رایحه ظهور

نگاهی به شباهتهای بسیار در دیدگاههای امام خامنه ای(مدظله) و دکتر احمدی نژاد

 

در کوران فتنه 88 و در خطبه تاریخی ولی امر مسلمین ، معظم له به صراحت از واقعیتی مهم پرده برداشته و بیان فرمودند که دیدگاه منتخب ملت به دیدگاه بنده نزدیک است ، با کنکاشی در بیانات امام خامنه ای(مدظله) و دکتر احمدی نژاد در طی یک دهه گذشته ، طبق اسناد و مدارک به جرات می توان گفت که در عرصه ی سیاسی و غیرسیاسی ، دیدگاهها و مواضع دکتر احمدی نژاد به دیدگاهها و مواضع ولی امر مسلمین نزدیکتر از هر شخصیت دیگری می باشد که این حقیقت مبارک به خوبی و بوسیله متن سخنرانی ها و بیانات در مقاله پیش رو نشان داده شده است.

» ابتدای نظرات (867)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اعتقاد به دور شدن از آرمانها و اهداف در سالهای گذشته

سالهاي منتهي به روی کار آمدن احمدي نژاد، بفرموده امام خامنه اي(مدظله) ، بواسطه جهت گيرهاي غلط و دور شدن از آرمانها و اهداف، و اتخاذ برخي رويكردهاي خيانت بار و انجام اصلاحات رضاخاني و آمريكايي ، انقلاب در آستانه انحراف قرار داشت.

بعد از پايان يافتن دفاع مقدس ، شيفتگي عده اي از مسئولان دولتي در برابر تمدن مهاجم غرب و همچنین اشتباه بزرگ در تدوين و اجراي الگوي توسعه غربي توسط آنها منجر به ايجاد زاويه در حركت بخش مهمي از بدنه نظام با اهداف اوليه انقلاب گرديد كه اين انحراف با گذشت زمان ، روز به روز بيشتر شد و در دوران اصلاحات رضاخاني و ضد دينی، دچار جهش قابل توجهي گرديد . در يك كلمه مي توان گفت بر اثر سياست گذاريهاي غلط دولتهاي بعد از جنگ و زاويه گرفتن از آرمانها و اهداف اوليه انقلابي اسلامي ، سير حركت انقلاب در حال چرخش بسوي تمدن غرب بود و در اين ميان با بدست گرفتن سكان بخش مهمي از نظام اسلامي توسط جريان هاي وابسته و غير وابسته غربزده، اين حركت انحرافي شتاب بيشتري گرفت تا جايي كه ولي امر مسلمين ناچار شد براي نجات انقلاب و حفظ آن با شمشير كشيده به ميدان بيايد.

امروزه با گذر از طوفانهاي مهيب دوران اصلاحات آمريكايي ، اكثر افراد آن شرايط خطرناك را فراموش كرده اند و به تبع آن اثر عظيم روی کار آمدن احمدي نژاد به چشم نمی آید؛

انقلاب اسلامی، نیاز به یک نیروی تازه داشت تا گفتمان امام و انقلاب را بار دیگر زنده کند؛ با آغاز انتخابات دور نهم ریاست جمهوری کسی وارد عرصه سیاسی کشور شد که گفتمان او ، گفتمان امام و انقلاب و ولی فقیه زمان بود؛

تلاش برای اصلاح مسیر انحرافی ایجاد شده در آرمانها و جهت گیری های انقلاب، توسط امام خامنه ای:

در يك كلام مي توان گفت كه در دوران اصلاحات رضاخاني ، شورشي بزرگ از درون نظام بر عليه نظام اسلامي شكل گرفته بود ، چيزي كه در فتنه 18 تير 78 در سطح خياباني انجام شده بود و بعد از خاموشي آتش 18 تير به مدت كوتاهي در سطح مديران دولتي به شكل خطرناكتري آغاز شد تا بلكه بتواند ولي امر مسلمين را ودار به تسليم نمايند ، اما نائب امام زمان(عج) يك تنه در برابر تمام اين فشارها و زياده خواهي ها مقاومت كرد و انقلاب را در ميان اين طوفانهاي مهيب حفظ فرمود:

اگر مسئولين بخواهند انقلاب را از مسير خودش منحرف كنند ، من مردم را وارد صحنه خواهم كرد
اگر دشمن بخواهد فشار بياورد، نمي تواند صلح امام حسن را بر ما تحميل كند ، اگر دشمن فشار بياورد ، كربلا ايجاد خواهد شد!
اگر دشمن بخواهد حماقت كند و دست به حمله نظامي بزند ، پاسخ ما محدود به منطقه نخواهد بود

تلاش برای اصلاح مسیر انحرافی ایجاد شده در آرمانها و جهت گیری های انقلاب، توسط دکتر احمدی نژاد:

احمدي نژاد به سرعت اقدامات اصلاحي خويش را آغاز نمود، و محرومان سراسر كشور طعم شيرين حضور رئيس جمهور مكتبي و مسئولان بلند پايه نظام را حتي در مناطق دورافتاده چشيدند.
آغاز سفرهاي استاني ، تلاش براي اصلاح قوانين تبعيض آميز ، تصويب طرحهاي اقتصادي بزرگ به نفع محرومين و مستضعفين و ... به سرعت، حركت وعده داده شده به سمت عدالت را نشان مي داد؛ اما در اين ميان، مسير حركت منتخب ملت و منادي عدالت، با كوهي از مشكلات قديم و جديد روبرو شد؛ مافياي قدرتمند زر و زور و تزوير، آنچنان فضاي اقتصادي كشور را گره زده بود كه هيچ حركت عدالت محوري نتواند در آن حركت كند، اما احمدي نژاد كه به داشتن اراده پولادين و تصميمات تغيير ناپذير شهره همگان بود ، براي گشودن شاهراه عدالت ، تمام توان خويش را براي نابودي اين كوه عظيم مشكلات و موانع بكار بست.

تبدیل غرب زدگی و سکولاریزه، و تسلیم و سازش و کرنش در برابر غرب، به استقامت و عزت دربرابر مستکبران، و تلاش برای استقرار حکومت عدل امام زمان عج درجهان با روی کار آمدن احمدی نژاد گسترش یافت؛ در دوره پیش از آن یعنی دوره اصلاحات آمریکایی، دینداری و قرآن و اهل بیت و عمل به شریعت، مورد هتک حرمت و توهین تنوریسین های فراماسونی مانند سروش قرارمی گرفت؛ و تساهل و تسامح و ولنگاری در حوزه دین و اخلاق توسط شخص خاتمی تبلیغ می شد و با آمدن دکتر فضا به سمت بندگی خدا و عمل به شریعت و احترام به قرآن و ترویج شعائر الهی تغییر کرد.

فراموشی و تمسخر شهدا و توهین به ارزشهای دفاع مقدس مانند ایثار و جهاد و شهادت، که نمونه کوچک آن جلوگیری از دفن شهدا در فضای دانشگاه ها و نوشتن انواع مقاله ها توهین آمیز و سخنرانی های غفلت افزا ، برگزاری تورهای دانشجویی تفریحی مختلط سیاسی با جهت گیری های خراب فرهنگی دوره اصلاحات صورت میگرفت؛ اما با آمدن دکتر احمدی نژاد، این فضا آرام آرام به سمت فضای احترام به شهدا و زنده کردن نام و یاد و ترویج و بزرگداشت مقام آنها حرکت کرد تا آنجا که امروز به جای کارناوالهای مختلط دانشجویی ، کاروانهای میلیونی راهیان نور برای تجدید میثاق با شهدا عازم مناطق عملیاتی می شوند.

فضای ترویج اشرافی گیری و ارزش شدن و فخرفروشی مدیران، و مسابقه جمع آوری ثروت در میان مدیران آرام آرام به سمت ارزش شدن ساده زیستی و تواضع مدیران در برابر مردم برگشت.
فضای توهین به مردم و غرور و پاسخ گو نبودن مدیران، آنقدر بالا گرفته بود که سخنگوی دولت خاتمی به خود اجازه می داد مردم را با رکیک ترین الفاظ مورد خطاب قرار دهد و کسی جلودار حرمت شکنی و گستاخی آنها نبود؛ این فضا با حضور دکتر شکست و رایحه خوش احترام به مردم ، پاسخگویی مدام با انواع جلسات و سمینارهای پرسش و پاسخ خبرنگاران و تواضع بی نظیر مدیران در فضای ادبیات سیاسی و عملکردی کشور نشست؛
نام و یاد امام زمان در مدیریت کلان هیچ جایی نداشت و با آمدن دکتر عطر خوش دعای فرج از همه سخنرانی های داخلی و خارجی به مشام رسید و دل منتظران امام زمان را معطر کرد.
ترویج فرهنگ روابط باز و آزاد دختران و پسران در جامعه ، تخطئه ی ازدواج و تمسخر خواستگاری رفتن، ترویج بی عفتی و بی حجابی در بالاترین رده های مسئولیتی به نام آزادی و برابری، تمسخر حجاب چادر و ترویج آزادی پوشش و ....که با امدن دکتر همه این جهت گیری ها به سمت درست بازگشت؛ هرچند اثرات آن تربیت خراب فرهنگی هنوز هم جوانان بسیاری را در ورطه خلاف اسیر کرده است و نمونه آن ستادهای موسوی بود که هویت باختگان فرهنگی تربیت شده در زمان خاتمی در آنها بسیار بود.
ارزش شدن غرب زدگی و وادادگی فرهنگی در سینماها و رسانه ها و روزنامه ها و مجله ها و جشن ها، تقدیر و تشکرها و مدالهای افتخار از عوامل موثر در چنین تربیتی ست که نمونه بارز این انحراف وزیر لندن نشین فرهنگ خاتمی بود . با روی کار آمدن احمدی نژاد، این بوی ناخوشایند ضد دینی و ضد فرهنگی ازمیان رفت و به جای آن رایحه خوش تجلیل از معلمان و مادران و پدران شهید و ایثارگران و پرستاران و کارگران و کارمندان و نخبگان جوان و مبتکران و... درفضا پرشد .


 در اینجا به تعابیر رهبری عزیز در تایید مقابله احمدی نژاد با این جریان منحرف از خط امام و انقلاب بسنده میکنیم؛ چون خود گویای عمق ارزشمندی حضور اینچنین رئیس جمهوری می باشد؛

به فراموشى سپردنِ عدالت؛ سنت گذشته:
به افراد خانواده‏ ى خودم می گفتم اگر آقاى احمدی نژاد رأى هم نياورد، اين خدمت بزرگ را به انقلاب كرد كه شعار عدالت محورى را مطرح كرد؛ نگذاشت به فراموشى سپردنِ اين شعار بشود يك سنت.
29/7/1384 بيانات‏ در خطبه‏ هاى نماز جمعه‏ ى تهران

خطری که وجود داشت؛ عدالت به عنوان ارزش درجه دو:
نبايد ارزش عدالت به عنوان يك ارزش درجه‏ ى دو كم‏ كم در مقابل ارزشهاى ديگر به فراموشى سپرده شود؛ در نظام ما اين خطر وجود داشته است. خطر بزرگى است؛ اما با عدالت‏ محور بودن يك دولت، اين خطر از بين می رود يا ضعيف می شود.
29/7/1384 بيانات‏ در خطبه‏ هاى نماز جمعه‏ ى تهران

برگرداندن جهتگيرى غلط:
اين وضع جديدى كه در كشور به ‏وجود آمده است و تشكيل دولت و گرايشى كه امروز در عموم مردم و در دولت‏مردان مشاهده می شود، اين نويد را می تواند بدهد كه اوضاع براى برگرداندن جهتگيرى غلط، اوضاع مساعدى است؛
13/10/1384 ‏ در ديدار شورای عالى انقلاب فرهنگى

اصلاحات رضاخانى:
آن اصلاحاتى كه بخواهد با معيار امريكايى در كشور انجام بگيرد، مثل همان اصلاحات رضاخانى است. می دانيد كه رضاخان در مهمترين بخشها و سالهاى سلطنتش، شعارش اصلاحات بود! همه‏ ى اين فجايع و جناياتى كه شما در دوره‏ ى رضاخان سراغ داريد، تحت نام و زير پرچم اصلاحات انجام گرفته است؛ اسناد بازمانده‏ى از دوره‏ ى رضاخان را بخوانيد. افراد را بركنار می كردند؛ چون می گفتند اينها ضد اصلاحاتند؛ افرادى را سر كار می آوردند؛ چون می گفتند اينها مؤمن به اصلاحاتند. آن اصلاحاتى كه با معيار رضاخانى، با معيار آمريكايى و با معيار فرهنگ غربى انجام بگيرد، اصلاحات نيست، افسادات است.
29/3/1385 در ديدار مسؤولان و كارگزاران نظام جمهورى اسلامى

در تائید جهت گیری درست این دولت در مسیر آرمانهای انقلاب همین بس که رهبری عزیز فرمودند:

خصوصيت و امتياز دوم كه در اين دولت هست، شعار و گفتمان كلى اين دولت است كه منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمانهاى انقلاب است؛ اين خيلى چيز باارزشى است. اين را هيچكس نمى‏تواند نديده بگيرد. هر دلبسته‏ ى به انقلاب، اين را قدر می داند؛ هر كسى كه پيشرفت كشور را با هدايت انقلاب و با كارگردانى انقلاب تصور می کند، بايد اين را قدر بداند. عدالت‏خواهى در اين دولت پررنگ شد. شعار عدالت‏خواهى به صورت جدى بر روحيه‏ ى مسئولان، دولتمردان و برنامه‏ ها، پرتو افكند؛

 

چهره اي محبوب و مقبول در ميان اجتماع و توده هاي مردمي

دو چهره ای که امروز به گفته دوست و دشمن در بین مردم کشورهای جهان از هر گروه و دسته و حتی دین و آیینی محبوب است رهبری عزیز و دکتر احمدی نژاد هستند ؛ دامنه این محبوبیت در قاره های آفریقا آسیا اروپا و حتی آمریکا نیز گسترده شده است؛ این محبوبیت الهی ، اینک به پیام آوری برای گسترش نفوذ انقلاب الهی ملت ایران در تمام جهان تبدیل شده است؛ انقلابی که به فرموده امام خمینی (ره) مقدمه ساز ظهور امام زمان ارواحنا فداه خواهد بود؛

محبوبیت امام خامنه ای:

قطعا همگان اذعان خواهند کرد که امام خامنه ای همچون امام خمینی (ره)، چهره اي بسیار مقبول و محبوب در بین توده مردم می باشد؛ امام خامنه ای اكنون به عنوان ولي امر مسلمين جهان نه تنها در ايران كه در بسياري از كشورهاي جهان در ميان مسلمانان و مستضعفان داراي مقبوليت و محبوبيت كامل است و به راحتي مي تواند با فرماني توده هاي مردم را براي جانبازي در راه اسلام و جهاد با دشمنان بسيج نمايد.

در استقبال توده هاي مردمي از معظم له مخصوصاً در سفرها و ديدارهاي مردمي آنچنان اقيانوس عشق و محبت مردم به حركت در مي آيد كه جهانيان مات و مبهوت مي مانند و لب به اعتراف میگشایند؛  قول آن خبرنگار ايتاليايي  كه در سفر امام خامنه اي(مدظله) به اصفهان درسال 80 حضور داشت ، بسيار شنيدني است ، او با شگفتي تمام مي گويد كه مردم انچنان به استقبال آمده بودند كه گويي مسيح ظهور كرده است.  یا نشريه «گلوبال پی‌پل» وابسته به روزنامه چينی‌‌زبان «گلوبال تايمز» با اشاره به محبوبيت مقام معظم رهبری در جهان اسلام، از ايشان به عنوان تنها رهبری كه جرأت رويارويی و مبارزه با آمريكا را دارد، نام برده است.
یا به طور مثال سایت وزارت امور خارجه آمریکا اینگونه مینویسد: آمریکایی ها قادر نیستند محبوبیت آیت الله خامنه ای را درک کنند؛ این محبوبیت از همان دست مسائلی است که آمریکایی ها و از جمله مخالفان ایرانی مقیم آمریکا قادر به درک آن نیستند... «آیت الله خامنه ای و بیت او همچنان در ایران محبوب هستند». سایت وزارت خارجه آمریکا این مطلب را از قول یکی از عناصر مخالف مقیم آن کشور نوشت و تصریح کرد: این محبوبیت از همان دست مسائلی است که آمریکایی ها و از جمله مخالفان ایرانی مقیم آمریکا قادر به درک آن نیستند. «هومن مجد» پسر یک دیپلمات پیش از انقلاب که در نیویورک اقامت دارد اگرچه ادعا کرد در انتخابات سال گذشته تقلب شده و در ایران آزادی وجود ندارد، اما تصریح می کند: مردم با وجود بحث های سالهای گذشته بر سر انتخابات، از نظام حکومتی جمهوری اسلامی حمایت می کنند و با وجود حوادث گذشته رهبری در ایران همچنان محبوب است.

محبوبیت دکتر احمدی نژاد:

آشكار شدن احمدي نژاد در فضاي سياسي ايران با رايحه خدمت رساني ، تقابل شديد ميان احمدي نژاد از يكسو با چپ و راست و مافياي قدرتمند زر و زور و تزوير از سويي ديگر ، حمايت غيرمستقيم آقا از احمدي نژاد و دولت مکتبی ، اصلاح جهت گيري منحرف شده دولت و احياء اصول اوليه انقلاب اسلامي ، پیشرفتهای گسترده عمرانی و علمی، آغاز موج عدالت گستري و نهضت خدمت رساني، به تمام مناطق كشور و آغاز همزمان موج قدرتمند توجه به مهدويت و ظهور ، آغاز نبرد سنگين سنگر به سنگر احمدي نژاد با زورگويان و زياده خواهان ، همه و همه باعث اقبال گسترده و شگفت انگيز مستضعفان و محرومان به احمدي نژاد شد؛
ابراز محبت مردم در ایران و همه کشورهای جهان بخصوص ملت های مسلمان نسبت به دکتر احمدی نژاد ، ایشان را به طرز بارزی در خصلت محبوب بودن نسبت به سایر همتایان خود متمایز کرده است؛

رای 25  میلیونی مردم ایران به دولت دهم و دکتر احمدی نژاد در بی نظیرترین انتخابات مردمی جهان و با وجود همه شرایط سنگین تخریبی و جنگ روانی در سال 88 نشان دهنده اوج محبوبیت احمدی نژاد است؛ آنهم در فضایی که در طول شش سال ریاست جمهوری ایشان رسانه ملی نه تنها مانند روسای جمهور گذشته برای محبوبیت و مقبولیت کار رسانه ای و تبلیغاتی نکرده بود، بلکه موفقیت ها و درخشش عملکرد ایشان نیز سانسور میشد!
محبوبیت دکتر احمدی نژاد آنقدر شهرت دارد که دشمن نیز بارها به آن اعتراف کرده است و فقط در یک نمونه خبرگزاری رویترز در تحلیل سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران به عراق نوشت: احمدی نژاد همواره یک شخصیت بسیار نگران کننده است و اکنون این دلواپسی وجود دارد که وی خود را بیش از حد در دل دولت عراق جا کند؛ دامنه محبوبیت دکتر احمدی نژاد کشورهای مختلفی را در برمیگیرد.

شاید عناوین خبری زیر یک هزارم اخباری باشد که روزانه در تلتکس های خبری داخلی و خارجی و سایتها در این باره مخابره می شود و همچنان اخبار ناگفته و نانوشته دراین باره بسیار است:
کودکی در آفریقا که عکس دکتر احمدی نژاد را بر تخته کلاسش نقاشی می کند./ پیراهن تیم ملی برزیل و کتاب عکس "پله" هدیه مردم برزیل به دکتر محبوب ملت ایران/ من تمام دیوار هاى اتاقم را پر از عکس شما کرده ام (خاطره ٩٢و٩١ کتاب فرزند ملت)/ محبوبیت دکتر احمدی نژاد در چین/ محبوبیت دکتر احمدی نژاد در کشورهای آفریقایی/ نظرکاربران الجزیزه درباره دکتر احمدی نژاد/ آرزوی ملاقات احمدی نژاد را دارم/ ماجرای تقاضای عکس انداختن چند نظامی امریکایی درعراق با دکتر و ابراز محبت به او/ آسیب دیدن رئیس جمهور در هجوم مردم و ابراز احساسات به دکتر (خاطره ۶١ ازکتاب فرزندملت )/ اعتراض به تبلیغات ضد احمدی نژاد در آمریکا +عکس/ فیلم فریاد شوق" احمدی دوست داریم". در سخنرانی دکتر در خرمشهر!/ نمایش"محموداحمدی نژاد"در فرانسه به روی صحنه رفت/ حاشيه‌هاي بازديد احمدي‌نژاد از سالن ايران در اکسپوي شانگهاي/ چیزی فراتر از ساندیس!/ و...

بجز رهبری عزیزمان ، کدام مقام کشوری را در جمهوری اسلامی سراغ داشتیم که چنین تواضع و فروتنی دربرابر مومنان داشته باشد؟ آیا فراموش کرده ایم که آقای هاشمی چه غروری در برخورد با مردم داشت ؟ آیا فراموش کرده ایم که هاشمی آنقدر بر "من "خود تاکید می کرد که حتی خود را از امام خمینی هم برتر می دانست . آیا ترویج روحیات سکولار غربی و توهین ها و تندخویی های باند خاتمی را به محرومان ، مومنان و بسیجیان و هرکس که رنگ و بوی ظاهری ایمانی داشت از یاد برده ایم؟ درجه بندی کردن مردم در ادبیات دوم خردادی خاتمی و توهین آمیز سخن گفتن او با محرومان و مستضعفانی که نتیجه روش های غلط اقتصادی خود آقایان بودند و شکستن شخصیت مردم عادی و بالا بردن افراد متول و قدرت مدار در سیستم رسانه ای دوم خرداد را به یاد بیاوریم . ویژگی تواضع و فروتنی و خاکساری در دکتر احمدی نژاد آنقدر بارز است که باند فتنه گر دوم خرداد نیز ایشان را با به کاربردن کلماتی مانند گداپرور - بی کلاس - بی پستیژ - عصرحجری - عقب افتاده فرهنگی و... مورد خطاب قرار می دادند و با این ناسزاها عملا به این تواضع و فروتنی بی انتهای ایشان اعتراف می کردند ! اما او آنچنان است که خدا دوست می دارد !
مردم عاشقانه رئیس جمهور محبوبشان را در بر میگیرند؛ واقعیت در بطن جامعه بر خلاف آنچه که مخالفان سرسخت سعی در به نمایش گذاشتن آن هستند می باشد، احمدی نژاد تا به امروز هم با وجود سیل بی سابقه توهین ها و تهمت ها و فضاسازی های غیر واقعی در میان مردم و به ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است و در دلهای آنها جای دارد...

انقلاب اسلامی ایران محبوب همه ملتهاست

حركت اين انقلاب در اقصي نقاط جهان و در بينِ ملل مستضعف و محروم و مومنين و مسلمانان بسيار محبوب بوده و از جايگاه برجسته اي برخوردار است. پرچم هدايت اين انقلاب و راه و روش صحيح رهبران اين انقلاب موعود ، موجب مي شود تا اين انقلاب هرچه بيشتر در نزد ملتهاي مسلمان و مستصعف جهان محبوب باشد ، از سويي ديگر اين انقلاب از دشمنان سرسخت استکبار و صهیونیسم بین الملل است و از اين جهت نيز به خاطر عرض اندام و قدرت نمايي و رويارويي با ظالمان و ستمگران براي خود در ميان توده هاي مسلمان كسب وجهه مي نمايد.

محبوبيت انقلاب اسلامي در ديگر كشورها و گروههاي مقاومت اسلامي بسیار آشکار است؛ در حال حاضر انقلاب اسلامي ايران بعنوان نقطه اميد توده هاي مردم مستضعف و آزادي خواه جهان و بعنوان محور اصلي مقاومت و ايستادگي در برابر شياطين می باشد؛ محبوبيت ايران اسلامي و سران آن در ميان ملتهاي مستضعف و مسلمان جهان ، بعنوان يكي از مشخصات انقلاب موعود روايات به خوبي مشخص و آشكار است و استكبار جهاني و تگيه گاه گروههاي مقاومت در جهان شناخته مي شود و از اين جهت در نزد آنان بسيار محبوب بوده و از جايگاه بسيار ويژه اي برخوردار است. مسئولین نظام  با داشتن عملكرد خوب ، در بين مسلمانان منطقه چهره اي شناخته شده ، محبوب ، و مقبول می باشند.

محبوبیت امام خامنه ای در جهان:


در طی این سالها به انحاء مختلف محبوبیت امام خامنه ای به وضوح دیده می شود، کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و همایش بیداری اسلامی و همچنین کنفرانس حضور نمایندگان جوان کشورهای اسلامی در ایران و اوج محبت و علاقه مسلمانان به رهبر معظم انقلاب خود به تنهایی نشان از محبوبیت فراگیر ایشان در قلوب مومنین و مستضعفان عالم دارد؛ امام خامنه‌ای محبوبیت خاصی در بین مردم دارند و این محبوبیت هر روز افزایش می‌یابد.
مردم مسلمان در سرتاسر جهان رهبر معظم انقلاب را امام خود میدانند و از او پیروی میکنند و فرامین وی را با گوش جان پذیرا هستند؛ بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه و تاثیر پذیری مردم ، علی الخصوص جوانان از بیانات رهبری خود موید این واقعیت انکار ناپذیر است؛

 

محبوبیت دکتر احمدی نژاد در جهان:

احمدي نژاد با اتخاذ موضعي تهاجمي بر ضد دشمنان ديرينه مسلمانان به محبوبيتي بي نظير در جهان اسلام دست يافت.

او چهره اي منطقه اي و جهاني ست ، و لياقت و شايستگي خود را در عمل و با فریاد زدن آرمانهای انقلاب و دشمن ستیزی به اثبات رسانده است و داراي مواضعي صريح و درخشان در رابطه با دشمنان اسلام و داراي وجهه اي ضد استكباري می باشد ، نه فردي بي طرف كه به هر دليلي در ميان مسلمانان شناخته شده است.


شجاعت و بي باكی این فرد ، به همان ميزان كه در دل دوستان خود، شور و شوق را افزايش مي دهد ، در دل دشمنانش رعب و وحشت و ترس و اضطراب ايجاد مي كند؛

خدمت رسانی

خدمت رسانی از نگاه امام خامنه ای:

امام خامنه ای نهضت خدمت رسانی به مردم را مبارزه ای بزرگ و سنگینی میدانند و همواره بر این نکته تاکید دارند که قوای سه گانه و همه دستگاه ها، باید با آغاز کردن نهضت خدمت به مردم و پیگیری جدی مبارزه با «بیکاری و فساد مالی»، کارآمدی نظام را به طور ملموس و عینی به مردم نشان دهند، به گونه ای که شیرینی آن در کام مردم بنشیند.

دیدار آیت الله خامنه ای با اهالی روستا در زمان ریاست جمهوری

رهبر معظم انقلاب در بیان ویژگی های نهضت خدمت رسانی به مردم بیان کردند: در این نهضت باید کارهای عمیق، ماندگار و زود بازده که آثار آن بیشتر متوجه قشرهای مستضعف و محروم می شود، مورد توجه کامل قرار گیرد.

ایشان، همت و عزم راسخ تمامی مسؤولان را لازمه آغاز نهضت خدمت رسانی به مردم دانسته و ابراز میدارند ، آن رقابتی که در میان مردم مقبولیت و مشروعیت دارد، رقابت برای خدمت به مردم است و رقابت های سیاسی همراه با جنجال و دعوا و برای کسب قدرت، پذیرفتنی نیست و ارزشی ندارد.

دیدار آیت الله خامنه ای با اهالی روستا در زمان ریاست جمهوری

رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسؤولان را به برنامه ریزی وعمل در عرصه خدمت به مردم و مردم را به مطالبه نهضت خدمت رسانی از مسؤولان، توصیه کردند و با تأکید بر ادامه تلاش برای ایجاد اشتغال و مبارزه برای ریشه کن کردن فساد مالی و اقتصادی افزودند: کارهای انجام شده در این زمینه تحسین برانگیز اما ناکافی است و مبارزه با «بیکاری و فساد» باید با تمام قدرت ادامه یابد.

 

همچنین رهبر معظم انقلاب خود نیز طی این سالها در حیطه وظایف قانونی خود به ابلاغ سیاست های راهبردی برای نظام و در جهت خدمت رسانی بهتر مسئولین به مردم گام بر داشتند؛ از جمله میتوان به ابلاغ سیاست‌های كلی برنامه پنجم توسعه توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که در آن اصلاح نظام ادارى و قضائی در جهت: افزايش تحرك و كارآيى، بهبود خدمت‏رسانى‏ به مردم، تأمين كرامت و معيشت كاركنان، به كارگيرى مديران و قضات لايق و امين و تأمين شغلى آنان، حذف يا ادغام مديريتهاى موازى، تأكيد بر تمركززدايى در حوزه‏هاى ادارى و اجرايى، پيشگيرى از فساد ادارى و مبارزه با آن و تنظيم قوانين مورد نياز ابلاغ شد؛ مورادی از این دست به وفور در تاریخ رهبری ایشان به چشم میخورد

خدمت رسانی از نگاه دکتر احمدی نژاد:

شبکه فاکس نیوز آمریکا زمانی از محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران پرسید: «زمانی که شما هنگام صبح به آینه نگاه می کنید چه چیزی به خودتان می گویید؟» و احمدی نژاد پاسخ داد: «من شخصی را در آینه می بینم و به وی می گویم به خاطر داشته باش، شما فردی بیش از یک خدمتگزار کوچک نیستی، امروز مسئولیت سنگینی پیش روی شماست و آن خدمتگزاری به ملت ایران است.»

دیدگاه احمدی نژاد درباره وظیفه خدمت رسانی خود اینگونه است، به همین دلیل خدمات او در تاریخ انقلاب بی سابقه بوده و هست؛


در طی شش سال گذشته بیشترین خدمت رسانی در طول تاریخ انقلاب جمهوری اسلامی ایران به روایت آمار و همچنین اذعان دوست و دشمن صورت گرفته است... پروژه های عمرانی عظیم، آبرسانی، خدمات رفاهی، رسیدگی به روستاها و شه رها، مسکن مهر که یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و یکی از خواسته های برحق مردم بود و مطالبه رهبری از مسئولین نظام بوده است که به حق دولت احمدی نژاد به خوبی در محقق ساختن آنها گام برداشته است... حرکت به سمت رفع تبعیض و بی عدالتی شدید در جامعه با توزیع عادلانه ثروت / انجام سفرهای استانی ولایحه مهم هدفمند کردن یارانه ها / سفرهای استانی / هدفمندی یارانه ها / توزیع عادلانه ثروت/ توجه عميق احمدي نژاد به محرومين و مستضعفين/خدا مي داند ، خادمي شما مردم بر پادشاهي عالم برتري دارد ... تاكيد احمدي نژاد بر نوكري و خادمي مردم در زبان و عمل بسيار مشهود است.

تائید رهبری عزیز بر این تلاش ها خود گویای تلاش خستگی ناپذیر دکتر احمدی نژاد در جهت خدمت رسانی به مردم است؛

رهبر عزیز ما در توصیف خستگی ناپذیری دکتر احمدی نژاد فرمود : آقاى رئيس جمهور ما هم كه بحمداللَّه پرانرژى و خستگى‌‌‌‌‌‌نشناس حقاً؛ پابه‌‌‌‌‌‌پاى ايشان دويدن هم خيلى سخت است. خدا كمكتان كند بتوانيد پابه‌‌‌‌‌‌پاى ايشان بدويد و برسيد به مقاصدتان؛ واقعاً كار دشوارى است. ايشان خيلى زياد زحمت ميكشند، زياد تلاش ميكنند، بحمداللَّه پرانرژى هم هستند؛ خدا را شكر. به ظاهر ايشان هم اين همه نمى‌‌‌‌‌‌آيد. الحمدللَّه. خداوند ان‌‌‌‌‌‌شاءاللَّه بيشتر كمك كند، بيشتر انرژى بدهد، بيشتر توان بدهد. البته ما مرتب دعا ميكنيم؛ من هيچ شبانه‌‌‌‌‌‌روزى نيست كه به آقاى رئيس جمهور و بعضى ديگر از مسئولين دعا نكنم..18/6/1388

 

ساده‏ زيستى :

ساده‏ زيستى امام خامنه ای :

زندگی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای، بسیار ساده و در پایین ترین سطح و با کم ترین امکانات می باشد. معظم لَه مانند معمولی ترین افراد جامعه زندگی می کنند.

گفت‌وگوی امام خامنه ای با روزنامه اطلاعات در سال 60

اما اين كه در اين جا من چگونه زندگى می‌كنم و چه اثاثى دارم بايد بگويم زندگى شخصى من در اين جا - كه دو اتاق در همين ساختمان است - همان زندگى واقعى خودم است، يعنى همان گليم و فرش و همان وضعيت به اين جا منتقل شده است. و لذا از آن تشريفات و تفصيلات كه اين ساختمان‌ها وجود دارد، در زندگى شخصى و خانوادگى من اصلا خبرى نيست. البته ممكن است از قبل چراغى در اين جا آويزان بوده كه برداشتن آن مشكل باشد و آن چراغ در جاى خود باقى است، اما از لحاظ فرش و غذا و محل خواب و رختخواب همان وضعيت منزل خودمان را دارد و خانواده را با همان متعلقات خودشان به اين جا آورده‌ايم. بنابراين من خودم احساس فوق العاده‌ای ندارم. اگر گفته شود از اين جا ناراحت و كسل هستم، نه اين طور نيست و برايم اينجا عادى است.

اگر فكر كنيد بنده چون اين جا فضاى مشجر و بزرگى دارد و سقف‌هاى اتاق‌هايش بلند است، لذتى می‌برم بنده اصلا لذت نمی‌برم، نفرت هم ندارم، بلكه برايم عادى است. من هميشه پيش خودم در اين انديشه هستم كه اين ستمگران غارت‌گر چه فكرهايى داشته و چه بلند پروازى‌هايى می‌كرده‌اند، "كم تركوا من جنات و عيون"؛ گذاشتند و رفتند و اين جا تعلق به مردم دارد. من يقين دارم، مردم موافقند كه بنده به قيمت مصون بودن و مأمون بودن در يك ضريب بالاترى اين جا زندگى كنم و هيچ گونه احساس خاصى هم ندارم.

http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=116166

 

ساده‏ زيستى دکتر احمدی نژاد:

محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنان از گرفتن حقوق ماهیانه ریاست جمهوری اجتناب می‌کند. احمدی نژاد همانند دوران تدریس در دانشگاه به حقوق معلمی بسنده کرده است . رئیس جمهور حتی حق مأموریت های متعارف خود را نیز دریافت نمی کند در حالی که اگر بخواهد فقط حق مأموریت های خارج از کشور را با اشل قانونی بگیرد ، دریافتی قابل توجهی خواهد بود .  رئیس جمهور حتی به وزیران نیز توصیه کرده است از گرفتن اضافه کار و حق مأموریت خودداری کنند و به حقوق ماهانه خود بسنده نمایند زیرا هر کاری که در مرکز یا خارج از آن، و در اوقات اداری و غیر آن انجام می دهند ، چیزی جز انجام وظیفه نیست و در دولت خدمتگزار نباید برای انجام وظیفه ، دریافتی مازاد کسب کرد .

با وجود مخدوش کردن فضای عمومی برای زیر سوال بردن ساده زیستی احمدی نژاد، این موضوع امری غیر قابل انکار است و موید دوست و دشمن قرار میگیرد؛

شبكه خبري "مترو تي‌وي" اندونزي در گزارشي تلويزيوني با عنوان «ساده زيستي رئيس‌جمهور ايران» به مقايسه زندگي محمود احمدي نژاد با ساير رؤساي جمهوري جهان بويژه رئيس جمهور اندونزي پرداخت. گزارش، مربوط به مراسم ازدواج پسر احمدي نژاد و دختر اسفنديار رحيم‌مشايي در محيطي بي تكلف و خالي از تشريفات و بدون شام، بلافاصله پس از پخش گزارش عروسي پسر "يوديونو" رئيس جمهور اندونزي به تصوير كشيده شد.

دانلود <<== نمايش ساده‌زيستي احمدي‌نژاد در تلويزيون اندونزي

هفته نامه ساندی آیلند، چاپ سریلانکا، در گزارشی به بیان ساده زیستی رییس جمهور ایران پرداخت و نوشت: "احمدی نژاد زمانی که به مسند ریاست جمهوری تکیه زد با اهدای کلیه فرش های گران قیمت دفتر ریاست جمهوری به یکی از مساجد تهران و جایگزینی آن با فرش های معمولی و ارزان قیمت باعث شگفتی خیلی ها شد." ؛ وی همچنین با مشاهده یک اتاق بسیار تجملاتی و پرزرق و برق برای استقبال از شخصیت های بسیار مهم دستور داد در این اتاق بسته شود و در مقابل از مسوولان تشریفات خواست یک اتاق معمولی برخوردار از صندلی های چوبی را برای این منظور آماده کنند؛ وی حتی حقوق شخصی خود از ریاست جمهوری را با این استدلال که همه دارایی ها متعلق به ملت ایران است و شخص وی حافظ ملت محسوب می شود، دریافت نمی کند؛ این گزارش اضافه می کند: "احمدی نژاد هر زمان قصد اقامت در هتل را دارد جهت اطمینان از مسئولان درخواست می کند از دادن اتاقی با تختخواب بزرگ به وی خودداری کنند چرا که او ترجیح می دهد بر روی یک تشک ساده با پتو و بر روی زمین استراحت کند." ؛ ساندی آیلند در پایان نوشت: "هنگام نماز می توان مشاهده کرد که احمدی نژاد در صف اول نمی ایستد و ترجیح می دهد در صفوف بعدی به اقامه این فریضه بپردازد." و ....

ساده زیستی دکتر احمدی نژاد (دانلود کلیپی زیبا به زبان عربی در مورد دکتر احمدی نژاد)

ساده زیستی احمدی نژاد در بیانات رهبری عزیز نیز به خوبی مشهود و مورد تائید ایشان است:

از شعارهاى خوب آقاى احمدی نژاد مسأله‏ ى ساده‏ زيستى است. اين شعار، شعار بسيار مهمى است؛ اين را نبايد دست‏ كم گرفت.
بیانات در تاریخ ۱۳۸۴/۰۶/۰۸

در مسئولين هم - كما بيش؛ يك جايى كمتر، يك جايى بيشتر - بحمداللَّه هست. ساده‏ زيستى چيز بسيار باارزشى است. ما اگر بخواهيم تجمل و اشرافيگرى و اسراف و زياده‏ روى را - كه واقعاً بلاى بزرگى است - از جامعه‏ مان ريشه‏ كن كنيم، با حرف و گفتن نميشود؛ كه از يك طرف بگوئيم و از طرف ديگر مردم نگاه كنند و ببينند عملمان جور ديگر است! بايد عمل كنيم. عمل ما بايستى مؤيد و دليل و شاهد بر حرفهاى ما باشد تا اينكه اثر بكند. اين خوشبختانه هست. فاصله‏ تان را با طبقات ضعيف كم كرده‏ ايد و كم نگه داريد و هر چه كه ممكن است آن را كمتر كنيد. اين سه‏ تا خصوصيت و امتياز است. ساده ‏زيستى - بخصوص در خود آقاى رئيس ‏جمهور - خوب و برجسته است و چيز باارزشى است؛ «من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق». اين وظيفه‏ ى بنده هم هست، وظيفه‏ ى همه هم هست. اگر چنانچه اين خصوصيات را در مجموعه‏ ى دولت كنونى قدردانى نكنيم و تشكر نكنيم، طبعاً خدا را خوش نمى ‏آيد.  خداى متعال دوست دارد كه از كارهاى خوب افراد تشكر بشود، قدردانى بشود و سپاسگزارى بشود. وظيفه‏ ى بنده هم اين است كه قدردانى كنم و به خاطر همين خصوصيات، از دولت حمايت كنم.
بیانات در تاریخ ۱۳۸۷/۰۶/۰۲

 

عدالت محوری :

عدالت محوری امام خامنه ای :

رهبر معظم انقلاب گفتمان عدالت خواهی را سرلوحه امور نظام دانسته و معتقدند عدالت يك ارزش مطلق است؛ و بر بیان میدارند، این گفتمان باید همیشه زنده و پویا باشد و بر این عقیده اند که با تبيين كردن، تكرار كردن، و همت‏ها و عزم‏ها را راسخ كردن، هم پيشرفت حاصل مى‏شود و هم عدالت؛

بيانات در دومين نشست انديشه‌هاى راهبردى - 1390/02/27

بحث عدالت بايستى به يك گفتمان نخبگانى تبديل شود. بايد اين مسئله را دنبال كنيم و پيگيرى اين بحث را رها نكنيم؛ چون زمينه خيلى زياد است، نياز خيلى شديد است و در بيانات دوستان، بخشى از اين نياز محسوس بود. اين بحثهائى كه شما كرديد و ان‌شاءاللَّه در آينده خواهد شد، محصول آن براى نسل كنونى و نسلهاى آينده، محصول باارزش و بشدت مورد نيازى خواهد بود. شايد لازم باشد بعدها از صاحبنظران دنياى اسلام هم استفاده كنيم. شايد در كشورهاى ديگر صاحب نظرانى هستند كه ميتوانند در جمع‌ بندى نهائى و به سرانجام رساندن بحث عدالت، به ما كمك كنند.

بيانات در ديدار مردم شاهرود - 1385/08/20

كشور ما از لحاظ مادى بايد در آن، علم و تجربه و فناورى در سطوح بالا قرار بگيرد. از لحاظ ساخت و ارتباطات اجتماعى مردم در زمينه‌ى اقتصاد و بقيه‌ى موارد، ارتباط مردم با يكديگر، بايد ارتباطات سالم، قوى و نشان‌دهنده‌ى پيشرفت و شكوفايى باشد؛ بايد استعدادها در آن جامعه بشكفد. همه‌ى انسانها بتوانند در آن با توان خداداده‌ى خود در پيشبرد اهداف زندگى، به يكديگر كمك و با هم همكارى كنند. در آن جامعه بايد عدالت اجتماعى باشد. عدالت به معناى يكسان بودن همه‌ى برخورداريها نيست؛ به معناى يكسان بودن فرصتهاست؛ يكسان بودن حقوق است. همه بايد بتوانند از فرصتهاى حركت و پيشرفت بهره‌مند شوند. بايد سرپنجه‌ى عدالت گريبان ستمگران و متجاوزان از حدود را بگيرد و مردم به اين، اطمينان پيدا كنند.

بيانات در ديدار دانشجويان و اساتيد دانشگاه‌‌هاى استان كرمان - 1384/02/19

همه‌ى ما پيشرفت‌هاى اين كشور را در زمينه‌ى علم، فناورى، تحقيقات و توسعه‌ى اقتصادى مى‌دانيم و مى‌بينيم. اين پيشرفت‌ها براى اين ملت طبيعى است. اگر اين ملت پيشرفت نكند، غير طبيعى است. آنچه بايد روى آن تكيه و براى آن تلاش كرد، اين است كه اين حركت‌ها و اين پيشرفت‌ها در سايه‌ى عدالت اجتماعى انجام بگيرد تا جوانان و همه‌ى مردم بخش‌هاى گوناگون ايران بتوانند از امكانات اين كشور استفاده كنند.

از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد توسعه اقتصادی - 1387/07/30

عدالت محوری دکتر احمدی نژاد:

گفتمان عدالت در دولت نهم و دهم آقای احمدی نژاد نمودی بارز و غیر قابل انکار دارد و در سرلوحه امور است، احمدی نژاد تاکید ویژه ای بر اجرای عدالت دارد...

دكتر احمدي‌نژاد عدالت را از عوامل رسيدن انسان به سعادت و كمال میداند و بیان میدارد، بدون عدالت محال است كه بشريت به سعادت برسد. اگر عدالت نباشد سخن از امنيت، سعادت و صلح بي‌فايده است. عدالت بدين معناست كه همه انسان‌ها فرصت زندگي و رسيدن به سعادت پيدا كنند و بطور عادلانه از امكانات بهره‌مند باشند. او ريشه همه جنگ‌ها و تجاوزگري‌هاي تاريخي و همه ناامني‌ها در جهان را ناشي از بي‌عدالتي می داند.
رييس جمهور يكي از اهداف طرح هدفمند سازی یارانه ها را، اجراي عدالت در كشور بر میشمرد، چرا كه سياست‌هاي كشور را دولت و حكومت بايد درست اجرا كنند تا بتوانند منابع را به طور عادلانه ميان تمامي اقشار جامعه تقسيم كنند چون عدالت و اجراي قانون را حق مردم میداند؛

و این تعابیر هیچگاه فقط در حد شعار باقی نمانده بلکه در عمل نیز به اثبات رسیده است؛ این تنها گامی ست هرچند کوچک به سوی عدالت ، اما راه زیادی تا رسیدن به آن وضع مطلوب و عدالت مورد انتظار بشریت باقی مانده است؛

این ویژگی در شاکله دولت مورد تائید رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان را به دنبال داشته، ایشان بارها در این مورد ابراز رضایت فرمودند...
رئيس جمهور محترم ما امروز سخنان خوبى بيان كردند. تكيه‏ ى بر عدالت، اساسى‏ ترين و محورى‏ ترين اصلِ يك حركت الهى است؛ ادامه‏ ى كار همه‏ ى انبيا و مصلحان بزرگ تاريخ است. البته عدالت دشمنانى دارد. همه‏ ى كسانى كه نانشان در بى‏ عدالتى است، با عدالت دشمن‏اند. همه‏ ى كسانى كه با قلدرى و زورگويى - چه در صحنه‏ ى ملى، چه در صحنه‏ ى بين‏ المللى - تغذيه مى‏ شوند، با عدالت مخالفند. عدالت، شعار اصلى و هدف بزرگ انقلاب اسلامى و نظام جمهورى اسلامى بوده و هست.
بيانات امام خامنه ای در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى دكتر محمود احمدی نژاد -‏ 12/5/1384

رهبر معظم انقلاب امروز كشور در مسير پيشرفتهاى جهشى است؛ اين يك واقعيتى است. خوشبختانه حركت كشور به سمت پيشرفت - به معناى عام - يك حركت سريعى است. امروز با بيست سال قبل حقاً قابل مقايسه نيست. امروز حركتِ رو به پيشرفت ما جهشى است. در موقعيتى كه يك چنين حركتهاى جهشى به وجود مى‌آيد، احتياج به تصميم‌گيرى‌هاى بزرگ است؛ بايد تصميم‌گيرى‌هاى بزرگى انجام بگيرد. خب، اگر چنانچه در اين تصميم‌گيرى‌هاى بزرگ، عنصر عدالت مغفولٌ‌عنه باقى بماند، آن وقت ضررها و ضايعاتش غير قابل محاسبه خواهد بود. لذا امروز بخصوص بايد توجه به عدالت زياد باشد؛ بخصوص رابطه‌ى پيشرفت و عدالت مشخص شود.
اشاره كردند كه مركزى براى پيگيرى مسئله‌ى الگوى پيشرفت پيش‌بينى شده، مقدمات و تمهيداتش انجام گرفته؛ ان‌شاءاللَّه با جديت مشغول كار خواهد شد؛ بحث عدالت هم همان جا بايستى ان‌شاءاللَّه دنبال شود.
بيانات در دومين نشست انديشه‌هاى راهبردى - ‌1390/02/27

كشور از اتحاد، پیشرفت و میل به حركت علمی برخوردار است ضمن آنكه در زمینه عدالت، كارهای برجسته و كم نظیری انجام شده است.
دیدار جمعی از منتخبان مردم، علما و مسئولان استان كردستان با رهبر انقلاب - 1390/02/19

درافتادن با اژدهای هفت سر مفاسد

مبارزه با مفاسد از دیدگاه امام خامنه ای:

درافتادن با اژدهای هفت سر مفاسد، تعبیر مناسب به کار برده شده توسط رهبر بزرگوار است که زیباترین تعبیر برای مفاسد اقتصادی کشور بود . رهبر عزیز که مطلع ترین فرد در داخل مجموعه نظام ماست با بکار بردن این تعبیر به خوبی بزرگی باند فساد سازمان یافته در بدنه نظام را تشریح کردند. فسادی که در سالهای قدرت هاشمی و خاتمی با وجود دلسوزی های مکرر رهبر عزیز و تشکیل کمیته برخورد با مفاسد اقتصادی روز به روز بزرگتر شد و به اژدهای هفت سری مبدل گشت که می رفت تا تمام بدنه انقلاب را در خود بسوزاند؛ آتشی که ققنوس آن تنها رهبر عزیزمان و بسیجیان حقیقی بودند .

در همین راستا، رهبر معظم انقلاب به رؤسای قوای سه گانه فرمان مهمی در خصوص مبارزه همه جانبه و سازمان یافته با مفاسد مالی و اقتصادی صادر كردند.

فرمان هشت ماده‌ای درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی با مقدمه ای اینچنین مطرح شد: خشكانیدن ریشه ی فساد مالی و اقتصادی و عمل قاطع و گره گشا در این باره مستلزم اقدام همه جانبه به وسیله ی قوای سه گانه مخصوصا دو قوه ی مجریه و قضاییه است . قوه ی مجریه با نظارتی سازمان یافته و بی اغماض از بروز و رشد فساد مالی در دستگاه ها پیشگیری كند و قوه ی قضاییه با استفاده از كارشناسان و قضات قاطع و پاكدامن مجرم و خائن و عناصر آلوده را از سر راه تعالی كشور بردارد . بدیهی است كه نقش قوه ی مقننه در وضع قوانین كه موجب تسهیل راه كارهای قانونی است و نیز در ایفاء وظیفه ی نظارت بسیار مهم و كار ساز است . [ + ]

مبارزه با مفاسد از دیدگاه دکتر احمدی نژاد:
با حضور دکتر در عرصه سیاسی کشور ، مبارزه بی امان بر علیه این اژدهای هفت سر آغاز شد، وی از ابتدای روی کار آمدن دولتش بر این موضوع و لزوم مبارزه با آن و رفع مشکلات ناشی از آن تاکید داشت و در دولت خود نیز تمام توان را برای جلوگیری از این امر با وجود سیستم بیمار اقتصادی انجام داد.

اول :در حوزه قانون گذاری و بودجه ریزی کشور ، مسیر تولید بی عدالتی و تبعیض و توزیع ناعادلانه ثروت و مصوب کردن بودجه های خاص برای باند و سازمان خود، با دادن رانت؛ سنگ اندازی های سنگین در قانون هدفمندی یارانه ها که بزرگترین اصلاح اقتصادی تاریخ کشور و... دوم :فساد و باند بازی و فامیل بازی در حوزه عزل و نصب مدیران .  سوم: اشرافیت دولتی که شخص آقای هاشمی پایه گذار آن بود . نماد کاخ سعد آباد و دفتر کار و ریخت و پاشها و خرج های سنگین مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سفرهای مجلل خارج از کشور به سوئیس و فرانسه و .... به نام گفتگوی تمدنها ، جشن افتتاح فرودگاه امام خمینی با هزینه یک میلیارد تومن ، خرید هواپیمای بسیار مجلل خاص و گران قیمت برای خاتمی در آخرین روزهای کارش از فرانسه و دفتر کار با دکوراسیون 2 میلیاردی و... چهارم : مافیای مصادره اموال عمومی . پنجم : رشوه و پورسانت و حق العمل گیری در قرار دادهای بزرگ ملی. ششم :کاغذ بازی ؛ یکی از بزرگترین فسادهای سازمان یافته درحوزه کاغذ بازی توسط موسوی در سازمان برنامه ریزی کشور پایه گذاری شد. تمام بودجه های عمومی سازندگی درکشور برای خرج شدن باید از مجرای گلوی این غول مفسد می گذشت و آنقدر در پیچ و خم کاغذبازی این سازمان دور خود می گشت که گاهی بودجه ها با 5 سال تاخیر بدست یک پروژه می رسید. هفتم :حقوق های کلان برای مدیران دولتی . پایه ریز این جریان شخص هاشمی بود . که به نام اکرام مدیران نظام فاصله طبقاتی میان مردم و مسئولان و مدیران و کارمندان را موجه و به عنوان یک ارزش به بدنه دولت تزریق کرد. و ...

 

روحيه خودباوري و توانستن

پیشرفت و عزت کشور در گرو تلاش علمی و پژوهشی ست و اگر پژوهش را جدی نگیریم همچنان با مشکل وابستگی به منابع علمی خارجی و «عدم استقلال علمی و دانشگاهی» کشور روبه رو خواهیم بود.

روحيه خودباوري و توانستن از دیدگاه امام خامنه ای:
امام خامنه ای ، علم را يک ارزش و وسيله اي براي رسيدن به اقتدار و ثروت ملي میدانند و بر این عقیده اند که امروز بايد يکي از گفتمان هاي پايه اي کشور، گفتمان پيشرفت علم و فناوري باشد و با وجود عقب ماندگي تاريخي 150 ساله کشور ، ملت ايران از استعدادهاي فراوان و هوش بالاي انساني برخوردار است و مي تواند با استفاده از اين امکان ارزشمند، کارهاي بزرگي را براي جبران عقب ماندگي خود انجام دهد. هرچند حرکت علمي و نهضت توليد علم پيشرفت هاي زياد و شگرفي دارد اما به هيچ وجه نبايد به اين حد قانع بود. جوان هاي باهوش و زيرک ايراني، با اعتماد به نفس ملي میتوانند نهال علم را در کشور رشد دهند و آن را هر چه بهتر به ثمر برسانند.

امام خامنه ای لازمة پيشرفت علمي و جبران عقب ماندگي ها را داشتن ثروت  دانسته و توصیه شان این است که بايد به مرحله اي از توانايي برسيم که بتوانيم با استفاده از علم، توليد ثروت بکنيم و از همان ثروت نيز براي پيشرفت علم بهره بگيريم. و اينکه کشور بايد به مرحله اي برسد که علم و ثروت هم افزايي پي در پي داشته باشند، آن روزي که ما بتوانيم درآمد کشور را از راه دانش به دست آوريم و درِ چاه هاي نفت را پلمپ کنيم، آن روز، روز خوبي براي ملت ايران خواهد بود.

نمونه ای چند از بیانات امام خامنه ای در ترغیب جامعه علمی کشور به روی آوردن به ابتکار و نو آوری:

ابتكار و نوآوري – پرهيز از تقليد – شكستن مرزهاي فعلي علم و فتح مناطق ناگشوده دانش از جمله روشها و راههايي بود كه حضرت آيت الله خامنه اي براي پيشرفت بيشتر كشور به نخبگان و فرزانگان دانشگاهي توصيه كردند. ديدار استادان و اعضاي هياتهاي علمي دانشگاهها (۱۳۸۴/۰۷/۲۱)

رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به لزوم جهت‌گیری صحیح تحولات، بحث جدید «مدیریت تحولات در کشور» را مطرح کردند: با توقف در گذشته و نفی نوآوری نمی‌توان به جایی رسید همچنان‌که با هرج و مرج " فرهنگی – سیاسی – اقتصادی و عقیدتی" نیز، پیشرفتی حاصل نمی‌شود، بنابراین تنها راه صحیح، باز گذاشتن راه « نوآوری، آزاد فکری و آزاداندیشی» و مدیرت این راه تحول آفرین است
بیانات در جمع دانشگاهیان سمنان (۱۳۸۵/۰۸/۱۸)

اصلاح واقعی «یعنی ایجاد تغییرات اساسی و ساختاری در جهت صلاح»
دیدار رییس جمهور و هیات دولت با رهبر معظم انقلاب (۱۳۸۶/۰۶/۰۴)

توجه رهبری عزیز به مقوله علم و دانش به گونه ای ست که دشمنان نظام هم بر آن واقف اند ؛

روزنامه واشنگتن تایمز در مقاله ای به نقش آیت‌الله خامنه‌ای در پیشرفت دانش سلول‌های بنیادی در ایران میپردازد: آیت‌الله خامنه‌ای بارها بر لزوم تبدیل ایران به طلایه‌دار تولید علم در جهان اسلام تاکیده کرده و از طرف دیگر، موفقیت‌های علمی در حفظ غرور ملی ایرانیان نقش مهمی ایفا می‌کند. این کشور در زمان امپراطوری پارس محل تقاطع پیشرفت‌های پزشکی و مرکز علم‌آموزی جهانی بود.

روحيه خودباوري و توانستن از دیدگاه دکتر احمدی نژاد:

قدرت روز افزون علمی با همت و ایستادگی دکتر احمدی نژاد به ثمر نشست؛ یکی از شعارهای اصلی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران در آغاز رسیدن به قدرت، شعار «ما می‌توانیم» بود. این شعار عموما کاربردی در راستای خودکفایی همه‌جانبه کشور در همه حوزه‌ها در مقابل بیگانگان داشت؛
شعار اصلی احمدی نژاد در حوزه علم و فن آوری و عمران و آبادی کشور یک عبارت متکی بر اراده و توان ملت است؛ یعنی شعار "می شود و می توانیم" ؛ او فردایی درخشان را در انتظار ملت ایران و همه ملت‌ها میداند؛ او معتقد است امروز شعار «ما ميتوانيم» به «توانستيم» تبديل شده است؛
بارها بر این نکته تاکید میکند که خودباوری کلید حرکت است و ما باید همواره این عبارت را زمزمه کنیم که «ما می‌توانیم» و به این ترتیب احساس قدرتی در انسان ایجاد می‌شود که هیچ قله‌ای خارج از دسترس انسان متصور نیست و می‌توان گفت که باید این خودباوری، نسل‌های پی‌درپی، گسترش و تعمیق پیدا کند و به فضل الهی امروز خودباوری در سطح بالایی در این سرزمین وجود دارد.

احمدي نژاد پيشرفت علم و فناوري را پايه ساخت ايران میداند بنابراین طبیعی به نظر میرسد، دوران تصدی او، سرشار از پیشرفت، عزت و کرامت برای ملت ایران باشد؛ ملت ایران با وجود طراحی های دشمنان و به قول خودشان تحریم فلج کننده و توطئه ها و فشارهای سنگین سیاسی، قله های گوناگون در عرصه های مختلف را یکی پس از دیگری فتح کرد. به دستاوردهای بزرگی رسید و سرعت پیشرفت علمی ملت ایران چندین برابر متوسط سرعت پیشرفت علم در جهان شد.
دستاوردهای گوناگون در زمینه های هوا-فضا، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، فیزیک، شیمی، هسته ای، بهداشت و درمان در اختیار ملت ایران قرار گرفت و جوشش علمی در ایران هر روز بهتر از دیروز در حال وقوع است.
در بعد توسعه علمی ایران ، شاهد رشد علمی بالا درکشور، همچون خبرهای خوش ماهواره بر امید ، تولید دارو برای بیماری های صعب العلاج ، سلول های بنیادی و ... بوده ایم .

با این توسعه علمی ایران که با تاکیدات مکرر رهبر عزیز بر جهاد علمی جوانان و حمایت های معنوی و بودجه ای و ترغیب و تشویق و برداشتن موانع توسط شخص دکتر پیگیری می شود ، ما شاهد جهش های بزرگ علمی بوده و هستیم.
در عرصه عمرانی سرتاسر سرزمین ایران را به کارگاهی بزرگ تبدیل کرد و راه ها، راه آهن ها، بزرگراه ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها، کتابخانه ها و مراکز گوناگون در دست ساخت است. حرکت علمی در ایران با شتاب بسیار بالا در جریان است.
در عرصه هوا فضا او معتقد است، ما باید در سال‌های آینده به نقطه‌ای برسیم که هر کشوری متقاضی فناوری فضایی بود، این دانش را در اختیار آنها قرار دهیم و سازمان فضایی نیز باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گام‌ها را برای رسیدن به قله‌ها به سرعت برداریم….
احمدی‌نژاد با اشاره به نگاه برخی به علم که منفعت‌گرایانه، سودجویانه و برای تحقیر انسان است، معتقد است این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران در فعالیت‌های علمی به دنبال تکریم انسان‌ها هستند.
همچنین او نگاه ایرانی را میانبر میداند و معتقد است برای رسیدن به علم هزاران راه وجود دارد که البته راه ایرانیان کوتاه‌تر، کم‌هزینه‌تر و بسیار انگیزاننده‌تر است. فعالیت‌های علمی ایران اسلامی برای خدمت به تعالی و کرامت بشریت و نجات انسان از ذلت، تحقیر و پستی و ترویج ارزش‌های انسانی پیگیری می‌شود و این امر به محیط علمی ما انگیزه، نشاط و روحیه شکست‌ناپذیری می‌دهد و قوه خلاقیت و نوآوری را تقویت می‌کند. عقیده احمدی نژاد بر این است که بايد منطق و انديشه تعالي ‌بخش خود را به پشتوانه پيشرفت علمي به دنيا عرضه كنيم، چرا كه منطق خوب را نيز لزوماً نمي‌توان با حرف اثبات كرد اما با اتكاء به پيشرفت علمي مي‌توان اين انديشه و منطق را به راحتي اثبات و باورپذير كرد.
و چنین تفکری ست که باعث میشود ایران را در آستانه جهش عظیم علمی ببینیم؛

احمدي نژاد: تقويت روحيه خودباوري عامل اصلي پيشرفت ملت ايران و ضعف نظام سلطه همراه است. بهانه تراشی غربیها بخاطر نگرانی از حاكم شدن روحیه خودباوری در کشور است؛

توصیه همیشگی رئیس جمهور همچون رهبری بزرگوار، به دانشمندان و فناوران جوان کشور در مسیر پرافتخار دستیابی به قله‌های دانش این است که ضمن حفظ عنصر خودباوری، با روش‌های ایرانی بکوشند که در علوم گوناگون به یکی از کشورهای پیشتاز جهان در این عرصه تبدیل شوند.


مسئه هسته ای

مسئله هسته ای یکی از مهمترین و چالشی ترین مباحث در حوزه سیاست خارجی کشور است؛ در محافل بین المللی به دلیل خوی استکباری غرب و همچنین ترس از پیشرفت ملت ایران و همچنین بعضا عدم شناخت درست و فهم ملت ایران، این انرژی پاک به حربه ای برای فشار روز افزون بر ملت ایران تبدیل شده است؛ غافل از اینکه ملت ایران در راه دستیابی به آرمانها، هر سد و مانعی را پشت سر میگذارد و از حقوق خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد؛

و حتی شهادت بهترین فرزندان خود را بهانه و محرکی برای دستیابی به اهداف عالیه خود میداند؛

مسئه هسته ای از دیدگاه امام خامنه ای:

رهبر معظم انقلاب در سالهای قبل از ریاست جمهوری احمدی نژاد، یک تنه در مقابل خوی ذلیلانه دولت خودفروخته و غرب گرای اصلاحات در تعظیم کردن مقابل خواسته های نا حق استکبار، ایستادگی کردند؛ ولی با روی کار آمدن دولت نهم، روند اجرای فرامین رهبری، روز به روز در این عرصه محقق شد؛

اقدام رئيس‏ جمهور محترم در صدور بيانيه و دستور به سازمان انرژى اتمى، درست همان چيزى بود كه متناسب با عزت و اقتدار اين ملت بود. خوشبختانه آنچه كه مسئولان در طول اين مدت و امروز تصميم گرفته ‏اند، متكى به كارِ كارشناسى و متكى به عقبه‏ ى دورانديش و خبره و وارد در مسائل سياسىِ بين‏ المللى و مسائل فنى است؛ مى‏ فهمند چه كار مى‏ كنند و درست عمل كرده ‏اند.

18/11/1384 بيانات در ديدار پرسنل نيروى هوايى‏‏

من به شما بگويم كه اهميت به كارگيرى انرژى هسته‌اى و به دست آوردن فناورى هسته‌اى در كشور ما، از كشف و استخراج نفت - آن روزى كه براى اول‌ بار در كشور ما نفت استخراج شد - بيشتر است.
بیانات در دیدار مسئولان سازمان انرژی اتمی و كارشناسان هسته‌ای ۱۳۸۵/۰۳/۲۵

شاخص ايستادگى قاطع در مقابل طمع‏ ورزى و سلطه‏ ى بيگانگان، شاخص دفاع از حقوق ملى. از حقوق ملت، دفاعِ شجاعانه كردن يك شاخص است؛ مثل همين حق هسته‏ اى؛ مسئله‏ ى هسته‏ ى.

24/9/1387 ديدار اساتيد و دانشجويان در دانشگاه علم و صنعت‏

مسئولين كشور در قضيه‏ ى هسته ‏اى با درايت لازم دارند تصميم‏ گيرى مى‏كنند. مسئول پيشبرد و اداره‏ ى اين كشور، جلسه‏ى  شوراى عالى امنيت ملى است كه رئيس جمهور محترم در رأس آن است؛ اينها تصميم‏ گير هستند. آنچه كه در قضيه‏ ى هسته‏ اى از طرف رئيس جمهور و از طرف مسئولين مطرح و گفته ميشود، مورد اجماع همه‏ ى مسئولان اين كشور است. اين كه دشمنان بخواهند از يك كلمه حرفى استفاده كنند و القاء اختلاف و شكاف بكنند، يك تلاش ابلهانه است از سوى دشمن.
26/4/1387 ديدار اقشار مختلف مردم به مناسبت ميلاد حضرت على (عليه‏السّلام)

 

مسئه هسته ای از دیدگاه دکتر احمدی نژاد:

اصولا چالش اصلی احمدی نژاد با اصلاح طلبان بر سر مسئله سازش با غرب بود؛ و احمدی نژاد تعلیق غنی سازی در دوران خاتمی را نشانه ضعف می دانست، دشمن دور تا دور ایران کمین کرده و سایه تهدید نظامی او بر کشور سایه گسترده بود؛ انرژی هسته ای بهانه ای برای فشار بر ملت ایران و انرژی هسته ای تعلیق شده بود . بنابراین در اولین اقدام ، احمدی نژاد تمرکز خود را بر سر مسئله هسته ای قرار داد؛
در این شرایط سخت، ناگهان او تمام معادلات را برهم زد و برخورد از موضع قدرت را جایگزین ضعف و ترس و سستی کرد.

در هر سفر استانی شعار "انرژی هسته ای حق مسلم ماست" بر زبان کوچک و بزرگ جاری شد، تا ملت حق خود را بشناسد و دولت را در این مصاف یاری کند . درعرصه بین المللی تلاش برای حضور فعال و موثر در سازمانهای بین المللی آغاز شد . غنی سازی تعلیق شده در مذاکرات کاخ سعد آباد توسط باند دوم خرداد شکسته شد.

همزمان جو سنگین هجوم به دکتر توسط رسانه ها ، در داخل توسط هاشمی کلید زده شد انقدرکه او پیامی را برای پادشاه عربستان فرستاد و به او گفت کار احمدی نژاد در شش ماه تمام است.مهره های داخلی استکبار یعنی باند دوم خرداد با نوشتن نامه های دسته جمعی و انتشار آن در رسانه ها او را با ناسزاهایی مانند نفهم .بی کله و. بی فکر . تندرو . جنگ افروز . مسبب سقوط ایران به چاه آمریکا .جاه طلب .فاقد شعور سیاسی و .. خواندند . برداشتن ریاست امنیت ملی جناب لاریجانی  به دلیل کوتاه آمدن از حق ملت ایران در موضع هسته ای ، فشارهای داخلی را بر دکتر چندین برابر کرد .تا جایی که همه باندها واحزاب و گروههای داخلی به دلیل ترس از قدرت نظامی آمریکا ، خواستار پایان دادن دکتر احمدی نژاد به این روند شدند.و حتی فشارهای عملی را در حوزه های گوناگون برعلیه دکتر آغازکردند!

ایستادگی عزتمندانه در برابر فشارهای گوناگون غرب در ماجرای هسته ای در حالی بود که همه احزاب داخلی و رسانه ها به شدت از عواقب ایستادگی هسته ای میترسیدند و هشدار می دادند؛ اما دکتر محکم و مثل فولاد آبدیده ایستادگی کرد و نبرد بی امانی را برای احقاق حق هسته ای ایران آغاز کرد . نبردی که لحظه به لحظه ی آن لبریز ازخاطرات احیای غرور ملی ایران است . و همین امردر نهایت موجب شکستن هجمه سنگین استکبار برعلیه ایران اسلامی درموضوع هسته ای شد؛
همزمان با جنگ روانی داخلی ، جوسازی و جنگ روانی خارجی نیز افزایش یافت . نمونه آن کتاب  . "جاه طلبی های هسته ای ایران پایان ندارد!"است

جالب است که همزمان با موج جوسازی غرب ، صفاتی مانند جاه طلب، دیکتاتور و معادلهای آن در سخنان سران احزاب نیز در وصف دکتر بکار می رفت!

اما دکتر به پشتیبانی رهبری عزیز، بر مواضع و حق ایران ایستادگی کرد و قدم به قدم بسته های هسته ای پیشنهادی آنان را به عقب راند و ابتکار عمل را خود به دست گرفت تا ملت ایران از ثمرات شیرین برخورداری از دانش پاک هسته ای و استقامت پولاین مردان بزرگ بهره ها ببرند . به اعتراف شبکه های رسانه ای غرب ، ایران با ایستادگی احمدی نژاد نه تنها گام به گام غرب را به عقب نشینی وادارکرد بلکه توانست جبهه واحدی را بر علیه سلاح هسته ای سازماندهی کند .

محوریت کنفرانس خلع سلاح با "شعار انرژی هسته ای آری سلاح هسته ای نه" را برعهده بگیرد و عملا مدیریتی موفق را درجهت کمک به صلح جهانی و مهار سلاح هسته ای به نمایش در آورد.

امروز در آخرین توفیقات بدست آمده، به رغم شهادت بهترین دانشمندان هسته ای مان که غم بزرگی بر پیکر ملت ایجاد کرد، شهیدان علی محمدی، شهریاری،رضایی نژاد، احمدی روشن و قشقایی ، همچون ملت بزرگ ایران شاهد به ثمر نشستن خون خود و تحصیل افتخارات و ثمرات این انرژی پاک و ارزشمند هستند؛

 

استکبارستيزي

رهبران و ياران حركت مقدس انقلاب اسلامی بسيار قدرتمند بوده و با اراده نفوذ ناثذير خود بر تمام مشكلات و سختيها غلبه مي كنند و با نيروي شهادت طلبي ، ترس و وحشت شديدي در دل دشمنان ايجاد میکنند. هنوز كه هنوز است قدرتهاي شيطاني ضربه شستهاي رزمندگان غيور و غرش شيران بي فرار را فراموش نكرده است. سيلي جانانه حزب الله لبنان به شيطان كوچك در جنگ 33 روزه (كه واقعاً بفرموده امام خامنه اي معجزه اي كامل بود) بازتاب كوچكي از شجاعتهاي دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت انقلاب اسلامي بود و در نهايت در عصر حاضر مي بينيم با وجود كرنش بسياري از قدرتهاي مدعي جهاني در برابر شيطان بزرگ ، عرض اندام و رجزخواني ايران اسلامي و رهبر شجاع و رئيس جمهور قهرمان و انقلابي آن ، به خوبي نشان دهنده ميزان انطباق اين صفت ارزشمند بر انقلاب اسلامي ايران مي باشد. ايستادگي و مقاومت اين شخصيت عظيم القدر است كه موجب مي شود ياران حق چه در داخل و چه در گروههاي مقاومت منطقه از حزب الله تا حماس و يمن ، اميد و قدرت و توان مقاومت بگيرند. شخصي مانند سيد حسن نصرالله كه در شجاعت و قدرت زبانزد دوست و دشمن است ، با تواضع و دست بوسي خويش بر دستهاي فرمانده قدرتمند خود بوسه مي زد و دشمن خارجي از تهديدهاي گاه گاهش به رعشه و لرزه مي افتد.

 استکبارستيزي از دیدگاه امام خامنه ای:

اكنون قدرت و هيمنه و صلابت دشمن شکن امام خامنه اي و سپاهش در چشم دشمنان بزرگ است كه با وجود محاصره چند ساله ايران ، و آماده بودن تمام مقدمات حمله نظامي، جرات حمله به ايران در دشمنان وجود ندارد.


اينكه يك ملتى پاى حرف خود - كه حرف حقى است و براى دنيا و آخرت او اهميت دارد - اينجور بايستد، اين همان چيزى است كه كليد اصلى پيشرفت ملتها محسوب ميشود؛ درست نقطه‌ى مقابل هدف زراندوزان و زورگويان و زورمداران و قدرتمداران عالم است كه به‌غصب ميخواهند ملتها را تحت سيطره بكشند و انسانها را اسير و برده‌ى خودشان كنند. باطل‌السحر اين حركتِ دشمنان همين است كه يك ملتى حرف حقى را انتخاب كند، پاى آن حرف بايستد. ايستادگى پاى اين حرف، هم او را به هدف ميرساند، هم براى ديگرانى كه دارند از اطراف تماشا ميكنند، ميشود يك الگو؛ كمااينكه شما ملت ايران الگو شديد. تحليلهاى دنيا هم نسبت به مسائل منطقه‌ى ما همين است؛ ميگويند ايران الگو شد، ملت ايران الگو شد. و ميترسند كه همان اتفاقى كه در اينجا افتاد، آنجا هم بيفتد؛ يعنى برافراشته شدن پرچم اسلام و ايجاد نظامى مبتنى بر اسلام. اين، خاصيت ايستادگى است. يك درگيرى و جنگى در طول تاريخ برقرار است؛ جنگ بين يك معدودى از طمع‌ورزان و قدرت‌طلبان و زراندوزان و مستكبرين عالم، و توده‌ى مردم و ملتها. در تمام تاريخ، اين جنگ وجود داشته است. آن مستكبرين سلاح داشتند، پول داشتند، صداى بلند داشتند؛ و چيزهائى را هم نداشتند: اصلاً رحم نداشتند، اصلاً انصاف نداشتند؛ حاضر بودند فجايع بزرگ و فجيع‌ترين جنايتها را انجام دهند، براى مقاصد خودشان. ملتها فقط جانشان، عزمشان و ايمانشان را داشتند. ملتها هر جا اين ابزارهاى بزرگ را به ميدان آوردند و ايستادگى كردند، طرف مقابل شكست خورده است. ولى خب، هميشه اينجور نبوده كه ملتها بتوانند استقامت كنند، ايستادگى كنند، جان و عزم و همت و ايمان را به طور كامل به ميدان بياورند؛ هر جا آوردند، پيش رفتند.دشمن به شدت از نهيب هاي آتشين و حيدري ، امام خامنه اي در هراس است ، زيرا مي داند كه ميليونها جان بركف ، منتظرند تا او اشاره اي كند تا مانند صاعقه بر سر دشمنان فرود آيند ؛ عطش حضور مقام معظم رهبري در دوران دفاع مقدس در جبهه هاي جنگ آنچنان زياد بود كه معظم له قسمت زيادي از وقت خود را در جبهه هاي جنوب و گاها خط مقدم مي گذراندند تا جايي كه حضرت امام(ره) مجبور شدند بر ايشان تكليف كنند كه به جبهه نروند و اينكار را براي ايشان حرام اعلام كردند.

بيانات در دیدار هزاران نفر از مردم استان فارس1390/02/03

کلیپی دیدنی از از استکبار ستیزی و موضع قاطع امام خامنه ای در مورد جریان ها و  دسیسه های استکبار (دانلود 20 مگابایت )

استکبارستيزي از دیدگاه دکتر احمدی نژاد:

استکبار ستیزی و عدالت خواهی از جمله اصول سیاست خاورمیانه ای دکتر احمدی نژاد می باشد که تاثیر شگرفی در خیزش های اخیر ملت های عربی علیه حکام وابسته به غرب آن کشورها داشته است. تبلور این اصل در سیاست های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دکتر احمدی نژاد مشاهده می‌شود.

احمدي نژاد از همان زمان شروع به كار خويش همچون رهبری بزگوار در این مسیر پرصلابت گام نهاد و در سال 84 به چهره اي منطقه اي و جهاني تبديل شد ، موج انتخاب احمدي نژاد خيلي سريع منطقه و جهان را در برگرفت و واكنشهاي متفاوتي را برانگيخت. كتابهاي مختلفي كه بازتاب اين موج بود در اين كشورها منتشر شد و مسلمانان منطقه سالهاست كه او را از نزديك مي شناسند. اما مواضع قاطع و شجاعانه و ابتكار عمل احمدي نژاد در برخورد با سران كشورهاي مستكبر و دعوت آنها به مناظره و سخنراني هاي اثرگذارش در سازمانهاي بين المللي در دفاع از آرمان بزرگ جهان اسلام يعني قدس شريف و حمله به استكبار و اسرائيل ، و همچنين زندگي ساده و زاهدانه اين رهبر بزرگ و تخلق به اخلاق اسلامي در جهان اسلام براي او محبوبيتي زائدالوصف را رقم زده است؛ مضاف بر اينكه اين قهرمان مبارزه با استكبار و صهيونيست ، پرونده اي درخشان در زمينه مبارزه با زورگويان جهاني در طي سالهاي گذشته از خود در اذهان مسلمانان برجاي نهاده است محبوبيت احمدي نژاد در جهان اسلام قابل وصف نيست.

استکبار ستیزی و عدالت خواهی از جمله اصول سیاست خاورمیانه ای دکتر احمدی نژاد می باشد که تاثیر شگرفی در خیزش های اخیر ملت های عربی علیه حکام وابسته به غرب آن کشورها داشته است. تبلور این اصل در سیاست های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دکتر احمدی نژاد مشاهده می‌شود. مخالفت با حضور نظامی آمریکا در منطقه ، به چالش کشیدن سیاستهای خاورمیانه ای آن و ایستادگی در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های غرب در قبال حقوق هسته ای ملت ایران موجب ایجاد محبوبیت دکتر احمدی نژاد میان ملت های منطقه عربی شد وبر همین اساس طی نظرسنجی که توسط پایگاه اینترنتی الجزیره انجام شد، دکتر احمدی نژاد پس از سید حسن نصرالله بعنوان محبوب ترین چهره جهان عرب شناخته شد. اثرات الهام بخش استکبارستیزی احمدی نژاد اینگونه در ملت های عربی متبلور شد که چرا حاکمان آن کشورها سر تعظیم در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و غرب فرود می آورند.
نمادی دیگر از استکبار ستیزی دکتر احمدی نژاد در مبارزه همه جانبه با رژیم غاصب صهیونیستی و به چالش کشیدن هویت این رژیم با طرح مسائلی چون هولوکاست نمایان شد. احیای مجدد شعار امام خمینی(ره) مبنی بر آنکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و پایمردی دکتر احمدی نژاد در مبارزه با اسرائیل و تاکید وی مبنی بر اینکه با برنامه ریزی این هدف را دنبال میکنم از جمله عومل الهام بخش سیاست های دکتر احمدی نژاد بر گروه های اجتماعی خاورمیانه به حساب می آید. پیگیری این اصل توسط دکتر احمدی نژاد این سوال را در ذهن ملت های منطقه ایجاد کرد که چرا حاکمان آنها در مقابل آرمان رهایی قدس احساس وظیفه نمی کنند و حتی بعضا سیاست هایی همسو با اهداف رژیم غاصب صهیونیستی اتخاذ می کنند؟

احمدی‌نژاد: مبارزه با استکبار باید ملاک رفتار ملت‌های منطقه باشد / مقابله با استكبار و ضديت با رژيم صهيونيستي بايد معيار حركت ملت هاي منطقه باشد
شهامت دکتر احمدي نژاد در مقابله با استکبار غیر قابل انکار و ستودني است تا آنجا که مدال استکبار ستیزی در ضاحیه لبنان به احمدی نژاد اهدا میشود

ایجاد تحول زیر بنایی در برخورد با مستکبران درعرصه بین المللی/ طرح مسئله هولوکاست و به چالش کشیدن اسرائیل /افشاگری درباره حادثه یازده سپتامبر/  ایستادگی عزتمندانه در برابر فشارهای گوناگون غرب در ماجرای هسته ای وقتی همه احزاب داخلی و رسانه ها به شدت از عواقب ایستادگی هسته ای میترسیدند و هشدار می دادند اما دکتر محکم و مثل فولاد آبدیده ایستادگی کرد / ماجرای دانشگاه کلمبیا و اهانت ها رئیس آن و حیرت انگیز بودن استحکام درونی دکتر که حیرت جهانیان را برانگیخت .

عصبانیت شدید صهیونیست ها بعد از ماجرای دانشگاه کلمبیا و اعتراف به این نکته که ما قدرت احمدی نژاد را دست کم گرفته بودیم و نامه هایی که بعد از ماجرای دانشگاه کلمبیا که صهیونیست های ترتیب دهنده این برنامه را برای شکستن پرستیژ آمریکا سرزنش کرده بودند و نامه های تایید و احترام برای دکتر و ملت ایران بعد از آن ماجرا ، تنها یک نمونه از نتایج درخشان برخورد عزتمندانه دکتر با کافران است .
سخنان قاطع و مستحکم در اوج فشارهای داخلی و خارجی در رسانه های خارجی /تلاش برای تشکیل جبهه متمرکزی از کشورهای محروم دربرابر آمریکا و مستکبران / سخنرانی در ژنو و ایجاد موج بزرگ ضد اسرائیلی درجهان و...... دکتر احمدی نژاد را به یکی از بزرگترین نمادهای قدرت نمایی ملت ایران در برابر غرب تبدیل کرده است .

بیانات رهبر عزیز درباره روحیه استکبار ستیزی در مورد دولت و شخص دکتر احمدی نژاد:

در زمينه‏ ى سياست خارجى هم - همان‏طور كه آقاى رئيس‏ جمهور توضيح دادند - موضع جمهورى اسلامى از اول موضع تهاجمى بود. تبديل موضع تهاجمى به موضع تدافعى، يك خطاست. و اين خطا بعضاً اتفاق افتاده است! چرا موضع تهاجمى؟ يعنى ما با دنيا جنگ داريم؟ نه، معنايش اين نيست؛ ما طلب کاريم. ما در قضيه‏ ى سياستهاى استعمارى دنياى استعمارگر، طلب کاريم؛ در قضيه ‏ى تعامل با مسئله‏ ى زن در دنيا ما طلب کاريم؛ در مسئله‏ ى ايجاد جنگهاى داخلى و تسليحات گوناگون ما از دنيا طلب کاريم؛ در مسئله‏ ى اشاعه‏ ى سلاحهاى اتمى و سلاحهاى شيميائى و ميكربى ما از دنيا طلب کاريم؛ اينها مطالبات يك ملت زنده و بامبناست از دنياى مسلطى كه اين كارهاى خلاف را دارد انجام ميدهد.
شجاعت در قبال مسائل جهانى، مثل مسائل داخلى يك اصل است. بحمداللَّه آدم مى‏بيند كه اين معنا وجود دارد.
9/4/1386 بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در ديدار رئيس‏ جمهور، مسئولان و كارگزاران نظام‏

استكبارستيزى - كه معناى ويژه ‏ى انقلابى خودش را دارد - در اين دولت تشخص و تميّز پيدا كرد. معناى استكبارستيزى دشمنى كردن با دولتهاى دنيا نيست، معنايش دشمنى كردن با استكبار است. استكبار - از هر دولتى و از هر نظامى سر بزند - آفتِ براى بشريت است. البته امروز امريكا و صهيونيزم مظهر استكبارند؛ ليكن هر جا، هر كس، هر دولتى و هر مجموعه‏ اى كه نسبت به ديگران استكبار بورزند، آفتى در جامعه‏ ى بشرى و در نظام زندگى انسان به وجود مى‏ آورند. ستيزه‏ ى با اين حالت هم يك حالت مطلوب اسلامى است. اين هم يكى از خصوصيات اين مجموعه است كه خوشبختانه برجسته است.
2/6/1387 ديدار رئيس‏ جمهوری و اعضاى هيئت دولت

حضرت آيت الله خامنه اي، احساس افتخار و سربلندي از پايبندي به شعارهاي انقلاب را رمز توفيقات دولت خواندند و به رئيس جمهور و هيأت دولت خاطرنشان کردند: مردم نيز به خاطر شعارهايي مانند عدالت طلبي، پايبندي به دين و استکبار ستيزي به شما اقبال کرده اند و تلاش کنيد که اين جهت گيريها را با شدت و جديت حفظ کنيد

بخش ديگر قضيه اين بود كه قدرتهاى گوناگون، پُررو، متجاوز، زورگو و دنباله‏ها و اقمار بی ارزش آنها، ميخواستند حرف خودشان را در اين زمينه بر ملت ايران تحميل كنند. خب، ملت ايران، دولتِ شما و شخص رئيس‏ جمهور، در مقابل اين زورگويى و اين تحميل و اين افزون‏ طلبى ايستاديد؛ خداى متعال هم كمك كرد؛ پيش رفتيد. اينها آن بخشها و اجزاء گفتمان عمومى اين دولت است كه براى من اهميت دارد.

فروپاشي نظام سلطه


فروپاشی نظام سلطه از دیدگاه امام خامنه ای:

از دیدگاه رهبر معظم انقلاب امروزه  نظام طاغوتى، نظام سرمايه‌دارىِ متجاوز و ظالم در دنيا - كه مظهرش رژيم ايالات متحده‌ى آمريكاست - امروز از ده سال پيش و از بيست سال پيش، بسيار ضعيف‌تر است. فساد نظام سرمایه داری بر مردم محسوس و عينى شده است و حاکمان نمیتوانند ريشه‌هاى اين حركت را از بين ببرند؛ بالاخره يك روزى اين حركت آنچنان خواهد باليد كه نظام سرمايه‌دارى آمريكا و غرب را بكلى به زمين خواهد زد و در بیاناتشان به این نکته اشاره میکنند که امروز نظام سرمايه‌دارى در يك بن‌بست كامل است. ممكن است نتایج اين بن‌بست سالها بعد به نتائج نهائى برسد، اما بحران غرب به طور كامل شروع شده ولی در مقابل آن ما داريم جلو ميرويم، داريم پيشرفت ميكنيم. دشمنان ما منحنى‏ شان به طرف ضعف است، منحنى ما به طرف قوّت است.

هزاران نفر جمعيت جمع میشوند، میگويند ما سرمايه‌دارى را نميخواهيم. اينها نه مهاجرند، نه همه سياه‌ پوستند، نه از طبقات پائين جامعه‌اند؛ در ميانشان استاد دانشگاه هست، سياستمدار هست، گروه‌هاى دانشجوئى به اينها پيوسته‌اند؛ ميگويند ما نظام كاپيتاليستى را نميخواهيم، ما هم كه از اول گفتيم «نه شرقى، نه غربى»، يعنى نه نظام كاپيتاليستى، نه نظام سوسياليستى؛ آن سوسياليستى‌اش بود كه به جهنم رفت، اين هم دارد يواش يواش سرازير ميشود

مشروعيت و اينك موجوديت قطب سرمايه‌دارى و الگوى ليبرال دموكراسى غرب، حتّى در خود اروپا و آمريكا نيز با خطر اضمحلال روبه‌رو شده و در شرائطى شبيه شرائط بلوك شرق كمونيستى در دهه 80 ميلادى قرار گرفته‌اند. فروپاشى اخلاقى و اجتماعى، بحرانهاى بى‌سابقه‌ى اقتصادى، شكستهاى بزرگ نظامى در عراق و افغانستان و لبنان و غزه، سقوط يا تزلزل اكثر ديكتاتورهاى وابسته و دست‌نشانده‌ى آنان در كشورهاى مسلمان و عربى و بويژه از دست دادن مصر، به خطر افتادن رژيم صهيونيستى از شمال و غرب و از درون به نحوى بى‌سابقه، افشاء شدن ماهيت وابسته‌ى سازمانهاى بين‌المللى و برخوردهاى گزينشى و سياسى با مسئله‌ى دموكراسى و حقوق بشر، تناقض‌گوئى و پريشان‌گوئى در موضعگيرى دوگانه در برابر مسائل ليبى، مصر، بحرين، يمن و ...

اسلام در حركت عظيم خود به يك نقطه‌ى حساس رسيده است. نسلهاى آينده خيلى چيزهاى بزرگ و مهمى را مشاهده خواهند كرد، دنيا از اين رو به آن رو خواهد شد. اين سياستهاى مسلطِ مادىِ مستكبرانه كه ملتها را به بند كشيدند، اينها بتدريج مضمحل خواهد شد، آب خواهد شد، نابود خواهد شد؛ اين آينده‌ى دنياست.

بيانات در ديدار مردم آذربايجان1390/11/26

امروز در خود آمريكا، در خود كشورهاى غربى، در خود نظام سرمايه‌دارى و به اصطلاح ليبرال‌دموكراسى - كه هم «ليبرال»اش دروغ است، هم «دموكراسى»اش دروغ است - اينها شكست‌خورده‌اند. امروز مردم آمريكا در سرتاسر ايالات آمريكا، و مردم در هشتاد كشور جهان عليه اين نظام ايستادگى كردند. ممكن است مردم را سركوب كنند، اما اين آتش خاموش نخواهد شد. نميتوانند دفاع كنند؛ دستشان خالى است. دنيا جريان ديگرى پيدا كرده است و بدانيد به حول و قوه‌ى الهى، مبارزه‌ى حق - كه با سردمدارى ملت ايران و با پرچم اسلام آغاز شده است - با باطل، با طاغوتها، با فرعونها و با فرعون استكبار، تا سرنگونى استكبار ادامه پيدا خواهد كرد.

بيانات در ديدار دانش‌آموزان و دانشجویان1390/08/11

امروز بسيارى از مشكلاتى كه در كشورهاى اروپائى، مثل انگليس، مثل فرانسه، مثل آلمان، مثل ايتاليا وجود دارد، ناشى از اين است كه سياستهاى شبكه‌ى خبيث صهيونيستى بر دولتهاى اين كشورها حاكم است. اينها از سرمايه‌داران و كمپانى‌داران صهيونيست كه در دنيا زيادند، چشم ميزنند و حساب ميبرند. در آمريكا هم همين جور است. تملق‌گوئى به صهيونيستها، يك شيوه‌ى معمول در بين قدرتمندان آمريكاست. در اروپا هم كم و بيش همين جور است. وقتى ملتها - چه ملت آمريكا، چه ملتهاى اروپا - بدانند كه خيلى از اين بدبختى‌ها ناشى از سلطه‌ى شيطانى و اهريمنى اين شبكه است، يقيناً انگيزه‌شان بيشتر خواهد شد، حركتشان شديدتر خواهد شد. ممكن است امروز آمريكا با پليس، بلكه با ارتش، مردم را سركوب كند - كه سابقه هم دارد؛ چند سال قبل از اين در شيكاگو يك حركتى به وجود آمد، ارتش را وارد كردند؛ گمانم زمان كلينتون بود، حاكميت آن مجموعه‌ى قبل از بوش - هيچ ابائى ندارند؛ ارتش را وارد ميكنند، مردم را سركوب ميكنند، ميزنند، ميكُشند، زندانهاى سخت ميكنند؛ اين حركت سركوب ميشود، اما از بين نميرود؛ آتش زير خاكسترى خواهد ماند و يك روزى آنچنان شعله خواهد كشيد كه همه‌ى اين بناى پوشالى استكبارى و سرمايه‌دارى را خواهد سوزاند و خاكستر خواهد كرد.

بیانات در دیدار دانشجویان كرمانشاه1390/07/24

رهبر بزرگوار ایران اسلامی در ديدار دانش‌آموزان و دانشجویان در آبان ماه سال 1390 به صراحت بیان میکنند که امروز در خود آمريكا، در خود كشورهاى غربى، در خود نظام سرمايه‌دارى و به اصطلاح ليبرال‌دموكراسى - كه هم «ليبرال»اش دروغ است، هم «دموكراسى»اش دروغ است - اينها شكست‌خورده‌اند. امروز مردم آمريكا در سرتاسر ايالات آمريكا، و مردم در هشتاد كشور جهان عليه اين نظام ايستادگى كردند. ممكن است مردم را سركوب كنند، اما اين آتش خاموش نخواهد شد. نميتوانند دفاع كنند؛ دستشان خالى است. دنيا جريان ديگرى پيدا كرده است و بدانيد به حول و قوه‌ى الهى، مبارزه‌ى حق - كه با سردمدارى ملت ايران و با پرچم اسلام آغاز شده است - با باطل، با طاغوتها، با فرعونها و با فرعون استكبار، تا سرنگونى استكبار ادامه پيدا خواهد كرد.

فروپاشی نظام سلطه از دیدگاه دکتر احمدی نژاد:

احمدی نژاد همواره نظام سلطه و سرمایه داری و بر پایه مکاتب مادی و ئیسم ها را که نظمي برآمده از انديشۀ مادي و كاملاً طاغوتي و شيطاني دارند، در حال اضمحلال و نابودی ترسیم میکند و بر این عقیده است که نظم موجود در جهان به سرعت در حال فروپاشي است.  

احمدی نژاد : امروز امپرياليسم به دنبال نجات رژيم صهيونيستي و اقتصاد در حال فروپاشي خود است و در تمامي تكاپو و هياهوهايي كه به راه انداخته، اين اهداف را پيگيري مي كند. شرايط جهان به سرعت به سمتي حركت مي‌كند كه همۀ ملت‌ها از مكاتب ساختۀ دست بشر مأيوس مي‌شود. ماركسيسم رفت، ليبراليسم هم در آستانه فروپاشي است ... نظام سرمايه‌داري هر هنري داشته بر بقاي خود عرضه كرده است
احمدی نژاد در پاسخ به سؤالي درباره سرنوشت نظام سرمايه‌داري میگوید؛ ماركسيسم به تاريخ پيوست و نتوانست سعادت بشري را تامين كند؛ نظام سرمايه‌داري هم در عمل با شكست مواجه شده است، البته نه اينكه تحركاتي كه امروز از آمريكا آغاز شده منجر به فروپاشي كامل نظام سرمايه‌داري خواهد شد؛ سلطه‌گران شايد به طور موقت بتوانند اعتراضات مردمي را كنترل كنند، اما اين تحركات نشانه‌هايي از ترك خوردن نظام سرمايه‌داري است و اين نظام ناعادلانه در آينده نه چندان دور فرو خواهد ريخت و ديگر جنگ‌افروزي و متهم كردن ملت‌ها هم نمي‌تواند آنها را نجات دهد.
نظام سرمايه‌داري در پايان راه است و هر هنري داشته، براي بقاي خود عرضه كرده است و ديگر اميدي هم به ارائه انديشه‌ي جديد و نوآوري نيست و جهان نيازمند نظام و انديشه‌ جديدي است كه در ذات خود عدالت و آزادي داشته باشد و حقوق همه ملت‌ها و انسان‌ها را محترم شمرده و پايه‌اش بر محبت و دوستي استوار باشد و تحقق اين موضوع مستلزم مشاركت است؛ همه ملت‌ها بايد با همفكري و همكاري در برقراري اين نظام مشاركت كنند.

گزارشگر:
از نظر شما، سرنوشت نظام سرمايه‌داري به كجا مي‌انجامد؟
رئيس‌جمهور:
ماركسيسم به تاريخ پيوست. ماركيست‌ها در عمل شكست خوردند، چون نتوانستند سعادت بشر را تأمين كنند. نظام سرمايه‌داري هم در عمل شكست خورده است. من نمي‌گويم اين تحركاتي كه الان در امريكا انجام مي‌شود، منجر به فروپاشي نظام سرمايه‌داري خواهد شد. به طور كوتاه مدت ممكن است بتوانند تحركات مردمي را مهار كنند، اما اينها نشانه‌هاي ترك‌هاي اساسي در ساختار نظام سرمايه‌داري است و ان‌شاءالله در آيندة نزديك فرو خواهد ريخت.

نظم امروز جهان که بر آمده از انديشه طاغوتي است، در حال فروپاشي مي‌باشد؛ به همين دليل بايد درباره نظم جايگزين جهان برنامه ارائه کرد. امروز بايد طرح حکومت جهاني به عنوان مهمترين مسئوليت و ماموريت ما به جهان ارائه شود.

 

فروپاشي قريب الوقوع هیمنه دشمنان با آزادی قدس؛

كمي تامل درباره شهر تاريخي و مهم بيت المقدس نشان مي دهد كه بنا بر گواهي اسناد و شواهد گوناگون و به اذعان خود جريان فراماسونري دجال ، دجال آخرالزمان قصد دارد كه امپراطوري شيطاني خويش را به پايتختي بيت المقدس يا همان اورشليم بنا نمايد و كاملاً واضح است كه دشمن اصلي دجال ، هدف خويش را از ابتدا فتح اين شهر استراتژيك بعنوان پايتخت دشمن قرار دهد ، چه اينكه اين شهر قبل از استقرار امپراطوري دجال ، هم اينك نيز بعنوان قلب اسرائيل خون آشام از اهميتي فوق العاده برخوردار بوده و دفاع از بيت المقدس در ميان مسلمانان اعم از شيعه و سني بعنوان يعني از نمادهاي وحدت و مقاومت از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. فراماسونري دجال بعنوان اصلي ترين دشمن امام زمان(عج) در عصر ظهور در نظر دارد براي برپايي حكومت جهاني شيطاني خود ، بيت المقدس را آماده سازد؛


هر محقق و كارشناسي با مروري اجمالي بر انقلاب اسلامي ايران در مي يابد كه مسئله آزادي قدس بعنوان يكي از اهداف برجسته و آرمانهاي بلند آن تعريف شده است ، ترسيم آرمان محو و نابودي اسرائيل با جمله معروف " اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود " و همچنين نامگذاري جمعه آخر ماه مبارك رمضان به نام " روز قدس " و دعوت از تمام مسلمانان براي قيام و حركت در اين روز بر ضد اسرائيل توسط امام خميني(ره) به خوبي نشان دهنده اهميت بيت المقدس براي انقلاب اسلامي و رهبران آن دارد ، خاطره حركت رزمندگان اسلام در اوائل دفاع مقدس به سمت جنگ با اسرائيل از مرزهاي سوريه و اعزام فرماندهان برجسته سپاه براي بررسي اين جنگ هنوز در اذهان باقيمانده است كه نشان از اهميت مسئله فلسطين و بيت المقدس براي انقلاب اسلامي دارد ، جمله بسيار معروف " راه قدس از كربلا مي گذرد " كه در همان ايام توسط امام خميني(ره) بيان شد نشان داد كه فتح قدس بعنوان يكي از اهداف اوليه و مهم اين انقلاب مقدس مطرح مي باشد؛

تاکید بر قدس در بیان امام خامنه ای:

حقيقت درخشان فتح قدس بعد از فتح كربلا و عراق كه اولين بار توسط حضرت امام به طور آشكار بيان شد ، بعد از امام راحل نيز خلف صالح او بعنوان ادامه دهنده اين راه دقيقا تفكرات ايشان را در اين زمينه ادامه داد و تاكيد بر مسئله فلسطين و فتح قدس و بشارت هاي متعدد مبني بر اينكه در عصر ما مسلمانان فتح قدس را به چشم خويش خواهند ديد توسط معظم له ، نشان مي دهد كه در نگاه ولي امر مسلمين حركت براي فتح بيت المقدس  جايگاه برجسته اي داشته و  این حساسیت امام خامنه اي(مدظله) كاملاً قابل درك و ملموس است.

تاکید بر اینکه رژیم اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار دارد و فلسطین آزاد خواهد شد، قطره ای ست از دریای سخنان ایشان که تاکید بر قریب الوقوع بودن این امر شریف دارد؛

تاکید بر قدس در بیان دکتر احمدی نژاد:

نگاهي گذرا به عملكرد دكتر احمدي نژاد از ابتداي آغاز به كارش و قبل از آن ، كاملاً مشخص مي كند كه موضوع فتح قدس و آزادي فلسطين از اهميت بسيار بالايي در نگاه احمدي نژاد برخوردار است ، احمدي نژاد با زيركي هرچه تمام تر چشم اسرائيل را با طرح مسئله هلوكاست نشانه رفت و از ابتدا تهاجم بسيار سنگيني را بر عليه غاصبان قدس شريف با افشاي دروغ هلوكاست در سطح جهاني همچنين

احياء جمله معروف امام راحل(ره) كه " اسرائيل بايد از صحنه روزگار محود شود" ، آغاز كرد ، اصلي ترين دليل محبوبيت شگفت انگيز احمدي نژاد در ميان مسلمانان جهان علي الخصوص مسلمانان خاورميانه ، هدف قرار دادن اسرائيل، غاصب قدس شريف و اتخاذ موضعي فعال ، تهاجمي و شجاعانه در برابر دشمن تاريخي مسلمانان است.
تريبونهاي بين المللي مانند سازمان ملل ، كنفرانس ژنو ، دوربان و دانشگاه كلمبيا هنوز تهاجمات تاريخي ، سنگين و بي سابقه احمدي نژاد بر عليه غاصبان قدس شريف و البته حاميان دجال آنها را به ياد دارد ، تهاجماتي كه موجي از محبوبيت و مقبوليت براي احمدي نژاد در ميان ملتهاي مسلمان ايجاد كرده و دشمنان را به موضع ضعف و هراس كشاند.
احمدي نژاد از هر فرصتي براي كوبيدن اسرائيل و افشاي چهره خبيث اشغالگران استفاده مي كند ، احمدي نژاد با طرح سئوالاتي اساسي در مورد هلوكاست و چرايي اشغال فلسطين ، صهيونيستها را در فشار شديد افكار عمومي جهاني قرار ميدهد.

سيد حسن نصرالله : جز احمدي نژاد چه كسي مي توانست ، آن چيزي را كه وي در اجلاس ژنو گفت ، بگويد؟

بشارتهاي مكرر احمدي نژاد بر نزديكي نابودي اسرائيل و فتح قدس شريف و هراس شبانه روزي سران اسرائيل از احمدي نژاد و جهاني شدن تفكرات و حملات بي سابقه اش، جمله طلائي " قرار بعدي را در قدس مي گذاريم " كه در همان ابتداي حركت تاريخي در سال 84 بيان شد ، نشان دادن هدف نهايي در آغاز راه بود ، آرماني مقدس و بزرگ كه زمینه سازان ظهور بزودي به آن خواهند رسيد.

قرار بعدي در قدس! [ + ]

احمدي نژاد با مواضع تهاجمي و بي نظير خويش با اسرائيل انجام داده و مي دهد و به اذعان خودشان آن را از داخل در آستانه فروپاشي قرار داده است. دكتر احمدي نژاد در جريان سفري كه در زمستان 88 به علت تهديدهاي مكرر اسرائيل به اشغال سوريه به آن كشور داشت ، علاوه بر انعقاد پيمان دفاعي مشترك ، و دادن بشارتهاي بسيار مبني بر نزديك بودن نابودي اسرائيل ، جمله اي تهديد آميز نيز خطاب به طراح نظريه " هلال شيعي" يعني عبدالله اردنی داشت. احمدي‌نژاد با اشاره به ادعاي تشکيل هلال مقاومت در منطقه گفت: بايد به آن‌ها گفت که اين هلال مقاومت به قرص کامل تبديل شده است و چشم آن‌ها را کور خواهد کرد

 

زمینه سازی برای ظهور و بشارت دادن:

نگاهي به تاريخ تحولات بزرگ بشر بر ما روشن مي كند كه تحولات و رخدادهاي بزرگ به يك باره روي نداده اند و بسته به  آن تحول و ميزان اهميت و بزرگ بودنش از مدتي قبل زمينه هاي رخ دادن آن فراهم شده است.

ظهور امام عصر(عج) بعنوان انسان كامل و خليفه خدا بر روي زمين نيز از اين قائده مستثني نيست و قطعاً داراي مقدماتي هست همچنانكه روايات شريف نيز بدين موضوع اذعان دارند و انقلاب موعود مردم اهل مشرق زمين را مقدمه براي اين امر مهم مي دانند.

البته مقدمه بودن انقلاب ما براي ظهور به صورت عام مي باشد بدين صورت كه قيام ابتدايي لزوما به نيت ظهور نبوده است و ظهور بايد در همين مقدمه عام در زمان نزديك به خود داراي مقدمه اي خاص و ويژه نيز باشد ، بدين صورت كه در مقدمه دوم كه همان مقدمه خاص و ويژه براي ظهور است توجه دلها و قلبها به ظهور بسيار بيشتر مي شود تا اينكه در آستانه ظهور با روي دادن نشانه هاي بزرگ اين مقدمه خاص الخاص شده و به نهايت درجه خود مي رسد و اين زماني است كه تمام مردم با ديدن نشانه هاي بزرگ از قريب الوقوع بودن ظهور خبردار مي شوند كه معمولا بر طبق روايات با مرگ عبدالله عربستان يا خروج سفياني اين دوره خاص الخاص شروع مي شود.

دوره عام از ابتداي آغاز انقلاب در سال 42 شروع شده است؛ اما دوره خاص كه بايد حداقل چند سال قبل از ظهور رخ دهد ، مردم باید برای ورود به مرحله خاص مقدمه سازي و سپس برای ورود به مرحله خاص الخاص آماده نمايد. و اين آمادگي لازم است و بدون آن ورود در مرحله بعدي امكان ندارد؛ پس بايد كسي باشد كه سالها قبل از ظهور بتواند مردم خود را اندك اندك براي تحول عظيم ظهور كه كل جامعه بشري را در برخواهد گرفت ، آماده نمايد. و طبق قراین کسی نیست جز امام خامنه ای؛

نيم نگاهي به سالهاي گذشته به خوبي نشان مي دهد كه اين صفت عقلاني يعني آماده كردن مردم براي ظهور به خوبي در عملكرد چند سال گذشته امام خامنه اي وجود دارد ، به طور خاص معظم له در سال 78 و در زماني كه بسياري از بزرگان از به دلائل خاص خود از ورود به مسئله بشارت ظهور ابا داشتند با بشارتي بزرگ موج اول بشارت ظهور را در حكومت ايرانيان زمينه ساز ظهور رقم زدند تا جائیکه بشارتهایی که امروزه از زبان معظم له شنیده میشود طلیعه ظهور را فریاد میزند؛

بشارت ظهور در بیان امام خامنه ای

امام خامنه اي طلايه دار موج بشارت ظهور هستند و این امر بر کسی پوشیده نیست؛

بيانات در جشن بزرگ منتظران ظهور همزمان با هفته بسيج و روز ولادت حضرت مهدى(عج) آذر 87: ما به زمان ظهور امام زمان ارواحنافداه، این محبوب حقیقى انسانها نزدیك شده‌ایم...

نيمه شعبان 87 : امروز حقيقتاً دنيا پر از ظلم و جور شده و تشنه نسيم عدالت مهدوي است

در عيد فطر 87: نسل كنوني فلسطين شكست قطعي اسرائيل را خواهد ديد

عيد فطر 87 : به آيه بشارت بخش  در عيد فطر دقت فرماييد

در آذر ماه 87 طي پيام ساليانه به مراسم حج : من با اطمينان كامل مي گويم ، تحقق كامل وعده الهي(ظهور) براي تمدن نوين اسلامي در راه است.

فرازهايي از پيام حج سال 80 امام خامنه اي و درخواست از خواص براي مهيا كردن چوانان براي ظهور: علماء و روشنفکران و سیاستمدارن دنیای اسلام درس وحدت و استقامت و معرفت را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش گرفتن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند.

و ...

امام خامنه ای و دکتر احمدی نژاد با اوج گیری بیداری اسلامی در منطقه، در جدیدترین بیانات خود به وضوح بشارات امید بخشی برای ملت های مسلمان ایراد میدارند و دنیا را در حال گذر از یک پیچ عظیم تاریخی ترسیم میکنند... یک سال اخیر اوج بشارتها در نزدیک بودن نابودی جریان باطل و امید و اطمینان به تحقق وعده الهی در برپایی حکومت الهی بوده است

امام خامنه ای : بيانات در ديدار جهادگران بسيج سازندگى‌ 31 شهریور 1389

عزيزان من! كشور شما و ملت شما در يك پيچ خطرناك تاريخى در حال حركت است. سى سال است ما داريم اين پيچ را طى ميكنيم. به نقاط خطرناك، خطرخيز رسيديم، از آن عبور كرديم؛ لكن تمام نشده. اين نقطه‌ى حساس تاريخى فقط مربوط به تاريخ ايران نيست، مربوط به تاريخ امت اسلامى است. امت اسلامى كه قرنهاست دچار ركود است، مورد تحقير است، دچار عقب‌ماندگى از كاروان تمدن است، دچار برخى يا بسيارى حكام و زمامداران فاسد و ديكتاتور است، امروز نوبت اين فرا رسيده است كه امت اسلامى خود را از زير بار اين همه مشكلات، اين همه آلودگى‌ها، اين همه گرفتارى‌ها خلاص كند. ملت ايران قدم بزرگ اول را برداشته است. دنيا، دنياى تعارض است، دنياى جنگ است، دنياى كشتى‌گيرى‌هاى مادى ميان قدرتهاست؛ قدرتهائى كه نميخواهند ملتهاى مستقل سر بلند كنند و احساس شخصيت و حضور بكنند، ساكت نميمانند، بيكار نميمانند؛ بخصوص كه ميدانند امت اسلامى از يك استعداد درونىِ برخاسته‌ى از احكام اسلامى برخوردار است؛ لذا صف‌كشى ميكنند

احمدي نژاد  ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ : دوران ما آخرين پيچ تاريخ است

اين اعتقاد شخصي من است كه همه انبياي الهي آرزو داشته‌اند زمان ما را درك كنند؛ چرا كه پيچ تند و آخرين پيچ تاريخ است و عبور از گردنه‌اي است كه نتيجه زحمات تمام انبيا است. قرار است در اين دوره از پيچ ظلم و تحقير، به دوره درخشاني تاريخي برسيم.

امام خامنه ای: بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بيدارى اسلامى» 1390/11/10

شما مى‌بينيد در تونس، در مصر، در ليبى، در يمن، در بحرين چه اتفاق افتاد؛ در بقيه‌ى كشورهاى اسلامى چه حركتى به وجود آمده. اينها همه بشارت است.

آنچه كه من به شما جوانان عزيز و فرزندان خودم عرض ميكنم، اين است كه بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است.

بشارت ظهور در بیان دکتر احمدی نژاد:

انقلاب ما ، انقلاب مقدمه ساز ظهور است؛ بنابراین احمدي نژاد به تأسی از امام خامنه ای، توانست با اطمينان و يقين خود و همچنين دادن بشارتهاي نزديكي ظهور ، موج عظيمي از توجه به مهدويت را در داخل و خارج كشور ايجاد كند. يكي از محورهاي بسيار برجسته در مواضع و بيانات دكتر احمدي نژاد توجه عميق و جدي به بحث مهدويت و نزديكي ظهور است ، ايشان از همان ابتدا بر اين نقطه آرماني و درخشان تاكيد كرده و بعد از روي كارآمدن نيز با قدرت هرچه تمام تر اين محور درخشان را ادامه دادند؛ در نگاه احمدي نژاد ما و انقلاب ما هيچ فلسفه و رسالتي جز مقدمه سازي براي ظهور منجي عالم بشريت نداريم و بايد براي نيل به اين هدف به سرعت ايران به توسعه و پيشرفت برسد و بعنوان الگوي مستضعفان جهان ، مقدمه حركت آخر گردد.

نيم نگاهي به كارنامه احمدي نژاد نشان می دهد، موج بسيار قدرتمند توجه به مهدويت و مخصوصا بشارت ظهور كه توسط احمدي نژاد از سال 84 در كشور به راه افتاد آن چنان چشمگير و درخشان است كه جهان را تكان داده و دوست و دشمن بدان اذعان دارند ؛ افزايش چشمگير توجه به ظهور و امام زمان(عج) با روی کار آمدن احمدي نژاد انکار پذیر نیست؛

در حالي كه بسياري از مسئولان نظام نسبت به مسئله مهدويت بي تفاوت هستند ، برخواستن اين موج عظيم توجه به امام عصر(عج) و ظهور بسيار قابل توجه است؛ طنين انداز كردن نام امام زمان(عج) در سازمان ملل و آشنا كردن جهانيان با اين حقيقت مقدس و الهي ، دعوت جهان به راه انبياء و پيامبران و دعوت سران كفر به موج برخواسته عدالت خواهي جهاني ، چيزي نيست كه بتوان از كنار آن به راحتي عبور كرد.

نام مقدس امام زمان(عج) براي اولين بار توسط احمدي نژاد ، بارها و بارها در سازمان ملل طنين انداز شد تا اكثر ملتهاي جهان براي اولين بار با اين نام مبارك آشنا شوند!

گزيده اي از سخنان احمدي نژاد در معرفي امام زمان(عج) به جهانيان و بشارت نزديكي ظهور و عدالت جهاني در سازمان ملل :

جهان در حال تغيير و تحول است . سرنوشت وعده داده شده الهي براي بشر، برپايي حيات طيبه انساني است . دوراني خواهد آمد که عدالت همه گير و جهان شمول مي شود و تک تک انسانها محترم و عزيز شمرده مي شوند . آنگاه است که راه کمال معنوي انسان گشوده و سير او به سوي خدايي شدن و تجلي اسماء الهي محقق مي شود . انسان بايد به نقطه اي برسد که نماد "علم و حکمت"، "رحمت و رأفت"، "قسط و عدالت"، "قدرت و خلاقيت" و "بخشش و لطف" خداوند باشد . اينها همه در سايه حاکميت انسان کامل، آخرين ذخيره خداوند، فرزندي از نسل پيامبر گرامي اسلام يعني حضرت مهدي (عليه السلام) محقق خواهد شد که خواهد آمد و حضرت مسيح ابن مريم (عليهما السلام ) و انسانهاي صالح ديگر نيز او را در اين ماموريت بزرگ جهاني همراهي خواهند فرمود و اين همان انديشه انتظار است . انتظار حاکميت خوبي ها و حکومت صالح که انديشه جهاني و فطري و مايه اميد ملتها به اصلاح جهان است . آنها خواهند آمد و با کمک انسانهاي مومن و صالح، همه آرزوهاي تاريخي بشر براي آزادي، کمال، رشد، امنيت و آرامش، صلح و زيبايي را به همراه خواهند آورد . خواهند آمد تا بساط جنگ و تجاوز را برچينند و همه علم و معنويت و دوستي را به جهان هديه کنند . آري آري، آينده روشن بشريت در راه است . دوستان، بياييد در انتظار آن دوران زيبا و در تعهدي جمعي، سهمي مناسب در فراهم کردسلان بستر ها و مقدمات براي ساختن اين آينده برعهده بگيريم . زنده باد عشق و معنويت ، زنده باد صلح و امنيت ، زنده باد عدالت و آزادي

رابطه احمدي نژاد و بحث مهدويت آنچنان پررنگ و قابل توجه است كه دشمنانش براي تخريب وي به ناچار متوسل به برخي تهمتهاي خنده دار مانند انجمن حجتيه اي بودن وي شده و برخي از دوستان غافل نيز از وي خواستند تا در حوزه اي كه تخصص ندارد وارد نشود! غافل از اينكه ذكر مسائل عمومي مهدويت تخصص ويژه اي لازم ندارد!

شايد نتوان هيچ سخنراني از دكتر احمدي نژاد پيدا كرد كه در خلال آن موضوع مهدويت و نزديكي ظهور را به نوعي مطرح نكرده باشد همچنانكه بدون استثناء سخنانش را با دعاي براي سلامتي و ظهور امام عصر(عج) و درخواست سربازي و شهادت در ركاب آن حضرت شروع مي كند.

قابل توجه است كه يكي از محورهاي اصلي بيانات و ديدگاه دكتر احمدي نژاد در باب مهدويت اين است كه ما بايد به سرعت ايران را بسازيم تا مقدمه ظهور انسان كامل را فراهم نمائيم و البته وي با داشتن چنين ديدگاه و پشتوانه فكري است كه شبانه روز براي ساختن ايران عزيز ، تلاش مي كند.
دکتر احمدی نژاد مستقيم و غير مستقيم از  قریب الوقوع بودن ظهور خبر مي دهد، در سفر گيلان صراحت بشارت را به اعلي درجه رساند و گفت : از يك طرف نور مي آيد و از طرف ديگر ظلمت مي گريزد و بزودي امام مهدي(عج) خواهد آمد.

بشارتهاي بي شمار احمدي نژاد مبني بر نزديكي ظهور كه بدون استثناء در هر سخنراني مستقيم و غير مستقيم به چشم مي خورد ، آن قدر معروف و همگاني است كه نيازي به ذكر آنها نيست.به ذكر بشارتهاي دكتر احمدي نژاد در خلال سفر بسيار مهم ايشان به سوريه  بعد از تهديدات اسرائيل مبني بر اشغال سوريه بسنده مي كنيم. قابل ذكر است اين بشارتها و فرازهاي روح بخش تنها در خلال يك سفر ايراد شده است:

" مناسبت‌هاي چند دهه گذشته به پايان راه و بن‌بست رسيد و امروز جهان نيازمند مناسبات جديدي است. مناسباتي كه بر پايه عدالت، احترام به انسان‌ها و حقوق برابر بين ملت‌ها باشد. هم صهيونيست‌ها و هم حاميان آن‌ها به بن بست رسيده‌اند. به لطف خدا گذر زمان به نفع ملت‌هاي منطقه و عليه مستكبران و اشغالگران است. رژيم صهيونيستي رو به نابودي است و فلسفه وجودي اين رژيم به پايان رسيده است و زمان عليه جنايتكاران صهيونيستي است و آن‌ها در بن‌بست كاملند. اين اقداماتي كه انجام مي‌دهند، فشارهايي كه به مردم فلسطين مي‌آورند و تهديد‌هايي كه مي‌كنند از روي ضعف است و خود را در بن‌بست مي‌بينند. تصور مي‌كنند اگر به صورت ملت‌هاي منطقه چنگ بيندازند، راهي براي نجات خودشان پيدا خواهند كرد. خبرها مي‌گويد كه در ذهن‌شان تكرار اشتباه‌هاي گذشته است. اما ما مي‌دانيم، بنده و برادرم جناب بشار اسد مي‌دانيم، ملت‌هاي ايران و سوريه مي‌دانند، ملت‌هاي منطقه مي‌دانند كه اگر رژيم صهيونيستي بخواهد اشتباهات گذشته را دوباره تكرار كند، اين به منزله مرگ قطعي آن رژيم خواهد بود. اين بار همه ملت‌هاي منطقه و پيشاپيش آن‌ها سوريه، ايران،‌ لبنان، عراق و همه ملت‌ها در برابر آن‌ها خواهند ايستاد و ريشه‌شان را خواهند كند؛ آن‌ها آرزوي خاورميانه بزرگ تحت سلطه صهيونيست‌ها و مستكبران را داشتند. امروز اين آرزو به گور پيوسته است اما من مي‌خواهم به آن‌ها بگويم خاورميانه جديد در راه است. خاورميانه‌اي بدون صهيونيست‌ها و بدون مستكبران. اين وعده الهي است و ان شاءالله محقق خواهد شد. اين آرزوي ملت‌هاي منطقه است و به لطف خدا محقق خواهد شد.  همه پيامبران آمده‌اند انسان و بشر را تربيت كنند وگام به گام به سوي نقطه موعود پيش ببرند. همه آمده‌اند تا يكتاپرستي و عدالت را در جهان جاري كنند و در سايه يكتاپرستي و عدالت سعادت حقيقي را براي بشر به ارمغان آورند. زندگي حقيقي بشر پس از حاكميت يگانه‌پرستي و حيات آغاز مي‌شود و عدالت نقطه پايان ماموريت انبيا نيست و زندگي موعود بشر پس از حاكميت جهاني عدالت آغاز مي‌شود.

تا زماني كه عدالت حاكم نشود و زندگي سعادت‌مند بشر گسترش نيابد عدالت انبيا تكميل نشده است، تصريح كرد: آن زندگي سعادتمند آخر چيزي است كه همه پيامبران الهي به آن بشارت داده‌اند و اين هدفي است كه اگر محقق نشود تمام هدف پيامبران الهي بر باد است. صهيونيست‌ها فلسفه وجودي خود را از دست داده‌اند و مانند برفي كه در ظهر تابستان در برابر خورشيد قرار گرفته باشد در حال ذوب شدن هستند. اگر كسي به آن‌ها دست نزند آن‌ها خودشان نابود مي‌شوند. استكبار جهاني هم در بن‌بست كامل است. خيال كرده‌اند كه اگر تشنج‌آفريني كنند شايد راهي براي نجات‌شان پيدا شود ولي اشتباه مي‌كنند. امروز آ‌ن آمادگي در ما و ملت‌هاي منطقه وجود دارد و اگر رژيم صهيونيستي بخواهد اشتباه‌هاي گذشته را تكرار كند به‌طور كامل ريشه‌كن خواهد شد. آن‌ها اگر بخواهند اشتباه‌هاي خود را تكرار كنند، ريشه‌هاي‌شان كنده خواهد شد. من به شما بشارت مي‌دهم روز تحقق آرمان انبياي الهي نزديك است. روزي كه امام عصر (عج) به همراهي حضرت مسيح بيايند و يگانه‌پرستي و عدالت را بر همه جهان محقق كنند نزديك است. بدانيد حركت آخر، آغاز شده است و ان‌شاءالله با نابودي صهيونيست‌ها رسالت انبيا محقق خواهد شد. تلاش براي زمينه‌سازي آ‌مدن حضرت مسيح و تلاش براي آمدن حضرت مهدي (عج ) محور وحدت همه پيروان اديان الهي است. دعوت به يگانه‌پرستي، موعود و تلاش براي ظهور موعود محور وحدت همه يگانه‌پرستان است.

عزيزان من محكم و اميدوار باشيد كه تحقق وعده الهي نزديك است. مطمئن باشيد ما در كنار شما هستيم. من در كنار برادر عزيزم جناب آقاي بشار اسد و در كنار مردم سوريه، فلسطين و لبنان با همراهي ملت ‌ايران خواهيم ايستاد. دست‌هاي خود را هم بدهيد. آن‌ها هرچقدر دست و پا بزنند خودشان را به نقطه پايان و نقطه مرگ نزديك مي‌كنند و ذلت و سقوط در انتظار دشمنان است.

احمدي‌نژاد با اشاره به ادعاي تشکيل هلال مقاومت در منطقه گفت: بايد به آن‌ها گفت که اين هلال مقاومت به قرص کامل تبديل شده است و چشم آن‌ها را کور خواهد کرد. ملت ايران در کنار مقاومت منطقه قرار دارد و اگر صهيونيست‌ها خواستند خطاي خود را مجدداً تکرار کنند بايد به کلي ريشه‌کن شوند. وعده الهي نابودي اين رژيم جنايتکار است و پيروزي بزرگ نزديک است. همه گروه‌هاي فلسطين يک‌صدا در برابر ددمنشي و جنايات صهيونيستي‌ها ايستادگي خواهند کرد و اميدواريم در آينده نزديک ضربه نهايي بر پيکر صهيونيست‌ها وارد شود " منبع : [ + ]

اين رويكرد شگفت انگيز رهبر معظم انقلاب و دکتر احمدي نژاد کام بسياري از منتظران ، شیفتگان و مبشران ظهور را شیرین کرده و امید را در دلها گسترده است؛ در بعد خارجي نیز اثرگذاري اين روحيه و بشارتها كمتر از داخل كشور نيست؛

تنها به ذکر چند نمونه بسنده میکنیم:

مصاحبه رییس جمهور با شبکه ان بی سی آلمان : آيا شما با امام زمان ارتباط داريد؟

ان.بي.سي : در صحبت هاي خود دعا كرديد كه خداوند ظهور حضرت امام زمان (عج) را تعجيل بكند. ارتباط شما همان طور كه قبلا گفتيد با امام زمان (عج) چيست؟ چه ارتباطي داريد؟

- رئيس‌جمهور: بله من براي ظهور امام زمان (عج) دعا كردم براي اينكه امام زمان (عج) سمبل برپايي عدالت و محبت است. او كه بيايد تمام مشكلات حل خواهد شد. دعا براي امام زمان (عج) در واقع آرزوي برپايي صلح و برادري در تمام جهان است و يك تعهد و تلاش براي تحقق صلح و برادري. همه مي توانند با امام زمان ارتباط داشته باشند همان طور كه مسيحيان با حضرت مسيح ارتباط دارند با حضرت مسيح صحبت مي كنند و مطمئن هستند كه او مي شنود و پاسخ مي دهد بنابراين اين منحصر به من نيست و هر كسي مي تواند گفتگو كند.[ + ]

[ + ] President Ahmadinejad of Iran Predictions of the Soon Return of the Mahdi

رییس جمهور ایران معتقد است که مهدی عج به زودی باز می گردد.او که فعالانه ملت خود را برای ظهور آماده می کند در صدد ایجاد نیرویی قدرتمند و تجهیز سلاح های خود است تا با نیروی کامل با دشمن آخر یعنی اسراییل وارد جنگ شود

Ahmadinejad : Islam must prepare to rule the world [ + ]

رییس جمهور احمدی نژاد بازگشت مسیح ومهدی عج را نزدیک می داند و از لزوم آمادگی برای این رویداد خبر می دهد

دیدگاه دکتراحمدی نژاد درباره ولایت فقیه و ارتباط آن با حضرت ولی عصر عج [ + ] :

توصیه های رهبری چراغ راه ماست

11 شهریور 87 در نامه ای به رهبری : محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای سلام علیکم؛  گفتارهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، دگرباره قلوب مؤمنین و آحاد ملت را به نقطه اطمینان‌بخش و وحدت‌آفرین مدیریت و ولایت فقیه آگاه و پارسا در نظام اسلامی رهنمون گردید و فرزندان خدمتگزارتان در دولت را نشاطی مجدد بخشید و روحی تازه در کالبد آنان دمید.

فرزندان شما و سربازان ملت میثاقی جاودانه بسته‌اند که با تمام وجود حافظ آرمان‌های بلند ملت ایران و خدمتگزار آنان باشند و بر این طریق، استوار و پایدار بمانند. بدون تردید در این روزگار که فریاد ضداستکباری، ستم‌سوزی، عدالتخواهی ومهرورزی انقلاب امید تازه‌ای به همه آزادگان جهان بخشیده و ایران اسلامی هم گام‌های بلند خود را در جهت آبادانی و تعالی برمی‌دارد. خادمان ملت در دولت اسلامی در پیروی از مقتدای‌شان آماده‌اند که تا آخرین لحظه بر آرمان معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدانشان ثابت قدم بمانند.

بیانات راهگشای حضرتعالی مسؤولیتی مضاعف را متوجه دولت کرد تا بیش از پیش بر آرمان مقدس و ارزش‌های بی‌بدیل اسلام، امام، انقلاب و میثاق با ملت استوار و پایدار باشیم که ان‌شاء‌الله مدد الهی و عنایت حضرت صاحب الزمان(عج) و دعای خیر جنابعالی را به همراه خواهد داشت.

ضمن تشکر مجدد از حمایت و اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به دولت نهم ، اعلام می‌داریم که توصیه‌های حضرتعالی را چراغ راه خویش قرار داده و برای خدمت به مردم و اعتلای میهن اسلامی تمامی توش و توان خود را به کار خواهیم بست.


احمدی‌نژاد و دیدگاهش درباره ولایت فقیه:


راه درست، اطاعت از رهبری است / عشق به ولایت فقیه ، ادامه اتصال به امام عصر است / اطاعت از ولی فقیه تدام اطاعت از غدیر و امام عصر است / ولایت فقیه یعنی حقیقت کربلا و ما موظف به پیروی هستیم / ولایت فقیه عامل پیروزی و شعبه ای از ولایت پیامبر است / هیچ تصمیمی بدون رضایت ولی خیر نیست / ما تا آخر پای سیاست های رهبری ایستاده ایم / حاکمیت ولی فقیه مشکلات از سرراه انقلاب برداشته می شود / بدون رضایت ولی ، مسجد و میخانه یکی است / ولایت فقیه حلقه اتصال به امام معصوم است / ولی فقیه منصوب امام معصوم است / فرق دولت ما با دویست دولت دیگر در ولایت فقیه  است / همه حرف ما با دنیا در این است که چرا شما ولی فقیه ندارید / رمز پیروزی ما در پیروی  از ولایت فقیه است / در گذشته  در مراکز آموزشی نمی شد از ولایت فقیه حرف زد / تاییدات رهبری از تصمیمات دولت ، مدالی درخشان برای ماست / رضایت رهبر انقلاب را با هیچ چیز عوض نمی کنم / نظام ولایت فقیه حلقه وصل و دروازه ورود به دنیاست / حاکمییت اسلام و امام عصر، در سایه ولایت فقیه است / ولایت فقیه یعنی مجاهدت برای اتصال به امام عصر / اصل ولایت فقیه به امام عصر پیوسته است / تبعیت از ولایت فقیه جامعه را به سوی عدالت سوق می‌دهد / رابطه دولت با رهبری اعتقادی و از جنس پدر و پسر است

 

والسلام علی من اتبع الهدی

http://salehat.ir/index.php?option=com_joomgallery&func=watermark&catid=2&id=240
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+2 #867 مهدی 1390-12-16 06:13
سلام. فکر کنم تیتری ه زدید "نگاهی به شباهتهای بسیار در دیدگاههای امام خامنه ای(مدظله) و دکتر احمدی نژاد" اشتباه باشه، بهتر بود می نوشتید " شباهتهای دیدگاههای دکتر احمدی نژاد به دیدگاههای امام خامنه ای(مدظله)
نقل قول کردن
+3 #866 hossein 1390-12-15 18:12
ای کاش من هم میتونستم عاشق باشم
ای کاش خداوند به منه حقیرم کمکی میکرد که بتونم برای ظهور امام زمان زمینه سازی کنم
ای کاش روی نورانی آقامو میتونستم ببینم
ای کاش من هم جزو 313 نفر یار امام زمان باشم [-O
اما...
اللهم عجل الولیک الفرج
نقل قول کردن
+5 #865 محسن صادقپور 1390-12-11 19:20
امام خامنه ای:تيرهاى موجود در تركش استكبار عليه شما مردم تمام شده اين تيرهاى آخر است. بايد بايستيد؛


شایداین اتخابات آخرباشد.
نقل قول کردن
-4 #864 کاک رضا 1390-12-10 23:26
به نقل از راد:
شخصیت « شعیب بن صالح » نیز مانند شخصیت هایی است که سیف بن عمر از خود ساخته است. « شعیب بن صالح » شخصیتی افسانه ای است. دلیل ما بر این سخن این است که ما ده ها روایت ضعیف و نقل شده از مردم عامی را می یابیم که از او سخن می گویند و او را در کانون و مرکز صحنه های ظهور امام مهدی (عج) قرار می دهند؛ در حالی که هیچ روایتی را با سند معتبر نمی یابیم که در مورد او سخنی گفته باشد و یا حتی اشاره ای به او داشته باشد. روایت هایی که در این باب از شیعیان نقل نمودم، همه ضعیف اند و راوی های آن ها از واقفی ها هستند یا از راویان ضعیف و مورد اتهام و یا از شیعه های افراطی و غالی. آنان کار و هدفی جز دروغ پردازی و جعل روایت ها نداشته اند.

سند: کتاب سفيانی و نشانه های ظهور نوشته محمد فقيه صفحه 91


نه آقا استغفرالله ... اين حرفا چيه ميزنی. آدم بايد مصداق شناسی کنه اونم از نوع قطعيش و وهميش!

يکی نيست بگه آخه اگر دکتر شعيب نباشه، آيا چيزی از خدماتش کم ميشه؟!
نقل قول کردن
+4 #863 مخمدی 1390-12-10 17:35
تحلیلی بر فتوای مقام معظم رهبری در حرمت لعن بر خلفای اهل سنت در شرایط فعلی حجه الاسلام والمسلمین مبشری عارف فرمودند ما باید روش مناظره خود را با اهل سنت عوض کنیم ایشان افزودند در مسجد الحرام بودم با گروهی از طلاب اهل سنت در مسجد الحرام قبل از نماز صبح به صحبت نشستیم به آنها گفتم میتوانم از شما چند سوال بپرسم گفتند بفرمایید؟گفتم آیا شما قبول دارید جناب ابابکر و عمر و عثمان خلافت را غصب کردند؟گفتند نه گفتم شما قبول دارید که عمر به حضرت زهرا سیلی زد؟گفتند هرگز گفتم اگر بر فرض روز قیامت بر شما اثبات شود که اینها این کار کردند آیا باز خلفا رو دوست دارید ؟گفتند نه ما هم آنها را لعن میکنیم گفتم بسیار خوب پس ما و شما یک حرف داریم مگر قران نمیگوید محمد رسول الله و الذین معه اشداه علی الکفار و رحماء بینهم گفتند چرا گفتم شما عمر و ابابکری را دوست دارید که این کارها رو نکرده و ما ابابکر و عمری را لعن میکنیم که آن کارها رو کردند پس ما هم نظریم پس برای اینکه شما هم اشدا علی الکفار باشید ما میگوییم خدا رحمت کند عمری را که غصب خلافت نکرد و شما لعن کنید عمری را که غصب خلافت کرد و به حضرت زهرا (س)سیلی زد آنها گفتند خدا لعنت کند ابابکر و عمری را که غصب خلافت کردند ایشان در پایان افزودند اینکه رهبر فرزانه انقلاب اصرار بر حرام بودن لعن بر مقدسین اهل سنت دارند دقیقا به همین معناست چون عمری که ما لعن میکنیم در ذهن آنها اینگونه نیست فلذا ما باید مواظب باشیم با روش هشام بن حکمی و منصور بن حازمی آنها را به لعن غاصبین خلافت واداریم تا آنان بفهمند که ما غرضی نداریم بلکه با آنها هم نظریم
نقل قول کردن
+2 #862 سیامک 1390-12-10 17:34
سلام-اولا از این لیست دفاع میکنم و از این حرکت،از این جهت که جبهه توحید و عدالت با این لیست!حداقلی باعث شد که حامیان دولت به خاطر این لیست هم که
شده در انتخابات شرکت کنند و تحریم انتخابات یا رأی سفید را دور زده اند،ولی من نظرم این است که طبق آنچه قبل از انتشار این لیست در نظر داشتم ولی همراه با جهتگیری این لیست رأی بدهم،یعنی اینکه معتدلین متحد و پایداری که در این لیست آمده به علاوه افرادی که منصف ترند یا حداقل به دکتر فحش نداده اند،با احترام به افراد مستقل لیست ولی چون شناختی از آنها ندارم و به عبارتی حجت شرعی برای رأی دادن به آنها لذا طبق نظر خود عمل میکنم و فکر میکنم اصل برائت در این عمل مهم جایگاهی ندارد،چون مارگزیده از ریسمان سفید و سیاه میترسد،به کسانی هم که هم اکنون مخالف دولت هستند بدون اینکه شناختی از آنها داشته باشیم به دلیل اصل برائت رأی دادیم،من مخالف نظر دوستان هستم که (برخی از دوستان به بهانه عدم شناخت، سخن از عدم رای به کاندیداهای مستقلی میدهند که در لیست جبهه توحید و عدالت حضور دارند. صف ها به روشنی آشکار شده است، و حمایت از دولت تنها چیزی که دارد هزینه است، اگر کسی بخواهد در لیست حامیان دولت بیاید، اول از همه باید آبرویش را با خدا بتواند معامله کند) اولا افراد ناشناخته هستند پس ما وقتی خودشان را نمیشناسیم چگونه حمایت کردنشان از دولت را دیده یا شنیده ایم،دوما گیرم که از دولت هم حمایت کرده باشند،وقتی که الآن به قول دوستان از ترس اینکه توسط رسانه های تکفیری له شوند تقیه میکنند و پشت دولت را خالی و از قرار گرفتن در لیست احساس انزجار،فردا که وارد مجلس شدند و وارد سیاست بی پدر و مادر و لابی های قدرت و ثروت آیا آنگاه به طریق اولی پشت دولت را خالی نمیکنند،اگر الآن تهدید است فردا حتما تطمیع است،نکته دیگر برخی تناقضات لیست است،من باب مثال:ایراندخت فیاض که در لیست صدای ملت منتقد دولت حضور دارد چگونه در لیست توحید و عدالت حامی دولت هم حضور دارد
لیست 15 نفره ای که به آنها رأی میدهم:
1-مرتضی آقاتهرانی2-فاطم ه آلیا3-غلامعلی حدادعادل4-محمدج مال خلیلیان اشکذری5-محمداسم اعیل کفایتی6-مهدی کوچک زاده7-بتول نامجو8-سیدمهدی هاشمی9-مهرداد بذرپاش10-سیدمسع ود میرکاظمی11-محمد سلیمانی12-سیدعل یرضا مرندی13-الهام امین زاده14-طیبه صفایی15-حسین طلا
نقل قول کردن
+1 #861 سیامک 1390-12-10 05:15
به نقل از علی جعفری:
لیست حامیان مشایی منتشر شد
اسامی "جبهه توحید و عدالت" در تهران، به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

1- مرتضی آقاتهرانی
2- سید اصغری علائی
3- نصرت اله اکوانیان
4- فاطمه آلیا
5- الهام امین زاده
6- ابراهیم انصاریان
7- محمد بهمنی
8- عبدالله پور مظاهری
9- محمد مهدی تسخیری
10- احسان جهاندیده ثابت
11- اصغر جمالی فرد
12- مرتضی چیت سازان
13- غلامعلی حدادعادل
14- نعمت اله حکیم
15- حوریه خدایی
16- محمدجمال خلیلیان اشکذری
17- مریم سادات شریف
18- فرزادسلیمانی
19- طیبه صفایی
20- علیرضا عبدالغفاری
21- مرتضی غرقی
22- جمیله فدوی
23- ایراندخت فیاض
24- سیدمهدی قمصری
25- نوید کاوین
26- محمد اسماعیل کفایتی
27- مهدی کوچک زاده
28- حسین مظفر
29- بهنام ملکی
30- بتول نامجو

ایراندخت فیاض در لیست صدای ملت منتقدین دولت است،جایگزین کنید
نقل قول کردن
+9 #860 علی جعفری 1390-12-09 14:30
مادر سید شهیدان اهل قلم درگذشت

مادر شهید سید مرتضی آوینی به لقاالله پیوست.

به گزارش آوینی فیلم، مادر سید شهیدان اهل قلم شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست.

پیکر پاک وی صبح امروز تشییع و به خاک سپرده شد.
www.atynews.com/fa/news/65333/مادر-سید-شهیدان-اهل-قلم-درگذشت

نقل قول کردن
+5 #859 سیامک 1390-12-09 12:51
به نقل از علی جعفری:
لیست حامیان مشایی منتشر شد

جبهه توحید و عدالت(حامیان دکتر احمدی نژاد) اعلام کرده پس از مراجعات و مطالبات گسترده متدینین و مومنین، با توجه به رد صلاحیت گسترده حامیان گفتمان انقلاب اسلامی، از میان کاندیدای موجود در تهران فهرستی را بنا به تشخیص جمعی از طلاب و دانشجویان حامی دولت تنظیم و منتشر کرد.
farsnews.com/newstext.php?nn=13901209000447

به نظر من اگر اصلا لیستی از طرف جبهه توحید و عدالت منتشر نمیشد بهتر بود،این لیست که نام لیست هم نمیتوان روی آن گذاشت بدتر حامیان دولت را سردرگم کرد،چون خود این لیست نیاز به گزینش دارد،زیرا غالب افراد ناشناس هستند و پیشه مشخصی ندارند و هم قدرت جذب رأی ندارند،اگر به این نتیجه میرسیدیم که معتدلین پایداری و متحد را انتخاب کنیم بهتر بود تا اینکه علنا آن هم با این لیست!که بدون هماهنگی با نامزدهای متحد و پایداری نام آنها در این لیست گنجانده شده و باعث شکایت آنها خواهد شد فقط حامیان را سردرگم کنیم،بالآخره حامیان دولت داشتند با هم روی برخی ها به اشتراک میرسیدند که این لیست کار را خراب کرد،چه بهتر که دوستان لیست را منحل اعلام کنند
نقل قول کردن
+14 #858 علی جعفری 1390-12-09 11:20
چرا بستن کراوات را بد شمردند؟



لباس، مدل مو، کفش، کیف و یا حتی بسیاری دیگر از اقلام و یا حتی روش‌ها و رفتارها نه تنها گاه لازم و ضروری است، بلکه چنان عمومیت دارد که علامت یا مشخصه‌ی یک گروه خاص محسوب نمی‌گردند. اما گاه شیء یا مدل یا رفتاری علامت است و تبلیغ مستقم و غیر مستقیم یک نوع اندیشه یا گرایش محسوب می‌گردد.

... و اسلام به مؤمنین و مسلمانان می‌فرماید که خود را شبیه کفار نکنید.
www.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=63301
نقل قول کردن
+9 #857 علی جعفری 1390-12-09 11:12
گزارش خبری - تصویری

کشف 3 خودروی حامل سلاح در سوریه/ ورود افراد مسلح از کشورهای عربی

اقدام غربی ها در تشدید تحریمهای وزارتخانه ها و بانک مرکزی سوریه که نقش اساسی در تامین نیازهای ضروری مردم دارند، خنثی شدن تلاش افراد مسلح برای ورود به داخل سوریه و کشف سه خودروی حامل سلاح از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا) سه دستگاه خودروی حامل سلاح و مهمات در الحسکه کشف و ضبط شد.

منابع امنیتی سوریه همچنین از خنثی شدن تلاشهای یک گروه تروریستی مسلح برای ورود به خاک سوریه از طریق اردن خبر دادند.



ادامه... www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1545770
نقل قول کردن
+11 #856 علی جعفری 1390-12-09 11:08
حجت‌الاسلام قائم مقامی :

جمعه روز شکست دشمن است/حضور پرشور در انتخابات پاسخ محکم به تحریم‌هاست



یک استاد دانشگاه با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، گفت:

ملت ایران روز جمعه شکست سنگینی را به دشمنان انقلاب تحمیل خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد قائم مقامی استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی خواهد بود، گفت که با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایران بیش از گذشته در جهان به عنوان یک کشور قدرتمند همراه با مردمی منسجم و متحد تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای به مثابه همراهی آنها در برطرف کردن برخی مشکلات اقتصادی خواهد بود، گفت: بعد از حضور آگاهانه مردم در انتخابات اراده دشمن برای اعمال تحریم‌های اقتصادی سست خواهد شد؛ دشمن وقتی ملت متحد و منسجم ایران را در پای صندوق‌های رای ببیند از اعمال تحریم‌ علیه ملت ایران پشیمان خواهد شد.

قائم‌مقامی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم رقابتی‌، پرشور و بانشاط برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ملت ایران با بصیرت و فهم درستی که از مسائل دارند حضور در انتخابات به خوبی درک می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، افزود: ملت ایران روز جمعه شکست سنگینی به دشمنان انقلاب اسلامی تحمیل خواهند کرد.
farsnews.com/newstext.php?nn=13901209000328
نقل قول کردن
+8 #855 علی جعفری 1390-12-09 11:01
لیست حامیان مشایی منتشر شد

جبهه توحید و عدالت(حامیان دکتر احمدی نژاد) اعلام کرده پس از مراجعات و مطالبات گسترده متدینین و مومنین، با توجه به رد صلاحیت گسترده حامیان گفتمان انقلاب اسلامی، از میان کاندیدای موجود در تهران فهرستی را بنا به تشخیص جمعی از طلاب و دانشجویان حامی دولت تنظیم و منتشر کرد.

اسامی "جبهه توحید و عدالت" در تهران، به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

1- مرتضی آقاتهرانی
2- سید اصغری علائی
3- نصرت اله اکوانیان
4- فاطمه آلیا
5- الهام امین زاده
6- ابراهیم انصاریان
7- محمد بهمنی
8- عبدالله پور مظاهری
9- محمد مهدی تسخیری
10- احسان جهاندیده ثابت
11- اصغر جمالی فرد
12- مرتضی چیت سازان
13- غلامعلی حدادعادل
14- نعمت اله حکیم
15- حوریه خدایی
16- محمدجمال خلیلیان اشکذری
17- مریم سادات شریف
18- فرزادسلیمانی
19- طیبه صفایی
20- علیرضا عبدالغفاری
21- مرتضی غرقی
22- جمیله فدوی
23- ایراندخت فیاض
24- سیدمهدی قمصری
25- نوید کاوین
26- محمد اسماعیل کفایتی
27- مهدی کوچک زاده
28- حسین مظفر
29- بهنام ملکی
30- بتول نامجو
فارس: یک منبع مطلع در جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای جبهه متحد بدون اخذ مجوز از آنها در این لیست گنجانده شده و این افراد تمایلی به حضور خود در این لیست ندارند.
farsnews.com/newstext.php?nn=13901209000447
نقل قول کردن
+9 #854 بهرام 1390-12-09 10:11
با سلام به تمامی دوستان منتظر
در راستای اقدامات ایران‌هراسانه صورت گرفت؛
آماده‌باش آمریکا علیه توطئه‌های ایرانی!
اعضای جامعه اطلاعاتی آمریکا در نظر دارند با برگزاری نشستی به بررسی حملات احتمالی ایران به آمریکا و اسرائیل و ابعاد مختلف آن بپردازند...
news.parseek.com/Url/?id=6540500
نقل قول کردن
+11 #853 رایحه ظهور 1390-12-09 08:49
به نقل از علی جعفری:
چرا دکتر عباسی این تحلیل را ارائه داد؟ :-/

چهار سال آینده جهان عموما، و جمهوری اسلامی خصوصا دچار مشکلات اقتصادی می‌شود... :-/


اشتباه کرده

آقا فرمودند که ما در شرایط بدر و خیبریم نه در شرایط شعب ابی طالب.

متاسفانه ایشون و بسیاری از افراد دیگر معنای شرایط بدر و خیبر را یا درک نکردند یا نمی توانند باور کنند

ما در شرایط خیبریم یعنی در آستانه ی فتح قلعه اسرائیل ان شاالله
نقل قول کردن
-4 #852 مهدی110 1390-12-09 07:10
به نقل از یاران دولت امام زمان:
با مطلب" ولایت مداران واقعی و حامیان دولت(مردم ایران) آماده باشید!" به روز هستیم و شما را از فتنه ای بزرگ خبر می کنیم
منتظر قدوم مبارک و آمادگی شما یاران ولایت و دولت هستیم. درود خدا بر محمود احمدی نژاد مختار زمان ما.
dolatdahom.persianblog.ir


با سلام
اگر سلام جزء خیر نبود به شما سلام نمی کردم آقا واقعا اینها آدم های خطر ناکی هستند برای توجیه خطا دیگه به هر دروغ و مهملی متوسل می شند حتی برای گناه خود هر نوع تهمتی رو حتی به آقا وفرزند ایشان دریغ نمی کنند وای بر شما از این همه دروغ های شاخداری که نسبت دادید واقعا فرقه شیطانی در حال شکل گیری است که با سوءاستفاده از مهدویت می خواهد نظام اسلامی رو با مشکل مواجه کنه من از برادرمون علی اصغر می خواهم به این مهملات جواب بده اینها می خواهند ذهن مومنین رو منحرف کنند. من به ورود شیطان وعمالش در این قضیا ایمان دارم و متاسفانه یکی از این عمال ظاهرا این مطلب رو گذاشته.
نقل قول کردن
+4 #851 یاران دولت امام زمان 1390-12-09 04:37
با مطلب" ولایت مداران واقعی و حامیان دولت(مردم ایران) آماده باشید!" به روز هستیم و شما را از فتنه ای بزرگ خبر می کنیم
منتظر قدوم مبارک و آمادگی شما یاران ولایت و دولت هستیم. درود خدا بر محمود احمدی نژاد مختار زمان ما.
dolatdahom.persianblog.ir
نقل قول کردن
-3 #850 مهدی110 1390-12-09 01:51
با سلام به دوستان وبرادران
من چند سئوال اساسی از همه برادران خودم دارم به اینها یک مقدار تفکر کردن بد نیست. مگر شیطان قسم نخورده که تا روز معلوم همه انسانها را از مسیر حق منحرف خواهد کرد جز مخلصین وطبق روایات مخلصین جز معصومین کسی دیگر نیست پس همه در معرض کید شیطان قرار دارند عالم و جاهل همه مرجع تقلید تا یک عامی بدون سواد اما هر کس باید بر طبق خصوصیتی او را از مسیر خارج کرد و این خروج چه بوسیله شیاطین جنی یا شیاطین انسی حالا من یک سئوال از شما دارم خصوصیات حاج محمود ما چیست واگر شیطان بخواهد او را از مسیر بیرون کند از چه راهی وارد خواهد شد. حاجی ما مومنی مخلص در راه انقلاب با این خصوصیات منحصر بفرد از جمله ساده زیستی , عاشق امام زمان (عج) مخلص در راه خدمت به خلق , عاشق برای زمینه سازی ظهور , مومن به راه انقلاب و اسلام و نکته منفی در او لجاجت و سر سختی بر نظر خود البته این خصوصیات در او بارز بود حالا اگر شیطان و نوچه هایش بخواهند او را از خوبی خصوصیاتش دور کنند از چه طریق وارد می شوند.؟
جواب این سئوال می تواند جواب بسیاری از این مشکلات پیش آمده را بدهد.البته این نکته را در نظر بگیرید شیطان و ایادیش با آشنایی به خصوصیات انحراف را ایجاد می کنند.
نقل قول کردن
+10 #849 علی جعفری 1390-12-09 01:51
زمین لرزه برای دومین بار حوالی راور دراستان كرمان را لرزاند

زمین لرزه ای با قدرت 6/3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین'ریشتر' در ساعت 1 دقیقه و 31 ثانیه بامداد روز سه شنبه بار دیگر حوالی راور واقع در استان كرمان را لرزاند.
www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=80009823

زمین لرزه راور تاكنون 13 پس لرزه داشته است

مدیركل ستاد حوادث غیرمترقبه استان كرمان گفت: زمین لرزه پنج و چهاردهم ریشتری شهرستان راور تاكنون بیش از 13 پس لرزه داشته كه شش مورد آنها بالای دو و نیم ریشتر بوده است.
www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=80009810
نقل قول کردن
+11 #848 علی جعفری 1390-12-09 01:46
به نقل از محمد حسین:
یه پیشنهاد دارم به علی جعفری و دوستان فعال.
در مورد اشتباهات دکتر یه مقاله بزنین تا همه بدونن اشتباهات دکتر چی بوده.
باور کنین به سود سایت میشه اونوقت همه میگن اینا واقع بینن و نقاط مثبت و منفی رو با هم میبینن.
کار خوبیه هم.البته تخریبا علیه دکتر زیاده شما فقط انتقادهای معقول به دکتر رو بنویس.

روی این مقاله فکر کنین.مقاله ی خوبی از آب درمیاد

سلام محمد حسین گرامی @};-
یادمه دهه شصت منافقین پشت سر شهید مظلوم می گفتند که:
بهشتی ماهی 25000 تومان حقوق می گیره @-)
آخه اون موقع این مبلغ خیلی زیاد بود ولی تهمتی بود که پشت سر آن بزرگوار می زدند.
همینطور پشت سر شهید رجایی بخاطر ساده زیستی اش و تواضعش می گفتند بیسواده و مدرک پنجم ابتدایی داره @-)
در حالی که شهید رجایی تحصیلات عالیه داشت...
بگذریم طوفانی از تهمتها و تخریب ها پشت سر خیلی از افراد نظیر این دو شهید بود که منافقین و گروهکها درست کرده بودند ولی آن تخریب و کینه ورزی ها به کجا رسید؟
خودشان بی آبرو شدند و عذاب دردناک الهی را برای خود خریدند.
شهید رجایی و شهید بزرگوار بهشتی برای خود نام نیک در تاریخ باقی گذاشتند و تا قیامت نامشان به نکویی برده می شود.

دکتر احمدی نژاد کارش بجایی نرسیده که بخواهیم نقاط مثبت و منفی و یا بعبارتی چک لیست اشتباهات درست کنیم و دانه دانه تیک بزنیم.
اگر قرار است این چک لیست درست شود ، دکتر نیست بلکه کسانی که ناجوانمردانه و بی رحمانه در فضاهای مختلف و با هزاران تیتر به او حمله ور می شوند.
بخاطر چی؟
بخاطر آنکه دکتر دست خیلی ها را از بیت المال قطع کرده و انشاءالله بتواند در این مسیر پر فراز و نشیب و راه باقی مانده ،موفق شود.
ما همه ایراد و اشتباه داریم و خداوند با عنایت خود و امام عصر (عج) دست همه ما را بگیرد.
نقل قول کردن
+5 #847 محمد حسین 1390-12-09 01:36
به نقل از جدایی نادر از سیمین:

آتیش آتیش آتیش گرفته...
الو 125؟

تبریک گفتی درست و منم قبول دارم ولی اینو بدون دنیا بر عکس شده که وحشی هایی که 100 میلیون سرخپوستو 2 میلیون عراقی و 1 میلیون افغانی رو کشتن میان و جایزه پخش میکنن و ما هم باید افتخار کنیم نخیر اینطوری نیست.
در اشتباهی اگر فکر کنی آدم انگلوساکسون که 1000 سال پیش ادم میخورد حالا با فرهنگه
نقل قول کردن
+4 #846 عبدالرحمن 1390-12-09 01:33
به نقل از جدایی نادر از سیمین:

آتیش آتیش آتیش گرفته...
الو 125؟


هنوز هم نفهمیدید چرا به شما اسکار دادند؟
نقل قول کردن
-4 #845 محمد حسین 1390-12-09 01:24
به نقل از خادم الرضا:

خدا شاهد ما يك كارمند ساده هستيم و بس... و در عمرمون از بانك ها سر جمع 2 ميليون تومان بيشتر هم وام نگرفته ايم ...
بنظر شما من اگر بيايم و دست چند ريزه خور را از بيت المال كم كم كنم و تو بوق و كرنا كنم خوب و بعداٌ گندش در بياد كه رئيس بانك مركزيش ميلياردها رشوه گرفته كه 3000 ميليارد اختلاس كنه و ... ( برويد و مقدار رشوه هاي گرفته شده و اعتراف ها را بخوانيد ) و بعد من بيايم بگويم دولت پاك يعني چه ؟ :-O
يا من دم از ولايتمداري بزنم و بعد وقتي كار به مرحله عمل مي رسه حكم ايشان را 11 روز مسكوت كنم و . X( ..
يا دم از قانون گرايي و احترام به قانون بزنم ولي در دولتم خلاف قانون آنقدر جلو بروم كه در تاريخ انقلاب هيچ رئيس جمهوري اينقدر بي قانوني عمل نكرده باشه .... ~x(
بازم بگم ... :-SS
ما از خدامان هست كه دكتر دست از اين اسفنديار خان برداره و به دامن ولايت و مردم برگرده و دوباره بشه احمدي 84 ...
والعاقبه للمتقين @};-

یکم تند رفتی ولی حرف دل من یکی رو زدی.
البته اینا انتقاده و تخریب نیست.
بین انتقاد و تخریب مرز وجود داره.
نقل قول کردن
-4 #844 محمد حسین 1390-12-09 01:20
یه پیشنهاد دارم به علی جعفری و دوستان فعال.
در مورد اشتباهات دکتر یه مقاله بزنین تا همه بدونن اشتباهات دکتر چی بوده.
باور کنین به سود سایت میشه اونوقت همه میگن اینا واقع بینن و نقاط مثبت و منفی رو با هم میبینن.
کار خوبیه هم.البته تخریبا علیه دکتر زیاده شما فقط انتقادهای معقول به دکتر رو بنویس.

روی این مقاله فکر کنین.مقاله ی خوبی از آب درمیاد
نقل قول کردن
-7 #843 خادم الرضا 1390-12-09 01:20
به نقل از لبیک یاامام خامنه ای:

من نمدونم شما کی هستید و چرا از دکتر انقدر بد میگویید ولی تا جایی که من میدونم کسانی با دکتر مشکل دارند که روزی دکتر دستشون را از بیت المال کوتاه و قطع کرده و............

خدا شاهد ما يك كارمند ساده هستيم و بس... و در عمرمون از بانك ها سر جمع 2 ميليون تومان بيشتر هم وام نگرفته ايم ...
بنظر شما من اگر بيايم و دست چند ريزه خور را از بيت المال كم كم كنم و تو بوق و كرنا كنم خوب و بعداٌ گندش در بياد كه رئيس بانك مركزيش ميلياردها رشوه گرفته كه 3000 ميليارد اختلاس كنه و ... ( برويد و مقدار رشوه هاي گرفته شده و اعتراف ها را بخوانيد ) و بعد من بيايم بگويم دولت پاك يعني چه ؟ :-O
يا من دم از ولايتمداري بزنم و بعد وقتي كار به مرحله عمل مي رسه حكم ايشان را 11 روز مسكوت كنم و . X( ..
يا دم از قانون گرايي و احترام به قانون بزنم ولي در دولتم خلاف قانون آنقدر جلو بروم كه در تاريخ انقلاب هيچ رئيس جمهوري اينقدر بي قانوني عمل نكرده باشه .... ~x(
بازم بگم ... :-SS
ما از خدامان هست كه دكتر دست از اين اسفنديار خان برداره و به دامن ولايت و مردم برگرده و دوباره بشه احمدي 84 ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+5 #842 علی جعفری 1390-12-09 01:16
گزارش عصرانه "خبرنامه دانشجویان ایران" از انتخابات مجلس-7

هزینه 16 میلیاردی جبهه متحد به روایت از سایت توکلی/حمایت آیت‌الله یزدی از ذوالنور/ فرار عباسپور از مناظره با روانبخش/ آرزوی باهنر برای بودن مطهری در لیست متحد/ شریعتمداری: مختلط رای دهید

شریعتمداری: به«جبهه مختلط»رای بدهید

حسین شریعتمداری مدیر مسول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز این روزنامه با مطلوب ندانستن لیستهای جبهه پایداری و جبهه متحد بصورت جداگانه پیشنهاد کرد مردم گزينه هايي از هر دو ليست را انتخاب کنند... iusnews.ir/.../

iusnews.ir/?pageid=144380

عصرانه های روزهای قبل:
iusnews.ir/?pageid=144380
نقل قول کردن
-8 #841 محمد حسین 1390-12-09 01:13
به نقل از عبدالرحمن:


هدف من مشاییه
اگر احمدی نژاد دست از این شخص تعطیل برداره من دستشو می بوسم.
اگر ...

خب منم نظرم همینه.اصلا هر کی مخالف دکتره نظرش همینه.
یه حرفی در اوردن که مشایی خاکریز اول ولایته بعد دکتره بعد رهبر.
واقعا خنده داره این حرف مفت
نقل قول کردن
+13 #840 عبدالرحمن 1390-12-09 01:12


إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَاد ِ
نقل قول کردن
-8 #839 عبدالرحمن 1390-12-09 01:08
به نقل از محمد حسین:

مشکلت اینه ظاهر کار ابراهیم {ع} رو دیدی باطنش که توحید بود نیاز به بصیرت داره و بصیرت هم نیاز به اطلاعات داره که شما نداری.
عکسهای بالا عکس دکتره و در سالم بودن دکتر شکی نیست ولی رفیقش.....

نیاز به تحقیق بدون تعصب داره


هدف من مشاییه
اگر احمدی نژاد دست از این شخص تعطیل برداره من دستشو می بوسم.
اگر ...
نقل قول کردن
+10 #838 علی جعفری 1390-12-09 01:07
شكايت رسمي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف از علي مطهري

در اين نامه آمده است:

«نظر به اینکه آقای علی مطهری در مناظره‎ی انتخاباتی خود با حجت الاسلام و المسلمین نبویان در تاریخ ششم اسفند 1390 در دانشگاه شریف دانشجویان انقلابی حاضر در تجمع یکشنبه‎ی سیاه مقابل مجلس شورای اسلامی را اراذل اوباش خوانده است و تجمع آنها را سازماندهی شده برای اهانت به رئیس مجلس دانسته؛ و با توجه به اینکه تعدادی از اعضای تشکل بسیج دانشگاه شریف در این تجمع حضور داشته اند؛ بسیج دانشجویی این دانشگاه بر خود می داند که جهت احقاق حقوق این اعضا، شکایت خود را از آقای مطهری به خاطر این فحاشی ها به قوه‎ی محترم قضاییه اعلام دارد.

با سابقه ای که از این قوه‎ی خدوم در برخورد با اهانت ها سراغ داریم انتظار می رود درخواست ما مبنی بر برخورد قانونی با اهانت های آقای مطهری به این جوانان بسیجی در دستور کار این قوه قرار گیرد.»

iusnews.ir/?pageid=144346
نقل قول کردن
+1 #837 قاسم نصراله 1390-12-09 01:07
تبریک میگم به اقای اصغر فرهادی که با فیلم جدایی نادر از سیمین برای ما افتخار افرین شد

به نقل از سید موسی:


شما خودت قضاوت کن.


اگه فکر کرده منظورش از ما که زیرش خط کشیدم من و شماست سخت داری اشتباه می کنی ، باید بی توجه رد بشی ، آنقدر اخبار و مطالب مهم مهدوی و روز دنیا هست که سریع نظر اون بخت برگشته میره تو صفحات بعد .
نقل قول کردن
+7 #836 سید موسی 1390-12-09 01:04
دوستان علاقه مند به فیلمها و کلیپهای بیداری اسلامی، مقاومت و مستندهای مذهبی و ... این سایت بسیار عالی رو از دست ندید:

www.nasrtv.com
نقل قول کردن
-1 #835 محمد حسین 1390-12-09 01:00
به نقل از عبدالرحمن:


تیشه را بر دوش بت بزرگ گذاشتم
خودشون رو رسوا کردن
این عکس هایی که بالای سایت است پوششی بر اعتقادات اشتباهاشان است.

مشکلت اینه ظاهر کار ابراهیم {ع} رو دیدی باطنش که توحید بود نیاز به بصیرت داره و بصیرت هم نیاز به اطلاعات داره که شما نداری.
عکسهای بالا عکس دکتره و در سالم بودن دکتر شکی نیست ولی رفیقش.....

نیاز به تحقیق بدون تعصب داره
نقل قول کردن
-2 #834 سید موسی 1390-12-09 00:57
به نقل از قاسم نصراله:


شما چه هدفی دارید که هر 10 تا کامنت پی اش را میگیری ؟ همین رو جواب بده بسه ؟


برادر شما اگه یه سر به سایتهای ضد انقلاب بزنی ببینی بخاطر این فیلم چه حرفهایی که به نظام و مسئولین ما می زنند، اونوقت از اینکه شخصی بیاد تو این سایت این ننگ فرهنگی رو به بچه ها تبریک بگه حسابی قلبت به درد میومد، اونوقت متوجه میشدی چرا بنده پاسخ ایشون را دادم.

ببین این یکیشون چی به بنده نوشته:

نقل قول:
تبریک میگم به اقای اصغر فرهادی که با فیلم جدایی نادر از سیمین برای ما افتخار افرین شد

تا زمانی که تو مملکت ما ادمهایی مثل سید موسی باشند فقر فرهنگی تو ایران ما بیداد میکونه
اقا جان کی میای که ما رو از دست سید و سید های هزار رنگ نجات بدی
شما خودت قضاوت کن.
نقل قول کردن
+5 #833 محمد حسین 1390-12-09 00:57
به نقل از hadi:
تبریک میگم به اقای اصغر فرهادی که با فیلم جدایی نادر از سیمین برای ما افتخار افرین شد

تا زمانی که تو مملکت ما ادمهایی مثل سید موسی باشند فقر فرهنگی تو ایران ما بیداد میکونه
اقا جان کی میای که ما رو از دست سید و سید های هزار رنگ نجات بدی

تبریک گفتی درست و منم قبول دارم ولی اینو بدون دنیا بر عکس شده که وحشی هایی که 100 میلیون سرخپوستو 2 میلیون عراقی و 1 میلیون افغانی رو کشتن میان و جایزه پخش میکنن و ما هم باید افتخار کنیم نخیر اینطوری نیست.
در اشتباهی اگر فکر کنی آدم انگلوساکسون که 1000 سال پیش ادم میخورد حالا با فرهنگه
نقل قول کردن
+6 #832 قاسم نصراله 1390-12-09 00:55
به نقل از سید موسی:


برادر اذیت نکن.


چشم ، بریم تو فاز مهدوی و اخبار روز و مهم
نقل قول کردن
+6 #831 علی جعفری 1390-12-09 00:55
به نقل از سید موسی:


علی آقا به اون خدایی که می شناسی بنده از زمان ثبت نام در سایت حتی یک بار هم با آی دی دیگه کامنت نذاشتم، اما نمی دونم چرا جناب قاسم نصراله با بنده اینجور برخورد می کنند.

من هم به شما @};- و هم به قاسم عزیز @};- ارادت دارم و می دانم که نیت بدی در کار نیست ولی راستش نمی دانم چی بگم...
با یک صلوات بر محمد و آل محمد (ص) رفع کدورت کنیم...
یکسری مسائل هم متاسفانه نمی توان اینجا گفت که هماهنگی لازم بین دوستان برقرار باشد تا سوء تفاهم پیش نیاد.
همین...
نقل قول کردن
-5 #830 عبدالرحمن 1390-12-09 00:51
به نقل از محمد حسین:

اونم چه عبد صالح و مخلصی!!!
انجمن حجتیه میگه تو دنیا باید ظلم رو زیاد کنیم تا امام زمان بیاد و این آقا هم داره همینکار رو میکنه.
برید از نزدیکان دولت نهم بپرسید که چه گندهایی زده.
راستی عباس غفاری {جنگیر معروف} اعتراف کرد که چطور به مشایی خط میداد.
عبد صالح خدا؟


تیشه را بر دوش بت بزرگ گذاشتم
خودشون رو رسوا کردن
این عکس هایی که بالای سایت است پوششی بر اعتقادات اشتباهاشان است.
نقل قول کردن
-11 #829 عبدالرحمن 1390-12-09 00:46
به نقل از عبدالرحمن:



خدایا ما را ببخش که نسبت به این عبد صالح خدا این باقیمانده خدا این حجت خدا ظلم روا داشتیم.


چون بعضی ها تحت ولای برادر مشایی رفتن باورشون شده!
شوخی کردم
لعنت بر مشایی و مشاییزم
معاویه زیرک تر بود
نقل قول کردن
-10 #828 محمد حسین 1390-12-09 00:45
به نقل از عبدالرحمن:



خدایا ما را ببخش که نسبت به این عبد صالح خدا این باقیمانده خدا این حجت خدا ظلم روا داشتیم.

اونم چه عبد صالح و مخلصی!!!
انجمن حجتیه میگه تو دنیا باید ظلم رو زیاد کنیم تا امام زمان بیاد و این آقا هم داره همینکار رو میکنه.
برید از نزدیکان دولت نهم بپرسید که چه گندهایی زده.
راستی عباس غفاری {جنگیر معروف} اعتراف کرد که چطور به مشایی خط میداد.
عبد صالح خدا؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد