رایحه ظهور

نگاهی به مراحل مختلف طرح بزرگ دشمنان

حداقل از سه سال قبل بود که ولی امر مسلمین در پیام حج سال 87 خبر از آغاز تمدن نوین اسلامی دادند ، معظم له سال بعد با تعبیر خاورمیانه اسلامی به این حقیقت مهم اشاره فرموده و اخیرا نیز با تعابیر دیگری چون مجموعه متحد اسلامی ، قدرت بین الملل اسلامی ، قطب قدرت جهانی و ... از این حقیقت بشارت بخش نورانی پرده برداری کرده اند ، اما آنچه قابل توجه و مهم به نظر می رسد ، اذعان دشمنان بدین حقیقت بزرگ و تلاش برای مصادره ی آن به نفع خود و بدل زدن می باشد ...

 

» ابتدای نظرات (297)

 

 

 

شاید هنوز برخی از مسلمانان نتوانند چرایی مواضع عجیب ترکیه در قبال تحولات کنونی منطقه را درک و باور کنند ، ترکیه ای که می رفت تا مسئولانش را بعنوان قهرمانانی پیشتاز برای مسلمانان مطرح کند ، اما به ناگاه در چرخشی عجیب انجام نقشی مزورانه در جهت خواست دشمنان را بر عهده گرفت.

براستی حقیقت چیست و دشمنان چه نقشه ای برای مقابله با این خیزش عظیم اسلامی دارند ، ما در مقالات قبلی با توجه به قرائن و شواهد نسبت به نقش آفرینی پادشاه اردن در یک سناریوی از پیش طراحی شده فریبکارانه که ظاهراً برای مقابله با اسرائیل می باشد اما عملاً طراحی شده توسط صهیونیستها و به نفع آنها بود را مطرح کردیم ، سناریویی که تلاش خواهد کرد تا یک محور قدرتمند ضداسرائیلی از اهل تسنن منطقه با سردمداری پادشاه اردن بسازد و با هماهنگی با دشمنان و طی یک آتش بازی کوتاه مدت بر ضد اسرائیل و کسب وجهه برای قهرمان جدید منطقه ، عبدالله دوم ، اصلاحات مورد نظر خود را در خاورمیانه عملی نماید و برای همیشه با محور مقاومت تسویه حساب کند آنهم با برافراشتن محور ضداسرائیلی جنجالی و منفعل کردن محور مقاومت به سردمداری ایران.

اما سخنان مهمی که این روزها از زبان رئیس کمیته امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان این رژیم شنیده می شود نشان از  پرده ای دیگر از این سناریو دارد ، به این سخنان خوب دقت کنید :

تشکیل امپراتوری اسلامی در منطقه! / سقوط نظام اسد فاجعه می آفریند!

 

رئیس کمیته امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد: سقوط نظام اسد فاجعه ای می آفریند که در نهایت به از بین رفتن اسرائیل منجر خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، "عاموس گلعاد" با اشاره به نتیجه فاجعه بار سقوط نظام اسد اظهار داشت : این مسئله به ظهور یک امپراتوری اسلامی در خاورمیانه به رهبری اخوان المسلمین به ویژه در مصر، اردن و سوریه منجر می شود.


 

وی ادعا کرد: اگر انقلاب سوریه در سرنگونی نظام اسد موفق شود، اسرائیل با یک فاجعه روبرو خواهد شد و همواره در معرض تهدید جنگ با اخوان المسلمین در مصر، سوریه و اردن قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه مصلحت تل آویو در وجود نظام اسد است، افزود: تفکر اخوان المسلمین در مصر، اردن و سوریه این است که اسرائیل را از بین ببرند و امپراتوری اسلامی را در خاورمیانه ایجاد  کنند.

http://khabarfarsi.com/ext/1511724

دقت در این سخنان نشان از طراحی توطئه ای دیگر برای انزوای محور مقاومت و علم کردن محوری دروغین در برابر محور مقاومت دارد ، می بینیم که این مقام صهیونیستی که به احتمال قوی طراحی های متفکران صهیونیسم را مطرح می کند می خواهد به مسلمانان القاء کند که خاورمیانه در آستانه تشکیل امپراطوری اسلامی به رهبری اخوان المسملین مصر و سوریه و اردن می باشد و اسرائیل از چنین حقیقتی بسیار هراسناک و وحشت زده است! مسئله ای که در صورت وقوع نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد!

تامل در این اظهارات نشان می دهد که دشمنان در حال تراشیدن یک دشمن بزرگ برای اسرائیل در منطقه و سوق دادن زیرکانه مسلمانان بخصوص اهل تسنن به سمت این جبهه ضداسرائیلی هستند دقیقاً همان چیزی که قرار است در سناریوی مطرح شده با بازیگری پادشاه اردن رخ دهد ، و شاید بتوان سناریوی قهرمان سازی از پادشاه اردن را مرحله دوم طرح کنونی یعنی القاء تشکیل امپراطوری اسلامی بدون حضور محور مقاومت دانست ، در واقع اکنون دشمنان تلاش می کنند که با القای تشکیل جبهه ای بزرگ که عنوان فریبنده ای چون امپراطوری اسلامی را نیز یدک می کشد، اذهان مسلمانان را به سمت این جبهه متمایل سازند و پس از این مقدمه سازی اولیه و آماده شدن اذهان ، راحت تر می توان بخش دوم این سناریو یعنی اقدام عملی این جبهه بر ضد اسرائیل را اجرا کرد.

قابل توجه است که برخی از تحلیل گران علت رفتارهای عجیب ترکیه در قبال تحولات جاری منطقه را وعده های دشمنان برای احیای امپراطوری اسلامی عثمانی ذکر کرده اند که بسیار نزدیک به تشکیل امپراطوری اسلامی اخوان المسلمین در منطقه است.

البته کاملاً قابل درک است که دشمنان به راحتی می توانند با هر حکومت و امپراطوری اسلامی در خاورمیانه کنار بیایند به جز انقلاب های اصیل اسلامی که سرمدار آنها ایران بوده و خواهان نابودی اسرائیل است فلذا دادن هزینه هرچند زیاد هم باشد برای نیل به این هدف مهم کاملا امری منطقی و پذیرفته شده است.

یقیناً دشمنان به خوبی می دانند که یکی از شروط اصلی موفقیت هر طرحی مخفی نگه داشتن آن تا حد ممکن است هرچند گاهی آشکار کردن فریب ها و القاء برخی مطالب می تواند کاملا در جهت تامین منافع دشمنان باشد ، اما باید مطمئن بود که دشمنان در پشت پرده تلاش گسترده ای را برای به سرانجام رساندن این طرح های فریب آغاز کرده اند که بایدآن را بیشتر در ارتباط گیری با خواص کشورهای اسلامی و تطمیع و تهدید آنها جستجو کرد چیزی که بیشتر آن از چشم مسلمانان و خبرگزاریها پوشیده است و می توان گفت اینگونه اظهارات این مقام صهیونیستی می تواند بخشی کوچک از طرحی بزرگ و مخفی باشد.

اکنون حدود یکسال است که طوفان ملتهای مسلمان شروع شده و همچنان خروشان به پیش می رود ، تنها راه نجات دشمنان اجرای طرح های فریب و انحراف این حرکتهاست که البته به لطف خدا در بیشتر مناطق موفق نبوده است ، اما باید دانست که دشمنان چاره ای جز مقاومت تا آخرین لحظه ندارند و با امید و پشتکاری که ناشی از خراب بودن پلهای پشت سر آنهاست ، تا آخر با طرح های گوناگون فریب در میدان خواهند بود ، هرچند آنچنانکه بیان شد ممکن است این طرح ها بصورت مرحله ای باشد ، در مرحله نخست القاء فکر جبهه بزرگ اسلامی بدون حضور مقاومت ، امپراطوری اسلامی اهل تسنن و در مرحله بعد درگیر کردن عملی این جبهه در جنگی ساختگی با اسرائیل با قهرمانی پادشاه اردن و دادن امتیازاتی دروغین چون فتح ظاهری قدس شرقی و شکست اسرائیل و مرحله سوم بسط این امپراطوری اسلامی  با درگیر کردن آن با محور مقاومت و جنگ با ایران و حزب الله.

مطمئناً اجرای چنین طرح های چندمرحله ای آسان نخواهد بود ، مثلاً پیش نیاز مرحله دوم یعنی آغاز ماجراجویی اردن را باید در موفقیت طرح اول یعنی هماهنگ شدن خواص مذهبی سیاسی انقلابی برخی کشورهای منطقه  برای تشکیل جبهه ای ضداسرائیلی در تعارض با محور مقاومت دانست و پیش نیاز مرحله سوم یعنی ورود به جنگ با محور مقاومت را موفقیت در اجرای سناریوی جنگ ساختگی با اسرائیل و کسب وجهه مورد نیاز قلمداد کرد.

مطمئنا ایستادگی ملتها و به هوش بودن آنها و فریب نخوردن خواص انقلابی مذهبی سیاسی می تواند چنین طرح های فریبی را در نطفه عقیم بگذارد و دشمنان را بدون تحمیل هزینه های سنگین به دیار نابودی بکشاند و اینجاست که اهمیت هشدار تاریخی ولی امر مسلمین نسبت به خدعه و نیرنگ دشمنان در به چنگ آوردن خواص مسلمانان و لزوم هوشیاری جوانان ، روشنفکران و علمای دینی در این مسئله ، به خوبی خود را نشان میدهد.

مطمئنا اگر هشدارها و تذکرات ولی امر مسلمین به خوبی درک شده و توسط مسلمانان به خوبی اجراء گردد ، توقع خاموشی سریع و بدون هزینه ی فتنه های بزرگ عصر ظهور چون فتنه سفیانی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #297 قاسم نصراله 1391-02-13 14:31
u313.ir/.../
نقل قول کردن
0 #296 نالايق 1390-08-29 21:05
به نقل از منتظر:
این مجلس بدتر از مجلس ششم است
با شکلاتی خرید و فروش می شوند
اینم نماینده مدعی اش/

مصباحی‌مقدم: مادام‌العمر شدن حقوق نمایندگان و سیاسیون «تبعیض بجا» است!برگشت به سطح زندگی قبل از نمایندگی بعد از چهار سال، دشوار است!!!



واقعاً كه . . .
من كه تا قبل از اين ، با ديدن هريك از مسئولين در حال سخنراني توي تلوزيون ( صرف‌نظر از چپ و راستش) گوشامو تيز مي‌كردم كه ببينم اون بعنوان يه مسئول در نظام مقدس جمهوري اسلامي چي ميخواد بگه ، بعد از تصويب اين مصوبه ، سخنراني به‌ظاهر پر‌تمطراق و كوبنده رئيس مجلس رو كه امروز پخش شد ، بوي گند آروغ بعد از پرخوري رو ، ويا شايد هم بوي شراب وليد درحال نماز ( كه امام علي (ع) بر اون حد جاري كرد ) رو ازش استشمام مي‌كردم و ميخواستم چشم و گوش و بيني خودمو ببندم و از اتاق بيرون برم كه البته به خاطر جلوگيري از سوء استفاده بعضي اطرافيا ، با اكراه تحمل كردم .

اللهم عجل لوليك الفرج . . .
نقل قول کردن
+3 #295 مهدی 1390-08-29 19:28
ادعاي جديد اسراييل: آموزش نظامیان حماس در ايران
آنها در زمان جنگ 22 روزه نحوه استفاده از اين نوع سلاح ها را خوب آموزش نديده بودند ؛ اما پس از جنگ غزه گروه حماس هم تعداد موشك هاي ضد تانك و ضد زره روسي خود را افزايش داد و هم تعداي نظامي را به ايران فرستاد تا آموزش ببينند.
يك مقام نظامي اسراييل مدعي شد كه گروهي از نظاميان حماس براي آموزش نحوه استفاده از موشك هاي ضد زره و ضد تانك پيشرفته روسي به ايران رفته اند .

به گزارش عصر ايران روزنامه جروزالم پست به نقل از يك مقام نظامي اسراييل مدعي شد كه گروهي از نظاميان حماس در 3 سال گذشته ( پس از جنگ غزه) به ايران اعزام شده اند تا نحوه صحيح استفاده از موشك هاي ضد تانك را آموزش ببينند.

بر اساس اين گزارش موشك هاي ضد تانكي كه در اختيار حماس هستند از نوع " كورنت " و " فاگوت " بوده و بردي حدود 3 كيلومتر دارند كه گروه حماس به دليل نداشتن نظامياني كه نحوه استفاده صحيح از اين موشك هاي ضد تانك را بدانند در جريان جنگ 22 روزه غزه ، تنها در مواردي محدود به استفاده از اين نوع سلاح عليه تانك هاي اسراييلي اقدام كرد.
نقل قول کردن
+5 #294 مهدی 1390-08-29 19:28
جنبش وال‌استریت فریاد در گلو خفه شده 'بردگان مدرن کاپیتالیسم' است


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از جنبش اعتراضی مردم آمریکا را اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
"ما نود ونه درصدیم، وال استریت را اشغال کنید، نظام سرمایه داری را متوقف کنید..." این‌ها جملاتی است که این روزها از قلب اقتصاد دنیا و از خیابان‌های نیویورک به گوش جهانیان می‌رسد. شاید اگر یک ماه پیش کسی سخن از ناکارآمدی نظام سرمایه‌داری بر زبان می‌راند بسیاری بر او خرده می‌گرفتند که مگر رفاه و رضایت ملت‌ها را در مغرب زمین نمی‌بینید؟ آیا رشد سریع اقتصاد و گسترش تولید را در بزرگترین اقتصادهای جهانی مشاهده نمی‌کنید؟

براین اساس اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی حمایت و همراهی خود را با قیام ملت‌های مختلف علیه نظام فاسد سرمایه داری اعلام می‌دارند و برخوردهای بی رحمانه، خشونت آمیز و به دور از انسانیت پلیس با مردم را محکوم می‌کنند. همچنین اعلام می‌دارند که تنها راه برون رفت بشر از منجلاب کنونی -که ساخته و پرداخته لیبرال دموکراسی و کاپیتالیسم است - بازگشت به انسانیت و آموزه‌های انسانی مکاتب الهی پیغمبران است و انسان قرن بیست و یکم برای برون رفت از شرایط موجود راهی جز از هم پاشیدن نظامات ظالمانه و غیر انسانی کنونی ندارد.

ای انسان‌های دربند و اسیر سرمایه؛ برخیزید، حرکت کنید، قیام کنید و بدانید که ما در کنار شماییم و از مبارزه شما در راه تغییر و تحول در وضع ظالمانه موجود حمایت می‌کنیم.

به امید آزادی انسان از زندان سرمایه داری
اساتید دانشگاه های استان مرکزی
نقل قول کردن
+2 #293 s 1390-08-29 19:24
رئیس جمهور:
جهان از دروغ بودن ادعای مدعیان حقوق بشر آگاه است
رییس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد که ادعای مدعیان حقوق بشر دروغ است و همه دنیا نیز به دروغ آنها آگاه است.

به گزارش ایرنا،محمود احمدی نژاد روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای جهانی خانه ریاضی تهران در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری با بیان این که منطق غربی ها زور و نظامی گری است افزود: امروز آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند خود می دانند که دروغ می گویند.


** تقلب مالی آمریکا، علت نابسامانی مناسبات اقتصادی جهان

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر همه غارت های انجام شده توسط غارتگران دنیا را جمع بزنند به اندازه غارت چهل سال اخیر آمریکا نمی شود توضیح داد: در سال 1929 دنیا پذیرفت که دلار واحد پولی جهان در مبادلات مالی باشد و آمریکایی ها تعهد دادند که به ازای هر 35 دلار، یک اونس طلا ذخیره کنند.

احمدی نژاد در ادامه با بیان این که آنها نتوانستند به تعهد خود عمل کنند و به طور مداوم دلار بدون پشتوانه چاپ کردند، اضافه کرد: سال 1970 تا 1973 میلادی آمریکایی ها با شیطنت تعهد پشتوانه طلا برای چاپ دلار را لغو کردند و گفتند که تولید ملی آمریکا پشتوانه چاپ دلار است.

رییس جمهوری گفت: اکنون 32 هزار میلیارد دلار بدون پشتوانه به جهان تزریق و در واقع مردم دنیا را غارت کرده اند.

وی تصریح کرد: دانشگاه های آمریکا این اقدام را که پایه غارتگری بود به عنوان دستاورد بزرگ علمی به دنیا معرفی کردند و بسیاری از دانشمندان سایر کشورها نیز به دلیل نداشتن معیار منطقی و با این استدلال که آمریکا کشوری پیشرفته است در کلاس های خود، تئوری تولید ملی پشتوانه پول را تدریس کردند.

احمدی نژاد این موضوع را تقلب دانست و گفت که تعیین تولید ملی آمریکا برای چاپ دلار مناسبات را برهم زد، تورم بسیاری به دنیا تحمیل کرد و سبب غارت ثروت ملت ها شد.
نقل قول کردن
+1 #292 منتظر 1390-08-29 19:23
وزیر دفاع:
تهدید آمریکا و اسرائیل عاجزانه است/شهادت شهید مقدم جایگاه ایران را بالا برد
وزیر دفاع در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: آن تهدیدات از سر عجز و ناتوانی است و این تهدیدات بیشتر جنبه عملیات روانی دارد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،احمد وحیدی در بیان ارزیابی شهادت جمعی از پاسداران متخصص سپاه از جمله شهید حسن تهرانی مقدم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که با شهادت این عزیزان روند پیشرفت کشور حتما سریعتر و قویتر از گذشته خواهد بود چون خون شهداء همواره نشان داده که موجب تندتر شدن روند پیشرفت و بالندگی کشور خواهد بود.
وی اضافه کرد: شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه اخیر جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در جهان بالا برد چون راهی را دنبال کردند که عزت مسلمین را در پی دارد.

وزیر دفاع همچنین در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز گفت: آنها تهدیدات از سر عجز و ناتوانی است و این تهدیدات بیشتر جنبه عملیات روانی دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند و به هر متجاوزی پاسخ کوبنده خواهند داد.
نقل قول کردن
+1 #291 .... 1390-08-29 19:21
مقاله جدید منتشر شد!

u313.ir/.../
نقل قول کردن
+3 #290 u313.ir 1390-08-29 19:19
با سلام و درود خدمت دوستان عزیز

اسباب کشی کنید پست جدید!! @};-

یه پست بسیار زیبا و تاثیر گذار همراه با گلچین فیلم توبه علی گندابی
:x

نفر اول دعا برای فرج یادش نره! [-O
:x
محرم ، فرصتی طلائی برای توبه + دانلود گلچین فیلم داستانی " توبه علی گندابی"
u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=850:1390-08-29-11-36-03&catid=77:1389-04-03-20-24-30#comment-74934
نقل قول کردن
+4 #289 خادم الرضا 1390-08-29 19:16
وحشت صهيونيست‌ها از كاروان‌هاي "الي بيت المقدس"/ با نگراني تمام حركت اين كاروان‌ها را به سمت اردن زير نظر داريم
www.rajanews.com/detail.asp?id=108129
نقل قول کردن
+4 #288 علی جعفری 1390-08-29 19:12
حضور یک دانشمند برتر در رأس حکومت موهبتی الهی برای جمهوری اسلامی است

حکیمانه بودن نظام جمهوری اسلامی به دلیل حکومت دانشمند برتر در رأس حکومت است.

اینکه بینش و روش علمی در صدر یک حکومت باشد موهبتی الهی است و در نظام ما نیز رهبر یعنی شخص اول مملکت به عنوان دانشمند برتر باید با نظر مجموعی از علما تعیین شود و جمهوری اسلامی این رویا را تحقق بخشید.
نقل قول کردن
+1 #287 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:11
مولینا الجواد (ع) : افضل اعمال شیعتنا انتظار الفرج

مقاله ی : زمان ظهور امام زمان عج دست ما شیعیان است
و
مقاله ی : دعای بر فرج از نماز هم واجب تر است
در : ashab313mahdi.blogfa.com/
نقل قول کردن
+1 #286 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:10
امام باقر (ع) : زمانی بر مردم می آید که امام و پیشوای آنان غیبت میکند ، پس خوشا به حال کسانی که در آن زمان بر فرمان ما استوار و ثابت قدم باشند. بحارالانوار جلد 52 صفحه 145
نقل قول کردن
+1 #285 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:09
27. امام صادق (ع) : کسی که در انتظار امام دوازدهم (ع) است ، همانند کسی است که شمشیر را در رکاب رسول خدا (ص) برهنه کرده و از او دفاع میکند. بحارالانوار جلد 52 صفحه 129
28. امام سجاد (ع) : کسی که در زمان غیبت قائم ما بر ولایت ما استوار باشد ، خداوند پاداش هزار شهید از شهدای جنگ بدر و احد را به او خواهد داد. بحارالانوار جلد 52 صفحه 125
29. امام حسن عسگری (ع) به ابن بابویه فرمود : بر تو باد به صبر و انتظار فرج ، چون پیامبر گرامی (ص) فرمود : برترین اعمال امتم انتظار فرج است. منتخب الاثر صفحه 234
30. امام صادق (ع) : به خدا قسم عبادت پنهانی شما در زمان غیبت در حکومت باطل از عبادت کسی که خدا را در زمان امام حاضر و دولت حق عبادت میکند برتر است. یوم الخلاص صفحه 243
نقل قول کردن
+2 #284 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:06
امام حسین (ع) : حضرت مهدی دارای غیبتی است که گروهی در آن مرحله مرتد میشوند و گروهی ثابت قدم می مانند و اظهار خشنودی میکنند.افراد مرتد به آنها می گویند (( این وعده کی خواهد بود اگر شما راستگو هستید ؟ ( منظور از وعده ظهور حضرت مهدی (عج) است ) )) ولی کسی که در زمان غیبت در مقابل اذیت و آزار و تکذیب آنها صبور باشد ، مجاهدی است که با شمشیر در کنار رسول خدا (ص) جهاد کرده است. بحارالانوار جلد 51 صفحه 133
نقل قول کردن
+1 #283 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:05
امام صادق (ع) : آیا ملاک قبولی اعمال بندگان را به شما خبر دهم ؟ روای گفت : بله ، امام فرمود : ملاک قبولی اعمال عبارتند از : 1.شهادت این که معبودی به جز خدا نیست و حضرت محمد (ص) بنده و رسول اوست 2.اقرار و اعتراف به دستور الهی 3.ولایت اهل بیت (ع) 4.برائت از دشمنان اهل بیت (ع) 5.تسلیم در مقابل اهل بیت 6.تقوی 7.کوشش در راه خدا و آرامش 8.انتظار حضرت مهدی (عج) غیبت نعمانی صفحه 200
نقل قول کردن
+1 #282 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:04
. امام صادق (ع) : اگر کسی که منتظر حضرت است ( حضرت مهدی عج) از دنیا برود و حضرت بعد از او قیام کند اجر او همانند اجر کسی است که زمان او را درک کرده ، پس بکوشید و منتظر باشید ، گوارا باد بر شما ای یاران مورد لطف خدا. کتاب غیبت نعمانی صفحه 200
9. مولا امیرالمومنین علی (ع) : کسی که مطیع فرمان ما باشد در حظیرة القدس با ما خواهد بود ، و کسی که منتظر امر ما باشد همانند کسی است که در راه خدا به خونش در غلتیده باشد. بحارالانوار جلد 52 صفحه 123
10. امام صادق (ع) : کسی که مایل است جزء یاران حضرت مهدی (عج) قرار گیرد ، باید منتظر باشد و اعمال و رفتارش در حال انتظار با تقوی و اخلاق نیکو توءم گردد. بحارالانوار جلد 52 صفحه 140
شخصیت منتظران حضرت مهدی (عج)
11. مولا علی (ع) : کسی که منتظر امر و فرمان ما باشد ، همانند کسی است که در راه خدا به خون خود غلتیده است. منتخب الاثر صفحه 496
12. امام صادق (ع) : اگر کسی از شما بمیرد در حالی که منتظر حکومت امام زمان (عج) بوده ، همانند کسی است که با امام قائم (ع) در خیمه اش بوده است ، سپس اندکی درنگ کرد و فرمود : نه بلکه همانند کسی است که در کنار حضرت زد و خورد کند ( با دشمنان جنگ کند ) ، سپس فرمود : نه ، به خدا قسم ، بلکه مانند کسی است که در کنار رسول خدا به شهادت برسد. بحارالانوار جلد 42 صفحه 126
نقل قول کردن
+2 #281 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:02
. امام رضا (ع) : به نقل از پدران بزرگوارش فرمود : رسول خدا (ص) فرمود : برترین اعمال امت من انتظار فرج از خدای عزوجل میباشد. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
2. رسول خدا (ص) : و انتظار فرج عبادت است. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
3. رسول خدا (ص) : برترین عبادت انتظار فرج است. بحارالانوار جلد 52 صفحه 125
4. مردی از امام علی (ع) سوال کرد : محبوب ترین اعمال پیش خدا کدام است ؟ امام (ع) فرمود : انتظار فرج. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
5. امام سجاد (ع) فرمود : انتظار فرج از بزرگترین گشایشهاست. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
6. امام جواد (ع) : با ارزش ترین اعمال شیعیان ما انتظار فرج است. منتخب الاثر صفحه 223
7. امام زین العابدین (ع) فرمود : انتظار فرج از جمله بزرگترین اعمال انسان است. یوم الخلاص فی ظل القائم المهدی صفحه 232
نقل قول کردن
+1 #280 مسعود 1390-08-29 19:02
طائب: اتفاقی بزرگ بعد از شهادت سردار مقدم رخ می‌دهد
راسخون : رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یک اتفاق بزرگ بعد از شهادت سردار تهرانی مقدم رخ خواهد افتاد، گفت:‌ این پروژه‌ای که شهید حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه به سخنان برخی از دولتمردان مبنی بر به راه افتادن موج بیداری انسانی اشاره کرد و افزود: هرکه می گوید بیداری انسانی نفهمیده چه می‌گوید و باید برای آنها که به اشتباه بر روی مفهوم عدالت تاکید می کنند باید این مفهوم را توضیح دهیم. مفهوم عدالت را امام (ره) بالا برد و این فرهنگ را که قطعا انسانی است به تمام دنیا صادر کرد بنابراین این بیداری، بیداری اسلامی است.

وی در ادامه به اظهارات مداخله جویانه غربی‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنها هرجا می‌روند می گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.

تائب با اشاره به تاثیر عمیق فرهنگی آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بر روی ملت های منطقه گفت: قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.

رئیس قرارگاه عمار شهدای جمهوری اسلامی ایران را سپاه قدس کشور نامید و ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) پایشان صدا ندارد و غربی‌ها هرچه نیرو روی نیرو بگذارند حریف آنها نخواهند شد چون عند ربهم یرزقون هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد: من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ اتفاق رخ خواهد داد و ما خواهیم فهمید خداوند برای چه این بزرگواران را از قفس آزاد کرد.

طائب تصریح کرد: این پروژه‌ای که او پیگیری می‌کرد قطعاً به بهترین شکل به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد و خواهید دید که خدا چگونه این راه را باز خواهد کرد.
نقل قول کردن
+1 #279 http://ashab313mahdi 1390-08-29 19:01
13. امام صادق (ع) : کسی که در حال انتظار فرج امام زمان (عج) بمیرد به منزله کسی است که در راه خدا با شمشیرش جهاد کرده باشد. بحارالانوار جلد 42 صفحه 126
14. امام باقر (ع) : بدانید کسی که منتظر حکومت حق باشد ، پاداش او همانند پاداش روزه دار شب زنده دار است. اصول کافی جلد 2 صفحه 176
15. امام سجاد (ع) : بهترین مردم هر زمان کسانی هستند که منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) هستند. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
16. امام صادق (ع) : کسی که بر این امر ( ولایت ائمه (ع) ) بمیرد و منتظر امام (ع) باشد ، همانند کسی است که در خیمه امام قائم (عج) باشد. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
نقل قول کردن
+4 #278 منتظر 1390-08-29 18:57
این مجلس بدتر از مجلس ششم است
با شکلاتی خرید و فروش می شوند
اینم نماینده مدعی اش/

مصباحی‌مقدم: مادام‌العمر شدن حقوق نمایندگان و سیاسیون «تبعیض بجا» است!برگشت به سطح زندگی قبل از نمایندگی بعد از چهار سال، دشوار است!!!

نقل قول کردن
+7 #277 علی جعفری 1390-08-29 18:54
حضور یک دانشمند برتر در رأس حکومت موهبتی الهی برای جمهوری اسلامی است
صاداق واعظ زاده، رئیس شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ـ ایرانی گفت:
در طول تاریخ به ندرت بزرگانی بودند که در مناصب درجه اول حکومتی باشند. در حالی که ما مشاهده می‌کنیم که حکومت حکیمان به معنای واقعی در حکومت پیامبران الهی و پیامبر اسلام به عنوان برترین آن‌ها و امیر المومنین علی(ع) در دوره کوتاهی تحقق یافت و پس از آن این جمهوری اسلامی بود که توانست به این آرمان رویایی یعنی وجود رهبری فرزانه و دانشمند در رأس حکومت برسند.

واعظ زاده در ادامه گفت: اینکه بینش و روش علمی در صدر یک حکومت باشد موهبتی الهی است و در نظام ما نیز رهبر یعنی شخص اول مملکت به عنوان دانشمند برتر باید با نظر مجموعی از علما تعیین شود و جمهوری اسلامی این رویا را تحقق بخشید.
وی در ادامه افزود:
حکیمانه بودن نظام جمهوری اسلامی به دلیل حکومت دانشمند برتر در رأس حکومت است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900829001196
ایشان حرفش درست است.من کسانی را دیدم که با وجود عدم اعتقاد چندان به نظام جمهوری اسلامی ،به توان رهبری ، قدرت مدیریت و اقتدار امام خامنه ای اعتقاد داشتند و وجود ایشان در این برهه زمانی را بسیار مغتنم و با ارزش می دانستند.
مدیر عامل شرکتی خصوصی که با او چندی پیش کار می کردم یکی از این افراد بود که گاهی وقت از من سوال می کرد بعد از ایشان چه کسی رهبر جمهوری اسلامی خواهد شد؟
به او گفتم بعد از ایشان کسی دیگر نخواهد بود جز آنکه پرچم این انقلاب و هدایت آن به حضرت صاحب (عج) سپرده خواهد شد(انشاءالله) و به این آقای مهندس گفتم که به اعتقاد من امام خامنه ای همان سید والامقام خراسانی هستند که بهمراه سید یمانی حضرت مهدی را در تحولات و اهدافی که ایشان دنبال می کنند ، یاری خواهند داد(انشاءالله).
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+5 #276 عارف 1390-08-29 18:40
به نقل از ح:

جوگیرنشوبرادر

مسخره نكن همشهر من را .راست ميگه من هم تا حالا نديده بودم
نقل قول کردن
+2 #275 ح 1390-08-29 18:37
به نقل از حسين:


من از اصفهان مزاحم ميشم !!

باران هاي امسال در اصفهان خيلي عجيب است اونم در شهري كه در مناطق خشك ايران است

جوگیرنشوبرادر
نقل قول کردن
+3 #274 علی جعفری 1390-08-29 18:31
گسترش سایه فتنه و جنگ افروزی بر سوریه
جنگ رابرما تحمیل کنند می جنگیم ، سخنان کلینتون و اوغلو بوی جنگ می دهد
وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد اظهارات وزیران امور خارجه ترکیه و آمریکا درباره احتمال وقوع جنگ داخلی در سوریه نشان می دهد که آنها امور را به سمت جنگ سوق می دهند.

وی در واکنش به تهدیدها تاکید کرد : اگر جنگ را بر ما تحمیل کنند، خواهیم جنگید، اما امیدواریم اینگونه نشود.
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1464754
نقل قول کردن
+4 #273 http://ashab313mahdi 1390-08-29 18:21
به نقل از عارف:

يعني من به جاي نماز اول وقت بشينم سر سجاده 100 بار اللهم عجل لوليك الفرج بگم جاي نمازم را ميگيره؟؟چه حرفايي.اگه نماز نخونيم كه خدا نيگاه هم بهمون نميكنه چه برسه شنونده دعا براي ولي خدا باشيم

خیر بزرگوار چه کسی این را گفته ! شما دقت نفرمودین چی عرض شد
دعای بر فرج و انتظار و نماز و روزه و زکات و خمس و ... همگی از واجبات است و هر کدام باید جای خودش به جای اورده شود اما دعای برفر ج و انتظار فرج از همه افضل تر است مولینا الجواد (ع) : افضل اعمال شیعتنا انتظار الفرج
مقاله ی : دعای بر فرج از نماز هم واجب تر است در : ashab313mahdi.blogfa.com/
نقل قول کردن
+7 #272 محمد جواد 1390-08-29 18:05
هنوز نظرسنجی ها عدد 2 درصد را نشان می دادند . مضطرب بودم و نگران . آقای احمدی نژاد گفتند که فلان روز بعد پاستور می بینمت . با یقین می گفت و نسبت به حرف خود شکی نداشت مثل همیشه ...

انتخابات تمام شد . او را دیدم .

گفت یادت می آید با هم پاستور قرار گذاشتیم .گفتم مثل یک رویا بود .

گفت قرار بعدی را بگذاریم . گفتم ما پای کاریم ان شاءالله .

گفت ان شاءالله توی قدس همدیگر را خواهیم دید . دست داد ولی دستم شل شده بود محکم گرفت و گفت : مطمئن باش آن روز را خواهیم دید . »

آقای فرجی این مطلب را زمانی نوشته بود که هنوز از نویسندگان و فعالان «ظهور بسیار نزدیک است» خبری نبود

مقاله امیر ناصری را حتما بخوانید:
kianpress.com/view-49.html

و این عکس هم تقدیم به همه عدالت طلبان:



سلام بر دكتر مهربان، مظلوم و خستگی‌ناپذیر @};-


الا ان نصر الله قریب @};-
نقل قول کردن
+10 #271 علی جعفری 1390-08-29 17:34
هشدار سردار رشید به غاصبان قدس:
در صورت حمله تمام مراکز صهیونیستها را در هم می‌کوبیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما همیشه آماده‌ایم و به پشتوانه قدرت موشکی که این شهید بزرگوار حسن تهرانی‌مقدم ایجاد کرده است، تمام مراکز اسرائیلی‌ها را در هم خواهیم کوبید.
وی با اشاره به ادعای برخی منابع غربی مبنی بر دخالت صهیونیست‌ها در انفجار اخیر یکی از پادگان‌های سپاه، گفت:
آنها به هیچ عنوان توان انجام چنین کاری را ندارند.
رشید ادامه داد: موساد، سیا یا هر سرویس اطلاعاتی دیگر به‌هیچ‌وجه قدرت چنین کاری را ندارد؛ به‌ویژه که سردار حسن تهرانی‌مقدم بسیار انسان دقیقی بود و مسائل امنیتی را به‌شدت رعایت می‌کرد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900825001419
نقل قول کردن
+6 #270 علی جعفری 1390-08-29 17:27
به نقل از علی اصغر:
با سلام به همه ی عزیزان

برادر عزیز آقای علی جعفری اگر تشریف دارید با شماره ی همراه بنده تماس بگیرید 09197736348

التماس دعا

هر کجا باشیم ، دل ما اینجاست.مبشران و منتظران مهدی(عج) را فراموش نمی کنیم.در برهه ای هستیم که فراموشی جایز نیست.
نقل قول کردن
+2 #269 عارف 1390-08-29 17:19
به نقل از ashab313mahdi:

بزرگوار در روایات اهل بیت دقت کنید
شما اگر ولایت نداشته باشید از نماز سوال نمی شود
اول اگر ولایت داشتی تازه سراغ نماز و روزره و ... می روند
در ضمن باطن نماز هم طیق روایات اهل بیت خود اهل بیت هستند چرا فرموده اند نحن صلاة
برای مثال جنگ صفین را بیاد بیاور بین امام علی و قران سر نیزه !
بله اینکه نماز واجب است و باید به جای اورده شود صحیح است بر منکرش لعنت
در روایات اهل بیت داریم دشمنان ما چه نماز بخوانند و یا زنا کنند چه روزه بگیرند ویا دزدی کنند فرقی ندارد در اتش هستند

يعني من به جاي نماز اول وقت بشينم سر سجاده 100 بار اللهم عجل لوليك الفرج بگم جاي نمازم را ميگيره؟؟چه حرفايي.اگه نماز نخونيم كه خدا نيگاه هم بهمون نميكنه چه برسه شنونده دعا براي ولي خدا باشيم
نقل قول کردن
0 #268 محمد 1390-08-29 17:16
برداشت آخر :در ایات ذولقرنین چند نکته مهم بود که واقعا من استفاده کردم از صحبتهای استاد یکی خود احادیث وجودی اون شخص ( که نمیشه اون شخصیت رو یک شخصیت مدل و سمبل ذهنی قلمداد کرد -متاسفانه خود استاد باز میگم به نظر من (؟!) اینجا رو دقت نکردن و ایشون رو یک شخصیت برای اینده معرفی کردند مگر اینکه سوالی که از رسول الله شد اینگونه باشه که مثلا جناب رسول خدا درباره ذولقرنین که میاد نظرت چیه ؟ اگر این سوال مد نظر بوده صحبتهای استاد مورد قبوله ولی متاسفانه فعل های گذشته بکار رفته در ایات این رو نشون نمیده )
یکی دیگه چرایی پرداختن به این موضوع باز برای من جای سوال داره ؟(من طبق قومیتی که دارم ماد هستم و توی این دو هزار سال چه از دست پارس ها نکشیدیم هیچی نمیگم من باب نمونه همون ترجمه کتیه بیستون رو سرچ کنید می فهمید چی میگم پس مطمئن باشید من باستان گرا نیستم و از طرفی هم طرفدار تفکر حاکم بر دولت نیستم ، به اون انتقاد جدی دارم (؟!) اما به نظرم بیشتر سخنرانی برای زدن شخص اول پارس ها بود یا به نوعی زدن تفکر باستان گرایی حاکم در فضای دولت یا به عبارت ساده تر هی کورش کورش نکنید -ولی استاد خیلی قشنگ چیز دیگه ایی رو ثابت کردن که بنده توی اون موندم وسلام نامه تمام
تذکر: چرامن نمی تونم لینک رو داخل متن نوشتم بیارم
نقل قول کردن
+2 #267 محمد 1390-08-29 17:15
به نقل از سید موسی:
نظر شما برادران هم محترمه و هم بسیار مفید برای بررسی ابهامات نظریات.
قطعا نظر استاد هم هنوز ابهاماتی داره ولی اونقدر محکم هست که بشه الان جایگزین نظرات قبلیش کرد.
بنظر بنده نظرات قبلی اصلا از لحظ استحکام با این نظر قابل مقایسه نیستن.
امیدوارم نظر استاد به هر شکل ممکن به اطلاع مفسرین بزرگ قرآن و آیات عظام تقلید برسه تا اونها هم در این مورد ابراز نظر کنن.

با تشکر توی سخنرانی جناب استاد برای باز کردن مطلب 3 ساعت صحبت شد اما نتیجه گیری تقریا بیست دقیقه
خب نتیجه ش چی میشه؟به نظر من (؟!)برداشت 1-قبلن شخصی به اسم ذولقرنین بوده اما چه کسی من نمیدونم؟برداشت 2-در برداشت از ایات خداوند یکسری از ایات واضح هستن مثل قضیه ملک سلیمان بعضی از ایات نیاز به توضیع (قابل توجه ملا لغطی) بله نیاز به توضیح دارن مثل همون ایه که ولی مومنان در سجده زکات میدهند ، برای فهمیدنش باید بریم سراغ تاریخ صدر اسلام که به سیره رسول معروف هستش و ببینم کی و کجا اون ایه ابلاغ شده برداشت3- من الان واقعا نمی دوم مشاعی خوب هست یا نیست وای به مثلا 5 هزار سال بعد که ببینیم تاریخ رو کی نوشته دوستاش یا منتقدانش سر همین من اعتقاد دارم از بین اون چند کاندیدا برای معرفی ذولقرنین یکیشون حتمنی اون شخصیت رو داشته مثال : در مورد اسکندر وقتی صحبت میکنیم اگه ما ایرانی باشیم میزنیم سرش اگه غربی باشیم بالا می بریمش حالا کدوم یکیمون درست میگیم شما خود امام خمینی رو در نظر بگیرید واقعا بنا به اقتضای دید و جهانبینی های مختلف که وجود داره چه صحبتهای درباره ایشون میشه که نگویید و نپرسید
نقل قول کردن
+2 #266 يك منتظر بي عمل 1390-08-29 17:10
ميشه مستند بگيد؟
به نقل از رایحه ظهور:


ملک عبدالله پادشاه عربستان درگذشت!

برخی منابع خبری بیان می کنند که او از مدتها پیش مرده بود و حکومت عربستان بنا بر دلایلی از اعلام آن خودداری می کرد
(خبری که ان شاالله بزودی زود منتشر خواهد شد)
نقل قول کردن
+2 #265 http://ashab313mahdi 1390-08-29 17:09
به نقل از عارف:

روز قيامت اول از نماز سوال ميشود.مهم و اهم را قاطي نكنيد.نماز اهم كارهاست و انتظار فرج مهم.

بزرگوار در روایات اهل بیت دقت کنید
شما اگر ولایت نداشته باشید از نماز سوال نمی شود
اول اگر ولایت داشتی تازه سراغ نماز و روزره و ... می روند
در ضمن باطن نماز هم طیق روایات اهل بیت خود اهل بیت هستند چرا فرموده اند نحن صلاة
برای مثال جنگ صفین را بیاد بیاور بین امام علی و قران سر نیزه !
بله اینکه نماز واجب است و باید به جای اورده شود صحیح است بر منکرش لعنت
در روایات اهل بیت داریم دشمنان ما چه نماز بخوانند و یا زنا کنند چه روزه بگیرند ویا دزدی کنند فرقی ندارد در اتش هستند
نقل قول کردن
+4 #264 علی جعفری 1390-08-29 17:09
به نقل از علی اصغر:
با سلام به همه ی عزیزان

برادر عزیز آقای علی جعفری اگر تشریف دارید با شماره ی همراه بنده تماس بگیرید 09197736348

التماس دعا

از توجه و ابراز محبت شما ممنونم.
نقل قول کردن
+2 #263 http://ashab313mahdi 1390-08-29 17:07
به نقل از محسن دامادی پور:


اقامه نماز، خود یکی از بزرگترین و مهم ترین مصادیق انتظار فرج است. انتظار فرج ایمان توام با عمل و ولایت است.

و چون انتظار از مقوله عمل است فرموده اند : افضل الاعمال انتظار الفرج
برترین عمل ها انتظار فرج است.

بزرگوار در روایات اهل بیت دقت کنید
شما اگر ولایت نداشته باشید از نماز سوال نمی شود
اول اگر ولایت داشتی تازه سراغ نماز و روزره و ... می روند
در ضمن باطن نماز هم طیق روایات اهل بیت خود اهل بیت هستند چرا فرموده اند نحن صلاة
برای مثال جنگ صفین را بیاد بیاور بین امام علی و قران سر نیزه !
بله اینکه نماز واجب است و باید به جای اورده شود صحیح است بر منکرش لعنت
در روایات اهل بیت داریم دشمنان ما چه نماز بخوانند و یا زنا کنند چه روزه بگیرند ویا دزدی کنند در اتش هستند
و ....
نقل قول کردن
+3 #262 ناصر 1390-08-29 17:02
به نقل از سید موسی:


سلام علیکم
تو سایت برید به بخش تالارهای گفتگو یا به این آدرس:
www.anti666.ir/forum

----------------------------------------------------------------------------
با سلام
سایت راسخون هم آرشیو خوبی از سخنرانی های دکتر علی رائفی پور داره:
www.rasekhoon.net/song/person-841.aspx
نقل قول کردن
+3 #261 محسن دامادی پور 1390-08-29 16:57
به نقل از عارف:

روز قيامت اول از نماز سوال ميشود.مهم و اهم را قاطي نكنيد.نماز اهم كارهاست و انتظار فرج مهم.


اقامه نماز، خود یکی از بزرگترین و مهم ترین مصادیق انتظار فرج است. انتظار فرج ایمان توام با عمل و ولایت است.

و چون انتظار از مقوله عمل است فرموده اند : افضل الاعمال انتظار الفرج
برترین عمل ها انتظار فرج است.
نقل قول کردن
+6 #260 عارف 1390-08-29 16:53
به نقل از ashab313mahdi:
بله همان طور که عرض شد از همه ی واجبات و مستحبات واجب تر و مهم تر و پر اهمیت تر اطاعت و یاری امام و دعای بر فرج و انتظار فرج است چرا که اگر اطاعت و یاری امام نباشد حتی نماز و روزه و... هم نمیتواند انسان را از اتش نجات دهد مثل خوارج و مارقین و منافقین و ملحدین و ...
دعای بر فرج و انتظار بر فرج هم که مشخص است از همه چیز پر اهمیت تر است حتی از نماز و روزه و ... مولینا الجواد (ع) : افضل اعمال شیعتنا انتظار الفرج , امام جواد (ع) : همانا قائم ما مهدی (عج) است که بر مسلمانان واجب است در زمان غیبت او منتظرش باشند و هنگام ظهورش از او اطاعت کنند. منتخب الاثر صفحه 223

روز قيامت اول از نماز سوال ميشود.مهم و اهم را قاطي نكنيد.نماز اهم كارهاست و انتظار فرج مهم.
نقل قول کردن
+3 #259 حسين 1390-08-29 16:39
به نقل از سید:
سلام بر خورشید در حال طلوع

سلام بر همه عزیزان

شاید 24 باران تا عاشورا بشارتی اسمانی اخرالزمانی باشد البته شاید
. ..ثُمَّ يُخْتَمُ ذَلِكَ بِأَرْبَعٍ وَ عِشْرِينَ مَطْرَةً تَتَّصِلُ ُ.(الإرشاد في معرفة حجج الله على العباد ج‏2 ص 370 )

طغيان شط فرات بدانسان كه آب در كوچه‏ هاى كوفه جارى شود...بلند شدن ندايي از آسمان كه همه مردم زمين هر كس بزبان خود آن را بشنودظاهر شدن صورت و سينه در قرص خورشيد،... آنگاه اين نشانه ها با بيست و چهار باران پى در پى پايان پذيرد كه زمين بوسيله آن بارانها زنده گردد و بركاتش آشكار شود، و پس از آن هر آفت و بيمارى از شيعيان حضرت مهدى عليه السّلام و معتقدين بحق دور گردد، و آنگاه بدانند كه آن جناب در مكه ظهور كرده و براى يارى آن حضرت بدان سو رهسپار شوند))





بيان نشانه هاي ظهور فوايد بسياري دارد از جمله

ادامه در لینک زیر

s313a.vcp.ir/index.php?viewpost=7n81ce370e


من از اصفهان مزاحم ميشم !!

باران هاي امسال در اصفهان خيلي عجيب است اونم در شهري كه در مناطق خشك ايران است
نقل قول کردن
+3 #258 احمد سبحان 1390-08-29 16:31
دكتر احمدي‌نژاد در ديدار اعضاي اتحاديه جهاني ناشران مسلمان:لزوم معرفي مكتب سعادت‌آفرين اسلام با راه‌اندازي جريان فرهنگي در عرصه جهاني



دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه ناشران در نشر مكتب و انديشه اسلام در جهان نقش اساسي و تاثيرگذاري دارند، گفت: بايد به رغم دشمني و مخالفت مستكبران با نشر انديشه هاي توحيدي، يك جريان قوي فرهنگي در دنيا به راه بيفتد، تا اسلام را به عنوان تنها مكتبي كه توانايي ساختن جهاني سعادتمند دارد، به بشريت معرفي كند، چرا كه در غير اين صورت زياده خواهان با تغيير نقاب و شعارهاي خود بار ديگر بر دنيا مسلط خواهند شد و در اين صورت بايد براي غلبه بر آنها دوباره 100 سال ديگر مبارزه و تلاش كرد.
رييس جمهور با اشاره به اينكه امروز دنيا تشنه مكتب و انديشه فكري جديدي است، افزود: دوره استعمارگري و سرمايه داري و تسلط بر انسان ها پايان يافته و ديگر زمان آنكه ناتو به كشورها لشكركشي كرده و آنها را اشغال كند به سر آمده است.
دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه انديشه سرمايه داري نيز مثل ماركسيسم به زودي به تاريخ خواهد پيوست، تاكيد كرد: بي ترديد انديشه الهي و انساني مبتني بر عدالت، آزادي و يگانه پرستي در دنيا فراگير شده و همه طاغوت ها، مستكبرين و متجاوزان به فضل الهي در تاريخ دفن خواهند شد.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
president.ir/fa/?ArtID=32432


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
درد و دل یک متهم:
s2.picofile.com/file/7188637197/Dard_o_Del_www_RAHEDIGAR_ir_.mp3.html

:)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد