رایحه ظهور

حدیث شریف مردی از قم و حرکت تاریخی امام خمینی(ره) / انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

 در بين روايات اسلامي، به رواياتي بر مي خوريم که شرايط و وقايع عصرالظهور را توصيف کرده اند. يکي از اين وقايع، قيام مردي از قم مي باشد که در عصر ظهور، مردم را به حق دعوت مي کند و با حمايت آنان و با استعانت از پروردگار متعال، نهضت عظيمي را برپا مي دارد که هيچ دشمني ياراي نابودي آن را ندارد.در اين باره از امام موسي کاظم (ع) نقل شده است که فرمود:مردي از قم مردم را به حق دعوت کند، افرادي پيرامون او گرد آيند که قلب هايشان همچون پاره هاي آهن استوار است. بادهاي تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهيزکاران است.
» ابتدای نظرات (464)
بعد از بررسي تحليلي  برخي  از  نشانه هاي  ظهور،  اينک به بررسي يکي  ديگر از نشانه هاي ظهور که به احتمال زياد محقق نيز شده است مي پردازيم.


قبل از مطالعه ي اين مقاله، توصيه ميکنيم که حتماً مقدمه اي را که در ابتداي مقاله ي « تحرکات داييان سفياني در آخرالزمان » بيان شده است، مطالعه فرماييد و به نکات بيان شده در آن، توجه ويژه اي مبذول داريد.

توجه: درصورتي که مقاله ي « تحرکات داييان سفياني در آخرالزمان » را تاکنون مطالعه نفرموده ايد، جداً از شما خواهشمنديم حتي الامکان مقدمه ي ابتداي مقاله را مطالعه فرماييد. چرا که اين مقدمه حاوي نکات بسيار مهمي در رابطه با تطبيق هاي ارائه شده از سوي ما است. به اين نکته توجه داشته باشيد که به دليل حساسيت موضوعات مورد بحث، مطالعه ي مقدمه ي مذکور از اهميت بسيار زيادي برخوردار است؛ به نحوي که عدم مطالعه ي اين مقدمه با عدم رضايت مولف مقاله همراه خواهد بود. اين عدم رضايت از سر خودخواهي نيست، بلکه به دليل عواقبي مي باشد که ممکن است در اثر عدم مطالعه ي مقدمه، گريبان گير خوانندگان محترم مقاله شود.

بعد از ذکر اين مقدمه ي مهم، به مقاله ي اصلي مي پردازيم:



مردي از قم (روح الله)

 





در بين روايات اسلامي، به رواياتي بر مي خوريم که شرايط و وقايع عصرالظهور را توصيف کرده اند. يکي از اين وقايع، قيام مردي از قم مي باشد که در عصر ظهور، مردم را به حق دعوت مي کند و با حمايت آنان و با استعانت از پروردگار متعال، نهضت عظيمي را برپا مي دارد که هيچ دشمني ياراي نابودي آن را ندارد.(1)

در اين باره از امام موسي کاظم (ع) نقل شده است که فرمود:

« مردي از قم (از اهالي قم؟)، مردم را به حق دعوت کند، افرادي پيرامون او گرد آيند که قلب هايشان همچون پاره هاي آهن استوار است. بادهاي تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهيزکاران است. »(2)

همان گونه که ملاحظه فرموديد، امام موسي کاظم (ع)  خبر  از قيام  مردي  از  قم مي دهند که مردم را به حق دعوت مي نمايد و افرادي که پيرامون اين  شخص  جمع مي شوند، قلب هايشان بسيار استوار و محکم همچون پاره هاي آهن است؛ به نحوي که در مقابل ناملايمات و سختي ها از قيام خسته نمي شوند و نمي ترسند و بنا بر فرمايش اين روايت، اعتماد اين انسان هاي شريف به خداوند سبب مي شود تا قيام آنان به سرانجام نيک ختم شود و به پيروزي رسند.

به گواهي تاريخ، اين مرد شريف اهل قم، امام خميني (ره) است و هيچ کسي جز ايشان سزاوار اين توصيف نمي باشد؛  چرا که  ايشان  که  سالها  در  قم  به تحصيل و تدريس مي پرداختند، بعد از ملاحظه ي خيانتهاي بزرگ محمدرضا شاه ملعون، مردم را به حق و حقيقت دعوت کردند و آنان را به مقابله با ظلم يزيد زمان فرا خواندند.

سرآغاز اين قيام بزرگ، سال 1342 بود که در طي آن حضرت امام خميني (ره) حملات شديداللحني را عليه محمدرضا شاه ايراد کردند  که  اين  امر  به  دستگيري  امام خميني (ره) در 15 خرداد ماه سال 1342 انجاميد که اين مسئله خود زمينه ساز قيام خونين 15 خرداد 1342 گشت.(3)

مردم مسلمان ايران که از ظلم وستم شاهان رنج ها کشيده بودند، دعوت امام خميني (ره) را به حق لبيک گفتند و اولين قيام اسلامي و مردمي را در تاريخ ايران برپا نمودند.

قيام 15 خرداد سال 1342 اگرچه به خاک وخون کشيده شد و در ظاهر به نتيجه نرسيد، اما اين قيام 15 سال بعد به ثمر نشست و حکومت جمهوري اسلامي ايران را براي جهانيان به ارمغان آورد؛(4) حکومتي که مطابق روايات، يکي از زمينه سازان مهم حضرت مهدي (عج) خواهد بود. (ان شاء الله)

نکته ي مهمي که در روايت مذکور به چشم مي خورد، اين است که ياران اين مرد شريف، قلب هايشان محکم و استوار است و از حوادث سخت زمانه نمي هراسند و خسته نمي شوند؛ اعتماد اين ياران بر خداست و سرانجام پيروز خواهند شد.

عجيب اينکه اين توضيحات، کاملاً با ويژگي هاي ياران امام خميني (ره) مطابقت دارد. چراکه آنان نيز همانند پاره هاي آهن استوار بودند و حتي از کشته شدن  و  شهادت نمي ترسيدند به همين دليل با شجاعت تمام 15 سال در مقابل رژيم ستمشاهي ايستادگي کردند.

مطابق روايت ذکر شده، سرانجام قيام ياران مردي از قم، پيروزي در نهضت مي باشد؛ شگفت اينکه ياران امام خميني (ره) نيز تحت رهبري ايشان توانستند نهضت خود را به پيروزي رسانند و حکومت جمهوري اسلامي ايران را پايه گذاري نمايند.


سوال: امام خميني (ره) در خمين متولد شدند.(5) پس با اين حال چگونه مي توان روايت مردي از قم را به ايشان منسوب کرد؟

اين سوالي است که ممکن است به ذهن تعداد زيادي از مخاطبان عزيز خطور کند، اما در پاسخ بايد گفت اهالي يک شهر لزوماً در همان شهر متولد نمي شوند؛ بلکه ممکن است افرادي تولدشان و سالهاي ابتدايي زندگيشان دريک شهر سپري شود، اما قسمت اعظم زندگي خود را در شهر ديگري بگذرانند.

براي مثال بسياري از کساني که اهل تهران هستند و همه آنها را به عنوان اهالي تهران مي شناسند، لزوماً در تهران زاده نشده اند؛ چه بسا بسياري از آنان در شيراز، مشهد، نطنز، بيرجند و ... به دنيا آمده باشند، اما در سالهاي ابتدايي عمرشان به تهران مهاجرت کرده و  مدتها در آنجا ساکن باشند؛ بديهي است که چنين افرادي نيز به عنوان اهالي تهران ناميده مي شوند.

به همين دليل است که شبکه ي تلويزيوني تهران، مخاطبان خود را به عنوان تهراني ها يا اهالي تهران مي شناسد، چرا که عمده ي اين مخاطبان بخش اعظمي از عمر خود را در تهران ساکن بوده و بالطبع جزء اهالي آن محسوب مي شوند؛ در حالي که اگر منظور از اهالي تهران فقط کساني باشند که در تهران متولد شده اند، چنين  امري  اتفاق نمي افتاد.
 

سوال ديگري که ممکن است در ذهن خوانندگان عزيز شکل بگيرد اين است که از کجا معلوم مردي از قم، همان امام خميني (ره) باشد و شخص ديگري به جاي ايشان منظور نبوده باشد؟

در پاسخ به اين سوال بايد گفت که گر چه نمي توان پاسخ اين سوال را به صورت قطعي و صد در صد داد، اما بايد ذکر کرد که تا به حال در تاريخ ديده نشده است که شخص بزرگ و روحاني همچون امام خميني (ره) دست به قيام از اين شهر بزند و ياراني چنان با صلابت و مستحکم تربيت نمايد که در مقابل حوادث سخت زمانه ايستادگي نمايند و سرانجام نيز به لطف پروردگار، قيامشان را به پيروزي رسانند. به راستي در تاريخ به چنين شخصي برنمي خوريم که توانسته باشد از شهر قم چنين قيامي را راه انداخته باشد؛ بعد از اين نيز چنين انتظاري نمي رود. زيرا اکنون که حکومت جمهوري اسلامي ايران به عنوان حکومت زمينه ساز ظهور تشکيل شده است، ديگر زمينه ي چنين قيامي از شهر قم وجود ندارد. چرا که حکومت اسلامي ايران، حکومتي نيست که روحانيون و مراجع عظام با آن مخالف باشند.

اما  رواياتي  که  پيرامون  امام خميني (ره)  بيان  شده اند،  محدود  به  روايت  فوق نمي باشند. روايات شگفت انگيزي پيرامون حضرت امام خميني (ره) در بين روايات اسلامي اعم از شيعه و سني به چشم مي خورد که در اين روايات حتي به نام ايشان (روح الله) اشاره شده است. به اولين روايت که از کتاب شيعي بحارالانوار اقتباس شده است توجه فرماييد:(6)

« عن احمد بن سالم، عن محمد بن يحيي بن ضريس، عن محمد بن جعفر، عن نصر بن مزاحم و ابن ابي حماد، عن ابي داود عن عبدالله بن شريک، عن ابي جعفر عليه السلام قال: اقبل ابوبکر و عمر و الزبير و عبدالرحمن بن عوف، جلسوا بفناء رسول الله صلي الله عليه، و آله فخرج اليهم النبي صلي الله عليه و آله: فجلس اليهم، فانقطع شسعه، فرمي بنعله الي علي بن ابي طالب عليه السلام ثم قال: ان عن يمين الله عروجل، او عن يمين العرش، قوماً منا علي منابر من نور، وجوههم من نور، و ثيابهم من نور، تغش وجوههم ابصار الناظرين دونهم، قال ابوبکر: من هم يا رسول الله؟ فسکت، فقال الزبير: من هم يا رسول الله؟ فسکت،   فقال عبدالرحمن: من هم يا رسول الله؟ فسکت،  فقال علي عليه السلام: من هم يا رسول الله؟ فقال: هم قوم تحابوا بروح الله علي غير انساب و لا اموال، اولئک شيعتک و انت امامهم يا علي. »(7)

ترجمه: « از احمد بن سالم، از محمد بن يحيي بن ضريس، از محمد بن جعفر، از نصر بن مزاحم و ابن ابي حماد، از ابي داود از عبدالله بن شريک از ابي جعفر عليه السلام که فرمود: ابوبکر و عمر و زبير و عبدالرحمن بن عوف به درگاه رسول الله (ص) نزديک شدند و نشستند، پس پيامبر(ص) بر آنها وارد شد، کنارشان نشست، دمپايي اش گسيخته شد و  آن را (براي ترميم)به علي بن ابي طالب داد، سپس فرمود: همانا از سمت راست خداوند عزوجل – يا از سمت راست عرش – قومي از ما برخاستند که بر منابري از نورند، صورت هايشان نوراني است و لباسهايشان نوراني است، صورت هايشان بر چشم ناظرين ديگر پرده مي اندازد. ابوبکر گفت: اي پيامبر، خدا آنها کيستند؟ پس ايشان سکوت کردند. زبير گفت : اي پيامبر خدا، آنها کيستند؟ پس ايشان سکوت کردند. عبدالرحمن بن عوف گفت: اي پيامبرخدا، آنها کيستند؟ پس ايشان سکوت کردند. سپس حضرت علي (ع) فرمودند: اي پيامبر خدا، آنها چه کساني هستند؟ پس ايشان فرمودند: آنها قومي هستند که به واسطه ي روح الله به يکديگر محبت مي ورزند (دلهايشان به هم نزديک مي شود)، درحالي که هيچ نسب يا اموال مشترکي ندارند؛ آنها شيعه ي تو هستند و تو امامشان هستي اي علي. »





همان گونه که در حديث فوق ملاحظه فرموديد، پيامبر (ص) به حضرت علي (ع) بشارت دادند که گروهي از شيعيان ايشان به واسطه ي روح الله  دلهايشان  به هم  نزديک مي شود و متحد مي گردند،  در حالي  که  دليل  اتحاد  آنها  اموال و نسب  مشترک نمي باشد. افراد اين قوم از چنان منزلتي برخوردارند که چهره ي نوراني آنها چهره هاي ساير مردم و حتي مسلمانان ديگر را نيز تحت الشعاع قرار مي دهد.


اما منظور از روح الله و منظور از اين قوم چيست؟

با توجه در روايت مذکور و نيز وقايع تاريخي، به سهولت مي توان دريافت  که  منظور  از روح الله حضرت امام خميني (ره) و منظور از قوم مذکور، شيعيان ايران و ساير شيفتگان امام خميني (ره) مي باشند، چرا که نام حضرت امام خميني (ره) روح الله بوده است.

براي آشنائي با اين مسئله به تصوير زير که از شناسنامه ي امام خميني (ره) اقتباس شده است توجه فرماييد:(8)


 



اما ممکن است اين سوال و شبهه در ذهن بعضي از خوانندگان محترم پديد آيد که ممکن است منظور از روح الله، حضرت عيسي (ع) و يا روح خداوندي که خداوند متعال در همه ي بندگانش دميده است باشد، نه امام خميني.

در پاسخ بايد گفت که سخنان مذکور صحيح نمي باشد؛ زيرا در دل روايت مذکور، شواهدي وجود دارد که نشان مي دهد  که  منظور  از  کلمه ي  روح الله،  حضرت عيسي (ع) يا روح خداوندي نيست.

درباره حضرت عيسي (ع) بايد گفت که ايشان در زمان ظهور حضرت مهدي (عج) به ميان انسانها باز خواهند گشت و هنگامي که ايشان بازگردند نيز حضرت مهدي (عج) به عنوان بزرگترين راهنماي بشريت در دسترس خواهند بود.(9) بنابراين چگونه مي توان پذيرفت که در هنگام ظهور حضرت عيسي (ع) و ظهور حضرت مهدي (عج)، گروهي از شيعيان به جاي تأسي به حضرت مهدي (عج) صرفاً به حضرت عيسي (ع) تأسي نمايند و در ضمن اين شيعيان نسبت به بقيه ي شيعيان و ساير مسلمانان داراي مقامي ممتاز باشند؛ از سوي ديگر اگر قصد روايت مذکور از کلمه ي روح الله، حضرت عيسي (ع) بود، اين مطلب مي توانست به شکل واضح تري بيان شود و مستقيماً عبارت عيسي (ع) بيان شود.

در روايت ذکر شده قطعاً منظور از روح الله، روح خداوندي که حضرت حق در وجود همه ي بندگانش قرار داده نيز نمي باشد، چرا که اين روح الهي مختص شيعيان نيست، بلکه در وجود همه ي انسانها اعم از کافر و مومن وجود دارد.(10) بنابراين نمي توان آنرا مختص شيعيان (آنهم گروهي از شيعيان ) دانست، که صرفاً اين گروه به کمک آن توانسته باشند به اتحادي قوي و ممتاز دست يافته باشند.

شواهد مهمي که در روايت مذکور وجود دارد و نشان مي دهد که منظور از روح الله، امام خميني (ره) است، اين است که روايت مذکور بيان مي دارد که قومي از شيعيان و يا مسلمانان به واسطه ي تمسک به روح الله به مقام ممتازي دسته  مي يابند،  نه مسلمانان (قوماً منا علي منابر من نور). از اين مسئله مي توان  نتيجه  گرفت  که مسئله ي تمسک به روح الله در گروهي از شيعيان اتفاق مي افتد و آنها را حتي در بين پيروان رسول الله (ص) ممتاز مي نمايد.

از سوي ديگر مي دانيم که کلمه ي قوم به معناي مردم يک سرزمين مي باشد، وگرنه روايت مذکور از کلمه امت استفاده مي نمود. مطابق توضيحات ذکر شده در مي يابيم که روايت ذکر شده قوم يا مردم سرزميني از سرزمينهاي شيعيان را معرفي مي نمايد که به روح الله تمسک مي جويند و به واسطه ي او دلهايشان به يکديگر نزديک مي گردد و از مرتبه اي بلند نزد خداي متعال بهره مند مي گردند.

با توجه به توضيحات  ذکر  شده،  درمي يابيم  که  شيعياني  که  به  حضرت  امام خميني (ره) تمسک جستند و بدون توجه به روابط خويشاوندي و منافع مادي با يکديگر متحد گشتند حکومت اسلامي را در ايران بر پا داشتند، قومي هستند که پيامبر آنها را تحسين مي نمايند و چهره هاي آنان را نوراني معرفي مي کنند.

اين شيعيان و عاشقان روح الله در بين شيعيان و ساير مسلمانان مقامي ارجمند و بلند مرتبه دارند. به نحوي که پيامبر (ص) آنها را از بقيه ي پيروان خود متمايز مي نمايند (قوما منا علي منابرمن نور) . اي کاش ما شيعيان ايران قدر اين موهبت را بدانيم و به سهولت آن را از دست ندهيم.

لازم به ذکر است که روايات ديگري نيز در بين روايات اهل سنت وجود دارند که درهمه ي آنها به کلمه ي روح الله اشاره شده است. البته جزئيات روايت اهل سنت کمي با روايت شيعيان تفاوت دارد، اما مضمون اصلي يکي است. روايات اهل سنت را  که  درباره ي روح الله بيان شده اند در زير ملاحظه مي فرماييد:(11)


 



همانگونه که ملاحظه فرموديد حضرت امام خميني (ره) يکي از زمينه سازان ظهور حضرت مهدي (عج) بودند که با قيام الهي خود حکومت جمهوري اسلامي ايران را بنيان نهادند و اين حکومت را زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) قرار دادند. گرچه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، حکومت جمهوري اسلامي با فراز و نشيب هايي همراه بوده است و احياناً مشکلات و کاستي هايي در برخي از جزييات آن به وجود آمده است، اما نهال نورس اين انقلاب با گذشت زمان و با درايت امام خميني (ره) و جانشين بر حق ايشان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب تبديل به درختي تنومند گشته است.

ان شاء الله به ياري خدا و با تلاش تمامي شيعيان جهان و ساير مسلمانان آزاده، اين انقلاب مي رود تا زمينه هاي ظهور حضرت مهدي (عج) را بيش از پيش فراهم نمايد و گام هاي موثري در اين زمينه بردارد.

در پايان اين مقاله باز هم خاطرنشان مي شويم که ما از هيچ اشتباهي مبري نيستيم و ممکن است برخي از تحليل هاي ارايه شد، نقايصي  داشته  باشند؛  بنابراين  اگر انطباق ها و تحليل هاي ذکر شده صحيح نباشند، اين کوتاهي از جانب ما مي باشد نه روايات؛ هرچند ما تلاش کرده ايم تا از منابع و مآخذ معتبر براي تحليل هاي خود استفاده نماييم و بدين ترتيب ميزان اشتباهات را به حداقل برسانيم.

جا دارد که در  انتهاي  مقاله،  تشکر ويژه اي  از  برادران لبناني  نماييم  که  در  سايت  « ملتقي الجنوب المقاوم » و در مقاله اي با عنوان « فاتح عصر الممهدين » به معرفي امام خميني (ره) پرداختند و به صورتي کاملاً مستند اين امر را پيگيري کردند. بخشي از روايات مورد استفاده در مقاله ي ما، با راهنمايي مقاله ي مذکور تهيه و فراهم شده است.(12)



در پايان از خداوند متعال خواستاريم تا به مسلمين ايمان، درايت و قلبي پولادين عطا نمايد و چشم ايشان را به جمال منجي عالم بشريت (عج) روشن نمايد.


به اميد ظهور منجي موعود حضرت مهدي صاحب الزمان (عج).

 

 کاري از: خادم الامام (عج)-وعده صادق
 با ياري: خادمة الزهراء (س)
منبع : وعده صادق


منابع و مآخذ

 

1 – کتاب عصر ظهور، تأليف علي کوراني عاملي، ترجمه ي مهدي حقي، ناشر: شرکت چاپ و نشر امور بين الملل وابسته به انتشارات امير کبير، چاپ چهارم، 1385، صفحه ي 222 و 223.

2 – کتاب عصر ظهور، تأليف علي کوراني عاملي، ترجمه ي مهدي حقي، ناشر: شرکت چاپ و نشر امور بين الملل وابسته به انتشارات امير کبير، چاپ چهارم، 1385، صفحه ي 222.

3 –

http://www.irdc.ir/article.asp?id=1025

 و

http://www.irdc.ir/article.asp?id=1003

 4 –

http://www.irdc.ir/article.asp?id=466

 و

http://www.ido.ir/a.aspx?a=1385030702

5 –

http://www.aviny.com/imamkhomeini/zendeginameh/z_mobarezeh.aspx

 و

http://www.hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?id=8212&

 
6 – بحار الأنوار، ج 65، ص 139؛
 
 و

http://www.al-shia.org/html/ara/books/?mod=hadith&start=70&end=80

 و

http://www.bintjbeil.org/forum/showthread.php?t=57356&page=2
 

7 – بحار الأنوار، ج 65، ص 139؛

 و

http://www.al-shia.org/html/ara/books/?mod=hadith&start=70&end=80

 و

http://www.bintjbeil.org/forum/showthread.php?t=57356&page=2

8 –

http://www.bintjbeil.org/forum/showthread.php?t=57356&page=2

9 –

http://mouood.org/content/view/2852/3/

 و

http://www.articles.ir/article2447.aspx

10 –

http://www.hawzah.net/hawzah/Magazines/MagArt.aspx?id=48216

 و

http://www.bfnews.ir/vdchinkjldiljknlnglggfmhjfdgpfhklhlolnekonglicaphfgcabjbobiboofnonebmnhnooedohbhcnlpekolgbjhbibaanigibeim.html

 

و

http://www.bashgah.net/pages-11081.html

 11 –

http://www.bintjbeil.org/forum/showthread.php?t=57356&page=2

12 –

http://www.bintjbeil.org/forum/showthread.php?t=57356&page=2

.............

بی صبرانه در انتظار بیانات تاریخی نائب امام زمان(عج) در نیمه خرداد امسال هستیم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-9 #464 مهدي 1391-09-16 23:49
براي همه كساني كه گول خورده اند متاسفم
اين احاديث يا حديث هيچ ربطي به جناب خميني ندارد
سرتان كلاه رفته
تحقيق كنيد
بر اساس حديث شريفه صحيح
صاحب هر حكومتي قبل قيام حضرت حجت عجل الله تعالي فرجه الشريف طاغوت است
جنابان خميني و خامنه اي كه در راس اين حكومت قرار گرفته اند از اين حديث شريفه مستنثني نيستند.
آيا طاغوت به حق دعوت مي كند يا به باطل؟ بله باطل
آيا سرانجام طاغوت بهشت است يا دوزخ ؟ بله دوزخ
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم
اللهم عجل لوليك الفرج
نقل قول کردن
0 #463 خادم 1391-05-13 19:41
با سلام

به وبلاگ ما هم سري بزنيد:

☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼

albeyatolellah.blogfa.com

یا مهدی (عج)
نقل قول کردن
+3 #462 mohsen 1391-04-19 21:53
برادر عزیز من منظور از روح ا... اسم شخص نیست
چرا اینطور ترجمه میکنین... تازه منبه این حدیث از ابن خماره که زیاد معتبر نیست
نقل قول کردن
+1 #461 قاسم نصراله 1391-04-07 00:07
رفتیم
نقل قول کردن
+1 #460 عبرت 1391-04-07 00:05
سلام
بروید به پست جدید
نقل قول کردن
+1 #459 عبرت 1391-04-07 00:05
سلام
بروید به پست جدید
نقل قول کردن
0 #458 مقداد 1391-03-27 23:57
ghiame-yaran.mihanblog.com/"فراخوان طلبه سیرجانی برای یاری
ولایت"
"قیام یاران ولایت"در شهر مقدس قم وانشاء الله ایشان تصمیم دارند با کمک
ویاری امت حزب الله در کشور این حرکت را به شهرهای دیگر کشور بکشانند
نقل قول کردن
0 #457 montazer 1391-03-22 11:12
بسم رب الحجة حدود ۷۰ درصد نظرات شده جدلهای سیاسی گویا قرار شد نظرات درمورد اخبار مهدوی و بشارتهای ظهور باشه مگه این سایت صاحب نداره جناب سیجانی کجایی که بداد این قسمت برسی ؟
نقل قول کردن
0 #456 مهدی 1391-03-18 12:10
سلام
بیزحمت rss سایت رو فعال بفرمایید
نقل قول کردن
+2 #455 منتظر چشم براه 1391-03-17 14:00
چند سال پیش فکر کنم در سالروز رحلت امام ( یا شاید در دهه فجر بود ) که بعضی از بزرگان و سیاسیون از خاطراتشان از امام می گفتند. در یکی از برنامه های صدا و سیما با آقای عسگر اولادی مصاحبه ای انجام گرفته بود که ایشون در بین صحبتاشون گفتند که از امام خمینی در مورد قیام مردی از قم سئوال کردند و امام در پاسخ گفته بودند مردی از قم من هستم ....
الهی عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+3 #453 حسن 1391-03-16 14:45
لا تقف ما ليس لک به علم برادر!
اول برو عربي ياد بگير بعد بيا مقاله بنويس.
اولا اگر علم الحديث بلد بودي مي دونستي که روايتي که نقل کردي چه روات ضعيفي داره.
در ضمن اون هم "روُح الله" نيست و "رَوح الله" است که واژه اي قرآني است.

قال تعالى: "يَا بَنِيَّ اذْهَبُواْ فَتَحَسَّسُواْ مِن يُوسُفَ وَأَخِيهِ وَلاَ تَيْأَسُواْ مِن رَّوْحِ اللَّهِ إِنَّهُ لاَ يَيْأَسُ مِن رَّوْحِ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْكَافِرُونَ " سوره يوسف آيه 87

در ضمن در بسياري از کتب حديثي هم بابي براي تحابب با رَوح الله هست تحت عنوان "فضل التحابب في الله".
در روايات هم هيچ‌گاه به جز لقب عيسي عليه السلام از اين ترکيب استفاده اي نشده و بنابراين فقط مي‌تواند رَوح الله باشد که به معناي رحمت الهي است. يعني قومي هستند که محبت‌شان به يکديگر از روي هواي نفس و دوست‌داشتن‌هايي که بقيه اقوام غيرمسلمان هم گرفتار آن هستند نيست بلکه محور محبت‌ورزيدن آنها به يکديگر، رحمت الهي است که آنها را به يکديگر پيوند مي‌دهد.
امام علی علیه السلام فرموده‌اند:
«انتظروا الفرج و لا تيأسوا من رَوح الله فإن أحب الأعمال إلی الله عز و جل انتظار الفرج»
ظهور فرج [قائم آل محمد عج] را منتظر باشید و از رحمت خداوند نومید نباشید که محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند انتظار فرج است.
در ضمن، کي گفته قوم به معناي اهالي يک کشور است؟
چرا اهل انس با قرآن نيستيد و فقط بر خلاف مشي شيعيان اهل بيت فقط با روايات آن هم از نوع ضعيفش انس داريد؟
اينها را بخوانيد و بگوييد از کجاي آن معناي کشور برداشت مي‌کنيد؟
ولا يجرمنكم شنآن قوم ان صدوكم عن المسجد الحرام ان تعتدوا وتعاونوا علي البر والتقوي ولا تعاونوا علي الاثم والعدوان واتقوا الله ان الله شديد العقاب
ولا يجرمنكم شنآن قوم علي الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوي واتقوا الله ان الله خبير بما تعملون
انما انت منذر ولكل قوم هاد
در آخر هم مي‌پرسم از کجا مدعي هستيد که در تاريخ فقط يک نفر به نام روح‌الله خميني از قم قيام کرده و مي‌کند؟
از کجا معلوم که تا صدها ميليارد قرن ديگر، صدها شيعه ديگر از قم قيام نکنند؟
چرا جوانان را منحرف مي‌کنيد؟
نقل قول کردن
+1 #452 آحاد 1391-03-16 13:04
به نام او که بی همتاست



آهنگ را با آهنگ جواب میدهیم .............. شمشیر پسران ایران بالای سر هتاکین است





آهنگ زیبای آحاد ضد شاهین نجفی




در انتشار این آهنگ جهت پاسخ به آهنگ موهون شاهین نجفی ما را یاری کنید





لینک دانلود :



trainbit.com/files/6325989884/



لینک ویدیو در یوتیوب :



youtu.be/W_zfqyI_6_U



لینک ویدیو در آپارات:



www.aparat.com/v/3ef52f912fd83d7e57824c0e49925ef3217893



لینک لیبل:



clubs.persiangig.com/Ahaad_AS.jpg



ایمیل :



نقل قول کردن
-2 #451 به دنباله بصيرت 1391-03-16 07:52
آيا به عاقبت حرفت فكر كردي ؟ شاگرد ممتاز آيت ا.. بهجت رو بي تقوا خطاب كردي .

اين حرفت هيچ ضرري براي من نداره ولي يه مقدار فكر كن چي گفتي ؟ اگه اشتباه گفتي باشي ، چي ؟ فكر ميكني آيت ا.. بهجت نمي تونست آينده شاگرد ممتازشو ببينه ، اگه آيت ا.. مصباح قرار بود بعد از رحلت آيت ا.. بهجت منحرف بشه آيت ا.. بهجت اونو ترد نميكرد ؟

به نقل از بچه هیاتی:


ماهمه منتظر حضور مشایی در دادگاه هستیم
البته اگر قرار است عدالت اجرا شود باید رسانه های تکفیری وابسته به نهادهای خاص و افراد خاص امثال علامه م و آیت الله های بی تقوا هم در دادگاه حضور پیدا کنند و دلایل خودشونو برای تهمتها و دروغهایی که به شخص دوم مملکت داشته اند بیان کنند

دیر نیست فرا رسیدن زمانی که کسانی از بغض امثال احمدی نژاد، امام زمان(عج) را هم انکار کنند
نقل قول کردن
+2 #450 reza 1391-03-15 23:14
به نقل از reza:


سلام اخوی

خب نتایج چی بود؟ آیا جایی منتشر شد؟ آیا امکان انتشار هست؟ همون یک جلسه بود یا جلسات دوره ای هست؟ به فکر جلسه جدیدی هستید؟


منتشر
نقل قول کردن
+1 #449 reza 1391-03-15 23:11
به نقل از امین:

سلام عزیز چرا در تاریخ 18/4/90 در دیدار اساتید و فارغ التحصیلان تخصصی مهدویت.


سلام اخوی

خب نتایج چی بود؟ آیا جایی منتظر شد؟ آیا امکان انتشار هست؟ همون یک جلسه بود یا جلسات دوره ای هست؟ به فکر جلسه جدیدی هستید؟
نقل قول کردن
+1 #448 امین 1391-03-15 21:42
به نقل از reza:
دوستان کسی تا به حال در مورد مسائل ظهور با امام خامنه ای صحبت کرده؟

اگر نه ، چرا هیچکس تا به حال این کار رو نکرده؟

آیا امکانش موجود نیست؟ یا کسانی حرف زدند و به ما نمیگند؟

به هرحال نظرتون چیه پیگیر بشیم یک عده ای برای ملاقات حضوری برند و یه صحبت جامعی با ایشون داشته باشند و حتما ضبط بشه و یا حداقل یک نامه رسمی بنویسیم براشون و حتما جواب میدند دیگه؟

نظرتون چیه؟

سلام عزیز چرا در تاریخ 18/4/90 در دیدار اساتید و فارغ التحصیلان تخصصی مهدویت.
نقل قول کردن
+7 #447 پارسادخت 1391-03-15 20:13
به نقل از ونراه قریبا...:
بسم الله الرحمن الرحیم

یا صاحب کل غریب ویا مونس کل وحید ویا ملجا کل طرید عجل فرج الغریب الوحید الطرید وجعلنامن اعوانه وانصاره والذابین عنه والمسارعین اله فی قضاء حوائجه والممتثلین لاوامره والمحامین عنه والسابقین الی ارادته والمستشهدین بین یدیه.

دوستان تردیدی به خود راه ندهند و اطمینان داشته باشند آن کسی که این انقلاب را به حضرت مهدی سلام الله علیه میسپارد همین آقاسید علی خامنه ای عزیز است و جز او کسی نیست ونخواهد بود و باید حقیقتا آماده شویم و ظرفیتمان را بیشتر کنیم که بعد ظهور خسران زده و نادم نباشیم. توبه و دعا فرج وپاک سازی درون وخالص شدن و.....همه وظیفه ماست پس وقت را به بیهوده تلف نکنیم درضمن سفیانی پادشاه اردن نیست !!


منظورم اين بود كه به‌نظر شما سفياني كيه؟!
نقل قول کردن
+3 #446 پارسادخت 1391-03-15 20:10
به نقل از ونراه قریبا...:
بسم الله الرحمن الرحیم

یا صاحب کل غریب ویا مونس کل وحید ویا ملجا کل طرید عجل فرج الغریب الوحید الطرید وجعلنامن اعوانه وانصاره والذابین عنه والمسارعین اله فی قضاء حوائجه والممتثلین لاوامره والمحامین عنه والسابقین الی ارادته والمستشهدین بین یدیه.

دوستان تردیدی به خود راه ندهند و اطمینان داشته باشند آن کسی که این انقلاب را به حضرت مهدی سلام الله علیه میسپارد همین آقاسید علی خامنه ای عزیز است و جز او کسی نیست ونخواهد بود و باید حقیقتا آماده شویم و ظرفیتمان را بیشتر کنیم که بعد ظهور خسران زده و نادم نباشیم. توبه و دعا فرج وپاک سازی درون وخالص شدن و.....همه وظیفه ماست پس وقت را به بیهوده تلف نکنیم درضمن سفیانی پادشاه اردن نیست !!

پس كيه به نظر شما؟!
نقل قول کردن
+8 #445 رایحه ظهور 1391-03-15 19:47
پست جدید با عنوان :


نگاهی به فرمایشات مهم امام خامنه ای و سردار شجاعش در نیمه خرداد/ سپاه اسلام پشت مرزهای اسرائیل



منتشر شد
نقل قول کردن
+3 #444 عباس محمدی 1391-03-15 19:15
به نقل از میلانی:

بيانات مهم رهبر انقلاب در مورد فساد بزرگ مالي+فیلماگر به توصيه چند سال قبل مبارزه با فساد عمل مي‌شد، سوء استفاده چند هزار ميلياردي نمي‌شد/ به مفسد ترحم نكنيد
مشایی باید بی آید دادگاه و جواب خواهرزاده ی خود را بدهد!

اولا کلام امام را با حرف خودتون بصورت یکجا نقل کردید که برای همه کاربران قابل تفکیک نیست و شبهه دارد .

دوما شما از کی تاحالا جانشین دادستان شدید که حکم حضور در دادگاه صادر میکنید ؟؟؟؟
طبق کدام اعلام جرم رسمی شما چنین حکمی صادر کردید که رییس قوه بووووق هم تاکنون صادر نکرده ؟؟؟؟

مگر همین حالا دستور صریح و مطاع امام خامنه ای را برای شما نیاوردم که فرموده اند اعتراف متهم در مورد دیگران حجیت ندارد ؟
چرا وقتی قوه بوووق هم جرات مخالفت با حکم رهبری را ندارد . شما که هیچکاره هستید در مخالفت صریح با امام خامنه ای چنین حکمی صادر میکنید ؟؟؟؟
و.....
روت که کم نمیشه هرچی دلیل میاریم بازم بالج بازی حرف خودتو میزنی .
نقل قول کردن
+8 #443 بهلول 1391-03-15 19:14
به نقل از نراقی:
سلام اقای سیجانی خوبی؟
یه عکس پیدا کردیم شبیه شماست ببینید
شهید اردستانی را ببینید :D >:D ;)

تصحیح میشه:
یه عکس پیدا کردید که آقای سیجانی شبیه ایشونه
نقل قول کردن
+6 #442 عباس محمدی 1391-03-15 18:40
به نقل از میلانی:
:-h
حرف جدیدی باشد جواب می دهم. حرف های باطل و تکراری، همراه با بی احترامی را چطور جواب دهم؟
فعلا یا علی :-h


من در پاسخ شبهه شما کلام امام خامنه ای را آوردم .

شما میگویی حرفهای باطل وتکراری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی عمدا با اضافه کردن نام من به جمله (اسلام ناب محمدی) قصد توهین و تحقیر دارید و.... دهها جمله اهانت امیز که شما به کاربران سایت نسبت میدهید . انتظار چه پاسخی دارید ؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
-10 #441 میلانی 1391-03-15 18:17
:-h به نقل از عباس محمدی:



باز هم پاسخی نداشتید زدید تو خط تمسخر و اراجیف عمار قلابی

خوبه کامنت منو نقل قول کردی و با چشمای خودت دیدی من نوشتم (اسلام ناب محمدی) ولی با کینه عجیبی که در دل داری نام بنده را هم به اون اضافه کردی که خودتو مسخره و دلقک سایت معرفی کنی ؟

======= اعوذ بالله من الشیطان رجیم
========

حرف جدیدی باشد جواب می دهم. حرف های باطل و تکراری، همراه با بی احترامی را چطور جواب دهم؟
فعلا یا علی :-h
نقل قول کردن
+14 #440 علی جعفری 1391-03-15 18:12
حال و هوای بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در روز میلاد آن امام بزرگوار



www.irna.ir/Display.aspx?NID=080166707
نقل قول کردن
+9 #439 علی جعفری 1391-03-15 18:09
تلفات انفجار عراق به 23 کشته و 100 زخمی رسید

رویترز لحظاتی پیش آمار تلفات انفجار مقابل اداره اوقاف شیعیان در مقابل باب المعظم شهر بغداد را 23 کشته و 100 زخمی ذکر کرد.

خبرگزاری فرانسه پیش‌تر به نقل از منابع پزشکی و پلیس عراق اعلام کرده بود که شمار تلفات انفجار امروز در شهر بغداد به 18 کشته و بیش از 60 زخمی افزایش یافته است.

منابع پزشکی پیش از این از کشته شدن هشت تا 11 نفر و زخمی شدن 35 تا 45 نفر در این انفجار خبر داده بودند.

یک منبع وزارت کشور عراق گفت: یک بمب‌گذار انتحاری خودروی خود را جلوی اداره اوقات شیعه منفجر کرده است.
farsnews.com/newstext.php?nn=13910315000439

افراد مسلح کنترل فرودگاه بین المللی لیبی را در دست گرفتند

شبکه خبری الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که افراد مسلح کنترل فرودگاه بین‌المللی طرابلس را در دست گرفتند و تمامی پروازهای این فرودگاه لغو شد.

این افراد وابسته به یکی از گروه های مسلح موسوم به "الاوفیاء" از شهر ترهونة هستند.

تمامی پروازها به فرودگاه معتیقه منتقل شده است.

شهر ترهونة در 88 کیلومتری جنوب شرق طرابلس پایتخت لیبی قرار دارد.
farsnews.com/newstext.php?nn=13910315000428

همسر مبارك مقامات مصري را تهديد كرد

با آغاز رسمی حبس حسنی مبارک رئیس جمهوری مخلوع مصر همسرش مسئولان مصری را تهدید کرد که به سازمان های بین المللی حقوق بشر شکایت می کند.
... www.yjc.ir/fa/news/3978429/همسر-مبارك-مقامات-مصري-را-تهديد-كرد
نقل قول کردن
0 #438 مهدی 110 1391-03-15 18:07
تكذيب هرگونه ارتباط مرحوم لطيفي با مشايي
www.rajanews.com/detail.asp?id=107059
نقل قول کردن
+10 #437 علی جعفری 1391-03-15 18:04
منابع عرب فاش کردند؛

جزئیات جلسات سری ریاض/ حضور نمایندگان جعجع، حریری و تل آویو

یک رسانه عرب به نقل از منابع خود از برگزاری نشستهای محرمانه در ریاض با حضور شبه نظامیان جعجع و حریری و مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی پرده برداشت که هدف از آن چگونگی ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در لبنان است.

نشریه المنار به نقل از منابع آگاه عربی در برگزاری نشستهای محرمانه در ریاض خبر داد که هدف از آن چگونگی منفجر کردن اوضاع لبنان و ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در این کشور است.

این منابع فاش کردند رهبران رده دوم شبه نظامیان سمیر جعجع و سعد الحریری از بیش از یک هفته پیش، نشستهایی را با فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی عربستان برگزار می کنند که در این نشستها طرحهایی برای برهم زدن اوضاع و ایجاد ناآرامی و آشوب در لبنان و سلطه کامل بر برخی مناطق و انبار کردن سلاح در آن و پناه دادن به تروریستها در انتظار دستورات آتی برای برهم زدن اوضاع لبنان بررسی می شود.

این منابع گفتند مقامات امنیتی اسرائیلی نیز در چارچوب هماهنگی میان تل آویو و ریاض در این نشستها شرکت دارند.

به گفته این منابع، سطح همکاری عربستان و اسرائیل به جایی رسیده است که جنگنده های اسرائیلی هم اکنون در پایگاههای هوایی عربستان فرود می آیند.

این رسانه فاش کرد شماری از فرماندهان شبه نظامیان جعجع و حریری طی هفته های گذشته به پاکستان، لیبی و قطر سفر کرده اند تا مزدورانی را برای انجام طرفهای خود جذب کنند که این مزدوران جرم و جنایت را به عنوان یک حرفه انجام می دهند و به هر کس پول بیشتری به آنها بدهد، وفادارترند.

خاطر نشان می شود افشای این خبر در حالی است که طرفداران سعدالحریری بار دیگر شمال لبنان را با به راه انداختن درگیری با مردم طرفدار نظام سوریه در طرابلس، ناآرام کردند که بر اثر آن دهها نفر کشته و زخمی شدند.

www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1618469
نقل قول کردن
-10 #436 میلانی 1391-03-15 18:02
به نقل از عباس محمدی:


اینهم سو استفاده امثال شما از کلام امام خامنه ای .
شما بگو کجا امام به دولت و اطرافیان دولت این تهمتهایی که شما میزنی گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا جلوتر ازامام حرکت میکنید ؟؟؟؟؟؟؟

امام نهی میکنه از تهمت زدن بی جا ولی شما ظاهرا امامتان کسی دیگر است که قرآن هم نمی خواند . ببینید قرآن کریم چه میگوید :
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصیبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلى‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمینَ (6)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر فاسقى برایتان خبرى آورد، نیک وارسى کنید، مبادا به نادانى گروهى را آسیب برسانید و [بعد،] از آنچه کرده‏ اید پشیمان شوید.

بيانات مهم رهبر انقلاب در مورد فساد بزرگ مالي+فیلماگر به توصيه چند سال قبل مبارزه با فساد عمل مي‌شد، سوء استفاده چند هزار ميلياردي نمي‌شد/ به مفسد ترحم نكنيد
مشایی باید بی آید دادگاه و جواب خواهرزاده ی خود را بدهد!
نقل قول کردن
-5 #435 میلانی 1391-03-15 17:59
به نقل از عباس محمدی:



باز هم پاسخی نداشتید زدید تو خط تمسخر و اراجیف عمار قلابی

خوبه کامنت منو نقل قول کردی و با چشمای خودت دیدی من نوشتم (اسلام ناب محمدی) ولی با کینه عجیبی که در دل داری نام بنده را هم به اون اضافه کردی که خودتو مسخره و دلقک سایت معرفی کنی ؟

======= اعوذ بالله من الشیطان رجیم
========

بر اعصاب خودتان مسلط باشید برادر @};-
داریم بحث می کنیم، پس چرا بی احترامی می کنید؟
ممارات را نمی پسندم.
نقل قول کردن
+4 #434 hsmoa 1391-03-15 17:47
بسم الله الرحمن الرحيم
با عرض سلام و احترام
تالار گفتمان 313نور تقديم ميکند
www.313noor.com

مسابقه بزرگ طليعه ولايت
www.313noor.com/.../

هر روز با تفسير آيه اي از قرآن کريم
www.313noor.com/.../)&p=1085#post1085

جوان در آخرالزمان
www.313noor.com/showthread.php?15-جوان-در-آخرالزمان

حلب، شهر شورش
www.313noor.com/showthread.php?101-حلب،-شهر-شورش

دمشق در آخرالزمان
www.313noor.com/showthread.php?93-دمشق-در-آخرالزمان

درست است که وقتي امام زمان(ع) قيام كنند مردمان بسياري را ميكشند؟
www.313noor.com/showthread.php?92-درست-است-که-وقتي-امام-زمان(ع)-قيام-كنند-مردمان-بسياري-را-ميكشند؟

آيا مردمسالاري ديني همان دموکراسي نيست؟
www.313noor.com/.../

يک دلبر قرمز بفرستيد!
www.313noor.com/showthread.php?816-یک-دلبر-قرمز-بفرستید!&p=929#post929
نقل قول کردن
+6 #433 عباس محمدی 1391-03-15 17:43
به نقل از میلانی:
بيانات مهم رهبر انقلاب در مورد فساد بزرگ مالي
.


اینهم سو استفاده امثال شما از کلام امام خامنه ای .
شما بگو کجا امام به دولت و اطرافیان دولت این تهمتهایی که شما میزنی گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا جلوتر ازامام حرکت میکنید ؟؟؟؟؟؟؟

امام نهی میکنه از تهمت زدن بی جا ولی شما ظاهرا امامتان کسی دیگر است که قرآن هم نمی خواند . ببینید قرآن کریم چه میگوید :
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصیبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلى‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمینَ (6)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر فاسقى برایتان خبرى آورد، نیک وارسى کنید، مبادا به نادانى گروهى را آسیب برسانید و [بعد،] از آنچه کرده‏ اید پشیمان شوید.
نقل قول کردن
+9 #432 reza 1391-03-15 17:40
به نقل از یاسین:


اقا رضا فکر کنم منظور امام خامنه ای شلوغی های لبنان هست.
خبر دارم اوضاع لبنان زیاد خوب نیست و دارند سعی میکنند مثل سوریه بشه. کلی تسلیحات پیشرفته بین گروهک های مختلف پخش کردند.


نمیدونم والا

من حس میکردم معنای گسترده تر و عام تری(هم) داشته باشه و این رو گفته باشن خطاب به همه ما

ممنون از لطف شما برادر
نقل قول کردن
+8 #431 عباس محمدی 1391-03-15 17:35
به نقل از میلانی:

"راه نورانی اسلام ناب عباس محمدی" بفرمایید برادر عزیزم، چرا تعارف می کنید؟
در ضمن شما را به آرامش دعوت می کنم: گاهی چنان عصابانی می شوید، چنان شتابزده جواب می دهید، که پیام هایتان پر از اغلاط املایی فاحش است. دقت کنید:
این اراجیف موسوی و جلبرگهای سبز و ضد انقلاب است که همه را فاصد :-/ میخوانند .
این حرف یعنی امام خامنه ای هم دارد از این گروه فاصد :-O حمایت میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وفقط عمار قلابی ها و برخی روحانی نماها در تشخیص خود اشتباه نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در ضمن "عمار قلابی" خودتان هستید.
یا علی



باز هم پاسخی نداشتید زدید تو خط تمسخر و اراجیف عمار قلابی

خوبه کامنت منو نقل قول کردی و با چشمای خودت دیدی من نوشتم (اسلام ناب محمدی) ولی با کینه عجیبی که در دل داری نام بنده را هم به اون اضافه کردی که خودتو مسخره و دلقک سایت معرفی کنی ؟

======= اعوذ بالله من الشیطان رجیم
========
نقل قول کردن
-6 #430 میلانی 1391-03-15 17:29
بيانات مهم رهبر انقلاب در مورد فساد بزرگ مالي
اگر به توصيه چند سال قبل مبارزه با فساد عمل مي‌شد، سوء استفاده چند هزار ميلياردي نمي‌شد/ به مفسد ترحم نكنيد!
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار دست اندرکاران حج امسال، حج را فرصتي بسيار گران‌بها و ارزشمند براي ارتباط با امت اسلامي و بهره مندي معنوي خواندند و با اشاره به تلاش دشمنان براي اختلاف افکني و مقابله با موج بيداري اسلامي در مراسم حج ، تنها راه غلبه بر اين توطئه را نزديکتر شدن دل‌ها و تقويت همدلي دانستند، ايشان همچنين در ادامه با اشاره به فساد بانکي اخير در کشور، علت وقوع اين سوء استفاده را عمل نکردن مسوولان به توصيه هاي مؤکد چند سال پيش رهبري در خصوص مقابله با فساد اقتصادي توصيف و تأکيد کردند: مسوولان قضايي ضمن پيگيري قوي، دقيق و عاقلانه قضيه و اطلاع رساني مناسب به مردم، بايد دستهاي خائن را قطع کنند.
حضرت آيت الله خامنه اي در ادامه با اشاره به توصيه هاي مؤکد خود به مسوولان، در سالهاي گذشته بويژه در فرمان ده سال قبل براي مبارزه با فساد اقتصادي خاطر نشان کردند:اگر چه مسوولان از مقابله با فساد اقتصادي استقبال کردند اما اگر به اين توصيه ها عمل مي شد، هيچگاه دچار چنين حوادثي همچون فساد بانکي اخير نمي شديم.
ايشان افزودند: وقوع چنين مسائلي، ذهن و دل مردم را مشغول، و دل بسياري را نيز مي شکند و آيا اين سزاوار است که بخاطر عمل نکردن مسوولان، مردم به سبب اين حوادث ناراحت شوند و حتي برخي اميد خود را از دست بدهند.
نقل قول کردن
+8 #429 یاسین 1391-03-15 17:23
به نقل از reza:
دوستان من هرچی فکر میکنم متوجه این فرمایش آقا نمیشم!


باید مراقب باشیم آتش های قومی و طائفی و فرقه ای دامن زده نشوند ، این خواسته ماست ، این نصیحت ماست ، به همه اطراف قضایا




نمیدونم منظورشون فقط مصری ها بوده ، یا انقلابیون کشورهای دیگه اسلامی هم جزوش میشن؟


اقا رضا فکر کنم منظور امام خامنه ای شلوغی های لبنان هست.
خبر دارم اوضاع لبنان زیاد خوب نیست و دارند سعی میکنند مثل سوریه بشه. کلی تسلیحات پیشرفته بین گروهک های مختلف پخش کردند.
نقل قول کردن
-8 #428 میلانی 1391-03-15 17:22
به نقل از یاسین:


اشتباه شد.
اختلاس از 2 سال پیش شروع شده

نتیجه؟ نیازی نیست آقای مشایی جواب دهد؟ شما حل کردید مسأله را؟
جلوی اجرای عدالت را نگیرید که سخت پشیمان می شوید!
نقل قول کردن
+12 #427 یاسین 1391-03-15 17:17
این حدیث دل بود، تصنیف نیست/
شیعه در محشر بلاتکلیف نیست/
شیعه راهش در مسیر اولیاست/
شیعه مولایش علی مرتضی(ع) است/
عید میلاد امیرالمومنین، امام علی(ع) و سالروز آغاز ولایت علی زمان، امام خامنه ای را به تمام دوستان تبریک میگم.
نقل قول کردن
+8 #426 reza 1391-03-15 17:17
دوستان من هرچی فکر میکنم متوجه این فرمایش آقا نمیشم!


باید مراقب باشیم آتش های قومی و طائفی و فرقه ای دامن زده نشوند ، این خواسته ماست ، این نصیحت ماست ، به همه اطراف قضایا



نمیدونم منظورشون فقط مصری ها بوده ، یا انقلابیون کشورهای دیگه اسلامی هم جزوش میشن؟
نقل قول کردن
-10 #425 میلانی 1391-03-15 17:16
به نقل از عباس محمدی:


این اراجیف موسوی و جلبرگهای سبز و ضد انقلاب است که همه را فاصد میخوانند .
این حرف یعنی امام خامنه ای هم دارد از این گروه فاصد حمایت میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟ وفقط عمار قلابی ها و برخی روحانی نماها در تشخیص خود اشتباه نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهی خیال باطل که فکر میکنید راه امام خمینی (رض) وامام خامنه ای و احمدی نژاد قائم به شخص است .
راه نورانی اسلام ناب محمدی (ص) همچنان پوینده و امید بخش تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دارد .

"راه نورانی اسلام ناب عباس محمدی" بفرمایید برادر عزیزم، چرا تعارف می کنید؟
در ضمن شما را به آرامش دعوت می کنم: گاهی چنان عصابانی می شوید، چنان شتابزده جواب می دهید، که پیام هایتان پر از اغلاط املایی فاحش است. دقت کنید:
این اراجیف موسوی و جلبرگهای سبز و ضد انقلاب است که همه را فاصد :-/ میخوانند .
این حرف یعنی امام خامنه ای هم دارد از این گروه فاصد :-O حمایت میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟ وفقط عمار قلابی ها و برخی روحانی نماها در تشخیص خود اشتباه نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

در ضمن "عمار قلابی" خودتان هستید.
یا علی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد