رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

اتفاقی که همه باید از آن عبرت بگیریم /حکم آنچه تو فرمایی/ اوج گیری فتنه ها از نزدیکی ظهور خبر می دهد

هرچند برخی اتفاقات دهه فجر امسال ظاهر خوشایندی نداشت اما اگر همه در آن تامل کنیم و عبرتهای لازم را بگیریم شاید بتوان با این عبرت ها واکسنی ساخت برای فتنه های بزرگ آتی ، یکی دوماهی هست که سکاندار عظیم الشان انقلاب ، هدایت خود را با امر به وحدت و هشدار نیفتادن در دام خیانت اختلاف ، آشکار فرمود اما چه شد که مسائل به اینجا کشید و پس از آن اختلاف زشت مسئولین که هشدار مردمی را ایجاب می کرد ، بارقه غیرت و بیداری مردم ولایتمدار با ایجاد حاشیه ای نادرست و هنرمندی رسانه های وارونه نما تقبیح شد؟

» ابتدای نظرات (254)

 

بعید می دانم در این مسئله که آغاز این فتنه کوچک از برخی حرکات نسنجیده مجلس رقم خورد کمتر کسی شک داشته باشد ، در حالی که دولت دهم که تاییدات و حمایتهای رهبری عزیز را با خود به همراه داشته است ماههای پایانی خود را می گذراند و آفتاب لب بام است ، چه کسانی و با چه انگیزه های نادرستی علی رغم تاکیدات چندباره ولایت عزیز زمینه ساز این واقع تلخ می شوند؟

شدت قبح این حرکت زشت تا بدانجاست که بدانیم ولی امرمسلمین(مدظله) در ماههای پایانی دولت اصلاحات که به اذعان بسیاری در پی کودتای نهان و بلکه براندازی بودند و برخی وزرایش سر از دامان انگلیس و آل سعود درآوردند ، نمایندگان مجلس را به عدم استیضاح و برحذر بودن از تبعات شدید آن در ماههای پایانی فرا می خوانند! و سئوال اینجاست که چرا با این دولت خدمتگزار در لحظات آخر اینگونه برخورد می شود؟

و اینجاست که انسان ایده ساقط کردن دولت دهم قبل از اتمام را به یاد می آورد که زمرمه آن ماههاست در محافل مختلف پیچیده است.

تا اینجا مشخص شد که یک پای این حوادث تلخ در کجا بود اما باید دانست که اینها مجوزی نبود برای اینکه احمدی نژاد صبور و سیاستمدار ، بازی برد- برد طراحی شده در بهارستان را نبیند و عنان از کف بدهد و بشود آنچه نباید بشود ، هرچند دور نشستن و دستور دادن برای ما بسیار آسان است ، بقول دوستی فقط خدا می داند که احمدی نژاد از دست کارشکنی ها و سنگ اندازی های عده ای چه کشیده است و اگر تا کنون در اکثریت قریب به اتفاق مسائل صبور و مظلوم بوده است ، هنری است که از هرکسی برنمی آید اما ای کاش احمدی نژاد در آن روز شوم مجلس نیز همانند روز باشکوه 22 بهمن دم فرو می بست و می گفت به خاطر دل آقا چیزی نمی گویم.

در هرحال این گذشت و اشتباهات دو طرف که در برخی موارد از حد اشتباه فراتر رفت و رنگ و بوی اغراض سیاسی به خود گرفت ، دل مردم ولایتمدار را به دردآورد ، از هر دو دسته ، هرچند با نسبت متفاوت.

اعتراض مردمی فارغ از گروه بندیهای سیاسی و نوعی غیرت ولایی بود

مردمی که حاضرند جان خود و خانواده هایشان را در راه ولایت عزیز ، که جایگاهش را جایگاه نائب ولی عصر(عج) و فرمانش را فرمان امام عصر(عج) می دانند ، فدا کنند ، با حیرت و تاسف شاهد بودند که چه آسان حرمت امر قطعی معظم له با بازیهای سیاسی عده ای و اشتباه عده ای دیگر می شکند و آب هم از آب تکان نمی خورد ، هیچ بزرگواری بیانیه نمی دهد ، هیچ کس اظهار تاسف نمی کند ، هیچ شخصیتی محکوم نمی کند و هیچ اشکی برای مظلومیت ولایت ریخته نمی شود ، خواص بی بصیرت تحریک نشده اند تا موضع بگیرند و رسانه های غوغاسالار هم طعمه دندان گیری  در پی گیری غربت امر ولایت ندارند ...  جز  اشکی پنهان  و خون دلی که در دل امام و امت می نشیند ، کمتر صدایی از کسی شنیده می شود.

و مردم به دنبال فرصتند تا این عقده فروخورده را فریاد بزنند و ناراحتی خود را از وحدت شکنان نشان دهند و مراسم روز 22 بهمن که روز مردم است بهترین زمینه را برای آنان فراهم می سازد اما متاسفانه مردم (که ما هم جزو همان مردمیم)هم در این فتنه کوچک آنچنان که باید وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهیم و افراطی صورت می گیرد که اصل قضیه و آن حرکت ارزشمند را زیر سئوال می برد.

نفس شعارهای اعتراضی قابل دفاع ، حرکتهای احساسی مردود

بنده در بازجویی چندساعته و بازداشت یک روزه اخیرم به بازجویم(که در طول دو بازداشت گذشته با او رفیق شده ام و خاطر او برایم عزیز است اما ان شاالله این رفاقت به این صورت دیگر ادامه نداشته باشد! و ای کاش همه بازجوها از کهریزک گرفته تا پرونده امثال ستار بهشتی چنین اخلاق اسلامی داشتند)گفتم که بنده حرکت اعتراضی مردم قم در 22 بهمن را نه کاملاً رد می کنم نه کاملاً تایید ، این حرکت تا زمانی که رنگ و بوی ولایتمداری داشت و اعتراض آرام به بی ولایتی مسئولان با شعار "بصیرت بصیرت" بود ، صحیح و بلکه بسیار عالی بود و به مسئولان گوشزد می کرد که بدانند مردم می فهمند و حرکات آنها را رصد می کنند اما آن حرکت ، زمانی که از این فراتر رفت و رنگ و بوی احساس به خود گرفت و به پرتاب اشیاء منجر شد ، صحیح نبود و کار عده ای هیجان زده بود همچنانکه بعد از رفتن آقای لاریجانی و حضور یک مسئول انتظامی و همچنین آیت الله سعیدی پشت تریبون نیز حرکت نادرست پرتاب اشیاء همچنان ادامه داشت که نشان از منشاء هیجانی آن داشت.

و اشتباه امت حزب الله این بود که باید این احساس را کنترل می کرد و افراد مسئول جلوی اینگونه کارها را که به اصل قضیه ضربه زد و زبان شماتت کنندگان را گشود ، می گرفتند.

و این باید عبرتی باشد برای افراد و گروههای حزب اللهی که در این گونه حوادث خود را متعهد بدانند تا حرکات نادرست و افراطی این عده قلیل ، که مستمسک قرار گرفته و ضربه خواهد زد را کنترل نمایند.

اما عملکرد رسانه ها نیز بسیار زشت و نادرست بود ، مقصر جلوه دادن عامدانه چهره ها و گروههای حامی احمدی نژاد و تنزل دادن این حرکت مردمی به دعوای سیاسی انتخاباتی بی ارزش ، ظلم و جفایی بود که بر امت حزب الله رفت و تکمیل کننده ظلمی بود که رسانه ها با سکوتشان در برابر غربت ولایت در اختلافات اخیر داشتند.

امیدوارم که مسئولان از حادثه 22 بهمن عبرت لازم را گرفته باشند و بدانند که امت به هیچ وجه در برابر لگدکوب شدن امر امام ساکت و بی تفاوت نخواهد نشست.هرچند اکثر رسانه ها را که بعید می دانم عبرت بگیرند و دست از رویه جنجالی خود بردارند بسیاری از این رسانه ها حیات خود را در بستر جنجال و غوغا تعریف کرده اند و چیزی که برایشان نامفهوم است دغدغه های بنیادین دینی - اعتقادی مردمیست.

و اما ما مردم و بچه های بسیجی نیز باید هوشیارتر از قبل باشیم چه بسا یک حرکت ناشایست و افراطی فردی هیجان زده که شاید قصد خاص سیاسی هم نداشته باشد ، بهانه ای بدست سیاست زدگان بدهد تا کلیت یک حرکت درخشان و قابل دفاع را مخدوش کرده و وارونه جلوه دهند تا جایی که برخی ها در همان شهر شایعه کنند که عده ای از اراذل و اوباش به حرم مطهر ریخته اند مردم و مسئولین را کتک زده اند به قرآنها اهانت کرده اند و ... !!!

حزب الله اگر هوشیار نباشد در فتنه های پیچیده و شدید آتی که مطمئنا طراحی های دقیقی پشت سر خواهد داشت ، از این اشتباهات بسیار خواهد داشت و هزینه برخی از این اشتباهات غیرقابل جبران.

اما نکته آخر اینکه آیا حرکت انجام گرفته قداست شکنی حرم مطهر بود فکر می کنم اگر حادثه مذکور برنامه ریزی شده و سازماندهی شده توسط برخی جریانات و گروههای سیاسی و تنها برای اهداف پست انتخاباتی باشد ، چنین چیزی مردود و مصداق حرمت شکنی حرم مطهر می باشد اما اگر این حرکت ، حرکتی ارزشی و در راستای پیگیری اوامر ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست و جایگاهش ، جایگاه امام معصوم در جامعه اسلامی می باشد ، صورت گرفته باشد ، در این صورت عنوان حرمت شکنی برای آن چندان صحیح به نظر نمی رسد.

حکم آنچه تو فرمایی ، ما بنده فرمانیم


نظر و تحلیل بنده در مورد وقایع اخیر چیزی بود که عرض شد ، اما همه باید منتظر فرمایشات ولی امرمسلمین(مدظله) بمانیم تا هر زمانی که خود صلاح دانست چه در 29 بهمن آتی و چه در فرمایشات بعدی به حوادث اخیر قم اشاره فرماید ، تا بیانات معظم له نوری باشد راهگشا در فتنه ها و حوادث حساس آتی کشور.

هرچند به نظر این حقیر حوادث جاری باید به دقت تشریح می شد و در برابر قسمتهای مثبت و منفی آن مواضع جداگانه گرفته می شد که متاسفانه چنین حساسیتی در بیانات اکثر خواص دیده نمی شود و غالباً کلیت مسئله را نادرست دانسته و برخی محکوم کرده اند ، اما در نهایت در میانه این اختلاف بین حرکت مردمی و نظر خواص ، این نظر مبارک ولایت است که میتواند فصل الخطاب باشد.

ظهور در کوران فتنه هاست ، آیا شدت یافتن فتنه ها بشارت بخش نزدیکی ظهور نیست؟

برخی انتظار دارند و گمان می کنند که ظهور می تواند در بستری از صلح و صفا و عشق و محبت و بدون هرگونه کدورت و درگیری صورت گیرد ، که البته اگر چنین چیزی محقق شود که بسیار عالی و ایده آل است اما متاسفانه غیبت دقیقاً به خاطر نبودن محبت و عشق و عدالت در میان انسانهاست و روشن است که دنیایی که قرنها به ظلم و جور عادت کرده و مستکبرانی که جنایت ملکه آنها شده جز با زور و قدرت مقدس کنار نخواهند رفت ، در درون جامعه اسلامی هم همینگونه است ، کسانی که زندگی و روحیاتشان با آنچه اسلام می خواهد متفاوت و بلکه متضاد است مطمئنا دیر یا زود در برابر حرکت جامعه اسلامی بسوی حاکمیت اسلام راستین خواهند ایستاد و فتنه ها خواهند ساخت و اینگونه است که بروز فتنه در آستانه ظهور امری قطعی و غیرقابل اجتناب است و نباید موجب یاس و سرخوردگی ما را فراهم آورد ، حقیقتی که امام حسین(ع) در ذیل حدیثی شریف بدان پرداخته و وقوع این فتنه ها را بشارت بخش نزدیکی ظهور می داند ، بشارتی که آیت الله امامی کاشانی در کوران فتنه 88 و درست در نمازجمعه 22 خرداد ، در روز انتخابات بیان فرمود ، مبین همین مطلب است :


ظهور بسیار نزدیک است و ما بسیار خوشحالیم...


خطیب موقت نمازجمعه تهران با ذکر روایتی دیگر از امام حسین (ع) یادآور شد : ظهور امام زمان (عج) زمانی رخ می دهد که در جامعه برخی نسبت به برخی دیگر برائت می جویند، اظهار تنفر می کنند، برخی به برخی دیگر آب دهان پرتاب می کنند، بعضی می گویند بعضی دیگر دین ندارند، مسلمان نیستند، بعضی نیز تعدادی دیگر را لعنت می کنند.
وی ادامه داد: امام حسین (ع) در این روایت فرمودند این زمان بهترین زمان برای ظهور امام زمان (عج) و ظهور بسیار نزدیک است. در این زمان نیز ما از اوضاع جامعه ناراحت هستیم ولی از فرمایش امام حسین (ع) مبنی بر ظهور امام زمان (عج) بسیار خوشحالیم.    آیت الله امامی کاشانی ( امام جمعه موقت تهران – ۲۲/۳/۸۸)

شاید حکمت وقوع فتنه های مختلف در آستانه ظهور پالایش و محک خوردن یک به یک یاران حق باشد و شاید واکسینه شدن جامعه اسلامی در آستانه برپایی جامعه مهدوی ، جامعه ای که  باید جایگاه حجت حق در آن استوار و مقدس و دور از هرگونه آسیب و گزند باشد، براستی آیا اینک این عزت روز افزون نائب امام زمان(عج) و حساسیت مردمی در اطاعت اوامر ولایت ، بشارت بخش بسیار نزدیک بودن ظهور نیست؟

مختصری از آنچه گذشت و تشکر و شرمندگی از لطف عزیزان

برخی از دوستان خواستار توضیحاتی پیرامون بازداشت موقت بنده هستند که علی رغم خواست خود ، به احترام عزیزان مختصری عرض می کنم ، بنده غروب چهارشنبه در محل کارم بازداشت شدم ، البته بازداشت آنچنانی نبود یعنی با این پرسنل اطلاعات هم رفیق شده ایم ما ، با سلام و صلوات رفتیم علی رغم میل باطنی! و پنج شنبه حدود 3 بعد از ظهر آزاد شدم ، پیرامون حضور بنده در مراسم 22 بهمن سئوالاتی شد و بنده هم ماوقع را گفتم و آنچه که اعتقاد دارم در مورد چرایی و چگونگی آن ، برخوردها خوب و اسلامی بود اما اصل قضیه یعنی بازداشت یک چهره حامی احمدی نژاد صرف حضور در مراسم مذکور و پیام هایی که ممکن بود در سیاسی بودن اعتراض مردمی به جامعه القاء شود نادرست بنظر می رسید.

البته در میان این برخوردها از سختی هایی ممکن است به خانواده انسان و کودکان وارد شود نمی توان گذشت هرچند این سختی ها در مقایسه با سختی هایی که خانواده شهدا و ایثارگران کشیدند ، هیچ هم نیست ، دوستی دارم که پدرش در حالی که 5 کودک قد و نیم قد داشت از آنها در راه اسلام دل کند ، راهی جبهه ها گردید و شهید شد ، حال، سختی های همسر این شهید و فرزندانی که تا آخر عمر حتی یک بار هم صورت دوست داشتنی پدر را ندیدند و دست مهربان و آغوش گرم او را حس نکردند در نظر بیاورید ، بخدا سختی های ما در این میان هیچ هم نیست.

پس از آزادی ، دیدن نظرات محبت آمیز دوستان و حسن نظر و لطفشان در دعا و توسل برای آزادی بنده واقعا شرمنده و خجالت زده ام کرد ، بنده لیاقت اینها را ندارم ، ای کاش برای آزادی تمام اسیران در بند مخصوصاً در زندانهای مخوف دشمنان از بحرین و عربستان تا یمن و فلسطین و ... که در شرایط بسیار بد و تحت شکنجه ، ماهها بلکه برخی سالهاست عذاب می بینند نیز دعا کنیم و بزودی زود شاهد آزادی آنان باشیم.

................

- پ .ن :

مطلب اخیر خواهر شیدا جاوید(با تشکر از این خواهر گرامی بابت انتشار این مطلب)عجیب و قابل تامل است و نشان می دهد که بشارت نزدیکی ظهور تا چه اندازه با فطرت و باطن انسانها حتی در دنیای کفر و حتی با نداشتن تعلقات ظاهری دینی ، آمیخته و آشناست ، خود بنده با دهها و بلکه صدها مورد از جوانانی که در طی یکی دو سال گذشته نزدیکی ظهور برایشان ملموس و مهم شده و به دقت و حساسیت پیگیر تحولات جاری منطقه و جهان بوده و کلا روحیه جدیدی پیدا کرده اند ، صحبت کرده ام ، قبلاً هم عرض کرده ام بخدا قسم بشارت نزدیکی ظهور با رعایت همه جوانب ، حساسیت ها و آسیب هایش می تواند تحولی عظیم در جامعه و درون انسانها ایجاد کند ، همان نیرو و قدرت و شور و نشاطی که در پایان شب و آغاز روز در هنگام طلوع خورشید در عالم طلبیعت و موجودات جریان می یابد.

از خداوند مهربان می خواهیم که توفیق دهد لیاقت و شایستگی یک منتظر و مبشر و یاور راستین حضرت شدن را پیدا کنیم تا اشعه ای نورانی شویم از خورشید حقیت مهدی فاطمه(عج) ، که علاوه بر بشارت دادن خود بشارت شویم همانند لاله های سرخ شهیدی که رویششان آغاز بهار را نوید می داد و بقول سید شهیدان اهل قلم پانهادن جوانان بسیجی خمینی کبیر به کره خاکی ، خود گواهی بود که دوران ظلمت به پایان رسیده و صبح در راه است

آیا ما نیز خواهیم توانست تا با پالایش درون خود از هواها و نفسانیات ، آینه ای شویم تا خورشید را بر آخرین لحظات تاریکی بتابانیم ؟

به هوش باشیم که اندک راه باقیمانده ، بسیار سخت و دشوار است اما اگر چشمی بر ماه داشته باشیم که روز بروز در خورشید محوتر می شود و چشمی بر چشم معشوق ، با کمترین سختی و بدون گمراهی به صبح روشن ظهور خواهیم رسید... ان شاالله

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #254 ظهور نزدیک است 1392-04-04 11:41
سلام

ممنون از وب سایت زیبا و مفیدتون

نظرتون در مورد تبادل لینک و بنر چیه ؟
نقل قول کردن
-1 #253 محمد شریف 1392-03-09 01:54
بنظرم فقط قالیباف می تواند این اقتصاد شکسته وخسته را بهبود بخشد
قالیباف:
مردی از جنس مهر وصفا
پیرو حقیقی ولایت
مدیریت بروز و دیپلماسی خارجی فعال
به امید پیروزی ایشان
لطفاً این پیام را درج بفرمایید.ممنون
نقل قول کردن
0 #252 علی 1392-02-21 18:26
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #251 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:31
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #250 محمد 1392-01-29 23:05
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #249 علی 1392-01-19 12:21
سلام
چند روزی بود که به سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی نرفته بودم.
توی این چند روز کولاک کرده:
مطلب اول:

«محسن شیرازی؛ سرباز مطیع ولایت»
خیلی اتفاقی دنبال مطلب خاصی هم نبودم ولی توی اینترنت سرچ کردم محسن شیرازی تو بخش امیج ها یک مطلب پیدا کردم که خیلی برای خودم جالب بود اونم عکس محسن شیرازی در دیدار جوانان قم با مقام معظم رهبری در شبستان حضرت امام خمینی (ره) قم در تاریخ 4/8/1389 بود که این طلبه بسیجی با چه عشق و علاقه ی خاصی در حال ابراز ارادت به امام خامنه ای است.



لینک این مطلب در این سایت:
نقل قول:
برایم جذاب شد ببنیم داستان چیست؟

در اینترنت سرچ کردم و چند تا سایت رو پیدا کردم از آنجا برایم جالب تر شد که منبع انتشار این عکس ها خود سایت حضرت آقا بود.

لینک این مطلب در سایت آقا:
نقل قول:
عکس ها:

farsi.khamenei. ir/ndata/news/1 0441/C/13890804 _0610441.jpg


نقل قول کردن
-1 #248 رزوبه محمدی 1391-12-25 03:51
در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:



مردی بهاری خواهد آمد....

زمزمه ی حضور مهندس مشایی در انتخابات 92 آنچنان جبهه باطل و نفاق را به هراس انداخته است که از ضعف شان، دچار هذیان گویی شده اند.





ناگفته پیداست که مهندس رحیم مشایی، توحیدی ترین، انقلابی ترین، جوان ترین، امین ترین، حافظ حریم ولایت فقیه، سرباز مطیع امام خامنه ای، جانشینی لایق برای دکتر احمدی نژاد، خدمتگزاری صالح برای ملت شریف ایران و بازویی پولادین برای حضرت آیت الله خامنه ای خواهند بود.

إن شاء الله، با اعلام رسمی حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، دل مؤمنین، مستضعفین و یتیمان خمینی(ره) را شاد، و به آینده ای درخشان امیدوار کنند.

* اهم بیانات مهندس رحیم مشایی در هفته ای که گذشت... در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #247 شادی 1391-12-21 12:07
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی


دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری





********

فیلم - چاوز چگونه سربازی برای جمهوری اسلامی ایران بود؟


1- فیلم / دکتر احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت: چاوز همواره نگران ملت ايران و حقوق جمهوري اسلامي ايران بود و در تمام سخنان خود ياد و نام و راه امام راحل را تشريح مي كرد و بر آن متذكر مي شد.

******
2- فیلم / هوگو چاوز: امام خامنه ای به من گفت، اگر شما دوتا (چاور و احمدی نژاد) عمیقا متحد و یکدل باشید، امام زمان(عج) زودتر ظهور می کنند.

******
3- فیلم / هوگو چاوز در تلویزیون دولتی ونزوئلا:

همه جنگ های دنیا به غزه ختم می شود / مهدی بیا








www.salmanonline313.blogfa.com/post/333

www.salmanonline313.blogfa.com/post/330
نقل قول کردن
-2 #246 رزوبه محمدی 1391-12-20 20:01
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی






مهندس رحیم مشایی مومنی متعهد و انقلابی، جانشینی لایق و مطمئن برای دکتر احمدی نژاد....
-----------------------------------------------------

دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #245 روح الله 1391-12-17 21:45
سلام علیکم:

بعد از مدتی برای شما عزیزان یک کلیپ صوتی و بشارت آمیز از سخنرانی اخیر حضرت آقا در جمع مردم قم آماده کردم

امیدوارم لذت ببرید

یادتون باشه: همه رو بیدار کنید داره آفتاب در میاد!

التماس دعا

((((اللهم عجل لولیک الفرج))))

کلیپ صوتی راه رسیدن به ظهور رو پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید و گوش بدید و در آن تفکر کنید.
اینم آدرسش:
www.tavooos.blogfa.com/post/31
نقل قول کردن
0 #244 شادی 1391-12-11 22:32
در وبلاگ "حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


مهندس اسفنديار رحيم مشايي در ديدار اعضاي شوراي راهبردي حاميان دكتر احمدي نژاد در ايلام:

بنده در امتحان معاون اولي از درس تبعيت از ولايت فقيه و رهبري نمره 20 گرفته ام اما از سوي كساني به عدم تبعيت متهم شدم كه خودشان برخلاف تظاهر و ادعا، اعتقاد و التزام حقيقي به رهبري ندارند.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #243 شادی 1391-12-10 14:58
در وبلاگ " حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


سوگند رییس جمهور - هشدار احمدی نژاد به برخی سپاهی ها

بسم ‏الله ‏الرحمن ‏الرحیم

من به عنوان رییس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران، به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی که بر عهده‏ گرفته‏ ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است حمایت کنم.
**********
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه نظام پزشکی دارای قانون است و قانون کاملا مشخص کرده که باید از چه نهادهایی در مورد کاندیداهای آن استعلام شود، افزود: «نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است و نباید نهادهایی که مسوول نیستند، به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر اطلاعاتی سپاه در آن دخالت کنند. این یک تشکلی است مربوط به جامعه پزشکی و باید نمایندگان واقعی خودشان در آن قرار بگیرند. باید گزارش انتخابات آن بیاید و بعد درمورد آن تصمیم گیری کرد.»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #242 منتقد بی‌اخلاقی‌ها 1391-12-05 02:39
صراط نیوز دربارۀ وبلاگ‌نویسای احمدی‌نژادی:
«غلط کردند بیجا کردند. دیگه وقتشه که این گروهک ضاله رو تیکه تیکه کنیم»!]

چرا می‌خوان وبلاگ‌نویسای احمدی‌نژادی رو تکه تکه کنن؟! سؤاله برام.
چرا بوئی از انسانیت نبردن و ادعای ولایتمداری هم دارند؟
نقل قول کردن
0 #241 منتقد بی‌اخلاقی‌ها 1391-12-05 02:36
وبلاگ همسازی:
«اما هر چه آن قضیه تلخ و ناگوار بود تلخیش برایم کمتر از نهیب امروز رهبری بزرگوار بود رهبری عزیز و بزرگوار عمل ریاست محترم جمهور را بد ، غلط ، نادرست ، خلاف شرع ، خلاف قانون ، خلاف اخلاق و تضییع حقوق مردم می دانند و در مقابل عمل رییس محترم مجلس را کمی زیاده روی در دفاع از خود بیان می کنند. اعتراف می کنم که در درک این مقایسه رهبری ناتوانم و حل موضوع برایم غامض ، مسئله ای برایم پیش آمده که هضم آن خارج از توان فکر و اندیشه ام است».
صراط نیوز در همین رابطه:
«غلط کردند بیجا کردند. دیگه وقتشه که این گروهک ضاله رو تیکه تیکه کنیم»!
seratnews.ir/fa/news/97141
نقل قول کردن
0 #240 شادی 1391-12-02 11:09
إنا لله و إنا إلیه راجعون

آیت الله خوشوقت به ملکوت اعلی پیوست



تفسير صراط مستقيم

خداوند راهي را براي بندگان مشخص كرده تا با پيمودن آن به كمال برسند و آن بندگي و صراط مستقيم و أن اعبدوني هذا صراط مستقيم. از اول بلوغ ما بايد بنده صالح خدا باشيم. خداوند همه پيامبران را نيز عبد و بنده صالح خود تربيت و مبعوث مي‌كند تا به مردم اين معنا را ياد دهند و آن‌ها را بنده تربيت كنند. خداوند در قرآن اطاعت از سه فرمان را واجب كرده:

1. اطاعت از فرمان خود خدا

2. اطاعت از فرامين پيامبر، و من يطع الرسول فقد أطاع الله

3. اطاعت از اولي امر، كساني از خود شما كه شما حق دارند فرمان بدهند.

اين سه فرمان امروز در رساله‌هاي عمليه آمده است. اطاعت اين سه فرمان دنيا و آخرت را آباد مي‌كند.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #239 شادی 1391-12-01 18:19
حامیان اسفندیار رحیم مشایی بخوانند:

«امتحان احمدی نژاد و احمدی نژادی ها»


در خصوص دکتر احمدی نژاد باید قبول کنیم که آقای رئیس جمهور در این مورد خاص اشتباه کرده اند و باید نسبت به جبران این اشتباه خودشان اقدام کنند. ما احمدی نژادی ها، جناب دکتر احمدی نژاد را به خاطر این قبول داشته و داریم که ایشان همواره سرباز ولایت بوده و هستند و بنابه فرمایش خودشان که هیچوقت راضی به ناراحتی رهبری عزیز نبوده و نیستند؛ نباید به هیچ عنوان کاری بکنند که موجب ناراحتی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای بشوند. مقام معظم رهبری، امام عدل است و ولایتش همان ولایت رسول الله است. و ایمان داریم که دکتر احمدی نژاد و مهندس رحیم مشایی هم تا آخرین لحظه عمر شریف شان از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری خواهند کرد. و تا پای جان مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #238 شادی 1391-12-01 17:22
در وبلاگ: حامیان اسفندیار رحیم مشایی بخوانید:

«امتحان احمدی نژاد و احمدی نژادی ها»


در خصوص دکتر احمدی نژاد باید قبول کنیم که آقای رئیس جمهور در این مورد خاص اشتباه کرده اند و باید نسبت به جبران این اشتباه خودشان اقدام کنند. ما احمدی نژادی ها، جناب دکتر احمدی نژاد را به خاطر این قبول داشته و داریم که ایشان همواره سرباز ولایت بوده و هستند و بنابه فرمایش خودشان که هیچوقت راضی به ناراحتی رهبری عزیز نبوده و نیستند؛ نباید به هیچ عنوان کاری بکنند که موجب ناراحتی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای بشوند. مقام معظم رهبری، امام عدل است و ولایتش همان ولایت رسول الله است. و ایمان داریم که دکتر احمدی نژاد و مهندس رحیم مشایی هم تا آخرین لحظه عمر شریف شان از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری خواهند کرد. و تا پای جان مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #237 شادی 1391-12-01 16:37
در وبلاگ: حامیان اسفندیار رحیم مشایی بخوانید:

«امتحان احمدی نژاد و احمدی نژادی ها»

بیشتر مشکل ما از منطق مطلق نگری است. یعنی فکر میکنیم با این انتقاد رهبری دیگر هیچ چیز از دکتر باقی نمانده و همه شخصیت ایشان و زحمات و افکارشان زیر سوال رفته است. این تصور به شدت غلطی است. بیش از اینکه این تصور ریشه در واقعیت داشته باشد ریشه در تحرکات مخالفان بی تقوای دولت دارد و اینکه برخی از حامیان دکتر احساس می کنند که مخالفان با توجه به این بیانات رهبری، سندی برای کوبیدن بیشتر دولت یافته اند اما حقیقت این است که در نگاه رهبری، دولت نه تنها در گذشته منحرف نبوده است و نه به دلیل این اقدامات منحرف شده است. انسان اشتباه می کند. حتی گناه کبیره میکند. عمل دکتر به بیان رهبری غلط بود. خلاف شرع و قانون بود و رهبری هم تذکر جدی دادند. اما مجموع اتفاقی که افتاد کلیت و گفتمان و جهت دولت را نفی نمی کند. بزرگترین سند بر موهوم بودن جریان انحرافی این است که رهبری با وجود گذشته دو سال از پروژه منحرف سازی دولت که توسط آقای «ه» کلید زده شد حتی یکبار هم از این لفظ استفاده نکرده اند و این بزرگترین ضربه به مدیران این پروژه و عوامل آن است.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-4 #236 يه سوال 1391-11-30 16:07
واقعا نماينده اي كه نتونه سوال كنه چطور ميخاد از حق موكلينش دفاع كنه؟
خدايا ما را لحظه اي و كمتر ازلحظه اي به خود وا مگذار
ياد دوران سيد عزيز بخير
نقل قول کردن
-1 #235 بنیامین 1391-11-30 12:48
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #234 بنیامین 1391-11-29 22:52
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #233 شادی 1391-11-29 19:37
متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد به مقام معظم رهبری:


بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

مقام معظم رهبري

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي، كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت.

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدي نژاد

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-3 #232 شادی 1391-11-29 18:42
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)


جناب رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی!

عتاب حضرت آیت الله خامنه ای با آنکه مخاطب اصلی اش، رئیس جمهور عزیز، محبوب و انقلابی بودند؛ اما در این بین نمی شود، فتنه انگیزی ها و اقدامات نامناسب برخی نمایندگان در برگزاری جلسه استیضاح آقای شیخ الاسلامی را نادیده گرفت.

جناب رئیس مجلس! شما بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی مقام معظم رهبری، اقدام به انتشار بیانیه ای کردید، که ما نصایح مقام معظم رهبری را نصب العین قرار می دهیم!! و... اما این چنین پیام ها راه گشای مشکلات ملت و کشور نخواهد بود. چنان که جنابعالی در اولین انتقادی که حضرت آقا به مسئولین داشتند و صراحتا تاکید نمودند که بنده به سران قوا هشدار می دهم که اختلافات را کنار بگذارند و به فکر مشکلات مردم باشند؛ جنابعالی هم بیانیه صادر نمودید و هم در مجلس سخنرانی کردید که ما تابع ولی فقیه هستیم! ما نمایندگان! با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنیم!! و..... اما نهایتاً چطور عمل نمودید؟ دقیقا بعد از چند روز، بحث طرح سوال از رئیس جمهور در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد!! -که نهایتا با ورود شخص مقام معظم رهبری به این مسئله، پروژه طرح سوال از رئیس جمهور به شکست انجامید- بحث هدفمندی یارانه ها را کلا به تعطیلی کشاندید! استیضاح وزیر کار را اعلام وصول کردید! و.... جناب رئیس اینها مسائلی است که با آن بیانیه ها و این اقدامات تناقض دارد.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #231 شادی 1391-11-29 16:30
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)

جناب آیت الله آملی لاریجانی، رئیس محترم قوه قضائیه

شما به عنوان یک عالمی که اجتهادش مورد تایید رهبر معظم انقلاب می باشد، پیش ما عزیز هستید. اعتمادی که رهبری گرانقدر و بزرگوار نسبت به امانت داری، عدالت محوری و صداقت شما داشتند و به حسب همین خصوصیات اخلاقی و تعهدی که داشتید و دارید، شما را به ریاست قوه قضائیه انتخاب فرمودند؛ وظایف حضرتعالی را بسیار بزرگ و سنگین می کند. جناب آیت الله آملی لاریجانی؛ ما به عنوان حامیان حضرت امام سیدعلی خامنه ای، دکتر محمود احمدی نژاد و مهندس اسفندیار رحیم مشایی و به عنوان کسانی که همواره مدافع آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و حافظ انقلاب اسلامی بوده و هستیم، از شما انتظار داریم در بحث برخورد با هرگونه فساد اقتصادی، سیاسی و... به هیچ عنوان ملاحظه شخص، گروه، و یا افراد خاص را نداشته باشید. انتظار داریم در مقابل اتهامات کذب و شرم آوری که به دولت خدمتگزار و یاران صدیق ایشان -­در جهت منحرف نمودن دستگاه قضایی از اصل مسأله برخورد با دانه درشت های مفسد اقتصادی را دارند­- وارد شده، شدیداً مقابله نموده و با تامین امنیت لازم برای دولت مردان و فعالان اقتصادی، آنها را در انجام وظایف قانونی و الهی شان که همان خدمت رسانی به مردم شریف ایران و عمران و آبادی ایران عزیز است، یاری برسانید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان(*):

«­ چند سال قبل از اين، بنده درباره‌ى فساد اقتصادى، به رؤساى قوا نامه دادم. خب، با فساد اقتصادى مبارزه كنيد. به زبان گفتن كه مطلب تمام نميشود؛ عملاً با فساد مبارزه كنيد. هى بگوئيم مبارزه با فساد اقتصادى. خب، كو؟ در عمل چه كار شد؟ چه كار كرديد؟ اينهاست كه انسان را متأثر ميكند.­»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-2 #230 شادی 1391-11-29 14:31
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)


***


جناب رئیس جمهور عزیز، آقای دکتر احمدی نژاد!

ما به عنوان حامیان گفتمان انقلاب اسلامی و حامیان دولت خدمتگزار از شما استدعا داریم؛ هشدار رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داده و با تبعیت کامل از فرمایشات امام خامنه ای، اجازه ندهید قلوب میلیون ها بسیجی و دوستداران انقلاب اسلامی ایران و تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان و موحدان این چنین به درد بیاید تا آنجا که رهبری عزیز شخصاً شما را متوجه کار اشتباه تان سازد.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #229 علی 1391-11-28 19:32
سلام منتظران.
امروز که سخنان آقا رو شنیدم، دیگه ذهنیتم عوض شد.
الآن دیگه میفهمم که به جز «امام» نباید به کسی دلبست.
دکتر هم خراب کرد. باید صبر کنیم ببینیم چیکار میکنه.
حدیث داریم که اگه شب دیدی مردی گناه میکنه، صبح به چشم گناه بهش نگاه نکن شاید توبه کرده باشد.
البته باید ببینیم واکنشی نشون میدن یا نه. چون توبه و عذر هم باید آشکار احساس شود.
و الّا این آقا هم مطرود است، ولو نام و یاد امام زمان را در دنیا زنده کرده باشد، ولو به مستضعفان یاری کرده باشد. (ولو جانباز جنگ صفین باشد و تا مرز شهادت رفته باشد!)
خون به دل امام خامنه ای کردن کمتر از سر بریدن حسین نیست.
آقا که متأثر شد بدانید امام زمان هم دلشکسته است!!!

منفی یادتون نره!
نقل قول کردن
+8 #228 خادم المهدی 1391-11-28 15:36
@};- یا اللَّهُ یا رَحمنُ یا رحیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثبِّت قَلوبنا عَلی دِینکَ @};-
*-msz
نقل قول کردن
+6 #227 محمد حسین 1391-11-28 15:26
سلام بر دوستان

بنده قبلا هم عرض کرده بودم که نظرات رهبری را نشنیده موضع گیری نمیکنم و خدا رو شکر مشخص شد.
با برداشت از سخنان امام خامنه ایی: اشتباهات مجلسی ها از نظر بنده حقیر:

1-اصل استیضاح غلط بود:خب به شیخ الاسلامی مربوط نبود که دولت سازمان تامین اجتماعی رو برده زیر نظر معاون اول{یعنی باید از رییس جمهور سوال میکرد.} و لاریجانی مجری قانونه و باید میگذاشت استیضاح اجرا بشه.

این هم که علی مطهری میگه اصل استیضاح غلط نبود رو بگذارین به حساب نفهمی.

2-داد و بیداد نمایندگان مجلس!!!!!!!!
نماینده یه شهر چه حقی داره ضد رییس حمهور شعار بده؟؟؟؟؟
مخالفین احمدی نژاد جواب بدن خواهشا.

بعضی نمایندگان:احمدی نژاد وایسا جوابتو بگیر یا کجا میری احمدی نژاد.
اینا اگه ریس جمهور میشدن مملکت چی میشد.

3-لاریجانی در دفاع زیاده روی کرد:اینکه دفاع باید میکرد درست ولی با این ادبیات؟
دروغ نمیگم.منم احساسی شدم و گفتم لاریجانی خوب جواب داد ولی حالا میفهمم اشتباه میکردم.

دفاع خوبی کرد ولی جاهایی زیاده روی کرد و آخرش هم افتضاح کرد.تقواااااااا اا
نقل قول کردن
+4 #226 بشیر 1391-11-28 15:23
سلام به همه ی عزیزان منتظران و مبشران ظهور مولا حجت ابن الحسن عج

مقاله جدید منتشر شد
بیانات بسیار مهم ولی امر مسلمین(مدظله) پیرامون وقایع اخیر


u313.ir/.../

@};-
نقل قول کردن
+1 #225 خادم المهدی 1391-11-28 15:21
به نقل از ا.و.ک.:


احسنت
امام خامنه ای اتفاق رخ داده در مجلس را کلا نادرست خواند و به همه توصیه های لازم را کرد .
من نمی دونم حالا یه عده یوم الوقت مثل همیشه راه افتادن احمدی نژاد رو ضد ولایت نشان دهند و یا بر عکس و عده ای دیگر توجیه کنند و یا دفاع کنند.
هر دو طرف مرتکب هم گناه و هم اشتباه شدند و باید معذرت خواهی کنند .
پس این صحبتها مگر برای من و تو نبود .
چرا اینقدر می خواهید حمله کنید
من در این مورد دیگر مطلبی را بیان نمی کنم .
زیرا هرچه هم تلاش کنی یه عده حرف خود را می زنند و غرض خود را دنبال می کنند .
ضحبتهای امام خامنه ای مشخص بود و جای هیچ توجیهی ندارد . و خلاف این و جدل با یکدیگر خواست شیطان است .
خدایا ما را ببخش .
والسلام

ومن هم :-$
نقل قول کردن
+4 #224 ا.و.ک. 1391-11-28 15:20
به نقل از التماس دعای فرج:
'
سخنان امروز امام، کاملا صریح و آشکار بود.

از دوستانی که قصد دارند به «توجیه» و «تفسیر» پناه ببرند درخواست میکنم که به شعور خود احترام بگذارند.




وقتی .... به «توجیه» پناه ببریم، مخاطب این را می فهمد و به حماقت ما پی می برد.


احسنت
امام خامنه ای اتفاق رخ داده در مجلس را کلا نادرست خواند و به همه توصیه های لازم را کرد .
من نمی دونم حالا یه عده یوم الوقت مثل همیشه راه افتادن احمدی نژاد رو ضد ولایت نشان دهند و یا بر عکس و عده ای دیگر توجیه کنند و یا دفاع کنند.
هر دو طرف مرتکب هم گناه و هم اشتباه شدند و باید معذرت خواهی کنند .
پس این صحبتها مگر برای من و تو نبود .
چرا اینقدر می خواهید حمله کنید
من در این مورد دیگر مطلبی را بیان نمی کنم .
زیرا هرچه هم تلاش کنی یه عده حرف خود را می زنند و غرض خود را دنبال می کنند .
ضحبتهای امام خامنه ای مشخص بود و جای هیچ توجیهی ندارد . و خلاف این و جدل با یکدیگر خواست شیطان است .
خدایا ما را ببخش .
والسلام
نقل قول کردن
-4 #223 سعدالدین 1391-11-28 15:18
به نقل از گناهکار:


سلام،

آقا راستی چه خبر از این شهاب سنگ های اطراف زمین، بلاخره بعد از چند سال حرفاتون درست از آّب درآمد. :D

با سلام به نظر با اغاز سال جدید حوادث نزدیک ظهور رخ خواهد داد و اوج حوادث پاییز سال اینده است و در ضمن اینها تحلیل های من از روایات است و کلمه حرفاتون بیشتر به معنی پیشگویی های شخصی است
نقل قول کردن
+6 #222 ا.و.ک. 1391-11-28 15:11
به نقل از مهدی 110:

اشتباه با گناه فرق دارد اگر این رو نمی فهمید دیگر حرفی نیست


فقط بلدین با الفاظ بازی کنید .
رئیس جمهور گناه کرد قبول
اما کسی که با سوء استفاده از قانون مهلکه ای درست می کند که فرد بی گناهی را وادار کند که برای دفاع از خود گناه کند بنظر شما گناهش کمتر از اون یکی است .
من از کار رئیس جمهور حمایت نمی کنم ولی شما اگر می خواهید اصل گناهی که دیگری مرتکب شده و بر خلاف نظر رهبر استیضاح بدون دلیل کرده را بی گناه جلوه دهید و بی تقوایی کنید ، خودتان هم در روز جزا پاسخگوی این بی تقوایی خود باشید .
ما هم اگر در روز قیامت خدا را مظلوم ملاقات کنیم برای ما بهتر است .
نقل قول کردن
+16 #221 التماس دعای فرج 1391-11-28 15:07
'
سخنان امروز امام، کاملا صریح و آشکار بود.

از دوستانی که قصد دارند به «توجیه» و «تفسیر» پناه ببرند درخواست میکنم که به شعور خود احترام بگذارند.




وقتی .... به «توجیه» پناه ببریم، مخاطب این را می فهمد و به حماقت ما پی می برد.
نقل قول کردن
+1 #220 خادم المهدی 1391-11-28 15:07
به نقل از علیرضا2:
آقای جانباز و تموم کسایی که با حوادث قم موافق بودند دیدی بصیرت نداری! صحبتای آقا را گوش کردی
زودتر نسبت به افکارتون توبه کنید
توجه توجه:
فقط جا پای رهبر می گذاریم

زودتر توبه کنید
این چه نوع بیانه
اصلاً شما کی هستی که به دیگران امر میکنی توبه کنند
یه نیگا به اعمالت بنداز، خیلیاش نیاز به توبه داره
همینکه امروز شماها هجوم آوردین که بگین حرف ما درست بوده خودش هوای نفس میتونه باشه
کمی مراقب اعمال خودمون باشیم بعد دیگران رو توصیه کنیم
اگر کسی گناهی کرده و بعد فهمیده(ازدوستان این سایت) یقیناً بلافاصله توبه کرده شما در بهترین حالت میتونی بگی "بهتره توبه کنید" اونم بدون نامبردن از افراد
یه جمله میخوام به اینهایی که امروز اومدن و دادوبیداد میکنن که ما راست میگفتیم میخوام بگم
درسته ماهها طول کشیده تا ما روز به روز به یک نفر دلبسته شدیم ولی اگر لازم باشه دریک لحظه از اون دل میکنیم
از امروز بنده حقیر از زنده کردن نام امام زمان دردنیا، استکبارستیزی ، کاروتلاش شبانه روزی رئیس جمهور حمایت میکنم و هر قدمی که ازسوی ایشون در جهت وحدت شکنی برداشته بشه محکوم میکنم
جاییکه باید حمایت و جاییکه لازم باشد محکوم میکنیم(در حد بضاعت)
البته ناگفته نماند کماکان ایشون رو پیرو ولایت میدونم که بعلت فشارهای مختلف از نواحی مختلف گاهاً مسائلی رو افشاء میکنه که نباید.
حضرت آقا باوجود تمامی مشکلات و فساد موجود مصلحت رو در وحدت میبینند
امیدوارم رئیس جمهور هم، قدم در راه وحدت بذارن هرچند سخت و مشکله برای ایشون تحمل بعضی...
از شما مخالفین محترم که ادعای ولایتمداری دارید هم میخوام که انقدر دیگران رو به بی بصیرتی متهم نکنیدو قدم در راه وحدت بذارید(بر نفس خود لجام بزنید)
منتظر مواضع رهبری در خصوص انتخابات خواهیم بود تا بار دیگر حقایق دیگری روشن شود...
zz: *-msz -:as
نقل قول کردن
+4 #219 مهمان 1391-11-28 15:06
قابل توجه کسانی که تند تند منفی بار صحبتهایی که علیه رفتارهای رییس جمهور است می کنند . لطفا قشنگ صحبتهای رهبری عزیز را گوش کنید نه اینکه خیال کنید دل خوشی از لاریجانی داریم ولی از کسی که مردم به او اعتماد کردن ودم از ولایت میزند بیشتر از اینها توقع داریم .
نقل قول کردن
+6 #218 عباس محمدی 1391-11-28 15:05
lدوستان مقاله جدید رسید .
اسباب کشی کنید . *-msz
نقل قول کردن
+3 #217 محمود 1 1391-11-28 15:03
دوست عزيز برادر گرامي حسين آقا
خدا گواه است كه بنده قصد تفرقه اندازي ندارم. ثانيا مي دانم كه عمود اين انقلاب "ولايت فقيه" است و تاكنون هم بهاي تبعيت از امام خميني (ره) و امام خامنه اي را در حد خودم پرداخته ام. ولي شبهات كه فقط اعتقادي نيست.
دوست عزيز احمدي نژاد با رفتار تهاجمي خود خاكريزهاي دفاعي ما را از چهارراه فلسطين در فتنه 78 به غزه و اطراف اسراءيل برد.
بنده ميگويم اين ملت و شخص امام خامنه اي در زمان رفسنجاني و خاتمي هم بودند ولي چرا عرصه طوري بر ما زخم خوردگان و گمنامان حامي ولايت فقيه تنگ شد كه حتي شهادت حسين(ع) را نتيجه خشونت در بدر خواندند و ديگر كسي جلو دار قضيه نبود و كار به قيام عاشورايي در برابر همين افراد داخلي در داخل كشور رسيد؟
قصد من تضعيف جايگاه ولايت فقيه يا حتي امام خامنه اي نيست. بلكه در اين ماجراها سئوال دارم.
باز هم اعتراف ميكنم كه قطعا امام خامنه اي در تقوا و بصيرت و... برترين فرد در كشور هستند.
اما دلم براي مظلوميت دكتر بسيار مي سوزد. ايشان را با خدعه و نيرنگ به مجلس كشاندند و وزير بي گناهش را استيضاح كردند و نتيجه هم اين شد كه ايشان محكوم است. ديگر بعد از اين به كي اعتماد كنيم و بعد از دكتر با چه شعار و هدفي مي توان در برابر شياطين فتنه گر مقابله كرد؟
اللهم عجل لوليك الفرج
نقل قول کردن
+6 #216 سعاح 1391-11-28 15:03
سخنان گهربار امروز امام خامنه ای حفظه الله دشمنان خارجی و توطئه گران داخلی رو ضربه فنی خواهد کرد۔

نقد بجای ایشان از دکتر محمود احمدی نژاد فقط برای دکتر نبود و خط قرمز برای همه بود۔ شاید از این طریق راه تهمت و افتراء علیه دکتر کمتر شود۔ اگر هم نشد نقاب از بعضی چهره ها برداشته خواهد شد انشاء الله۔
نقل قول کردن
0 #215 مهدی 110 1391-11-28 15:00
به نقل از گناهکار:
سخن رهبری:

اصل استیضاح وزیر در ماه های پایانی دولت، آنهم به علت و دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست، بدون توجیه، بی فایده و غلط بود.

سخن علی مطهری در گفتگو با نسیم البته اگر بعدا منکر نشند:

مسئولین باید با همدلی بر اساس قانون و اصول وحدت کنند/ اینکه استیضاح، امری غلط بود را قبول ندارم، اما اگر رهبری قبل از استیضاح نظرشان می‌فرمودند، ما این کار را انجام نمی‌دادیم/ باید به قانون احترام بگذاریم تا وحدت میان قوا بیشتر باشد

حالا جناب مهدی110 شما بیاب پرتقال فروش را!

با سلام
برادر عزیز کدامیک از بچه هایی که انتقاد می کنند این فرد رو قبول دارند تحلیل شریعتمداری که شماها با نادانی بهش الرژی پیدا کردید برید بخونید یکی از عوامل این فتنه یقینا این مطهری بوده وهست اما از گناه احمدی نژاد کم نمی کنه با پیام اون فرد خطرناک حرف هیچکسی را گوش نکرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (254)