رایحه ظهور

ماه رمضان ، ماه ولی خدا حجة بن الحسن (ارواحنا فداه) است

ماه شعبان، شب نيمه شعبان دارد كه تعالي ليلة القدر است . ماه رمضان، مبارك است، براي اين كه ليلة القدر دارد و ماه شعبان، مبارك است براي اين كه نيمه شعبان دارد. ماه رمضان مبارك است، براي اين كه نزول وحي در او شده است يا به عبارت ديگر معنويت رسول خدا، صلي الله عليه و آله وحي را نازل كرده است. و ماه شعبان معظم است براي اين كه ماه ادامه همان معنويات ماه رمضان است. اين ماه مبارك رمضان، جلوه ليلة القدر است كه تمام حقايق و معاني در او جمع است. و ماه شعبان، ماه امامان است كه ادامه همان است . در ماه مبارك رمضان، مقام رسول اكرم صلي الله عليه و آله وسلم به ولايت كلي الهي، بالاصالة تمام بركات را در اين جهان بسط داده است و ماه شعبان، كه ماه امامان است، به بركت ولايت مطلقه، به تبع رسول الله صلي الله عليه و آله وسلم همان معاني را ادامه مي دهد

» ابتدای نظرات (758)

قال رسول الله:  لولا الحجة لساخت الأرض بأ هلها .

اگر حجت خدا نبود زمین اهلش را فرو می برد.

سلام بر ماه خدا ، سلام بر ماهی که شبها و روزها و ساعات و لحظاتش بهترین اند ؛ سلام بر ماهی که با برکت و رحمت و مغفرت به سوی ما آمده ، سلام بر ماهی که ماه صیام است ، سلام بر فریضه روزه که خدایش فرمود : « الصوم لی و أنا أجزی به » ، سلام بر ماهی که ظرف شب قدر است ، شبی که از هزار ماه برتر است ، سلام بر صاحب این ماه و میهمان اصلی ضیافت الهی حضرت حجة بن الحسن العسکری ( ارواحنا و ارواح العالمین له الفداه ) .

کاش در این رمضـان لایق دیدار شوم     سحری با نظر لطـف تو بیـدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان      تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم

پس اگر زمین هست وما هم که أحدی از اهل زمینیم هستیم به برکت حجت خداست و اگر در ماه مبارک رمضان بهره مند از برترین عطای الهی که روزه است می شویم به برکت امام زمان (عج) است و اگر زمین وزمان دائراست به طفیل روی اوست .

اصلاً او امام زمان (عج) روح الأرواح وجان جانان است . و اگر خلائق حیات دارند به برکت اوست و همه نعم الهی هم به برکت او به خلائق  می رسدو اگر تکلیفی به بندگان واجب میشود بخاطر اوست که او صاحب زمان است و ما به تَبَع امام زمان (عج) مکلف به تکالیف الهی میشویم . چطور که قبل از ایشان ما با هیچیک از تعالیم الهی آشنا نبودیم ، اگر اهلبیت (سلام الله علیهم اجمعین )نبودند ما همچنان در بیخبری و غفلت بودیم . در زیارت جامعه کبیره میخوانیم :

بموالاتکم علمنا الله معالم دیننا و اصلح ما کان فسد من دنیانا و بموالاتکم تمت الکلمه . . .

بخاطر ولایت شما خدا معالم و حقایق دین را به ما آموخت و هر چه از امور دنیای ما فاسد و پریشان بود اصلاح فرمود . (خدا به ولایت شما اهلبیت  ما را از فقر و ذلت و جهالت به علم و عزت و دولت رسانید .)

اگر طاعتی هم انجام می دهیم قبول آن به واسطه خود ایشان است و اگر ولایت و محبت آنها نباشد چیزی اثر ندارد و پذیرفته نیست . همانطور که در زیارت جامعه کبیره میخوانیم :

و بموالاتکم تقبل الطاعة المفترضه . . .

به ولایت شما هر طاعت واجبی قبول میشود .

بله ، اهلبیت (علیهم السلام)  کانال و واسطه  رسیدن رحمت خدا به بندگان هستند ، اصطلاحاً واسطه فیض میباشند و در این زمان حضرت حجة بن الحسن (ارواحنا فداه) این مهم را عهده دار است و ما این را در دعای عدیله میخوانیم که :

ببقائه بقیت الدنیا و بیمنه رزق الوری وبوجوده ثبتت الأرض و السماء و به یملأ الله قسطاً  و عدلاً بعد ما ملئت ظلماً  و جوراً .

دنیا به بقای او باقی است و به برکتش به خلق روزی میرسد و زمین و آسمان بوجودش برقرار است و خداوند بواسطه او زمین را پر از عدل و داد کند پس از آنکه پر از ظلم و جور و بیداد  شده باشد .

اگر نبود حجت خدا و ولی او حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه تکلیفی بر ما نبود و ما همه از فیض ضیافت الهی محروم بودیم و حال که این رحمت الهی شامل ما شده ؛

وظیفه :

قال المهدی (ع) : اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج فإن ذلک فرجکم . كمال الدين للصدوق ، ج 2 ، ص 485

برای فرج من بسیار دعا کنید زیرا دعا برای فرج من همان گشایش کار شماست .

در این بیان نورانی امام گویی خبر از گرفتاری سختی میدهند که با اینکه ما همه به طفیل او با خدا آشنا شده ایم اما به ما التماس دعا میگوید . و کلمه اکثروا الدعاء این معنا را دارد که آقا خیلی گرفتارند و این طور با قید اکثروا التماس دعا دارند . و باز از همین کلام نورانی حضرت میتوان مهربانی و رأفت مولا را دید که آقا برای رفع گرفتاری ما هم نسخه داده اند که باز برای فرج ایشان دعا کنیم . و نشود سحر و افطاری از این ماه ضیافت بر ما بگذرد و یادی از امام زمان نکنیم و برایش دعا نکنیم که این واقعاً جفا به مولایمان است .

و باز امام غائب (عج) فرمود : « لو أن أشياعنا وفقهم الله لطاعته علي اجتماع من القلوب في الوفاء بالعهد عليهم ، لما تأخر عنهم اليمن بلقائنا و لتعجلت لهم السعادة بمشاهدتنا » . الإحتجاج للطبرسي ، ج 2 ، ص 499

اگر شيعيان ما - كه خداوند آنها را به طاعت و بندگي خويش موفق بدارد - در وفاي به عهد و پيمان الهي اتحاد و اتفاق مي داشتند و عهد و پيمان را محترم مي شمردند ، سعادت ديدار ما به تأخير نمي افتاد و زودتر به سعادت ديدار ما نائل مي شدند .

 

حضرت آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی (رحمت الله علیه ) در کتاب مکیال المکارم آورده است که :
دعا کردن برای امام زمان ( عجّل الله تعالی فرجه الشریف ) در تمام ماه مبارک رمضان و به خصوص در شب های آن ماه شریف ، سفارش شده ، زیرا که این ماه بهار دعا کردن است و دعا برای آن حضرت هم ، بهترین دعاها می باشد .


از این رو از آن حضرت امر و اهتمام به دعای « افتتاح » در شب های این ماه رسیده است ، بنابراین از خواندن این دعای شریف غافل مشو که جداً دعایی است نفیس که جامع مطالب دنیا وآخرت می باشد .

مکیال المکارم ، آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی (رحمت الله علیه ) ، ج1 ، ص 78


همچنین در جایی دیگر نقل می کنند که :
حماد بن عثمان می گوید : شب بیست ویکم ماه مبارک بر حضرت امام صادق (علیه السلام) وارد شدم ، ایشان بعد از شب زنده داری واحیای شب قدر و هم چنین بعد از فراغت از نماز صبح این دعا را در حالت سجده تلاوت کردند :


(.... وَ أَن تأذَنَ یَفرَجُ مَن بِفَرَجِهِ فَرَجُ أؤلِیائِکَ وَ أَصفِیائکَ مِن خَلقِکَ وَ بِهِ تُبیدُ الظّالمینَ وتُهلِکُهُم عَجِّل ذلِکَ یا رَبَّ العالَمین)


و فرج کسی را که به فرج او فرج دوستان و برگزیدگان از خلقت گشایش یابند را اجازه فرمایی ، وبه دست او ستمگران را نابود و هلاک گردانی ، زودتر آن را برسان ای پروردگار عالمیان

مکیال المکارم ، آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی (رحمت الله علیه ) ، ج1 ،ص 87 به نقل از اقبال الاعمال عزیز آل یاسین

 


بیاییم همدیگر را به این مهم سفارش کنیم و به درگاه خدا عرضه داریم که :

 

میشود این رمضـان موعد فردا باشد ؟         آخرین ماه صیام غم مولا باشد؟

میشود در شب قدرش به همه مژده دهند؟        که همین سال ظهور گل زهرا باشد؟


اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه و اجعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه آمین

اقل الطلاب -کیانی نسب

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

پيامبر(ص) می‌فرمايد: «ماه رمضان برترين ماه سال قمری است.» هم چنين در جايی ديگر ايشان فرموده: «مهدی(عج) سيد و آقاست.»

اگر امروز امام مهدی(عج) برترين و كامل‌ترين انسان روی زمين است و ماه رمضان هم بهترين ماه خداست، پس بايد بين اين دو پيوندی عميق باشد. اگر ماه رمضان ماه ويژه سير و سلوك است، پس بايد با امام زمان(عج) كه برترين سالك و رهروی خداست، پيوندی خاص وجود داشته و بين سلوك معنوی ما در اين ماه با امام زمان(عج) هم رابطه ويژه‌ای باشد.

در ماه رمضان سه نوع رابطه وجود دارد كه شامل موارد زير است.

پيوند امام مهدی(عج) و ماه رمضان،

پيوند سلوك عبادی و معنوی ما در ماه رمضان با امام مهدی(عج)

رابطه سه گانه، يعنی رابطه ويژه امام مهدی(عج) با ما در ماه رمضان.

امام مهدی(عج) و ماه رمضان؛ زيارت آل‌ياسين شرح حالات عبادی و معنوی امام مهدی(عج) است. امام مهدی كه راهش، امتداد راه پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين و امام زين العابدين(ع) است. عبوديت و بندگی او نه از سر نياز يا ترس، بلكه از سر درك حقيقت هستی و سپاسگزاری از خداست، عبوديتی كه هميشه در وجود امام جاری است و در برخی حالات به نقطه اوج خود می‌رسد و ماه رمضان نقطه اوج بندگی امام است.

رسيدن به معبود در ماه رمضان به واسطه حضرت مهدی(عج)؛ فهم حقيقت رمضان و توفيق رسيدن به معبود جز با توسل به پيشگاه مهدی(عج) ميسر نمی‌شود. دعای افتتاح هم در ماه رمضان درس سلوك می‌دهد كه پروردگارا من خواهان تمام خوبی‌ها و كمالات هستم و می‌دانم كه راه رسيدن به اين كمالات توسل به امام مهدی(عج) است. پس مرا به بركت وجود او به نهايت نزديكی به خود برسان.

هدايت معنوی و باطنی انسان‌ها به دست امام مهدی(عج) است و به بركت وجود معنوی و نورانی اوست كه عالم هستی از فيض حق تعالی بهره‌مند می‌شود. حال اگر امام در نهايت بندگی باشد، در عبوديت او رحمت و مهربانی خدا نيز اوج می‌گيرد.

دعای امامان نشان می‌دهد كه آن‌ها هم به درگاه حق تعالی رو می‌آوردند و برای كل هستی و به ويژه برای ما انسان ها از خداوند طلب بخشش می‌كردند. به همين دليل است كه می‌گويند به بركت سلوك معنوی امام، حيات بشری شكل می‌گيرد و امتداد می‌يابد و عالم به سوی كمال حركت می‌كند و تنها با اين تعبير شب قدر معنا می‌يابد.

صدای آمدنت را به گوش ما برسان

زمان غیبت ما را به انتها برسان

اگر چه بهر ظهورت نکرده ام کاری

بیا و بر لب ما فرصت دعا برسان

کنار تربت زهرا به وقت نافله ات

دعای خویش به یاری این گدا برسان


اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا


آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+3 #758 توجه ...توجه 1390-05-28 17:26
چه روز قدسي شود امسال!
با عرض ادب و احترام.
من يه درخواستي داشتم که خيلي واجب و حياتي هست...
خواهشمندم با توجه به حرکت بيداري در کشورهاي اسلامي و موج عجيب آمريکا ستيزي و اسرائيل ستيزي و شرايط محيرالعقول حاکم بر کشورهاي اروپايي نسبت به روز قدس امسال اهتمام ورزيد....حالا با مقاله اي يا سخنراني يا شبکه هاي اجتماعي و...
لطفا به همه اطلاع رساني کنيد
روز قدس روز اسلام است
نقل قول کردن
+3 #757 احمد 1390-05-24 01:29
به نقل از حسن.س.:


not cloud any time neither night nor day!


شاید برای ہمین شما سرخی در آسمان ہنوز ندیدہ اید۔

This may be the reason why you have not witnessed any redness in the sky so far
نقل قول کردن
+5 #756 حسن.س. 1390-05-24 01:20
به نقل از احمد:


آیا اونجا (در ایران) این روزہا (و شبہا) آسمان بیشتر ابری ہست (یا نہ) ؟

Do you have clouds in the sky during days and nights


not cloud any time neither night nor day!
نقل قول کردن
+5 #755 احمد 1390-05-24 01:17
به نقل از حسن.س.:


i cant understand what you say and you are so i think.write english that is better to communicate!


آیا اونجا (در ایران) این روزہا (و شبہا) آسمان بیشتر ابری ہست (یا نہ) ؟

Do you have clouds in the sky during days and nights
نقل قول کردن
+6 #754 حسن.س. 1390-05-24 01:08
به نقل از احمد:

اونجا این روزہا و شبہا آسمان بیشتر ابری ہست؟


i cant understand what you say and you are so i think.write english that is better to communicate!
نقل قول کردن
+3 #753 u313.ir 1390-05-24 01:03
سلام دوستان
پست جدید منتشر شده @};-
کوچ کنید به پست جدید! @};-
نقل قول کردن
+5 #752 حسن.س. 1390-05-24 01:00
به نقل از صلاح الدین:

به مسئله خوبی اشاره کردی در روایات دنباله دار ماه رمضان در شرق رویت می شود ایا النین در اواخر مهر در مشرق ما (در خاور میانه)است و اصلا الان در چه صورت فلکی است و مسیرش چگونه است غرب خورشید ادرس دقیقی نیست



النین در اکتبر امسال در سمت راست خط واصل خورشید و زمین است یعنی یعنی همان سمت شرق خودمان سمت طلوع آفتاب.به لینک زیر مراجعه کن(جاوا را نصب کرده باشی).تاریخ را جلو ببر.اواخر اکتبر(حدود 23) النین در شرق قابل رویت است:

ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi?sstr=C/2010%20X1;orb=1;cov=0;log=0;cad=0#orb
نقل قول کردن
+5 #751 احمد 1390-05-24 00:49
به نقل از حسن.س.:


ببین عزیزم ما روی یک کره ی زندگی می کنیم پس اگر شما در پاکستان چیزی را مشاهده کنی ما هم بعد یک ساعت در ایران مشاهده می کنیم.(اگر منشاء مشاهده آسمان باشد و اگر زمین باشد مثل آتشفشان که آن ملاکش نزدیکی به محل است).ما هر دو در یک خط افقی هستیم.دقیقتر بگم بعضی ها در اینترنت خبر از نور عجیبی در روز می دهند و این خبرها مربوط به قطب جنوب و شمال است زیرا در آن جا ارتفاع خورشید پایین است پس در روز نور بسیار کم است و حتی گاهی امکان رصد ستاره ها هم در هنگام روز ممکن است.

حالا شما اگر سرخی در ابرها می بینی شاید وضع بالا رخ داده باشد یعنی ابرها تششعات خورشید را مانع شده و شما بتوانید چیزی مشاهده کنید که این هم در پاکستان و در نزدیک استوا بسیار بعید است.به هر حال چینی ها و ژاپنی ها و آمریکای مرکزی با شما هم محورند اگر پدیده ای باشد حتما به سرعت داخل وب پخش می شود.حالا شما هم اگر عکس و فیلم تهیه کنی که چه بهتر.

اونجا این روزہا و شبہا آسمان بیشتر ابری ہست؟
نقل قول کردن
+4 #750 احمد 1390-05-24 00:46
به نقل از صلاح الدین:

به مسئله خوبی اشاره کردی در روایات دنباله دار ماه رمضان در شرق رویت می شود ایا النین در اواخر مهر در مشرق ما (در خاور میانه)است و اصلا الان در چه صورت فلکی است و مسیرش چگونه است غرب خورشید ادرس دقیقی نیست


سلام

من النین رو در نرم افزار Stellarium v0.11.0 رصد میکنم۔ الان آسمان تقریبا آبی ہست۔ شاید برای اینکہ النین در آسمان ما نیست۔
ببینیم فردا صبح یا شب چی میشہ۔
نقل قول کردن
+7 #749 حسن.س. 1390-05-24 00:45
به نقل از احمد:


انشاء اللہ. ولی من نگفتم النین رو دیدم۔ منظورم این بود کہ اگر سرخی از مشرق ساطع بشود ما اونو بیشتر در مغرب میبینیم۔ ابرہا قرمز رنگ میشوند۔


ببین عزیزم ما روی یک کره ی زندگی می کنیم پس اگر شما در پاکستان چیزی را مشاهده کنی ما هم بعد یک ساعت در ایران مشاهده می کنیم.(اگر منشاء مشاهده آسمان باشد و اگر زمین باشد مثل آتشفشان که آن ملاکش نزدیکی به محل است).ما هر دو در یک خط افقی هستیم.دقیقتر بگم بعضی ها در اینترنت خبر از نور عجیبی در روز می دهند و این خبرها مربوط به قطب جنوب و شمال است زیرا در آن جا ارتفاع خورشید پایین است پس در روز نور بسیار کم است و حتی گاهی امکان رصد ستاره ها هم در هنگام روز ممکن است.

حالا شما اگر سرخی در ابرها می بینی شاید وضع بالا رخ داده باشد یعنی ابرها تششعات خورشید را مانع شده و شما بتوانید چیزی مشاهده کنید که این هم در پاکستان و در نزدیک استوا بسیار بعید است.به هر حال چینی ها و ژاپنی ها و آمریکای مرکزی با شما هم محورند اگر پدیده ای باشد حتما به سرعت داخل وب پخش می شود.حالا شما هم اگر عکس و فیلم تهیه کنی که چه بهتر.
نقل قول کردن
-7 #748 محمد 1390-05-24 00:42
یا که قصر امل سخت سست بنیاد است بیار باده که بنیاد عمر بر باد است غلام همت آنم که زیر چرخ کبود ز هر چه رنگ تعلق پذیرد ( سیاسیون کنونی ایران و خارج ) آزاد است.
نقل قول کردن
+3 #747 صلاح الدین 1390-05-24 00:34
به نقل از حسن.س.:


النین الان سمت خورشید است.غرب خورشید و فقط در روز قابل رصد (از روی زمین) است ؛البته برای ما غیر ممکن است به دلیل اشعه ی خورشید.حالا شما کجای آسمان و کی سرخی می بینید؟عکسش را بگذار ما هم یک نگاهی بیندازیم!

به مسئله خوبی اشاره کردی در روایات دنباله دار ماه رمضان در شرق رویت می شود ایا النین در اواخر مهر در مشرق ما (در خاور میانه)است و اصلا الان در چه صورت فلکی است و مسیرش چگونه است غرب خورشید ادرس دقیقی نیست
نقل قول کردن
+4 #746 احمد 1390-05-24 00:32
به نقل از حسن.س.:


النین الان سمت خورشید است.غرب خورشید و فقط در روز قابل رصد (از روی زمین) است ؛البته برای ما غیر ممکن است به دلیل اشعه ی خورشید.حالا شما کجای آسمان و کی سرخی می بینید؟عکسش را بگذار ما هم یک نگاهی بیندازیم!


انشاء اللہ. ولی من نگفتم النین رو دیدم۔ منظورم این بود کہ اگر سرخی از مشرق ساطع بشود ما اونو بیشتر در مغرب میبینیم۔ ابرہا قرمز رنگ میشوند۔
نقل قول کردن
-3 #745 ... 1390-05-24 00:31
به نقل از صلاح الدین:
احتمالا اسراییل 11 روز بعد از هلاکت سفیانی نابود می شود و این در صورتی است که 4 شهریور روز قدس.... و 20 شهریور دجال... و مدت دجال یک سال و یک ماه و یک هفته و 37 روز و مدت سفیانی 15 ماه
شخص ابقع مورد حمایت غرب است ولی بخاطر اینکه چهره ضد امریکایی و ضد صهیونیستی به سفیانی بدهند او را قربانی می کنند و اگر او خالد السفیانی مراکشی هم باشد که مسئله پیچیده تر میشه (نیروهای مغربی و رییس انها ازال کنده از مراکش و ابقع باشد!!!)حتی اگر به السفیانی مشهور باشد ولی او ابقع باشد واقعا خیلی گیج کننده میشه اگه اون مراکشی ابقع باشه


آقای صلاح...

کسی کاه هم بار شما نمی کنه مگر بی شخصیتی که مدام تو این کامنت ها ول هستی.
نقل قول کردن
+4 #744 جانباز از اصفهان 1390-05-24 00:28
با سلام بر شما

با مطلب:

"تناقضاتی مشکوک در وقایع اخیر"

به روز می باشم. حتما" مطالعه بفرمایید.

آدرس:

noore14a.blogsky.com
نقل قول کردن
-5 #743 صلاح الدین 1390-05-24 00:27
احتمالا اسراییل 11 روز بعد از هلاکت سفیانی نابود می شود و این در صورتی است که 4 شهریور روز قدس.... و 20 شهریور دجال... و مدت دجال یک سال و یک ماه و یک هفته و 37 روز و مدت سفیانی 15 ماه
شخص ابقع مورد حمایت غرب است ولی بخاطر اینکه چهره ضد امریکایی و ضد صهیونیستی به سفیانی بدهند او را قربانی می کنند و اگر او خالد السفیانی مراکشی هم باشد که مسئله پیچیده تر میشه (نیروهای مغربی و رییس انها ازال کنده از مراکش و ابقع باشد!!!)حتی اگر به السفیانی مشهور باشد ولی او ابقع باشد واقعا خیلی گیج کننده میشه اگه اون مراکشی ابقع باشه
نقل قول کردن
+8 #742 علی جعفری 1390-05-24 00:20
بخش دوم:
پرسیدند چرا این طور شده‏ای؟
در پاسخ گفت: شب كنار جنازه مادرم در قبر خوابیدم، ناگاه دیدم دو نفر از فرشتگان آمدند و در دو طرف ایستادند و شخص محترمی هم آمد و در وسط ایستاد، آن دو فرشته مشغول سؤال از عقائد مادرم شدند و او جواب می‏داد، سؤال از توحید نمودند، جواب درست داد، سؤال از نبوت نمودند، جواب درست داد كه پیامبر من محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم)است.
تا این كه پرسیدند: امام تو كیست؟
آن مرد محترم كه در وسط ایستاده بود گفت: «لَسْتُ لَها بِاِمامِ؛ من امام او نیستم»
در این هنگام آن دو فرشته چنان گرز بر سر مادرم زدند كه آتش آن به سوی آسمان زبانه می‏كشید.
من بر اثر وحشت و ترس زیاد به این وضع كه می‏بینید كه همه موهای سرم سفید شده در آمدم.
مرحوم قاضی می‏فرمود: چون تمام طایفه آن دختر، در مذهب اهل تسنن بودند، تحت تأثیر این واقعه قرار گرفته و شیعه شدند (زیرا این واقعه با مذهب تشیع، تطبیق می‏كرد و آن شخصی كه همراه با فرشتگان بوده و گفته بود من امام آن زن نیستم، حضرت علی (علیه السلام) بوده‏اند، و خود آن دختر، جلوتر از آنها به مذهب تشیع، اعتقاد پیدا كرد.
نقل قول کردن
+6 #741 حسن.س. 1390-05-24 00:15
به نقل از احمد:

من بچہ زرنگ ؟؟؟ یستم۔ اگر گفتید۔ :-/

شوخی کردم۔ من در ہاکستان ہستم۔ چون در مشرق ایرانم، فکر میکنم این سرخی بزودی در ایران و خاور میانہ ہم دیدہ میشہ، اگر تابحال دیدہ نشدہ باشد۔


النین الان سمت خورشید است.غرب خورشید و فقط در روز قابل رصد (از روی زمین) است ؛البته برای ما غیر ممکن است به دلیل اشعه ی خورشید.حالا شما کجای آسمان و کی سرخی می بینید؟عکسش را بگذار ما هم یک نگاهی بیندازیم!
نقل قول کردن
+8 #740 علی جعفری 1390-05-24 00:15
بخش اول
شب اول قبر به روایت یک دختر
علامه سید محمد حسین طباطبائی صاحب تفسیر المیزان نقل كردند كه: استاد ما عارف برجسته «حاج میرزا علی آقا قاضی» می‏گفت:
در نجف اشرف در نزدیكی منزل ما، مادر یكی از دخترهای اَفَنْدی‏ها (سنی‏های دولت عثمانی) فوت كرد.
این دختر در مرگ مادر، بسیار ضجه و گریه می‏كرد و جداً ناراحت بود، و با تشییع كنندگان تا كنار قبر مادر آمد و آنقدر گریه و ناله كرد كه همه حاضران به گریه افتادند.
هنگامی كه جنازه مادر را در میان قبر گذاشتند، دختر فریاد می‏زد: من از مادرم جدا نمی‏شوم هر چه خواستند او را آرام كنند، مفید واقع نشد؛ دیدند اگر بخواهند با اجبار دختر را از مادر جدا كنند، ممكن است جانش به خطر بیفتد. سرانجام بنا شد دختر را در قبر مادرش بخوابانند، و دختر هم پهلوی بدن مادر در قبر بماند، ولی روی قبر را از خاك انباشته نكنند، و فقط روی قبر را با تخته‏ای بپوشانند و دریچه‏ای هم بگذارند تا دختر نمیرد و هر وقت خواست از آن دریچه بیرون آید.
دختر در شب اول قبر، كنار مادر خوابید، فردا آمدند و سرپوش را برداشتند تا ببینند بر سر دختر چه آمده است، دیدند تمام موهای سرش سفیده شده است.


فدای تو یا علی(ع)
khabarfarsi.com/ext/923470
نقل قول کردن
+5 #739 م 1390-05-24 00:10
به نقل از حیدری زنگنه:

احسنت بر شما بسیار عالی بود توصیه می کنم دوستان حتما حتما سخنان استاد طاهر زاده را با دقت بخوانند که بسیار بسیار مهم است
حسبنا الله و نعم الوکیل @};-

لعنت خدا بر پدرخوانده فتنه هاشمی دجال و دار و دسته اش
درود خدا بر احمدی نژاد مظلوم
خدا کنه استاد طاهر زاده را هم ترور شخصیتی نکنند
نقل قول کردن
+4 #738 احمد 1390-05-24 00:06
به نقل از صلاح الدین:

دوست عزیز شما در کدام منطقه زندگی می کنید

من بچہ زرنگ ؟؟؟ یستم۔ اگر گفتید۔ :-/

شوخی کردم۔ من در ہاکستان ہستم۔ چون در مشرق ایرانم، فکر میکنم این سرخی بزودی در ایران و خاور میانہ ہم دیدہ میشہ، اگر تابحال دیدہ نشدہ باشد۔
نقل قول کردن
+1 #737 صلاح الدین 1390-05-24 00:01
به نقل از احمد:

سلام
تو منطقہ ما چند ماہست کہ ما سرخی در آسمان رو مشاہدہ می کنیم۔ گاہی خیلی زیاد میشہ گاہی کم۔ بعضی موقعہا اصلا دیدہ نمیشہ۔

برای ما این سرخی باعث تعجب ہست ہم بی توجہی مردم نسبت بہ این ہدیدہ۔ شاید این روزہا مردم زیاد بہ آسمان نگاہ نمی کنند۔

البتہ چند تا دوستان من این مشاہدہ رو تایید کردہ اند۔

بنظرم اگر موقعیت النین رو در آسمان بنظر میگیریم این سرخی کاملا از آن سو میاد۔ ولی باید ابر باشد تا رویت شود۔

من از یکی از کارشناسان راجع بہ این پرسیدم ولی آن ہم جوابی قانع کنندہ بہم نداد۔ می گفت شاید برای آلودگی ہوا باشد۔

ولی اگر بخاطر آلودگی بود توی آسمان نمی چرخید۔

من در ہمساییگی ایران زندگی میکنم و از ہمہ تون التماس دعا دارم۔

دوست عزیز شما در کدام منطقه زندگی می کنید
نقل قول کردن
-4 #736 صلاح الدین 1390-05-23 23:48
به نقل از احمد:

سلام
تو منطقہ ما چند ماہست کہ ما سرخی در آسمان رو مشاہدہ می کنیم۔ گاہی خیلی زیاد میشہ گاہی کم۔ بعضی موقعہا اصلا دیدہ نمیشہ۔

برای ما این سرخی باعث تعجب ہست ہم بی توجہی مردم نسبت بہ این ہدیدہ۔ شاید این روزہا مردم زیاد بہ آسمان نگاہ نمی کنند۔

البتہ چند تا دوستان من این مشاہدہ رو تایید کردہ اند۔

بنظرم اگر موقعیت النین رو در آسمان بنظر میگیریم این سرخی کاملا از آن سو میاد۔ ولی باید ابر باشد تا رویت شود۔

من از یکی از کارشناسان راجع بہ این پرسیدم ولی آن ہم جوابی قانع کنندہ بہم نداد۔ می گفت شاید برای آلودگی ہوا باشد۔

ولی اگر بخاطر آلودگی بود توی آسمان نمی چرخید۔

من در ہمساییگی ایران زندگی میکنم و از ہمہ تون التماس دعا دارم۔

سرخی مورد نظر از 5 تا 20 رمضان است و احتمالا در اواخر مهر ماه امسال و گاز متان دنباله دار باعث این اتفاق می شود
نقل قول کردن
+5 #735 احمد 1390-05-23 23:43
به نقل از صلاح الدین:
در روایات داریم در رمضان سال ظهور اسمان را دنباله داری سرخ میکند
ایا این گاز متان دنباله دار است که باعث این اتفاق می شود ؟

سلام
تو منطقہ ما چند ماہست کہ ما سرخی در آسمان رو مشاہدہ می کنیم۔ گاہی خیلی زیاد میشہ گاہی کم۔ بعضی موقعہا اصلا دیدہ نمیشہ۔

برای ما این سرخی باعث تعجب ہست ہم بی توجہی مردم نسبت بہ این ہدیدہ۔ شاید این روزہا مردم زیاد بہ آسمان نگاہ نمی کنند۔

البتہ چند تا دوستان من این مشاہدہ رو تایید کردہ اند۔

بنظرم اگر موقعیت النین رو در آسمان بنظر میگیریم این سرخی کاملا از آن سو میاد۔ ولی باید ابر باشد تا رویت شود۔

من از یکی از کارشناسان راجع بہ این پرسیدم ولی آن ہم جوابی قانع کنندہ بہم نداد۔ می گفت شاید برای آلودگی ہوا باشد۔

ولی اگر بخاطر آلودگی بود توی آسمان نمی چرخید۔

من در ہمساییگی ایران زندگی میکنم و از ہمہ تون التماس دعا دارم۔
نقل قول کردن
+1 #734 صلاح الدین 1390-05-23 23:39
به نقل از سيد ايمان:


خب ادرس بده

emam-mahdi-1431.blogfa.com/
نقل قول کردن
+6 #733 سيد ايمان 1390-05-23 23:26
به نقل از صلاح الدین:

منظورت از مقاله چیه ؟مقاله اینترنتی ؟پیدا کردن وبلاگ من که کار سختی نیست ولی فعلادرک مطالبش سخته چون هنوز خودم در مورد تقویم ثابت دو نظر متفاوت دارم که مثلا نیمه رمضان یکی 29 مهر و دیگری 6 ابانه


خب ادرس بده
نقل قول کردن
+3 #732 صلاح الدین 1390-05-23 23:16
به نقل از سيد ايمان:

علي اقا چرا خودتو راحت نميكني يه دفعه هر چي تحقيق كردي رو مقاله اش كني بدي بيرون با يه كم ويرايش و حذف قطعيات آوردن ان شا الله تعالي قضيه حله ها داداش

مخاطب خودش شعور داره ميتونه متوجه
بشه من حداقل يه چند درصدي تو بحث موفاز باهات موافقم @};-
به قول جناب نراقي
@};- او با سپاهي از شهيدان خواهد امد @};-

منظورت از مقاله چیه ؟مقاله اینترنتی ؟پیدا کردن وبلاگ من که کار سختی نیست ولی فعلادرک مطالبش سخته چون هنوز خودم در مورد تقویم ثابت دو نظر متفاوت دارم که مثلا نیمه رمضان یکی 29 مهر و دیگری 6 ابانه
نقل قول کردن
+1 #731 صلاح الدین 1390-05-23 23:11
به نقل از احمد سبحان:


ناصلاح الدین!! جان... حالا یا متانه یا اتان یا هگزان یا...

چند روز وایستا... به زودی یه چن روز دیگه اون روزی که مد نظرته میرسه... فقط اونجا جیم نشی که همهبچه ها یه کذب الوقاتون درست و حسابی بهت بگن...

یعنی با این اتفاقاتی که در منطقه داره رخ می ده منظورم تهدید ترکیه علیه بشار اسد و احتمال سقوط کابینه نتانیاهو و عبور دنباله دار النین در رمضان تقویم ثابت و تهدید زمین در 21 اکتبر یعنی دقیقا روزی که طبق رمز گشایی از انجیل روز قیامت است (البته روز عذاب از نظر ما ) و دهها مورد دیگر باز شما اینقدر مطمئن از ضایع شدن من هستید
نقل قول کردن
-3 #730 صلاح الدین 1390-05-23 23:01

منطقه جزیره در سوریه
نقل قول کردن
+9 #729 سيد ايمان 1390-05-23 22:57
به نقل از صلاح الدین:
در روایات داریم در رمضان سال ظهور اسمان را دنباله داری سرخ میکند
ایا این گاز متان دنباله دار است که باعث این اتفاق می شود ؟

علي اقا چرا خودتو راحت نميكني يه دفعه هر چي تحقيق كردي رو مقاله اش كني بدي بيرون با يه كم ويرايش و حذف قطعيات آوردن ان شا الله تعالي قضيه حله ها داداش

مخاطب خودش شعور داره ميتونه متوجه
بشه من حداقل يه چند درصدي تو بحث موفاز باهات موافقم @};-
به قول جناب نراقي
@};- او با سپاهي از شهيدان خواهد امد @};-
نقل قول کردن
+6 #728 م 1390-05-23 22:56
بازداشت 50 نفر در «روز خشم» روسیه + عکس
پنجاه نفر از مخالفان دولت روسیه که روز جمعه دست به تجمع صلح آمیز زده بودند، توسط پلیس این کشور بازداشت شدند.

www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/5/23/105924_862.jpg
نقل قول کردن
+5 #727 احمد سبحان 1390-05-23 22:52
به نقل از صلاح الدین:
در روایات داریم در رمضان سال ظهور اسمان را دنباله داری سرخ میکند
ایا این گاز متان دنباله دار است که باعث این اتفاق می شود ؟


ناصلاح الدین!! جان... حالا یا متانه یا اتان یا هگزان یا...

چند روز وایستا... به زودی یه چن روز دیگه اون روزی که مد نظرته میرسه... فقط اونجا جیم نشی که همهبچه ها یه کذب الوقاتون درست و حسابی بهت بگن...
نقل قول کردن
+11 #726 سيد ايمان 1390-05-23 22:50
به نقل از قطع الرجاءعامل ظهور:
بنده فقط این کامنت را می ذارم برای کسانی که دنبال حقیقت هستندوواقعا ظهور برای آنان مهم است نه تعصب به کسی دارن ونه تطبیق نا صحیح می کنندوبر اساس دلایل علمی ومتقن این حرف را می زنم باید از امید به خامنه ای احمدی نژاد وجمهوری اسلامی دست ببرید وتنهاامیدبه او داشته باشیدوتا خروج سفیانی نه دستی برای کسی ونه پایی برای کسی یا حکومتی تکان بدهیدهرکه دلیل خواست آماده ایم

با تحقیقاتی که شده براساس روایات بنی عباس آخرالزمان ایران است چه از لحاظ دایره قدرت جغرافیایی وچه از لحاظ حکومتی وایدئولوژی وبدانید ای عزیزان من وجوانان پر شورتاخروج سفیانی از هیچ حکومتی شیعه نیاید حمایت کند .

وما کنا الا انا نذیر

جان من يه بار ديگه انذار كن بگو =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))



نه يه بارديگه بنويس ببينم همين كه نوشتي رو ميتوني از اول بنويسي

اسمش هم خارجي يه راديولوژي :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
نقل قول کردن
+2 #725 صلاح الدین 1390-05-23 22:40
در روایات داریم در رمضان سال ظهور اسمان را دنباله داری سرخ میکند
ایا این گاز متان دنباله دار است که باعث این اتفاق می شود ؟
نقل قول کردن
+7 #724 صلاح الدین 1390-05-23 22:26
احتمال برکناری شائول موفاز( >:) دجال اصفهانی که ماه سپتامبر در اسراییل به قدرت می رسه >:) )

راديو ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه در پي اختلاف ميان بنيامين نتانياهو و شائول موفاز، نخست وزير اين رژيم در حال بررسي مساله استعفا موفاز از پست رياست كميته خارجه و امنيت كنست (پارلمان رژيم صهيونيستي) است.

به گزارش خبرگزاري مقاومت، راديو رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي در حال حاضر مشغول بررسي مساله استعفا شائول موفاز، رئيس كميته خارجه و امنيت كنست از پست رياست اين كميته است.

دليل اين اقدام مخالفت موفاز با سياست دولت نتانياهو است.

راديو رژيم صهيونيستي همچنين گزارش داد: دفتر موفاز ضمن صدور بيانيه‌اي اعلام كرده است كه به پست خود به عنوان رئيس كميته خارجه و امنيت كنست ادامه داده و بدون هيچ ترسي به هر چه ايمان داشته باشد عمل خواهد كرد.

اين در حالي است كه پيشتر، شائول موفاز ضمن انتقاد شديد از سياست‌هاي دولت نتانياهو گفته بود: بايد كنترل اداره امور را از نتانياهو بگيريم./میثاق

منبع: ایسنا
www.resistnews.com/news-1913.html
نقل قول کردن
+7 #723 علي جعفري 1390-05-23 21:50
به نقل از علي اصغر:

سلام بر دوست عزيز و ديگر دوستان گرامي
طاعات و عبادات قبول

شرمنده ، رندر فيلم خيلي طول كشيد و بيشتر از آن آپلود آن در كيفيت عالي ، و موثرتر از همه قطع شدن اينترنت در وسط آپلود !
قسمت اول به راحتي اپلود شد متاسفانه تا كنون قسمت دوم ، دو بار وسط آپلود به علت قطع لحظه اي اينترنت ، خطا داده و براي سومين بار داره آپلود ميشه

دعا كنيد دفعه ي سوم خطا نده تا ان شاالله حوالي اذان پست جديد حاوي فيلم مستند ارائه بشه.

التماس دعا

سلام
مي دانم از لحاظ فني شايد مشكل باشه ولي مي توان با راه اندازي هاست بر روي يك web server ‎ با يك ip static لينك آپلود رو تعريف كرد و مشكل فضا هم به اين ترتيب حل كرد.هر چند بدلايلي ممكن است اين كار براي شما توجيه نداشته باشد.
نقل قول کردن
+9 #722 hec 1390-05-23 21:39
پخش فیلم ضددینی “سان‌شاین” و علائم وضعیت هشدار در رسانه ملی



ادامه در hec-malayer.blogfa.com
نقل قول کردن
+15 #721 بيقرار 1390-05-23 20:06
باسلام خدمت سربازبابصيرت رهبري وموردعنايت امام زمان جناب علي اصغرسيجاني ،
اگرامكانش باشه لطفاگفتگوي استاد طاهرزادهد درخصوص احمدي نژاد رادرصدرپيشخوان عناوين خبري و مقالات قرارداده تاچشم اصولگرايان حزب مداروولايتمدارا ن سياسي وجريان هاشميسم تاچشمشان ازحدقه درآمده وخاري درگلوي آنهاباشد
درضمن ازخانم زهراسادات صميمانه تشكرميكنيم
چراكه درجهت تنويرافكاروبصير ت زايي دوستان بسياراثرگذارميب اشدولي اي كاش نظرايشان {استادطاهرزاده} رادوستان ازمواضع آقاي مصباح يزدي وسايرمراجع درطول فتنه هشتادوهشت راجوياميشدندهرچ ندمصالح نظام اين اجازه رانميدهدولي بازتشكر
@};-
نقل قول کردن
+9 #720 م 1390-05-23 20:02
دوستان با سلام
نماز روزه هاتون قبول باشه
ببخشیدا ولی من دقیقا متوجه نمیشم آمار بازدید الآن سایت چقدره
میشه یک کم توضیح بدید:

اعضا : 603
محتوا : 528
پیوندها : 7909
بازدیدهای محتوا : 876130


یعنی الآن چند نفر دارند بازدید میکنند؟
بازدید کل امروز چقدره؟
منظور از محتوا و پیوندها یعنی چی؟
نقل قول کردن
+14 #719 حسن.س. 1390-05-23 19:11
به نقل از زهرا سادات:
استاد طاهرزاده و احمدی نژاد
lobolmizan.ir/index.php?action=show_news&news_id=457
حتما بخوانید




خدا استاد را حفظ فرماید.مانند ایشان در ایران به سختی یافت می شود.ایشان فیلسوف ، عارف ، استاد اخلاق ،غرب شناس،مفسر قرآن،.....بی نظیری هستند.یادم است شاگرد ارشد آیت الله مصباح جناب حجت الاسلام رهدار اولین دفعه که کتاب فرهنگ و مدرنیته و توهم استاد طاهرزاده را دیده بودند گفتند:(مضمون)

باید از نو در تفکرات و راهم درباره ی مدرنیته تجدید نظر کرده و با نگاه استاد راه جدیدی را آغاز کنیم.

ایشان اکثر کتاب های امام خمینی(ره) را تفسیر و شرح داده اند و جلسات تفسیر شنبه ایشان بر سلوک تفسیری علامه طباطبایی علامه لاهیجی استوار است.

سیر اجمالی از بعضی کتب ماه رمضان ایشان برای دانلود(به ترتیب ارجحیت مطالعه):
lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=56
lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=197
lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=198
lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=57
www.lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=446
lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=456

اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد