رایحه ظهور

رایحه ظهور در مصر پیچید / نگاهی به سفر مهم دکتر احمدی نژاد به مصر/ وعده دیدار ما در قدس!

مصر یکی از مهمترین مناطق دنیای اسلام در زمان گذشته و عصر حاضر می باشد ، مجاورت مصر با رژیم اشغالگر ، بعنوان کانون فتنه و فساد در جهان اسلام  و وجود میلیونها جوان انقلابی برانگیخته که آرمان رهایی قدس برایشان بسیار مهم است موجب شده تا مصر به کانون توجه جبهه حق و باطل و ایضا به کانون درگیریها و تنش های مستمر بخصوص بعد از انقلاب مردمی آن تبدیل گردد ، از این رو می توان سفر دکتر احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور ایران اسلامی را امری فوق العاده مهم ارزیابی کرد که وحشت آن تحرک نیروهای شیطانی آشکار و نهان را در پی داشته است.

» ابتدای نظرات (930)

با تبریک ایام الله فرخنده دهه فجر

 

چرا دشمنان برای ایجاد تنشهای مستمر در مصر اصرار دارند؟

مصر در آینه روایات عصر ظهور چگونه به تصویر کشیده شده است؟

اهمیت فوق العاده سفر ایرانیان زمینه ساز  به مصر در چیست؟

راز تمرکز عجیب دشمنان بر مصر چیست؟

سخنان مهم حضرت امام(ره) و امام خامنه ای(مدظله) در مورد مصر

استقبال قابل انتظار مردم مصر از احمدی نژاد

یک سلفی مصری خطاب به احمدی نژاد : دیدار بعدی ما در قدس!

پیش بینی روند تحولات آتی مصر

مصر یکی از سرزمین های مهم اسلامی می باشد ، در زمان ظهور ، تنشها ، اختلافات و درگیریها  متعددی در مصر در آستانه ظهور گزارش گردیده است ، از حرکت مردمی بر علیه حاکمان تا فروپاشی حکومت و قتل حاکم مصر و عبور سپاهی از مصر از سمت مغرب و شمال آفریقا که بنابرروایات راهی سرزمین شام می باشد و جنایات بسیاری در مصر مرتکب خواهد شد. بنا بر فرموده روایات مصر در هنگم ظهور نه تنها مقاومتی در برابر سپاه امام زمان(عج) نخواهد داشت که بنا بر پیش بینی ها به استقبال این سپاه الهی رفته و از آنها با آغوش گرم پذیرایی خواهد کرد.

بررسی پیش بینی روایات و همچنین وجود برخی واقعیات ، بنیانگذاران رژیم منحوس اسرائیل را بر آن داشته تا از ابتدا با توجه به اهمیت مصر تلاش کنند تا کمربند امنیتی مهمی در مرز با مصر ایجاد نمایند و اینگونه بود که علی رغم وجود پتانسیلهای عظیم قیام و مقاومت در مصر بالاخره توانستند با توطئه های رنگارنگ مزدوران خود را بر این کشور اسلامی حاکم کرده و تا دهها سال خیالی آسوده داشته باشند.

اما از سویی دیگر حضرت امام(ره) بعنوان بنیانگذار نهضت جهانی اسلامی از ابتدا با توجه به نقش بی بدیل مصر در جهان اسلام ، مردم این کشور را دعوت به حضور در صحنه و انقلاب و مبارزه با مزدوران آمریکا می نمود :

و من اميدوارم ملت‌هاي ديگر نيز توجه كنند و اقتدا بكنند به ملت ايران، ملت مصر اعتنا نكند كه اين حكومت جائري كه اعلام مي‌كند هر كس از اسلام نامي ببرد محكوم مي‌كنيم، بدانيد كه اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مرد مصري كه قيام كنند و اين تفاله‌هاي آمريكا را سركوب كنند...»

و این کشاکش و رویارویی در مصر میان انقلابیون طرفدار اسلام ناب و ایران(که عملاً هیچ رابطه ای با مصر نداشت) با مزدوران استکبار(که به طور کامل بر مصر حکومت می کردند) به نفع استکبار و به ضرر جبهه حق ادامه داشت تا اینکه با آغاز بیداری اسلامی ورق برگشت ، مزدوران به زیر کشیده شدند و انقلابیون علی رغم وجود تنشهای بسیار و علی رغم وجود افکار و عقاید متنوع و گاه متناقض بر مصر مسلط شدند ، دیوار بی اعتمادی بین ایران و مصر فرو ریخت و زمینه آغاز ارتباطی تاریخی که اگر روی دهد و اگر برقرار شود می تواند تمام معادلات را به نفع جبهه حق تغییر دهد به وجود آمد ، حقیقتی که ولی امر مسلمین(مدظله) در طی خطبه های متعدد در طول بیداری اسلامی به طور ویژه با خطاب به ملت مسلمان مصر بدان پرداخت و اهمیت فوق العاده مصر را آشکار ساخت :

امروز بیش از خود مسئولان فراری تونس و مسئولان مصری، اسرائیلی‌ها نگران این حوادث هستند. دشمنان صهیونیسم بیش از همه نگرانند و می‌دانند که اگر مصر از هم‌پیمانی آنها دست بکشد و در جایگاه حقیقی خود قرار بگیرد چه اتفاق عظیمی در این منطقه خواهد افتاد و پیش‌بینی‌های امام بزرگوار ما تحقق پیدا خواهد کرد لذا حوادث فوق‌العاده مهم است.

اما علی رغم به زیر کشیده شدن مزدوران استکبار ، هنوز یک تهدید بالقوه برعلیه ارتباط استراتژیک شدن مصر و ایران وجود داشته و دارد و آن تفکر متحجر سلفی گری وهابی وابسته به عربستان می باشد که به شدت از گسترش شیعه وحشت داشته و مخصوصاً پس از بهار بیداری اسلامی تمام توان خود را در سراسر خاورمیانه برای مقابله با تشیع حتی با جنایات وحشتناک بکار گرفته است.

در طی سفر بی سابقه دکتر احمدی نژاد به مصر که اهمیت فوق العاده بالایی داشت ، دشمنان با برنامه ریزی چندماهه به مقابله با این رویداد مهم رفتند ، ایجاد تنش های خونبار چندهفته گذشته در مصر ، ترویج شیعه هراسی و تنفرزایی  و تخریبات گسترده در میان بزرگان دینی و خواص و مطالبه موضعگیری بر علیه تشیع که به زشتی خود را در کنفرانس خبری شخصیتهای الازهر نشان داد ، برگزاری تجمعات و اعتراضات و ... از آنجا نشات می گرفت که دشمنان به خوبی دریافته اند که انقلاب اسلامی با فطرت ملتها ارتباط می گیرد و نفوذ یافته و گسترش پیدا می کند. در واقع دشمنان با پیش بینی استقبال پرشور از نماینده ایران اسلامی که دو سال قبل توسط ولی امر مسلمین(مدظله) در سفر قم نیز پیش بینی شده بود ، به تکاپو و تقلا افتادند و موج تخریب را براه انداختند ، هرچند نتوانستند موفقیت چندانی بدست آورند.

یک شهروند مصری ظاهراً سلفی خطاب به احمدی نژاد : دیدار بعدی ما در قدس!

استقبالهای خودجوش مردمی ، علی رغم تخریبهای گسترده و نبود برنامه مشخص دیدار نشان داد که اولاً هیئت ایرانی و دکتر احمدی نژاد به خوبی توانستند علی رغم تمام محدودیتهای به تاثیرگذاری بپردازند و اهداف سفر را محقق کنند ، جمله یک شهروند مصری ظاهراً سلفی به احمدی نژاد که قرار دیدار بعدی با او را در قدس می گذارد! به خوبی نشان داد که وحشت دشمنان از اتحاد استراتژیک مصر و ایران کاملاً بجا و صحیح بوده و برنامه های پیشگیرانه موفقیت چندانی نداشته است.

اما روند تحولات به کدام سو خواهد رفت ، آیا سفر ایرانیان زمینه ساز خواهد توانست توطئه های دشمنان برای اختلاف بین دو ملت بزرگ جهان اسلام را خنثی کرده و با اتحاد آنها بر علیه اسرائیل تحولات جاری را به نقطه ای بی بازگشت برساند؟ از میان تفکر اسلام انقلابی و سلفی ها کدامیک خواهند توانست بر مصر حاکم شود؟ آیا غربزدگان مزدور خواهند توانست مقاومت دولت اسلامی مرسی را بشکنند و بار دیگر قدرت را در دست گیرند یا تحولات سمت و سوی دیگری خواهد یافت؟ همه چیز به انتخاب مردم بستگی دارد ، اما در این میان باید پذیرفت که دولت مرسی راه بسیار سختی در پیش دارد ، امتیاز دادن مصلحتی به سلفی ها و داشتن حمایت آنها  برای مقابله با هجمه سنگین غرب گرایان تا کجا ادامه خواهد یافت ، آیا مرسی خواهد توانست با غلبه بر غربگرایان به رویارویی با سلفی های تندرو برود ، آیا دشمنان در فکر نابودی فیزیکی رهبران مصر هستند و یا آنچنان که روایات پیش بینی می کنند و ولی امر مسلمین نیز هشدار دادند  نیروهای خارجی  را برای مهار این انقلاب جان سخت  تجهیز خواهند کرد ؟ باید منتظر ماند و دید ، همه چیز به اراده ملت مصر بستگی دارد...

بشارتهای سردار بزرگ امام خامنه ای(مدظله) در سرزمین مصر

دكتر احمدي نژاد در مراسم جشن پيروزي انقلاب اسلامي در قاهره:

ايران و مصر در نقطه عطف تاريخ، ماموريتي عظيم براي باز كردن راه نجات بشريت بر عهده دارند

امروز يك فرصت تاريخي بوجود آمده تا در نقطه عطف مسير تاريخي زندگي انسان، ملل ايران و مصر مأموريتي بزرگ و عظيم را به انجام برسانند كه همانا باز كردن راه نجات، عزت و آزادي در برابر جامعه بشريت است، گفت: اين مأموريت مشترك همگان است و خدا را شاكرم كه دو ملت ايران و مصر امروز با آگاهي و ايمان در كنار هم ايستاده‌اند.

بايد با افتخار اعلام كنم كه دوران تاريخي مستكبران و زورگويان به پايان رسيده و به زودي دوره زيبا و سرشار از عدالت و محبت در عالم آغاز شده و ظلم و خودخواهي از جهان برچيده خواهد شد.

مطمئناً صهيونيست‌ها و مستكبران خواهند رفت و روز آزادي ملت‌ها فرا خواهد رسيد و آن روز دو ملت ايران و مصر در كنار هم خواهند بود.

.................

پ.ن : جمعی از دوستان در حرکتی خودجوش در تدارک هستند تا استقبالی شایسته برای سفر تاریخی رئیس جمهور عزیزمان صورت گیرد ، ضمن تشکر از این حرکت بجا و قابل تقدیر ، انتظار می رود تا ضمن پرهیز از ایجاد حواشی نادرست ، بهانه ای بدست برخی افراد معلوم الحال برای تخریب اصل مسئله داده نشود.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #930 ناصر 1392-03-06 01:16
باسلام،دوستان توجه بفرمایندآوردن یاد بزگواری چون رهبر فقید انقلاب،حضرت روح الله،بالفظ مرحوم امام خمینی ،شایسته شأن و منزلت آن مرجع عالیقدر نیست.ضمن اینکه جناب دکتر احمدی نژاد
دیگر شایستگی سرداری سپاه اسلام تحت امر ولی زمان نیست.ایشان چند نوبت در آزمون ولایت پدیری تجدید و بلکه مردود شده اند.
نقل قول کردن
0 #929 علی 1392-02-21 18:28
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #928 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:34
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #927 محمد 1392-01-29 23:08
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
-1 #926 ساني 1392-01-25 00:29
آقا دعا مي‌خري؟

دست های کوچکش

به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند حاجی می رسد

التماس می کند : آقا... آقا " دعا " می خری؟

و حاجی بی اعتنا با نگاهی تحقیر آمیز

تسبیح دانه درشتش را می گرداند

و برای فرج آقا " دعا " می کند.......
نقل قول کردن
0 #925 شیخ حسین 1392-01-20 21:36
به نقل از علی جعفری:
ناپدید شدن یک گروه تروریستی در مرزهای ترکیه

منابع آگاه از ناپدید شدن یک گروه تروریستی وابسته به «ارتش آزاد سوریه» در مرزهای ترکیه خبر می‌دهند. این گروه کالاهای به سرقت رفته کارخانه‌های حلب را به ترکیه منتقل کرده بود که در راه بازگشت ناپدید شد.



... farsnews.com/newstext.php?nn=13911123001312

قبول ندارم
نقل قول کردن
0 #924 شیخ حسین 1392-01-20 21:33
مطالبو خوندمو حسابی صفا کردم.
دمه همتون گرم.
خیلی باحالید به مولا
نقل قول کردن
+2 #923 مونا 1392-01-11 19:15
احمدی نژاد مثال زبیر شد عکس این فرد را ازبالای سایت بردارید
نقل قول کردن
-1 #922 بنیامین 1391-11-30 12:49
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #921 بنیامین 1391-11-29 22:54
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #920 شادی 1391-11-29 19:38
متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد به مقام معظم رهبری:


بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

مقام معظم رهبري

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي، كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت.

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدي نژاد

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #919 شادی 1391-11-29 18:44
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)


جناب رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی!

عتاب حضرت آیت الله خامنه ای با آنکه مخاطب اصلی اش، رئیس جمهور عزیز، محبوب و انقلابی بودند؛ اما در این بین نمی شود، فتنه انگیزی ها و اقدامات نامناسب برخی نمایندگان در برگزاری جلسه استیضاح آقای شیخ الاسلامی را نادیده گرفت.

جناب رئیس مجلس! شما بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی مقام معظم رهبری، اقدام به انتشار بیانیه ای کردید، که ما نصایح مقام معظم رهبری را نصب العین قرار می دهیم!! و... اما این چنین پیام ها راه گشای مشکلات ملت و کشور نخواهد بود. چنان که جنابعالی در اولین انتقادی که حضرت آقا به مسئولین داشتند و صراحتا تاکید نمودند که بنده به سران قوا هشدار می دهم که اختلافات را کنار بگذارند و به فکر مشکلات مردم باشند؛ جنابعالی هم بیانیه صادر نمودید و هم در مجلس سخنرانی کردید که ما تابع ولی فقیه هستیم! ما نمایندگان! با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنیم!! و..... اما نهایتاً چطور عمل نمودید؟ دقیقا بعد از چند روز، بحث طرح سوال از رئیس جمهور در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد!! -که نهایتا با ورود شخص مقام معظم رهبری به این مسئله، پروژه طرح سوال از رئیس جمهور به شکست انجامید- بحث هدفمندی یارانه ها را کلا به تعطیلی کشاندید! استیضاح وزیر کار را اعلام وصول کردید! و.... جناب رئیس اینها مسائلی است که با آن بیانیه ها و این اقدامات تناقض دارد.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #918 شادی 1391-11-29 16:31
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)

جناب آیت الله آملی لاریجانی، رئیس محترم قوه قضائیه

شما به عنوان یک عالمی که اجتهادش مورد تایید رهبر معظم انقلاب می باشد، پیش ما عزیز هستید. اعتمادی که رهبری گرانقدر و بزرگوار نسبت به امانت داری، عدالت محوری و صداقت شما داشتند و به حسب همین خصوصیات اخلاقی و تعهدی که داشتید و دارید، شما را به ریاست قوه قضائیه انتخاب فرمودند؛ وظایف حضرتعالی را بسیار بزرگ و سنگین می کند. جناب آیت الله آملی لاریجانی؛ ما به عنوان حامیان حضرت امام سیدعلی خامنه ای، دکتر محمود احمدی نژاد و مهندس اسفندیار رحیم مشایی و به عنوان کسانی که همواره مدافع آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و حافظ انقلاب اسلامی بوده و هستیم، از شما انتظار داریم در بحث برخورد با هرگونه فساد اقتصادی، سیاسی و... به هیچ عنوان ملاحظه شخص، گروه، و یا افراد خاص را نداشته باشید. انتظار داریم در مقابل اتهامات کذب و شرم آوری که به دولت خدمتگزار و یاران صدیق ایشان -­در جهت منحرف نمودن دستگاه قضایی از اصل مسأله برخورد با دانه درشت های مفسد اقتصادی را دارند­- وارد شده، شدیداً مقابله نموده و با تامین امنیت لازم برای دولت مردان و فعالان اقتصادی، آنها را در انجام وظایف قانونی و الهی شان که همان خدمت رسانی به مردم شریف ایران و عمران و آبادی ایران عزیز است، یاری برسانید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان(*):

«­ چند سال قبل از اين، بنده درباره‌ى فساد اقتصادى، به رؤساى قوا نامه دادم. خب، با فساد اقتصادى مبارزه كنيد. به زبان گفتن كه مطلب تمام نميشود؛ عملاً با فساد مبارزه كنيد. هى بگوئيم مبارزه با فساد اقتصادى. خب، كو؟ در عمل چه كار شد؟ چه كار كرديد؟ اينهاست كه انسان را متأثر ميكند.­»

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #917 شادی 1391-11-29 14:32
ما به عدل و حقانیت، امام خامنه ای ایمان کامل داریم

(سخنی با سران 3 قوه)


***


جناب رئیس جمهور عزیز، آقای دکتر احمدی نژاد!

ما به عنوان حامیان گفتمان انقلاب اسلامی و حامیان دولت خدمتگزار از شما استدعا داریم؛ هشدار رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داده و با تبعیت کامل از فرمایشات امام خامنه ای، اجازه ندهید قلوب میلیون ها بسیجی و دوستداران انقلاب اسلامی ایران و تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان و موحدان این چنین به درد بیاید تا آنجا که رهبری عزیز شخصاً شما را متوجه کار اشتباه تان سازد.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #916 سلام 1391-11-26 12:14
با سلام
بنده از مدافعین سرسخت اقای احمدی نژاد (البته منتقد حرفها و افکار مشایی) هستم.
در قضیه عدم استقبال رئیس جمهور توسط نماینده رهبری، معتقد بودم که ظلم بسیاری به دولت و رهبری شده چرا که رهبری اینقدر مثل این رسانه ها کوته نگر نیستند که بخاطر دعوای بچه گانه لاریجانی و احمدی نژاد، موضوع بین المللی به این مهمی را تحت الشعاع قرار دهند و نماینده خود را برای استقبال نفرستند. اما بعدا یکی از دوستان که در وزارت خارجه هستند اینطور گفتند که عدم استقبال گویا ربطی به دعوای روز یکشنبه نداشته بلکه مربوط به این بوده که رهبری با اصل سفر مخالف بودند. این می تواند نزدیک به واقعیت باشد چرا که این سفر دستاورد زیادی نداشت و ضمنا باعث تحقیر ایران هم بود. هرچند که نفوذ در قلب مردم را می توان از این سفر برداشت کرد ولی خب از لحاظ دیپلماتیک خیلی به ضرر ایران شد.
موفق باشید
نقل قول کردن
0 #915 habib 1391-11-26 11:09
انگلیس مخالفان اسد را ناامید کرد
mashreghnews.ir/.../...
عکس/ شهادت سردار شاطری در لبنان + زمان تشییع
mashreghnews.ir/.../...
هاآرتص: تل‌آویو از سقوط اسد ناامید شده
mashreghnews.ir/.../...
تصاویر/ ملك‌عبدالله در نمازميت‌ امير رياض ‌
mashreghnews.ir/.../...
فرايتاگ: حق با آيت الله خامنه اي است
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+1 #914 مرگ بر ضدولایت فقیه 1391-11-25 19:48
آقای محسن صادقپور شرم کنید. خیلی خوبه که آدم شرم و حیا داشته باشه.شما طرفدار احمدی نژاد هستید یا دشمنش؟؟ اینطور که شما ادب را رعایت نمیکنید باعث ریزش طرفداران این بنده ی خدا هم میشوید.شخصی به نام بی تاب ظهور گفتند که شما از احمدی نژاد کینه دارید.واقعا این را تازه فهمیدید؟؟ من از کسی که حکم ولی فقیه را اجرا نکند کینه دارم.هرکس که میخواهد باشد باشد.دو نمونه از رفتارهای غلط و اتحاد به هم ریز احمدی نژاد را برایتان نام میبرم.
1-تاخیر یک هفته ای در عزل مشایی بعد از حکم رهبری.(رهبری مشایی را باعث کاهش محبوبیت احمدی در میان مردم دانستند)
2-رقم زدن یکشنبه ی سیاه(اگر احمدی نژاد آن فیلم را به مجلس نمیکشاند و در دادگاه انقلاب شکایت میکرد ماجرا طور دیگری میشد و یکشنبه ی سیاه رقم نمیخورد و حرف رهبری به زمین نمیماند که فرمودند سخنان تفرقه آمیز نزنید و هرکس اینگونه کرد خیانت کرده).
این دو نمونه از رفتار های غلط احمدی نژاد است که باعث اظطراب در جامعه شد و هنوز هم ادامه دارد.اگر لازم ببینم به زودی لیستی را ارائه میکنم و مفصل به حرکتهای غلط احمدی اشاره میکنم که باعث اظطرب در جامعه گردیده است
نقل قول کردن
+4 #913 YaAli 1391-11-24 12:37
حضرت آیت الله بهجت فرمودند :




مهمّ تر از دعا براى تعجیل فرج حضرت مهدى ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ ، دعا براى بقاى ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار آن حضرت تا ظهور او مى باشد؛ زیرا مردن، تنها قطع حیاتِ دنیاى چند روزه ى فانى است؛ اما بیرون رفتن از عقیده ى صحیح، موجب هلاکت ابدى از حیات جاوید آخرت و خلود در جهنّم است
نقل قول کردن
+2 #912 YaAli 1391-11-24 12:34
آخرین تغییرات از تعویض ضریح حضرت سیدالشهدا علیه

نقل قول کردن
+1 #911 تیم پژوهشی و اجرایی 1391-11-24 11:55
با سلام خدمت شما دوست گرامی
آپلود اولیه این سخنرانی توسط تیم ما انجام گرفت چون استاد در شهر ما سخنرانی کردند. البته فایل اولیه از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود. دوستان و همکاران گرامی لطف زیادی در حق ما داشتند و بدون ذکر منبع فایل رو به نام خودشون انتشار دادند. (انتظار نداشتیم همکاران فرهنگی ......!!!!) حالا فایل با کیفیتش رو آپلود کردیم. ممنون می شیم که فایل رو با ذکر منبع (وبگاه تخصصی تیم تلنگر) منتشر فرمایید.
با تشکر فراوان
نقل قول کردن
+4 #910 YaAli 1391-11-24 11:36
نقل قول کردن
+4 #909 YaAli 1391-11-24 11:10
آیت الله بهجت رضوان الله علیه می فرمایند:



تا رابطۀ ما با ولیّ امر: امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد. و قوّت رابطۀ ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
نقل قول کردن
+5 #908 YaAli 1391-11-24 11:01

گر کرب و بلا نبوده ايم ، حال هستيم
گر شام بلا نبوده ايم ، حال هستيم



اي مردم عالم همگي گوش کنيـد
تا آخر خون مطيع رهبر هستيم
نقل قول کردن
+10 #907 حامی رهبر 1391-11-24 09:00
خداوند انشاءالله این اقای رئیس جمهور را خیر دهد . *-msz
نقل قول کردن
+1 #906 علی-جعفری 1391-11-24 00:39
به نقل از علی جعفری:

سلام
خادم همه دوستان هستم دربست ، چه اونهایی قبول دارند چه کسانی که نه.

@};-

منظورم خادم بودن بود ، نه عمار L-)
نقل قول کردن
+4 #905 سید موسی 1391-11-23 23:27
به نقل از آرش:
سلام بر سید عزیز @};-
من از نشانه های حتمی صحبت کردم و البته در نشانه های غیر حتمی از عبدالله سخن نبردم چون امام صادق تضمین قطعی در این مورد خواستند و اگر این امر به آسانی قابل دریافت بود ایشان تضمین نمی گرفتند برای دادن بشارت فرج ، البته اینکه به خبر قطعی برسیم که عبدالله مرده است میتواند نشانه ای خیلی خوب باشد ولی به شرط اینکه این امر تضمین قبل از اولین نشانه حتمی رخ دهد. :-B


کاملا درسته آرش جان... >:D

اما اینکه فرمودن تمام فرج و گشایش در مرگ فلانی است نشون میده که این امر خیلی خیلی مهمه.
:-B
نقل قول کردن
+1 #904 سید موسی 1391-11-23 23:22
نقل قول کردن
+3 #903 آرش 1391-11-23 23:15
به نقل از سید موسی:
آرش جان. >:D :-* @};- @};-
اصلی ترین نشانه که قبل از همه اتفاق میفته مرگ فلانی (احتمال قوی عبدالله حاکم حجازه...)

حضرت امام صادق علیه السلام به ابن ابي يعفور می فرمایند:
«با انگشتان دستت بشمار: هلاک شدن فلاني، خروج سفياني و قتل نفس... تا آنکه فرمود: تمامي فرج و گشايش هنگام بهلاکت رسيدن فلاني است» بحار ج 52 ص ص 234.


سلام بر سید عزیز @};-
من از نشانه های حتمی صحبت کردم و البته در نشانه های غیر حتمی از عبدالله سخن نبردم چون امام صادق تضمین قطعی در این مورد خواستند و اگر این امر به آسانی قابل دریافت بود ایشان تضمین نمی گرفتند برای دادن بشارت فرج ، البته اینکه به خبر قطعی برسیم که عبدالله مرده است میتواند نشانه ای خیلی خوب باشد ولی به شرط اینکه این امر تضمین قبل از اولین نشانه حتمی رخ دهد. :-B
نقل قول کردن
+4 #902 آرش 1391-11-23 23:07
پس از ظهور چگونه است؟
z313.ir/1391/11/23/post-987/
گزارش تصویری از ابلیسک سوزی تهران
z313.ir/1391/11/23/post-992/
حَمْص سرزمینی درگیر در واقعه ظهور
z313.ir/1391/11/23/post-988/
دجال از نگاهی دیگر
z313.ir/1391/11/23/post-990/
سید خراسانی کیست ؟
z313.ir/1391/11/22/post-991/
فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درباره امام زمان (عج)
z313.ir/1391/11/22/post-989/
نقل قول کردن
-8 #901 خادم الرضا 1391-11-23 23:05
به نقل از خرم‌دل:
شاید آقای سیجانی فقط شعار داده‌باشد. شعار «لاریجانی بصیرت بصیرت».
برادر قبول نداری که یکشنبه کار هردویشان در مجلس غلط بود؟
اگر من هم آنجا بودم بی اینکه به رییس‌مجلس توهین کنم مانند آقای سیجانی شعار می‌دادم.
اتفاقا این شعار (اگر با همسویی گمراهانه به اعمال فیزیکی و اهانت نمی‌انجامید) اتفاقا وحدت‌بخش بود زیرا به لاریجانی گوشزد می‌کرد که رییس‌مجلس محترم این کارت از نظر مردم بی‌بصیرتی بود.

آقای لاریجانی انصافاٌ در راستای دفاع از حق خود که این حق قانونی او بود تا به دفاع از خود نکات لازم را مطرح کنند و شاید در بعضی از نکته ها از جمله مثال از داود احمدی نژاد تندروی کردند ولی در کل حرکت ایشان یک بازتابی نسبت به بداخلاقی آقایان بود و از او هیچ جای گله مندی نیست و باید گله مندی را از کسی داشت که جرقه این موضوع را زدند و عوض دفاع از وزیر مجلس را به حاشیه بردند و ایشان اگر اجازه می دادند دوباره تریبون در اختیار دکتر قرار بگیرد وضع بسیار پیچیده و بدتر می شد ..
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+2 #900 سید موسی 1391-11-23 23:00
به نقل از آرش:
خیلی جالبه کسی جواب شما رو از ساعت 19 تا حالا نداده و درگیر سیاسی بازی بودن و الان من تازه رسیدم به کامنت اولت و خواندمش و آمدم جواب بدم دیدم دوباره کامنت زدی: @};-
اولین نشانه حتمی خروج سفیانی هستش که در ماه رجب رخ خواهد داد. به احتمال وارده میگن در نیمه دوم ماه رجب خواهد بود و یحتمل در روز جمعه. البته خروج یمانی و سفیانی در یک روز خواهد بود.
اولین نشانه های غیر حتمی زیادن از جمله: بارندگی های سیل آسا از ماه جمادی الاول تا رجب. آمدن زلزله سهمگین در دمشق در ماه رجب . گرفتی ماه در نیمه ماه رجب. دیده شدن چهره شخصی در قرص ماه در نیمه ماه رجب .


آرش جان. >:D :-* @};- @};-
اصلی ترین نشانه که قبل از همه اتفاق میفته مرگ فلانی (احتمال قوی عبدالله حاکم حجازه...)

حضرت امام صادق علیه السلام به ابن ابي يعفور می فرمایند:
«با انگشتان دستت بشمار: هلاک شدن فلاني، خروج سفياني و قتل نفس... تا آنکه فرمود: تمامي فرج و گشايش هنگام بهلاکت رسيدن فلاني است» بحار ج 52 ص ص 234.
نقل قول کردن
+6 #899 YaAli 1391-11-23 22:55


آیت الله بهجت ره:
"خدا به ما توفیق آگاهی دهد که اگر در ابتلاء و آزمایش قرار گرفتیم، بد را خوب و خوب را بد نبینیم.
ما نادانیم ...
خدا کند که بفهمیم که نادانیم، تا به فکر اصلاح و درمان خود برآییم..."
نقل قول کردن
+2 #898 پارسادخت 1391-11-23 22:54
به نقل از سعاح:
ببخشید متوجه منظورتون نشدم ولی گشتم و خط عثمان طه رو پیداش کردم، بفرمائید: www.tebyan-babol.ir/Doc/quran/pdf/113.pdf

باسلام، خوب بايد بگم هم حق با شماست و هم با «اين عمار» كه معتقد است براساس خط عثمان طه، من املاء كلمه النّفّاثت را درست نوشته بودم (روي حرف ث الف مقصوره وجود داشت كه چون روي كيبرد نداشتم نتونسته بودم بزارمش)
از قرآن با خط عثمان طه با شماره پرونده 8765-4/841 تاريخ 1386/08/14 «مركز طبع و نشر قرآن جمهوري اسلامي ايران» استفاده كرده بودم.
در نسخه ديگري به‌خط سيد عبدالمهدي حسن‌زاده همانطور كه شما نوشته بوديد آمده است يعني النّفّاثات
به‌هر حال از هر دو بزرگوار ممنونم.
zz: *-msz -:as [-O
نقل قول کردن
+6 #897 خرم‌دل 1391-11-23 22:53
به نقل از خادم الرضا:
البته عماری که بدا خلاقی را تو مجلس و تو قم می بیند و سکوت می کند ...
سکوت در یک بد اخلاقی نشانه همراهی آدم ها با این جریان هست ...
لازم نبود سیجانی عکسشو تو مشرق بزنند همینکه تو این سایت ایشان تبری نکردند در واقع همراهی ایشان و بی بصیرتیشان را تایید می کرد ...
والعاقبه للمتقین @};-

شاید آقای سیجانی فقط شعار داده‌باشد. شعار «لاریجانی بصیرت بصیرت».
برادر قبول نداری که یکشنبه کار هردویشان در مجلس غلط بود؟
اگر من هم آنجا بودم بی اینکه به رییس‌مجلس توهین کنم مانند آقای سیجانی شعار می‌دادم.
اتفاقا این شعار (اگر با همسویی گمراهانه به اعمال فیزیکی و اهانت نمی‌انجامید) اتفاقا وحدت‌بخش بود زیرا به لاریجانی گوشزد می‌کرد که رییس‌مجلس محترم این کارت از نظر مردم بی‌بصیرتی بود.
نقل قول کردن
+7 #896 YaAli 1391-11-23 22:53
آیت الله بهجت ره:



"خدا به ما توفیق آگاهی دهد که اگر در ابتلاء و آزمایش قرار گرفتیم، بد را خوب و خوب را بد نبینیم.
ما نادانیم ...
خدا کند که بفهمیم که نادانیم، تا به فکر اصلاح و درمان خود برآییم..."
نقل قول کردن
+2 #895 سید موسی 1391-11-23 22:52
به نقل از entezar:
درود بر دوستان
آقا سید موسی ارادت داریم @};-
یه تحلیل رو هوا بدم در مورد پاپ
و اون اینکه اگر در کتب مسیحی ها هم مطالبی درباره آخرین پاپ آمده یا خود غربی ها در فیلمها و ... مطالبی درباره پاپ گفته باشن، احتمال هست که این کنار رفتن پاپ خیلی مشکوک باشه برای آغاز جنگ آرماگدون(از نظر خودشون)


سلام بر عزیز دل خودم... @};- @};- >:D :-*
کجایی برادر کم پیدایی...؟؟؟
ان شاء الله که هر چه زودتر هر غلطی می خوان بکنن بکنن که ما داریم برای ریشه کنی اونها روزشماری می کنیم.
آرماگدون امضای سند نابودی خودشونه...


فَهَلْ يَنتَظِرُونَ إِلَّا مِثْلَ أَيَّامِ الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلِهِمْ ۚ قُلْ فَانتَظِرُوا إِنِّي مَعَكُم مِّنَ الْمُنتَظِرِينَ [یونس-١٠٢] [-O
نقل قول کردن
+3 #894 ساني 1391-11-23 22:49
نقل قول کردن
+2 #893 آرش 1391-11-23 22:49
به نقل از ساني:
نه‌بابا مثل اينكه شايعه‌ي تره خرد نكردن درست بوده!!! :-/


خیلی جالبه کسی جواب شما رو از ساعت 19 تا حالا نداده و درگیر سیاسی بازی بودن و الان من تازه رسیدم به کامنت اولت و خواندمش و آمدم جواب بدم دیدم دوباره کامنت زدی: @};-
اولین نشانه حتمی خروج سفیانی هستش که در ماه رجب رخ خواهد داد. به احتمال وارده میگن در نیمه دوم ماه رجب خواهد بود و یحتمل در روز جمعه. البته خروج یمانی و سفیانی در یک روز خواهد بود.
اولین نشانه های غیر حتمی زیادن از جمله: بارندگی های سیل آسا از ماه جمادی الاول تا رجب. آمدن زلزله سهمگین در دمشق در ماه رجب . گرفتی ماه در نیمه ماه رجب. دیده شدن چهره شخصی در قرص ماه در نیمه ماه رجب .
نقل قول کردن
+5 #892 u313.ir 1391-11-23 22:49
مطلب جدید سایت با عنوان :

اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان/وقتی بازار اتهام و تخریب پررونق است!



منتشر شد

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+2 #891 علی-جعفری 1391-11-23 22:45
به نقل از خادم المهدی:
سلام برادر

سلام
خادم همه دوستان هستم دربست ، چه اونهایی قبول دارند چه کسانی که نه.

@};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد