رایحه ظهور

شکست جنگ احزاب و خروج آمریکا از عراق و فتح قریب الوقوع خیبر اسرائیل

سخنان گهربار ولی امر مسلمین در 19 دی امسال حاوی حقیقتی بسیار مهم و تعیین کننده بود که به سرعت مورد توجه اکثر محافل خبری دوست و دشمن قرار گرفت ، اعلام قرار داشتن ایران در شرایط جنگ بدر و خیبر ، از آنچنان اهمیت بالایی برخوردار است که بخوبی می توان سیر تحولات پیش روی منطقه ی خاورمیانه و رویارویی جبهه اسلام و کفر را با آن ترسیم کرد ، در صدر اسلام پس از شکست و پراکنده شدن کفار در جنگ احزاب ، بلافاصله نوبت به حرکت تهاجمی مسلمین به سوی مرکز فتنه یهودی رسید و فتح عظیم خیبر واقع شد . با این بشارت بزرگ ، بزودی جهان شاهد اخبار و وقایع فوق العاده عظیمی خواهد بود...

 

» ابتدای نظرات (856)

 با سلام و درود بر همه عزیزان

در حالی که دشمنان با تنگ تر کردن حلقه محاصره ی اقتصادی و فشارهای سیاسی و دیپلماتیک ، در نظر داشتند تا به خیال خام خود ، وضعیتی شبیه شعب ابی طالب را برای ایران اسلامی بوجود آورده و دست بالا را در تحولات رویارویی حق و باطل داشته باشند ، اعلام موضع تهاجم نظامی از سوی بزرگ رهبر جبهه حق ، دارای پیام های مهم و تاریخی برای دشمنان بود. اعلام موضع بدری و خیبری از سوی ولی امر مسلمین ، آنقدر پراهمیت و در عین حال شفاف بود که دوستان و دشمنان به سرعت پیام های بشارت بخش و هشدارگونه این بیانات مهم را دریافت کرده و به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف آن پرداختند.

جنگ خیبر ، تهاجمی پیروز پس از شکست دشمنان در جنگ احزاب

با نگاهی به تحولات صدر اسلام و جنگهای بدر ، احزاب و خیبر ، ابعاد مهمی از بیانات امام خامنه ای(مدظله) و تحولات پیش رو روشن می گردد ، در صدر اسلام ، پس از آنکه حلقه محاصره بلند مدت کفار بر گرداگرد مدینه شکست خورد و با جانفشانیها و درخشش حیدر کرار(ع) و امدادهای غیبی ، لشگر کفار سرشکسته و شکست خورده از اطراف مدینه به سمت مکه بازگشت ، نوبت به ریشه کردن کردن جرثومه فساد یهودیان مدینه که عامل اصلی جنگ احزاب بودند ، فرا رسید وبلافاصله  لشگر مسلمین برای نبرد بزرگ خیبر براه افتاد.

اما در حال حاضر و پس از آنکه جبهه کفر و استکبار به سردمداری آمریکا ، با محاصره 8 ساله ی ایران اسلامی ، عملاً در تسلیم و نابود کردن کانون بیداری اسلامی شکست خورده ، و مفتضحانه از عراق خارج شدند ، و در حالی که قیام جانانه ملتهای مسلمان که دارای بعد ضد صهیونیستی قدرتمندیست در یکسال گذشته رخ داده است ، اشاره انگشت رهبری جبهه حق به جنگ خیبر و اینکه جبهه حق اینک در این موضع تهاجمی تاریخی قرار دارد ، بسیار پرمعنا و قابل تامل است.

ارتباط مستقیم تحولات مصر با فتح بیت المقدس و نابودی اسرائیل

ولی امر مسلمین در سخنرانی چندماه قبل خود به صراحت پیش بینی می نمایند که اگر تحولات بزرگ مصر و خروج ملت قهرمان مصر از هم پیمانی با صهیونیستها و لغو ننگنامه کمپ دیوید رخ دهد ، آنگاه پیش بینی های بزرگ امام راحل(ره) پیرامون فتح قدس ونابودی اسرائیل محقق خواهد شد ، که این بشارت را می توان روی دیگه بشارت و هشدار وضعیت خیبری نامید که ان شاالله بزودی به فتح قلعه به ظاهر مستحکم اسرائیل ختم خواهد شد.

هرچند در مورد مدت زمان باقیمانده تا فتح بیت المقدس و نابودی اسرائیلی نمی توان با دقت و صراحت زمانی را تعیین کرد اما با توجه به شدیدتر شدن رویارویی حق و باطل و برگزاری مانورهای پی در پی ماهیانه توسط ایران و اسرائیل و آمریکا از یک سو و از سوی دیگر عدم وجود فاصله زمانی در بین جنگ احزاب و خیبر می توان پیش بینی کرد که تبدیل وضعیت خیبری به فتح بزرگ قلعه اسرائیل باید بسیار نزدیک و قریب الوقوع باشد.

وضعیت جنگ بدر یک وضعیت هشداری بوده و تنها در صورت حماقت دشمنان واقع خواهد شد

 اما بخش دیگر فرمایش ولی امر مسلمین در مورد قرار داشتن در حالت جنگ بدر را نیز می توان بعنوان هشداری برای جبهه استکبار و آماده باشی برای جبهه حق پرستان و عدالت خواهان در نظر گرفت ، همانگونه که می دانیم لشگر اسلام پس از اینکه اموال و دارایی های مسلمین توسط کفار مکه مصادره شد و به نوعی ضربه ای اقتصادی از طرف کفار بر مسلمین وارد شد ، با هجوم به کاروان تجاری ابوسفیان به پیروزی و فتح خیبر رسید ، اشاره ی ولی امر مسلمین به جنگ بدر را می توان تهدیدی برای تهدیدهای دشمنان دانست ، که وقوع آن منوط به حرکت دشمنان در زدن ضربه اقتصادی به ایران اسلامی می باشد و مطمئناً اگر دشمنان سرعقل آیند و این هشدار جدی را دریافت کرده و به عواقب آن بیندیشند ، جنگ بدری در کار نخواهد  بود.

وضعیت خیبری انقلاب اسلامی یک حقیقت درخشان واقعی قریب الوقوع

همانگونه که می دانیم جبهه استکبار از مدتی قبل با تنگ تر کردن حلقه محاصره به تهدید تحریم شدید اقتصادی ایران پرداخته و تحرکات نظامی صوری نیز چاشنی این تهدیدها کرده است ، اشاره ولی امر مسلمین به جنگ بدر می تواند اشاره به ضربه اقتصادی و بستن شریان نفتی  تنگه هرمز در نظر گرفت ، که البته این حرکت منوط به حرکت دشمنان بوده و در شرایطی که دشمنان تهدید اقتصادی خود را عملی نکنند ، نیازی به ضربه جنگ بدری و بستن تنگه هرمز نیست ، اما وضعیت خیبری را می توان به عنوان وضعیت واقعی و در حال وقوع در منطقه و میان جبهه اسلام و کفر دانست که بنا بر دلایل متعدد و نشانه های فراوان بزودی بزود محقق شده و هیچ چیز نمی تواند از وقوع آن جلوگیری کند.

آیا بزودی و با تحولاتی بزرگ ، لشگر بزرگ مسلمین از اقصی نقاط کشورهای اسلامی رهسپار خواهند شد ؟ چیزی که به کرات در روایات عصر ظهور بدان اشاره شده است و توسط بسیاری از محققان ، بعنوان یکی از تحولات بعد از ظهور امام عصر(عج) قلمداد می شود :

امیرالمومنین(ع) :

یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین از غرب به منطقه عربی خاورمیانه خواهند آمد، سوال می شود پس عربها در آن موقع کجا هستند؟ فرمود: عربها در آن موقع از هم پاشیده و ارتباط شان ازهم گسیخته و متحد و هماهنگ نیستند. سوال شد آیا این بلا و گرفتاری طولانی ست؟ فرمود نه تا زمانیکه عربها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته وتصمیم های جدی آنان دوباره تجدید شود. آنگاه سرزمین فلسطین بدست آنان فتح خواهد شد وعربها پیروز و متحد خواهند گردید. نیروهای کمکی از طریق و سمت سرزمین عراق به آنان خواهند رسید که بر روی پرچمهایشان نوشته شده) القوه) وعربها و سایر مسلمانان همگی مشترکأ برای نجات فلسطین قیام خواهند کرد و با یهود خواهند جنگید و چه جنگ بسیار سختی که در وقت مقابله با یکدیگر در بخش عظیمی از دریا روی خواهد داد که در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روی اجساد کشته شدگان عبور کنند. عربها سه بار با یهود می جنگند و در مرحله چهارم که خداوند ثبات قدم و ایمان و صداقت آنها را دانست همای پیروزی بر سرشان سایه می افکند به خدای بزرگ سوگند که یهودیان مانند گوسفند کشته می شوند تا جائی که حتی یک نفر یهودی هم در فلسطین باقی نخواهد ماند.

عقائد الامامیه جلد ۱ ص ۲۷۰

این بیانات بشارت بخش امام خامنه ای و سیدحسن نصرالله نیز شنیدنی و قابل تامل بوده و به خوبی نشان دهنده صحت تحلیل های فوق است :

دبیرکل حزب الله: آیت الله خامنه ای اعتقاد دارند که رژیم صهیونیستی رو به زوال و فروپاشی است و معتقدند، این سقوط چندان به طول نخواهد انجامید و بزودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و معتقد است، سازش و صلح با رژیم صهیونیستی به جایی نخواهد رسید و آنچه در فلسطین و مناطق اطراف ما روی می دهد، بر این نکته تاکید دارد که ملت مقاوم فلسطین همچنان خط مشی مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و عدم سازش با این رژیم را ادامه می دهد و نسل کنونی و جوانان امروز ثابت می کنند که همچنان به بازگشت به سرزمین خود امیدوارند و خواستار بازگشت به میهن خود هستند و هنگامی که سخنان آیت الله خامنه ای درباره اسرائیل را با شرایط حاکم بر منطقه مقایسه می کنیم و آن را با موفقیت های مقاومت در جنگ تموز [33 روزه] و جنگ غزه ارزیابی می کنیم ملاحظه می کنیم که فروپاشی و سقوط رژیم صهیونیستی امر دور از دسترسی نیست و ان شاء الله بزودی محقق خواهد شد.

وقتی که ما در جنوب لبنان پیروز شدیم. خدمت آقا رسیدیم و من با تأسف و ناامیدی گفتم: « حضرت آقا هجده سال طول کشید تا حزب‌الله جنوب لبنان را آزاد کرد، فلسطین چقدر طول خواهد کشید؟!»

آقا فرمودند: حالا که پرسیدید می‌گویم که اعتقاد دارم آزادی قدس کمتر از آن طول می‌کشد!

http://www.hawzah.net/fa/MagArt.html?MagazineID=5211&MagazineNumberID=5571&MagazineArticleID=53647

ان شاالله بزودی زود جهان با چشمانی متحیر و البته پس از درگیریهایی بزرگ شاهد تحولاتی بسیار عظیم خواهد بود ، از حرکت موج توده های ملتهای مسلمان به سمت بیت المقدس تا فتح قلعه خیبر و تحقق پیش بینی های بزرگ روایات شریف و خمینی روح خدا و بیان فوق العاده مهم ولی امر مسلمین در وضعیت خیبری کنونی .

.............................

وقتی نظرات پرمحتوا ، دقیق و بشارت بخش دوستان را پس از بیانات نورانی نائب امام زمان(عج) در سالگرد 19 دی خواندم  ، لزومی نمی دیدم مطلبی در این باب بنویسم اما نمی توان از آن لحظات عاشقانه و بشارتهای بزرگش ننوشت ، لحظاتی که تاریخ بشریت به ندرت امثال آن را به یاد دارد ، جوانان و یارانی که قرنها مورد غبطه بوده و تاریخ چه بسیار انتظار آمدن آنها را کشیده است ، سلحشورانی که امام صادق(ع) فرمودند که خیبرشکن خواهند بود و با دستان یدللهی آخرین حجت حق(عج) حماسه باشکوه فتح خیبر را این بار نه در حجاز و اطراف مدینه که در بیت المقدس و ورودی غرب تکرار خواهند کرد ، از شور و شوق و عشق دیروز جوانان و توده های مردمی هرچه بگویم کم گفته ام ، هرچند دریچه ی دوربین بخشی از آن را از آن فضای نورانی به همه ی عالم منعکس کرد ،

و این جوانان خوشه ای بودند از خرمن ، از جوانان تهران و اصفهان و مشهد و شیراز و ...

و از جوانان بحرین و یمن و مصر و ... که بزودی بزود با شعار " خیبر خیبر یا صهیون ، جیش محمد(ص) قادمون " بسوی قبله ی اول مسلمین رهسپار خواهند شد.

و ان شاالله این بار در جنگ آخر و با رهبری الهی آخرین حجت حق(عج) ، پرچم به دستان مبارک سیدعلی خواهد بود تا فتح خیبر صهیونیستم های وحشت زده بزودی زود محقق شود هرچند چون خیبر صدر اسلام جنگی سخت در پیش باشد.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #856 minuman berenergi 1394-02-26 12:44
Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is valuable and all. But think of if
you added some great photos or videos to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with pics and video clips,
this site could definitely be one of the most beneficial in its
niche. Amazing blog!
نقل قول کردن
0 #855 مهدوی 1391-01-11 13:05
تطبیق شخصیت‌ها از آسیب‌های جدی بحث مهدویت است

حجت‌الاسلام جعفری گفت: همچنانکه توقیت و تعجیل، نادرست است، تطبیق نیز ناصواب است. به این توضیح که عده‌ای با خواندن یا شنیدن چند روایت در علایم ظهور، آن‌ها را بر افراد یا حوادثی تطبیق می‌دهند. البته خود تطبیق روایات بر حوادث، آفت و آسیب نیست، بلکه آفت، مطالب و ادعاهایی است که افرادی به صرف خواندن یک یا دو روایت و بدون بررسی آیات و روایات و مطالب تاریخی و قدرت تشخیص صحیح و سقیم روایات مطرح می‌کنند، یعنی بدون داشتن تخصص به اظهار نظر می‌پردازند.

پژوهشگر مسائل مهدویت گفت: این تذکر لازم است که در روایات، تشخیص مولفه‌ها و علایم سپاه حق و باطل به عهده‌ی علمای راستین گذاشته شده است؛ همان‌ها که در عصر غیبت کبرا به عنوان «نواب عام» عهده‌دار این امور گشته‌اند.

پیامدهای تطبیق چیست؟

وی درباره پیامدهای آسیب تطبیق گفت: ناامیدی و یأس در اثر عدم اتفاق ظهور از پیامدهای تطبیق است. همچنین به دلیل عدم تحقق تطبیق‌های مطرح شده، باعث بی‌اعتقادی افراد و مردم نسبت به اصل ظهور می‌شود و افراد در اصل ظهور و روایات به شک و تردید می‌افتند.

خاستگاه‌های تطبیق چیست؟

حجت‌الاسلام جعفری گفت: از جمله خاستگاه‌های تطبیق عبارت است از: توهم‌زدگی، هوا و هوس و مشکل مطرح‌سازی خود (نوعی بیماری روحی و روانی)، دخالت افراد غیر متخصص در مطالب کاملاً فنی و تخصصی، عدم روشن‌گری کافی توسط علما، عدم تبیین علایم حتمی و غیر حتمی، عدم طرح مسأله «بداء» و مسایل مرتبط با علایم ظهور، نداشتن عکس‌العمل مناسب در مقابل مدعیان! و دشمنی پنهان و مرموز!

راه درمان آسیب تطبیق چیست؟

وی گفت: به چند طریق می‌شود آسیب تطبیق را درمان کرد: تبیین و روشن‌گری، تکذیب و مبارزه با انحرافات و کار کارشناسی در مورد علایم و ویژگی‌ها از سوی علما و دانشمندان.



www.farsnews.ir/newstext.php?nn=13910110000532
نقل قول کردن
+4 #854 محسن 1390-11-05 10:49
من یه ماهه صدای شیپور جنگ رو تو گوشام می شنوم
خدا کنه که فاتح این جنگ آقا باشه.الهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #853 http://www.askdin.co 1390-11-03 15:36
نهضت جهانی دعای فرج - وعده چهارم دعای همگانی برای فرج حضرت مهدی عج

www.askdin.com/thread16424.html#post181756

بسم الله الرحمن الرحیم

وعده چهارم دعای همگانی برای تعجیل فرج مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه 6 بهمن ماه 1390 شب جمعه از ساعت 21:30 به وقت ایران

عزیزانی که علاقه مند به مشارکت هستند جهت ثبت نام عدد 1106 را به شماره پیام کوتاه 30001431 پیامک کنند و در حد توان با ترویج این طرح و اطلاع رسانی آن سهم بیشتری در این حرکت همگانی داشته باشید.
برنامه دعای همگانی به ترتیب

1- 100 مرتبه ذکر شریف صلوات با وعجل فرجهم
2- زیارت عاشورا
3 -دعای الهی عظم البلا
4- 110 مرتبه ذکر شریف "اللهم عجل لولیک الفرج"

از تمامی همراهان عزیز تقاضا داریم در صورت امکان در این شب اقدام به تشکیل هیئت جهت اجرای دعای همگانی کنند و به مسئولان محترم هیآت و مداحان اطلاع رسانی نمایند .

با آرزوی استجابت دعاها و دیدار جمال دلربای یوسف زهرا در دوران ظهور شریفش برای تمامی دوستان و محبین آن عزیز خدا

ومن الله توفیق

Add new comment
نقل قول کردن
-14 #852 مردم ایران 1390-11-01 07:50
من هم به شما بشارت میدم که منتظر سر نگونی حکومت جمهوری اسلامی در یک سال اینده باشید ان هم به دست علی و مالک اشتر که بر سر قدرت وغارت بیت المال با هم در بدر می جنگند.منتظر باشید و ببینید که کدام پیشگویی محقق می شود پیشگویی من یا چرندیات و خرافاتی که شما به وسیله ان مردم رو سرگرم کردید و دین و اخلاق مردم رو از بین بردین لعنت خدا بر شما و بر پشت پرده این سایت و گردانندگان ان به امید دیدار
نقل قول کردن
+4 #851 جانباز از اصفهان 1390-10-29 21:05
به نقل از آگاهی:
همه چیز درباره تفکرات فراماسونری موجود در جریان انحرافی !
حتما خیلی از شما عزیزان گفته های آیت ا… مصباح یزدی مبنی بر اینکه نوع تفکرات برخی افراد در دولت عزیزمان که به جریان انحرافی مشهور شده اند بسیار به افکار فراماسونری شباهت دارد اما بعد از این حرف ها بسیاری سعی در روشنگری در این زمینه نمونده اند مقالاتی که توسط استاد قاسم روانبخش در حال نگارش است یکی از این کارهاست اما در این مطلب چند سخنرانی مهم در این باره در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . حتما این فایل هارا دریافت کنید . . .
دانلود سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمود نبویان درباره جریان انحرافی
www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2011/05/gd32cc2yq87mzqz6o78o.mp3
دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره جریان انحرافی
www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2011/05/abbasi_mashaei_baghaei.mp3
دانلود سخنرانی آیت الله علم الهدی درباره جریان انحرافی
www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2011/05/ayatollah_alamolhoda_mashaei.3gp


.
با سلام

مواظب باشید خودتان را دست اشتباهاتی که عده ای در مورد دولت می کنند ندهید ملاک ما در بین اختلاف نظراتی که رخ می دهد رهبر انقلاب می باشند و اگر به غیر از این بشود اتحاد ما از بین خواهد رفت و دشمن بر ما طمع می نماید
نقل قول کردن
+2 #850 جانباز از اصفهان 1390-10-29 21:02
به نقل از آگاهی:
همه چیز درباره تفکرات فراماسونری موجود در جریان انحرافی !
حتما خیلی از شما عزیزان گفته های آیت ا… مصباح یزدی مبنی بر اینکه نوع تفکرات برخی افراد در دولت عزیزمان که به جریان انحرافی مشهور شده اند بسیار به افکار فراماسونری شباهت دارد اما بعد از این حرف ها بسیاری سعی در روشنگری در این زمینه نمونده اند مقالاتی که توسط استاد قاسم روانبخش در حال نگارش است یکی از این کارهاست اما در این مطلب چند سخنرانی مهم در این باره در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . حتما این فایل هارا دریافت کنید . . .
دانلود سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمود نبویان درباره جریان انحرافی
www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2011/05/gd32cc2yq87mzqz6o78o.mp3
دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره جریان انحرافی
www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2011/05/abbasi_mashaei_baghaei.mp3
دانلود سخنرانی آیت الله علم الهدی درباره جریان انحرافی
www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2011/05/ayatollah_alamolhoda_mashaei.3gp

.
با سلام

مواظب باشید خودتان را دست اشتباهاتی که عده ای در مورد دولت می کنند ندهید ملاک ما در بین اختلاف نظراتی که رخ می دهد رهبر انقلاب می باشند و اگر به غیر از این بشود اتحاد ما از بین خواهد رفت و دشمن بر ما تمع می نماید
نقل قول کردن
+3 #849 صبح قريب 1390-10-29 12:35
به نقل از سید موسی:


سلام علیکم
نخیر اخوی بسیار اشتباه می کنید، آن سایتها هم همه اشتباه می کنند.

کدام آسیب شناسی...؟!! خود این عمل بزرگترین آسیب است.
این اخبار تأثیرش از بمب اتمی بیشتر است.
خدا می داند همین امروز بخاطر نشر این خبر چقدر جوان مرتکب گناه شده اند.

خداوند متعال بسیار سخت آزمایش می کند... فکر می کنید جوانان ما چقدر توان کنترل نفسشان را داشته باشند؟

در ثانی مطلبی که شما در وبلاگ خود و همچنین در این سایت زدید نمی دانم از کجا بود ولی هر چه بود باعث تحریک بیشتر جوانان به مشاهده عکس می شد.

امیدوارم شما بدانید چه می کنید... سایتهای خبری که این خبر را زدند که ول معطلند.
ولی انصافا سایت فارس نیوز در این جور موارد خوب عمل می کند و بنده حقیقتا تا کنون نشر چنین مطالبی را در این سایت خبری ندیده ام.

سيد عزيز سلام
اگر بداني ديروز تا امروز به خاطر مطلبي كه درباره گلشيفته در وبلاگم نوشتم وازشانس بد من در جستجوگر گوگل تقريبا اول شده ،چقدر فحش خواهر مادر خوردم .ولي فكر نمي كني در كنار هزاران سايت ووبلاگ داخلي وخارجي كه عكس وخبر وويديو را منتشر كردند ،نقد اين عمل هم شايد تاثيركي داشته باشد ؟ اگر مطلبم را خوب بخوانيد شايد نظرتان عوض شود .
نقل قول کردن
+6 #848 سید 1390-10-29 00:32
به نقل از مصطفی:

مگه شما نرم افزار کتبه اهل بیت رو ندارید؟ با بیش از 45000 جلد کتب شیعه و سنی؟
اگه می خواهید آدرس بدید براتون بفرستم

چرا
تو المکتبه الشامه پیدا کردم

بازم تشکر به نقل از مصطفی:

البته میدونید پیدا کردن یک روایت توی این نرم افزار کمی خطا دارد مخصوصا گاهی برخی روایات را برخی الفاظش اصلا پیدا نمی کند حتما باید با چندین لفظ مختلف یک روایت رو یافت نمی دانم شما هم این مشل رو دارید یا نه؟
البته این مشکل جدای عدم تطابق آدرس های موارد یافت شده با نسخه های حقیقی است که خودش مانعی است بر سر راه آدرس دادن


بله همینطوره برای رفع مشکل کلمات مختلف در روایت را سرچ می کنم

مشکل ادرس دهی مربوط به انتشارات و تاریخ چاپ است

التماس دعا
نقل قول کردن
+6 #847 مصطفی 1390-10-28 23:38
به نقل از سید:

چرا
تو المکتبه الشامه پیدا کردم

بازم تشکر

البته میدونید پیدا کردن یک روایت توی این نرم افزار کمی خطا دارد مخصوصا گاهی برخی روایات را برخی الفاظش اصلا پیدا نمی کند حتما باید با چندین لفظ مختلف یک روایت رو یافت نمی دانم شما هم این مشل رو دارید یا نه؟
البته این مشکل جدای عدم تطابق آدرس های موارد یافت شده با نسخه های حقیقی است که خودش مانعی است بر سر راه آدرس دادن
نقل قول کردن
+5 #846 u313.ir 1390-10-28 23:38
با سلام به دوستان عزیز

پست جدید منتشر شده اسباب کشی کنید! @};- @};-

اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+5 #845 هادي 1390-10-28 23:34
به نقل از خادم الرضا:
همه چیز درباره تفکرات فراماسونری موجود در جریان انحرافی :- !


www.zohur12.ir/.../#more-2240
دانلود كنيد و گوش بديد شايييييييييييييييييييييييد بصيرت يابيد ;)

خادم ال ش... تاكي منافق بهتره سري به رسانه هاي بيگانه بزني وكپي گفتار خود رامشاهده كني . بصيرت يعني گوش به فرمان رهبر بودن ورهبر تاكيد بر وحدت داره .منافق شرم داشته باش (اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله
نقل قول کردن
+6 #844 مصطفی 1390-10-28 23:34
منابع:
.
[2] يوم الخلاص صفحه ي 634، چاپ بيروت، چاپ چهارم و صحيح مسلم ج 8 ص 148 طبع بيروت و کنزالعمال ج 14 ص 212 و 213 و 248 و نهاية ابن اثير ج 1 ص 319 و لسان العرب ج 13 ص 417 ماده ي جهجه، و روزگار رهائي - ترجمه ي يوم الخلاص - ج 2 ص 1027.
[3] مقصود از «خراساني» چنانکه بارها تذکر داده ايم سيدي هاشمي از دودمان رسول الله صلي الله عليه و اله و از نسل پاک و مطهر صلي الله عليه و اله علي و فاطمه عليهاالسلام است که طبق روايات وارده، اندکي پيش از ظهور حضرت ولي عصر- عجل الله تعالي فرجه - در ايران قيام مي کند.
[4] يوم الخلا ص، طبع بيروت، چاپ چهارم، صفحه ي 634.
نقل قول کردن
+9 #843 مصطفی 1390-10-28 23:34
به نقل از حسن.س.:


با تشکر فراوان از آقا مصطفی عزیز



63- حكم الشاه في إيران:
..........
وعن كتاب الملاحم والفتن عن الإمام الصادق(ع):(وينقلب ملك العجم في محرّم بسفك الدماء حتى يفرّ ملك العجم لئلا يأخذه الناس ثم يهلك غماً وتدوم الفتنة ويدوم الانقلاب وبشّر الناس بظهور الحجّة عليه السلام)(بيان الأئمة)

التماس دعا

البته بحث ما روی این بخش روایت که بحث شاهنشاه است نیست چرا که مولف کتاب زمینه سازان انقلاب جهانی حضرت مهدی در این باره می فرماید:
[ صفحه 207]

«لا تقوم الساعة حتي يملک الناس رجل من الموالي، يقال له: جهجاه» [2] .
«زمان ظهور - حضرت مهدي عليه السلام - فرا نخواهد رسيد جز هنگامي که مردي موالي - ايرانيان -، مردم را تحت سلطه ي خود درآورد که به او شاهنشاه گفته مي شود».
اين دانشمند محترم پس از آنکه حديث مزبور را نقل مي کند در توضيح کلمه ي «موالي» و لفظ «جهجهاه» که در متن عربي حديث آمده است چنين مي نويسد:
مقصود از کلمه ي «موالي» در حديث ياد شده، مسلمانان غيرعرب است، و بدون ترديد منظور پيامبر اکرم صلي الله عليه و اله از مسلمانان غيرعرب، به دليل کلمه ي «جهجاه» که در حقيقت به معني «شاهنشاه» است ايرانيان مي باشند، و چنين کسي بنام محمدرضا شاه پهلوي، به عنوان «شاهنشاه» زمام امور ملت مسلمان ايران را به دست گرفت، و به پيروي از پدرش -رضاخان-، ايران اسلامي را به يک کشور اروپائي تبديل کرد، و تا آنجا پيش رفت که اراده داشت همه ي احکام شريعت را نيست و نابود کند.
اين نويسنده ي گرانقدر سپس در دنباله ي توضيح مذکور چنين مي نويسد:
من اين حديث شريف را که به بعضي از علائم نزديک به ظهور اشاره داشت بدين علت در اينجا نقل نمودم که اين (شاهنشاه اعظم) از سلطنت معزول گرديد، و به دنبال عزل اين پادشاه، دير يا زود انقلاب «خراساني» [3] به وقوع خواهد پيوست. [4] ادامه دارد:
نقل قول کردن
+7 #842 سید 1390-10-28 23:33
به نقل از مصطفی:

مگه شما نرم افزار کتبه اهل بیت رو ندارید؟ با بیش از 45000 جلد کتب شیعه و سنی؟
اگه می خواهید آدرس بدید براتون بفرستم

چرا
تو المکتبه الشامه پیدا کردم

بازم تشکر
نقل قول کردن
+12 #841 سید 1390-10-28 23:26
به نقل از مصطفی:

سلام مجدد
یه جستجوی ساده در رابطه با همین کتاب انجام بدید می بینید که چندین چاپ با چندین نویسنده یافت میشود
ولی اگر همان کتاب بیان الائمه معروف مد نظر شماست خوب باید عرض بکنم بنده اصلا نمی دانم مولفش کیست و کی نوشته ولی چند نکته رو عرض بکنم:
از این کتاب یادم نیست آقای پناهیان یا حاج آقای حاجتی یه کدومشون روایت سید خراسانی رو نقل می کنند و خوب میدانیم که این روایات صحیح است پس همه روایات یک کتاب رو ولو صاحبش کافر هم باشد نمی توان مردود دانست.
کما اینکه اخبار مثلا bbc رو نمی توان چون بی بی سی است همه رو رد کرد در مورد کتب هم همین است صرف وثاقت نویسنده در صحت روایات یک کتاب کافی نیست کما اینکه عدم وثاقت نویسنده یک کتاب هم دلیلی بر رد همه روایات آن کتاب نیست باید خود روایت بررسی شود نه نویسنده روایت(البته مستحضرید که نویسنده منظورم راوی نیست)
به هر حال این روایت رو در این دو کتاب نقل کرده اند و نویسنده کتاب 250 علامت هم گفت که خبر راست و صحیح است و ولی ضعیف و خودتان مستحضرید که چه بسیار اخبار ضعیفی که حق و حقیت هستند و چه بسیار اخبار صحیح السندی که خلاف واقع است.
نتیجه : این روایت را باید جدای بحث خود کتاب بررسی کرد و دو بحث رو مخلوط نکرد ولی در کل به نظرم با وجود اینهمه روایت متواتر معنوی و اخبار موثق بحث در روایات مشکوک کمی دور شدن از اصل بحث است
شرمنده پریدم وسط بحث عالمانه شما
عذر ما رو بپذیرید چند وقتیه خیلی سرم شلوغه وقت دیدن همه مطالب دوستان رو ندارم
از همه التماس دعا البته دعای ظهور

سلام مصطفی جان

جانا سخن از زبان ما می گویی

تشكر


التماس دعا
نقل قول کردن
+6 #840 هادي 1390-10-28 23:23
به نقل از هادی:
بنده به عنوان یک فرد گناهکار ولی عاشق امام زمان (ع)از شما عاجزانه تقاضامندم از خط مشاییسم دست بردارید و به خط سبز و پر امید امام زمان (عج) بپیوندید .
و این خواسته ایست تنها برای سعادت خودتان ...

آقا هادي بنده مدت دوساله در اين جا مطلب ميگزارم با نام هادي واسم واقعيم هادي ميباشه در صورت امكان يا شما يا بنده از پسوند يا پيشوندي استفاده نماييم از اين كه عاشق امام عصر ميباشد وهمنام بنده مسرورم ولي در مورد مشايي اعتقاد دارم كه زياد از حد اغراق شده ودر حق اون ظلم شده (اللهم عجل لوليك الفرج )انشاالله
نقل قول کردن
+5 #839 مصطفی 1390-10-28 23:22
به نقل از سید:
سلام برادر مصطفی عزیز

بزرگوار تا انجایی که ذهنم یاری می کند شما مقاله ای در وبتان نوشته بودید و در ان اثبات کرده بودید روایات خراسانی و شعیب نتنها ضعیف السند نیستند بلکه تواتر معنوی دارند خیلی استفاده کردم

بابت ذکر روایت از منبعی دیگر تشکر

مگه شما نرم افزار کتبه اهل بیت رو ندارید؟ با بیش از 45000 جلد کتب شیعه و سنی؟
اگه می خواهید آدرس بدید براتون بفرستم
نقل قول کردن
-5 #838 حسن.س. 1390-10-28 23:22
به نقل از مصطفی:

سلام مجدد

عن الملاحم والفتن وهو مخطوط للشيخ المجلسي(رض)(بإسناده إلى الإمام الصادق(ع) قال:((بلدة يجري في وسطها النهر وفي جنبها مضجع الإمامين الكاظمين(ع)يقوم فيها رجل أول اسمه عبد ينقلب إلى الملك حتى يقتل ملكهم ووزراءه وأحباءه حتى يقتل عبد الإله ويمثل بأعضائه ولا يخفى من الناس ذلك ثم في شهر الصيام يقوم رجل آخر أول اسمه عبد فيقتل العبد الأول ثم أن العبد الثاني الذي يقتل العبد الأول في النصف من شهر الصيام يطير في طائرة فتحترق ويهلك) قلنا أن عبد الكريم قتل الملك في سنة1958م فلم يكمل أربع سنين حتى قتله عبد السلام محمد عارف الناصبي اللئيم في نصف رمضان سنة 1963م1383هـ ثم حكم عبد السلام أكثر من سنتين فطرد فيها الشيعة وحاول منع المواكب الحسينية والجالس في الحسينيات والمساجد وسافر إلى البصرة فخطب فيها خطبة ذم فيها أمير المؤمنين(ع) قائلاً:(يا أهل البصرة إنّ علي بن أبي طالب يقول لكم يا أشباه الرجال ولا رجال وأنا أقول بل أنتم الرجال ونعم الرجال).
......والخبر صحيح ولكن حديثه ضعيف الإسناد.
کتاب:مائتان وخمسون علامة حتى ظهور الإمام المهدي (عجل الله تعالی فرجه) // روایت 108- ما بين عبد الكريم قاسم عبد السلام ومقتل عبد السلام


با تشکر فراوان از آقا مصطفی عزیز


به نظر می آید جناب السيد محمد علي الطباطبائي الحسني این حدیث را خود در منبع ذکر کرده ندیده باشد و ایشان هم آن را از بیان ائمه ذکر کرده اند.زیرا

1-ایشان هم کتابی را به خط علامه ی مجلسی ذکر می کنند و دقیقا همان عبارات بیان ائمه را می آورند.

2-که قسمت دوم حدیث را نمی آورند و آن را در جای دیگری از کتاب به شرح زیر و با ذکر منبع بیان ائمه می آورد:

63- حكم الشاه في إيران:
..........
وعن كتاب الملاحم والفتن عن الإمام الصادق(ع):(وينق لب ملك العجم في محرّم بسفك الدماء حتى يفرّ ملك العجم لئلا يأخذه الناس ثم يهلك غماً وتدوم الفتنة ويدوم الانقلاب وبشّر الناس بظهور الحجّة عليه السلام)(بيان الأئمة)

در هر صورت این کتاب هم مربوط به بعد از حوادث است و منبع درستی را نمی نماید.باز هم تشکر از زحمت شما.

التماس دعا
نقل قول کردن
+6 #837 مصطفی 1390-10-28 23:10
به نقل از سید:

سلام بر حسن س و مصطفی عزیز



اصل بحث سر زمان تالیف کتاب بیان الائمه که ایا قبل از انقلاب تالیف شده یا بعد از انقلاب و اینکه برادر عزیزما حکم به جعلیت کتاب مذکور نمودند و ضد انقلاب بودن مولف کتاب بحث های بعدی حاشیه ای بود

سلام مجدد
یه جستجوی ساده در رابطه با همین کتاب انجام بدید می بینید که چندین چاپ با چندین نویسنده یافت میشود
ولی اگر همان کتاب بیان الائمه معروف مد نظر شماست خوب باید عرض بکنم بنده اصلا نمی دانم مولفش کیست و کی نوشته ولی چند نکته رو عرض بکنم:
از این کتاب یادم نیست آقای پناهیان یا حاج آقای حاجتی یه کدومشون روایت سید خراسانی رو نقل می کنند و خوب میدانیم که این روایات صحیح است پس همه روایات یک کتاب رو ولو صاحبش کافر هم باشد نمی توان مردود دانست.
کما اینکه اخبار مثلا bbc رو نمی توان چون بی بی سی است همه رو رد کرد در مورد کتب هم همین است صرف وثاقت نویسنده در صحت روایات یک کتاب کافی نیست کما اینکه عدم وثاقت نویسنده یک کتاب هم دلیلی بر رد همه روایات آن کتاب نیست باید خود روایت بررسی شود نه نویسنده روایت(البته مستحضرید که نویسنده منظورم راوی نیست)
به هر حال این روایت رو در این دو کتاب نقل کرده اند و نویسنده کتاب 250 علامت هم گفت که خبر راست و صحیح است و ولی ضعیف و خودتان مستحضرید که چه بسیار اخبار ضعیفی که حق و حقیت هستند و چه بسیار اخبار صحیح السندی که خلاف واقع است.
نتیجه : این روایت را باید جدای بحث خود کتاب بررسی کرد و دو بحث رو مخلوط نکرد ولی در کل به نظرم با وجود اینهمه روایت متواتر معنوی و اخبار موثق بحث در روایات مشکوک کمی دور شدن از اصل بحث است
شرمنده پریدم وسط بحث عالمانه شما
عذر ما رو بپذیرید چند وقتیه خیلی سرم شلوغه وقت دیدن همه مطالب دوستان رو ندارم
از همه التماس دعا البته دعای ظهور
نقل قول کردن
+7 #836 سید 1390-10-28 23:00
سلام برادر مصطفی عزیز

بزرگوار تا انجایی که ذهنم یاری می کند شما مقاله ای در وبتان نوشته بودید و در ان اثبات کرده بودید روایات خراسانی و شعیب نتنها ضعیف السند نیستند بلکه تواتر معنوی دارند خیلی استفاده کردم

بابت ذکر روایت از منبعی دیگر تشکر
نقل قول کردن
+10 #835 سید 1390-10-28 22:51
به نقل از حسن.س.:


سلام آقا مصطفی عزیز،اختیار دارید شما و آقا سید بزرگوار استاد هستید.

بحث بر سر کتاب بیان الائمه و حدیث زیر است که چه درجه ای از اعتبار دارد.

الملاحم والفتن مخطوط للمجلسي
قال: بلدة يجري في وسطها النهر، وفي جنبها مضجع الإمامين، « السلام يقوم فيها رجل أول اسمه عبد، ينقلب على الملك، حتى يقتل ملكهم،ووزراءه، وأحباءه، حتى يقتل عبد الإله، ويمثل بأعضائه، ولا يخفى على الناس ذلك.ثم في شهر الصيام يقوم رجل آخر أول اسمه عبد فيقتل العبد الأول.ثم إن العبد الثاني الذي يقتل العبد الأول في النصف من شهر الصيام يطير في طائرة، فتحترق، ويهلك.
وينقلب ملك العجم في محرم، بسفك الدماء، حتى يفر ملك العجم لئلا يأخذه الناس، ثم يهلك غماً، وتدوم الفتنة، ويدوم الانقلاب، وبشر الناس بظهور الحج(بيان الأئمة ج ١ ص227)

اگر به کامنت های چند صفحه ی قبل بنده و آقا سید بزرگوار مراجعه فرمایید ان شاء الله از راهنمایی شما هم استفاده کنیم.اگر موردی بود در خدمتم.

التماس دعا

سلام بر حسن س و مصطفی عزیز



اصل بحث سر زمان تالیف کتاب بیان الائمه که ایا قبل از انقلاب تالیف شده یا بعد از انقلاب و اینکه برادر عزیزما حکم به جعلیت کتاب مذکور نمودند و ضد انقلاب بودن مولف کتاب بحث های بعدی حاشیه ای بود

برادر حس س شرمنده فرمودید
تشکر از لطفتان

حقیر خودم را البته اگر لایق باشم نوکر محبین یوسف زهرا می دانم
نقل قول کردن
+11 #834 مصطفی 1390-10-28 22:44
به نقل از حسن.س.:


سلام آقا مصطفی عزیز،اختیار دارید شما و آقا سید بزرگوار استاد هستید.

بحث بر سر کتاب بیان الائمه و حدیث زیر است که چه درجه ای از اعتبار دارد.

الملاحم والفتن مخطوط للمجلسي
قال: بلدة يجري في وسطها النهر، وفي جنبها مضجع الإمامين، « السلام يقوم فيها رجل أول اسمه عبد، ينقلب على الملك، حتى يقتل ملكهم،ووزراءه، وأحباءه، حتى يقتل عبد الإله، ويمثل بأعضائه، ولا يخفى على الناس ذلك.(بيان الأئمة ج ١ ص227)
التماس دعا

سلام مجدد
روایت رو در کتاب 250 علامت تا ظهور یافتم متن اون رو می نویسم البته ظاهرا خودتون دیده بودید:
عن الملاحم والفتن وهو مخطوط للشيخ المجلسي(رض)(بإس ناده إلى الإمام الصادق(ع) قال:((بلدة يجري في وسطها النهر وفي جنبها مضجع الإمامين الكاظمين(ع)يقوم فيها رجل أول اسمه عبد ينقلب إلى الملك حتى يقتل ملكهم ووزراءه وأحباءه حتى يقتل عبد الإله ويمثل بأعضائه ولا يخفى من الناس ذلك ثم في شهر الصيام يقوم رجل آخر أول اسمه عبد فيقتل العبد الأول ثم أن العبد الثاني الذي يقتل العبد الأول في النصف من شهر الصيام يطير في طائرة فتحترق ويهلك) قلنا أن عبد الكريم قتل الملك في سنة1958م فلم يكمل أربع سنين حتى قتله عبد السلام محمد عارف الناصبي اللئيم في نصف رمضان سنة 1963م1383هـ ثم حكم عبد السلام أكثر من سنتين فطرد فيها الشيعة وحاول منع المواكب الحسينية والجالس في الحسينيات والمساجد وسافر إلى البصرة فخطب فيها خطبة ذم فيها أمير المؤمنين(ع) قائلاً:(يا أهل البصرة إنّ علي بن أبي طالب يقول لكم يا أشباه الرجال ولا رجال وأنا أقول بل أنتم الرجال ونعم الرجال).
فركب طائرته إلى بغداد فاحترقت به وسرى عليه السخرية العراقية(صعد لحم نزل فحم)عليه سخط الله وعلى أتباعه.والخبر صحيح ولكن حديثه ضعيف الإسناد.
کتاب:مائتان وخمسون علامة حتى ظهور الإمام المهدي (عجل الله تعالی فرجه) // روایت 108- ما بين عبد الكريم قاسم عبد السلام ومقتل عبد السلام
نقل قول کردن
+10 #833 1 1390-10-28 22:35
به نقل از منتظر:
بوسه پدر شهید مصطفی روشن بر پیشانی دکتر احمدی نژاد


از چنين پدري چنان پسري بايد...
نقل قول کردن
+10 #832 سید 1390-10-28 22:34
به نقل از حسن.س.:
ادامه.....

چرا شما می خواهی بدون دلیل تمام سخنان یک کتاب را قبول کنی؟!؟!؟!

4[/b
سعی کن مهربانانه بنویسی.التماس دعا.


سلام برادر عزیز

حقیر کی همه مطالب کتاب را تایید کردم بلکه نقد جزیره خضرا را وارد دانستم و چیزی که نفی کردم حکم به جعلیت کل کتاب بود

قبلا گفتم در کتب اربعه روایاتی وجود دارد که صراحتا از تحریف لفظی قران سخن به میان امده که این مخالف نص صریح قران است حال کدام یک از علما به خاطر چند روایت جعلی همه کتب اربعه را زیر سوال می برد

بارها گفتم باید کتاب برسی علمی شود فقط مورد اختلاف من و شما سر این بود که شما کلا کتاب را تخطئه کردید حقر گفتم نه بسیاری از روایات کتاب در دیگر کتب نقل شده است
که به عنوان یک نمونه 20 منبع برای یک روایت نقل شد

اگر با تندی نمی گفتید کتاب جعلی است وارد بحث نمی شدم یعنی می گفتید بعضی روایاتش در منابعی که در دسترس ماست نیامده و بعضی روایاتش در کتب معتر شیعه و عامه نقل شده با شما بحثی نداشتم

به هر حال اصل برائت است اینکه شما می گویید مولف درباره تاریخ تالیف دروغ می گوید یه تهمت بی دلیل است شما باید اثبات کنید نه متهم

در ضمن عالم ندیده و علامه ندیده و عارف ندیده نیستم همین حاج اقا طبسی که درس خارج گوی مهدویت است در نقد مستند گفت سید خراسانی از نشانه های فرج هست نه ظهور در حالی که صراحتا در غیب نعمانی(غيبة( للنعماني)، ، ص: 290
) روایت داریم که بر اساس ان نتنها خروج خراسانی ازنشانه های ظهور است بلکه در ردیف نشانه های حتمی شمرده شده
... وَ خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ خُرُوجُ الْخُرَاسَانِيّ ِ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِيَّةِ وَ خَسْفٌ بِالْبَيْدَاء...
حال ندیده ان یا؟؟


نکته : به نقد علامه در مورد جزیره خضرا نقد جدی وارد است که فعلا جایش نیست

نحن ابناء دلیل

از این به بعد بحث به سمت جدل غیر احسن کشیده می شود هر دو طرف نظراتشان را بیان کردند قضاوت با مخاطبین

گفتی مهربانانه بنویس چشم ولی شما اول با بلعم باعورا مقایسه کردی عزیز

تشکر

مهدوی باشید
نقل قول کردن
+9 #831 علی جعفری 1390-10-28 22:26
وبلاگ سرباز صفر جنگ نرم نوشت: aql.blogfa.com/post-358.aspx

وجود ولی فقیه لطف امام زمان (عج) است

ولی فقیه حجت امام زمان (عج) و آخرین رشته حکومت خدا بر زمین است که در دوران غیبت امام معصوم وظیفه دارد بر طبق دین حکومت کند.



ما یک قاعده در عقاید اسلامی داریم به نام قاعده لطف یعنی اینکه لطف خداوند فیاض ایجاب میکند که همیشه یک هادی و مرشد برای کسانی که طالب هدایتند وجود داشته باشد، لزوم ارسال پیامبر با همین قاعده اثبات میشود یعنی یک پیامبری باشد که انسان را به سوی غرض خلقتش تذکر دهد و راهنمایی نماید و بعد از ...
aql.blogfa.com/post-358.aspx

www.yjc.ir/.../view_content&_101_INSTANCE_tcEa_assetId=803339
نقل قول کردن
+4 #830 هادی 1390-10-28 22:19
بنده به عنوان یک فرد گناهکار ولی عاشق امام زمان (ع)از شما عاجزانه تقاضامندم از خط مشاییسم دست بردارید و به خط سبز و پر امید امام زمان (عج) بپیوندید .
و این خواسته ایست تنها برای سعادت خودتان ...
نقل قول کردن
+6 #829 علی جعفری 1390-10-28 22:16
به نقل از مبارز منتظر:


خوبه دیگه نظرات از سیاسی تبدیل به مرکز پخش تصاویر مستهجر و بی عفتی یه عده حیون برادرا بس کنید دیگه یه نفر گفت دیگه در حد اطلاع رسانی بد نبود نه اینکه همه برن فقیه شن توش هرچی عکس داره بزارن تو سایت از هر 5 تا نظر 4تاش راجع به این موجود ارزش نداه اسمشو بیاریم تو این سایت
خواهشا بس کنید شمام

نه بخدا قصد کش دادن قضیه این خانم هنرپیشه را نداشتیم.
از این دست هنرپیشه ها زیادند ، البته نه تا به این حد ابتذال ، ولی یک نکته حائز اهمیت است که بعضی ها ، یعنی از قشر جوان ، واقعاً شیفته گلشیفته اند !
ابتذال بعضی از بازیگران گردن خودشان ، ولی در مواجهه با اینگونه مسائل ، بنظرم باید آگاهی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بعنوان ضد ارزش معرفی کنیم.
باشگاه خبرنگاران جوان و یا سایت های دیگر که به این مطلب ، لینک داده اند ، منظورشان تماشای اینها نیست ، بلکه در فضای سایبری و جنگ سایبری ، باید آگاه بود و با اندیشه های ضد دینی و ضد ارزشی ، مبارزه کرد.
شما بعنوان مثلاً معلم ، استاد دانشگاه ، مهندس ، کارگر ، فلان مدیر ، فلان مشاور تربیتی و... اگر از مساله ای آگاهی نداشته باشی ، در مواجهه با آن چگونه می تواتی مبارزه کنی؟
نقل قول کردن
+5 #828 مهیار 1390-10-28 22:12
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:
سلام آقا جان خوبی
شنیدم میگن میخواهی ظهور کنی...
آخه چرا اونم الان ؟؟؟
نمی شه یک وقت دیگه ؟؟؟
آخه من الان دارم درسم رو تموم میکنم ...
کلی برنامه واسه زندگیم دارم ...





حتما بخونید :

گفتگو های بی پرده یک جوان خارج از گود درباره ظهور امام زمان عج

یا

سلام امام زمان ؛ الان ظهور نکن من کار دارم ...


لطفا در جهت کمک فکری؛ نظر فراموش نشه ...

mehrdadz.blogfa.com/post-59.aspx



جالب بود
نقل قول کردن
+10 #827 مبارز منتظر 1390-10-28 22:07
آلمان برای جنبشی تسخیری آماده می‌شود

خبرگزاری فارس:یک روزنامه آلمانی زبان در گزارشی با اشاره به جنبش‌های اعتراضی در جهان عرب نوشت که آلمان نیز خود را برای اقدامی اعتراضی مشابه آماده می‌کند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901027000558
نقل قول کردن
+10 #826 علی جعفری 1390-10-28 22:05
به نقل از سید موسی:


سلام بر علی جان عزیز @};-
من فکر می کنم حضرت امام موسی صدر در کشوری غیر از لیبی بسر می برد و دلیل عدم پیدا شدن ایشان هم شاید همین باشد.

سلام علیکم بر سید موسی گل
هر کجاست ، خداوند انشاءالله حفظش کند.
امیدوارم خبرهای خوشی در مورد ایشان بشنویم.
امیدوارم قهقه مستانه دشمنان بشریت ، آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل و بقیه اراذل و اوباش عالم ، تبدیل به هق هق گریه ذلیلانه شود.کسانی که از شهادت مصطفی احمدی روشن اظهار شادمانی کردند ، روزی به سزای عمل ننگین خویش خواهند رسید و عذاب دردناک خدا را خواهند چشید.
نقل قول کردن
+4 #825 مبارز منتظر 1390-10-28 22:02
به نقل از علی جعفری:

گلشیفته(بخوانید برهنه شیفته):

اقدام وقیحانه هنرپیشه فیلم اصغر فرهادی

انتشار تصاویر مستهجن حضور «گلشیفته فراهانی» در یک فیلم مبتذل فرانسوی بر روی سایت‌های اینترنت ، نمای دیگری از پشت پرده زشت سینما را برملا کرد.
نکته جالب توجه آنجاست که در تیزر تبلیغاتی این فیلم، هیچیک از هنرپیشه‌ها به جز این هنرپیشه ایرانی، حاضر به نیمه عریان شدن نمی‌شوند.
بازیگر فیلم اصغر فرهادی که چندی پیش با گریختن از ایران چند نقش درجه 3 و 4 در چند فیلم هالیوودی پیدا کرده بود، دست به اقدامی وقیحانه و خلاف عفت عمومی زد.
www.yjc.ir/.../view_content&_101_INSTANCE_jl0P_assetId=793802


خوبه دیگه نظرات از سیاسی تبدیل به مرکز پخش تصاویر مستهجر و بی عفتی یه عده حیون برادرا بس کنید دیگه یه نفر گفت دیگه در حد اطلاع رسانی بد نبود نه اینکه همه برن فقیه شن توش هرچی عکس داره بزارن تو سایت از هر 5 تا نظر 4تاش راجع به این موجود ارزش نداه اسمشو بیاریم تو این سایت
خواهشا بس کنید شمام
نقل قول کردن
+11 #824 سید موسی 1390-10-28 21:58
به نقل از علی جعفری:
فرزند 4 ساله مصطفی احمدی‌روشن از شهادت پدر بی‌ خبر است :(( :(( :((



کامران نجف‌زاده در وبلاگ خود از بی‌خبری فرزند 4 ساله "مصطفای شهید" از شهادت پدر خبر داد.

کامران نجف‌زاده در وبلاگ خود با عنوان "یادداشت‌های یک خبرنگار" در مطلبی با اشاره به گذشت یک هفته از شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن نوشت:

خبرنگاری یادم رفت وقتی دیشب فهمیدم پسر چهار ساله شهید مصطفی احمدی روشن، هنوز خبر ندارد پدر را شهید کرده‌اند. پسر را فرستادند خانه خاله، سراغ بابا را نگیرد.

www.najafzadeh.ir/weblog/archives/post_154.php

farsnews.com/newstext.php?nn=13901028001390

من از خود خجلم :(( :(( :((


دلمان را کباب کردی علی جان، خدا لعنت کند قاتلین پدر این دردانه را..
امیدوارم روزی برسد واصل شدن این ملعونها را به قاتلین حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با چشمانم ببینم.

مادرم می گفت از گریه طفل یتیم عرش می لرزد... :((

خدا بداد مادرش برسد.
نقل قول کردن
+2 #823 علی جعفری 1390-10-28 21:52
به نقل از صبح قريب:
الله اكبر
.
.
.

پیش بینی برهنه شدن گلشیفته فراهانی توسط توسط دكتر حسن عباسی در سال 87
.
.
.
tahlilkabar.mihanblog.com/post/127

گلشیفته(بخوانید برهنه شیفته):

اقدام وقیحانه هنرپیشه فیلم اصغر فرهادی

انتشار تصاویر مستهجن حضور «گلشیفته فراهانی» در یک فیلم مبتذل فرانسوی بر روی سایت‌های اینترنت ، نمای دیگری از پشت پرده زشت سینما را برملا کرد.
نکته جالب توجه آنجاست که در تیزر تبلیغاتی این فیلم، هیچیک از هنرپیشه‌ها به جز این هنرپیشه ایرانی، حاضر به نیمه عریان شدن نمی‌شوند.
بازیگر فیلم اصغر فرهادی که چندی پیش با گریختن از ایران چند نقش درجه 3 و 4 در چند فیلم هالیوودی پیدا کرده بود، دست به اقدامی وقیحانه و خلاف عفت عمومی زد.
www.yjc.ir/.../view_content&_101_INSTANCE_jl0P_assetId=793802
نقل قول کردن
+3 #822 سید موسی 1390-10-28 21:50
به نقل از علی جعفری:
عدنان منصور تاکید کرد؛

امام موسی صدر زنده است / ورود به مرحله جدید کشف سرنوشت



سلام بر علی جان عزیز @};-
من فکر می کنم حضرت امام موسی صدر در کشوری غیر از لیبی بسر می برد و دلیل عدم پیدا شدن ایشان هم شاید همین باشد.
نقل قول کردن
-6 #821 خادم الرضا 1390-10-28 21:48
همه چیز درباره تفکرات فراماسونری موجود در جریان انحرافی :- !


www.zohur12.ir/.../#more-2240
دانلود كنيد و گوش بديد شاييييييييييييي ييييييييييد بصيرت يابيد ;)
نقل قول کردن
+5 #820 سید موسی 1390-10-28 21:43
به نقل از صبح قريب:

دوست عزيز تمام سايت ها وخبرگزاري ها داخلي اين خبر را پوشش دادند انهم در سطح وسيع .حتي برخي از سايتها بخش هايي از عكس از مفسده را نشان دادند .كتمان كردن چنين اخباري تاثيري ندارد بلكه با انتشار انها علاوه براسيب شناسي ،توطئه هاي مرتبط با انها را هم ميتوان افشا كرد


سلام علیکم
نخیر اخوی بسیار اشتباه می کنید، آن سایتها هم همه اشتباه می کنند.

کدام آسیب شناسی...؟!! خود این عمل بزرگترین آسیب است.
این اخبار تأثیرش از بمب اتمی بیشتر است.
خدا می داند همین امروز بخاطر نشر این خبر چقدر جوان مرتکب گناه شده اند.

خداوند متعال بسیار سخت آزمایش می کند... فکر می کنید جوانان ما چقدر توان کنترل نفسشان را داشته باشند؟

در ثانی مطلبی که شما در وبلاگ خود و همچنین در این سایت زدید نمی دانم از کجا بود ولی هر چه بود باعث تحریک بیشتر جوانان به مشاهده عکس می شد.

امیدوارم شما بدانید چه می کنید... سایتهای خبری که این خبر را زدند که ول معطلند.
ولی انصافا سایت فارس نیوز در این جور موارد خوب عمل می کند و بنده حقیقتا تا کنون نشر چنین مطالبی را در این سایت خبری ندیده ام.
نقل قول کردن
+7 #819 علی جعفری 1390-10-28 21:37
دستورالعمل بعدی برای سوریه!

مرحله بعد: اعزام ارتش عربی به سوریه


www.yjc.ir/.../view_content&_101_INSTANCE_tcEa_assetId=801274
نقل قول کردن
+3 #818 کاووس 1390-10-28 21:32
به نقل از 313yar:
خبر مسرت بخش وزير خارجه لبنان؛
امام موسي صدر زنده است
www.islamtimes.org/vdcirzaz5t1apu2.cbct.html


معاون وزير اطلاعات درباره‌ي سرنوشت امام موسي صدر گفت: اطلاعات درباره‌ي امام موسي صدر ضد و نقيض است و به دليل اين‌كه كساني كه در موضوع امام موسي صدر در ليبي مطلع بودند سر به نيست شدند، اطلاعات ميداني وجود ندارد اما قرائن حاكي از شهادت ايشان است www.rajanews.com/detail.asp?id=114141
نقل قول کردن
+4 #817 حسن.س. 1390-10-28 20:54
به نقل از مصطفی:
شرمنده جنابان سید و حسین
میشه بگید بحث سر چیه؟
هرچند اصلا تخصص شما رو ندارم ولی شاید یه نکته ای هم به نظر بنده برسه


سلام آقا مصطفی عزیز،اختیار دارید شما و آقا سید بزرگوار استاد هستید.

بحث بر سر کتاب بیان الائمه و حدیث زیر است که چه درجه ای از اعتبار دارد.

الملاحم والفتن مخطوط للمجلسي
قال: بلدة يجري في وسطها النهر، وفي جنبها مضجع الإمامين، « السلام يقوم فيها رجل أول اسمه عبد، ينقلب على الملك، حتى يقتل ملكهم،ووزراءه، وأحباءه، حتى يقتل عبد الإله، ويمثل بأعضائه، ولا يخفى على الناس ذلك.ثم في شهر الصيام يقوم رجل آخر أول اسمه عبد فيقتل العبد الأول.ثم إن العبد الثاني الذي يقتل العبد الأول في النصف من شهر الصيام يطير في طائرة، فتحترق، ويهلك.
وينقلب ملك العجم في محرم، بسفك الدماء، حتى يفر ملك العجم لئلا يأخذه الناس، ثم يهلك غماً، وتدوم الفتنة، ويدوم الانقلاب، وبشر الناس بظهور الحج(بيان الأئمة ج ١ ص227)

اگر به کامنت های چند صفحه ی قبل بنده و آقا سید بزرگوار مراجعه فرمایید ان شاء الله از راهنمایی شما هم استفاده کنیم.اگر موردی بود در خدمتم.

التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد