رایحه ظهور

جهان آبستن حوادثی عظیم و تاریخی/ طوفان ملتها در راه است!

سکوت شکننده چند دهه گذشته منطقه از بین رفته است ، غرش و رعد و برق ها از آغاز طوفانی بزرگ خبر می دهد  ، دوست و دشمن به خوبی دریافته اند که حادثه ای عظیم در شرف وقوع است ، هیبت آنکه خواهد آمد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است... و ایران اسلامی بعنوان محور اصلی جبهه حق در ماههای آتی شاهد آزمونی بزرگ و چه بسا با توطئه دشمنان ، فتنه ای بزرگتر باشد ... و این می طلبد که مردم و مسئولان ما با رصد دقیق تر اوضاع و پیش بینی تحرکات آتی دشمن ، خود را برای لحظاتی سرنوشت ساز آماده سازند ، مقاله پیش رو که پیش از بیداری اسلامی نگاشته شده ، توانسته است به خوبی به تببین حساسیت شرایط و پیش بینی تحولات آتی بپردازد...

» ابتدای نظرات (720)

تخریب مسجد الاقصی؟! مرگ امیرعبدالله؟! انتفاضه و قیامی در مصر؟! آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! و . . . مهم نیست که این نبرد نهایی چگونه آغاز شود، مهم این است که . . .

این تحولات چگونه آغاز خواهد شد؟! آیا تخریب مسجد الاقصی؟! یا مرگ امیرعبدالله؟! آیا انتفاضه و قیامی در مصر؟! یا آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! سفیانی در اندیشه چیست؟! و چگونه و در چه فرصتی قیامش را آغاز خواهد کرد؟

 

بررسی کوتاه وضعیت کشورهای خاورمیانه

خاورمیانه و جهان لحظات بسیار حساسی را سپری می کند، درحالی که صهیونیست های افراطی از ماه ها پیش 16 مارس، 24 اسفند را به عنوان تاریخ تخریب مسجدالاقصی تعیین کرده و به شدت آن را تبلیغ می کنند، رژیم صهیونیستی مستقیم و غیرمستقیم حزب الله، حماس، سوریه و ایران را تهدید به جنگ کرده و خود را با برگزاری مانورهای جنگی آماده می کند.

و البته همه می دانند که صهیونیست ها در هر دو مورد جدی هستند هرچند قدرت جبهه حق آنها را در آغاز جنایاتشان مردد کرده است ، تخریب مسجدالاقصی از آرزوهای دیرینه آنهاست که مقدمات آن را با خالی کردن زیر مسجد الاقصی کاملاً فراهم نموده اند و بنا بر شواهد موجود در زیر مسجد الاقصی معبدی نیز ساخته شده است که در صورت تخریب مسجد الاقصی نمایان خواهد شد.

به اعتقاد صهیونیست ها تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد سلیمان و برخی مقدمات دیگر، زمینه آغاز جنگی بزرگ در منطقه خواهد بود که نزول منجی آنها عیسی مسیح را به دنبال داشته و پیروزی آنها بر دشمنانشان یعنی مسلمانان را به ارمغان خواهد آورد و اینگونه است که با وجود ترس شدید از شکست و نابودی ، با این اعتقادات ، اندکی جسارت تهدید و آغاز جنگ را دارند.

البته مسلمانان فلسطین و گروه های جهادی نیز این تهدیدات را جدی گرفته و متقابلاً تهدید به قیام و آغاز انتفاضه سوم نموده اند و درگیری های پراکنده ای نیز در برخی شهرها و قدس شریف وجود دارد.

در سطح خاورمیانه نیز گروه ها و کشورهای دشمن اسرائیل این تهدیدات و تحرکات را جدی تلقی کرده، ضمن آمادگی برای هر پیشامدی با قاطعیت و شدت جواب تهدیدات اسرائیل را داده اند. آماده باش احمدی نژاد به ملت ها، کشورها و گروه های مقاومت برای یکسره کردن کار اسرائیل در صورت انجام هرگونه حماقتی، سفر غیرمنتظره احمدی نژاد به سوریه و هماهنگی با گروه های مقاومت و سوریه و درخواست آمادگی از آنها برای مقابله با رژیم صهیونیستی، دیدار گروه های جهادی با مقام معظم رهبری(مدظله) و احمدی نژاد و برگزار جلسات هماهنگی در ایران ، همه و همه نشان می دهد که جبهه مقاومت به سرکردگی ایران با جدی تلقی کردن اوضاع در صدد آمادگی برای رویارویی و مقابله است.

آیا این اوضاع ملتهب بار دیگر آرام خواهد شد؟ چه چیزی می تواند آن را آرام کند؟ تفاهم دوطرف، که به هیچ وجه امکان ندارد، علت التهاب چه بوده است، قدرت روز افزون جبهه حق، از ایران اسلامی تا حزب الله تا حماس و شیعیان یمن، اینها باعث شده است که مستکبران و زورگویان و علی الخصوص رژیم پلید اسرائیل هر لحظه احساس خطر کنند و آشکار است که تنها درصورتی احساس امنیت و آرامش خواهند کرد که بنا به هر دلیلی جبهه قدرتمند حق رو به ضعف و سستی رود، که البته همه نشان ها حاکی از قدرتمندتر شدن لحظه به لحظه جبهه مقاومت دارد، شاید مدتی اوضاع ملتهب تر نشود ولی به هیچ وجه امکان آرام شدن اوضاع وجود ندارد، و دیر یا زود نبرد حق و باطل آغاز خواهد شد که البته نشانه ها حاکی از نزدیک بودن این تقابل دارد.

اوضاع ملتهب کشورهای خاورمیانه نشانه ای از نزدیک بودن حوادث بزرگ

مصر

مصر اینک در آستانه تحولات بزرگی است، گروه های مردمی برای مقابله با دیکتاتوری چند دهه مبارک متحد شده و با شور و اشتیاق برای شکستن حاکمیت طاغوت مصر در انتخابات پیش رو در تکاپو هستند، و البته همه می دانند که نظام پوسیده مبارک به هیچ وجه در انتخاباتی سالم، قدرت رویارویی با خواست توده ها مردمی را ندارد و به طور قطع و یقین شکست سختی خواهد خورد، لذا از اکنون با انواع فریب و البته بروز خشونت و تهدید در نظر دارد که جلوی این روند را بگیرد و بدین صورت بروز رویارویی دو گروه اجتناب ناپذیر است.

(استقبال بی سابقه مردم مصر از البرادعی علی رغم تهدیدات جدی رژیم مبارک و فضای امنیتی حاکم بر مصر نشان می دهد مصر در آینده نزدیک شاهد روزهای پر تنشی خواهد بود و مردم مصر برای به زیر کشیدن خاندان مبارک و ایجاد تغییرات بنیادین مصمم هستند. روایات شریف بیان می دارند که در آستانه ظهور مصر شاهد قیام مردمی و درگیری و اوضاع نابسامانی می باشد.)

حتی ممکن است قبل از انتخابات و با برخی اقدامات افراطی دولت مصر برای مهار جبهه مردمی، انقلابی در مصر رخ دهد، همانگونه که روایات شریف دلالت بر این موضوع دارند.

سوریه

سوریه مدتی است در زیر رگبار ارعاب و تهدید به اشغال و جنگ قرار دارد و کانون رفت و آمدهای سران مقاومت برای اتحاد و انسجام بیشتر بوده و به پشتگرمی جبهه مقاومت به تمام درخواستها و تهدیدهای استکبار برای جدا شدن از خط مقاومت جواب رد داده و خود را برای هرگونه تهدیدی آماده کرده است. قطعاً شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه و 22 روزه و پیروزی های درخشان حزب الله و حماس در جرات و جسارت امروز سوریه نقش بسزایی دارد.

(قدرت نمایی و تهدیدهای بی سابقه جبهه حق ، اسرائیل و استکبار را در ترس و ارعابی شدید فرو برده است و هرچند استکبار از آغاز جنگ ناگزیر است اما این تهدیدها باعث می شود که با اراده ای ضعیف همراه با اضطراب مبادرت به جنگ افروزی نماید و این یعنی شکست قبل از آغاز جنگ!)

با مقاومت سوریه در برابر تهدیدات و پایبندی به اتحاد با ایران و حز ب الله و حتی تمسخر استکبار! تنها راهی که برای نظام سلطه باقی می ماند این است که در موقعیتی مناسب و در حرکتی سریع این کشور را اشغال نماید.

همانگونه که روایات شریف بیان می دارند به دنبال وقوع زلزله ای مهیب در سوریه(که یکصد هزار کشته خواهد داشت!) حرکت سریع سفیانی آغاز خواهد شد و این کشور در آن اوضاع پریشان و هرج و مرج وقوع زلزله توسط سفیانی اشغال می گردد. در واقع سفیانی که از مدتها پیش چنین قصدی داشته است با مساعد دیدن اوضاع و با استفاده از فرصت طلائی موجود و سردرگمی مسئولان دست به این اشغال خواهد زد. دقیقا همان چیزی که در کشور هائیتی رخ داد و این کشور بعد از وقوع زلزله ای مهیب توسط آمریکا اشغال شد.

آیا استکبار از مدل هائیتی به عنوان تجربه ای موفق بار دیگر در سوریه زلزله زده استفاده خواهد کرد؟

 

یمن
اوضاع یمن که نیاز به توضیح ندارد، جنوب و شمال این کشور ملتهب بوده و هرچند آتش بس نسبی برقرار است، اما همه می دانند که این آتش بس چقدر شکننده و ضعیف است و هرلحظه همانند گذشته امکان آغاز رویارویی ها وجود دارد، موج تظاهرات مردمی در جنوب آغاز شده است و هیئت حاکمه سرسپرده آن مانند کشتی طوفان زده هر لحظه در انتظار موج دیگری هستند.

دستگاه حاکمه یمن بسیار ضعیف تر از آن است که در صورت از دست دادن حامی اصلی خود در منطقه یعنی عربستان که به دنبال هرج و مرج و جنگ قدرت ناشی از مرگ امیر عبدالله رخ خواهد داد بتواند در برابر انقلاب مردمی مقاومت کند و بدین سان بفرموده روایات شریف انقلاب شیعیان یمن به سمت مکه و مدینه حرکت خواهد نمود تا در انقلاب بزرگ و مقدس نقش یاران اولیه امام عصر(عج) را ایفا کنند.

 

عربستان

از 15 ماه پیش موسسات اطلاعاتی آمریکا و عربستان نابودی قریب الوقوع امیرعبدالله و آغاز جنگ شدید قدرت را در عربستان پیش بینی نموده اند ، با وجود ده ها شاهزاده تشنه قدرت در این سرزمین(قبل از مرگ عبدالله) عملاً جنگ قدرت آغاز شده و هر روز اخبار جدیدی از آن به گوش می رسد ، دوست و دشمن برای مرگ عبدالله گوش خوابانده اند و هرلحظه انتظار آن را می کشند.

این حادثه اثرات بسیار عظیمی بر عربستان و منطقه خواهد داشت، مرگ عبدالله ضمن اینکه ضربه ای بسیار مهم بر بزرگترین پایگاه استکبار در منطقه خواهد بود، نشانه ای بزرگ از نزدیک بودن انقلاب بزرگ شیعیان و پیروزی جبهه حق است و باعث ایجاد تزلزل در دشمنان و قدرت صد چندان در جبهه حق پرستان خواهد گردید و البته دوست و دشمن هر لحظه منتظر وقوع این حادثه هستند.

(مرگ امیرعبدالله سرآغاز تحولات بزرگ خاورمیانه خواهد بود بنا بر احادیث درحالی که حکومت حجاز مرگ او را ۴۰ روز مخفی نگه می دارد با اعلام کشته شدن او جنگ شدید قدرت در حجاز آغاز شده و موجی از شادی و خوشحالی اکثر کشورهای اسلامی را فراخواهد گرفت.)

 

اردن

اما در اردن آرامش نسبی برقرار بوده و دولت دست نشانده عبدالله دوم با قدرت هرچه تمام تر درحال آماده شدن برای اجرای نقشه های شیطانی استکبار است، رایزنی های مستقیم و غیرمستقیم پادشاه اردن با سران اسرائیل و آمریکا و سرویس های جاسوسی، خبر از برنامه های پشت پرده ای دارد که قرار است با محوریت این کشور بزودی آغاز گردد.

مواضع عوام فریبانه ضدصهیونیستی پادشاه اردن که در چند ماه گذشته بیشتر شده است نشان می دهد که این عنصر پلید در نظر دارد با کسب وجهه مردمی برای خود و قیامش، ضمن از بین بردن هرگونه شائبه ای در مورد مزدور بودن خود، در صورت توان حمایت مردمی را کسب نموده و یا حداقل از مقاومت های مردمی نجات گردد.

(درحالی که اکثر کشورهای منطقه در جوی ملتهب بسر می برند کشور اردن بواسطه عبدالله دوم که خود از متخصصین نظامی برجسته است با حمایت اسرائیل و آمریکا از سال ها پیش با برگزاری مانورهای متعدد و آخرین تجهیزات نظامی ارتشی بنام ارتش شکست ناپذیر را ایجاد کرده است. عبدالله دوم در جنگ یمن با اعزام ۲۰۰۰ کماندوی خود به جنگ با شیعیان علاوه بر نشان دادن نفرت و دشمنی خود با شیعیان خوی خودبزرگ بینی و برتری جویی خود را نیز نشان داد و در آینده نزدیک احتمالا این عنصر پلید به نمایندگی از استکبار اجرای طرح خاورمیانه بزرگ را برعهده خواهد گرفت و ضمن اشغال سوریه و عراق فجایع بیشماری را مرتکب خواهد شد.)

 

ترکیه

اوضاع ترکیه نیز دستخوش نوسانات زیادی است، از سال ها پیش که گروه به ظاهر اسلامی در رأس حکومت قرار گرفت امیدها در مورد محور ترکی رو به بهبود رفت؛ اما سیاست های آشکاری که پس از بیداری اسلامی خاورمیانه از سردمداران حکومت ترکیه دیده شد گویای نگاه برتر و قدرت مآبانه در میان کشورهای اسلامی داشت؛ بنحوی که آرزوی دولتمردان ترکیه به  بازگشت به حکومت بزرگ عثمانی قدیم را در ذهن متبادر میکرد؛

از زمانیکه کشتی مرمره به سواحل غزه نزدیک شد و برخورد خصمانه و ظالمانه ی رژیم صهیونیستی با کسانیکه به قصد شکستن محاصره غزه حرکتی مردمی را اغاز کرده بودند رخ داد تا حال حاضر که جنگ در سوریه را شاهد هستیم دولتمردان ترکیه مواضعی متناقض را در مورد رژیم اشغالگر صهیونیستی  اتخاذ کرده اند

رفتار متناقص دولتمردان ترکیه در ابتدا باعث شد که مسلمانان منطقه از ترکیه دولتی ضد صهیونیستی و ازادیخواه و در جهت آرمانهای انقلابیون منطقه در ذهن بپرورانند اما واقعیت چیست؟

سیاست قیم مآبانه و فراگیر حمایت از به اصطلاح حقوق مردمی در سوریه و مخالفت علنی با نظام حاکم بر سوریه و شخص بشار اسد و دخالت های گاه و بیگاه مسئولین ترکی در امور کشور مستقل سوریه و همچنین روابط عجیب پشت پرده سرات ترکی با دولت غاصب اسرائیل، ایجاد چالشی جدی در بهبود وضع موجود محور موافقین و مخالفین دولت سوری میکند چرا که مخالفین معارض سوری به انحاء مختلف تحت حمایت دولت ترکیه و چند کشور عربی مخالف حفظ وحدت کشورهای خاورمیانه قرار گرفته اند؛ در هر صورت نگاه به آینده مبهم کشور سوریه که به شدت تحت فشارهای بین المللی و همچنین خیانت کشورهای همسایه در جهت حمایت از معارضین قرار دارد روابط تیره و تاریکی را بین محور ترکی – سوری ایجاد کرده است و همین سیاست ها خود در سیاست کلی حاکم بر کشورهای همسایه با کشور ترکیه به شدت موثر بوده و خواهد بود


عراق

و البته اوضاع عراق نیز که سالها پیش دستخوش تحولات و نابسامانی های بسیار است و وقوع هرگونه تحولی در آن دور از انتظار نیست، اما تمام تلاش استکبار برای بالا آوردن مهره های خود یعنی بعثی ها و ایجاد حکومتی ضد ایرانی برای بالا بردن ضریب امنیت اسرائیل ناکام بوده و به نظر می رسد تنها چاره کار، یا کودتای نظامی باشد یا اشغال آن توسط کشوری دیگر مانند اردن! تا بدینوسیله کمربند امنیتی اسرائیل محکم شود و خطر ایران تا حدودی مرتفع شود.

 

ایران

و اما ایران اسلامی پس از پشت سرگذاشتن چند ماه التهاب و آشوب اینک مقتدرتر از گذشته آماده ایفای رسالت بزرگ خود در خاورمیانه است، اینک قدرت و اقتدار ایران سراسر منطقه را پوشانده است از سوریه و لبنان و ترکیه تا عراق و یمن و مصر، همه به نوعی از ایران متاثرند.

ایران با مقاومت بی نظیر در قضیه هسته ای عملا تمام هیمنه استکبار در جهان را بر باد داده است و درحالی که چند کشور پرمدعای جهانی که ادعای مالکیت جهان را دارند دست به دست هم داده اند نه تنها ایران اسلامی قدمی عقب نشینی نکرده است بلکه با شجاعتی تمام ده ها قدم به جلو برداشته و ضمن شکستن اسطوره کشورهای مستکبر در پیش چشم جهانیان به عنوان الگویی تام و تمام در برابر مستضعفین نورافشانی می کند.

اینک ایران با نفوذ در اعماق قلوب ملتهای منطقه می تواند با یک اشاره خاورمیانه را برای دشمنان به جهنمی سوزان تبدیل کند و ایران با آگاهی از این قدرت بی بدیل خود بدون توجه به تهدید دشمنان به پیش می رود.

روح حماسه و انقلاب اینک در تک تک کشورهای منطقه موج می زند، و کافیست جرقه ای زده شود، تا کل منطقه به آتش کشیده شود. البته آتشی که برای نمرودیان حجیم سوزان است و برای ابراهیمیان نسیم گلستان! این جرقه چگونه زده خواهد شد؟

تخریب مسجد الاقصی؟! مرگ امیرعبدالله؟! انتفاضه و قیامی در مصر؟! آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! و . . . مهم نیست که این نبرد نهایی چگونه آغاز شود، مهم این است که همه نشانه ها حاکی از آن است که این واقعه به زودی رخ خواهد داد، در یک طرف میدان اهل حق، مقتدرانه، امیدوار و بانشاط و با چند پیروزی درخشان در چند جنگ گذشته و در طرف دیگر اهل کفر ترسان و بی انگیزه و چند شکست مفتضحانه!

و از هم اکنون نتیجه این رویارویی بزرگ آشکار است.

 

منبع:

شبستان

اوضاع ترکیه نیز دستخوش نوسانات زیادی است، از سال ها پیش که گروه به ظاهر اسلامی در رأس حکومت قرار گرفت امیدها در مورد محور ترکی رو به بهبود رفت؛ اما سیاست های آشکاری که پس از بیداری اسلامی خاورمیانه از سردمداران حکومت ترکیه دیده شد گویای نگاه برتر و قدرت مآبانه در میان کشورهای اسلامی داشت؛ بنحوی که آرزوی دولتمردان ترکیه به بازگشت به حکومت بزرگ عثمانی قدیم را در ذهن متبادر میکرد؛

از زمانیکه کشتی مرمره به سواحل غزه نزدیک شد و برخورد خصمانه و ظالمانه ی رژیم صهیونیستی با کسانیکه به قصد شکستن محاصره غزه حرکتی مردمی را اغاز کرده بودند رخ داد تا حال حاضر که جنگ در سوریه را شاهد هستیم دولتمردان ترکیه مواضعی متناقض را در مورد رژیم اشغالگر صهیونیستی اتخاذ کرده اند

رفتار متناقص دولتمردان ترکیه در ابتدا باعث شد که مسلمانان منطقه از ترکیه دولتی ضد صهیونیستی و ازادیخواه و در جهت آرمانهای انقلابیون منطقه در ذهن بپرورانند اما واقعیت چیست؟

سیاست قیم مآبانه و فراگیر حمایت از به اصطلاح حقوق مردمی در سوریه و مخالفت علنی با نظام حاکم بر سوریه و شخص بشار اسد و دخالت های گاه و بیگاه مسئولین ترکی در امور کشور مستقل سوریه و همچنین روابط عجیب پشت پرده سرات ترکی با دولت غاصب اسرائیل، ایجاد چالشی جدی در بهبود وضع موجود محور موافقین و مخالفین دولت سوری میکند چرا که مخالفین معارض سوری به انحاء مختلف تحت حمایت دولت ترکیه و چند کشور عربی مخالف حفظ وحدت کشورهای خاورمیانه قرار گرفته اند؛ در هر صورت نگاه به آینده مبهم کشور سوریه که به شدت تحت فشارهای بین المللی و همچنین خیانت کشورهای همسایه در جهت حمایت از معارضین قرار دارد روابط تیره و تاریکی را بین محور ترکی – سوری ایجاد کرده است و همین سیاست ها خود در سیاست کلی حاکم بر کشورهای همسایه با کشور ترکیه به شدت موثر بوده و خواهد بود
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #720 علی 1392-02-21 18:28
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #719 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:34
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #718 مسعود 1392-01-25 02:22
از شما نا امید شدم چون مانند مبتدیان عمل میکنید . یعنی واقعا فکر میکنید ملک عبدالاه دوم سفیانی است .
نقل قول کردن
0 #717 بنیامین 1391-11-29 22:54
حضرت آیت الله امام خامنه ای:

آقای احمدی نژاد تخريب ها را هم تحمل كنيد.

****
صبر، صیاد را امیر کرد و بنی صدر را ذلیل.

*****

رييس جمهور در جلسه هيات دولت - 29/11/91:


* هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.

* دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در كنار معظم له خواهد بود.


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #716 عبدالله 1391-11-23 01:12
به نقل از خادم المهدی:
کاریکاتور خوبیه
میشه بجای مسی رئیس جمهورو کشید و بجای دو تاباطری نوشت قوه قضائیه و قوه مقننه
وقتی این دو همکاریشون در حد صفره چطور باید از رئیس جمهور انتظار خدمت و مهار تورم داشت؟!


آی کیو جان
ژاوی و اینیستا که اون دو تا باطری هستند،مسی رو تقویت میکنند و بهش پاس گل میدن!
نقل قول کردن
+6 #715 محسن صادقپور 1391-11-19 18:59
7-قضیه اهم فی الاهم است
چیزی رابایدقربانی چیزدیگری کردیعنی اختلاف بین مردم کشیده میشود(ضرر)ولی ازآن طرف ازیک توطئه سنگینی که من وشماخبرنداریم جلوگیری میشود(سودبزرگ)
سوال:ازکجاتوطئه بوده؟
جواب:مسخره است که احمدی نژادبرای یک آدم غریبه اینقدرهزینه بدهدنیست؟
یعنی احمدی نژادفرمایش آقارازیرپامیگذا ره وخودشوبین مردم خراب میکنه به خاطرمرتضوی!!!
واقعاکدام آدمی باآی کیوی زیر70این کاررومیکنه که احمدی نژادبکنه
آقا فرمودندخیانت است اختلافات رابه بین مردم بکشیدکسی که فرمایش آقاروزیرپابگذار ه پس منافقه ومنافق اینقدراحمقه که خودشوبین 75میلیون نفرخراب کنه به خاطریک غریبه،این عقلانی است،پس یک توطئه ای بوده که ماخبرنداریم واحمدی نژادخودش روبی آبرو کردتااین توطئه خنثی شد!

8-بله اگربه فرامین ولی فقیه عمل شودبن بسن نداریم نه اینکه آقایون درمجلس تمامی قانونهاتراهرطور که بخواهندتصویب میکنندواصلادولت راآدم حساب نمیکنندبعدبه بن بست هم نخوریم
چه نیازی داردرهبری دردیدارمجلسیان دوبارعبارت نپریدن به دولت رابکارببرندوبعد هم بگویندموقعی که مسئولی ازدولت صحبت میکند4نفرازیک گوشه ای یک صدائی درنیارند!
نمیتوانستندکلمات وعبارات دیگری به جای پریدن وصدائی درآوردن استفاده کنندنمیتوانستند بگوینداینقدربه دولت گیرندیدچراگفتند نپرید!!! نمیتوانستندبانم ایندگان منتخب ملت که درراس امورنداینطورصحب ت کنند
آیااین دفاع جاناه ازدولت نبود
آقادرماههای پایانی دولت استیضاح راجایزنمیدانندو این رامجلسیان به خوبی واقفندچراگوش نمیکنند؟اینهاچو ب خداست که صدانداردوزمین گذاشتن حرف ولیفقیه چوب خدارادرپی دارد!
9-همونطورکه رئیس جمهوراین قسم ارخورده همونطورهم قسم خورده که ازحقوق ملت دفاع کنه وقتی مجلس قانون تصویب میکنه که به نفع ثروتمندان وبه ضررفقراست چرابایداجراکنه
برخلاف میل اونیست برخلاف میل خداهم هست چیزیکه به ضررفقراوبه سودثروتمندان باشه نیست!
10-رئیس مجلس که ازطرف رهبری انتخاب نمیشه
تهمتی به کارنبوده واقعیتی بوده که گفته شده
لطفارئیس قوه قضائیه جواب بدن که چرابرادرشون برای یک کارغیرقانونی موافقت ایشون روگرفتند
مشکل معوقات بانکی را هم حل کردم و رفتم پیش اخوی دستورش را گرفتم.
نقل قول کردن
+4 #714 محسن صادقپور 1391-11-19 18:58
جواب به محمدحسین
1-ببین دوست من خوبه یه خورده عقلانی باموضوع برخوردکنیم
مرتضوی به احمدی نژادنزدیک تره یاجوانفکر،جوانف کربعدازمشایی نزدیکترین شخص به دکترهست،خب ،سوال:چرابایداح مدی نژادبرا ی مرتضوی اینقدر هزینه بده چه سودی برای احمدی نژادداره ولی این هزینه روبرای جوانفکرنداد!
میدانی باکوچکترین اشاره احمدی نژادجوانفکرهمان روزاول اززندان آزادمیشد(ازبس ازآقایون آتوداره)چرااینکارونکرد؟
پس به نظرمیرسه بایدیه چیزی پشت قضیه بوده باشه که ماوشماخبرنداریم وشایدتوطئه ای بوده که میخواستندحداقل شخص مرتضوی رااززندگی ساقط کنند
اگربگوییم هیچ پشت پرده ای نبوده ،پس هزینه دادن احمدی نژادبرای مرتضوی که ناخن جوانفکرهم نمیشه چی میشه!
2و3-این بیست وپنج ساعت فیلمه که دراختیاررئیس مجلس هم قرارگرفته
4-اتفاقااحمدی نژادتهدیدنکرده وبه فکرکشوربوده،احم دی نژادگفته من برای دفاع ازمرتضوی(جلوگیر ی ازساقط شدنش اززندگی)مجبورم این فیلم رامنتشرکنم واین به نفع کشورنیست شمابانفوذی که داری ورئیس مجلس هستی سعی کن که نمایندگان رامنصرف کنی که لاریجانی هم تلاشش رامیکنه ولی موفق نمیشه که نمایندگان رامنصرف کنه
5-دولت خط قرمزداره چون قوه قضائیه روعادل نمیدونه
نمونه هاشم مشخصه برخوردبامداحان هتاک وطلبه سیرجانی ومهدی وفائزه
اگرخط قرمزنداشته باشه واجازه بده رسیدگی بشه وحکم ناعادلانه مثل طلبه سیرجانی بریدنداونوقت چی!!!
وطرف خودشونم مثل اون دوتامداح حکم بریدنداونوقت چی!!!
شماضمانت میکنی حقی پایمال نشه!!!
6-شماکلاازدادگاه بیابیرون برای احمدی نژاداینهاعادل نیستندوبارهاثاب ت کردندکه نیستندمهم اینه که این 24ساعت فیلم الان دست رئیس مجلسه!
نقل قول کردن
+7 #713 ا.و.ک. 1391-11-19 17:17
به نقل از مهدی 110:
با سلام
برادر عزیز با چه زبانی باید با شما حرف زد ظاهرا با منطق عقلی نمی توان قانع کرد بنده هم قصدی برای قانع کردن شما ندارم اما واقعا امثال شما فکر کردید یک مشت کور و شیرین عقل می ایند که هر چی خواستید به خوردشون بدید من می گم نره تو می گی بدوش من می گم سندش باطله نیتش خرابه قصد اصلاح نداشته قصد افساد داشته اومده مافیا رو نابود کنه خودش داره از روش مافیایی استفاده می کته من می گم در جنگ با یزیدیان حسینی باشید تو می گی لیلی زن بود یا مرد خودت خندت نمی گیره از این استدلالات بابا ما هرکی بخواهیم بحث کنیم می گیم اصولت چیه من می گم نائب امام زمان رو این اقا اعتنا بهش نمی کنه اصلا اون رو به عنوان قاضی در کارها قبول نداره نظرش رو به مصلحت خودش نمی دونه تو هنوز می گی الان که روزه مرغ من یک پا داره الان احمدی گفت شب هست پس شبه شما ولایت علی را دارید یا ولایت مدعیان را خدا کمکتون کنه از این وضعیت نجات پیدا کنید خدا شاهد است در بزنگاه خواهید برید من اینجا اعلام می کنم با صراحت اگر نائب امام زمان به اندازه ذره ای اعمال امروز این اقا رو تایید کنه به کفاره گناه نشناختن حقیقت در پیش همین شماها توبه می کنم دربست نوکر مرام شما خواهم شد من در این دوران فتنه گون جز ولی خدا و نائب امام زمان کسی رو حتی برای یک لحظه و ذره ای قبول ندارم ولا غیر


به نقل از محمد حسین:
پیامبر می فرماید:

"یك درهم ربا گناهش نزد خدا از سی و شش زنا بزرگتر است و بردن آبروی یك مسلمان (با تهمت یا غیبت و غیر آن) گناهش از ربا هم زیادتر است"

شما فعلا بررسی کن ببین اختلاسها زیر نظر کی داره انجام میشه؟
چرا زمانی که یه فرد خاص از کشور خارج میشه سکه و ارز ارزون میشه؟
چرا دولت اینقدر ضعیف شده که هر روز یه چیز کم میشه؟
چرا رهبری برای دولت که به مصر رفت کسی رو نفرستاد؟
شما اینا رو جواب بدین بعد صحبت میکنیم.


واقعا آخر الزمان است حرام ، حلال می شود و حرام حلاال می شود .
دزدی آشکار اشخاص و خیانت به بیت المال عیب نیست !!!!!!
اما افشای زشتیها که بنیان جامعه را بر باد می دهد و در کلام رهبری مبارزه با اشرافیگری بارها تاکید شده خیانت محسوب می شود
نقل قول کردن
-1 #712 مهدی 110 1391-11-19 16:05
به نقل از ا.و.ک.:
زیاد رگ گردنت برای دزدها باد نکنه .
خیلی جوش می زنی بیا بریم زمینهایی که او ن یکی برادر بالا کشیده نشونت بدم تا رگ گردنت بیشتر بزنه بیرون
اومده بود تو تلوزیون می گفت من دارم زمینها را آباد می کنم و کشاورزم .
مغلطه نکن مثل اون استاد مغلطعه گر .

با سلام
برادر عزیز با چه زبانی باید با شما حرف زد ظاهرا با منطق عقلی نمی توان قانع کرد بنده هم قصدی برای قانع کردن شما ندارم اما واقعا امثال شما فکر کردید یک مشت کور و شیرین عقل می ایند که هر چی خواستید به خوردشون بدید من می گم نره تو می گی بدوش من می گم سندش باطله نیتش خرابه قصد اصلاح نداشته قصد افساد داشته اومده مافیا رو نابود کنه خودش داره از روش مافیایی استفاده می کته من می گم در جنگ با یزیدیان حسینی باشید تو می گی لیلی زن بود یا مرد خودت خندت نمی گیره از این استدلالات بابا ما هرکی بخواهیم بحث کنیم می گیم اصولت چیه من می گم نائب امام زمان رو این اقا اعتنا بهش نمی کنه اصلا اون رو به عنوان قاضی در کارها قبول نداره نظرش رو به مصلحت خودش نمی دونه تو هنوز می گی الان که روزه مرغ من یک پا داره الان احمدی گفت شب هست پس شبه شما ولایت علی را دارید یا ولایت مدعیان را خدا کمکتون کنه از این وضعیت نجات پیدا کنید خدا شاهد است در بزنگاه خواهید برید من اینجا اعلام می کنم با صراحت اگر نائب امام زمان به اندازه ذره ای اعمال امروز این اقا رو تایید کنه به کفاره گناه نشناختن حقیقت در پیش همین شماها توبه می کنم دربست نوکر مرام شما خواهم شد من در این دوران فتنه گون جز ولی خدا و نائب امام زمان کسی رو حتی برای یک لحظه و ذره ای قبول ندارم ولا غیر
نقل قول کردن
-9 #711 محمد حسین 1391-11-19 15:47
به نقل از ا.و.ک.:
زیاد رگ گردنت برای دزدها باد نکنه .
خیلی جوش می زنی بیا بریم زمینهایی که او ن یکی برادر بالا کشیده نشونت بدم تا رگ گردنت بیشتر بزنه بیرون
اومده بود تو تلوزیون می گفت من دارم زمینها را آباد می کنم و کشاورزم .
خب چرا این زمینها را به 1000 تا آدم بدبخت واگذار نکردند تا اونها که احتیاج دارند کشاورزی کنن نه تو که داداشت رییس غذا (قضا) است و اون یکی رئیس مجلس تحت امر هاشمی
بعدش هم احمدی نژاد زنگ زده بود بگه که در دفاع از مظلوم باید اسنادی رو نشون بده که نهایتا دزدی شما و علت حذف مرتضوی در آن است و این نشون دادنش در جامعه خوب نیست و برای نظام خوب نیست . چون خر سرتون یکی تون رییس مجلسه ، اون یکی رئیس غذا (قضا) ، عیبه مردم بفهمند که وکلای مملکت افتادن بجون این مملکت دارن بالا می کشند . از راه ناثواب برگردید و دیگران را قربانی مطامع و شکم پارگی خود نکنید .
آره داداش توصیه بوده نه تهدید .
مغلطه نکن مثل اون استاد مغلطعه گر .

پیامبر می فرماید:

"یك درهم ربا گناهش نزد خدا از سی و شش زنا بزرگتر است و بردن آبروی یك مسلمان (با تهمت یا غیبت و غیر آن) گناهش از ربا هم زیادتر است"

شما فعلا بررسی کن ببین اختلاسها زیر نظر کی داره انجام میشه؟
چرا زمانی که یه فرد خاص از کشور خارج میشه سکه و ارز ارزون میشه؟
چرا دولت اینقدر ضعیف شده که هر روز یه چیز کم میشه؟
چرا رهبری برای دولت که به مصر رفت کسی رو نفرستاد؟
شما اینا رو جواب بدین بعد صحبت میکنیم.
نقل قول کردن
-8 #710 محمد حسین 1391-11-19 15:43
به نقل از ..:
رهبرانقلاب (امروز): عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاكره آمریكا خوشحال میشوند؛مذاكره مشكلی را حل نمیكند/امروز اگر كسانی بخواهند سلطه آمریكا را مجددا دركشور برقرار كنند،ملت گریبان آنها را خواهد گرفت. :x


قبول دارین که رهبر ما کلامش الهیه دیگه؟

خب عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاكره آمریكا خوشحال میشوند.این عده ایی فتنه گران که نیستند.رییس مجلس و قوه قضاییه هم تو سیاست خارجی کاره ایی نیستند و نظرشون مهم نیست.
سپاه و بسیج هم نیستند.
می مونه هییت دولت.تو هییت دولت هم افراد مربوط به سیاست خارجی احمدی نژاد و صالحی و مشایی{رییس جنبش عدم تعهد} نظر میدهند.پس این افراد خوشحال شده و بعضی ساده لوح و بعضی مغرض اند.
نقل قول کردن
+8 #709 ا.و.ک. 1391-11-19 15:38
به نقل از مهدی 110:
با سلام
زود حاجی جا زده این رو بخون
احمدی نژاد: من آقای لاریجانی را متهم به فساد نکردم، پرونده ای را دادم تا بررسی کنند
www.entekhab.ir/fa/news/95230
حرفی از این ساده لوحانه تر هم می توان زد برادر عزیز اگر تو می خواستی پرونده را بررسی کنند از 7 صبح از طرفت زنگ نمی زدند لاریجانی رو تهدید بکنند ال کن یا بل کن بعد برادر عزیز مگر در این مملکت نائب امام زمان حاکم نیست اگر این اقا راست می گفت باید اول فیلم رو به اقا نشان می داد و از اقا کسب تکلیف می کرد نه بالاتر می رفت مجلس می گفت مطلبی دارم می خواهم انرا در جلسه غیر علنی با نمایندگان در میان بزارم نه اقا ما ساده لوح نیستیم شما خودتون رو به نادانی زدید فکر کردید همه مثل شما هستند مملکتی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد اگر لاریجانی یک حرف درست زده باشد همین حرف بود اما ظاهرا دکتر ما تو این قضیه پاش یک مقدار دیگه می لنگه البته من هنوز به یقین نرسیدم که از اول اینگونه بود بلکه هنوز فکر می کنم ان منتسب به اعمال و رفتار یهود او را اینگونه کرد


زیاد رگ گردنت برای دزدها باد نکنه .
خیلی جوش می زنی بیا بریم زمینهایی که او ن یکی برادر بالا کشیده نشونت بدم تا رگ گردنت بیشتر بزنه بیرون
اومده بود تو تلوزیون می گفت من دارم زمینها را آباد می کنم و کشاورزم .
خب چرا این زمینها را به 1000 تا آدم بدبخت واگذار نکردند تا اونها که احتیاج دارند کشاورزی کنن نه تو که داداشت رییس غذا (قضا) است و اون یکی رئیس مجلس تحت امر هاشمی
بعدش هم احمدی نژاد زنگ زده بود بگه که در دفاع از مظلوم باید اسنادی رو نشون بده که نهایتا دزدی شما و علت حذف مرتضوی در آن است و این نشون دادنش در جامعه خوب نیست و برای نظام خوب نیست . چون خر سرتون یکی تون رییس مجلسه ، اون یکی رئیس غذا (قضا) ، عیبه مردم بفهمند که وکلای مملکت افتادن بجون این مملکت دارن بالا می کشند . از راه ناثواب برگردید و دیگران را قربانی مطامع و شکم پارگی خود نکنید .
آره داداش توصیه بوده نه تهدید .
مغلطه نکن مثل اون استاد مغلطعه گر .
نقل قول کردن
-2 #708 محمد حسین 1391-11-19 15:36
به نقل از ..:
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به پيشنهاد 4 سال قبل امريكا براي مذاكره خاطرنشان كردند: همان موقع تأكيد شد كه ما پيش داوري و قضاوت نمي كنيم و منتظريم عمل آنها را ببينيم اما در اين چهار سال جز ادامه توطئه ها، كمك به فتنه گران و حمايت از تروريستهايي كه دانشمندان ملت ايران را ترور كردند چيزي مشاهده نشد.
مذاكره هنگامي معنا پيدا مي كند كه دو طرف با حسن نيت، با شرايط برابر و بدون قصد فريب گفتگو كنند به همين علت «مذاكره براي مذاكره»، «مذاكره به صورت تاكتيكي» و پيشنهاد مذاكره براي فروختن ژست ابرقدرتي به دنيا، حركتي حيله گرانه است.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: من ديپلمات نيستم، انقلابيم به همين علت صريح، صادقانه و قاطعانه حرف مي زنم: پيشنهاد مذاكره وقتي معنا دارد كه طرف حسن نيت خود را نشان دهد.

به نظر شما ایا این سخنان حضرت اقا با صحبت احمدی نژاد در مورد اینکه اگر صادقانه باشد می پذیریم!! چه فرقی داره؟؟
کسانی ذوق زده شدن که اینطوری گفتن!
ريیس مجلس اما در سخنانی در چهارمین مجلس کارگری با بیان اینکه ما با رفتارهای آمریکا از بدو انقلاب آشنا هستیم، افزود: همه مطلع هستیم که کشور در یک مسیر سنگلاخی که دیگران ایجاد کرده‌اند قرار گرفته و این دشمنی‌هایی که آمریکا و هم پیمانانش برای ایران به وجود آورده‌اند در یک مقطعی است که باید به دقت آن را مورد توجه قرار داد و متناسب با شگردهای آن عمل کرد.

بله فرق داره چون این پیشنهاد جدید از طرف امریکا 4 روز پیش مطرح شد و احمدی نژاد 2 روز پیش این جواب رو داد و رهبری امروز رد کرد این پیشنهاد رو.

مثل همون که تو نیویورک مطرح شده بود و رهبری رد کردند.

شما چه زوری میزنید؟رهبری فرمود اگر صادقانه هم باشد نمیپذیریم چون برگ برنده آنها فعلا اینست همون که لاریجانی گفت.شگرد متناسب.ولی احمدی نژاد میگه اگر صادقانه باشد.

مطمینی معیار فعلی احمدی نژاد از صادقانه با رهبری یکیه؟
نقل قول کردن
-3 #707 محمد حسین 1391-11-19 15:32
سوالاتی دارم که امیدوارم جواب بدین.چون جای سوال داره:

1-چرا بعد از اینکه لاریجانی استیضاح کنندگان و وزیر رو راضی به همکاری کردن{یعنی وزیر قول داد مرتضوی رو عوض کنه} دولت سازمان تامین اجتماعی رو از وزیر گرفت و به معاونت اول سپرد امورش رو؟{در صورتی که سال 88 تو قانون اومده بود که زیر نظر وزیره}

2-فیلم منتصب به فاضل لاریجانی بسیار مخدوشه و یه تصویر 3 دقیقه اییه که هی تکرار میشه؟

3-صدا معلوم نیست مال کیه و قطع و وصلی داره؟

4-چرا فروزنده ساعت 7 صبح لاریجانی رو تهدید میکنه که اگه استیضاح انجام بشه فیلم منتشر میشه؟{آیا این تهدید نیست}

5-چرا دولت خط قرمز داره ولی مجلس و قوه ی قضاییه ندارن؟

6-چه لزومی داره این فیلم که در دادگاهی ثابت نشده که واقعیه یا نه باید اونجا رسیدگی بشه؟

7-مگه رهبر نگفت اختلافات رو بین مردم نکشونین و هر کی کشوند خیانت کرده؟پس چی شد؟

8-چرا رییس جمهور گفت به بن بست رسیدیم؟التزام به ولایت فقیه باید عملی باشد.در کشوری که ولایت فقیه هست بن بست نیست.

9-چرا قانون رو نمیپذیره دولت زمانی که شورای نگهبان اون رو تایید کرده.مگه رییس جمهور قسم نخورده قانونی که دستش رسید رو ابلاغ کنه؟{حتی خلاف میلش}

10-آیا تهمت زدن به رییس مجلس و رییس قوه قضاییه که از طرف رهبری انتخاب میشه از نظر اسلام و اخلاق جایزه؟

اینها یه سری سواله که اگه جواب بدین ممنون میشم.
نقل قول کردن
+16 #706 سعاح 1391-11-19 15:23
رهبر فرزانه انقلاب: من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام۔
تقدیم به همه انقلابیون عالم که همچین رهبر شجاع، صادق و امین رو دارند۔
نقل قول کردن
+6 #705 .. 1391-11-19 15:18
به نقل از محمد حسین:
احمدی نژاد تو مصر گفته پیشنهاد آمریکا رو بررسی خواهیم کرد و اگر صادقانه باشد میپذیریم.

این چه منطقیه شما دارین.یعنی احمدی نژاد معصومه اشتباهاتش رو نمیبینین؟

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به پيشنهاد 4 سال قبل امريكا براي مذاكره خاطرنشان كردند: همان موقع تأكيد شد كه ما پيش داوري و قضاوت نمي كنيم و منتظريم عمل آنها را ببينيم اما در اين چهار سال جز ادامه توطئه ها، كمك به فتنه گران و حمايت از تروريستهايي كه دانشمندان ملت ايران را ترور كردند چيزي مشاهده نشد.
مذاكره هنگامي معنا پيدا مي كند كه دو طرف با حسن نيت، با شرايط برابر و بدون قصد فريب گفتگو كنند به همين علت «مذاكره براي مذاكره»، «مذاكره به صورت تاكتيكي» و پيشنهاد مذاكره براي فروختن ژست ابرقدرتي به دنيا، حركتي حيله گرانه است.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: من ديپلمات نيستم، انقلابيم به همين علت صريح، صادقانه و قاطعانه حرف مي زنم: پيشنهاد مذاكره وقتي معنا دارد كه طرف حسن نيت خود را نشان دهد.

به نظر شما ایا این سخنان حضرت اقا با صحبت احمدی نژاد در مورد اینکه اگر صادقانه باشد می پذیریم!! چه فرقی داره؟؟
کسانی ذوق زده شدن که اینطوری گفتن!
ريیس مجلس اما در سخنانی در چهارمین مجلس کارگری با بیان اینکه ما با رفتارهای آمریکا از بدو انقلاب آشنا هستیم، افزود: همه مطلع هستیم که کشور در یک مسیر سنگلاخی که دیگران ایجاد کرده‌اند قرار گرفته و این دشمنی‌هایی که آمریکا و هم پیمانانش برای ایران به وجود آورده‌اند در یک مقطعی است که باید به دقت آن را مورد توجه قرار داد و متناسب با شگردهای آن عمل کرد.
نقل قول کردن
+3 #704 u313.ir 1391-11-19 15:14
مطلب جدید سایت با عنوان :

رایحه ظهور در مصر پیچید / نگاهی به سفر مهم دکتر احمدی نژاد به مصر



منتشر شد @};-

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+2 #703 آرش 1391-11-19 15:04
از دوستان اگر کسی راجب ( یاجوج و ماجوج ) مطالعه داشته بگه با هم تبادل نظر کنیم:
یاجوج و ماجوج چه وقت خروج می کنند؟
یاجوج و ماجوج کجایند؟
یاجوج و ماجوج براستی کیستند؟


نقل قول کردن
+8 #702 سید محمد فاطمی 1391-11-19 15:01
به خون دل شما و خودم سوگند، که اول چیزی که آقایمان از ما انتظار دارد همین حفظ وحدت است. نه در این وبلاگ که در سطح جامعه. بیایید وحدت مان را بیشتر کنیم و دلمان را یکرنگ تر. شاید که صاحبمان در فرجش آل محمد تعجیل کند.
بعد از تکرارهای پشت سرهم آقایمان در مورد وحدت و یکرنگی، این را قطعا می توان گفت که دفع فتنه بی بی سی انگلیسی و وی
او ای آمریکایی و هزار دشمن خارجی، فقط با وحدت کلمه امکانپذیر است
. اگر جایی دیدید که با نیش زدن دلتان آرام شد، بدانید که پشت به مقتدا هستید و رو به دشمنان قسم خورده مان.

ومن الله توفیق
سید محمد فاطمی
نقل قول کردن
+6 #701 سید محمد فاطمی 1391-11-19 15:00
به هر روی عده ای بر صداقت و پاکی رئیس جمهور نظر داریم و عده ای دیگر بر خطاکاری ایشان پافشاری می کنیم. بحث حقیر این نیست که کدامیک از نظرات درست است. روی سخنم با برادران و خواهران دلسوزم است که همگی برای حفظ اسلام و رضای مهدی و نایبش سعی در نفی یا اثبات موضوع دارند.
خود موضوع به تنهایی بد نیست. اما اینکه ما، بچه شیعه های آخر الزمان، کارمان به اینجا رسیده است، مایه ی سرافکندگی و شرمساری است.
روی سخنم با آنهاست که در تأیید یا رد تصمیمات و فعالیت های رئیس جمهور، حتی حکم به کفر طرف مقابل می دهند. به ولایت علی قسم که به هر دو گروه از نزدیک برخورد داشته ام. در اکثر قریب به اتفاق موارد، هدف دوستان اعتلای آرمان ها و یافتن راهی برای حل مشکلات است. پای سخن هر گروه که بشینی و از دید آنان به موضوع نگاه کنی، به ایشان حق می دهی. هر گروه جنبه ای را در تصمیم گیری های خود پررنگ تر می بینند و جنبه دیگر را کم اهمیت تر فرض می کنند. اینگونه می شود که کسی از موضع کاملا موافق صحبت می کند و کس دیگری از موضوع کاملا مخالف.
در آخر، توجه همه شما عاشقان مهدی را به این نکته جلب می کنم که در این وان افزای آخر الزمان، اولین وظیفه ما حفظ وحدت است. حفظ وحدت. این را هم عقل مان تأیید میکند و هم منویات هر روزه ی امام و مقتدایمان، سید علی آقای خامنه ای. آیا اولین گام در حفظ وحدت، همین حفظ آرامش نیست؟ آیا باید تنها از دولتمردان و سیاستمداران انتظار آرامش داشت. همه ی ما جزء بدنه و گوشت و خون این نظام و اسلام هستیم. بگذارید، حتی اگر بزرگان (به غلط یا به درست) لحنشان تند و آتشین می‌شود، ما بچه های مهدی، دل یکدیگر را بدست بیاوریم. حقیر حتی بعید نمی بینم که این وسط نا اهلان و فرومایگان، از روی قصد خود را طرفدار یک گروه جا بزنند و آتش را گرمتر کنند و دقایقی بعد، خود را جای طرف مقابل جا بزنند و از آن طرف آتش را شعله ور کنند.
نقل قول کردن
+5 #700 آرش 1391-11-19 14:57
[quote name="آرش"]@};- @};- یک طرح بشارتی گسترده @};- @};-


با سلام
یا مهدی ادرکنی
ابتدا از دوستانی که مرا همیشه مورد لطف خود قرار می دهند چون آقای جعفری @};- و دیگر دوستان کمال سپاس گزاری را دارم. :x
در درجه دوم برادر اسماعیل را که نقدی دوستانه داشتن تحسین میکنم و از بقیه می خواهم ایشان را الگوی رفتاری قرار دهند. =D>
و حال پاسخی برای دوستان:

راستش اگه نگاه کنید اولا پولها بعد یک مدت خود به خود خراب میشن و تعویض میشن . دوما پولها اگه همینجوری هم پیش بریم تبدیل به سکه خواهند شد یا تبدیل به کارت بانکی و الکترونیکی میشند. و سومین مورد اینکه اگه همه به وعده الهی اطمینان داشته باشیم و فرج را نزدیک بدانیم قطعا قبول می کنید که این پولها و نظام بانکی ساقط خواهد شد در آینده نزدیک پس قصه چی رو میخورید.
تازه داریم به عید نوروز نزدیک میشیم و اگه پول عیدی میدهید چرا پشتش یک بشارت ظهور ننویسیم تا شاید کسی بهش بیشتر فکر کنه. بفهمه خبری شده.
خیلی ها به مستند ظهور نزدیک است ایراد گرفتن و خوب بعضی موارد هم قابل قبول بود ولی بزرگترین کاری که این مجموعه کرد موج بشارتی گسترده ای بود که در جامعه ایجاد شد، راستش خیلی ها در این جامعه هستن که منتظر یک تلنگر و یک اطمینان هستند تا اطمینانشان به وعده الهی بیشتر بشه. اگه ببینن گروهی این اطمینان رو دارن اونها هم به خودشون میان. بخدا تعدادی بسیاری از بچه هیئتی های جامعه هستند که هنوز مطمئن نشدن و وسط وایستادن و منتظر یک تلنگر هستند. حالا پشت نویسی پول اصلا به کنار ، بیاید یکارایی کنیم اینها تکلیف خودشون رو مشخص کنند. باور کنید الان تاخیر ظهور فقط همینه حق و باطل جدا بشن و اونهایی که تردید دارن رو بکشید تو خط ظهور یا بگید برن اونور سراغ مادیات ، باور کنید حد وسط نداریم .
نمیدونم چی شد حرفم یکهو به اینجا کشید و حرف دلم رو خالی کردم ولی سعی کنید بقیه رو تکون بدید.
نقل قول کردن
+12 #699 سید محمد فاطمی 1391-11-19 14:56
به دل خون و چشم گریان منتظران مهدی

دوستان عزیز، حقیر چون شما چند سالی است که به انتظار مهدی فاطمه هر دم فریادی در این قفس می زنم. باشد که فریاد رس به فریادم برسد.

از دو یا سه سال پیش بود که با راه افتادن این وبلاگ مفری یافتم، برای واگویه کردن دلتنگی ها و شنیدن از انتظار و تنفسی در هوای بی قراری عاشقان مهدی!!
اما، چندی است سر افکنده ام از نظر انداختن به نوشته ها پیشنهادهای دوستان.
دوستان من، خادم الرضا، جانباز از اصفهان، میلانی، و ....،
آیا هیچ کدام از شما شکی دارید در اینکه بیشتر افرادی که به این وبلاگ سر میزنند دل سوخته اسلام، دل باخته امام خامنه ای، و دلتنگ مهدی اند؟؟؟
شما را به جان مهدی فاطمه قسم می دهم، آیا هیچ کدام شک دارید که اکثر افرادی که در بحثها شرکت می کنند و برای هم کامنت های نیش دار می نویسند، جز سربلندی اسلام و فراهم کردن مقدمات ظهور هدف دیگری مد نظر داشته باشند؟

پس چرا باید به همدیگر با این نوع کامنت نوشتن و لحن بد، توهین کنیم؟

بگذارید جور دیگری منظور خودم را برسانم.
می دانیم که امام خامنه ای در چند سال اخیر هم از فعالیت های دولت تعریف کرده اند، و هم در مواردی تذکراتی به دولت داده اند. همه ما می دانیم که دولت هم در اکثر موارد در راه خدمت رسانی گام برداشته، اما شاید در برخی نقاط حساس برخوردهای تندی داشته که معلوم نیست، تکرار می کنم، دقیقا معلوم نیست که رنجش خاطری در نظر امام خامنه ای ایجاد شده یا نه. با علم امروزم هیچ کدام را نه تأیید می کنم و نه رد.
نقل قول کردن
0 #698 محمد حسین 1391-11-19 14:51
به نقل از ..:
رهبرانقلاب (امروز): عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاكره آمریكا خوشحال میشوند؛مذاكره مشكلی را حل نمیكند/امروز اگر كسانی بخواهند سلطه آمریكا را مجددا دركشور برقرار كنند،ملت گریبان آنها را خواهد گرفت. :x


احمدی نژاد تو مصر گفته پیشنهاد آمریکا رو بررسی خواهیم کرد و اگر صادقانه باشد میپذیریم.

این چه منطقیه شما دارین.یعنی احمدی نژاد معصومه اشتباهاتش رو نمیبینین؟
نقل قول کردن
-1 #697 مهدی 110 1391-11-19 14:51
به نقل از ..:
برادر گرامی
نگو تهمت زد!!
رئیس جمهور قسم خورده که مجری قانون اساسی کشور باشه
و مدافع ملت ایران!!
به نظر شما وقتی عده ای دارن دست اندازی میکنن به اموال دیگران باید سکوت کرد؟؟
از کی باید به کی شکایت میکرد؟؟ مگه اسامی مفسدان رو نداده بود بعد انکار کردن در حالیکه خودشون قبلا گفته بودن که اسامی رو دریافت کردیم؟!؟ میدونی چرا انکار کردن؟؟چون به قول یکی از اعضای هیئت دولت اسامی در اون لیست بود که ترجیح دادن کل لیست رو انکار کنن!!!
ای خدا از دست افراد ساده دلی مثل شما!
جناب!!
از کجا میگید تهمت زده؟
دکتر فقط فیلمی رو داد و گفت نماینده ها برید بررسی کنید!اسم این تهمته؟؟
شما دارید تهمت میزنید
ضمنا این لینکا رو اول بخونید براتون خوبه!بعدش اگه خواستید سربه دیوار بزنید بزنید!!!
megaenherafi.blogfa.com/post/76

www.itan.ir/?Mode=Print&id=2271

www.jahannews.com/vdcivqarvt1azq2.cbct.html

بازم بگو نواره!!!!!!!!

با سلام
زود حاجی جا زده این رو بخون
احمدی نژاد: من آقای لاریجانی را متهم به فساد نکردم، پرونده ای را دادم تا بررسی کنند
www.entekhab.ir/fa/news/95230
حرفی از این ساده لوحانه تر هم می توان زد برادر عزیز اگر تو می خواستی پرونده را بررسی کنند از 7 صبح از طرفت زنگ نمی زدند لاریجانی رو تهدید بکنند ال کن یا بل کن بعد برادر عزیز مگر در این مملکت نائب امام زمان حاکم نیست اگر این اقا راست می گفت باید اول فیلم رو به اقا نشان می داد و از اقا کسب تکلیف می کرد نه بالاتر می رفت مجلس می گفت مطلبی دارم می خواهم انرا در جلسه غیر علنی با نمایندگان در میان بزارم نه اقا ما ساده لوح نیستیم شما خودتون رو به نادانی زدید فکر کردید همه مثل شما هستند مملکتی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد اگر لاریجانی یک حرف درست زده باشد همین حرف بود اما ظاهرا دکتر ما تو این قضیه پاش یک مقدار دیگه می لنگه البته من هنوز به یقین نرسیدم که از اول اینگونه بود بلکه هنوز فکر می کنم ان منتسب به اعمال و رفتار یهود او را اینگونه کرد
نقل قول کردن
+4 #696 مرتضی 1391-11-19 14:50
سازمان سیا پادشاه آینده عربستان را معرفی کرد
fa.alalam.ir/news/1443740

-:as *-msz zz:
نقل قول کردن
-2 #695 محمد حسین 1391-11-19 14:50
به نقل از alireza:
پیامبر می فرماید:

"یك درهم ربا گناهش نزد خدا از سی و شش زنا بزرگتر است و بردن آبروی یك مسلمان (با تهمت یا غیبت و غیر آن) گناهش از ربا هم زیادتر است"

تهمت نزدم و غیبت هم نکردم.

بر طبق سخنان رهبری هر کس اعمالی انجام دهد که تشنج ایجاد کند{به هر دلیلی} به کشور خیانت کرده.

برادر من شما باید همه ی اسلام رو قبول داشته باشی نه اینکه مومن به بعض و یکفر به بعض باشی.

در ضمن گناه کسی که به حرف ولی زمانش توجه نکنه چیه؟
شما اگه تونستین سوالاتم رو جواب بدین اونوقت بند با شما هم نظرم.
نقل قول کردن
+8 #694 .. 1391-11-19 14:47
به نقل از مسحورش:
مواضع برادران لاریجانی درباره رابطه با آمریکا old.akharinnews.com/last-news/item/32628


رهبرانقلاب (امروز): عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاكره آمریكا خوشحال میشوند؛مذاكره مشكلی را حل نمیكند/امروز اگر كسانی بخواهند سلطه آمریكا را مجددا دركشور برقرار كنند،ملت گریبان آنها را خواهد گرفت. :x
نقل قول کردن
+3 #693 مرتضی 1391-11-19 14:41
پناهیان امشب در تلویزیون، بحث درباره سینما
دوربین این برنامه در گام هفتم خود، با حضور «حجت‌الاسلام پناهیان» به سراغ بررسی «بایسته‌های سینمای انقلاب اسلامی» می‌رود.

www.farhangnews.ir/content/23713
پشت پرده حجاب در صدا و سیما
چرا ابتکارات رسانه ملی در مسائل حجاب و مد موفق نبوده؟ آیا سینما و تلوزیون می توانند ذائقه مردم را در زمینه حجاب تغییر دهد؟

www.farhangnews.ir/content/23690
-:as
*-msz
zz:
نقل قول کردن
+4 #692 .. 1391-11-19 14:38
به نقل از مهدی 110:
با سلام
خدا شاهد است واقعا از دست امثال شما باید سر به دیوار زد برادر عزیز خودت به این حدیث اعتقاد داری احمدی نژاد با این رفتاری که از خودش نشون داد با یک کلیپ مخدوش و غیر قابل اعتماد به دو مسئول ارشد نظام اسلامی تهمت زد بنده طرفدار اینها نیستم در جایی گفتم دوستان جواب بدهند ایا با کسانی که در مقابل ما هستند اگر یزیدی باشند باید مثل خود انها عمل کرد یا حسینی البته بر اساس نظر حاج حسین ان عامل یهود اصرارکرد که اینکارو بکنه و خدا لعنت کند هر که را که نائب امام زمان را ناراحت کرد

برادر گرامی
نگو تهمت زد!!
رئیس جمهور قسم خورده که مجری قانون اساسی کشور باشه
و مدافع ملت ایران!!
به نظر شما وقتی عده ای دارن دست اندازی میکنن به اموال دیگران باید سکوت کرد؟؟
از کی باید به کی شکایت میکرد؟؟ مگه اسامی مفسدان رو نداده بود بعد انکار کردن در حالیکه خودشون قبلا گفته بودن که اسامی رو دریافت کردیم؟!؟ میدونی چرا انکار کردن؟؟چون به قول یکی از اعضای هیئت دولت اسامی در اون لیست بود که ترجیح دادن کل لیست رو انکار کنن!!!
ای خدا از دست افراد ساده دلی مثل شما!
جناب!!
از کجا میگید تهمت زده؟
دکتر فقط فیلمی رو داد و گفت نماینده ها برید بررسی کنید!اسم این تهمته؟؟
شما دارید تهمت میزنید
ضمنا این لینکا رو اول بخونید براتون خوبه!بعدش اگه خواستید سربه دیوار بزنید بزنید!!!
megaenherafi.blogfa.com/post/76

www.itan.ir/?Mode=Print&id=2271

www.jahannews.com/vdcivqarvt1azq2.cbct.html

بازم بگو نواره!!!!!!!!
نقل قول کردن
+4 #691 alireza 1391-11-19 14:30
به نقل از مهدی 110:
با سلام
خدا شاهد است واقعا از دست امثال شما باید سر به دیوار زد برادر عزیز خودت به این حدیث اعتقاد داری احمدی نژاد با این رفتاری که از خودش نشون داد با یک کلیپ مخدوش و غیر قابل اعتماد به دو مسئول ارشد نظام اسلامی تهمت زد بنده طرفدار اینها نیستم در جایی گفتم دوستان جواب بدهند ایا با کسانی که در مقابل ما هستند اگر یزیدی باشند باید مثل خود انها عمل کرد یا حسینی البته بر اساس نظر حاج حسین ان عامل یهود اصرارکرد که اینکارو بکنه و خدا لعنت کند هر که را که نائب امام زمان را ناراحت کرد

از دست امثال شماها هم باید تو افق محو شد ;)
کار احمدی نژاد تهمت نبود یه مدرک محکم بود از باج خواهی برادران.
شما که ادعا دارید این کار تهمت بود و رگ گردنتون باد کرده و فریاد وا اخلاقا سر میدی تو این 8 سال کجا بودی اخوی؟ موقعی که بدترین تهمت هارو به دولت میزدن؟
نقل قول کردن
+1 #690 مهدی 110 1391-11-19 14:23
به نقل از alireza:
پیامبر می فرماید:

"یك درهم ربا گناهش نزد خدا از سی و شش زنا بزرگتر است و بردن آبروی یك مسلمان (با تهمت یا غیبت و غیر آن) گناهش از ربا هم زیادتر است"

با سلام
خدا شاهد است واقعا از دست امثال شما باید سر به دیوار زد برادر عزیز خودت به این حدیث اعتقاد داری احمدی نژاد با این رفتاری که از خودش نشون داد با یک کلیپ مخدوش و غیر قابل اعتماد به دو مسئول ارشد نظام اسلامی تهمت زد بنده طرفدار اینها نیستم در جایی گفتم دوستان جواب بدهند ایا با کسانی که در مقابل ما هستند اگر یزیدی باشند باید مثل خود انها عمل کرد یا حسینی البته بر اساس نظر حاج حسین ان عامل یهود اصرارکرد که اینکارو بکنه و خدا لعنت کند هر که را که نائب امام زمان را ناراحت کرد
نقل قول کردن
+4 #689 سید موسی 1391-11-19 14:20
مرجفون (اضطراب آفرینان)
"مرجفون" عبارتند از: اضطراب‌آفرینان ومتزلزل‌کنندگان قلوب مردم. آنان که پیوسته مردم را دل‌نگران می‌کنند و وضعیت جامعه را بحرانی و شرایط را غیر عادی می‌نامند. واژه مرجفون از ارجاف به معنی اضطراب است.
از آیات مربوط به شایعه، آیه 60 سوره احزاب است که می‏فرماید :
"لَئِن لَّمْ یَنتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْمُرْجِفُون َ فِی الْمَدِینَةِ لَنُغْرِیَنَّکَ بِهِمْ ثُمَّ لَا یُجَاوِرُونَکَ فِیهَا إِلَّا قَلِیلًا"

شایعه در نهج‏البلاغه

در نهج‏البلاغه شایعه‏گری با عناوین مختلف نکوهش و به‏ویژه از واژه اقاویل درباره این گروه‏استفاده شده است. امام در یک جا از شایعه‏سازان به عنوان اشرار یاد می‏کند. در خطبه 78نهج‏البلاغه می‏خوانیم:
«فدع ما لا تعرف فان شرارالناس طائرون الیک باقاویل السوء» از نقل مطالبی که درباره آن اطلاع کافی ندارید پرهیز کن، زیرا اشرار، مطالب ‏بی‏اساس یعنی شایعات را علیه من به گوش شما می‏رسانند.
نقل قول کردن
+7 #688 مسحورش 1391-11-19 14:16
مواضع برادران لاریجانی درباره رابطه با آمریکا old.akharinnews.com/.../...
نقل قول کردن
+7 #687 alireza 1391-11-19 14:10
به نقل از محمد حسین:


احمدی نژاد خیانت کرد

پیامبر می فرماید:

"یك درهم ربا گناهش نزد خدا از سی و شش زنا بزرگتر است و بردن آبروی یك مسلمان (با تهمت یا غیبت و غیر آن) گناهش از ربا هم زیادتر است"
نقل قول کردن
+12 #686 سید موسی 1391-11-19 14:03
دوستان مراقب باشید. :-B

این پیامکی که منشر شده و شخصی اون رو در این سایت هم گذاشت بود (پراید... زانتیا) بنظر می رسه دستهایی در کاره که با انتشار اینگونه پیامها، زمینه نا امیدی مردم از نظام و بدبینی و اختلافات بیشتر بین دستگاهها رو فراهم کنند. L-) X(

لعنت بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی
لعنت بر ضد ولایت فقیه


zz:
نقل قول کردن
+6 #685 مرتضی 1391-11-19 13:46
سازمان سیا پادشاه آینده عربستان را معرفی کرد
fa.alalam.ir/news/1443740
-:as
*-msz
zz:
-:as
*-msz
zz:
نقل قول کردن
+11 #684 خواهر شهيد 1391-11-19 13:46
اگه فيلم ونوار كه آقاي احمدي نژاد رو كرد جرم است زماني كه چند ماه پيش آقاي توكلي ضبط در جيب گذاشت وحرفهاي وزير اقتصادرا ضبط ودر مجلس پخش كرد نه صداي دادستاني درامد نه مجلس نه كسي مدعي جرم عليه توكلي شد قربون برم خدارا يك بوم دو هوارا بي عدالتي بيداد مي كند واي بر ما كه نبينيم وبگوييم انچه ناحق است اگه دادستاني ان روز به توكلي تفهيم اتهام مي كرد شما راست مي گفتيد اما دريغ حتي از يك اعتراض حالا همه مد عيند كه خلاف اخلاق و.....واقع شده شمارا چه مي شود كه چشمان خود بر حقايق بسته ايد
نقل قول کردن
+5 #683 خواهر شهيد 1391-11-19 13:26
برادر بزرگوار وگرامي اولا قران كريم مي فرمايد ان اكرمكم عندالله اتقكم شما از كجا مي دانيد آقاي مشايي انسان بدي است كه قضاوت وتوهين مي كنيد از شما مي پرسم ايا براي تقوي مشايي همين بس نيست كه دو سال است مورد ستم خواص وعوام قرار گرفته اما حتي يك كلام به هيچ هتاكي پاسخ نداده ايا توهين هايي كه به اين بنده خوب خدا شد به هركس ديگر مي شد چه مي شد او به خاط خدا و آ قا وعدم سوءاستفاده دشمنان سكوت كرد البته به نظر من علت ديگر سكوت ايشان كلام الهيست كه مي فرمايد قسم به عصر همه انسانها در خسرانند مگر صالحين وحق گويان وصابران پس مي بينيد كه ايشان مغبون نيست ثانيا امام عادل علي والا مي فرمايد براي تشخيص حق وباطل شاخص حق باشد افراد را با ان بسنجيد نه ملاك افراد باشند وشما حق را با ان بسنجيد ايا اگر روزي بفهميد كه اشتباه كرديد چگونه مي خواهيد جبران اين همه نا حقي را بكنيد .از ايشان سوال شد شما چه كرده ايد پاسخ دادند از روزي كه به تكليف رسيده ام دعاي عهدم ترك نشده آيا مي خواهيد بگوييد دروغ مي گويد اگر دروغ نگفته بود چه سعي كنيد تمام صحبت هاي ايشان را از منبع اصلي بخوانيد نه جايي كه حرف هاي ايشان را تحريف كرده اند ايا شما ايشان را از نزديك مي شنا سي كه اين گونه قضاوت مي كني حضرت علي عليه السلام به عنوان وصيت به فرزندانشان فرمودند اوصيكم به تقوي الله ونظم امركم وصلاح ذات بينكم ايا ايشان مومن هست يا نه اگر يقين داريد كه نيست براي ما هم ثابت كنيد واما اگر مومن است ايا او حرمت ندارد كه حديث مي فرمايد حرمت مومن بالاتر از كعبه است
نقل قول کردن
0 #682 محمدرضا 1391-11-19 13:22
تورم سر به فلک کشیده است
بنظر میرسد که دولت محترم قادر به مهار تورم نیست
خداوند در قیام امام مهدی تعجیل فرماید بحق زینب سلام الله علیها
نقل قول کردن
+3 #681 نسیم انتظار 1391-11-19 13:14
تصاویر رمزگشایی‌شده از پهپاد جاسوسی RQ170 + فیلم
nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/khavarmianeh/449-rq170-658
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد