رایحه ظهور

مي خواهم حرف آقا روي زمين نماند ، مي خواهم سرباز ساده ي ولايت باشم!

مي گفت كه 5 سال است كه اين حركت را آغاز كرده ام و تا زماني كه به هدفم نرسم دست برنمي دارم ، مي گفت كه اكنون هدفم فراتر از زمين خواري هاي سيرجان است ، اكنون مفاسد كل كشور مطالبه ماست ، اكنون بر زمين ماندن فرمان " هشت ماده اي " مقام معظم رهبري(مدظله) و عدم اهتمام جدي مسئولان به فرمان آقا مطالبه ماست.

طلبه سيرجاني با صداقت مي گفت كه بنده براي اجراي فرمان آقا حركت كرده ام ، مي خواهم حرف آقا روي زمين نماند و تا زمان رسيدن به اين هدف مقدس دست از تلاش برنمي دارم

ما هم اعتقاد داريم كه فرمايشات و مطالبات ولي امر مسلمين در عرصه مهدويت و بشارت ظهور كه بيش از ده سال است گاه مستقيم و گاه غيرمستقيم بيان فرموده اند ، بر روي زمين مانده و ما براي تحقق آن حركت كرده ايم و تا آخر بر اين راه نوراني استوار خواهيم ماند. ان شاالله

» ابتدای نظرات (351)

پنج شنبه (2/4/90) ، قبل از ظهر ، توفيق بود رفتيم زيارت شاه عبدالعظيم و حضور در تجمع عدالتخواهان در ضلع جنوبي حرم در محل خيمه عدالتخواهي حاج اقا جهانشاهي ، طلبه سيرجاني .

كمي دير رسيدم ولي جمعيت هنوز انسجام خودش را پيدا نكرده بود ، ظاهراً حتي براي نصب يك قطعه بنر هم در مضيقه بودند و با تكبير توانسته بودند كه بنر رو بزنند ، بعد از مدتي جمعيت در محل خيمه و اطراف آن نشست و جلسه شروع شد ، خواهران هم بودند و هرلحظه بيشتر مي شدند ، برخوردهايي بين جوانان عدالت خواه و ماموراني كه وظيفه داشتند از پيوستن مردم به مراسم جلوگيري كنند ، روي داد كه بسيار قابل تاسف بود كه چرا عده اي حتي تحمل گفتگوي ساده را هم ندارند.

ابتدا طلبه اي تبريزي كه ايشان هم به مفاسد اقتصادي اعتراض داشت و حركتي كرده بود ، شروع به صحبت كرد ، مطالب خوبي گفت ، هرچند برخي از ديدگاهاشون در مورد دولت جاي حرف و صحبت داشت( اتفاقاً بعد از جلسه با خنده به ايشون گفتم كه بعد از نماز ان شاالله يه صحبتي با هم مي كنيم ولي فرصت نشد)

بعد از ايشون آقاي وحيد جليلي صحبت كردند ، خيلي عميق و پرمحتوا و به خوبي به تشريح وضعيت كنوني و وظيفه ي ما و نحوه تعامل بچه حزب اللهي ها با گروه مقابل و مخالف پرداختند.

البته صحبت ايشون رو هم خالي از نقد نمي دونم ، ايشون نقش دولت رو چندان نمي ديدند و فتح بزرگي كه توسط رياست دولت بعنوان يك فرد حزب اللهي و مكتبي به مدد حضور عظيم مردمي  صورت گرفته بود و طوري صحبت مي كردند كه چنين برداشت مي شد كه وضعيت ما ، همان وضعيت دهه ي 70 است و مي گفتند عده اي مي خواهند با بچه حزب اللهي ها همان برخورد اون وقت رو داشته باشند.

در حالي كه اينگونه نيست ، حزب الله در سال 84 حماسه و شگفتي عظيمي را خلق كرد و بدنه اجرائي نظام را فتح كرد و موج دوم انقلاب خميني را راه انداخت و احمدي نژاد بعنوان رئيس جمهوري مكتبي و عدالتخواه ، ارزشهاي فراموش شده انقلاب را زنده كرد ، مگر آقا در مورد پرچمدار اين حركت بزرگ نفرمود :

اگر ايشان(احمدي نژاد) حتي اگر راي هم نمي آرود ، روح عدالت طلبي را در مردم زنده كرد

و اكنون ما گفتمان عدالت را نه تنها در داخل كشور كه حتي در خارج از كشور ، در خاورميانه و در سراسر جهان به راه انداخته و دشمنان را به چالش كشيده ايم و با اين گفتمان تهاجمي و عزت مدارانه اكنون ملتهاي منطقه بيدار شده و دشمنان در حالت نابودي و اضمحلال هستند.

البته در داخل كشور بعد از فتح بزرگ سوم تير 84 هنوز نقاط كوري هستند كه مقاومت مي كنند و بايد پاكسازي شوند كه حركتهايي مثل حركت طلبه سيرجاني براي اين پاكسازيهاست ، خلاصه اينكه ما اكنون در دهه 90 بسيار جلوتر از دهه 70 هستيم ، اكنون در آستانه فتحيم ، گفتمان عدالت جهاني شده و در حال اجرايي شدن است.

مشروح صحبتهاي طلبه سيرجاني

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=740:1390-04-04-15-35-54&catid=40:marquee

بعد از آقاي جليلي ، طلبه سيرجاني شروع به صحبت كردند ، از برخورد زشت و نادرست برخي گله كرده  و تصميم جدي خود را براي ادامه راه بيان نمودند ، استحكام و اخلاص در صحبتها و بيانات ايشان موج مي زد ، تواضع عجيبي دارد ايشان ، تواضع و فروتني ، واقع نگري و عدم تهييج

مي گفت كه 5 سال است كه اين حركت را آغاز كرده ام و تا زماني كه به هدفم نرسم دست برنمي دارم ، مي گفت كه اكنون هدفم فراتر از زمين خواري هاي سيرجان است ، اكنون مفاسد كل كشور مطالبه ماست ، اكنون بر زمين ماندن "فرمان هشت ماده اي " مقام معظم رهبري(مدظله) و عدم اهتمام جدي مسئولان به فرمان معظم له مطالبه ماست ، هرسال براي صدور اين فرمان سالگرد مي گيرند كه خود اين مراسم و صحبتها بدون عمل و اجرا نوعي توهين به فرمايشات آقاست.

طلبه سيرجاني با صداقت مي گفت كه بنده براي اجراي فرمان آقا حركت كرده ام ، مي خواهم حرف آقا روي زمين نماند و تا زمان رسيدن به اين هدف مقدس دست از تلاش برنمي دارم

آرزوي جالبي مي كرد ايشان ، مي گفت اي كاش از اين خيمه و از اين حركت ديگر به خانه برنگرديم و از اينجا براي ياري آقا امام زمان(عج) در زمان ظهور حركت كنيم.

بحث ظهور و مهدويت جايگاه بسيار برجسته اي در انديشه طلبه سيرجاني داشت ، ايشان اصولاً حركت خود را در راستاي زمينه سازي براي ظهور تفسير مي كرد ، برداشتن موانع بي عدالتي در كشور را بهترين زمينه سازي براي ظهور مي دانست.

آن روز طلبه سيرجاني چه خوب حرف دل ما را زد ، حركت ما در ايجاد موج بشارت ظهور  نيز دقيقاً در راستاي عملي نمودن خواست و ديدگاه ولي امرمسلمين در بشارت ظهور بوده و هست ، بنده بارها عرض كرده ام كه موج بشارت ظهور را ولي امر مسلمين در نيمه شعبان 78 آغاز كرد ، با بشارت بزرگي كه در آن روز به يادمادني فرمودند :

ما به زمان ظهور امام زمان(عج) اين محبوب حقيقي انسانها نزديك شده ايم ...

 جبهه حق در پيش روي و جبهه باطل در حال عقب نشيني است و اين پيروزي به طور كامل در زمان ظهور ولي حق محقق خواهد شد(نقل به مضمون)

يا در پيام حج سال 81 ، ولي امر مسلمين صراحتاً اين درخواست زمينه سازي براي ظهور را از جامعه اسلامي ، علماء و روشنفكران مطالبه كردند:

علماء و سياستمداران و روشنفكران دنياي اسلام ، درس وحدت و يكپارچگي را براي ملتهاي خود تكرار كنند و جوانان بالنده اين نسل را براي رويارويي با حوادث بزرگ و به دوش كشيدن بار امانتي سنگين و شالوده ريزي امت متحد و يكپارچه اسلام آماده سازند

و بعد از آن هر روز يك بشارت و هر روز هدايت موج نزديكي ظهور ، اما با كمال تاسف مسئولين سياسي و فرهنگي كه بايد اين اشارت و فرمايشات آقا را مي ديدند ، مي فهميدند و اجرايي مي كردند ، يا از درك آن ناتوان بودند و يا آن را باور نكرده و جدي نمي گرفتند و علناً بيان مي كردند كه اگر اين مسائل محقق نشود آن وقت چه ؟!

بدگماني صرف به وعده هاي پروردگار با وجود تاكيدات مكرر نائب امام زمان(عج)

 و در نتيجه فرمايشات و بشارتهاي آقا در جامعه مهجور مانده و مورد بي اعتنايي قرار مي گرفت تا اينكه در تيرماه 84 موج عظيم مردمي برخواست ، موج عدالتخواهي ، موج مبارزه با فساد ، موج رويكرد به گفتمان انقلاب ، موج دوم انقلاب خميني ... و انقلاب امام در اين روز عظميم احياء شد.

و احمدي نژاد بعنوان سردمدار اين موج عدالت خواهي و خدمتگزاري، موج بشارت عظيمي به راه انداخت نه تنها در داخل كشور كه حتي در سراسر جهان.

و حرف دل آقا را باز زباني رسا در هر كوي و برزن فرياد كشيد ، بشارت نزديكي ظهور و آغاز نابودي ظالمان و ستمگران بعنوان يكي از محورهاي هميشگي بيانات منادي عدالت جاي خود را باز كرد.

 هرچند اين بشارتها به دلايل مختلف و با لحاظ كردن محذوريتهاي فراوان نمي توانست از بشارات كلي فراتر رود ، اينگونه بود كه گروه مبشران ظهور ، جوانان متعهد و متدين و انقلابي كه شيفته و بي قرار ظهور بودند ، اين رسالت بزرگ را بر عهده گرفتند ، اجرايي كردن بشارت ظهور ، پرداختن ملموس به نشانه هاي بسيار نزديك بودن ظهور ، همه فهم شدن حقيقت بسيار نزديك بودن ظهور ...

و اينگونه بود كه موج عظيمي برخواست و رايحه ظهور هركوي و برزن را فراگرفت ، از مرزهاي جغرافيايي گذشت و به مدد دنياي مجازي و تكنولوژي ، در اندك زماني تمام جهان را فراگرفت.

مخالفاني كه در اين زمينه كوتاهي و قصورتشان زبانزد خاص و عام بود ، آسوده ننشستند و براي تكميل عملكرد نادرستشان ، وارد ميدان شدند با جوسازي و تهمت و ...

به خيال خود خواستند كه اين موج نوراني را  خاموش كنند و خواسته و ناخواسته دلها را نسبت به نزديكي ظهور مكدر و غبارآلود كردند. 

و متاسفانه برخي از دوستان نيز در لاك سكوت....

اما بزودي خواهند ديد كه خود ناخواسته به مروج حقيقت بزرگ نزديكي ظهور مبدل شده و وسيله اي شدند كه حتي افراد دور هم به حول اين حقيقت جمع شوند.

و با اولين نشانه ي بزرگي كه رخ دهد اين نور مقدس كه در وراي گرد و غبار تخريب قرار گرفت با موج مبارك بشارت ظهور با عظمتي صدچندان سربلند خواهند كرد  و خواهد تابيد و رايحه ظهور ، شيفتگان يوسف زهرا(عج) را به صحنه حضور خواهد كشاند.

آري ما حركت كرديم تا حرف مولايمان بر زمين نماند و خواسته آقايمان محقق شود و بزودي خواهيم ديد كه حركت شجاعانه و ايثارگرانه جوانان گروه مبشران ظهور تا چه اندازه موفق بوده و به ثمر نشسته است ، زماني كه  با تحقق نشانه هاي بزرگ ، در بزم مشتاقان ظهور در هر كوي و برزن در مورد نشانه هاي ظهور و بسيار نزديك بودن ظهور صحبتها شود و بشارتها دهان به دهان و سينه به سينه ، تمام فضا را عطرآگين نمايد.

آري به گفته طلبه سيرجاني ما حركت كرديم تا حرف آقايمان بر روي زمين نماند ، ما مي خواهيم كه سرباز كوچك ولايت باشيم.

و بزودي منكران با چشمان حيرت زده شاهد تحقق يك به يك اين حقايق نوراني خواهند بود ، زماني كه چاره اي جز اقرار و تسليم نيست ، اي كاش كه در آن لحظات نوراني به جمع منتظران و مبشران ظهور بپيوندند و بر راه و فكر نادرست خود اصرار نكنند...

 و آن لحظات مبارك و نوراني بسيار بسيار نزديك است.

لينك فيلم مراسم مذكور :

http://www.4shared.com/video/nPK17Zb1/MVI_0002.html

http://www.4shared.com/video/GSS-e_tN/MVI_0003.html?

http://www.4shared.com/video/X65w75jv/MVI_0004.html?

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-4 #351 علي 1390-05-11 10:18
واقعا اكثر مطالب ،سبك و سخيف ارائه شده و اصرار بر تطبيق است كه اين همه از آن نهي شده است براتون متاسفم
نقل قول کردن
-4 #350 شيرازي 1390-04-27 01:47
به نظرتون حركت طلبه سيرجاني جالب نيست؟
1- جوان گندم گون
2- مورد تاييد سيد خراساني
3- مروج بحث ظهور
4- بيرقش سياه و يالثارات الحسين است.
5- حركتش از ري است
6- اندامش ضعيف
7- عدالتخواه است
8- استقامتش را ثابت كرده است
آيا او مي تواند شعيب بن صالح باشد؟
نقل قول کردن
+1 #349 منتظر 1390-04-12 12:51
ای سید ما ای مولای ما....................................
من جان ناقابلی دارم
جسم ناقصی دارم
اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما بما دادید
همه اینها رامن کف دست گرفتم درراه این انقلاب ودرراه اسلام فدا خوهم کرد
رهبری معظم در نماز جمعه تاریخی سال 88
بنظر شما رهبر انقلاب در آن برهه از زمان چرا ناقص بودن جسم خویش(دست راست) را برای مردم یاد آور میشود آیا میخواهد بخاطر جانبازی بودنش که در راه انقلاب بود بر مردم وانقلاب منت گذارد( که این از ایشان که هیچ وقت خدمات خود به انقلاب را ابراز ننموده است بعید می باشد) ویا اینکه می خواهدهمان خال دست راست را بمردم متذکرشود
نقل قول کردن
+3 #348 منتظر چشم براه 1390-04-11 11:03
حتما از رسانه ای شدن خبر سی دی ظهور بسیار نزدیک است و اتهام زدن به دست اندر کاران و سازندگان آن در رسانه ها ، حتی صدا و سیما خبر دارید . و اما برخورد رهبر عزیز با این گونه موارد :

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان عالی قوه قضاییه:

رسانه ها حق ندارد تا زمانیكه جرمی ثابت نشده، آن را رسانه‌ای كند

رهبر انقلاب اسلامی به موضوع رسانه‌ای كردن اتهامات نیز اشاره كردند و افزودند: متهم شدن به معنای مجرم بودن نیست، بنابراین هیچكس در قوه قضاییه و در خارج از این قوه و در رسانه ها حق ندارد تا زمانیكه جرمی ثابت نشده، آن را رسانه‌ای كند. حتی در مواردی كه جرم در دادگاه نیز اثبات می‌شود، نباید نام فرد مجرم علنی و رسانه‌ای شود زیرا خانواده وی تحت فشار قرار می‌گیرند و دچار مشكل می‌شوند.
نقل قول کردن
-9 #347 سید حمید 1390-04-09 10:35
بزرگترین خیانتی آقای احمدی نژاد کرد این بود که قشر حزب اللهی جامعه رو ناامید کرد . طوری که خیلی ها فکر می کنند دیگه به هیچ کسی نمیشه اعتماد کرد . بزرگترین شعار آقای احمدی نژاد مبارزه با فساد اقتصادی بود , اما الان یک نگاهی به اطرافیان خود ایشان بندازید.
نقل قول کردن
+3 #346 آنتی روشنفکری 1390-04-08 20:51
دل نوشته ای به امام زمان (عج)

عضو شوید و درد ودل نمایید

----------------------------------------
همراه با جوایز نقدی

www.m.y-m.ir/


انجمن یاوران مهدی (عج)
نقل قول کردن
+2 #345 ناصر-ق 1390-04-08 11:57
به نقل از مصطفی:

ما که هر جوری شمردیم با کلی ارفاق به عدد 1431 رسیدیم(انا یوسف)
می شود بفرمائید این یعنی چی؟
مثلا شما افعالی که ضمیر دارد را دو کلمه حساب میکنید یا یک کلمه؟
مانند عَلِمْتُم و فَعَلْتُم ؟


با سلام بر آقا مصطفي عزيز
به اين دليل كه ممكنه بعضي از دوستان از اين مباحث سوء برداشت كنند فعلا نميتونم جواب شما را در يك كامنت عمومي بدهم

باز هم تكرار مي كنم ، كاري كه انجام دادم فقط يك تحقيقه و اگر به نتيجه اي رسيديد فقط در حد يك احتمال ميتونيد گوشه ذهنتون داشته باشيد

من دوست داشتم نظر دوست عزيزم آقاي علي اصغر رو هم راجع به اين تحقيق بدونم
مطمئنا خيلي كمك ميكنه
موفق باشيد
نقل قول کردن
+3 #344 احمد سبحان 1390-04-08 11:05
اخبار رسیده از کشور کویت حاکی از آن است طی چند روز آینده ساخت سریالی توهین آمیز به امام حسن و حسین (ع) آغاز خواهد شد. نام این سریال توهین آمیز «معاویه، حسن و حسین» است.

به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، بر همین است گروهی از شیعیان این کشور در اقدامی خودجوش و داوطلبانه و با هدف جلوگیری از ساخت این سریال توهین آمیز، یک رفراندوم یا رأی گیری مجازی را راه اندازی کرده اند. در این رأی گیری شما کاربر عزیز نیز می توانید با وارد شدن به آدرس اینترنتی poll.pollcode.com/UGP
و انتخاب گزینه YES، به توقف ساخت این سریال رأی بدهید.

گفتنی است این سریال که به سفارش شبکه MBC وابسته به عربستان سعودی ساخته شده، قرار است در ماه رمضان آینده اکران شود. متأسفانه چهره مبارک امام حسن و حسین (ع) به نمایش در می آید.

گفته می شود در این سریال توهین آمیز سعی شده علاوه بر اینکه چهره معاویه و اشتباهات او تبرئه شود، وی را چهره ای در سطح ائمه شیعه (ع) نشان دهند و قرار است در این سریال صلح امام حسن (ع) پر رنگ تر نشان داده شود تا نتیجه سریال این باشد که ائمه شیعه با خلفای بنی امیه مشکلی نداشتند.

قابل ذکر است تا بدین لحظه جزئیات بیشتری از این سریال و دست اندرکاران و تهیه کنندگان آن به دست ما نرسیده است.
.
..................................................................................

دوستان حتما به اون لینک برید و گزینه yes رو بزنید...تا حالا 89 درصد رای به توقفش دادن...
نقل قول کردن
+4 #343 احمد سبحان 1390-04-08 10:46
به نقل از یکی:
5 تا عدد رو میزارید جفت هم و میگید این خدا بود و اون یکی پیامبر. همه مقاله این رفیق ابجدیتون رو خوندم و به نتیجه رسیدم که آخر مزخرفید. شما و امثال شما باعث از بین رفتن دین و ایمون امثال من هستید . اگه اون دنیایی بود که گردنتون. اگه هم نبود که بی خیال .


علم ابجد سابقه ی خیلی دیرینه ای داره...قبل از اسلام و...دوست داری راجبش بدونی؟؟؟؟اگه دوستداری برو توی اینترنت سرچ کن ...این سایت مخصوص مطالب مهدوی هست و جای اینکارا نیس...این بچه های این سایت نیستن که مزخرفن این منطق شماست که مزخرف در مزخرفه...
مطالب کسانی که کامنت میزارن هیچ ربطی به مواضع سایت ایشون نداره...
یقین بدار که اون دنیایی هست و مطمئن باش کارات گردن خودته..بی دینی خودت رو به گردن بقیه ننداز...

تذکر: دوست عزیزی که مسائل ابجدیه رو مطرح میکنی...اولا بعضا دیدم تعیین وقت صورت گرفته...به هرحال حتی اگه عجیب هم باشه نباید در برابر این صریح: کذب الوقاتون و نهی از تعیین وقت بی تفاوت باشید... ثانیا مطرح کردن این مسائل توی کامنت های سایت ممکنه به پای جناب سیجانی نوشته بشه(همونطور که تاالان اتفاق افتاده) و براشون مشکل ایجاد بشه....
لذاوقتی آزادی در کامنت گذاشتن داده شده شما هم رعایت کنید و مطالب تنش زا رو قرار ندید.... باتشکر
نقل قول کردن
+1 #342 ali135ugd 1390-04-08 08:36
نقل قول:
همین اسفند ماه گذشته بود که حضرت امام خامنه ای (روحی و نفسی له الفدا) درباره علم و بصیرت علامه تاکید کردند.
بچه ها کسی سندی در مورد این بحث داره یا اینکه سایت خودشون این مبحث رو تایید کرده
اگه کسی فایل صوتی یا تصویریش رو داره لینکش رو بده
نقل قول کردن
+3 #341 هادي 1390-04-08 05:43
به نقل از خادم الرضا:
نگاهي به تحقق عجيب 12 پيش‌‎بيني بزرگ امام(ره)

www.rajanews.com/detail.asp?id=94196
نگاهي به 12 پيش بيني مطرح شده توسط حضرت امام(ره)

1- امام راحل(ره) در سال 43 ، سربازان من در گهواره ها هستند!

2 - پيش بيني فرار شاه و عاقبت رژيم پهلوي

3- پيش بيني در مورد تشكيل حكومت اسلامي در ايران

4- پيش بيني در مورد عاقبت منتظري

5- پيش بيني در مورد رهبري امام خامنه اي(مدظله)

6- پيش بيني نابودي ماركسيسم و سقوط شوروي

7- پيش بيني حمله عراق به كويت

8- پيش بيني عاقبت ذلت بار براي سران مزدور

9- پيش بيني حركت مردم مصر و عاقبت حسني مبارك

10- پيش بيني وقوع بيداري اسلامي در منطقه

11- پيش بيني فروپاشي آمريكا از درون

12- پيش بيني فتح قدس و آزادي فلسطين
تقریباٌ هر سال یک مرحله @};-

[يك پيش بيني ديگر درمورد مرگ ديكتاتور عراق صدام لعنتي كه در هنگام دستگيري باخفت حتي نتواني ازخود دفاع وخودكشي بكني وزماني كه اين كلام ازصداوسيما پخش شد وتصوير دستگيري ودخمه نشان ميداد اگر كسي با تصوير وصداي حضرت امام رضوان الله آشناي نداشت فكر ميكرد يك گزارشگردر صحنه دست گيري درحال گزارشه درحالي كه حضرت امام بيش از دو دهه اين خبر جلب رادادن
نقل قول کردن
-10 #340 یکی 1390-04-08 03:26
5 تا عدد رو میزارید جفت هم و میگید این خدا بود و اون یکی پیامبر. همه مقاله این رفیق ابجدیتون رو خوندم و به نتیجه رسیدم که آخر مزخرفید. شما و امثال شما باعث از بین رفتن دین و ایمون امثال من هستید . اگه اون دنیایی بود که گردنتون. اگه هم نبود که بی خیال .
نقل قول کردن
-13 #339 سین 1390-04-07 23:58
به نقل از امين:


مشايي بايد برود !!!

جریان متصل به مشایی باید برود!!!!
نقل قول کردن
-7 #338 sheyday velayat 1390-04-07 23:55
ادامه

حالا (اگر خدای نکرده به اونجا برسیم) تکلیف من در انتخاب بین احمدی نژاد و مصباح چی میشه؟ یعنی اگر احمدی نژاد کار های عظیمی هم انجام داد میتونه جای افکار و علم و بصیرت علامه مصباح را پر کنه؟ مگه یادمون رفته همین اسفند ماه گذشته بود که حضرت امام خامنه ای (روحی و نفسی له الفدا) درباره علم و بصیرت علامه تاکید کردند. مگه حتما باید اقا بیاد بگه "هر چی مصباح گفت حرف منه" خب منظورش را با این عبارت رسوند. وقتی علم و بصیرت مصباح را الگو میدونه من و شما دنبال کی باید باشیم؟ حتما باز هم احمدی نژاد؟؟ دوست من احمدی نژاد هر چقدر هم عزیز باشه که البته هست فقط در حد یک ریس جمهور محبوب و مردمیه . نه در حد ایت الله مصباح که بزرگترین متفکر و با بصیرت ترین عالم روزگاره و قطعا حنجره امام خامنه ای کسی غیر از ایشان نیست. روشنگری های ایشون در طول چند دهه قبل توانسته امثال بنده و شما رو به این نتیجه رسوند که الان میفرمایید:
"خوبی فتنه 88 این بود که توانستیم بین "حق" و "افراد" تمایز قائل شویم"
نقل قول کردن
+4 #337 مصطفی 1390-04-07 23:54
به نقل از ناصر-ق:
... ادامه از قبل:

خب حالا مطلب مهمتر دیگری هم در این سوره هست که نمیتونم مستقیما بگم. چون نمیخوام متهم به توقیت بشم
این مطالب هم فقط یک تحقیقه و هیچ نتیجه قطعی نمیشه گرفت

حالا دوستان عزیز!
من فقط یک راهنمایی میکنم
شمردن کلمات را از همان "روح الله" به بعد ادامه دهید و به کلماتی که حدس میزنید با حضرت ولی عصر (عج) ارتباطی دارد بیشتر دقت کنید

موفق باشید

ما که هر جوری شمردیم با کلی ارفاق به عدد 1431 رسیدیم(انا یوسف)
می شود بفرمائید این یعنی چی؟
مثلا شما افعالی که ضمیر دارد را دو کلمه حساب میکنید یا یک کلمه؟
مانند عَلِمْتُم و فَعَلْتُم ؟
نقل قول کردن
-7 #336 شیدای ولایت 1390-04-07 23:53
ادامه

حالا (اگر خدای نکرده به اونجا برسیم) تکلیف من در انتخاب بین احمدی نژاد و مصباح چی میشه؟ یعنی اگر احمدی نژاد کار های عظیمی هم انجام داد میتونه جای افکار و علم و بصیرت علامه مصباح را پر کنه؟ مگه یادمون رفته همین اسفند ماه گذشته بود که حضرت امام خامنه ای (روحی و نفسی له الفدا) درباره علم و بصیرت علامه تاکید کردند. مگه حتما باید اقا بیاد بگه "هر چی مصباح گفت حرف منه" خب منظورش را با این عبارت رسوند. وقتی علم و بصیرت مصباح را الگو میدونه من و شما دنبال کی باید باشیم؟ حتما باز هم احمدی نژاد؟؟ دوست من احمدی نژاد هر چقدر هم عزیز باشه که البته هست فقط در حد یک ریس جمهور محبوب و مردمیه . نه در حد ایت الله مصباح که بزرگترین متفکر و با بصیرت ترین عالم روزگاره و قطعا حنجره امام خامنه ای کسی غیر از ایشان نیست. روشنگری های ایشون در طول چند دهه قبل توانسته امثال بنده و شما رو به این نتیجه رسوند که الان میفرمایید:
"خوبی فتنه 88 این بود که توانستیم بین "حق" و "افراد" تمایز قائل شویم"
نقل قول کردن
-6 #335 شیدای ولایت 1390-04-07 23:53
به نقل از خطر بزرگ:

خوبی فتنه 88 این بود که توانستیم بین "حق" و "افراد" تمایز قائل شویم .
علمای بزرگ قم ، خانواده سرداران شهید ، منصوبان ولی فقیه و ... یا ساکت بودند یا مخالف !!!

جریان انحرافی (بر فرض وجود) یک موضوع فرعی است که پرداختن به آن باعث شده تا قبح اعمال فتنه گران کم شود و اینست خطر بزرگ .

کسانیکه تمام کارهای لازم برای براندازی را انجام دادند حالا در کنار اصولگرایان مشغول حمله به دولت هستند .

سلام
خوب عزیز دل من بنده هم حرفم همینه. سال 88 چه کسانی غبار را از فضای اشخاص سالاری و نخبه محوری زدودند؟ الان همین افراد که نباید تصور کنیم یک دفعه دنیا زده شدند؟ رسایی که اونهمه نقش افرینی کرده بود به فرض محال اگه بگیم فکر انتخابات اینده مجلس کورش کرده و .... حالا در مورد مصباح و شریعتمداری و پناهیان و ... چی بگیم؟ حالا اگه همه اینها را قبول کنیم و حرف احمدی نژاد را به تنهای سند بدانیم. دم خروس را چیکار کنیم؟ اینهمه نشانه های حمایت احمدی نژاد (وگاها سکوت) در خصوص عزل متکی و داستان ملک زاده و اتصالش را با جاسبی و دعوت از ملک عبدالله اردنی دقیقا زمانی که باید تیر خلاصی را به این منحوس میزد و وووووووووووو چه قضاوتی داشته باشیم؟ حالا بنده فرضا گمراه. شما دوستانی که برای یک "شیدای ولایت" احساس تکلیف میکنید. به این حقیر توضیح بدید در این فتنه جدید چه کسی باید عمار انقلاب باشه؟ خود آقا که نمیتونه بیاد همه چیز را واضح توضیح بده. چنانچه حضرت امام هم حرف های روشنگری را اصحابش میزدند. حتی حضرت امیر (ع) هم عمار داشت. حالا گوشمان به زبان گویای چه کسی باشه؟؟؟
ادامه دارد
نقل قول کردن
-6 #334 مطلب بسیار مهم 1390-04-07 23:50
به نقل از رايحه ظهور:

اينگونه بود كه گروه مبشران ظهور ، جوانان متعهد و متدين و انقلابي كه شيفته و بي قرار ظهور بودند ، اين رسالت بزرگ را بر عهده گرفتند ، اجرايي كردن بشارت ظهور ، پرداختن ملموس به نشانه هاي بسيار نزديك بودن ظهور ، همه فهم شدن حقيقت بسيار نزديك بودن ظهور ...

مخالفاني كه در اين زمينه كوتاهي و قصورتشان زبانزد خاص و عام بود ، آسوده ننشستند و براي تكميل عملكرد نادرستشان ، وارد ميدان شدند با جوسازي و تهمت و ...

به خيال خود خواستند كه اين موج نوراني را خاموش كنند و خواسته و ناخواسته دلها را نسبت به نزديكي ظهور مكدر و غبارآلود كردند.

و متاسفانه برخي از دوستان نيز در لاك سكوت....

اما بزودي خواهند ديد كه خود ناخواسته به مروج حقيقت بزرگ نزديكي ظهور مبدل شده و وسيله اي شدند كه حتي افراد دور هم به حول اين حقيقت جمع شوند.

و با اولين نشانه ي بزرگي كه رخ دهد اين نور مقدس كه در وراي گرد و غبار تخريب قرار گرفت با موج مبارك بشارت ظهور با عظمتي صدچندان سربلند خواهند كرد و خواهد تابيد و رايحه ظهور ، شيفتگان يوسف زهرا(عج) را به صحنه حضور خواهد كشاند.

شما اول مقاله مورد نظر را کاملا مطالعه کنید و بعد بگویید که فلانی کوتاهی کرده و مقصر بوده ! ، بقیه هم این مقاله مهم را بخوانند و ببیند که این مقاله چقدر میتواند راهگشای مسائل اخیر در مورد مهدویت باشد
نقل قول کردن
-4 #333 امين 1390-04-07 23:12
به نقل از حزب الله:
جناب مشايي اگر شما رمال و جنگیر دارید بدانید که ... فان حزب الله هم الغالبون

مشايي به روايت ابجد


1025 = اسفندیارُ رحیم مشایی = بدخواه رهبر = الضلال المبین

666 = مکر اسفندیار = دشمن ایرانی

500 = میر حسین موسوی = شَرّ = مکتب دجال

361 = مشايي = سامری دوم

جانم فدای سید خراسانی


مشايي بايد برود !!!
نقل قول کردن
+2 #332 کیان 1390-04-07 23:09
به نقل از مصطفی ما:

بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟ آفرین بر حزب اللهی دلاور !!!


حيرت انگیزه :-O
نقل قول کردن
+2 #331 ناصر-ق 1390-04-07 22:49
به نقل از العبد:

اگر توجه داشته باشین در مقدمه المیزان حضرت علامه حتی تفاسیر کامل روایی را عاری از اشکال نمیدونه و برای اولین بار تفیر آیه به آیه و در کنار آن بحث روایی را ابداع کرد


ممنون از توجه شما
ولی سوال من اینه چرا اون موقع که در سایت مقاله "بشارتهای عجیب سوره یوسف" منتشر شد همتون از این مقاله تعریف و تمجید میکردید
در حالیکه تقریبا به روشی مشابه به نتایجی رسیده بود؟
نقل قول کردن
+10 #330 خطر بزرگ 1390-04-07 22:27
به نقل از شیدای ولایت:

همه کسانی که به عنوان بازوهای ولایت از نظام زمینه ساز ظهور در فتنه 88 پاسداری کردند راجع به جریان انحرافی هشدار میدهند . ... حتی به نظر من باید احمدی نژاد را آگاه کرد و نگذاریم جریان پلشت و انحرافی جدید احمدی نژاد را از ما بگیره؟

خوبی فتنه 88 این بود که توانستیم بین "حق" و "افراد" تمایز قائل شویم .
علمای بزرگ قم ، خانواده سرداران شهید ، منصوبان ولی فقیه و ... یا ساکت بودند یا مخالف !!!

جریان انحرافی (بر فرض وجود) یک موضوع فرعی است که پرداختن به آن باعث شده تا قبح اعمال فتنه گران کم شود و اینست خطر بزرگ .

کسانیکه تمام کارهای لازم برای براندازی را انجام دادند حالا در کنار اصولگرایان مشغول حمله به دولت هستند .
نقل قول کردن
-10 #329 شیدای ولایت 1390-04-07 21:42
به نقل از م:

قربونت منظور اینه که حرفهای همه بزرگان برای رد گم کردنه نه این که اشتباهه ، عرصه سیاست خیلی پیچیده است و برخی از حرفها تاکتیکی برای به اشتباه انداختن و سر کار گذاشتن دشمنانه و ایجاد نوعی موج مجازی کنترل شده برای خنثی کردن توطئه های منافقین داخلی و دشمنان خارجی....

از کجا فهمیدید سیاست پیچیده است؟ همه کسانی که به عنوان بازوهای ولایت از نظام زمینه ساز ظهور در فتنه 88 پاسداری کردند راجع به جریان انحرافی هشدار میدهند . حالا ما بجای اینکه روشنگری کنیم به هر دری میزنیم تا نخواهیم دست های پنهان را ببینیم و میگیم سیاست پیچیده است! این دیگه چه صیغه ایه؟ عمار انقلاب داره هشدار میده . مگه سالهای 76 و 77 و 78 یادتون نیست که علامه مصباح هشدار میداد و 10 سال طول کشید امثال من و شما یک فتنه را تجربه کردیم ؟! بازم باید تجربه را تکرار کنیم؟ هشدارها را باید جدی گرفت. حتی به نظر من باید احمدی نژاد را آگاه کرد و نگذاریم جریان پلشت و انحرافی جدید احمدی نژاد را از ما بگیره؟
نقل قول کردن
+3 #328 العبد 1390-04-07 21:35
به نقل از خادم الرضا:


از شما برادر گرامی که نکته سنجی نموده و در رصد انحرافها دقت می نمایید تشکر و قدرانی داریم- البته سعی شود تفاسیر روایی را به بقیه تفاسیر ارجح داده و آنها را مصداق کامل بودن تفاسیر معرفی نماییم.
@};-

اگر توجه داشته باشین در مقدمه المیزان حضرت علامه حتی تفاسیر کامل روایی را عاری از اشکال نمیدونه و برای اولین بار تفیر آیه به آیه و در کنار آن بحث روایی را ابداع کرد
نقل قول کردن
-5 #327 agha hadi 1390-04-07 21:29
سلام
چند نفرتون مشایی را از نزدیک دیده؟
نقل قول کردن
+13 #326 مبشر 1390-04-07 21:28
دیدم شبی جمالت رخسار بی مثالت
دیدم به خواب و رؤیا هنگام اتصالت
کاشکی نبود رؤیا آن روی و قدّ و بالا
کی بینمش به دنیا آن مهر بی زوالت
آیا شود نمیرم تا با تو جان بگیرم
کی بهره ای پذیرم از قدر با کمالت
کی میرسی تو آخر بر عاشقان مضطر
تا کی زمان دیگر بر ما دهی حوالت
کی میشود ببینم آن روی نازنینم
در پیش تو نشینم گویند خوش به حالت
کی میرسی به دوران ای نور چشم یاران
تا کی فراق و هجران ما و شب و خیالت
نقل قول کردن
+14 #325 شیعه / منتظر 1390-04-07 21:27
@};-
«يك روزي توي اين كشور تلاش مي‌شد - هم شعار داده شد، هم عملاً تلاش شد - كه حاكميت دوگانه درست كنند، يعني واقعاً براي اين كار بنا كردند سرمايه‌گذاري كردن... اين معنايش اين بود كه منزله رهبري و ولايت فقيه و اين حرف‌هايي كه ماها داريم و انقلاب از اول داشته، اينها را از جايگاه تعيين‌كنندگي و فصل‌الخطاب بودن كنار بيندازند و برايش رقيب درست كنند...
در دولت نهم و دهم - از وقتي كه آقاي احمدي‌نژاد آمده - بحث حاكميت دوگانه نيست، حاكميت يگانه است، يعني دولت و رهبري و تشكيلات در امتداد يك خط قرار دارند، اين را من جازماً و قاطعاً به شما عرض مي‌كنم.»


آنچه آمد فرازي از بيانات راهبردي و بسيار مهم رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاي محترم جامعه مدرسين حوزه علميه قم است .

@};- @};- @};-
نقل قول کردن
+5 #324 م 1390-04-07 21:17
به نقل از شیدای ولایت:

سلام به شما
نکنه برای اینکه ثابت کنیم احمدی نژاد بی عیبه باید از همه ی اهل بصیرت بگذریم؟ ؟ ؟ ؟
یه کم آهسته تر !
دوست گرامی درسته که ما به احمدی نژاد ارادت داریم ولی ارادتمان تا کجا باید باشه؟ یعنی حرف آقا درباره مصباح بی ارزشه؟
دست مریزاد!!

قربونت منظور اینه که حرفهای همه بزرگان برای رد گم کردنه نه این که اشتباهه ، عرصه سیاست خیلی پیچیده است و برخی از حرفها تاکتیکی برای به اشتباه انداختن و سر کار گذاشتن دشمنانه و ایجاد نوعی موج مجازی کنترل شده برای خنثی کردن توطئه های منافقین داخلی و دشمنان خارجی....
نقل قول کردن
+1 #323 خادم الرضا 1390-04-07 21:06
به نقل از العبد:
قرآن کتاب انسان ساز است (ان هذاالقرآن یهدی للتی هی اقوم)
در طول تاریخ اسلام خیلی ها اومدن که قرآن را تفسیر کردن اما اکثر این تفسیرها تاویل است و تفسیر نیست به جرات میشه گفت علمی بالاتر از علم تفسیر نیست اما هرکسی هم مفسر نیست در تفیسر قرآن نباید نظر به رای کرد و مقاصد و تفکرات شخصی را پیاده کرد اینکه تمامی علوم پنهان و آشکار در قرآن نهفته است در آن شکی نیست اما نباید بیایم با علوم دیگر قرآن را تفسیر کنیم مثلا ما نمیتوانیم با فلسفه یا عرفان یا منطق و یا علوم غریبه یا علم ریاضی قرآن را تفسیر کنیم که در ان وقت هم قرآن محدود میشود و هم از ابدی بودن قرآن زیر سوال میرود مثلا اگر ما بیاییم کلمه (قوه) را نسبت به سپاه بدیم معنیش این میشه که این آیه قرآن بعد از پیدایش سپاه دیگه کارایی دیگه نداره حالا بیاییم این آیات مبارکه را به ظهور امام زمان ربط بدیم بعد از ظهور یعنی این آیات مبارکه کارایی خود را از دست میده چون دیگه ظهور اتفاق افتاد و این آیات مبارکه هم فقط زمان ظهور را مشخص کرده بود
عزیزان به این نکته توجه کنن که تنها تفسیری که در آن تاویل نشده است تفسیر المیزان علامه طباطبایی (ره) میباشد که همین علامه از عاشقان دلسوخته امام زمان بود و عارف کامل و کسی که به توحید مطلق رسیده بود چنین ادعایی را نکرده بودند از
از دوستان تمنا میکنم قرآن را به رای تفسیر نکنند که فعل حرام است و حتما میدانید که چنین افعال حرامی باعث گمراهی دیگران میشوند و این گمراهی هم به این شکل است که از فردا همه به جای اینکه قرآن را برای بالا بردن معارف مطالعه کنند همین قرآن را زیر ذره بین ابجد قرار میدند تا به قول خودشان کشف اسرار کنند
یاعلی


از شما برادر گرامی که نکته سنجی نموده و در رصد انحرافها دقت می نمایید تشکر و قدرانی داریم- البته سعی شود تفاسیر روایی را به بقیه تفاسیر ارجح داده و آنها را مصداق کامل بودن تفاسیر معرفی نماییم.
@};-
نقل قول کردن
+13 #322 نراقی 1390-04-07 20:52
ببخشید یادم رفت آدرس پست را بذارم

کیان سید علی را پیاده به میدان جنگ نفرستید

naragh313.blogfa.com/post-74.aspx
@};-
نقل قول کردن
+9 #321 خادم الرضا 1390-04-07 20:51
نگاهي به تحقق عجيب 12 پيش‌‎بيني بزرگ امام(ره)

www.rajanews.com/detail.asp?id=94196
نگاهي به 12 پيش بيني مطرح شده توسط حضرت امام(ره)

1- امام راحل(ره) در سال 43 ، سربازان من در گهواره ها هستند!

2 - پيش بيني فرار شاه و عاقبت رژيم پهلوي

3- پيش بيني در مورد تشكيل حكومت اسلامي در ايران

4- پيش بيني در مورد عاقبت منتظري

5- پيش بيني در مورد رهبري امام خامنه اي(مدظله)

6- پيش بيني نابودي ماركسيسم و سقوط شوروي

7- پيش بيني حمله عراق به كويت

8- پيش بيني عاقبت ذلت بار براي سران مزدور

9- پيش بيني حركت مردم مصر و عاقبت حسني مبارك

10- پيش بيني وقوع بيداري اسلامي در منطقه

11- پيش بيني فروپاشي آمريكا از درون

12- پيش بيني فتح قدس و آزادي فلسطين
تقریباٌ هر سال یک مرحله @};-
نقل قول کردن
+7 #320 شیعه / منتظر 1390-04-07 20:50
@};-
اين عمق راهبردي تفكر خميني كبير بود تا حقانيت پرچم خويش و مسير پيش رو را اثبات نمايد. او فلسفه ذاتي انقلاب اسلامي را در زمينه‌سازي براي ظهور آخرين وصي پيامبر اسلام مي‌داند و در مقاطع حساس اين حقيقت را تبيين و تشريح مي‌فرمود كه

انقلاب اسلامي با تأييدهاي خداوند متعال در سطح جهان در حال گسترش است و ان‌شاءالله با بسط آن، قدرت‌هاي شيطاني به انزوا كشيده خواهند شد و حكومت مستضعفان برپا و زمينه براي حكومت جهاني مهدي آخرالزمان مهيا خواهد شد

/ صحيفه امام ج 15 ص 349
@};- @};- @};-
نقل قول کردن
+7 #319 العبد 1390-04-07 20:47
قرآن کتاب انسان ساز است (ان هذاالقرآن یهدی للتی هی اقوم)
در طول تاریخ اسلام خیلی ها اومدن که قرآن را تفسیر کردن اما اکثر این تفسیرها تاویل است و تفسیر نیست به جرات میشه گفت علمی بالاتر از علم تفسیر نیست اما هرکسی هم مفسر نیست در تفیسر قرآن نباید نظر به رای کرد و مقاصد و تفکرات شخصی را پیاده کرد اینکه تمامی علوم پنهان و آشکار در قرآن نهفته است در آن شکی نیست اما نباید بیایم با علوم دیگر قرآن را تفسیر کنیم مثلا ما نمیتوانیم با فلسفه یا عرفان یا منطق و یا علوم غریبه یا علم ریاضی قرآن را تفسیر کنیم که در ان وقت هم قرآن محدود میشود و هم از ابدی بودن قرآن زیر سوال میرود مثلا اگر ما بیاییم کلمه (قوه) را نسبت به سپاه بدیم معنیش این میشه که این آیه قرآن بعد از پیدایش سپاه دیگه کارایی دیگه نداره حالا بیاییم این آیات مبارکه را به ظهور امام زمان ربط بدیم بعد از ظهور یعنی این آیات مبارکه کارایی خود را از دست میده چون دیگه ظهور اتفاق افتاد و این آیات مبارکه هم فقط زمان ظهور را مشخص کرده بود
عزیزان به این نکته توجه کنن که تنها تفسیری که در آن تاویل نشده است تفسیر المیزان علامه طباطبایی (ره) میباشد که همین علامه از عاشقان دلسوخته امام زمان بود و عارف کامل و کسی که به توحید مطلق رسیده بود چنین ادعایی را نکرده بودند از
از دوستان تمنا میکنم قرآن را به رای تفسیر نکنند که فعل حرام است و حتما میدانید که چنین افعال حرامی باعث گمراهی دیگران میشوند و این گمراهی هم به این شکل است که از فردا همه به جای اینکه قرآن را برای بالا بردن معارف مطالعه کنند همین قرآن را زیر ذره بین ابجد قرار میدند تا به قول خودشان کشف اسرار کنند
یاعلی
نقل قول کردن
+15 #318 نراقی 1390-04-07 20:45
با سلام به همه دوستان
پست جدیدم تکمیل شد

بخونید ضرری نداره
چند روزی روش کار کردم

قسمتی از پست:
اپیزود اول : عراق(حکومت شیعه مختار) سال 66 هجری قمری

سوظن و تهمت ها سال 66 هجری قمری :

1-کیان و سپاه ایرانی اش (عجم ها) قصد دارند انتقام قادسیه را از اعراب بگیرند و پیمان آنها با مختار یک فریب و حیله است!!
2-کیان و مختار اختلاف پیدا کرده اند و به همین دلیل، مختار؛ کیان را ( آن هم با آن سابقه درخشان) به فرماندهی سپاهش انتخاب نکرد!!
3-ممکن است قصد کیان ایرانی این باشد تا سپاه مختار در نبرد حرورا (جنگ با مصعب بن زبیر) شکست بخورد تا کیان به مختار ضرب شست نشان داده و به او بفهماند که ، فقط کیان شایستگی فرماندهی سپاه مختار را دارد!!


سوظن و تهمت ها در سال 1390هجری شمسی


1-گروهی به ولایتمدارترین رییس جمهور (از سال 68 به بعد) تاریخ ایران شک کرده اند و به راحتی در پازل دشمن بازی میکنند، این بار صحبت های برخی نیروهای خودی، تیتر یک اصحاب رسانه یهود (بی بی سی و سی ان ان ) و اعوان و انصار آنها در ایران(دوم خردادی ها) می شود

فردی که بارها توسط امام خامنه ای مورد تمجید قرار گرفته و رهبر معظم انقلاب از زنده شدن شعار" عدالت" توسط او تشکر وِیژه میکند، متهم به خیانت می شود

متهم به این میشود که قصد دارد ایران و مکتب ابرانی را در مقابل اسلام قرار دهد!!

امام خامنه ای در آبان 89 و سفر مهم به شهر قم و در حضور جامعه مدرسین حوزه علمیه میفرماید: آقای احمدی نژاد قصد ندارد که ایران را بالاتر و برتر از اسلام قرار دهد چرا که هیچ رییس جمهوری به اندازه او نام امام زمان عجل الله و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را در جهان زنده نکرده است

2- احمدی نژاد در مقابل رهبری طغیان کرده است و جلوی ایشان ایستاده است!!

3-احمدی نژاد و مشایی قصد جان رهبری را کرده اند!!
نقل قول کردن
+7 #317 شیعه / منتظر 1390-04-07 20:45
@};-
رهبر فرزانه انقلاب در بياني ديگر انتظار حقيقي را زمينه‌سازي براي ظهور دانسته و به تشريح آن مي‌پردازند:
ما آن وقتي مي‌توانيم حقيقتاً منتظر به حساب بياييم كه زمينه را آماده كنيم. براي ظهور مهدي موعود (ارواحنا فداه) زمينه بايد آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل كردن به احكام اسلامي و حاكميت قرآن و اسلام است. اولين قدم براي حاكميت اسلام و براي نزديك شدن ملت‌هاي مسلمان به عهد ظهور مهدي موعود (ارواحنا فداه و عجل‌الله فرجه) به وسيله ملت ايران برداشته شده است و آن ايجاد حاكميت قرآن است.
25/9/76
آري سند حقانيت جمهوري اسلامي زمينه‌سازي براي ظهور منجي است و رشد و بالندگي روزافزون اين شجره طيبه نويدبخش رسيدن به روز نجات بشريت و روز ظهور امام مهدي(عج) است.
ان‌شاءالله

@};- @};- @};-
نقل قول کردن
-7 #316 دنا 1390-04-07 20:28
حتما مطالعه کنید

همه مواضع آیت الله مصباح در برابر انحراف

www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/10390-1390-04-06-19-02-02.html
نقل قول کردن
+10 #315 داود از کرج 1390-04-07 20:25
سلام علی اصغر جان من هم امدم سلام به همه عزیزان گرامی
انشاالله بتونم حضورم رو بیشتر کنم
یا علی مدد
نقل قول کردن
+4 #314 uj 1390-04-07 20:21
گاهي به 12 پيش بيني مطرح شده توسط حضرت امام(ره)

www.mashreghnews.ir/fa/news/54417/12-%D9
%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%82%D9%82-%D8%B4%D8%AF
نقل قول کردن
+7 #313 رايحه ظهور 1390-04-07 20:18
آري ما حركت كرديم تا حرف مولايمان بر زمين نماند و خواسته آقايمان محقق شود و بزودي خواهيم ديد كه حركت شجاعانه و ايثارگرانه جوانان گروه مبشران ظهور تا چه اندازه موفق بوده و به ثمر نشسته است ، زماني كه با تحقق نشانه هاي بزرگ ، در بزم مشتاقان ظهور در هر كوي و برزن در مورد نشانه هاي ظهور و بسيار نزديك بودن ظهور صحبتها شود و بشارتها دهان به دهان و سينه به سينه ، تمام فضا را عطرآگين نمايد.

آري به گفته طلبه سيرجاني ما حركت كرديم تا حرف آقايمان بر روي زمين نماند ، ما مي خواهيم كه سرباز كوچك ولايت باشيم.

و بزودي منكران با چشمان حيرت زده شاهد تحقق يك به يك اين حقايق نوراني خواهند بود ، زماني كه چاره اي جز اقرار و تسليم نيست ، اي كاش كه در آن لحظات نوراني به جمع منتظران و مبشران ظهور بپيوندند و بر راه و فكر نادرست خود اصرار نكنند...

و آن لحظات مبارك و نوراني بسيار بسيار نزديك است.
........................
بخشي از همين پست ، مقاله آخر
نقل قول کردن
+9 #312 رايحه ظهور 1390-04-07 20:18
به نقل از مطلب بسیار مهم:
سلام علیکم ، مقاله ای تحت عنوان مهدویون و امتحانی بزرگ در سایت وعده صادق به این ادرس درج گردیده : www.alvadossadegh.com/fa/best-article/9969-1390-03-16-08-16-51.html ، از همه ی شما تقاضا دارم که حتما این مقاله بسیار مهم را که در 5 قسمت جداگانه منتشر شده )

اينگونه بود كه گروه مبشران ظهور ، جوانان متعهد و متدين و انقلابي كه شيفته و بي قرار ظهور بودند ، اين رسالت بزرگ را بر عهده گرفتند ، اجرايي كردن بشارت ظهور ، پرداختن ملموس به نشانه هاي بسيار نزديك بودن ظهور ، همه فهم شدن حقيقت بسيار نزديك بودن ظهور ...

مخالفاني كه در اين زمينه كوتاهي و قصورتشان زبانزد خاص و عام بود ، آسوده ننشستند و براي تكميل عملكرد نادرستشان ، وارد ميدان شدند با جوسازي و تهمت و ...

به خيال خود خواستند كه اين موج نوراني را خاموش كنند و خواسته و ناخواسته دلها را نسبت به نزديكي ظهور مكدر و غبارآلود كردند.

و متاسفانه برخي از دوستان نيز در لاك سكوت....

اما بزودي خواهند ديد كه خود ناخواسته به مروج حقيقت بزرگ نزديكي ظهور مبدل شده و وسيله اي شدند كه حتي افراد دور هم به حول اين حقيقت جمع شوند.

و با اولين نشانه ي بزرگي كه رخ دهد اين نور مقدس كه در وراي گرد و غبار تخريب قرار گرفت با موج مبارك بشارت ظهور با عظمتي صدچندان سربلند خواهند كرد و خواهد تابيد و رايحه ظهور ، شيفتگان يوسف زهرا(عج) را به صحنه حضور خواهد كشاند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد