رایحه ظهور

نگاهی به فرمایشات مهم امام خامنه ای و سردار شجاعش در نیمه خرداد/ سپاه اسلام پشت مرزهای اسرائیل!

هنوز چندماهی از اعلام وضعیت بدر و خیبری در دی ماه گذشته توسط فرماندهی جبهه حق نمی گذرد که آخرین وضعیت رویارویی جبهه حق و باطل توسط معظم له آشکار می گردد ، سپاه اسلام در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است! و این حقیقتی است که دوست و دشمن به خوبی می توانند صحت آن را دریابند ، طوفان مصر در حالی  اوج می گیرد که حزب الله لبنان در شرایط آرمانی خود قرار دارد ، ملت زخم خورده فلسطین در انتظار انتقام بوده و توده ملتهای مسلمان در اردن و سوریه و یمن و لیبی و ... در آرزو و انتظار حرکت به سمت قبله اول مسلمانان هستند، صاعقه ای که با محوریت ایران بزودی بر سر دشمنان غاصب فرود خواهد آمد

 

» ابتدای نظرات (1174)

 

با سلام و درود به همه عزیزان

مبشران و منتظران ظهور مهدی فاطمه(عج)

و تبریک ولات فرخنده مولی الموحدین امام المتقین امیرالمومنین(ع) و گرامیداشت شهدای جاوادن 15 خرداد 42

فرمایشات مهم ولی امرمسلمین(مدظله) در سالروز رحلت امام (ره) حاوی نکات مهمی بود که توجه و واکنش بسیاری از رسانه ها و مراکز قدرت جهانی را به خود جلب کرد ، معظم له در این بیانات به موارد مهمی اشاره فرمودند که به برخی از آنها می پردازیم:

1-  لشگر اسلام پشت دروازه های خیبر

امروز پشت مرزهاى ما خمينى خيمه زده است!

این جمله ی مورد اشاره ولی امر مسلمین(مدظله) بسیار مهم بود و می توان در راستای همان بشارت تاریخی معظم له " ما در شرایط بدر و خیبر هستیم " مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفته و به خوبی نزدیک بودن تحقق آن را نشان دهد ، یقینا امروز لشگر مسلمین نه تنها در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی در لبنان و مصر و اردن و سوریه اردو زده است که حتی در درون مرزهای فلسطین اشغالی نیز وضعیت به همین گونه بوده و رژیم اشغالگر قدس از درون و برون در وضعیت بسیار شکننده  و خطرناکی روبرو می باشد ، همان حقیقتی که امام خامنه ای(مدظله) در اواخر فرمایشات دیروز بار دیگر و با عبارتی متفاوت آن را بیان فرمودند :

رژيم صهيونيستى احساس لُختى ميكند؛ دستپاچه‌اند، حيرت‌زده‌اند. اين داد و بيدادهائى كه مى‌بينيد از قول سران صهيونيست نقل ميشود و دم از كار نظامى و حمله‌ى نظامى ميزنند، اينها حاكى از دست خالى و حاكى از وحشت و حيرانى آنهاست؛ ميدانند كه در اين شرائط، از هميشه آسيب‌پذيرترند؛ هرگونه قدم كجى بردارند، هرگونه حركت ناشايستى انجام بدهند، مثل صاعقه‌اى بر سر خودشان فرود خواهد آمد.

و همه ی این حقایق نشان می دهد که غده سرطانی اسرائیل در نفس های آخر حیات ننگین خود قرار دارد هرچند ممکن است قبل از نابودی کامل ، دست به جنایتی نیز بزند.

از سویی دیگر پاسخ قاطع نظام جمهوری اسلامی به تهدیدات غرب و آمریکا در مسئله هسته ای که به خوبی در بیانات مهم ولی امر مسملین خود را نشان داد ، به غرب فهماند که ایران به هیچ وجه قصد تسلیم و کوتاه آمدن ندارد و در واقع غرب پاسخ خود  در مذاکرات مسکو را از هم اکنون دریافت کرده است و می داند که ایران خود را برای بدترین سناریوها هم آماده نموده است ، سناریوهایی که البته تاثیری جز تسریع نابودی رژیم صهیونیستی و رسیدن به پیروزی نهایی نخواهد داشت.

2-  حقیقتی عظیم در حال طلوع است

" فضاى سياسى و اجتماعى منطقه به طور اساسى تغيير كرده؛ اين مال همين حالاست، «باش تا صبح دولتش بدمد، كه اين هنوز از نتائج سحر است» "

ولی امر مسلمین(مدظله) در فرازی دیگر از بیانات خود به تحولات منطقه اشاره کرده و ضمن بسیار مهم دانستن مجدد آنها ، تغییرات بزرگ انجام گرفته از ابتدای بیداری اسلامی را قدم و نتایج اولیه این حرکت بیان فرمودند که نشان می دهد که در نگاه معظم له این انقلابهای عظیم و بی سابقه ی دارای نتایج بسیار بزرگتر و عظیم تری خواهد بود که سقوط چهار دیکتاتور با عمر چند دهه ، از نتائج اولیه آن است و به خوبی نشان میدهد نتیجه کامل این انقلابها  که در بیان معظم له به " صبح کامل " تعبیر شد بسیار فراتر از تحلیل ظاهری کارشناسان بوده و امری عظیم تر خواهد بود ، امری که در فرمایشات پیشین معظم له می توان نشان آن را به خوبی رصد کرد : تمدن نوین اسلامی ، مجموعه ی متحد اسلامی ، قدرت بین الملل اسلامی ، خاورمیانه اسلامی و ... که البته این حقایق درخشان ، روشن تر از آن است که نیازی به تحلیل و تفسیر داشته باشد.

 

 

3-  تحولات مصر سکوی پرش تحولات تاریخی خاورمیانه

قضيه‌ى اين انقلابها خيلى مهم است. من بر روى مصر تكيه كنم. مصر كشور بزرگى است، مصر ملت كهنى است، مصر يك منطقه‌ى اساسى در دنياى اسلام بوده...

تاکید مجدد ولی امر مسلمین بر روی قضیه مصر نشان از اهمیت بسیار بالای این کشور در تحولات منطقه ای و جهانی دارد ، تداوم انقلاب مصر با وجود گذشت نزدیک به 18 ماه از آغاز آن و تحولات بزرگی که در چند هفته آتی در پیش رو دارد بر اهمیت آن می افزاید.

با این تاکیدات امام خامنه ای(مدظله) و جوش و خروش انقلاب مصر از یک سو و مجاورت آن با دشمن اصلی جهان اسلام آینده پیش رو باید منتظر تحولات بزرگ مصر بود که به خوبی می توان آن را سکوی پرش و کاتالیزور سایر انقلابهای منطقه قلمداد کرد.

قابل توجه است ، در فرازهای پایانی که امام خامنه ای بیان می دارند " نگاه ما به منطقه، اميدوارانه است " بلافاصله بار دیگر به تحولات مصر باز می گردند :

نگاه ما به منطقه، اميدوارانه است. كشور مصر امروز به مسائل داخلى خودش مشغول است، كه طبيعت انقلابهاست....

که شاید بتوان کلید تحولات آتی منطقه را در وقایع مصر و جوش و خروش عزت اسلامی ملت مصر جستجو کرد ، چیزی که دشمنان سعی دارند با تبلیغات عظیم رسانه های و دروغ و تهمت آن را در فجایع شیاطین شام و فروپاشی سوریه رقم بزنند.

4-  تاکید مجدد بر ادامه ضعف و بحران غرب

غربى‌ها و آمريكائى‌ها هم كه هميشه پشتيبانهاى بى‌قيد و شرط رژيم غاصب بوده‌اند، امروز از هميشه گرفتارترند. امروز غرب با سيلى صورت خودش را سرخ نگه داشته است. آنها مشكلات مالى، مشكلات پولى، مشكلات اقتصادى، مشكلات اجتماعى دارند و در مواجهه‌ى با مردمِ خودشان درمانده‌اند. چندين حكومت طرفدار آمريكا در اروپا ساقط شدند. مردم اگر ميدان پيدا كنند، هر گونه نشانه‌ى استكبار آمريكائى را كه در اروپا مشهود است، با حضور خودشان، با قدرت خودشان خواهند زدود. امروز وضعشان اين است. خود آمريكا هم بدتر از همه. ملتها از آمريكا متنفرند. آمريكا دچار بحران است.

مطمئنا این بحران فراگیر اقتصادی - اجتماعی در غرب و آمریکا به میزان زیادی بر حمایت آنها ار رژیم صهیونیستی و فشار بر ایران اثر گذاشته و کفه ترازوی رویارویی را به نفع ایران تغییر داده و می دهد ، از این روست که شیاطین صهیونیستی برای آغاز هرگونه شرارت بر علیه ملتهای منطقه و ایران اسلامی در شک و تردیدی عمیق فرورفته و البته به تنهایی نیز جرات و جسارت چنین دیوانگی را ندارند چون به خوبی می دانند هشدار " وا کنش صاعقه ای" رهبری جبهه حق تا چه اندازه واقعی و حقیقی است.

5-  هشدار نسبت به توطئه اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی

امروز آمريكائى‌ها از تجربه‌ى انگليسى‌ها دارند استفاده ميكنند در ايجاد اختلاف مذهبى بين شيعه و سنى. انگليس‌ها متخصص دشمنى انداختن بين گروه‌هايند - از جمله بين شيعه و سنى در دنياى اسلام

هشدار چندباره ولی امر مسلمین(مدظله) نشان از توطئه های پنهان و آشکار دشمنان در این عرصه دارد تا بلکه با تضعیف هرچه بیشتر مسلمانان و علی الخصوص شیعیان از حقیقت بزرگی که در حال وقوع است جلوگیری نمایند ، توطئه ای که بنا بر روایات عصر ظهور تبدیل به فاجعه ای خواهد شد برای کشتار شیعیان سوریه و عراق و عربستان و ایران به دست سفیانی  و البته این توطئه می تواند با هوشیاری مسلمانان و شیعیان و توجه به اوامر ولایت در مراحل اولیه خود خنثی شود و در اینصورت می توان امیدوار بود که عذاب سفیانی از مسلمانان عصر ظهور برداشته شده یا به اندازه قابل توجهی تقلیل یابد تا حرکت بزرگ اشرار شام در هنگام ظهور در مراحل اولیه آن در نطفه نابود شده و مسلمانان زودتر از پیش بینی ها برای فتح قبله اول مسلمین به سوی این دیار شریف راهی شوند برای فتح قلعه خیبر.

بشارتهای سردار شجاع اسلام ، دکتر احمدی نژاد

در شب رحلت امام عزیز در مرقد مطهر نیز قابل توجه است :

به فضل الهی بزودی جهان از وجود زورمداران و تحقیر كنندگان حقیقت و كرامت انسانی و ستمگران و مستكبران خالی خواهد شد و توحید و عدالت و عشق و آزادی در جهان مستقر خواهد شد.

ملت های سرخورده از حكومت های خودخواه، مستكبر ، دنیا طلب و گروه های چپ و راست به دنبال حكومت صالحان و عدالت و آزادی حقیقی هستند و این نوید آن است كه اندیشه حكومت مهدوی به سرعت در حال گسترش است.

-امام راحل (ره) تحقق همه آرزوهای الهی و فطری انسان را در حكومت جهانی حضرت ولی عصر (عج ) باور داشت و در آرزوی آن یك عمر مجاهدت كرد و فرمود كه این قرن به خواست خدا قرن غلبه مستعفان بر مستكبران است.

- به فضل الهی این اندیشه و راه امام خمینی(ره) به اندیشه و راه همه ملتها و بشریت تبدیل خواهد شد.

-اندیشه حكومت مهدوی بسرعت در حال گسترش است

امام تنها و كاملترین جایگزین وضع موجود جهان را مدیریت جهان شمول حضرت ولی عصر (عج) می دانست.

و البته حمایت پرشور مردمی در سفرهای استانی و همچنین مراسم مرقد نشان می دهد که ملت ایران علی رغم همه تخریبها و تهمتها همچنان مدال بصیرت و هوشیاری را بر سینه دارد

.....................

پ . ن :

امروز روزی تاریخی برای کعبه بود ، روزی که کعبه با نور امیرالمومنین(ع) روشن شد

و خانه حق سخت در انتظار روزی بزرگ دیگریست ، روزی که جهان به نور امام مهدی(عج) روشن خواهد شد. روزی که در آن حجت حق بر دیوار کعبه تکیه زند و ندای یا اهل العالم انا بقیه الله سر دهد و با نشانه ها و وقایع بی نظیر کنونی امیدواریم که آن روز مبارک بسیار نزدیک باشد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #1174 مسعود ترابی 1391-04-03 17:02
حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نايب امام مهدی (عج) و فرمانده سپاه امام در هنگام ظهور می باشد .
وپیروی از فرامین و رهنمود های حکیمانه نایب الامام حضرت آیت الله خامنه ای ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان (707- فرمانده سپاه امام مهدي عج ) نیز راه نجات از فتنه ها می باشد كه بنظر ما اطاعت از ایشان خصوصاً در خط و مشی های سیاسی در روزها و ایام آتی حتی ارجح از نظر مراجع تقلید می باشد.

آگاه باشيد هر كس در هر مقامی مطيع ولايت فقيه باشد مشمول دعای امام ره و مورد تأييد امام مهدی عج خواهد بود . خصومت و حسادت و مخالفت با ولی فقيه (مقام معظم رهبری) دانسته يا ندانسته مخالفت با ولی الله الاعظم امام مهدی عج است.
نقل قول کردن
0 #1173 سعید 1391-03-30 10:26
ما در شرايط بدر و خيبر هستيم يعني ما دشمنان خارجي و داخلي مي جنگيم در حالي كه يك حكومت مستقل داريم. نه اينكه اسرائيل در محاصره است .... شوت نزديد انقدر !!
نقل قول کردن
+2 #1172 مقداد 1391-03-27 23:51
ghiame-yaran.mihanblog.com/"فراخوان طلبه سیرجانی برای یاری
ولایت"
"قیام یاران ولایت"در شهر مقدس قم وانشاء الله ایشان تصمیم دارند با کمک
ویاری امت حزب الله در کشور این حرکت را به شهرهای دیگر کشور بکشانند
نقل قول کردن
+1 #1171 محمد حسین 1391-03-26 00:06
فردا مولا منتظر یک ثواب و یک ترک گناه است.

مبادا نامیدش کنیم @};-




نقل قول کردن
+2 #1170 ali 1391-03-22 22:48
به نقل از مطلع:
از دوستان و علاقه مندان دعوت می شود برای محاسبه زمان باقی مانده تا ظهور از فرمول ساده زیر استفاده نمایید:
همانطور که مطلع هستید، عاشورای امسال ظهور می شود.
از ابتدای امسال تا عاشورا، فقط 250 روز مانده.
پس داریم:
زمان باقی مانده تا ظهور = 250 - روزهای گذشته از سال
آنگاه:
امروز 22 خرداد است.
250-31-31-22=166
فقط 166 روز مانده به ظهور. خیلی خوب می شود، مگه نه؟

لطفا پس از خواندن این مطلب، عبارت کذب الوقاتون را درج کنید تا تابلو نشود که ما از تاریخ ظهور مطلع هستیم.

:-&
لعنت خدا بر وقات دروغگو
نقل قول کردن
-21 #1169 مطلع 1391-03-22 20:04
از دوستان و علاقه مندان دعوت می شود برای محاسبه زمان باقی مانده تا ظهور از فرمول ساده زیر استفاده نمایید:
همانطور که مطلع هستید، عاشورای امسال ظهور می شود.
از ابتدای امسال تا عاشورا، فقط 250 روز مانده.
پس داریم:
زمان باقی مانده تا ظهور = 250 - روزهای گذشته از سال
آنگاه:
امروز 22 خرداد است.
250-31-31-22=166
فقط 166 روز مانده به ظهور. خیلی خوب می شود، مگه نه؟

لطفا پس از خواندن این مطلب، عبارت کذب الوقاتون را درج کنید تا تابلو نشود که ما از تاریخ ظهور مطلع هستیم.
نقل قول کردن
+3 #1168 علی جعفری 1391-03-22 19:48
نفوذ 2000 تروریست و سلاح‌های پیشرفته از ترکیه به سوریه

منابع مطلع در استان ادلب سوریه اعلام کردند که نزدیک به ۲۰۰۰ تروریست با ملیت‌های مختلف همراه سلاح‌های پیشرفته با کمک دولت ترکیه و حمایت مالی عربستان و قطر به خاک سوریه نفوذ کردند!

منابع مطلع در استان ادلب سوریه اعلام کردند که دولت ترکیه با حمایت مالی عربستان و قطر، حدود 1200 تا 2000 تروریست با ملیت‌های مختلف را به همراه تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته وارد خاک سوریه کردند.

این منابع به الوطن سوریه اعلام کردند که این افراد آموزش‌های لازم برای درگیری و جنگیدن و استفاده از سلاح را دیده‌اند.

به گفته این منابع ارتش سوریه در استان مذکور مستقر است و چند روزی است که با این عناصر مقابله می‌کند و تاکنون تعداد زیادی از آنان را از پای در آورده است حال آنکه بالگردهای ترکیه بسرعت مجروحان تروریست‌ها را به بیمارستان‌های صحرایی‌ای می‌رساند که در مرز ایجاد کرده است. :-?

از جمله سلاح‌های پیشرفته‌ای که ترکیه با همکاری عربستان و قطر برای افراد مسلح فراهم کرده‌اند، موشک‌های ضدزره، موشک‌های حرارتی و موشک‌های لاو زمین به هوای کوتاه برد و چندین تن مواد منفجره است که در کنار آن سیستم‌های پیشرفته ارتباطی و حمایت لوجستیکی از جمله رصد ماهواره‌ای به چشم می خورد. @-)

ادامه اینجا: farsnews.com/newstext.php?nn=13910322001163
نقل قول کردن
+5 #1167 ا.و.ک 1391-03-22 18:26
به نقل از علی اکبر:
جای تامل دارد چون در قرآن کریم در مورد برخورد فرعون با بنی اسراییل داریم که مردان آنان را می کشت و زنان آنان را زنده می گذاشت!!!! حالا شیعیان امیرالمومنین تمام یهودیها رو مثل مرغ سر می برند یعنی اونجا هیچ بی گناهی وجود ندارد!!!! روایت با سند معتبر لازم است
البته در قرآن اشداء مع الکفار داریم ولی نگفتن مثل مرغ سر ببرید پس معنای اسیر چی میشه جزیه رو برای چی گذاشتن!!!


همه صهیونیست ها از نظر من مجرم و درآدم کشی و کودک کشی سهیم ان حتی آنهایی که شهروند عادی هستند .
چون دانسته در تشکیل این کولونی جنایت کار شرکت کرده اند و در سرزمین اشغالی سکنی گزیده اند.
نقل قول کردن
+3 #1166 reza 1391-03-22 17:11
به نقل از علی اکبر:
جای تامل دارد چون در قرآن کریم در مورد برخورد فرعون با بنی اسراییل داریم که مردان آنان را می کشت و زنان آنان را زنده می گذاشت!!!! حالا شیعیان امیرالمومنین تمام یهودیها رو مثل مرغ سر می برند یعنی اونجا هیچ بی گناهی وجود ندارد!!!! روایت با سند معتبر لازم است
البته در قرآن اشداء مع الکفار داریم ولی نگفتن مثل مرغ سر ببرید پس معنای اسیر چی میشه جزیه رو برای چی گذاشتن!!!


سلام

اشداء علی الکفار صحیح هستش

من هم در مورد سند روایت از دوستان سوال کردم چند پست قبل و همچنین به قول اون روحانی که روایت رو از ایشون نقل کردم ، متن کامل و سند در کتاب آینده سازان هستش

اگر کسی دسترسی داره لطفا قرار بده

همچنین من برداشتی که شما از روایت داشتنید رو نمیکنم و به نظرم منظور از یهودی هایی که همه سر بریده میشند ، صهیونیست هاست و سران اونها نه یهودیان بی گناه

امام خمینی که از پیروان امیرالمومنین (علیه السلام) بودند در جنگ عراق اجازه ندادند ایران مثل عراق به سمت شهر های اونها موشک پرتاب کنه ... ایشون هم پیرو همان امام بزرگوار بودند
نقل قول کردن
+5 #1165 میلانی 1391-03-22 15:37
چند عکس جالب از آقای احمدي نژاد
mahweb.ir/post-21323.html
نقل قول کردن
+5 #1164 u313.ir 1391-03-22 15:27
مقاله جدید منتشر شد با عنوان :

بازنگری پیش بینی موسسه آمریکایی : عبدالله در سال 87 می میرد! / بررسی سناریویی حیرت آور


u313.ir/.../

zz:
نقل قول کردن
+4 #1163 میلانی 1391-03-22 15:24
حمله اسرائیل به آمریکا؛ تاریخ، داستان یا آنچه نمیخواهند بدانیم؛
کشتار آمریکایی ها به دست اسراییلی ها

پس از روشن شدن طرح اسرائیل، وزارت دفاع ایالات متحده با ارسال سه پیام رمزگزاری شده با طبقه بندی فوق سری دستور دور شدن ناو U.S.S. Liberty از آب های اسرائیل را صادر می کند، پیام هایی که ناو ایالات متحده هیچ گاه آنها را دریافت نکرد! بعد از مدتی جنگنده های اسرائیلی در عرشه پیشرفته ترین ناو جاسوسی آمریکا حمام خون براه انداختند و 34 خدمه کشتی را کشته و 174 نفر دیگر را زخمی کردند.
www.ammariyon.ir/fa/news/20497/کشتار-آمریکایی-ها-به-دست-اسراییلی-ها
نقل قول کردن
+6 #1162 بچه مثبت/مهرداد 1391-03-22 15:22
بررسی واقعه ای عجیب

سال 1967: حمله اسرائیل به ناو امریکایی و کشتار 36 امریکایی توسط اسرائیل

منبع:
www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=128862

فیلم:

www.rajanews.com/userfiles/flash/mostanad/Israeli%20attack%20on%20USS%20Liberty%20(US%20Navy%20ship).flv

نقل قول کردن
+7 #1161 میلانی 1391-03-22 15:15
جدیدترین درخواست معاون ایرانی الاصل نتانیاهو
نسل کشی در سوریه را آغاز کنید

روسیه هم باید با اتهام "مشارکت در کشتار سوریه" کنار بیاید، زیرا مسکو سلاح در اختیار رژیم بشار اسد قرار می‌دهد.
"صراط" - معاون نخست‌وزیر اسرائیل (شائول موفاز یا همان شهرام مفضض زاده) در گزارشی جهت دار و با مظلوم نمایی در مورد مخالفان دولت سوریه از وقوع «جنایت علیه بشریت» سخن راند و با انتقاد از «سکوت جهان غرب» در برابر بحران سوریه، خواستار حمله‌ی نظامی خارجی به این کشور شد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط شائول موفاز، معاون نخست‌وزیر اسرائیل، ضمن نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، با اشاره به ادمه‌ی خشونت در سوریه از «نسل‌کشی» در کشور همسایه سخن راند.
او در گفت‌وگوی با رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد : «در سوریه در حال حاضر جنایت علیه بشریت صورت می‌گیرد». او خواستار آن شد که جامعه‌ی جهانی مانند حمله‌ی سال ۲۰۱۱ به لیبی، به سوریه هم حمله و رژیم بشار اسد را سرنگون کند.
به اعتقاد شائول موفاز، روسیه هم باید با اتهام "مشارکت در کشتار سوریه" کنار بیاید، زیرا مسکو سلاح در اختیار رژیم بشار اسد قرار می‌دهد.
www.seratnews.ir/fa/news/67404/نسل-کشی-در-سوریه-را-آغاز-کنید
نقل قول کردن
+1 #1160 علی اکبر 1391-03-22 15:07
جای تامل دارد چون در قرآن کریم در مورد برخورد فرعون با بنی اسراییل داریم که مردان آنان را می کشت و زنان آنان را زنده می گذاشت!!!! حالا شیعیان امیرالمومنین تمام یهودیها رو مثل مرغ سر می برند یعنی اونجا هیچ بی گناهی وجود ندارد!!!! روایت با سند معتبر لازم است
البته در قرآن اشداء مع الکفار داریم ولی نگفتن مثل مرغ سر ببرید پس معنای اسیر چی میشه جزیه رو برای چی گذاشتن!!!
به نقل از reza:
سلام
اگر در جواب من نوشتید پست رو ، ضمن تشکر
توی اون فیلم اون حاج آقا میگند که :(حدیثی از امیرالمومنین (علیه السلام) نقل میکنند)

... همه اعراب دست به دست هم میدند و به ایران حمله میکنند و تا اهواز هم پیش میرند ، بعد شیعیان ما متحد میشند(این هم جای تامل داره ، میتونه لبنان و ... رو هم در بربگیره) و عرب ها رو کنار میزنند (تاکید میکنن همه عرب ها ) ، بعد ( یحربون البصره : به بصره حمله میکنند) و عراق رو فتح میکنند ، --- این تیکه رو حاج آقا سانسور میکنن و میگن نباید روش مانور داد الان و گوش دشمن هم بازه --- ، و خلاصه شیعیان ما از ایران میان عراق رو فتح میکنند و از عراق به سمت بیت المقدس حرکت میکنند و بعد یهودی هارو مثل مرغ سر میبرند تا جایی که یک یهودی هم در فلسطین باقی نمیماند و سپس پرچم رو به خود حضرت میدهند و روی پرچم هم قوة نوشته شده که روی پرچم سپاه هم همین رو نوشتند.

اسم کتاب هم فهمیدم ، آینده سازان هستش

خواستم ببینم این اتفاق قبل از ظهور میفته یا بعدش؟! و با چه فاصلهزمانی از ظهور؟
نقل قول کردن
+5 #1159 مهدی 1391-03-22 15:04
به نقل از reza:
پس فرمایش جناب علامه کورانی صحیح بوده که هیچ حمله ای به ایران قبل از ظهور اتفاق نمی افتد

اما آیا ایران هم به طور مستقیم وارد جنگی میشود یا نمیشود؟
الان روایات رو داشتم توی اینترنت نگاه میکردم، از جنگ ایران توی قرنطیه (دمش امروزی هست انگار) و یا جنگ ایران در مرز اسراییل صحبت شده و این همون خروج خراسانی هست که قبل از ظهور و همزمان با خروج سفیانی هست

یکمی پیچیده است قضیه ... اونم اینجاش که هر سه فرد خراسانی-یمانی و سفیانی در یک روز خروج میکنند اما بعد از ظهور با هم میجنگند!
پس قبلش بر علیه چه کسانی و کجاها در یک روز خروج میکنند؟


وقتی سپاه سفیانی به سمت کوفه حرکت می کند آنها را برای درگیری بر اهل خراسان می فرستد ... میان آنها جنگ خانمان براندازی وشدیدی صورت می گیرد که پرچمهای سیاه (سپاه سید خراسانی) پیروز شده ولشکر سفیانی متواری و فراری می شوند .به دنبال آن مردم آرزوی آمدن مهدی (عج) را می کنند واو را می جویند و او هم در مکه قیام می کند ...
بحار الانوار ج 52 ص 229
نقل قول کردن
+4 #1158 savar 1391-03-22 14:53
خبرسازی جدید سایت صهیونیستی درباره سوریه
عقب نشینی ترکیه در حمایت از شبه نظامیان مخالف سوریه
افشای اسناد مهم دخالت ایران در سوریه!!!
در قرآن موجود در شبکه من و تو چه نوشته شده است؟
خواب نما شدن یک مفتی طرفدار وهابیت
شرم آورترین اقدام آل خلیفه
طرح‌حمله به سوریه در دست وزیرخارجه‌انگلی س
«دولت جدید سوریه»؛ تصمیم بشار اسد برای «یکسره کردن کار»
آماده‌باش ده‌ها پایگاه‌ تروریستی علیه سوریه با پول‌های عربی
سفیر سوریه: دمشق کاملا آماده دفاع است
شهوت‌رانی نماینده‌وهابی پارلمان‌مصر+عکس
شایعه مرگ دیکتاتور تکذیب شد
محاکمه کودک 11 ساله بحرینی
تغییر زمان پخش مصاحبه سیدحسن نصرالله
سه هدف تروریست‌ها از قتل‌عام مردم سوریه
لاوروف:آينده دنيا بستگي به سوريه دارد
شيخ وهابي خطاب به رژيم صهيونيستي: ما با شماييم!
28کشته و زخمی در پی انفجار در کاظمین
سیا و MI6 هدایتگر قتل عام سوریه
«سید حسن نصرالله» ستاره امشب تلویزیون



mahdimontazar.ir
نقل قول کردن
+3 #1157 reza 1391-03-22 14:39
به نقل از مهدی:
با هموار گشتن حکومت وی ( سفیانی ) در عراق به لشکر کشی به ایران هم طمع کرده وراهی آنجا می شود . در حوالی شیراز در جنگی با سید خراسانی روبرو می شود .
تاریخ ما بعد الظهور صفحه 166


پس فرمایش جناب علامه کورانی صحیح بوده که هیچ حمله ای به ایران قبل از ظهور اتفاق نمی افتد

اما آیا ایران هم به طور مستقیم وارد جنگی میشود یا نمیشود؟
الان روایات رو داشتم توی اینترنت نگاه میکردم، از جنگ ایران توی قرنطیه (دمش امروزی هست انگار) و یا جنگ ایران در مرز اسراییل صحبت شده و این همون خروج خراسانی هست که قبل از ظهور و همزمان با خروج سفیانی هست

یکمی پیچیده است قضیه ... اونم اینجاش که هر سه فرد خراسانی-یمانی و سفیانی در یک روز خروج میکنند اما بعد از ظهور با هم میجنگند!
پس قبلش بر علیه چه کسانی و کجاها در یک روز خروج میکنند؟
نقل قول کردن
+4 #1156 مهدی 1391-03-22 14:36
به نقل از reza:
منبع و سند اگر دارید یا دوستان دارند ارایه بدند (من بیشتر روی زمانش سوال دارم که قبل از ظهور هست یا بعدش؟ و با چه فاصله زمانی؟)

... و این در حالی است که حضرت مهدی (عج) در آغازین روزهای ظههورش در مکه به سر می برد . پیگیر اخبار سفیانی هستند .
تاریخ ما بعد الظهور صفحه 166
نقل قول کردن
+5 #1155 reza 1391-03-22 14:34
به نقل از علی جعفری:
سه زلزله متوالی كشمیر را لرزاند

سه زلزله به بزرگی 5.4 و 5.9 و 3.8 ریشتردر مقیاس امواج درونی زمین روز دوشنبه كشمیر را لرزاند.

،تاكنون از خسارات و تلفات احتمالی ناشی از این زمین لرزه ها گزارشی مخابره نشده است ،اما وقوع این حوادث طبیعی موجب وحشت دربین مردم شده و تعداد زیادی نیز از خانه های خود خارج شدند.

مدیرمركز فجایع طبیعی كشمیر اعلام کرد:

دو زلزله نسبتا بزرگ 5.4 و 5.9 در مقیاس ریشتر دركشمیر به مركزیت منطقه هندوكش افغانستان به وقوع پیوسته است.

'امیر علی ' افزود: زلزله 3.8 در مقیاس ریشترنیز مركزیت آن در طول مرز ایالت 'سیكهیم' درمرز نپال بوده است.

وی گفت: نیروهای این مركز به حال آماده باش درآمدند.

www.irna.ir/News/80177231/سه-زلزله-متوالی-كشمیر-را-لرزاند/خارجي/


دارم به این فکر میکنم که این زلزله ها و سایر زلزله های منطقه به اون شی نورانی که تو آسمون دیده شد مربوط باشه و هدف اصلی هم ایران باشه ولی تیرشون به خطا میره!! به حول و قوه الهی


-:as zz: *-msz
نقل قول کردن
+6 #1154 مهدی 1391-03-22 14:26
به نقل از پردیس .آ:
سلام
جنگ اسطخر (من شنیدم در اهوازه که به جنگ اهواز معروفه )قبل از ظهوره که زمانی که ایرانی ها پیروز میشن تمنای ظهور امام زمان رو می کنند.


با هموار گشتن حکومت وی ( سفیانی ) در عراق به لشکر کشی به ایران هم طمع کرده وراهی آنجا می شود . در حوالی شیراز در جنگی با سید خراسانی روبرو می شود .
تاریخ ما بعد الظهور صفحه 166
نقل قول کردن
+6 #1153 علی جعفری 1391-03-22 14:20
سه زلزله متوالی كشمیر را لرزاند

سه زلزله به بزرگی 5.4 و 5.9 و 3.8 ریشتردر مقیاس امواج درونی زمین روز دوشنبه كشمیر را لرزاند.

،تاكنون از خسارات و تلفات احتمالی ناشی از این زمین لرزه ها گزارشی مخابره نشده است ،اما وقوع این حوادث طبیعی موجب وحشت دربین مردم شده و تعداد زیادی نیز از خانه های خود خارج شدند.

مدیرمركز فجایع طبیعی كشمیر اعلام کرد:

دو زلزله نسبتا بزرگ 5.4 و 5.9 در مقیاس ریشتر دركشمیر به مركزیت منطقه هندوكش افغانستان به وقوع پیوسته است.

'امیر علی ' افزود: زلزله 3.8 در مقیاس ریشترنیز مركزیت آن در طول مرز ایالت 'سیكهیم' درمرز نپال بوده است.

وی گفت: نیروهای این مركز به حال آماده باش درآمدند.

www.irna.ir/News/80177231/سه-زلزله-متوالی-كشمیر-را-لرزاند/خارجي/
نقل قول کردن
+9 #1152 علی جعفری 1391-03-22 14:10
سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه:

آينده دنيا بستگي به سوريه دارد! :-?

سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه در يک کنفرانس مطبوعاتي که به پيشنهاد روسيه براي برگزاري کنفرانس بين المللي در مورد سوريه اختصاص داشت، گفت: آينده دنيا بستگي به سوريه دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اوترا، لاوروف خاطرنشان ساخت:
ما نمي رويم که در شوراي امنيت سازمان ملل اجازه استفاده از زور را صادر کنيم. اين عواقب سنگيني براي همه منطقه خاورميانه در بر خواهد داشت.

ادامه:

yjc.ir/.../...
نقل قول کردن
+6 #1151 بهرام 1391-03-22 14:02
گزارشهای اولیه از زمین لرزه افغانستان/20واح دمسكونی دربغلان تخریب شد
كابل- گزارش اولیه از زلزله 5.6 ریشتری صبح دوشنبه افغانستان حكایت از تخریب 20واحد مسكونی در منطقه 'سای بوركه' استان 'بغلان' دارد
به گزارش ایرنا این زمین لرزه ساعت ده و 30 دقیقه امروز به مركزیت شهرستان 'نهرین' در استان بغلان به وقوع پیوست و در استانهای كابل، بدخشان، قندز و تخار نیز احساس شد.

هنوز از تلفات جانی و خسارت این حادثه، اطلاعاتی منتشر نشد.
نقل قول کردن
+4 #1150 reza 1391-03-22 13:48
به نقل از پردیس .آ:
سلام
جنگ اسطخر (من شنیدم در اهوازه که به جنگ اهواز معروفه )قبل از ظهوره که زمانی که ایرانی ها پیروز میشن تمنای ظهور امام زمان رو می کنند.


منبع و سند اگر دارید یا دوستان دارند ارایه بدند (من بیشتر روی زمانش سوال دارم که قبل از ظهور هست یا بعدش؟ و با چه فاصله زمانی؟)
نقل قول کردن
+3 #1149 پردیس .آ 1391-03-22 13:45
به نقل از reza:
سلام
اگر در جواب من نوشتید پست رو ، ضمن تشکر

توی اون فیلم اون حاج آقا میگند که :(حدیثی از امیرالمومنین (علیه السلام) نقل میکنند)

... همه اعراب دست به دست هم میدند و به ایران حمله میکنند و تا اهواز هم پیش میرند ، بعد شیعیان ما متحد میشند(این هم جای تامل داره ، میتونه لبنان و ... رو هم در بربگیره) و عرب ها رو کنار میزنند (تاکید میکنن همه عرب ها ) ، بعد ( یحربون البصره : به بصره حمله میکنند) و عراق رو فتح میکنند ، --- این تیکه رو حاج آقا سانسور میکنن و میگن نباید روش مانور داد الان و گوش دشمن هم بازه --- ، و خلاصه شیعیان ما از ایران میان عراق رو فتح میکنند و از عراق به سمت بیت المقدس حرکت میکنند و بعد یهودی هارو مثل مرغ سر میبرند تا جایی که یک یهودی هم در فلسطین باقی نمیماند و سپس پرچم رو به خود حضرت میدهند و روی پرچم هم قوة نوشته شده که روی پرچم سپاه هم همین رو نوشتند.

اسم کتاب هم فهمیدم ، آینده سازان هستش

خواستم ببینم این اتفاق قبل از ظهور میفته یا بعدش؟! و با چه فاصلهزمانی از ظهور؟

ای بابا اینو ندیدم
نه، این کامنت رو همین طوری گذاشتم کامنت 1160 خطاب به شما بود. این که ایرانیها به سمت قدس میرن و سنگ هم میگه بیایید یک یهودی پشت من قائم شده برای بعد از ظهوره مطمئنا....
حالا خداحافظ
نقل قول کردن
-3 #1148 سعدالدین 1391-03-22 13:40
به نقل از منتظر:
ولی گفته شده شب جمعه یعنی روز پنج شنبه.

روايات بر اساس تقويم قمريه و تاريخ در ان از ساعت 12 وارد روز جديد ميشه اما در تقويم شمسي از ساعت بعد 24 (نيمه شب)و شب جمعه يعني پنج شنبه شب شمسي ولي اون روايت ما با روز كار داريم كه تفاوتي ندارند(تا ظهر)
نقل قول کردن
+18 #1147 پردیس .آ 1391-03-22 13:40
به نقل از سعدالدین:
ضمنا ماه رمضان امسال يك روز زودتر از تقويم شروع ميشه يعني روز اول رمضان جمعه است (سال گذشته ايران يك روز دير اعلام كرد يعني اشتباه كرد پس اعتباري بهش نيست چون ساز مخالف ميزنه و دلايل سياسي داره نه نجومي)

سلام به برادر سنی...
اون که اشتباه کرد ایران نبود و عربستان بود که عید فطر رو اشتباه اعلام کرد و وقتی موضوع لو رفت مجبور شد کفاره ی همه ی سنی ها رو قبول کنه که بپردازه....
اینکه به شما می گم سنی چون یک کامنت عجیب و تحریف شده از شما خوندم که خیلی خنده دار(با نام میشناسین گذاشته بودید بعد که خیلی منفی گرفت با اسم سعدالدین اومدید گفتید فکر نمی کردم کامنت دیشبم اینقدر منفی بگیره) گفته بودید :
امام علی بیرون مسجد شهید شد و خلیفه ی دوم در مسجد کشته شد و به شما تاریخ دروغ تحویل دادند !!!!!!!
تحریف از این خنده دارتر ؟؟؟
هدفتون از گذاشتن این کامنتا چیه؟
نباید به عنوان یک شیعه از این دروغ نفرت پیدا کنم؟
فعلا خداحافظ باید برم
نقل قول کردن
+6 #1146 reza 1391-03-22 13:39
به نقل از پردیس .آ:
(این دو روایت در همان کتابی است که درباره ی دو بار فساد اسرائیل است منتها چون اون کتاب رو به امانت از کتابخانه ی دبیرستان گرفته بودم نکات مهمش رو نوشتم اما متاسفانه بدون منبع نوشتم نمی دونستم روزی قراره در سایتی بذارمش:)

1-شورش سفیانی و قائم در یک سال اتفاق می افتد.

2-آیا نمی بینید دشمنان شما در معاصی خدا کشته می شوند بدون آنکه شما حضور داشته باشید؟سفیانی عذاب مناسبی برای دشمنان شما و نشانه ای برای خودتان است آن فاسق وقتی سر به شورش برداشت شما اگر یک یا دو ماه پس از شورش از خود حرکتی نشان ندهید به مشکل بر نخواهید خورد تا اینکه بسیاری از خلق منهای شما کشته شوند.
==================
می بینید در حدیث هست یک تا دو ماه از آغاز شورش سفیانی نباید حرکتی انجام داد.


سلام
اگر در جواب من نوشتید پست رو ، ضمن تشکر

توی اون فیلم اون حاج آقا میگند که :(حدیثی از امیرالمومنین (علیه السلام) نقل میکنند)

... همه اعراب دست به دست هم میدند و به ایران حمله میکنند و تا اهواز هم پیش میرند ، بعد شیعیان ما متحد میشند(این هم جای تامل داره ، میتونه لبنان و ... رو هم در بربگیره) و عرب ها رو کنار میزنند (تاکید میکنن همه عرب ها ) ، بعد ( یحربون البصره : به بصره حمله میکنند) و عراق رو فتح میکنند ، --- این تیکه رو حاج آقا سانسور میکنن و میگن نباید روش مانور داد الان و گوش دشمن هم بازه --- ، و خلاصه شیعیان ما از ایران میان عراق رو فتح میکنند و از عراق به سمت بیت المقدس حرکت میکنند و بعد یهودی هارو مثل مرغ سر میبرند تا جایی که یک یهودی هم در فلسطین باقی نمیماند و سپس پرچم رو به خود حضرت میدهند و روی پرچم هم قوة نوشته شده که روی پرچم سپاه هم همین رو نوشتند.

اسم کتاب هم فهمیدم ، آینده سازان هستش

خواستم ببینم این اتفاق قبل از ظهور میفته یا بعدش؟! و با چه فاصلهزمانی از ظهور؟
نقل قول کردن
+3 #1145 313noor 1391-03-22 13:36 نقل قول کردن
+7 #1144 پردیس .آ 1391-03-22 13:30
به نقل از reza:
سلام ...بله من هم اون نبرد رو دیدم توی روایات
منتهی شاید منظور بعد از ظهور حضرت باشه؟

من اون مطلب رو از علامه کورانی نقل کردم

سلام
جنگ اسطخر (من شنیدم در اهوازه که به جنگ اهواز معروفه )قبل از ظهوره که زمانی که ایرانی ها پیروز میشن تمنای ظهور امام زمان رو می کنند.
نقل قول کردن
-18 #1143 سعدالدین 1391-03-22 13:25
به نقل از سعدالدین:
جواب كامنت 1149: دوست عزيز سوال شما خيلي آسونه كمي دقت ميخواهد اول رمضان كه جمعه باشه 15 رمضان هم قطعا جمعه است يعني سه جمعه دارد: اول رمضان-هشتم و پانزدهم

ضمنا ماه رمضان امسال يك روز زودتر از تقويم شروع ميشه يعني روز اول رمضان جمعه است (سال گذشته ايران يك روز دير اعلام كرد يعني اشتباه كرد پس اعتباري بهش نيست چون ساز مخالف ميزنه و دلايل سياسي داره نه نجومي)
نقل قول کردن
+8 #1142 پردیس .آ 1391-03-22 13:24
(این دو روایت در همان کتابی است که درباره ی دو بار فساد اسرائیل است منتها چون اون کتاب رو به امانت از کتابخانه ی دبیرستان گرفته بودم نکات مهمش رو نوشتم اما متاسفانه بدون منبع نوشتم نمی دونستم روزی قراره در سایتی بذارمش:)

1-شورش سفیانی و قائم در یک سال اتفاق می افتد.

2-آیا نمی بینید دشمنان شما در معاصی خدا کشته می شوند بدون آنکه شما حضور داشته باشید؟سفیانی عذاب مناسبی برای دشمنان شما و نشانه ای برای خودتان است آن فاسق وقتی سر به شورش برداشت شما اگر یک یا دو ماه پس از شورش از خود حرکتی نشان ندهید به مشکل بر نخواهید خورد تا اینکه بسیاری از خلق منهای شما کشته شوند.
==================
می بینید در حدیث هست یک تا دو ماه از آغاز شورش سفیانی نباید حرکتی انجام داد.
نقل قول کردن
+6 #1141 بچه هیاتی 1391-03-22 13:22
نتانیاهو: برای نابودی اسرائیل رهبر ایران از همه مصمم تر است
sedayemellat.net/?p=5224


نتانیاهو که از این سوال جاخورده بود، می گوید: معلوم است که در آلمان و اروپا برداشت خیلی غلطی از اسرائیل وجود دارد. ما یک دموکراسی هستیم که مقابل ایران و عوامل آن ایستاده ایم. ما یگانه پرچمدار آزادی و حقوق بشر در منطقه ایم. آیا می دانید که یک میلیون عرب در کشور ما زندگی می کنند و از حقوق شهروندی برخوردارند(؟!)
نتانیاهو در ادامه با اشاره ضمنی به افسانه هولوکاست و نقش آلمان، گفت: طبیعی است که این موضوع در آلمان [نظر مردم آلمان درباره ماهیت ضد حقوق بشری اسرائیل] با تاریخ خاصش خیلی ناگوار است. بدتر از چنین نظرسنجی هایی هم در تاریخ ملت[!؟] ما بوده و تأسف بار است اتهاماتی که روزگاری علیه یهودیان بوده است، اکنون درباره اسرائیل گفته می شود.

وی همچنین درباره برنامه هسته ای ایران می گوید: این برنامه ذره ای کندتر نشده و با وجود همه فشارهایی که وارد شده، هیچ اتفاقی نیفتاده است. ایران موفق شده حتی غنی سازی ۲۰ درصدی را هم انجام دهد اما جامعه جهانی نه توقف غنی سازی را مطالبه می کند و حتی نمی خواهد تاسیسات زیرزمینی فردو را تعطیل کنند. تاکنون تحریم ها هیچ نتیجه ای در توقف اقدامات ایران نداشته است.
نتانیاهو با بیان اینکه «طرف اصلی اسرائیل در ایران [آیت الله] خامنه ای است که حکومت را هدایت می کند» تصریح کرد: او بیشترین عزم را در ایران برای نابودی اسرائیل دارد و حتی از احمدی نژاد هم در این زمینه مصمم تر است.
خبرنگار پرسید وقتی به مقامات ایرانی فکر می کنید چه احساسی دارید؟ که نتانیاهو پاسخ داد: ملاک احساسات من نیست. مهم واقعیت است و واقعیت این است که هر چه ایران هسته ای تر می شود، این بد است. آنها تروریست ها را سراغ ما می فرستند و حماس و حزب الله را تجهیز می کنند، تهدید می کنند که تنگه هرمز را می بندند و جلوی صادرات نفت را می گیرند.
نقل قول کردن
-3 #1140 منتظر 1391-03-22 13:21
به نقل از سعدالدین:
جواب كامنت 1149: دوست عزيز سوال شما خيلي آسونه كمي دقت ميخواهد اول رمضان كه جمعه باشه 15 رمضان هم قطعا جمعه است يعني سه جمعه دارد: اول رمضان-هشتم و پانزدهم

ولی گفته شده شب جمعه یعنی روز پنج شنبه.
نقل قول کردن
+4 #1139 reza 1391-03-22 13:17
ما هم معتقدیم که در دولت اشکال هست ، میشود 1000 تا از این مشکلات رو لیست کرد ، اما مگر در زمان قبلی ها نبود؟ برای آنها که میشود لیست 10 هزار تایی درست کرد؟!!

ما گناه دولت رو برگردن نمیگیریم و هیزم جهنم کسی نمیشویم

اگر کسی پرسید چرا فلان جا بد بود نمیگوییم قبلی ها که بدتر بودند
و گناه دولت رو گردن دیگری نمی اندازیم

ما هم خواستار و پیگیر عدالتیم و از بی عدالتی ها رنج میبریم

اما .........

این لحن بعضی ها و این نحوه عملکردی اونها ، هیچ بوی عدالتخواهی و اصلاح نمیدهد

بیشتر مرا یاد تفرقه انگیزی و نفاق با هدف ضعیف کردن ایران و در راستای حرکت دشمنان در منطقه می اندازد و از این موضوع سخت نگران و ناراحتم

حتی نمیگویم چرا تا امروز ساکت بودید و امروز یک هو عدالت طلب شدید و اینقدر شلوغش میکنید ...

حرفم این است ، کاری نکنیم که با اسم عدالتخواهی ، ایران رو ضعیف کنیم و مردم رو از نظام دلسرد

مردم نظام رو دوست دارند ولی دولت رو نه؟ این حرف خیلی کودکانه است!!

نظام بدون دولت هم مگر میشود؟
انگار بگوییم ما سر فلانی رو دوست داریم ولی بدنش را نه !پس سرش را ببریم و از آن جدا کنیم و بدنش را دور بیندازیم! ( این دقیقا چیزیست که آنها میخواهند تا اینگونه ایران رو نابود کنند)


و این آخرین کید و مکر دشمنان هم با یاری خداوند به خودشان باز خواهد گشت و ملت سر افراز ایران پرچم را به دست صاحب اصلیش میرسانند

-:as zz: *-msz
نقل قول کردن
+4 #1138 سعدالدین 1391-03-22 13:15
جواب كامنت 1149: دوست عزيز سوال شما خيلي آسونه كمي دقت ميخواهد اول رمضان كه جمعه باشه 15 رمضان هم قطعا جمعه است يعني سه جمعه دارد: اول رمضان-هشتم و پانزدهم
نقل قول کردن
+10 #1137 بهرام 1391-03-22 13:10
به نقل از بهرام:
با سلام

یکی را که که من هیچ شکی ندارم

علامه حسن زاده املی می باشند
zz:


یکی را هم می شناسم که متاسفانه ساکنان اهل اسمان و اهل دلها همه اورا می شناسند ولی افسوس که ما ایرانیها هنوز اورا نشناختیم


و ایشان ...



@};- zz: @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+7 #1136 بهرام 1391-03-22 13:01
سر شيعه
جناب استاد علامه طباطبايى فرموده اند: با آقاى كربن فرانسوى و تنى چند از دانشمندان ديگر در تهران جلسه گفت و شنود علمى داشتيم ؛ روزى در آن جلسه مهمانى فرانسوى بر ما وارد شد، مردى فاضل بود و سوالاتى حساب شده مى كرد، اظهار داشت كه من از مطالعه در كتب ملل و نحل به اسلام رسيده ام و از اسلام به شيعه اثنا عشرى ، و من مسلمانى از اماميه اثنا عشرى هستم : و حتى به سر شيعه ايمان و اعتقاد دارم . از مترجم پرسيدم : مرادش از سر شيعه چيست ؟
گفت : حضرت بقيه الله قائم آل محمد.


منبع:فضایل و سیره چهارده معصوم در اثار علامه حسن زاده آملی

موضوعات مرتبط: امام زمان در اثار علامه حسن زاده آملی
[ سه شنبه بیست و سوم تیر 1388 ] [ 1:46 ] [ سالک ]
نقل قول کردن
+9 #1135 reza 1391-03-22 13:00
*** ضمنا جالبه که چرا با این که عمر دولت رو به پایانه و یکسال دیگه بیشتر نمونده ، عده ای اینقدر فعال شدند و همه جوره در تلاش برای تخریب و ضربه زدن بهش برخاسته اند؟!!

آیا خبری در راه است؟؟؟

آیا اونها هم میدونند که چه اتفاقی قراره بیفته و میخوان از داخل قدرت ایران رو کم کنند؟؟؟؟

به راستی کدوم دست های پشت پرده ای در کار است؟؟؟؟؟

خیلی عوامانه است که فکر کنیم یک مرتبه یک گروهی سبز شدند و به فکر اصلاح افتادند و اینقدر دم از عدالت میزنند و سعی بر زیر سوال بردن مسئولین دولتی و یا حتی حکومتی میکنند؟؟؟؟؟؟

آیا این قضایا در راستای قضایای منطقه و در راستای قضایای بزرگتر آینده نمی باشد؟!!!!!!

-:as *-msz zz:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد