رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

طنین انداز شدن نام مبارک خاتم الانبیاء(ص)و خاتم الاوصیاء(ع) در سازمان ملل/مروری بر حماسه های تاریخی در نیویورک

در حالی در روزهای آتی نشست سالیانه سازمان ملل در آمریکا برگزار خواهد شد که امسال اهانت وقیحانه مزدوران استکبار و حمایت مستقیم و غیرمستقیم از آنها ، اعتراضات گسترده ای را در جهان اسلام برانگیخته است ، اما ملتها انتظار دارند تا مسئولانشان از تریبون سازمان ملل برای محاکمه دنیای کفر و تصویب قوانین منع هتک حرمت مقدسات ادیان استفاده کنند. اما در این میان تمام چشم ها به سردار بزرگ اسلام دوخته شده است تا علاوه بر رسوا کردن دگرباره جهانخوارن در سرزمین شیطان بزرگ ، بار دیگر ، قلوب منتظر و خسته جهانیان را به وجود مقدس موعود امم بعنوان تنها راه نجات دعوت کند.

 

» ابتدای نظرات (1680)

السلام علیک یا رسول الله(ص)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

هنوز دوست و دشمن فراموش نکرده اند هنگامی که دوسال قبل وقتی آن شیطان آمریکایی در لباس یک کشیش ، قرآن را به آتش کشید ، احمدی نژاد چگونه با بلند کردن همزمان انجیل و قرآن و ادای احترام به تمام کتب آسمانی ، عمل بیشرمانه دشمنان را در چشم جهانیان رسوا کرد و تفکر والا و اخلاق محترمانه و کریمانه انسان مسلمان را علی رغم همه تخریب ها و توهین ها در مقابل چشم صدها میلیون انسان تشنه حقیقت قرار داد.

اینک نیز مسلمانان که دو هفته است با توهین نفرت انگیز مزدوران شیطان به حریم قدسی پیامبر اسلام(ص) در تب و تاب و جوش و خروش هستند ، چشم به صفحات تلویزیونها خواهند دوخت تا شاهد برگزاری محاکمه تفکر منحط و پرمدعای غربی در حضور نمایندگانشان و در قلب تمدن غرب باشند.

انتظار می رود به لطف خدا علاوه بر منتخب شجاع ملت ایران اکثر نمایندگان ملتهای مسلمان حداقل در حد محکومیت به این مسئله مهم بپردازند و یکپارچه و متحد در این عرصه مهم ظاهر شوند.

اما از سویی دیگر با شدت گرفتن گرفتاریها و جنگها و شدائد و سختی ها ، سال به سال و بلکه روز به روز  لزوم ارائه راهکارهای خروج از این بن بست و یافتن راه نجات بیشتر احساس می شود  ، به عبارت دیگر جهان روز به روز و بلکه لحظه به لحظه اضطرار و وحشت بیشتری را تجربه خواهد کرد و در این میان خدمت درخشانی که می توان به بشریت کرد ، نشان دادن راه نجات و توجه دادن او به وجود مبارک و ملکوتی منجی عالم بشریت است که در اعتقاد تمام ادیان الهی و بلکه مکاتب بشری ریشه ای تاریخی دارد.

 

و البته نشست سالیانه سازمان ملل که صدها میلیون انسان اندیشمند آن را در سراسر جهان پیگیری کرده و در طی روزها ، هفته ها و ماهها مورد بررسی و تحلیل متفکران و تحلیل گران قرار می گیرد ، فرصتی کم نظیر برای نیل به هدف مقدس فوق می باشد.

احمدی نژاد با شناخت دقیق این نیاز حقیقی و پیش بینی شرایط سخت و پیچیده و اضطرارآور امروز از همان سال اول بر این امر مهم قیام کرده و توانسته است روح و فکر بسیاری از افراد از ادیان مختلف را به امر بسیار مهم منجی و موعود توجه دهد ، از سویی دیگر طرح بازگشت همزمان امام عصر (عج) و حضرت مسیح(ع) در کنار هم و اینکه این دو بزرگوار رسالت مشترکی دارند و یار و همکار و در کنار هم هستند و نه در مقابل هم ، توطئه های خطرناک بزرگی را خنثی کرده است ، توطئه هایی چون آرماگدون که خمیرمایه اصلی آن تقابل دروغین امام عصر(عج) و حضرت مسیح(ع) است ، توطئه ی بزرگی که از دهها سال قبل توسط امپراطوری رسانه ای غرب بطور گسترده ای در سراسر جهان منتشر شده است ، اما به لطف خدا با ورود به آخرالزمان و آغاز نبرد نهایی حق و باطل ، این توطئه بزرگ در دل دنیای کفر و از طریق رسانه های آنها و توسط  دستی الهی خنثی گردید و مسیحیان فهمیدند که صهیونیسم به اسم ظهور منجی و آخرالزمان چه توطئه ای برای آنها و تقابلشان با مسلمانان تدارک دیده بود. با افشای توطئه آرماگدون سازی ، صهیونیسم بین الملل به توهین و هتک حرمت روی آورده است تا شاید بدینویسله بتوانند جنگ میان مسلمانان و مسیحیان را شعله ور سازند.

فریاد صدها جنایت بزرگ استکبار و  کنار زدن نقاب دروغین از چهره شیطانی آنها توسط سردار بزرگ اسلام  در صحن علنی سازمان ملل که برای دشمنان به حدی سنگین است که توان نشستن در این محاکمه را نداشته و به همراه مزدورانشان جلسه را ترک می کنند ، هرساله لرزه بر اندام سران کفر می اندازد ، علی الخصوص امسال که ریاکاری غرب در موضوع سوریه و اهانت به ادیان و حقوق انسانها بعنوان موضوعاتی بروز و فعال در عرصه جهانی و رسانه ای هستند ، این افشاگریها اثرات مضاعفی خواهد داشت از این روست که دشمنان از مدتها قبل و از روی ترس و هراسی که دارند مزدوران خود را آماده باش می دهند تا با تجمعی ساختگی ، مخالفت مردمی  با شخصیت و سخنان احمدی نژاد را به جهان مخابره کنند.

اما احمدی نژاد در نشست جاری موقعیت بسیار ممتازی دارد ، احمدی نژاد بعنوان رئیس گروه غیرمتعهدها ، نماینده دوسوم کشورهای جهان است و این امتیاز قدرت مانور و عمق نفوذ و توجه به بیاناتش را بیشتر می کند. از سویی دیگر ایران بعنوان اصلی ترین حامی مهمترین ترین التهاب جهانی که در سوریه جریان دارد شناخته می شود و در اوضاع ملتهاب و پیچیده کنونی گوشهای بسیار در جهان منتظر شنیدن مواضع دگرباره ایران ، ابرقدرت خاورمیانه و پرچمدار بیداری اسلامی و تغییر و تحول در خاورمیانه و بلکه جهان می باشند.

از سویی دیگر این نشست آخرین سفر احمدی نژاد و به نوعی آخرین فرصت بین المللی اوست و یقیناً وی خواهد کوشید تا با جمع بندی بیانات خود ، از آخرین فرصت بهترین استفاده را به عمل آورد.

تمام این شرایط دست به دست هم می دهد تا به لطف حق شاهد نشستی  بی سابقه در سازمان ملل باشیم ، نشستی که در آن سران مزدور عربی نیز تحت فشار ملتها مجبور به موضعگیری علیه دشمنان خواهند بود.

 

مروری بر حماسه های بزرگ سردار بزرگ اسلام در سرزمین شیطان بزرگ

چند سالي است كه موج نوراني نام و ياد منجي عالم بشريت و بشارت ظهورش بوسيله دکتر احمدی نژاداز درون قلمرو شياطين قلبها را غرق در شادي و نور كرده و عقلها را به تفكر وا مي دارد. اگر موسي با عصاي خود هيبت فرعونيان را شكست و اگر ابراهيم با اراده الهي بت هاي كوچك و بزرگ نمروديان را فرو ريخت ، اينك مردي از نسل خميني كه در وصفشان فرموده اند چون پاره هاي فولادند ، درحال نابود كردن بتهاي گوناگون شياطين با اعجاز كلام است.هرچند براي استكبار اعتراف به شكست سخت است اما ضربه آن قدر هولناك است كه چاره اي جز اعتراف نيست و هرچند دلهاي برخي دوستان را شك و ترديد ابهام آخرالزماني فراگرفته باشد ، اما نور اين حماسه آن قدر نفوذ دارد تا بار دگر دلها را به شوق آورده و دکتر احمدی نژاد را بار ديگر محبوب قلب صدها ميليون مستضعف منتظر ظهور در داخل و خارج گردد.افشاگريها ، آگاهي بخشي ها و تحركات وسيع دكتر احمدي نژاد در اين سفرها در چند سال گذشته سبب ارتقاء مواضع تهاجمي در جبهه حق وانفعال و ضعف و سستي بيشتر در جبهه باطل شده است.مطمئناً گذشت زمان ابعاد بيشتري از اين حماسه هاي ماندگار را آشكار خواهد كرد ، اما ما در اين مقاله تلاش داريم ضمن بررسي محتوا و ابعاد و بازتابهاي سفرهاي ششگانه رئيس جمهور محبوب دكتر احمدي نژاد در حد وسع خود به تبيين اين حماسه شگفت و پرافتخار بپردازيم :

"خداوندا به نام تو آغاز مي‌کنم و از تو هدايت و کمک مي‌طلبم. زندگي و مرگ و نياز و نيايش من متعلق به توست؛ تو خود روشني و گيرايي سخن حق را به گفته‌هايم ببخش، و آن را پيک حقيقت بسوي صدها ميليون گوش و دلي قرار ده که هم اکنون ملتهبانه آن را مي‌طلبند، و بسوي صدها برابر که در آينده چنين خواهند بود."

این سرآغاز سخنرانی اولین رئیس جمهوری اسلامی ایران امام  خامنه ای (دامت برکاته) بود درقلب سیستم سرمایه داری و مادی درشورای به ظاهر امنیت . درسال 1366 ! (+)

این ندای روشن الهی و این سفیر انقلاب مهدوی ایران ، با خلوص و ایمان فوق العاده درخشانش ، بعد از نام و یاد آفرینشگرهستی برانبیای الهی با این جمله سلام می فرستد :"بارالها! درودي سپاسگزارانه از سوي من و ملتم به روان پيامبران بزرگ به ويژه ابراهيم و موسي و عيسي و محمّد صلوات‌اللَّه‌عليهم بفرست؛"
و پس از آن، با روشنگری درباره ایران و انقلاب درخشان مردم مومن آن ، جهان بینی الهی انبیا را مورد تبیین قرار داده و نظام ظالمانه مادی جهان را به چالش می کشد.

دراین سخنرانی تاریخی، که همزمان بود با مظلومیت ملت ایران درمیان شعله‌هاي جنگ تحميلي ، جنگ و خونریزی وبرتري‌جوئي و انحصارطلبي آمریکا که دستاورد نظام ماده گرایانه و سلطه گر است ، مورد هدف قرارگرفته و درنهایت برای اولین بار،درآخرین فراز این سخنرانی ،خواسته ی عدالت و رفع تبعیض از سازمان ملل به گوش روسای جمهورجهان می رسد :
"در سازمان ملل دو تبعيض ناروا هست؛ حق وِتوُ و عضويت دائم در شوراي امنيت؛ اين دو تبعيض بايد برداشته شود."

ادامه در :

بررسی حماسه های تاريخي سردار بزرگ اسلام در سرزمین شیطان بزرگ

 

 

آمادگی برای استقبال از احمدی نژاد در فرودگاه

لزوم قدردانی از هشت سال دیپلماسی انقلابی

(برگرفته از وبلاگ آرمانشهر)


در راهپیمایی روز قدس امسال، وقتی به سخنرانی احمدی نژاد گوش می دادم با خودم می گفتم این سخنرانی، آخرین سخنرانی او لااقل به عنوان رئیس جمهوری اسلامی در چنین روزی است.
در سال جاری، حضور رئیس جمهوری در خیلی از مراسماتی که در آنها شرکت می کنیم یا شاهد آنها هستیم، آخرین حضور خواهد بود؛ مثل شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل، مثل سخنرانی ۲۲ بهمن، سخنرانی در حرم امام خمینی و … با برخی دوستان هم که صحبت می کردم، چنین دقتی نسبت به این مراسمات داشتند و نگاهشان به آنها، نگاه وداع با یک قهرمان بود. البته ان شاءالله مرام او که همان مرام امام خمینی و انقلاب اسلامی است در سالهای آینده، توسط شخصی همچون او و بلکه انقلابی تر از او، ادامه یابد.
سفر احمدی نژاد به نیویورک در پیش است. سفر امسال ایشان به نیویورک، لااقل به دو دلیل، اهمیت بیشتری نسبت به هفت سفر قبلی دارد:
اول اینکه همانطور که گفته شد آخرین سفری است که دکتر احمدی نژاد در مقام رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل حضور می یابد و سخنرانی می کند و این سفر به نوعی مهر ختام و جمع بندی هفت سفر گذشته ایشان است.
و دیگر اینکه امسال احمدی نژاد، علاوه بر ریاست جمهوری اسلامی به عنوان رئیس دوره ای کشورهای جنبش عدم تعهد، یعنی به عنوان نماینده بیش از نیمی از جمعیت جهان در این اجلاس حضور دارد.
با اینکه برخی رسانه ها در برخی اذهان اینطور جا انداخته اند که دیپلماسی دولت احمدی نژاد نسبت به قبل، غیرانقلابی تر شده است، اتفاقا برخی تحرکات از سوی نمایندگان دنیای چپاول و استکبار و رسانه هایشان حاکی از کم صبری و بی صبری آنها در برابر آخرین سفر احمدی نژاد به نیویورک است. کما اینکه اگر ملاک را برای انقلابی بودن یک نطق در سازمان ملل، خارج شدن هیئهای نمایندگی کشورهای استعماری از جلسه، در حین این نطق بگیریم، سال گذشته و در بحبوحه متهم شدن احمدی نژاد به سازشکاری، شاهد انقلابی ترین نطق او در سازمان ملل بودیم. بگذریم که سفر سال گذشته رئیس جمهوری در خطبه های وقت نماز جمعه، لااقل نماز جمعه پایتخت، کوچکترین بازتاب و تقدیری هم در پی نداشت.
رهبر انقلاب هم در آخرین دیداری که با رئیس جمهوری و هیئت دولت در روز ۲ شهریور ۱۳۹۱ داشتند در بیان نقاط قوت دولت فعلی چنین گفتند:
«در زمینه‌‌ى ارتقاء جایگاه کشور در عرصه‌‌ى سیاست خارجى و مسائل بین‌‌المللى هم همین جور است. امروز در عرصه‌‌ى سیاست خارجى، ثقل و وزنه‌‌ى کشور با چند سال قبل تفاوت دارد؛ ما در مسائل، تأثیرگذاریم؛ اینها مهم است. در حوادثى هم که پیش آمده، ما تأثیرگذار بوده‌‌ایم – که آن، داستان جداگانه‌‌اى دارد – به نظر ما آن هم خیلى مهم است…
حالا البته بعضى‌‌ها در روزنامه، در سایت، در تریبونهاى گوناگون مطالبى منتشر میکنند؛ اینکه چرا ما در دنیا دشمن‌‌تراشى کردیم که اینقدر با ما دشمنى کنند! به نظر من اینها حرفبافى است. آنچه که گفته میشود، متکى به یک تحلیل درست نیست. نه، دشمنى‌‌ها خیلى طبیعى است. وقتى که امام بزرگوار بود، دشمنى‌‌ها زیاد بود؛ براى خاطر مواضع قاطع امام. هرچه مواضع ما ضعیف‌‌تر شود و عقب‌‌نشینى کنیم، آنها طبعاً چهره‌‌شان بظاهر متبسم‌‌تر میشود. البته جلو مى‌‌آیند. یعنى چهره را متبسم میکنند، براى اینکه بتوانند جلو بیایند، مناطق را تصرف کنند و ما را از پیشرفت هدفهامان باز بدارند. هرچه ما در حرکت خودمان جدى‌‌تر و مصمم‌‌تر باشیم، آنها ناراحت میشوند و چهره‌‌شان عبوس میشود.»
به طور حتم یکی از عوامل سنگین شدن ثقل کشور در عرصه سیاست خارجی، استفاده بهینه احمدی نژاد از فرصت سفر به نیویورک در سالهای گذشته بوده است.
از این رو حق این است که پس از بازگشت رئیس جمهوری از سفر آخر، تقدیر و استقبال لازم (نه فقط برای همین سفر، بلکه برای تمام هشت سفر قبلی) از ایشان صورت بگیرد که بارزترین شکل آن، حضور در فرودگاه در زمان بازگشت ایشان از سفر نیویورک است. با توجه به اینکه شروع این سفر، اگر اشتباه نکنم روز اول مهر خواهد بود و معمولا این سفر حدود پنج شش روز طول می کشد، کمتر از ده روز برای تدارک و تبلیغ استقبال از رئیس جمهور، فرصت باقی است که فرصت کمی نیست. امیدوارم دوستان احمدی نژادی در فرصت باقی مانده از طریق فضای نشریات و وبلاگها و سایتهایشان، از طریق پیامک و از طریق تبلیغات شفاهی، برای حضور در مراسم استقبال، تبلیغ کنند و خودشان هم همت کنند و در استقبال از رئیس جمهوری حضور داشته باشند.

یکی از دوستان کامنتگذار هم به این نکته توجه داده اند که با توجه به استقرار دولت در پایتخت، تهرانیها در هفت سال گذشته تجربه استقبال از رئیس جمهوری را در سفرهای استانی نداشته اند و استقبال از ایشان در بازگشت از سفر نیویورک می تواند تا حدی جبران کننده این وضعیت در ۷ سال گذشته باشد. یکی از دوستان هم تعبیر دیدار وداع را در مورد این استقبال به کار برده اند.

...........

آمادگی برای استقبال از احمدی نژاد در فرودگاه

جریان سازی صهیونیست ها و عناصر ضدانقلاب پیش از سفر رییس جمهوری به نیویورک

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1680 ☼☼☼ عـصــر ظـهــور 1391-11-20 22:55
با سلام

از شما دوست گرامی درخواست می شود تا با نشان دادن عمق ارادت و پیروی تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذیل بیعت نامه با آن امام عزیز، در این حرکت عظيم به خیل سپاهیان مهدی فاطمه (عج) بپیوندید.

albeyatolellah.blogfa.com/post/56

در انتظار حضور و عزم جزم شما هستيم.

يا مهدی [گل]
نقل قول کردن
0 #1679 bidar 1391-09-12 20:01
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼



yaghzan.ir

- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...

☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
0 #1678 مهسا 1391-09-08 00:13
سازمان ملل!! باید گفت سازمان گرگهای خون آشام www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
+1 #1677 مائده 1391-07-15 22:11
کلیپ جالب از استاد رائفی پور درباره تحولات نرخ دلار
در وبلاگ زیر
www.entezar59.blogfa.com
نقل قول کردن
-6 #1676 anahita 1391-07-15 02:01
به نقل از خادم الرضا:

salam
khoshhalm ke eradaton ra elam nemodid...
harf shoma matin ..va mitalabe ke marage vared in mozoe beshavand va ella nazro nyaz mardom paberehne hast ke tabdil tala va noghre mishavad ...
agar kesi mohabat hosein dashtebashe bedone ke khoda khyli dostesh dare....

mamnoon aziz
hamin nazro niyazhaye mardome bichare mishe milioon miliooon pool ke mire too jibe tabasi va mahboobehaye aghazadehashoon
heyf
نقل قول کردن
+9 #1675 YaAli 1391-07-14 17:18
نقل قول کردن
+7 #1674 علی جعفری 1391-07-14 15:44
به نقل از خادم الرضا:

آقاي جعفري سلام
چرا حرف منطقي از زبان ديگران براتون سخت !!!
مگر ايشان چه گفتند حرف دل اهل بيت س را زدند ...
اگر اين طلا و نقره براي اهل بيت س كه ما در روش انها چيزي نديديم و مطمئنن آنها در صورت بودن فقير در جامعه راضي نيستند كه از اين جنس فلزات استفاده شود ... و اگر زائرين براي دل خودشان اين كار را ترجيح مي دهند آن حرف ديگري است ولي يقيناٌ شيعه واقعي تبعيت در امر آنها سر لوحه كارش مي باشد ...
شما ظاهراٌ ترجيح مي دهيد جلدو كلام قرآن كريم را در خانه تان از طلا كنيد ولي فقير و مستحق همسايه تان از گرسنگي شب بر بالين بگذارد !!!!!!
شما يك مرجع پيدا كن كه سفارش به اين موضوع نمايد و مطالبي كه گذاشتيد قابل استناد شرعي نيست ...
والعاقبه للمتقين @};-

سلام

حرف دل ائمه؟!

شما یک مرجع معرفی کنید که سفارش از سوی ائمه شده باشد که اینکار انجام نشود!

وقتی قبول نداری برای چی عکسی ار حرم سیدالشهداء (ع) را اینجا میندازی و های های اشک؟

اگر ائمه از اینکار شیعیان ناراضی بودند قطعاً طی قرون متمادی و از طرق ممکن ، ناخرسندی خود را از اینکار اعلام می کردند.

باز هم جهت اطلاع دوستان سوال و پاسخ در این خصوص مطرح کنم:

سلام علیکم
هدف از طلا کاری گنبد ائمه و توجیه آن چیست؟


بهتر نیست پولی که صرف این کار میشود با توجه به این همه مسکین و مستمند بین آنان تقسیم شود؟ ثواب انفاق از این کار بهتر نیست و اگر خود ائمه بودند آیا اجازه میدادند این پول صرف این کار غیر ضروری شود؟

پاسخ: www.pasokhgoo.ir/node/70135
نقل قول کردن
+9 #1673 رایحه ظهور 1391-07-14 15:40
سلام بر همه ی عزیزان

پست جدید با عنوان :

ارباب نازنینم شرمنده تو هستم/عالمی در قدومت قیام کرده اند ای بهار انسانها
u313.ir/.../

نقل قول کردن
-11 #1672 خادم الرضا 1391-07-14 15:38
به نقل از ..:

سلام
دستور رسیده که کم کم وارد فاز اشتباه کردن حضرت اقا در حمایت از رئیس جمهور قانونی و مردمی بشید؟؟؟؟!!!!!
شما چقدر زود قضایا رو لو میدید! >:)
...
zz:

گزيده اي از سخنان حضرت آقا در رحلت امام در سال 91 :
اگر دچار غرور شويم، دچار عُجب و خودشگفتى شويم، به زمين خواهيم خورد؛ اگر ما مسئولان كشور - بخصوص اين ديگر مربوط به ما مسئولان است - دچار خودمحورى شويم، دچار تكبر شويم، دچار خودشگفتى شويم، تودهنى خواهيم خورد. دنيا اينجور است، سنت الهى اين است.
گزيده اي از سخنان حضرت آقا در رحلت امام در سال 90 و دقيقاٌ 2 ماه بعد جريان ابقاء مصلحي و خانه نشيني دكتر:
امام ماها را توصيه ميكردند به اين كه مغرور نشويم، خودمان را بالاتر از مردم ندانيم، خودمان را بالاتر از انتقاد ندانيم، بى‌عيب ندانيم. همه‌ى مسئولين طراز اول كشور اين را از امام شنيده بودند كه بايستى آماده باشيم؛ اگر چنانچه از ما عيب گرفتند، نگوئيم ما بالاتر از اينيم كه عيب داشته باشيم، بالاتر از اينيم كه به ما انتقادى وارد باشد. خود امام هم همين جور بود. ايشان، هم در نوشته‌هاى خود - بخصوص در اواخر عمر شريفش - هم در اظهارات خود، بارها گفت من در فلان قضيه اشتباه كردم. اقرار كرد به اين كه در فلان قضيه خطا كرده است؛ اين خيلى عظمت لازم دارد. روح يك انسانى بايد بزرگ باشد كه بتواند يك چنين حركتى را انجام دهد؛ خودش را منسوب كند به اشتباه و خطا. اين معنويت امام بود، اين اخلاق امام بود؛ اين يكى از ابعاد مهم درس امام به ماست.
--------------------------------------------
در ان مقطع تاريخي و دقيقاٌ يكي دو ماه از جريان مصلحي نگذشته حضرت آقا مخاطب اين حرفهايشان چه كسي مي توانست باشد ...
شايد در آن مقطع خيلي ها به دكتر نظر داشتند كه اگر اشتباهي كردي بيا و بگو ولي به نظر مي ايد اين يك اولتيماتم به دولت بود كه در صورت ادامه بعضي از موضوعات حمايت خود را از دولت نه تنها بر خواهم داشت بلكه حرف خود را پس خواهم گرفت ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+6 #1671 مهدی 1391-07-14 15:37
همه چیز درباره رابین هود به روایت جان کوچولو

نوشته شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۱ توسط جان کوچولو (حامد سابق)


۱- باید از آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی متشکر باشیم که رئیس جمهوری احمدی نژاد را به «رابین هود» تشبیه کردند. ایشان، قصد ذم رئیس جمهوری را داشتند ولی بنده و احتمالا بسیاری از طرفداران رئیس جمهوری، از این لقب دهی راضی هستیم و آن را مدح رئیس جمهوری و برملا کننده نکته ای مهم می دانیم؛ چه اینکه رابین هود، در ادبیات داستانی و سینمایی، قهرمانی محبوب و مثبت است که از زورمندان می گیرد و به محرومان می دهد.
رئیس محترم مجلس، با این سخنانش، بار دیگر مهر تاییدی زد بر ادعای کارشناسانی که معتقدند دعوای اصلی احمدی نژاد و مخالفانش، من حیث المجموع، دعوای بین توسعه و پیشرفتِ «عدالت محور» با توسعه و پیشرفت «رشد محور» است. آن هم در دهه ای که توسط رهبر انقلاب، دهه «پیشرفت و عدالت» خوانده شده است. به همین خاطر است که در این سو، به آمارهایی همچون ضریب جینی توجه می شود و در آن سو مدام آمار رشد اقتصادی، بر سر دولت کوبیده می شود. به قول دوستی جا دارد از آقای لاریجانی سئوال شود اگر سیاست احمدی نژاد، رابین هودی است، از نظر ایشان چه جریاناتی می توانند به «داروغه ناتینگهام»، «پرنس جان»، «هیس» و امثالهم تشبیه شوند؟

...

armanha.com/

zz:
نقل قول کردن
+8 #1670 عباس محمدی 1391-07-14 15:24
به نقل از خادم الرضا:

و اگر زائرين براي دل خودشان اين كار را ترجيح مي دهند آن حرف ديگري است ولي يقيناٌ شيعه واقعي تبعيت در امر آنها سر لوحه كارش مي باشد ...
شما ظاهراٌ ترجيح مي دهيد جلدو كلام قرآن كريم را در خانه تان از طلا كنيد ولي فقير و مستحق همسايه تان از گرسنگي شب بر بالين بگذارد !!!!!!@};-



یه نگاهی هم به بودجه های سرسام اور مجمع تشخیص و کاخ محل کار حضرات بندازید و بعد از مردم و بیت المال و نظر اسلام و... دم بزنید .








19 بازدید پنجشنبه, خرداد ۱۸م, ۱۳۹۱ | نویسنده اعتدال پرس/

کولاک بودجه ای مجلس: ۳۰ میلیارد سهم مجمع تشخیص مصلحت، ۵۰۰ میلیارد نصیب شورای نگهبان و ۲۰۰ میلیارد هم خودمان!

در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قانون بودجه ۹۱ در حالی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی تصویب و برای ابلاغ به دولت ‌ارجاع شد که میزان بودجه اختصاص یافته برای برخی مراکز و ارگانها حیرت آور به نظر می رسد.

مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بر طبق قانون بودجه سال ۹۱ کل کشور با بودجه ای بالغ بر ۳۳۴هزار و ۱۳۲ میلیون ریال از جمله مراکزی است که بودجه ای سنگین و خیره کننده را به خود اختصاص داده،‌علی الخصوص اگر تعداد بالای پرسنل و اعضای آن را در نظر بگیرم،‌ احتمالا در حق آنها اجحاف هم شده است!

بودجه تخصیص یافته برای “مجلس شورای اسلامی” که به تصویب نمایندگان رسیده هزار و ۸۹۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال است که با توجه به کوچک بودن حجم ادارات و تعداد کارمندان قوه مقننه، رقم بسیار بالایی محسوب می شود و معلوم نیست چرا این رقم سنگین برای بودجه یکساله مجلس تخصیص یافته است. این در حالی است که مجلس بودجه ای معادل ۴۵۰۰ میلیون ریال و در قالب بودجه عمرانی! برای هر نماینده تصویب کرد که البته این اقدام نمایندگان بازتاب های قابل توجهی در میان مردم داشت.
نقل قول کردن
+5 #1669 عاشق ظهور 1391-07-14 15:23
غم مخور آخر این دوره غم می آید
صبح و پایان شب ظلم و ستم می آید

مهلت زندگی ما همه در سایه دوست
دور بخشندگی و فضل و کرم می آید

از سوی حضرت حق میرسد آن دوره ناب
با قدومش به جهان لطف و نعم می آید

انتظار همگان عاقبت آید به کنار
آخر آن منجی موعود امم می آید

پرده از روی خوش یوسف ما بردارند
که به پایان دگر این درد و الم می آید

بوی پیراهن او میرسدم از همه جا
آن نکو طلعت و فرخنده قدم می آید

بشنوی خود سخن روح فزا از لب دوست
آن مسیحا نفس آن معجزه دم می آید

چونکه نزدیک شده وعده دیدار رخش
نوبت بوسه بر آن صحن و حرم می آید

دل میندیش ز بیداد شب فصل خزان
نوبهار خوش دوران ز عدم می آید

مکن اندیشه ز هجران و شب غیبت او
دل مخور غصه دم وصل تو هم می آید
نقل قول کردن
-5 #1668 محمد حسین 1391-07-14 15:13
به نقل از سرباز:

رهبری از آقای احمدی نژاد دفاع نکردند!!!!!!!!!؟
خدا خیرتون بده با این حافظه قویتون یادآور میشم:
برید سخنرانی رهبر در مشهد را یه بار دیگه ببینید
برید دفاعیات رهبر از دولت و عملکردش و به خصوص شخص ریاست جمهوری در جمع مردم فارس و دیگر سخنرانیهای اون موقع ببینید
مگه رهبر بیکارن دم به دقیقه بیان برای شما سخنرانی کنن و بگن دکتر خوبه خب بعدش حسادت اوج می گیره که الان توی کامنتای شما مشخصه
.
الهم عجل لولیک الفرج @};-

برادر جواب شما رو دارم اما به تبعیت از فرمایشات رهبری و به قول دکتر:سکوت الهام بخش وحدت میکنیم.

ما تعدادمون خیلی زیاد نیست که اختلاف سلیقه ها را به رخ هم بکشیم و باعث جدایی بینمون بشه.

پس ادامه ندیم.

شرمنده اگر جو سایت رو مقداری بهم ریختم
نقل قول کردن
+12 #1667 YaAli 1391-07-14 15:11
تو اوج درگیری با دشمن در ارتفاعات قلاویزان ، جایی که تا سه مرحله عراقیها رو عقب زده بودیم ، در اوج گرما، با انفجار خمپاره ها و شلیک گلوله ها ، دوربین به دست راه افتادم تا روحیه بخش دل پاک بچه ها باشم. به سنگری رسیدم بدون سقف در حالیکه بچه ها به شدت مشغول نبرد بودند. در این میان یکی از این دسته های گل منو دید و گفت
- برادر! یک عکس از من می گیری؟


- عزیزم ، روراست زیاد فیلم برام باقی نمونده ، ناراحت نشیا ، عکس یادگاری نمی گیرم
- خوب اگر من بهت بگم تا چند لحظه دیگه تو این دنیا نیستم ، ازم عکس می گیری؟
- برادرم ، این حرفها چیه ، من مخلصتم . (نمی تونستم تو چشماش نگاه کنم ، یه حس مبهم ولی زیبا تو چشماش موج می زد.)، بشین فدات بشم تا یه عکس خوشگل ازت بگیرم. ولی یه شرط داره؟
- چه شرطی قربونت برم
- !این که اسم منو حفظ کنی
- تو از من عکس بگیر من هم اسم خودتو و هم اسامی فامیلاتو برات حفظ می کنم
- "سید مسعود شجاعی طباطیایی"
- بابا این که یه تریلی اسم شد ، می تونم همون آقا سیدشو حفظ کنم!(با خند)ه
- باشه عزیزم، تا ما رو اینجا نکشی ول نمی کنی . بشین اونجا ...
- حجله ای باشه ها آقا سید ، صبر کن این عطر تی رزم رو بزنم ، مدالمو (مدال غنیمتی از عراقی ها بود) به سینه بزنم
حالا بچه هایی که پشت خاکریز مشغول تیر اندازی ونبرد بودند ، نگاهشون متوجه ما شده بود و از بستن چفیه او به سرش ، عطر زدن و مدال آویزون کردنش می خندیدند
- کلیک...
- دست گلت درد نکنه ، زیاد از اینجا دور نشی ها ، کارت دارم...
هنوز چند قدم دور نشده بودم که صدای الله اکبر بچه ها بلند شد ، این به این معنا بود که اتفاقی افتاده...
برگشتم دیدم خمپاره درست خورده بغل دستش...
دوربینمو بالا گرفتم ، در حالیکه چشممام از اشک پر شده بود ، عکسی از شهادتش گرفتم.


راستی شما می دونید این خود آگاهی از لحظه شهادت از کجا سرچشمه گرفته بود؟
نقل قول کردن
-13 #1666 خادم الرضا 1391-07-14 14:53
به نقل از علی جعفری:
چرا گنبد و حرم ائمه(ع) از طلا ساخته مي شود؟ آيا اين اسراف و سبب بدبيني نيست؟

به این پرسش از دیگاههای مختلف می توان پاسخ داد:

1- از نظر عقل
2- از لحاظ ديني و مذهبي
3- از لحاظ فقهي
4- از لحاظ فرهنگي
5- از لحاظ علمي

کل مطلب:

shamsa-co.org/ziyarat/faq/348-gonba-haram

بررسی دلایل ساخت ضریح طلا برای امام زاده ها توسط ایرانیان

کل مطلب:

harameyar.ir/?part=menu&inc=menu&id=1226

خادم الرضا برات متاسفم !

از کی تا حالا مراجع مخالف شعار الله و تکریم و بزرگداشت ائمه هدی (ع) بوده اند که حالا باید در این امر ورود کنند؟!

نکنه منظورت علمای وهابیون هستش؟!

خسته نباشی با توضیح کافی و وافی به دوست و همفکرت ! L-)

آقاي جعفري سلام
چرا حرف منطقي از زبان ديگران براتون سخت !!!
مگر ايشان چه گفتند حرف دل اهل بيت س را زدند ...
اگر اين طلا و نقره براي اهل بيت س كه ما در روش انها چيزي نديديم و مطمئنن آنها در صورت بودن فقير در جامعه راضي نيستند كه از اين جنس فلزات استفاده شود ... و اگر زائرين براي دل خودشان اين كار را ترجيح مي دهند آن حرف ديگري است ولي يقيناٌ شيعه واقعي تبعيت در امر آنها سر لوحه كارش مي باشد ...
شما ظاهراٌ ترجيح مي دهيد جلدو كلام قرآن كريم را در خانه تان از طلا كنيد ولي فقير و مستحق همسايه تان از گرسنگي شب بر بالين بگذارد !!!!!!
شما يك مرجع پيدا كن كه سفارش به اين موضوع نمايد و مطالبي كه گذاشتيد قابل استناد شرعي نيست ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+4 #1665 علی جعفری 1391-07-14 14:46
مرز سوریه و ترکیه به روایت رویترز





... www.mashreghnews.ir/.../تصاویرمرز-سوریه-و-ترکیه-به-روایت-رویترز
نقل قول کردن
+10 #1664 YaAli 1391-07-14 14:44


خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا
آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند،
آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند،
آنان که به من بی اعتنایی کردند به من صبر و تحمل آموختند و
آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا و دوستی آموختند
پس خدایا به همه ی اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند خیر و نیکی عطا فرما.
"شهید دکتر مصطفی چمران"
نقل قول کردن
+6 #1663 علی جعفری 1391-07-14 14:44 نقل قول کردن
+8 #1662 یوسف -تاریخ و آینده- 1391-07-14 14:38
.



از فیلم ها تا پیش گوها، همه و همه وانمود میکنند که سال ۲۰۱۲ پایان دنیاست ! ...

آری به امید خدا سال پایان است ، اما نه سال پایان دنیا ، سال پایان گروهی است که با خدا سر جنگ دارند! ...

به فضل الهی سال پایان اسراییل است ...


نقل قول کردن
+7 #1661 علی جعفری 1391-07-14 14:36
تصاويري نادر از ملک عبدالله !

النخيل تصاويري نادر از پادشاه عربستان را منتشر کرد.











www.mashreghnews.ir/fa/news/160208/تصاويري-نادر-از-ملک-عبدالله
نقل قول کردن
+8 #1660 YaAli 1391-07-14 14:35

خدايا بــالاتــر از بـهـشـت هــم داري ؟!
بــراي زيــر پــاي اين پدر مـيـخــواهــم




گفت: که چی؟ هی جانباز جانباز شهید شهید! میخواستن نرن! کسی مجبورشون نکرده بود که!

گفتم:چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد!

گفت:کی؟!!

گفتم:همون که تو نداریش!

گفت:من ندارم؟! چی رو؟!

گفتم: غیــــــرت!!
--------------------------------------
به نقل از سید بیسیمچی

نقل قول کردن
+4 #1659 علی جعفری 1391-07-14 14:23
سرلشکر فیروزآبادی:

جنگ میان ترکیه و سوریه به مصلحت اسلام و مسلمین نیست


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جنگ بین ترکیه و سوریه به مصلحت اسلام و مسلمین نیست، گفت:

فرصت گفت و گو همیشه هست اما آتش جنگ، فرصت‌ها را می‌سوزاند.

... farsnews.com/newstext.php?nn=13910714000284
نقل قول کردن
0 #1658 علی جعفری 1391-07-14 14:19
به نقل از mm:

جوابی نداشت؟ من منتظرم

سلام :)

نقل قول کردن
+4 #1657 مائده 1391-07-14 14:09
مطلبی جالب و واقعی که در حرم امام رضا اتفاق افتاده است

www.entezar59.blogfa.com
نقل قول کردن
-6 #1656 صبح قريب 1391-07-14 13:43
به نقل از سعاح:

میبخشید اینجا شما دارید دچار افراط میشوید۔ این مسئله مثل قمه زنی نیست۔ وقتی در مورد عزاداری عاشوره چنین کامنتها رو دیدم بیاد یک خاطره افتادم۔ یکی از یاران خاص و فرستاده حضرت امام راحل در پاکستان، آقای شریعت رحمت الله علیه رو برای مراسم تدفین همسر مقام عالی کشور دعوت میکنند۔
وقتی ایشان حکم میدهند جنازه رو در قبر آنطور تنظیم کنند که رخسار آن خانم باید به خاک مس شود، پسرش یکبار عصنابی میشود و داد میکشد که من نمی گذارم اینطور بشه۔ این مادر من و همسر یک مقام عالی رتبه هست۔ آقای شریعت مقتدرانه پاسخ میدهند که من با تمام وجود این حکم اسلامی رو اجرا خواهم نمود و بنظرم چنین حکمی برای زمین زدن متکبران مثل شما داده شده هست۔

ما از خاک آفریده شده ایم و عاشقان ابوترابیم۔

من بیاد حبیب ابن مظاهر هم افتادم که وقتی یک کودک بیش نبودند بدنبال امام حسین علیه السلام که تقریبا هم سن شان بودند راه میفتادند و خاک زیر پای ایشان رو بر سر خود میپاشیدند۔

من خاک پای همچین خواهران و مادران هستم که بیاد جسد اطهر امام حسین علیه السلام در کربلا خودشان رو خاک آلود میکنند ولو به مذاق دیگران خوش نیاید۔

داري گودرز را به شقايق ربط مي دي ،حاجي
نقل قول کردن
+18 #1655 یا زهرا 1391-07-14 13:13


سلام

آقا مرتضی!

گرچه نه پلاک و نه جسد مي بينيم

بعد از تو هنوز مستند مي بينيم

ديگر خبر از "روايت فتح" ات نيست

هر هفته دوشنبه ها "نود" مي بينيم
شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
+2 #1654 mm 1391-07-14 13:09
به نقل از علی جعفری:
چرا گنبد و حرم ائمه(ع) از طلا ساخته مي شود؟ آيا اين اسراف و سبب بدبيني نيست؟

به این پرسش از دیگاههای مختلف می توان پاسخ داد:

1- از نظر عقل
2- از لحاظ ديني و مذهبي
3- از لحاظ فقهي
4- از لحاظ فرهنگي
5- از لحاظ علمي

کل مطلب:

shamsa-co.org/ziyarat/faq/348-gonba-haram

بررسی دلایل ساخت ضریح طلا برای امام زاده ها توسط ایرانیان

کل مطلب:

harameyar.ir/?part=menu&inc=menu&id=1226

خادم الرضا برات متاسفم !

از کی تا حالا مراجع مخالف شعار الله و تکریم و بزرگداشت ائمه هدی (ع) بوده اند که حالا باید در این امر ورود کنند؟!

نکنه منظورت علمای وهابیون هستش؟!

خسته نباشی با توضیح کافی و وافی به دوست و همفکرت ! L-)

جوابی نداشت؟ من منتظرم
نقل قول کردن
+17 #1653 .. 1391-07-14 12:41
به نقل از خادم الرضا:

.....
البته حضرت آقا در 14خرداد ماه در سالگرد امام ره فرمودند که حتی امام ره هم اشتباه می کرد و اون را علناٌ در چندین باراعلام نمودند ( البته این نشان از خضوع و اخلاص بالاست نه مثل انسانهای مغرور اشتباهات را به گردن نگرفته هیچ بلکه به گردن این وآن می اندازند ) و این نکته در زمان جریان مصلحی هشداری به دولت بود که در صورت تکرار اشتباهات من نیز روش امام ره را در پیش خواهم گرفت...
والعاقبه للمتقین @};-

سلام
دستور رسیده که کم کم وارد فاز اشتباه کردن حضرت اقا در حمایت از رئیس جمهور قانونی و مردمی بشید؟؟؟؟!!!!!
شما چقدر زود قضایا رو لو میدید! >:)
البته ما منتظر چنین روزهایی بودیم و مرتب هم گفته شد که هدف اصلی از تخریب دکتر احمدی نژاد و تیمش چی هست!! اما کور خوندند کسانی که فکر می کنند میتونن حضرت اقا سیبل خودشون کنند! مردم نه دی هنوز زنده اند و نفس می کشند و هر نفسشان با عشق به حضرت اقا گره خورده!
zz:
نقل قول کردن
+10 #1652 علی جعفری 1391-07-14 12:38
چرا گنبد و حرم ائمه(ع) از طلا ساخته مي شود؟ آيا اين اسراف و سبب بدبيني نيست؟

به این پرسش از دیگاههای مختلف می توان پاسخ داد:

1- از نظر عقل
2- از لحاظ ديني و مذهبي
3- از لحاظ فقهي
4- از لحاظ فرهنگي
5- از لحاظ علمي

کل مطلب:

shamsa-co.org/ziyarat/faq/348-gonba-haram

بررسی دلایل ساخت ضریح طلا برای امام زاده ها توسط ایرانیان

کل مطلب:

harameyar.ir/?part=menu&inc=menu&id=1226

خادم الرضا برات متاسفم !

از کی تا حالا مراجع مخالف شعار الله و تکریم و بزرگداشت ائمه هدی (ع) بوده اند که حالا باید در این امر ورود کنند؟!

نکنه منظورت علمای وهابیون هستش؟!

خسته نباشی با توضیح کافی و وافی به دوست و همفکرت ! L-)
نقل قول کردن
+9 #1651 علی جعفری 1391-07-14 12:25
-:as

خدا را شکر با طرح شبهاتی که بعضیا عنوان می کنند اطلاعات مبشران و منتظران در زمینه های مختلف بیشتر می شود.

هر چند این طرح شبهات بعضاً با اغراض سیاسی ، مذهبی و...می باشد ولی برای ما که عاشق امامان معصوم (ع) و آخرین واسطه فیض الهی ، مهدی مظلوم و غریب (عج)هستیم،مایه بسی آگاهی می باشد و از راه بدر نمی شویم!

کامنت بعدی...
نقل قول کردن
+13 #1650 YaAli 1391-07-14 12:22
نقل قول کردن
-13 #1649 خادم الرضا 1391-07-14 12:10
به نقل از anahita:

salam ye soal
man fadaye Emam Hossein misham, man asheghe ishoon hastam
vali che lozoomi dare sadha kg tala va noghreh sarfe zarihe ishoon beshe??
be nazare shoma ba in hameh faghir ishoon razi hastan??

salam
khoshhalm ke eradaton ra elam nemodid...
harf shoma matin ..va mitalabe ke marage vared in mozoe beshavand va ella nazro nyaz mardom paberehne hast ke tabdil tala va noghre mishavad ...
agar kesi mohabat hosein dashtebashe bedone ke khoda khyli dostesh dare....
نقل قول کردن
+11 #1648 متاسف 1391-07-14 12:06
کم کم بعداز ظهر دلگیر جمعه فرا می رسد و روح منتظرین فشار حزن آوری را احساس می کند پس دستهامان را بسوی آسمان دراز می کنیم و استغاثه می کنیمگ
یا رب از هم بافتی چون تار ما و پود ما را
مقصد ما را تو میدانی بده مقصود ما را
کی شود ظاهر نمایی مهدی موعود ما را
جسم عالم جان ندارد روح ما ریحان ندارد
درد ما درمان ندارد هجر ما پایان ندارد
‏ ‏ تکیه کی خواهد شفق مولا بر ایوان نجف زد؟
نقل قول کردن
+10 #1647 مخمور جام عشق... 1391-07-14 11:52

دادگاهی در ایالات متحده، ایران ، حزب الله لبنان ، القاعده و طالبان را محکوم به پرداخت خسارت به بازماندگان 11 سپتامبر کرد!


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه کرونه چاپ اتریش، در اقدامی عجیب دادگاهی در شهر نیویورک آمریکا ایران ، حزب الله لبنان ، القاعده و طالبان را محکوم به پرداخت غرامت به بازماندگان حملات تروریستی 11 سپتامبر کرد.
sarihnews.com/international/2095--11-

خانه ملت یا خانه ضد منتخب ملت!


ایران: هنوز کنفرانس خبری روز سه‌شنبه رئیس جمهور با رسانه‌های داخلی و خارجی و افشاگری‌های دکتر احمدی‌نژاد درباره پشت پرده نوسانات بازار ارز به پایان نرسیده بود که بسیاری از رسانه‌های مخالف دولت در مصاحبه با شخصیت‌های مختلف سیاسی، ضمن تطهیر چهره خود، حملات هدفداری را علیه دکتر احمدی‌نژاد و دولت آغاز کردند.
sarihnews.com/siyasi/2096-1391-07-13-21-25-37

همصدایی تمام عیار داخلی و خارجی / کلینتون: دولت ایران، مسئول کاهش شدید ارزش ریال طی روزهای اخیر!

«هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت در صورتی که ایران برای همکاری با قدرت‌های بزرگ در پاسخ دادن به سوالاتی درباره برنامه هسته‌ای‌اش ابراز تمایل کند، احتمال برداشته شدن سریع تحریم‌ها علیه تهران وجود دارد. :))


sarihnews.com/international/2091-1391-07-12-20-58-56
نقل قول کردن
+9 #1646 مخمور جام عشق... 1391-07-14 11:41
به نقل از anahita:

salam ye soal
man fadaye Emam Hossein misham, man asheghe ishoon hastam
vali che lozoomi dare sadha kg tala va noghreh sarfe zarihe ishoon beshe??
be nazare shoma ba in hameh faghir ishoon razi hastan??

لزومشو من و شما تعیین نمیکنیم
مردم تعیین میکنند
همون فقرا که دم از حمایتشون میزنبد با تمام عشق و از همه وجود خودشون اندک طلاهایی که داشتند رو در اختیار اینکار قرار دادند
نقل قول کردن
+6 #1645 نسیم انتظار 1391-07-14 11:35
مقاله ويژه:

حمله نظامي غرب به مسلمانان،آغازي بر جنگ هاي منتهي به ظهور


بسياري از روايات نقل شده از معصومين (ع)بيانگر آن است که پس از مشاهده ي درگيري و اختلاف در سوريه بايستي خود را براي هجوم غرب و روم بر عليه مسلمانان و کشور هاي عربي و اسلامي آماده کنيم. حال سوال اين است که آيا حوادث اخير از جمله اهانت به رسول گرامي اسلام(ص) و به دنبال آن کشته شدن سفير آمريکا و تسخير سفارتخانه هاي آن در بسياري از کشور ها توسط مسلمانان ميتواند بهانه اي براي روي دادن قريب الوقوع اين احاديث باشد؟
www.nasimeentezar.ir/index.php/maghalat/maghalat-zm/244-m-hamle-gharb
zz:
nasimeentezar.ir
نقل قول کردن
-13 #1644 anahita 1391-07-14 11:34
به نقل از خادم الرضا:
السلام عليك يا ابا عبدالله الحسين.... :((


امام صادق (ع) فرمود: «به درستى كه خداى تبارك و تعالى، قبل از اهل عرفات ، براى زائران قبر حسين (ع) تجلى مى نمايد، حوايج آنان را بر آورده مى‏كند ، گناهانشان را آمرزيده و درخواستهايشان را به اجابت مقرون مى‏سازد ، و سپس متوجه اهل عرفات شده و در مورد آنان نيز اينگونه عمل مى‏كند». :((

سلام بر سر بريده ‏ي او :((
سلام بر سينه‏ ي شکسته ‏اش :((
سلام بر بدن پاره پاره اش :((
سلام بر محاسن خون آلودش، :((
سلام بر بدن برهنه‏ اش :((
سلام بر سر بر نيزه‏ اش :((
سلام بر خون او :((
سلام بر مولاي ما مهدي فاطمه كه امشب به زيارت جدش سيدالشهداء مي رود ... مولاي ما دعا كن براي ما... -:as
والعاقبه للمتقين @};-

salam ye soal
man fadaye Emam Hossein misham, man asheghe ishoon hastam
vali che lozoomi dare sadha kg tala va noghreh sarfe zarihe ishoon beshe??
be nazare shoma ba in hameh faghir ishoon razi hastan??
نقل قول کردن
+5 #1643 مخمور جام عشق... 1391-07-14 11:32
بصيرت شرط كافى براى موفقيت نيست، شرط لازم است

يك نكته‌اى در اينجا وجود دارد: گاهى بصيرت هم وجود دارد، اما در عين حال خطا و اشتباه ادامه پيدا ميكند؛ كه گفتيم بصيرت شرط كافى براى موفقيت نيست، شرط لازم است. در اينجا عواملى وجود دارد:
يكى‌اش مسئله‌ى نبود عزم و اراده است. بعضى‌ها حقايقى را ميدانند، اما براى اقدام تصميم نميگيرند؛ براى اظهار تصميم نميگيرند؛ براى ايستادن در موضع حق و دفاع از حق تصميم نميگيرند. البته اين تصميم نگرفتن هم عللى دارد:
گاهى عافيت‌طلبى است،
گاهى تنزه‌طلبى است،
گاهى هواى نفس است،
گاهى شهوات است،
گاهى ملاحظه‌ى منافع شخصى خود است،
گاهى لجاجت است. يك حرفى را زده است، ميخواهد پاى اين حرف بايستد، به خاطر اينكه ننگش ميكند از حرف خودش برگردد؛ كه فرمود: «لعن اللَّه اللّجاج»؛ لعنت خدا بر لجاجت.....

آقای ما راه موفقیت را در این میبینند
بصیرت+داشتن عزم و اراده
بصیرت+ یاد پروردگار
بصیرت+ شناخت وظیف
بصیرت+ یاد مرگ
بصیرت+ یاد قیامت


farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10840
نقل قول کردن
+5 #1642 نسیم انتظار 1391-07-14 11:30
دانلود راهنماي جامع حرم مطهر رضوي (ويژه موبايل،جاوا)
www.nasimeentezar.ir/index.php/download/m/251-razavi-d748
صرفا جهت فرج يار
www.nasimeentezar.ir/index.php/zohur/emamzaman/250-faraj15
خبر عذر خواهي سوريه از ترکيه تکذيب شد
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/khavarmianeh/249-surieh548
عکسي که نمي خواستم بگيرم!(خاطه اي بسيار شنيدني)
www.nasimeentezar.ir/index.php/isalam/shohada/248-khatereh874
طرح اوباما براي کنترل انسان‌ها با تراشه‌هاي زير پوستي
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/jahan/247-tarasheh48
رو نمايي از ساخت ضريح جديد حضرت امام حسين عليه السلام در قم+تصاوير
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/sayer/246-zarih-emamhoseyn47
هيلاري کلينتون:احتمال لغو سريع تحريم ها عليه ايران وجود دارد
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/jahan/245-tahrim545

امام خامنه اي در کنار پدر(تصوير)
www.nasimeentezar.ir/index.php/picture/aks-m/243-emam-khamene488i
ماجراي حمله ترکيه به سوريه مشکوک است!
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/khavarmianeh/242-surieh875
هنري کسينجر : اسرائيل تا ده سال ديگر نابود است
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/jahan/241-esrail487
منازل معاد : عالم قبر و راهکار رهايي از فشار قبر
www.nasimeentezar.ir/index.php/isalam/eslamshenasi/240-feshare-ghabr5
مهدي کلهر : دلار مثل کاغذ خواهد شد
www.nasimeentezar.ir/index.php/akhbar/khavarmianeh/239-doolar784
•فراماسونري در بازي • FIFA 13 •
www.nasimeentezar.ir/index.php/softwar/bazi/238-feramasoneri323
5عمل مستحب با اثر گذاري زياد
www.nasimeentezar.ir/index.php/isalam/eslamshenasi/237-mostahabat568
نقل قول کردن
+12 #1641 YaAli 1391-07-14 11:23




از دســت عزیزان چه بگــویم گلــه ای نیســت گرهم گله ای هسـت،دگر حوصلــه ای نیست
سرگــرم بــه خــود زخــم زدن در همـــه عمرم هرلحظه جز این دست مرا مشغلـه ای نیست
عمریســـت کـــه از خانــــه خرابان جهـــانــــم بر سقف فرو ریختـــه ام چلچلـــه ای نیســــت
در حســــــرت دیــــــدار تـــــو آواره ترینــــــــم هرچنـــد کــه تـــا منـــزل تو فاصلـه ای نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1680)