رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

اربعين ،ميعادگاه سپاه امام عصر(عج) در هنگام ظهور/تدبير الهي اربعين،زمينه ساز پيروزي

امدادهاي الهي در هنگام ظهور ، نقش ويژه اي در پيروزي جبهه حق خواهد داشت ، برخي از اين امدادها بصورت آني در كوران تحولات ظهور نازل مي گردد اما برخي از آنها قرنهاست كه در طول زمان جريان داشته و در آستانه ظهور تشديد خواهد شد ، حضور ميليوني عزاداران حسيني در اربعين سالار شهيدان را مي توان از نصرتهاي الهي برشمرد كه فراگير شدن خيره كننده آن در طي سالهاي جاري بشارت بزرگ نزديكي ظهور را در خود دارد.كربلا در ميانه راه كعبه و بيت المقدس است و اين يعني از عاشوراي ظهور تا اربعين حسيني و از اربعين تا نماز عشق در قدس شريف فاصله اي نيست.

» ابتدای نظرات (836)

اين الطالب بدم المقتول بكربلا

امام خامنه اي(مدظله) :

"آمدن اهل‌بیت حسین‌بن علی(ع) به سرزمین کربلا، فقط برای این نبود که دلی خالی کنند یا تجدید عهدی بکنند؛ آنچنان که گاهی بر زبان‌ها جاری می‌شود. مسأله از این بسیار بالاتر بود. نمی‌شود کارهای شخصیتی مثل امام سجاد(ع) یا مثل زینب کبری(س) را بر همین مسائل عادی رایج ظاهری حمل کرد، باید در کارها و تصمیمات شخصیت‌هایی به این عظمت در جست‌وجوی رازهای بزرگتر بود....

به شیعیان یاد دادند اینجا محل اجتماع شماست؛ اینجا میعاد بزرگی است که با جمع شدن در این میعاد، هدف جامعۀ شیعی و هدف بزرگ اسلامی جامعۀ مسلمین را باید به یاد هم بیاورید. تشکیل نظام اسلامی و تلاش در راه آن حتی در حد شهادت، آن هم با آن وضع! این چیزی است که باید از یاد مسلمانان نمی‌رفت و خاطرۀ آن برای همیشه زنده می‌ماند. آمدن خاندان پیغمبر، امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) به کربلا در اربعین به این مقصود بود."

نمازجمعه تهران 1366/7/24

 

امام عصر(عج) بنا بر اعتقاد اكثر محققين و نص صريح روايات در عاشوراي سال ظهور ، قيام جهاني خود را در كنار خانه كعبه با ندايي فراگير آغاز خواهد كرد :

1. اَلا يا اَهلَ العالَم اَنَا الاِمام القائِم.

2. اَلا يا اَهلَ العالَم اَنَا الصَّمصامُ المُنتَقِم.

3. اَلا يا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِي الحُسَين قَتَلُوهُ عَطشاناً.

4. الا يا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِي الحُسَين طَرَحُوهُ عُرياناً.

5. اَلا يا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِي الحُسَين سَحَقُوهُ عُدواناً. (الزام الناصب ، ج 2 ، ص 282)

آگاه باشيد اي جهانيان که منم امام قائم، آگاه باشيد اي اهل عالم که منم شمشير انتقام گيرنده، بيدار باشيد اي اهل جهان که جدّ من حسين را تشنه کام کشتند، اي اهل عالم ، جد من حسين را روي خاک افکندند، آگاه باشيد اي جهانيان که حق جد من حسين را از روي کينه توزي پايمال کردند.

پس از علني شدن قيام و آشكار شدن 313 يار وفادار آن حضرت در مكه در روز عاشورا و روزهاي پس از آن و احتمالاً درگيريهايي كه آن حضرت با حكومت پريشان و متزلزل عربستان براي گشودن راه قيام و تسلط بر حجاز خواهند داشت و توقفي كه آن حضرت براي پيوستن ياران خود از سرزمين هاي اطراف چون بحرين و يمن و ... به قيام از سوي ديگر خواهد داشت و همچنين حركت سريع سپاه حضرت بنا بر روايات كه در طي چند ماه بر سراسر كشورهاي اسلامي تسلط پيدا خواهد كرد ، چنين به نظر مي رسد كه به احتمال قوي در ماه دوم پس از قيام و در ماه صفر و حوالي اربعين مي توان انتظار داشت كه رهبري قيام و بدنه اصلي آن خود را به تجمع بسيار عظيم عاشقان و عزاداران حسيني در كربلاي معلي برساند ، چنانكه استفاده از پتانسيل عظيم تجمع دهها ميليوني در مراسم اربعين در جهت معرفي قيام از يكسو و تشكيل سپاهي بزرگ براي حركت به سمت شام و بيت المقدس ، در كوران فتنه هاي بزرگ دشمنان ، ضروري به نظر مي رسد.

پس با توجه به قرائن روايي مي توان انتظار داشت كه در اربعين سال ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) به همراه سپاه خود در مراسم نوراني اربعين حضور داشته و مقدمات حركت تاريخي به سمت بيت المقدس و نبرد نهايي را فراهم خواهد كرد به بيان ديگر در اربعين سيد و سالار شهيدان كه شور و شعور حسيني در اوج بوده و زمينه هاي جهاد فراهم است ، با پيوستن ميليونها نفر ، سپاه بزرگ امام مهدي(عج) صورت نهايي خود را گرفته و براي نبرد سرنوشت ساز بيت المقدس حركت خواهد كرد.

در واقع مي توان گفت  تقارن مراسم اربعين حسيني با هفته هاي آغازين قيام جهاني حضرت و فراهم شدن فرصت حضور در جمع دهها ميليوني مسلمانان آن هم در روزهاي پرفتنه و غبارآلود اوائل قيام حضرت ، امدادي الهي و تدبيري غيبي براي ياري و نصرت و زمينه ساز فتح و پيروزي مي باشد كه مقدمه آن از قرنها قبل و با بيانات مبارك ائمه اطهار(ع) فراهم گرديده است

سپاه عشق ، عاشورا در كعبه ، اربعين در كربلا

و از هم اينك مي توان انتظار داشت كه دشمنان با پيش بيني اين حقيقت ، در اربعين بعد از ظهور در آستانه حركت اقيانوس جمعيت به ميعادگاه عزاداران حسيني ، شديدتر از سالهاي جاري و همچون محاصره سال 61 هجري ، اقدام به ممانعت و حملات به عزاداران اربعين خواهند كرد تا به خيال خود زمينه هاي فرصت عظيم اربعين براي قيام مهدوي را از بين ببرند ، و از رسيدن سپاه امام(ع) به كربلا جلوگيري كنند ، اما زهي خيال باطل ، زمزمه هاي حضور امام زمان(عج) در مراسم اربعين كافيست تا قيامتي در دشت نينوا برپا شود و با اولين تجمع عظيم سپاهيان امام مهدي(عج) ، رعب و وحشت ، وجود دشمنان را فراگيرد ، رعبي كه از وعده هاي الهي براي ياري آخرين حجت خويش است.

حال با اين مقدمه مهم مي توان برخي از اسرار ظاهري توصيه و تاكيد بسيار بر بزرگداشت اربعين حسيني در بيانات ائمه اطهار(ع) را درك كرد تا جايي كه معصوم(ع) زيارت اربعين را از نشانه هاي مومن برمي شمرد و اولياء الله به بزرگداشت اربعين و حضور در آن سرزمين مقدس مخصوصا با پاي پياده از ديرباز اهتمام وي‍ژه اي داشته اند ( البته اين مسئله مطمئناً اسرار باطني مهمي نيز دارد كه تنها ، اهلش قادر به درك آن مي باشند)

 

از سوي ديگر رونق گرفتن شگفت انگيز مراسم اربعين در طي سالهاي جاري و حضور دهها ميليوني عاشقان حسيني از سراسر جهان كه موجب حيرت جهانيان شده است ، بشارتهاي بزرگي در خود دارد ، بشارت فراهم شدن سپاه بزرگ اسلام براي ياري آخرين حجت حق ، بشارت باز شدن راه قدس كه از كربلا مي گذرد ، بشارت فراگير شدن نام و ياد حسين(ع) كه امام عصر(عج) در هنگام ظهور خود را با اين نام معرفي مي كند و ...

آيا رهسپار شدن عاشقانه بزرگ و كوچك ، زن و مرد ، پير و جوان به سوي قبله دلها و عظمت بي نظير عزاداري سالار شهيدان نويدبخش در راه بودن منتقم خون حسين(ع) نيست؟

آيا اين پياده روي هاي ميليوني اربعين تمرين حضور در ظهور و بشارت بخش بسيار نزديك بودن آن نيست؟

آيا اين حضور بي نظير اربعين در كربلا بشارت بخش بسيار نزديك بودن آغاز حركت سپاهيان عشق از عاشوراي كعبه نيست؟

يقيناً جهان بزودي زود با چشماني حيرت زده جمال نوراني طالب خون كربلا را در ميان اقيانوس عزادارن حسيني مشاهده خواهد كرد ، سيمايي ملكوتي كه بعد از نوحه خواني در رثاي جد مظلوم خويش براي ريشه كن كردن ظلم و فتنه در جهان و حركت به سمت بيت المقدس از مسلمانان ياري خواهد خواست.

و چه زيبا فرمود امام عاشقان خميني كبير :

 

راه قدس از كربلا مي گذرد!

آري اقيانوس عزاداران حسيني اربعين راه قدس را گشوده است و بزودي دروازه خيبر با دستان مبارك علي گشوده خواهد شد.

.................................................

پ . ن :

- استاد پناهيان :

پياده روي اربعين يعني پياده رويهاي تمرين ظهور مهدي(عج)

پیاده روی میلیونی اربعین، یکی از علائم نزدیکی ظهور است.

تیزر  یا اهل العالم

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #836 علی 1392-02-21 18:33
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #835 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:37
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
+1 #834 ن 1391-10-24 07:37
به نقل از علی:
چرا هیچ آزمایشگاهی آنالیز بنزین را ارایه نمی کند؟

alef.ir/vdci3wazqt1ayp2.cbct.html?175396

چرا منفی می دهید حرف حق می گوید
نقل قول کردن
+2 #833 ملا لغتي 1391-10-21 00:05
دادا ميبخشيندااا .....به گمونم بايد بگيد :آقا فرمودند :-B به نقل از مهدی 110:
با سلام
دیروز حضرت اقا نکته ظریفی رو عرض کردن که اگر گوش کرده باشید خط رو دریافت خواهید کرد
کسانی كه وارد عرصه انتخابات ميشوند، بايد بتوانند بار مسئوليت را بكشند، صلاحيتهای مورد نظر شورای نگهبان را در خود ملاحظه كنند و بايد بخواهند كه قانون اساسی را اجرا كنند.
این جملات یعنی چه یعنی کسی که از نظر شورای نگهبان صلاحیت ندارد شرکت او و نامزد شدن غلط است.
نقل قول کردن
+9 #832 ... 1391-10-20 15:50
نقل قول کردن
+4 #831 ܓܨبچه هـــیاتیܓܨ 1391-10-20 13:52
تحلیل ها وصحبتهای جالب روحانی بصیر و تیز بین احمدی نژادی
inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=129023&Rate=0


حتما بخوانید
نقل قول کردن
+5 #830 مهدی 110 1391-10-20 13:43
با سلام
نظر دوستان در مورد این صحبت ها چیست
دکتر احمدی نژاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه ایران درباره برخی اظهارنظرها درباره مهندسی انتخابات آتی ریاست جمهوری، اظهار داشت: حتی امام خمینی رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری هم بارها تاکید کرده اند که یک رای بیشتر ندارند.

وی فرمایشات دیروز رهبر انقلاب در جمع مردم قم را یادآوری کرده و گفت: دیدیم که دیروز رهبر انقلاب چه فرمودند. هیچ کس و هیچ گروهی نمی توانند مردم و رای آنان را مدیریت کنند.

رییس جمهور در ادامه پاسخ به پرسش شبکه ایران گفت: تجربه نشان داده است که اگر گروهی بخواهند مردم و انتخابشان را مدیریت کنند، نتیجه عکس گرفته چرا که این مردم هستند که آنان را مدیریت خواهند کرد.
نقل قول کردن
+6 #829 رايحه ظهور 1391-10-20 13:30
سلام

مقاله جديد سايت با عنوان :



نگاهي به فرمايشات و بشارتهاي اخير ولي امر مسلمين(مدظه) / باور كنيم با مقاومت به ظهور خواهيم رسيد




u313.ir/.../
نقل قول کردن
+8 #828 عبد 1391-10-20 13:13
يه خبري دوستان
48 ایرانی ربوده شده در سوریه تا ساعاتی دیگر آزاد می‌شوند


isna.ir/.../...
نقل قول کردن
+1 #827 علی 1391-10-20 13:03
چند وقت پیش برای کارت معاینه فنی مراجعه کردم به یکی از مراکز . تمام مسائل خودروی من اوکی بود جز آلاینگیه بالا. خلاصه کنم چهار بار بردم تعمیرگاه و برگردوندم . اونم تعمیرگاههای مختلف . هر بار میگفتن هیچ فرقی نکرده . شاخص آلایندگی 450 اما باید 250 باشه. در نهایت یک « انسان » منو راهنمایی کرد که برو وقتی تمام بنزینت تموم شد ، بنزین . بزن . اینکارو کردم و در اولین مراجعه کارت معاینه ی فنی رو گرفتم . از ضرر و زیانی که به من خورد بگذریم _در حالی که از مسببینش نمی گذرم_ اما همین آلایندگی که مربوط به بنزینه مشخصا حتی یکبار هم به طور جدی بهش اشاره نشده ، مبادا آمریکا و اسرائیل از اینکه بفهمن ما داریم گازهای سمی به خورد ملتمون میدیم خوشحال نشن. نمیدونم آیا کسی در پیشگاه خدا می تونه جوابگو باشه؟ منکه بعید میدونم

alef.ir/vdci3wazqt1ayp2.cbct.html?175396
نقل قول کردن
-2 #826 علی 1391-10-20 13:01
چرا هیچ آزمایشگاهی آنالیز بنزین را ارایه نمی کند؟

alef.ir/vdci3wazqt1ayp2.cbct.html?175396
نقل قول کردن
-2 #825 مهدی 110 1391-10-20 12:26
به نقل از مهدیار:
دنیای عجیبیست! همین مشایی که چپ و راست علیه وی بلند شده اند بدون شک پیروز انتخابات 92 خواهد بود وعجیبتر اینکه همین کسانی که مخالف مشایی هستند واو را ضد ولایت میدانند به وی رای خواهند داد آری واقعآ دنیای عجیبیست!!

با سلام
دیروز حضرت اقا نکته ظریفی رو عرض کردن که اگر گوش کرده باشید خط رو دریافت خواهید کرد
کسانی كه وارد عرصه انتخابات ميشوند، بايد بتوانند بار مسئوليت را بكشند، صلاحيتهای مورد نظر شورای نگهبان را در خود ملاحظه كنند و بايد بخواهند كه قانون اساسی را اجرا كنند.
این جملات یعنی چه یعنی کسی که از نظر شورای نگهبان صلاحیت ندارد شرکت او و نامزد شدن غلط است.
نقل قول کردن
+6 #824 عبد 1391-10-20 12:20
به نقل از مهدیار:
دنیای عجیبیست! همین مشایی که چپ و راست علیه وی بلند شده اند بدون شک پیروز انتخابات 92 خواهد بود وعجیبتر اینکه همین کسانی که مخالف مشایی هستند واو را ضد ولایت میدانند به وی رای خواهند داد آری واقعآ دنیای عجیبیست!!



چه استدلال محكمي!
استفاده كرديم
نقل قول کردن
+8 #823 ܓܨبچه هـــیاتیܓܨ 1391-10-20 11:52
به نقل از ܓܨبچه هـــیاتیܓܨ:


نکات مهم در فرمایشات امام در دیدارمردم قم
bacheheyati.ir/?p=337

*حی علی سید علی*
نقل قول کردن
+12 #822 .. 1391-10-20 11:42
یامبر اکرم صلوات الله علیه و آله فرمودند: خوشا به حال کسی که قائم(ع) اهل بیت مرا درک کند، در حالی که قبل از قیامش به او اقتدا کرده، با دوستان او دوستی و از دشمنانش بیزاری جسته است و ائمه هدایت‌گر قبل از او را دوست می‌دارد.
متن حدیث:

طُوبي لِمَنْ اَدْرَكَ قائِمَ اَهْلِ بَيْتي وَهُوَ مُقْتَدٍ بِهِ قَبْلَ قِيامِهِ، يَتَوَلّي وَلِيَّهُ وَيَتَبرَّأُ مِنْ عَدُوِّه، وَيَتَوَلَّي الاْءَئِمَّةَ الْهادِيَةَ مِنْ قَبْلِهِ...


«بحارالانوار جلد 52 صفحه 130 حدیث25»
نقل قول کردن
-3 #821 مهدیار 1391-10-20 11:41
به نقل از عبد:
قطعا ؟!
معلومه شخص هوشياري مثل شما كه قطعيت رو بكار برده ميتونه خيلي صاحب نظر باشه

دوست من ايجاد شبهه نكنين
نام اشخاص رو هم واسه تاييد يا تكذيبشون به اين صورت نبرين
استدلالي ندارين پس ادبيات غلطي هستش.اما اگه مستدله بگين مام استفاده كنيم

ممنونم از شما

دنیای عجیبیست! همین مشایی که چپ و راست علیه وی بلند شده اند بدون شک پیروز انتخابات 92 خواهد بود وعجیبتر اینکه همین کسانی که مخالف مشایی هستند واو را ضد ولایت میدانند به وی رای خواهند داد آری واقعآ دنیای عجیبیست!!
نقل قول کردن
+7 #820 hossein 1391-10-20 11:41
نقل قول کردن
+5 #819 عبد 1391-10-20 11:00
به نقل از مهدیار:
بدون شک رییس جمهورآینده کسیست که موردتاییدامام خامنه ای ودکتر باشه! قطعآقالیباف رییس جمهور آینده نیست! لاریب فیه..


قطعا ؟!
معلومه شخص هوشياري مثل شما كه قطعيت رو بكار برده ميتونه خيلي صاحب نظر باشه

دوست من ايجاد شبهه نكنين
نام اشخاص رو هم واسه تاييد يا تكذيبشون به اين صورت نبرين
استدلالي ندارين پس ادبيات غلطي هستش.اما اگه مستدله بگين مام استفاده كنيم

ممنونم از شما
نقل قول کردن
+1 #817 مهدیار 1391-10-20 10:37
به نقل از مهرداد...:
جامه ریاست جمهوری بر قامت سردار دکتر قالیباف برازنده تر است این را هر بصیری درک می کنند البته فعلا اگر اصلح تری وارد نشود
ایشان نمونه کامل یک رئیس جمهور است
نمونه یک سردار دفاع مقدس و یک فرمانده لشگر جوان
نمونه یک فرمانده موفق نیروی انتظامی
یک شهردار نمونه
یک خلبان و انشا ا... یک رئیس جهمور ایده آل

بدون شک رییس جمهورآینده کسیست که موردتاییدامام خامنه ای ودکتر باشه! قطعآقالیباف رییس جمهور آینده نیست! لاریب فیه..
نقل قول کردن
+20 #816 موسم جهاد است 1391-10-20 10:34
منتظران مهدی (ع) هشیار باشید
حسین را منتظرانش نکشتند بلکه آن ها که از او انتظار داشتند این چنین کردند،منتظران واقعی حسین خویش را به امام خود رسانیده و سر و دست و جان را در رها جانان فدا کردند
ایا ما منتظر امامیم یا هر کدام از او انتظاری داریم؟؟؟؟
نقل قول کردن
+11 #815 موسم جهاد است 1391-10-20 10:29
و اینک سفیانی
شروع حرکت سفیانی بدون اشوب و به هم ریختگی مناطق پنجگانه میسر نیست و اکنون با بحرانی شدن اوضاع عراق و عربستان و دور نمای بی نظمی های متعدد در عراق(تضاد گروه های سیاسی با حکومت و قبایل و سقوط دولت) و نیز در عربستان(با مرگ پادشاه و جنگ قدرت سگان سعودی و ناامن شدن رگ حیاتی اقتصاد غرب با تصرف و اخلال و انفجار جوانان در چاه های نفت) و سوریه(ماموریت مقاومت جانانه بشار اسد در برابر حملات تا مجبور کردن صهیونیست به استفاده از نقشه نهایی.و حمایت از بشار با فعالیت لجستیکی سپاه قدس در سوریه تا شورش سفیانی و خروج این نیرو ها از منطقه) و احتمالا شروع جنگ اسراییل با لبنان و فلسطین و رادن و حرکت گروه های مصری برای حمایت از غزه که همه نوید حماقت دشمنان برای شروع اخرین پروژه خود برای متحد کردن گروه های سلفی برای امنیت اسراییل خوک صفت با شورش سفیانی.
نقل قول کردن
+2 #814 خراسانی 1391-10-20 10:27
به نقل از خادم الرضا:
چه بد است انسان خودش تو لشگر امام ببیند و دیگران را در لشگر کفر...
مگر شما از خداوند عهد نامه گرفته اید که با این قاطعیت حرف می زنید که تو لشگر امام تا عراق می رید و بعد برگردید داخل کشور ;;) !!!!...
توهم شما مرا کشته ...
والعاقبه للمتقین @};-


به نام حق

مارو هم کشته آقای خادم .

اینها اگر قرآن می خوندند و در تاریخ سیر می کردند و به سیره پیامبر رجوع می کردند اینطوری حرف نمی زدند .
ای کاش فتح مکه رو به یاد می آوردیم ، وقتی که یه عده نادان گفتند امروز روز انتقامه ! و پیامبر گفتند امروز روز رحمته !!!

خدایا ، مارو سپر دین خودت از جهل جاهلان قرار بده .

یا علی
نقل قول کردن
+6 #813 بنیامین2 1391-10-20 10:23
به نقل از جانباز از اصفهان:
/

دوستان آماده ظهور بقیه الله باشید
صریح بگویم وقتی آقا سخن از انتخابات و ظهور را در هم می آمیزند آماده بقیه الله در بعد از انتخابات باشید او خواهد آمد با لشکری از شهیدان در ضمن رهبر معظم انقلاب هشدار به سران قوا را تنها تا انتخابات دادند در حالی که آشکار نمودن چنین نامه هایی در حالت کلی مفید نمی باشد ( مگر برای یک هماورد جدی برای برپایی حق و امر بزرگی که برای انقلاب و کشور مناسب باشد) و لذا چرا تنها تا زمان انتخابات ، مگر چه سری و چه رد و بدل شدن هایی در پس پرده اتفاق افتاده است که ما خبر نداریم ، آیا ما حتما" باید غافل گیر شویم ؟ ای کاش ما هم از بگو مگو ها و سری که در پس پرده در جریان می باشد با خبر می شدیم تا اینهمه بر تفکر و تحلیل و بررسی خود بار و فشار وارد نمی کردیم

به قول دوستمان آقای نراقی و او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد

راستی چه خبر از آقای نراقی؟دلمون واسش تنگ شده!
نقل قول کردن
+9 #812 خراسانی 1391-10-20 10:19
به نقل از مسافر:
من که دیگه خسته شدم. یه سره انتخابات، هاشمی، لاریجانی مشایی، احمدی نژاد، بسه دیگه. اینجا مثلا سایت امام زمان است. سایت انتخابات که نیست. اگه همین جوری بخواد ادامه پیدا کنه من از این سایت خداحافظی می کنم.


به نام حق

به جای اینکه خداحافظی کنی یه مطلب خوب بنویس . همیشه که نباید تماشاگر بود .

خدا هم در قرآن به همین قضیه اشاره داره ، میگه خدا بالاخره دینشو جلو میبره ، حالا شما یاری نکردید ، یکی دیگه میاد یاری می کنه . این نعمتیه از طرف خداوند و فرصت

یا علی
نقل قول کردن
+2 #811 عباس محمدی 1391-10-20 10:01
به نقل از محمد حسین:
سلام رصدجان

این کسی که با نام .... پیام میگذارد احیانا جانباز نیست؟مثل عباس محمدی؟

سواله.قصد متهم کردن ندارم.آخه ادبیاتشون شبیه همدیگس.سه تاشون یه جور مینویسن

=))
مشعوف شدیم .
نقل قول کردن
+8 #810 عباس محمدی 1391-10-20 09:51
نقل قول حادمالرضا
نقل قول:
دوستان عوض اینکه همدیگر را به خصومت و متهم به فتنه انگیزی متهم کنیم بیاییم تحت پرچم ولایت حرکت و تنها ایشان را علمدار عصر ظهور ببینیم و اگر قرار است همه در زیر یک پرچم تجمع کنیم ÷س قبل از آن روز با یکدیگر مهربان بوده و برای رشد و هدایت یکدیگر دعا و روشنگری نماییم..
افرین بر خادم الرضا که در مواقع حساس و مهمی مثل شرایط کنونی روی احساسات شخصی پا گذاشته و در پی یاری خط اصیل انقلاب واسلام هستند ویاری ولایت را بر گرایشات جناحی وسیاسی ترجیح میدهند .

بنده هم امید وارم بتوانیم با عبور از موضوعات فرعی به نقش دشمنان واقعی نظام بپردازیم و با رصد دقیق تحرکات تبلیغاتی و اختلاف افکنی های انها برای همه روشن کنیم چه جریانات سیاسی داخلی سعی دارند امال و ارزوهای دشمنان خارجی را در داخل عملیاتی نمایند .
همین موضوع مهمی که امام خامنه ای دیروز اشاره فرمودند خط تبلیغاتی دشمنان بیرونی نظام بوده که توسط برخی جریانات سیاسی و قدرت طلبان داخلی تکرار شده و خواهد شد .که امید وارم دوستان به جای جدلهای صوری بر سر موضوعات فرعی روی شناسایی و افشا خط تبلیغاتی دشمنان بیرونی کار کنند تا ببینیم چه جریانات داخلی به دنبال عملیاتی کردن اونها هستند .

البته مستند و نه از روی وهم و اتهامات خیالی و .....
میبینیم که هنوز کلام امام از دهان مبارکشان بیرون نیامده برخی دلهای کینه جو با تحریف و تفسیر به رای سعی داشتند منظور حضرت اقا را وارونه جلوه بدهند ولی با روشنگری دوستان تیرشان به سنگ خورد ....
نقل قول کردن
+8 #809 ali 1 1391-10-20 08:55
مطهری:حرف هاشمی در مورد انتخابات آزاد، منطقی است
www.boursenews.ir/fa/pages/?cid=85851
علي مطهري:
انتخابات آزاد به معناي تقلب درسال 88 نيست
www.jomhourieslami.com/1391/13911020/13911020_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0022.html
چرا هاشمی رفسنجانی مي‌گويد انتخابات آزاد؟
www.baharnews.ir/vdcc.xqma2bqopla82.html
BBC فارسی - ايران - هاشمی رفسنجانی: برگزاری انتخابات آزاد بخشی از ...
www.bbc.co.uk/.../120910_l23_hashemi_ra..
«انتخابات آزاد هاشمی» « Radio Koocheh
radiokoocheh.com/article/179253
انتخابات آزاد
www.hashemirafsanjani.ir/taxonomy/term/573
كليد واژه انتخابات آزاد توسط چهره‌هايي مثل هاشمي چه هدفي را دنبال مي‌كند؟http://www.shahrekhabar.com/news/political/1357337040867233/
اهداف پیدا و پنهان هاشمی از تکرار “انتخابات آزاد”چیست؟
tass.ir/7489
رسایی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:
انتخابات آزاد رمز فتنه در انتخابات آینده است
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911008000744
تاکید مجدد هاشمی بر هموار شدن راه برگزاری انتخابات آزاد و رقابتی
www.akharinnews.com
«انتخابات آزاد» یا رمز یک آشوب دیگر؟/ ضدانقلاب: هاشمی گفت انتخابات‌آزاد، پس انتخابات، آزاد نیست!
moojweb.blogfa.com/post-17711.aspx
چه کسانی "انتخابات آزاد" را مطرح می‌کنند؟
mashreghnews.ir/.../...
«انتخابات آزاد» یا رمز یک آشوب دیگر؟/ ضدانقلاب: هاشمی گفت انتخابات‌آزاد، پس انتخابات، آزاد نیست!
snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=223113&Sgr=2
حالا فهمیدید آقا تو برجک کیا زد؟
نقل قول کردن
+4 #808 ... 1391-10-20 08:50
به نقل از خادم الرضا:
چه بد است انسان خودش تو لشگر امام ببیند و دیگران را در لشگر کفر...
مگر شما از خداوند عهد نامه گرفته اید که با این قاطعیت حرف می زنید که تو لشگر امام تا عراق می رید و بعد برگردید داخل کشور ;;) !!!!...
توهم شما مرا کشته ...
والعاقبه للمتقین @};-


شما ظاهرا" هاشمی و و پسرش مهدی و مافیای هاشمی را به همراه جوانان مخلصی که با بصیرت خود سید علی خامنه ای را همان نائب امام زمان و سید خراسانی می بینند در هنگام خروج بقیه الله در یک صف به سمت یاری ایشان می بینید

اینگونه نیست این افراد اگر تا زمان مشخصی همچون حُر توبه نکنند خداوند توفیق شرکت در صفی متحد برای یاری بقیه الله را از آنها خواهد گرفت در این تردید نکنید این روش و این منش اگر تغییر نکند بدونه تردید زمان ظهور زمان آشکار شدن ماهیت ها خواهد بود و درب توبه بسته خواهد شد این افراد نه اینکه به یاری بقیه الله نخواهند شتافت بلکه بیم آن می رود که بعد از مدتی شاهد نا هماهنگی و ناسازگاری مداوم آنان با انقلاب بقیه الله باشیم و در مورد آن فرزند فاطمه الزهرا اگر احمدی نژاد را هم جایگاهی ویژه بدهند سر به تردید و زیر سئوال بردند ماهیت ایشان بر دارند

البته شما انتظار دارید بقیه الله هاشمی و اعوان و انصار او را جایگاه ویژه ای بدهند و افکار و ثروت مافیایی او و انصارش را عین حق ببینند و احمدی نژاد را مورد بر خورد جدی قرار بدهند
نقل قول کردن
+5 #807 و الله خیر حافظا ... 1391-10-20 08:48
به نقل از ...:

ما منتظر انتقام گیری جدی از شما
.... سرکوب کامل شما افراد در کف خیابان ها آنجنان مهم می باشد که ما مجبوریم با تأخیر به یاری فرزند فاطمه الزهرا بشتابیم

یعنی بعد از برادرکشی میخواید به یاری حضرت برید؟! :-O
وقتی کوچیک بودیم و هنوز پامون رو از خونه بیرون نذاشته بودیم، تصور میکردیم بزرگترین دشمنانمون همین خواهر و بردارای خودمونن!
برادر عزیز! از بین شیعیان و از بین هموطنانت به دنبال دشمن نگرد.

_______________________________________________________

به نقل از احمدسبحان:
بسم الله الرحمن الرحیم .

سلام خدمت دوستان

عزیزان ، یکی از نزدیکان دچار بیماری خطرناکی شده . از همه تون التماس دعا برای شفای ایشون دارم [-O =((

خواهش میکنم برای شفای ایشون دعا کنید

فراموش نکنید . یاحق

نگران نباشید؛ باور کنید که : و الله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین.



(کامنتتون رو نقل قول کردم که دوستانی هم قبلا ندیدند، ببینند دعا کنند) zz:
نقل قول کردن
+5 #806 مسافر 1391-10-20 08:45
من که دیگه خسته شدم. یه سره انتخابات، هاشمی، لاریجانی مشایی، احمدی نژاد، بسه دیگه. اینجا مثلا سایت امام زمان است. سایت انتخابات که نیست. اگه همین جوری بخواد ادامه پیدا کنه من از این سایت خداحافظی می کنم.
نقل قول کردن
+5 #805 313yar 1391-10-20 07:46
غزل جدید فتنه از کدام حلقوم بر می خیزد؟
در انتخابات پیشین ریاست جمهوری و در حالی که هنوز شش ماه تا برگزاری انتخابات باقی مانده بود برای نخستین بار کلیدواژه‌ای به نام «صیانت از آرا» از تریبون نمازجمعه تهران از زبان امام جمعه موقت آن روز (هاشمی) بیان شد!
bibaknews.com/.../...
نقل قول کردن
-8 #804 محمد حسین 1391-10-20 03:43
به نقل از ...:

ما منتظر انتقام گیری جدی از شما
در سال 92 بواسطه آشوب جدیدی که با اشاره خاندان هاشمی به راه می اندازید هستیم در این بر خورد باشما ما با تأخیر به یاری بقیه الله خواهیم شتافت ولی سرکوب کامل شما افراد در کف خیابان ها آنجنان مهم می باشد که ما مجبوریم با تأخیر به یاری فرزند فاطمه الزهرا بشتابیم

سلام رصدجان

این کسی که با نام .... پیام میگذارد احیانا جانباز نیست؟مثل عباس محمدی؟

سواله.قصد متهم کردن ندارم.آخه ادبیاتشون شبیه همدیگس.سه تاشون یه جور مینویسن
نقل قول کردن
+4 #803 علی-جعفری 1391-10-20 02:46
عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز چهارشنبه مورخ 91/10/20

www.che-khabar.ir/1391/10/20/post-670
نقل قول کردن
+6 #802 علی-جعفری 1391-10-20 02:21
به نقل از خادم الرضا:
لطفاٌ رصد عزیز بجای عکس پایین این عکس را قرار دهد ..

من این عکسی که شما گفتی از روی نامش پیدا کردم:



اگر منظور شما همین بود و آدرس فایل با سایز اصلی : s2.picofile.com/file/7613478167/Vazife_montazeran.jpg

رصد گرامی می تواند آن را جایگزین کند.
نقل قول کردن
+3 #801 خادم الرضا 1391-10-20 02:14
به نقل از مهرداد . . .:
بابا این توهمشون خیلی کمتر از رئیسشونه ... اون که اند توهمه...
البته روز بروز زیادتر شد که اولش از همون هاله نور شروع شد
O:)

البته من این نوع ادبیات را نسبت به دکتر نمی ÷سندم و ایشان کاری جز خبر رسانی نکردند و اگر گله مندی هست در بحث بعضی از اطرافیان ایشان می باشد و این نیز از روی خیرخواهی بعضی بزرگان و در راس آنها در نامه معاون اولی حضرت آقا می باشد ...
امیدواریم که دکتر را خداوند در ادای تکلیف خود موفق بدارد و در رفع دغهدغه نیروهای ارزشی قدم برداشته و افراد معلوم الحال که از مبناهاشان مشخص در انحراف هستند دست برداشته و مومنین و نیروهای ارزشی را شاد نماید ...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+11 #800 خادم الرضا 1391-10-20 02:01

بیانات حضرت آقا در 19 دی ماه 91:اگر ملت عزيز و جوانان خوش روحيه و پر توان ايران، مسير خود را با پايداري ادامه دهند بدون شك و براساس سنت صادق الهي در زمان مناسب، همه آمال، آرزوها و شعارهاي «ملي، اسلامي و جهاني» آنان تحقق پيدا مي كند، مسير تاريخ عوض مي شود و زمينه هاي ظهور حضرت وليعصر (عج) فراهم خواهد شد

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بيدارى اسلامى»
آنچه كه من به شما جوانان عزيز و فرزندان خودم عرض ميكنم، اين است كه بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است.

از بیانات حضرت آقا در بین جوانان و بیداری اسلامی و ورود همه عالم ( که این اشاره به تغییرات در همه عوالم به یک تغییر تکوینی اشاره دارد ) به یک ÷یچ تاریخی و ورود به عرصه جدید و سخنان معظم له در امروز بحث تغییر تاریخ و ورود به عصر ظهور و زمینه سازی را مطرح کرده اند که جمع این دو می توان به نتیجه رسید که نظر قاطع حضرت آقا ورود به پیچ تاریخی را ورود به عصر ظهور مد نظر دارند ...
برای سلامتیشان دعا بفرمایید [-O ...
دوستان عوض اینکه همدیگر را به خصومت و متهم به فتنه انگیزی متهم کنیم بیاییم تحت پرچم ولایت حرکت و تنها ایشان را علمدار عصر ظهور ببینیم و اگر قرار است همه در زیر یک پرچم تجمع کنیم ÷س قبل از آن روز با یکدیگر مهربان بوده و برای رشد و هدایت یکدیگر دعا و روشنگری نماییم...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+9 #797 علی-جعفری 1391-10-20 00:59
به نقل از عبد:
اگر دور از منطق منظورتون با بنده بود عذر میخوام آقای جعفری که بی دلیل و بد با کسی صحبت کردم
ما هم کامل نیستیم خوب @};-

نه نه
منظورم تایید حرفهای شما بود.
جدل در مباحثات خوب است ولی بعدش دوستان باید از هم کدورتی نداشته باشند.
همه ما منجمله خودم (با اجازه برادر خودم) نیاز به تذکر داریم.خدا لعنت کند شیطان اکبر را که پیامبر اسلام (ص) جهاد با آن را مهمتر از جهاد اصغر دانسته است.
@};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (836)