رایحه ظهور

این فتنه بزرگ،حماسه جهانی 9 دی را میطلبد/چکیده سخنرانی بسیار مهم نصرالله/رسول الله(ص) ما را میخواند

جهان اسلام این روزها داغدار است ، ملتهای مسلمان را غمی بزرگ فرا گرفته است ، هتک حرمت وقیحانه دردانه هستی کم مصیبتی نیست ، توده های مردمی می خروشند و فریاد می زنند و دشمنان از این خشم مقدس در وحشت و درماندگی بسر می برند ، واکنش فوق العاده سران جبهه حق که در پیام امام خامنه ای و تفسیر آن در سخنرانی بسیار مهم سیدحسن نصرالله تجلی کرد و فوران آتشفشان خشم جوانان غیور که روز بروز گسترده تر می شود ، مسئولیت تاریخی ملتهای مسلمان را یادآور می شود ، جهان در پیچ تاریخی بزرگی قرار دارد تحولات عظیمی در راه است ، فصل تازه ای در تاریخ بشریت که با لبیک یا رسول الله(ص) آغاز خواهد شد.

 

» ابتدای نظرات (605)

السلام علیک یا رسول الله(ص)

آیا ایران اسلامی در دفاع از پیامبر اعظم(ص) حماسه ای باشکوه تر از 9 دی را رقم خواهد زد؟

آیا حماسه  9 دی 88 در شهریور 91 تکرار خواهد شد؟

آیا فریاد لبیک یا رسول الله(ص) ملتهای مسلمان می تواند جهان بشریت را از این پیچ تاریخی به سلامت عبور داده و فصل تازه جهان بشریت ، جهانی سراسر نور و عبودیت و معنویت را رقم بزند؟


این روزها جهان اسلام لحظات بسیار حساسی را می گذراند ، اهانت مشمئزکننده به قداست و معصومیت پیامبراعظم(ص) که بدین نحو و با این وقاحت تا کنون بی نظیر بوده است ، خون صدها میلیون مسلمان غیور و شرافتمند در سراسر جهان را به جوش آورده و تلاطمی طوفانی اقیانوس بی کران امت رسول الله(ص) را در برگرفته است. تقدیم بیش از ده شهید و صدها زخمی از سوی امت اسلامی نشان از عمق ارادت به ساحت قدسی رسول الله(ص) و نهایت کینه و نفرت از این اقدام جنون آمیز شیطانی حکایت دارد.

جوانان غیرتمند مسلمان در ایران و لبنان و مصر و لیبی و تونس و جای جای سرزمینهای اسلامی این بار در نظر دارند آنچنان درسی به توهین کنندگان بدهند که دیگر کسی به هر بهانه ای جرات توهین به مقدسات اسلامی را نداشته باشد ، یک هفته جوش و خروش که روز به روز بیشتر و گسترده تر می شود ، دشمنان را به  وحشت انداخته و آنان را برای فرونشاندن این شعله های مقدس به ناچار عقب نشینی های مکارانه و فریبکارانه کشانده است.

پیام قاطع ، روشن و سریع ولی امرمسلمین(مدظله) به این حرمت شکنی بی سابقه نشان از عمق توطئه دشمنان دارد ، هرچند ایران اسلامی  در روز جمعه گذشته پاسخی کوبنده به دشمنان داد ، اما همچنان که امام خامنه ای(مدظله) بیان فرمودند ، دشمنان باید عاملان و حامیان این حرکت جنون آمیز و نفرت انگیز را به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند و راه تکرار بر این جنایات وقیحانه ببندند ، هنوز هدف اعتراضات و راهپیمایی ها یعنی برخورد با عاملان پشت پرده فیلم محقق نشده و تا رسیدن به این هدف ، اعتراضات باید با قوت و قدرت ادامه یابد.

از سوی دیگر شاهد بودیم که سیدحسن نصرالله رهبر مومن رهبری نیز چگونه عظمت مقطع کنونی و رسالت تاریخی مسلمانان جهان را یادآور شد و برنامه های مختلفی را برای مواجهه با این خطر عظیم ارائه داد ،  درخواست برگزاری نشست سازمان کنفرانس اسلامی ، برگزاری نشست اتحادیه عرب ، فشار ملتهای عرب بر حاکمانشان برای موضع گیری در این زمینه و فشار بر دشمنان ، آغاز راهپیمایی های لبنان حداقل تا یک هفته ، درخواست های مکرر از مسلمانان لبنان برای حضور عاشورایی با شعار لبیک یا رسول الله(ص) و ... همه و همه نشان از عظمت و فوق العادگی تحولات جاری دارد.

مطمئناً همانگونه که ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی در دفاع از ساحت قدسی حضرت سیدالشهداء(ع) در روز چهارشنبه 9 دی حماسه ای 88 جاودان آفرید ، اینک نیز چه زیباست که  جهان  شاهد خلق حماسه ای دیگر در چهارشنبه 29 شهریور ( یا روزی دیگر) در دفاع  از ساحت ملکوتی پیامبر گرامی اسلام باشد.

یقیناً این حرکت عظیم چند ده میلیونی در ایران اسلامی می تواند به سرعت با تاثیرگذاری بر سایر ملتهای مسلمان ، حماسه ی بی نظیر در جهان اسلام آفریده و صدها میلیون مسلمان معتقد را به صحنه مبارزه با استکبار و فتنه گران بین المللی صهیونیستی بکشاند و دشمنان  را به موضع انفعال و تسلیم و توطئه هایشان را به شکست کشانده و پرونده توهین به مقدسات اسلامی را برای همیشه ببندد و تحولات بزرگی را آغاز کند.

امید است که مسئولان مربوطه از سازمان تبلیغات اسلامی تا مسئولان رسانه های سراسری با فراهم کردن زمینه این حرکت بزرگ ، رسالت تاریخی خود در دفاع از نورانی ترین و مقدس ترین چهره میان مقدسات را به انجام برسانند و جهان شاهد تکرار 9 دی این بار در صحنه جهانی باشد.

به یقین ملت شرافتمند و حاضر در صحنه ایران آماده است تا در لبیک به رسول الله(ص) حماسه ای باشکوه تر از حماسه 9 دی را در مقابل چشم جهانیان رقم بزند.

 

چکیده سخنرانی بسیار مهم سید حسن نصرالله پیرامون هتک حرمت رسول گرامی اسلام(ص)



 

اتفاقی خطرناکتر از آتش زدن مسجدالاقصی

اهانت به پیامبر اسلام خطرناکتر از آتش زدن مسجد الاقصی است.

انتشار این فیلم موهن اتفاقی بزرگ و خطرناک است که تا کنون سابقه نداشته است

من اعتقاد دارم که آنچه که اتفاق افتاده است، خطرناک‌تر از حادثه به آتش کشیدن مسجد الاقصی در سال 1969 بود، سکوت در مورد این حجم بالا از توهین نیز یک خطر است و امتی که در مقابل توهین به پیامبرش ساکت بنشیند، این پیام را به اسرائیل خواهد داد که می تواند مسجد الاقصی را نیز آتش بزند.

ایجاد اختلاف و فتنه میان مسلمانان و مسیحیان یکی از مهم‌ترین و خطرناکترین اهداف دشمن از توهین های مکرر به مقدسات دینی است

مسئولیتی تاریخی بر دوش جهان اسلام

جهان اسلام که ارزش‌ها و مقدساتش زیر پا گذاشته و به آنها توهین شد، از دولت آمریکا می‌خواهد، پخش این فیلم را به طور کامل متوقف و کسی که به مسلمانان توهین کرده را محاکمه کند، اما دولت آمریکا نه اقدامی انجام داده و نه می‌دهد و نخواهد داد.

مسلمانان باید به هر نحو ممکن مانع وقوع چنین تعدی‌ها و اهانت‌هایی در آینده شوند و این با برگزاری برخی تظاهرات‌ها و سپس برگشتن به خانه کافی نیست. هم اکنون مسئولیت تاریخی بزرگی بر دوش جهان اسلام و همچنین تمام مسیحیان شرافتمند قرار دارد تا مانع تکرار اینگونه توهین‌ها شوند و اقدامی برای صدور قانون یا قطعنامه‌ای بین المللی شوند که در آن توهین به ادیان الهی و همچنین پیامبران به ویژه حضرت ابراهیم ، موسى، عیسى و پیامبر(ص) جرم تلقی و محکوم شود.

لزوم برگزاری نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب

این موضوع نیازمند نشست فوق‌العاده سازمان کنفرانس اسلامی است، چون آنچه هم اکنون در جهان اسلام روی می‌دهد، بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی است که در سوریه رخ می‌دهد. این اسلام شماست که به خطر افتاده و جای تعجب دارد که برخی از حکومت‌های عربی که اکنون سکوت پیشه کرده‌اند اگر به آنها اهانت می‌شد، بسیار خشمگین و عصبانی می‌شدند.

در این بین یکی از بزرگترین مسئولیت‌های ملل جهان عرب درخواست اقدام از حکومت‌هایشان است و این حداقل چیزی است که می‌توان انجام داد، آنها باید به حکومت‌هایشان یادآور شوند که آنها در قبال چنین قضایایی مسئول هستند.

پیروان رسول الله(ص) هرگز ساکت نخواهند نشست ، مسلمانان به خیابانها بیایند

همه جهان باید بداند که رسول اکرم (ص) پیروانی دارند که هرگز درقبال اهانت به ساحت مقدس ایشان ساکت نخواهند نشست.

در همه شهرها باید مسلمانان به خیابانها بیایند و همه دولت ها باید درک کنند که منافع آنها در کشورهای عربی و اسلامی با احترام آنها به مقدسات جهان عرب و اسلام مرتبط است.

آغاز تظاهرات یک هفته ای در لبنان

مسلمانان در این عصر مسئولیتی تاریخی دارند و روز دوشنبه سرآغاز تحرکات خواهد بود و فراخوان فردای ما برای تظاهرات در ساعت پنج در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت بخشی از مجموعه تحرکی است که در همه مناطق لبنان تکمیل خواهد شد.

من از مردم دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه در شهر صور، روز جمعه در شهر بعلبک، روز شنبه در بنت جبیل و یکشنبه در الهرمل و نواحی اطراف آن تظاهرات کنند.

باید درخواست مردمی به منظور جلوگیری از انتشار فیلم به طور کامل و بازخواست مسئولان آن از طریق تحرکات مردمی و تظاهرات و تجمعات اعتراض آمیز ادامه یابد

لزوم حضور عاشورایی و لبیک به هل من ناصرحسین(ع)

من خطاب به کسانی که آنها را به تظاهرات فرامی‌خوانم می گویم که ای انسان های شرافتمند شما همواره در صحنه های دفاع از کرامت و شرف حضور داشته اید و وقتی نیاز به نثار خون بوده است آن را نثار کرده اید و وقتی نیاز به اعطای پول بوده است از اعطای آن دریغ نکرده اید و شما خطرات بزرگی را تحمل کرده اید و شما هر ساله در روز دهم محرم الحرام میادین را پر می کنید و به ندای «هل من ناصر ینصرونی» لبیک می گویید.

رسول الله(ص) ما را فرا می خواند

ای انسانهای شرافتمند کسی که شما را امروز صدا می زند جد امام حسین (ع) است که به کرامت ایشان توهین شده است و ایشان عظیم‌ترین انسان اخلاقی تاریخ هستند و به ندای پیامبر و رسول اعظم خود لبیک بگویید و باید همه جهان نظاره گر شما باشد.

مشروح صحبتهای سیدحسن نصرالله


آیا فجر 56 انقلاب اسلامی با هتک حرمت دشمنان برای انقلاب جهانی اسلام در حال تکرار است؟!

اما این اهانت دیوانه وار دشمنان زبون علی رغم تمامی مصیبتها و درد و غم هایی که با خود دارد اگر به لطف خدا حضور همه جانبه ی ملتهای مسلمان را در صحنه ایجاد کند که کرده است و به لطف حق بیشتر نیز خواهد شد ، آنگاه می تواند حامل بشارتی بزرگ برای نهضت جهانی اسلام باشد.

 

تاریخ به یاد دارد وقتی خفاشان پهلوی در واپسین سال حکومت ننگین شان در دی ماه 56 بر چهره تابناک امام پنجه کشیدند چگونه این اهانت ، اقیانوس مردم خشمگین را به تلاطم آورد و به سرعت مقدمات پیروزی بزرگ را فراهم کرد ، بی شک اینک نیز ملتهای مسلمان با لبیک به ندای رسول گرامی اسلام(ص) و اوج گیری موج بیداری اسلامی و آغاز فصل تازه ای از  حرکت و انقلاب می توانند به سرعت حکومتهای مزدور و دست نشانده غرب و دشمنان گرفتار در ورطه بحران و در آستانه نابودی را مستاصل کرده و ضمن به شکست کشاندن توطئه های آنان ، مقدمات پیروزی نهایی اسلام را فراهم آورند.

پیام روشنگرانه ولی امر مسلمین(مدظله) و سخنرانی بسیار مهم سردار بزرگ اسلام و مفسر بزرگ کلام ولی امرمسلمین ، سیدحسن نصرالله به خوبی تکلیف تاریخی مسلمانان را در عصر حاضر مشخص کرد ، امیدواریم که ما ملت غیور ایران و مسئولان مربوطه  و دیگر ملتهای مسلمان نیز بتوانیم همانند مردم شرافتمند لبنان که سراسر هفته آتی را در شور دفاع از ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام(ص) به صحنه می آیند ، به تکلیف تاریخی خود عمل کرده و ضمن زدودن ننگ بزرگ هتک حرمت، در حضور ائمه اطهار(ع) و شهدا سرافراز و روسفید گردیم.

و لینصرن الله من ینصره

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

..........

پ . ن :

- دوستانی که دغدغه دفاع از  مقدسات و وجود نازنین رسول گرامی اسلام را دارند در انتشار این مطلب که  درخواست از مسئولان برای فراهم کردن مقدمات برگزاری راهپیمایی سراسری می باشد ، همت نمایند و با ارسال آن به خبرگزاریها و سایتهای مراکز و موسسات مربوطه و در میان  گذاشتن و درخواست از شخصیتهای حقیقی و حقوقی ، ان شاالله بتوانیم به فضل الهی حرکت باشکوهی چون حماسه 9 دی در کشور امام عصر(عج) در دفاع از جد مکرمشان خلق کنیم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #605 bidar 1391-09-12 20:02
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼



yaghzan.ir

- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...

☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
0 #604 مهسا 1391-09-08 00:14
درود و سلام خداوند بر دلاورمرد عرب سید حسن نصرالله
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
0 #603 seyed 1391-07-12 00:28
نگاه جالب خبری یک سایت وابسته به نهاد خاص!!!
basaeer.blogfa.com/post-37.aspx
نقل قول کردن
-2 #602 موسم جهاد است 1391-07-02 12:10
با سلام خدمت همه ي عزيزان
جنايت اخير شياطين نوعي ارزيابي مردمي در جهت تست ميزان عكس العمل مسلمانان بود همان طور كه شاهد بوديد يهود با اين كار واقعا تيشه به ريشه اسلام زد و ما همه خوابيم..بله اين عكس العمل ضعيف مسلمانان تبعات بعدي را در پي خواهد داشت و چراغ سبزي بود براي شيطان در جهت شروع پرو‍‍ژه اش ...تخريب مسجد الاقصي عزيز....به پا خيزيد موسم جهاد است
نقل قول کردن
0 #601 موسم جهاد است 1391-07-02 12:09
با سلام خدمت همه ي عزيزان
جنايت اخير شياطين نوعي ارزيابي مردمي در جهت تست ميزان عكس العمل مسلمانان بود همان طور كه شاهد بوديد يهود با اين كار واقعا تيشه به ريشه اسلام زد و ما همه خوابيم..بله اين عكس العمل ضعيف مسلمانان تبعات بعدي را در پي خواهد داشت و چراغ سبزي بود براي شيطان در جهت شروع پرو‍‍ژه اش ...تخريب مسجد الاقصي عزيز....به پا خيزيد موسم جهاد است
نقل قول کردن
+2 #600 Mosafer 1391-07-02 11:04
امروز
تجمع مقابل سفارت فرانسه ساعت 16 روز یکشنبه ........................................امروز
در اعتراض به هتاکی و گستاخی بیشرمانه نشریه فرانسوی...
دانشگاهیان و طلاب یک شنبه مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه‌های تهران با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین‌ به پیامبر(ص) در یک نشریه فرانسوی، گفت: دانشگاهیان و طلاب در اعتراض به این اقدام موهن روز دوم مهرماه مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند.
این تجمع ساعت 16 برگزار خواهد شد
نقل قول کردن
+2 #599 Mosafer 1391-07-02 11:00
در اعتراض به هتاکی و گستاخی بیشرمانه u313.ir/.../ فرانسوی...
دانشگاهیان و طلاب یک شنبه مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه‌های تهران با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین‌ به پیامبر(ص) در یک نشریه فرانسوی، گفت: دانشگاهیان و طلاب در اعتراض به این اقدام موهن روز دوم مهرماه مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند.
این تجمع ساعت 16 برگزار خواهد شد
نقل قول کردن
-4 #598 میثم 1391-07-02 10:11
به نقل از عباس محمدی:


پس اعتراف کردید که یک خبر بدون منبع (دروغ خودساخته)ذکر کردید و روی اون تحلیل کردید و شما هم که ذوق مرگ شدید از این اراجیف خادم....

هم راستایی ایشون با صهیونیستها جرم کوچکی نیست که ما ندید بگیریم .

اعتراف کردیم؟ ذکر کردیم؟
تهمت که احیانا گناه نیست؟!!!
دشمنی با روحانیت و آیت الله مصباح هم به نظر ما همسویی با صهیونیستهاست که ما هم اونرو ندید نمی گیریم
نقل قول کردن
+14 #597 عبدالله 1391-07-01 23:21

دوستان یکی از سایتهای ضدانقلاب سخنان سردار وحیدی وزیر دفاع رو در مورد ظهور پوشش داده بخشی از مقاله را مطالعه کنید چون امروز بی بی سی هم در حاشیه انعکاس سخنان سردار جعفری به موضوع ظهور اشاره ای کرد:

جمهوری اسلامی به دنبال فرافکنی و بیرون آوردن مسائل و مشکلات داخلی ایران است و می خواهد آتشی را در منطقه به پا کند که از سر توهم می پندارد، برنده آن خواهد بود و یا شاید این نبرد زمینه های ظهور را فراهم کند. این هر دو نکته ، یعنی توهم برتری و فراهم آوردن زمینه های ظهور منجی موعود در کلام دولتمردان ایران در روزهای اخیر دیده می شود و همین نکته نشان می دهد برخلاف تحلیل برخی، این سخنان تنها برای بازداشتن اسرائیل از حمله به تاسیسات نظامی ایران گفته نشده است. مرور سخنان وزیر دفاع ایران نشان می دهد که ایران خود را برای یک جنگ فراگیر در منطقه آماده می کند. او می گوید «برای یک نبرد بزرگ آماده شده‌ایم» ... و «از آنجا که در عصر ظهور هستیم، این جنگ از جنگ‌های بسیار مهم است.»

به این قسمت دقت کنید:

متاسفانه مقامات ایرانی با شبیه سازی حوادث جاری با حوادثی که در اخبار و روایات مختلف درباره آخرالزمان آمده است می پندارند، زمان همان زمان است و به همین دلیل وحیدی روزگار را روزگار ظهور می خواند. در نگاه دولتمردان ایران این جنگ به ظهور منجی ختم خواهد شد، و حتی یک درصد هم احتمال خطا نمی دهند و با خود نمی اندیشند اگر تنها به اندازه یک درصد در این شبیه سازی ها اشتباهی صورت گرفته باشد، تکلیف ایران، ایرانیان و دیگر کشورهای درگیر شده در جنگ چیست...
news.gooya.com/politics/archives/2012/09/147448.php
نقل قول کردن
+4 #596 هادي 1391-07-01 23:12
به نقل از خادم الرضا:
*پس از آن که دکتر احمدی نژاد اعلام کرد به عنوان رئیس جمهور برای آخرین بار به نیویورک سفر می کنم، برخی حامیان وی در محافل و جلسات مختلف می گویند سفر بعدی دکتر احمدی نژاد به نیویورک به عنوان دبیر کل سازمان ملل خواهد بود. :-/
:D :D =))

بيچاره ها تو توهم بسر مي برند ...
يا فكر مي كنند كه امام زمان مي آيد و سازمان ملل كه سنبل نظام طاغوتي را نگه مي داره و دكتر يعني شعيب مي كنه مدير كل آن ...
واقعاٌ اگر اين خبر صحت داشته باشه خدا رحم كنه با اين كم عقلايي كه دور دكترو گرفتن ...
والعاقبه للمتقين @};-

خادم ال ش ..... از دوستان صهيونيصتت جلو زدي همين طور جلو بري . صهيونيستا ديگه نياز به راديو و رسانه براي كوبيدن دكتر و..... ندارن وبا داشتن آخوندايي مثل شما بايد به ناتيناهو وايهود باراك تبريك گفت . ميدوني وقتي كامنتاي امثال شما ميبينم بيشتر به نزديكي ظهور اطمينان پيدا ميكنم . واينكه بيشترين مخالفان امام زما ن در ايران از قشر عالمان قران بدست هست واقعيت داره ووهمين زمانه . (اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله 
نقل قول کردن
-6 #595 علی12 1391-07-01 23:03
به نقل از ...:



بدبخت، تو خرید نرفتی تازگی؟ قیمت برنج و پنیر و اقلام اساسی و اولیه نمی دونی چنده؟

چه ربطی به هاشمی و بقیه داره؟

مردم عادی این وسط دارن له میش!!!

چشاتونو وا کنید و واقعیت رو ببینید...

باهات موافقم اما کو گوش شنوا
نقل قول کردن
+9 #594 عبدالله 1391-07-01 22:43
به نقل از منتظر:


سخنان سید عبدالملک الحوثی در جمع مشایخ شهر همدان

هدف آمریکا از این فیلم اهانت به پیامبر(ص) انجام ارزیابی واقعی از مسلمانان جهت هدف قرار دادن امت اسلامی در پرتو این ارزیابی می باشد

ansaruallah.com/news/4227


با صحبتهای امروز سردار جعفری معلوم شد پیشبینی سید عبدالملک درست از آب درآمده چون آمریکا با توهین به پیغمبر قصد تست کردن واکنش مسلمانان را داشت تا برای حمله به ایران ارزیابی کند....
نقل قول کردن
+7 #593 سید موسی 1391-07-01 21:22
سلام علیکم @};- @};- @};-

مسجد أمويين دمشق و منبر آن:



نقل قول کردن
+6 #592 بشیر 1391-07-01 21:08
سلام به همه ی عزیزان

دوستان پست جدید منتشر شده
کوچ کنید پست جدید
طنین انداز شدن نام مبارک خاتم الانبیاء(ص)و خاتم الاوصیاء(ع) در سازمان ملل/مروری بر حماسه های تاریخی در نیویورک

u313.ir/.../
@};-
نقل قول کردن
+3 #591 عباس محمدی 1391-07-01 21:02
به نقل از میثم:

می دونی ننگ و نفرین اگه به حق نباشه به خود آدم بر می گرده!!!
اولا برادر خادم الرضا گفتن که : اگه این خبر صحت داشته باشه
در ثانی خطابشون حامیان (افراطی) احمدی نژاد بود نه خود احمدی نژاد
سوما اگر حتی به احمدی نژاد هم انتقاد داشته باشند شایسته این ننگ و نفرین شما نیستند
این ننگ و نفرین مخصوص فرعون و بنی امیه و ... ست نه یک فرد مسلمان شیعه اثنی عشری حامی ولایت فقیه و دوستدار رهبر عزیز
واقعا نسبت به دکتر اینقدر تعصب دارید که همه این ارزشها رو نادیده می گیرید؟
اگرچه احمدی نژاد خدمات بسیار ارزنده ای دارند ولی بالاخره دچار اشتباهاتی هم شده اند و مستحق انتقاد هستند!!!
!!!


پس اعتراف کردید که یک خبر بدون منبع (دروغ خودساخته)ذکر کردید و روی اون تحلیل کردید و شما هم که ذوق مرگ شدید از این اراجیف خادم....

هم راستایی ایشون با صهیونیستها جرم کوچکی نیست که ما ندید بگیریم .
نقل قول کردن
+3 #590 ..... 1391-07-01 21:02
به نقل از عباس محمدی:


جناب کینه شتری . خودت دروغ رو درست کردی و خودت به این اراجیف پاسخ میدی .

خدا را شکر که مخالفین دکتر را از حمقا قرار داد
:))
اگر راست میگی منبع خبرتو اعلام کن =))

در راستای اربابان صهیونیستت شروع کردی به زیر سوال بردن سفر رییس جمهور انقلابی و ضد صهیونیست و ولایت مدار ایران اسلامی . ننگ نفرین ابدی بر تو و اربابان کثیفت .

.
عباس محمدی دوست خوب !!!!!!!

بگذار ما با اینها اینگونه سخن نگوییم تا در ظاهر حق به این افراد داده نشود.

در ضمن ارباب و سرور این خادم هاشمی رفسنجانی می باشد که حاضرست به خاطر هاشمی حق را زیر پای خودش له کنه و هاشمی هم همسو با بیگانگان موافق آشوب ها و درگیری ها در سال 88 شده بود بیگانگانی همچون صهیونیست ها و سران انگلیسی و سران آمریکایی و .....
نقل قول کردن
0 #589 علی جعفری 1391-07-01 20:55
به نقل از علی جعفری:
عرضۀ لوح فشرده «الا یا اهل العالم» درباره پیاده‌روی اربعین + فیلم



تیزرکلیپ "یا اهل العالم"

کیفیت خوب(با حجم 64.5 مگا بایت) ، فرمت: MPG motaharmedia.ir/bayanemanavi/Arbaiyn/yaahlalalam/high.mpg

بقیه در اینجا: bayanmanavi.ir/post/5
نقل قول کردن
+4 #588 عباس محمدی 1391-07-01 20:55
به نقل از ...:



بدبخت، تو خرید نرفتی تازگی؟ قیمت برنج و پنیر و اقلام اساسی و اولیه نمی دونی چنده؟

چه ربطی به هاشمی و بقیه داره؟

مردم عادی این وسط دارن له میش!!!

چشاتونو وا کنید و واقعیت رو ببینید...

اگر این دولت کار بلد نبود که تو این 7 سال گذشته باید صدها برابر از این چند ماهه اوضاع مملکت خراب میشد .

نمیگی چرا اینهمه تحریم سنگین و و اینهمه کارشکنی ناجوانمردانه مجلس و وابستگان به هاشمی تو این چند ماهه با هم هماهنگ شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟

همه این فشارها برای اینه که تو انتخابات اینده مردم به یکی مثل احمدی نژاد رای ندن . (به قول هاشمی که دوره قبل گفته بود فقط احمدی نژاد رای نیاره . حالا هر خری میخواد رای بیاره مهم نیست )

اگر تو دوسال گذشته مجلس بوجه دولت رو مهندسی نمیکرد و اجازه میداد دولت طرحهای اقتصادیشو اجرا کنه حالا مردم تو این گرفتاری های سخت نبودن . پس بدون سر نخ مشکلات مردم جایی دیگه هست و تو اشتباها از چشم دولت میبینی .

ضمنا یه بار دیگه میگم ((( از کوزه همان برون تراود که در اوست)))
نقل قول کردن
-7 #587 میثم 1391-07-01 20:53
به نقل از عباس محمدی:


جناب کینه شتری . خودت دروغ رو درست کردی و خودت به این اراجیف پاسخ میدی .

خدا را شکر که مخالفین دکتر را از حمقا قرار داد
:))
اگر راست میگی منبع خبرتو اعلام کن =))

در راستای اربابان صهیونیستت شروع کردی به زیر سوال بردن سفر رییس جمهور انقلابی و ضد صهیونیست و ولایت مدار ایران اسلامی . ننگ نفرین ابدی بر تو و اربابان کثیفت .

می دونی ننگ و نفرین اگه به حق نباشه به خود آدم بر می گرده!!!
اولا برادر خادم الرضا گفتن که : اگه این خبر صحت داشته باشه
در ثانی خطابشون حامیان (افراطی) احمدی نژاد بود نه خود احمدی نژاد
سوما اگر حتی به احمدی نژاد هم انتقاد داشته باشند شایسته این ننگ و نفرین شما نیستند
این ننگ و نفرین مخصوص فرعون و بنی امیه و ... ست نه یک فرد مسلمان شیعه اثنی عشری حامی ولایت فقیه و دوستدار رهبر عزیز
واقعا نسبت به دکتر اینقدر تعصب دارید که همه این ارزشها رو نادیده می گیرید؟
اگرچه احمدی نژاد خدمات بسیار ارزنده ای دارند ولی بالاخره دچار اشتباهاتی هم شده اند و مستحق انتقاد هستند!!!
بچه مذهبی ها تورو خدا بیایید هوای هم رو داشته باشید
این نفرین ها و کینه توزی ها تو این سایت آدم رو یاد این جمله امیرالمومنین می اندازه که خطاب به یارانش این مضمون رو گفتند:
دشمنان در باطل خودشان با هم متحدند ولی شما در حق خودتان متفرقید!!!
نقل قول کردن
+6 #586 علی جعفری 1391-07-01 20:46
عرضۀ لوح فشرده «الا یا اهل العالم» درباره پیاده‌روی اربعین + فیلم

... لوح فشرده «الا یا اهل العالم»، به کمک کلیپ‌های تصویری، نوا، عکس، و روایات مربوط به پیاده‌روی اربعین به معرفی پیاده‌روی اربعین حسینی، و نمایش ابعاد و جلوه‌های زیبای پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی پرداخته است.

... rajanews.com/detail.asp?id=138450



توضیحات و دیدگاه‌های حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان که به گفته خودش تلاش می‌کند هر سال در این پیاده‌روی و عزاداری باشکوه اربعین حضور پیدا کند، یکی از کلیپ‌های تصویری این لوج فشرده را به خود اختصاص داده است.
نقل قول کردن
+7 #585 عباس محمدی 1391-07-01 20:43
به نقل از خادم الرضا:
*پس از آن که دکتر احمدی نژاد اعلام کرد به عنوان رئیس جمهور برای آخرین بار به نیویورک سفر می کنم، برخی حامیان وی در محافل و جلسات مختلف می گویند سفر بعدی دکتر احمدی نژاد به نیویورک به عنوان دبیر کل سازمان ملل خواهد بود. :-/
:D :D =))

بيچاره ها تو توهم بسر مي برند ...
يا فكر مي كنند كه امام زمان مي آيد و سازمان ملل كه سنبل نظام طاغوتي را نگه مي داره و دكتر يعني شعيب مي كنه مدير كل آن ...
واقعاٌ اگر اين خبر صحت داشته باشه خدا رحم كنه با اين كم عقلايي كه دور دكترو گرفتن ...
والعاقبه للمتقين @};-


جناب کینه شتری . خودت دروغ رو درست کردی و خودت به این اراجیف پاسخ میدی .

خدا را شکر که مخالفین دکتر را از حمقا قرار داد
:))
اگر راست میگی منبع خبرتو اعلام کن =))

در راستای اربابان صهیونیستت شروع کردی به زیر سوال بردن سفر رییس جمهور انقلابی و ضد صهیونیست و ولایت مدار ایران اسلامی . ننگ نفرین ابدی بر تو و اربابان کثیفت .
نقل قول کردن
+9 #584 علی جعفری 1391-07-01 20:39
طنین محمد رسول الله در رم

film.irna.ir/NSite/FullStory/News/?Id=5641
نقل قول کردن
-15 #583 خادم الرضا 1391-07-01 20:33
*پس از آن که دکتر احمدی نژاد اعلام کرد به عنوان رئیس جمهور برای آخرین بار به نیویورک سفر می کنم، برخی حامیان وی در محافل و جلسات مختلف می گویند سفر بعدی دکتر احمدی نژاد به نیویورک به عنوان دبیر کل سازمان ملل خواهد بود. :-/
:D :D =))

بيچاره ها تو توهم بسر مي برند ...
يا فكر مي كنند كه امام زمان مي آيد و سازمان ملل كه سنبل نظام طاغوتي را نگه مي داره و دكتر يعني شعيب مي كنه مدير كل آن ...
واقعاٌ اگر اين خبر صحت داشته باشه خدا رحم كنه با اين كم عقلايي كه دور دكترو گرفتن ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+8 #582 علی جعفری 1391-07-01 20:25
به نقل از مهدی:


سلام جناب جعفری و عرض ادب و احترام

این همان مقاله اصلی جناب سیجانی است که چند مقاله قبلتر منتشر گردیده است. البته در اصل حدود 16 ماه پیش منتشر گردیده و مقاله حاضر (در 2 قسمت) با اندکی تغییر نسبت به اردیبهشت 90 است...

نکته جالب این است که همین سایتها ما را به توهم و انحراف در دین و فلان و بهمان متهم می کردند ولی حالا مقالات جناب سیجانی را منتشر می کنند...

ممکن است که حقایق را نادیده بگیرند ولی دیگر جلوی واقعیات را که نمی توانند بگیرند...

و داستان همینطور ادامه دارد...

zz:

سلام مهدی عزیز

راستش امروز بعد از ظهر داشتم مقاله مشرق رو برای کامنت می خواندم که ملاحظه کردم گویی متن سی دی اول ظهور بسیار نزدیک است را می خوانم !

بهرحال مطالبی که سال 1389 در قالب سی دی اول منتشر شد ، کم کم دارد از سوی برخی از سایتهای تحلیلی و خبری به گونه ای دیگر منتشر می شود.

کسانی که می گفتند منابع ضعیف در سی دی اول استفاده شده حالا بروند به مشرق نیوز بگویند که چرا از منابع ضعیف در مقاله استفاده شده است ! :-B

zz:
نقل قول کردن
+6 #581 سعاح 1391-07-01 20:21
به نقل از سید موسی:
2- مرحوم آيت‌الله ميرزا علي احمدي
...
فايده مجموعه اين حکايت‌ها و حکايت‌هاي مشابه آنها حداقل اين است که دوست‌داران امام صدر را تشويق، دلگرم و بلکه استوار مي‌سازد که اگر تاکنون بر اساس شواهد و قرائن مادي به حيات و بازگشت آن بزرگوار اميدوار بوده‌اند، راهي درستي رفته‌اند و ان‌شاءالله به سر منزل مقصود خواهند رسيد. ان الله علي رجعه لقادر....

انشاء الله‌ خبر آزادی و برگشت این عالم ربانی رو هم از زبان مبارک شما بشنویم۔
نقل قول کردن
-6 #580 ... 1391-07-01 20:20
به نقل از خودتی:


از کوزه همان برون تراود که در اوست
چند نفر از کسانی که مردن رو اسم ببر !!!!!
من چند نفر که از خوشی دارن منفجر میشن رو اسم میبرم : مهدی هاشمی - فائزه - فاطمه هاشمی و کلا خاندان هاشمی ....

ولی امثال تورو انداختن جلو تا با فحاشی ادرس دزدان واقعی رو مخفی کنن و کسی دیگر را مقصر جلوه بدن .

این دستو پا زدنها و ولکردن افراد زنجیری تو سایتهای حامی دولت هم از ترسشونه تا شاید ردپاشون گم بشه .



بدبخت، تو خرید نرفتی تازگی؟ قیمت برنج و پنیر و اقلام اساسی و اولیه نمی دونی چنده؟

چه ربطی به هاشمی و بقیه داره؟

مردم عادی این وسط دارن له میش!!!

چشاتونو وا کنید و واقعیت رو ببینید...
نقل قول کردن
+3 #579 عباس محمدی 1391-07-01 20:20
به نقل از عباس محمدی:


((شعیب بن صالح و صالح بن شعیب))

به زودی به نظر من خواهید رسید


نظر شماره 560 مربوط به بنده نیست .

کسی که این کار زشت رو انجام داده لطفا بیخیال داداش .
نقل قول کردن
+10 #578 خودتی 1391-07-01 20:08
نقل قول:
.....
......
....مردم دارم زیر بار گرونی می میرند
از کوزه همان برون تراود که در اوست
چند نفر از کسانی که مردن رو اسم ببر !!!!!
من چند نفر که از خوشی دارن منفجر میشن رو اسم میبرم : مهدی هاشمی - فائزه - فاطمه هاشمی و کلا خاندان هاشمی ....

ولی امثال تورو انداختن جلو تا با فحاشی ادرس دزدان واقعی رو مخفی کنن و کسی دیگر را مقصر جلوه بدن .

این دستو پا زدنها و ولکردن افراد زنجیری تو سایتهای حامی دولت هم از ترسشونه تا شاید ردپاشون گم بشه .
نقل قول کردن
+7 #577 فردا ساعت 16 1391-07-01 19:49
به نقل از Mosafer:
تجمع
در اعتراض به هتاکی نشریه فرانسوی
...
این تجمع ساعت 16 روز یکشنبه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

زمان و مکان خوبی برای این تجمع در نظر گرفته شده است.

خرجش یک بلیط مترو (یا BRT) است! (ایستگاه چهارراه ولیعصر(عج). )

حالا که مسئولین شورای هماهنگی از برگزاری یک تظاهرات سراسری (مثل تظاهرات لبنانی ها) دریغ میکنند، جا دارد از همین فرصتها هم استفاده شود.


تصویر خیابان نوفل لوشاتو در نقشه تهران


نقل قول کردن
+9 #576 !!!!! 1391-07-01 19:36
به نقل از سعدالدین:
5 روز مانده به زلزله احتمالي شام مركز ان شايد درياي مديترانه باشد و سونامي داشته باشد اين زلزله طرح حمله به ايران را به تعويق مي اندازد

.
سعد الدین شب ها تو خوابات چقدر خواب منفی می بینی؟
نقل قول کردن
+11 #575 جانباز از اصفهان 1391-07-01 19:27
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:



ماه فرو ماند از جمال محمد ...


این عزیز دلمون که از فرزندان محمد (ص) این قدر خوشگله ببین حضرت محمد (ص) و فرزند دلربایش مهدی (عج) طاووس اهل جنه چقدر خوشگلند...

الهم عجل لولیک الفرج

.
با سلام

من آقا را در زمان ریاست جمهوریشان در زمان جنگ و در جبهه در مسجد لشکر امام حسین نیم ساعتی از فاصله تقریبا" پنج شش متری بررسیشون می کردم و در شگفت فرو رفته بودم.
چند باری به خودم گفتم باید عنوان ریاست جمهوری ایشون را پاک کنم و در حالت عادی ببینم این کسی که دارم می بینم چه کسی است و وقتی سرم را بالا می گرفتم و به ایشون نگاه می کردم در شگفت فرو می رفتم زیرا یک پیده ای شگفت رو می دیدم که از چهره اش نور ساطع بود و گوییا فرشته ای در قالب انسان به زمین آمده است و اینجا جلوی من نشسته است. و درود و سلام خداوند بر خوبان و انسان های الهی ای که پا به عرصه روی زمین گذاشتند و رفتند و مدام می آیند و می روند و در این بین سرسلسله خوبان و انسان های الهی چهارده نور الهی می باشند که بر قلوب خوبان و بر چهره خوبان نور خودشان را نشان می دهند.
نقل قول کردن
-13 #574 سعدالدین 1391-07-01 18:58
5 روز مانده به زلزله احتمالي شام مركز ان شايد درياي مديترانه باشد و سونامي داشته باشد اين زلزله طرح حمله به ايران را به تعويق مي اندازد
نقل قول کردن
+7 #571 Mosafer 1391-07-01 18:32
تجم ع مقابل سفارت فرانسه ساعت 16 روز یکشنبه ............... ............... ..........فردا
در اعتراض به هتاکی و گستاخی بیشرمانه نشریه فرانسوی...
دانشگاهیان و طلاب یک شنبه مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه‌های تهران با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین‌ به پیامبر(ص) در یک نشریه فرانسوی، گفت: دانشگاهیان و طلاب در اعتراض به این اقدام موهن روز دوم مهرماه مقابل سفارت فرانسه تجمع می‌کنند.
این تجمع ساعت 16 روز یکشنبه دوم مهرماه برگزار خواهد شد
نقل قول کردن
+11 #570 مُبشرِ مُنتظر 1391-07-01 18:09
بهترین عمل منتظران برای ظهور امام زمان

www.elteja.com

آیت الله بهجت (ره) : در تمام طول عمر خود گشتیم و گشتیم لكن ذكری بهتر از صلوات برمحمد و آل محمد نیافتیم


بخشی از متن : متن کامل در سایت منبع : www.elteja.com
با توجه به آیات و روایات فوق دریافتیم ، بهترین عمل ، دعاست و بهترین دعا ، دعا برای فرج است ، بهترین دعای فرج ، صلوات است و بهترین صلوات ، صلوات فوق است ، بنابراین تا میتوانیم ذکر و دعای شریف صلوات به خصوص این صلوات را صبح و شام به نیت تعجیل در فرج امام زمان عج با اخلاص و توجه زمزمه کنیم زیرا در کنار دیگر وظایفمان بهترین کاری که میتوانیم برای ظهور امام زمان عج انجام دهیم همین دعای صلوات با "عجل فرجهم " است که در امر ظهور " کن فیکون" میکند چرا که این دعا در عالَم اشراق میشود و به موجب آن تحولات عظیمی در عالم رخ داده و معادلات ظهور را رقم میزند به حدی که در روایتی از رسول خدا میخوانیم که دعا قَدَرِ الهی است و سرنوشت را تغییر میدهد. (الله اکبر از صلوات)

البته هر چه دعاها و صلوات هایمان برای فرج با اخلاص ، توجه ، محبت ، اضطرار و التجای بیشتری باشد قائدتاً تاثیر گزارتر است بنابر این سعی کنیم چه در تنهائی و چه همگانی ( در حرم های اهل بیت ، هیئات ، مساجد و ... ) با این حال ، برای فرج دعا کنیم

با آرزوی روزی که همه ی آرزوها آرزوی فرج شود

التماس دعای فرج

منبع : نهضت جهانی دعای فرج / التـــجا
نقل قول کردن
+8 #569 مهدی 1391-07-01 17:40
به نقل از علی جعفری:


بنظر می رسد کسی که مقاله رو تهیه کرده سی دی اول ظهور بسیار نزدیک است را قبلاً دیده باشد ! >:D

*-msz


سلام جناب جعفری و عرض ادب و احترام

این همان مقاله اصلی جناب سیجانی است که چند مقاله قبلتر منتشر گردیده است. البته در اصل حدود 16 ماه پیش منتشر گردیده و مقاله حاضر (در 2 قسمت) با اندکی تغییر نسبت به اردیبهشت 90 است...

نکته جالب این است که همین سایتها ما را به توهم و انحراف در دین و فلان و بهمان متهم می کردند ولی حالا مقالات جناب سیجانی را منتشر می کنند...

ممکن است که حقایق را نادیده بگیرند ولی دیگر جلوی واقعیات را که نمی توانند بگیرند...

و داستان همینطور ادامه دارد...

zz:
نقل قول کردن
+10 #568 علی جعفری 1391-07-01 17:32
به نقل از ظهر عاشورا:
محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سخنانی کم سابقه نسبت به وقوع جنگ با اسرائیل سخن گفته و هشدار داده است که "همه باید برای جنگ آینده آماده شویم."

آقای جعفری "دشمنی اسرائیل" را جدی خوانده و به گزارش ایسنا، خبرگزاری دانشجویان ایران، گفته "تهدیدات و دشمنی" اسرائیل با ایران "نهایتا به درگیری فیزیکی ختم می‌شود."

دو سیر شتابان و رویارویی حق و باطل و جنگ ایران و اسرائیل !
نقل قول کردن
+8 #567 ظهر عاشورا 1391-07-01 17:32
یعنی میشه ما برای همیشه کل بشریت رو از شر این عوضی ها خلاص کنیم.
نقل قول کردن
+11 #566 ظهر عاشورا 1391-07-01 17:30
محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سخنانی کم سابقه نسبت به وقوع جنگ با اسرائیل سخن گفته و هشدار داده است که "همه باید برای جنگ آینده آماده شویم."

آقای جعفری "دشمنی اسرائیل" را جدی خوانده و به گزارش ایسنا، خبرگزاری دانشجویان ایران، گفته "تهدیدات و دشمنی" اسرائیل با ایران "نهایتا به درگیری فیزیکی ختم می‌شود."
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد