رایحه ظهور

برداشت ناقص برخی نخبگان از حقیقت پیچ تاریخی جهان/غفلت از بیانات صریح ولایت

چند روز پيش خبري منتشر شد از برگزاري همايشي در اصفهان با موضوع پيچ تاريخي كنوني از منظر رهبر معظم انقلاب ، در ابتدا و با توجه به تيتر مذكور، اين خبر خوشحال کننده به نظر می رسید كه الحمدلله بالاخره نخبگان و خواص ما دست از سر مسائل فرعي برداشته و به اصلي ترين موضوع در نگاه امام خامنه اي(مدظله) رسيده اند ، اما اين خوشحالي ديري نپاييد كه به غمي تاسف آور مبدل شد ، زماني كه محتواي جلسه توسط خبرگزاريها منتشر شد و مشخص شد علی رغم انتظار ، محتوای جلسه با روح بیانات و بشارتهای ولی امرمسلمین(مدظله) پیرامون پیچ تاریخی قرابت چندانی ندارد...

» ابتدای نظرات (1010)

با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلامی

نگاهی به محتوای جلسه و خلاصه سخنرانی ها مدعوین محترم نشان می دهد که علی رغم طرح برخی مباحث ضروری و قابل تامل اما اصلی ترین موضوع جلسه که همان " پیچ تاریخی" و مفهوم شفاف و صریح آن باشد چه از دیدگاه امام خامنه ای و چه از دیدگاه سخنرانان جلسه مغفول مانده است.

 

 

هرچند نفس برگزاری چنین جلساتی ارزشمند بوده و موقعیت شناسی دست اندرکاران آن را نشان می دهد که قابل تقدیر است و هرچند طرح مباحث مهمی چون شناخت شاخص‌های قبل و بعد از پیچ تاریخی ، بررسی سیر تاریخی ظرفیت سازی جریان شیعه در حوزه تمدن ، نحوه رسیدن به پیچ تاریخی با مهندسی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) ، بررسی موقعیت ممتاز کنونی کشور که بسترساز طرح مفهوم درخشان پیچ تاریخی می شود ، طرح مباحث مربوط به فتنه هاشمی در انتخابات 88 و سالهای پس و پیش از ان ، تشریح فتنه های احتمالی در انتخابات پیش رو و ... در جای خود ضروری و لازم است اما باید اذعان کرد که بدون پرداختن به موضوع اصلی " پیچ تاریخی" یعنی آغاز دنیایی جدید و تغییر مسیر جهان کنونی مملو از ظلم به جهانی اکنده از قسط و عدل و عبودیت که بنا بر روایات شریف تنها در سایه ظهور حجت حق محقق خواهد گردید و نپرداختن به آنها ، موضوع اصلی همایش ناقص و ابتر است.

چگونه می توان از پیچ تاریخی سخن گفت و از تعاریف کاملاً شفاف و صریح ولی امرمسلمین(مدظله) از پیچ تاریخی که به طور آشکاری به حقیقت مبارک ظهور اشاره دارد ، سخنی به میان نیاورد :


" شرائط گيتى حساس و جهان در حال گذار از يك پيچ تاريخىِ بسيار مهم است. انتظار ميرود كه نظمى نوين در حال تولد يافتن باشد.

اين پيچ تاريخى‌اى كه گفتم، عبارت است از تحول از سيطره‌ى چنين ديكتاتورى‌اى به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى؛ اين پيش خواهد آمد؛ استبعاد نكنيد.

بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است"


آیا نظم نوین جهانی مورد اشاره امام خامنه ای ، تحول جهان از سیطره دیکتاتوریها به آزادی ملتها و حاکمیت ارزشهای معنوی و الهی ، آغاز دوران جدیدی که نشانه واضح آن عبور از مکاتب و ایدئولوژیهای مادی و توجه به خداوند متعال و تکیه بر وحی در کلام معظم له به اندازه کافی گویا و رسا نیست؟

محتوای همایش فوق تا چه اندازه به این مفاهیم و حقایق و بشارتهای بزرگ و روحنواز نزدیک بوده و تا چه اندازه توانسته است نظریات امیدبخش ولی امر مسلمین پیرامون " پیچ تاریخی " را تشریخ و تبیین کند ؟ روح بشارت و نوید حاکم بر بیانات معظم له تا چه اندازه در محتوای همایش مذکور و در میان بیانات سخنرانان محترم دیده می شود؟

حتي اگر ولي امر مسلمين(مدظله) در سخنراني اخير خود در سالگرد قيام 19 دي  نيز به صراحت از رابطه پيچ تاريخي و ظهور سخن به ميان نياورده بود ، قرائن و شواهد بسیاری در فرمايشات  معظم له در طي يكي دو سال گذشته وجود داشته است كه بطور آشکاری از رابطه انكار ناپذير پيچ تاريخي کنونی با ظهور خبر مي دهد :

اگر شما ملت عزيز ما، شما جوانهاى خوش‌روحيه و پرتوان و عازم، در اين راهى كه داريد ميرويد، ايستادگى كنيد، شك نكنيد كه در زمان خود، در زمان متناسب، تمام آمال و آرزوها و داعيه‌ها و شعارهاى ملت ايران نه فقط نسبت به خود اين كشور، بلكه نسبت به دنياى اسلام و امت اسلامى و جامعه‌ى بشرى تحقق پيدا خواهد كرد. هر كارى دوره‌اى دارد، زمانى دارد؛ در زمان متناسب خود، اين آرزوها تحقق پيدا خواهد كرد. ملت ايران به آن نقطه‌اى كه مورد نظر اوست، به دنبال آن حركت كرده است، اهتمام ورزيده است، خواهد رسيد؛ راهش مقاومت كردن است.
آن وقت چه اتفاقى مى‌افتد؟ مسير تاريخ دنيا تغيير پيدا خواهد كرد؛ مسير تاريخ عوض خواهد شد. امروز مسير تاريخ، مسير ظلم است؛ مسير سلطه‌گرى و سلطه‌پذيرى است؛ يك عده در دنيا سلطه‌گرند، يك عده در دنيا سلطه‌پذيرند. اگر حرف شما ملت ايران پيش رفت، اگر شما توانستيد پيروز شويد، به آن نقطه‌ى موعود برسيد، آن وقت مسير تاريخ عوض خواهد شد؛ زمينه‌ى ظهور ولىّ‌امر و ولىّ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنيا وارد يك مرحله‌ى جديدى خواهد شد. اين بسته به عزم امروز من و شماست، اين بسته به معرفت امروز من و شماست.

حال سئوال اينجاست  با وجود روشن بودن مسئله چگونه مي توان پذيرفت در همايشي كه چند روز پس از این فرمايشات روشن ولايت پيرامون ارتباط پيچ تاريخي و ظهور ، در سطح نخبگان و خواص برگزار می گردد تا این اندازه با  موضوع اصلي پيچ تاريخي يعني ظهور بیگانه و غریب باشد؟

آيا برخي نخبگان و خواص ما به راستي توان درك اين حقيقت مبارك آشكار را ندارند يا اينكه برخي ملاحظات نادرست آنها را وادار به سكوت و ديده برهم نهادن كرده است؟

آيا شجاعتي كه يكي از سخنرانان مطرح ، در شب عاشوراي امسال در حضور ولي امرمسلمين(مدظله) علی رغم پیش بینی تهاجمات و تخریبهای ناجوانمردانه ، در طرح صريح و شفاف نزديكي ظهور و لزوم آمادگي جامعه و جوانان براي درک آن به خرج داد ، حجتي نبود براي اين خواص كه به خود آيند و ديدگاههاي صريح ولايت را پنهان نكنند و جامعه اي كه مشتاق و لب تشنه اين معارف هستند را  با انعكاس و تشریح مواضع روشن ولايت در اين زمينه سيراب سازند؟

البته در اين مسئله بحثي نيست كه پرداختن به حساسيتهاي پيچ تاريخي و تشريح شرايط منحصربفرد كنوني نيز از ضرورتهاي محتواي چنين جلساتی است اما چشم پوشي كردن از اصلي ترين مسئله و محور مهم پيچ تاريخي يعني حقيقت درخشان ظهور كه نزديكي تحقق آن به كرات در بيانات بزرگان ديگر در طي سالیان گذشته نيز ديده مي شود ، به هيچ عنوان قابل قبول نيست.

بهتر این بود که این بزرگواران یا موضوع جلسه را بررسی " پیچ تاریخی " از منظر ولی امرمسلمین(مدظله) نمی خواندند و یا اینکه به درستی به آراء و نظرات و بیانات معظم له مراجعه می کردند تا حداقل در برآورد کلی همایش زیاد به بیراهه نرفته باشند ، نیم نگاهی به آخرین بیانات امام خامنه ای(مدظله) پیرامون پیچ تاریخی که در نیمه دوم ماه قبل ایراد شد ، نشان می دهد که معظم له به طور آشکاری از عبارت مهم بسیار " پیچ تاریخی" رمزگشایی کرده است:

... مسير تاريخ دنيا تغيير پيدا خواهد كرد؛ مسير تاريخ عوض خواهد شد. امروز مسير تاريخ، مسير ظلم است؛ مسير سلطه‌گرى و سلطه‌پذيرى است؛ يك عده در دنيا سلطه‌گرند، يك عده در دنيا سلطه‌پذيرند. اگر حرف شما ملت ايران پيش رفت، اگر شما توانستيد پيروز شويد، به آن نقطه‌ى موعود برسيد، آن وقت مسير تاريخ عوض خواهد شد؛ زمينه‌ى ظهور ولىّ‌امر و ولىّ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنيا وارد يك مرحله‌ى جديدى خواهد شد...

.........

پ.ن: چند روز قبل در اخبار گزارشی از همایش زکریای رازی پخش شد و وقتي خبرنگار زيرك از افراد متعددي در صندلي هاي جلو كه ژست كارشناس و مدعو گرفته بودند ، سئوال كرد كه يكي از كتابهاي رازي را نام ببرند به لكنت زبان افتادند و عدم حضور ذهن را بهانه كرده و يا به رفرنس ارجاع دادند!

- قابل توجه است که در غیبت موضوع اصلی همایش یعنی ظهور ، باز هم موضوع فرعی جریان انحرافی(که وجودش محل تشکیک است) بر فضای نخبگان و خواص و فضای فکری جامعه تحمیل می شود تا پیش بینی امام خامنه ای پیرامون تغییر جای اصلی -فرعی در فضای خواص جامعه بار دیگر محقق گردد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1010 علی 1392-02-21 18:29
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #1009 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:35
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
+5 #1008 بشارت 1391-11-18 13:14
از ارسال و نشر هرگونه اس ام اس/ پیام کوتاه / SMS ضد ارزشی و توهینی خودداری کنیم

چشم های نازنین مولیمان را بارانی نکنیم
نقل قول کردن
+5 #1007 ali1 1391-11-18 09:34
به نقل از میلانی:
فاضل لاریجانی، خیلی هم بد باشد، که هنوز چیزی ثابت نشده است، از رئیس جمهوری که در صحن علنی مجلس تهمت می زند و گناه می کند و بد اخلاقی می کند، بد تر نیست!
:D

آن همه علیه مرتضوی که در جلسه نبود تهمت و افترای ثابت نشده زدند هیچی نبود!!!! واقعا که خیلی رو دارید.
نقل قول کردن
+6 #1006 مهدی 1391-11-17 22:59
سلام دوستان
از فایرفاکس استفاده نمائید... اکسپلورر مشکل دارد...
ظاهرا بابت اختلالات ترافیکی است...
zz:
نقل قول کردن
+10 #1005 ملا لغتي 1391-11-17 14:00
به نقل از هادي:
ما هم موفق به ديدن كامل اين مقاله از بحث تركيه ونظرات نيستيم(اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله

دقيقا منم همينطور .....چرا مسؤلين يه فكري نميكنن؟؟؟؟ :D :-B
نقل قول کردن
+8 #1004 هادي 1391-11-17 13:46
به نقل از منتظر چشم براه:
[quote name="ملا لغتي"]سلام و خدا قوت.....سوال از مسؤلين سايت:
شما ميدونين چرا بنده دو روزه نميتونم قسمت نظرات آخرين كامنت رو ببينم؟؟؟؟ :-? :-
منم همینطور !؟

ما هم موفق به ديدن كامل اين مقاله از بحث تركيه ونظرات نيستيم(اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله
نقل قول کردن
+9 #1003 hossein 1391-11-17 13:45
به نقل از منتظر چشم براه:
[quote name="ملا لغتي"]سلام و خدا قوت.....سوال از مسؤلين سايت:
شما ميدونين چرا بنده دو روزه نميتونم قسمت نظرات آخرين كامنت رو ببينم؟؟؟؟ :-? :-
منم همینطور !؟


من هم همينطور
نقل قول کردن
+9 #1002 منتظر چشم براه 1391-11-17 12:24
روزنامه ایران هم صفحاتش خالی است !
نقل قول کردن
+9 #1001 منتظر چشم براه 1391-11-17 12:22
به نقل از ملا لغتي:
سلام و خدا قوت.....سوال از مسؤلين سايت:
شما ميدونين چرا بنده دو روزه نميتونم قسمت نظرات آخرين كامنت رو ببينم؟؟؟؟ :-? :-B

منم همینطور!
نقل قول کردن
+8 #1000 منتظر چشم براه 1391-11-17 12:21
[quote name="ملا لغتي"]سلام و خدا قوت.....سوال از مسؤلين سايت:
شما ميدونين چرا بنده دو روزه نميتونم قسمت نظرات آخرين كامنت رو ببينم؟؟؟؟ :-? :-
منم همینطور !؟
نقل قول کردن
+5 #999 hossein 1391-11-17 11:24
به نقل از جانباز از اصفهان:
\
دوستان پروژه بعدی ملت در 9 دیگری که انشا الله در همین دهه فجر می باشد شکستن شاخ مافیای لاریجانی می باشد تا این شاخ شکسته نشود انتظار نزدیکی ظهور را نداشته باشید اگر پتانسیل شکستن این شاخ وجود داشته باشد می توان انتظار ظهور را داشته باشیم در غیر اینصورت امنیت سیاسی ظهور در وضعیت قرمز قرار دارد

اين چه حرفيه؟!
خدايا همه ما را در پناه خودت قرار بده و كمك كن بيشتر به اعمال خودمان دقيق بشيم تا اعمال ديگران.كمك كن دلمان طهارت داشته باشد. @};-
نقل قول کردن
+8 #998 ملا لغتي 1391-11-17 11:00
سلام و خدا قوت.....سوال از مسؤلين سايت:
شما ميدونين چرا بنده دو روزه نميتونم قسمت نظرات آخرين كامنت رو ببينم؟؟؟؟ :-? :-B
نقل قول کردن
+6 #997 هادي 1391-11-17 00:22
به نقل از خواهر شهيد:
اولا خود استيضاح دراين موقعيت حساس يك نوع دهن كجي به نظام است ثانيا انسان بصير وعاقل مي فهمد كه عمل آقاي احمدي نژاد ريشه يابي فتنه خواص ضد ولايت بود ثالثا اين سومين برادر از اين خاندان معظم است كه .....رابعا جاي بسي تاسف دارد كه شخص دوم مملكت از طرف هر كس مورد اهانت واقع شد ان شخص نور چشم خواص بي خاصيت مي شود مثلا جعفر كذاب جديد كه ريس محترم قوه مقننه به گفته هاي بي سندش استناد مي كند .لا حو ل ولا قوه الا بالله امروز سردار امام عزيزمان خامنه اي احمدي نژاد قهرمان يك تنه تير هاي پرتاب شده از سوي معاويه صفتان وقابيل خصلتان به ولايت را با جان مي خرد درود بر تو اي احياگر تفكرات ناب خميني كبير اي احمدي نژاد اي منادي نام امام زمان مظلوممان در اقصي نقاط جهان

آفرين خواهر حرف دل مارازدي (اللهم عجل لوليك الفرج )انشالله
نقل قول کردن
+5 #996 هادي 1391-11-17 00:12
به نقل از میلانی:
با قانون شکنی؟ با استراق سمع و تصویر؟ با ریختن آبرو؟ با بد اخلاقی؟ با دشمن شاد کردم ملت ایران؟ با ایجاد تفرقه و اختلاف، آنهم در دهه ی مبارکه ی فجر و در آستانه ی 22 بهمن، و بر خلاف دستور صریح امام خامنه ای؟ ...
این فی الواقع ضایع کردن حقوق ملت است، نه دفاع از آن!
تعصب را بگذارید کنار!

از منظر شما هركس به احمدي نژاد و اطرافيانش بتازد وبد وبيراه بگه حق داره ولي در مقابل اگر احمدينژاد ودوستانش بخوان در دفاع از خود حرفي بزنن بي قانوني و..... حق ندارند . بهتره اراجيف توكلي ومطهري هم نظري بيندازي . خدايا در اين ظلمات آخرالزمان ظهور مولا صاحب الزمان را برسون . (اللهم عجل لوليك الفرج )
نقل قول کردن
-11 #995 میلانی 1391-11-16 16:42
به نقل از علی جعفری:

با قانون شکنی؟ با استراق سمع و تصویر؟ با ریختن آبرو؟ با بد اخلاقی؟ با دشمن شاد کردم ملت ایران؟ با ایجاد تفرقه و اختلاف، آنهم در دهه ی مبارکه ی فجر و در آستانه ی 22 بهمن، و بر خلاف دستور صریح امام خامنه ای؟ ...
این فی الواقع ضایع کردن حقوق ملت است، نه دفاع از آن!
تعصب را بگذارید کنار!
نقل قول کردن
0 #994 خودم 1391-11-16 15:23
به نقل از ...:
تحلیل یکی از دوستان که دریافت کردم:

لوگیری مجلس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در فاز دوم....
فیلترینگ سامانه پیامکی زنده باد بهار
طرح استیضاح یکی از بهترین وزرای کابینه ......
این اقدامات فقط و فقط بخاطر فشار بر دکتر احمدی نژاد مبنی بر استعفای وی می باشد.....


ادامه در کامنت بعدی

اقا موضع این زنده باد بهار چیه؟ ما رو شیر فهم کنید لطفا ):)
نقل قول کردن
+6 #993 YaAli 1391-11-16 11:55
نقل قول کردن
+4 #992 خواهر شهيد 1391-11-16 11:20
هروقت عكسي را كه از همين وكلاي بي خاصيت مي بينم كه در مقابل امام عزيزم خامنه اي نشسته اند وحاضر نيستند به احترام ايشان از جاي خود بلند شوند به انها نفرين مي كنم كه به مردم خيانت مي كنند حالا بگذار شاد باشند هذا يو ما فرحت به ال الفتنه اي جوانان اين ها واربا بانشان اعتقاد دارند كه راي مردم مهم نيست انها قصد دارند با تحت فشار قرار دادن ولي زمان و رييس جمهور محبوب مردم را مايوس كرده واز ادامه راه باز دارند اما بدانيد اين بصيرت وبيداري ماست كه فتنه بزرگ انها را خنثي مي كند عقلا ورهروان شهدا مي دانند كه صهيونيسم جهاني قصد دارد كه تفكر مهدو ي را از طريق جيره خوارانش در نطفه خاموش كند ومناديان اين تز عزتمند را منحرف جلوه دهد اكنون در پيچ مورد نظر هستيم وسقوط فردي وگروهي هر لحظه محتمل است پس اماده تر ازقبل وبا پيروي از ولي زمان خامنه اي عزير وسردار نستوهش احمدي نژاد قهرمان ادامه دهنده راه امام وشهدا باشيم ودر روز 22 بهمن فرياد حمايت از منادي حق وسردار ولايت سردهيم
نقل قول کردن
+11 #991 رایحه ظهور 1391-11-16 10:23
مقاله جدید سایت با عنوان :

جهان آبستن حوادثی عظیم و تاریخی/ طوفان ملتها در راه است!



منتشر شد @};-

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+14 #990 1111 1391-11-16 10:00
هر چی زمان جاوتر میره ایمانم به احمدی نژاد بیشتر میشه @};-

نقل قول کردن
+1 #989 میلاد شریفی 1391-11-16 09:58
فحشا ای دیگر در سینما،علت کار دیروز محمود در مجلس چه بود
اگر دوست دارید بخوانید به وبلاگم تشریف بیارید
نقل قول کردن
-6 #988 ... 1391-11-16 09:47
ادامه تحلیل کامنت قبلی

حال نکته ای که بوجود می آید طرح رای عدم کفایت به دکتر احمدی نژاد است
این باعث اسقاط دولت دهم میشود که آبروی رهبری و امت حزب الله در حمایت این دولت صرف شده
امت حزب الله مورد حمله قرار می گیرد و در نتیجه منزوی می شود....
کمی جلوتر مجلس رای به یک دکترای اقتصاد خواهد داد که وابسته به خاندان هاشمی و یکی از ساکتین فتنه که سودای ریاست جمهوری در دولت دهم را در سر داشت که نام ایشون به دلایل خاص گفته نمی شود
ایشون کابینه می چینند....
قیمت های بازار که به طبع دست ایشون و دارو دسته ی ایشون هست
بازار از تشنج درآمده و قیمتها کاهش پیدا میکند....
رییس جمهور موقت ناجی مردم لقب میگیرد...
در خرداد ماه با اکثریت آرا برگزیده می شود....
حالا مرحله کلید خوردن تشکیل شورای فقاهتی یا شورای رهبریست....
رهبری که در انتخاب خود دچار اشتباه شده قابل اعتماد نیست پس باید عوض شود...
(لازم دونستم مطلبی رو در مورد اولین حرمت شکنی رهبر توسط مجلس اشاره کنم.... زمانی که طرح وقف دانشگاه آزاد مطرح شد رهبری دستور دادند که این کار رو انجام ندهند ولی مجلس نظر رهبری رو به رای گذاشت...)
رهبری هم سقوط می کنند....
و مملکت دست اقتدارگراها و اشرافیت انقلاب اسلامی می افتد...
(البته این ها مبنی بر حدث و اطلاعات مختصری که به نوسینده رسیده نوشته شده است)
نقل قول کردن
-5 #987 ... 1391-11-16 09:45
تحلیل یکی از دوستان که دریافت کردم:


بسم الله الرحمن الرحیم
تئوری دولت موقت
بازار ارز متشنج می شود.... (27 مدیر ارشد شهرداری متهم می شوند)
دستگیری جمعی از وبلاگ نویسان طرفدار دولت
فبلتریگ وبلاگهای ...طرفداران دولت
دستگیری جوان فکر
اجازه قانونی دکتر برای ورود به زندانها و دادگاه ها لغو میشود.....
موضع گیری امام خامنه ای) جنجال رسانه ای و تخریب دکتر و نسبت دادن سمت سوی صحبت رهبری به دکتر.... سانسور دستور اجرای تنفیذ حکم نظامی برای دریا دار سیاری توسط دکتر ( این کار فقط بر عهده فرناده کل قوا باید انجام شود) توسط دستگاه رسانه ای و خبرگزاری ها.....
طرح سوال از رییس جمهور پس از سه روز از موضع گیری آقا مبنی برخائن بودن عوامل تشنج در کشور....
در خواست رهبری از مجلس برای عدم گرسش از رییس جمهور....
جنجال رسانه ای بعد از برکناری دستجردی که بازهم حق مسلم دکتر بود که دلایل فراوان برای اون بود (مراجعه شود به وبلاگ دکتر مهدی کوچک زاده)....
جلوگیری مجلس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در فاز دوم....
فیلترینگ سامانه پیامکی زنده باد بهار
طرح استیضاح یکی از بهترین وزرای کابینه ......
این اقدامات فقط و فقط بخاطر فشار بر دکتر احمدی نژاد مبنی بر استعفای وی می باشد.....
1.دکتر کسی نیست که استعفا دهد....
2. آقا اجازه استعفا به دکتر نخواهد داد...

ادامه در کامنت بعدی
نقل قول کردن
+20 #986 نیما 1391-11-16 09:42
عاشقتم دکتر پته این حروم لقمه ها رو خوب رو آب ریختی

خدا نگه دارت باشه [-O
نقل قول کردن
+7 #985 habib 1391-11-16 09:40
بس کنید دیگه .سایت دارید به نا کجا آباد میبرید.غربت امام تا کجا که مطالب مهم و روایات رو ول کردید چسبیدید به بحث های سیاسی .خوبه رهبری فرمودند که تا روز انتخابات هر گونه اختلافی خیانته ؛مشمول شما هم میشه دشمن داره به ما میخنده که افتادید به جون هم ,،نشون بدید که اختلاف مسئولین فقط در حد خودشونه و مردم اتحادشونو از دست نمیدن
نقل قول کردن
+10 #984 1111 1391-11-16 09:31
به نقل از جانباز از اصقهان:
/
دکتر عبدالرضا داوری در گفتگو با شبکه ایران:

اقدام انقلابی رییس جمهور نیمه پنهان مناسبات قدرت را آشکار کرد




عبدالرضا داوری گفت: برخلاف ادعای رییس مجلس ، انتشار گفتگوی برادر ایشان یعنی آقای فاضل لاریجانی با آقای سعید مرتضوی که بوی کارچاقکنی از آن به مشام می رسید امری خلاف اخلاق نیست چون رییس جمهور بنا داشت به ملت ایران نشان دهد که کدام دستهای پنهان وابسته به منابع قدرت در تلاش بودند تا از تهدید برکناری رییس صندوق تامین اجتماعی برای خود فرصت ویلا و حق مباشرت در پروژه های نفتی خلق کنند.
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی در پایان گفت:دکتر احمدی نژاد در اقدامی انقلابی با صراحت و صداقت خطاب به مردم و تاریخ سخن گفت تا بخش کوچکی از ریشه های دشمنی با جریان پیشرفت و عدالت را بیرون کشد و این اقدام رییس جمهور 15 بهمن 91 را در تاریخ ایران ماندگار کرد.

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=133509&Rate=0


آفرین حقسقت همینه =D>

گفت آن یار کز او گشت سر دار بلند. جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد
نقل قول کردن
-3 #983 خادم المهدی 1391-11-16 09:31
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
عده ای در این سایت ما را تندرو می خوانندو عده ای دست اندرکار نیز خوشحال می شوند که سخنشان در مورد نسبت تندرو بودن ما دارد اثبات می شود

ببینید این سایت را عده ای خاص می خواهند به سمت دوری از بحث های سیاسی ببرند

ببینید احمدی نژاد چرا باید سخنانی بگوید که ما در این سایت جرأت نکنیم مطرح کنیم و اینگونه تنها باشد وای برشما دوستانی که مانع بیان سخنانی می شوید و اگر هم عده ای جرأت می کنند بیان کنند انگ تندرو را برا ی او تبلیغ می کنید سوال می کنم آیا ما وقتی شعیب را تنها گذاشته ایم آیا بقیه الله را تنها نخواهیم گذاشت؟؟؟ آیا اینانی که در مقابل احمدی نژاد صف آرایی می کنند در آینده در مقابل بقیه الله خاضع و حرف شنو خواهند بود؟؟ آیا بقیه الله منافع اینان را بیشتر در خطر قرار خواهد داد یا الان احمدی نژاد بیشتر در خطر قرار داده است

دانلود سخنان رئیس جمهور در مورد مافیایی لاریجانی ها ( کسی که امروز به نیابت از هاشمی الم مبارزه با احمدی نژاد را بر افراشته اند)

www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c44e7e570f0408326121773d2d0321e9

سلام
حاجی برای چی هیجانیش میکنی
مطلب بنویس نقد کن ، بحث سیاسی کن
اما مغلطه و داد و قال نکن
شما همه چی رو ضربدر چند میکنی
اصلا شما همیشه دچار هیجانات اضافه ای برادر
از حق دفاع کن نه با دادوقال
اتهام و دشمنی در کارنیست، بنده به کامنت قبلی شما مثبت دادم
با آرامش حرفتو بزن تا همه بهش گوش کنن
از من ناراحت نشو رک گویی تو ذاتمه
نقل قول کردن
+13 #982 قاسم 1391-11-16 09:28
به نقل از خادم الرضا:
خجالت داره سید خراسانی را رها کردید رفتید سراغ شعیب خیالی
رهبری می فرماید استفاده از احساسات مردم تا انتخابات خیانت به ملت حالا شما برو دنبال شعیب...
والعاقبه للمتقین @};-

يعني چي؟ پس چرا استيضاح کردند در حاليکه 5 ماه بيشترنمانده. حتما اينالتهاب نيست. فقط دفع کردن دولت التهاب است.
نقل قول کردن
+13 #981 خواهر شهيد 1391-11-16 09:27
اولا خود استيضاح دراين موقعيت حساس يك نوع دهن كجي به نظام است ثانيا انسان بصير وعاقل مي فهمد كه عمل آقاي احمدي نژاد ريشه يابي فتنه خواص ضد ولايت بود ثالثا اين سومين برادر از اين خاندان معظم است كه .....رابعا جاي بسي تاسف دارد كه شخص دوم مملكت از طرف هر كس مورد اهانت واقع شد ان شخص نور چشم خواص بي خاصيت مي شود مثلا جعفر كذاب جديد كه ريس محترم قوه مقننه به گفته هاي بي سندش استناد مي كند .لا حو ل ولا قوه الا بالله امروز سردار امام عزيزمان خامنه اي احمدي نژاد قهرمان يك تنه تير هاي پرتاب شده از سوي معاويه صفتان وقابيل خصلتان به ولايت را با جان مي خرد درود بر تو اي احياگر تفكرات ناب خميني كبير اي احمدي نژاد اي منادي نام امام زمان مظلوممان در اقصي نقاط جهان
نقل قول کردن
-14 #980 خادم الرضا 1391-11-16 09:17
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
عده ای در این سایت ما را تندرو می خوانندو عده ای دست اندرکار نیز خوشحال می شوند که سخنشان در مورد نسبت تندرو بودن ما دارد اثبات می شود

ببینید این سایت را عده ای خاص می خواهند به سمت دوری از بحث های سیاسی ببرند

ببینید احمدی نژاد چرا باید سخنانی بگوید که ما در این سایت جرأت نکنیم مطرح کنیم و اینگونه تنها باشد وای برشما دوستانی که مانع بیان سخنانی می شوید و اگر هم عده ای جرأت می کنند بیان کنند انگ تندرو را برا ی او تبلیغ می کنید سوال می کنم آیا ما وقتی شعیب را تنها گذاشته ایم آیا بقیه الله را تنها نخواهیم گذاشت؟؟؟ آیا اینانی که در مقابل احمدی نژاد صف آرایی می کنند در آینده در مقابل بقیه الله خاضع و حرف شنو خواهند بود؟؟ آیا بقیه الله منافع اینان را بیشتر در خطر قرار خواهد داد یا الان احمدی نژاد بیشتر در خطر قرار داده است

دانلود سخنان رئیس جمهور در مورد مافیایی لاریجانی ها ( کسی که امروز به نیابت از هاشمی الم مبارزه با احمدی نژاد را بر افراشته اند)

www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c44e7e570f0408326121773d2d0321e9

خجالت داره سید خراسانی را رها کردید رفتید سراغ شعیب خیالی
رهبری می فرماید استفاده از احساسات مردم تا انتخابات خیانت به ملت حالا شما برو دنبال شعیب...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+2 #979 جانباز از اصفهان 1391-11-16 09:03
\
دوستان پروژه بعدی ملت در 9 دیگری که انشا الله در همین دهه فجر می باشد شکستن شاخ مافیای لاریجانی می باشد تا این شاخ شکسته نشود انتظار نزدیکی ظهور را نداشته باشید اگر پتانسیل شکستن این شاخ وجود داشته باشد می توان انتظار ظهور را داشته باشیم در غیر اینصورت امنیت سیاسی ظهور در وضعیت قرمز قرار دارد
نقل قول کردن
+1 #978 جانباز از اصفهان 1391-11-16 08:56
/
عده ای در این سایت ما را تندرو می خوانندو عده ای دست اندرکار نیز خوشحال می شوند که سخنشان در مورد نسبت تندرو بودن ما دارد اثبات می شود

ببینید این سایت را عده ای خاص می خواهند به سمت دوری از بحث های سیاسی ببرند

ببینید احمدی نژاد چرا باید سخنانی بگوید که ما در این سایت جرأت نکنیم مطرح کنیم و اینگونه تنها باشد وای برشما دوستانی که مانع بیان سخنانی می شوید و اگر هم عده ای جرأت می کنند بیان کنند انگ تندرو را برا ی او تبلیغ می کنید سوال می کنم آیا ما وقتی شعیب را تنها گذاشته ایم آیا بقیه الله را تنها نخواهیم گذاشت؟؟؟ آیا اینانی که در مقابل احمدی نژاد صف آرایی می کنند در آینده در مقابل بقیه الله خاضع و حرف شنو خواهند بود؟؟ آیا بقیه الله منافع اینان را بیشتر در خطر قرار خواهد داد یا الان احمدی نژاد بیشتر در خطر قرار داده است

دانلود سخنان رئیس جمهور در مورد مافیایی لاریجانی ها ( کسی که امروز به نیابت از هاشمی الم مبارزه با احمدی نژاد را بر افراشته اند)

www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c44e7e570f0408326121773d2d0321e9
نقل قول کردن
+3 #977 قاسم 1391-11-16 08:50
به نقل از خادم الرضا:
آدم جاهل ولی فقیه زمانت داره میگه من از جریان کهریزک دلم خون اونوقت تو ......
والعاقبه للمتقین @};-


سلام
آخه مرد حسابي جنايت کهريزک چه ربطي به دادستاني دارد.
نقل قول کردن
+3 #976 جانباز از اصفهان 1391-11-16 08:33
به نقل از خادم الرضا:
ظاهراٌ دروغ نگفته فقط 12 ساعت زودتر گفته ;)
والعاقبه للمتقین @};-


شما چرا بر خواسته ضد ولایت فقیه سخن می گویید
نقل قول کردن
-2 #975 خادمی 1391-11-16 08:21
کجای کارید؟
اینا همش جنگ زرگری است. نگاهی به اوضاع و احوال و وضعیت جهان بندازید وضعیت شکننده عربستان حمله اسرائیل به سوریه(و اقدام تلافی جویانه سوریه که طلیعه اغاز تحولات است) بحران در مصر اوضاع جنجالی عراق و و و و و
اونهم در ایام دهه فجر و پایانی سال.... اینها همه نشان از قریب الوقوع بودن اقدام جبهه حق به نفع اسلام می باشد. لازم است در این شرایط جبهه باطل را سر در گم نماییم. پیروزی نزدیک است
نقل قول کردن
-14 #974 خادم الرضا 1391-11-16 07:35
به نقل از دلسوخته1:
آقای احمدی نژاددکترمرتضوی را سرپرست وزارت کنیدوتودهن مافیای ثروت وقدرت بزنید آقای مرتضوی یکه تازمیدان نبردبا جریان منحوس اصلاحات شیطانی خاتمی ودارودسته کثیفش بودکه بیشترآنان هم اکنون درحال کشف حجاب وعیاشی درفرنگ هستند مرتضوی مردمبارزه با لائیک های کثیفی بودکه درروزنامه ها پایگاه دشمن شده بودندودین مردم را نشانه رفته بودند مرتضوی درفتنه یزیدی میریزیدملعون جانانه ازشرف وکیان این مملکت دفاع کردوجلوی این جانیان ازخدابی خبرایستادجلوی قاتلین شهدای بسیجی ایستاد.اگردرکهریزک بعضی ازنیروهای خودسرکاری انجام دادندکه موردقبول رهبری هم نبودچه ربطی به دادستان داشت.اوبه وظیفه خودعمل کرد.آقای مرتضوی ملت انقلابی وحزب الله اصیل ازشما حمایت خواهدکرداین ملت فرزندان انقلابی خود را فراموش نخواهدکردفتنه گران به آرزوهای خودنخواهندرسیدآقای احمدی ن
ژادجناب دکترمرتضوی را سرپرست وزارت کنیدمبارزه بایدادامه پیداکندماپیروزمیدان هستیم.مرتضوی کسانی را به کهریزک فرستاد که خیام اباعبدالله را به آتش کشیدند.الله اکبر.الله اکبر.مرگ بریزیدیان زمان

آدم جاهل ولی فقیه زمانت داره میگه من از جریان کهریزک دلم خون اونوقت تو ......
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
-2 #973 دلسوخته1 1391-11-16 07:08
آقای احمدی نژاددکترمرتضوی را سرپرست وزارت کنیدوتودهن مافیای ثروت وقدرت بزنید آقای مرتضوی یکه تازمیدان نبردبا جریان منحوس اصلاحات شیطانی خاتمی ودارودسته کثیفش بودکه بیشترآنان هم اکنون درحال کشف حجاب وعیاشی درفرنگ هستند مرتضوی مردمبارزه با لائیک های کثیفی بودکه درروزنامه ها پایگاه دشمن شده بودندودین مردم را نشانه رفته بودند مرتضوی درفتنه یزیدی میریزیدملعون جانانه ازشرف وکیان این مملکت دفاع کردوجلوی این جانیان ازخدابی خبرایستادجلوی قاتلین شهدای بسیجی ایستاد.اگردرکهر یزک بعضی ازنیروهای خودسرکاری انجام دادندکه موردقبول رهبری هم نبودچه ربطی به دادستان داشت.اوبه وظیفه خودعمل کرد.آقای مرتضوی ملت انقلابی وحزب الله اصیل ازشما حمایت خواهدکرداین ملت فرزندان انقلابی خود را فراموش نخواهدکردفتنه گران به آرزوهای خودنخواهندرسیدآ قای احمدی ن
ژادجناب دکترمرتضوی را سرپرست وزارت کنیدمبارزه بایدادامه پیداکندماپیروزم یدان هستیم.مرتضوی کسانی را به کهریزک فرستاد که خیام اباعبدالله را به آتش کشیدند.الله اکبر.الله اکبر.مرگ بریزیدیان زمان
نقل قول کردن
-16 #972 خادم الرضا 1391-11-16 06:21
به نقل از 128:
درود خدا بر احدی نژاد و لاریجانی چون که دو گروه رو از تصمیم گیری بنده برای انتخابات آینده از لیستم حذف کرد چون هر کس که تا روز انخابات اختلاف افکنی کند خائن است

منصف باشی می فهمی که طبق شواهد لاریجانی مخالف استیضاح بوده و دوم اینکه جواب این بی ادبی را داده و این یعنی اجازه ندادن به کسی که قصد بهره برداری با خیانت داره ...
قرار نیست هرکسی در تریبون ملت بره و تهمت و افترا بزنه و صبحش هم معامله کنه ولی بعد بزاره بره باید جواب حقیقت بشنوه ...
بنظر می آید که این موضوع به نفع لاریجانی تمام شد چرا که اگر به فرموده برادرش اگر صحبتهاش جعل شده که هیچ و اگر هم جعل نشده با برخورد قانونی با این موضوع عملاٌ لاریجانی ها نان خواهند داد عدالت برای همه یکسان هست و این یعنی محبوبیت بیشتر لاریجانی ....
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
-13 #971 128 1391-11-16 06:15
درود خدا بر احدی نژاد و لاریجانی چون که دو گروه رو از تصمیم گیری بنده برای انتخابات آینده از لیستم حذف کرد چون هر کس که تا روز انخابات اختلاف افکنی کند خائن است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد