رایحه ظهور

اگر بگویم ظهور واقع شده چه می گویید؟! ظهور همچون طلوع امريست تدريجي نه دفعي

در حالی که برخی از دیرباوران هیچ دورنمای امیدوارکننده ای را برای نزدیکی ظهور نمی بینند بزرگانی مانند علامه حسن زاده آملی با بیاناتی حکیمانه ، آنچنان ظهور را ملموس و در دسترس نشان می دهند که امید و نیروی مضاعفی برای پیمودن اندک فاصله باقیمانده تا آن دوران طلائی در جامعه منتظر ایجاد می نماید ، این بیانات پرمغز و امیدوار کننده که در سال 80 و در جمع برخی از طلاب محقق و مشتاق ظهور ایراد شده است ، از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که می طلبد منتظران ظهور بارها و بارها با مطالعه ، پیرامون آن بیندیشند ، مطمئناً نور این بشارتها آنچنان درخشان است که می تواند غبار دیرباوری و شک و تردید را از دلها بزداید و این حقیقت تابناک که ما در آستانه آن واقعه شریف هستیم را در قلوب مشتاقان استوارتر گرداند.

» ابتدای نظرات (1783)

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطیبین الطاهرین المعصومین

حجت الاسلام حسین نژاد ( از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم) :

شکر پروردگار متعال را که نعمت حیات بخشید و به نعمت اسلام و ایمان مفتخرمان کرد تا در سایه بندگی اش درجات کمال را طی کنیم و به مقام قرب و رضوانش نائل شویم  و در این راه، بندگان صالح و اولیاء مقربش را در کسوت انبیاء و و اوصیا علیهم الصلاة و السلام، مربی و معلم و رهبر ما انسانها قرار داد، تا در سایه پیروی از این اسوه های الهی به سر منزل مقصود برسیم و آفات و خطرات مسیر بندگی ، مانع از طی مسیر نشود؛ یکی از بزرگترین الطاف الهی برای مومنین عصر حاضر، خصوصا ملت شریف ایران، تقارن مبارک ایام حیات دنیوی شان با انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تداوم آن با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای - مد ظله العالی- میباشد.

 

شکر این نعمت اقتضا میکند که روز بروز شناخت ما از این مقوله حساس و سرنوشت ساز تاریخ بشریت عمیق تر شود و تلاش مضاعفی انجام شود، تا این حرکت توحیدی-ولایی ، به اهداف والای خود روز به روز نزدیکتر شود

یکی از مهمترین محورهایی که لازم است در این مقوله تببین شود؛ رابطه انقلاب اسلامی ایران در ارتباط با جریان تاریخی حرکت انبیاء عظام و اوصیاء طاهرینشان، خصوصا بعثت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و امامت جانشینان ایشان در گذشته و آینده می باشد.

البته در این مقاله، قصد ورود کلی به این بحث نداریم اما لازم است به عنوان مقدمه مطلب به این حقیقت مهم توجه شود که علت عمده و اساس موفقیت های نظام اسلامی عزیزمان، پیوندهای بنیادین و گسست ناپذیر با این سیر نورانی الهی در بستر تاریخ بوده است و اگر نبود این پیوند مبارک معلوم نبود که آیا انقلابی در این مرز و بوم شکل میگرفت یا نه؛ یا در تداوم به چه سرنوشتی دچار میشد!

به همین خاطر لازم است بیش از پیش این موضوع از زوایای گوناگون نگریسته شود و ابعاد مهم این پیوند تببین و تشریح شود

یکی از شاخص های مهم و استراتژیک این بحث موضوع تببین پیوند انقلاب اسلامی ایران و انقلاب جهانی حضرت خاتم الاوصیاء، حجه بن الحسن العسکری (ارواحناه فدا) و مقوله "ظهور" میباشد

پیشینه تاریخی این بحث و تببین این موضوع به همان اولین روزهای آغاز نهضت میرسد وعمری به درازای خود انقلاب دارد.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بارها در پیامهای مکتوب و سخنرانی هایشان چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از انقلاب، به این موضوع اشاره داشته اند.

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای نیز به عنوان ناخدای کشتی انقلاب به اشکال گوناگون در این مورد سخنانی ایراد کرده اند. علما و دانشمندان جهان اسلام خصوصا  جهان تشیع نیز به بیان های گوناگون در این زمینه بیانات مهم و موثری داشته اند که وارد شدن به این موضوع فرصت زیادی می طلبد.

موضوع این مقال، پرداختن به این قضیه از زبان افتخار عالم تشیع در عصر حاضر علامه ذو فنون "حضرت آیت الله حسن زاده آملی " است

جایگاه علمی و عظمت شخصیت عرفانی این وجود گرانقدر شناخته شده تر از آن است که نیاز به پرداختن به آن باشد و اهمیت این مطلب این است که از طرف چنین عالم وارسته و محقق والا مقامی بیان شده است ؛

بیش از این شما عاشقان دلباخته یوسف فاطمه را منتظر نمیگذارم و به نقل این مطلب از زبان ایشان میپردازم:

لازم به ذکر است که بیان این مطلب از طرف استاد به حدود 10  سال پیش بر میگردد و به خاطر اهمیت موضوع و اقتضاء فضای اجتماعی سیاسی این دوران، برای اولین بار بصورت مکتوب عرضه میشود:

اوائل روزهای سال 1380 (ه.ش) بود که بعد از حضور در مناطق جنگی دفاع مقدس با جمعی از دوستان عازم شهر مقدس قم شدیم؛ فیض زیارت حضرت معصومه و دیدار با برادران فاضل و محقق حوزه علمیه لحظات به یاد ماندنی را برای جمع ما به یادگار گذاشت. در ایام حضور در قم با محقق بزرگواری آشنا شدیم که در مورد ظهور و نشانه های آن تحقیقات گسترده ای انجام داده بود و با استدلالهای روائی جالب معتقد بود که ظهور بسیار نزدیک است . نکات علمی سخنان ایشان، هر شنونده ای را به تفکر وامیداشت و قضیه فراتر از یک ادعای احساسی و بی بنیان بود تا این که در همان ایام توفیق، یارِ جمع دوستان شد و در صبح یک روز بهاری موفق به حضور در بیت علامه حسن زاده آملی (حفظه الله تعالی) شدیم و از نزدیک این دانشمند گرانقدر را زیارت کردیم. داستان چگونگی حضور در محضر ایشان و ساعتی که در خدمت معظم له بودیم خود جریانی شیرین و درس آموز است که وقت مستقلی برای بیان میخواهد که در این مقال مختصر نمیگنجد؛

 

اما آنچه باعث شد آن جلسه برای این حقیر به یاد ماندنی و سرنوشت ساز شود مطرح شدن ماجرای تحقیق برادر محققمان درمورد ماجرای ظهور ونشانه های آن بود.

آن طلبه فاضل به تفصیل موضوع را برای حضرت علامه شرح دادند و ایشان با ادب و حوصله مثال زدنی به دقت به سخنان ایشان گوش دادند؛ همه دوستان حاضر در جلسه لحظه شماری میکردند تا عکس العمل علامه حسن زاده را در قبال مسائل مطرح شده مشاهده کنند، بعد از پایان سخنان برادر بزرگوار، استاد لحظه ای تامل کردند و سپس با خنده شیرین و معنا داری به جمع نگاه کرده و با آن لهجه شیرین فرمودند " خلاصه عرائض حضرات این است که میخواهید بفرمایید که ظهور حضرت نزدیک است؟"

با تایید دوستان ایشان فرمودند (توجه: دقیقا این جمله را فرمودند) : اگر بگویم ظهور اتفاق افتاده چه؟

همه جا خوردیم. اصلا انتظار چنین مطلبی را از ایشان نداشتیم همه مات و متحیر این سخن ایشان بودیم و نمیدانستیم چه بگوییم.

علامه که متوجه تحیر جمع شده بود با بیانی حکیمانه این گونه مطلب را توضیح دادند (( برای توضیح مطلب باید مثالی بیان شود: پرودگار متعال قواعد عالم ملکوت را نظیر و شبیه قواعد عالم ملک قرار داده و عالم تکوین را منطبق با عالم تشریع خلق کرده تا بشر با پی بردن به اسرار و قواعد عالم ملک و تکوین، پی به اسرار ملکوت و تشریع ببرد و از این هماهنگی و شباهت حکمتهایی  استفاده کند، یکی از این قواعد مسلم و عمومی طبیعت، تدریجی بودن تحولات میباشد؛ فی المثل حرکت وضعی زمین و در پی آن طلوع و غروب خورشید یک فرایند تدریجی است. اگر خورشید به یک باره در آسمان زندگی مادی و طبیعی طلوع یا غروب کند در روند حیات اختلال ایجاد میشود و هیچ موجود زنده ای قادر به تطبیق خود با تغییر وضعیت نور در میدان حیات نخواهد بود و نظم زندگی به هم میریزد.

خورشید باید به تدریج غروب و طلوع کند تا موجوداتِ تحت تاثیر خورشید بتوانند خود را با تغییرِ رخ داده تطبیق کرده و حیات به چرخه ی نظم خود ادامه دهد.

نظیر همین اتفاق نیز در حیات معنوی و ملکوتی بشر، در حال، اتفاق افتاده است ))

علامه بزرگوار در توضیح این مطلب فرمودند (( امام معصوم، خورشید آسمان حیات معنوی بشر است و طلوع و غروب ایشان در صحنه حیات بشر تابع قواعدی شبیه قواعد طبیعی خورشید است اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت ( که به مثابه طلوع و غروب خورشید است) بطور دفعی و بدون هیچ زمینه ای واقع شود، مسلما جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت.

 

بدین علت حکمت الهی مقتضی  تدریجی بودن این اتفاق عظیم است؛ با بررسی تاریخ حیات با برکت حضرت در میابیم که این اتفاق (تدریجی بودن) درمورد غیبت حضرت واقع شده است.

{ غیر از اینکه حیات سه امام همام قبل از امام عصر(عج) تقریبا به حالت غیبت بوده و نوعی تمرین برای شیعیان برای زندگی مومنانه بدون ارتباط فیزیکی با امام بود }

غیبت حضرت به دو مرحله غیبت صغری و کبری تقسیم میشود، مرحله غیبت صغری به مثابه آماده کردن مردم برای غیبت اصلی و طولانی حضرت بوده است.

همین حکمت در دوران ظهور حضرت هم رعایت خواهد شد؛ بشری که در طول صد ها سال در دل ظلمت زندگیِ بدون حاکمیت فرهنگ توحیدی-ولایی نشو و نما پیدا کرده، ظرفیت تحمل ناگهانی نور وجودی که به تعبیر قرآن زمین را اشراق میکند "اشرقت الارض بنور ربها..." را ندارد؛ لذا باید واسطه در این بین وجود داشته باشد؛ بدین معنا که مجالی برای تجلی نور ایشان در وسعت های محدود بوجود آید، که مردم بتوانند خود را برای حضور آن مقام رفیع آماده کنند))

سپس آن عارف روشن ضمیر تاملی کرده و با قاطعیت، جملاتی فرمودند که باعث شد جمع حاضر به وجد آمده و طوفانی از شادی و سرور در دل و جان حضار پدید آید:

و آن از این قرار بود (( قرائن و شواهد نشان میدهد انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "ظهور صغرای حضرت بقیه الله الاعظم" و بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان ارواحنا فداه میباشد ))

آنگاه این مژده بزرگ را بیان مثال هایی شرح دادند (البته برای حقانیت این مطلب صدها و شاید هزاران مثال میتوان بیان کرد مخصوصا با محاسبه ده سال افتخارات نظام اسلامی که بعد از بیان این مطلب واقع شده، اما برای رعایت امانت فقط نمونه هایی که ایشان فرمودند ذکر میشود که خللی بر مستند بودن گزارش آن جلسه تاریخی وارد نشود)

ایشان فرمودند (( مثلا این مراسمات عبادی و معنوی را ببینید؛ روزی در همین شهر قم، اگر چند طلبه بصورت انفرادی و با هزینه شخصی چند روزی اعتکاف میکردند، میگفتیم الحمد الله معنویت در حوزه پیشرفت کرده ولی اکنون میبینیم چند هفته قبل از ایام اعتکاف شاهد جوانانی هستیم که چندین شبانه روز و در سخت ترین شرایط و با کم ترین امکانات در مساجد و حرمها معتکف میشوند و عمده هدف خود را خود سازی برای آمادگی ظهور اعلام میکنند ، مگر در ایام رژیم گذشته عموم مردم از معارف اهل بیت و ادعیه ایشان اینقدر اطلاع داشتند!؟ در روز عرفه در غیر صحرای عرفه شاید خواصی پیدا میشدند که دعای عرفه سید الشهدا را با آن مضامین بلند و عرشی را قرائت میکردند؛ اما اکنون چه؟ از ظهر تا عصر عرفه، مساجد ، حرمها و خیابانهای اطراف و رسانه ها بسیج میشوند تا میلیونها انسان اعم از نوجوان و جوان و پیر و زن و مرد و عامی و عالم در کنار هم نشسته و با ناله و تضرع، این دعای به این حجم را قرائت میکنند! اینها فرج امام زمان نیست، پس چیست؟ زمانی بر این ملت گذشت که حتی در میان خواص کمتر کسی پیدا میشد که بتواند قرآن را از روی مصحف، به درستی قرائت کند؛ تا چه رسد به درک معانی و معارف قرآن. اما اکنون میبینیم که درسراسر کشور دهها هزار حافظ و قاری قرآن تربیت شده اند که بدنبال درک حقائق قرآن و عمل به آنها هستند آیا اینها جلوه های ظهور نیست؟ نماز جمعه ها، راهپیمایی ها، جهادها و شهادت ها، احیاء مهدیه ها و جمکران، اقبال مردم به دعای ندبه و... همه و همه نشان از یک خیزش عظیم و تحولی بی سابقه در تاریخ تشیع و همه جلوه هایی از ظهور صغری است ، انقلاب اسلامی ایران، ظهور برنامه ای، شخصیتی و حقوقی حضرت مهدی موعود(عج) بوده و ظهور جهانی و اصلی حضرت، ظهور شخصی و حقیقی ایشان میباشد؛ هر کس هر کاری میخواهد در دوران ظهور انجام دهد الان شروع کند چون وقتش فرا رسیده و زمینه اش از هر جهت آماده است))

جلسه پایان یافت و همراه با دوستان با دامانی پر از گلهای معارف و حکمتهای ناب بوستان معطر و رنگارنگ علامه حسن زاده آملی با ایشان وداع کردیم و سرمست از شعور مژده ظهور به شهر خود بازگشتیم؛

هر روز که از آن مژده میگذشت، حقیر به حقانیت و عظمت مطلب بیش از بیش پی برده و جلوه های متشعشع از نور ظهور را مشاهده میکردم . اکنون ده سال از آن تاریح میگذرد بخوبی فلسفه شکوه روز افزون انقلاب اسلامی در آینه بیداری اسلامی منطقه و بیداری انسانی جهانی را در مشرق و غرب عالم مشاهده میکنم و بر یقینم، نسبت به اتصال این انقلاب به ظهور کبری امام زمان(عج) افزوده میشود.

 

در این میان باید به حال افرادی تاسف خورد که بحث ظهور صغری را با این استدلال های حکیمانه که از طرف انسانهای بزرگوار و عالمی همچون علامه حسن زاده آملی و چند مرجع بزگوار دیگر بیان شده را فقط به بهانه اینکه در روایات نیامده، غیر علمی اعلام کردند. که البته در جای خود جواب امثال این شبهات غیر علمی داده شده است.

به امید آنروز که چشمانمان به جمال جهان آرای امام عصر(عج) روشن شود و بین الطلوعین ظهور حضرت به حضور آفتاب وجودش در میان آسمان حیات بشری منتقل شود و در رکاب رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای پرچم انقلاب را به حضرتش بسپاریم و مرحله نهایی انقلاب جهانی امام عصر(عج) را نظاره گر باشیم .

پرودگارا! همان گونه که بر ما منت نهاده و دوران و ظهور صغرای حضرت را به ما نمایاندی، توفیق درک دوران ظهور و کبرای آن منجی آخرین را نیز به ما عنایت بفرما!

بارالها! ما را از مجاهدان در رکابش و از شهیدان در مکتبش قرار بده

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

17 ذیقعده 1432

قم المقدسه- حسین نژاد

.................

پ . ن : اين مقاله كه در آبان ماه سال گذشته منتشر شده بود به علت بحث مهم ظهور صغري كه مورد تشكيك و مستمسك تخريب قرار گرفته است و همچنين دارا بودن مباحث و مبشرات فوق العاده مهم و ارزشمند از علامه حسن زاده آملي، بازنشر گرديد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #1783 علی 1392-02-21 18:35
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #1782 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:38
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #1781 روز رهایی 1392-02-14 22:46 نقل قول کردن
0 #1779 313 1391-11-12 13:43
با سلام
دوست دارید رئیس جمهور آینده ایران چه کسی باشد ؟
hassan-abbasi.ir/extrapage/next_precedent
نقل قول کردن
+2 #1778 حاج مراد 1391-10-28 15:41
به نقل از عباس محمدی:
سلام برادر گرامی (حاج مراد)
به دلیل اینکه بنا ندارم در این سایت فعالیت داشته باشم . این پست اخرین ارسال بنده خواهد بود .
(پاسخ های بنده به مطالب شما پر رنگ شده )

شما معیار و ملاکتان در ولایت فقط و فقط ولایتیست که احمدی در محور ان باشد
این نظر شما کاملا اشتباه است . بنده فقط ولایت را شاخص ولایت میدونم نه کسانی را که خودشونو ولایت مدار معرفی میکنند ولی بر خلاف نظرات صریح ولایت در مورد دولت دائم به دولت حمله میکنند و از هیچ اتهام - تکفیر و سیاه نمایی رویگردان نیستند .

اولا سند خودتونو بیارید .
دوما تفسیر غلطی هم بر این دروغ گذاشتید تا با افکارتون جور در بیاد

حتی احمدی میگوید اگر مردم نباشند ولایت مانند امرامومنین دست بسته میماند و کاری ازش برنمیاید.و منظورشان از مردم خودشان بودند .
اینکه میگید (منظورشون از مردم خودشون هستند ) تفسیر شما ست تا با تحلیلهای اشتباهی که دارید منطبق باشه .
]سخنان بنده عین واقغیت است.
عین واقعیتها را از سخنان صریح و فراوان امام خامنه ای بدست بیاورید نه از تفسیرهای اشتباه و غلط خودتون

برادر خوبم محمدی متاسف شدم از اینکه از این سایت میروید واقعا. چگونه میتوانم با شما پیوسته صحبت داشته باشم.لطفا راهنماییم کنید.برادر الارغم اختلافاتمان شما را عمیقا اعتقادی و صادق یافتم و مطمینم در دغدغه های ایمانی و ولایی مشترک هستیم .
نقل قول کردن
0 #1777 عباس محمدی 1391-10-28 12:27
سلام برادر گرامی (حاج مراد)
به دلیل اینکه بنا ندارم در این سایت فعالیت داشته باشم . این پست اخرین ارسال بنده خواهد بود .
(پاسخ های بنده به مطالب شما پر رنگ شده )

شما معیار و ملاکتان در ولایت فقط و فقط ولایتیست که احمدی در محور ان باشد
این نظر شما کاملا اشتباه است . بنده فقط ولایت را شاخص ولایت میدونم نه کسانی را که خودشونو ولایت مدار معرفی میکنند ولی بر خلاف نظرات صریح ولایت در مورد دولت دائم به دولت حمله میکنند و از هیچ اتهام - تکفیر و سیاه نمایی رویگردان نیستند .
شاخص جریانات اصولگرا را شما و دوستانتان مدام سرکوب و سرزنش مینمایید ..(.قالی باف لاریجانی هاشمی مصباح رضایی جوادی املی خاتمی اصلاح طلب خاتمی نماز جمعه عسگر اولادی ناطق نوری سید حسن خمینی سرذاران سپاه )
این از بی بصیرتی شماست که این افراد را در خط ولایت میدانید
حالا مشخص شد شما ولایت را در این افراد میبینید و مخالفت با انها را مخالفت با ولایت میدانید . ولی همین اتهام را به ما میزنید
..... تمامی کسانی که به نوعی به احمدی انتقاد یا اعتراض دارند شامل غضب دوستان شما میشوند با ماک های مختلف از قبیل فتنه گران و ساکتین فتنه و ..
ملاک ما انبوهی از سخنان صریح امام خامنه ای است که بر ضد فتنه گران و ساکتین فتنه بیان داشته اند . نظر شما در مورد مصداقهای سخنان امام خامنه ای چیست ؟ ایا همین ها نیستند که با دولت مورد حمایت رهبری مخالفت میکنند ؟
مشایی گفته بود تنها مسیر ولایت از احمدی میگذرد (یعنی اگر احمدی نباشد ولایتی هم نخواهد بود)
اولا سند خودتونو بیارید .
دوما تفسیر غلطی هم بر این دروغ گذاشتید تا با افکارتون جور در بیاد

حتی احمدی میگوید اگر مردم نباشند ولایت مانند امرامومنین دست بسته میماند و کاری ازش برنمیاید.و منظورشان از مردم خودشان بودند .
اینکه میگید (منظورشون از مردم خودشون هستند ) تفسیر شما ست تا با تحلیلهای اشتباهی که دارید منطبق باشه .
]سخنان بنده عین واقغیت است.
عین واقعیتها را از سخنان صریح و فراوان امام خامنه ای بدست بیاورید نه از تفسیرهای اشتباه و غلط خودتون
نقل قول کردن
0 #1776 پناه دل 1391-10-26 11:36
سلام دوست عزیز ربیع ماه ولادت خورشید بی غروب، عشق بی پایان، جلوه صفات حسنای الهی، سرچشمه رحمت و عطوفت، مظهر عشق و فداکاری مبارک باد. با ختم صلوات وزیارت ال یاسین به روزییم
بسم رب المهدی
شش روز تا روزشادی شیعه باقی است. امام علی علیه السلام: و یوم الفرح الشیعه *نهم ربیع الاول، روز شادی شیعه است. بحار الانوار،مجلسی،ج 95، ص 353
نقل قول کردن
0 #1775 حاج مراد 1391-10-25 11:57
اقای محمدی با سلام... ظاهرا هر دو اصرار بر ولایت اقا داریم.اما با یک فرق اساسی انهم اینکه شما معیار و ملاکتان در ولایت فقط و فقط ولایتیست که احمدی در محور ان باشد ولی بنده گستره انرا برای تمام جریانات سیاسی معتقد به ولایت فقیه و نظام اسلامی میبینم.شاهد ان اینکه افراد شاخص جریانات اصولگرا را شما و دوستانتان مدام سرکوب و سرزنش مینمایید و اگر مثل شما نگویم که تکغیر مینمایید.قالی باف لاریجانی هاشمی مصباح رضایی جوادی املی خاتمی اصلاح طلب خاتمی نماز جمعه عسگر اولادی ناطق نوری سید حسن خمینی سرذاران سپاه و ..... تمامی کسانی که به نوعی به احمدی انتقاد یا اعتراض دارند شامل غضب دوستان شما میشوند با ماک های مختلف از قبیل فتنه گران و ساکتین فتنه و ... البته از مشایی هم جمله ای بگویم که گفته بود تنها مسیر ولایت از احمدی میگذرد که معنی این جمله انست که اگر احمدی نباشد ولایتی هم نخواهد بود.و متاسفانه مسیر شما و دوستانتان دقیقا همین سخن مشایی میباشد هر چند که خود عمیقا متوجه ان نباشید.حتی احمدی هم در مصاحبه تلوزیونی دقیقا به همین نکته اشاره کرده و میگوید اگر مردم نباشند ولایت مانند امرامومنین دست بسته میماند و کاری ازش برنمیاید.و منظورشان از مردم خودشان بودند که دقیقا تفسیر سخن مشایی بر محور بودن احمدی در ولایت میباشد.تا کنون با این تفکر انحرافی با چاشنی عوام فریبی های گسترده و پخش پول بین طبقاط ضعیف برای تدارک سیاهی لشگر توانسته اند بخش عظیمی از یاران امام و کتک خوردگان نظام را و یاوران اقا را لکه دار نمایند .ولی برادر من باور کن این راه خطرناک به نقطه اخر رسیده و در حد انفجار است چرا نمیبینید؟البته چنانکه قبلا قول دادم بزودی اتش این فتنه برافروخته خواهد شد .عزیز من تمام مراجع عظام بدون استثنا تمام زجر دیده های جنگ و جبهه و تمام اصولگراها و جانبازان جنگ و هیییات مذهبی و مومنین (به استثنا اصلاح طلبان) استخوان در گلو این ادم را تحمل کرده اند انهم فقط برای حفظ وحدت در شرایط حساس کنونی.ولی یقین بدان این ادم هیچ راهی جز بلول و فتنه چون در قدرت بماند ندارد .برادرم اندکی تامل و تدبیر بکن سخنان بنده مغرضانه و از روی کینه نیست عین واقغیت است.
نقل قول کردن
0 #1774 حامد 1391-10-24 09:22
به نقل از سلیم:
کسانی که به این پست منفی دادن یا دلالن یا عاشق ربای بانکی ان یا محتکرن یا میلیاردرن یا مداح و آوند پولکی ان یا دیوانه ی سخنان گرانبهای رییس جمهورن زیرا هی پول تو جیبشون میریزه با این سخنان ویا احساس میکنن در حکومت اسلامی زندگی میکنن!!!!!!!
در هر صورت هر کدام ازین بالایی ها باشن حروم لقمه ان و از خوردن این لقمه های حروم تو این مملکت که حق مستضعفینه که حق بازنشسته هاست که حق یتیماست که حق بیوه زناس که حق اون بچه هاییه که تو اون مدرسه سوختن که حقه ...
بخورید و بیاشامیدو انگشت مبارکو رو موس بزنیدو منفی بدید تا آقا امام زمان ظهور کنه و ایشون بدونه و شما


بسم الله الرحمن الرحیم
(( ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون ))
واقعا هم برای مدیریت سایت و هم برای شما متاسفم!
آقای مدیر! چرا هر نظر سخیف و بی ارزش و حاوی توهین به امت حزب الله را تائید و منتشر می کنید؟
چرا نظر فردی را که به خودش اجازه می دهد بدترین توهین ها را نسبت به مخالفانش بیان کند منتشر میکنید؟
این فرد با قصد سیاه نمایی می خواهد ایجاد تفرقه بکند!
آقای مدیر سایت کمی باهوش تر عمل کنید!
منتشر کردن نظر سراسر توهین به امت ولایتمدار ایران اسلامی در کجای اهداف آن جنابان است؟!!!!
در پایان دوباره این آیه شریف را بیان کرده
(( ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون ))
و می گویم ما در راه حق خود به خدا اتکا داریم واز سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نمی هراسیم.
والعاقبه للمتقین
نقل قول کردن
-1 #1773 عباس محمدی 1391-10-23 01:15
به نقل از حاج مراد:
جناب محمدی با سلام مجدد بنده اقای احمدی نزاد را هرگز تکفیر نمیکنم .فقط مخالف جدی عقاید و عملکرد ایشان هستم.
... میفرماید مخالفین ما در دولت گذشته کاری کردند که ظهور صد سال به عقب افتاد؟؟؟
علت اصلی انهم شناخت بنده از مبانی اعتقادی این جریان است که در اینجا فابل طرح نمیباشد.

درود بر شما برادر گرامی
موضوع (عقب افتادن صد ساله ظهور....) رابنده هم دیدم و به اندازه فهم و درک اندک خودم پاسخ هم دادم (در سایت خودمون)
بنده هم نگفتم شخص شما تکفیر کردید بلکه تفکر شما همان تفکر تکفیریون است . (جسارتی به شخص شما نکردم بلکه نقد تفکر تکفیری بود که شما هم متاسفانه در همون راستا حرکت میکنید )

در مورد مبانی فکری سخن دولت و احمدی نژاد سخن گفتید که محل اختلاف بنده با شما همینجاست . عرض بنده این است که برای نفد تفکر نیازی به تکفیر نیست . بلکه باید همان مبانی فکری غلط با استدلال قوی و ... پاسخ داده شود .
اما دیدیم که اقایان مخالفین خودشان را منتسب کردند به یهودیت - بابیت - جاسوسی برای دشمن - یهودی زاده خطابشان کردند - یکی حکم اعدام برای اونها صادر کرد و یکی فحاشی جنسی کرد و.....
از نظر یک بیننده بیطرف این سخنان صخیف و زشت به یک دعوای چاروادری شبیه است تا یک نفد علمی ...
بنده اتفاقا در به در به دنبال نقد علمی سخنان مشایی هستم . اگر سراغ دارید لینک بدهید تا منهم ببینم .
اما از یک زاویه دیگر هم میتوان به موضوع نگاه کرد . اونهم رجوع به نظرات امام خامنه ای در این موضوع است که باز هم حامیان تفکر شما و مخالفین احمدی نژاد هیچ مستندی در دست ندارند . ااکثر لینکهای تایید های فراوان امام خامنه ای از خدمات انبوه دولت را برای شما اورده ایم .
حتی در شهریور 91 باز هم امام خامنه ای از خدمات دولتهای نهم و دهم بخصوص در دو سه سال اخیر تشکر کردند و پایبندی دولت را به ارزشهای اسلامی تایید کردند .
خوب شما برادر گرامی از کدام انحراف فکری سخن میگویید که امام خامنه ای انها را ندیده ولی امثال مصباح و هاشمی و .... دیده اند .

شما واقعا ولایت امام خامنه ای را دارید یا ولایت مصباح و هاشمی و احمد خاتمی و فارس و سایر سایتهای وابسته به جریانات قدرت و ثروت را ?
نقل قول کردن
0 #1772 حاج مراد 1391-10-23 00:30
جناب محمدی با سلام مجدد بنده اقای احمدی نزاد را هرگز تکفیر نمیکنم .فقط مخالف جدی عقاید و عملکرد ایشان هستم.بگذار حدیثی از امیرالمومنین(ع) عرض کنم ...حضرت به یکی از فرمانداران خود (احتمالا حاکم بصره بود) میفرماید در اخرالزمان فتنه بزرگی بین مومنین بوجود خواهد امد میدانی چرا؟ عرض میکند خیر یا امیرالمومنین .حضرت میفرماید چون تمام حق در یکطرف و تمام باطل در یکطرف نخواهد بود. برادرم بنده احساس میکنم شرایط امروز ما هم دقیقا همین فلسفه را دارد .البته که اختلافات مومنین را میگویم نه اختلاف با اصلاح طلبان لاییک و سکولار را (چون بنده معتقدم در بین اصلاح طلبان هم مومنین اهل ولایت و انقلابی هر چند خیلی کم وجود دارند) و یا جنبش سبزی های ضد نظام را.البته بنده هم به ادبیات و طرح نظرات اقای سعیدی انتقاد جدی دارم و ارزو میکنم دیگر ایشان مصاحبه نکنند.ظاهرا شما دقت نکردید بزرگترین گاف ایشان نه ان است که سیاسی شد و فضای سیاسی کشور را و خصوصا فرماندهان مخلص سپاه را ازرده کرد بلکه جمله کاملا غلط ایشان در مورد صد سال تاخیر در ضهور حضرت در اثر حاکمیت اصلاح طلبان بود.لطفا یکبار دیگر مطالعه کنید.در استانه ضهور و خیز عاشقانه مومنین برای زمینه سازی ان و پیام های مکرر ولی امر مسلمین برای اخرین پیچ تاریخ و ...... یکنفر پیدا میشود از فرط عصبانیت و بی توجهی فلسفه و ارمان دم دست و ثمره تمام خون شهدای اسلام را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده و میفرماید مخالفین ما در دولت گذشته کاری کردند که ظهور صد سال به عقب افتاد؟؟؟ بنده یقین دارم ولی امر مسلمین در این خصوص عکس العمل شدیدی نشان خواهند داد البته عمومی نخواهد بود.برادر عزیز بنده با اینگونه تندرویها مخالفم و اینگونه موضع گیریهای خاص و باندی و جریانی را در نهایت به ضرر دین مردم خصوصا جوانان میدانم.شما نمیدانید در مقابل تندیهای اصلاح طلبان و ایستادگی بنده چه بر سر بنده اوردند و چه ها کشیدم . متاسفانه امروز را بدتر از انزمان میدانم مخصوصا دور دوم این دولت را میگویم.علت اصلی انهم شناخت بنده از مبانی اعتقادی این جریان است که در اینجا فابل طرح نمیباشد.
نقل قول کردن
0 #1771 عباس محمدی 1391-10-22 11:55
به نقل از حاج مراد:
.شما هم که مثل هادیان این سایت بنده را تکفیری خواندی
؟بفرمایید سخن امروز احمدی نزاد در باره سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه (مهندسی انتخابات) ایا دشمن شاد کن میباشد یا نه؟ برادرم شراقتا و وجدانا با تحلیل شما ایا احمدی امروز در مسیر امریکا و صهیونیزم حرکت کرده یا نه ؟
ولی راجع به مراد خود که میرسید از سه سال پیش سخنی از اقا را پیوند میزنید که انهم عملی بود که انجام شدع بود و همان دشمن شاد کنی را در پی داشت که اقا برای خلع سلاح دشمن ان فرمایش را فرمودند.انشاالله طول زمان شما را کمک خواهد کرد.


برادر گرامی اگر همه شبهه های شما از جنس نقل قول اول باشد که باید خیلی زود به نتیجه برسیم .
تکفیری به کسی گفته میشود که دیگزان را تکفیر میکند .
همین اخلاق زشت لیدرهای فکری شما که احمئی نژاد و مشایی و حامیان دولت را تکفیر میکردند و اخر هم گفتند که بر اساس مسموعات و احتمال یک در میلیون این نظر را داشته اند .

شما برادر مسلمان و ولایتمدار ما هستید ولی متاسفانه برخی طرفهای سیاسی خودتان را تکفیر میکنید . به این دلیل گفتم تکفیری .

درمورد مصاحبه اقای سعیدی متنی را نوشتم و دلیلی اوردم که میتونید مراجعه کنید ببینید .

حرف غلط را ایشون زده و دلیلش هم ماستمالی سخنگوی سپاه است که گفته (منظور اقای سعیدی این بوده که ...) یعنی منظور اقای سعیدی اونی نبوده که گفته ....
خوب رییس جمهور هم به همین موضوع اعتراض کرده و مانع از سو استفاده دشمنان خارجی شده . این کجاش حرکت در پازل دشمن است ؟ اقای سعیدی اتهام همیشگی دشمنان نظام را به عهده سپاه کذاشته .....همان اتهام مهندسی انتخابات که در فتنه 88 بر ضد نظام تبلیغ میکردند .
قدری با حسن ظن به اعمال و گفته های رییس جمهور دقت کنید و همانند ضد انقلابها بر ضد ایشون موضعگیری نکنید .
نقل قول کردن
0 #1770 حاج مراد 1391-10-21 02:26
به نقل از عباس محمدی:
متاسقانه اینقدر توافکار تکفیری خودتون غرق شدید که نمیدانید نقل قول اولازشما دقیقا برخلاف نظر صریح امام خمینی است .

ونقل قول دوم از شما هم دقیقا خلاف نظر رسمی و اعلام شده امام خامنه ای بیان شده :
(اقای احمدی نژاد نام امام زمان وحضرت زهرا س را درمجامع جهانی زنده کرد ....)
شمابااحمدی نژاد مخالف هستید چرا با نظرات امام خمینی وامام خامنه ای مخالفت میکنید وچرادشمنی دشمنان نظام اسلامی رابر ضد ایشون کم رنگ جلوه میدید ؟

مگر امام خامنه ای نفرمودند ( در همین قضایای چند روز اخیر دشمن سعی کرد حاکمیت دوگانه ... اینکه رییس حمهور حرف رهبر را گوش نمیکند ... واز این حرفهای بی پایه و اساس را بزند ... )

خوب حالا شما میگی نه حرف دشمن درست بوده؟ برخلاف حرف اقا نظر میدی برادر عزیز . چرا قبول نمیکنی ؟

کم کم فکر میکردم بالاخره در این سایت کسی پیدا شد که میشود باهاش کاملا منطقی صحبت کرد.ولی واقعا حیف شد .شما هم که مثل هادیان این سایت بنده را تکفیری خواندی و تمام امید های مرا به یاس تبدیل کردی.برادر مسلمان چون شما بصورت مطلق گفتید هر سخنی که دشمن از ان شاد شود در راستای دشمن است بنده هم تاکید کردم و میکنم که این سخن غلط است اگر قبول نمیکنید ؟بفرمایید سخن امروز احمدی نزاد در باره سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه (مهندسی انتخابات) ایا دشمن شاد کن میباشد یا نه؟ برادرم شراقتا و وجدانا با تحلیل شما ایا احمدی امروز در مسیر امریکا و صهیونیزم حرکت کرده یا نه ؟ عزیز مسلمان منطق منطق است چون تیغ دو لب بران .چرا برای مخالفین نظری خود هر چه را بپسندیم ولی برای خود هیچ؟اما مطلب دوم شما و ولایت پذیری احمدی.مگر اقا در مورد هاشمی کم تعریف کرده؟چرا وقتی به ایشلن میرسید میگویید میزان وضع فعلی افراد است ولی راجع به مراد خود که میرسید از سه سال پیش سخنی از اقا را پیوند میزنید که انهم عملی بود که انجام شدع بود و همان دشمن شاد کنی را در پی داشت که اقا برای خلع سلاح دشمن ان فرمایش را فرمودند.انشاالل ه طول زمان شما را کمک خواهد کرد.
نقل قول کردن
0 #1769 عباس محمدی 1391-10-21 01:33
به نقل از حاج مراد:
...حمایت دشمن از مواضع افراد در داخل کشور هرگز نشانه همسویی با دشمن نیست.ب

انچه احمدی با دین و ایمان مردم کرد را حتی در خواب ببیند.مخصوصا مبحث عمیقا انحرافی و ویرانگر مهدویت که خسارات سنگینی ببار اورده و خواهد اورد.با تشکر


متاسقانه اینقدر توافکار تکفیری خودتون غرق شدید که نمیدانید نقل قول اولازشما دقیقا برخلاف نظر صریح امام خمینی است .

ونقل قول دوم از شما هم دقیقا خلاف نظر رسمی و اعلام شده امام خامنه ای بیان شده :
(اقای احمدی نژاد نام امام زمان وحضرت زهرا س را درمجامع جهانی زنده کرد ....)
شمابااحمدی نژاد مخالف هستید چرا با نظرات امام خمینی وامام خامنه ای مخالفت میکنید وچرادشمنی دشمنان نظام اسلامی رابر ضد ایشون کم رنگ جلوه میدید ؟

مگر امام خامنه ای نفرمودند ( در همین قضایای چند روز اخیر دشمن سعی کرد حاکمیت دوگانه ... اینکه رییس حمهور حرف رهبر را گوش نمیکند ... واز این حرفهای بی پایه و اساس را بزند ... )

خوب حالا شما میگی نه حرف دشمن درست بوده؟ برخلاف حرف اقا نظر میدی برادر عزیز . چرا قبول نمیکنی ؟
نقل قول کردن
0 #1768 حاج مراد 1391-10-19 23:11
به نقل از عباس محمدی:
با سلام
شفای عاجل شما برادر گرامی را از درگاه الهی مسئلت میکنم .

موضوعات مهم جدیدی مطرح کردید که در صورت ارائه مستندات بیشترامکان بررسی وجود خواهد داشت .

با اینکه نمیخوام پیش داوری کنم . ولی یک نکته مهم را هیچ گاه فراموش نکنید .
دشمنان قسم خورده اسلام ونظام هرگاه از جریانی و یا شخصی حمایت میکنند و یا با فرد یا جریانی مخالفت میکنند . باید به شدت با نگاهی تیز بینانه موضوع را رصد کرد . دشمنی و حمایت دشمن از عناصر داخلی میتواند یک شاخص درارزیابی ما باشد .
قرمایش امام خمینی رض که فراموشتان نشده .

با سلام از جمله مطالبی که بد بیان میشود و بد نتیجه گرفته میشود همین مطلبی است که اشاره کردید.حمایت دشمن از مواضع افراد در داخل کشور هرگز نشانه همسویی با دشمن نیست.بهتر میدانید بزرگترین هدف امریکا و صهیونیزم ولایت فقیه است که عصاره مرجعیت میباشد.حال با این استدلال شما قهر و خانه نشینی احمدی و و مقاومت چند روزه وی در موضوع مصلحی و حکم حکومتی ولی امر مسلمین در خصوص منسب مشابی و کشیدن اختلافات بین مردم و عزل و اخراج مسیولان الارغم تاکیدات ولی فقیه و ... که تماما خوراک تبلیغاتی گسترده ای برای عوامل خبری دشمن بوده را چگونه باید تابیر کرد؟بنده اعتقاد ندارم احمدی عامل دشمن است ولی اعتقاد راسخ دارم اگر دشمن تمام توانش را بسیج میکرد نمیتوانست انچه احمدی با دین و ایمان مردم کرد را حتی در خواب ببیند.مخصوصا مبحث عمیقا انحرافی و ویرانگر مهدویت که خسارات سنگینی ببار اورده و خواهد اورد.با تشکر
نقل قول کردن
0 #1767 عباس محمدی 1391-10-19 03:05
به نقل از حاج مراد:
متوجهم شما سند خواستید که متاسفانه چند روزیست کسالت دارم ولی قول میدهم در اینده نزدیک_انشاالله) .التماس دعا


با سلام
شفای عاجل شما برادر گرامی را از درگاه الهی مسئلت میکنم .

موضوعات مهم جدیدی مطرح کردید که در صورت ارائه مستندات بیشترامکان بررسی وجود خواهد داشت .

با اینکه نمیخوام پیش داوری کنم . ولی یک نکته مهم را هیچ گاه فراموش نکنید .
دشمنان قسم خورده اسلام ونظام هرگاه از جریانی و یا شخصی حمایت میکنند و یا با فرد یا جریانی مخالفت میکنند . باید به شدت با نگاهی تیز بینانه موضوع را رصد کرد . دشمنی و حمایت دشمن از عناصر داخلی میتواند یک شاخص درارزیابی ما باشد .
قرمایش امام خمینی رض که فراموشتان نشده .
نقل قول کردن
0 #1766 حاج مراد 1391-10-19 01:40
با سلام برادرم جناب محمدی طوری سخن میگویید انگار تازه وارد این سایت شدید و ان سی دی معروف را ندیدید.و یا از مقالات این سایت خبر ندارید.توهین به مراجع و اسابقون و حتی منسوبین رهبری و هر کسی که مخالفتی با احمدی داشته از روشهای ثابت این سایت بوده و هست.حتی در این سایت مراتب معنوی شعیب را (احمدی نزاد) بر مراتب معنوی سید خراسانی ارجح شمردند.همان مطلبی که احمدی هم در چند سخن اشکارا از برتری ارایش بر ارای رهبری اشاره کرده.البته متوجهم شما سند خواستید که متاسفانه چند روزیست کسالت دارم ولی قول میدهم در اینده نزدیک_انشاالله) مستندات را برایتان ارایه کنم.ضمنا لازم میدانم عرض کنم بنده تحت هیچ شرایطی مشایی را مراد احمدی ندانسته بلکه کاملا مرید ایشان میدانم.و هرگز ایشان را سرحلقه انحراف ندانسته و شخص احمدی را دارای این انحرافات دانسته و مشایی را صرفا رفیقی همراه میدانم.فلسفه جریان انحرافی در دولت را همانهایی ساختند که ابتدا از احمدی قدیس ساختند.و برای تبری خویش به این عنوان انحرافی متوصل گردیدند تا خود را همچنان بصیر بنمایانند.انشاا لله در فرصت مناسب بیشتر مزاحم خواهم شد.التماس دعا
نقل قول کردن
+1 #1765 ali 1 1391-10-18 08:00
خب، هر بيننده‌‌اى احساس ميكند و مى‌‌بيند كه تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در اين سالهاى اخير، بخصوص در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير، بيشتر شده. به نظر من دو سه عامل تأثير دارد كه ما اگر بدانيم انگيزه‌‌هاى دشمن از كجا ناشى ميشود، تكليف خود را در برنامه‌‌ريزى‌‌ه امان بهتر ميفهميم. به نظر من يكى از علل اين دشمنى‌‌ها، همين پيشرفتهاى شماست؛ يعنى ميخواهند اين پيشرفتها كند شود. جمهورى اسلامى با داعيه‌‌ى اسلام‌‌خواهى، با داعيه‌‌ى مردم‌‌سالارى اسلامى، با داعيه‌‌ى رد و نفى مستدل ليبرال دموكراسى، براى تشكيلات استكبارى دنيا يك خطرى است. هرچه شما بيشتر پيشرفت كنيد، اين خطر براى آنها بيشتر خواهد شد. ميخواهند جلوى اين را بگيرند.

عامل دوم اين دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. وقتى شعارهاى انقلاب كمرنگ شود، پنهان شود، آنها طبعاً بيشتر خوششان مى‌‌آيد و چهره‌‌ى همراه‌‌ترى ميگيرند؛ هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ‌‌تر كنيد، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر ميشود؛ اين چيزِ طبيعى است.

نظر مقام عظمای ولایت در باره این دولت در شهریور ماه امسال
حال مدعیان ولایت مداتری چرا این سخنان را نشنیده گرفته و بار بر این دولت تاخته و انگ انحرافی بهآن می زنند نمی دانم!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
0 #1764 عباس محمدی 1391-10-17 20:43
به نقل از حاج مراد:
با سلام اقای محمدی این روشی که میفرمایید کاملا پسندیده است و سلاح مومنین در طول تاریخ برای دفاع از حقانیت فکر و اندیشه همین بوده نه تکفیر و ارتداد و ... لذاست که بنده به روشهای این سایت و مدیرانش در هجمه های بیرحمانه و اغلب کینه توزانه علیه مخالفینش خصوصا افراد و شخصیتهای خاص اعتراض دارم.ایا منطقی است بر اقای مشایی هیچ تعرض و تهمتی را نپسندیم ولی برای اقایان هاشمی و قالی باف و رضایی و جوادی املی و مصباح و ناطق نوری و لاریجانی و .... هرچه دلمان خواست بگوییم.یعنی به تمام یاران امام به استثنا مقام معظم رهبری حمله کنیم و در عین حال خود را ولایت مدار قلمداد کنیم؟؟؟ این روش کاملا معلوم است که پیام ویزه ای دارد.و در واقع کاسه ای زیر نیمکاسه وجود دارد و البته عیان است که شعار ولایت مداری هم صرفا استفاده ابزاری میباشد.


مشگل اینجاست شما به منشا اکثر تهمتها و دروغها و تکفیرها توجه ندارید .
مشگل دوم هم همینی بود که قبلا هم عرض کردم ( شما با مقایسه اتهامات - تکفیر ها - دروغهایی که نسبت به دولت و اطرافیان و بخصوص شخص رییس جمهور محترم به موضوع بسیار قابل تاملی میرسیم )

شما ببینید چقدر اتهام و تکفیر و دروغ بر اساس مسموعات و احتمالات یک در میلیون برخی از بزرگان و محترمین در جامعه رواج یافته ؟
حالا میتوانید مستند بیاورید که همچین اتهاماتی به این اقا یون شده باشه ؟ حد اکثر این بوده که برخی سخنان این اقایون در کنار نظرات امام خامنه ای قرار گرفته و در مورد چرایی تناقض این دو سوال شده ( روش شخص من غالبا اینگونه بوده و هست)

جالبه شما ها در یک ادعای کلی و بی سند میفرمایید به بزرگان و علما توهین شده . خوب مستند بیارید . کی و کجا و توسط کدام مقام و... چنین توهینهایی شده ( من خودم تو دهن اونها بزنم )
اما اگر منظور شما نظر یک یا چند کامنت گذار در سایت هست که بدترین فحش های چالوادری و ... به سران این مملکت شده در این سایت ولی روش و سیره سایت اینگونه که شما میگویید نیست .

خواهشا مستند اگر ایرادی دارید مطرح کنید تا به نتیجه ای برسیم .
نقل قول کردن
0 #1763 حاج مراد 1391-10-17 19:59
با سلام اقای محمدی این روشی که میفرمایید کاملا پسندیده است و سلاح مومنین در طول تاریخ برای دفاع از حقانیت فکر و اندیشه همین بوده نه تکفیر و ارتداد و ... لذاست که بنده به روشهای این سایت و مدیرانش در هجمه های بیرحمانه و اغلب کینه توزانه علیه مخالفینش خصوصا افراد و شخصیتهای خاص اعتراض دارم.ایا منطقی است بر اقای مشایی هیچ تعرض و تهمتی را نپسندیم ولی برای اقایان هاشمی و قالی باف و رضایی و جوادی املی و مصباح و ناطق نوری و لاریجانی و .... هرچه دلمان خواست بگوییم.یعنی به تمام یاران امام به استثنا مقام معظم رهبری حمله کنیم و در عین حال خود را ولایت مدار قلمداد کنیم؟؟؟ این روش کاملا معلوم است که پیام ویزه ای دارد.و در واقع کاسه ای زیر نیمکاسه وجود دارد و البته عیان است که شعار ولایت مداری هم صرفا استفاده ابزاری میباشد.
نقل قول کردن
0 #1762 عباس محمدی 1391-10-17 11:25
به نقل از حاج مراد:
با سلام جناب محمدی مگر تنها معیار صراط مستقیم ادب و نزاکت است؟ا
در واقع حذف روحانیت و مرجعیت میباشد را تایید کنم.خوشه چینی های غلام صفت را در عرصه اجتمایی و حذف منتقدین مومن را با بیرحمی و بی ادبی تایید کنم.


سلام
به حمد الله به نقطه اشتراکی رسیدیم .
اما نقاط اختلاف اینجاست که شما به برخی اعمال و افکار اشکال دارید که البته بنده هم به برخی از دشمنی های بی دلیل و بزرگنمایی های وهشتناکی که در مورد ایشون ابراز شده انتقاد و ایراد دارم .

یقین دارم اگر مشایی وابسته به دولت نبود و مورد حمایت احمدی نژاد قرار نمیگرفت . هرگز بزرگان حوزه و علمای سیاست زده و... به افکار و اندیشه های او واکنش نشان نمیدادند .

مگر افکار انحرافی و ایرادات اینچنینی (ایرانی گری) در بین نخبگان و اندیشمندان کنونی کم هستند ؟ چرا ایشون اینقدر در نوک پیکان تحاجم سنگین قرار دارند .
کجا دیده اید نظریه پردازی را یهودی زاده - جاسوس - بزرگترین خطر از صدر اسلام و... معرفی کنند ؟ مگر سروش را اینگونه معرفی کردند ؟ انحراف و حتی خروج از باورهای دینی اقای سروش به تایید برخی بزرگان و علما رسیده ولی چنین اتحامات سنگینی که به مشایی نسبت داده میشه به سروش نسبت داده نشد و تحاجم سنگین تبلیغاتی علیه او براه نیفتاد .

میبینیم که 80درصد تهاجمات سنگین علیه مشایی سیاسی کاری و به توسط امپراتوری رسانه ای (زر و زور و تزویر ) صورت میگیرد .

خوب معلوم است که اگر به این واقعیتها توجه داشته باشیم میتوانیم به نقد افکار و اندیشه های هر کسی بپردازیم و از دایره انصاف و عدالت هم خارج نشویم .

بنده اقای مشایی را یک اندیشمند معمولی با برخی اشکالات میدونم ولی به شدت مظلوم ...
خوب یه نظراتی داره و بیان میکنه و روش مقابله هم روشنه . استدلال و بیان منطق مقابل و... چرا تکفیر و اینهمه تهمت و فحش و ناسزا و حکم اعدام و ... پاسخ منطقی و استدلال علمی راه مقابله منطقی با افکار ایشون است . نه این کارهایی که تو این 8 ساله انجام شده . من با اینها مخالف هستم نه با پاسخهای علمی و منطقی .
نقل قول کردن
0 #1761 حاج مراد 1391-10-17 02:03
به نقل از عباس محمدی:
نمخواد از طرف بنده حرف بزنید .

به جای پاسخ به سوال چرا نیت خوانی میکنید ؟

من گفتم اگر میتونید یک کلمه توهین امیز از مشایی بیارید .

حالا شما در پاسخ میگی ( دیدی گفتم طرفدار مشایی هستی) =))
خوب یه مستند بیار . دیگه چرا فرافکنی میکنی ؟
کینه ای که اصحاب هاشمی فتنه گر دارند اینقدر عمیق شده که فکر میکنند هرکسی گفت مشایی حتما از دین خارج شده و یا منحرف شده و اصولا نام بردن از مشایی جرم تلقی میشه . :))

نه بابا شما مسلمانی را تکفیر کردید که حتی توانایی ندارید یک کلمه اهانت امیز از ایشان را مستند بیارید .

شما که عددی نیستی بزرگان و لیدر های شما هم بابت اونهمه تهمت و تکفیر و .... نتونستند یک برگ سند پیدا کنن تا ایشون رو محکوم کنن.

مگه رییس قم نشین شما نگفته ( من بر اثر مسموعات ذهنی به این نتیجه رسیدم که فلانی منحرف .... و احتمال یک در میلیون رو برای ادعاهای خودشون مطرح کردن ....)

بردن ابروی مومن عواقب بسیار سنگین دنیود و اخروی دارد .

با سلام جناب محمدی مگر تنها معیار صراط مستقیم ادب و نزاکت است؟اگر اینگونه بود که ادب ظاهری خاتمی بسیار بیشتر از مشایی است.حال تا کنون چه تهمتهایی شما به ایشان زده اید؟ولی بنده مثل شما استدلال نمیکنم و ضمن تایید ادب ظاهری خانمی ایشان را عامل اصلی گسترش سکولاریزم و دین ستیزی در جامعه میدانم.اگر شما از ادب ایشان میگویید شاید باور نکنید در مورد ایشان بالاتر از ان حد ادبی که شما بیان میکنید بنده سالها با ایشان زندگی کردم و بالاتر از انرا هم تایید میکنم.بنده بیش از صد بار پشت سر ایشان با عشق و علاقه نماز حواندم.ولی دلیل نمیشود ادعاهای مهدوی و انحرافی ایشان را تایید کنم.صف ارایی ایشان را در مقابل مرجعیت تایید کنم.مکتب مکنت بار ایرانی او را بپذیرم.تبلیغ ارتباط مستقیم انسان با انسان کامل(عج) را که در واقع حذف روحانیت و مرجعیت میباشد را تایید کنم.خوشه چینی های غلام صفت را در عرصه اجتمایی و حذف منتقدین مومن را با بیرحمی و بی ادبی تایید کنم.
نقل قول کردن
0 #1760 عباس محمدی 1391-10-15 19:57
به نقل از حاج مراد:
خدا را شاکرم هزاران بار که تمام عرایض بنده را شما خوب تفسیر و به اصطلاح به هدف زدید.اری بنده تمام حرفم اینست که مدیران و انگشت شمار سربازان جیره ای مانند شما حامیان این فرقه محفلی هستید که الحمدولالله اینبار به صراحت نشان دادید که طرفدار مشایی هستید.مگر بنده غیر از اینرا میگفتم؟حال قرارمان با شما تا فتنه ای که اتیشش سوزاننده تر از فتنه 88 بوده و نزدیک است.انجا منتظر شماییم تا همت منتظران واقعی را پشت سر ولایت مطلقه فقیه بنمایانیم .انشاالله



نمخواد از طرف بنده حرف بزنید .

به جای پاسخ به سوال چرا نیت خوانی میکنید ؟

من گفتم اگر میتونید یک کلمه توهین امیز از مشایی بیارید .

حالا شما در پاسخ میگی ( دیدی گفتم طرفدار مشایی هستی) =))
خوب یه مستند بیار . دیگه چرا فرافکنی میکنی ؟
کینه ای که اصحاب هاشمی فتنه گر دارند اینقدر عمیق شده که فکر میکنند هرکسی گفت مشایی حتما از دین خارج شده و یا منحرف شده و اصولا نام بردن از مشایی جرم تلقی میشه . :))

نه بابا شما مسلمانی را تکفیر کردید که حتی توانایی ندارید یک کلمه اهانت امیز از ایشان را مستند بیارید .

شما که عددی نیستی بزرگان و لیدر های شما هم بابت اونهمه تهمت و تکفیر و .... نتونستند یک برگ سند پیدا کنن تا ایشون رو محکوم کنن.

مگه رییس قم نشین شما نگفته ( من بر اثر مسموعات ذهنی به این نتیجه رسیدم که فلانی منحرف .... و احتمال یک در میلیون رو برای ادعاهای خودشون مطرح کردن ....)

بردن ابروی مومن عواقب بسیار سنگین دنیود و اخروی دارد .
نقل قول کردن
-1 #1759 حاج مراد 1391-10-15 01:01
به نقل از عباس محمدی:
جناب نخود هر آش ...

امام خامنه ای در مورد خانه نشینی فرمودند دشمنان میخواستند از یک امری که اهمیت چندانی نداشت مقابله رییس جمهور با رهبری را اثبات کنند که اینها حرفهای بی ربط است .

دلهای سیاه شما هزاران تایید و تعریف و تمجید امام خامنه ای از رییس جمهور و دولت را نمی بینه . اما چند انتقادی که صد برابرشو در مورد اربابای فتنه گر شما فرمودند رو پیراهن عثمان کردید . تا ولایتمداری خودتونو اینطوری اثبات کنید ؟؟؟

خوب حالا اراجیف شما که 180 درجه برعکس کلام ایشان است به چه دلیلی گفته شد . این بود ولایت مداری تو ؟؟؟؟

در مورد مشایی هم که در دیدار با قاریان قران فرمودند : نباید بی انصافی کرد و نباید به دلیل یک امر تمام شایستگی های یک نفر را زیر سوال برد .....
و بارها در مورد این موضوع دستور داده اده اند ( تمام شد - تمامش کنید _ و..) اما دلهای پر از کینه شما اصحاب هاشمی فتنه گر هر روز صدها بار بر خلاف نظر امام خامنه ای این موضوع را تکرار میکنید ...

اما جواب سوال منو هم میدادی بهتر بود ...( چرا شما که برای توهین و هتاکی افراد به رییس جمهور دلایل بی ربط میتراشید خوب برای پاسخهای ما هم همینطور برخورد کنید ؟؟
چرا یکی را توهین میدانید و یکی را نه ؟؟؟)

گفتی ما هم بد دهنی میکنیم اگر میتونی یک مورد از بد دهنی مشایی رومستند بیار تا .... همه اراجیف شما و ارباباتو قبول کنیم .
یا یک جمله همطراز اراجیف شیخ بی سواد و قطب بی بصیرت خودتونو مستند بیارید تا همه چی روشن بشه .

خدا را شاکرم هزاران بار که تمام عرایض بنده را شما خوب تفسیر و به اصطلاح به هدف زدید.اری بنده تمام حرفم اینست که مدیران و انگشت شمار سربازان جیره ای مانند شما حامیان این فرقه محفلی هستید که الحمدولالله اینبار به صراحت نشان دادید که طرفدار مشایی هستید.مگر بنده غیر از اینرا میگفتم؟حال قرارمان با شما تا فتنه ای که اتیشش سوزاننده تر از فتنه 88 بوده و نزدیک است.انجا منتظر شماییم تا همت منتظران واقعی را پشت سر ولایت مطلقه فقیه بنمایانیم .انشاالله
نقل قول کردن
-1 #1758 عباس محمدی 1391-10-14 00:17
به نقل از حاج مراد:
چگونه است وقتی بددهنتر از این هم از طرفداران شما و جریان انحرافی ابروی مومنان را میبرند چک شما نمیگزد و به یاد عدالت نمی افتید؟ابروی وزیر خارجه را در ماموریت با بی حیایی تمام میبرند شماها ساکتید و حوشحال.در مورد تمرد های مکرر احمدی مقابل ولی امر مسلمین ساکت در مورد قهر احمقانه در مقابل ولی امر مسلمین ساکت در تمجید از کسی که ولی فقیه صراحتا فرمودند نظر اسشان (دوستی با اسراییل) اشتباه و کاملا غلط است حامی صد در صدی هستید.با این حال با پررویی تمام از ولایت مداری این ادم سخن میگویید.نفاق و لجاجت هم حدی دارد؟؟؟


جناب نخود هر آش ...

امام خامنه ای در مورد خانه نشینی فرمودند دشمنان میخواستند از یک امری که اهمیت چندانی نداشت مقابله رییس جمهور با رهبری را اثبات کنند که اینها حرفهای بی ربط است .

دلهای سیاه شما هزاران تایید و تعریف و تمجید امام خامنه ای از رییس جمهور و دولت را نمی بینه . اما چند انتقادی که صد برابرشو در مورد اربابای فتنه گر شما فرمودند رو پیراهن عثمان کردید . تا ولایتمداری خودتونو اینطوری اثبات کنید ؟؟؟

خوب حالا اراجیف شما که 180 درجه برعکس کلام ایشان است به چه دلیلی گفته شد . این بود ولایت مداری تو ؟؟؟؟

در مورد مشایی هم که در دیدار با قاریان قران فرمودند : نباید بی انصافی کرد و نباید به دلیل یک امر تمام شایستگی های یک نفر را زیر سوال برد .....
و بارها در مورد این موضوع دستور داده اده اند ( تمام شد - تمامش کنید _ و..) اما دلهای پر از کینه شما اصحاب هاشمی فتنه گر هر روز صدها بار بر خلاف نظر امام خامنه ای این موضوع را تکرار میکنید ...

اما جواب سوال منو هم میدادی بهتر بود ...( چرا شما که برای توهین و هتاکی افراد به رییس جمهور دلایل بی ربط میتراشید خوب برای پاسخهای ما هم همینطور برخورد کنید ؟؟
چرا یکی را توهین میدانید و یکی را نه ؟؟؟)

گفتی ما هم بد دهنی میکنیم اگر میتونی یک مورد از بد دهنی مشایی رومستند بیار تا .... همه اراجیف شما و ارباباتو قبول کنیم .
یا یک جمله همطراز اراجیف شیخ بی سواد و قطب بی بصیرت خودتونو مستند بیارید تا همه چی روشن بشه .
نقل قول کردن
+2 #1757 بهلول 1391-10-13 23:09
به نقل از علی جعفری:
[quote name="علیرضا"]احمدینژاد در یک قدمی شهادت

منابع خبری به نقل از یک مقام امنیتی در کاخ نخست وزیری عراق گزارش دادند که گروه های تروریستی، از قبل چند موشک در منطقه سبز در نزدیکی فرودگاه بغداد مستقر کرده بودند تا در هنگام ورود احمدی نژاد به بغداد وی را هدف قرار دهند.
www.tabnak.ir/.../روایت-تازه-از-لغو-سفر-احمدی-نژاد-به-عراق


به او می گویند شهید زنده

و اوهم از مظلومیت در نمی آید مگر با شهادت...
نقل قول کردن
0 #1756 حاج مراد 1391-10-13 01:55
به نقل از عباس محمدی:

خیلی این نظر شما موجب تعجب شد .
واقعا شما نمیدانید این شیخ بد دهن و هتاک چه اراجیفی علیه رییس جمهور ولایتمدار گفته ؟؟؟
چرا در برابر نقل قول این اراجیف علیه احمدی نژاد اعتراض نکردید ؟؟؟
ایا این اراجیف را ( ایده و نظر خلاف ما) میدانید ؟؟؟

اگر این اراجیف فقط یک ایده است چرا پاسخ متناسبی که ما دادیم را یک ( ایده و نظر مخالف ) انها نمیدانید ؟؟؟؟

عدالت در گفتار و اظهار نظر داشته باشید ..........

چگونه است وقتی بددهنتر از این هم از طرفداران شما و جریان انحرافی ابروی مومنان را میبرند چک شما نمیگزد و به یاد عدالت نمی افتید؟ابروی وزیر خارجه را در ماموریت با بی حیایی تمام میبرند شماها ساکتید و حوشحال.در مورد تمرد های مکرر احمدی مقابل ولی امر مسلمین ساکت در مورد قهر احمقانه در مقابل ولی امر مسلمین ساکت در تمجید از کسی که ولی فقیه صراحتا فرمودند نظر اسشان (دوستی با اسراییل) اشتباه و کاملا غلط است حامی صد در صدی هستید.با این حال با پررویی تمام از ولایت مداری این ادم سخن میگویید.نفاق و لجاجت هم حدی دارد؟؟؟
نقل قول کردن
+1 #1755 عباس محمدی 1391-10-12 13:27
به نقل از hossein:
خدايا ما را ببخش.
آيا متوجه هستيد كه نبايد به دور از ادب با الفاظ نا مناسب ديگران را خطاب كنيم.
البته بايد بدانيم كه دشمنان هستند كه براي تفرقه افكني الفاظ نامناسب را در برخي كامنتها به كار ميبرند.
اختلاف سليقه نبايد به دشمني بين شيعيان و مومنان تبديل شود.

آيا هيچ مومن و شيعه اي حق ندارد ايده و نظري خلاف نظر برخي دوستان بدهد


#:-S


خیلی این نظر شما موجب تعجب شد .
واقعا شما نمیدانید این شیخ بد دهن و هتاک چه اراجیفی علیه رییس جمهور ولایتمدار گفته ؟؟؟
چرا در برابر نقل قول این اراجیف علیه احمدی نژاد اعتراض نکردید ؟؟؟
ایا این اراجیف را ( ایده و نظر خلاف ما) میدانید ؟؟؟

اگر این اراجیف فقط یک ایده است چرا پاسخ متناسبی که ما دادیم را یک ( ایده و نظر مخالف ) انها نمیدانید ؟؟؟؟

عدالت در گفتار و اظهار نظر داشته باشید ..........
نقل قول کردن
-3 #1754 دوست 1391-10-11 23:28
سلام برهمه ی شما منتظران ظهور حضرت مهدی (ع)
منتظر اتفاقات عظیم در سال1441 هجری قمری باشید.
نقل قول کردن
-2 #1753 میلانی 1391-10-11 11:24
اعتراض شریعتمداری به سخنان احمدی‌نژاد در همایش گزینش
خبرگزاری فارس: از جناب رئیس جمهور محترم پرسیدنی است که چرا حضرتعالی علی رغم آنهمه تأکید و سفارش به مدارا و تحمل نظرات مخالف، کمترین اختلاف سلیقه را در کنار خود تحمل نمی فرمائید؟! که نزدیکترین نمونه آن برکناری دو وزیر کابینه در فاصله ای کوتاه است. آنهم در حالی که به عملکرد یکی از آنها نمره 20 داده اید و برای برکناری آن دیگری توضیح روشنی نداده اید؟!
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911011000062
نقل قول کردن
-1 #1752 hossein 1391-10-11 09:05
به نقل از عباس محمدی:
پس از انتشار خبر موثق سفر نیویورک که حدود 80 نفر همراه بودند و نیمی از اونها هم شامل کرو پروازی - محافظین - خبر نگاران و مامورین وزارت خارجه (برای هماهنگی و اجرای مراسمات و برنامه ها ) دیگر مدعیان دروغگویی که شایعه حضور 120 نفر در هیات همراه ساخته بودند . ساکت شدند ولی حمقایی مانند همین شیخ بد دهن و هتاک و امثال تو هنوز با همون دروغها دلتونو خوش کردید تا فرزند خدوم ملت و مورد تایید رهبر عزیز انقلاب را در نظر امثال خودتون خراب کنید . ننگ بر شماها و اون شیخ احمق که هنوز نفهمیده 120 نفر نبودند . جالبه تهمت نفهم بودن رو به دیگران میزنید .

خدايا ما را ببخش.
آيا متوجه هستيد كه نبايد به دور از ادب با الفاظ نا مناسب ديگران را خطاب كنيم. #:-S
نقل قول کردن
-1 #1751 hossein 1391-10-11 08:59
آقاي سيجاني چرا نظرتان را راجع به الفاظ نادرستي كه در كامنتها هست اعلام نميكنيد!؟ چطور برخي به خود اجازه ميدهند نسبت به افراد مومن الفاظ زشت بكار ببرند.آيا كسي كه فحش و ناسزا بدهد دور از رفتار اسلامي عمل نكرده آيا هيچ مومن و شيعه اي حق ندارد ايده و نظري خلاف نظر برخي دوستان بدهد.البته بايد بدانيم كه دشمنان هستند كه براي تفرقه افكني الفاظ نامناسب را در برخي كامنتها به كار ميبرند.
اختلاف سليقه نبايد به دشمني بين شيعيان و مومنان تبديل شود.
همه مومنان برادرند. @};- @};- @};-
نقل قول کردن
0 #1750 hossein 1391-10-11 08:49
Islam prevent us from sin @};-
Islam calls us to learn science @};-
Wahhabi groups and al-Qaeda were created by the enemies of Islam @};-
Islam invites everyone to think. Thinking about creation and about science @};-
نقل قول کردن
-2 #1749 ali 1 1391-10-10 07:55
به نقل از سعدالدین:
ركود الشمس وخسوف القمر ليلة البدر:
ومن العلامات غير المحتومة... ركود الشمس: أي توقفها عن الحركة من الزوال إلى العصر في شهر رجب، وكذلك خسوف القمر ليلة البدر منه.
(عن أبي جعفر الباقر عليه السلام في قوله تعالى (إِنْ نَشَأْ نُنَزِّلْ عَلَيْهِمْ مِنْ السَّمَاءِ آيَةً) )... قلت ما الآية؟ قال: ركود الشمس ما بين زوال الشمس إلى وقت العصر ? ذلك في زمان السفياني وعندها يكون بواره وبوار قومه) (1) وهذه العلامة من أبرز العلامات دلالة على السفياني (خروجه في رجب) لأنها تقع في عهده، ويكون توقف الشمس عن الحركة فترة قليلة تقدر بساعات، آية عجيبة من الله تبارك وتعالى، والناس يحسون بها لزيادة طول النهار فجأة من جهة، ولأن حرارتها تنصب على الأرض أكثر من المألوف، فيشعرون بالفارق شعوراً ملموساً من جهة ثانية.. ووقوع هذه الآية السماوية (في رجب) علامة لبوار السفياني ودماره وهلاك قومه وحزبه.
وتأكيد وقوع هذه العلامة (ركود الشمس) في شهر رجب، هو مرافقتها مع خروج صدر رجل ووجهه في عين الشمس، وكما أثبتنا من قبل وقوع هذا الحدث في رجب.. وكذلك هو وقوعها في زمن السفياني، وكما أوضحنا مسبقا خروجه في رجب.
ومن العلامات الواقعة كذلك في شهر رجب.. خسوف القمر في ليلة البدر منه (عن أم سعيد الأخمسية قالت: قلت لأبي عبد الله عليه السلام: جعلت فداك يا بن رسول الله، اجعل في يدي علامة من خروج القائم عليه السلام قالت: قال لي: يا أم سعيد، إذا انخسف القمر ليلة البدر من رجب، وخرج رجل من تحته فذاك عند خروج القائم عليه السلام) (2).. وقد أوضحنا مسبقاً إن علامة (خروج جسم رجل) تظهر في شهر رجب، وبعدها تقع الصيحة في شهر رمضان.

(1) بحار الأنوار ج52 ص221

عجب دیگه چرا به حدیث منفی میدی؟!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!
نقل قول کردن
+4 #1748 محمد اسماعیل 1391-10-09 15:07
چقدر خجالت کشیدم وقتی تو تیتر سایت ضد انقلاب خودم که نوشته بود:

بی اعتنایی سران ... در ایران به فرمان رهبر برای علنی نکردن اعتراضات

اگه اون افراد خیانت کار هستن، بیایم و ما خیانت نکنیم و اختلاف افکنی نکنیم. خودمون رو توجیه نکنیم. اگه دفاع کردن، معنیش ایجاد اختلاف هست، تا انتخابات دفاع هم نکنیم. معنی ولایت پذیری یعنی همین. یعنی اینکه اگه عقل سلیم می گه نریم تو تنور، وقتی ولی می گه برو، با سر بریم.
یعنی اگه ولی فرمود خودت رو به دیوونگی بزن، یا مثل اهل سنت نماز بخون یا ... باید این کار انجام بشه... اگه گفت اختلاف افکنی نکن، لازم باشه، دفاع هم نکنیم که مبادا حرف ولی روی زمین بمونه.
نقل قول کردن
-7 #1747 حاج مراد 1391-10-09 14:34
به نقل از بچه هیاتی:

البته با ادعا نمیشه ولایت مدار بود و ادعای انتظار داشت
از تعاریف امام خامنه ای از دولت که اتفاقا همین ساده زیستی و پافشاری دولت بر ارزشهای انقلاب رو برچسته نشون دادن چهر ماه است که میگذرد ولی شما امروز همه اون فرمایشات رو لگد مال کردید
توبه کنید از این غفلت توبه کنید
*حی علی سید علی *

استفاده از ولی امر مسلمین در عین مخالفت و لجاجت در مقابل معظم له عین بی انصافی و انحراف است.چرا یکباره نمیگویید ولی امر ما مشایی است؟که شعیب خیالی شما ایشان را تا حد معصوم بالا برد.با اینکه ولی امر مسلمین چندین بار بر علیه ایشون و مواضعش رسما موضع گرفتند.و تمام مراجع عظام نیز ایشان را متوهم و انحرافی دانسته اند.حال شما چگونه دم از ولایت میزنید در صورتیکه پیوسته بصورت مطلق از احمدی و مشایی حمایت نموده و در تمام کامنتهایتان بر علیه مراجع و روحانیت موضع منفی میگیرید و در دفاع از این باند فرقه ای سنگ تمام میگذارید؟چه فرقی بین نفاق منافقین خلق در اول انقلاب با نفاق امروزی جریان انحرافی؟البته عمق نفاق امروزی بیشر است.از شما بعنوان بچه هییتی سوال میگنم کدام هییت مذهبی پیرو ولایت امروز از این جریان انحرافی و مشایی حمایت میکند که شما هم یکی از انان باشید؟لذا پیشنهاد میکنم قدری و فقط ذره ای تامل بکنید و از روحانیت با تقوا و مومن مشورت بگیرید زیرا کشف انحراف این باند منحرف و کینه ای امروز دیگر سخت نیست و تمام پرده ها فرو ریخته راه حق چنان عیان است که نیاز به کار زیاد ندارد به شرط اینکه دل را از ابلیسیان و تعصب ها خالی نمایید.اینهمه دروغ و تهمت و دیکتاتوری و تک محوری و حذف مستمر مومنین از حوزه دولتی را نمیبینید؟اوضاع اسفناک معیشتی مردم را با ان شعار های دجالی مقایسه نمی کنید؟با اینهمه درامد رویایی و استثنایی و مقایسه ان با وضع فعلی مردم را کنکاش نمیکنید؟تعمیق اختلافات و کینه ورزی ها را فقط توسط این دولت علیه مراجع عظام و روحانیت و انقلابیون و مومنین در تمام سطوح مدیریتی نظام را درک نمیکنید؟چرا فکر نمیکنید هر که در این سایت به مراجع و مومنین توهین و فحش میدهد امتیاز و نمره خوب میگیرد؟چرا در این سایت هر که به مشایی و احمدی انتقاد کند به انواع اتهام ها متهم میشود ولی در مقابل مواضعی علیه ولی امر مسلمین حساسیتی وجود ندارد؟
نقل قول کردن
-6 #1746 عباس 1391-10-09 14:27
به نقل از سعدالدین:

قتل فس زکیه (ربما سکاکینی فی دمشق )و الطاعون الأسود (أو الموت العظيم أو الموت الأسود)، للإشارة إلى وباء الطاعون الذي اجتاح أنحاء أوروبا بين عامي 1347 و 1352

قتل الحسين بن علي عليهما السلام(نفس زکیه) في سنة 681 م

وفي سنة 348م اشتبك الجيش الساساني بقيادة شابور الثاني مع الجيش الروماني بقيادة قسطنطنوس الثاني

قتل یحیی بن ذکریا علیه السلام (نفس زکیه)في سنة 15م

في11 مرة عبور مذنب ison مرة واحدة يأتي نیبیرو و فترة المداری حول خورشید 3663 عام

آخر مرة جاء في عام 1650 قبل میلاد و تبدأ مع هو التغيرات المناخية عظیم والهجرة من الآريين

إلى الهند و إيران أحداث وعشرات الأخرى مثل نهایه عصر الدولة الوسطى الفراعنة 333

*11=3663

طرد الشيطان في 11000 عام قبل العام 2013 (قال فإنك من المنظرين إلى يوم الوقت

المعلوم) و 11 العام بعد ( 10989 قبل عام 2013 ) دخل إبليس في الجنة و يوسوس لآدم

وحواء و في سنة هبوط يأتي نیبیرو بالقرب من الأرض و یسبب يحدث خسوف و کسوف في

الوقت غير عادي و بحسب الاحادیث هذة غیر مسبوق حتی سنة ظهور المهدی و سنة

ظهور2013 انشاالله


السلام عليكم

اخي سعدالدین

ظهور الامام المهدي عج عام 2013 أو 2014 م إن شاء الله
نقل قول کردن
+4 #1745 بشیر 1391-10-09 11:55
سلام به همه ی عزیزان منتظران و مبشران ظهور مولا حصرت صاحب الزمان عج

روز نه دی روز تجلی ملتی است که با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند غیر از ولیشان و با همه ی توان در دفاع از حرمت و عزت ولیشان قد برافراشتند و حماسه ی دیگری را بر تارک تاریخ رقم زدند تا دهان یاوه گویانی که شعارشان نشان از درونشان میداد را برای همیشه ببندند.بر خواص بی بصیرت ساکت فریاد زندند که تا ملت زنده است هیهات که علی زمان تنها بماند.

سالروز حماسه نه دی روز ولایت را به همه ی عزیزان ولایتمدار تبریک عرض می کنم ان شاالله بتوانیم تا اخر سرباز صدیق و ماندگار مقام عظمای ولایت بمانیم.

مقاله جدید سایت منتشر شده دوستان مراجعه کنید به لینک زیر:

9 دي ، جلوه اي زيبا از دنياي درخشان پس از ظهور
u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1049:9-&catid=77:1389-04-03-20-24-30
@};-
نقل قول کردن
+2 #1744 عباس محمدی 1391-10-09 11:37
به نقل از میلانی:
چرا این آدم که شعار ساده‌زیستی می‌داد با 120 نفر از دوستان و بستگانش به سفر نیویورک می‌رود؟
م!؟8%AF


پس از انتشار خبر موثق سفر نیویورک که حدود 80 نفر همراه بودند و نیمی از اونها هم شامل کرو پروازی - محافظین - خبر نگاران و مامورین وزارت خارجه (برای هماهنگی و اجرای مراسمات و برنامه ها ) دیگر مدعیان دروغگویی که شایعه حضور 120 نفر در هیات همراه ساخته بودند . ساکت شدند ولی حمقایی مانند همین شیخ بد دهن و هتاک و امثال تو هنوز با همون دروغها دلتونو خوش کردید تا فرزند خدوم ملت و مورد تایید رهبر عزیز انقلاب را در نظر امثال خودتون خراب کنید . ننگ بر شماها و اون شیخ احمق که هنوز نفهمیده 120 نفر نبودند . جالبه تهمت نفهم بودن رو به دیگران میزنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد