و تمدنی دیگر نه از شرق و نه از غرب ، که از خاورمیانه برخواهد خواست.

شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1147 منتظر 1392-03-17 14:25
باسلام .لطفادرسایتی که برای امام زمان راه اندازی شده ..تبلیغات کاندیدها نکنید..وبیشتراز این مهدی فاطمه را.....خداوندما رابه .....
نقل قول کردن
0 #1146 همت 1392-02-27 12:40
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی


فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع حامیان بهاری اش (24 اردیبهشت 92) + دانلود


روایت مرد بهاری از علت کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری: من چرا آمدم....





دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی + لینک دانلود





hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1145 abbas gholami 1392-02-23 01:44
اخبار انتخابات ریاست جمهوری ایران
نقل قول کردن
+2 #1144 علی 1392-02-21 18:18
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
+1 #1143 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:25
بصیرت، باید عاشورایی باشد



◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)

tarazoo.blog.ir

-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری

-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...

-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
-1 #1142 روزبه محمدی 1392-02-19 14:35
«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی - سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(18)


سخنرانی مهندس مشایی در آیین گرامیداشت هفته تجلیل از مقام والای زن و معلم





* کسانی که اجازه سوال به مردم نمی‌دهند، نمی‌توانند خود را به خدا نسبت دهند.

* با ابزار زور و سلاح، کمال و پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد و اصولاً جنس این ابزار از «زمستان» است. اما کمال، آفرینش و علم از جنس بهار است.


سفر استانی هیات دولت به مازندران - 18 اردیبهشت 92
دیدار اسفندیار رحیم مشاییˈ با آیت الله ˈنظری خادم الشریعهˈ از علمای مازندران



«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1141 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-19 03:35
""درباره یک نفر""



about-one-person.blogfa.com

""درباره یک نفر""


"پاسدار ولایت مطلقه فقیه"
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست...با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدر و پسر نیست بلکه رابطه مولا و عبد است.
نقل قول کردن
0 #1140 روزبه محمدی 1392-02-15 15:55
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(17)

قابل توجه ائمه جمعه اصفهان، تبریز و مشهد

طباطبایی نژاد - مجتهد شبستری - سید احمد علم الهدی

مقام معظم رهبری درباره "تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن" برزگان کشور،

(علی الخصوص این سه بزرگوار!!!) در جمع اعضای مجلس خبرگان می فرمایند:

«پيرها هم محتاج نصيحتند؛ آنها هم بايد توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثير خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، اين هم وظيفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت ميكشند و تلاش ميكنند و شب و روز خودشان را ميكُشند، براى اينكه طبق حركت اسلامى يك كارى انجام بگيرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسيار سنگين انجام بگيرد؛ اما انسان يك خبر دروغى را بشنود، بنا كند همه‌ى اينها را زير سؤال بردن - مسئولين دولتى را، ديگران را، ديگران را - اين هم مصلحت نيست، اين هم خلاف است. هم جوانها بايد مراقبت كنند، هم پيرها بايد مراقبت كنند. ما، هم در جوانى‌مان احتياج به نصيحت داريم، هم حالا كه پير شديم، احتياج به نصيحت داريم.»(لینک)

ادامه مطلب را در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید.....



درود بر آیت الله حسنی



«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1139 روزبه محمدی 1392-02-15 14:13
وبلاگ سلمان آنلاین:


مردی بهاری خواهد آمد....(16)

قابل توجه آقایان

طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان - مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و باقی شرکا؛

در جریان سفر استانی رئیس جمهور محبوب به دو استان اصفهان و تبریز، متاسفانه ائمه جمعه این دوشهر آقایان طباطبایی نژاد و مجتهد شبستری با خودداری از استقبال از خادم ملت جناب آقای دکتر احمدی نژاد، سفرهای استانی رئیس جمهور را تبلیغاتی خوانده و این چنین باطن حقیقی خویش را که همان نه به احمدی نژاد و سلام بر هاشمی بود، نشان دادند.


ادامه مطلب را در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید....




دیدار آیت الله قریشی، نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری با مهندس رحیم مشایی


استقبال آیت الله قربانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در گیلان از دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی




salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1138 روزبه محمدی 1392-02-10 12:34
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(13)



سخنان مهندس مشایی را می توان گام نخست وی جهت حضور جدی تر در انتخابات ریاست جمهوری 92 دانست.


ناگفته های بسیار مهم مهندس اسفندیار رحیم مشایی:

احمدی نژاد استاد من است و من شاگرد ایشان. ایشان برادر من است و من برادر کوچکتر ایشان هستم. ایشان بزرگ من است و به من درس‌های فراوانی داده، من خیلی چیزها را از ایشان یاد گرفتم. ایشان را خیلی دوست دارم ،چون ایشان یک شخصیت برجسته است و مصداق بارز عینی یک مومن انقلابی، عزیز و شریف که از حقوق مردم نمی‌گذرد، بر سر حقوق مردم معامله نمی‌کند و در واقع جیب ندارد، فامیل و غیرفامیل برایش معنایی ندارد، اگر چنین چیزهایی برای او مهم بود آدم‌های نزدیکتر از من هم به او وجود داشتند، ولی الان به او نزدیک نیستند. اگر اهل فامیل‌ و رفیق‌بازی بود اکنون خیلی از آدم‌ها بودند که از من به او نزدیک‌تر و جلوتر بودند. مبنا فامیلی نبود، ما قبل از این‌که فامیل نیز بشویم رابطه‌مان اینگونه بود و بعد فامیل شدیم. مهم‌ترین درسی که از احمدی‌نژاد گرفتم این بود که من در واقع دین حقیقی واقعی و یک ولایت برخواسته از متن اسلام و حقیقت روشن توحید را من از احمدی‌نژاد دیدم.



سوال: منظور شما از این‌که همه بیایند چیست؟

جواب: همه جریاناتی که نظام را قبول دارند، در چارچوب نظام هستند.

سوال: آیا منظور شما اصلاح‌طلبان نیز هست؟

جواب: فرقی نمی‌کند، من اصلا محدودیتی قائل نیستم. هر کسی و هر جریانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد باید حضور داشته باشد تا انتخابات پرشور شود. چون در واقع با حضور خود به مردم احترام می‌گذارد، چون ممکن است یک بخشی از مردم آنها را بخواهند، پس باید اجازه داد آنها حضور داشته باشند و مردم باانگیزه باشند. این مهم است که رییس‌جمهور چقدر رای داشته باشد، ولی قبل از آن کل آرا مهم است، چون دنیا نگاه می‌کند که چقدر از مردم مشارکت کردند و آیا مردم از انتخابات استقبال کردند یا نه و تعداد آرای رییس‌جمهور منتخب در مرحله بعد اهمیت پیدا می‌کند، البته این نیز مساله مهمی است؛ چراکه وقتی رییس‌جمهور محترم دارای رای بالایی باشد، حرف او در جامعه ملی و بین المللی اثرگذارتر خواهد بود.


«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1137 یاسر 1392-02-09 17:05
فوری و مهم:
«سيد حسن نصرالله وارد تهران شد»:

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌وال مسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، وارد پايتخت ايران اسلامي شد.

سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، در اجلاس جهانی "علما و بیداری اسلامی" که در روزهاي ۹ و ۱۰ اردیبهشت، فردا (دوشنبه) و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار مي‌شود، به عنوان میهمان ویژه حضور دارد.



همچنين سيد حسن نصرالله در حاشيه اين اجلاس، ديدارهايي با برخي مقامات بلندپايه نظام و علماي حاضر در اجلاس خواهد داشت.

حضور علني نصرالله در اجلاس و مقابل چشم رسانه‌ها، پاسخي دندان‌شکن به رژيم صهيونيستي به شمار مي‌آيد چرا که تنها ساعاتي پس از آن انجام مي‌شود که "یونی یاهف" شهردار "حیفا" در سرزمین‌های اشغالی، در واکنش به اخبار نفوذ پهپادی جدید به حريم غصبي سرزمین‌های اشغالی، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله شده و اين اقدام را تنها راهکار توقف تهدیدات علیه اسرائیل دانسته بود.


بر اساس اين گزارش، وي همچنين روز نوزدهم ارديبهشت‌ماه جاري، سخنراني مهمي درباره تحولات لبنان، سوريه و منطقه ايراد خواهد کرد که بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني جهان از هم‌اکنون خود را براي پوشش زنده آن آماده کرده‌اند.
نقل قول کردن
0 #1136 پورتال 1392-02-06 23:10
نظرتون را در باره این صفحه بگین
portall.ir/.../...
نقل قول کردن
-2 #1135 روزبه محمدی 1392-02-05 14:58
وبلاگ جبهه حامیان مهندس مشایی - سلمان آنلاین


مردی بهاری خواهد آمد....(11)


حاشیه نگاری - همایش 'حماسه حضور' در اصفهان

بگذار هزار بار بگویند انحرافی، ما بر عهد خود مانده ایم


«درود بر بانوان فهیم اصفهانی»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


درود بر حاملان امانت وحى و رسالت پاسداران شهیدى که ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامى را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نموده ‏اند.



درود بر رهروان راه حق



زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1134 روزبه محمدی 1392-02-02 13:19
وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی - سلمان آنلاین:

همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان



مهندس اسفندیار رحیم مشایی:

* احمدی نژادی بودن به یک افتخار جهانی تبدیل شده است.

* آنهایی که برای گرفتن انتقام از رییس جمهوری و دولتی که در برابر باج خواهی آنان مقاومت کرده، به طراحی و اجرای انواع توطئه های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله بکارگیری الفاظی نظیر رانت خواری ، فساد مالی و انحراف روی آورده اند. این قبیل اقدامات از سوی بدخواهان در سایه ولایت فقیه و با عنایت حضور ولی عصر (عج) به عامل رسوایی و بدنامی خودشان تبدیل شده است.




* عده ای که به نام دین و ارزش ها تا پرونده سازی اخلاقی، مالی و امنیتی برای هم کیشان و هموطنان خود پیش می روند، نشانه سقوط این دسته از افراد است و این گونه بد اخلاقی ها جای تاسف دارد.

* بسیاری از سیاست بازان و سیاسی نویسان اصل را بر فاسد، جاسوس و منحرف بودن افراد می گذارند و در صورتی که خلافش هم ثابت شد، بار دیگر تلاش می کنند تا حرف خود را با سندسازی و جعل دلیل و برچسب تهمت اثبات کنند!

* اگر فاسدان و منحرفان در جهت رفع ظلم های خود اصلاحاتی را انجام ندهند، بدون تردید مردم آنها را از صفحه سیاست و مدیریت حذف خواهند کرد.





www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+3 #1133 علی 1392-01-31 17:56
برام جالب بود سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی وارد مسائل انتخابات هم شده(البته این خبر از رجانیوز گرفته گویا):
دلایل خبرآنلاین برای پیروزی دکتر کامران باقری لنکرانی در انتخابات

در حالی که طی روزهای گذشته نتایج برخی نظرسنجی ها از رشد معنادار دکتر باقری لنکرانی در میان توده های مردم خبر می دهد، سایت خبرآنلاین نیز که مواضع سیاسی نزدیک به رییس مجلس دارد و از منتقدان همیشگی جبهه پایداری محسوب می شود، طی یادداشتی به بررسی دلایل پیروزی احتمالی جبهه پایداری در انتخابات پیش رو پرداخت و نوشت:



خدا بیامرزد جلال آل احمد را که از معدود روشنفکرانی ایرانی بود که رفت میان مردم و واقعیت جامعه ایرانی را با همه اجزایش-خوب و بد- دید.
...

اگر قبل تر از آن در حاشیه یک جلسه دولت به سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه واکنش نشان داد وگفت کسی نمی تواند برای مردم تعیین کند که چه کسی انتخاب شود، این تلقی به چگونگی به قدرت رسیدن او ربط دارد.
....
حالا 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری همه انهایی که مدعی اند وارد کورس شده اند.نگاهی به نامزد های حاضر درعرصه انتخابات بکنید. همه آنها چهره هایی هستند که در سالهای گذشته سابقه ای دارند و موافقان و مخالفینی. معدل سنی این نامزد ها هم حدود 50 سال است.
...
کامران باقری لنکرانی به عنوان نامزد نهایی جبهه پایداری انتخاب شده و ظاهرا این انتخاب مقبول آیت الله مصباح یزدی هم بوده است. اگر اخباری که درباره ورود سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفته می شود هم درست باشد، باز هم جبهه پایداری یک برگ برنده است.

باقری لنکرانی کمی دیر وارد عرصه انتخابات شده و از رقبا اصولگرایش در تدارک کار انتخابات عقب است، این در ظاهر است ولی آنها که مختصات فضای انتخابات ایران را می شناسند، اتفاقا این شیوه را مناسب می دانند. سال 84 هم احمدی نژاد حتی تا دو هفته به موعد انتخابات چهره ای نبود که شانسی برای رئیس جمهور شدن داشته باشد، اما چه شد؟
....
اینکه چرا باید جبهه پایداری را -چه با لنکرانی و چه با حضور جلیلی-می توان شانس قوی برای موفقیت در انتخابات دانست به چند دلیل باز می گردد:

1: مرور اظهارات لنکرانی در جمع دانشجویان مشهدی و دفاع او از انحلال سازمان مدیریت- در حالی که تقریبا همه نامزدها از ضرورت احیاء دوباره آن سخن می گویند- یعنی اینکه او می خواهد متفاوت باشد و این فاکتور امری مهم در انتخاب شدن روسای جمهوری ایران در 16 سال اخیر است.

2: جوان بودن و خوشنامی لنکرانی و سابقه خوبی که مردم از دوران وزارت او در وزارت بهداشت دارند- نظر کارشناسان حوزه بهداشت درباره دوران کاری اش را فاکتور می گیریم- هم مزید بر علت است تا او بتواند با همه گروه های اجتماعی ارتباط خوبی برقرار کند. او با 47 سال سن جوانترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

3: لنکرانی در همان سخنرانی مشهد هم حاضر به انتقاد تند از دولت نشد چرا که در اصول با رئیس جمهور همراه است و منش سیاسی او را قبول دارد. بنابراین خیلی ها به چهره ای که منش رئیس جمهور فعلی را ادامه دهد، علاقمند هستند.

بقیه در:

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+5 #1132 YaAli 1392-01-30 15:19


آیت الله بهجت (ره):

از ما، عمل چندانی نخواسته اند!

مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!

تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!

همه میپرسند چه کار کنیم؟

من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟

و پاسخ اینست:

گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد.

شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است.
نقل قول کردن
+2 #1131 محمد 1392-01-30 00:15
دیپلماسی تصویرها +عکس

سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر آنها در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به گزارش تریبون مستضعفین، سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر اعتقادی در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به عنوان مثال او هنگام مصاحبه با شبکه المیادین به گونه‌ای صحنه‌آرایی می‌کند که تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده‌ی ایرانی در پشت تصویر نمایان باشد.



یا در مذاکرات استانبول، هنگام مصاحبه سعی می‌کند با قرار دادن پوستری از شهدای هسته‌ای، شعار ایران را که «سلاح اتمی برای هیچ‌کس؛ انرژی اتمی برای همه» را در معرض دید قرار دهد و منطق همراه با مظلومیت ایران را نشان دهد.


او هنگام سخنرانی در ژنو، تصویری از شهید دکتر شهریاری را در مقابل خود قرار می‌دهد تا مظلومیت کشور را نشان دهد و بگوید که با کدام پشتوانه به مذاکره آمده است.


دکتر جلیلی در مذاکرات استانبول، جمعی از کارکنان سفارت ایران را به کار گماشته است تا با تهیه یک بنر به گویی صحنه را مهیا کنند که هنگام مصاحبه مطبوعاتی تصاویر شهدای علمی و هسته‌ای و نیز نام خلیج فارس دیده شود.




همه چیز در یک جمله می‌توان جمع کرد: «مظهر قدرت ایران شهدا هستند؛ امام خمینی (ره)» و این دیپلمات انقلابی نشان داده است که این موضوع را در همه جا بهره می‌برد و مظلومیت و منطق ایران را به درستی تصویر می‌کند.
نقل قول کردن
+3 #1130 محمد 1392-01-29 22:30
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
-1 #1129 خرم‌دل 1392-01-29 22:06
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
قسمت دوم:


و اما سخنان حجت الاسلام نبویان :

دوست ما شما تردید نکنید این قوم اگر بخواهند شما را از روی سخنانتان کافر تحلیل کنند این توانایی را دارند در حالی که شما با تعجب به آنها نگاه خواهید نمود و آنان با بی رحمی بر سخن و تحلیل خود پاقشاری خواهند نمود

قبل از هر توضیحی این نکته را در مورد شما بیان نمایم که سعی کنید علامت سوالاتی را که این افرادِ اینگونه ، در مورد مشایی مطرح می نمایند را به سایت نکشانید این افراد انسان های سالم و خالصی نمی باشند اینان افراد مغرضی می باشند که می نشینند و ذره بین بروی شخص مورد نظرشان می گذارند تا به اهداف سیاسی خود با تحلیل های خشن و خطرناکی که در مورد افرادی مثل مشایی مطرح می نمایند دست رسی پیدا نمایند سعی کنید سادگی و کم بصیرتی خودتان را در بازی هایی که این افراد در می آورند به این سایت نکشانید زیرا این افراد با حجم بالاتری هر آنچه به انتخابات نزدیک می شویم این هجمه ها را تدارک می بینند

حال توضیح مصاحبه و سخن نبویان:

ببینید ایشان با بریده گزینی و حذف عقب و جلوی سحنان مشایی سعی می نماید انگ اعتقاد به پلاریسم دینی را به ایشان بزند حتی مصاحبه کننده نیز در جایی بیان می نماید که شاید منظور ایشان این نباشد و فلان منظور را داشته باشد ولی ایشان بدونه اینکه از مشایی بپرسد که ایا شما اعتقاد به پلاریسم دینی دارید یا ندارد نشسته است برا ی خود تحیلل و بررسی و دلیلی آورده است و مثلا" خواسته است مچ گیری کند که آقا ایشان اصلا" مشکل اساسی دارد که دچار اعتقاد به پلاریسم دینی می باشد آیا چنین روش و اخلاقی را اسلام توصیه نموده است آیا این روش نبویان و اطرافیان مصباح ، اسلامی است مورد تأیید اسلام و فرستاده خداوند حضرت محمد مصطفی می باشد؟!

مشایی در آن سخنانی که می گوید دوره اسلام گرایی گذشته است در قسمتی دیگر از سخنانش می گوید اسلام دین نهایی انسان ها خواهد بود خوب این شخص دچار اعتقاد به پلاریسم دینی است ؟؟

ای کاش آقایمان صاحب الزمان بیایند و افراد مغرضی همچون نبویان ها را از حوزه ها و فعالیت های دینی پالایش نمایند تا اینگونه شاهد نباشیم اینان اهداف مغرضانه خود را با بیا ن ها ی دینی و در قالب دفاع از دین پی گیر شوند و همه چیزمان را به باد مسخره بگیرند و چهار تا انسان ساده عین شما را به راحتی به بازی بگیرند


با عرض پوزش از جانباز بزرگوار برای تاخیر در جواب
برادر این پاسخ من نیست. البته من نبویان را آدم خوبی می‌دانم.
به‌هرحال انتظار جواب دقیق‌تری دارد. پلورالیسم (کثرت‌گرایی) نهایی بودن اسلام را نفی نمی‌کند. مثلا سروش (بلا نسبت مشایی) هم که معتقد به کثرت‌گرایی است خود را شیعه نامیده و گفته تشیع حق است.
برای من عجیب است که چرا وبنوشت‌ها و وبگاه‌های حامی مشایی پاسخی نمی‌نویسند. یعنی بیایند و بندبه‌بند بررسی کنند.
نقل قول کردن
+4 #1128 1111 1392-01-29 16:04


فرقه داوودیه یکی از فرقه‌های دین مسیحی و منشعب از کلیسای ادونتیست است. این فرقه در سال ۱۸۳۰ در آمریکا توسط فردی بنام ویلیام میلر که کشاورزی انگلیسی بود، پایه‌گذاری شد؛ ولی تا سال ۱۹۵۵ همچنان بعنوان یک فرقه ادونتیست شناخته می‌شد.[۱]

فرقه داوودیه به ظهور منجی باور دارد و برای آن تاریخ ۱۸۴۳ را نیز تعیین کرد. به همین دلیل، این فرقه کم‌کم خود به فرق گوناگونی تقسیم گردید. ادونتیست‌های تبشیری، کلیسای مسیحی ادونت، کلیسای خدا و عیسی مسیح از مهمترین فرق منشعب از داوودیه‌است.[۱]

ورنن وین هوول[۲] رهبر فرقه داوودیه که بعدها نام خود را به دیوید کورش (David Koresh) تغییر داد از مهمترین رهبران این فرقه‌است
نقل قول کردن
0 #1127 علی 1392-01-29 16:04
به نقل از قاسم نصراله:
جالبه به صحبت هاي آقا هم نظر منفي ميدن
دوستان كسي مثبت نده ببينيم چند تا ميشه

به نظر آقا منفی ندادن به جواب بی درو پیکر تو منفی دادن.
بعدشم آره جون خودت.اینقد که احمدی نژاد به حرفای آقا گوش داده همه دارن واسش میمیرن از این همه ارادت!!!!!!!!!
نقل قول کردن
+7 #1126 1111 1392-01-29 15:29
نادر طالب زاده درمصاحبه ای با اشاره به آثاری که درباره آمریکا ساخته شده تاکید کرد که آمریکایی ها تنها به خاطر آثارش به او اجازه سفر به آمریکا به همراه رئیس جمهور را نداده اند.یکی از ابن مستندها،مستند ساعت 25 است که نادر طالب زاده درباره آن می گوید:«سال 69 سفرى به آمریکا رفتم، دیدم چقدر گداها در خیابان زیاد شده، در بازگشت ‏با موافقت‏حوزه هنرى به آمریکا رفتم و حدود سه ماه درباره فقر در آمریکا تصویر بردارى کردم. اینجا بود که شهید آوینى به کمک من آمد. حتى قبل از رفتن هم چند جلسه باایشان داشتم، خیلى مرا تشویق کرد و پیشنهادهایى داد
مستند ساعت 25 شامل هفت قسمت با عناوین زیر می‌باشد:
1- بستر سنگی (وضعیت بی خانمان ها و فقرا در آمریکا)
2- خانه کاغذی (وضعیت بی خانمان ها و فقرا در آمریکا)
3- رقص مرگ (آسیب های اجتماعی در آمریکا)
4- سرزمین من (وضعیت سرخپوستان در آمریکا)
5- سایه کرکس (جنایت های جنگی آمریکا)
6- ردّ افعی (نقش صهیونیست ها در آمریکا)
7- آبی در سیاه (موج اسلام گرایی در آمریکا)

نام ساعت 25 را مرتضى [آوینی] انتخاب كرد، يك روز داخل اتاق او بوديم گفت اسم اين مجموعه را مى گذاريم ساعت 25، من تا آن زمان اصلا نام ساعت 25 را نشنيده بودم، اسم خيلى مناسبى بود، چون بحث، بحث آخرالزمان بود، منظور ساعتى وراى ساعت تقويمى و 24 ساعت معمول، و من اين نام را قبول كردم.

صفحه دانلود مستند آخر الزمانی مرتبط با فضای آمریکایی(ساعت 25)
istadeghan.parsiblog.com/.../...
نقل قول کردن
+3 #1125 1111 1392-01-29 15:11
ادامه...
پس این اندیشه که کشور ایالات متحده آمریکا هم قابل فروپاشی است زیاد دور از ذهن نمی باشد.

1. یکی از این راهها ضربه زدن به شبکه برق و مخابرات آنها می باشد. اگر برق یک ایالت برای مدت 24 ساعت یا بیشتر برود علاوه بر ضربه شدید اقتصادی که به آمریکا وارد می شود احتمال بروز هرج و مرج و غارت ها با توجه به توضیحات بالا و سابقه این مورد در قبل بسیار است.

2. همان حربه ایجاد ترس که سالها دولتمردان آمریکا با آن مردم را کنترل کرده اند و سبب انجام تمامی خواسته های آنها شده است می تواند بعث بروز بدترین صدمه شود. احتمالا این جمله را شنیده اید که ترس برادر مرگ است. ایجاد هراس با نشان دادن علائمی می تواند باعث بروز اختلالات فراوان شده که در یک جامعه مدرن با یک اثر دمینویی می تواند گسترش پیدا کند.
-:as
*-msz
zz:
نقل قول کردن
+5 #1124 1111 1392-01-29 15:10
آیا امکان فروپاشی آمریکا وجود دارد!!!!!!!!!!! !! L-)



متن را از جایی گرفتم . باحاله بخونید

وجود تبعیض و بی عدالتی در آمریکا و نژاد پرستی و ظلم به سیاه پوستان از یک طرف و نوع ساختار شهری آمریکا که محله های فقیر و غنی با فاصله های بسیار اندک ( در حد یک خیابان) از یکدیگر قراردارند باعث ایجاد یک پتانسیل برای بروز اختلالات و در گیری ها می شود.

سابقه کم تاریخی و تنوع نژادی و قومی موجود در آمریکا که از این کشور یک مخلوط نژادی بصورت سالاد در آورده است (در برابر ایران که دیگ همجوش است) باعث می شود تا ایجاد اختلاف و درگیری ساده تر باشد.
فشار دولت آمریکا بر فرقه ها و گروههای مختلف در این کشور (کشتار اعضاء فرقه داویدیان که زنده زنده در کلیسا توسط ماموران FBI سوخته شدند) که هر از گاهی با سر بر آوردن سبب فاجعه های برای انها می شود نیز از جمله مشکلات آنها می باشد. – همگی تیموتی مک وی را که ساختمان FBI را در اوکلاهاما سیتی منفجر کرد را که بخاطر دارید- در آمریکا گروههای شبه نظامی زیادی وجود دارد که توسط دولت مرتب در حال کنترل هستند و اگر زمینه فعالیت آنها فراهم شود و از دست دولت مردان آنجا در برود معلوم نیست چه بر سرشان بیاید.
در تاریخ آمریکا بدلیل وجود عقبه کم و تنوع نژادی همیشه مساله استقلال ایالتها مطرح بوده است ( شما در فیلم زورو هم گوشه ای از تاریخ آمریکا و استقلال طلبی ایالت کالیفرنیا را مشاهده می کنید) اکنون نیز همانطور که می دانید هر ایالت دارای استقلال نسبی در امور خود و قوانین اجتماعی خود است بطوری که در بعضی ایالتها حکم اعدام ندارند ولی در بعضی نقاط وجود دارد. علت اینکه همیشه آمریکا دنبال دشمن می گردد نیز همین ایجاد همبستگی ملی است تا انسجام نداشته بدین وسیله بوجود آید.

در فیلم مستند بولیتگ برای کلومباین مایل مور بوضوح عقبه تاریخی و ترس آمریکایی ها نشان داده شد و این نکته اشاره شد که با ایجاد ترس در آمریکا دولت مرکزی هرگونه خواسته ای را می تواند اجرا کند. (نمونه آن همین قانونی شدن شنود مکالمات مردم به دلیل ترس از خرابکاری تروریستها و جلوگیری از انجام کار آنها).

این توضیحات را ارائه کردم تا این نتیجه گرفته شود که جامعه آمریکا یک جامعه یکپارچه و متحد نیست و با برنامه ریزی خود می تواند سبب سقوط خودش شود.
شما در مورد شوروی سابق نیز دیدید که بدلیل اینکه یک جامعه بزرگ با زور و یک ایدئولوژی ضعیف به هم متصل شده بود سرانجام فروپاشید و قسمتهایی که مدت زیادی نبود با روسیه پیوند شده بودند از آن جدا شدند.

ادامه دارد
نقل قول کردن
-3 #1123 دلسوخته1 1392-01-29 15:05
به نقل از قاسم نصراله:


صحبتهاي آقا رو براي شما حواله ميكنم كمي بينديش .

" الان اگر رهبری چیزی بگوید، رییس جمهور می پذیرد و به آن عمل می کند، امروز وقتی رییس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می رود، من نگرانی ندارم، اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ "

در مساله معاون اولی خوب دیدیم تبعیت ایشان را با اون نامه بسیارمذخرفش که طبق قانون.چون قانون به شما حق حکم حکومتی داده من می پذیرم .بس کنید این چرندیات را.خیال می کنی آقا با کارهای خلاف شرع وقانون ایشون موافقه؟با اون جشن های کذایی با رقص ایشون موافقه؟با اون طرز رفتارسخیف ایشون در اون تشییع جنازه موافقه؟ جناب نصرا...ما را هالوفرض کردی این مال خیلی وقت بود مال اون روزهایی که حزب الله عشقشون این آدم بود مال اون روزهایی بودکه هنوز یک نفرمعلوم الحال را برکل امت حزب الله وبزرگان دین ترجیح نداده بودمال اون روزهایی بود که هنوزمکتب اهل بیت تنها مکتب رسیدن به سعادت درپیش ایشون بود نه حالا که با هرمذهبی می توان حتی رجعت کننده هم باشی .شما داری با این موضع گیری به رهبری عزیز هم توهین بزرگی می کنی وایشان را موافق با این اعمال ضد قرآنی این فرد نشان می دهی .انا لله وانا الیه راجعون .استغفرالله ربی واتوب الیه .اگه اینجوره آقا نسبت به هاشمی هم گفت کسی برای من هاشمی نمی شود آیا حالا هم همین را می گوید؟
نقل قول کردن
+5 #1122 رایحه ظهور 1392-01-29 15:05
مقاله جدید سایت با عنوان :

عصر زلزله‌های ویرانگر / سرزمین شام از فتنه بزرگ تا بشارت مقاومت



u313.ir/.../

منتشر شد @};-
نقل قول کردن
0 #1121 1436 1392-01-29 15:04
به نقل از محب الیمانی:
یک سال پیش در مطلبی٬ تحلیل شد "چنانچه روزی بخواهند کار سوریه را تمام کنند٬ ابتدا سعی خواهند کرد تعادل ایران را از درون بهم بزنند."

ماه ژوئن و خرداد٬ همواره جزء ماه های داغ و تاثیر گذار در تاریخ بشر بوده است. از موقعیت کواکب تا وضعیت فیزیولوژی بدن٬ این ماه را ماهی سرشار از حادثه و آبستن رخداد های شگرف کرده٬ دقیقا به همین دلیل است که خرداد٬ تیر و مرداد٬ بستر بسیاری از جنگ ها٬ کودتاها و ...بوده است.

پاسخ این موضوع قطعا خیر است. انتخابات به خودی خود٬ موضوعی نیست که بتواند عامل تعیین کننده نهایی برای تصمیم گیری درباره سوریه باشد. آمریکا٬ رژیم صهیونیستی٬ انگلیس و فرانسه می دانند به هم زدن چینش و نظم منطقه بدون در نظر گرفتن وضعیت عراق و ایران غیر ممکن است. حرکت نهایی آنها معطوف به راهی است که انتهای آن ایران خواهد بود.

به نظر می رسد سوریه حلق اول گسست هلال شیعی در منطقه است و حلقه دوم عراق است که بلافاصله و یا هم زمان با سوریه مورد هدف قرار خواهد گرفت. اما فتنه گران داخلی٬ حلقه گم شده این سناریو هستند. وظیفه آنها بهم زدن تعادل جمهوری اسلامی است تا فرصت لازم برای طرف خارجی ایجاد شود.

اگر (دقت بفرمائید! اگر) اتفاقات منطقه همان حوادث وعده داده شده ماقبل ظهور و فرج قائم آل محمد (صل الله علیه و آله وسلم) باشد٬ باید یکی از گروه های درگیر در سوریه یا یک گروه دیگر٬ در فتنه شام ظاهر شده و کار گروه های دیگر را تمام کند. و این آغاز حرکتی است که باید به سمت عراق امتداد پیدا کند و تا مرزهای ایران ادامه یابد.

در این زمان باید اوضاع سیاسی درون نظام دچار یک اختلال حداکثری و خوفناک شود که به دلیل مشوش نکردن ذهن عزیزان از ذکر ابعاد آن خودداری میکنم. منتهی اینها همگی به آن "اگر" اولی بستگی دارد.

دعا کنید که این زمستان را رد کنیم!

برگرفته از وبلاگhttp://12hom.blogfa.com/

]d ld[quote name="محب الیمانی"]یک سال پیش در مطلبی٬ تحلیل شد "چنانچه روزی بخواهند کار سوریه را تمام کنند٬ ابتدا سعی خواهند کرد تعادل ایران را از درون بهم بزنند."

ماه ژوئن و خرداد٬ همواره جزء ماه های داغ و تاثیر گذار در تاریخ بشر بوده است. از موقعیت کواکب تا وضعیت فیزیولوژی بدن٬ این ماه را ماهی سرشار از حادثه و آبستن رخداد های شگرف کرده٬ دقیقا به همین دلیل است که خرداد٬ تیر و مرداد٬ بستر بسیاری از جنگ ها٬ کودتاها و ...بوده است.

به نظر می رسد سوریه حلق اول گسست هلال شیعی در منطقه است و حلقه دوم عراق است که بلافاصله و یا هم زمان با سوریه مورد هدف قرار خواهد گرفت. اما فتنه گران داخلی٬ حلقه گم شده این سناریو هستند. وظیفه آنها بهم زدن تعادل جمهوری اسلامی است تا فرصت لازم برای طرف خارجی ایجاد شود.

در این زمان باید اوضاع سیاسی درون نظام دچار یک اختلال حداکثری و خوفناک شود که به دلیل مشوش نکردن ذهن عزیزان از ذکر ابعاد آن خودداری میکنم. منتهی اینها همگی به آن "اگر" اولی بستگی دارد.

دعا کنید که این زمستان را رد کنیم!

برگرفته از وبلاگhttp://12hom.blogfa.com/[/b
جالبه چه می شد تو این سایت فقط از این نوع بحث های اخر زمانی بود
نقل قول کردن
+6 #1120 سعاح 1392-01-29 15:04
به نقل از سعاح:
خبر فوری:
به نقل از سی ان ان بنظر مردم انفجار امروز تگزاس شبیه یک بمب اتمی بوده۔


سلام برادر علی جعفری عزیز @};-

منتظر تحلیل کارشناسانه شما در باره انفجار در تگزاس هستیم۔ همچنین از برادر عزیز سید موسی میخواهم اگر چیزی راجع به انفجار مراتون بوستون دستگیرشان شده بفرمایند۔ امیدوارم راجع به آن کارتن [Family Guy::Turban Cowboy] شنیده باشند که دو هفته قبل پخش شده بود و در آن طی یک مصاحبه یکی از کاراکترها گفته بود من با دو انفجار برنده خواهم بود۔
نقل قول کردن
+10 #1119 1111 1392-01-29 14:59


شهردار وست ایالت تگزاس آمریکا انفجار در کارخانه کود شیمیایی این منطقه را شبیه انفجار بمب اتمی توصیف کرد.

خیلی ها میگن این انفجار مهیب که تا شعاع 70 کیلومتری خسارت زده بی ارتباط با کشتار فرقه داویدی ها
نیست

خداییش اونهایی که این کارها را در خاک آمریکا میکنند باید خیلی جیگر داشته باشند .
آدم میفته یا یاد فیلم ماتریس که یه گروه اندک علیه ماشین ها میجنگه
به نظر من این انفجارها شروعی برای یک آمریکای متفاوته

اونهایی که سریال رولوشن(انقلاب) را دیدن میدونن چی میگم
در این سریال که تازه اومده بر اثر رفتن برق حکومت مرکزی آمریکا فرو میریزه و توسط حکومت های محلی اداره میشه


در ضمن محل انفجار تا محل کشتار داویدی ها 25 کیلومتر فاصله داره

خلاصه ای از کشتار داویدی ها


در روز ۲۸ فوریه سال ۱۹۹۳ مأموران پلیس اف‌بی‌آی در ایالات متحده آمریکا به مقر فرقه داویدیان به رهبری کورش دیوید در شهرک ویکو (Waco) در ایالت تگزاس، بدستور دادستانی آمریکا، یورش بردند و این مرکز را محاصره نمودند.

پس از ۵۱ روز مقاومت و محاصره توسط اف بی آی و کشته شدن ۴ تن و زخمی شدن ۲۰ تن از ماموران توسط افراد مسلح فرقه داویدیان، در روز ۱۹ آوریل سال ۱۹۹۳، در جریان یک آتش سوزی، ۷۶ تن از اعضای این فرقه در آتش جان باختند. در میان کشته‌شدگان ۲۱ کودک و دو زن باردار نیز بودند.

گزارش نهایی تحقیقات پیرامون این واقعه به دولت حاکیست که افراد مسلح در درون این فرقه بطور عمد آتش‌سوزی را به راه انداختند و زنان و کودکانشان را بهمراه خود کشتندکه البته این یک گزارش دولتی است و ماموران حاضر در صحنه بعد ها اعتراف کردند که ما از دولت مستقیماً دستور به آتش کشیدن آنجا را گرفتیم.[۱]، در حالیکه هواداران این فرقه از جمله تیموتی مک‌وی، دولت بیل کلینتون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را مسبب این کشتار معرفی کردند. مک وی به تلافی این حادثه، ساختمان فدرال اوکلاهما سیتی را در روز ۲۰ آوریل سال ۱۹۹۵ منفجر کرد که ۱۶۸ کشته (از جمله چندین کودک) و ۸۰۰ زخمی بر جای گذاشت.[۲
نقل قول کردن
+4 #1118 مهدی 1392-01-29 14:54
به نقل از مبارز منتظر:


این تصویر فتوشاپه کار به تاریخ تولد ندارم ولی به عکس دقت کنید 1.عکس آقا در حال سخنرانیه
...
:-B


سلام دوست عزیز
حالا چرا قضیه را فیلم پلیسی می بینید؟ ;)
بنده و دوستان دیگر در کامنتهای قبلی عرض کرده ایم که تاریخ شناسنامه ای تولد آقا 24 تیر است. ولی اگر یک سرچ مختصری بفرمائید، می بیندید که تاریخ صحیح، 29 فروردین یعنی امروز است. حتی خود آقا هم در جایی این مطلب را اشاره داشته اند...

دوستان عزیز
امروز روز تولد مراد و مقتدایمان است... تنها شخصی که حاضرم جانم را برایش بدون چون و چرا بدهم... جمع تمام اضداد و حالات متعالی یک انسان... @};-

مستحضرید که در همان صحبتهای مختصر ایشان من باب تولد و ...، بسیار نهی فرموده اند از برگزاری جشن و نامه و آگهی و فلان و بهمان... اصلا شخصا دوست ندارند از این کارها شود... شدیدا نهی فرموده اند که از بیت المال استفاده نشود و ...

اما جسارتا از محضر شریف مولا و مقتدا می خواهم که این محیط عاشقان را بر ما ببخشد و ما را از یک تبریک محروم نفرماید...

آقا جون... رهبرم... بنده به نمایندگی از جمع کامنت گذاران اینجا، تولدتون رو تبریک میگم... ان شاء الله زنده باشی عزیز... ان شاء الله با هم بریم کربلا و مکه... قربانت برم... (ببخشید که خودمانی شد!)

@};-


تعجیل در فرج و سلامتی آقا، 3 صلوات محمدی...


-:as

zz:
نقل قول کردن
-2 #1117 جانم فدای رهبر 1392-01-29 14:53
دوستان عزیز یه دستی به سر سایت نظرسنجی زیر بکشید ، فکر میکنم افتاده دست سازشکاران اصلاح طلب ،
چون بنده یه نظری نوشتم تو این سایت نظرسنجی که چرا در جریان عاشورای 88 ، رهبران اصلاح طلبان سوت و هلهله طرفدارانشان را محکوم نکردند. الان می بینم که نظر بنده حذف شده است البته بعد از نمایش داده شدن.

رای همه ما : "سعید جلیلی"

ie92.ir/pollsarchive/
نقل قول کردن
-1 #1116 قاسم نصراله 1392-01-29 14:51
جالبه به صحبت هاي آقا هم نظر منفي ميدن
دوستان كسي مثبت نده ببينيم چند تا ميشه
نقل قول کردن
+2 #1115 قاسم نصراله 1392-01-29 14:47
به نقل از علی:

آخه بی انصاف تو که داری احمدی نژاد رو با خاتمی و قالیباف و رفسنجانی مقایسه میکنی چی داری واسه گفتن.
چون هاشمی و خاتمی و غیره هر کاری میکنن احمدی نژادو مشایی هم بکنن بعد چون گفتمانشون مثلا یه چیز دیگست پس بر حقند؟
تا میگیم فلانی چرا اینجوری میکنه میگید خاتمی فلان کرد هاشمی فلان کرد خب بیایید بگید شاه هم فلان کرد دیگه.
به احمدی نژاد و امثالهم در مجلس مردم رای ندادند که همون کارای قبلیارو بکنن با دز پایین تر و حجم کمتر.
یکم فکر کن بعد حرف بزن خواهشا


صحبتهاي آقا رو براي شما حواله ميكنم كمي بينديش .

" الان اگر رهبری چیزی بگوید، رییس جمهور می پذیرد و به آن عمل می کند، امروز وقتی رییس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می رود، من نگرانی ندارم، اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ "
نقل قول کردن
-8 #1114 علی 1392-01-29 14:47
به نقل از عباس محمدی:


[جالبه به ما میگی بدتر از عمرو عاص بعد ادعا میکنی ما تهمت میزنیم X(

دلیل مخالفت با احمدی نژاد و مشایی را حرف و تبلیغات دشمن یعنی ترس از تکرار مدل پوتین مدودوف عنوان میکنی بعد میگی من ولایتمدارم .
مشخص کن به هرف دشمن هستی یا به کلام ولایت اهمیت میدی . شما که در حرف ادعای ولایتمداری میکنی . چرا درعمل همون فکر دشمنان والقا ئات اونها رو اجرایی میکنی ؟

حالابرای فراراز بارمسئولیتی که با نظر امام خامنه ای روی دوش شما قرارداره .اومدی توجیهمیکنی که اینکلام ایشون یک نظر جهانی و... است .

شما میگس اقا هیچ مصداقی مشخص نکرده و فقط خط کلی داده . ولی عملکرد شما اینونشون میده که انگار اقا گفته با مشایی مخالفت کنید تا ... (این عمل شماست ) خوب اگراقامصداق مشخص نکرده چرا اینهمه با دولت و مشایی مخالفت میکنید ؟

ای کاش میشد افرادی که تو این سایت بحث میکنن یه جا جمع میشدن و میشد منطقی ساعتها حرف زد.
ماها اینقدر این بحث هارو کردیم و نظر خوندیمو مطالعه کردیم از خیلیا که مقام دارن تو کشور فکرمون بازتر شده.
با این وضع نمیشه پاسخگو بود هر کی میاد یه جمله از یه متن رو برمیداره یه بحث جدید باز میکنه.
اگر همین بحث رو ادامه بدیم یهو شما میگی نظر آقا یه نظر جهانی بوده و من مخالف میشم.
این حرفی که میزنم بارها و بارها تو سایت دیده شده.
نیاز داره هممون به یه چاچوبی برسیم و در شاخه های مورد مناقشه بحث کنیم.
به نظر شما اینطور نیست؟
نقل قول کردن
+9 #1113 سعاح 1392-01-29 14:45
خبر فوری:
به نقل از سی ان ان بنظر مردم انفجار امروز تگزاس شبیه یک بمب اتمی بوده۔
نقل قول کردن
+1 #1112 قاسم نصراله 1392-01-29 14:42
رضایت عمیق از سیاست خارجی:
الان اگر رهبری چیزی بگوید، رییس جمهور می پذیرد و به آن عمل می کند، امروز وقتی رییس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می رود، من نگرانی ندارم، اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ الان رییس جمهور با هر کسی در دنیا ملاقات کند و حرف بزند، من از حرف زدن او نگران نیستم، اطلاع هم ندارم، اما نگران نیستم. می دانم که خلاف جهت انقلاب و سیاست کلی نظام، مطلبی گفته نخواهد شد، مطلبی پیش نخواهد رفت، و لو حالا به لحاظ تعارف، دو کلمه هم یک چیزی بگویندچ اما کاری پیش نخواهد رفت. این را خاطرم جمع است...
*نصیحت کنید، اما مواظب دشمن باشید:
من اعتقاد به نصح دارم. یعنی واقعا معتقدم اگر جامعه ی مدرسین، یک مواردی اشتباهی می بیند، ملاحظه رفاقت و دوستی را نکنند، نصیحت کنند، منتها مراقب باشند که یک جهت گیری عامی برای زمین زدن دولتی که حالا نسبت به شعارهای انقلاب وفادار است، نسبت به رهبری اظهار اطاعت می کند و چه و چه، ایجاد نشود، به آن حرکت کمک نشود. عرض ما این است. یک جوری نصیحت کنید که آن کسانی که قصد ریشه کنی دارند، نتوانند استفاده کنند ولی خوب نصیحت کنید، پیغام بدهید، کاغذ بنویسید، اگر یک جایی واقعا دیدید ضرورت دارد، اعلام هم بشود. اعلام عمومی در مواقع ضروری ایرادی ندارد، اما باید مراقبت بشود، این جور نیست که حالا انسان هر اعتراضی دارد مصلحت باشد که این را علنی و عمومی کند...

اللهم جعل عواقب امورنا خيرا
نقل قول کردن
-9 #1111 علی 1392-01-29 14:39
به نقل از قاسم نصراله:


امام خميني (ره )
من در میان شما باشم یا نباشم؛نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد...
و ما (البته من كه اين كار رو نكردم ) چه ميراث دار خوبي بوديم كه شخصي رو ديديم كه لباس روحانيت به تن كرده بود و حسابي از اين مملكت دزدي كرد ، دختران را عريان ، بي غيرتي را در ميان مردان رواج داد (خاتمي ) راجع به امام حسن جك درست كردو در محافل شبانه ميگفت و... و اسم همه اينها رو گذاشت آزادي و هزار جور بريزو بپاش بيث حساب و كتاب كرد .
حالا نگهداري از ارزشهاي والاي انساني كه انسان كامل نماد اون هست با يه جلسه شده مفت خوري ، برادر عزيزي كه اين حرف و زدي منطقي فكر كن اگر بخواهيم اين انقلاب بدست نااهل و نامحرم نيفتد كه هزينه هاي سرسام آوري خواهد داشت ( يكيش اينكه همه مستضعفان جهان از ما و مقاومت ما سرخورده و نا اميد خواهند شد)، آيا اشكالي داره مثلا صدهزار نفر و براي هر نفر مثلا پنجاه هزار تومان خرج كنند كه بشه سرجمع پنج ميليار تومان .

هاشمي يا قاليباف و ديگران از كجا آوردند ، ميدوني چند برابر از برنامه دولت ميخواند خرج كنند مال كيه اين پول ها حق چند ساله من و شما نبوده .

اللهم جعل عواقب امورنا خيرا

آخه بی انصاف تو که داری احمدی نژاد رو با خاتمی و قالیباف و رفسنجانی مقایسه میکنی چی داری واسه گفتن.
چون هاشمی و خاتمی و غیره هر کاری میکنن احمدی نژادو مشایی هم بکنن بعد چون گفتمانشون مثلا یه چیز دیگست پس بر حقند؟
تا میگیم فلانی چرا اینجوری میکنه میگید خاتمی فلان کرد هاشمی فلان کرد خب بیایید بگید شاه هم فلان کرد دیگه.
به احمدی نژاد و امثالهم در مجلس مردم رای ندادند که همون کارای قبلیارو بکنن با دز پایین تر و حجم کمتر.
یکم فکر کن بعد حرف بزن خواهشا
نقل قول کردن
+7 #1110 محب الیمانی 1392-01-29 14:37
یک سال پیش در مطلبی٬ تحلیل شد "چنانچه روزی بخواهند کار سوریه را تمام کنند٬ ابتدا سعی خواهند کرد تعادل ایران را از درون بهم بزنند."

این روزها اوضاع سوریه بشدت در حال دگرگون شدن است. اتفاق آرا بر این نظر است که سوریه به زودی وارد مرحله نهایی "فتنه شام" خواهد شد. اگرچه دشمنان نتوانستند نظام سوریه را ساقط کنند اما این موضوع تنها به پشتیبانی ایران باز نمی گردد. به عبارت ساده تر٬ آنها سوریه را در یک برنامه زمان بندی شده٬ فرسایش داده و زدن ضربه نهایی را به ایستگاهی مشخص٬ موکول کرده اند.

ماه ژوئن و خرداد٬ همواره جزء ماه های داغ و تاثیر گذار در تاریخ بشر بوده است. از موقعیت کواکب تا وضعیت فیزیولوژی بدن٬ این ماه را ماهی سرشار از حادثه و آبستن رخداد های شگرف کرده٬ دقیقا به همین دلیل است که خرداد٬ تیر و مرداد٬ بستر بسیاری از جنگ ها٬ کودتاها و ...بوده است.

دشمنان به خوبی میدانند فصل انتخابات در ایران٬ بهترین موعد برای شروع عملیات نهایی در سوریه است. تصور آنها بر این است که در شرایط خلاء یا سیال شدن قدرت در ایران٬ می توان حرکت نهایی برای تمام کردن کار سوریه را آغاز کرد. اما آیا این تنها دلیل موجود است؟ یعنی فقط آنها منتظر رسیدن فصل انتخابات ایران هستند؟

پاسخ این موضوع قطعا خیر است. انتخابات به خودی خود٬ موضوعی نیست که بتواند عامل تعیین کننده نهایی برای تصمیم گیری درباره سوریه باشد. آمریکا٬ رژیم صهیونیستی٬ انگلیس و فرانسه می دانند به هم زدن چینش و نظم منطقه بدون در نظر گرفتن وضعیت عراق و ایران غیر ممکن است. حرکت نهایی آنها معطوف به راهی است که انتهای آن ایران خواهد بود.

به نظر می رسد سوریه حلق اول گسست هلال شیعی در منطقه است و حلقه دوم عراق است که بلافاصله و یا هم زمان با سوریه مورد هدف قرار خواهد گرفت. اما فتنه گران داخلی٬ حلقه گم شده این سناریو هستند. وظیفه آنها بهم زدن تعادل جمهوری اسلامی است تا فرصت لازم برای طرف خارجی ایجاد شود.

اگر (دقت بفرمائید! اگر) اتفاقات منطقه همان حوادث وعده داده شده ماقبل ظهور و فرج قائم آل محمد (صل الله علیه و آله وسلم) باشد٬ باید یکی از گروه های درگیر در سوریه یا یک گروه دیگر٬ در فتنه شام ظاهر شده و کار گروه های دیگر را تمام کند. و این آغاز حرکتی است که باید به سمت عراق امتداد پیدا کند و تا مرزهای ایران ادامه یابد.

در این زمان باید اوضاع سیاسی درون نظام دچار یک اختلال حداکثری و خوفناک شود که به دلیل مشوش نکردن ذهن عزیزان از ذکر ابعاد آن خودداری میکنم. منتهی اینها همگی به آن "اگر" اولی بستگی دارد.

دعا کنید که این زمستان را رد کنیم!

برگرفته از وبلاگhttp://12h om.blogfa.com/
نقل قول کردن
+13 #1109 قاسم نصراله 1392-01-29 14:36
انصافا احمدی نژاد بود که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بين المللي احيا كرده ....

رهبر انقلاب در دیدار اعضای جامعه مدرسین در سفر به قم:
*القای حاکمیت دوگانه در کشور در گذشته:
یک روزی توی این کشور تلاش می شد-هم شعار داده شد، هم عملا تلاش شد- که حاکمیت دوگانه درست کنند، یعنی واقعا برای این کار بنا کردند سرمایه گذاری کردند...
این معنایش این بود که منزله ی رهبری و ولایت فقیه و این حرف هایی که ماها داریم و انقلاب از اول داشته،اینها را از جایگاه تعیین کنندگی و فصل الخطاب بودن کنار بیندازند و برایش رقیب درست کنند...
*در دولت نهم و دهم، حاکمیت یگانه است:
در دولت نهم و دهم- از وقتی که آقای احمدی نژاد آمده-بحث حاکمیت دوگانه نیست، حاکمیت یگانه است، یعنی دولت و رهبری و تشکیلات در امتداد یک خط قرار دارند، این من جازما و قاطعا به شما عرض می کنم. ...
*جهت گیری این دولت، درست است:
البته معنایش این نیست که اختلاف نظری وجود ندارد، یا فلان مسئول دولتی یا رییس جمهور در نظرات و افکارشان نقاط اشتباهی ندارند، چرا از این قبیل هست، همیشه بوده، باز هم هست... یک وقت آدم به یک نظر قطعی می رسد، اما غالبا من به نظر قطعی و جازم نمی رسم، چون در این قضیه من صاحبنظر نیستم، لذا دخالت نمی کنم. در بعضی قضایا چرا ، اطلاعات دارم، جازمم، می فهمم خطایی وجود دارد، لذا جلویش را می گیرمو نمی گذارم انجام بگیرد، امام سیاست کلی، سیاست کلی هم جهتی است... این دولت جهتگیری اش جهت گیری درستی است.
*مساله مکتب ایرانی:
همین مساله ی ایرانی گری و اینها که اشاره شد، من واقعا نفهمیدم که اینها حقیقتا دنبال اینند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می آید از این کاری که می کنند... اما اینکه اینها واقعا می خواهند یک مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام علم کنند، من واقعا این را نمی فهمم. با ملاحظه ی قرائن گوناگون در کارهای اینها ، این به دست نمی آید... آقای احمدی نژاد واقعا نمی خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد، چرا که هیچ رییس جمهوری به اندازه ی او از اسلام و آرمانها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آنکه همواره به مسئولان انتقاد کرده ام، اما انصافا او بوده است که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بین المللی احیا کرده است...

*موضوع حجاب و نقش دولت در آن:

من این مطلب را-که دولت نسبت به حجاب فقهی بی توجهند-قبول ندارم. مسئولان امروز، همه حجاب فقهی را قبول دارند، ولی اختلاف سلیقه در تاکتیک هاست...
فرضا دختری که حجاب کاملی ندارد اما شب قدر یا در مجلس دعای کمیل شرکت و به درگاه خدا تضرع می کند و یا در راهپیمایی 22 بهمن تصویر امام را می گیرد، نمی توان گفت که بی دین است، بلکه نمی داند حجاب اسلامی چیسا که باید او را توجیه کرد. باید در باب حجاب، کتاب نوشت و از طریق مختلف مانند فیلم های تلویزیونی، حجاب را تبیین و افراد ناآگاه را ارشاد کرد.

اللهم جعل عواقب امورنا خيرا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1148)