رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

نگاهي به انگيزه ها و پشت پرده هاي تخريب موج بشارت ظهور /وقتي نقد يك كتاب حقايق را برملا مي كند!

در طي روزهاي گذشته شاهد بوديم كه بحث بشارت نزديكي ظهور بصورت نادرستي مورد نقد و البته تخريب شديد حجت الاسلام جعفريان و همفكرانش قرار گرفت ، هرچند اوج بي انصافي و ضعف سخنان وي موجب شد كه بيانات ايشان تقريباً همراهي در فضاي فرهنگي جامعه نداشته باشد و در مقابل ، واكنش مناسبي در تخطئه اين حركت غيرفرهنگي و غيرعلمي در فضاي رسانه اي شكل بگيرد ، البته بايد در نظر داشت كه اين تقابل در قالب رويارويي موج بشارت ظهور و موج انكار بخوبي قابل انتظار و پيش بيني بود. ما برآنيم تا ضمن بررسي اين مسئله نگاهي به روي ديگر قضيه داشته باشيم ، نقد ملايم همراه با تحسين آقاي جعفريان به محقق منحرفي چون مدني تنكابني و هجمه شديد او به خط اصيل انقلابي بشارت.

» ابتدای نظرات (1564)

چند روز پس از سخنراني حجت الاسلام پناهيان در محضر ولي امر مسلمين(مدظله) كه ايشان در بخش پاياني سخنانشان ، بحث نزديكي ظهور و ارتباط آن با تحولات جاري جهان را مطرح كرده و بشارتهاي متعددي دادند ، حجت الاسلام جعفريان طي يادداشتي در سايت بازتاب به طور كم سابقه اي به اين مباحث و استاد پناهيان هجوم آورد و تخريب ها و توهين هاي مكرري را چاشني كار خود كرد. مي توان گفت اين حجم از تخريب و توهين در عرصه مهدويت را فقط مي توان در بحث " فتنه مهدويت " كه توسط آقاي هاشمي و با انگيزه هاي سياسي مطرح شده است(و ان شاالله آن را در فرصتي ديگر مطرح خواهيم كرد) ،  مشاهده كرد.

اما سئوال اينجاست كه انتقاد آقاي جعفريان تا چه اندازه از افكار سياسي و حب و بغض وي نشات مي گيرد و ايشان در رد نظريه نزديكي ظهور چقدر به اقامه ادله علمي و طرح مباحث روايي مهدويت رو آورده است ، آيا وي در خوشبينانه ترين حالت ، فارغ از بحث منطقي و روايي ظهور تنها از نقطه نظر تاريخي و آن هم با عينك بدبيني به ماجرا مي نگرد و يا در بحث چالشي نزديكي ظهور ،   با ارائه ناقص مباحث تاريخي ، فرصتي براي تخريب هاي سياسي مي جويد؟ آيا حجت الاسلام جعفريان براستي و علي رغم وجود اين همه نشانه ها ، دلائل و بشارتهاي بزرگان نمي تواند بشارت نزديكي ظهور را باور كند و يا اينكه ماجرا چيز ديگريست؟ آيا ديدگاه روشن بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و ولي امر مسلمين پيرامون ظهور و مقدمه ساز بودن انقلاب براي اين امر عظيم چه نسبتي با متمهدي هاي دروغين تاريخي در انديشه آقاي جعفريان دارد ؟

اصولاً آقاي جعفريان چه ديدگاهي پيرامون انقلاب اسلامي دارد ، در مطالبي كه منتسب به ايشان است و تا كنون هم مورد تكذيب قرار نگرفته است حمايت و تاييد نسبتاً آشكاري را از ايشان پيرامون انجمن منحرف حجتيه شاهد هستيم ، انجمني كه به طور آشكارا در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي روياروي انقلاب ايستاد و مغضوب حضرت امام(ره) و دلسوزان نظام شد ، ايشان در کتاب «جریان­ها و سازمانهای سیاسی مذهبی ...» به تلویح نزدیک به تصریح انجمن حجتیه را تطهیر و از مشی غیر سیاسی و غیر انقلابی آنان حمایت کرده است ، ايشان همچنين در جواب درخواست يكي از خبرنگاران براي مصاحبه اي پيرامون انجمن حجتيه چنين برمي آشوبد :

برای چی؟ می­خواهید انجمن را بکوبید؟ شما اصلاً می­دانید انجمن که بوده و چه کرده؟ چه خدماتی کرده؟ به "رؤسایت" بگو حاضرند من فلان مطلب را راجع به انجمن بگویم و چاپ کنند؟ به "رؤسایت" بگو حاضرند فلان سند مربوط به سال ۵۵ را چاپ کنند؟

رسول جعفریان حاضر نشد علیه انجمن حجتیه حرف بزند

 

ايشان همچنين در نقد تخريبي بيانات حجت الاسلام پناهيان به تمسخر بحث " قواعد ظهور " مي پردازد ، در حالي كه قواعد ظهور بحثي عقلاني است كه ريشه اي روايي دارد و  برخلاف نشانه ها و حوادث ظهور كه امكان بداء و تغيير در آنها وجود دارد بداء ناپذير بوده و  به همين دليل در بحث نزديكي ظهور ، قابل اطمينان تر از نشانه هاي ظهور مي باشد ، البته در اين مسئله نمي توان خرده اي بر ايشان گرفت ، زيرا ايشان متخصص تاريخ اسلام است و تخصصي در بحث مهدويت و ظهور ندارد ، هرچند حجت الاسلام جعفريان افراد مورد نقد خويش را مدام به بي تخصصي متهم مي نمايد.

 

انكار نزديكي ظهور توسط حجت الاسلام جعفريان

علي رغم فرمايشات بسياري از بزرگان

و اما در بحث نزديكي ظهور  كه به شدت مورد نقد و نفي آقاي جعفريان قرار دارد تا جايي كه وي علي رغم آموزه هاي ديني پرداختن به آن را نادرست و زمينه ساز افتضاحات تاريخي مي داند ، ايشان توضيح نمي دهد كه آيا پيرامون بشارتهاي صريح بزرگاني چون آيت الله بهجت نيز چنين ديدگاهي دارد ، بشارتهايي كه محصور در يك يا چند عالم نيز نمي شود.

فيلم بشارت نزديكي ظهور از زبان آيت الله بهجت(ره)

بشارتهايي كه بطور مكرر در فرمايشات ولي امرمسلمين(مدظله) و بزرگان ديگر از حضرت امام(ره) تا علامه طباطبايي و آيت الله نوري همداني و ... نيز وجود دارد :

بشارتهاي علماء و بزرگان در مورد نزديكي ظهور

 

ظهور صغري در كلام علماء و بزرگان

حجت الاسلام جعفريان در ادامه به بحث " ظهور صغري " مي پردازد و آن را بحثي من درآوردي و نادرست مي داند در حالي كه بحث ظهور صغري به طور مستقيم در كلام عالماني چون آيت الله     حسن زاده آملي و آيت الله مكارم شيرازي و ... حداقل از يك دهه قبل وجود داشته است .

آيت الله حسن زاده آملي :

قرائن و شواهد نشان میدهد انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "ظهور صغرای حضرت بقیه الله الاعظم" و بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان ارواحنا فداه میباشد.

ظهور صغري در كلام آيت الله حسن زاده آملي

 

آيت الله مكارم شيرازي :

همانطور که برای حضرت مهدی علیه السلام یک غیبت صغری و یک غیبت کبرا است یعنی درست مانند آفتاب وقتی می خواهد پنهان شود ابتدا قرص خورشید پشت افق پنهان می شود ولی هوا نیمه روشن است و کم کم این روشنایی برچیده می شود و تاریک می شود,برای ظهورش هم یک ظهور کبرا و یک ظهور صغرا است مانند موقعی که آفتاب می خواهد طلوع کند قرص خورشید هنوز پیدا نشده اما هوا نیمه روشن است و بعد خورشید دیده میشود .

مرحله غیبت ایشان در دو مرحله واقع شده است و ظهور ایشان هم ظهور صغرا و هم ظهور کبرا دارد .


در ظهور صغری توجه مردم به امام زمان علیه السلام زیاد می شود و همه جا صحبت از امام زمان علیه السلام است و جلسات امام زمان علیه السلام پرشور می شود و بحث های امام زمان علیه السلام همه جا را می گیرد

فصلنامه علمی -تخصصی ویژه امام مهدی علیه السلام سال دوم شماره پنجم پاییز 81

ظهور صغري در كلام آيت الله مكارم شيرازي

 

و همچنين بطور غير مستقيم  بحث ظهور صغري را  مي توان در كلام حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري مشاهده كرد :

امام خميني(ره) :

انقلاب ما آغاز نهضت جهاني اسلام به پرچمداري حضرت حجت(ع) است

گويي جهان مهيامي شودبراي طلوع آفتاب ولايت ازافق مكه مكرمه و كعبه آمال محرومان و مستضعفان

امام خامنه اي(مدظله) :

تحقق کامل وعده الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است...

ما آن وقتى مى‌توانيم حقيقتاً منتظر به حساب بياييم كه زمينه را آماده كنيم. براى ظهور مهدى موعود(ارواحنافداه) زمينه بايد آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل كردن به احكام اسلامى و حاكميت قرآن و اسلام است. اولين قدم براى حاكميت اسلام و براى نزديك شدن ملتهاى مسلمان به عهد ظهور مهدى موعود (ارواحنافداه و عجّل‌اللَّه‌فرجه)، به‌وسيله‌ى ملت ايران برداشته شده است؛ و آن، ايجاد حاكميت قرآن است.

 

تناقض در عمكلرد جعفريان

از  نقد ملايم تحسين آميز نويسنده منحرف تا تخريب شديد روحاني انقلابي


حجت الاسلام جعفريان در نوشته اي ديگر به كتاب م‍‍‍‍‍‍ژده ظهور سيدسليمان تنكابني مي پردازد و نقدي ملايم همراه با تحسين بدان وارد مي داند و وي را داراي دلی پاك و فقط به دنبال ظهور توصيف مي كند در حالي كه نويسنده اين كتاب موارد انبوهي از مطالب خرافي و نادرست و عقايد باطل در نوشته هاي خود دارد  :

حالا ساعت سه و نیم بامداد دوشنبه 20 شهریور 91 است و  طی این چند ساعت، فرصتی شد تا کتاب مژده ظهور را که در دو مجلد توسط یک طلبه تنکابنی به نام سید سلیمان مدنی نوشته شده مرور کنم. این اثر حوالی سالهای 1380 تا 1383 و شاید موادی از آن پیش از آن تاریخ فراهم شده و چنین بر می‌آید که نویسنده، امر ظهور امام زمان (ع) را بسیار قریب، یعنی در همان سالها می‌دانسته است.

ظاهر کتاب نشان می‌دهد که پشت سر آن، فکر ساده‌ بی آلایشی نهفته است که تلاش کرده در پرتو تحقیق اما در چهارچوب پیشگویی‌ها و خوابها که آنها را به نیکان و پاکان نسبت داده، نشان دهد که ظهور به همین زودی خواهد بود و تمامی شواهد و قرائن از همه جای کائنات دال بر آن است.

حقیقت آن است که برخی از این افراد که غور در این مباحث می گردند و فقط نشانه شناس بودند، گاه  آن قدر دل پاکی داشته و دارند (شاید گاه هم ناپاک) که بسا خود به فکر بابیت و مهدویت هم می‌افتند مخصوصا اگر اسمشان احمد و علی محمد با نام پدر عبدالله و آمنه و اینها باشد که با جزئی تطبیقی با برخی از نقلها، می‌تواند مصداق این حرفها باشد. اما این نویسنده علی الحساب در اندیشه ظهور حضرت است و برای اثبات آن به هر دری می‌زند.

در واقع یک ویژگی این کتاب، تلفیق همه نوع اطلاعات زمین شناسی و جوی و غیر طبیعی با نقلهای دینی و محاسبات نجومی و استفاده از کشف و شهود و شعر و ادب شاه نعمت اللهی و موارد مشابه دیگر است...

 

در حالي كه به اذعان ايشان اين كتاب پر است از نقل خوابها و پيش گويي ها و پيش بيني هاي عجيب و غريب و البته دقيق كه مصداق توقيت كامل و قطعي مي باشد اما جناب جعفريان برخلاف تهمتهاي خود به پناهيان نه تنكابني را  زمينه ساز فرقه بابيت مي داند و نه  حرفهاي او را مشتي لاطائلات و بافتني ها مي شمارد ، نه توقيت هاي مكرر او را تقبيح مي كند و نه او را دروغگو خوانده و به دهها اتهام ديگر متهم مي سازد ، در حالي كه مي دانيم افكار شخصي چون تنكابني تا چه اندازه منحط و منحرف است ، كسي كه حكومت جمهوري اسلامي را حكومت روحانيون و حكومت ظالمي مي داند كه يك سال قبل از ظهور توسط سيدخراساني برخواسته از چين و شعيب افغانستاني ساقط خواهد شد و البته دراین ميان مي توان شباهتهايي در تمايل به انجمن حجتيه و افكار تنكابني پيرامون انقلاب اسلامي مشاهده كرد.

استناد به خوابهاي مكرر ،  ستاره شناسي هاي آنچناني ، پيش گويي ، توقيت و ... كه دهها مورد در كتاب مزده ظهور وجود دارد ، هيچكدام انتقاد جدي جعفريان را برنمي انگيزد.

بررسي عملكرد آقاي جعفريان در فتنه 88 و مواضع  تخريبي او در برابر دولت احمدي ن‍ژاد نيز به تنهايي بسياري از سئوالات را پاسخ مي دهد ، اما نكته اينجاست كه  آيا جعفريان تنها اعتقادات هرچند غلط خويش را بيان و به تبع آن تخريب مي كند يا اينكه ايشان دانسته يا ندانسته به نمايندگي از جبهه اي در حال رويارويي با بحث نزديكي ظهور است ، جبهه اي كه از مدني تنكابني تا انجمن حجتيه تا ساكتين و عاملين فتنه و منكران نزديكي ظهور  را در خود دارد و البته  رويارويي اين دو جريان ناگزير است و بطور حتم در آينده اي نزديك  و با هويدا شدن نشانه هاي شفاف تر ظهور در سطوح بالاتري رخ خواهد داد ، آري روايات شريف اين تقابل را پيش بيني كرده اند ، رويارويي غم انگيزي كه حتي تا محضر امام عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

......

پ . ن :

- جناب جعفريان در نوشته اي به ذكر خاطره اي جالب از بنده نيز مي پردازد :

آقای سیجانی طلبه (بدون لباس روحانی و همان مجری یا کارگردان سی دی مزبور) مقیم منطقه نیروگاه است که شبی هم در خدمت آقای لاریجانی در حاشیه یک حسینیه، انتقاد تندی به ایشان کرد و البته آقای لاریجانی و دوستان دیگر با ادب پاسخ وی را دادند

از حجت الاسلام جعفريان كه پزوهشگر تاريخ است بعيد است كه در چند جمله ، چند اشتباه داشته باشند ، نه بنده طلبه هستم (و بحث طلبه بودن خود را تنها از ايشان مي شنوم) و نه آن مكان حسينيه بود ، زيرزميني بود كه ما شب تاسوعا هيئت عزاداري داشتيم ، و اعتراض كاملاً مودبانه ما هم اين بود كه چرا آقاي لاريجاني و هيئت همراه كه آقاي جعفريان هم در ميان آنها بود دو ماه مانده به انتخابات مجلس در سال 90 ، شب تاسوعا را براي كمك مالي به مساجد و هيئها و حسينيه ها انتخاب كرده اند ، شبي كه زمين و زمان براي داغ اهل بيت(ع) گريان است ، بنده هيئت را به نشانه اعتراض به آمدن آقاي لاريجاني و هيئت همراه در آن شب مقدس ترك كردم و در جلوي هيئت و زماني كه آقاي لاريجاني خارج ميشد به او گفتم كه مردم عملكرد شما را در زمان فتنه فراموش نخواهند كرد ، حال برادر جعفريان بحث بي ادبي ما و پاسخ مودبانه خودشان را از كجا نقل مي كنند والله اعلم ، حال با اين اوصاف ، دقت آقاي جعفريان در نقل وقايع در رشته تاريخ جاي سئوال است چه رسد به عرصه مهدويت كه خود ايشان معترف است كه تخصصي در آن ندارد.

- مطالعه مقالات زير نيز مي تواند بيانگر برخي انگيزه ها و اهداف باشد :

آقاي جعفريان! كجا مي رويد؟

 

تحلیل سخنان پناهیان درباره ظهور و اشکالهای جعفریان(حجه الاسلام کارگر)
mashreghnews.ir/.../...

نقد بی انصافی آقای « رسول جعفریان » درباره « حجت الاسلام پناهیان( حجه الاسلام شفیعی کیا)mshkali.parsiblog.com/.../...

سخني با جعفريان درباره انتقاد از پناهيان (محمد مهدی شیر محمدی)
mashreghnews.ir/.../...

پاسخ پامنبري پناهيان به توهين اخير جعفريان/ ماجراي توهين جعفريان به قرائتي و علاقه‎اش به شريعتي(محمد دریکوند)

ghatreh.com/.../...

واکنش پناهیان به انتقادات جعفریان
mashreghnews.ir/.../...

به بهانه حمله اخير جعفريان به پناهيان/انتقاد جعفريان به پناهيان يا حمله به ترويج انتظار و روضه‌خواني!؟/ اگر اين سخنان لاطائلات است، سخنان مشابه مراجع را چه مي‎ناميد!؟
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1564 علی 1392-02-21 18:35
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #1563 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:38
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
0 #1562 نصیر 1391-10-14 03:15
رفتن عکس خنده 5 سال پیش رئیس آموزش پرورش رو زدن کنار خبر دروغ در حالی که کلاس درس هم کپسول آتش نشانی داشت هم بخاری نفتیش رادیاتوردار بود و هم دستگیره در سالم بود

ماهی خود را بگیرن

وزیر آموزش پرورش عذر خواهی کرد...فوت اون دو دانش آموز رو هم تسلیت می گیم..
نقل قول کردن
+3 #1561 اخبار ظهور 1391-10-05 11:56
به نقل از anahita:

عصر ایران طي يادداشتي با ادبيات تند ضمن مقايسه واكنش رئيس‌جمهور آمريكا نسبت به كشته شدن 20 شهروند اين كشور با واكنش وزير آموزش و پرورش نسبت به آتش سوزي يك مدرسه در آذربايجان غربي عليه دولت نوشت: اشک های باراک اوباما در سوگ کودکان کشته شده در جریان تیراندازی در یکی از مدارس این کشور را اگر در کنار نیشخند و جملات تمسخرآمیز وزیر آموزش و پرورش کشور خودمان در قبال آتش‌سوزی در یکی از دبستان‌های دخترانه ایران اسلامی بگذاریم، چه مي‌توانیم بگوييم؟ نويسنده در ادامه نوشت: دولت احمدی نژاد، به غیر از واکنش عجیب وزیر آموزش و پرورش، کلا در قبال حادثه پیرانشهر سکوت کرد. رئیس این دولت، که خودش را نوکر مردم می‌داند، حتی نیازی ندید یک پیام همدردی دو خطی در واکنش به آتش گرفتن دختربچه‌های پیرانشهری بنویسد
fohsh ham baraye in nekbat kame


برادر! اشک آن تمساح را باور نکن.

وقتی که می گفت من نه به عنوان یک رئیس جمهور, بلکه به عنوان یک پدر بسیار متاسفم ... کور بود و نمی دید فرزندان خردسال غزه زیر موشک باران دوستان شان چطور کشته می شوند. مگر کودکان غزه از زیر بوته به عمل آمدند و فقط کودکان آمریکایی نژاد برترند. هر چند که این جنایت نیز محکوم است اما مهم رفتار سایست آلود این مسئول آمریکایی است
نقل قول کردن
+2 #1560 ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼ 1391-10-03 00:46
.

برای مشاهده پاسخ وبلاگ عصرظهور به سخنان نسنجیده آقای جعفریان, به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

albeyatolellah.blogfa.com/post/64



.
نقل قول کردن
+8 #1559 entezar59 1391-09-27 15:47
خواهشا از فحش و بد بیراه در این سایت جدا خوداری کنید
این روش ، روش بسیار بدی می باشد
نقل قول کردن
-5 #1558 anahita 1391-09-27 13:36
به نقل از ک از پکن:


جلبکی ها واقعا چقدر مودب هستند. شما که خودتون را کشته بودید توی فیس بوک که بنی آدم اعضای یکدیگرند و چرا به آمریکاییها تسلیت نمی گین . حالا که این آقا گفت بهش فحش میدید. هرکاری که این آقا انجام میده بده . آب را بریزید اونجاتون که می سوزه..

عصر ایران طي يادداشتي با ادبيات تند ضمن مقايسه واكنش رئيس‌جمهور آمريكا نسبت به كشته شدن 20 شهروند اين كشور با واكنش وزير آموزش و پرورش نسبت به آتش سوزي يك مدرسه در آذربايجان غربي عليه دولت نوشت: اشک های باراک اوباما در سوگ کودکان کشته شده در جریان تیراندازی در یکی از مدارس این کشور را اگر در کنار نیشخند و جملات تمسخرآمیز وزیر آموزش و پرورش کشور خودمان در قبال آتش‌سوزی در یکی از دبستان‌های دخترانه ایران اسلامی بگذاریم، چه مي‌توانیم بگوييم؟ نويسنده در ادامه نوشت: دولت احمدی نژاد، به غیر از واکنش عجیب وزیر آموزش و پرورش، کلا در قبال حادثه پیرانشهر سکوت کرد. رئیس این دولت، که خودش را نوکر مردم می‌داند، حتی نیازی ندید یک پیام همدردی دو خطی در واکنش به آتش گرفتن دختربچه‌های پیرانشهری بنویسد
fohsh ham baraye in nekbat kame
نقل قول کردن
0 #1557 ali 1 1391-09-27 08:31
[quote name="ali 1"]
من با بررسی هائی که کرده ام فکر می کنم فرج شامل دو مرحله است . یک مرحله ظهور حضرت و دوم مرحله قیام و خروج حضرت. مرحله اول احتمالا اواخر زمستان و منتهی به عید نوروز ( طبق روایتی از امام صادق) و مرحله قیام و خروج که در روز عاشورا احتمالا اتفاق می افتد. آنچه از علائم حتمی نقل شده نیزدر این فاصله خواهد بود و بنابراین هم زمستان و بهار امسال امید ظهور هست و سپس بروز آن علائم در مدت باقی مانده تا عاشورا و سپس قیام حضرت . اینکه بلافاصله و بدون مقدمه پس از ظهور قیام نیز اتفاق بیافتد منطقا قابل قبول به نظر نمی رسد.آقا چرا بیخودی منفی میدی؟ حدیث داریم از امام صادق که می فرمایند ظهور در عید نوروز است همانطور که غدیر در عید نوروز بود . و قیام حضرت در عاشورا است .
شما چطور می تونی این دو را با هم جمع کنی ؟ غیر از اینکه این دو دو مرحله جدا هستند؟
نقل قول کردن
+5 #1556 مهرداد 91 1391-09-27 08:19
به نقل از سعدالدین:

تابلو دیگه ، روی اتیکت لباس نوشته که Abdullah (البته اگه فتوشاپی نباشه) بی شباهت به ملک عبدالله اردنی هم نیست
نقل قول کردن
+6 #1555 خیبر110 1391-09-27 08:17
به نقل از ali 1:

آقای سعدالدین کامنتهای خیلی خوبی دارند. در مورد اعجاز عددی نام اهل بیت واحادیث زیبا در مورد حوادث پیش از ظهور . من از ایشان تشکر می کنم . ایشان نشان داده که یک شیعه واقعی و با مطالعه است.


بعضی ها به زیبایی بصیرت را برای بقیه معنا میکنند :-& :-& :-&

فکر نمیکردم مطالبی دروغین و انحرافی سعدالدین هم روزی جای تشکر داشته باشد .

جناب شما یا ایشون رو نمیشناسی یا واقعا سطحی به مسائل نگاه میکنی یا خود سعدالدین این کامنت رو گذاشته چون سابقه اش رو داشته با چندین اسم کامنت بزاره :D

اگر هم شما دنبال احادیث زیبای!!!! سعدالدین (شیعه ی واقعی!!! :-& ) هستی فقط کافی هستش منابع داغون و من دراوردی اهل سنت رو مطالعه بکنید .
نقل قول کردن
-9 #1554 سعدالدین 1391-09-27 07:57
13-3-2013
زمانی که دنباله دار پن استارز دیده می شود و این روز....
نقل قول کردن
-3 #1553 ali 1 1391-09-27 07:56
به نقل از جانباز از اصفهان:


آقای سعدالدین تا همین حدش هم که دوستان دست اندرکار سایت شما را تحمل نموده اند شاید در آن دنیا باید پاسخ گو باشند و دیل قانع کننده ای نتوانند آن دنیا ارائه کنند و لذا بیشتر از این رو دار نشو.

به نقل از جانباز از اصفهان:


آقای سعدالدین تا همین حدش هم که دوستان دست اندرکار سایت شما را تحمل نموده اند شاید در آن دنیا باید پاسخ گو باشند و دیل قانع کننده ای نتوانند آن دنیا ارائه کنند و لذا بیشتر از این رو دار نشو.

آقای سعدالدین کامنتهای خیلی خوبی دارند. در مورد اعجاز عددی نام اهل بیت واحادیث زیبا در مورد حوادث پیش از ظهور . من از ایشان تشکر می کنم . ایشان نشان داده که یک شیعه واقعی و با مطالعه است.
نقل قول کردن
+5 #1552 ---- 1391-09-27 07:51
دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی پیش از صدور حکم دبیرخانه عدم تعهد در نماز صبح آقا حاضر شده اند/آقا پس از نماز مهندس مشایی را مورد تفقد قرار داده و فرموده اند: اقای مشایی چه میکنید با سختی ها؟
نقل قول کردن
+4 #1551 entezar59 1391-09-27 07:51
وعده الهى نسبت به نابودى يهوديان

يهوديان و نقش آنان در دوران ظهور


www.entezar59.ir/post/403/
نقل قول کردن
-7 #1550 سعدالدین 1391-09-27 07:38
نقل قول کردن
-4 #1549 سعدالدین 1391-09-27 07:37
صاحب عکس فوق کیه ؟؟
نقل قول کردن
-6 #1548 سعدالدین 1391-09-27 07:34
به نقل از خودم:

خب بیرق سیاه مربوط به سید خراسانیه

بیرق سیاه از ان ابو مسلم خراسانی بود و برای قداست قیام او روایات سید خراسانی را تحریف کردند و گروه القاعده بر اساس همان روایات جعلی بیرق سیاه را انتخاب کرد اما در مورد بیرقهای سیاه در شام و در اخرالزمان روایت صحیح وجود دارد که ان هم گروه القاعده اند و لشکر سید خراسانی در هیج مکانی بیرق سیاه ندارد و اگر روایتی هم دیدین جعلی است
نقل قول کردن
+1 #1547 افشين 1391-09-27 07:27


به نقل از راد:


عزیزم اگه دقت کرده باشی این عکس فتوشاپه. چه جور خالد مشعل چوب پرچم به این بلندی رو راحت گرفته در حالی که دو دستی هم به زور می شه نگه داشت. تازه رنگ چوبش داد می زنه فتوشاپه. حالا چرا اینقدر دسته پرچم بلنده؟ چون باید در جهت نگاه اون محافظه در میومد. مشعل داشته با دست علامت OK رو نشون می داده اونا هم از فرصت استفاده کردن فتوشاپ کردن. محافظ هم داشته بام اونطرفو می پاییده.


نه بابا داداش جون ان شاالله گربه است!!!
مرد حسابي فيلمش رو تو الجزيره و العربيه پخش كردند حاج آقا مشعل و هنيه هم حسابي براي تروريستهاي سوريه مايه گذاشتند. كجاي كاري؟ ما رو احمق فرض كردي يا خودتو زدي به خواب؟

هنوز يادم نميره كه با چه شور و حرارتي درباره اينكه مغربي قذافي هستش يا شعيب بن صالح احمدي نژاده صحبت مي كردين....

مگه سيد حسن نصرالله صريحا نگفت من سيد يماني نيستم يعني داره دروغ ميگه براي شكسته نفسي؟؟؟!!!

استقبال از مرسي تو مهرآباد و عكس هنيه توي جبهه ضد سوريه و بندر بن سلطان گريم كرده جاي عبدالله نشسته و ......
يه كم بصيرتتون رو بالا ببريد به جاي اينهمه توهم!!!
نقل قول کردن
+8 #1546 ک از پکن 1391-09-27 06:26
به نقل از anahita:
احمدی‌نژاد به مردم آمریکا تسلیت گفت
...


جلبکی ها واقعا چقدر مودب هستند. شما که خودتون را کشته بودید توی فیس بوک که بنی آدم اعضای یکدیگرند و چرا به آمریکاییها تسلیت نمی گین . حالا که این آقا گفت بهش فحش میدید. هرکاری که این آقا انجام میده بده . آب را بریزید اونجاتون که می سوزه..
نقل قول کردن
+11 #1545 .......... 1391-09-27 02:41
:))



نقل قول کردن
+3 #1544 fly313 1391-09-27 02:30
منفیا زیادی زیاد شدن!!!
نقل قول کردن
+3 #1543 علی جعفری 1391-09-27 02:26
عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز دوشنبه مورخ 91/09/27

chekhabar.info/1391/09/26/post-544

-:as

*-msz

zz:

خوب فعلاً خط آرومه :D :-h @};- :-*
نقل قول کردن
+7 #1542 علی جعفری 1391-09-27 02:17
قاتل الكفره

به معنی کشنده کافران، لقب امام عصر (عج) است.

*-msz
نقل قول کردن
+4 #1540 علی جعفری 1391-09-27 02:13
عصر

لقب مهدي موعود است. اين نام در قرآن مجيد هم مذکور است، آنجا که مي فرمايد:

«والْعَصْر (عصر/1) سوگند به عصر». مفسّرين يکي از وجوه تفسيري اين آيه را، عصر حضرت بقيّةالله (عج) عنوان کرده اند.

*-msz
نقل قول کردن
+6 #1539 علی جعفری 1391-09-27 02:11
تأييد

از القاب حضرت مهدي (عج) ذکر شده و به معني نيرو و قوّت دادن است.

zz:
نقل قول کردن
-4 #1538 .... 1391-09-27 02:09
به نقل از مهدی:
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان

فیلم خالد مشعل واقعیت دارد و بنده را به فکر فرو برده...

خیلی سرچ کرده بودم ولی حتی یک عکس هم پیدا نکرده بودم... به لطف بزرگواری در یک تالار گفتگوی دیگر امشب این فیلم را دیدم... متاسفانه واقعی است... حالا نوبت من است که بروم و فکر کنم...

عرض معذرت... مخصوصا از "علی رضا"

zz:


با سلام

در این راستا تحلیل زیر را مطالعه کنید

متاسفانه مرسی و گروه اخوان المسلمین علی رغم اینکه مسلمان هستند و ما نیز باید به دیده یک مسلمان به آنها نگاه کنیم ولی واقعیت این می باشد که همسو با این گروه هایی که در صورت تسلطشان بر سوریه نه تنها در سوریه بلکه در منطقه جوی خون به راه می اندازند خواهان نابودی بشار اسد می باشند و این اجازه را به خود می دهند که ناجوانمردانه جبهه مقاوتی که بشار اسد در منطقه شکل داده است را به دلایل مشکوکی ( و شاید هم به دلایل تعصبات فرقه ای ) نادیده بگیرند و به سمت تعصبات فرقه ای پیش می روند و بعید نیست که در این پی گیری تعصبات فرقه ای ، دست های پشت پرده انگلستان و استکبار جهانی به نحو های مختلف دخیل باشند.

امید ما تنها به اکثر توده ملت ها و مردم مسلمانِ فِرَق مختلفِ مسلمانان می باشد که با آشکار شدن ددمنشی هایی که توسط شورشیان سوریه نسبت به شیعه ها رخ خواهد داد از این روند تعصبات فرقه گرایی بیزار می گردند و نقشی خنثی را در آینده در برخوردی که از سمت ایران با این شورشیان صورت می گیرند را بازی می نمایند (و شاید عده ای نیز با ما ایرانیان همسو شوند ولی اینکه عمده مسلمانان فِرَق مختلف در زمان وارد عمل شدن ایران ، با ما ایرانیان درگیر نشوند مسئله مهم و کلیدی می باشد) ولی دوستان بدانند در آینده در گیری و زد و خورد ما شیعیان به رهبری ایران و سپس به رهبری بقیه الله با قسمتی(البته اندک) از جامعه فرق دیگر مسلمانان اجتناب نا پذیر خواهد بود (هرچند که در زمان ظهور از سمت بقیه الله اقدامات لازم در زمینه آگاه سازی این افراد رخ می دهد ولی باز این رویارویی اجتناب ناپذیر خواهد بود)
نقل قول کردن
+3 #1535 علی جعفری 1391-09-27 02:05
خدایا به روی درخشان مهدی (عج) :"> :x @};-

نقل قول کردن
-1 #1533 علی جعفری 1391-09-27 02:01


نیروهای امنیتی اندونزی شخصی که ادعا می کرد پیامبر مسلمانان است را دستگیر کردند.
روزنامه جاکارتا گلوب(Jakarta Globe) اندونزی نوشت :

در شهر «برانوتو» در «کوتای تیمور» و در منطقه «کالیمانتان شرقی» شخصی به نام «بانتیل» 48 ساله که 50 طرفدار داشت و وی را سید محمد می نامیدند با وجود اینکه می دانست آنچه که می گوید بر خلاف اسلام است ادعای نبوت کرد و دستگیر شد.
رئیس پلیس منطقه کوتای تیمور گفت:

این پیامبر دروغین از طرفدارانش اموالی طلب می کرد که آنها را از گناهانشان پاک کند و اگر از طرفدارانش شخصی قدرت مالی نداشت آنها را اجبار می کرد که برای تطهیر گناهان، اجازه دهند با همسرانشان ارتباط جنسی داشته باشد. :-O
این مدعی نبوت زمانی دستگیر شد که یکی از افراد ساکن روستا از شخصی شکایت کرد که 17600 دلار برای تطهیر گناهان گرفته است و پلیس بعدا متوجه شد که این شخص با کسانی که قدرت پرداخت مبالغ پول را نداشتند با همسرانشان همبستر می شد.
این پیامبر دروغین به جرم فریب، تقلب و اخاذی دستگیر شد.

etedaldaily.ir/1391/9/27/Etedal/2236/Page/7

راه را درست داریم می رویم و خسته هم نمی شویم.
هستیم بر آن عهدی که بستیم.
نور خدا را نمی توان خاموش کرد.
روزی فرا خواهد رسید که دشمنان اهل بیت (ع) با اولین ندای الا یا اهل العالم حضرت ولی عصر (عج) چنان دچار ترس و وحشت شوند که گویی قیامت کبری بر پا شده است.
آری ظهور کبری آن امام غریب و مظلوم که جانهای ما و هر چه که داریم و نداریم ، بفدایش باد.



صفحه الا یا اهل العالم وبلاگم را به عشق آن نازنین امام درست کردم ckr.ir/pages/Mahdi-01

به طه به یاسین به معراج احمد... :(( :(( :((

*-msz

zz:
نقل قول کردن
-22 #1532 علی جعفری 1391-09-27 01:48
اگر آقا رهبر نشده بود انقلاب تضمین بقا نداشت



ckr.ir/1391/09/27/post-573

*-msz
نقل قول کردن
-27 #1531 بچه مثبت/مهرداد 1391-09-27 01:39
تدبیر در سخنان رهبر معظم91/3/14: آینده انقلاب مصر و دیکتاتور های آن + صوت


رهبر معظم: دنباله های رژیم دیکتاتور هم برچیده خواهد شد ...


دانلود صوت مربوطه
mehrz313.persiangig.com/audio/Rahbar/rahbar%2091.3.14.mp3

با توجه
به مواضع اخیر دولت محمد مرسی و واکنش او در جنگ اخیر غزه و همچنین پیمان های اخیر آن دولت با کشور جعلی صهیونیستی ...

وبا توجه
به قدرت پیش بینی رهبر معظم (به مانند پیش بینی شروع اعتراض ها در غرب و اروپا)


میتوان به این نظر رهبر را عمیق تر نگریست ...


رهبر معظم:

کشور بزرگ مصر ؛ به آرامش و ثبات باز خواهد گشت ،و بر مشکلات و ترفند ها فائق خواهند شد ...

دنباله های رژیم دیکتاتور هم برچیده خواهد شد ... و ملت ها خواهند توانست نقش خود ار ایفا کنند.

آینده به مراتب از گذشته برای مسلمین بهتر خواهد بود.

منبع:
mehrdadz.blogfa.com/post/204
نقل قول کردن
-32 #1530 جانباز از اصفهان 1391-09-27 01:01
به نقل از سعدالدین:
جناب رصد لطف کردن چند تا از کامنتهای منو حذف کردن و مبحث امشب منو ناقص فرمودن

خلاصه : صهیب رومی از صحابه رسول اکرم بخاطر بور یا قرمز بودن مویش صهیب خوانده می شد و اصهب روایات هم ممکن است اینطور باشد و طبعا لبقع هم باید موی او سفید و سیاه باشد


آقای سعدالدین تا همین حدش هم که دوستان دست اندرکار سایت شما را تحمل نموده اند شاید در آن دنیا باید پاسخ گو باشند و دیل قانع کننده ای نتوانند آن دنیا ارائه کنند و لذا بیشتر از این رو دار نشو.
نقل قول کردن
-27 #1529 جانباز از اصفهان 1391-09-27 00:50
.
دوستان لینک زیر را باز کنید و مصاحبه دوستانمان در شبکه ایران را با آقای شاکری با دقت بخوانید و ببینید این آقایان اصولگرای حزبی چگونه بنیان فکری پوچ و سستی را در مقابله با احمدی نژاد دارند

احمدی نژاد محصول جریان اصولگرایی است یا جریان اصولگرایی محصول احمدی نژاد؟ / گفت و گویی متفاوت با مجتبی شاکری



صولگرایان اگر واقعا اصولگرا باشند باید فقط از در انقلاب وارد شوند / آقای هاشمی در دو قطبی کردن انتخابات تجربه طولانی دارد / ولایتی سال 84 به نفع آقای هاشمی انصراف داد / سال 84 ابتدا تا انتهای انتخابات از احمدی نژاد حمایت کردیم / شما احمدی نژاد را بیشتر می شناسید یا من؟ / تشکیل فراکسیون رهروان یکی از خطاهای استراتژیک آقای لاریجانی بود

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=124763&Rate=0
نقل قول کردن
-18 #1528 بچه مثبت/مهرداد 1391-09-27 00:41


لحظه ها میگذرند ...

آینده میرسد ...

و او خواهد آمد ...

روز های قبل رو یادتان می آید؟؟؟

آن همه غرور و استبداد ظالمان را ...

یاد تان می اید که میگفتند یا با مایید ، یا علیه ما ...

اگر با ما نیستید محکوم به نابودی هستید!!! ...

و عجب که ما نگران بودیم ...

و بعد ها چه شد ؟؟؟

یادتان میآید که چگونه نگران کشورمان بودیم

چگونه شاهد حملات آنها به کشور های منطقه بودیم.

چیزی که باعث ورشکستگی آنها شد!

و امروز هم برخی نگران هستند ...

گرانی...

تحریم...

تهدید نظامی...

و...

وبدانید که ما پیروزیم

و این همه وارون شدن قدرت سیاهی به خاطر آن است که او می آید ...

و او می آید ...

و او می آید و ما روز هایی را به خاطر خواهیم آورد که آرزوی دیدن آن روزها را ؛ امروز داریم...

یا اباصالح المهدی

اللهم عجل لولیک الفرج

منبع:
mehrdadz.blogfa.com/post/203
نقل قول کردن
-13 #1527 علی جعفری 1391-09-27 00:38
پنهان شدن نظامیان صهیونیست در میان زباله‌ها از ترس جوانان فلسطینی :)) =))

پخش فیلمی در سایت‌ یوتیوب نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست از ترس جوانان فلسطینی در داخل زباله‌ها در شهر الخلیل مخفی شده‌اند و رسانه‌های صهیونیست از آن به عنوان «لکه ننگ بزرگ» برای اسرائیل یاد کردند.



www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910926001404
نقل قول کردن
-7 #1526 محسن صادقپور 1391-09-27 00:30
امکانش نیست یه ایمیلی به بنده بزنید

نقل قول کردن
+1 #1525 به امید ظهور 1391-09-27 00:30
به نقل از متین:

چطور شد چطور شد نصرالله از آقا و امام جلو زد L-) @-)


جلو نزد پشت سرشونه :-B
-:as
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1564)