رایحه ظهور

با اولین نسیم بهاری ، گلستانی خواهد روئید از این بذرهای آماده

 این چه شور و آگاهی و انتظارییست که در دل شیعیان و منتظران افتاده است؟ زمانی حسرت داشتیم که مباحث نزدیکی ظهور در مجامع علمی و میان محققین ما مطرح شود و اینک توده های مختلف  مردمی با شور و اشتیاق آن را دنبال می کنند ، زمانی بشارتهای ولی امر مسلمین و بزرگان مورد بی مهری خواص و عدم درک عوام بود و اینک کوچکترین اشارات غیرمستقیم آن بزرگواران نیز برای برانگیختن شور و شعف  توده های مردم کفایت می کند...

  

» ابتدای نظرات (74)

 

چند روزیست که از میلاد بی بی دو عالم(س) که همه محبانش بارها و بارها نظر لطف او را در زندگی شخصی خود دیده اند می گذرد ، دیروز هوای قم خیلی گرم بود و ما هم بعد از نماز ظهر رفتیم سراغ یکی از دوستان تعمیرکار کولر تا چند نکته از او بپرسیم که گویا ایشان هم مترصد این فرصت بود که ما را تیکه باران و سئوال پیچ کند که کجایی ؟ کم پیدایی ؟ آب و هوای شمال تهران چطور بود؟ خوش گذشت؟!

ما هم که معمولاً در این مباحث کم نمی آوریم!

بعد از تیکه ها نوبت سئوالات فنی – علمی او از ما شد در مورد مباحث جاری مهدویت و محتوای سی دی و .... که ما هم شسته رفته و ساندویچی ...

دیدم نه این بنده خدا در این هوای گرم ول کن نیست و ظاهراً بحثش چند ساعتی طول خواهد کشید و ما هم که عجله داریم ، به شوخی گفتم اصلا نخواستیم آقا خوبه ؟ اصلاً از این رفیق همکارت می پرسم ! و رفتیم کنار فرد تعمیرکار دیگری که نمی شناختم و بردمش کنار یک کولر تا به زور هم که شده ...

اما فکر می کنید حرف و دغدغه او چه بود ؟ او هم مثل رفیقمان اول شروع کرد با کنجکاوی و علاقه در مورد مباحث ظهور و شخصیتهای آن صحبت کردن! اصلاً باورم نمی شد ، چون این رفیق ما باز مقداری هیئتی بود و از او انتظار می رفت ولی این فرد دوم را واقعاً انتظار نداشتم ، از عشق و علاقه او به این مباحث سر شوق آمدم و بسیار خوشحال شدم!

خدایا چه می بینم ؟

این چه شورو آگاهی و انتظارییست که در دل شیعیان و منتظران افتاده است؟ زمانی حسرت داشتیم که مباحث نزدیکی ظهور در مجامع علمی و میان محققین ما مطرح شود و اینک توده  های مختلف مردمی با شور و اشتیاق آن را دنبال می کنند ، زمانی بشارتهای ولی امر مسلمین و بزرگان مورد بی مهری خواص و عدم درک عوام بود و اینک کوچکترین اشارات غیرمستقیم آن بزرگواران نیز برای برانگیختن شور و شعف  توده های مردم کفایت می کند تا جایی که می توانند در این لحظات مبارک آستانه ظهور که گوشهای نامحرم دشمنان در کمینند تا با یقین به صحت کابوس وحشتاک خود ، برای نجات ، از جنایت هولناک و وحشتناک هم ابا نکنند ، با منتظران ظهور غیرمستقیم و با کنایه و اشاره و گوشه چشم سخن بگویند و بشارت بدهند.

باش تا صبح دولتش بدمد ، کاین هنوز از نتایج سحر است

ابرهای تیره انکار و تردید در اوج حضور خود در طی ماههای گذشته نتوانستند نور امید و نوید را در دلها خاموش سازند در حالی که اینک با اتمام فتنه عوام ( و البته تشدید فتنه خواص) و نورافشانی خورشید تحقق نشانه ها ، اشکهای شوق ، نعره های وصل چشم براهان و رویش جوانه ها را به نظاره خواهیم نشست.

و اینک  با تحولات چندماه گذشته در عرصه مهدویت ، بذرهای مبارک  شیفتگی ، انتظار حقیقی و آگاهی به مباحث ظهور در سراسر کشور عزیزمان پاشیده شده و زمینه ی بسیار مستعدی برای جهشی بزرگ وجود دارد ، مطمئناً با اولین نسیم بهاری که بشارت تحقق نشانه ای قابل لمس از نزدیکی ظهور داشته باشد ، گلستانی زیبا و دل انگیز از شور و شوق و بشارت در سرزمین مقدمه سازان ظهور پدیدار خواهد شد تا جانهای محبان و عاشقان را هرچه بیشتر در وصالی که در راه است بنوازد و آماده سازد.

نفس در سینه ها حبس شده ، تحولات جای جای خاورمیانه و جهان خبر از در شرف وقوع بودن واقعه بزرگ و مبارک دارد ، واقعه ای که برای مومنین و مستضعفین نسیمی روح افزا و دل انگیز و برای دشمنان طوفانی مخوف و خانمان برانداز است و راز و رمز ابهام آلود بودن اردوگاه یاران منجی نیز می تواند به همین علت باشد تا در این گیر و دار و بحث و جدلها دشمنان که گوشهای نامحرمشان تا عمق اردوگاه نفوذ کرده است نتوانند به قطعی بودن در راه بودن یار پی ببرند و بخواهند با جنایتی هولناک همه چیز را عوض کنند.

انتظار فرج و گشایش از شیعیان مظلوم بحرین تا مسلمانان لیبی از مردم به پا خواسته یمن تا مردم مصر و فلسطین ، از خاورمیانه تا شمال آفریقا و قلب اروپا موج می زند و به یقین بعد از قیام و جهاد ، جام گوارای عدالت و هدایت در آینده ای بسیار نزدیک کام تشنه جهان را سیراب خواهد کرد. ان شاء الله

...........

شاید این نیمه خرداد همان نیمه ی خردادی باشد که حضرت روح الله وعده اش را داده است ، نیمه ی خردادی که با آمدنش و تحولات پس از آن انتظار شیعه به معنای کامل محقق خواهد شد تا با تحقق کامل انتظار ، شاهد کامل فرج در پی آن پرده از رخ بردارد.

تحولات عظیمی که در منطقه خاورمیانه و جهان در حال وقوع است امیدها را برای فرج منجی عالم بشریت هرچه بیشتر افزایش داده و مقدمه تحقق آن واقعه مبارک و الهی را هرچه بیشتر فراهم نموده است.

شاید این نیمه خرداد همانی باشد  /  که امام الشهداء وعده آن را می داد

 

..........

وصیتی از محبوب بسیجیان ، حاج همت برای تمام دلدادگان بسیجی و بسیجی

شهید همت:(زمان بازرگان ، به من برچسب چريک فدايي زدند . زمان بني صدر هم بر چسب منافق! هر قدمي که در راه خدا و بندگان مستضعف اوبرداشتيم، بر چسب بارانمان کردند . حالا روزي ده بر چسب دشت مي کنيم، اما عزيزان من! دل سرد مباشيد. حاشا که بچه بسيجي ، ميدان را خالي کند. 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #74 شهرام بیطار 1390-05-17 10:48
روحش شاد و یادش گرامی باد .
نقل قول کردن
0 #73 r 1390-03-13 21:48
سلام سلام سلام ... @};- @};- @};-
:)
نقل قول کردن
+4 #72 سید نورانی خراسانی 1390-03-12 02:49
فرمایشات و بشارتهای بسیار مهم ولی امر مسلمین در جمع دلاورمردان سپاه

شما آن نهالهاى مباركى هستيد كه اين بناى مستحكم در دهه‌هاى آينده، در سالهاى آينده، با آزمونهاى گوناگونى كه با آن مواجه خواهد شد، بر شما متكى و از شما ناشى خواهد شد. خودتان را براى يك چنين رسالت مهم @};- و دشوارى آماده كنيد.

حضور امام و بركات بيانات آن بزرگوار هم همواره چراغ راه بود؛ لذا توانستند اين رسالت را بدرستى ايفاء كنند. شما هم امروز بايد خود را براى ساختن آن آينده @};- آماده كنيد.

در دوران اول انقلاب، آن كسانى كه در ميدان انقلاب جانفشانى ميكردند، با انگيزه‌ى ايمان و اعتقاد به آينده‌ى روشن @};- پيش ميرفتند؛ اما جوانِ امروز آن آينده @};- را دارد در مقابل چشم خود مى‌بيند.

اين وعده را ملت ما و جوانان امروز ما در مقابل چشم دارند مى‌بينند.

اين همان چيزى است كه وقتى انقلاب اسلامى پيروز شد، جمهورى اسلامى به نام اسلام و قرآن در اين منطقه پرچم برافراشت، آنها به خودشان لرزيدند. گفتند ممكن است چنين چيزى پيش بيايد، لذا تلاش كردند كه نگذارند؛ اما على‌رغم آنها، امروز پيش آمده. جوانِ امروز ما دارد اين را در مقابل خودش مى‌بيند.

اين دارد نشان ميدهد كه بدانيد وعده‌ى الهى كه فرمود: «ليظهره على الدّين كلّه @};- »(4) - خداى متعال اين دين را، اين رسالت را بر همه‌ى فرآورده‌هاى فكرى و دينى عالم پيروز خواهد كرد - درست است. خدا دارد اين وعده‌هاى نقد را تحقق ميبخشد؛ فقط شرطش اين است كه من و شما كه در اين راه سربازان پيشروِ اين حركت در دوران معاصر بوديم، قدممان را سست نكنيم، حواسمان جاى ديگر نرود.

خداى متعال هم دارد بشائر پيروزى @};- را پى‌درپى در مقابل چشم ما قرار ميدهد، بايد كسى پا سست نكند.

مراقب باشيد @};- ؛
علم @};- ،
تهذيب نفس @};- ،
تجربه @};- ،
و در محيط نظامى، انضباط @};- . انضباطِ برخاسته‌ى از انگيزه‌هاى معنوى

@};- @};- شاید این نیمه خرداد همانی باشد..... @};- @};-
نقل قول
نقل قول کردن
+2 #71 شیعه/ منتظر 1390-03-11 21:42
به کوری چشم دشمنان

ظهور بسیار بسیار نزدیک است


امیرالمومنین علی(ع):

اصحاب مهدی(عج) جملگی جوانند و پیری در میانشان نیست ، مگر به اندازه سرمه در چشم یا نمک در غذا ، و کمترین چیز در غذا نمک است .

(شیخ طوسی،الغیبه،ص ۴۷۶)

@};- @};- @};-
نقل قول کردن
+1 #70 ya zahra 1390-03-11 01:19
سلام دوست عزيز البته اين آي دي گل نرگس خيلي عزي هستند و حرفشون هم حرف دل من بود ولي بايد عرض كنم آي دي گل نرگس هميشگي و آي دي ملا لغتي بنده هستم و در زماني كه سايت بسته شده بود و من طبق روال هميشه اولين كارم پاي پي سي سر زدن به سايت بود روزي متوجه شدم كه يه اگهي سبت نام در سايت گذاشته شده من هم به دنبال نور اميدي اونجا ثبت نام كردم وبا بازگشايي مجدد سايت با آي دي يا زهرا بايد پيغام بذارم يعني محل نوشتن آي دي براي من حذف شده لطفا بگيد بايد چي كار كنم ؟؟؟؟ :-SS آخه من گل نرگس خودم رو ميخوامممم =(( :(( به نقل از گل نرگس:
سلام خیلی خوشحال شدم
خیلی زیاد
از همه چی نا امید شده بودم (البته الا ظهور :x )
اصلا روحیه ی خوبی برای درس خوندن نداشتم
خدارو شکر که دوباره برگشتید
نقل قول کردن
+3 #69 مصطفی 1390-03-11 01:03
به نقل از محسن صادقپور:
سلام دوستان
کسی ازبرادرکاووس خبری نداره
هنوزآزادنشدند


سلام .
مگه کاووس زندانی هست؟!!!
به چه جرمی؟!! برای چی؟!!
اگه کسی خبری از ایشان داره لطفا اطلاع رسانی کند.
نقل قول کردن
+4 #68 محمد مهدی 1390-03-11 00:56
به نقل از محسن صادقپور:
سلام دوستان
کسی ازبرادرکاووس خبری نداره
هنوزآزادنشدند

مگه کاووس رو هم گرفتند ؟
عجب دوره زمونه ای شده ها!!!1
نقل قول کردن
+3 #67 گل نرگس 1390-03-10 23:08
سلام خیلی خوشحال شدم
خیلی زیاد
از همه چی نا امید شده بودم (البته الا ظهور :x )
اصلا روحیه ی خوبی برای درس خوندن نداشتم
خدارو شکر که دوباره برگشتید
نقل قول کردن
+4 #66 مصطفی 1390-03-10 19:06
,وظایف منتظران(2)
2 ـ تمسك به ريسمان ولايت اهل بيت عليهم ‏السلام

ولايت اهل بيت عليهم‏السلام دو گونه است: ا. ولايت تكويني 2. ولايت تشريعي.
ولايت تكويني بدين معناست كه حضرات معصومين عليهم‏السلام به اذن و اراده الهي، مي‏توانند در مقام تكوين و عينيات خارجي، دخل و تصرف كنند، مانند معجزات انبياء عليهم‏السلام و كرامات اولياء عليهم‏السلام ، و ولايت تشريعي، به معناي ولايت و سرپرستي جامعه و مؤمنين است. امامان معصوم عليهم‏السلام ، هر كدام در زمان خود، ولي و سرپرست جامعه بوده و مردم را هدايت تشريعي مي‏كنند.
از جمله وظايف مهم منتظران در زمان غيبت، چنگ زدن به ريسمان ولايت اهل بيت عليهم‏السلام است. امام صادق عليه‏السلام فرمودند:
«طُوبي لِشيعَتِنا اَلْمُتَمَسِّكي نَ بِحَبْلِنا في غَيْبَةِ قائِمِنا(1)؛
خوشا به حال شيعيان ما! آنان كه در زمان غيبت قائم ما به ريسمان [ولايت] ما تمسك مي‏جويند.»
همچنين امام سجاد عليه‏السلام فرمودند:
«مَنْ ثَبَّتَ عَلي مُوالاتِنا «وِلايَتِنا» فِي غَيْبَةِ قائِمِنا اَعْطاهُ اللّه‏ُ عَزَّوَجَلَّ اَجْرَاَلْف شَهيدٍ مِنْ شُهَداءِ بَدْرٍ وَ اُحُدٍ(2)؛
هر كس در غيبت قائم ما بر دوستي [و عقيده به امامت ما] ثابت قدم باشد، خداي متعال اجر هزارشهيد از شهداي بدر و احد به او عطا مي‏كند.»
و نيز امام صادق عليه‏السلام فرمود:
«يَأتي عَلَي النّاسِ زَمانٌ يَغيبُ عَنْهُمْ اِمامُهُمْ؛
زماني بر مردم فرا رسد كه پيشوايشان از آنان غايب گردد.»
زراره پرسيد: در آن زمان مردم چه كنند؟ امام عليه‏السلام فرمود:
«يَتَمَسَّكُونَ بِالاَْمْرِ الَّذي هُمْ عَلَيْهِ حَتّي يَتَبَيَّنَ لَهُمْ6؛
به همان امر [ولايتي] كه برآنند چنگ زنند، تا برايشان آشكار شود.»
(1)كمال الدين، ج2، باب 34، ح5.
(2)همان، ج1، ص439.
نقل قول کردن
+4 #65 مصطفی 1390-03-10 18:56
با سلام خدمت منتظرین عزیز
ما مسلمانان بارها اید قرآن را ختم کرده باشیم ولی یک بارهم فهم و درک نکرده باشیم.
هم و غم ما ختم است نه فهم!
چرا گفتم؟
مثلا در امر قضاوت که به حمدالله همه مردم ما قاضی القضات هستند باید عرض کنم خداوند در قرآنش یک تذکری به همه ما قاضی ها!!!! داده که بد نیست دوباره مرور شود:
وَهَلْ أَتَاكَ نَبَأُ الْخَصْمِ إِذْ تَسَوَّرُوا الْمِحْرَابَ/إِ ذْ دَخَلُوا عَلَى دَاوُودَ فَفَزِعَ مِنْهُمْ قَالُوا لَا تَخَفْ خَصْمَانِ بَغَى بَعْضُنَا عَلَى بَعْضٍ فَاحْكُم بَيْنَنَا بِالْحَقِّ وَلَا تُشْطِطْ وَاهْدِنَا إِلَى سَوَاء الصِّرَاطِ/إِنّ َ هَذَا أَخِي لَهُ تِسْعٌ وَتِسْعُونَ نَعْجَةً وَلِيَ نَعْجَةٌ وَاحِدَةٌ فَقَالَ أَكْفِلْنِيهَا وَعَزَّنِي فِي الْخِطَابِ/قَال َ لَقَدْ ظَلَمَكَ بِسُؤَالِ نَعْجَتِكَ إِلَى نِعَاجِهِ وَإِنَّ كَثِيرًا مِّنْ الْخُلَطَاء لَيَبْغِي بَعْضُهُمْ عَلَى بَعْضٍ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَقَلِيلٌ مَّا هُمْ وَظَنَّ دَاوُودُ أَنَّمَا فَتَنَّاهُ فَاسْتَغْفَرَ رَبَّهُ وَخَرَّ رَاكِعًا وَأَنَابَ
آيا داستان شاکيان هنگامى که از محراب (داوود) بالا رفتند به تو رسيده است؟!/در آن هنگام که (بى‏مقدمه) بر او وارد شدند و او از ديدن آنها وحشت کرد؛ گفتند: «نترس، دو نفر شاکى هستيم که يکى از ما بر ديگرى ستم کرده؛ اکنون در ميان ما بحق داورى کن و ستم روا مدار و ما را به راه راست هدايت کن!/اين برادر من است؛ و او نود و نه ميش دارد و من يکى بيش ندارم امّا او اصرار مى‏کند که: اين يکى را هم به من واگذار؛ و در سخن بر من غلبه کرده است!»/(داوود) گفت: «مسلّماً او با درخواست يک ميش تو براى افزودن آن به ميشهايش، بر تو ستم نموده؛ و بسيارى از شريکان (و دوستان) به يکديگر ستم مى‏کنند، مگر کسانى که ايمان آورده و اعمال صالح انجام داده‏اند؛ امّا عدّه آنان کم است!» داوود دانست که ما او را (با اين ماجرا) آزموده‏ايم، از اين رو از پروردگارش طلب آمرزش نمود و به سجده افتاد و توبه کرد.(آیات 21-24 سوره مبارکه ص)
خوب وقتی حضرت داوود نبی از خداوند تذکر گرفته که به قول معروف یک طرفه به قاضی نرو و حکم نکن چرا در مملکت ما بیشتر ماها بدون شنیدن حرف و دفاع متهم؟! حکم را جاری میکنیم؟
اگر بحث سوء استفاده از کلمات برخی باشد از آیات قرآن هم می شود سوء استفاده کرد و با تقطیع و ... حکم خلاف شرع را هم به قرآن نسبت داد حرف های انسانی چون مشائی که جای خود دارد.
البته بگویم اصلا در صدد رفع اتهام از ایشان نیستم ولی می گویم آیا تا به حال حرف های خود او را شنیده اید و حکم میکنید؟ یا فقط قسمتی را شنیدید؟
نقل قول کردن
0 #64 . 1390-03-10 18:14
از لولوی مشایی تا خطر هاشمی
www.ammarname.ir/30/11/3723
نقل قول کردن
+2 #63 مبشر 1390-03-10 17:52
ابراز نگراني رژيم صهيونيستي از احتمال تظاهرات ميليوني در مرزهاي فلسطين اشغالي
ettelaat.com/.../...
نقل قول کردن
+2 #62 مبشر 1390-03-10 17:51
درگيري‌هاي منطقه «حمص» سوريه 11 كشته برجا گذاشت
ettelaat.com/.../...
نقل قول کردن
+3 #61 آقا حسن 1390-03-10 17:22

شيطان بزرگ امروز شاهد از دست رفتن رژيم‌هاي وابسته به خود است

خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به اذعان تحليلگران به شكست سياست‌هاي بسيار حساس و تعيين‌كننده امريكا در خاورميانه، افزودند: 30 سال قبل شيطان بزرگ تنها يكي از وابستگان فاسدش يعني رژيم پهلوي را از دست داده بود اما امروز شاهد از دست رفتن گسترده رژيم‌هاي وابسته به خود است.
نقل قول کردن
+5 #60 ya zahra 1390-03-10 16:51
سلام من ملا لغتي هستم ..لازم ديدم عرض كنم ميذارم درسته نه ميزارم :-B به نقل از احمد سبحان:
سلام بر دوستان بزرگوار...سلام بر مبشران عزیز.... :x @};-

ازینکه دوباره مبشران و منتظران عزیز دارن دورهم جع میشن واقعا خوشحالم...انشالله بعضی از دوستان هم که هنوز خبر بهشون نرسیده خبردار بشن و شاهد حضورشون باشیم...دلمون واسه کامنتاشون تنگ شده...

راستی اگه میبینید کمتر کامنت میزارم...واسه ما غیبت رد نکنید ما هستیم و از کامنتای دوستان عزیز استفاده میکنیم و مداوم به سایت سر میزنیم....

یعنی در کل: هستیم بر آن عهد که بستیم...

الهم عجل لولیک الفرج... :)
نقل قول کردن
+5 #59 احمد سبحان 1390-03-10 16:43
راستی امروز حضرت آقا بشارت های بسیار عجیبی دادن....واقعا عجیب بود ...

این فقط یکی از چندین بشارت صریح آقاست :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شكست امریكا در مسئله فلسطین را از دیگر نشانه‌های درماندگی شیطان بزرگ خواندند و خاطرنشان كردند: در همین هفته‌های اخیر جوانان فلسطینی در كشورهای مختلف منطقه، بعد از گذشت 60 سال، در روز نكبت و در اقدامی بی‌سابقه، مرزهای رژیم صهیونیستی را شكستند و این حقیقت دلنشین، طلایه تحقق وعده پروردگار مبنی بر پیروزی قطعی اسلام و مسلمانان است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در مراسم مشترك دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع)، با اشاره به نیاز روزافزون كشور به نیروهای مؤمن، جهادگر، مبتكر، پرشور و بصیر افزودند: شكست سیاست‌های شیطان بزرگ امریكا در منطقه بسیار حساس خاورمیانه، و احیای نویدبخش شعارهای اسلامی در میان ملت‌های به خروش آمده منطقه، تحقق بخشی از وعده‌های الهی به ملت ایران است كه ایستادگی و ثابت قدمی در این راه، تحقق كامل نصرت الهی را به همراه خواهد آورد.
نقل قول کردن
+4 #58 احمد سبحان 1390-03-10 16:41
سلام بر دوستان بزرگوار...سلام بر مبشران عزیز.... :x @};-

ازینکه دوباره مبشران و منتظران عزیز دارن دورهم جع میشن واقعا خوشحالم...انشال له بعضی از دوستان هم که هنوز خبر بهشون نرسیده خبردار بشن و شاهد حضورشون باشیم...دلمون واسه کامنتاشون تنگ شده...

راستی اگه میبینید کمتر کامنت میزارم...واسه ما غیبت رد نکنید ما هستیم و از کامنتای دوستان عزیز استفاده میکنیم و مداوم به سایت سر میزنیم....

یعنی در کل: هستیم بر آن عهد که بستیم...

الهم عجل لولیک الفرج... :)
نقل قول کردن
+2 #57 نامه فرزند آقای امیری فر 1390-03-10 16:31
به نقل از ناشناس:
به نقل از نامه فرزند آقای امیری فر:
نقل قول:
.


نامه فرزند آقای امیری فر پیرامون مستند ظهور :
www.mahramaneonline.com/newsF-722.html

-----------------------------------------------------
.

اقای امیری فر هم با حکم دادستان هنوز در زندان هستند و اتهامشان هم فقط و فقط دست داشتن در نشر سی دی و ارتباط به ان بوده . ... . فقط تذکری بود که اینقدر از جریان انحرافی دفاع نکنید . اگر این جریان حرفی برای گفتن داشت تا الان زده بود !!!
پرونده های کلان فساد مالی و سایر اتهامات را هنوز نفی نکرده و در صورت نفی هم انقدر این اتهامات واضح است که به زودی سقوط و حذف این جریان را خواهیم دید . لطفا قبل از اینکه دیر شود از این جریان انحرافی و مفسد اعلام برائت کنید !
برادر عزیز !

اولا ؛ کسی از انحراف دفاع نمیکند ، ما با بی انصافی و بی تقوایی مخالفیم .
(اگر کسی از سعید تاجیک ایراد بگیرد این به معنای دفاع از فائزه هاشمی است ؟ )

ثانیا ؛ آیا نشر این سی دی آنقدر جرم بزرگی است که بخاطرش یک مقام ارشد دستگیر شود ؟؟ اگر اینطور است چرا استاد پناهیان که این مطالب را "تولید" و بارها در سخنرانیهایش "نشر" داده بازداشت نشده ؟؟؟ این تبعیض چه معنایی دارد ؟؟؟
(طبق نامه فرزند امیری فر ، منظور از "نشر" پخش فیلم در جمع جامعه وعاظ ولایی بوده! )

ثالثا ؛ در مورد فساد اقتصادی یک جمله بسیار پر معنا در سخنان دادستان کل وجود داشت : «خلاف اقتصادي حتما فساد اقتصادي نيست.»
البته بنده هم این موضوع را در نظر دارم که ممکن است "خلاف" اقتصادی صدها مرتبه خطرناکتر از "فساد" اقتصادی باشد و برای اهداف دراز مدت صورت گیرد ، اما باید توجه داشته باشیم که آنچه مهم است تقوای ماست و تا چیزی برای خودمان اثبات نشده محتاطانه عمل کنیم و تحت تاثیر رسانه ها نباشیم .
ما در دشمنی با ابن ملجم هم باید عدالت را در نظر داشته باشیم و چه بسا بی عدالتی ما به نفع او تمام شود .
نقل قول کردن
+4 #56 محسن 1390-03-10 16:20
یکی از نشانه های ماه رجب پیش از ظهور وقوع خسوف(ماه گرفتگی)در نیمه رجب است .
حالا بخوانید صحبت های خسرو جعفری زاده دبیر انجمن نجوم اهواززا که در روزنامه ایران امروز 10 خرداد چاپ شده:جعفری زاده اظهار داشت 14 روز پس از خورشیدگرفتگی جزیی روز 11 خرداد، ماه گرفتگی را شاهد خواهیم بود که در ایران قابل رویت است. وی با بیان اینکه این پدیده در روز 25 خرداد ماه(که مصادفه با شب 13 رجب)جاری رخ خواهد داد، یادآور شد: ماه گرفتگی روز 25 خردادماه در ساعت 22و51 دقیقه آغاز می شود و ساعت 23 دقیقه بامداد روز 26 خردادماه پایان می یابد.
نقل قول کردن
+6 #55 سربازی و ادامه تحصیل 1390-03-10 15:53
سربازی و ادامه تحصیل، عوامل بالارفتن سن ازدواج

دکتر حسن عباسی گفت: با توجه به اینکه جنگ‌های امروز، تکنولوژی محور است، به تعداد بالای سرباز نیازی نیست و از طرف دیگر ۱۱ میلیون داوطلب بسیجی داریم که نصف آن‌ها هم برای حضور در هر جنگی کافی هستند، بنابراین با توجه به این شرایط باید مدت خدمت سربازی تقلیل یابد.


عباسی ادامه داد: در شرایطی که پسران با این موانع روبرو هستند، دختران با آرامش کنکور می‌دهند و به دانشگاه می‌روند و وقتی مدارک بالای دانشگاهی گرفتند، پسران از آن‌ها عقب می‌مانند و مجبور می‌شوند با دختران نسل‌های بعدی ازدواج کنند.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تاکید کرد: با این سیاست، نسلی از دختران در این وسط مانده و امکان ازدواج پیدا نمی‌کنند؛ این یک بحران است که هنوز صدای آن درنیامده، اما مسئولان باید در قبال آن پاسخگو باشند.
نقل قول کردن
+4 #54 احمد رضا 1390-03-10 15:46
سوره 27 آيه 65
بگو هر كه در آسمانها و زمين است جز خدا غيب را نمى‏شناسند و نمى‏دانند كى برانگيخته خواهند شد
نقل قول کردن
+3 #53 مبشر 1390-03-10 15:21
رئيس كميسيون سياست خارجي مجلس عراق:
بيداري مردم منطقه با پيام امام خميني(ره) آغاز شد


شيخ همام حمودي يكي از عوامل ‌آغاز حركات بيداري در كشورهاي منطقه را روح مقاومت، اسلام و بيداري دانست كه با پيام جمهوري اسلامي ايران و امام (ره) آغاز شده است.
www.bidarynews.com/data.aspx?lang=1&id=1924
نقل قول کردن
+5 #52 مبشر 1390-03-10 15:19
حاجتی: برای امام، مجلس”ختم” برپا نکنید!


حجت الاسلام حاجتی با اشاره به برخی مجالس که در ایام رحلت حضرت امام برگزار می شود تاکید کرد: ما نباید برای امام مجلس ختم برپا کنیم، امام زنده است و ما باید مجلس یادآوری فتوحات این مرد بزرگ را برگزار کنیم نه اینکه همانند دیگر افرادی که از دنیا می روند رخت عزا بپوشیم و مجلس ختم بگیریم! . وی همچنین خطاب با رسانه ها ، خصوصا رسانه ملی گفت: نباید در این ایام از روبان مشکی و یا طرح های گرافیکی یادآور اندوه و ماتم استفاده کرد!
hajati.org/.../...
نقل قول کردن
+3 #51 احمد رضا 1390-03-10 14:44 نقل قول کردن
+6 #50 احمد رضا 1390-03-10 14:39
سوره 7 آيه 102
و در بيشتر آنان عهدى [استوار] نيافتيم و بيشترشان را جدا نافرمان يافتيم
نقل قول کردن
+5 #49 ali 1390-03-10 14:27
نزدیکی انتخابات و هزار مکافات

نرخ دیه دو برابر شده چرا؟

طرح جمع آوری ... هدف نارضایتی عموم

تورم شدید علارغم دستور مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جهاد اقتصادی با کارشکنی واضح

و ....

برای عقب راندن جناح دولت از مجلس مردم چه کنند؟؟؟

چه دستهایی در کار است مردم چه گناهی کردند جز طرفداری از حق ؟؟؟؟
نقل قول کردن
-8 #48 ناشناس 1390-03-10 14:19
به نقل از نامه فرزند آقای امیری فر:
نقل قول:
لطفا در باره ارتباط اقای امیری فر دبیرجامعه وعاظ ولایی حامی مشایی که به اتهام همکاری در نشر سی دی با شما دستگیر شده هم توضیحی بدهید . شاید هم دم خروس را نمی توانید بیش از این پنهان کنید .

من هم وقتی خبر بازداشت آقای امیری فر را خواندم کمی شک کردم ، اما وقتی نامه فرزند ایشان را خواندم بیشتر از پیش به این نتیجه رسیدم که نباید بر اساس شنیده ها قضاوت کنیم :

نامه فرزند آقای امیری فر پیرامون مستند ظهور :
www.mahramaneonline.com/newsF-722.html

-----------------------------------------------------
اگر علی اصغر را متهم به ارتباط با آقای امیری فر کنیم و اینچنین نباشد و علی اصغر هم حلال نکند ، همین برای جهنمی شدن ما کافیه .
جناب علی اصغر محترم خودشان پاسخگو باشند .
ثانیا ایشان با وثیقه آزاد هستند و هنوز محاکمه دادگاه انجام نشده . اقای امیری فر هم با حکم دادستان هنوز در زندان هستند و اتهامشان هم فقط و فقط دست داشتن در نشر سی دی و ارتباط به ان بوده . حالا لطفا شما کاسه داغتر از آش نشوید . به زودی همه چیز مشخص می شود . فقط تذکری بود که اینقدر از جریان انحرافی دفاع نکنید . روسیاهی به خودتان می ماند . سعی کنید بصیرت داشته باشید و سخنان رهبر را تعبیر وتفسیر نکنید . ایشان در برخورد با جریان انحرافی قاطع و واضح دستوراتی را داده اند که الان شاهد برخورد قوه قضائیه با این جریان و سکوت مبهم این جریان هستیم . اگر این جریان حرفی برای گفتن داشت تا الان زده بود !!!
پرونده های کلان فساد مالی و سایر اتهامات را هنوز نفی نکرده و در صورت نفی هم انقدر این اتهامات واضح است که به زودی سقوط و حذف این جریان را خواهیم دید . لطفا قبل از اینکه دیر شود از این جریان انحرافی و مفسد اعلام برائت کنید !
نقل قول کردن
+3 #47 یک سوال مغفول ؟! 1390-03-10 14:06
رئیس جمهور به وزیر دادگستری دستور داده که نرخ دیه جدید را ابلاغ نکنید.
rajanews.com/detail.asp?id=91088

===================================

یک سوال مغفول :

با توجه به فتوای امام خمینی مبنی بر اینکه با وجود یکی از انواع شش گانه دیه ، پرداخت قیمت کافی نیست ، چرا امروز با وجود شتر و گاو و گوسفند ، قیمت آنها پرداخت میشود ؟؟؟

آیا اینکار خلاف شرع نیست ؟؟؟

-------------------------------------------

طبق احکام شرع با توجه به شرایط کنونی، جانی مخیر است که فقط از بین شتر و گاو و گوسفند یکی را به میل خود انتخاب کند و "عین" آنرا بپردازد ، نه قیمتش را . (یا با اولیای دم توافق کند و قیمت کمتری بپردازد)

اگر به این دستور حکیمانه شارع عمل میشد امروز نه تنها وارد کننده دام نبودیم بلکه صادرکننده اول جهان بودیم .

از یک طرف فروشندگان دام در مواجهه با تقاضای بدهکاران دیه ، تشویق به تولید بیشتر خواهند شد و از سوی دیگر دریافت کنندگان دیه مجبور به تاسیس دامداری و ایجاد یک واحد تولیدی (نه دلالی) خواهند شد .

نقل قول کردن
+2 #46 شاهد 1390-03-10 14:04
فکر میکنم سوال من برای برخی از دوستان سوءتفاهم ایجاد کرد و برخی از فرصت استفاده کردند و نسبت نا حق زدند لازم است خدمت برخی از دوستان اعلام کنم بنده از زمانی که مطالب این سایت در وبلاگ مننشر میشد خواننده مقالات برادر علی اصغر بوده ام و همان طور که خود ایشان بارها تاکید کردند ممکن است فعالیتشان ایراداتی باشد اما اصل راه کاملا درست است لذا بنده هیچ نسبت ناروایی به ایشان نزدم و فقط از ایشان سوال کردم
دلیل این پرسش هم این بود که میخواستم موضع روشن ایشان را از زبان خودشان بشنوم وگرنه بنده نسبت هایی را که در ان زمان در سایت های مختلف به گروه مبشران داده میشد هرگز باور نکردم
از دوست عزیز (یاران خراسانی) هم درخواست میکنم بر اعصاب خودشان مسلط باشند بنده اگر از اقای سیجانی سوالی میپرسم از تحمل ایشان در پاسخگویی به سوالات مطلع هستم و میدانم که تحمل شنیدن سوال و توانایی پاسخ قانع کننده به ان را دارند لذا اجازه دهید پاسخ سوال را خود ایشان بدهند
نقل قول کردن
+4 #45 دامتری 1390-03-10 13:46
تبریک می گم

کاملا هم عقیده نیستم ولی آزادی را دوست دارم اون هم تو این محیط

متاسفانه تو آمریکا زندگی می کنم و خاک پای ایران و ایرانی



www.mediafire.com/?h2s1l0j649ezbl3
نقل قول کردن
+6 #44 محسن صادقپور 1390-03-10 13:24
سلام دوستان
کسی ازبرادرکاووس خبری نداره
هنوزآزادنشدند
نقل قول کردن
+5 #43 نامه فرزند آقای امیری فر 1390-03-10 13:15
نقل قول:
لطفا در باره ارتباط اقای امیری فر دبیرجامعه وعاظ ولایی حامی مشایی که به اتهام همکاری در نشر سی دی با شما دستگیر شده هم توضیحی بدهید . شاید هم دم خروس را نمی توانید بیش از این پنهان کنید .
من هم وقتی خبر بازداشت آقای امیری فر را خواندم کمی شک کردم ، اما وقتی نامه فرزند ایشان را خواندم بیشتر از پیش به این نتیجه رسیدم که نباید بر اساس شنیده ها قضاوت کنیم :

نامه فرزند آقای امیری فر پیرامون مستند ظهور :
www.mahramaneonline.com/newsF-722.html

-----------------------------------------------------
اگر علی اصغر را متهم به ارتباط با آقای امیری فر کنیم و اینچنین نباشد و علی اصغر هم حلال نکند ، همین برای جهنمی شدن ما کافیه .
نقل قول کردن
+8 #42 نامه فرزند آقای امیری فر 1390-03-10 13:15
نقل قول:
لطفا در باره ارتباط اقای امیری فر دبیرجامعه وعاظ ولایی حامی مشایی که به اتهام همکاری در نشر سی دی با شما دستگیر شده هم توضیحی بدهید . شاید هم دم خروس را نمی توانید بیش از این پنهان کنید .
من هم وقتی خبر بازداشت آقای امیری فر را خواندم کمی شک کردم ، اما وقتی نامه فرزند ایشان را خواندم بیشتر از پیش به این نتیجه رسیدم که نباید بر اساس شنیده ها قضاوت کنیم :

نامه فرزند آقای امیری فر پیرامون مستند ظهور :
www.mahramaneonline.com/newsF-722.html

-----------------------------------------------------
اگر علی اصغر را متهم به ارتباط با آقای امیری فر کنیم و اینچنین نباشد و علی اصغر هم حلال نکند ، همین برای جهنمی شدن ما کافیه .
نقل قول کردن
+7 #41 یاران خراسانی 1390-03-10 12:58
به نقل از شاهد:
به نقل از علی اصغر:
به نقل از یاران خراسانی:
[quote name="شاهد"]سلام برادر علي اصغر

موفق باشيد انشا الله




در پناه حق - التماس دعا

اقاي سيجاني به نظر ميرسد كار از يك مسئله فرعي فراتر رفته است بهتر است سخنان حضرت اقا در ديدار مردم فارس را در مورد جلوگيري از انحراف .....

احتمالا برداشت شما از سخنان امام (در جمع مردم فارس) همان برداشتی است که موجب تاسف معظم له شد و این تاسف را در 4/2/90 اعلام داشتند .

همین موضوع نشان میدهد که شما تا چه حد تحت تاثیر رسانه ها هستید .

-------------------------------------------------------

در مورد فرعی بودن هم باید توجه داشته باشید که معظم له در سخنان اخیر خود خطر اصلی را ضربه اقتصادی > دانستند و تا کنون از هیچکدام از سخنان ایشان چنین برداشت نمیشود که نظر معظم له در مورد فرعی بودن مشایی تغییر کرده .

---------------------------------------

ما که از اخبار پشت پرده خبر نداریم ، ولی از قرائن اینطور میفهمیم که خطر اصلی زمین خوردن طرح یارانه ها و مسکن مهر است که در اینصورت تورم افسار گسیخته ای بوجود خواهد آمد که همه چیز را نابود خواهد کرد . (افزایش 100 درصدی دیه و بیمه و ... هم شاید تسهیل گر این تورم باشد!)

----------------------------------------------------------

در مورد جریان انحرافی هم خیالتان راحت باشد که "تا رهبری زنده است" اجازه نخواهند داد که حرکت ملت ذره ای منحرف شود .
نقل قول کردن
+4 #40 علی جعفری 1390-03-10 12:53
به به
خیلی خوشحالم،از اینکه دوباره این سایت فعال شد.تو این مدت دلم خیلی گرفته بود.هیچ چیزی را پیگیری نمی کردم.آخر کجا می شد این قدر متنوع از مسائل آگاه شد.
جایی به این اسلوب پیدا نمی شود تا اطلاع رسانی خوبی داشته باشد.مگر ما دنبال چی هستیم:
دنیا؟
مال و اموال؟
قدرت؟
شهوات؟
نه ما دنبال یک چیز هستیم و آن انتظار یار،منتظر کسی که از ما خواسته برای ظهورش دعا کنیم و از خدا بخواهیم که برای فرجش تعجیل کنیم.
اللهم عجل فی فرج ولیک
نقل قول کردن
-9 #39 ناشناس 1390-03-10 12:46
به نقل از شاهد:
به نقل از علی اصغر:
به نقل از یاران خراسانی:
[quote name="شاهد"]سلام برادر علي اصغر
لطفا موضع خودتون رو به صورت شفاف در مورد جريان انحرافي و مهره هاي اون مخصوصا مشايي و به خصوص تفكر حاكم بر اين جريان اعلام كنيد
موفق باشيد انشا الله



این دوست عزیزمون کاملاً درست فرمودند ، پیروان راستین نائب امام زمان(عج) باید تلاش کنند که نظر معظم له را در مورد هر مسئله ای کشف و درک کرده و با تمام وجود به آن پایبند باشند
.

چون ما خودمان مدتی سبیل رسانه ها و مطبوعات مختلف بودیم کاملاً درک کردیم که چگونه برخی از کاه ، کوه می سازند ، چگونه تهمت می زنند و دروغ می گویند و چگونه تخریب می کنند و جنجال رسانه ای به پا می کنند لذا خیلی باید دقت کرد

جریان انحرافی با این مختصاتی که گفته می شود ، اگر آنها را دارا باشد ، قطعاً مردود است ولی باید دید چقدر از آن درست بوده و چقدر آن ساخته و پرداخته دیگران است ، بفرموده آقا باید منصفانه موضع گرفت.



در دیدار اخیر نمایندگان مجلس و سخنرانی معظم له نیز نکات مهمی نهفته است که به لطف خدا بصورت جداگانه تحلیلی بر آن خواهیم داشت ،

در پناه حق - التماس دعا

اقاي سيجاني به نظر ميرسد كار از يك مسئله فرعي فراتر رفته است بهتر است سخنان حضرت اقا در ديدار مردم فارس را در مورد جلوگيري از انحراف و روشنگريهاي علامه مصباح و شاگردان ايشان را نيز در نظر بگيريد اتفاقات اخير در درون دولت و اخبار متواتر از اين اقايان (سردمداران جريان انحرافي) غير قابل انكار است.
لذا از اين جهت كه فعاليت هاي سايت شما و مستندي كه ساخته ايد به اين جريان منتسب شده لذا براي روشن شدن قضيه بهتر است موضع خود را روشن بيان كنيد.
البته اين فقط يك پيشنهاد جهت روشن شدن مواضع سايت است و شما در پذيرش ان مختاريد.

لطفا در باره ارتباط اقای امیری فر دبیرجامعه وعاظ ولایی حامی مشایی که به اتهام همکاری در نشر سی دی با شما دستگیر شده هم توضیحی بدهید . شاید هم دم خروس را نمی توانید بیش از این پنهان کنید . ضمنا سخنان اخیر آقا در باره هشدار در مورد نزدیکی به کانونهای قدرت و ثروت جریان انحرافی واضح بود و نیازی به تعابیر و تفاسیر شاخدار شما در حمایت از مشایی ندارد .
واقعا مایه خجالت و تاسف است که هنوز در باره جریان انحرافی که سپاه و همه علما آن را نفی و مردود دانسته اند سکوت کرده اید .
نقل قول کردن
+6 #38 علی اصغر 1390-03-10 12:43
به نقل از شاهد:
به نقل از علی اصغر:
به نقل از یاران خراسانی:
[quote name="شاهد"]سلام برادر علي اصغر
لطفا موضع خودتون رو به صورت شفاف در مورد جريان انحرافي و مهره هاي اون مخصوصا مشايي و به خصوص تفكر حاكم بر اين جريان اعلام كنيد
موفق باشيد انشا الله



این دوست عزیزمون کاملاً درست فرمودند ، پیروان راستین نائب امام زمان(عج) باید تلاش کنند که نظر معظم له را در مورد هر مسئله ای کشف و درک کرده و با تمام وجود به آن پایبند باشند
.

چون ما خودمان مدتی سبیل رسانه ها و مطبوعات مختلف بودیم کاملاً درک کردیم که چگونه برخی از کاه ، کوه می سازند ، چگونه تهمت می زنند و دروغ می گویند و چگونه تخریب می کنند و جنجال رسانه ای به پا می کنند لذا خیلی باید دقت کرد



در دیدار اخیر نمایندگان مجلس و سخنرانی معظم له نیز نکات مهمی نهفته است که به لطف خدا بصورت جداگانه تحلیلی بر آن خواهیم داشت ، اما اجمالا فکر می کنم آقا در این جلسه به دو مسئله خیلی مهم اشاره فرمودند ....

در پناه حق - التماس دعا

اقاي سيجاني به نظر ميرسد كار از يك مسئله فرعي فراتر رفته است بهتر است سخنان حضرت اقا در ديدار مردم فارس را در مورد جلوگيري از انحراف و روشنگريهاي علامه مصباح و شاگردان ايشان را نيز در نظر بگيريد اتفاقات اخير در درون دولت و اخبار متواتر از اين اقايان (سردمداران جريان انحرافي) غير قابل انكار است.
لذا از اين جهت كه فعاليت هاي سايت شما و مستندي كه ساخته ايد به اين جريان منتسب شده لذا براي روشن شدن قضيه بهتر است موضع خود را روشن بيان كنيد.
البته اين فقط يك پيشنهاد جهت روشن شدن مواضع سايت است و شما در پذيرش ان مختاريد.

با سلام و درود بر دوست عزیزم

بنده حدود 40 روز که در بازداشت بودم مهمترین مسئله همین بود که آیا ما با جریان مذکور رابطه داریم یا نه که در بازجویی های متعدد از افراد دست اندرکار فیلم ، صحت صحبتهای بنده و عدم رابطه کاملا روشن شد.

بنده در نظر قبلی هم عرض کردم که اگر جریان انحرافی اینگونه که می گویند باشد ما هم از این جریان ابراز برائت می کنیم ولی حرف در این است که میزان صحت این مسائل محلل تردید است.


عرض شد که بعنوان نمونه در مسئله ما که موضوعی کم اهمیت تر بود واقعا بی انصافی رسانه ای و مطبوعاتی را در حد اعلی شاهد بودم ، پس بهتر است که نسبت به شنیده ها کمی محتاطر باشیم و سریع قضاوت نکنیم

توجه کامل ، جامع و دقیق به فرامین نائب امام زمان(عج) بهترین راه برای تحلیل دقیق شرایط کنونیست.

در پناه حق - یا علی
نقل قول کردن
+7 #37 رایحه ظهور 1390-03-10 12:33



این بیداری تا قلب اروپا پیش خواهد رفت


نقل قول کردن
-6 #36 جل الخالق ! 1390-03-10 12:23
جل الخالق !

احمدی‏نژاد از همان سوم تیر ضدانقلاب بود و ما می‏دانستیم او روزی مقابل رهبری خواهد ایستاد. برخی معتقدند رهبری هم در حمایت بی حد و حصر از ایشان اشتباه کرده‏اند و البته حتما اندازه ما بصیرت کافی نداشته‏اند که احمدی‏نژاد را این قدر بزرگ کرده‏اند. ماجرای فتنه سبز و حذف هاشمی از نظام هم برنامه‏ریزی شده بود. ندیدید پس از آشوب‏های انتخاباتی احمدی‏نژاد چه طور با خس و خاشاک خواندن مخالفین بنزین روی آتش فتنه ریخت؟ به نظر شما همه این‏ها اتفاقی است. شما نمی‏توانید این قدر ساده لوح باشید که همه اینها را اتفاقی بدانید. ماجرا برنامه‏ریزی شده بود ........

احمدی‏نژاد همان بنی‏صدر است. از همان سوم تیر هم معلوم بود. ما گفتیم. هاشمی هم گفت. شما نشنیدید. باید از این فرصت استفاده کنیم و نگذاریم به جایگاه اولیه‏اش برگردد. وقتی او به ریاست جمهوری برگشت برخی نمایندگان مجلس خیلی ناراحت شند و غصه خوردند. فرصت خیلی خوبی برای زدن دولت بود. حیف که زود تمام شد.

به هر حال الان پرونده قطور دولت آماده است. اصلا نباید در مورد این خائن بالفطره که هم خودش منحرف است، هم زنش و هم فرزندان و اطرافیانش درنگ کرد. چون او ظاهرا علاقه‏ای به شنیدن حرف خواص ندارد. زودتر باید مردم انقلابی را علیه او بسیج کنیم. اینکه رهبری می‏گوید آرامش را حفظ کنید اصلا مهم نیست.


www.mehrabeandishe.blogfa.com/post-207.aspx
نقل قول کردن
-2 #35 شاهد 1390-03-10 12:22
به نقل از علی اصغر:
به نقل از یاران خراسانی:
[quote name="شاهد"]سلام برادر علي اصغر
لطفا موضع خودتون رو به صورت شفاف در مورد جريان انحرافي و مهره هاي اون مخصوصا مشايي و به خصوص تفكر حاكم بر اين جريان اعلام كنيد
موفق باشيد انشا الله



این دوست عزیزمون کاملاً درست فرمودند ، پیروان راستین نائب امام زمان(عج) باید تلاش کنند که نظر معظم له را در مورد هر مسئله ای کشف و درک کرده و با تمام وجود به آن پایبند باشند
.

چون ما خودمان مدتی سبیل رسانه ها و مطبوعات مختلف بودیم کاملاً درک کردیم که چگونه برخی از کاه ، کوه می سازند ، چگونه تهمت می زنند و دروغ می گویند و چگونه تخریب می کنند و جنجال رسانه ای به پا می کنند لذا خیلی باید دقت کرد

جریان انحرافی با این مختصاتی که گفته می شود ، اگر آنها را دارا باشد ، قطعاً مردود است ولی باید دید چقدر از آن درست بوده و چقدر آن ساخته و پرداخته دیگران است ، بفرموده آقا باید منصفانه موضع گرفت.

آخرین موضع شفاف آقا در مورد جریان مذکور ، فرعی بودن آن است تا جایی که وقتی در محضر معظم له صراحتاً نام افراد این جریان برده می شود آقا آن را مسئله ای فرعی می داند که با وجود مسائل اصلی نباید به آن پرداخته شود

در دیدار اخیر نمایندگان مجلس و سخنرانی معظم له نیز نکات مهمی نهفته است که به لطف خدا بصورت جداگانه تحلیلی بر آن خواهیم داشت ، اما اجمالا فکر می کنم آقا در این جلسه به دو مسئله خیلی مهم اشاره فرمودند ، یکی تمرکز دشمن برای زدن ضربه اقتصادی به کشور و دیگری تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف در میان مسئولین که از اینها برداشت می شود که با وجود فضای شدیدی که علیه جریان مذکور وجود دارد ، همچنان آن را " فرعی " دانسته و اذهان را متوجه موارد فوق الذکر می نماید همچنانکه در اول فروردین امسال افراد و جریانها را به پرهیز از افتادن در مسائل حاشیه ای امر فرمودند

در پناه حق - التماس دعا

اقاي سيجاني به نظر ميرسد كار از يك مسئله فرعي فراتر رفته است بهتر است سخنان حضرت اقا در ديدار مردم فارس را در مورد جلوگيري از انحراف و روشنگريهاي علامه مصباح و شاگردان ايشان را نيز در نظر بگيريد اتفاقات اخير در درون دولت و اخبار متواتر از اين اقايان (سردمداران جريان انحرافي) غير قابل انكار است.
لذا از اين جهت كه فعاليت هاي سايت شما و مستندي كه ساخته ايد به اين جريان منتسب شده لذا براي روشن شدن قضيه بهتر است موضع خود را روشن بيان كنيد.
البته اين فقط يك پيشنهاد جهت روشن شدن مواضع سايت است و شما در پذيرش ان مختاريد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد