رایحه ظهور

نوروز جهانی در راه است... / نگاهی به نوروز در متون اسلامی

نوروز ، حیات دوباره طبیعت فراسیده است ، نوروزی که آن را با بهار می شناسند ، فصل جان گرفتن دوباره طبیعت ، زمان حرکت و جوش و خروش ، آغاز حیاتی دوباره برای طبیعت خشکیده و فسرده و به دور ریختن کهنه ها و پوسیده ها ، زمان شادی و سرور ، اما حیات بشریت را نیز همچو حیات طبیعت نوروزیست که فرارسیدنش را از قرنها پیش مژده داده اند ، روزی نو در حیات بشریت ، فصلی تازه در تاریخ جهان ، روزگاری که انسانیت انسان جان می گیرد ، روح خدایی انسان به حرکت درمی آید و جوش و خروشی نو در مستضعفان آغاز می شود و آیا اینک این تب و تاب انسان برای گذر از دوران ظلمانی و سرد جهل و ظلم و شادی و سرور فروپاشی نظام های کهنه و پوسیده ، بشارت بخش فرا رسیدن نوروز جهانی بشریت نیست؟

» ابتدای نظرات (790)

نوروز و وقایع مهمی که در این روز تاریخی رخ داده است در روایات متعددی مورد اشاره قرار گرفته است که برای درک اهمیت این روز نگاهی گذرا به متون اسلامی پیرامون این موضوع خواهیم داشت :

يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبر الليل و النهار يا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

هر انسانی در دعای روز نوروز که از اهل بیت(ع) صادر شده است، بین خود و خدایش رابطه برقرار می کند و خدا را به عنوان دگرگون کننده صدا می زند و می خواند. خداوندی که دگرگون کننده و مقلب و مدبر در طبیعت است.

خداوند مستقیم و به جبر در طبیعت تحول ایجاد می کند. اما اگر انسان بخواهد نوروز عادی را به نوروز ظهور تبدیل کند باید به دعای تحویل سال عمل کند. در اين دعا درخواست می کنیم که خدایا همانگونه که طبیعت و هستی تحول ایجاد میکنی حال من را به احسن حال تبدیل کن.

ویژگی نوروز اعتدال و هماهنگی است و این هماهنگی موجب ایجاد نشاط در طبیعت شده است و این اعتدال است كه ممکن است نوروز را به روز ظهور تبدیل کند. احسن الحال در زندگي مي تواند به اعتدال و نظم با پشتوانه معنویت منجر شود. اگر بین معنویت و دنیویت و جسم و روح و ابعاد مختلف زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی اعتدال برقرار شود احسن الحال در انسان محقق می شود.

نتیجه احسن الحال این است که نسبت و رابطه انسان با امام زیبایی ها و بهار و طبیعت نزدیک تر می شود و آسیب های زیست محیطی کمتر و هماهنگی انسان با طبیعت و ایام زیبایی ها بیشتر می شود.

اگر انسان به دعای تحویل سال معنایی نگاه کند و آرزوی احسن الحالی به معنای عدل خواهی داشته باشد و عدل را اول در خود و روابط اجتماعی محقق کند، نوروز می تواند برای او عید واقعی باشد.

عيد نه جامه رنگارنگ پوشيدن است كه اين عيد كودكان است. نه شربت و شيرينى و غذاهاى متنوع خوردن است كه اين عيد شكمبارگان است. نه به سياحت و تفرج بى محتوى پرداختن است كه اين عيد ولگردان است. نه بى بندوبارى و هرزگى و عياشى كردن است كه اين عيد بوالهوسان است. نه قاه قاه خنديدن و همديگر را به مسخره گرفتن است كه اين عيد غافلان است و نه سبزه روياندن و سفره هفت سين چيدن و آتش بازى كردن است كه اين عيد خرافه پرستان است.

هيچ كدام از اينها مفهوم عيد از ديدگاه اسلام نيست كه عيد اسلامى براى موفقيت در راه انجام وظيفه و تطهير نفس و تصفيه جان از ناپاكيها و تمرين صبر و استقامت و شكستن غرور و خودخواهى است.

و اگر بخواهيم عيد نوروز براى ما يك عيد واقعى باشد بايد به ارزشهاى اسلامى اين عيد كه در سايه تعاليم اسلامى رنگ دينى پيدا كرده توجه نموده و از ضد ارزشهاى عيد كه احياى ارزشهاى جاهلى و از سنتهاى دوران آتش پرستى است دورى نماييم

در روایات معصومین ( علیهم السلام) نیز بارها به موضوع عید اشاره شده است، هم‏چنان‏که گذشت، امیرالمؤمنین علی ( علیه السلام) هر روزی که در آن معصیت و گناه نشود، را روز عید خوانده است

در فرهنگ اهل بیت علیهم السلام اولین عید تاریخ، انتظار تحقق‏حاکمیت‏حق بوده است و امروز نیز عملا بزرگترین عید شیعیان روز تحقق حاکمیت‏مستضعفان و حکومت عدل و قسط و نابودی جور و ظلم است.

نوروز و آداب و رسوم آن، از سنت‏های باستانی ایرانی است. اسلام این سنت نیکو را با صبغه و رنگ دینی درآمیخت و دعاها و اعمال مستحب بسیار را در آن گنجاند ؛ در واقع اسلام، نوروز را به رسمیت شناخت و محتوای انسانی و معنوی به آن بخشید

هم‏زمانی نوروز با بسیاری از رخدادهای مهم تاریخی مذهبی

یکی از دلایل ارجمندی نوروز، هم‏زمانی این روز با بسیار از رخدادهای تاریخ‏ساز و ارزشمند دینی است. در روایت معلّی بن خُنیس از امام صادق علیه‏السلام آمده است که نوروز، روز استقرار کشتی نوح بر کوه جودی، نزول جبرئیل بر پیامبر صلی‏الله‏علیه‏و‏آله‏وسلم ، شکسته شدن بت‏های کعبه به دست ابراهیم علیه‏السلام و حضرت علی علیه‏السلام ، روز بیعت اصحاب پیامبر صلی‏الله‏علیه‏و‏آله‏وسلم با علی علیه‏السلام به دلیل امیرمؤمنان شدنش در عید غدیر و روز پیروزی ایشان بر اصحاب نهروان بوده‏است.

معلی بن خُنیس، در روایتی از امام صادق علیه‏السلام نقل کرده است که ایشان می‏فرمایند: «هنگام نوروز غسل کن و پاکیزه‏ترین لباست را بپوش و به خوش‏بوترین عطر، خود را معطر ساز و آن روز را روزه بدار.» از این روایت، مبارکی عید نوروز در فرهنگ دینی به روشنی مشخص می‏شود.

معلى بن خنيس گويد: در روز نوروز بر امام صادق عليه‏السلام وارد شدم، ايشان فرمودند كه آيا اين روز را مى‏شناسى؟

عرض كردم: فدايت گردم اين روز، روزى است كه غير عربها (ايرانيان) آن را گرامى داشته و به يكديگر هديه مى‏دهند، امام صادق، عليه‏السلام، فرمودند: قسم به خانه عتيقى كه در مكه هست اين (تعظيم و هديه دادن) ريشه طولانى و قديمى دارد و براى تو آن را توضيح مى‏دهم تا از آن مطلع شوى، گفتم: اى آقاى من چنانچه اين مطلب را از تو بياموزم براى من بهتر از زنده شدن مردگانم و مردن دشمنان من است. حضرت فرمود: اى معلى! نوروز، روزى است كه خداوند در آن از بندگان خويش ميثاق گرفت كه جز او را عبادت و پرستش نكرده و به او شرك نورزند و به فرستادگان و پيامبرانش و نيز ائمه هدى ايمان بياورند. نوروز اولين روزى است كه خورشيد در آن طلوع كرد و باد در آن وزيدن گرفت و در آن روز درخشندگى زمين خلق شد. نوروز روزى است كه كشتى نوح بر كوه جودى كناره گرفت و نوروز روزى است كه افرادى كه از خانه‏هاى خود خارج شده و به آزمايش الهى از دنيا رفتند، مجددا به دنيا بازگشتند. در اين نوروز است كه جبرئيل بر پيامبر اكرم، صل‏الله‏عليه‏وآله، نازل شد و درست در همين روز است كه پيامبر اسلام، حضرت على را بر شانه خود گذاشت تا او بتهاى قريش را از بيت الحرام پايين كشيد و آنها را درهم شكست.

نوروز روزى است كه پيامبر به اصحابش دستور داد تا در مورد خلافت و ولايت مؤمنان با حضرت على عليه‏السلام بيعت كنند و در همين نوروز بود كه پيامبر، صل‏الله‏عليه‏وآله، على، عليه‏السلام، را به سوى جنيان فرستاد براى او از آنان بيعت ‏بگيرد. نوروز روزى است كه براى حضرت على بيعت مجدد گرفته شد(بعد از مرگ عثمان) و نوروز روزى است كه حضرت على، عليه‏السلام، بر اهل نهروان پيروز شد و ذوالثديه را كشت و نوروز روزى است كه قائم ما در آن روز ظاهر مى‏گردد و بالاخره نوروز روزى است كه قائم ما در اين روز بر دجال پيروز مى‏شود و او را بر زباله‏دان كوفه آويزان مى‏كند و هيچ نوروزى نيست مگر آنكه ما در آن روز توقع ظهور حضرت حجت، عجل‏الله‏تعالى‏فرجه‏الشريف، را داريم چرا كه اين روز، از روزهاى ما و شيعيان ما است كه عجم (ايرانيان) آنرا گرامى دشته ولى شما آنرا ضايع نموديد ...                  بحارالانوار، ج 56، ص 92)

آنگونه كه از حديث فوق به دست آمد، روز نوروز پيوند عميقى با مساله ولايت و رهبرى مسلمانان دارد، از اين روى شايسته است كه عيد نوروز را جشن ولايت دانسته و پيوسته در آن به ياد ظهور منجى عالم بشريت‏حضرت امام زمان، عجل‏الله‏تعالى‏فرجه‏الشريف، باشيم

شيخ جعفر مجتهدي درپاسخ سوالي در باب فلسفه نوروز مي فرمايند : روز عید غدیر كه نبی اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) حضرت مولا علی (علیه‌السلام) را به جانشینی خود معرفی كردند، مصادف بوده است با روز جمعه‌ای كه اول فروردین بوده است. بحار: ج 56 ص 91. المهذب البارع: ج 1 ص 194 ص 195. طهارة شيخ انصارى: ص 328

بنا به روايتى امام صادق(ع) فرمود: نوروز روزى است كه خداوند از بندگانش پيمان هايى گرفت كه تنها خداى يكتا را بپرستند و براى او همتا قرار ندهند وبه رسولان و حجت هاى خدا و امامان(ع) ايمان بياورند و روزى است كه كشتى نوح(ع) بر كوه جودى نشست.نوروز همان روزى است كه ابراهيم خليل(ع) بت هاى قومش را كه در آن روز براى شركت در مراسم جشن از شهر خارج شده بودند، شكست.

بنابر همان روايت امام صادق(ع) ،حادثه شگفت زنده شدن هزاران نفر از بنى اسرائيل به فرمان خدا كه پيش از اسلام روي داد ، در نوروز رخ داده است‌(در آيه 243 بقره به اين حادثه اشاره شده است).

در یك روز نوروز، هدیه‏ای برای امیرمؤمنان، علی(ع) آوردند، حضرت فرمود: این چیست؟ گفتند: امروز نوروز است. حضرت فرمود: پس در این صورت، هر روز ما را نوروز سازید. وسائل الشیعه، ج 12، ص 214.

امام صادق(ع) فرمود: هنگامی كه نوروز شد، غسل كن و تميزترين لباس‏هاي خود را بپوش و خود را با بهترين عطرها خوش‏بو ساز و چه خوب است كه در این روز، روزه‏دار باشى. همان، ج 5، ص 288.

در برخی روایات روز ظهور امام زمان (عج) نوروز دانسته شده است؛ وقتی توصیفات شخصیتی امام زمان (عج) و جامعه مهدویت هنگام ظهور را می خوانیم در مي يابيم شاخصه عدل در هر دو مشترک است. امام عصر(عج) امام عدل است و جامعه ای که محقق می کند نیز بر اساس عدل است، پس وقتی کسی آیینه تمام نمای عدل باشد و هدفش نیز تحقق عدل در روابط بین انسان ها باشد بستر زمانی آن نیز نمی تواند خالی از عدل باشد.

به همین جهت روز نوروز که روز اعتدال در طبیعت است بر اساس روایات می تواند احتمال روز ظهور داشته باشد تا بین زمان عدل، شخصی عادل و تحقق زمینه های یک جامعه عادل هماهنگي ايجاد شود.

امام صادق (ع) : نوروز روزی است که قائم ما اهل بيت در آن ظهور می کند.(بحارالانوار،ج52،ص276)

امام صادق (ع) : هيچ نوروزی نيست مگر آن که ما در آن روز منتظر فرج (ظهور قائم آل محمد) هستيم ؛ چرا که نوروز از روزهای ما و شيعيان ماست.(مستدرک الوسائل،ج6،ص352)

ولی امر مسلمین(مدظله) در بیانی بلند، سال نو را فرصتی برای تحول درونی انسانی می‏خواند و می‏فرماید: «تحویل هر سال جدید شمسی که با نوعی تحول در عالم طبیعت مصادف می‏باشد، فرصتی است تا انسان به تحول درونی و اصلاح امور روحی و معنوی و فکری و مادی خود بپردازد. این دعای شریفی که به ما تعلیم داده‏اند تا در آغاز سال بخوانیم، درس همین تحول است. در این دعا از خدا درخواست می‏کنیم که در حال و وضعیت روحی و نفسانی ما، تحول و دگرگونی مبارکی را ایجاد کند. ایجاد تحول کار خداست. اما ما موظفیم که برای این تحول در درون و در زندگی خود و در جهان اقدام و تلاش کنیم.»

و آیا اینک و با تحولات عظیم کنونی جهان و بشارتهای بزرگ ولی امر مسلمین(مدظله) نمی توان آشکارا دید که فصلی نو در تاریخ بشریت آغاز شده است ؟

و اگر نوروز یعنی تغییر و نو شدن و تحول و انقلاب و جوش و خروش و به دور انداختن کهنه ها و پوسیده ها و زمان شادیها و سرورها ، آیا اینک با قیام بزرگ مستضعفان جهان و آغازی فصلی تازه در تاریخ بشریت و شادی و سرور رهایی ها و فروپاشی نظام های کهنه و پوسیده ی مکاتب بشری ، نمی توان به روشنی گفت که نوروز جهانی در راه است؟!

روزی نو که با تابش آفتاب ولایت و بارش بارانهای شگفت آغاز می شود ، هم طبیعت را زنده تر از همیشه می گرداند و هم جان انسان را خدایی تر از هر زمان و عید واقعی که عبودت حضرت حق باشد را به انسان هدیه می دهد

و بشر شاد و مسرور در این عید بزرگ الهی ...

-------

با عرض سلام به همه ی عزیزان

پیرو تاملات جدیدی که در فیلم لحظه دیدار داشتیم به نظر میرسد که این فیلم علاوه بر نقاط مثبت دارای نقایصی می باشد که می طلبد با شور و مشورت و استفاده از نظرات منتقدین و صاحب نظران این نقایص برطرف شده و نسخه کامل تر و بهتر این فیلم ارائه شود. لذا از کلیه دوستان میخواهیم که در انتشار این فیلم کمی تامل کنندتا نسخه ی کامل تر آن ارائه شود.

علی اصغر سیجانی

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+3 #790 زهیر 1391-01-12 17:07
دوستان نقل مکان کنید به اینجا
u313.ir/.../
پست جدید اومد
نقل قول کردن
+3 #789 التماس دعا 1391-01-12 16:59
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:
به نام خدای مهدی عج

"زوار خارجی با پیشانی بند یا مهدی ادرکنی" در کاروان راهیان نور (نوروز 91)
......

(((در صورت امکان اطلاع رسانی کرده و در وب خود استفاده کنید ...)))

وبلاگتان در رجانیوز لینک شده ....
نقل قول کردن
0 #788 بچه هیاتی 1391-01-12 16:40
اطلاعیه گروه فرهنگی مبشران ظهور پیرامون مسائل جاری

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+2 #787 بچه هیاتی 1391-01-12 16:39
اطلاعیه گروه فرهنگی مبشران ظهور پیرامون مسائل جاری

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+2 #786 تقوا داشته باشیم.... 1391-01-12 16:35
به نقل از عبدالرحمن:
........

با توجه به آنچه در کامنتهای سایت دیدم فکر میکنم بازداشت موقت ایشان در روز جمعه در مغازه شان صورت گرفته و بازداشت روز یکشنبه در خانه اشان !
اگر دقت کرده باشید در کامنتها آمده بود که ایشان ساعت 7 صبح دستگیر شده اند !!!

==================================

مهم مهم مهم

گفته شده روز قیامت معادل پنجاه هزار سال دنیوی طول می کشد ؛ یعنی آنقدر وقت هست که در آن به هر کاری که در هر "ثانیه" و هر "لحظه" از عمرمان انجام میدهیم ، رسیدگی شود .

.... پس بیشتر احتیاط کنیم در گفتار و کردار و نوشتارمان !
نقل قول کردن
0 #785 محمد اسماعیل 1391-01-12 15:57
به نقل از فعلا اسم نمیذارم:

احیانا سعد الدین نیست؟!
نقل قول کردن
+3 #784 سعاح 1391-01-12 15:57
به نقل از صبح قريب:
كارتي كه مخالفان سوريه به عنوان تك تير انداز ايراني در سوريه در فس بوك مخالفان منتشر كرده است .

اینترنت بخصوص فیس بوک ھم شدہ پاتق کعب الاحبار!
نقل قول کردن
-2 #783 عبدالرحمن 1391-01-12 15:55
به نقل از حيران:
واقعا دست شما درد نكند آقاي نراقي!
از روز اول هم جنابعالي مهدوي نبوديد والا يكدفعه چپ نمي كرديد.پس چه شد آنهمه شور و نشاط؟كجا رفت غيرت مهدوي شما؟كجاست خروار خروار كامنتهاي آتشين؟يادت هست چند روزي گفتي نيستي و براي عبدالرحمن به عدد انگشتان دست كامنت گذاشته بودي؟!
چقدر زود دست از ياري مهدي ع كشيدي.مهدي ع اگر ياراني مثل شما داشته باشد هيچگاه ظهور نمي كند!


مگه عبدالرحمن دشمنتونه؟!
اگر کمی فکر کنید دشمنتون رو پیدا میکنید
نقل قول کردن
+5 #782 سعاح 1391-01-12 15:53
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:
سلام بر علی آقای عزیز

نبود شما سایت را کسل کرده بود, هر چند از مطالب عزیزان دیگر نیز استفاده کردیم...

از حظور شما ممنونم

سربلند باشید.۔۔


از حضور شما ممنونم :-B
نقل قول کردن
0 #781 عبدالرحمن 1391-01-12 15:52
به نقل از دنیا:
به موضوع این سایت ربطی نداره ولی جالبه!

www.stumbleupon.com/su/2JFN3o/apod.nasa.gov/apod/ap120312.html/


إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَاخْتِلاَفِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَالْفُلْكِ الَّتِي تَجْرِي فِي الْبَحْرِ بِمَا يَنفَعُ النَّاسَ وَمَا أَنزَلَ اللّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن مَّاء فَأَحْيَا بِهِ الأرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَبَثَّ فِيهَا مِن كُلِّ دَآبَّةٍ وَتَصْرِيفِ الرِّيَاحِ وَالسَّحَابِ الْمُسَخِّرِ بَيْنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ لآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ ﴿۱۶۴﴾
نقل قول کردن
+1 #780 حمید 1391-01-12 15:45
دانلود مجموعه بهترین کتب فارسی درباره آخرالزمان-کابالا-

فراماسونری
www.nasimeentezar.ir/post/155

از هر۵ دختر مجرد؛ تنها ۱ نفر باکره است
از اینجا بخوانید:
www.nasimeentezar.ir/post/154

رهبر انقلاب: ایران از سوریه دفاع خواهد کرد/ قویاً با هر طرح

آمریکایی در ارتباط با سوریه مخالفیم
www.nasimeentezar.ir/post/153
نقل قول کردن
+5 #779 بچه مثبت/مهرداد 1391-01-12 15:44
به نقل از علي جعفري:
سلام به همه مبشران و منتظران
آقا مهرداد عزيز به زحمت توانستم صفحه سايت را باز كنم.

ياد همه رزمندگان و شهداي دشت جنوب و مناطق غرب كشورگرامي باد.

از خداوند متعال نصرت اسلام و مسلمين و مبشران و منتظران را خواستارم.

از همه التماس دعا دارم.


سلام بر علی آقای عزیز

نبود شما سایت را کسل کرده بود, هر چند از مطالب عزیزان دیگر نیز استفاده کردیم...

از حظور شما ممنونم

سربلند باشید.

mehrdadz.blogfa.com/post-86.aspx

نقل قول کردن
+6 #778 صبح قريب 1391-01-12 15:13
كارتي كه مخالفان سوريه به عنوان تك تير انداز ايراني در سوريه در فس بوك مخالفان منتشر كرده است .
نقل قول کردن
+12 #777 علی جعفری 1391-01-12 14:47
ندای حضرت صاحب الزمان (عج) بین رکن و مقام

در روایات آمده است که چون حضرت قائم عج ظاهر شوند بین رکن و مقام ایستاده پنچ ندا می کنند:

اَلاُولی : " اَلا یا اَهْلَ اَلْعالَم ! اَنا اَلْامامُ اَلقائِمِ "

اَلثّانِی : " اَلا یا اَهْلَ اَلْعالَم ! اَنا الصَّمْصَامُ الْمُنتَقِمُ "

الثّالِثُ : " اَلا یا اَهْلَ اَلْعالَم ! اِنَّ جَدَّیَ اَلحُسیْنَ قَتَلوهُ عَطْشاناً "

اَلّرابعُ : " اَلا یا اَهْلَ اَلْعالَم ! اِنَّ جَدَّیَ اَلحُسیْنَ طَرَحُوهُ عُرْیاناً "

اَلاُولی : " اَلا یا اَهْلَ اَلْعالَم ! اِنَّ جَدَّیَ اَلحُسیْنَ سَحَقُوهُ عُرْیاناً "

اول : ای اهل عالم آگاه باشید که من امام قیام کننده ام .

دوم : ای اهل عالم آگاه باشید که من شمشیر انتقام گر هستم .

سوم : ای اهل عالم آگاه باشید که جدم حسین را تشنه شهید کردند .

چهارم : ای اهل عالم آگاه باشید که جدم حسین را عریان رها کردند .

پنجم : ای اهل عالم آگاه باشید که بدن جدم حسین را از روی دشمنی خُرد کردند .

منبع:

www.emamhossein.blogsky.com/category/cat-28/
نقل قول کردن
+7 #776 علی جعفری 1391-01-12 14:37
سرنوشت امام موسی‌صدر از زبان صادق طباطبايي

isna.ir/.../...
نقل قول کردن
+6 #775 علی جعفری 1391-01-12 14:34
انگليس کمک‌های خود را به مخالفان در سوریه دو برابر می‌کند

ويليام هیگ در سخنرانی سالانه خود، خطاب به بشار اسد، رئيس جمهور سوريه گفت امکانی برای باقی ماندن او در قدرت از طریق راه‌های دیپلماتيك باقی نمانده است.

هیگ، در حضور سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف گفت، انگليس به گروه‌های مخالف در سوريه کمک‌هایی به ارزش ۵۰۰ هزار پوند اعطاء خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بي.بي.سي، این کمک‌ها شامل آموزش برای فعالان سیاسی و شهروندان روزنامه نگار در سوریه برای تسهیل ارسال خبرها به خارج از کشور و همچنین، دسترسی راحت تر به خطوط تلفنی ایمن، برای هماهنگی آسانتر تظاهرات خواهد بود.

علاوه بر این، به گروه‌هایی که شواهد و مدارکی را از "فجایع رخ داده" در سوریه گردآوری می‌کنند، کمک خواهد شد.

هیگ در سخنانش گفت توسل دولت سوریه به زور و ارعاب، نتیجه بخش نخواهد بود.

سران مخالفان حکومت سوریه تاکنون با هرگونه مذاکره‌ای که به باقی ماندن بشار اسد در قدرت بیانجامد، مخالفت کرده‌اند.

بشار اسد از سوی دیگر، اعلام کرده است برای شرکت در هر گونه طرح صلح سازمان ملل متحد، باید کشورهای دیگر کمکهای خود را به مخالفان خاتمه دهند.

isna.ir/.../...
نقل قول کردن
+4 #774 حمید 1391-01-12 14:34
مراسم بي‌شرمانه «زبور» براي سربازان جديدالورود اسرائيلي
زمانيکه ارتش اسرائيل فرماندهاني دارد که سربازان دختر را به شرط تن‌فروشي ترخيص مي‌کنند و سربازان پسر را پس از بيهوش کردن مورد تجاوز قرار مي‌دهند،
ادامه در:
www.nasimeentezar.ir/post/148

سربازان زن طعمه اسرائيل براي جوانان عرب
از لينکزير بخوانيد:
www.nasimeentezar.ir/post/147

جزيره خضراء
آيا «جزيره خضراء» كه گفته مى شود امام زمان(عج) در آن هستند، واقعيت دارد يا نه؟
پاسخ در:
www.nasimeentezar.ir/post/143

ازدواج يک زن آمريکايي با الاغ! + عکس
www.nasimeentezar.ir/post/142
...
نقل قول کردن
+7 #773 حمید 1391-01-12 14:31
داریم رکود کوفه را می شکنیم.......... ...
شهر نشانه ای زتبلیغ تو نیست؟
ای عشق ستاد انتخاباتت کو....؟؟؟

سلام آقا

تعجب نکن که بالاخره یک نفر به یادت افتاد

دیدی سر تصاحب یک کرسی برای خوابی راحت چگونه به جان

هم افتادیم؟

هرکس جبهه ای داشت و از سنگرش دفاع می کرد

نمیدانم چرا کسی از جبهه تو نبود

چرا همه نماینده مردم بودند و کسی نماینده ی تو نبود

خسته شدی مگه نه؟

غریب تر شدی مگه نه؟
ادامه در:
www.nasimeentezar.ir/post/150

hnh
نقل قول کردن
+8 #772 علی جعفری 1391-01-12 14:19
علیه شورای نظامی صورت می گیرد؛

تظاهرات گسترده طرفداران اخوان المسلمین در اسکندریه

شمار زیادی از طرفداران گروه اخوان المسلمین با برگزاری تظاهرات در اسکندریه خواستار سرنگونی حکومت نظامیان و دولت کمال الجنزوری شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه میدل ایست آنلاین، منابع وابسته به گروه اخوان المسلمین مصر اعلام کردند: هزاران نفر از طرفداران این گروه علیه نظامیان تظاهرات در اسکندریه برگزار کرده اند.

این منابع بیان کردند: تظاهرات کنندگان شعار می دادند حکومت نظامیان باید ساقط گردد، حکومت الجنزوری هرگز. آنها همچنین پلاکاردهایی در ضدیت با شورای نظامی حاکم حمل می کردند.

شایان ذکر است در حالی که گروه اخوان المسلمین خواهان تشکیل دولت ائتلافی است، اما شورای نظامی بر ادامه دولت الجنزوری اصرار دارد.

www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1566063
نقل قول کردن
+6 #771 علی جعفری 1391-01-12 14:16
کلینتون وارد ریاض شد/ سوریه محور گفتگوها

"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا به منظور گفتگو با مقامات عربستان در مورد سوریه به این کشور سفر کرد. بر این اساس کلینتون قرار است با ملک عبدالله پادشاه و "سعود الفیصل" همتای عربستانی خود دیدار و گفتگو کند.

هدف از سفر امروز وزیر خارجه آمریکا به ریاض یافتن راهی برای افزایش فشار به دولت سوریه با کمک اتحادیه عرب عنوان شده است. این در حالی است که تلاشهای پیشین آمریکا و همپیمانان اروپایی اش برای این هدف تا کنون بی نتیجه مانده است.

سفر کلینتون در حالی انجام می گیرد که واشنگتن و ریاض در مورد نحوه واکنش در مقابل تحولات سوریه اختلاف نظر دارند.

هر چند سعود الفیصل اخیرا از لزوم کمک نظامی به شورشیان سوریه سخن گفته اما آمریکایی ها مخالفت آشکار خود را با ارسال سلاح و مهمات برای مخالفان سوری اعلام کرده است.

گفتنی است رسانه های غربی روز سه شنبه از پذیرش طرح صلح "کوفی عنان" توسط حکومت "بشار اسد" به منظور پایان دادن به مداخلات غرب در مسائل این کشور خبر دادند.

www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1566133
نقل قول کردن
+12 #770 بچه هیاتی 1391-01-12 14:04
نقدی بر یک مغالطه بزرگ
آیا امام خامنه ای فرمود ظهور نزدیک نیست؟؟



www.islamupload.ir/user_uploads/iuchafyeh1107278/moghaleteh.rar

حتما بخوانید
نقل قول کردن
+11 #769 قاسم نصراله 1391-01-12 14:03
به نقل از جانباز از اصفهان:
.
دوستان مومن و انقلابی که بحث جریان انحرافی را قبول نموده اید
( و عده ای از شما می گویید علی رغم اینکه این بحث را قبول داریم ولی احمدی نژاد را هم طرفداری می کنیم ) این اتفاقی که جدیدا" در یزد برا ی خاتمی افتاده است نتیجه تبلیغ جریان انحرافی می باشد که مثلا" فتنه آن خطرناک تر از فتنه 88 می باشد و خود بخود اذهان بچه حزب الهی ها را از فتنه 88 به سمت خادم گفتمان انقلاب و ملت متوجه نمودند
دوستان قبلا" فضا برای خاتمی در یزد به گونه دیگری بود بعید نیست آرام آرام نوبت موسوی و کروبی هم می رسد و همه چیز به سمت عادی شدن برگردد


تاریخ تکرار می شود


شمرها ، شبث ها و .... برای فتنه ای دیگر از لانه بیرون می آیند .

این بار مختار چکار خواهد کرد

اما عبیدالله کیست ؟ و عبدالله زبیر کجای این پازل قرار گرفته است ؟
یزیدیان که خود درحال دست و پا زدن در باتلاق ها هستند ، اما این بار به امید نا بودی اشعث ها که با رنگ و بوی مسلمانی وارد میدان شدند دست دعا بر می داریم .

اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+10 #768 بچه هیاتی 1391-01-12 13:57
مثال اول : ممکن است فردی بتواند اثبات کند که پیرو نظام و ولایت فقیه و .. است و واقعا هم پیرو نظام و ولایت فقیه باشد ، در اینجا هم جنبه " ثبوتی" و هم جنبه " اثباتی " وجود دارد
مثال دوم: در حالتی دیگر ممکن است عده ای بتوانند با شانتاژ رسانه ای و خبری و ..احمدی نژاد را ضد ولایت بنامند«در حالی که همه می دانیم او فدایی ولایت است و اینجا حقیقت جعل شده است»
در اینجا جنبه " ثبوتی " وجود ندارد ولی جنبه " اثباتی " موجود است.
به بیان بهتر باید گفت که منظور آقا از این جمله که :
" هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است" این است که : هیچ وقت "نمی توان اثبات کرد" که ظهور قطعا در دوران ما اتفاق خواهد افتاد.
و به بیان بهتر با قراین قبلی بیانات آقا در مورد نزدیک بودن ظهور؛ ثابت می گردد که منظور امام خامنه ای از بیان عبارت " هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است" ، این نبوده است که : " ظهور نزدیک نیست " بلکه به این معناست که کسی نمی تواند بسیار نزدیک بودن ظهور را با قطعیت اثبات کند
این سخن بسیار بلیغ و شیوا بوده و راه را بر هرگونه تفسیر بر رای نیز می بندد و به این معناست که تا قبل از وقوع علایم 5گانه حتمیه ظهور، اصولا هیچکس نمی تواند با قطع و یقین بگوید : ظهور در دوران ما اتفاق خواهد افتاد ؛ چرا که امکان تاخیر در ظهور و بداء به علت عدم آمادگی مردم و شیعیان وجود دارد.
نقل قول کردن
+11 #767 بچه هیاتی 1391-01-12 13:54
2- انقلاب پرچم عزت اين ملت است و ملت اين پرچم را در دستِ استوار خود محكم نگه خواهد داشت و به فضل پروردگار تسليم امام زمان ارواحنافداه و عجّل‌اللَّه‌فرج ه خواهد كرد.
بیانات در دیدار با مردم آذربایجان شرقی 28 بهمن 1381
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3165
3- امروز شما به اوضاع دنيا نگاه كنيد، همان چيزى كه در رواياتِ مربوط به ظهور ولى عصر (ارواحنا فداه) وجود دارد، امروز در دنيا حاكم است؛ پر شدن دنيا از ظلم و جور. امروز دنيا از ظلم و جور پر است. در روايت و ادعيه‌ى گوناگون و زيارات مختلف مربوط به ولى‌عصر (ارواحنا فداه) دارد كه «يملأ اللَّه به الأرض قسطا و عدلا كما ملئت ظلما و جورا»؛ همچنانيكه يك روزى همه‌ى عالم از ظلم و جور پر بوده است - در روزگارانى ظلم و جور، وضع حاكم بر بشر بوده است - همانطور خداى متعال در زمان او عدل و داد را وضع حاكم بر بشريت قرار خواهد داد. امروز همين است؛ امروز ظلم و جور حاكم بر بشريت است.
بیانات در ديدار اقشار مختلف مردم‌ در روز نیمه‌ی شعبان
27مرداد ماه1387
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3644
نکته : حجم بشارت های آقا که با لفظ " وعده الهی و وعده کامل الهی " و .. صورت گرفته است بسیار بیشتر از این موارد است که به علت اختصار از بیان انها صرف نظر می کنیم.
شرح :
آیا بین بشارت های صریح امام خامنه ای در مورد نزدیک بودن ظهور و آن بیانات در جمع متخصصین مرکز تخصصی مهدویت،تناقضی وجود دارد؟
واقعیت این است که تناقضی بین این بیانات نیست چرا که :
اولا:
صحبت حضرت آقا در 18تیرماه1390 ناظر بر جنبه " ثبوتی " نزدیک بودن یا نبودن ظهور نیست و صرفا ناظر بر جنبه " اثباتی " آن است.
جنبه ثبوتی یعنی " وجود یک حقیقت در عالم امکان " صرف نظر از اینکه بتوان آن را اثبات کرد یا خیر.
مثلا اینکه احمدی نژاد ولایتمدارترین رییس جمهور تاریخ ایران(بعد از امام خامنه ای)است ، چیزی است که جنبه " ثبوتی " دارد.
جنبه اثباتی یعنی " اثبات یک موضوعی که ممکن است حقیقت داشته باشد و یا ممکن است جعل حقیقت شده باشد ".
ادامه دارد...
نقل قول کردن
+13 #766 قاسم نصراله 1391-01-12 13:54
به نقل از دلسوز شما عزیزان:
بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام
جناب آقای سیجانی امروز تاوان سرپیچی از امر ولایت را می پردازد.
در این فیلم جدید با حیله های جدید همان توقیت فیلم قبلی القاء می شود که این کار غلط است و مورد نهی امام خامنه ای واقع شده است.
عزیزان
من هم مشتاق ظهور مهدی هستم مثل شما ولی نه به هر قیمت بلکه از همان راهی که خود حضرت فرموده اند که همان راه اطاعت صادقانه و بی چون و چرا از ولی فقیه است.
در پایان آرزو می کنم هرچه زود تر برادرم علي اصغر آزاد شود و مثل دیگر سربازان ولایت بدون افراط و تفریط مشغول خدمت راستین به امام زمانمان شود.
ارواحنا له الفداء
یا علی


اما من فکر می کنم آینده مهمتر از امروزه و چه کسانی تاوان سرپیچی از اوامر ولایت را پس خواهند داد .

اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+13 #765 بچه هیاتی 1391-01-12 13:52
نقدی بر یک مغالطه بزرگ
آیا امام خامنه ای فرمود ظهور نزدیک نیست؟؟
چند ماه بعد از ساخت سی دی ظهور نزدیک است و انتشار آن به صورت خودجوش در جامعه ، امام خامنه ای ؛ صحبت های بسیار مهمی ایراد کردند که تا به حال بصورت دقیق واکاوی نشده است اما دستگیری علی اصغر سیجانی آن هم به آن صورت عجیب و دور از شان انسانی ما را بر این داشت تا تحقیق مختصری در مورد این بیانات داشته باشیم ، چرا که یکی از دلایل دستگیری سیجانی ؛ این سخنان امام خامنه ای دانسته شده است.
امام خامنه ای در 18 تیر 1390 در فرازهایی از آن سخنرانی فرمودند:
«هيچ وقت نميشود گفت كه حالا سالها يا مدتها مانده است كه اين اتفاق بيفتد، هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است و در همين نزديكى اتفاق خواهد افتاد. هميشه بايد مترصد بود»
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12889
و حالا مروری کوتاه داریم بر برخی از بشارت هایی که توسط خود معظم له داده شده بود:
1- ما به زمان ظهور امام زمان ارواحنافداه، اين محبوب حقيقى انسانها نزديك شده‌ايم؛ زيرا معرفتها پيشرفت كرده است
امروز ذهنيت بشر، آماده آن است كه بفهمد، بداند و يقين كند كه انسان والايى خواهد آمد و بشريت را از زيربارهاى ظلم و ستم نجات خواهد داد
بيانات در جشن بزرگ منتظران ظهور همزمان با هفته بسيج و روز ولادت حضرت مهدى(عج)
3 آذر1378
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2983

ادامه دارد..
نقل قول کردن
+16 #764 بچه هیاتی 1391-01-12 13:23
سایت امام خامنه ای بعد از ناامید شدن از خواصی که میبایست مبین و راه بر فرمایشات و اوامر امام خامنه ای باشند در سال تولید ملی اقدام به ساخت کلیپهایی از فرمایشات امام کرده که میتواند راهگشای امت باشد برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار ایرانی باشد
وای بر خواصی که بجای پرداختن به اوامر امام دنبال جریانی موهوم رفتند و و به جای تبیین فرمایشات امام شروع به تبیین جریانات موهوم و غیر اصلی در جامعه کردند
تولید ملی | وظیفه ثروتمندان
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19317
تولید ملی | آفات اجتماعی
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19312
تولید ملی | یك نمونه موفق
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19318
تولید ملی | نقش اصناف و بازاریان
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19319
تولید ملی | سوغات حج
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19320
تولید ملی | امنیت شغلی كارگر
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19321
تولید ملی | كیفیت تولید
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19315
تولید ملی | واردات بی‌رویه
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=19316
نقل قول کردن
+10 #763 علی جعفری 1391-01-12 13:18
رسانه‌های مصر از وخامت حال مبارک خبر می‌دهند

رسانه‌های مصری به نقل از منابع آگاه از وخامت حال "حسنی مبارک"، رئیس جمهوری مخلوع مصر خبر داده و تاکید کردند که به نظر می‌رسد وی در حالت احتضار بسرمی‌برد.

منابع آگاه با اشاره به وخامت حال حسنی مبارک اعلام کردند که پزشکان معالج وی هر لحظه انتظار مرگ وی را می‌کشند.

آنها تاکید کردند که مبارک خواستار ملاقات با دو پسرش جمال و علاء که در زندان طره بسرمی‌برند و همسر ونوه‌هایش شده است.

این منابع می‌افزایند: علاء و جمال مبارک پس از صدور مجوز از زندان دو ساعت به ملاقات حسنی مبارک رفتند و به همسر ونوه هایش اجازه داده شد با وی دیدار کنند.

این منابع می‌گویندک با توجه به این رفت و آمدهای مشکوک و اطلاعات موجود بعید نیست که مبارک از نظر بالینی مرده باشد.

برخی از منابع بیمارستان المرکز العالمی که مبارک در آن بستری است، از وجود نوعی سردرگمی امنیتی در داخل و اطراف بیمارستان خبر دادند.

با وجودی‌که خبر وخامت حال حسنی مبارک در رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری بسیاری منتشر شده، اما تاکنون هیچ مقام مسئول مصری آن را تایید نکرده است.

رئیس جمهوری مخلوع مصر از بیماری‌های متعددی به ویژه سرطان رنج می‌برد که موجب وخیم‌تر شدن اوضاع جسمانی وی شده است.

اگرچه وضعیت جسمی مبارک بارها رو به وخامت گذاشته و وی بارها تا مرز احتضار پیش رفته و هر بار رو به بهبود گذاشته، اما طی دو هفته گذشته اخیر حال وی بدتر و روحیه‌اش به شدت ضعیف شده بود، طوری‌که خواستار فراهم کردن زمینه‌های محل دفن خود شده بود.

حسنی مبارک همچنین خواستار تماس با یک مسئول ارشد در شورای عالی نظامی حاکم بر مصر یا معاون وی شده بود تا درباره خانواده و دو پسرش با وی گفت‌وگو کند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910112000124
نقل قول کردن
+10 #762 زهیر 1391-01-12 13:06
به نقل از دلسوز شما عزیزان:
بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام
جناب آقای سیجانی امروز تاوان سرپیچی از امر ولایت را می پردازد.
در این فیلم جدید با حیله های جدید همان توقیت فیلم قبلی القاء می شود که این کار غلط است و مورد نهی امام خامنه ای واقع شده است.
عزیزان
من هم مشتاق ظهور مهدی هستم مثل شما ولی نه به هر قیمت بلکه از همان راهی که خود حضرت فرموده اند که همان راه اطاعت صادقانه و بی چون و چرا از ولی فقیه است.
در پایان آرزو می کنم هرچه زود تر برادرم علي اصغر آزاد شود و مثل دیگر سربازان ولایت بدون افراط و تفریط مشغول خدمت راستین به امام زمانمان شود.
ارواحنا له الفداء
یا علی


برفرض محال که توقیت شده است و ...
جنس برخورد با خطاها و اشتباهات تولید محصولات فرهنگی چطور باید باشد؟؟
اگر با اشتباهات و خطاها باید اینطور بر خورد کرد که کلاه خیلیها پس معرکه است
اگر به این سی دی توقیت گفته بشه باید گفت ..... که نقل قول ایشان در فیلم است درسته؟؟؟

بعد از دعای فرج امام زمان عج برای آزادی برادرمون سیجانی دعا کنید
نقل قول کردن
+4 #761 خودم 1391-01-12 13:02
به نقل از سعاح:
شما می خواہی از آب گل آلود ماھی بگیرید؟
اگر احیانا ما از ارکان نظام یک شکایتی ھم داشتہ باشیم باز نظام مال خودمونہ۔ فعلا فقط ابھام است کہ مارو آزار میدہ و ممکنہ بعدا در این مورد از هیچ کس ھیچ شکایتی نداشتہ باشیم۔

ما از صمیم قلب دعا میکنیم خداوند ھمہ خائنان نظام رو رسوا کند و برادر عزیزمان علی اصغر رو زود رھایی عنایت کند۔

اگر احیانا ما از ارکان نظام یک شکایتی ھم داشتہ باشیم باز نظام مال خودمونہ۔ فعلا فقط ابھام است کہ مارو آزار میدہ و ممکنہ بعدا در این مورد از هیچ کس ھیچ شکایتی نداشتہ باشیم۔
نقل قول کردن
+8 #760 خودم 1391-01-12 12:58
به نقل از ا.و.ک.:
نقل قول خادم الرضا:
اگر آنطور كه نوشته اند با آقاي سيجاني آن برخورد داشته اند بايد گفت تا الان كركره سايت پايين آمده باشد مگر اينكه سربازان گمنام درصدد شناسايي ....هستند ...


این یک روی سکه است :بلوف زدن و ترساندن کاربران سایت و ایجاد فضای امنیتی جهت تقلیل کاربران سایت .

نقل قول ضد اطلاعات!:
سلام

برادر عزیز این برادران .... فکر کردن ما احمقیم که پست خداحافظی زورکی شما را باور کنیم؟
................


این هم روی دیگر سکه : توهین به دستگاه ها و ارگانها و مامورین امنیتی جهت تخریب چهره کاربران سایت و ایجاد حساسیت مسئولین نسبت به سایت و در نهایت فیلتر شدن سایت.
مواظب باشید با این شیاطین همراه نشوید.

با تشكر از راهنمايي شما
نقل قول کردن
+8 #759 علي جعفري 1391-01-12 12:52
باشگاه خبرنگاران‎ ‎

منابع خبری مصر:

حسني مبارك در حال احتضار است/ممكن است او در حال حاضر از نظر بالینی مرده باشد.
نقل قول کردن
+1 #758 نقی 1391-01-12 12:40
ببخشید ایراد از سیستم بنده است لینک صحیح این است

www.4shared.com/mp3/FBdmBOwZ/emam-javanan.html
نقل قول کردن
0 #756 نقی 1391-01-12 12:33
سخنان بسیار زیبا و تاثیر گذار حضرت امام با جوانان که توصیه میکنم حتما دانلود کنید. بنده که تحت تاثیر قرار گرفتم.emam-java nan.mp3
نقل قول کردن
-8 #755 دلسوز شما عزیزان 1391-01-12 12:27
بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام
جناب آقای سیجانی امروز تاوان سرپیچی از امر ولایت را می پردازد.
در این فیلم جدید با حیله های جدید همان توقیت فیلم قبلی القاء می شود که این کار غلط است و مورد نهی امام خامنه ای واقع شده است.
عزیزان
من هم مشتاق ظهور مهدی هستم مثل شما ولی نه به هر قیمت بلکه از همان راهی که خود حضرت فرموده اند که همان راه اطاعت صادقانه و بی چون و چرا از ولی فقیه است.
در پایان آرزو می کنم هرچه زود تر برادرم علي اصغر آزاد شود و مثل دیگر سربازان ولایت بدون افراط و تفریط مشغول خدمت راستین به امام زمانمان شود.
ارواحنا له الفداء
یا علی
نقل قول کردن
+11 #754 علي جعفري 1391-01-12 12:21
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:
به نام خدای مهدی عج

"زوار خارجی با پیشانی بند یا مهدی ادرکنی" در کاروان راهیان نور (نوروز 91)

فکه بودیم...

داشتیم با خاک ها و ماسه بادی ها و در اصطلاح با وجود شهدا انس میگرفتیم ...

که با کاروانی جالب بر خوردیم.

کاروانی که تقریبا تمام اعضای آن خارجی بودند ...

تاجیکستان و ازبکستان و لبنان و کشور های شمالی و مالزی و کشور های آفریقایی و ...

اینها اینجا چه میکنند ؟؟؟ مگر گمشده دارند ؟؟؟


تصاویر و ادامه در :

mehrdadz.blogfa.com/post-86.aspx











(((در صورت امکان اطلاع رسانی کرده و در وب خود استفاده کنید ...)))

سلام به همه مبشران و منتظران
آقا مهرداد عزيز به زحمت توانستم صفحه سايت را باز كنم.

ياد همه رزمندگان و شهداي دشت جنوب و مناطق غرب كشورگرامي باد.

از خداوند متعال نصرت اسلام و مسلمين و مبشران و منتظران را خواستارم.

از همه التماس دعا دارم.
نقل قول کردن
+9 #753 عاشق ظهور 1391-01-12 11:53
یارب از رحمت خود لطف و عطایی بفرست
زین شب ظلم و ستم اذن رهایی بفرست

شب هجران دلم را تو به پایان برسان
این دل خسته ما بین و دوایی بفرست

دیگر از پرده درآور رخ آن یوسف ما
آخر آن وعده بر حق خدایی بفرست

برسان نصرت خود را بده بر ما مددی
بر صف جبهه حق برگ و نوایی بفرست

برسان نوبت آن صور دل انگیز ظهور
ده به جبریل امین اذن و ندایی بفرست

یارب آخر برسان منجی موعود جهان
خلق مظلوم جهان را تو رجایی بفرست

بده از برکت او خیر فراوان همه جا
با طلوع رخ او نور و ضیایی بفرست

با قدوم خوش او تازه کن این روح زمان
و به یمن قدمش صلح و صفایی بفرست
نقل قول کردن
+10 #752 !! 1391-01-12 11:51
به نقل از .:
سلام علی اصغر، برادرم...
در آستانه ورود به هفتمین روز نبودنت هستیم و نمی دانم چرا امشب دلم برایت ناگهان همینجوری تنگ شد... دوست دارم برایت نامه بنویسم... نامه ای که می دانم به دستت نمی رسد، اما می نویسم، دلم است دیگر... راستی، همه چیز این دفعه نبودنت، مثل دفعه قبل است الا همین سایت که برای همچو منی، آخرین جاست... آخرین جایی که تو برایمان فراهم نمودی... آنگاه که احساس کردی باید این مطالب را بقیه نیز بدانند... و همه چیز از همین جا شروع شد... از همینجاست که اختلاف ایدئولوژیک ما با مخالفان شروع می شود... از همانجا داستان ما شروع شد... ...

خوب داستان را بی خیال... چه خبر؟ خوبی خوشی برادر... زندان چه خبر؟ اگر از احوال ما بپرسی، هیچ ملالی نیست به جز دوری شما... البته دوری صاحبمان که عادی شده است... بچه ها هم همه خوب و خوشند... ما همه در اتاقهایمان گرم و راحتیم و لب تاپ هم جلویمان باز است و چای هم در کنار... مثل دفعه قبل همه هزینه ها را خودت داری یک نفره تحمل می کنی... .......

اللهم عجل لولیک الفرج


:(( :(( :(( اللهم فک کل اسیر [-O [-O
نقل قول کردن
+6 #751 شیعه / منتظر 1391-01-12 11:43
*-:)

بسیاری از خواص آن روزها و بسیاری از خواص‌ این روزها، اگرچه با بهانه‌ها و توقعات و توهمات مختلف، رویکرد و روحیه احمدی‌نژاد را برنمی‌تابند به همین علت، آشوبگری سال 84 و بداخلاقی سال 90 علیه خدمتگزار ملت شباهت‌های زیادی با هم پیدا کرده.
احمدی‌نژاد سال 84 را غیردموکرات و «ضد ملت» و احمدی‌نژاد 90 را «ضد ولایت» معرفی کرده‌اند، اما واقعیت آن است که ایرانی‌ها در هر دو دوره، فارغ از دروغ‌پراکنی‌‌ها و جنجال‌آفرینی‌‌ه ا، کارنامه شهردار سابق پایتخت و رئیس‌جمهور فعلی کشور را ملاک تحلیل و تصمیم خود قرار دادند.


که پس از چند ماه تخریب گام به گام و مهندسی شده دکتر احمدی‌نژاد از سوی راست و چپ‌های قدیمی و جدیدی، شاهد استقبال گسترده مردم از خادم خود در دوره جدید سفرهای استانی بودیم ، این معنا بیشتر قابل درک است که مردم براساس عملکرد و کارنامه افراد، درباره او قضاوت می‌کنند. بویژه این‌که ماهیت کینه‌توزانه و انتقامجویانه تخریب‌های چند ماه گذشته، آنچنان آشکار بود که برخلاف هدفگذاری تخریبگران، مردم در حمایت از خدمتگزار خود مصمم‌تر نیز شده‌اند.

@};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد