رایحه ظهور

شور و شوق ظهور در ميان شيعيان يمن و عراق / نگاهي گذرا به قيام يماني و حساسيت دشمنان

در اتوبوسي كه عازم مدينه بود نشسته بوديم و در انتظار حركت به سمت مدينه النبي كه چند نفر از  حجاج غيرايراني نزد من آمدند ، با قامتهايي رشيد و تنومند ، بعد از اينكه مطمئن شدند من يك طلبه ايراني هستم ، كلي ما را تحويل گرفتند و بعد از مصافحه و روبوسي ، بحث را شروع كردند ، بسيار تشكر كردند از ساخت فيلم مستند و اينكه اين فيلم براي آنها ارسال شده است، فيلم برايشان بسيار جذاب بود و سئوالهاي زيادي پيرامون محتواي سي دي داشتند ، چون گفتند از مسلمانان يمن هستند از آنها پرسيدم نظرتان در مورد يماني چيست ؟

» ابتدای نظرات (637)

 

با سلام و درود و عرض تبريك بمناسبت سالروز آغاز ولايت آخرين حجت حق(عج)

 

مدتي قبل با يكي از دوستان طلبه ساكن قم صحبتي داشتم ، ايشان مطلب قابل تاملي بيان كردند كه نشان مي دهد به لطف خدا بحث نزديكي ظهور و پيگيري تحولات كنوني خاورميانه توسط منتظران امام عصر(عج) در جاي جاي سرزمين هاي اسلامي تا چه اندازه رو به فزوني مي باشد ، ايشان مي گفت يكي از اساتيدم(كه علاقه چنداني به مباحث نزديكي ظهور و بررسي نشانه هاي آن ندارد) را كه امسال از  سفر حج برگشته بود ، ديدم ، ايشان بعد از سلام و صحبتهاي اوليه گفت ، فلاني در سفر حج به يادت بودم ،  در اتوبوسي كه عازم مدينه بود ، نشسته بوديم و در انتظار حركت به سمت مدينه النبي كه چند نفر از  حجاج غير ايراني نزد من آمدند ، با قامتهايي رشيد و تنومند ، بعد از اينكه مطمئن شدند من يك ايراني طلبه هستم ، كلي ما را تحويل گرفتند و بعد از مصافحه و روبوسي ، بحث را شروع كردند ، بسيار تشكر كردند از ساخت فيلم مستند و اينكه اين فيلم براي آنها ارسال شده است، فيلم برايشان بسيار جذاب بود و سئوالهاي زيادي پيرامون محتواي سي دي داشتند ، چون گفتند از مسلمانان يمن هستند از آنها پرسيدم نظرتان در مورد يماني چيست ؟ گفتند ما اعتقاد داريم سيدحسين الحوثي شهيد نشده ، بلكه زنده است و ما اعتقاد داريم كه يماني موعود ايشان هستند ، بعد گفتند كه بسياري از حوثي ها شيعه اثني عشري شده اند و ديگر زيدي نيستند ، اما فعلا اين مساله را مخفي مي كنند ...

از سويي ديگر در طراحي پرچمي سفيد رنگ براي مجاهدين گروه انصارالله يمن(برخي اعتقاد دارند بنا بر رواياتي رنگ پرچم يماني سفيد مي باشد) نيز به خوبي مي توان اين اعتقاد محكم و مبارك را مشاهده كرد ، به عبارتي ديگر شيعيان يمن با توجه به وجود روايات متعدد مبني بر آغاز زمينه سازي مهمي از سرزمين يمن براي ظهور ، عملاً در اين راستا گامهاي مهمي برداشته و با دقت و اشتياق ، تحولات چند سال منطقه را كه به اعتقاد آنها ارتباط مستقيمي با ظهور دارد ، دنبال مي كنند

برخي روايات رنگ پرچم يماني را سفيد مي دانند:

امام صادق(علیه السلام) می فرماید:

... خروج یمانی از یمن با پرچمهای سفید...

مختصر اثبات الرجعة، ح 16، مندرج در مجلّۀ «تراثنا، سال 2، ش 4، ص 5- 454»

امام علی(علیه السلام) فرمود:

[سفیانی] لشکری را به مدینه می فرستد...

در آن هنگام، مهدی و سپیدنشان از مدینه به مکّه می گریزند...(2).

الفتن، ص 223، جزء 5، ح 877.

 

خبري از انتشار فيلم مستند "ظهور بسيار نزديك است" در عراق

در جمعه گذشته پس از اتمام نمازجمعه ، با پسرم براي زيارت حضرت معصومه(س) مي رفتيم كه ناگاه كسي دست بر شانه ام گذاشت ، برگشتم ، پيرمردي بود بين 50 الي 60 سال ، با شمايلي عربي ، با لهجه اي عربي و با زبان فارسي شروع كرد به صحبت ، با تعجب پرسيد ، شما همان مجري فيلم مستند ظهور نيستيد ، من اشتباه نمي كنم ؟ من كه از حافظه قوي پيرمرد بعد از دو سال خنده ام گرفته بود گفتم چرا ، شما اهل كجا هستيد ؟ گفت من اهل عراقم ، تعجب كردم و پرسيدم اين فيلم را كجا ديده ايد ؟ گفت اين فيلم يك سال پيش در عراق به صورت گسترده پخش شد ، گفتم الحمدلله ، امري داريد بفرماييد ، گفت كه نظرتان در مورد اين كسي كه در بصره ادعا مي كند چيست ؟ گفتم همان كه ادعاي يماني دارد ، احمدبن حسن؟ گفت آري ، گفتم ما كه نظرمان را در اين زمينه در فيلم مستند گفتيم ، پيرمرد كه منتظر چنين جوابي بود ، لبخندي زد  و گفت درست است ، گفتم اين فرد مشكوك به احتمال قوي مرتبط با دستگاههاي جاسوسي اسرائيل و انگليس است ، پرسيد نظرتان در مورد تحولات جاري و نزديكي ظهور چيست ؟ گفتم خودتان داريد مي بينيد كه ، دشمنان با خباثت و شيطنت توطئه فتنه انگيزي در عراق را هم آغاز كرده اند و تا حدود زيادي موفق شده اند ، با تاثر گفت بله ، گفتم الحمدلله كه رهبران شيعي عراق به خوبي به عمق توطئه پي برده و مواضع خوبي گرفته اند و اميدواريم كه با هوشياري و بصيرت و مقاومت مردم عراق و سوريه ، فتنه سفياني ، قبل از اشغال سوريه در نطفه خفه شود ...

بعد از خداحافظي ، اين پيرمرد مشتاق ظهور رفت و من خوشحال از اينكه به لطف خدا بخشي از مردم عراق و منطقه با همت مشتاقان ظهور به خوبي به ارتباط  تحولات جاري و ظهور پي برده اند و با رصد دقيق تحولات و اتخاذ مواضع درست ، صبورانه منتظر وقايع عظيم و مبارك ظهور هستند.

اين مقدمه كوتاه و طرح بحث يماني در ميان شيعيان عراق و يمن ، بهانه اي شد تا نگاهي مختصر و گذرا به مباحث خروج يماني ، سيدخراساني و سفياني داشته باشيم ، و كلياتي را در اين زمينه مرور كنيم.

در روايات شريف، خروج يماني بعنوان يكي از نشانه هاي حتيمه ظهور است ، نشانه اي كه در فاصله بسيار نزديك به ظهور رخ خواهد داد و قيامي همه جانبه را رقم خواهد زد ، خروج يماني ، خراساني و سفياني بنابر روايات در يك روز رخ خواهد داد ، اين همزماني با توجه به متضاد بودن ذات قيام ها نشان از اين مسئله دارد كه اين حركتهاي نظامي در تقابل با يكديگر واقع مي گردد ، حداقل يك تقابل در ميان سه جريان.

دو مكان براي رويارويي سه پرچم يماني ، خراساني و سفياني در عراق و شام ذكر شده است ، بعد از جولان چندماهه سفياني و لشگريان خونريزش در شام و عراق ، اولين شكست سفياني در عراق با شجاعت سپاهيان ايراني سيدخراساني رقم ميخورد و در رويارويي شام بساط سفياني براي هميشه برچيده مي گردد(البته اين پيش بيني روايات در مورد سفياني و كيفيت خروج وي به معناي وقوع قطعي آن و با همان توصيفات نيست ، بلكه هشداري است كه مسلمانان عصر ظهور را به اين خطر بزرگ تذكر مي دهد ، باشد كه به عمل بهنگام و بصيرت اين عذاب آخرالزماني تا مقدار زيادي مرتفع گردد)

روايات شريف اطلاعات زيادي پيرامون ويژگيهاي يماني و قيام وي برملا نكرده اند ، كه اين احتياط به احتمال قوي براي صيانت از جان يماني و نشان از شرايط سخت وي در آستانه ظهور دارد ، صدور حكم فتواگونه حرمت خريد و فروش سلاح توسط يماني و تبعيت مردم از وي ، نشان از جايگاه او در بين مردم بعنوان يك مقام مذهبي دارد ،  در روايات پرچم يماني هدايتگرتر از همه پرچم ها ، و حتي از پرچم سيدخراساني ذكر گرديده است كه محققان دلايل احتمالي متعددي براي آن ذكر مي كنند من جمله اينكه حركت ايرانيان با رهبري سيدخراساني سالها حكومت تشكيل مي دهند و درگير تعهدات دست و پاگير بين المللي هستند در حالي كه حركت يماني يك حركت جهادي و انقلابي بوده و مي تواند فارغ از عرف بين الملل به اقتضائات حركت جهادي عمل كند ، از سويي ديگر برخلاف سيدخراساني كه رهبر ايرانيان فارس زبان است ، يماني(چه مصداقش در شام باشد و چه در يمن) به احتمال زياد فردي عرب زبان است و تاثيرگذاري بيشتر و بهتري بر روي بسياري از مسلمانان عرب كه تعصب نادرستي بر عربيت خود دارند ، خواهد داشت ، ممكن است اهدي بودن پرچم يماني دلايل ديگري داشته باشد كه با نزديك تر شدن به ظهور آن دلايل به مرور آشكار كرد ، اما هرچه باشد از خالصتر بودن پرچم يماني نمي توان بالاتر بودن شخصيت وي را استنتاج كرد و شرايط خروج ، موقعيت حركت جهادي و ... را بايد در نظر گرفت.

با توجه به اينكه يمن اصلي ترين مكان مذكور در روايات بعنوان محل خروج يماني مي باشد ، دوست و دشمن توجه وي‍ژه اي به آن دارند ، همچنان كه منقول است آيت بزرگ عرفان و بزرگ مبشر نزديكي ظهور ، آيت الله بهجت(ره) در پاسخ به كسي كه در مورد نزديكي ظهور از وي سئوال مي كند ، مي فرمايند : مراقب اوضاع يمن باشيد.

و همچنانكه از خاطره اول مقاله نيز  مشهود است شيعيان يمن توجه ويژه اي به نزديكي ظهور  و بحث يماني (فارغ از درست يا نادرست بودن مصداق مورد نظر آنها براي يماني) دارند و شايد اين راز بزرگ سرسختي و مقاومت كم نظير آنها در طي ساليان اخير  در برابر اتحاد شوم مزدوران صالح ، وهابيت ، صهيونيسم و  آمريكاي مستكبر  و پيروزيهاي شگفت انگيز آنها در طي درگيريهاي چندسال گذشته دارد ، همچنانكه هوشمندي آنها در طي تحولات بزرگ سياسي اخير يمن و وارد نشدن در روند فرسايش اخير جريانهاي سياسي انقلابي يمن و حفظ و توسعه پتانسيل اوليه ، حكايت از تيزبني و قدرت بالاي مانور آنها و نقش بزرگ آنها در تحولات آتي يمن و شبه جزيره عربستان دارد.

از سويي ديگر دشمنان با حساسيت و هراس بسياري امر بسيار مهم ظهور را پيگيري مي كنند ، زيرا اين مساله با هستي و موجوديت آنها گره خورده است ، نگاهي گذرا به تاريخ ننگين حكام ظالم نشان مي دهد كه دشمنان از ديرباز اهميت فوق العاده اي به اين مسائل و بررسي پيش گوييهاي مذهبي و حتي بررسي خوابهاي مهم كه با اساس حكومت آنها درگير است ، داشته اند ، لذا طبيعي است كه اينك نيز دشمنان اهميت فوق العاده اي به اين مباحث قائل باشند و بسيار بيشتر از ما بر روي آن تحقيق و بررسي كرده و به دقت تحولات جاري را رصد نموده و خود را براي هرگونه پيشآمدي آماده سازند ، بايد به دشمنان حق داد كه حساسيت خاصي بر تحولات شبه جزيره عربستان و يمن داشته باشند و به دقت تحولات را رصد كنند ، نگاهي به برخي از اخبار مربوطه به خوبي صحت  اين مسئله را نشان مي دهد :

تمركز دشمنان بر تحولات يمن

موساد و عربستان در به در بدنبال امام زمان (عج)

درحالی که دستگاه اطلاعاتی عربستان با دستگیری برخی شیعیان بدنبال پیدا کردن محل زندگی امام زمان (ع)در اطراف مکه و مدینه است ، موساد به این نتیجه رسیده است که سید حسن نصرالله همان سید یمانی است و سید علی خامنه ای همان سید خراسانی است.

عملیاتهای اخیر آمریکا وعربستان در سرکوب شیعیان یمن همکاریهای نزدیک سرویسهای اطلاعاتی آل سعود ، موساد و سیا را افشا کرد .

به گزارش البرز سازمان اطلاعات وجاسوسی رژیم صهیونیستی مشهور به موساد تحقیقات گسترده ای را درخصوص حکومت امام زمان (عج) و علایم ظهور آخرین منجی به انجام رسانده است .

براساس تحقیقات سازمان جاسوسی اسرائیل فردی که دراعتقادات کلیه ادیان آسمانی و ملل جهان از او بعنوان آخرین منجی یاد میشود قطعا همان امام زمان شیعیان است .

همین نتیجه منجر میگردد تا این سازمان جاسوسی به تحقیقات خود با موضوع علایم و چگونگی ظهور امام مهدی (عج) گسترش دهد.

سه نشانه سید خراسانی،سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه موساد بعنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته بشمار میرود.

موساد و سيا بدنبال مصاديق سيديماني و سيدخراساني

نتایج این تحقیقات اخیرا در دست مقامات آمریکایی ،یمنی و عربستانی نیز قرار گرفته تا با اقدام به موقع مانع قیام سید یمانی در عربستان یا یمن گردد.

ازهمین رو عربستان باهدف جلوگیری از ظهور امام زمان و قیام سید یمانی پیش ازاین ظهور دست به عملیات جدیدی در میان شیعیان مناطق مختلف زده تا به شناسایی پیش از موعد این قیام دست یابد.

ازسوی دیگر این سه کشور باگمان اینکه احتمالا سید یمانی درمیان شیعیان انقلابی یمن است دست به کشتار های اخیر در این کشور زده اند .

عربستان اخیرا دست به بازداشت برخی شیعیان زده و آنها را در بازجویی ها برای رسیدن به سرنخی از محل مخفی گاه امام زمان (ع) تحت فشار قرار میدهد.

ازسوی دیگر مطرح شدن این نکته که اصالت سید حسن نصرالله به یمن بازمیگردد و خانواده پدری رهبر شیعیان لبنان در دوران طفولیت وی را به لبنان منتقل کرده اند دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را بااین گزینه روبرو ساخته که به احتمال قوی سید یمانی مورد اشاره در احادیث محکم شیعی و اهل سنت همان سید حسن نصرالله است .

برهمین اساس وبدلیل طی دوران کودکی آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی درمشهد ایشان نیز ازمهمترین گزینه های پیش روی موساد بعنوان سید خراسانی مطرح میشود.

براساس همین تحقیقات موساد به این نتیجه رسیده است که سید حسن نصرالله همان سید یمانی است و سید علی خامنه ای همان سید خراسانی است که قبل از ظهور امام زمان ( عج ) با سپاه خود قیام می کنند.

اطلاعات مذکور اخیرا توسط یکی از کارکنان موساد که در تحقیقات انجام شده مشارکت داشته افشا شده است .

...................

- امروز دومين سالروز انتشار فيلم مستند ظهور بسيار نزديك است ، مي باشد  و اين مقاله گوشه اي از تاثيرات فراكشوري اين پديده فرهنگي كه به حق مي توان آن را از اتفاقات آخرالزماني آستانه ظهور دانست كه علي رغم داشتن ضعف ها و انتقادهاي متعدد و به اذعان بسياري از مخالفان توانست بحث مبارك نزديكي ظهور را تا اعماق لايه هاي اجتماعي و به ميان مردم عادي بكشاند ، ضمن گراميداشت اين روز مبارك كه همزمان با سالروز مبارك و فرخنده آغاز امامت قطب عالم امكان ، حضرت صاحب الامر(عج) شده است ، از تمام كساني كه با زحمات بي دريغ خود اين رويداد فرامنطقه اي را رقم زدند ، تشكر و قدرداني مي كنيم ، ان شاالله اجر همه آنها سعادت يا شهادت در ركاب مولاي مهربانمان مهدي فاطمه(عج) باشد.

- ذكر مطب فوق پيرامون شيعيان يمن و اعتقاد آنها در مورد مصداق يماني صرفاً براي اطلاع دوستان بوده و به معناي تاييد آن نيست.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #637 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:35
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
+4 #636 ايراني 1391-11-15 10:38
جناب رصد
به گمانم داري توسط يه عده اي مثل مهرداد و ... بازي مي خوري.
حواستو بيشتر جمع كن كه در اين ايام تنتخابات كامنت هاي سايت، محل تبليغ بعضي ها كه آدم استخدام كردند براي تاثيرگذاري بر سايتهاي پرمخاطب نشه.
من تحصيلكرده مديريت و اقتصاد هستم مي دونم كه حرفاي امثال اينا كه به ظاهر جنبه علمي داره چقدر توخالي و ژورناليستي و هدفداره ولي آنقدر به لحاظ علمي بي ارزشه كه به هيچوجه يه آدم متخصص رو براي پاسخ دهي تحريك نمي كنه
دقيقا از نوع كشفيات ننجاني كروبي است
در ضمن شبهه هاش چون دامنه گسترده اي رو در بر مي گيره هرچند كوتاه است اما جواب مفصلي را مي طلبد كه عملا اين شيوه در مناظرات سال 88 از طرف رقباي احمدي نژاد استفاده شد به اينصورت كه طرف در مدت 5 دقيقه چندين اتهام رو به احمدي نژاد ميزد و حالا احمدي نژاد هم بايد ظرف 5 دقيقه جواب اتهامات اونارو مي داد كه البته دكتر با تيزهوشي از عهده شون بر مي اومد ولي نگرانم بچه هاي سايت گرفتار اين دام بشن.
در ضمن مگه قرار نبود بحث هاي غير مرتبط به آدرس ديگه اي هدايت بشن ؟
نقل قول کردن
+2 #635 گل یاس 1391-11-14 10:46
«درگیری معترضان مصری با پلیس به کاخ ریاست جمهوری کشید.»
شاید حاکم مصری که توسط مردم کشته می شود همین مرسی باشد. اگر این اتفاق بیفتد. مصر دچار بحرانی جدی خواهد شد. و جریان اخوانی که در منطقه دور برداشته اند، دچار شوک خواهند شد.
نقل قول کردن
0 #634 عصر ظهور 1391-11-09 00:28

آخرین نبرد تاریخ (نبرد نهایی بین حق و باطل)

دو برادر بودند. دو مرد از یک پدر و مادر. کس دیگری پیرامونشان نبود. انگار زمین بود و آن دو برادر. آندو بر سر مسئله ای کوچک اختلاف کردند. شیطان که از درگاه خداوند رانده شده بود، مهلت یافت تا در زمانی معین هرچه در توان دارد برای ممانعت ابراز دوستی بنده به حق و ایفای عهد الست بکار بندد. یک برادر (قابیل نام) اسیر وسوسه شیطان گشت و برادر دیگر (هابیل) را کشت. اولین جنگ در زمین بین دو برادر رخ داد.

ریشه جنگهای تاریخ در این واقعه نهفته است. حرص، آز، خودبرتربینی، انحصارطلبی، وسوسه شیطان و ... منشاء جنگها مگر نه این است؟


متن کامل مطلب در عصر ظهور به آدرس

albeyatolellah.blogfa.com

نقل قول کردن
+2 #633 بهین 1391-11-08 20:03
به نقل از خودم:
قربون اون دل و اون امید پاکت >:D @};-
zz:

از اظهار لطفت متشکر هم پیمان عزیز.
راستش دیگه از این بحث های سیاسی در مورد این شخصیت های سیاسی خسته شدم .
کاش این چشم پر از گناه لیاقت دیدنشو داشت...........

الا که راز خدائی ،خدا کند که بیائی
نقل قول کردن
+5 #632 محسن صادقپور 1391-11-08 16:34
به نقل از ..:
امام جمعه مشهد گفته است اینکه کسی تصور کند الان یک جریانی در دولت وجود دارد که مسیر کجی را طی می کند و عنقریب همه نظام را ساقط می کند با واقعیات سازگار نیست چرا که نمی شود چنین جریانی باشد اما مقام معظم رهبری که در حکمت و تدبیر از همه جلوترند، با خبر نباشند و جلو آن را نگیرند! :-O :-O :-O :-O :-O
inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=131835&Rate=0

یعنی چی شد الان؟؟؟؟؟؟!!!!!! @-)

هیچی نشد!
این شد
دکتراحمدی نژاد:«به ما گفته‌اند كه شما يك جريان انحرافي هستيد. گفتم مگر شما اصل اسلام هستيد كه هركس از شما زاويه داشت منحرف باشد؟! اگر اينطور است بله ما منحرف هستيم، ما هزار بار از شما منحرفيم. من خبر دارم چه خبر است! ما در آينده شاهد پيروزي حتمي هستيم. روز پشيماني نزديك است كه بياييد و بگوييد اشتباه كرده‌ايد و دولت چنين و چنان است.»
نقل قول کردن
-2 #631 خادم الرضا 1391-11-08 15:35
به نقل از عبد:
سلام دوستان
امشب ویژه نامه روزنامه ایران رو گیر آوردم. از محل کارم تا خونه بهش نگاهی انداختم
چند مطلب (سوال) به ذهنم اومد که از همه مخاطبین کامنتم میپرسم
اما قبلش اونا که فکر میکنن من مخالف شخص خاصی هستم میخوام صبور باشن و با انصاف (خواهشن) به جواب سوالام فکر کنن

سوال اول (راجع به طرح جلد):اگر شما قصد داشتیدبا یک مقاله مبلغ مهدویت باشید آیا برای بشارت یک مدیریت جهانی(مهدویت) از تصاویر تارو بی روح برای شروع و بشارتش استفاده میکردید؟(طرح روی جلد-توی جلد اول همراه با سخنان رهبری!)
سوال دوم:(با تصوری بیطرفانه نسبت به اینکه هدف اصلی این مقاله تبلیغات شخص خاصی نیست) آیا تکثر سخنان آقای ر.م در این مجموعه مقدار ی غلو در تبحر ایشان در مقوله مهدویت نیست؟و دیگر به غیر از سخن رهبری در ابتدا و امام خمینی در قسمتهای پایانی!(صفحه آخر؟!) اشخاص و منابع موثقی برای همراهی این مطلب دیگر وجود نداشتند؟



ادامه دارد

از تیزبینی تان ممنوع لطفاٌ پاسخ شفاف و صریح بدهید ؟؟؟
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+2 #630 YaAli 1391-11-08 14:23
هممون میدونی که عالم بی عمل مثل...
و هممون میدونیم که برای پرنده انسانیت و پیشرفت
دو بال علم عمل باید با هم وجود داشته باشند.
*******************************
حدیث امام علی «ع» در مورد علم و عمل
ای مردم هنگامی که چیزی را دانستید عمل کنید تا هدایت یابید
زیرا عالمی که بر خلاف علمش عمل کند
مانند جاهل سرگردانی است که هرگز از جهلش هشیار نمی شود
بلکه من حجت را بر چنین عالمی بزرگتر و حسرت را پایدارتر می بینم.»
نقل قول کردن
+2 #629 زنده باد بهار 1391-11-08 13:33
به نقل از بهلول:
اگه بندی رو میگید که مصداق هیچ یک از جملات شما نیستم مگر اینکه چندین بار گفته باشم
"ادب مرد به زدولت اوست"


خیر جناب بهلول . منظور افراد مجهول الهویتی بودند که کامنت های زشتشان شامل ناشزا به مسیولین بوده و پس از چند دقیقه، برادران رایحه ظهور با کمی تاخیر اون نظرات رو خذف کردند. کلا جمله "ادب مرد ..." جمله خوبیه اگه کسانیکه شعارش رو میدن بهش پایبند باشن، حالا هر کسی...
بریم واسه مقاله جدید سایت با عنوان :

برداشت ناقص برخی نخبگان از حقیقت پیچ تاریخی/غفلت از بیانات
نقل قول کردن
+9 #628 رایحه ظهور 1391-11-08 13:12
مقاله جدید سایت با عنوان :

برداشت ناقص برخی نخبگان از حقیقت پیچ تاریخی/غفلت از بیانات



منتشر شد @};-

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+9 #627 مجتبی 1391-11-08 13:04
درود بر مبشر بزرگ احمدی نژاد ما که با حرف هایی که زد خیلی حال کردیم،سنی ها رو نمی دونم ولی اونجوری که تلویزیون نشون می داد اونها هم حرف های اقای دکتر رو قبول داشتن.
نقل قول کردن
+21 #626 سعاح 1391-11-08 12:37
خدایا باز شکرت که از حرفهای بشارت آمیر و امیدوارکننده ی مبشر بزرگ دکتر احمدی نژاد در کنفرانس وحدت مسلمین مارا شارژ کردید۔
صلابت دکتر رو عشق است!
نقل قول کردن
+10 #625 اين عمار 1391-11-08 12:15
به نقل از کاردان:
سلام دوستان
حتماً این خبر را بخوانی"به نقل از ایسنا":
"پادشاه اردن تاکید کرد: نظام بشار اسد همچنان قدرت را در دست دارد، به همین دلیل من پیش‌بینی می‌کنم که آن‌ها برای بقای خود در نظام دست کم تا نیمه اول سال 2013 به درگیری‌ها ادامه دهند. :-/

وی هرگونه تلاش برای تقسیم سوریه به دولت‌های کوچک را به منزله "بحرانی" برای منطقه تلقی کرد.

عبدالله دوم نسبت به افزایش خطر شورشیان بیگانه که علیه نیروهای حامی بشار اسد می‌جنگند، هشدار داد و اظهار کرد: القاعده طی سال گذشته توانست جای پایی برای خود در سوریه ایجاد کند و القاعده از سوی گروه‌های مشخصی حمایت می‌شود.

عبدالله دوم خاطرنشان کرد: ما باید با این نیروها مقابله کنیم، چرا که اگر بهترین دولت در دمشق بر سر کار بیاید، ما فقط دو یا سه سال فرصت داریم تا بتوانیم امنیت مرزهایمان را برای جلوگیری از ورود این افراد به خاک کشورمان برقرار کنیم.

پادشاه اردن اظهار کرد: ما باید با جنبش جدید طالبان این بار در سوریه مقابله کنیم. "
دوستان این اظهار نظرهای جدید ملک عبدالله دوم ذهن شما را به کدام سو میبرد؟ :-?
isna.ir/.../...

صحبتهاي شاه اردن بسيار قابل تامل است. همانطوري كه سيد حسن نصرالله به تروريستها هشدار داد كه در تله گرفتار شده ايد اكنون با صحبتهاي شاه اردن هشدار سيدحسن نصرالله تاييد مي شود. سفياني با خروج خود اصهب و ابقع را نابود مي كند.
نقل قول کردن
+5 #624 علی جعفری 1391-11-08 11:47
عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز یکشنبه مورخ 91/11/08

www.chekhabar.info/1391/11/07/post-749

نقل قول کردن
+8 #623 مبشر 1391-11-08 11:44
با عرض سلام و تبریک فرارسیدن ایام ولادت رسول اعظم اسلام و آغاز سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

به همین مناسبت و با توجه به هشدار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم در 19 دی امسال، مجموعه صوتی 34 قسمتی "فتنه آینده" در دو لینک زیر تقدیم می گردد.

لینک قسمت یک تا شانزده:

www.4shared.com/zip/0ggAdDMF/Fetneye_Ayandeh_Part_01-16.html

لینک قسمت هفده تا سی و چهار:

www.4shared.com/zip/D898lcVX/Fetneye_Ayandeh_Part_17-34.html

برای سلامتی امام زمان علیه السلام و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و تعجیل در فرج سه صلوات
نقل قول کردن
+5 #622 مجتبی 1391-11-08 11:44
به نقل از علی جعفری:
سلام
ضمیمه دیروز اومده برو اینجا دانلود بگیر:
ckr.ir/1391/11/07/post-744


خیلی ممنون
که از سرعت نور جواب دادید؟ :D
نقل قول کردن
+3 #621 علی جعفری 1391-11-08 11:42
به نقل از مجتبی:
سلام
این ضمیمه مهدویت روزنامه ایران کی قراره بیاد، یعنی هنوز اومدن؟؟؟
کی اومده؟ :((

سلام
ضمیمه دیروز اومده برو اینجا دانلود بگیر:
ckr.ir/1391/11/07/post-744
نقل قول کردن
+4 #620 مجتبی 1391-11-08 11:39
سلام
این ضمیمه مهدویت روزنامه ایران کی قراره بیاد، یعنی هنوز اومدن؟؟؟
کی اومده؟ :((
نقل قول کردن
+2 #619 علی جعفری 1391-11-08 11:31
اولین متینگ تبلیغاتی، به نام محسن رضایی ثبت شد

این روزها همه به آقا محسن فکر می کنند، شما چطور؟

عزم این بار دکتر رضایی، جدی تر از همیشه است و می خواهد از همه فرصت ها به نحو احسن استفاده کند، شاید به همین دلیل مراسم بزرگداشت میلاد رسول اکرم (ص) در سالن شهدای هفتم تیر به میتینگ تبلیغاتی رضایی تبدیل شد.

حاشیه نگاری خبرنگار شبکه ایران از این مراسم را در ادامه می خوانید:

سعید شب پرست، خوانده موسیقی پاپ در این مراسم قطعاتی را اجرا کرد. این خواننده میان سخنان خود در اظهار نظری جالب گفت:
« من برای خدا بوس می فرستم، شما هم برای خدا بوس بفرستید، دکتر هم برای همه شما بوس می فرستد!»

منظورش این بود: :-* :D

... inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=131693&Rate=0
نقل قول کردن
+7 #618 علی جعفری 1391-11-08 11:14
نماينده منتقد دولت:

با اجراي كامل فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، تورم كاهش مي‌يابد


غلامرضا مصباحي مقدم رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرده اجراي كامل طرح هدفمندي يارانه‌ها باعث كاهش تورم خواهد شد.

وي در نشست خبري دومين همايش فرصت‌ها و چالش‌هاي كسب‌وكار در تجارت الكترونيك گفت: «در ابتداي اجراي مرحله دوم هدفمندي، تورم افزايش مي‌يابد اما پس از مدتي با اجراي كامل مرحله دوم به دليل كاهش وابستگي به درآمدهاي نفتي، ميزان تورم كاهش مي‌يابد.»

... www.iran-newspaper.com/HTMLResources/Tools/PrintVersion/?NewsID=newsContent_222496
نقل قول کردن
+8 #617 قاسم 1391-11-08 11:06
به نقل از خادم الرضا:
به نظرتون زدن این عکس تو طرح جلد چه معنایی داره !!!
اون هم در ویژه نامه با موضوع مهدویت !!!!!!

فوکویاما بال سبز اين پرنده را مهدويّت و عدالت خواهي و بال سرخ را شهادت‌طلبي كه ريشه در كربلا دارد و شيعه را فنا ناپذير كرده است، معرفي مي‌كند.

مهندسي معكوس براي شيعيان اين است كه ابتدا ولايت فقيه را خط بزنيد. تا اين را خط نزنيد، نمي‌توانيد به ساحت قدسي كربلا و مهدويّت تجاوز كنيد...
والعاقبه للمتقین @};-

خداييش اين حرفهاي بي ربط ره از کجا در مي آوري. اگر راست مي گي برو بخون بعد منطقي دليل بياور. از دست آدمهايي مثل تو خسته شدم
نقل قول کردن
+14 #616 .. 1391-11-08 11:00
امام جمعه مشهد گفته است اینکه کسی تصور کند الان یک جریانی در دولت وجود دارد که مسیر کجی را طی می کند و عنقریب همه نظام را ساقط می کند با واقعیات سازگار نیست چرا که نمی شود چنین جریانی باشد اما مقام معظم رهبری که در حکمت و تدبیر از همه جلوترند، با خبر نباشند و جلو آن را نگیرند! :-O :-O :-O :-O :-O
inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=131835&Rate=0

یعنی چی شد الان؟؟؟؟؟؟!!!!! ! @-)
نقل قول کردن
+7 #615 بشیر 1391-11-08 10:45
دلیل کتمان لیست بدهکاران بانکی، ارسالی به قوه قضاییه چیست؟
محمد شیخان در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر عدم ارسال اسامی 300بدهکار بانکی از سوی دولت به قوه قضاییه، گفت: شاید دلیل اینگونه اظهارنظرها و فقدان انگیزه جدی برای پیگیری این مساله، قرار داشتن نام افراد خاصی در لیست پیوست نامه دولت باشد.

به گزارش ایرنا شیخان افزود: به نظر می رسد راحت ترین راه عبور از این مطالبه ملت، کتمان اصل نامه و اسامی پیوست آن باشد، در حالی که اصل نامه رییس جمهوری حتی در رسانه ها نیز منتشر شده است.

وی درباره راهکار موثر پیگیری این موضوع و برخورد با متخلفان بانکی، با بیان این که به نظرم برای تحقق عدالت در این موضوع باید پرونده برخی از این افراد را به گونه دیگری پیگیری کرد، افزود: شاید بهترین راه حل این است که مدعی العموم به این موضوع وارد شود و حق ملت را از دستگاه قضا مطالبه کند.

inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=131879&Rate=0
نقل قول کردن
+28 #614 بچه مثبت/مهرداد 1391-11-08 09:35
شاب است...

انشالله که خودشان باشد ...

حضرت آقا(حفظه الله) و ورزش کوهنوردی در کوهستانهای تهران



www.afsaran.ir/link/176118

اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+8 #613 مجتبی 1391-11-08 09:33
به نظر من باید به طلبه سیرجانی کمک کنیم چون می دونیم حق
به نظر من اگه بهش کمک نکنیم به اقامون می گیم که اگه بیای ممکن با شما هم همین طور رفتار کنیم.
پیامبر برای مبارزه با باطل از کسی اجازه نگرفت پس این طلبه سیرجانی هم نیاز نیست برای مبارزه با منافقان این امت از کسی اجازه بگیره.
قران هم ما رو به مبارزه با منافقان و مشرکان دعوت می کنه.
لعنت بر دشمنان این امت که در دل نظام نفوذ کرده اند و انشاالله مانند حسنی مبارک به زودی با قیام جهانیمان همه این فاسدان به زیر کشیده خواهند شد.
نقل قول کردن
+13 #612 بهلول 1391-11-08 08:05
به نقل از خادم الرضا:
به نظرتون زدن این عکس تو طرح جلد چه معنایی داره !!!
اون هم در ویژه نامه با موضوع مهدویت !!!!!!

فوکویاما بال سبز اين پرنده را مهدويّت و عدالت خواهي و بال سرخ را شهادت‌طلبي كه ريشه در كربلا دارد و شيعه را فنا ناپذير كرده است، معرفي مي‌كند.

مهندسي معكوس براي شيعيان اين است كه ابتدا ولايت فقيه را خط بزنيد. تا اين را خط نزنيد، نمي‌توانيد به ساحت قدسي كربلا و مهدويّت تجاوز كنيد...
والعاقبه للمتقین @};-

~x(
این عکس یه چیز شبیه شکلک بالاست
یعنی خدایا از دست امثال خادم ال.... خسته شدیم آقامونو برسون
نقل قول کردن
+2 #611 بهلول 1391-11-08 07:44
به نقل از زنده باد بهار:
خیلی جالبه که فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک داره زیاد میشه، مخصوصا از طرف اونایی که ادعای بزرگی دارن و تا چندی قبل معتقد بودند: "ادب مرد به ز دولت اوست."

اگه بندی رو میگید که مصداق هیچ یک از جملات شما نیستم مگر اینکه چندین بار گفته باشم
"ادب مرد به زدولت اوست"
نقل قول کردن
+3 #610 man 1391-11-08 02:11
رنگ سیاہ کہ القا کنندہ ترس،انزوا،رکود، انفعال اجتماعی وھمچنین نماد شیطان ھستش رنگ غالب طرحہ مربوط بہ دوران غیبتہ و تناسبی بامدیریت جھانی و دوران ظھور ندارہ
نقل قول کردن
+1 #609 عبد 1391-11-08 01:41
به سوال دومم اینو اضافه کنم(اصلاح کنم) که واقعا عذر میخوام

و دیگر به غیر از سخن رهبری عزیز و دکتر احمدی نژاد{رییس جمهور محبوبم}در ابتدا و امام خمینی (ره)در قسمتهای پایانی!(صفحه آخر؟!) اشخاص و منابع موثقی برای همراهی این مطلب دیگر وجود نداشتند؟
نقل قول کردن
+2 #608 عبد 1391-11-08 01:20
سوال سوم:سخن امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در این مجموعه(آخرین صفحه) ظاهرا مربوط به ولادت ولی عصر میباشد.آیا امام خمینی دیگر راجع به مهدویت سخنی و پیامی نداشته اند؟(من فقط سوال میکنم و من هم مثل شما حق تفکر و اندیشه دارم)
سوال چهارم : ایهام و تبلیغی در ذکر آن آیه شریف که :" بشارت ده بندگانم را کسانی که سخن را میشنوند و از بهترین آن پیروی میکنند؟.......ن یست؟ (بهترین آن)!!!! بهترین سخنانی که در این مجموعه بوده که منظور نیست؟

و من هنوز کل مطلب رو نخوندم چون واسه قضاوت کلی زوده و نگاهی اجمالی کردم به مطالب بولد شده
و همونها با ذهنم حرف زدند
قضاوت با شما
من تنها انتقاد کردم
من هم فقط نقد کردم و شاید بشه بیشتر در مورد این ویژه نامه بحث کرد .
بصیرت رو از خداوند عالم خواهانم برای خودم و دیگر منتظران حضرت ولی امر.
نقل قول کردن
+2 #607 عبد 1391-11-08 01:19
سلام دوستان
امشب ویژه نامه روزنامه ایران رو گیر آوردم. از محل کارم تا خونه بهش نگاهی انداختم
چند مطلب (سوال) به ذهنم اومد که از همه مخاطبین کامنتم میپرسم
اما قبلش اونا که فکر میکنن من مخالف شخص خاصی هستم میخوام صبور باشن و با انصاف (خواهشن) به جواب سوالام فکر کنن

سوال اول (راجع به طرح جلد):اگر شما قصد داشتیدبا یک مقاله مبلغ مهدویت باشید آیا برای بشارت یک مدیریت جهانی(مهدویت) از تصاویر تارو بی روح برای شروع و بشارتش استفاده میکردید؟(طرح روی جلد-توی جلد اول همراه با سخنان رهبری!)
سوال دوم:(با تصوری بیطرفانه نسبت به اینکه هدف اصلی این مقاله تبلیغات شخص خاصی نیست) آیا تکثر سخنان آقای ر.م در این مجموعه مقدار ی غلو در تبحر ایشان در مقوله مهدویت نیست؟و دیگر به غیر از سخن رهبری در ابتدا و امام خمینی در قسمتهای پایانی!(صفحه آخر؟!) اشخاص و منابع موثقی برای همراهی این مطلب دیگر وجود نداشتند؟



ادامه دارد
نقل قول کردن
+7 #606 خودم 1391-11-08 00:45
به نقل از بهین:
در مورد قسمت دوم سوالت هم باید عرض کنم که من کی باشم که در مورد امر ظهور نظری بدم.فقط واسه امید دادن به خودم میام اینجا.تنها امیدم...........

قربون اون دل و اون امید پاکت >:D @};-
zz:
نقل قول کردن
+2 #605 man 1391-11-08 00:39
به نقل از خادم الرضا:
به نظرتون زدن این عکس تو طرح جلد چه معنایی داره !!!
اون هم در ویژه نامه با موضوع مهدویت !!!!!!

فوکویاما بال سبز اين پرنده را مهدويّت و عدالت خواهي و بال سرخ را شهادت‌طلبي كه ريشه در كربلا دارد و شيعه را فنا ناپذير كرده است، معرفي مي‌كند.

مهندسي معكوس براي شيعيان اين است كه ابتدا ولايت فقيه را خط بزنيد. تا اين را خط نزنيد، نمي‌توانيد به ساحت قدسي كربلا و مهدويّت تجاوز كنيد...
والعاقبه للمتقین @};-

تست روانی رور شاخہ؟
نقل قول کردن
+14 #604 علی جعفری 1391-11-08 00:29
دو سیر شتابان حق و باطل ! :-?
نقل قول کردن
+18 #603 کاردان 1391-11-08 00:24
سلام دوستان
حتماً این خبر را بخوانی"به نقل از ایسنا":
"پادشاه اردن تاکید کرد: نظام بشار اسد همچنان قدرت را در دست دارد، به همین دلیل من پیش‌بینی می‌کنم که آن‌ها برای بقای خود در نظام دست کم تا نیمه اول سال 2013 به درگیری‌ها ادامه دهند. :-/

وی هرگونه تلاش برای تقسیم سوریه به دولت‌های کوچک را به منزله "بحرانی" برای منطقه تلقی کرد.

عبدالله دوم نسبت به افزایش خطر شورشیان بیگانه که علیه نیروهای حامی بشار اسد می‌جنگند، هشدار داد و اظهار کرد: القاعده طی سال گذشته توانست جای پایی برای خود در سوریه ایجاد کند و القاعده از سوی گروه‌های مشخصی حمایت می‌شود.

عبدالله دوم خاطرنشان کرد: ما باید با این نیروها مقابله کنیم، چرا که اگر بهترین دولت در دمشق بر سر کار بیاید، ما فقط دو یا سه سال فرصت داریم تا بتوانیم امنیت مرزهایمان را برای جلوگیری از ورود این افراد به خاک کشورمان برقرار کنیم.

پادشاه اردن اظهار کرد: ما باید با جنبش جدید طالبان این بار در سوریه مقابله کنیم. "
دوستان این اظهار نظرهای جدید ملک عبدالله دوم ذهن شما را به کدام سو میبرد؟ :-?
isna.ir/.../...
نقل قول کردن
+8 #602 ملا لغتي 1391-11-08 00:24
آرزوي من هم براي رياست جمهوري بعدي همينه....يعني ميشه؟؟؟؟ا [-O :-B به نقل از حسين:
ما تعصبي روي احمدي نژاد نداريم



انشالله يك بهتر از اون رييس جمهور بعدي بشه


يكي مثل جليلي
نقل قول کردن
+16 #601 00000000entezar59 1391-11-08 00:23
خط مستقیم نه تنها در هندسه بلکه در اخلاقیات هم کوتاه ترین راه است.

نقل قول کردن
+12 #600 علی جعفری 1391-11-08 00:22
رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه: برای جنگ آماده ایم :-O

ˈوالری گراسیموفˈ رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور برای یک جنگ بزرگ آماده هستند.

گراسیموف روز شنبه در نشستی در آکادمی علوم نظامی مسکو افزود: هیچ کس نمی تواند احتمال وقوع یک جنگ بزرگ را رد کند و نمی توان گفت که ما نیز برای آن آماده نیستیم.

وزیر دفاع روس اضافه کرد: خط مقدم و کمربند نبردها و درگیرهای نظامی منطقه ای به آرامی به مرزهای روسیه نزدیک می شود و این وضعیت نوعی تهدید نرم برای امنیت روسیه محسوب می شود.

irna.ir/.../...
نقل قول کردن
-7 #599 خادم الرضا 1391-11-08 00:22
به نظرتون زدن این عکس تو طرح جلد چه معنایی داره !!!
اون هم در ویژه نامه با موضوع مهدویت !!!!!!

فوکویاما بال سبز اين پرنده را مهدويّت و عدالت خواهي و بال سرخ را شهادت‌طلبي كه ريشه در كربلا دارد و شيعه را فنا ناپذير كرده است، معرفي مي‌كند.

مهندسي معكوس براي شيعيان اين است كه ابتدا ولايت فقيه را خط بزنيد. تا اين را خط نزنيد، نمي‌توانيد به ساحت قدسي كربلا و مهدويّت تجاوز كنيد...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+2 #598 بهین 1391-11-08 00:22
به نقل از خودم:
کاربر"بهین"اگه چشمت به این کامنت خودم خورد یه سئوال داشتم ازت
شما که نظام سیاسی ایران رو تا سال اینده سقوط کرده میدونی، لطف کن و نظرت رو با ظهور هم پیوندی بده که تاثیرش بر امر ظهور چی میتونه باشه

در مورد قسمت دوم سوالت هم باید عرض کنم که من کی باشم که در مورد امر ظهور نظری بدم.فقط واسه امید دادن به خودم میام اینجا.تنها امیدم.......... .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد