رایحه ظهور

فرمایشات و بشارتهای بسیار مهم ولی امر مسلمین در جمع دلاورمردان سپاه

 فرمایشات بسیار مهم ولی امر مسلمین در فضای حساس کنونی منطقه و جهان و بشارتهای متعدد ، صریح و مکرر معظم له در حال حاضر بسیار معنادار و قابل تامل است ، معظم له حرکتهای مردمی در کشورهای منطقه را تحقق بخشی از وعده الهی دانسته ، ایستادگی و ثبات قدم ملت و مسئولان را لازمه تحقق کامل وعده حق تعالی عنوان فرمودند و شکسته شدن بی سابقه مرزهای رژیم صهیونیستی در  روز نکبت توسط جوانان مسلمان را طلیعه تحقق وعده پروردگار مبنی بر پیروزی قطعی اسلام و مسلمانان دانستند ، بیانات مهم و بشارتهای صریح معظم له آغاز فصل نوین و مبارکی را در تحولات منطقه بسیار حساس خاورمیانه و جهان نوید می دهد.

 

» ابتدای نظرات (176)

 

ملتهای به خروش آمده منطقه، تحقق بخشی از وعده های الهی به ملت ایران است که ایستادگی و ثابت قدمی در این راه، تحقق کامل نصرت الهی را به همراه خواهد آورد

 واقعیات عرصه سیاسی ایران و منطقه، نشان می دهد که امریکا، امروز خود در مقابل انقلاب اسلامی به زانو درآمده است

 شرایط امروز کشور و منطقه تحقق برخی از وعده های الهی به ملت ایران است

 انزوای امریکا و احیای نوید بخش اسلام در میان ملتهای منطقه  از دیگر نشانه های تحقق وعده های الهی هستند

 در همین هفته های اخیر جوانان فلسطینی در کشورهای مختلف منطقه، بعد از گذشت 60 سال، در روز نکبت و در اقدامی بی سابقه، مرزهای رژیم صهیونیستی را شکستند و این حقیقت دلنشین، طلایه تحقق وعده پروردگار مبنی بر پیروزی قطعی اسلام و مسلمانان است

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان «دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع)»، با اشاره به نیاز روز افزون کشور به نیروهای «مؤمن، جهادگر، مبتکر، پرشور و بصیر» افزودند: شکست سیاستهای شیطان بزرگ امریکا در منطقه بسیار حساس خاورمیانه، و احیای نویدبخش شعارهای اسلامی در میان ملتهای به خروش آمده منطقه، تحقق بخشی از وعده های الهی به ملت ایران است که ایستادگی و ثابت قدمی در این راه، تحقق کامل نصرت الهی را به همراه خواهد آورد.

فرمانده معظم کل قوا، با اشاره به درخشش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدانهای مختلف 32 سال اخیر، حضور فعال، موفق و مؤثر این نهاد در روند عمومی حرکت انقلاب و نظام را ناشی از «قاعده و زیربنای مستحکم» سپاه دانستند و خاطرنشان کردند: این بنیاد و پایه مستحکم را مردان مؤمن، مجاهد، و لبریز از شور انقلابی در حوادث دشوار سالهای اول انقلاب بنا نهادند.
 
ایشان، ایمان و شور انقلابی شکل دهندگان سپاه را موجب جوشش روح ابتکار و دانایی روز افزون سپاه دانستند و افزودند: این نهاد مردمی، در پرتو رهنمودهای امام راحل عظیم الشأن، هم در دفاع مقدس و میدان رزم با دشمنان متجاوز خوش درخشید و هم در رزم جهادی و انقلابی، در میدانهای به شدت مغشوش و مبهم حوادث درون کشور، امتحان بسیار خوبی داد.
 
حضرت آیت الله خامنه ای، پاسداران جوان امروز را، قاعده و پایه بنای مستحکم این نهاد در سالها و دهه های آینده برشمردند و افزودند: انقلاب اسلامی در مقایسه با 30 سال پیش در موقعیتی بسیار بالاتر قرار دارد و جوانان امروز سپاه نیز باید به همین نسبت، پیشروتر، مجاهدتر، بصیرتر، عالمتر و مهذبتر از نسل اول سپاه، خود را برای ادامه رسالت عظیم این نهاد، آماده کنند.
 
رهبر انقلاب اسلامی، شرایط امروز کشور و منطقه را تحقق برخی از وعده های الهی به ملت ایران دانستند و افزودند: شیطان بزرگ امریکا از اول انقلاب، «امپراطوری نظامی – مالی – تبلیغاتی و سیاسی» خود را با همه توان به میدان شکست انقلاب اسلامی و ملت ایران آورد اما واقعیات عرصه سیاسی ایران و منطقه، نشان می دهد که امریکا، امروز خود در مقابل انقلاب اسلامی به زانو درآمده است.
 
ایشان با اشاره به اذعان تحلیلگران به شکست سیاست های بسیار حساس و تعیین کننده امریکا در خاورمیانه، افزودند: 30 سال قبل شیطان بزرگ تنها یکی از وابستگان فاسدش یعنی رژیم پهلوی را از دست داده بود اما امروز شاهد از دست رفتن گسترده رژیم های وابسته به خود است.
 
رهبر انقلاب اسلامی، انزوای امریکا و احیای نوید بخش اسلام در میان ملتهای منطقه را از دیگر نشانه های تحقق وعده های الهی برشمردند و افزودند: امروز، با بی نتیجه ماندن تلاشهای بی وقفه نظام سلطه، اسلام و قرآن حرف و سکه رایج جوانان و ملتهای منطقه شده است و این حقیقت، اهتزاز درخشان پرچمی است که ملت ایران در سال 1357 در این سرزمین برافراشت.
 
حضرت آیت الله خامنه ای، شکست امریکا در مسئله فلسطین را از دیگر نشانه های درماندگی شیطان بزرگ خواندند و خاطرنشان کردند: در همین هفته های اخیر جوانان فلسطینی در کشورهای مختلف منطقه، بعد از گذشت 60 سال، در روز نکبت و در اقدامی بی سابقه، مرزهای رژیم صهیونیستی را شکستند و این حقیقت دلنشین، طلایه تحقق وعده پروردگار مبنی بر پیروزی قطعی اسلام و مسلمانان است.
 
فرمانده کل قوا، ثابت قدمی و هوشیاری ملت و مسئولان ایران را شرط لازم برای تحقق کامل وعده های الهی برشمردند و تأکید کردند: همه باید مراقب باشیم که در این حرکت عظیم و پرشتاب، پا سست نکنیم و ضمن فراموش نکردن اهداف اصلی، حواسمان به مسائل دیگر پرت نشود.
 
ایشان در همین زمینه افزودند: گناه کسانی که در روند حرکت همگانی ملت ایران، آرمانهای انقلابی ملت را از یاد بردند و به مسائل فردی و قدرت طلبی مشغول شدند گناهی بزرگ و نابخشودنی است که البته به فضل الهی، ملت اینگونه کارها را از این افراد یاد نمی گیرد و به آنان بی اعتناست.
 
فرمانده کل قوا در پایان سخنانشان، پاسداران جوان را به تهذیب نفس، آمادگی روز افزون و انضباط برخاسته از انگیزه های معنوی توصیه کردند و حضور جوانان مؤمن در ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج را نویدبخش آینده ای روشن دانستند.
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #176 شهرام بیطار 1390-05-17 10:49
در این موارد باید جانب احتیاط رو رعایت کرد
نقل قول کردن
+1 #175 قاسم نصراله 1390-04-09 02:51
به نقل از دکتر در محاصره !!!:
.
دکتر در محاصره :(


jk
نقل قول کردن
+4 #174 محسن صادقپور 1390-03-15 12:02
به نقل از رضا:
به نقل از محسن صادقپور:
سلام به همگی
قسمتی ازسخنان آقاکه به مامربوط است
رمزپیروزی وتحقق وعده الهی:1-صبرواستقامت2-امیدبه آینده ونداشتن سوءظن به خدا3-تلاش برای رسیدن به هدف
احسنت به ملت که حق سیدحسن منافق راکف دستش گذاشتن
احسنت به دکتر که جلوی هاشمی بلندنشد



حضرت امیر المومنین ع هرگز حتی به دشمنان خود هم توهین لفظی نمیکرد و حتی در اخرین لحظات حیات گرانقدر خود سفارش به عدم رفتار ناشایست با قاتل خود داشت.

مدعیان شیعه علی کدامیک از خصلت های مولا رو یاد گرفتند من نمیدونم. سه روزه واسه حضرت امام تو سرو کله خودمون میزنیم بعد راحت تهمت منافق رو به نوه اش میدیم.
سید حسن هر چی که هست سیده و اولاد پیغمبر. حداقل به حرمت پیغمبر احترامش واجبه. هر چندکه ما هرچی ازش دیدیم اطاعت از رهبری بوده و بس.

سلام بردوست عزیز
اون رفتاری که سال قبل ملت باسیدحسن کردکارخدابود
اینهاداشتنداین آقاروبه عنوان رهبرآینده معرفی میکردندبه روش مرجع سازی

1-تدریس درسطح بالای حوزه
2-دادن رساله (البته ساختگی)
3-درهرمراسمی ایشان راامام جماعت میکردند

خدارحم کردالبته نمیتوانستندکاری بکنندولی به هرحال ضربه شان رامیزدندوخداخوا ست ازآن ضربه هم جلوگیری کندوبرای همیشه به زباله دان تاریح رفتند
نقل قول کردن
+7 #173 حسن.س. 1390-03-15 11:46
توضیحاتی پیرامون یک حدیث:

في البحار:52/ 245 عن عبيد بن زرارة عن الإمام الصادق عليه السلام قال: ( ذكر عند أبي عبدالله عليه السلام السفياني فقال: أنى يخرج ذلك ولم يخرج كاسر عينه بصنعاء)

اینکه منظور از کاسر عینه چه است دو توضیح وجود دارد:

1-عده ای از محققان "خرج" را به معنی قیام کردن فرض نموده و ضمیر ه متصل به عنه را بنا به مرجع سخن قبلی همان سفیانی استنباط نموده اند ؛ پس منظور از کاسر عینه را شکننده ی چشم سفیانی یعنی یمانی دانسته اند.حالا چگونه شکننده ی چشم سفیانی صفت یمانی است جای بحث دارد.این مطلب بر مبنای آن است که کاسر را اسم فاعل به معنی شکننده ی چیزی در نظر بگیریم.متن زیر از کتاب مهدی منتظر آیت الله خراسانی آمده است:

**حضرت صادق علیه السلام یمانی را شکننده‏ی چشم سفیانی معروفی فرمود و از حدیثش ظاهر می‏شود که محل خروجش صنعاء یمن است، فرمود:
«سفیانی کجا خواهد بود؟ و حال اینکه هنوز شکننده‏ی چشم او از صنعاء یمن خروج نکرده»**

2-علامه ی کورانی به نظر چنین منظوری را از متن حدیث نپذیرفته اند و این لفظ را رمزی دانسته اند که احتمالا بعد از تحقق مصداق آن آشکار می گردد.در کتاب ایشان آمده:

**مطلب دیگر، خبر «کاسر عینه در صنعاء» است که عبیدبن زرارة آنرا از امام صادق (ع) چنین روایت نموده است، که گفت:
«نزد ابو عبدالله (امام صادق (ع» در مورد سفیانی سخن گفته شد. فرمود: او چگونه خروج می کند در حالیکه کاسر عینه "شکننده چشمش، چشم شکسته " در صنعاء هنوز خروج نکرده است.»

این خبر از روایات قابل توجه است که در منابع درجه اول همچون کتاب غیبت نعمانی آمده و شاید سند آن صحیح باشد و احتمال دارد مردی که قبل از سفیانی ظاهر می شود یمنی اول باشد که زمینه ساز یمنی وعده داده شده است چنانکه ذکر کردیم و ممکن است چند احتمال در تفسیر «کاسر عینه» وجود داشته باشد که بهترین آنها می تواند یک بیان رمزی از ناحیه امام صادق (ع) باشد که معنای آن جز در وقت خود آشکار نمی گردد.**

به نظر اگر کاسر عین را صفت در نظر بگیریم(به معنی چشم شکسته که ه مربوط به فردی نا مشخص باشد)و "خرج" را به معنی بیرون شدن از صنعاء فرض کنیم معنی حدیث این طور می شود : مردی که چشمش آسیب دیده باید از صنعاء خارج شود تا مقدمه ای برای آغاز به کار یمانی که همزمان با سفیانی است فراهم گردد.

آیا این فرد می تواند معادل علی عبدالله صالح باشد که آسیب دیده است؟ الله اعلم.




اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+1 #172 رضا 1390-03-15 10:43
به نقل از محسن صادقپور:
سلام به همگی
قسمتی ازسخنان آقاکه به مامربوط است
رمزپیروزی وتحقق وعده الهی:1-صبرواستقامت2-امیدبه آینده ونداشتن سوءظن به خدا3-تلاش برای رسیدن به هدف
احسنت به ملت که حق سیدحسن منافق راکف دستش گذاشتن
احسنت به دکتر که جلوی هاشمی بلندنشد



حضرت امیر المومنین ع هرگز حتی به دشمنان خود هم توهین لفظی نمیکرد و حتی در اخرین لحظات حیات گرانقدر خود سفارش به عدم رفتار ناشایست با قاتل خود داشت.

مدعیان شیعه علی کدامیک از خصلت های مولا رو یاد گرفتند من نمیدونم. سه روزه واسه حضرت امام تو سرو کله خودمون میزنیم بعد راحت تهمت منافق رو به نوه اش میدیم.
سید حسن هر چی که هست سیده و اولاد پیغمبر. حداقل به حرمت پیغمبر احترامش واجبه. هر چندکه ما هرچی ازش دیدیم اطاعت از رهبری بوده و بس.
نقل قول کردن
+2 #171 پارسا 1390-03-15 07:58
رئیس جمهور یمن و خانواده اش وارد عربستان شدند

صالح با استفاده از یک فروند هواپیمای سعودی دارای امکانات پزشکی از صنعا به ریاض منتقل شد. علاوه بر این دو فروند هواپیمای یمنی نیز خانواده و شماری از نزدیکان صالح را به عربستان منتقل کردند.
دفتر پادشاه عربستان سعودی در بیانیه ای از حضور رئیس جمهور یمن در این کشور برای درمان خبر داد.

در این بیانیه اضافه شده است که علی عبدالله صالح به همراه خانواده اش و شماری از مقامات و مردم یمن بامداد یکشنبه برای درمان به عربستان سعودی سفر کرده است.

صالح با استفاده از یک فروند هواپیمای سعودی دارای امکانات پزشکی از صنعا به ریاض منتقل شد. علاوه بر این دو فروند هواپیمای یمنی نیز خانواده و شماری از نزدیکان صالح را به عربستان منتقل کردند.

رئیس جمهور یمن روز جمعه در حمله خمپاره ای به کاخ ریاست جمهوری در صنعا, زخمی شد. وی از ناحیه سر و سینه زخمی شده است.

در هواپیمای دوم یمن, 35 نفر از نزدیکان صالح حضور داشتند. صالح پس از ورود به پایگاه نظامی ریاض, بدون استفاده از ویلچر یا تخت, از هواپیما خارج شد و مورد استقبال یک مقام ارشد سعودی قرار گرفت اما آثار جراحت بر صورت و گردن وی معلوم بود.

علاوه بر صالح, رئیس پارلمان, نخست وزیر و معاونش نیز زخمی شدند. رئیس پارلمان, نخست وزیر و معاونش قبل از صالح برای درمان به عربستان سعودی منتقل شدند.

همچنین با خروج صالح از یمن, معاون رئیس جمهور مسئولیت اداره کشور را برعهده گرفت.

برخی گمانه زنی های غیررسمی حاکی است که وی دیگر به یمن بازنخواهد گشت.

یمن از حدود دو ماه پیش تاکنون با موجی از اعتراضات گسترده مردمی با مطالبه کناره گیری رئیس جمهور این کشور از قدرت در جریان است اما علی عبدالله صالح این موضوع را رد می کند.
نقل قول کردن
+3 #170 پارسا 1390-03-15 07:49
فرزندان رهبر انقلاب و فرزندان احمدی نژاد در یك قاب‬



از راست: حجج اسلام سید میثم و سید مسعود خامنه ای از چپ: علیرضا و مهدی احمدی نژاد تصویری از حاشیه مراسم دیروز
نقل قول کردن
+2 #169 على اكبر 1390-03-15 03:59
ومنها ، خبر (كاسر عينه بصنعاء) الذي رواه في البحار:52/ 245 عن عبيد بن زرارة عن الإمام الصادق عليه السلام قال: ( ذكر عند أبي عبدالله عليه السلام السفياني فقال: أنى يخرج ذلك ولم يخرج كاسر عينه بصنعاء) ، وهو من الأحاديث الملفتة الواردة في مصادر الدرجة الأولى مثل غيبة النعماني ولعله صحيح السند .

ويحتمل أن يكون هذا الرجل الذي يظهر قبل السفياني يمانياً ممهداً لليماني الموعود كما ذكرنا ، ويحتمل في تفسير (كاسر عينه) عدة احتمالات أرجحها أنه وصف رمزي مقصود من الإمام الصادق عليه السلام لا يتضح معناه إلا في حينه

على كورانى عاملى


اصابة على عبدالله صالح في الوجه
ksa.daralhayat.com/ksaarticle/274665

www.moheet.com/show_news.aspx?nid=473574&pg=2
نقل قول کردن
+10 #168 rot3r 1390-03-15 02:37
به نقل از دکتر در محاصره !!!:
.
دکتر در محاصره :(


برادر عزیز ، حاج محمود که محاصره این دار و دسته رو شکسته فعلا تو محاصره دار و دسته مدعیان ولایت و ان شاالله ختم به یر خواهد شد!
نقل قول کردن
+8 #167 دکتر در محاصره !!! 1390-03-15 02:25
.
دکتر در محاصره :(

نقل قول کردن
+5 #166 محسن صادقپور 1390-03-15 00:44
سلام به همگی
قسمتی ازسخنان آقاکه به مامربوط است
رمزپیروزی وتحقق وعده الهی:1-صبرواستق امت2-امیدبه آینده ونداشتن سوءظن به خدا3-تلاش برای رسیدن به هدف
احسنت به ملت که حق سیدحسن منافق راکف دستش گذاشتن
احسنت به دکتر که جلوی هاشمی بلندنشد
نقل قول کردن
+7 #165 مجید 1390-03-14 22:46
سلام با مطلبی به نام " پیروان امام و مستند ظهور " در وبلاگ همسازی به روزم . از نظرات تمامی خوانندگان استفاده خواهم کرد .
hamsazi.blogfa.com
نقل قول کردن
+4 #164 ناشناس 1390-03-14 22:36
توطئه‌ تقسيم مصر به 3 كشور كوچك فاش شد
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143203
خبرهای ضد و نقیض درباره دیکتاتور یمن
fa.alalam.ir/saleh-yemen-saudi
تظاهرات در رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو
www.khabaronline.ir/news-155262.aspx
آرامش قبل از طوفان در اقتصاد امريکا
www.presstv.ir/detail.fa/183212.html
طالبان؛ سوژه تبلیغاتی اوباما
fa.alalam.ir/obama-taliban-election-afghanistan
نقل قول کردن
+7 #163 . 1390-03-14 22:24
این قسمت از سخنان امام به نظر می رسد که منطبق با جریان انحرافی است :

اگر چنانچه يك عنوان مجرمانه‌اى بر يك حركتى، بر يك حرفى منطبق شود، اين عنوان مجرمانه البته قابل تعقيب است؛ دستگاه‌هاى موظف بايد تعقيب كنند و ميكنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌اى نباشد، كسى است كه نميخواهد براندازى كند، نميخواهد خيانت كند، نميخواهد دستور دشمن را در كشور اجرا كند، اما با سليقه‌ى سياسى ما، با مذاق سياسى ما مخالف است، ما نميتوانيم امنيت را از او دريغ بداريم، عدالت را دريغ بداريم .




به نقل از مصطفی:
با سلام خدمت منتظرین عزیز
امروز حضرت آقا به مسئله ای اشاره نمودند که شاید مرادشان برخی اتهامات به جریان انحرافی بوده باشد که فرمودند نظر و ایده را با همکاری با دشمن جدا کنید و همه را یه کاسه نکنید.
خیلی مسئله را باز نمی کنم نمی دانم نظر شما چیست؟
شاید برداشت بنده اشتباه بوده؟


متن کامل بیانات معظم له :

farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12595
نقل قول کردن
+6 #162 . 1390-03-14 22:15
به نظر میرسد که همینطور باشد :

«و لايجرمنّكم شنئان قوم على الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور ميدهد و ميگويد: مخالفت شما با يك قومى، موجب نشود كه عدالت را فرو بگذاريد و فراموش كنيد. «اعدلوا»؛ حتّى در مورد مخالف هم عدالت به خرج دهيد. «هو اقرب للتّقوى»؛(2) اين عدالت، نزديكتر به تقواست. مبادا خيال كنيد تقوا اين است كه انسان مخالف خودش را زير پا له كند؛ نه، عدالت ورزيدن با تقوا موافق است. همه هوشيار باشيم، همه بيدار باشيم. . (14/3/90)

(این آیه را سابق بر این رهبری در مورد ماجرای مشایی در سال 88 تلاوت کرده بودند که منجر عذر خواهی کیهان شد .)

به نقل از مصطفی:
با سلام خدمت منتظرین عزیز
امروز حضرت آقا به مسئله ای اشاره نمودند که شاید مرادشان برخی اتهامات به جریان انحرافی بوده باشد که فرمودند نظر و ایده را با همکاری با دشمن جدا کنید و همه را یه کاسه نکنید.
خیلی مسئله را باز نمی کنم نمی دانم نظر شما چیست؟
شاید برداشت بنده اشتباه بوده؟
نقل قول کردن
+7 #161 عنوان مجرمانه دولت چیست؟ 1390-03-14 22:04
.
اگر به نام انقلابيگرى، به نام عدالت‌خواهى، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به كسانى كه از لحاظ فكرى با ما مخالفند، اما ميدانيم كه به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت كرديم، آنها را مورد ايذاء و آزار قرار داديم، از خط امام منحرف شده‌ايم.

_______________ _______________ _______________ ____


در كشور آراء و عقايد مختلفى وجود دارد. اگر چنانچه يك عنوان مجرمانه‌اى بر يك حركتى، بر يك حرفى منطبق شود، اين عنوان مجرمانه البته قابل تعقيب است؛ دستگاه‌هاى موظف بايد تعقيب كنند و ميكنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌اى نباشد، كسى است كه نميخواهد براندازى كند، نميخواهد خيانت كند، نميخواهد دستور دشمن را در كشور اجرا كند، اما با سليقه‌ى سياسى ما، با مذاق سياسى ما مخالف است، ما نميتوانيم امنيت را از او دريغ بداريم، عدالت را دريغ بداريم .


آیا "جریان انحرافی" یک عنوان مجرمانه است ؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #160 نا شناس 1390-03-14 21:36
نمایش صالح برای جلب ترحم مردم
fa.alalam.ir/show-compassion-to-attract-competent-people
انتقاد شدید "راز" از موسسه نشر آثار امام (ره)
rajanews.com/Detail.asp?id=91535
برخی اعمال شب و روز ماه رجب
rajanews.com/Detail.asp?id=91531
فضیلت شب های رجب در کلام آیت الله مجتبی تهرانی
www.khabaronline.ir/news-155258.aspx
نباید بدلیل لجبازی سیاسی، اصلاح طلبان را به همراهی با جریان جن گیری و رمالی متهم کنیم
www.khabaronline.ir/news-155250.aspx
امام خمینی با ورود خرافات به دین ولو به نام مهدویت یا امام حسین(ع) برخورد می کرد
www.khabaronline.ir/news-155257.aspx
پاسخ مردم بحرین به آل خلیفه
fa.alalam.ir/people-respond-to-the-al-khalifa-of-bahrain
این اخبار صرفا جهت آگاهی میباشد
نقل قول کردن
+4 #159 نا شناس 1390-03-14 21:08
دانلود بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مراسم بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(رحمه الله علیه)
farsi.khamenei.ir/audio-content?id=12591
مخالفان با آل خلیفه گفت و گو نمی کنند
fa.alalam.ir/al-khalifa-said-the-opponents-do-not-talk
نقل قول کردن
+8 #158 مصطفی 1390-03-14 20:18
با سلام خدمت منتظرین عزیز
امروز حضرت آقا به مسئله ای اشاره نمودند که شاید مرادشان برخی اتهامات به جریان انحرافی بوده باشد که فرمودند نظر و ایده را با همکاری با دشمن جدا کنید و همه را یه کاسه نکنید.
خیلی مسئله را باز نمی کنم نمی دانم نظر شما چیست؟
شاید برداشت بنده اشتباه بوده؟
نقل قول کردن
+4 #157 نا شناس 1390-03-14 20:11
سقای بی​ریا:جریان انحرافی اهدافی بزرگتر از انتخابات دارد/احمدخاتمی: با نغمه شیطانی به دنبال خیانتند
www.khabaronline.ir/news-155248.aspx
بازتاب گسترده سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌هاي جهان

www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143255
بي‌بي‌سي از فرار ديكتاتور يمن به عربستان خبر داد
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003143179
پیوستن دو گردان دیگر از ارتش یمن به مردم
www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=287472
پیوستن یک فرمانده ارتش یمن به مخالفان
fa.alalam.ir/joining-the-opposition-yemeni-army-commander
مصر: گذرگاه رفتح دوباره گشوده شد
fa.alalam.ir/egypt-crossing-re-opened-rfth
نقل قول کردن
+4 #156 کاوه 1390-03-14 19:38
به نقل از نا شناس:
بنده به خاطر مهم بودن اخبار دیروز ایران و منطقه مخصوصا تحولات یمن خواستم این اخبار مهم را با دوستان به اشتراک بگذارم و الا بنده میدانم که اینجا جای نظر دادن است جای اعلام خبر فوری نیمیباشد
اگر موجب رنجش خاطر دیگر بازیدید کنندگان باشم معذرت خواسته و بنده را به بزرگواری خوددتان حلال کنید



نه برادر اتفاقا خیلی خوب هست که اخبار فوری رو در اختیار اعضا میگذارید. خیلی ممنون . خدا خیرت بده که وقت میزاری و اخبار فوری و مهم رو برامون انتخاب میکنی. فقط اگه هر 5 تا خبر رو در یک پست قرار بدی بقول اون دوستمون خیلی بهینه تر میشه.
نقل قول کردن
+9 #155 علی اصغر 1390-03-14 18:44
با سلام ودرود بر همه عزیزان ، منتظران و مبشران ظهور یوسف زهرا(عچ)

بخشی از بشارتها در فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) در روز 14 خرداد :



بيداري عظيم اسلامي در شمال آفريقا و منطقه حوادثي بسيار مهم و تاريخ ساز است.

نظام سلطه، شيطان بزرگ و صهيونيست هاي خونخوار ، تلاش مي کنند پيروزي نهايي ملتها تحقق نيابد اما اگر ملتهاي بيدار شده به نداي قرآني صبر و استقامت پايبند و به وعده هاي الهي مطمئن باشند، بدون ترديد پيروز خواهند شد.
نقل قول کردن
+4 #154 احسان 1390-03-14 16:56
به نقل از نا شناس:
بنده به خاطر مهم بودن اخبار دیروز ایران و منطقه مخصوصا تحولات یمن خواستم این اخبار مهم را با دوستان به اشتراک بگذارم و الا بنده میدانم که اینجا جای نظر دادن است جای اعلام خبر فوری نیمیباشد
اگر موجب رنجش خاطر دیگر بازیدید کنندگان باشم معذرت خواسته و بنده را به بزرگواری خوددتان حلال کنید



اصلا باعث رنجش خاطر کسی نیست بلکه بسیار هم عالی است منتها بهینه تر باشد.
نقل قول کردن
+4 #153 نا شناس 1390-03-14 14:52
بنده به خاطر مهم بودن اخبار دیروز ایران و منطقه مخصوصا تحولات یمن خواستم این اخبار مهم را با دوستان به اشتراک بگذارم و الا بنده میدانم که اینجا جای نظر دادن است جای اعلام خبر فوری نیمیباشد
اگر موجب رنجش خاطر دیگر بازیدید کنندگان باشم معذرت خواسته و بنده را به بزرگواری خوددتان حلال کنید
نقل قول کردن
+6 #152 یه قطره اشک 1390-03-14 12:04
علامه حسن زاده آملی:
رهبر عظیم الشان تان را دوست بداریدقدر این نعمت قدر این نعمت
عظمی را که خدا به شما عطا فرمودقدر این رهبر ولی را بدانید.
الان این انسجام ما تکلیف شرعی ماست.
مبادا عزیزان!آقایان مبادا!اول انقلاب را یادتان هست چند فرقه برخاستندکه می خواستند کشور را تجزیه کنند؟حواستان جمع باشد
مبادا این وحدت ما را! مبادا این جمعیت ما را!
مبادا این کشور علوی را !مبادا این نعمت ولایت را !از دست شما بگیرند.خدایا به حق پیغمبر و ال پیغمبر سایه این بزرگ مرداین رهبر اصیل اسلامی حضرت آیت الله معظم امام خامنه ای عزیز را مستدام بدار...!!
نقل قول کردن
+6 #151 احسان 1390-03-14 11:06
به نقل از علی اصغر:
به نقل از کاوه:
سلام . دوستان لطف کنند مطالب متعددشان را در یک پست ارائه کنند و از زدن پستهای زیاد پشت سر هم خودداری کنند. ممنون.



با سلام و درود بر همه عزیزان

دوستانی که بصورت مداوم خبر ارسال می کنند(خبرنگاران ظهور ) ، لطف کنند همانطوریکه برادر عزیزمان فرمودند حداقل 5 خبر را در یک نظر قرار دهند تا تعداد نظرات بیش از اندازه افزایش نیابد و مراجعه کنندگان راحت تر بتوانند قسمت نظرات را پی گیری کنند.

با تشکر از زحمات شما ، اجرکم عندالله

یا علی



همچنین دوستان خبرهایی رو که توی سایتهای خبری اصلی وجود دارن توی سایت قرار ندهند.
نقل قول کردن
+9 #150 علی اصغر 1390-03-14 10:39
به نقل از کاوه:
سلام . دوستان لطف کنند مطالب متعددشان را در یک پست ارائه کنند و از زدن پستهای زیاد پشت سر هم خودداری کنند. ممنون.



با سلام و درود بر همه عزیزان

دوستانی که بصورت مداوم خبر ارسال می کنند(خبرنگاران ظهور ) ، لطف کنند همانطوریکه برادر عزیزمان فرمودند حداقل 5 خبر را در یک نظر قرار دهند تا تعداد نظرات بیش از اندازه افزایش نیابد و مراجعه کنندگان راحت تر بتوانند قسمت نظرات را پی گیری کنند.

با تشکر از زحمات شما ، اجرکم عندالله

یا علی
نقل قول کردن
+6 #149 کاوه 1390-03-14 10:25
سلام . دوستان لطف کنند مطالب متعددشان را در یک پست ارائه کنند و از زدن پستهای زیاد پشت سر هم خودداری کنند. ممنون.
نقل قول کردن
+1 #148 علی اصغر آزاد شد 1390-03-14 03:05
کارگردان سی‌دی جنجالی ظهور آزاد شد

کارگردان مستند جنجالی «ظهور بسیار نزدیک است» که چندی پیش، بازداشت شده بود، آزاد شد.

به گزارش خبرآنلاین، مغازه «خدمات کامپیوتری 313» در یکی از مناطق شهر قم، در حال حاضر که علی اصغر سیجانی به تازگی از زندان آزاد شده است، تحت مدیریت او، مانند سابق به فعالیت خود ادامه داده و به مشتریان خود خدماتی چون عکاسی، رایت سی‌دی، کپی و ... ارائه می‌دهد.

www.tabnak.ir/fa/news/168465/کارگردان-سی‌دی-جنجالی-ظهور-آزاد-شد
نقل قول کردن
+7 #147 سخنان استاد ........... 1390-03-14 03:02
سخنرانی جذاب استاد پناهیان :

*چشم زخم واقعیت دارد، و اینکه کسی چیزی شبیه طلسم در کاغذی بنویسد و گیری در کارِ دیگران ایجاد کند نیز واقعیت دارد، جادو گری و سحر نیز واقعیت دارد تفأل به خیر نیز واقعیت دارد .

___________________________________________________

*بعضی از اوقات وقتی کاهنان رفتار زشت‌تری داشته باشند، ارتباطشان با شیاطین بیشتر خواهد شد. مثلاً نقل مشهوری است که یکی از این افراد، قرآنی را در لاشۀ سگی قرار داده و زیر خودش دفن کرده بود و به این وسیله نظر شیاطین را جلب کرده بود و اخباری از آنها دریافت می‌کرد .

_____________________________________________

• آنقدر در آخرالزمان این مسائل رونق می‌گیرد که وقتی صیحۀ آسمانی به نفع امام زمان(ع) بلند می‌شود، نعره‌ای هم از جانب شیطان شنیده می‌شود که بعضی‌ها حق و باطل را اشتباه می‌کنند.

___________________________________________

• بر اساس روایات، بعید نیست که شیاطین جن و انس به بعضی‌ها خبرهایی بدهند که فلان اتفاق خواهد افتاد و آن اتفاق هم بیفتد. بعد هم این اطلاع را لطف خدا به خود تلقی نمایند تا اعتمادها را جلب کنند و دیگران را گمراه کنند. در آخرالزمان باید خیلی منتظر این قبیل اتفاق‌ها باشیم. این گونه امور به‌هیچ وجه معیاری برای حقانیت نیست.


rajanews.com/detail.asp?id=91416&%D8%AE%D8%A8%D8%B1+%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86+%D8%A7%D8%B2+%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87+%D8%A8%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86+%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87+%D8%AD%D9%82%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9B+%D8%A8%D9%84%DA%A9%D9%87+%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C+%D8%B4%D8%B1%DA%A9+%D8%A7%D8%B3%D8%AA
نقل قول کردن
+6 #146 نا شناس 1390-03-14 03:00
حاشیه های سخنرانی رئیس جمهور در مرقد مطهر امام راحل
www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1327724
نقل قول کردن
+14 #145 شب اول رجب است، شب التماس 1390-03-14 02:30
.
امشب شب اول رجب است ... .

هم ظهور نزدیک است و هم مرگ ما ، اما نمیدانیم کدام نزدیکتر است .

بیاییم از فرصت کوهنوردی رجب و صعود به قله رمضان استفاده کنیم تا اگر چشممان به جمال یاری که در انتظارش هستیم روشن نشد ، چشممان به جمال یاری روشن شود که در انتظارمان است ...

طوری از رجب عبور کنیم که اگر زودتر از دیدار یار از مرز حیات عبور کردیم مورد استقبال یاران(علیهم السلام) قرار گیریم .... .

مرگ ما نزدیک است ، بسیار نزدیک ؛ به فکر باشیم .
نقل قول کردن
+6 #144 کدام حرف را باور کنیم ؟! 1390-03-14 01:53
گلایه های آیت الله نمازی در نمازجمعه کاشان

بنده از هر دو اطلاعيه گلايه دارم. هم اطلاعيه روابط عمومي سپاه و هم دفتر مقام معظم رهبري منتهي در اطلاعيه سپاه تعبير نادرستي استفاده شده بود.

بنده به اين آقايان مي­گويم که مواظب باشيد شما فقيه نيستيد و تنها مقلد مي­باشيد. واژه تکذيب يعني دروغ، دروغ را نسبت به يک فقيه مي­دهيد و اين بار حقوقي و فقهي دارد.

تکذيب گناه کبيره است اگر مطابق با واقع نباشد و کسي که گفته است از نظر شرعي هشتاد ضربه شلاق دارد. اسلام به اين سادگي نيست که هر کس هر چيز را بگويد. اصلاح خطا، اين نيست که شما نسبت کذب دهيد.

www.tabnak.ir/fa/news/168680

-----------------------------------------------

امان از دست این رسانه ها که دائما ما را نسبت به این و آن بدبین میکنند و به تردید می اندازند .
اگر با اعتماد به رسانه ها طرفدار کسی شویم که گمراه است و یا دشمن کسی شویم که گمراه نیست (مثل کارگردان جنجالی!) ، گناه اینکار ما برعهده ی کیست ؟؟؟


=========================================

توصیه به دوستان : @};-

لطفا از ارسال کامنتهای متعدد بپرهیزید و مطالب متعدد را در قالب یک کامنت ارسال نمایید .
ارسال کامنتهای متعدد باعث آن خواهد شد که کامنتهای دیگر از صفحه اول خارج شوند و نیز موجب دلزدگی بازدیدکنندگان میشود .
نقل قول کردن
+3 #143 آقا حسن 1390-03-14 01:50


زمين‌لرزه 6.1 ريشتري ژاپن را لرزاند

خبرگزاري فارس: مركز شبكه لرزه نگاري ژاپن از وقوع زمين‌لرزه‌اي با قدرت 6.1 در مقياس ريشتر در سواحل شرقي "هونشو " خبر داد.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003130529
نقل قول کردن
+6 #142 نا شناس 1390-03-14 00:52
انقلاب امام خميني(ره) در ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ اسلام در جهان
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117915
نقل قول کردن
+7 #141 نا شناس 1390-03-14 00:42
گزارش العربیه از سوء قصد به جان صالح تا حمام خون در صنعاء
www.khabaronline.ir/news-155171.aspx
نقل قول کردن
+6 #140 نا شناس 1390-03-14 00:32
دو معترض فعال بحريني کشته شدند
www.presstv.ir/detail.fa/183026.html
نقل قول کردن
+4 #139 نا شناس 1390-03-14 00:29
خاطرات منتشر نشده آيت الله مجتهدي تهراني از حضرت امام(ره)
rajanews.com/Detail.asp?id=91490
نقل قول کردن
+9 #138 نا شناس 1390-03-14 00:28
رئيس‌جمهور: متحد و یك دل پشت سر رهبری عزیز و ولایت فقیه ایستاده‌ایم
rajanews.com/Detail.asp?id=91492
نقل قول کردن
+7 #137 r 1390-03-13 22:15
سلام سلام سلام ... @};- @};- @};-
:)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد