رایحه ظهور

بیانات بسیار مهم ولی امر مسلمین(مدظله) پیرامون وقایع اخیر

غرض اصلی دولتمردان امریکا از طرح پیشنهاد مذاکره ، تبلیغ و هیاهو درباره تسلیم شدن ملت و نظام ایران است...در این ماجرا متأسفانه رئیس یک قوه به استناد یک اتهام ثابت نشده و حتی مطرح نشده در دادگاه، دو قوه دیگر یعنی مجلس و قوه قضاییه را متهم ساخت که کاری بد، ‌غلط، نامناسب،‌ خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق بود...استیضاحی که در مجلس صورت گرفت غلط بود ، چند ماه مانده به پايان كار دولت،‌استيضاح يك وزير آن هم به خاطر مسئله اي كه مربوط به وزير نيست،‌چه علت و فايده اي دارد؟... آنچه اخیراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده کاملاً مخالف این کارها هستم ....دشمن نقشه ها و توطئه هایش را در مسائل اقتصادی متمرکز کرده است.

» ابتدای نظرات (1134)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب صبح امروز (شنبه) در ديدار بسيار پرشور هزاران نفر از مردم تبريز، در سخناني بسيار مهم به تشريح رفتار و گفتار غيرمنطقي دولتمردان امريكا در بحث مذاكره و تبيين رفتار منطقي ملت و نظام اسلامي در اين زمينه پرداختند و با تجليل مجدد از حضور پرشكوه و عزتمند ملت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، نكاتي را درباب مسئله اخيري كه در مجلس روي داد بيان كردند.
در اين ديدار كه در آستانه قيام 29 بهمن مردم تبريز در سال 1356، انجام شد رهبر انقلاب اسلامي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي آن قيام، دين و ايمان ديني را معيار و ملاك و راهنماي حركت ملت ايران دانستند و افزودند: نمونه بارز تبلور اين حقيقت، مبارزات مردم آذربايجان در 150 سال اخير است كه همواره با پشتوانه ايمان ديني و پافشاري بر آن بوده است.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه علت اصلي متزلزل نشدن ملت ايران در مقابل فشارهاي قدرتهاي جهاني از جمله تحريم ها، ايمان ديني ملت بوده است،‌خاطرنشان كردند: آنها از چند ماه پيش تحريم هايي را كه ادعاي فلج كننده بودن آنها را داشتند اِعمال و حتي چند روز قبل از 22 بهمن نيز دور جديدي از تحريم ها را وضع كردند تا اراده مردم را سست كنند اما پاسخ ملت ايران اين بود كه راهپيمايي 22 بهمن امسال، پرشورتر و گسترده تر از سالهاي قبل برگزار شد.
ايشان افزودند: در راهپيمايي 22 بهمن امسال، همه، از همه جا آمدند و حضور مردم همراه با روحيه بالا وچهره هايي خندان و شاداب بود و اين حضور عظيم چهره واقعي ملت را بار ديگر نشان داد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه راهپيمايي 22 بهمن در هر سال،‌همچون ضربه سهمگين و بهمني بزرگ، بر سر دشمنان و مخالفان ملت ايران فرود مي آيد خاطرنشان كردند: امسال نيز همينگونه شد.
ايشان با قدرداني مجدد از حضور پرشكوه و عزتمندانه ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن، خاطرنشان كردند: اگر صدبار هم اين تشكر تكرار شود، باز هم جا دارد و بايد در مقابل اين روحيه و بصيرت ملت ايران، تعظيم كرد.
رهبر انقلاب اسلامي در تحليل شرايط كنوني تأكيد كردند: دشمنان در مقابل ايمان، عزم راسخ، بصيرت، شجاعت و تحمل ملت ايران، در موضع انفعال قرار گرفته و بر همين اساس حركات غيرمنطقي انجام مي دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي با استناد به رفتار و گفتار ‌دولتمردان امريكايي، آنان را افرادي غيرمنطقي، داراي حرف و عمل متناقض و روحيه زورگويانه دانستند و خاطرنشان كردند: امريكاييها توقع دارند كه ديگران در مقابل حرفهاي غيرمنطقي و زورگويي هاي آنها تسليم شوند، همانطور كه برخي تسليم شده اند اما ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي تسليم شدني نيست زيرا منطق، توانايي و اقتدار دارد.

ايشان در تبيين مواضع و اقدامات غيرمنطقي دولتمردان امريكايي و دولتهاي غربيِ دنباله رو آنها، به بيان نمونه هاي عيني پرداختند و افزودند: آنها ادعا مي كنند كه متعهد به حقوق بشر هستند و پرچم حقوق بشر را در دنيا بلند كرده اند، اما در عمل بيشترين ضربه را به حقوق بشر مي زنند و با فجايعي نظير گوانتانامو و ابوغريب و كشتار مردم افغانستان و پاكستان بيشترين اهانتها را به حقوق انسانها مي كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي يكي ديگر از موارد غيرمنطقي بودن امريكاييها و تناقض ميان ادعا و عمل آنها را، ادعاي آنها مبني بر مقابله با سلاح هسته اي برشمردند و افزودند: آمريكايي ها براساس اين ادعا، يازده سال پيش، به عراق حمله كردند اما بعدها مشخص شد اين ادعا از اساس نادرست بوده است.
ايشان خاطرنشان كردند: دولتمردان امريكايي با وجود اين ادعا از رژيم شرير صهيونيستي و مجهز به سلاح هسته اي كه ديگران را نيز تهديد مي كند، حمايت مي كنند.
رهبر انقلاب اسلامي، ادعاي تعهد به گسترش دموكراسي در دنيا را يكي ديگر از حرفهاي خلاف واقع مقامات امريكايي دانستند و افزودند: آنها از يك طرف اين ادعا را مطرح مي كنند اما از طرف ديگر دائماً در حال تعارض و مقابله با ايران هستند كه داراي روشن ترين و واضح ترين مردم سالاري ها در منطقه است.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: امريكاييها در حالي مدعي حمايت از گسترش دموكراسي هستند كه در همين منطقه،‌ با وقاحت تمام از كشورهايي حمايت مي كنند كه حتي بوي دموكراسي را هم استشمام نكرده اند و مردم آنها براي يك بار نيز صندوق رأي و انتخابات را نديده اند.
ايشان يكي ديگر از مصاديق تناقض ميان حرف و عمل دولتمردان امريكايي را، ادعاي آمادگي مذاكره با ايران به منظور حل مسائل ميان دو كشور،‌دانستند و افزودند: اين ادعا در حالي مطرح مي شود كه امريكاييها حرفهاي ناشايست و خلاف واقع را به نظام جمهوري اسلامي نسبت مي دهند و براي مقابله با ملت ايران متوسل به تحريم و فشار مي شوند.


رهبر انقلاب اسلامي سخنان چند روز پيش رئيس جمهوري امريكا مبني بر تلاش اين كشور براي جلوگيري از ساخت سلاح هسته اي بوسيله ايران را مورد اشاره قرار دادند و تأكيد كردند: اگر ايران قصد ساخت سلاح هسته اي را داشت امريكا به هيچ وجه نمي توانست جلوي ملت ايران را بگيرد.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: جمهوري اسلامي ايران قصد ساخت سلاح هسته اي را ندارد و اين تصميم نيز به دليل ناراحتي امريكا نيست، بلكه بر مبناي يك عقيده و اعتقادي است كه سلاح هسته اي را جنايت بر ضد بشريت مي داند و ضمن آنكه بر عدم توليد آن تأكيد دارد،‌خواستار محو سلاحهاي هسته اي موجود در جهان نيز است.
ايشان تأكيد كردند: ادعاي امريكاييها مبني بر ساخت سلاح هسته اي بوسيله ايران، ‌يك تقلب در حرف زدن است.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: در موضوع هسته اي ايران، ‌بحث بر سر سلاح هسته اي نيست،‌بلكه آنها مي خواهند مانع حق قطعي و مسلم ملت ايران در غني سازي هسته اي و استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي شوند كه البته در جلوگيري از ملت ايران موفق نخواهند شد و اين ملت كار خود را براساس حق صريح خود  انجام خواهد داد.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: تلاش براي تضييع حقوق ملت ايران نمونه اي آشكار از غيرمنطقي بودن امريكاييها است و بر همين اساس با طرف غيرمنطقي و زورگو، نمي توان با اتكاء به منطق حرف زد.
ايشان افزودند: جمهوري اسلامي ايران در طول 34 سال گذشته، در قضاياي مختلف جهاني، بروشني دريافته است كه طرف مقابل او كيست، چگونه رفتار مي كند و چگونه بايد با او برخورد كرد.
رهبر انقلاب با اشاره به اينكه امريكايي ها در بحث مذاكره، با تكيه به شبكه خبري رسانه اي تحت تسلط صهيونيستها و امريكايي ها، به دنبال فريب دادن افكار عمومي جهان،‌منطقه و ايران هستند افزودند: شبكه رسانه اي جهاني، حرفهاي ما را يا منعكس نمي كند و يا ناقص و حتي برعكس منعكس مي كند، بنابراين روي سخن ما با ملت ايران است.
ايشان در تبيين واقعيات و حقايق بحث مذاكره، پنج نكته مهم را مورد تأكيد قرار دادند: غيرمنطقي و متناقض بودن حرف و رفتار دولتمردان امريكايي - تلاش امريكايي ها براي تسليم كردن ملت ايران به عنوان هدف اصلي مذاكرات - معناي حقيقي مذاكره در عرف قدرتهاي سلطه گر - دروغ و فريبكاري امريكايي ها درباره برداشته شدن تحريم ها با مذاكره - و منطقي بودن رفتار ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي در مقابل پيشنهاد امريكا.
حضرت آيت الله خامنه اي غرض اصلي دولتمردان امريكا از طرح پيشنهاد مذاكره را تبليغ و هياهو درباره تسليم شدن ملت و نظام ايران خواندند و افزودند: آنها مي خواهند به ملتهاي مسلمان و سربرافراشته منطقه، نشان دهند كه جمهوري اسلامي ايران هم با همه سرسختي و ايستادگي، عاقبت پاي ميز مذاكره و مصالحه آمد، بنابراين شما نيز چاره اي جز تسليم نداريد.
رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: البته سلطه گران از ديرباز با هدف نااميد كردن ملتهاي مسلمان، درصدد كشاندن ايران پاي ميز مذاكره و بده و بستان بوده اند و اكنون نيز همين هدف را با طرح تبليغاتي «مذاكره اي غيرمربوط به مسائل اساسي» دنبال مي كنند اما جمهوري اسلامي ايران، با چشمان باز اهداف آنها را مي فهمد و متناسب با آن اهداف، جواب مي دهد.
ايشان معناي حقيقي گفتگو در عرف امريكا و غربيها را پذيرش حرفهاي آنان در پاي ميز مذاكره خواندند و افزودند: آنها با همين نگاه غيرمنطقي، در تبليغات اخيرشان مي گويند مذاكره مستقيم كنيم تا ايران را به دست برداشتن از انرژي هسته اي و غني سازي قانع و وادار سازيم اما اگر خواهان گفتگوي حقيقي و منطقي بودند بايد مي گفتند مذاكره كنيم تا ايران استدلالها و ادله خود را بگويد و مسائل عادلانه بررسي شود.
رهبر انقلاب اين سؤال را مطرح كردند كه با توجه به اين نگاه حاكم بر دولتمردان امريكايي و انتظار آنها براي تسليم شدن ايران، اگر دولت ايران هم پيشنهاد گفتگو را بپذيرد آيا مذاكره به درد مي خورد و اصلاً به جايي مي رسد؟
رهبر انقلاب با اشاره به اقدام امريكايي ها در قطع مذاكره هنگام كم آوردن در مقابل حرفهاي منطقي ايران افزودند: در 15 سال گذشته، دو سه بار امريكايي ها با تأكيد بر اينكه گفتگو خيلي ضروري، فوري و حياتي است در برخي مسائل درخواست مذاكره كردند، يك يا دو مأمور دولتي هم رفتند و با آنها گفتگو كردند، اما به محض اينكه در مقابل حرفهاي منطقي ايران، جوابي نداشتند مذاكره را قطع كردند و با استفاده از شبكه رسانه اي بين المللي خود وانمود كردند ايران مذاكره را قطع كرده است.
ايشان پرسيدند آيا با وجود اين تجربيات، باز هم لازم است بي منطقي امريكاييها را در مذاكرات تجربه كنيم؟
حضرت آيت الله خامنه اي، تبليغات امريكايي ها را درباره لغو تحريم ها در پي مذاكره با ايران، وعده اي دروغ دانستند و افزودند: آنها به خيال خام خود فكر مي كنند ملت از تحريم ها به ستوه آمده بنابراين با شنيدن اين وعده، مشتاق مذاكره با امريكا مي شود و به مسئولان كشور فشار مي آورد.
رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: در واقع، اين وعده نيز از همان حرفهاي فريبكارانه است و نشان مي دهد آنها به دنبال مذاكره حقيقي و عادلانه نيستند بلكه تسليم شدن ملت ايران را دنبال مي كنند در حاليكه اگر ملت ايران مي خواست تسليم امريكاييها باشد اصولاً انقلاب نمي كرد.
ايشان در اِشكال جدي ديگري به ادعاي امريكايي ها مبني بر لغو تحريم ها با مذاكره تأكيد كردند: هدف تحريم ها، همچنانكه بارها گفته اند خسته كردن ملت ايران و جدا كردن ملت از نظام اسلامي است بنابراين اگر مذاكره هم انجام شود اما ملت همچنان در صحنه باشد و بر حقوق خود پافشاري كند،‌ تحريم ها وجود خواهد داشت.
رهبر انقلاب در همين بحث به بازخواني يك برداشت ذهني دولتمردان امريكايي پرداختند كه نيمي از آن درست و نيمي ديگر غلط است.
ايشان گفتند: امريكايي ها معتقدند جمهوري اسلامي بر ملت تكيه دارد و اگر با تحريم ها مردم را از نظام اسلامي جدا كنيم قدرت مقاومت از نظام گرفته مي شود. بخش اول اين حرف كه نظام كاملاً متكي بر توده هاي عظيم ملت است حرف درستي است اما بخش دوم كه فشارها و تحريم ها، ملت را به زانو درمي آورد و آنها را از نظام جدا مي كند،‌كاملاً غلط و ناشي از بدفهمي است.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: البته ملت ايران بدنبال شكوفايي و رونق و رفاه كامل است اما حاضر نيست اين هدف را با ذلت بدست آورد بلكه با «تدبير و عزم و شجاعت» و تكيه بر نيروهاي داخلي بويژه جوانان مستعد ايران، تحقق  اين هدف را پيگيري مي كند.
رهبر انقلاب با اشاره به پيشرفتهاي شگفت انگيز ملت ايران در مقايسه با ملتها و كشورهايي كه تسليم امريكا بوده اند افزودند: تحريم ها مردم را آزار مي دهد اما در مقابل آن دو راه بيشتر وجود ندارد يا مانند ملتهاي ضعيف، «تسليم شدن و در مقابل زورگويان جهاني توبه كردن» و يا مانند ملت شجاع ايران فعال كردن توانايي ها و نيروهاي داخلي و عبور سرافرازانه و قدرتمند از منطقه ي خطر.
ايشان افزودند: بدون ترديد ملت ايران راه دوم را انتخاب كرده و مي كند و به اذن الله
تحريم ها را به مرحله اي براي رشد و شكوفايي بيشتر تبديل خواهد كرد.
حضرت آيت الله خامنه اي،‌حضور پرنشاط ملت در راهپيمايي 22 بهمن را به معناي شكايت نداشتن مردم از گراني و مشكلات ندانستند و افزودند: مردم بخصوص طبقات ضعيف دشواريها را كاملاً احساس مي كنند اما ميان خود و نظام فاصله نمي اندازند زيرا مي دانند نظام اسلامي و اسلام عزيز همان دست قدرتمندي است كه مي تواند مشكلات را حل كند.
رهبر انقلاب در جمع بندي سخنان خود درباره مذاكره با امريكا تأكيد كردند: نظام اسلامي و ملت ايران برعكس دولتمردان امريكايي، اهل منطق هستند بنابراين اگر از طرف مقابل حرف و رفتار منطقي ببينند به آن پاسخ مناسب مي دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي، خودداري امريكا از زورگويي و شرارت، احترام گذاشتن به حقوق ملت ايران، عدم دخالت در امور داخلي ايران كه در حمايت از فتنه گران 88 كاملاً آشكار بود و پرهيز از آتش افروزي در منطقه را از جمله نشانه هايي دانستند كه اگر بروز كند مي تواند نشان دهنده حسن نيت دولتمردان امريكايي باشد.
رهبر انقلاب افزودند: اگر اينطور شود و امريكايي ها در حرف و عمل نشان دهند كه غيرمنطقي نيستند آن وقت مي بينند كه جمهوري اسلامي و ملت ايران، خيرخواه و اهل تعامل و منطقند.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: تنها راه تعامل با جمهوري اسلامي ايران همين است و در اين صورت دولت امريكا، جواب مناسبي دريافت خواهد كرد.
ايشان در بخش پاياني سخنانشان به قضيه مهمي كه يكشنبه دو هفته قبل در مجلس پيش آمد پرداختند و نكات مهمي را در اين باره بيان كردند.
رهبر انقلاب با اشاره به ناراحتي ملت و نخبگان از اين مسئله افزودند: اين قضيه بد و نامناسب، بنده را نيز از دو جهت ناراحت و متأثر كرد يكي از بابت اصل وقوع ماجرا و ديگري بابت ناراحتي مردم از اين قضيه.
ايشان افزودند: در اين ماجرا متأسفانه رئيس يك قوه به استناد يك اتهام ثابت نشده و حتي مطرح نشده در دادگاه، دو قوه ديگر يعني مجلس و قوه قضاييه را متهم ساخت كه كاري بد، ‌غلط، نامناسب،‌ خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق بود.
رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: اين رفتار، حقوق اساسي مردم را نيز تضييع كرد چرا كه زندگي در «آرامش و امنيت رواني و اخلاقي»، جزو حقوق اساسي ملت است.
رهبر انقلاب تأكيد كردند: بنده فعلاً نصيحت مي كنم كه اين كار شايسته اي براي نظام جمهوري اسلامي نيست.
ايشان استيضاح اخير را نيز كاري غلط خواندند و افزودند:‌استيضاح بايد فايده اي داشته باشد اما چند ماه مانده به پايان كار دولت،‌استيضاح يك وزير آن هم به خاطر مسئله اي كه مربوط به وزير نيست،‌چه علت و فايده اي دارد؟
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: در داخل مجلس هم كساني حرفهاي نامناسب بر زبان آوردند كه آن هم غلط بود.
ايشان خاطرنشان كردند: دفاع رئيس محترم مجلس هم قدري زياده روي بود و لزومي نداشت.
رهبر انقلاب تأكيد كردند: نه آن متهم كردن، نه آن برخورد كردن و نه آن استيضاح، ‌مسائل مناسبي نبود.
حضرت آيت الله خامنه اي پرسيدند: وقتي دشمن مشترك وجود دارد و توطئه ها از هر طرف شكل مي گيرد واقعاً جز افزايش برادري ها و ايستادگي در مقابل دشمن بايد كار ديگري كرد؟
رهبر انقلاب با اشاره به حمايتهاي خود از مسئولان كشور افزودند: بنده باز هم كمك مي كنم اما اين رفتارها، متناسب با سوگندها و تعهدات نيست، مسئولان عظمت ملت را ببينيد و رفتاري شايسته اين ملت انجام دهند.
ايشان تأكيد كردند: مسئولان،‌دولت و مجلس، همه تلاشهاي خود را براي حل گره ها و مشكلات اقتصادي مردم و كشور متمركز كنند زيرا همانطور كه چند سال پيش گفتم دشمن نقشه ها و توطئه هايش را در مسائل اقتصادي متمركز كرده است.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: چند سال قبل درباره مبارزه با فساد اقتصادي، نامه اي به رؤساي قوا نوشتم مكرر مي گويند فساد اقتصادي اما اين كار به زبان گفتن تمام نمي شود بلكه نيازمند مبارزه عملي است، در عمل چه كار شد؟ در عمل چه كار كرديد؟ اين مسائل انسان را متأثر مي كند.
رهبر انقلاب افزودند: تقوا، تقوا، تقوا!، ‌از مسئولان توقع داريم با صبر، ميدان ندادن به احساسات سركش و ملاحظه مسائل كشور، همه توان و نيروها را براي حل مشكلات مردم متمركز كنند و حالا كه دشمني هاي دشمن شدت يافته، آنها هم رفاقتهايشان را شدت دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: انشاءالله اين نصيحت خيرخواهانه و مشفقانه مورد توجه مسئولان بخصوص مسئولان بالا قرار گيرد و به آن پايبند باشند.
ايشان خاطرنشان كردند: البته گله امروز من از برخي سران و مسئولان موجب نشود عده اي راه بيفتند و عليه اين و آن شعار دهند كه با اين كار هم مخالف هستيم.
رهبر انقلاب اسلامي، با انتقاد صريح و شديد از اقدام اخير برخي افراد در بر هم زدن مجلس سخنراني رئيس مجلس در قم افزودند: اينكه عده اي برخي را ضدولايت و ضد بصيرت بنامند و شعار بدهند نظير آنچه اخيراً در قم روي داد، اقدامي غلط است و بنده كاملاً مخالف اين كارها هستم كه قبلاً هم نظير آن در مرقد مطهر حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و به مسئولان تذكر دادم جلوي اين كارها را بگيرند.
رهبر انقلاب افزودند: كساني كه راه مي افتند و شعار مي دهند اگر واقعاً حزب اللهي و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايي به اين حرفها ندارند كه حسابشان جداست.
رهبر انقلاب در پايان سخنانشان تأكيد كردند: آينده ملت بصير ايران به لطف الهي كاملاً روشن است و افقي به مراتب بهتر و درخشان تر در انتظار اين ملت و جوانان است.
در ابتداي اين ديدار آيت الله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره شهداي قيام 29 بهمن سال 56 در تبريز، به حضور كم نظير مردم آذربايجان در راهپيمايي 22 بهمن امسال اشاره كرد و گفت: پيام مردم بصير و موقع شناس ايران در راهپيمايي پرشكوه 22 بهمن، حفظ وحدت و همدلي در جامعه، توجه به حاكميت اخلاق در عرصه سياست، و تلاش مضاعف مسئولان براي حل مشكلات بود.

.....................

پ . ن : در مقاله قبل بیان شد همچنانکه ولی امر مسلمین(مدظله) بیان فرمودند ما اعتقاد داشتیم که اشتباهات دولت و مجلس مخصوصا در برگزاری جلسه استیضاح و افشاگری نادرست صورت گرفته در آن جلسه ریشه های اصلی وقلیع تلخ اخیر بود ، در  مسائل اخیر قم هم همچنانکه ولایت عزیز فرمودند علاوه بر مسائل احساسی صورت گرفته چون پرتاب اشیاء ، حتی اعتراض های صورت گرفته مسالمت آمیز نیز درست نبوده است که ما فرمایشات و اوامر معظم له را بر دیده منت می گذاریم و با آن وجود نازنین عهد می بندیم که با مجاهدت بیشتر به افق بلندی که معظم له انتظار دارد برسیم.

آنانکه نمی دانند بدانند ولایت عزیز آنچنان با دل و جان ما آمیخته است که اگر امر کند حاضریم به طرفة العینی تمام هستی خود را در راهش و در راه اسلام عزیز فدا کنیم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1134 علی 1392-02-21 18:25
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #1133 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:30
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #1132 محمد 1392-01-29 23:03
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #1131 علی 1392-01-19 12:19
سلام
چند روزی بود که به سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی نرفته بودم.
توی این چند روز کولاک کرده:
مطلب اول:

«محسن شیرازی؛ سرباز مطیع ولایت»
خیلی اتفاقی دنبال مطلب خاصی هم نبودم ولی توی اینترنت سرچ کردم محسن شیرازی تو بخش امیج ها یک مطلب پیدا کردم که خیلی برای خودم جالب بود اونم عکس محسن شیرازی در دیدار جوانان قم با مقام معظم رهبری در شبستان حضرت امام خمینی (ره) قم در تاریخ 4/8/1389 بود که این طلبه بسیجی با چه عشق و علاقه ی خاصی در حال ابراز ارادت به امام خامنه ای است.



لینک این مطلب در این سایت:
نقل قول:
برایم جذاب شد ببنیم داستان چیست؟

در اینترنت سرچ کردم و چند تا سایت رو پیدا کردم از آنجا برایم جالب تر شد که منبع انتشار این عکس ها خود سایت حضرت آقا بود.

لینک این مطلب در سایت آقا:
نقل قول:
عکس ها:

farsi.khamenei. ir/ndata/news/1 0441/C/13890804 _0610441.jpg


نقل قول کردن
-1 #1130 رزوبه محمدی 1391-12-25 03:52
در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:



مردی بهاری خواهد آمد....

زمزمه ی حضور مهندس مشایی در انتخابات 92 آنچنان جبهه باطل و نفاق را به هراس انداخته است که از ضعف شان، دچار هذیان گویی شده اند.





ناگفته پیداست که مهندس رحیم مشایی، توحیدی ترین، انقلابی ترین، جوان ترین، امین ترین، حافظ حریم ولایت فقیه، سرباز مطیع امام خامنه ای، جانشینی لایق برای دکتر احمدی نژاد، خدمتگزاری صالح برای ملت شریف ایران و بازویی پولادین برای حضرت آیت الله خامنه ای خواهند بود.

إن شاء الله، با اعلام رسمی حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، دل مؤمنین، مستضعفین و یتیمان خمینی(ره) را شاد، و به آینده ای درخشان امیدوار کنند.

* اهم بیانات مهندس رحیم مشایی در هفته ای که گذشت... در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1129 شادی 1391-12-21 12:06
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی


دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری





********

فیلم - چاوز چگونه سربازی برای جمهوری اسلامی ایران بود؟


1- فیلم / دکتر احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت: چاوز همواره نگران ملت ايران و حقوق جمهوري اسلامي ايران بود و در تمام سخنان خود ياد و نام و راه امام راحل را تشريح مي كرد و بر آن متذكر مي شد.

******
2- فیلم / هوگو چاوز: امام خامنه ای به من گفت، اگر شما دوتا (چاور و احمدی نژاد) عمیقا متحد و یکدل باشید، امام زمان(عج) زودتر ظهور می کنند.

******
3- فیلم / هوگو چاوز در تلویزیون دولتی ونزوئلا:

همه جنگ های دنیا به غزه ختم می شود / مهدی بیا








www.salmanonline313.blogfa.com/post/333

www.salmanonline313.blogfa.com/post/330
نقل قول کردن
-1 #1128 شادی 1391-12-21 12:03
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی


دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری





********

فیلم - چاوز چگونه سربازی برای جمهوری اسلامی ایران بود؟


1- فیلم / دکتر احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت: چاوز همواره نگران ملت ايران و حقوق جمهوري اسلامي ايران بود و در تمام سخنان خود ياد و نام و راه امام راحل را تشريح مي كرد و بر آن متذكر مي شد.

******
2- فیلم / هوگو چاوز: امام خامنه ای به من گفت، اگر شما دوتا (چاور و احمدی نژاد) عمیقا متحد و یکدل باشید، امام زمان(عج) زودتر ظهور می کنند.

******
3- فیلم / هوگو چاوز در تلویزیون دولتی ونزوئلا:

همه جنگ های دنیا به غزه ختم می شود / مهدی بیا



www.salmanonline313.blogfa.com/post/333

www.salmanonline313.blogfa.com/post/330
نقل قول کردن
-1 #1127 رزوبه محمدی 1391-12-20 20:00
از وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" دانلود کنید:
--------------------------------------------

دانلود فیلم

فیلم / مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی






مهندس رحیم مشایی مومنی متعهد و انقلابی، جانشینی لایق و مطمئن برای دکتر احمدی نژاد....
-----------------------------------------------------

دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1126 رزوبه محمدی 1391-12-20 19:08
در وبلاگ سلمان آنلاین؛ "حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


مهندس رحیم مشایی مومنی متعهد و انقلابی، جانشینی لایق و مطمئن برای دکتر احمدی نژاد....
-----------------------------------------------------

دکتر احمدی نژاد در مراسم اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به مهندس مشایی:

اگر بخواهیم آقای مشایی را در یک کلمه معرفی کنیم باید بگوییم؛

مهندس مشایی مردیست بهاری، بهاری، بهاری




-------------------------------
سخنان مهندس رحیم مشایی پس از دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر؛

مشایی خطاب به جهانیان: دنیا بداند که امام(عج) ما بهار است.






www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1125 رزوبه محمدی 1391-12-20 12:44
در وبلاگ سلمان آنلاین:
"جبهه حامیان مهندس مشایی" بخوانید:


عذرخواهی سایت انتخاب از رئیس جمهور

سایت انتخاب، از جمله سایت های اصلاح طلب مخالف دولت، امروز با نگارشی متنی از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. تحریریه سایت انتخاب معتقد است که تصویر منتشر شده از رئیس جمهور و مادرهوگو چاوز، جعلی و فتوشاپی است و به همین دلیل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده است. متن خبر حاوی عذر خواهی سایت انتخاب، به نقل از این سایت در ادامه آمده است:








www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1124 رزوبه محمدی 1391-12-19 14:09
در وبلاگ "سلمان آنلاین" بخوانید:


قابل توجه؛

حجت الاسلام قرائتی، حاج آقا سید احمد خاتمی و شرکا

******

فیلم - چاوز چگونه سربازی برای جمهوری اسلامی ایران بود؟


1- فیلم / دکتر احمدی نژاد در جلسه هيأت دولت: چاوز همواره نگران ملت ايران و حقوق جمهوري اسلامي ايران بود و در تمام سخنان خود ياد و نام و راه امام راحل را تشريح مي كرد و بر آن متذكر مي شد.

******
2- فیلم / هوگو چاوز: امام خامنه ای به من گفت، اگر شما دوتا (چاور و احمدی نژاد) عمیقا متحد و یکدل باشید، امام زمان(عج) زودتر ظهور می کنند.

******
3- فیلم / هوگو چاوز در تلویزیون دولتی ونزوئلا:

همه جنگ های دنیا به غزه ختم می شود / مهدی بیا






زنده باد بهار * زنده باد بهار * زنده باد بهار

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1123 شادی 1391-12-13 15:32
در وبلاگ "حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


مهندس اسفنديار رحيم مشايي در ديدار اعضاي شوراي راهبردي حاميان دكتر احمدي نژاد در ايلام:

بنده در امتحان معاون اولي از درس تبعيت از ولايت فقيه و رهبري نمره 20 گرفته ام اما از سوي كساني به عدم تبعيت متهم شدم كه خودشان برخلاف تظاهر و ادعا، اعتقاد و التزام حقيقي به رهبري ندارند.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1122 شادی 1391-12-11 22:31
در وبلاگ "حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


مهندس اسفنديار رحيم مشايي در ديدار اعضاي شوراي راهبردي حاميان دكتر احمدي نژاد در ايلام:

بنده در امتحان معاون اولي از درس تبعيت از ولايت فقيه و رهبري نمره 20 گرفته ام اما از سوي كساني به عدم تبعيت متهم شدم كه خودشان برخلاف تظاهر و ادعا، اعتقاد و التزام حقيقي به رهبري ندارند.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #1121 shadi 1391-12-11 15:31
در وبلاگ " حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


سوگند رییس جمهور - هشدار احمدی نژاد به برخی سپاهی ها

بسم ‏الله ‏الرحمن ‏الرحیم

من به عنوان رییس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران، به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی که بر عهده‏ گرفته‏ ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است حمایت کنم.
**********
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه نظام پزشکی دارای قانون است و قانون کاملا مشخص کرده که باید از چه نهادهایی در مورد کاندیداهای آن استعلام شود، افزود: «نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است و نباید نهادهایی که مسوول نیستند، به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر اطلاعاتی سپاه در آن دخالت کنند. این یک تشکلی است مربوط به جامعه پزشکی و باید نمایندگان واقعی خودشان در آن قرار بگیرند. باید گزارش انتخابات آن بیاید و بعد درمورد آن تصمیم گیری کرد.»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #1120 خودم 1391-12-10 23:47
به نقل از خادم المهدی:
سنگ قبر جالب اندیشمند آلمانی +عکس
حدیثی که بر سنگ قبر شرق شناس آلمانی نقش بسته است.
بر روی سنگ قبر آنه ماری شیمل ( Annemarie Schimmel ) با خط زیبای نستعلیق این کلمات نورانی از امیر المؤمنین علی ع نقش بسته است که:

( الناس نیام فاذا ماتوا انتبهو . مردم خوابند و وقتی می میرند بیدار خواهند شد )


آنه ماری شیمل یکی از معدود مستشرقانی بود که بسیاری از وجوه تاریخ اسلام را با انصاف نگریسته است به گونه ای که برخی او را عاشق جهان اسلام تلقی می کنند. عاشقی که هزینه عشق خود به جهان اسلام را نیز پرداخته است.

یه فاتحه نثار این خانم ازاده هم بشه بد نیست
نقل قول کردن
0 #1119 خودم 1391-12-10 23:41
به نقل از مجتبی:
با سلام
یکی ازدوستانم که خدمت یک عالم گمنام(البته شناخته شده درمحل زندگی خود،چرا که مراجعات زیادی جهت رفع حوائج به ایشان میشود) ، چند ماه قبل شنیدم که میگفت: مشاهده ستاره ای درخشان در اسفند امسال می تواند از نزدیکی علائم ظهور باشد.
انشاء الله

چطور؟ لطفا اسم عالم و توضیحات بیشتر رو ارائه کنید
نقل قول کردن
+1 #1118 خودم 1391-12-10 23:39
به نقل از kratos:
در مورد هر چیز به جز مهدویت

خیلی این حرفت تلخ بود :(
نقل قول کردن
0 #1117 شادی 1391-12-10 14:57
در وبلاگ " حامیان اسفندیار رحیم مشایی" بخوانید:


سوگند رییس جمهور - هشدار احمدی نژاد به برخی سپاهی ها

بسم ‏الله ‏الرحمن ‏الرحیم

من به عنوان رییس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران، به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی که بر عهده‏ گرفته‏ ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است حمایت کنم.
**********
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه نظام پزشکی دارای قانون است و قانون کاملا مشخص کرده که باید از چه نهادهایی در مورد کاندیداهای آن استعلام شود، افزود: «نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است و نباید نهادهایی که مسوول نیستند، به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر اطلاعاتی سپاه در آن دخالت کنند. این یک تشکلی است مربوط به جامعه پزشکی و باید نمایندگان واقعی خودشان در آن قرار بگیرند. باید گزارش انتخابات آن بیاید و بعد درمورد آن تصمیم گیری کرد.»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #1116 مجتبی 1391-12-06 22:25
با سلام
یکی ازدوستانم که خدمت یک عالم گمنام(البته شناخته شده درمحل زندگی خود،چرا که مراجعات زیادی جهت رفع حوائج به ایشان میشود) ، چند ماه قبل شنیدم که میگفت: مشاهده ستاره ای درخشان در اسفند امسال می تواند از نزدیکی علائم ظهور باشد.
انشاء الله
نقل قول کردن
-3 #1115 مجتبی 1391-12-06 22:11
به نقل از مهدی:


سلام دوست عزیز
ببخشید! چه کسی چنین احتمالی را مشخص کرده است؟؟ بر اساس چه چیزی؟ کلا منشاء این خبرهای اسفندی چیست؟؟
با تشکر

zz:

به نقل از مهدی:


سلام دوست عزیز
ببخشید! چه کسی چنین احتمالی را مشخص کرده است؟؟ بر اساس چه چیزی؟ کلا منشاء این خبرهای اسفندی چیست؟؟
با تشکر

zz:

با سلام
از یکی ازدوستانم که خدمت یک عالم گمنام (البته شناخته شده درمحل زندگی خود که مردم زیادی جهت حوائج مختلف به حضور ایشان می رسند)،چند ماه قبل شنیدم: اگر ستاره ای درخشان در اسفند ماه امسال مشاهده شود میتواند ازعلائم نزدیکی ظهور باشد.
نقل قول کردن
+1 #1114 kratos 1391-12-06 00:15
به نقل از عباس محمدی:



البته در بخش نظرات هرجور مطلبی میشه پیدا کرد که نمیتونه ملاک باشه . @};-


منم منظورم نظرات بود. @};-
نقل قول کردن
+2 #1113 عباس محمدی 1391-12-05 21:32
به نقل از توکل:


با سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم
میخام بدانم موضوع سایت در مورد چیه:D



با سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم
میخام بدانم موضوع سایت در مورد چیه :D


به نقل از kratos:


در مورد هر چیز به جز مهدویت


شما مقاله ها رو بخونی متوجه میشی زمینه فعالیت این سایت تو چه زمینه ای است .

البته در بخش نظرات هرجور مطلبی میشه پیدا کرد که نمیتونه ملاک باشه . @};-
نقل قول کردن
-3 #1112 kratos 1391-12-05 20:14
به نقل از توکل:
با سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم
میخام بدانم موضوع سایت در مورد چیه


در مورد هر چیز به جز مهدویت
نقل قول کردن
0 #1111 توکل 1391-12-05 18:57
با سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم
میخام بدانم موضوع سایت در مورد چیه
نقل قول کردن
+2 #1110 حسین 1391-12-05 18:52
رئیس جمهور احمدی نژاد:
ولایت فقیه حلقه اتصال با بقیه الله است



- جمعی از جوانان حامی دولت در حاشیه مراسم سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد در سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی که سه شنبه شب در کنار آب‌های خلیج فارس در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار شد در دیداری صمیمانه ایشان را در جریان آخرین فعالیت‌های رسانه‌ای حامیان دولت قرار دادند. به گزارش سایت امتداد مهر، این جوانان که از وبلاگ‌نویسان حامی دولت بودند از دکتر احمدی‌نژاد خواستار ارائه راهبرد برای حامیان دولت و وبلاگ‌نویسان بعد از بیانات اخیر امام خامنه‌ای شدند که دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ چنین گفتند: سلام مرا به همه بچه ها برسانید و به آنها بگویید همگی تابع ولایت فقیه باشید. ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه‌الله الاعظم است، همانطور که قبلا هم گفته ام زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام عصر(عج) است، این فشارها کوتاه‌مدت خواهد بود به زودی وضعیت دگرگون خواهد شد، صبر صبر، بهار نزدیک است.
لینک خبر
www.khorshidnews.org/?mod=index&np=188
نقل قول کردن
+4 #1109 بچه مثبت/مهرداد 1391-12-05 16:03
دهه فجر در محیط مترو تهران





خداوکیلی بعد رفتن محسن هاشمی از مترو تهران ؛ محیط مترو خیلی مذهبی تر و معنوی تر شده ...
نه؟؟؟

عکس از: مهرداد/ بچه مثبت در تاریخ 91.11.25
نقل قول کردن
+3 #1108 سعاح 1391-12-05 14:36
به نقل از v:

سلام برادر سعاح عزیز شما همیشه برای امثال من الگو بوده اید خواستم هم ارادتم رو به شما ابراز کنم وهم کامنت زیبای شما رو تکرار کنم تا خودم از شما یاد بگیرم
زنده باشی برادر البته عزیز تر از برادر

سلام برادر عزیز
ممنونم از حسن نظر شما وگرنه منو چی به الگو بودن امثال شما دوستان خوب۔ @};-

چرا دلم مدام تکرار میکند که دیگر دیر نیست؟
نقل قول کردن
+2 #1107 يا مغيث 1391-12-05 14:11
به نقل از سعدالدین:

این رو یکی دیگه از دوستان مطرح کرد و مشتاقم رویای صادقانه ایشان را بشنوم شاید در شب جمعه اینده یا پایان سال اتفاقی نوید دهنده رخ دهد ان شاء الله

ببخشيد حق با شماست اگر اين بار اشتباه نكنم، كاربري با نام «علي» درمورد آن رؤياي صادقه مربوط به جمعه شب صحبت كرده بود.
نقل قول کردن
+5 #1106 v 1391-12-05 13:56
به نقل از سعاح:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

سلام دوستان باصفا

انترنت در دسترس نبود و الان به کامنت قبلیم رو دیدم۔ اجازه دهید یه مطلب راجع به آقای پناهیان بیان کنم۔

کامنت بنده گرائش بیشتری به سوء ظن داشت تا حسن ظن۔ ولی بعدا فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که ما خدائی نکرده چیز بدی از قبیل باندبازی، اختلاس، تجمل گرائی وغیره رو از ایشان سراغ نداریم۔ بلکه برعکس ولایت پذیری و خدمات ایشان برای تشویق به انتظار و ظهور به مراتب بیشتر از برخی مبشران هست۔

پس چرا به بهانه ی بعضی از حرفهاشون که شاید بنده بد متوجه منظورشان شده باشم ایشان رو مورد سوء ظن قرار دهیم۔
امیدوارم ایشان جزو یاوران خاص حضرت روحی و ارواحنا له الفداء باشند، انشاء الله۔

از دوستانی که به بنده با امتیازات منفی تذکر دادند صمیمانه تشکر میکنم و از خداوند میخواهم اگر آن کامنت بنده رو با عنوان اهانت به یکی از یاران خاص حضرت روحی و ارواحنا له الفدا در نامه اعمالم نوشته باشند عذرم رو بپذیرد و منو ببخشد۔ همچنین خود آقای پناهیان بنده رو حلال بفرمایند۔

ما روزگار سختی رو داریم میگزرانیم۔ خداوند به ما رحم فرماید وعاقبت بخیر کند بحق محمد و آل محمد علیهم السلام۔ آمین

سلام برادر سعاح عزیز شما همیشه برای امثال من الگو بوده اید خواستم هم ارادتم رو به شما ابراز کنم وهم کامنت زیبای شما رو تکرار کنم تا خودم از شما یاد بگیرم
زنده باشی برادر البته عزیز تر از برادر
نقل قول کردن
+5 #1105 v 1391-12-05 13:54
به نقل از میلانی:

بنده در منزل خودم نشستم، با امکانات خودم دارم حقه بازی های شما را رو می کنم =))

بچه ها فرار کنیم که میلانی الان همه حقه های ما رو رو میکنه !
میلانی چیزی به اسم محاسبه نفس به گوشت خورده اگه نخورده کامنت برادر سعاح رو بخون و از یک غیر آخوند یاد بگیر که چگونه جزو خواص باشی
نقل قول کردن
+4 #1104 مجتبی قدیم 1391-12-05 13:08
ناهار کاری احمدی‌نژادولاری جانی‌ها دربهارستان

روسای سه قوه ظهر امروز در بهارستان گرد هم می آیند تا ضمن صرف ناهار در کنار یکدیگر در راستای تعامل بهتر درخصوص مسائل روز و نحوه تصمیم گیری ها با هم گفتگو کنند.



eghtesadonline.com/.../...
نقل قول کردن
+8 #1103 سعاح 1391-12-05 13:01
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

سلام دوستان باصفا

انترنت در دسترس نبود و الان به کامنت قبلیم رو دیدم۔ اجازه دهید یه مطلب راجع به آقای پناهیان بیان کنم۔

کامنت بنده گرائش بیشتری به سوء ظن داشت تا حسن ظن۔ ولی بعدا فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که ما خدائی نکرده چیز بدی از قبیل باندبازی، اختلاس، تجمل گرائی وغیره رو از ایشان سراغ نداریم۔ بلکه برعکس ولایت پذیری و خدمات ایشان برای تشویق به انتظار و ظهور به مراتب بیشتر از برخی مبشران هست۔

پس چرا به بهانه ی بعضی از حرفهاشون که شاید بنده بد متوجه منظورشان شده باشم ایشان رو مورد سوء ظن قرار دهیم۔
امیدوارم ایشان جزو یاوران خاص حضرت روحی و ارواحنا له الفداء باشند، انشاء الله۔

از دوستانی که به بنده با امتیازات منفی تذکر دادند صمیمانه تشکر میکنم و از خداوند میخواهم اگر آن کامنت بنده رو با عنوان اهانت به یکی از یاران خاص حضرت روحی و ارواحنا له الفدا در نامه اعمالم نوشته باشند عذرم رو بپذیرد و منو ببخشد۔ همچنین خود آقای پناهیان بنده رو حلال بفرمایند۔

ما روزگار سختی رو داریم میگزرانیم۔ خداوند به ما رحم فرماید وعاقبت بخیر کند بحق محمد و آل محمد علیهم السلام۔ آمین
نقل قول کردن
+7 #1102 عباس محمدی 1391-12-05 12:58
به نقل از میلانی:

بنده در منزل خودم نشستم، با امکانات خودم دارم حقه بازی های شما را رو می کنم =))


قبول باشه . حق حقوق مفت میرسه دیگه :)) بعد میگی ما جیره خوره هستیم .

پول یا مفت بهت میدن که در راه رضای هاشمی و .... فعالیت کنی :-& ترجمه متون ایتالیایی که درآمدی نداره . نون اربابات برکت بیشری داره .....
نقل قول کردن
-4 #1101 میلانی 1391-12-05 12:08
به نقل از عباس محمدی:

چرچیل درسته =))

تو وقت اداری با امکانات بیت المال از حق X( دفاع میکنی ؟؟؟

بنده در منزل خودم نشستم، با امکانات خودم دارم حقه بازی های شما را رو می کنم =))
نقل قول کردن
+3 #1100 عبد 1 1391-12-05 11:57
به نقل از خادمی:
برای تطابق بعضی از نشانه های ظهور با حوادث یا افراد یا بقولا مصداق سازی، باید قرینه یابی کنیم و ببینیم معصوم(ع) نشانه ای را در کدام شهر بیان فرمودند که ویژه آن منطقه می باشد. اگر بصورت صحیح این احادیث را بررسی و قرینه یابی کنیم . آن وقت میشود زمان ظهور را مشخص نمود. من از حدیث معروف مرگ عبدالله پادشاه عربستان قرینه یابی نموده و حدس زدم حداکثر زمان ظهور 4نهایت پنج سال است. عنایت کنید:

امام صادق(ع) فرمود: هرکس مرگ عبدالله را تضمین کند، نفرمود اطلاع دهد. یعنی اخبار زیادی در خصوص مرگ و تکذیب ان شایع می شود....! برادران چند بار تا حالا گفتند عبدالله مرده؟

آن حضرت فرمودند : پس از مرگ او بر سر قدرت نزاع می شود و امر پادشاهی برای کسی بصورت طولانی حاصل نمی شود! الآن که دقت می کنیم اوضاع شاهزادگان و دربار عربستان و رقابتها را ملاحظه می کنیم، میبینیم که فرمایش معصوم مو نمی زند. حتی دوستان دشمنان غربیان، همه اعتراف و پیش بینی می کنند که نزاع خو.نینی بعد از مرگ عبدالله واقع خواهد شد و حکومت سعودی از هم پاشیده خواهد شد

امام(ع) فرمودند:این امر مدت طولانی دوام نخواهد یافت که فرج حاصل خواهد شد! اگه خوب دقت کنیم مشاهده میشه که بوسیله پولها و مزدوران عربستان با تجهیز سلفیان و و وهابیون جلوی حرکت مردم بخصوص شیعیان گرفته شده. تصور کنید وقتی آل سعود سقوط کنه چه اتفاقی بیفته

حالا این عبد الله کی میمیره؟ زیاد مراقبت کنن دار و دوا و اینجور چیزا بهش بدن فوق فوف فوقش دو ساله دیگه بمونه. بعدش هم که امام صادق(ع) فرمود: زیاد طول نمی کشه

حالا میشه پیش بینی کرد؟
اونوقت اگه کسی وقت تعیین کرد، باید تکذیبش می کردیم الآن برعکس شده اگه کسی گفت خدا میدونه و یا ممکنه سالهای دور ظهور کنه باید تکذیبش کرد.
ا


با سلام بر دوستان عزيز

البته به نظر اينجانب به احتمال زياد عبد الشيطان سال قبل مرده است و اينها بدل هستند شايد سلمان سومين پادشاه بعد از عبد الشيطان باشد كه طبق روايت پنج پادشاه بعد از او در عربستان خواهد بود كه كمتر از يكسال حكومت مي كنند
ضمنا ظهور طبق روايت ناگهاني خواهد بود
اما تعيين وقت دقيق در حال حاضر تا خروج علني سفياني مردود است و شايد ظهور به حدي ناگهاني باشد كه هيچ تعيين وقتي بعد از سفياني نيز درست نباشد.
zz:
نقل قول کردن
+6 #1099 عباس محمدی 1391-12-05 11:44
به نقل از میلانی:
مبدء این نماد شیطانی، چورچیل ملعون بود، و جای تأسف دارد که رئیس جمهور کشورمان استفاده ی مفرطی از این نماد می کند...

با عرض پوزش اصلاح می کنم "مبدع" صحیح است نه "مبدء"

چرچیل درسته =))

تو وقت اداری با امکانات بیت المال از حق X( دفاع میکنی ؟؟؟
نقل قول کردن
+3 #1098 علی 1391-12-05 11:44
عن حذیفة قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم إذا خرجت السودان طلبت العرب ینکشفون حتى یلحقوا ببطن الأرض أو ببطن الأردن ، فبینما هم کذلک إذ خرج السفیانی بستین وثلاثمائة راکب ، یأتی دمشق .....(کتاب عقد الدرر فی أخبار المنتظر الحدیث رقم 128)

وعن حذیفة الیمانی عن جابر الأنصاری عن النبی صلى الله علیه وآله وسلم انه کان ذات یوم جالسا بین أصحابه إذ هبط علیه جبرائیل علیه السلام فقال : السلام یقرؤک السلام ویخصک بالتحیة والإکرام بالسلام فقال النبی صلى الله علیه وآله وسلم ، یا أخی جبرائیل وما السلام ، قال هی الخمسة الأنهر سیحون وجیحون والفراتان ونیل مصر، وقد جعلت هذه الخمسة الأنهر لک ولأهل بیتک وشیعتک ویقول وعزتی وجلالی کل من شرب منها قطرة واحدة وقام الخلائق للحساب یوم الحساب ، لن أدخل الجنة أحدا إلا من رضیت عنه وجعلته من مائها فی حل ، فعند ذلک تهلل وجه النبی صلى الله علیه وآله وسلم وقال ، یا أخی لوجه ربی الحمد والشکر فقال له جبرئیل ، أبشرک یا رسول الله بالقائم من ولدک لا یظهر حتى یملک الکفار الخمسة الأنهر فعند ذلک ینصر الله أهل بیتک على أهل الضلال ولم یرفع لهم رایة أبدا إلى یوم القیامة ، فسجد النبی صلى الله علیه وآله وسلم شکرا ، وأخبر المسلمین وقال لهم ، بدأ الإسلام غریبا وسیعود کما بدأ ، فسئل عن ذلک فقال ، هی الخمس الأنهر التی جعلها الله لنا أهل البیت وهی سیحون وجیحون والفراتان ونیل مصر ، إذا ملکت الکفار الخمس ملک الإسلام شرقا وغربا ، وذلک الوقت ینصر الله أهل بیتی على أهل الضلال ولم یرفع لهم رایة أبدا إلى یوم القیامة . (الملاحم والفتن لابن طاووس)
نقل قول کردن
+9 #1097 YaAli 1391-12-05 11:38
بهونه قنوت من ....






اینهمه انتظار روا نیست ....

اللهم عجل لولیک الفرج ...
نقل قول کردن
+9 #1096 رایحه ظهور 1391-12-05 11:36
سلام و درود

مقاله جدید سایت به عنوان


نگاهی به 18 نشانه ی بسیار نزدیک بودن ظهور / خورشید من برآی که وقت دمیدن است!




u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1081:18-&catid=77:1389-04-03-20-24-30

منتشر شد @};-
نقل قول کردن
+8 #1095 v 1391-12-05 11:28
به نقل از میلانی:
مبدء این نماد شیطانی، چورچیل ملعون بود، و جای تأسف دارد که رئیس جمهور کشورمان استفاده ی مفرطی از این نماد می کند...

با عرض پوزش اصلاح می کنم "مبدع" صحیح است نه "مبدء"

میلانی باز کار عوامانه از فاضلی چون شما بسیار بعید است بگذارید این کارهای عوامانه را بچه های عوام انجام دهند و از آخوند محترم ودانشمندی مثل شما بسیار بعید است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد