رایحه ظهور

اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان/وقتی بازار اتهام و تخریب پررونق است!

امروز ظهر یکی از دوستان تماس گرفت و خبری داد که در ابتدا بیشتر خنده دار و مضحک می نمود اما متاسفانه  بعد از پیگیریهای بعدی این خبر تلخ واقعیت داشت ، خبر انتشار تصویری بود که رسانه های بداخلاق و فارغ از هرگونه تعهد و انصاف از حضور بنده در مراسم دیروز سخنرانی دکتر لاریجانی منتشر کرده بودند و به طور ضمنی و بطرز ماهرانه ای در نظر داشتند تا اعتراض مردمی صورت گرفته در مراسم دیروز را سازماندهی شده از قبل و توسط یاران احمدی نژاد نشان داده و تصویر بنده را سندی بر این مدعا نشان دهند...

» ابتدای نظرات (824)

ضعف استدلال و بی منطقی این عملکرد  خبری نادرست آنقدر واضح است که نیازی به توضیح نیست ، سخن در اینجاست که این فضای رسانه ای نامیمون و غیراسلامی تا کی و کجا ادامه خواهد یافت؟ چرا برخی از اهل رسانه که باید در  رسالت عظیم خود امین باشند تا این حد به این امانت بزرگ خیانت می کنند و حق و باطل را ممزوج می نمایند؟

متاسفانه در خبر مذکور ، تیتر و مطلب طوری انتخاب شده است که به خواننده چنین القاء می کند که بنده در مراسم مذکور صحنه گردان اصلی بوده ام و دهها کفش پرتاب شده توسط بنده بوده و یا .... در حالی که بنده به همراه فرزندم از اول تا آخر مراسم از جای خود حتی حرکت نکردم.

اما این قصه سر دراز دارد و ظاهراً این رسانه های غوغاسالار دیواری کوتاهتر از دیوار ما پیدا نمی کنند ، بنده حدود 2 سال قبل بر اثر تخریبها و فضا سازیها و تهمتهای ناجوانمردانه همین سایتها و روزنامه ها به مدت 40 روز در بازداشت بودم با تهمتهای عجیب و غریبی چون دریافت پولهای کلان ، ارتباط با جریان کذایی انحرافی و ...

بازجویی های بنده در طی 40 روز و 10 روز ، کاملاً مشخص کرد که تهمتهای وارده تا چه اندازه پوچ و بی اساس بوده و تولید و تکثیر فیلم مذکور صرفنظر از میزان صحت و نقدهای وارده بر آن کاری کاملاً اعتقادی و شخصی بوده است و بنده هیچ گونه ارتباطی با هیچ گروه و حزبی نداشته ام ، در حالی که اینجانب در سالهای 78 الی 81 که در کوی دانشگاه تهران دانشجو بودم ، مدیرمسئول نشریه "رایحه ظهور" بوده ام که در نمازجمعه قم و تهران و برخی هیئات مذهبی توزیع می شد ، کاری که تنها و تنها از عشق و علاقه نشات می گرفت زمانی که نه احمدی نژادی بود و نه مشایی و نه چیزی که دستاویز رسانه ها قرار گیرد.

آری متاسفانه این رسانه های هوچیگر تنها چیزی که برایشان مهم نیست ، آبرو و حرمت افراد است ، براساس شنیده ها تهمت می زنند ، توهین می کنند و حکم صادر می نمایند ، همان مدل بروز شده ی پیرزنهای قدیمی که در ابتدا می گفتند " اینطور میگن ، گناهش بر عهده ش گوینده اش باشه! " و با این جمله به زعم خود با خیال راحت و فارغ از احساس هر گناه ، هر تهمتی را به هرکسی می زدند.

دوستان رسانه ای بی انصاف با وجود اینکه خوب می دانند علی رغم گذشت 2 سال از بازداشت ، کوچکترین جرمی برای بنده اثبات نشده است همچنان به رویه غلط خود بر اساس شنیده ها و تهمتها ادامه می دهند ، زمانی که بنده در پایان 8 حضور حماسی و افتخارآمیز رئیس جمهور محترم بعنوان یک مسلمان وظیفه خود دانستم که از رئیس جمهور عزیز که حقاً و انصافاً نام امام زمان(عج) را در مجامع بین اللمللی بلند کرده است ، تشکر وقدردانی کنم ، این رسانه ها بهانه جو با انتشار تصویری از بنده همراه با تیتری هدفدار اینگونه وانمود کردند که ارتباط پشت پرده ای بین ما و اطرافیان رئیس جمهور وجود دارد و به نوعی بنده را به مزدوری متهم نمودند.

و اینک نیز تصویری از حضور اینجانب در مراسم 22 بهمن امسال دستاویز قرار گرفت تا بار دیگر تهمت و توهم دیگری به جامعه منعکس گردد ، در حالی که بنده در لبیک به فرمان نائب امام زمان(عج) حضور در این مراسم را تکلیف خود دانسته و امسال نیز به همراه فرزندم چون سالهای گذشته ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ، در مراسم سخنرانی آقای لاریجانی نیز حضور یافتم.

برای اینکه دل این رسانه ها اندکی شاد شود و بدانند در کار خود موفق بوده اند و  برای اینکه اندکی از غم دل خود بگویم :

زمانی در حرم مطهر بی بی حضرت معصومه(س) جوانی دانشجو وقتی مرا شناخت ، با تعجب پرسید ، شایع شده که شما عامل موساد بوده اید و به اسرائیل فرار کرده اید!

یا آن روحانی جوانی که بعد از دیدن بنده ، با حیرت پرسید ما شنیده ایم که این فیلم را منافقین ساخته اند! یا آن دیگرانی که به علت جو رسانه ای تخریبی با انبوه تهمتها ، فکر می کردند که ما عامل وهابیت و بهاییت و فراماسونری هستیم و با اندک صحبت و توضیح به پوچ بودن تهمتهای وارده پی می برند.

آری برادران خوشحال باشید که توانسته اید تنها بر اساس شنیده ها و حدسیات و فرضیات آبروی انسانی را ببرید و او را در انظار مردم خوار و خفیف کنید ، تا جایی که عده ای در روز 22 بهمن سال گذشته بر در منزل ما شعار مرگ بر منافق سر دادند!

اما بدانید که این دردها ، تخریب ها ، تهمتها ، زجرها و تحقیرها برای بنده و کسانی که در این راه هستند ، شیرین است ، از این غم ها و دردها و تخریب ها به مولایم شکوه می کنم و شکایت شما را به درگاه آن مهربان می برم.

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم. که در مرام ما کافریست رنجیدن...

اَللَّهُمَّ إِنّا نَشْکُو إِلَيْکَ فَقْدَ نَبِيِّنا وَغَيْبَةَ وَلِيِّنا وَشِدَّةَ الزَّمانِ عَلَيْنا وَوُقُوعَ الفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ الأَعْدآءِ عَلَيْنا وَکَثْرَةَ عَدُوِّنا وَقِلَّةَ عَدَدِنا.

منتظر باشید تا روزی که خورشید آشکار خواهد شد و پرده ها خواهد افتاد و حقایق روشن خواهد گردید ...

...................

پ .ن :

بنده برای گرفتن بهانه و فرصت تخریب از این رسانه ها ، چند روز قبل علی رغم میل باطنی خود در مراسم استقبال دکتر احمدی نژاد هنگام بازگشت از حماسه بزرگ مصر شرکت نکردم زیرا می دانستم که عده ای با دوربینهای آماده در این مراسم به دنبال اثبات فرضیه های نادرست خویش هستند، اما غافل از آنکه آنها حتی از عمومی ترین و مردمی ترین مراسم نیز نخواهند گذشت! بازار دروغ و تهمت و تخریب داغ است و فعلاً کسی پاسخگو نیست ، وعده ما روزی که احکم الحاکمین خود قضاوت خواهد کرد...

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #824 hossin 1392-04-07 23:47
[quote name="حسين"]خدا وند عاقبت همه را ختم بخير كند
مي دونم مطرح كردن اين مسئله در اينجا بي ربطه چون اكثر سايتهاي كه نسبت به احمدي نژاد بدگويي مي كنند وقتي نظر مي ديم آنرا منتشر نمي كنند بهتر ديدم نظرم را اينجا مطرح كنم تا منتشر بشه .
در خصوص آقاي روحاني سيد حسن روحاني (بله يادش رفته بود بگه سيده) كه بيان داشتند مي خواهند قفل هاي كه هشت سال بر درهاي مردم زدند را باز كنند .بهتر بود حداقل يكدفعه هم شده راستي مي گفتي چه كساني قفل بر در خانه اين ملت زدند كساني كه در 8 سال حكومتشان (نه خدمت)درب استخدام هاي دولتي را بستند و عده زيادي را نيز از كار بركنار كردند با اون افساد طلبي (نه اصلاح طلبي) زن و دختر مردم را به اسم آزادي از راه بدر كردند و اونها را در كشورهاي عربي به بردگي فرستادن سرمايه و اقتصاد اين ملت شهيد داده را اختصاصي سازي كردند و كار برجسته اي كه الان بخواهند به او ببالند در كارنامه شان ندارند فتنه 88 را طراحي و رهبري كردند و حتي غرورشان به آنها اجازه نداد يك معذرت خواهي كوچكي از اين ملت بكنند ووو هاي فراون
اون قفل ها را باز مي كردي حداقل اگر مي خواهي در مورد احمدي نژاد و دولتش كاري انجام بدي قفل دهانش را باز كن تا او در مورد نامحرمان اين ملت هرچه دارد بگويد تا مردم فهيم ايران اطلاعات و آگاهيشان بيشتر بشود. كه مطمئن هستم و نيستم اگر اين كار را انجام مي دادي در راي ملت تاثير گذار بود .قفلهاي واقعي را كساني بر زندگي مردم زدند كه با بيت المال مردم سزمايه دار شدند و از حدود يكسال قبل با فشار آوردن به ملت شريف مي خواستند كاري كنند كه مردم حتي پاي صندوق هاي راي نيايند ولي كور خواندند با تدبير مقام معظم رهبري كه چند سالي است با توجه به موقعيت مملكت سال را نام گذاري مي كنند(سالي كه داشتند مردم را از اهلبيت جدا مي كردند سال پيامبر اعظم سال امام علي و ) اين سال را سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ناميدند و مردم حماسه سياسي خلق كردند وكه اگر بيشتر از كار آقايان باخبر بودند سياسي تر مي شد و متوجه می شدید چه کسی رای می آورد آقا در صحبت هایشان گفتند به کسی رای بدهید که آمریکائیها از آمدنش خوشحال نشوند کو گوش شنوا قفل ها کار خودش را کرده بود بله خدا عاقبت این ملت را ختم بخیر کند خوشبختانه خیلی ها معتقد به امام زمان هستند و اعتقادشان این است که کشور متغلق به امام زمان (عج)است و خودش نگهبان این کشور است .ان شاالله نقشه خیلی ها بر آب خواهد بود و طولی نخواهد کشید همه چیز مثل روز برای مردم روشن خواهد شد. حافظ علیه الرحمه سروده است
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند
من ارچه در نظر یار خاکسار شدم رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند
این شعر می تواند زبان حال احمدی نژاد نیز باشد.
نقل قول کردن
+1 #823 حسين 1392-04-07 02:53
خداوند عاقبت همه را ختم بخير كند
مي دونم مطرح كردن اين مسئله در اينجا بي ربطه چون اكثر سايتهاي كه نسبت به احمدي نژاد بدگويي مي كنند وقتي نظر مي ديم آنرا منتشر نمي كنند بهتر ديدم نظرم را اينجا مطرح كنم تا منتشر بشه .
در خصوص آقاي روحاني سيد حسن روحاني (بله يادش رفته بود بگه سيده) كه بيان داشتند مي خواهند قفل هاي كه هشت سال بر درهاي مردم زدند را باز كنند .بهتر بود حداقل يكدفعه هم شده راستي مي گفتي چه كساني بر در خانه اين ملت زدند كساني كه در 8 سال حكومتشان (نه خدمت)درب استخدام هاي دولتي را بستند و عده زيادي را نيز از كار بركنار كردند با اون افساد طلبي (نه اصلاح طلبي) زن و دختر مردم را به اسم آزادي از راه بدر كردند و اونها را در كشورهاي عربي به بردگي فرستادن سرمايه و اقتصاد اين ملت شهيد داده را اختصاصي سازي كردند و كار برجسته اي كه الان بخواهند به او ببالند در كارنامه شان ندارند فتنه 88 را طراحي و رهبري كردند و حتي غرورشان به آنها اجازه نداد يك معذرت خواهي كوچكي از اين ملت بكنند ووو هاي فراون
اون قفل ها را باز مي كردي حداقل اگر مي خواهي در مورد احمدي نژاد و دولتش كاري انجام بدي قفل دهانش را باز كن تا او در مورد نامحرمان اين ملت هرچه دارد بگويد تا مردم فهيم ايران اطلاعات و آگاهيشان بيشتر بشود. كه مطمئن هستم و نيستم اگر اين كار را انجام مي دادي در راي ملت تاثير گذار بود .قفلهاي واقعي را كساني بر زندگي مردم زدند كه با بيت المال مردم سزمايه دار شدند و از حدود يكسال قبل با فشار آوردن به ملت شريف مي خواستند كاري كنند كه مردم حتي پاي صندوق هاي راي نيايند ولي كور خواندند با تدبير مقام معظم رهبري كه چند سالي است با توجه به موقعيت مملكت سال را نام گذاري مي كنند(سالي كه داشتند مردم را از اهلبيت جدا مي كردند سال پيامبر اعظم سال امام علي و ) اين سال را سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ناميدند و مردم حماسه سياسي خلق كردند وكه اگر بيشتر از كار آقايان باخبر بودند سياسي تر مي شد و...
نقل قول کردن
+1 #822 علی 1392-02-21 18:27
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
+1 #821 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:33
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
+2 #820 محمد 1392-01-29 23:06
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #819 علی 1392-01-19 12:23
سلام
چند روزی بود که به سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی نرفته بودم.
توی این چند روز کولاک کرده:
مطلب اول:

«محسن شیرازی؛ سرباز مطیع ولایت»
خیلی اتفاقی دنبال مطلب خاصی هم نبودم ولی توی اینترنت سرچ کردم محسن شیرازی تو بخش امیج ها یک مطلب پیدا کردم که خیلی برای خودم جالب بود اونم عکس محسن شیرازی در دیدار جوانان قم با مقام معظم رهبری در شبستان حضرت امام خمینی (ره) قم در تاریخ 4/8/1389 بود که این طلبه بسیجی با چه عشق و علاقه ی خاصی در حال ابراز ارادت به امام خامنه ای است.



لینک این مطلب در این سایت:
نقل قول:
برایم جذاب شد ببنیم داستان چیست؟

در اینترنت سرچ کردم و چند تا سایت رو پیدا کردم از آنجا برایم جالب تر شد که منبع انتشار این عکس ها خود سایت حضرت آقا بود.

لینک این مطلب در سایت آقا:
نقل قول:
عکس ها:

farsi.khamenei. ir/ndata/news/1 0441/C/13890804 _0610441.jpg


نقل قول کردن
+1 #818 بهار دلها 1391-12-12 22:52
سلام برادر!
خسته نباشید! شیاطین با همه نیرو وارد شدند! این خود نشان از نزدیکی ظهور است! چرا که در برخی روایات اشاره شده با ظهور آقا عج شیطان محاکمه و اعدام خواهد شد، شاید شیطان عمر خود را رو به اتمام می بیند چنین بر آشفته شده است و به هر دری می زند تا ظهور را به تاخیر اندازد، ولی به لطف الهی، سید علی مظلوم و مقتدر همه نقشه ها را بر هم می زنند و انشاء الله احمدی نژاد بیش از این ها هوشمندانگی به خرج خواهند داد و همچون مالک اشتر علی ع، گره ها را خواهند گشود!
نقل قول کردن
0 #817 نوشتارها 1391-12-03 23:41
mshali.blogfa.com/post-218.aspx
وقتي كه به دستور امام راحل شهيد صياد به جرم رفتار غيرقانوني توبيخ شد !
نقل قول کردن
0 #816 شادی 1391-12-02 11:11
إنا لله و إنا إلیه راجعون

آیت الله خوشوقت به ملکوت اعلی پیوست



تفسير صراط مستقيم

خداوند راهي را براي بندگان مشخص كرده تا با پيمودن آن به كمال برسند و آن بندگي و صراط مستقيم و أن اعبدوني هذا صراط مستقيم. از اول بلوغ ما بايد بنده صالح خدا باشيم. خداوند همه پيامبران را نيز عبد و بنده صالح خود تربيت و مبعوث مي‌كند تا به مردم اين معنا را ياد دهند و آن‌ها را بنده تربيت كنند. خداوند در قرآن اطاعت از سه فرمان را واجب كرده:

1. اطاعت از فرمان خود خدا

2. اطاعت از فرامين پيامبر، و من يطع الرسول فقد أطاع الله

3. اطاعت از اولي امر، كساني از خود شما كه شما حق دارند فرمان بدهند.

اين سه فرمان امروز در رساله‌هاي عمليه آمده است. اطاعت اين سه فرمان دنيا و آخرت را آباد مي‌كند.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #815 شادی 1391-12-01 18:20
حامیان اسفندیار رحیم مشایی بخوانند:

«امتحان احمدی نژاد و احمدی نژادی ها»


در خصوص دکتر احمدی نژاد باید قبول کنیم که آقای رئیس جمهور در این مورد خاص اشتباه کرده اند و باید نسبت به جبران این اشتباه خودشان اقدام کنند. ما احمدی نژادی ها، جناب دکتر احمدی نژاد را به خاطر این قبول داشته و داریم که ایشان همواره سرباز ولایت بوده و هستند و بنابه فرمایش خودشان که هیچوقت راضی به ناراحتی رهبری عزیز نبوده و نیستند؛ نباید به هیچ عنوان کاری بکنند که موجب ناراحتی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای بشوند. مقام معظم رهبری، امام عدل است و ولایتش همان ولایت رسول الله است. و ایمان داریم که دکتر احمدی نژاد و مهندس رحیم مشایی هم تا آخرین لحظه عمر شریف شان از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری خواهند کرد. و تا پای جان مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #814 شادی 1391-12-01 16:38
در وبلاگ: حامیان اسفندیار رحیم مشایی بخوانید:

«امتحان احمدی نژاد و احمدی نژادی ها»

بیشتر مشکل ما از منطق مطلق نگری است. یعنی فکر میکنیم با این انتقاد رهبری دیگر هیچ چیز از دکتر باقی نمانده و همه شخصیت ایشان و زحمات و افکارشان زیر سوال رفته است. این تصور به شدت غلطی است. بیش از اینکه این تصور ریشه در واقعیت داشته باشد ریشه در تحرکات مخالفان بی تقوای دولت دارد و اینکه برخی از حامیان دکتر احساس می کنند که مخالفان با توجه به این بیانات رهبری، سندی برای کوبیدن بیشتر دولت یافته اند اما حقیقت این است که در نگاه رهبری، دولت نه تنها در گذشته منحرف نبوده است و نه به دلیل این اقدامات منحرف شده است. انسان اشتباه می کند. حتی گناه کبیره میکند. عمل دکتر به بیان رهبری غلط بود. خلاف شرع و قانون بود و رهبری هم تذکر جدی دادند. اما مجموع اتفاقی که افتاد کلیت و گفتمان و جهت دولت را نفی نمی کند. بزرگترین سند بر موهوم بودن جریان انحرافی این است که رهبری با وجود گذشته دو سال از پروژه منحرف سازی دولت که توسط آقای «ه» کلید زده شد حتی یکبار هم از این لفظ استفاده نکرده اند و این بزرگترین ضربه به مدیران این پروژه و عوامل آن است.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #813 بنیامین 1391-11-30 12:49
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #812 شادی 1391-11-29 22:53
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #811 شادی 1391-11-29 19:37
متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد به مقام معظم رهبری:


بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

مقام معظم رهبري

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي، كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت.

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدي نژاد

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #810 شادی 1391-11-29 18:43
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)


جناب رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی!

عتاب حضرت آیت الله خامنه ای با آنکه مخاطب اصلی اش، رئیس جمهور عزیز، محبوب و انقلابی بودند؛ اما در این بین نمی شود، فتنه انگیزی ها و اقدامات نامناسب برخی نمایندگان در برگزاری جلسه استیضاح آقای شیخ الاسلامی را نادیده گرفت.

جناب رئیس مجلس! شما بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی مقام معظم رهبری، اقدام به انتشار بیانیه ای کردید، که ما نصایح مقام معظم رهبری را نصب العین قرار می دهیم!! و... اما این چنین پیام ها راه گشای مشکلات ملت و کشور نخواهد بود. چنان که جنابعالی در اولین انتقادی که حضرت آقا به مسئولین داشتند و صراحتا تاکید نمودند که بنده به سران قوا هشدار می دهم که اختلافات را کنار بگذارند و به فکر مشکلات مردم باشند؛ جنابعالی هم بیانیه صادر نمودید و هم در مجلس سخنرانی کردید که ما تابع ولی فقیه هستیم! ما نمایندگان! با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنیم!! و..... اما نهایتاً چطور عمل نمودید؟ دقیقا بعد از چند روز، بحث طرح سوال از رئیس جمهور در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد!! -که نهایتا با ورود شخص مقام معظم رهبری به این مسئله، پروژه طرح سوال از رئیس جمهور به شکست انجامید- بحث هدفمندی یارانه ها را کلا به تعطیلی کشاندید! استیضاح وزیر کار را اعلام وصول کردید! و.... جناب رئیس اینها مسائلی است که با آن بیانیه ها و این اقدامات تناقض دارد.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #809 شادی 1391-11-29 16:30
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)

جناب آیت الله آملی لاریجانی، رئیس محترم قوه قضائیه

شما به عنوان یک عالمی که اجتهادش مورد تایید رهبر معظم انقلاب می باشد، پیش ما عزیز هستید. اعتمادی که رهبری گرانقدر و بزرگوار نسبت به امانت داری، عدالت محوری و صداقت شما داشتند و به حسب همین خصوصیات اخلاقی و تعهدی که داشتید و دارید، شما را به ریاست قوه قضائیه انتخاب فرمودند؛ وظایف حضرتعالی را بسیار بزرگ و سنگین می کند. جناب آیت الله آملی لاریجانی؛ ما به عنوان حامیان حضرت امام سیدعلی خامنه ای، دکتر محمود احمدی نژاد و مهندس اسفندیار رحیم مشایی و به عنوان کسانی که همواره مدافع آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و حافظ انقلاب اسلامی بوده و هستیم، از شما انتظار داریم در بحث برخورد با هرگونه فساد اقتصادی، سیاسی و... به هیچ عنوان ملاحظه شخص، گروه، و یا افراد خاص را نداشته باشید. انتظار داریم در مقابل اتهامات کذب و شرم آوری که به دولت خدمتگزار و یاران صدیق ایشان -­در جهت منحرف نمودن دستگاه قضایی از اصل مسأله برخورد با دانه درشت های مفسد اقتصادی را دارند­- وارد شده، شدیداً مقابله نموده و با تامین امنیت لازم برای دولت مردان و فعالان اقتصادی، آنها را در انجام وظایف قانونی و الهی شان که همان خدمت رسانی به مردم شریف ایران و عمران و آبادی ایران عزیز است، یاری برسانید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان(*):

«­ چند سال قبل از اين، بنده درباره‌ى فساد اقتصادى، به رؤساى قوا نامه دادم. خب، با فساد اقتصادى مبارزه كنيد. به زبان گفتن كه مطلب تمام نميشود؛ عملاً با فساد مبارزه كنيد. هى بگوئيم مبارزه با فساد اقتصادى. خب، كو؟ در عمل چه كار شد؟ چه كار كرديد؟ اينهاست كه انسان را متأثر ميكند.­»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #808 شادی 1391-11-29 14:32
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)


***


جناب رئیس جمهور عزیز، آقای دکتر احمدی نژاد!

ما به عنوان حامیان گفتمان انقلاب اسلامی و حامیان دولت خدمتگزار از شما استدعا داریم؛ هشدار رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داده و با تبعیت کامل از فرمایشات امام خامنه ای، اجازه ندهید قلوب میلیون ها بسیجی و دوستداران انقلاب اسلامی ایران و تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان و موحدان این چنین به درد بیاید تا آنجا که رهبری عزیز شخصاً شما را متوجه کار اشتباه تان سازد.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #807 حسین 1391-11-29 03:33
احمدی نژاد حرفش حق بود اما روشش قانونی و شرعی نبود فساد هست کم هم نیست برای همین هم رهبری فرمودند.
لاریجانی و مجلس حرفشان و فعلشان ناحق، اما در پوشش قانون
این مسئله دور باطل این سالهاست.
در زمانه ی فشارهای گوناگون اقتصادی و سیاسی به نظام از داخل و خارج، آقا با هر تحلیلی که دارند با این کار یک پوئن مثبت دادند به جریان لاریجانی و هاشمی.فشارها زیاد است به رهبری. امید آفرین بودن کار رهبری در نامه لاریجانی و سپاسگذاری او از آقا نشان دهنده این موضوع است.
به فایل اول منتشره مهدی هاشمی دوباره رجوع کنید که فشار به رهبری را توسط جریان احزاب چپ و راست تنها راه کم هزینه و پرثمر تجربه شده می داند،
روایت شریف (روح زمانه) و روایات دیگر این مسئله را در سیره اهل بیت نشان میدهد که گاهی برای نجات باب ها(نزدیکترین افراد آگاه به اسرار سیاسی اهل بیت) یا وکلا(نماینده باب) امام درمقابل جمعی آنها را تقبیح و لعن کردند و در خفا تایید.
قرینه اینکه بیانات امروز رهبری به کلی متفاوت بود با سیره و بیاناتشان تا چندی پیش درباره دو طرف این اختلاف. اقا که تحلیلشان یک روزه عوض نشده.
نقل قول کردن
+6 #806 شادی 1391-11-28 11:08
دفاع مظلومانه دکتر احمدی نژاد از مولایش امام خامنه ای:

* آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.

* خدمت آقا هم عرض کردم: "ما هیچ ادعایی نداریم و اگر شما اجازه بفرمایید این مدت زمان باقی مانده را انجام وظیفه کنیم، وگرنه می رویم می نشینیم خانه و خودم با مردم صحبت می کنم و اجازه نمی دهم یک نفر اقدامی بکند." خیلی راحت است، یک کیف وسایل من است، آن را بر می دارم و می روم و در دنیا اتفاقی نمی افتد. اینها فکر می کنند که خیلی مهم است که برسند به خیابان پاستور. خوب الان هم که سر کار هستید چه کار کردید؟ الان چه کاری برای نظام کردید و چه خدمتی انجام دادید؟

* من تنهای تنها هم بمانم این راه را خواهم رفت. این را بدانید، البته خدا را شکر تنهایی وجود ندارد. ولی مطمئن باشید اگر تک و تنها بمانم من یک کاغذ را که حق مملکت پایمال شود و ارزش ها زیر سوال برود امضا نخواهم کرد. چه تهمت ها به من زدند که اینها حجاب را قبول ندراند! دین را قبول ندارند! بهایی هستند! از یک طرف می گویند انجمن حجتیه اند و از طرف دیگر می گویند بهایی اند! هر چه می خواهند فحش می دهند.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+5 #805 شادی 1391-11-28 10:47
آنچه در حادثه قم گذشت، بدون شک صدای ملتی بود که در طول این سالها از اقدامات و لجن پراکنی های برخی سیاسیون و نمایندگان بی بصیرت به ستوه آمده بودند، نمایندگان و خواص بی بصیرتی که پیام ملت شریف ایران را در 9 دی بخوبی فهم نکردند - هرچند که به نظر نگارنده، اینها نه تنها اعتقادی به حماسه 9 دی ندارند، بلکه خودشان هیزم فتنه انگیزی هستند- متاسفانه در این واقعه آنچه که بیشتر احساس میشود، مظلومیت امام خامنه ای و رئیس دولت خدمتگزار دکتر احمدی­ نژاد بود. چرا که در طول سالهای اخیر، بالأخص در حوادث سال 88 و بعد از آن، در مقابل آنهمه توهین­ هایی که به مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و دکتر احمدی­ نژاد شد، کدام یک از مراجع آمدند –­البته منهای حضرت آیت الله نوری همدانی و برخی از بزرگان که به تعداد انگشتان دست هم نمی­رسد­- و این حادثه­ های اسف ­انگیز سال 88 را به این شدتی که از حاثه قم اعلام برائت! کردند، محکوم نمودند؟ کدام یک از مراجع درمقابل توهین های شرم آوری که به امام خامنه ای (ولی امر مستضعفین جهان) و رئیس جمهور -­عالی ترین مقام اجرایی کشور­- شد، اینطور برآشفتند و این حوادث و توهین ها به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را حرام عینی دانستند و محکوم کردند؟؟! و بیانیه ها صادر نمودند؟ متاسفانه، در طول این سال ها فضای کشور را طوری مدیریت کردند که توهین به مقامات عالی کشور همچون رهبری عزیز و دکتر احمدی نژاد، در لباس نقد و سوال!! نمونه بارز آزادی و دموکراسی معرفی شد، اما اعتراض مردمی در مقابل رئیس مجلس نه تنها محکوم و حرام اعلام شد، بلکه نمایندگان و مراجع، خواستار برخورد امنیتی با معترضین شدند!!

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+5 #804 شادی 1391-11-28 10:46
مهر امسال دکتر احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور حضور یافت و سخنان را مطرح کرد که بخشی از آنها منتشر شد ولی بخشهای بسیاری از آن تاکنون انتشار نیافته بود، روز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه حامیان دولت اسلامی در سالن اجلاس سران ، مسئولان برگزاری این جلسه در بسته ای فرهنگی اظهارات دکتر احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور را منتشر و در اختیار حامیان دولت اسلامی قرار داد.

• آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.

salmanonline313.blogfa.com/post/123
نقل قول کردن
+2 #803 کربلایی مهدی 1391-11-28 01:09
[quote name="جانباز از اصفهان"]/
متاسفانه شاهد این هستیم که اعتراض کنندگان به بی توجهان به سخنان و خواسته ولایت که که در قم کمر بستند برای دفاع از ولایت و ذرستی ها و مبارزه با نادرستی ها و بی ولایت های عملی مورد هجوم افراد به ظاهر عالم گشته اند ( کجایند آن علما ربانی)

دوستان نگاه کنید این حت الاسلام احمدی خاتمی چگونه یک جا می گوید متمردان از ولایت مورد منفور ملت هستند و در جای دیگر انزجار ملت قم را با یکی از این افراد عمل نا بخردانه . نادرست معرفی می کند خدا آخر و عاقبت ملت را با این وضع ختم به خیر کند

احمد خاتمی: مسئولی که با ولایت زاویه داشته باشد منفور مردم است

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم ایران همه مسئولان را با ولایت می‌سنجند و هر مسئولی که با ولایت باشد محبوب دل مردم است اما اگر کسی کمترین زاویه‌ای با ولایت داشته باشد از چشم مردم می‌افتد و منفور می‌شود.

وی در ادامه خطبه‌ دوم به حادثه قم و حرم حضرت معصومه (ص) در 22 بهمن اشاره کرد و آن را حادثه‌ای بسیار تلخ و ناروا دانست و گفت: اگر می‌خواهید وزن کار خود را ببینید به رسانه‌های بیگانه نگاه کنید.

آیت‌الله خاتمی افزود: در روز وحدت پیام تفرقه صادر کردند دومین مسئله این بود که این اتفاق در حرم حضرت معصومه (س)‌ اتفاق افتاد و حرم امامزاده‌ها محترم است چنین بداخلاقی‌هایی خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

خطیب امروز نماز جمعه تهران گفت: اینجاست که این حرکت دور از شأن انقلاب اسلامی بود قم پایگاه انقلاب است و نباید در آن چنین مسائلی به وقوع بپیوندد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: این درخواستی که از مقامات امنیتی، انتظامی و مقامات قضایی وجود دارد که با این مسئله کاملاً قانونی برخورد کنند که در نه قم و در هیچ کجای کشور شاهد چنین حوادثی نباشیم.

www.rajanews.com/detail.asp?id=150507[/quote
با سلام و درود به همه مبشران و منتظران ظهور

مولا علی (ع):
جاهل را نمیبینی مگر در حال افراط یا تفریط
جانباز جان ناراحت نباش مولا علی همه را معرفی کرده است و این ها از عوارض آخر الزمان است
نقل قول کردن
+3 #802 بنیامین 1391-11-27 21:24
آنچه در حادثه قم گذشت، بدون شک صدای ملتی بود (لینک؛ مشاهده فیلم + دانلود) که در طول این سالها از اقدامات و لجن پراکنی های برخی سیاسیون و نمایندگان بی بصیرت به ستوه آمده بودند، نمایندگان و خواص بی بصیرتی که پیام ملت شریف ایران را در 9 دی بخوبی فهم نکردند - هرچند که به نظر نگارنده، اینها نه تنها اعتقادی به حماسه 9 دی ندارند، بلکه خودشان هیزم فتنه انگیزی هستند- متاسفانه در این واقعه آنچه که بیشتر احساس میشود، مظلومیت امام خامنه ای و رئیس دولت خدمتگزار دکتر احمدی­ نژاد بود. چرا که در طول سالهای اخیر، بالأخص در حوادث سال 88 و بعد از آن، در مقابل آنهمه توهین­ هایی که به مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و دکتر احمدی­ نژاد شد، کدام یک از مراجع آمدند –­البته منهای حضرت آیت الله نوری همدانی و برخی از بزرگان که به تعداد انگشتان دست هم نمی­رسد­- و این حادثه­ های اسف ­انگیز سال 88 را به این شدتی که از حاثه قم اعلام برائت! کردند، محکوم نمودند؟ کدام یک از مراجع درمقابل توهین های شرم آوری که به امام خامنه ای (ولی امر مستضعفین جهان) و رئیس جمهور -­عالی ترین مقام اجرایی کشور­- شد، اینطور برآشفتند و این حوادث و توهین ها به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را حرام عینی دانستند و محکوم کردند؟؟! و بیانیه ها صادر نمودند؟ متاسفانه، در طول این سال ها فضای کشور را طوری مدیریت کردند که توهین به مقامات عالی کشور همچون رهبری عزیز و دکتر احمدی نژاد، در لباس نقد و سوال!! نمونه بارز آزادی و دموکراسی معرفی شد، اما اعتراض مردمی در مقابل رئیس مجلس نه تنها محکوم و حرام اعلام شد، بلکه نمایندگان و مراجع، خواستار برخورد امنیتی با معترضین شدند!!

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #801 بنیامین 1391-11-27 21:23
دفاع از حرم، یا ساکتین فتنه؟

- (حادثه قم، صدای انقلاب یا ضد انقلاب!!)


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+4 #800 جانباز از اصفهان 1391-11-27 21:00
/
متاسفانه شاهد این هستیم که اعتراض کنندگان به بی توجهان به سخنان و خواسته ولایت که که در قم کمر بستند برای دفاع از ولایت و ذرستی ها و مبارزه با نادرستی ها و بی ولایت های عملی مورد هجوم افراد به ظاهر عالم گشته اند ( کجایند آن علما ربانی)

دوستان نگاه کنید این حت الاسلام احمدی خاتمی چگونه یک جا می گوید متمردان از ولایت مورد منفور ملت هستند و در جای دیگر انزجار ملت قم را با یکی از این افراد عمل نا بخردانه . نادرست معرفی می کند خدا آخر و عاقبت ملت را با این وضع ختم به خیر کند

احمد خاتمی: مسئولی که با ولایت زاویه داشته باشد منفور مردم است

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم ایران همه مسئولان را با ولایت می‌سنجند و هر مسئولی که با ولایت باشد محبوب دل مردم است اما اگر کسی کمترین زاویه‌ای با ولایت داشته باشد از چشم مردم می‌افتد و منفور می‌شود.

وی در ادامه خطبه‌ دوم به حادثه قم و حرم حضرت معصومه (ص) در 22 بهمن اشاره کرد و آن را حادثه‌ای بسیار تلخ و ناروا دانست و گفت: اگر می‌خواهید وزن کار خود را ببینید به رسانه‌های بیگانه نگاه کنید.

آیت‌الله خاتمی افزود: در روز وحدت پیام تفرقه صادر کردند دومین مسئله این بود که این اتفاق در حرم حضرت معصومه (س)‌ اتفاق افتاد و حرم امامزاده‌ها محترم است چنین بداخلاقی‌هایی خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

خطیب امروز نماز جمعه تهران گفت: اینجاست که این حرکت دور از شأن انقلاب اسلامی بود قم پایگاه انقلاب است و نباید در آن چنین مسائلی به وقوع بپیوندد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: این درخواستی که از مقامات امنیتی، انتظامی و مقامات قضایی وجود دارد که با این مسئله کاملاً قانونی برخورد کنند که در نه قم و در هیچ کجای کشور شاهد چنین حوادثی نباشیم.

www.rajanews.com/detail.asp?id=150507
نقل قول کردن
-4 #799 میلانی 1391-11-27 19:41
"صراط" - اعتراض احمدی نژاد به فرایند احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات نظام پزشکی کشور و تاکید وی بر عدم برگزاری این انتخابات , این سوال را ایجاد کرده است که آیا محمود احمدی نژاد در حال تمرین برای اتخاذ موضعی مشابه در انتخابات آتی ریاست جمهوری است؟

به گزارش صراط، محمود احمدی نژاد در پاسخ به نامه رییس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور پیرامون فرایند بررسی صلاحیت متقاضیان شرکت در انتخابات نظام پزشکی، ضمن تایید غیر قانونی بودن برخی از رد صلاحیتها تاکید کرد چنانچه افرادی که از نظر وی بصورت غیر قانونی رد صلاحیت شده اند اجازه ورود به این اتخابات را پیدا نکنند ، برگزاری انتخابات خلاف قانون و از نظر او باطل است.

seratnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+1 #798 شادی 1391-11-27 19:28
12 مهر امسال دکتر احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور حضور یافت و سخنان را مطرح کرد که بخشی از آنها منتشر شد ولی بخشهای بسیاری از آن تاکنون انتشار نیافته بود، روز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه حامیان دولت اسلامی در سالن اجلاس سران ، مسئولان برگزاری این جلسه در بسته ای فرهنگی اظهارات دکتر احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور را منتشر و در اختیار حامیان دولت اسلامی قرار داد.

• آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.

salmanonline313.blogfa.com/post/123
نقل قول کردن
+7 #797 شادی 1391-11-27 18:03
دوازدهم مهر امسال دکتر احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور حضور یافت و سخنان را مطرح کرد که بخشی از آنها منتشر شد ولی بخشهای بسیاری از آن تاکنون انتشار نیافته بود، روز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه حامیان دولت اسلامی در سالن اجلاس سران ، مسئولان برگزاری این جلسه در بسته ای فرهنگی اظهارات دکتر احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور را منتشر و در اختیار حامیان دولت اسلامی قرار داد.

• آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.

salmanonline313.blogfa.com/post/123
نقل قول کردن
+3 #796 حمید 1391-11-27 17:35
به نقل از خودم:
قابل توجه دوستان و کاربرانی که تا به حدیث: مخالفت برخی از علمای دین با امام ذعصر می افتن، فورا انگ رو به علمای اهل سنت و علمای وهابی میزننف نه پدر بیامرزیده هاف برخی علمای شیعه هم همین الانشم میخان حضرت تابع فرمایشات اینا باشه :-w

اخه این حرف (ف ) چیه که اخر بعضی کلمات میاری یه توضیح بده لطفا نکنه لکنت داری
نقل قول کردن
+8 #795 ملا لغتي 1391-11-27 17:22
شهاب سينگ منفجر شد؟؟؟؟؟؟هندي بوده؟؟؟؟زن و بچه هم داشته اين شهاب سينگ؟؟؟؟ :-O :-B به نقل از علی رضا:
خبر فوری

این الان تیتر یک خبرگزاری های جهان است.

یک اتفاق بسیار خفن و نادر در روسیه رخ داده است.

یک شهاب سینگ بزرگ (10 تن) در آسمان روسیه منفجر شده و در 6 شهر به صدها نفر صدمه زده است. دست کم سه انفجار شنیده شده است. این شهاب سنگ دیوار صوتی را شکست و باعث شکستن شیشه و خراب شدن سفف بعضی اماکن شد.

:-O
نقل قول کردن
+8 #794 علی رضا 1391-11-27 17:16
خبر فوری

این الان تیتر یک خبرگزاری های جهان است.

یک اتفاق بسیار خفن و نادر در روسیه رخ داده است.

یک شهاب سینگ بزرگ (10 تن) در آسمان روسیه منفجر شده و در 6 شهر به صدها نفر صدمه زده است. دست کم سه انفجار شنیده شده است. این شهاب سنگ دیوار صوتی را شکست و باعث شکستن شیشه و خراب شدن سفف بعضی اماکن شد.

:-O
نقل قول کردن
+11 #793 بشیر 1391-11-27 16:45
سلام دوستان عزیز

اسباب کشی کنید پست جدید @};-

اما خواهشا اونجا دیگه اولویتتون با مباحث ظهور باشه! L-)
نظرات این پست بنا بر رخدادهای سیاسی که تو این چند روزه اتفاق افتاد کلا سیاسی شد ان شاالله پست جدید بیشتر از هر چیزی به امام زمان عج و بشارت و ظهور و .. بپردازیم @};-
zz:
نقل قول کردن
+5 #792 گناهکار 1391-11-27 16:44
به نقل از مهدی 110:

با سلام
خدا پدرت بیامرزه ای کاش همین را ایشان نیز می فهمید افت امتحانات این است که انسان فکر کند چون در بعضی موارد پیروز شده دیگر امتحانی نیست و غرور به خرج دهد ایشان در همین جاست که ما باهاش مشکل پیدا کردیم


اما به نظر من اینکه احمدی نژاد با همه این ها (اصلاح طلب ها و اصولگرایان) در افتاده البته بر عکشس بیشتر درسته یعنی اون ها با او در افتاده اند نشانه نزدیکی پیروزی احمدی نژاد در این آزمون الهی است. دقت کنید که هر چه به جلو می رویم رویش ها بیشتر می شود و ریزش ها هم همچنین.

به نظر من احمدی نژاد و اطرافیانش یه رویش در انقلاب هستند که در پی ریزش دیگران آمده اند. در واقع ما ریزش های رو در کسانی خواهیم دید که دیگر مجالی برای رویش انها نیست، چون زمان رو از دست داده اند. احمدی نژاد داره از زمان اعطا شده حداکثر استفاده رو میکنه برای پیشبر اهداف انقلاب کاری که قبلی ها نکردند.

در کل من فکر نکنم دیگه ما رویشی در افراد دهه اول انقلاب شاهد باشیم البته اگر ریزش نکنند. اگر کاری می تونستند برای انقلاب و امام زمان کنند باید تا حالا انجام می دادند.

البته این نظر من است و مسلما مخالف هم داره.
نقل قول کردن
-5 #791 مهدی 110 1391-11-27 16:43
به نقل از عباس محمدی:


اینهم از سند شما . کج فهمی و سفسطه ازش می باره .

قطب شما ادعا کرده بود که احمدی نژاد به دلیل حمایت ما رییس جمهور شد و....

احمدی نژاد هم پاسخ داد این دولت را خدا بر سر کار اورد ... نه شماها و....

با اینکه اصل مطلب را میدانستم ولی خواستم استدلالهای سست و بی پایه شما برای همه کاربران عزیز روشنتر بشه .
لذا اصرار کردم سندتونو بیارید .....

حالا روشن شد نیازی به دلایل فلسفی نداشت ؟ فقط قدری بصیرت و انصاف لازم بود :))

با سلام
سند شما چیست فقط یک نقل قول از ایشان شما واقعا چه می دانید اصل ماجرا چیست همین است که برای شما ایشان کلامش از معصوم مهمتر است
نقل قول کردن
+7 #790 عباس محمدی 1391-11-27 16:38
به نقل از مهدی 110:

پیغام دادم که این دولت را خدا بر سرکار آورده و اگر کسی در ذهنش این باشد که او دولت را آورده ، خدا حالش را می گیرد و به جایی می رساند که همه بفهمند او نبوده


به نقل از مهدی 110:

ایشان فرمودند بنده را خدا اورد هیچ کس موثر در رای ایشان نیست


اینهم از سند شما . کج فهمی و سفسطه ازش می باره .

قطب شما ادعا کرده بود که احمدی نژاد به دلیل حمایت ما رییس جمهور شد و....

احمدی نژاد هم پاسخ داد این دولت را خدا بر سر کار اورد ... نه شماها و....

با اینکه اصل مطلب را میدانستم ولی خواستم استدلالهای سست و بی پایه شما برای همه کاربران عزیز روشنتر بشه .
لذا اصرار کردم سندتونو بیارید .....

حالا روشن شد نیازی به دلایل فلسفی نداشت ؟ فقط قدری بصیرت و انصاف لازم بود :))
نقل قول کردن
-7 #789 مهدی 110 1391-11-27 16:29
به نقل از گناهکار:


سلام،

عارضم خدمت برادر گرامی که:
درکل اینکه احمدی نژاد میاد میگه این دولت رو خدا آورده فکر کنم منظورش این بوده که خدا فرای همه انسان ها است و همه رو امتحان میکنه و افراد نباید مغرور شوند که ما کاره ای بوده ایم.

با سلام
خدا پدرت بیامرزه ای کاش همین را ایشان نیز می فهمید افت امتحانات این است که انسان فکر کند چون در بعضی موارد پیروز شده دیگر امتحانی نیست و غرور به خرج دهد ایشان در همین جاست که ما باهاش مشکل پیدا کردیم
نقل قول کردن
+9 #788 رایحه ظهور 1391-11-27 16:27
مقاله جدید سایت با عنوان :

اتفاقی که همه باید از آن عبرت بگیریم /حکم آنچه تو فرمایی/ اوج گیری فتنه ها از نزدیکی ظهور خبر می دهد



منتشر شد @};-

u313.ir/.../
نقل قول کردن
-1 #787 مهدی 110 1391-11-27 16:27
ادامه

در پیروزیها وقفه حاصل، بلکه با مکر شیطانی ممکن است به شکست منتهی شود. و زمانی این آفت وجدان‌کش پیش می‌آید که انسان از خود و خداوند غافل شود و قدرت و پیروزیها را از خود بداند، و منشأ اصلی آن که ازمه امور را دردست دارد و هرچه کمال و قدرت و جمال است از اوست را از یاد ببرد. ملت عزیز و قوای مسلح رزمنده در طول این انقلاب و این جنگ لمس نموده‌اند که اگر مددهای الهی و عنایات خاص خداوند قادر نبود، هرگز در ما قدرت مقابله با رژیم شیطانی تا دندان مسلح و متکی به قدرتهای جهانی نبود. ولی از آنجایی که ملت با تحولی الهی به انقلابی اسلامی متکی به معنویات دست زد، توانست آن قدرت بزرگ منطقه را درهم بشکند، و در جنگ نابرابر از حیث تسلیحات و کمکهای بیدریغ شرق و غرب و منطقه،‌ اینهمه پیروزیهای اعجازآمیز را نصیب ایران و اسلام نماید. ما نباید فتحهای بزرگ مثل خرمشهر را از یاد ببریم که دشمن با همه تجهیزات در سنگرهای بسیار محکم باعده و عدد بسیار کمین کرده بود، و در مقابل عده‌ای از سلحشوران متعهد اسلام از بیابان باز به آنان تاخته، و خداوند آنچنان رعب و وحشت را بر دشمنان ما غلبه داد که با اسارت هزاران نظامی و غنیمتهای بسیار، باقیمانده اشرار با فضاحت تمام رو به فرار گذاشته و شهرها را رها کردند. رزمندگان عزیز ما نباید این پیروزی معجزه‌آسا را جز با مددهای الهی ببینند و اگر چنین شد، غرور آنها خلاصه می‌شود در اینکه ما مورد عنایت قادر متعال هستیم و از خود چیزی نداریم و آنچه داریم از اوست و باید به راه او نثار کنیم. و اینجاست که خداوند عنایات خود را ادامه می‌دهد، و شما سلحشوری و جنگ شرافتمندانه را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی ادامه می‌دهید، و به خواست قادر متعال به پیروزی نهایی دست خواهید یافت." ( صحیفه امام جلد 17 صفحات 318 و 319 )
نقل قول کردن
+7 #786 نگران.. 1391-11-27 16:26
خدایا به حق حضرت زینب مواردی را که سبب تاخیر در فرج مولا مهدی شده را بگذر و ترحم نما و زودتر ظهور حضرت را برسان و دشمنان ایشان و دشمنان چهارده معصوم را خوار و لعن و ذلیل گردان...
مارا آگاه فرما به حقایق راه هدایتت ای مهربانترین ...
نقل قول کردن
0 #785 مهدی 110 1391-11-27 16:26
به نقل از عباس محمدی:


دوم هم نظرتونو در باره کلام امام خمینی ( خرمشهر را خدا ازاد کرد) نفرمودید .
براساس منطق شما کلام امام خمینی هم از اساس اشکال دارد ؟ یا به استانداردهای دوگانه اعتقاد دارید ؟
اگر قصد دارید به بحث ادامه بدیم باید شما هم به سوالات پاسخ بدید و فقط سوال کننده نباشید . @};-

[quote name="عباس محمدی"]

در جواب سئوال شما
همین سخن امام وعلت استفاده از سخن خرمشهر را خدا ازاد کرد ایشان به خوبی توضیح دادند
"این مطلب مهم را که کرارا عرض کرده‌ام، تکرار می‌کنم که ملت عزیز مجاهد بویژه سلحشوران رزمنده مجاهد فی سبیل الله توجه داشته باشند که غرور از پیروزیها آفت بزرگی است که شیطان باطنی در بندگان خدا به وجود می‌آورد تا آنان را از راه حق منحرف کند، و در اثر آن خلق خدا را در کوشش برای مقاصد الهی سست کند، و اگر خدای نخواسته این حالت شیطانی در جبهه‌ها پیش آید،
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد