رایحه ظهور

به بهانه یک نظر! احمدی نژاد و قضیه پیچیده مشایی!

» ابتدای نظرات (38)

توسط : غروب در روز شنبه 11 مهر1388

سلام
علی اقا دم شما خیلی گرم
ولی فقط لقب سردار ولایت رو از احمدی نژاد تو نوشته هات بردار از وقتی حرف آقا رو در مورد مشایی به تاخیر انداخت بعدش هم که قضیه رییس نهادش کرد نمی شه گفت سردار ولایت !
دعامون کن اخوی

توجه : برای باقی ماندن مطالب مهم در صفحه اصلی تاریخ ارسال صحیح نیست

(تاریخ صحیح: شنبه 11 مهر1388)


با سلام و تحیات

از تشریف فرمائیتان بسیار ممنون . اما در مورد آقای احمدی نزاد و مشائی که فرموده بودید ، قضیه بسیار پیچیده تر از این حرفهایی است که ما فکر می کنیم ، اگر یادتان باشد مقام معظم رهبری(مدظله) در حکم تنفیذ آقای احمدی نژاد را با القابی چون شجاع ، سخت کوش و          «هوشمند» یاد کرده بودند ، شجاعت و سخت کوشی احمدی نژاد برای همه روشن بود اما بحث هوشمندی :

بنده یک تحلیلی در مورد مسائل بعد از انتخابات ارائه می دهم که به نظرم مبین نهایت هوشمندی احمدی نژاد است :

قضیه معاون اولی  مشایی دقیقاً همزمان با خطبه  پر فتنه هاشمی آغاز شد ، در واقع احمدی نژاد با نگاه تیزبین خود دریافت که موجی به سردمداری هاشمی و بازیگری خاتمی و کروبی و میرحسین و .... در حال شکل گیری است که می خواهند با ایجاد هیاهو و جنجال و فضای غبارآلود و...  و با استفاده از بازوی رسانه ای بسیار قوی و بی اطلاعی و بی بصیرتی بعضی خواص ، ضمن ایجاد بحران شدید  ، مسند قدرت را که با انتخابات و رای مردم نتوانسته بودند به دست آورند با زور و گردن کلفتی تصاحب کنند و دیدیم که چند روز بعد کروبی و خاتمی و ... بصورت جداگانه خواستار برگزاری دوباره انتخابات و ابطال و... شدند وقضایای بعدی که بصورت دنباله دار و سریالی تا مراسم تنفیذ ادامه می یافت  و به خیال خام خود با ادامه اعتراضات مردمی و ریش سفیدی برخی خواص غافل و نتیجه مورد نظر گرفته می شد

احمدی نژاد با هوشمندی نیت سران فنته را دریافت و با ایجاد موج ساختگی مشایی و ادامه آن با بعضی کارهای عجیب دیگر( برکناری وزیر چند روز مانده به اتمام دولت - آخه آدم عاقل در حال عادی که چند روز مانده به اتمام دولت وزیر عوض نمی کنه)توانست ذهن جامعه را از این موج فتنه منحرف کند و آنها را در رسیدن به مقصود خود ناکام بگذارد . هرچند بهای سنگینی بابت این کار پرداخت و آن آبروی خود بود

در واقع این یک بازی بسیار جدی بود  و نمی دانم سخنرانی موهن صانعی را در گرگان خوانده اید یا نه اونجا با زیرکی و شیطنت  تمام می گوید : گول این بازیها را نخورید ، این عزل و نصب ها رو، این ها همه بازیه ، بیدار باشید ! ...( دشمن دانا به این می گن !)

و اما قضیه معطل شدن فرمان رهبری ، بسیار دردناک بود ولی چاره ای نبود ، با رجوع به تاریخ می بینیم بعضی مواقع که اصل دین در خطر بوده ائمه معصومین(ع) از زهرای مرضیه(س) تا سید الشهدا(ع) ، جان مبارکشان را هم فدای اصل قضیه کرده اند. قضیه انتخابات دهم موضوع بسیار مهمی بود ، نمی دانم خاطرتان هست مقام معظم رهبری(مدظله)  در دانشگاه علم و صنعت فرمودند : اگر شاه سلطان حسین ها( کروبی و میرحسین) بیایند کار جمهوری اسلامی تمام است! وما امروز بعد از این اغتشاشات و شناسایی باطن خبیث اینها معنی صحبت آقا را دریافتیم ، خوب حال خودتان قضاوت کنید جایی که وجود مبارک معصوم(ع) برای باقی ماندن اصل قضیه فدا می شود ، معطل شدن چند روزه حکم ولی فقیه ( برخلاف میل احمدی نژاد و بنا بر مصلحت و اجبار) برای بقای اصل انقلاب زیاد است. ( توجه کنیم که آقا فرمود اگر اینها بیایند کار جمهوری اسلامی تمام است!!!!)

ومن فکر می کنم که این یکی از مظاهر هوشمندی و ایثار احمدی نژاد بود ، ایثار گفتم از این جهت که در طول یک هفته محبوبیت ایشان در بین بعضی نیروهای مکتبی ومذهبی و ولائی بسیار پایین آمد و البته خودش هم می دانست ولی آگاهانه و بر حسب وظیفه اقدام به این کار کرد....

تحلیلی دیگر ( استاد پناهیان) : حتی مالک اشتر هم دچار اشتباه شد جایی که امام علی(ع) فرموده بودند که در قضیه عثمان شرکت نکنید ولی جو جوری پیچیده و هیجانی بود که حالا از سر غفلت و فراموشی و یا .... جناب مالک اشتر در آن قضیه( البته فقط ناظر نه شرکت در قتل) حضور داشت ، خب این تنها یک اشتباه بود و مقام برجسته و ممتاز مالک همچنان در تاریخ درخشان است.

التماس دعا فرج - موفق باشید

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #38 ahmad 1390-01-05 08:25
چقدر شما باتربيت هستيد!!
نقل قول کردن
0 #37 علی 1390-01-02 11:04
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
چند مطلب هست که دوست دارم بعدا جوابش را در سایت بذارین:
به فرض حرف شما درباره ی تاخیر در حکم آقا درست باشه
1)چرا بعدش مشایی معاون اول شد؟
2)رابطه ی مرید و مراد که احمدی نژاد گفت چی بود؟
3)حمایتهای بعدی احمدی نژاد به چه دلیلی انجام شد؟
نقل قول کردن
0 #36 علی 1389-12-24 23:59
باسلام.حتما فراموش کردید که اقای احمدی نژاد مشایی رو عزل نکرد بلکه خدا میدونه پشت پرده چه خبر بود که اقای مشایی استعفا داد.وتعجب از مقایسه مشایی با مالک اشتره.شما لطف کنید گند کاریهای مشایی رو بخونیدبعد قیاس کنید.میان ماه من تا ماه گردون.....وعجیب تر اینجاست که احمدی نژاد افکار مشایی رو زلال هم میدونه.این همه موضع گیریهای علمارو نمیبینه طوماری که طلاب قم در جهت برکناری مشایی رو نمیبینه اینا چه معنی داره.لابد مشایی مالک اشتر احمدی نژاده شایدم برعکس.خدا میدونه چه خون دلی از دست کارای مشایی و عدم برخورد احمدی نژاد میخوریم.راستی شنیدم رابطه احمدی نژاد با مشایی رابطه مریدومراده.امید واریم که واقعیت نداشته باشه.خلاصه با لجبازی نمیشه کاری رو تحمیل کرد
نقل قول کردن
+1 #35 عبدالله 1389-12-24 08:14
خوشحال باشيد ظهور نزديك است.آخه ملك عبدا... شاه اردن به دعوت آقاي مشايي مي خواهد عيد نوروز بعد از 30 سال به ايران سفر كند و در مورد مقدمات ظهور بحث و گفتگ كند. اي داد بيداد.......
نقل قول کردن
0 #34 منتظر واقعی 1389-12-23 22:48
به نقل از سید علی اکبر حائری:
به نقل از امید:
سلام
با این طرفداری های متعصبانه کورکورانه از احمدی نژاد باعث می شید که ما به باقی نوشته هاتون هم شک کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما با این تحلیل حضرت اقا رو هم زیر سوال بردی مومن!

خفه شید شیاطین . X(

اگه شما یه کم درست صحبت کردنو یاد بگیری بد نیست.حرفشون درسته چرا باید دهنشونو ببندن یا خفه شن.امثال شما دو روز دیگه قراره این آشوب بزرگو به پاکنن دیگه.این مقایسه ها اصلا درست نیست.در مورد هیچ کدوم.(منظورم فیلم)
اینطور که معلومه قراره کشور دچار یه آشوب بزرگ داخلی بشه.
نقل قول کردن
-1 #33 محمد 1389-12-22 20:03
من نميدانم چي احمدي نجاد تعريفيه ادبيات حرف زدنش ديپلماسي سياسيش
نقل قول کردن
0 #32 امین 1389-12-21 13:28
"اما قضیه معطل شدن فرمان رهبری ، بسیار دردناک بود ولی چاره ای نبود!"
یعنی چه چاره ای نبود؟
بعد هم ماجرای مالک اشتر رو اوردین برای توجیه؟
اگه صدا وسیما نامه آقا رو تو اخبار نمی گفت احمدی نژاد مشایی رو عزل میکرد؟!
پس چرا دوباره پست جدید داد؟
من یه سوال برام وجود داره که شما چرا اینقدر اصرار دارید کارهای احمدی نژاد رو توجیه کنید؟
به نظرم شما میخواین با ای توجیه ها هم چنان اصرار داشته باشین احمدی نژاد نعوذ بالله شعیب صالح است.
نقل قول کردن
0 #31 فرشيد 1389-12-19 16:02
سلام
اگه بتونيد دليل حمايت آقاي احمدي نژاد رو از مشايي بعد ازشرايط ملتهب انتخابات توضيح بدين ممنون ميشم.
نقل قول کردن
-1 #30 حسین pro 1389-12-18 03:29
سلام به نظر من رهبرمون همون سید خراسانیه و اگر هم نباشه کشور باید زیر نظر یک فقیه مصلحت اندیش اداره شه که همینطوره اما در مورد آقای احمدی نژاد :
فرمانده سپاه سید خراسانی باید دستورات سید خراسانی رو خیلی سریع انجام بده نه بعد از یک هفته
این قضیه رو نمی شه به راحتی کنار گذاشت. چون مرز ولایت پذیری آقای احمدی نژاد رو معین می کنه .
چرا 30 خط در مورد تحلیل خودتون و سعی به قبولاندن این تحلیل به خوانندگان داشتید ، اگه لازم الاجرا نبود مطمئنا رهبری نامه نمی فرستادند.
اگه قضیه خیلی خیلی پیچیده است (از نظر شما) لطفا بیشتر توضیح بدین تا ما هم بفهمیم آماده مکاتبه با ایمیل هم هستم
وگر نه بهتر نبود تحلیل آقای پناهیان رو اول می آوردید و در مورد اون چند خط بیشتر توضیح می دادین
و اینکه این آقا هم جایز الخطا است
بنده شخصا آقای احمدی نژاد رو خیلی دوست دارم و اکثر تصمیمات ایشون رو درست می دونم
اما اصل حرف من اینجاست :
حمایت بیش از اندازه و غلو در مورد ایشون ممکنه حتی بعدها شخصیت ایشون و همچنین رهبری و انقلاب رو خراب کنه
چون یکی از اصول خراب کردن افراد بد دفاع کردن از اون ها است
خطابم به آقای علی اکبر حائری هم هست :
مسلمان عزیز چرا اینجوری جواب می دی ؟
باور کن با دو سه تا نظر آخرت چهره خودتو مثل یه شیعه متعصب نشون دادی تا یه شیعه منتظر
اونوقت باعث می شی 4 نفر دیگه هم بر باطل خودشون ثابت قدم تر شن
خوشحال می شم جواباتون رو ببینم (اگه ممکنه میل بزنید)

در آخر از شما به عنوان یک منتظر به خاطر سایتتون تشکر می کنم و بیان می دارم:
اجرکم عند الله
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #29 مهدیار 1389-12-15 11:23
به نام خدا
مطمئناًدوستداران ولایت باید در همه حال هوشیار باشند. دکتر احمدی نژاد اگر شعیب هم نباشد قطعاً ضد ولایت فقیه هم نیست ومطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت العظمی خامنه ای هست.اگه کسی هم گفت احمدی شعیب هست نمی شود با فحش و ناسزا جواب داد که نیست .قطعاً برخی مواقع لازم است به دشمن پاتکهایی هوشیارانه زد که در وجود احمدی نژاد این هوشیاری وجود دارد.وا... اعلم
ولی اگر واقعاً ولایی هستید اول دشمن را خوب بشناسید وبعد دوستان انقلاب را واهدافشان را بشناسید.این کار هم کار آسانی است .اگر کسی با جرأت بگوید مرگ برشیطان،آمریکا. ومرگ بر ابلیس،انگلیس ومرگ بر ابلیس،اسرائیل حتماً دشمن شناس است ودر شناخت دوست هم هرکس از روی آگاهی واطمینان بگوید خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است دوست شناس هم هست ولی خارج از تعارفات اگر کسی رهبر را دوست دارد باید آماده جان فشانی باشد چرا که قطعاً ایشان هوای نفس وحب دنیا ندارند.والبته آقای احمدی نژاد را هم خیلی دوست دارند.انشاء ا... خدا تمام انسانهایی را که دوست دارند عاقبت بخیر شوند حتی اگر الآن در صف دشمن هستند عاقبت بخیر بگرداند.چرا که ما دوست نداریم نه خودمان نه دشمنانمان در آتش دوزخ بسوزند از همین حالا هم میگم کسی اگه به من فحش و بدو بیراه هم بگه انشاء ا... خدا ببخشدش واگه خدا ببخشه من عددی نیستم که نبخشم .ولی خواهشاً با انصاف باشید حتی اگر دوستدار ولایت نیستید. چرا که آقای احمدی نژاد برای خانواده های فقیر خیلی زحمت می کشند واگر کسی چوب لای چرخ کار دولت بگذارد حتی اگر در ظاهر هم ولایتمدار باشد کارش نتیجه نخواهد داد.
والعاقبه للمتقین-
دعای عهد فراموش نشود.
چشمها باید شست جور دیگر باید دید
به امید فرج آقا امام زمان (عج)
اللهم عجل الولیک الفرج والعافیه والنصر والجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه
نقل قول کردن
0 #28 علیرضا 1389-12-13 20:39
با سلام
آقا سید علی اکبر در شان مومن نیست که به برادر مومن خودش توهین کنه
باید بگم در شرایط فعلی نباید باعث بشیم به وحدتمون خدشه ای وارد بشه بابا این اختلافات چیزی نیست دوستان کاری نکنید که باعث بشه هدف اصلی یعنی آمادگی برای ظهور آقا فراموش بشه
بصیرت خودتون رو اینجا نشون بدید
نقل قول کردن
-1 #27 سید علی اکبر حائری 1389-12-12 00:15
به نقل از m:
اگر احمدی نژاد نبود
turbulence.blogfa.com/post-209.aspx

دوستان عزیز حتما به این وبلاگ یه سری بزنید.من که خودم دانشجوی اقتصادم ازش خیلی لذت بردم.

دستت درد نکنه.
واقعا عالی بود. =D>
نقل قول کردن
+1 #26 سید علی اکبر حائری 1389-12-11 21:08
به نقل از امين:
تورو به خدا از آقاي احمدي ن‍‍‍ژاد يك فرد معصوم نسازيد اگه اشتباهي ميكنه اشتباهاتش رو هم بگيد اين جوري مردم به مطالب شما بيشتر اعتماد ميكنن
همش شده تعريف و تمجيد و يه سري حرف هاي اغراق آميز كه قبولش براي من مشكله!!!

خب به درک .
قبول نکن . X(
نقل قول کردن
-1 #25 سید علی اکبر حائری 1389-12-11 21:03
به نقل از امید:
سلام
با این طرفداری های متعصبانه کورکورانه از احمدی نژاد باعث می شید که ما به باقی نوشته هاتون هم شک کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما با این تحلیل حضرت اقا رو هم زیر سوال بردی مومن!

خفه شید شیاطین . X(
نقل قول کردن
-1 #24 سید علی اکبر حائری 1389-12-11 21:01
به نقل از خودم:
عجب سرداری دارن آقا اصالتن که یهودی زاده است چون کل منطقه آرادان یهودی نشین بوده کذاب هم که هست بیشتر شبیه دجال یک چشم تا .............................

اگه کمی دهنتو ببندی ذهنتو باز کنی بد نیست .
به خادم ملت توهین نکن .
نقل قول کردن
-2 #23 خودم 1389-12-04 15:33
عجب سرداری دارن آقا اصالتن که یهودی زاده است چون کل منطقه آرادان یهودی نشین بوده کذاب هم که هست بیشتر شبیه دجال یک چشم تا ............... ..............
نقل قول کردن
-1 #22 حسن 1389-11-27 14:14
دوستان همه سركاريد.تا كي مي خواهيد بحث هاي الكي طرفداري هاي دوغكي و دشمني هاي ماستكي داشته باشيد.همش حرف همش بازي.خسته نباشيد.فكر نكنيد اينها را ميگم منظورم حرفه بي عمله نه عملتان بدتره. بابا دست به دست هم بديد ايران را آباد كنيد.بي منت بي ادعا و خالي از ريا.هنوز هم نفهمديد كلام رهبري ازبصيرت چيه.
به همه طرفا ميگم چه اصحاب سايت چه منتقدين چه بقيه.بابا هنوز نگرفتيد كه امام ميگفت به من بگيد خدمتگزار بهتره تارهبر بگيد . بابا همه خادم اسلام و كشور و مردم هستند (چه مسئول چه غير مسئول)و هيچ فضيلتي براي اين مترتب نيست الا وظيفه . كجايند مردان يي ادعا؟ كجايند مردان مرد؟ كجايند مردان بي ادعا؟
نقل قول کردن
0 #21 محمدرضا 1389-11-27 10:19
سلام
خدا آقای احمدی نژاد را حفظ کند.
ما نباید در فضای خیالات و احتمالات زندگی کنیم. ما باید در جهان واقعی زندگی کنیم و با معیارهای عقلانی و دینی نسبت به وقایع قضاوت کنیم. نه اینکه مثلا بگوییم شاید آقای احمدی نژاد شعیب بن صالح باشد پس ما باید همه ی کارهای او را توجیه کنیم.
لزوم اعلام برائت از برخی سخنان و رفتارهای مشایی بر کسی پوشیده نیست.
البته همانگونه که نظر مقام عظمای ولایت است ما نیز در مجموع از عملکرد دولت حمایت می کنیم.
ضمناً نظر آقای پناهیان که در متن آمده، در رابطه با موضوع آقای مشایی گفته نشده است بلکه ایشان در جایی دیگر از همان سخنرانی (که در آن این تعبیر را درباره ی مالک اشتر به کار برده است.) بطور تلویحی از عملکرد آقای رئیس جمهور در تلاش برای تحمیل آقای مشایی به رهبری گله می کند.
خدا علمای با بصیرتی چون آقای پناهیان را حفظ فرماید و به ما نیز یاد دهد که از ایشان استفاده ابزاری نکنیم.
خدا همه ی ما را حفظ و هدایت و برای ظهور آقا بقیه الله مهیا فرماید.
نقل قول کردن
0 #20 امید 1389-11-24 02:00
سلام
با این طرفداری های متعصبانه کورکورانه از احمدی نژاد باعث می شید که ما به باقی نوشته هاتون هم شک کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما با این تحلیل حضرت اقا رو هم زیر سوال بردی مومن!
نقل قول کردن
+1 #19 صبا 1389-11-23 12:45
سفر مشايي به اردن براي چه بود؟خطرناك نيست
چرا مشايي به اقاي احمدي ن‍ژاد گفت اگر رهبري ازتو حمايت نمي كرد بيشتر راي مي اوردي
نقل قول کردن
0 #18 شهرام 1389-11-20 10:47
البته یه نسبت فامیلی ای هم دارن علی الظاهر که دوستان نادیده میگیرن
نقل قول کردن
0 #17 رشتی 1389-11-19 18:21
باعرض سلام من آقای احمدی نزاد را خیلی قبول دارم ولی این مسیله باعث نمی شود که اشتباهات فاحش او را در مورد دفاع بی مورد از سخنان مشایی و جایگاه وی نادیده بگیرم می گویند اگر می خواهی کسی را خراب کنی از او بد دفاع کن درست همین کاری که شما می کنید
نقل قول کردن
+1 #16 امين 1389-11-18 10:03
تورو به خدا از آقاي احمدي ن‍‍‍ژاد يك فرد معصوم نسازيد اگه اشتباهي ميكنه اشتباهاتش رو هم بگيد اين جوري مردم به مطالب شما بيشتر اعتماد ميكنن
همش شده تعريف و تمجيد و يه سري حرف هاي اغراق آميز كه قبولش براي من مشكله!!!
نقل قول کردن
0 #15 azad 1389-11-15 01:07
www.montazeranefarajj.blogfa.com
تحلیل آقای پناهیان را میپسندم.
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+5 #14 سهیل 1389-10-17 13:57
عجب !!!
فرض میکنیم داستان های شما همه راست باشد
خب حالا که فتنه خوابیده چرا احمدی نژاد روز به روز فقط بر پست های مشایی می افزاید و هر روز بخش مهم تری از این مملکت را به دست او میدهد؟
چرا هر روز هر جای دنیا که میرود یک لحظه هم مشایی را از کنار خود دور نمیکند ؟
آیا غیر از این است که احمدینژاد مرید است و مشایی مراد ؟؟؟ !!!
تازه
در همان زمان که آقا و سرور و رهبر عزیزتر از جانمون اون نامه رو نوشتن ، احمدی نژاد با کلی سلام و صلوات از مشایی قدر دانی کرد ، اما در جواب رهبری ، گفت بر اساس ماده ی فلان قانون اساسی با استفای مشایی موافقت شد
یعنی حتی حاضر نشد به خاطر رهبری ، مشایی رو برکنار کنه
و حاضر نشد بگه به خاطر فرمایش رهبری عزیز این کار رو میکنم ، بلکه فقط به خاطر قانون و اینکه او خودش استفا کرده !!!
ای بابا
شما رو به جان مولا از اصل دور نشید که اصلتون به باد میره .
نقل قول کردن
+4 #13 سید محمد 1389-10-12 11:28
[quote name="سید محمد"]با عرض سلام وخسته نباشید.

خب تحلیل خوبی است گفتین آقای احمدی نژاد برای جلو گیری از موج فتنه این فداکاری بزرگ را کردند، درست، الان که فتنه خوابیده چرا اقای مشایی را عزل نمی کنند.؟؟
لطفاً اگر می شود تحلیلی در این را بطه بدهد.
نقل قول کردن
+3 #12 سید محمد 1389-10-12 11:25
با عرض سلام وخسته نباشید.

خب تحلیل خوبی است گفتین آقای احمدی نژاد برای جلو گیری از موج فتنه این فداکاری بزرگ را کردند، درست، الان که فتنه خوابیده چرا اقای مشایی را عزل نمی کنند.؟؟
نقل قول کردن
+5 #11 عقیق سبز 1389-10-10 20:13
با عرض سلام
لطفا بفرمائید اسناد دفاعیاتتون از جناب مشایی چیست؟
با تشکر
نقل قول کردن
0 #10 محمد رضا 1389-10-04 22:07
سلام آقا دعا كنين امام نياد چون من آماده نيستم
نقل قول کردن
0 #9 m 1389-08-19 20:14
اگر احمدی نژاد نبود
turbulence.blogfa.com/post-209.aspx

دوستان عزیز حتما به این وبلاگ یه سری بزنید.من که خودم دانشجوی اقتصادم ازش خیلی لذت بردم.
نقل قول کردن
+2 #8 سید مهدی 1389-08-08 19:19
با سلام اخوی
خسته نباشید
بحث مشخص کردن مصادیق عاقبت خوبی نداره کاری نکنید عوض اینکه امام زمان علیه السلام دعاگوی شما باشد خدای نکرده نفرین حضرت پشت سر شما باشد اگر این حرف های شما تا 30سال آینده جواب نده می دونید یک نسل از( مشتریاتو ن رو فقط )به بحث امام زمان علیه السلام بد بین می کنید
نقل قول کردن
+2 #7 هراتي 1389-07-09 06:35
سلام
ببينيد يه جايي فكرميكنم كلمه نيوز بود مقاله زده بود كه اتفاقا علت به تاخير انداختن فرمان رهبري حمايت از ايشون چرا كه نمايندگان مجلس به حضرت آقا فشار آوردن كه فرمان رهبري بده وآقاي احمدي ن‍ژاد از آبروي خودش مايه گذاشت تا ديگه براي هراتفاق كوچيك و بزرگي روي رهبري فشار سياسي نيارن - همانطور كه ديديم بارها دكتراحمدي نژاد(مخصوصا در صحن مجلس) گفت ما اومديم باري از روي دوش رهبري وعلما بر داريم نه سرباري براي اونا باشيم
فكر ميكنم اين بهترين تحليليه كه ازين قضيه ارائه ميشه
نقل قول کردن
+9 #6 حسین 1389-05-27 00:11
یکروزی تندروهای مذهبی به همین صورت تند و بی پروا از آقای هاشمی و... حمایت میکردند و امروز پشیمان شدند
امیدوارم در سالهای آتی شما پشیمان نشوید
هیچ وقت غیر از مقام ولایت از کسی پشتیبانی صد در صد نکنید
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
با تشکر
نقل قول کردن
0 #5 طرفدارمشایی 1389-05-24 16:53
* انتقادات شما از دولت و احمدی نژاد چه بود؟

- در کنار برخی ویژگی های مثبت بالاخره دولت و رییس آن هم از اشکالاتی برخوردارند. مواضع ما مانند گلایه از رییس مجلس در محضر رهبری، نوعی درد دل بود. ما از نوع تعامل دولت با مراجع و علما انتقاد داشتیم. از رابطه رمزآلود دکتر با مشایی و حمایت ویژه از یک نفر که هزینه های زیادی را به خدمات دولت وارد کرده و هزینه ساز شده گلایه داشتیم. از نحوه برخورد آقای احمدی نژاد با برخی از وزرای انقلابی و کاری مانند صفار هرندی و برخی دیگر انتقاد کردیم، جنس انتقادات عمدتا در این راستا بود.

* آیا رهبری این انتقادات را وارد دانستند؟

- ایشان فرمودند که شاید این اشکالات وارد باشد ولی ما باید جمع بندی کنیم. تصریح ایشان این بود که دولت در کنار خدماتش نمره منفی هم دارد ولی در جمع بندی، نقاط مثبت دولت ترجیح دارد و خیلی بیشتر از نمرات منفی آن است. آقا فرمودند که شما باید نهی از منکر و امر به معروف کنید اما نباید این کار شما بهانه ای شود برای جدا کردن راه یا تعارض و تخریب دولت...

* پس یکی از دلایل عدم انتقاد علنی مثل شما از دولت به همین دلیل است؟

- دقیقا همینطور است! ما انتقادات صریحی از دولت داریم ولی می دانیم که طرح عمومی آن باعث می شود تا آن را بهانه کنند برای تخریب خدمات انقلابی دولت...

rajanews.com/detail.asp?id=58148
نقل قول کردن
+2 #4 حسین 1389-05-24 16:00
اگر توجّه کنید تلویحا در این مقاله إشاره می‌شود آقای احمدی‌نژاد از حضرت آقا فهیم‌تر است و حق دارد رأی خود را بر رأی ولایت ترجیح دهد. هم‌چنین در نظرات که امیدواریم نویسنده‌ی اصلی سایت آنان را نگذاشته باشد، تلویحا إشاره می‌شود آقای احمدی‌نژاد وقت‌شناس‌تر از حضرت آقا هستند و حضرت آقا یک خبطی مرتکب شده و نامه را نوشته‌اند ولی با «هوش‌مندی» دکتر ناگهان متوجه اشتباه خود شده و در مورد نامه سکوت کرده اند.
جل الخالق
========================
سلام و درود خدمت شما

یقینا فرمایش آقا به موقع بوده است .

و آقا هم نفرمودند مشایی مشکلی دارد بلکه فرمودند وجود او سبب ریزش طرفداران دکتر می شود که دیدم که شد و این بیش ازهرچیز هوشمندی و حکمت ودوراندیشی خودآقا را نشان می دهد.
اماکسانی که نامه را علنی کردند هدفشان حمایت از آقا یا دکتر نبود.و دیدیم که با هوشمندی دکتر تهدیدی به فرصت تبدیل شد.
نقل قول کردن
0 #3 جواد 1389-05-24 01:05
دوم آنکه ، کار درآن یک هفته بدانجا رسید که حتی رسانه های فتنه نیز با رسانه های " آقایی" همنوا شده و فریاد می زدند که حرف ولی فقیه نباید " یک هفته " بر زمین بماند و شنیدن این سخن از سوی طیفی ، که طی شانزده سالِ قبل از احمدی نژاد ، بسیاری از منویات حضرت آقا به هیچ گرفته بودند ، بخودی خود یک پیروزی بود و پس از این قضیه بود که اطاعتِ فوریِ منویات رهبری ، در فرهنگ سیاسی کشور رنگ و بوی تازه یی یافت .
سوم آنکه ، رئیس جمهور زیرکانه در پاسخ کتبی خویش به رهبری ، اشاره ی به اطاعتِ امر ایشان از منظر قانون نمودند تا به همگان یادآور شوند که : اگر ما با قلبمان در خدمت ولایت هستیم ، فراموش نمی کنیم که ، معظم له برابر قانون اساسی کشورنیز ، منبع صدور چنین منویاتی هستند و این یعنی کوبنده ترین پاسخ به شیاطینی که در صدد نهادینه سازی شعار ... بر دیکتاتور بودند .
چهارم آنکه ...
گفت : کافی است برادر ، کافیست . خدارا شکر که سال 88 تمام نشده ، به تحلیلی قانع کننده دراین خصوص رسیدم ، اما چرا تاکنون این تحلیل را اعلان عمومی نکرده اید؟
گفتم : ابتدای عرایضم گفتم که برخی اسرار را می بایست غیر مستقیم و با تحلیل شخصی درک کنی و در قبال حفظ آن احساس مسئولیت نمایی ، بپذیر که اگر در همان غوغای تاخیر نامه ، بنده این تحلیل ناقابل را علنی می کردم ، عملا صورت مسئله نتایجی که از این تاخیر حاصل شد ، پاک شده بود.
نقل قول کردن
+1 #2 جواد 1389-05-24 01:05
گفتم : ولی ندارد اخوی ، و همین سکوت دفتر حضرت آقا و دفتر ریاست جمهوری بنده را کمک شایانی در تحلیل موضوع و عدم سرگردانی ام نمود . سوال : آیا پس از اعلام صدور نامه از سوی منبع صدور آن ، تاخیری در پاسخگویی احمدی نژاد و حتی مشائی دیدید ؟
گفت : نه .
گفتم : پس همانگونه که در آن زمان به رفقا عرض می کردم ، بگردید دنبال حکمتِ این یک هفته سکوت ازسوی " آقا " و دکتر.
گفت : شما بگویید !
گفتم : قبول دارم که این قضیه یک خسارت داشت ، و آن اینکه رای دهندگان به احمدی نژاد روی " آقایی " بودن دکتر حساب احساسی هم باز کرده بودند ، دچار آسیب حسی و روحی شدند و این خسارت کمی نیست ، اما در دنیایی که ولایت و یا رییس جمهور امکان سخن گفتنِ درگوشی با تک تکِ ولایتمداران را ندارند ، گاهی برای پیشبرد اهداف والای انقلاب و شهیدان ، ناچار به دادن هزینه های این چنینی هم می شوند . و مگر قبول نداری که بسیاری از ضرباتی که انقلاب تا کنون خورده از ناحیه افشای اسرار بوده است؟
گفت : آری قبول دارم.
گفتم : بسیار خوب ، صَرفنظر از خسارت ِ بهم خوردن موقتیِ قطب نمایِ ولایی بسیاری از دوستان در آن یک هفته ، با انگشتانِ دستت بشمار تا برایت بگویم که در تحلیل بنده ، چه تعداد پیروزی و منفعت برای جبهه ولایت در آن تاخیر الهی ، نهفته است .
اول آنکه به رازِ همزمانیِ سفرِ آقای ..... در آن یک هفته ، به خارج از تهران ( یکی از کلانشهرها ) بیاندیش . و به اینکه او برای ترفندی که در سرداشت ، نیازمند جلب توجه اذهان عمومی و رسانه ها ، در آن یک هفته بود ( مهم ترین مورد خنثی سازی شده به واسطه تاخیر یک هفته ای در پاسخگویی به آن نامه ) و خدا را سپاس که در تمام آن یک هفته هیچ نامی از سران فتنه و اذنابشان شنیده نمی شد و سفر آن عزیزِ ناکام نیز ، عقیم مانده و بناچار به تهران بازگشت .
نقل قول کردن
-2 #1 جواد 1389-05-24 01:05
متن زیر را خوب بخوانید:

گفت : من یک پارادوکس را نتوانستم حل کنم و همچون بغضی بر دلم مانده است .
گفتم : کدام ؟
گفت : همان داستان تاخیر یک هفته ای احمدی نژاد در عزل مشایی و نامه " آقا ".
گفتم : شنیده ای که معصوم فرموده است ، المومنُ سَیِس (sayyes ) ؟
خندید و گفت : سَیِس نه...ولی کَیِس شنیده ام.
گفتم : احسنت ، پس کیاست آن چیزی است که از معصوم به ما سفارش شده نه سیاست !
گفت : منظور ؟
گفتم : جان برادر ، بنده در همان یک هفته ی سنگینی که " آقایی ترینِ " رفقا گیرپاژ کرده بودند ، مفتخر بودم و هستم که عقربه تحلیلم جهت صحیح را گم نکرد ، نشان به این نشان که پایان ماجرا را پیش بینی کرده و به تمام دوستان عرض می کردم که داستان این نیست و کل این بحث ( قضیه ی نامه ) چیزی بیش از یک کیاستِ بزرگ نیست . و الحق که تمام پیش بینیِ بنده درست از آب درآمد ، مگر یک نکته ! و آن اینکه گمان می کردم که رئیس جمهوردر زمان برکناری مشائی و پاسخ به حضرت آقا ، اطاعت خود را حتما از زاویه " ولائیِ " صِرف ، نشان خواهد داد ، اما وقتی احمدی نژاد اطاعتش را از منظرِ اصل 57 قانون اساسی اعلام کرد ، قدری دچار تردید شدم ، لکن به لطف خدا همین نکته را نیز توانستم تحلیل نموده و از تشخیص صحیح خود در این غائله غرق شادمانی گشتم .ضمن اینکه اخوی بنده ( ساکن شهرستان ) تنها کسی بود که دست بر قضا ،تحلیلی کاملا همسو و مطابق با بنده ( شاید کاملتر) در این خصوص داشت .
گفت : می خواهم تحلیل شما را بدانم.
گفتم : ببینید ، نامه مذکور مبدائی داشت و مقصدی ، قبول ؟
گفت : قبول .
گفتم : آیا در تمام آن یک هفته کذایی ، کسی از ماخذ صدور نامه ( دفتر رهبری ) و یا مقصد دریافت آن ( دفتر رئیس جمهور ) اعلامی رسمی مبنی بر صدور و وصول نامه چیزی شنید؟
گفت : نه .... ولی !
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد