رایحه ظهور

ارباب نازنینم شرمنده تو هستم/عالمی در قدومت قیام کرده اند ای بهار انسانها

آقای من چه بگویم ، که همه را می دانی ، از خودم بهتر! اما بگذار تا بگویم ، همه را ، هم برای تو و هم برای خودم!

بگذار بگویم از شرمندگی بینهایتم از نگاه مهربانت! از قلب رئوف و اشکهای پنهانت ...

مولای من! ما با قطره های خونمان ثابت می کنیم که ماجرای کوفه دیگر تکرار نخواهد شد ، ما با ذره ذره وجودمان تا آخرین لحظه در کنارت خواهیم ماند ، ما چون پروانگانی عاشق آنچنان در کنارت حلقه مستانه خواهیم زد که هیچ خفاشی را یارای نگاه کردن نباشد!

» ابتدای نظرات (682)

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام

 

آقا مرا به غلامی قبول کن!


آقای من چه بگویم ، که همه را می دانی ، از خودم بهتر! اما بگذار تا بگویم ، همه را ، هم برای تو و هم برای خودم!

بگذار بگویم از شرمندگی بینهایتم از نگاه مهربانت! از قلب رئوف و اشکهای پنهانت

از چشم انتظاری سالهایت که بر در خیمه انتظار چشم به راهم بوده ای ، شاید که دل از دنیا برکنم و عازم کوی تو شوم ، اما نشدم ، ماندم و در مرداب غفلت و عادت و گناه ، هر روز ظلمانی تر از دیروز فراموشت کردم.

از آه و ناله ات بگویم که چه مظلومانه از دست من به مادر مظلومه ات شکایت بردی و من چه بی پروا بر ناله ی تو آرام گرفتم ، دانستم و کاری نکردم ، دیدم و خروشی بر خود برنیاوردم ، همچنان بر مرکب جهل و خودخواهی و هوی نفس تاختم!

بگویم از لحظه ای که مرا از فراق خود ترساندی و من آن چنان غرق در غفلت بودم و شاید مطمئن به آقایی تو ، که آن را جدی نگرفتم ، اما تو دیگر با من آشتی نکردی ...

و اینک سالهاست که با من قهری....

هرچند هوایم را بسیار داری و تنها یاورم هستی در کوران سختی ها و خطرات و من هنوز که هنوز است در خوابی عمیقم

می بینی مولای من! در دوری از تو چه دلها که نبستم ، به هرچیز و هر کس ، اما هنوز جز دل شکسته ای ندارم ، در دوری از تو ! به دنبال سراب عشق چه صحراها که ندویدم و چه اشکها که نریختم ، چه دلتنگی ها که نکشیدم  اما جز ذلت و تنهایی هنوز که هنوز است بهره ای نبرده ام !

مولای من! محبوب من تویی! معشوق من تویی! چرا پرده ها را به کناری نمی زنی ؟! چرا مرا مهمان نگاهی نمی کنی؟! چرا مرا به منتهای آرزوهایم نمی رسانی ؟! چرا کار را تمام نمی کنی ؟! چرا با تیر عشقت قلبم را نشانه نمی روی؟ چرا مرا با اسیر تو بودن از همه بندها خلاصی نمی بخشی؟

من از خودم خسته ام ، در طلب شراب بیخودی ام ، من از آزادی خسته ام ، من به دنبال اسارت توام ، می خواهم دربند تو باشم ، چه صفایی دارد اسیر تو بودن! گرفتار تو بودن ، بیچاره تو بودن ای چاره بیچارگان!

دوست دارم ، زبانم جز به نام تو و برای تو باز نشود ، دوست دارم ، شبانه روز در تنهایی هایم جز با تو نجوا نکنم ، با خیال تو ، به یاد تو و برای تو!

ای مهربان من! ای امام من! آیا به تنهایی و بی کسی من رحم نمی آوری ؟

آیا مرا از چاه غربت و تنهایی بیرون نمی آوری و در بازار مصر محبت و عنایت خریدارم نمی شوی؟

تا کی در این زندان تاریک نفس اسیر بمانم؟!

چشمانم از انتظار خشکید تا شاید با طناب دیدارت از قعر این ظلمتکده رهایم سازی!

اما می دانم که من  مستوجب عقوبتهایی بیش از اینم ، من که تنهایی ات را دیدم اما تنها رهایت کردم ، من که اشکهایت را دیدم اما اشکی برایت نریختم ، من که ناله هایت را در آتش سوزان غیبت شنیدم اما به دنیای دون خویش مشغول شدم ، من که از حال و روز نزارت از غفلت و معصیت دوستان مطلع شدم اما....

محبوب من! دوست دارم شبانه روز با تو باشم ، برای تو زجر بکشم ، برای عالمگیر کردن نامت سر از پا نشناسم ، هر جا که می روم ، از تو یادی کنم ، دلها را به نورت روشن کنم ، جهان را به مژده آمدنت مسرور سازم ، در راهت جانبازی کنم ، آن قدر بدوم و تلاش کنم ، که از نفس بیافتم و .... تا  تو از بیم جان به سراغم آیی و آرامم سازی!

اما آقا نمی توانم ، دست و پایم بسته است ، قلبم ظلمتکده است ، چشم و گوشم یاری نمی کنند ، محتاج اکسیر شفابخش عشقم ، آیا شفایم نمی دهی؟! آیا رهایم نمی سازی؟!

آقا چه بگویم از گرداب فتنه ها ، چه بگویم از تکرار تلخ  تاریخ صفین و جمل! چه بگویم از دنیاطلبی زبیرها و فریب عمروعاص ها؟

چه بگویم از دل شکسته نائبت ؟ که تو همه را می بینی ، بهتر از ما و خون دل می خوری بر این همه ناسپاسی ها! بسیار بیشتر از ما!

چه بگویم از سرگردانی انسانها در این امتزاج حق و باطل! در این دین به دنیا فروشی دوستان و لبخند و شادمانی دشمنان!

بگذار آقا از نامردیها هیچ نگویم ، از نمک خوردنها و نمکدان شکستن ها ، از عافیت طلبی ها ، زخم زبانها ، هجوم آوردنها از سکوتها و نگفتن ها از ندیدن ها و چشم بستن ها.

بگذار تا از سکوت ابن عباس ها نگویم ، از جولان ابوموسی هایی که خود باخبری سخنی به میان نیاورم ، از مسجد ضرار و خیل نمازگزاران بی وضویش ...

همه را خود می دانی.

آقای من! دیگر نمی خواهم از خودم بگویم و نه از جماعت بی وفایی که روی کوفیان را سفید کردند

بگذار تا از شیفتگانت سخن به میان آورم و از عشق پنهانی که سالهاست از تو در سینه دارم.

بگذار تا از خروش عاشورائیان برات بگویم آقا ، از جوشش غیرت مسلمانان ، از دلدادگی عاشقان و از اقیانوس امت رسول الله(ص) که چون تلاطم کرد وحشت و  اضطراب  سراسر وجود مزدوران هتاک فتنه گر را فراگرفت و شادی قلب نائب نازنینت را.

بگذار از فصل بیداری بگویم برایت آقا ، از بیداری مسلمانان قرنها خفته ، بیداری مستضعفان و مظلومان همیشه تاریخ ، بیداری قلب و جان انسان ظلوم و جهول

بگذار از جوانان غیور بحرینی بگویم که در گوشه زندانها الهام بخش برادران و خواهرانشان هستند در وسط میدان  جهاد در سراسر کره خاکی ، از حرکت شیعیان العوامیه و قطیف از مقاومت سوریه قهرمان از خروش و طوفان ملت تاریخی مصر و از خاورمیانه ای که تا اذان صبح فقط یک اشاره ابروی تو را کم دارد.

آقا بگذار تا از آغاز بهار بگویم ، از رویش لاله های سرخ در جای جای سرزمین های اسلامی از  رایحه یاس و نرگس که زمین و زمان را پر کرده است ، از مبشر بهاران که در کوران زمستان ، شور امید و حرکت آفرید و اینک عالمی در قدومت قیام کرده اند ای بهار انسانها

آقا بگذار تا از آتش سوزان قلبهای عاشقانت بگویم ، بگذار تا از دلتنگی منتظرانت بگویم ، بگذار تا از رویش محمد بن ابی بکرها بگویم در خیمه سبزت از مالک اشترهای انقلاب خمینی از وهب های جنبش وال استریت و از حر بن یزید ریاحی های بیداری اسلامی!

مولای من! ما با قطره قطره ی خونمان ثابت می کنیم که ماجرای کوفه دیگر تکرار نخواهد شد ، ما با ذره ذره وجودمان تا آخرین لحظه در کنارت خواهیم ماند ، ما چون پروانگانی عاشق آنچنان در کنارت حلقه مستانه خواهیم زد که هیچ خفاشی را یارای نگاه کردن نباشد!

تو فقط بیا آقا!.....

بیا و مطمئن باش که کربلا دیگر تکرار نخواهد شد ، مطمئن باش که چون شهیدان تا آخر در کنارت خواهیم ماند ، یا پیروزی ، یا شهادت ، ما در رکاب تو از مرگ هراسی نداریم! ما برای عاشورایی که بسیار نزدیک است لحظه شماری می کنیم و برای شهادتی که در میان دستان مبارک امام باشد یا سعادت همسایگی خورشید در حکومت صالحان

آیا شنیده ای که عاشقان در کار عشق چون و چرا کنند ؟!

ما خود را برای عاشورای آخر آماده کرده ایم ، ما وصیت نامه های عاشقانه خویش را هر لحظه با یادت نوشته ایم ...

آقا بیا! ما جان ناقابل در کف ، در رکاب نائبت سید علی و سردار پرآوازه اش ، بی صبرانه در انتظاریم

و می دانم که می آیی در آینده ای بسیار نزدیک ، چون شهاب ثاقب ، زمانی که هیچ کس را باور آمدنت نیست!

تو می آیی ، ذوالفقار علی(ع) در کف و ترنم یا حسین(ع) بر لب ، می آیی برای آزادی اسیران ، برای ناله بیچارگان ، برای آزادی و آزادگی و رهایی انسان از اسارت نفس و شیطان و هرچه از خدا بازش دارد ، و من آرزو دارم که در آن لحظه در کنارت باشم ، دوشادوش تو ، غلام تو ، پا به رکاب تو ، تا هر امری داری به من بگویی و من پروانه وار بسوی انجامش با شوق بال بگشایم ....

می دانم که خواسته ی بسیار بلندیست آقا ، من کجا و تو کجا ؟! من گدایی بی نوا و تو سلطان دو سرا ، من درمانده ای در قعر جحیم و تو طاووس اهل یقین ، اما آقا چه کنم این دل را؟! آرزو دارد و به کمتر از آن راضی نخواهد شد!

حال تو می دانی و این دل شکسته ، تو می دانی  و این  عبد عاصی ، تو می دانی و این آرزوی بزرگ!

آقا! آیا تو نیز چون جدت حسین(ع) ، غلام سیاه نمی خواهی ؟!

مرا به غلامی قبول کن آقا! غلامی که هر روز دیده بر جمال نورانی مولای خود دارد

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #682 ~~~~ 1391-12-10 20:07
نقل قول کردن
0 #680 ☼☼☼ عـصــر ظـهــور 1391-11-20 22:54
با سلام

از شما دوست گرامی درخواست می شود تا با نشان دادن عمق ارادت و پیروی تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذیل بیعت نامه با آن امام عزیز، در این حرکت عظيم به خیل سپاهیان مهدی فاطمه (عج) بپیوندید.

albeyatolellah.blogfa.com/post/56

در انتظار حضور و عزم جزم شما هستيم.

يا مهدی [گل]
نقل قول کردن
0 #679 bidar 1391-09-12 20:00
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼



yaghzan.ir

- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...

☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
0 #678 مهسا 1391-09-08 00:04
آقاجون آجرک الله... فدای اسم قشنگت...
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
+1 #677 یا مهدی 1391-07-20 08:30
یک کلیپ جالب از استاد دانشمند درباره نگاه به نامحرم

شما می توانید با دانلود این کلیپ وبلوتوث

به افراد گام خوبی را برای احسان به معنویت مردم بردارید


www.entezar59.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #676 ملا لغتي 1391-07-20 00:35
سلام عليكم ..با حرفاتون موافقم و در ضمن عقيده دارم:
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور ....بشكست اگر دل من به فداي چشم مستت... سر خم مي سلامت شكند اگر سبوييبه نقل از سید:

سلام علی جان عزیز
تشکر ممنون از نظر لطفت عادت داریم به این برچسب ها و ترکش ها از دوستان یا ؟
این بزم عاشقی رو عشق
گاهی تو کامنت ها می بینم سربه سرت می گذارند وقتی می بینم با متانت و اخلاق علوی در جواب تهمت ها صلوت می گذاری می فهمم برای خدا و عشق کسی که همه مون رو مجنون کرده اینجا هستی دعا کن که گریه امانمون رو بریده
گر بشکست دل من بفدای چشم مستت سر خم می سلامت شکند اگر سبویی


نوکر عاشقان گل نرگس سید
نقل قول کردن
+1 #675 یا مهدی 1391-07-19 21:51
یک کلیپ جالب از استاد دانشمند درباره نگاه به نامحرم

شما می توانید با دانلود این کلیپ وبلوتوث

به افراد گام خوبی را برای احسان به معنویت مردم بردارید


WWW.ENTEZAR59.BLOGFA.COM
نقل قول کردن
-1 #674 میلانی 1391-07-19 20:22
بی تقوائی و بد اخلاقی موج می زند در پیام های برخی از کاربران مدعی حمایت از دولت و نظام، و بد تر از همه این است که این کار به نام دفاع از نایب امام زمان (عح)، که حقیقتاً اسوه ی اخلاق و تقوی است، دارد صورت می گیرد.
نقل قول کردن
+7 #673 سالار 1391-07-19 15:46
به نقل از YaAli:

اگه آقای رجایی زنده بود و امروز این حرف رو میزد معلوم نبود مجلسی ها چی به سرش میاوردن
نقل قول کردن
+5 #672 YaAli 1391-07-19 15:19
٢٣ ذيقعده روز زيارتي مخصوص امام رضا (ع)



متاسفانه قدر امروز رو نمیدونیم همش به همدیگه ایراد میگیریم و بحثهای بیهوده میکنیم.

در روز ٢٣ ذيقعده كه روز زيارتي مخصوص امام رضا (ع) است همگان مي‌توانند با گفتن صل الله عليك يا ابالحسن، زائر امام رضا (ع) باشند.
معمولا زيارت در حرم ائمه معصومين انجام مي‌گيرد اما در اين روز با آوردن دو كلمه‌ي «قرب» و «بعد» برای این است که همه‌ي افراد متوجه به آن مكان شوند كه اگر در نزديك حرم هستيد به حرم مشرف شويد و اگر از آن دور هستيد و در هر جاي دنيا زندگي مي‌كنيد آن روز را با عنوان روز زيارتي مخصوص امام رضا (ع) توجه داشته باشيد.

بر اين اساس كيفيت زيارت بستگي به شرايط، امكانات و اختيارات زائر دارد كه اگر امكان داشته باشد زيارت‌هاي معروفي همچون زيارت جامعه، زيارت امين‌الله و غيره كه اين شأن را براي او فراهم مي‌كند به جاي آورد.

علامه مجلسي در كتاب بحارالانوار در باب شهادت امام رضا (ع) نقل كرده كه برخي از افراد معتقدند آن حضرت در روز 23 ذيقعده به شهادت رسيده است اما در جامعه‌ي ما روز آخر ماه صفر به عنوان روز شهادت ايشان مطرح است. بايد گفت اين روز، روز زيارتي مخصوص ايشان ناميده شده است تا مردم با توجه كردن به ذات آن حضرت، نسبت به نقشي كه ايشان در ايجاد مدينه رضوي داشتند پي ببرند.

امام رضا (ع) با آمدن به سمت مرو، يك مدينه دوم براي نشر معارف اسلامي ايجاد كردند كه به اصطلاح مدينه رضويه گفته مي‌شود، براي اين‌كه مردم اين معنا را در نظر بگيرند و نسبت به زحمات ايشان حالت شكر داشته باشند كه شايد اين عنوان را مطرح كرده‌اند تا در اين روز مخصوص به وجود مبارك امام رضا (ع) بيش از پيش توجه كنيم.
تقارن اين روز با روز دحوالارض در 25 ذيقعده .
بزرگان دين بهترين اعمال را در اين روز، زيارت امام رضا (ع) مي‌دانند؛ چرا كه امام رضا (ع) موضوع توجه به دين را در حيطه‌ي خاور دور شروع كردند. همانند روز دحوالارض كه زمين از يك نقطه از زير آب خود را بيرون كشيد امام رضا (ع) نيز اسلام را در بخش خاور دور به طور گسترده نشان دادند.
نقل قول کردن
+4 #671 بچه مثبت/مهرداد 1391-07-19 15:15
سلام به همه عزیزان

نائب الزیاره بودم از طرف همه دوستان

عکس دیشب




عکس های کامل و جالب بزودی ...
نقل قول کردن
+4 #670 سید 1391-07-19 14:27
به نقل از علی جعفری:

سید جان محزون مشو ،
ادبیات خادم همینجوریه.چند شب پیش دکتر کدخدایی از پکن رو بست به تهمت و بی نزاکتی ، حالا هم شما.

یک مقدار تیک عصبی داره
:D

سلام علی جان عزیز
تشکر ممنون از نظر لطفت عادت داریم به این برچسب ها و ترکش ها از دوستان یا ؟
این بزم عاشقی رو عشق
گاهی تو کامنت ها می بینم سربه سرت می گذارند وقتی می بینم با متانت و اخلاق علوی در جواب تهمت ها صلوت می گذاری می فهمم برای خدا و عشق کسی که همه مون رو مجنون کرده اینجا هستی دعا کن که گریه امانمون رو بریده
گر بشکست دل من بفدای چشم مستت سر خم می سلامت شکند اگر سبویی


نوکر عاشقان گل نرگس سید
نقل قول کردن
+1 #669 عباس محمدی 1391-07-19 13:41
به نقل از محب الیمانی125:

من محب یمانی وزیر امام زمان (روحی فداه )هستم همینطور که خیلی ها محب خراسانی ........


بهتره اول محب امام عصر عجل الله فرجه الشریف باشید . واز فریب دیگران دست بردارید.
شما عنوان وزیر را از کدام روایت استخراج کردید ؟مگر نمیدانید عیسی مسیح همزمان با حضرت وبرای یاری ایشان بازگشت خواهند داشت و در قدس حضرت به ایشان برای نماز تعارف میکنند تا امامت نماز را به عهده بگیرند ولی حضرت عیسی مسیح علیه السلام نمیپذیرند و به امام عصر عجل الله فرجه الشریف اقتدا میکنند ؟
نقل قول کردن
-2 #668 محب الیمانی125 1391-07-19 12:45
به نقل از عباس محمدی:


منظور من یمانی قلابی و ساخته دست وهابیون و صهیونیستها است که برای ایجاد انحراف و تفرقه در امت اسلامی ایجاد شده .
حالا منظور شما کدام یمانی است ؟

منظور من یمانی روایت هستش چرا به اون توجهی نمیشه در حالی که همه روایات از اهمیت اون در نقش ظهور و دعوت اون به امام روحی فداه هست یعنی قبل از اون هیچ کسی این کار رو نمیکنه
من با یمانی وهابی کار ندارم من محب یمانی وزیر امام زمان (روحی فداه )هستم همینطور که خیلی ها محب خراسانی ........
نقل قول کردن
+2 #667 عباس محمدی 1391-07-19 11:50
به نقل از 125:
یعنی شما میگید خراسانی خوب یمانی بد
تو اینجا هم بحث قومیت و نژاد


منظور من یمانی قلابی و ساخته دست وهابیون و صهیونیستها است که برای ایجاد انحراف و تفرقه در امت اسلامی ایجاد شده .
حالا منظور شما کدام یمانی است ؟
نقل قول کردن
-3 #666 125 1391-07-19 11:37
یعنی شما میگید خراسانی خوب یمانی بد
تو اینجا هم بحث قومیت و نژاد
نقل قول کردن
+2 #665 عباس محمدی 1391-07-19 10:51
به نقل از محب الیمانی:
من یک سوال از همه کسانی که به اینجا میان دارم
چقدر با شخصیت یمانی اشنا هستند چرا درموردش بحثی نمیشه در حالی که روایات او را هدایتگر مینامند(او وزیر امام روحی فداه هستند)




مراحل مختلف بروز جریان یمانی قلابی (دجال البصره)

ادّعاهای واهی او در طی پیامی که از طریق سایت اینترنتی خود ، با خطاب به علماء حوزه های دینی در مورخه 27 شوال 1424 هجری قمری فرستاده بود ، از این قرار است:

در مرحله اوّل : ادّعا می‌کند که ، امام زمان (عج) را در عالم خواب به صورت مکرّر در حرم سید محمد فرزند امام هادی (ع) دیده ، او را امر به زیارت عسکریین می کند . پس از آن موفق به دیدار آن حضرت در بیداری شده ، حضرت او را نسبت به انحرافات عملی و مالی حوزه‌ها به خصوص حوزه نجف آگاه می کند، وتحت تربیت ویژه قرار می‌دهد!

در مرحله دوم : مدّعی است که ، او را امر به ورود به حوزه علمیه می کند ، ودر آن جا مأموریت به او داده که انحرافات حوزه را مطرح نماید!

در مرحله سوم : ادّعا می نماید که ، در ماه شعبان سال 1420 ﻫ . ق ( مصادف با 1378 ش)، امام زمان را برای دومین بار در حالت بیداری در کنار حرم امام حسین (ع) ملاقات کرده ، وبه دستور امام به نجف می رود ، ودعوت خود را علنی می سازد ، در این مرحله جمعی او را تکذیب می کنند؛ و او را به سحر و جنون و تسخیر اجنّه متهم می کند در پی آن به شهر خود باز می شود.

اعلان عمومی جریان یمانی پس از سقوط رژیم صدام حسین

بعد از سقوط صدام در ماه جمادی الثانی 1424 قمری ، احمد اسماعیل گاطع دعوت خود را علناً تکرار کرده، و تعدادی فریب حرف های او را می خورند . در ماه مبارک رمضان آن سال ادّعا می‌کند ، که از سوی امام زمان (ع) مأموریت یافته تا همه مردم زمین را مورد خطاب قرار دهد ، و آن ها را به قیام در راه حق بر علیه ظالمان دعوت کند!
zolfaghar12.blogfa.com/post/170

کافیه یا بازم بگیم
نقل قول کردن
-3 #664 محب الیمانی 1391-07-19 09:57
به نقل از عباس محمدی:


. لطفا قدری در مورد مصداق مورد نظر خودتون توضیح بدید .
آیا درست فهمیدم که شما یمانی را معصوم میدانید ؟
ایا شخص خاصی را به عنوان یمانی مد نظر دارید ؟


برادر شما با موضوع عصمت صغری اشنایی داری

عصمت مصونيت از اشتباه و پرهيز از گناه است. عصمت بر دو نوع است: نوع اول عصمت کبري که مختص انبياء و ائمه معصومين است و ذاتي است. نوع دوم عصمت صغري است که عَرَضي بوده و مخصوص شخصيت هاي برجسته اي است که در مورد پرهيزکاري آنان سخني از انبياء يا ائمه معصومين نقل شده باشد. بزرگاني همچون حضرت مريم، حضرت خديجه، حضرت زينب کبري، حضرت قمر بني هاشم و حضرت معصومه سلام الله عليهم اجمعين، نمونه شخصيت هايي هستند که در باب پرهيزکاري و عصمت صغري آنان سخن به ميان آمده است.
نقل قول کردن
+7 #663 رایحه ظهور 1391-07-19 09:56
سلام
مقاله جدید با عنوان :

مراحل سه گانه پیچ تاریخی و مختصات آن در بیان ولی امر مسلمین(مدظله)/ا تحاد و یکپارچگی حول محور ولایت ، اصلی ترین قاعده و مقدمه ظهور




منتشر شد @};-
نقل قول کردن
-2 #662 محب الیمانی 1391-07-19 09:53
من یک سوال از همه کسانی که به اینجا میان دارم
چقدر با شخصیت یمانی اشنا هستند چرا درموردش بحثی نمیشه در حالی که روایات او را هدایتگر مینامند(او وزیر امام روحی فداه هستند)
نقل قول کردن
+6 #661 عباس محمدی 1391-07-19 09:40
به نقل از محب الیمانی:



جايز نيست هيچ مسلمانی از او سرپيچى كند ، و اگر كسى اينكار را انجام دهد از اهل جهنم مى باشد
و اين به اين معنى مى باشد كه يمانى صاحب ولايت الهى است و هيچ كس صاحب اين ولايت نمى باشد بطوريكه اعراض از او ، انسان را وارد جهنم كند (حتى اگر نماز بخواند و روزه بگيرد) مگر اينكه از خلفاى خداوند در زمين باشد که عبارتند از پيامبران ع و مرسلين ع و امامان ع و مهديين ع
او دعوت به حق و هدايت به راه راست مى كند
و اين به اين معناست که او معصوم و منصوص العصمة است . بنابراين ، اين قيد در حديث ، ثمره بزرگی در مشخص کردن شخصيت يمانی دارد . و برداشت هر معنى ديگری از اين جمله ( دعوت به حق و هدايت به راه راست مى كند) آن را لغو و بی فايده می کند . زيرا ديگر روشن کننده خصوصيات شخصيت يمانى نمى باشد . و أئمه عليهم السلام از گفتن کلام لغو مبرا هستند.


. لطفا قدری در مورد مصداق مورد نظر خودتون توضیح بدید .
آیا درست فهمیدم که شما یمانی را معصوم میدانید ؟
ایا شخص خاصی را به عنوان یمانی مد نظر دارید ؟
نقل قول کردن
-1 #660 محب الیمانی 1391-07-19 09:28
راجع به حدود شخصيت يمانى در روايتی از امام باقر(ع) اين گونه وارد شده است : و در پرچـمها پرچـمى هدايتگر تر از پرچم يمانى نيست و آن پرچم هدايت است . چون كه شما را به سوی صاحبتان دعوت می کند ، و اگر يمانى خروج کرد فروختن اسلحه حرام مى شود . و اگر يمانى خروج کرد , بپا خيز بسوی او . پس همانا پرچمش پرچم هدايت است . و جايز نيست مسلمانان از او سرپيچى كنند ، و اگر كسى اينكار را انجام دهد از اهل جهنم مى باشد . زيرا که او دعوت به حق و هدايت به راه راست مى كند . الغيبة - محمد بن ابراهيم النعماني ص 264 . بحار الأنوار ج 52 ص

نکات بسيار مهم از حديث فوق



جايز نيست هيچ مسلمانی از او سرپيچى كند ، و اگر كسى اينكار را انجام دهد از اهل جهنم مى باشد
و اين به اين معنى مى باشد كه يمانى صاحب ولايت الهى است و هيچ كس صاحب اين ولايت نمى باشد بطوريكه اعراض از او ، انسان را وارد جهنم كند (حتى اگر نماز بخواند و روزه بگيرد) مگر اينكه از خلفاى خداوند در زمين باشد که عبارتند از پيامبران ع و مرسلين ع و امامان ع و مهديين ع
او دعوت به حق و هدايت به راه راست مى كند
و دعوت به حق و راه راست يا صراط مستقيم به معنى اين است كه اين شخص اشتباه نمى كند تا مردم را وارد باطل كند يا اينكه آنها را از حق خارج سازد . و اين به اين معناست که او معصوم و منصوص العصمة است . بنابراين ، اين قيد در حديث ، ثمره بزرگی در مشخص کردن شخصيت يمانی دارد . و برداشت هر معنى ديگری از اين جمله ( دعوت به حق و هدايت به راه راست مى كند) آن را لغو و بی فايده می کند . زيرا ديگر روشن کننده خصوصيات شخصيت يمانى نمى باشد . و أئمه عليهم السلام از گفتن کلام لغو مبرا هستند.
نقل قول کردن
-11 #659 به دنبال بصيرت 1391-07-19 08:48
سلام
متاسفانه همانطور كه بررسي هاي مخلتف نشان داده ، عامل اصلي بحران ارز دولت مي باشد . و در ادامه نيز دولت هيچ حركتي براي برون رفت از بحران نشان نمي دهد .

ارزش دلار در اتاق مبادلات طي چند روز گذشته افت خفيفي داشته در اصل هيچ اثري براي كاهش قيمت دلار در بازار آزاد نداشته است .

و امروز اتاق مبادلات حتي اون كاهش خفيف را نيز اجرا نكرده و قيمت دلار ثابت اعلام كرد و اين يعني بازگشت سير صعودي بحران و دلار در بازار آزاد .

نمي دونم دولت در چه فكري هست ولي روند خوبي ندارد و اگر دولت حركت مثبتي براي آينده نداشته باشد بايد منتظر بحران جديدي و البته سختر باشيم .

خدا به مردم رحم كنه و ان شاءالله اين كشور كه تنها كشور و دولت شيعه دوازده امامي جهان هست را سر بلند از فتنه خارج شود .
نقل قول کردن
-9 #658 محب الیمانی 1391-07-19 08:19
نصرالله: نه من سید یمانی ام، نه آیت الله خامنه ای، سید خراسانی
اصل روایات شعیب بن صالح از لحاظ سندیت به طور جدی، قابل بحث است و بر فرض درستی، شعیب بن صالح از بنی تمیم است و آن گونه که می گویند، هنگامی که خراسانی به عراق لشکرکشی می کند، همان هنگام کسی را در عراق منصوب می کند و در روایت شعیب بن صالح نیست که وی شخصیت کشوری یا لشکری باشد و ممکن است یک فرمانده میانی باشد که بعدا معلوم بشود.
دبیرکل حزب الله لبنان، با انتقاد از سی دی ظهور نزدیک است، تطبیق نشانه های ظهور بر افراد را باعث ایجاد تزلزل در اعتقادات مردم و جامعه دانست و گفت: من تطبیق علامات را نه صلاح می دانم و نه جایز و این به ضرر بحث عمیق مهدویت است و مورد سوءاستفاده واقع می شود.
نقل قول کردن
-8 #657 ,تالب 1391-07-19 08:08
راستی از مشایی فراماسون چه خبر باز شما طفدارش هستید؟
نقل قول کردن
+5 #656 به امید ظهور 1391-07-19 07:58
به نقل از سعاح:

من میخواستم شما رو مهمان کنم ولی آقای جعفری مثل همیشه پیش قدم شدند۔ @};-
تشریف بیاورید قدم تون روی چشم۔


سلام
چایی را قبول حالا عکس :D
خیلی سمجم نه >:D
نقل قول کردن
+12 #655 hossein 1391-07-19 07:29
@};- @};- @};-

@};- @};- @};-
نقل قول کردن
+3 #654 میشناسین 1391-07-19 07:27
Now we can sense the sweet scent and the soulful breeze of the spring, a spring that has just begun and doesn't belong to a specific race, ethnicity, nation or a region, a spring that will soon reach all the territories in Asia, Europe, Africa and the US.
He will be the spring of all the justice-seekers , freedom-lovers and the followers of heavenly prophets. He will be the spring of humanity and the greenery of all ages.

Let us join hands and clear the way for his eventual arrival with empathy and cooperation, in harmony and unity. Let us march on this path to salvation for the thirsty souls of humanity to taste immortal joy and grace.

Long live this spring, long live this spring and long live this spring.

President Mahmud Ahmedinejad
نقل قول کردن
+1 #653 میشناسین 1391-07-19 07:26
[His arrival will be the end of oppression, immorality, poverty, discrimination and the beginning of justice, love and empathy.
He will come and he will cut through ignorance, superstition, prejudice by opening the gates of science and knowledge. He will establish a world brimful of prudence and he will prepare the ground for the collective, active and constructive participation of all in the global management.

He will come to grant kindness, hope, freedom and dignity to all humanity as a girl.

He will come so mankind will taste the pleasure of being human and being in the company of other humans.

He will come so that hands will be joined, hearts will be filled with love and thoughts will be purified to be at service of security, welfare and happiness for all.

He will come to return all children of Adam irrespective of their skin colors to their innate origin after a long history of separation and division linking them to eternal happiness.

The arrival of the Ultimate Savior, the Righteous [Hazrat Mahdi] and Jesus Christ will bring about an eternally bright future for mankind, not by force or waging wars but through thought awakening and developing kindness in everyone. Their arrival will breathe a new life in the cold and frozen body of the world. He will bless humanity with a spring that puts an end to our winter of ignorance, poverty and war with the tidings of a season of blooming.

نقل قول کردن
+11 #652 سعاح 1391-07-19 04:52
چون کار از محکم کاری عیب نمیکند عرض میکنم:

یه مسائل تصوف یه ترا بیان غالب + تجھے هم ولی سمجھتے جو نه باده خوار ہوتا

این بیت از شاعر بزرگ زبان اردو است بنام مرزا اسدالله خان غالب۔ مفهومش تقریبا این میشه:
غالب، بیان تو در مسائل تصوف [عرفان] اینقدر محکم است که ما تورا یک ولی [عارف] می پنداشتیم اگر شرابخور نبودی۔
عارف مسلک بودن با حرف نیست، با رفتارو عمل است۔

با آرزوی موفقیت بی نظیر برای سفر پربرکت آقا در خراسان شمالی
التماس دعا
نقل قول کردن
+9 #651 سعاح 1391-07-19 04:38
به نقل از به امید ظهور:


سلام =((

چای هم مهمان شما میشیم :D

من میخواستم شما رو مهمان کنم ولی آقای جعفری مثل همیشه پیش قدم شدند۔ @};-
تشریف بیاورید قدم تون روی چشم۔
نقل قول کردن
+11 #650 سعاح 1391-07-19 04:28
به نقل از جانباز از اصفهان:

.
سعاح جان خدایش راستش را بگو ، اهل پاکستان هستید یا ما را سرکار گذاشته ای .

راستش من پاکستانی هستم ولی اگر شما خدمت حضرت عج منو اینطور معرفی کنید که آقا این از خودمون هست در حق من برادری کردید۔
شاید همدیگر رو در عالم ذر دیده باشیم که اینجا راحت میتوانیم باهم انس بگیریم۔
آقای جعفری عزیز، ممنون برای چای لب سوز و لب دوز دیشلمه۔
نقل قول کردن
+7 #649 منتظر منتقد 1391-07-19 02:12
هیچگاه فراموش نکنیم ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بغتة واقع میشه یعنی درست زمانی که ما انتظارشو نداریم در این مورد یه تناق پیش میاد که بعدا عرض می کنم.
نقل قول کردن
+5 #648 مهدی 1391-07-19 01:53
روزی که زاغه نشینها برای "رابین هود" گریستند!
farzandeazadi.blogfa.com/post-127.aspx
***************************************************

با غیرت ها در لانه موش!
www.fa.nedaieqalb.com/secondary-column/266-zealots-in-the-mouse-hole.html
***************************************************

به راستی ، چه کسی بحران می سازد ؟؟؟
و
مصاحبهء همزمان
goomez.blogfa.com/
***************************************************

پدر میانگین و معدل و اعتدال در سیاست ایران
hoviyyatona.blogfa.com/
***************************************************

پروژه القـای عدم ولایـت مـداری دکتـر احمـدی نژاد در سطـح جهان با موفقیـت انجام شد!! / دستگیری جوانفکر از نگاهی دیگر
hamase84.mihanblog.com/post/20
***************************************************

زنده باد آزادی، زنده باد آزاد اندیش
3tir84.ir/?p=107
***************************************************

به خدا اگر دخالت نمی‌کردند دولت چنان بازار ارز را مدیریت می‌کرد که ملت متوجه فشار دشمن نمی‌شد
www.sarihnews.com/siyasi/2160-1391-07-18-14-49-17


zz:
نقل قول کردن
+12 #647 علی جعفری 1391-07-19 00:54
بچه های لشگر 27 محمدرسول الله (ص) پادگان دوکوهه





fatematazahra-1362.blogfa.com/post-72.aspx

التماس دعا :-h

دعا برای :

*-msz

zz:

فراموش نشود

:-h @};-
نقل قول کردن
+9 #646 علی جعفری 1391-07-19 00:46
به نقل از سعاح:

سلام
گفتن نگید :D @};-

از آقای جعفری تقاضا کنید شما رو یک چای لب سوز و لب دوز دعوت کنند، اونوقت عکس هم خواهی دید۔

بفرمایید این هم چای لب سوز

نقل قول کردن
0 #645 جانباز از اصفهان 1391-07-19 00:18
به نقل از سعاح:

سلام
گفتن نگید :D @};-

از آقای جعفری تقاضا کنید شما رو یک چای لب سوز و لب دوز دعوت کنند، اونوقت عکس هم خواهی دید۔

به نقل از سعاح:

سلام
گفتن نگید :D @};-

از آقای جعفری تقاضا کنید شما رو یک چای لب سوز و لب دوز دعوت کنند، اونوقت عکس هم خواهی دید۔

.
سعاح جان خدایش راستش را بگو ، اهل پاکستان هستید یا ما را سرکار گذاشته ای .
نقل قول کردن
+7 #644 به امید ظهور 1391-07-19 00:17
به نقل از سعاح:

سلام
گفتن نگید :D @};-

از آقای جعفری تقاضا کنید شما رو یک چای لب سوز و لب دوز دعوت کنند، اونوقت عکس هم خواهی دید۔


سلام =((

چای هم مهمان شما میشیم :D
نقل قول کردن
+8 #643 جانباز از اصفهان 1391-07-19 00:16
به نقل از خادم الرضا:
چهره های جدید و انتخابات آینده؛
رئیس جمهورآینده باید فردی با خصوصیات حاج قاسم باشد!


رئیس جمهور آینده باید چهره ای با خصوصیات حاج قاسم باشد! مقتدری در برابر بیگانه و تسلیم در برابر قانون! کسی که حدود و حریم خود را می شناسد و هر چه در دنیا مشهور تر و معروف تر شود، بر تواضعش در برابر نظام و انقلاب و رهبری آن افزوده می شود.

تجربه ثابت کرده که به رئیس جمهور تئوری پرداز، خود فیلسوف بین، متفرعن ، کم ظرفیت، بی جنبه و...نیازی نداریم . رئیس جمهور باید مجری قانون، مطیع رهبری، دارای مجموعه بدنه هماهنگ اجرایی، صاحب درک دقیق از اهداف و برنامه های کلان نظام و مومن به آن باشد و کوچکترین شائبه ای از ایستادگی در برابر رهبری و بی اعتنایی به راهبردها و سیاست گذاری های اعلام شده از جانب ایشان در سوابق او موجود نباشد
mashreghnews.ir/.../...
اگر دنبال مصداق شعیبید کمی تامل کنید....
والعاقبه للمتقین @};-

.
ظاهرا" فهمیده ای هاشمی دیگه مرده است که مجبور شده ای خودت را گلاویز حاج قاسم بکنی!!!

والعاقبه للمتقین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد