رایحه ظهور

بازخوانی یک سخنرانی تاریخی / بشارتی که هر روز هویداتر می شود



نزدیک به یک و نیم دهه قبل بود که در روز فرخنده نیمه شعبان،بزرگ پرچمدار ظهور در تجمع بسیجیان که " منتظران ظهور" نامگذاری شده بود ، با مژده صریح و آشکار نزدیکی ظهور ، موج بشارت را به راه انداخت ، حرکت مبارکی که روز به روز تقویت شد تا در اندک زمانی از طریق مجامع بین المللی سراسر جهان را در برگرفت ، این سخنرانی تاریخی از ویژگیهای منحصر بفردی برخوردار بود : پشت سر گذاشتن فتنه 18 تیر 78 ، نامگذاری این تجمع با عنوان منتظران ظهور ، فضای حماسی دشت و بیابان و جمع  نظامی بسیجیان اکنده از شور و شوق ظهور و عشق به امام عصر(عج) در روز نیمه شعبان و ... می طلبد که این بیانات گهربار را مروری دگرباره کنیم.

» ابتدای نظرات (3029)

السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه

بيانات ولی امر مسلمین(مدظله) در جشن بزرگ منتظران ظهور همزمان با هفته بسيج و روز ولادت حضرت مهدى(عج)  (۱۳۷۸/۰۹/۰۳)

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم
الحمدللَّه ربّ العالمين. والصّلاة والسّلام على سيّدنا و نبيّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و آله الطيّبين الطّاهرين المعصومين. سيّما الكهف الحصين و غياث المضطرّ المستكين و ملجأ الهاربين. بقيةاللَّه فى الارضين ارواحناله‌الفداء.
اوّلاً اين عيد سعيد را به يكايك بسيجيان عزيز، همچنين به همه‌ى ملت ايران، همه‌ى آزادگان عالم، همه‌ى ظلم ستيزان جهان و كسانى كه از فشار بى‌عدالتيها و ظلمها به ستوه مى‌آيند - به همه‌ى عدالت طلبان جهان - تبريك عرض مى‌كنم.
روز ولادت مهدى موعود ارواحنالتراب‌مقدمه‌الفدا، حقيقتاً روز عيد همه‌ى انسانهاى پاك و آزاده‌ى عالم است. فقط كسانى در اين روز ممكن است احساس شادى و خرسندى نكنند كه يا جزو پايه‌هاى ظلم، يا جزو پيروان طواغيت و ستمگران عالم باشند، والاّ كدام انسان آزاده‌اى است كه از گسترش عدالت، از برافراشته شدن پرچم دادگرى و رفع ظلم در سراسر جهان، خرسند نشود و آن را آرزو نكند. آنچه مسلّم است، همه‌ى پيغمبران و اوليا براى اين آمدند كه پرچمِ توحيد را در عالم به اهتزاز درآورند و روح توحيد را در زندگى انسانها زنده كنند. بدون عدالت، بدون استقرار عدل و انصاف، توحيد معنايى ندارد. يكى از نشانه‌ها يا اركان توحيد، نبودن ظلم و نبودن بى‌عدالتى است. لذا شما مى‌بينيد كه پيام استقرار عدالت، پيام پيغمبران است. تلاش براى عدالت، كار بزرگ پيغمبران است. انسانهاى والا در طول تاريخ در اين راه تلاش نموده‌اند و بشريت را روزبه‌روز به سمت فهميدن اين حقيقت كه عدالت، سرآمد همه‌ى خواسته‌هاى انسانى است، نزديك كرده‌اند. سلسله‌ى انبيا، پاكترين و مقدّسترين و نورانيترين انسانهاى تمام تاريخ بوده‌اند. در ميان انسانهاى پاك و انسانهاى والا كه داراى روح عرشى و خدايى هستند، وجود مقدّس خاتم‌الانبيا محمّدمصطفى صلّى‌اللَّه‌عليه‌وآله‌وسلّم سرآمد همه و خاندان پاك و اهل بيت مطهّر او - كه قرآن، ناطق به اين طهارت و پاكيزگى و آراستگى است - در شمار برترين و بالاترين انسانهاى پاك و مطهّر و نورانى در همه‌ى تاريخند. زنى مثل فاطمه‌ى زهرا سلام‌اللَّه‌عليها در همه‌ى تاريخ، كيست؟! انسانى مثل علىّ مرتضى در سرتاسر تاريخ بشريت، كجا نشان داده مى‌شود؟! سلسله‌ى اهل بيت نبىّ‌اكرم در طول تاريخ خورشيدهاى فروزانى بوده‌اند كه در معنا توانسته‌اند بشريت روى زمين را با عالم غيب و با عرش الهى، متّصل كنند: «السبب المتصل بين الارض و السماء».(79) خاندان پيغمبر، معدن علم، معدن اخلاق نيكو، معدن ايثار و فداكارى، معدن صدق و صفا و راستى، منبع همه‌ى نيكيها و زيباييها و درخشندگيهاى وجود آدمى در هر عصر و عهدى بوده‌اند؛ هريك چنين خورشيد فروزانى بوده‌اند.

جوانان عزيز؛ بسيجيان! يكى از آن خورشيدهاى فروزان، به فضل و كمك پروردگار و به اراده‌ى الهى، امروز در زمان ما به عنوان بقيةاللَّه فى ارضه، به‌عنوان حجةاللَّه على عباده، به‌عنوان صاحب زمان و ولىّ مطلق الهى در روى زمين وجود دارد. بركات وجود او و انوار ساطعه از وجود او، امروز هم به بشر مى‌رسد. امروز هم انسانيت با همه‌ى ضعفها، گمراهيها و گرفتاريهايش از انوار تابناك اين خورشيد معنوى و الهى كه بازمانده‌ى اهل بيت است، استفاده مى‌كند. امروز وجود مقدّس حضرت حجّت ارواحنافداه در ميان انسانهاى روى زمين، منبع بركت، منبع علم، منبع درخشندگى، زيبايى و همه‌ى خيرات است. چشمهاى ناقابل و تيره‌ى ما آن چهره‌ى ملكوتى را از نزديك نمى‌بيند؛ اما او مثل خورشيدى درخشان است، با دلها مرتبط و با روحها و باطنها متّصل است و براى انسانى كه داراى معرفت باشد، موهبتى از اين برتر نيست كه احساس كند ولىّ خدا، امام برحق، عبد صالح، بنده‌ى برگزيده در ميان همه‌ى بندگان عالم و مخاطب به خطاب خلافت الهى در زمين، با او و در كنار اوست؛ او را مى‌بيند و با او مرتبط است. آرزوى همه‌ى بشر، وجود چنين عنصر والايى است. عقده‌هاى فروخورده‌ى انسانها در طول تاريخ، چشم به انتهاى اين افق دوخته است تا انسان والا و برگزيده‌اى از برگزيدگان خدا بيايد و تاروپود ظلم و ستم را - كه انسانهاى شرير در همه‌ى تاريخ تنيده‌اند - از هم بدرد. امروز، هم بشريت بيش از بسيارى از دورانهاى تاريخ، دچار ظلم و جور است، هم پيشرفتى كه امروز بشريت كرده است، معرفت پيشرفته‌تر است. ما به زمان ظهور امام زمان ارواحنافداه، اين محبوب حقيقى انسانها نزديك شده‌ايم؛ زيرا معرفتها پيشرفت كرده است.

امروز ذهنيت بشر، آماده‌ى آن است كه بفهمد، بداند و يقين كند كه انسان والايى خواهد آمد و بشريت را از زيربارهاى ظلم و ستم نجات خواهد داد؛ همان چيزى كه همه‌ى پيغمبران براى آن تلاش كرده‌اند، همان چيزى كه پيغمبر اسلام در آيه‌ى قرآن، وعده‌ى آن را به مردم داده است: «و يضع عنهم اصرهم و الاغلال التى كانت عليهم»(80). دست قدرت الهى به‌وسيله‌ى يك انسان عرشى، يك انسان خدايى، يك انسان متّصل به عالمهاى غيبى، معنوى و عوالمى كه براى انسانهاى كوته‌نگرى مثل ما قابل درك و تشخيص نيست، مى‌تواند اين آرزو را براى بشريت برآورده كند. لذا دلها، شوقها و عشقها به سمت آن نقطه، متوجّه و روزبه‌روز متوجّه‌تر است. ملت ايران، امروز اين امتياز بزرگ را دارد كه فضاى كشور، فضاى امام زمان است. نه فقط شيعه در همه‌ى عالم، بلكه همه‌ى مسلمانان در انتظار مهدى موعودند. امتياز شيعه اين است كه اين موعود الهى و قطعىِ همه‌ى طوايف مسلمين، بلكه همه‌ى اديان الهى را با اسم و رسم و خصوصيات و تاريخ ولادت مى‌شناسد. خيلى از بزرگان ما در همين دوران غيبت، آن عزيز و محبوب دلهاى عاشقان و مشتاقان را از نزديك، زيارت كرده‌اند. بسيارى از نزديك با او بيعت كرده‌اند. بسيارى از او سخن دلگرم كننده شنيده‌اند. بسيارى از او نوازش ديده‌اند و بسيار ديگرى بدون اين‌كه او را بشناسند، از او لطف و نوازش و محبّت ديده و او را نشناخته‌اند. در همين جبهه‌ى جنگ تحميلى، جوانانى كه در لحظه‌هاى حسّاس، احساس نورانيت و معنويت كردند، لطفى از غيب به‌سوى دلهاى خودشان حس و لمس كردند و نشناختند و نفهميدند، بسيارند. امروز هم همان‌طور است.

اين جلسه، جلسه‌ى بسيجيان است و بسيجيان، ارتباط خاصّى با اين نقطه‌ى اساسىِ عواطف دلهاى شيعيان و مسلمانان دارند. بسيجى، يك عنوان ارزشمند و والاست. بسيجى، يعنى دلِ با ايمان، مغزِ متفكّر، داراى آمادگى براى همه‌ى ميدانهايى كه وظيفه‌اى انسان را به آن ميدانها فرا مى‌خواند. اين معناى بسيجى است. همه‌ى جوانان، همه‌ى انسانها و همه‌ى مردان و زنانى كه در اين كشور، دلشان با نور ايمان، منوّر است، در قبال مسؤوليت عظيمى كه بر دوش ملت ايران نهاده شده است، احساس وظيفه مى‌كنند. اين پرچم پرافتخارى كه دست ملت ايران سپرده شده است، يعنى پرچم سربلندى اسلام، پرچم عزّت اسلام، پرچم نام‌آورى و شكست ناپذيرى اسلام؛ اينها امروز دست ملت ايران است. همه‌ى كسانى كه نسبت به اين وظيفه‌ى بزرگ، احساس مسؤوليت مى‌كنند، در حقيقت بسيجى هستند. هرجا وظيفه‌اى باشد، انسان بسيجى در ميدان آن وظيفه، حاضر است. عزيزان من! يك روز دشمنان اسلام و دشمنان دين به خود نويد مى‌دادند كه از اسلام خبرى نيست. در آن روز كسانى كه دلشان به عشق اسلام مى‌تپيد، مجبور بودند در مقابل تهاجم دشمنان اسلام، خود را اين گوشه و آن گوشه پنهان كنند! مسلمان، اين گستاخى و دليرى را نداشت كه بگويد من مسلمانم! سران كشورهاى اسلامى سعى مى‌كردند هرچه بيشتر خود را به شكل و رنگ آن كسانى كه مى‌خواستند در دنيا نامى از اسلام نباشد، درآورند! عزّت اسلام را با ذلّت خود پنهان كرده و اهل اسلام را ذليل كرده بودند!
انقلاب اسلامى، عزّت اسلام را برروى دست گرفت و به همه‌ى دنيا نشان داد. انقلاب اسلامى نشان داد كه اسلام مى‌تواند به يك ملت، سرافرازى و عزّت دهد؛ يك ملت را از زيربار فشار و تحميل بيگانگان نجات دهد و از حالت تحقيرى كه بر آن ملت تحميل كرده‌اند، بيرون بكشد. مى‌تواند استعدادهاى يك ملت را در همه‌ى ميدانها بروز و ظهور بخشد؛ مى‌تواند به يك ملت، قدرت دفاع از خود، قدرت دفاع از عقايد و از هويت و شخصيت خود بدهد. انقلاب اسلامى اين را نشان داد. لذا آن وقتى كه انقلاب اسلامى پيروز شد و وقتى امام بزرگ ما - آن شخصيت عظيم، آن شخصيت بى‌نظير در زمان ما - توانست از زبان اين ملت، سخن بگويد، همه‌ى مسلمانان عالم احساس افتخار و حيات كردند؛ احساس كردند كه زنده شده‌اند. اين خون تازه‌اى كه در رگهاى امّت اسلامى دويد، دشمنان را بسيار دستپاچه و سراسيمه كرد. آنها نيروهايشان را روى هم گذاشتند تا با اين پديده‌ى عظيم - يعنى اسلام انقلابى كه امروز آن را يك ملت فرياد مى‌كند - مبارزه كنند. از روزِ اوّل تا امروز - در طول اين بيست سال - مبارزه كردند! مبارزه با چيست؟ مبارزه با عزّت و استقلال ملت ايران و مبارزه با هويت ملت ايران است؛ اما چون اسلام است كه اين عزّت را داده و به ملت ايران، هويت بخشيده است؛ چون اسلام است كه به ملت ايران قدرت بخشيده است تا بتواند آرمانها، آرزوها و خواستهاى خود را علناً بر زبان آورد و آن را دنبال كند و از اخم قدرتها و دست نشاندگان آنها و حكومتهاى فاسد نترسد؛ چون اسلام است كه اين امتياز را به ملت ايران بخشيده است، با اسلام دشمنند. دشمنى با اسلام انقلابى، اسلام امام، اسلام زندگى‌بخش، اسلامى كه وقتى پرچمش برافراشته مى‌شود، همه‌ى دنيا را به خود متوجّه مى‌كند؛ همچنانى كه امروز هم همين‌طور است. دشمنى با اين اسلام به‌خاطر اين است كه اسلام، دست بيگانگان را از اين‌جا كوتاه كرد و منابع اين كشور را از دست بيگانگان نجات داد. لذا امروز خدمت به ايران و خدمت به ملت ايران، عبارت از خدمت به اسلام است. هركس كه امروز اسلام انقلابى، اسلام امام، اسلام زندگى بخش و اسلام مبارزه با ظلم و ستم را گرامى بدارد - نه آن چيزى كه به نام اسلام در مقابل ظلم و ستم، تعظيم مى‌كند! آن اسلام نيست، فريب است - هركس كه امروز اسلام حقيقى و به تعبير امام بزرگوار ما اسلام ناب محمّدى را تأييد و حمايت كند، اوست كه براى ايران و ملت ايران، براى تاريخ ايران و آينده‌ى ايران و يكايك آحاد اين ملت خدمت مى‌كند. بسيجيان اين امتياز را دارند كه در ميدان اين خدمت آماده‌اند. بسيج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است كه اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و اين انقلاب مقدّس به آن نيازمند است؛ لذا پيوند ميان بسيجيان عزيز و حضرت ولى عصر ارواحنافداه - مهدى موعود عزيز - يك پيوند ناگسستنى و هميشگى است. اميدوارم ان‌شاءاللَّه خداى متعال اين عيد را بر همه‌ى ملت ايران، بخصوص بر شما بسيجيان عزيز مبارك كند.
والسّلام عليكم و رحمةاللَّه و بركاته


79) الاقبال سيدبن طاووس، ج 1، ص 509
80) اعراف: 157

.....

منبع

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #3029 علی 1392-02-21 18:16
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #3028 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:27
بصیرت، باید عاشورایی باشد



◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)

tarazoo.blog.ir

-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری

-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...

-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
+1 #3027 محمد 1392-01-29 22:41
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
-3 #3026 روزبه محمدی 1392-01-26 14:24
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


مردی بهاری خواهد آمد...(5)

همه ایرانیان به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان

****

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری:

مخالفان مشایی از عمق اندیشه های ایشان آگاهی ندارند

به باور من، بسیاری از کسانی که با مشایی مخالفت می‌کنند شاید از عمق اندیشه‌های ایشان آگاهی ندارند و به طور معمول از دریچه رسانه‌، آن هم نه رسانه موافق، بلکه رسانه مخالف صحبت‌های ایشان را شنیده‌اند. شک نکنید که مخالف، خیر مخالف خودش را نمی‌خواهد. بسیاری از ما به گونه‌ای تلاش می‌کنیم اندیشه خودمان را بر دیگران تحمیل و آن را غالب کنیم. «تحمیل الشخص بما لا یحتمل؛ اینها اندیشه‌هایی را بر این فرد تحمیل می‌کنند که خودش راضی به این سخنان نیست؛ برای مثال به یاد می‌آورم که با مطرح شدن موضوع خلیفه اللهی انسان از سوی مهندس مشایی، عده‌ای چنین تحلیل کردند که منظور کنار گذاشتن خدا و همان اومانیسم غربی است. به شخصیت بازگوکننده آن سخنان هم توجه شود و ببینیم آیا او چنین مسئله‌ای را باور دارد یا خیر؟





تردید نداشته باشید، کسانی که به دیگران تهمت می‌زنند و بحث انحراف را مطرح می‌کنند در آینده خود متهم به همین مسائل خواهند شد؛ یعنی همین تهمت‌ها به آنها زده خواهد شد، بدون اینکه قدرت دفاع داشته باشند.


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #3025 روزبه محمدی 1392-01-26 12:55
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری


گزارش تصویری - افتتاح پارک ايران با حضور مهندس رحیم مشايي و شهيد حاج حسن شاطري - در مرز لبنان و اسرائیل












www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #3024 روزبه محمدی 1392-01-26 12:48
وبلاگ سلمان آنلاین - جبهه حامیان مهندس رحیم مشایی:


مردی بهاری خواهد آمد...(3)


همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان











www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #3023 روزبه محمدی 1392-01-25 12:23
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری













www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #3022 روزبه محمدی 1392-01-25 12:19
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی



مردی بهاری خواهد آمد...(3)



همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان













www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #3021 احسان 1392-01-15 15:56
به نقل از alireza:



اينا منو ياد تورم 40 درصد ميندازه كه جگر اين كودكان را كباب خواهد كرد. ياد سيستم بانكي به شدت ربوي.
نقل قول کردن
+1 #3020 عصر ظهور 1392-01-03 02:10


عوادیا یوسف؛ خاخام ارشد صهيونيست (2009): اوباما نوکر سياه يهوديان است

به گزارش پايگاه خبري عبري زبان "نيوزوان "، خاخام "عواديا يوسف " رهبر معنوي حزب شاس براي اولين بار در واکنش صريح و عمومي به تقاضاي آمريکا براي توقف شهرک‌سازي در شرق بيت‌المقدس، به "باراک اوباما " رئيس جمهور آمريکا حمله لفظي شديدي انجام داد.
وي در سخنراني در بيت‌ا‌‌لمقدس گفت: "مي‌گويند اينجا ساخت و ساز نکنيد، آنجا ساخت و ساز نکنيد، مثل اينکه ما نوکر آنها هستيم. "
رهبر معنوي حزب شاس در حاليکه به سياهپوست بودن اوباما اشاره مي‌کرد، اوباما و تمام سياهان را نوکر خطاب کرد و افزود: "نوکرها بر ما حاکم شده‌اند ".

عوادیا یوسف؛ خاخام ارشد صهيونيست (2013): باید از «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا در جریان سفرش به اراضی اشغالی جوری استقبال شود که گویی وی حضرت داوود (ع) است!

به نقل از ابنا ـ «عوادیا یوسف» رهبر معنوی حزب شاس رژیم صهیونیستی عنوان داشت که باید از «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا در جریان سفرش به اراضی اشغالی جوری استقبال شود که گویی وی حضرت داوود(ع) است!
وی در ادامه عنوان داشت که بعید نمی‌داند حضرت مسیح در دوره ریاست باراک اوباما ظهور کند!
این خاخام صهیونیست همچنین با اشاره به بخش‌های از تورات عنوان داشت که مسیح در دوره فردی ظهور می‌کند که مدافع یهودیان است.
وی خطاب به شاگردان عنوان داشت: در روزگار کنونی سخت است یک پادشاه پیدا کنیم، اما باراک اوباما پادشاه زمانه ما است و به داوود بسیار نزدیک است.
یوسف همچنین عنوان داشت که باراک اوباما اختیار اعلام جنگ علیه یک کشور و یا بخشیدن کشور دیگر را دارد و این از ویژگی‌های داوود (ع) است.

albeyatolelah.blogfa.com

به نقل از ظهورنیوز
نقل قول کردن
+21 #3019 بچه مثبت/مهرداد 1391-12-30 17:12
آیا سال حماسه سیاسی ؛ حماسه اقتصادی یعنی: سال شکست تحریم ها و اقتدار کامل ایران اسلامی




این استنباط من بود از سخنان رهبر معظم انقلاب ؛

سال نو بر همه مشتاقان منجی عالم بشریت مبارک ؛ با آرزوی ظهور مهدی فاطمه (س)؛ در یکی از همین 365 روز سال 1392

اللهم عجل لولیک الفرج


www.afsaran.ir/link/200545
نقل قول کردن
+14 #3018 جانم فدای مهدی 1391-12-30 17:06
سلام
وقتی دقیقه های آخر سال بود با خانواده نشسته بودیم که یک لحضه به یاد حضرت مهدی (ع) افتادم و مظلومیت آقا بیادم افتاد دیگه نتونستم خودمو نگه دارم زدم بیرون اشک تو چشمام حلقه زد به عشق آقا اونقدر گریه کردم و این گریه اندوه نبود بلکه گریه واسه عشقم بود که شش گوشه قلبش شکسته،کسی که حضرت امام حسین (ع) سرور شهدا در باره مقام ایشان میفرمایند که اگر من در زمان حضرت مهدی (ع) بودم به ایشان خدمت می کردم.خدایا من هیچی از تو نمی خوام فقط ظهور سرورمان را در این سال فراهم نما.
zz:
نقل قول کردن
+5 #3017 رایحه ظهور 1391-12-30 16:49
ضمن تبریک سال جدید به همه دوستان

مقاله جدید سایت با عنوان :

سال حماسه اقتصادی ، حماسه سیاسی/ تک سوار عشق با بهار می آید





u313.ir/.../


منتشر شد @};-
نقل قول کردن
+24 #3016 alireza 1391-12-30 16:30 نقل قول کردن
+20 #3015 سید موسی 1391-12-30 16:29
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته @};- @};- @};-



عید همه ی دوستان قبول باشه... ببخشید مبارک باشه إن شاء الله. :D

اگه طالب یه عیدی ابجدی قرآنی از بنده هستید دکمه سبز را کلیک کنید!!! @};- :x

همیشه سبز و همیشه بهاری باشید... ان شاء الله.
>:D @};-

zz:
نقل قول کردن
+6 #3014 ارباب حلقه ها 1391-12-30 16:26
سال مار یعنی سالی که سیاره مشتری پا به برج سرطان می گذارد . سال های 1284، 1296، 1308، 1320، 1332، 1344، 1356، 1368، 1380، 1392 و … سال های حیوان مار هستند که در آن ها اتفاقات غیر منتظره ای رخ داده که برخی از آن ها در اینجا آورده شده اند :

1308 = سال مار : فوت احمدشاه قاجار , درگیریهای شدید در بیت المقدس.و نخستین برخوردها بین اعراب ویهودیان

1320 = سال مار : حمله ی متفقین (شوروی وانگلیس) به ایران , ورود آمریکا به جنگ دوم جهانی باحمله ژاپن به پرل هاربر

1332 = سال مار : کودتای 28 مرداد , حادثه ی دانشگاه تهران درآستانه ی ورود نیکسون رئیس جمهورآمریکا به ایران , بقدرت رسیدن جمال عبدالناصر درمصر

1344 = سال مار : تیراندازی به شاه درکاخ مرمر , درگیریهای هند وپاکستان برسرکشمیر , شروع انقلاب فرهنگی درچین

1356 = سال مار : درگذشت سید مصطفی خمینی و دکتر علی شریعتی

1368 = سال مار: رحلت امام خمینی , تخریب دیواربرلین

1380 = سال مار : تخریب برجهای دوقلو درنیویورک , (حرکت سیاره ی پلوتو در برج قوس..برج مقابل طالع ایالات متحده) , حمله ی آمریکا به افغانستان , سیل وبارندگی درشمال و قطع سراسری برق درکشور , برخورد هواپیمای جاسوسی آمریکا باجنگنده ی چینی

1392 = سال مار : ….
نقل قول کردن
+7 #3013 احمدسبحان 1391-12-30 16:20
سلام

سال نو ، سال حماسه ی سیاسی،حماسه ی اقتصادی به همه دوستان مبارک باشه

از سخنان رهبری نیروی جدیدی گرفتم برای کمک به ایجاد "حماسه" @};-

و از سخنان رییس جمهور بسیار لذت بردم چون که بوی حضرت مهدی (عج) رو میداد مث همیشه ... و خدا رو شکر کردم که شخص دوم مملکت این قدر امام زمانی هست و توجه به ایشون داره . :x

انشالله هم رهبری عزیز هم رییس جمهور گرامی و تمام ملت ایران در ظل عنایات حضرت مهدی باشند.

یاحق
نقل قول کردن
+3 #3012 غمگین ولی امیدوار 1391-12-30 16:06
به نقل از عصر ظهور:
همرزمان عزيز

حلول بهار طبيعت مقارن با شروع سال نو شمسي را صميمانه به شما و خانواده هاي مهربان تان تبريک و شاد باد عرض مي کنم و آرزومندم که اين سال جديد، سالي پر از سعادت و خوشبختي براي همگان باشد که اين محقق نخواهد شد؛ جز با ظهور و حضور و مديريت وجود شريف انسان کامل، حضرت حجت ابن الحسن العسگري (ع)، بر کل عالم که ان شاء الله خداوند عزيز به حق دعاهاي ما در زمان تحويل سال نو، فرج ايشان را در سال جاري قرار دهد و دل هاي بندگان صالحش را به آن واقعه ي موعود شاد گرداند.

از شما درخواست مي شود در اين ساعت پاياني سال 1391, با نشان دادن عمق ارادت و پيروي تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذيل بيعت نامه با آن امام عزيز، در اين حرکت عظيم به خيل سپاهيان مهدي فاطمه (عج) بپيونديد. اين چالشي است براي همه ما که بسنجيم چقدر براي ياري امام زمان (ع) آماده ايم.

albeyatolellah.blogfa.com/post/56

در انتظار حضور و عزم جزم شما هستيم.

يا مهدي [گل]


کجاشو باید امضا کرد یک راهنمایی بفرماید لطفا
نقل قول کردن
+20 #3011 عبدالله 1391-12-30 15:54
برای دومین سال پیاپی ماه ایرانیان با یاد حضرت خورشید(عج) پیام نوروزی را آغاز کرد.


بسم‌الله‎الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی حبیبتك سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّك الحجّة بن الحسن صلواتك علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسکنه ارضك طوعا و تمتّعه فیها طویلا. اللّهمّ اعطه فی نفسه و ذرّیّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقر به عینه و تسرّ به نفسه.
www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=contentShow&id=10489
نقل قول کردن
+11 #3010 جوینده حق 1391-12-30 15:46
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا حضرت محمد (ع)
السلام علیک یا امام علی (ع)
السلام علیک یا حضرت فاطمه زهرا (ع)
السلام علیک یا امام حسن (ع)
السلام علیک یا امام حسین (ع)
السلام علیک یا امام سجاد زین العادبدین (ع)
السلام علیک یا امام محمد باقر (ع)
السلام علیک یا امام جعفر صادق (ع)
السلام علیک یا امام موسی کاظم (ع)
السلام علیک یا امام رضا (ع)
السلام علیک یا امام جواد (ع)
السلام علیک یا امام هادی (ع)
السلام علیک یا امام حسن عسگری (ع)
السلام علیک یا امام مهدی صاحب الزمان (ع)

سال نو بر همه دوست داران معصومین (ع) مبارک باشد و به حق فاطمه زهرا (ع) امسال سال رسیدن به موعود (ع) باشد ان شاء الله.

نقل قول کردن
+27 #3009 خادم المهدی 1391-12-30 15:28
تا قبل از تحویل سال خیلی حالم گرفته بود
اما با تحویل سال 92 یه حال خوشی بهم دست داد، یه شور و شعف، یه احساس خاص
امیدوارم امسال سال ظهور مولامون باشه و ما بتونیم در رکابشون جانفشانی کنیم...

-:as *-msz zz:
نقل قول کردن
+26 #3008 یا مهدی 1391-12-30 15:17
امام زمان !
عیدت مبارک
نقل قول کردن
+18 #3007 مهدی 110 1391-12-30 15:13
با سلام
سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر همه مبارک سال خوبی برای همه دوستان باشد انشالله با ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) سال نورانی باشد. سال جدید سال عجیبی است انشالله همه به سلامت این سال فاطمی را با عاقبت بخیری بگذرانیم
نقل قول کردن
+25 #3006 ارباب حلقه ها 1391-12-30 15:08
به نقل از ܓܨبچه هیاتیܓܨ:
president.ir/media/main/124949.jpg
نوروز يك سرود است، سرود زيبائي. نوروز يك ترانه است، ترانه مهرباني . نوروز يك سروش است، سروش آسماني . نوروز يك درود است، درود بر بهار انساني:

سلام بر تو اي بهار انسان ها سلام بر تو اي خرّمي دوران ها

توسرآمدي، سَروَري، سَيّدي، سالاري چهار"سين" از هفت "سين" ايراني

تو سبزي، تو سرخي، تو سپيد تو خود بهار عشقي و هفت"سين" اميد

"سين"، سبز، ريزش خزانه، رويش جوانه؛ در پايش زمينه، در زايش زمانه

"سين"، سپيد، زلال جلوة "بود"؛ نمايش هَمايش هستي، عشوة "وجود"

"سين"، سرخ، روي گونه، پاي لب؛ بوسة‌ يك جان عاشق، جسمِ تب

تو رنگِ سرخِ حسيني ، ترانة‌ وفا؛ سپيد چو روي ماه، مديحه‌ زهرا(س)

تو رنگ "علي" را دوست مي¬داري؛ منم كنار سبزينة دلت جاري

توسرخي، سفيدي، سبز مي¬ماني تورنگ رايت مردمان ايراني

زمانه ترا صدا مي¬كند بشنو! به قصيدة‌فرياد و غزل هاي پنهاني!

السلام عليك يا رَبيَع الاَنام و نَضْرَةَ الاّيام

بار ديگر فرا رسيدن نوروز دل انگيز باستاني را تبريك عرض مي كنم. پاسداشت آئين الهي - انساني نوروز، فرياد"زنده باد زندگيِ" ملت¬هايي است كه در پرتو معرفت ايراني، حقيت توحيد الهي و مهر محمدي(ص) را جستجو مي كنند. لحظة‌ تحويل سال، لحظة‌تجديد ميثاق با تك سوار عشق و حقيقي-ترين بهار هستي، موعود امم و منجي بشر است. غريو بلندي كه زمين و زمان از زمزمة‌ انسان پژواك مي¬دهند كه

" مي آيد بهار" كه؛ زنده است يار، كه؛ "زنده باد بهار"


خیلی باحال بود

منکه اشک تو چشام حلقه زد!
نقل قول کردن
+17 #3005 بشیر 1391-12-30 15:07
نقل قول کردن
+24 #3004 ܓܨبچه هیاتیܓܨ 1391-12-30 15:03
president.ir/media/main/124949.jpg
نوروز يك سرود است، سرود زيبائي. نوروز يك ترانه است، ترانه مهرباني . نوروز يك سروش است، سروش آسماني . نوروز يك درود است، درود بر بهار انساني:

سلام بر تو اي بهار انسان ها سلام بر تو اي خرّمي دوران ها

توسرآمدي، سَروَري، سَيّدي، سالاري چهار"سين" از هفت "سين" ايراني

تو سبزي، تو سرخي، تو سپيد تو خود بهار عشقي و هفت"سين" اميد

"سين"، سبز، ريزش خزانه، رويش جوانه؛ در پايش زمينه، در زايش زمانه

"سين"، سپيد، زلال جلوة "بود"؛ نمايش هَمايش هستي، عشوة "وجود"

"سين"، سرخ، روي گونه، پاي لب؛ بوسة‌ يك جان عاشق، جسمِ تب

تو رنگِ سرخِ حسيني ، ترانة‌ وفا؛ سپيد چو روي ماه، مديحه‌ زهرا(س)

تو رنگ "علي" را دوست مي¬داري؛ منم كنار سبزينة دلت جاري

توسرخي، سفيدي، سبز مي¬ماني تورنگ رايت مردمان ايراني

زمانه ترا صدا مي¬كند بشنو! به قصيدة‌فرياد و غزل هاي پنهاني!

السلام عليك يا رَبيَع الاَنام و نَضْرَةَ الاّيام

بار ديگر فرا رسيدن نوروز دل انگيز باستاني را تبريك عرض مي كنم. پاسداشت آئين الهي - انساني نوروز، فرياد"زنده باد زندگيِ" ملت¬هايي است كه در پرتو معرفت ايراني، حقيت توحيد الهي و مهر محمدي(ص) را جستجو مي كنند. لحظة‌ تحويل سال، لحظة‌تجديد ميثاق با تك سوار عشق و حقيقي-ترين بهار هستي، موعود امم و منجي بشر است. غريو بلندي كه زمين و زمان از زمزمة‌ انسان پژواك مي¬دهند كه

" مي آيد بهار" كه؛ زنده است يار، كه؛ "زنده باد بهار"
نقل قول کردن
+10 #3003 محمد حسین 1391-12-30 14:58
دوستان عزیز با تبریک عید به همه شما.فارق از بحث های بیخود سیاسی امیدوارم بهار حقیقی ظهور کند.


این ابیات را می خوانید:
عید آمد و ما خانه ی خود را نتکاندیم
گردی نستردیم و غباری نستاندیم

دیدیم که در کسوت بخت آمده
نوروز از بیدلی آن را زدر خانه براندیم

هر جا گذری غلغله ی شادی و شور است
ما آتش اندوه به آبی ننشاندیم

آفاق پر از پیک و پیام است،
ولی ما پیکی ندواندیم و پیامی نرساندیم

احباب کهن را نه یکی نامه بدادیم
و اصحاب جوان را نه یکی بوسه ستاندیم

من دانم و غمگین دلت، ای خسته کبوتر
سالی سپری گشت و ترا ما نپراندیم

صد قافله رفتند و به مقصود رسیدند
ما این خرک لنگ زجویی نجهاندیم

ماننده افسونزدگان، ره به حقیقت بستیم
و جز افسانه ی بیهوده نخواندیم

از نه خم گردون بگذشتند حریفان
مسکین من و دل در خم یک زاویه ماندیم

طوفان بتکاند مگر "امید" که صد بار
عید آمد و ما خانه خود را نتکاندیم


*-msz zz:
نقل قول کردن
+14 #3002 بشیر 1391-12-30 14:52
zz:
سال جدید
سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی
بر همه ی منتظران و مبشران ظهور دوستان عزیز مبارک باد

zz: *-msz -:as
نقل قول کردن
+17 #3001 علی جعفری 1391-12-30 14:47
سال 92 سال

سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی


*-msz

zz:
نقل قول کردن
+16 #3000 سعدالدین 1391-12-30 14:38
نقل قول کردن
+19 #2999 علی جعفری 1391-12-30 14:38
تاکید آقا بر گرامیداشت ایام فاطمیه در ایام نوروز
نقل قول کردن
+12 #2997 علی جعفری 1391-12-30 14:35
منتظران ، مبشران عزیزم

عیدتون مبارک

انشاءالله سال خوب و خوش در پیش داشته باشید

انشاءالله سال ظهور حضرت ولی عصر (عج)



@};- @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};@};@};@}; @};@};
نقل قول کردن
+13 #2996 r 1391-12-30 14:34
سال نو مبارک
اللهم عجل لولیک الفرج @};- @};-
نقل قول کردن
+7 #2995 ارباب حلقه ها 1391-12-30 14:23
اللهم عجل بهار @};-
نقل قول کردن
+9 #2994 مبارز منتظر 1391-12-30 14:22
یا مقلب القلوب و الابصار

سال نو آمد و نیامد یار


یا مدبر اللیل و النهار

بی حضورش چه اشتیاق بهار


یا محول و الاحوال

منتهی کن فراق را به وصال


حول حالنا الی احسن الحال

به امید فرج همین امسال

سال نو بر همه دوستان مبارک
نقل قول کردن
+8 #2993 آرش 1391-12-30 14:12
هیچ نوروزی نیست مگر آنکه ما در آن روز
توقع ظهور حضرت حجت (عج) را داریم
چرا که این روز از روزهای ما و شیعیان ما است. امام صادق (ع)

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر الّیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بظهور مولانا صاحب العصر والزّمان
و زمین سالی دیگر را در جستجوی گمشده ی خویش به دور خورشید گشت...
غافل از اینکه گمشده اش همان خورشیدی ست که به دورش طواف میکند...
مولایم!تو خود بگو چند سال دیگر باید سپری گردد تا زمین بودنت را بینا شود؟


برآنیم تا در آستانه تحویل سال نو با دل های تکانده از هر چه غیر اوست به رسم همیشگی مان دست بر آسمان گیریم و بار دیگر یک دل و یک صدا عهدمان را با مولای زمانمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)تجدید کنیم و با تک تک ذرات وجودمان از یگانه معبود بی همتا فرجش را خواستار شویم.

آخرین دعای فرج سال را با هم زمزمه کنیم
چهارشنبه 30 اسفند
ساعت 14:30
پیش از سال تحویل
نقل قول کردن
+11 #2992 آرش 1391-12-30 14:09
@};- @};- سال نو بر همه مهدویون مبارک @};- @};-



@};- *-msz @};-
z313.ir
نقل قول کردن
+9 #2991 محسن صادقپور 1391-12-30 14:01

سخنرانی نائب امام زمان(عج)-سیدخرا سانی درخراسان رضوی

حرم مطهررضوی رواق امام خمینی

امروزساعت15/30دقیقه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد