رایحه ظهور

قطعات پازل - مصــــــر (2) + تبريك سالروز تاسيس گروه فرهنگي مبشران ظهور

در قطعات پازل – شماره 3 . . . مصر – قسمت اول به قیامهای پراکنده و اعتراضات مردم مسلمان مصر اشاره ای کرده بودیم و نتیجه گرفتیم که مصر ، آبستن تحولات بسیاری در آینده نزدیک خواهد بود ، اما بظاهر تا همین یکماه پیش هم ، کمتر تحلیلگری پیدا میشد که انتظار این فوج عظیم تحولات تاثیرگذار را لا اقل تا موعد برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری مصر داشته باشد ! تسریع شگفت انگیز در سیر این حوادث را میتوان تابعی از اتفاقات رمزآلود دیگر کشورهای عرب {خصوصا عربستان} دانست

 

» ابتدای نظرات (1030)

 

 

نگارنده در اینجا قصد ورود به مسائل مرتبط با هلاکت حاکم حجاز را ندارد و تنها به یادآوری این مطلب بسنده میکند ؛ چرا که در مطلب قطعات پازل – شماره 1 . . . عربستان - قسمت اول ، دوم و سوم به صورت تفصیلی به آن پرداخته شده است و ان شا الله با ورود به تحولات جدید این کشور ، قسمت چهارم آن نیز منتشر خواهد شد .

بدور از هر گونه احساسات و تخیل پردازی و تنها با کمی تامل در اوضاع فعلی جهان بسادگی میتوان اشتراک ریشه های این اتفاقات را با احادیث ارزشمند حضرات معصومین علیهم السلام مشاهده کرد .

اولین روایتی که تشابهات بسیاری با اوضاع کنونی کشورهای عرب دارد روایتی مستند و ارزشمند از حضرت مولا امیرالمومنین علی علیه السلام است که فرمودند :

 

... اخْتِلَافٍ فِی کــــــــُلِّ أَرْضٍ مِنْ أَرْضِ الْعَرَب . . . (3)

درگیری و اختلاف به تمامی سرزمینهای عرب روی خواهد آورد .

وَ غَلَبَةُ الْعَبِیدِ عَلَى بِلَادِ السَّادَات .

و غلامان بر شهرهای بزرگان خود مستولی میشوند .

وَ خَلْعُ الْعَرَبِ أَعِنَّتَهَا وَ تَمَلُّکُهَا الْبِلَادَ و خُرُوجُهَا عَنْ سُلْطَانِ الْعَجَمِ (4)

و مردم عرب از قید و بند رها شده و شهرها را تصرف میکنند و از فرمان حاکمان دستنشانده (تعبیری از پادشاهان عجم و یا غیر عرب) خود سرپیچی میکنند .

مفهوم روایت پر رمز و راز فوق در برگیرنده ی کلیــــــه سرزمینهائی است که نژاد عرب در آن سکنی گزیده و در عصر آخرالزمان هم در آن حضور دارند که مصر هم  یکی از همین مناطق است . در روزهای اخیر شاهد  درگیریهای گسترده ای در شمال آفریقا و خصوصا کشورهای تونس و مصر هستیم که منجر به برکناری روسای جمهور مستبد و منفور این کشورها شده است و همچنین اخبار التهابات عمیقی که در کشورهای الجزایر ، لیبی و مغرب به گوش میرسد ، حاکی از فراهم شدن زمینه ی اعتراضات مردمی در این کشورهاست .(5)

اعراب آسیائی هم از این اعتراضات عقب نمانده اند ؛ یمن ، بحرین ، امارات متحده عربی ، اردن و تا حدودی عربستان هم متاثر از این اعتراضات و در واقع منتظر یک جرقه اند که حکام (وابسته به غرب) خود را به سرنوشت بن علی (رئیس جمهور مخلوع تونس) و مبارک (رئیس جمهور مستعفی مصر) دچار کنند .(6)

این اخبار نویدی  برای مردم در بند ستم این کشورها و متعاقب آن بشارتی برای محبین و منتظران حضرت غائب عجل الله تعالی فرجه الشریف است . چرا که قیام پر عظمت حضرت صاحب (روحی فداه) ، انقلاب بی بدیلی در کل تاریخ هبوط بشراست که بی تردید مقدماتش نیز باید عظیم و بی سابقه و گسترده باشد . از این روست که میتوان یکی از مهمترین پیشنیازهای قیام ایشان را "خواست عمومی و خیزش تمامی جهان اسلام" دانست . روشن است ، قیامی که دامنه اش به وسعت جهان است ، یکی از ملزوماتش  وجود هرج و مرج و از هم گسیختگی حکومتهاست و فقط در شرایط متزلزل سیاسی است که از قدرت و هیبت حکام ظالم کاسته شده و شرایط برای انقلابی همه جانبه مهیا میشود .

تحلیل این مطلب که آیا شرایط کنونی حادث شده در جهان عرب میتواند بخشی از خروش امت اسلام در جهت برپائی یک نظام تمام عیار الهی باشد  یا خیر ؛ بر عهده خوانندگان محترم این مقاله است .  .  .

اینک به روایت دیگری که بصورت خاص از وقایع کشور مصر در نزدیکی ظهور سخن گفته است میپردازیم : ویژگی حدیث پیش رو ، آن است که منتهی به خروج سفیانی میشود و در سلسله اتفاقاتی که در مصر رخ خواهد داد حائز اهمیت فراونی است ؛

این روایت از عمار ابن یاسر (صحابه بزرگ رسول خدا صلی الله علیه و آله) نقل شده است که بسیار طولانی است و در متن آن ، ضمن تشریح نشانه های تشکیل دولت آل رسول الله (صلی الله علیه و آله) در آخرالزمان ، به کشور مصر و هجوم غربیان به این کشور نیز اشاره شده است(7)  :

. . . و یخرج اهل الغرب الی مصر

. . . و اهل غرب به سوی مصر هجوم آورند

فاذا دخلوا فتلک ءاماره السفیانی

ورود آنها علامت سفیانی است

و یخرج قبل ذلک من یدعو لآل محمد علیهم السلام

و پیش از آن شخصی ، مردم را به سوی آل محمد علیهم السلام دعوت نماید

اکنون به دلایل احتمالی حمله غربیان به مصر میپردازیم تا در ادامه بتوانیم به تحلیل صحیحی از وقایع آینده (ان شا الله ، نزدیک) این کشور برسیم ، گر چه ذات پلید و نیات شوم سران غرب بر کسی پوشیده نیست و اساسا اینکه آنها برای چپاول و غارت یک ملت به دنبال دلیل ( ! ) باشند در قاموس ناپاک استکبار نمیگنجد.

همانند گذشته و بنا بر تکلیف ، متذکر میگردد ؛ تمامی تحلیلها ، اقتباسات و استدلالات مکتوب در این مطلب ، مبتنی بر احتمالات و برگرفته از تحقیقات شخصی نگارنده است و جنبه قطعی و یقینی ندارد و تنها و تنها و تنها به جهت جلب عنایت حضرت مولا عجل الله تعالی فرجه الشریف و در راستای تنویر افکار دوستداران و منتظران واقعی قطب عالم امکان ، حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) نگاشته شده است .

کانال سوئز

به تعبیر کارشناسان میراث فرهنگی ، از دست نوشته های میخی و کهن بجای مانده میتوان اینچنین برداشت کرد که انگیزه های بازرگانی و شم تجاری داریوش کبیر پادشاه بزرگ ایران باستان بوده که باعث تکمیل و اتمام حفر کانال اولیه ی سوئز شده است . تا در عصر ما به عنوان یکی از مهمترین آبراههای استراتژیک جهان به شمار رود و چشم پوشی از آن را برای مستکبرین و ابرقدرتها ، دشوار و حتی غیر ممکن بنمایاند .

در واقع داریوش اهمیت احداث آبراهی که باعث سهولت در تردد کشتیهای تجاری شود را به خوبی دریافته بود و دلیل اصلی اهتمام وی در تکمیل این آبراه به جهت مبادلات اجناس ضروری آن زمان بوده است و به نظر نمیرسد اندیشه نظامی گری و کشور گشائی در این تصمیم دارای سهم چشمگیری بوده باشد . به این جهت که کندن این جوی عظیم در واقع یک امر داخلی محسوب میشده و کانال احداثی ، "تنها جدا کننده ی دو بخش از سرزمین پهناور ایران آن زمان بوده است" و کشور دیگری در عملیات حفر آن ذینفع یا متضرر نشده است . (8)

هوش و ذکاوت پادشاه ایران در تشخیص نیاز آن زمان (حدود پانصد سال پیش از میلاد مسیح علی نبینا و آله و علیه السلام) به برقراری ارتباطات بین کشورها بسیار ستودنی و مایه ی بالندگیست .

اما به نظر میرسد ؛ کانال سوئز فعلی که تبدیل به گلوگاهی برای اجرای مقاصد شوم امپریالیسم جهانی شده است با کانال حفر شده توسط متخصصین ایرانی که داریوش از میان معماران خبره کاخهای پاسارگاد انتخاب کرده بود تفاوت های بیشماری دارد . هم از حیث مسیر و نقشه و هم از دیدگاه نیات متولیان آن(!)

آبراه کنونی به دست «مون فردیناند اوسپس» در سال ۱۸۶۹ میلادی حفر شد و در طی 150 سال گذشته شاهد دخالتهای بسیاری از حکمرانان مختلف با تفکرات متفاوت در امور مربوط به این کانال بوده است . (9)

- ناپلئون فرانسوی یکی از شخصیتهائی است که تغییر مختصری در جهت و مورد کاربری این آبراه ایجاد  کرده است و آنچنان که ثبت شده است  هدفش ، کوتاه کردن راه ارتباطی و تسلط کامل بر اوضاع سرزمین ارزشمندی چون"هندوستان" بوده است .

(10)

- دیزرائیلی نخست وزیر دولت بریتانیا هم دیگر فردی بود که  برای خوش خدمتی به ملکه انگلستان با سوءاستفاده از منابع بومی کشور مصر و تحمیل مخارج بسیار زیاد به حکومت وقت مصر ، اقدام به خرید 44 درصد از سهام کانال سوئز نمود و گزارش این خرید استثمارگرانه خود را به ملکه ویکتوریا با این جمله به پایان برد : " . . . و اکنون کانال سوئز از آن شماست سرور من ! . (11)

- احمد عرابی پاشا یک مصری وطن پرست و وزیر جنگ وقت بود که در سال 1882 ، زیر بار دخالتهای حاکم انگلیسی مصر که منافع حاصله از کانال سوئز را منحصرا برای اتباع انگلیسی خرج میکرد ، نرفت و یک شورش مسلحانه تمام عیار سراسر مصر را فرا گرفت.

این قیام بعدها سرکوب شد و بعد از دستگیری «عرابی پاشا» انگلستان به اشغال نظامی مصر و سودان پرداخت و این اشغال استعماری ۷۰ سال به طول انجامید و سرانجام با کودتای مصر و عقد قرارداد جدیدی میان مصر و انگلستان به پایان رسید. با آن که در سال ۱۹۵۶ در ماجرای ملی شدن کانال سوئز، می‌رفت که مصر دوباره به اشغال انگلستان و فرانسه درآید اما مقتضیات زمان نقشه انگلستان وفرانسه را نقش برآب کرد و نیروهای بیگانه خاک مصر را برای همیشه ترک نمودند .

- جمال عبدالناصر یک ناسیونایست تمام عیار مصری بود که هنوز هم عرب به نام و آوازه اش افتخار میکند .(12)

ناصر آنچنان بر پیکره استعمار تاخت که تبعات سخنرانیش سالها گریبانگیر انگلیسیها و فرانسویان بود . در تاریخ 26 ژوئیه 1956 سخنرانی کوبنده ناصر ، مصری ها را به این فکر انداخت که تکانی به خود دهند و خود را از زیر بار ذلت و خفت تحمیلی غرب برهانند . عبدالناصر میدانست که اگر محور سخنانش را کانال سوئز قرار دهد ، علاوه بر اینکه مورد حمایت توده ی اعراب قرار خواهد گرفت ، ضربه سنگینی بر پیکره دشمنان مصر هم خواهد زد . تلاشهای عبدالناصر با حسن استفاده از نقش برجسته کانال سوئز باعث به همریختگی دولتهای استعمارگر شد .

بحران سوئز

بحران کانال سوئز در انگلستان سبب شد آنتونی ایدن نخست وزیر وقت بریتانیا ، شغل از کار بیکار شود و در فرانسه ، جمهوری چهارم ساقط و جمهوری پنجم به رهبری دوگل ظهور کند و سرانجام اینکه بحران سوئز برتری ایالات متحده را بر متحدان غربی اش آشکار کرد و موجب تقویت انگیزه شکل گیری چیزی بود که امروزه به اتحادیه اروپا شناخته می شود.
آشفتگی اوضاع سوئز برای خاورمیانه تبعات دیگری نیز داشت . مهم ترین پیامد آن ، تقویت ناسیونالیسم پان عربی و تغییر شکل جنگ اسرائیل - فلسطین به منازعه اعراب و اسرائیل بود.

سرانجام تلاشهای جمال عبدالناصر منجر به ملی شدن کانال سوئز شد ، واکنش بریتانیا به این موضوع  تقریبا قابل پیش بینی بود : انگلیسها این اقدام عبدالناصر را محکوم کردند و او را ملقب به "ناصر متجاوز"  و با هیتلر و موسولینی قیاس کردند .

واکنش فرانسه هم خیلی جدی و شدید بود ، البته این کشور دلایل دیگری داشت ، فرانسه مالک بخشی از کمپانی سازنده ی کانال بود . ناصر از قیام مردم الجزایر که درگیر جنگ وحشتناکی با فرانسه بودند ، حمایت کرده بود و فرانسه بسیار مشتاق بود تا سقوط او را ببیند.

رژیم کثیف اسرائیل که همواره به دنبال تسلط بر سرزمینهای اطراف بوده و هست ، این اوضاع آشوب زده را مغتنم شمرد و به انگلیس و فرانسه پیشنهاد داد تا به مصر حمله کند و  از آنها خواست برای برون رفتن از بحران ، پس از حمله ی این رژیم ، به عنوان میانجی صلح وارد مصر شوند .

این توافق انجام شد و رژیم متوهم اسرائیل به صحرای سینا حمله کرد . پس از این حمله و شعله ور شدن آتش جنگ میان اسرائیل و مصر، انگلیس و فرانسه طبق توافق وارد عمل شدند و خواستار آتش بس از دو طرف شدند ، مصری ها نپذیرفتند و این بهانه خوبی به دست دو کشور داد تا کانال سوئز را اشغال کنند ، آمریکا شگفت زده از اتفاقات و حوادث سعی کرد با فشار آوردن به بریتانیا ، این کشور را وادار به عقب نشینی کند. آیزنهاور رئیس جمهور وقت ایالات متحده به صندوق بین المللی فشار آورد تا وام درخواستی بریتانیا را رد کند تا این کشور دست از تهاجم بردارد . ترس از ورشکستگی اقتصادی" ایدن" را وادار کرد تا تقاضای آمریکا را اجابت کند و عملیات را متوقف سازد . فرانسه هم ناگزیر از کناره گیری شد. برای فرانسه و بریتانیا بحران سوئز درس های زیادی دربر داشت ، آنها دریافتند که دیگر قدرت های برتر اروپایی نیستند. از دل این بحران بازار مشترک اروپا پدید آمد که هدف آن مبارزه با قدرت روزافزون ابرقدرتی بنام ایالات متحده آمریکا بود. (13)

آنچه خواندید تنها اشاره ی کوچکی به ابعاد بسیار گسترده ی اهمیت کانال سوئز در منظر حریص استعمار بود . ناگفته پیداست ، بروز هر گونه اختلال در حاکمیت این کانال و یا تغییر سیاست گردانندگان آن تا چه حد میتواند بر مناسبات منطقه ای و فرامنطقه ای موثر باشد .

حال به سراغ دیگر نکات مهم این کشور میرویم و به نقش ژئوپلیتیک آن می پردازیم ؛

 

مصر همسایه ای معتمد

با نگاهی بر نقشه مصر میتوان پی برد که کانال سوئز تنها دلیل اهمیت این کشور در معادلات جهانی نیست ، بلکه علت مهمتری با عنوان " هم مرزی با اسرائیل" وجود دارد . رژیم دست نشانده ی حسنی مبارک علاوه بر اینکه برای صهیونیستها ؛ احساس امنیت خاطر از مرزهای جنوبی را به ارمغان آورده ، تا کنون در چهارچوب معاهدات محرمانه به تامین بسیاری از نیازهای حیاتی این رژیم نیز پرداخته است ! یکی از این معاهدات : تامین بخش عظیمی از منابع انرژی مورد نیاز اسرائیل است . مبارک ، خوش خدمتی خود را با واسطه گری مصر در حمل سوختهای فسیلی از دیگر کشورهای دوستدار اسرائیل که جرات علنی کردن ارتباط با اشغالگران را ندارند ، تکمیل کرده است .

همسوئی دستگاه حاکم بر مصر با نیات و اهداف پلید صهیونیستها در تنگ کردن اوضاع معیشتی مردم فلسطین و به تبع آن حمایت مبارک از محاصره 4 ساله مردم بی گناه نوار غزه و ساخت دیوار فولادی کذائی بین مصر و غزه  شاهد این مدعاست که رئیس جمهور مادام العمر مصر در جذب حمایتهای غرب از هیچ کوششی دریغ نکرده و کمک به بقاء رژیم ننگین اسرائیل را ضامن تداوم حکومتش میدانست . (14)

مصر شاهراه سه قاره

از آنجائیکه کشور مصر در مکانی فوق العاده استراتژیک قرار دارد میتوان آن را شاهراه ارتباطی بین 3 قاره آسیا ، اروپا و آفریقا دانست . اگر یک دولت اسلامگرا یا حداقل با گرایشهای اسلامی در مصر به قدرت برسد ، تمامی خوابهای استکبار را به کابوسی دهشتناک تبدیل خواهد کرد ، چرا که نظارت بر عبور و مرور کشتیهای تجاری و مبادلات نظامی از سیطره قدرت آنها خارج خواهد شد و دولت مصر به راحتی میتواند کنترل بسیاری از ترددهای نامیمون منطقه را که منافعش تنها برای غربیان است ، بدست گیرد و عبور یا عدم عبور آنها را با سیاستهای اسلامگرایانه تنظیم نماید . یکی از تبعات آن میتواند افزایش سرسام آور بهای نفت برای مدتی نامعلوم باشد که این خود خط قرمز همیشگی غرب است و در شرایط فعلی با توجه به بحرانهای اقتصادی اروپا و آمریکا ، ضربه ی مهلکی بر ذخایر ارزی و نفتی آنها وارد خواهد آورد .

 

سخن پایانی

هم میهنان عزیز ، بدون شک غایت آرزوهای همه ی شیعیان راستین جهان همانا ظهور حضرت عشق است که دنیای ظلمانی انسانها را با نور معرفت حضرت سبحان روشن خواهد کرد و تلاش هر یک از ما دوستدارانش در راه اعتلای نام پر آوازه اش ، گر چه اندک و بی مقدار ، اما با نظر لطفش سنجش می شود ، که روح معصومش میانبر خداست و نفس مسیحائیش شفا بخش امراض دل . پس کاستیهای مطلب را به بزرگواری خویش میبخشد و کاهلی عشاقش را با شکیبائی آسمانیش نادیده میگیرد .

 

دل به امید وصل او همدم جان نمی شود

جان به هوای کوی او خدمت تن نمیکند

در برهه ی کنونی که موج  بشارتها و رایحه ی روحنواز  قرابت آمدنش ، دل منتظرانش را غرق در شور و سرور نموده است شاید صحبت از جا ماندن و وا ماندن ، محلی از اعراب نداشته باشد اما این بنده ی بی مقدار نه در جایگاه یک اندرزگوی آگاه ، که در حضیض ذلت حاصل از معاصی و تنها از دید کسی که با عنایت ویژه خود مولا به این راه آمده و بحمد الله تا کنون در آن مانده ام ؛ همه مخاطبان گرانقدر این مطالب را به هشیاری بیشتر در حوادث پیش رو دعوت میکنم . دوستان عزیز ، با فرض نزدیک بودن ایام پر فروغ ظهور باید به این نکته توجه کرد که از دید روایات ائمه هدی علیهم السلام فتنه و آشوب در عصر منتهی به ظهور درتمامی بلاد اسلام فراگیر خواهد شد و هیچ مسلمانی از شر فتنه آخرالزمان در امان نخواهد بود ، مگر مومنان و منتظران حقیقی حضرت که از پیش ، وقایع را تیزبینانه رصد کرده باشند و فرق سره را از ناسره دریافته باشند . در کلام معصومین علیهم السلام ، سیل رخدادهای آخرالزمانی آن قدر پیچیده و گاه گمراه کننده است که قدرت استدلال را از هر انسانی می رباید و  توان تحلیل و تدبیر در امور را کاهش می دهد .  پس بیائید دست در دست هم ، بکوشیم {تا شاید} بصیرتی در خور اصحاب خاصش پیشه کنیم و کمر همت به یاری یار ببندیم تا در آستانه رخ نمائی دولت صبح با رنگی کردن دل صاحبدارمان ، لا اقل مانعی بر موانع طلوعش نیافزوده و دل مضطرش را نیازاریم . ان شا الله .

 

خواندن این مطلب کوتاه و تکراری در اینجا خالی از لطف نیست ؛

خوب گوش کن . . .
صدایی نمی شنوی؟ . . .
ندای الرحیل . . .
الرحیل . . . قافله ای آهنگ سفر دارد . . .
قافله امام زمانت است . . .
هزار و چهارصد سال پیش هم این ندا بلند شد . . .
اما کسی آن را نشنید  . . .
و یا هم شنید اما توجه نکرد . . .
تا آن واقعه که نباید اتفاق می افتاد اتفاق افتاد . . . 
و امام ‹‹ زمان ›› به شهادت رسید . . .
بعضی ها با قافله رفتند . . .
خیلی ها هم جا ماندند و حسرت ابدی نصیبشان شد .
و تو چه میدانی حسرت ابدی چیست . . .
شاید همان ‹‹ خسران ›› معروف باشد : ان الانسان لفی خسر . . .
ویا حتی بزرگ تر از آن!
از آن واقعه بزرگ درس میگیرم ؟!
مواظبم  ؛‌ جا نمانم .
مراقب خودت باش . . .

فقط همین!

****

به امید سلامتی و تعجیل

در فرج حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

محمد صادق

٢٧/١١/٨٩

 

 

منابع و مآخذ

.

.

.

1 -  بحارالانوار ج 52 ص 234

 

2 - http://islamtimes.org/vdcjhvei.uqexvzsffu.html

 

اخبار مرتبط :

http://www.tabnak.ir/fa/news/148507/قدرت-طلبان-سعودی-در-انتظار-مرگ-پادشاه

 

3 - تفسیر عیاشی، ج 1، ص 64

 

4 - بشاره الاسلام ص 176

5 - http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1244657

 

6 - http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&id=226077

 

7 - بحار ج 52 ص 207 و 208 ، الغیبه طوسی ص 463

 

8 – بر گرفته از کتاب نقش ایران در تاریخ تمدن جهان. نگارش عبدالرفیع حقیقت سال چاپ 1378

 

9 - http://www.oceaniakreuzfahrten.com/kreuzfahrt/Article/ID/181/Session/1-shkBZ7sy-0-IP/guidObject/021124-20090605-203748-01/Suezkanal.htm

 

10 -  http://www.jazirehdanesh.com/find-19.539.679.fa.html&sa=U&ei=LntbTbvNEJKGhQfqpKTjDQ&ved=0CAwQFjAB&usg=AFQjCNGM9UPCHUKX14ZzCjqXGqBl3RGsMw

 

11 - http://padida.ir/science/geography/1102-%D8%B7%D9%88%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D9%88%D8%A6%D8%B2.html

 

12 - http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D9%85%D8%A7%D9%84_%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1

 

13 - روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 1018 به تاریخ 8/5/85، صفحه 25 نویسنده مقاله : نرجس خاتون براهوئی

 

14 -  http://www.jahannews.com/vdcivwazyt1aww2.cbct.html

....................................................

سالروز تاسيس گروه فرهنگي مبشران ظهور مبارك باد

روز گذشته سالروز تاسيس گروه فرهنگي مبشران ظهور بود ، اين مناسبت فرخنده را به همه اعضاي گرامي مبشران تبريك عرض كرده و آرزو داريم تا روز ظهور هرر وز باانرژي تر و فعالتر از ديروز  سرگرم امر بهجت زاي بشارت ظهور باشند.

هرچند سال گذشته در چنين روزهايي در فضاي مجازي ، منتظران قدوم يار از جاي جاي كشور عزيزمان و ديگر كشورها ، در گروه نوپاي " مبشران ظهور " ثبت نام كرده و اين محفل عشاق را براي رصد علائم ظهور يار و صحبت با ديگران دلدادگان ظهور يوسف فاطمه برگزيدند ، اما به لطف حق و نظر و لطف مولاي مهربانمان و همت اعضاي مبشران اين روزها نام " مبشران ظهور" نه تنها در فضاي مجازي بلكه در فضاي واقعي و در بسياري از شهرهاي بزرگ و كوچك و حتي روستاهاي دورافتاده كشور عزيزمان شناخته شده و محبوب است.

فعاليت مخلصانه برخي از عزيزان در شهرهاي مشهد ، تهران ، دزفول ، دليجان ، نراق ، كرمان ، تبريز ، اروميه ، ساوه ، اصفهان ، يزد ، كرج ، ورامين ، شيراز ، سبزه وار ، آبادان ، بيرجند ، بوشهر ، ايلام ، اهواز ، اراك و .... واقعا قابل تحسين و تقدير است ، عزيزاني كه با مجاهدت همه جانبه ، بسياري از دلهاي منتظران ظهور  را با نور بشارت ظهور منور و عطرآگين و بي تاب كرده اند.

گروه فرهنگي مبشران ظهور امروز از پرچمداران بشارت نزديكي ظهور بوده و توانسته است در اين لحظات حساس آستانه ظهور ، اقشار مختلف جامعه را با اين امر مبارك و عظيم ، آشنا ساخته و علي رغم كاستيها ، نامهربانيها و البته برخي كوتاهي ها( از طرف مسئولين گروه) تاثير بسزايي در باور عمومي نسبت به امكان ظهور در عصر حاضر و يقين به نزديكي ظهور ايجاد نمايد و اين نبوده است جز لطف حق تعالي و تحقق وعده الهي براي ياري ياري كنندگان حق

خداي بزرگ را شاكريم كه در اين لحظات سرنوشت ساز تاريخ بشريت چنين رسالت عظيمي را بر دوش ما نهاد ، پراكندن عطر و نور ظهور در جامعه منتظران يار

از حضرتش عاجزانه مي خواهيم تا براي انجام بهتر اين رسالت بزرگ و به مقصد رساندن اين بار امانت ما را ياري نمايد.

..............................................................

همانگونه كه شاهديم تحولات سريع منطقه با قدرت در حال سير به سوي نقطه نهاييست ، انتفاضه نمازجمعه ها در خاورميانه مي رود تا با سرعتي باور نكردني با درهم پيچيدن طومار مزدوران ، خاورميانه اسلامي را تشكيل دهد ، يقيناً دشمنان به اين راحتي پايگاههاي مهم خود را در خاورميانه از دست نخواهند داد.

دشمنان به زودي به يقين خواهند رسيد كه موج  بيداري امت اسلامي ديگر با فريب و نيزنگ قابل مهار نيست و چاره اي جز پناه بردن به آخرين تير تركش باقيمانده براي آنها باقي نمانده است ، فتنه سفياني !

ان شاالله در طي روزهاي آتي تحليل جامعي كه مبتني بر روايات عصر ظهور و تحولات جاري منطقه باشد ، منتشر خواهد شد

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1030 سعید 1390-01-23 07:16
مقاله :
چرا اعلام زمان ظهور نهی شده؟
zohur.net/why-timing-prohibited.htm
نقل قول کردن
0 #1029 زاده حضرت زهرا سلام اله ع 1390-01-17 09:45
چگونه مقابل امام زمانت پاسخگو خواهی بود
پس نباء عظیم چیست؟
پس چیست که می گویند خود مولا امام زمان ع خود نیز دفعتا واحده خبر ظهور از سوی خداوند به ایشان می رسد؟

چه خبر شده؟
همه تصمیم گرفته اید شیعه دوران کنونی را از آمدن حضرت حجت ع ناامید کنید.

خوب اگر پیش بینی ها و تطبیق ها درست نباشد و بلکه کمک به ظلم ظالمان علیه مسلمین خصوصا شیعیان نماید چه پاسخی چه نتیجه ای در انتظار خواهد بود ؟

آیا نتیجه ای غیر از یاس و نومیدی از حتی وجود مقدس حضرتش است؟

البته و صد البته انسان از رویت معشوق خودش و احتمال این رویت خرسند شده و کیف می کند اما در قبال این همه ادعا شیعیان بایستی چه بهایی بدهند؟

آیا این ادعاها نوعی تحمیق و تخدیر افکار عمومی شیعیان نیست؟
آیا نوعی بهانه بدست دشمنان شیعه نمی دهد تا این مذهب را بکوبند؟ و ما را خونخوار و خونریز و .. جلوه دهند؟ و بگویند مقدمه ظهور اگر این است با ظهور چند میلیون کشته می شوند؟

یک کمی تامل و تعقل و اندیشه اساسی به دور از احساسات و مطالعه سیر تاریخی مدعیان نزدیکی ظهور ممکن است کمک کند به روشنی راه.

--------
سلام برشما بزرگوار
بررسی احادیث اهل بیت علیهم السلام و عمل مطابق توصیه های آن بزرگواران تکلیف منتظران است.

ظهور بیداری ملت هاست وایستادگی آنها دربرابرنظامهای ظالمانه فراماسونری و صهیونیستی.

خون برشمشیرپیروز است و حق بر باطل پیروزاست و صداقت اسلام برقریب شیطان بزرگ امریکا ....

ظهوربسیار نزدیک است.
نقل قول کردن
0 #1028 علیرضا 1389-12-26 09:46
دوست عزیز سلام
به وبلاگ بنده هم سری بزنید
اگر مایل هستی میتوانیم همدیگر رالینک بدهیم
emameasr-aj.blogfa.com/
نقل قول کردن
0 #1027 علائم ظهور 1389-12-19 22:37
به کوری چشم مخالفین مهدویت و گروه مبشران
الان مادرم داشت با تلفن صحبت می کرد و در مورد مسافرت به سوریه بحث پیش آمد که بلافاصله از من در مورد سفیانی پرسید که آیا به سوریه هم می خواد حمله بکنه یا نه....

انشا الله که سید خراسانی و شعیب و یمانی و سفیانی را به منتظران واقعی بشناسانیم و آنهایی هم که خودشون رو میزنن به اون راه رو نادیده بگیریم.
نقل قول کردن
0 #1026 م ک ن 1389-12-19 16:19
همانگونه كه شاهديم تحولات سريع منطقه با قدرت در حال سير به سوي نقطه نهاييست ، انتفاضه نمازجمعه ها در خاورميانه مي رود تا با سرعتي باور نكردني با درهم پيچيدن طومار مزدوران ، خاورميانه اسلامي را تشكيل دهد ، يقيناً دشمنان به اين راحتي پايگاههاي مهم خود را در خاورميانه از دست نخواهند داد.

دشمنان به زودي به يقين خواهند رسيد كه موج بيداري امت اسلامي ديگر با فريب و نيزنگ قابل مهار نيست و چاره اي جز پناه بردن به آخرين تير تركش باقيمانده براي آنها باقي نمانده است ، فتنه سفياني !
نقل قول کردن
0 #1025 مهدی سامنی 1389-12-19 13:55
به نقل از عيسي:
من انتضار نداشتم انقدر منفي بخوره =)) مگه اشتباهه؟
.


سلام

شما فعلا بخند پسرم که دوران خنده های شما رو به پایانه . این خنده نه خنده ی از روی شمادمانی بلکه از روی جهلی ست که از تاریکی درونتون الهام گرفته شده .
نقل قول کردن
+2 #1024 شهرام 1389-12-18 13:56
استاد حاجتی: پردازان نظام سلطه و تحلیلگران صهیونیستی در سرویسهای جاسوسی غرب به این نتیجه قطعی رسیده اند که بزرگترین مانع اجرای توطئه های شوم آنها در منطقه بسیار حساس خاورمیانه و مهمترین
عامل استمرار و گسترش جبهه مقاومت در ایران، عراق، یمن و لبنان و … چیزی جز
توسعه و تعمیق فرهنگ و گفتمان مهدویت و روحیه انتظار نمی باشد.
hajati.org/.../...
نقل قول کردن
+1 #1023 حسن.س. 1389-12-18 12:46
به نقل از یاور:
آيا 2012 پايان دنياست!!

آيا مي دانيد جنگ جهاني دوم توسط نستراداموس پيش بيني شده بود ؟
آخيل در بروز و وقوع جنگ جهاني سوم به شما مي آورد.



بچه ها ما باید خیلی عاقلانه تراز این حرف ها باشیم.اینکه مدرنیته فردی به نام نوستر آداموس را وسیله ای برای مقاصدش قرار می دهد جای شک نیست اما ما باید از آنها بهتر این اوضاع را مدیریت کنیم.به جای اینکه بگوییم دروغ است بیاییم بگوییم که آداموس هم پیش بینی هایی از روی نجوم کرده است همانطور که خواجه نصیرالدین طوسی(ره) هم اینسان از نجوم کمک گرفته است.یادمان باشد شیطان به خواب فرعون آمد و گفت تولد موسی(ع) را.از سال ها پیش هم ابلیس ملعون می دانست که در اطراف این سال ها خبرهایی است.پس 2012 می تواند در راستای حرکت شیطان برای مقابله با ظهور باشد اما ما هم باید از این وحشت شیطان استفاده کنیم و آن را نوید بشارت بگیریم نه اینکه همه چیز را انکار کنیم.آنطور که احادیث نشان میدهد جنیان قادر به دیدن آینده با راهیابی به طبقات آسمان بوده اند که این امر بنا به آیات قرآن و تفسیر ائمه با درخشش نور محمدی(ص) در عالم از آن ها گرفته شد و این شیاطین راهی جز استفاده از اسناد پیشنیان انس و جن نداشتند و خود ابلیس ملعون جزوه کسانی است که روند حرکت عالم را کاملا می داند اما در جزئیاتی مثل سال ظهور مجبور رجوع به اینطور استراق سمع از آسمان ها و پیشگویی منجمان و کاهنان است.پس وحشت او که هزاران سال پیش از نابودی جهان در 2012 خبر می دهد می تواند نوید بخش باشد.حال اگر ما تسلط بر منابع آن ها داشته باشیم بهتر می توانیم آنها را به مسیر صحیح هدایت کنیم، چه اینکه حضرت رضا(ع) از کتاب های خودشان با آن ها بحث می کرد و این امر آبیشتر قانعشان می کرد. ما هم برای کسانی که با منابع ما مشکل دارند باید با مدیریت خود و منابع خودشان وکمک از نور احادیث اهل بیت از حادثه ای که قرار است مسیر عالم را کلا متحول کند خبر دهیم.چه اینکه ما با همین مدیریت می خواهیم عالم بعد از ظهور را جلو ببریم.

والسلام علی من تبع الهدی
نقل قول کردن
+2 #1022 صبرا 1389-12-18 12:18
حي علي الصلواه
نقل قول کردن
+4 #1021 مژده 1389-12-18 11:48
به نقل از سید:
به نقل از lمژده:

براي رفع مسئله توقيت خواهش مي كنم از آقا سيد به اين دو پرسش من پاسخ بدهند

♦اگه به هر دليلي از جمله توطئه دشمنان يا بدا يا برداشت اشتباه از احاديث خداي ناكرده امسال سال ظهور نباشد آيا اميد دارند سال بعد يا سالهاي بعد سال ظهور باشد يا خير؟؟؟

♦آيا شما حتما سال 1390 را سال ظهور مي دانيد يا احتمال قريب به يقين را بر اساس روايات در نظر داريد ؟؟؟


};-

@};-


جواب سوالات:
1-بنده امسال سال دیگر و تا اخرین لحظه ای که در دنیا هستم منتظر امدن مولای غریبمان هستم جانمان به فدایش (اقا نکنه بمیریم و نیایی )
2-جواب سوالتان را به این صورت می دهم اولا حتمی نمی دانم و ثانیا ترجیج می دهم ماه به ماه جلو بروم و منتظر امر خدا باشم (ماه صفر ،ماه ربیع ،جمادی،رجب ،رمضان، ذالحجه، محرم )اگر هر نشانه در ماهش اتفاق افتاد بر یقینم افزوده می شود و اگر نیفتاد باز منتظر می مانم و بررسی می کنم چه وظیفه ای دارم تا زمینه ظهور فراهم شود(فعلا که پشت سر هم نشانه ها در حال طلوع هستند)



اگر تحلیل ها درست بود از لطف اقاست اگر اشتباه بود سید اشتباه کرده


خدا قوت دوست عزيزم با اين حساب هر كس به شما تهمت تعيين وقت بزند بايد حساب پس بدهد شما كاري نكرديد جز اشاعه احاديث ائمه (ع) و اميد بخشي به جامعه مهدويت

اين دو سوال سوالاتي بود كه اينجانب از مرجع تقليد خودم در مورد تعيين وقت و چگونگي تحليل روايات به صورتي كه تعيين وقت نشود استفتا كرده بودم


به هر حال در سال ظهور افرادي قسي القلب به اشخاصي كه روايات را تحليل مي كنند و منطبق بر نشانه هاي موجود مي نمايند تهمت تعيين وقت خواهند زد

مجددا از حسن نيت شما متشكرم

اجر شما با خداوند متعال و ائمه اطهار عليهما السلام باشد ان شا الله

اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلك اعدائهم اجمعين @};-
نقل قول کردن
-2 #1020 ......... 1389-12-18 11:30
به نقل از ملا لغتي:
من واقعا معني بعضي منفي دادن هاي كيلويي رو متوجه نميشم ...لطفا به شخص مثبت يا منفي نديد بلكه به نظرات...هر كي به من منفي بده الهي سوسك شه :D :-B


لطفا حرمت جناب سوسك را پايين نياوريد :D :D :D
نقل قول کردن
0 #1019 يك منتظر بي عمل 1389-12-18 11:30
اختصاصي فارس/
جنبش‌الحوثي: قيام مردم يمن تا سرنگوني "عبدالله صالح " ادامه مي‌يابد
خبرگزاري فارس: دفتر تبليغات و اطلاع رساني عبد‌الملك الحوثي با انتشار بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن تجاوزات و تعدي‌هاي رژيم صالح عليه معترضين يمني خواستار حضور يكپارچه ملت يمن در انقلاب تا سرنگوني رژيم حاكم بر اين كشور شد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912180354
نقل قول کردن
+5 #1018 ملا لغتي 1389-12-18 11:25
به نقل از نالايق:
به نقل از ملا لغتي:
خواهش ميكنم ..ممنونم در نبود بنده اين وظيفه ي خطير را به گردن گرفتيد :D :-B به نقل از ثابت قدم:
به نقل از اکبرشاه:
دوستان منظورم ازاینهایی که بایددفع شوندهاشمی ودارودستش بود
بدین جهت عضرمیخوام #:-S


جانم؟! عضر؟! (عذر درسته)!
البته با کسب اجازه از محضر جناب ملا لغتی! :D


با سلام به همه دوستان
يه پيشنهاد دارم
اگه عزيزان "ملا لغتي" و " ماجراهاي سفياني" اجازه بدن
از اين به بعد غلط گيري و گذاشتن لطيفه منحصر به اين عزيزان نباشه و همه عزيزان بتونن توي اين كار شركت كنن
البته به اين صورت كه:
برا غلط گيري ، همه دوستان فقط با نام " ملالغطي" كامنت بذارن و فقط در موارد ضروري احتمالي ، جناب ملالغطي ميتونن اعلام كنن كه فلان كامنت نظر من نبوده
برا گذاشتن لطيفه هم برا اينكه از تعداد زياد و احتمالا خارج از حد تحمل بودن بعضي از لطيفه ها جلو گيري بشه ، جناب ماجراهاي سفياني ايميل خودشو بذاره و دوستان لطيفه هاشونو به ايميل ايشون بفرستن و ايشون هم هركدومو صلاح دونستن با همون روال سابق و بنام ماجراهاي سفياني ( مي تونه پسوند هركدوم از دوستان رو داشته باشه ) بذاره

لغت درسته :-B در ضمن يادتون نره گفتم هر كي به من منفب بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D
نقل قول کردن
+1 #1017 يك منتظر بي عمل 1389-12-18 11:20
حوادث مصر در آستانه ظهور- قسمت چهارم
mouood.org/content/view/11911/3/



هدف بعدی آمریکا، حضور نظامی در یمن
mouood.org/content/view/11953/2/



دجّال در اسلام
mouood.org/content/view/11769/3/
نقل قول کردن
+3 #1016 ملا لغتي 1389-12-18 11:08
من واقعا معني بعضي منفي دادن هاي كيلويي رو متوجه نميشم ...لطفا به شخص مثبت يا منفي نديد بلكه به نظرات...هر كي به من منفي بده الهي سوسك شه :D :-B
نقل قول کردن
+4 #1015 رایحه ظهور 1389-12-18 11:06
به نقل از کاووس:
وقتی دانش آموزان و افراد دیگر از من سوال می کنند : لب کلام این سی دی چیست ؟ جواب میدم : در تمام فتنه ها و شبهه های پیش رو ، حضرت امام خامنه ای رو ملاک قرار بدهید و گوش به هدایت ایشان باشید ! چون فتنه ها اونقدر عمیق و ریشه براندازند که خیلی از کسانی که شاید امروز برای ما معیار باشند از راه به در میرند !


سلام

فکر می کنم علاوه بر مطلب بالا ، هدف مهم دیگر سی دی این است که به جامعه بشارت دهد که به دلایل روایی و عقلانی ظهور بسیار بسیار نزدیک است.
نقل قول کردن
-1 #1014 نالايق 1389-12-18 10:59
به نقل از ملا لغتي:
خواهش ميكنم ..ممنونم در نبود بنده اين وظيفه ي خطير را به گردن گرفتيد :D :-B به نقل از ثابت قدم:
به نقل از اکبرشاه:
دوستان منظورم ازاینهایی که بایددفع شوندهاشمی ودارودستش بود
بدین جهت عضرمیخوام #:-S


جانم؟! عضر؟! (عذر درسته)!
البته با کسب اجازه از محضر جناب ملا لغتی! :D


با سلام به همه دوستان
يه پيشنهاد دارم
اگه عزيزان "ملا لغتي" و " ماجراهاي سفياني" اجازه بدن
از اين به بعد غلط گيري و گذاشتن لطيفه منحصر به اين عزيزان نباشه و همه عزيزان بتونن توي اين كار شركت كنن
البته به اين صورت كه:
برا غلط گيري ، همه دوستان فقط با نام " ملالغطي" كامنت بذارن و فقط در موارد ضروري احتمالي ، جناب ملالغطي ميتونن اعلام كنن كه فلان كامنت نظر من نبوده
برا گذاشتن لطيفه هم برا اينكه از تعداد زياد و احتمالا خارج از حد تحمل بودن بعضي از لطيفه ها جلو گيري بشه ، جناب ماجراهاي سفياني ايميل خودشو بذاره و دوستان لطيفه هاشونو به ايميل ايشون بفرستن و ايشون هم هركدومو صلاح دونستن با همون روال سابق و بنام ماجراهاي سفياني ( مي تونه پسوند هركدوم از دوستان رو داشته باشه ) بذاره
نقل قول کردن
-4 #1013 عيسي 1389-12-18 10:58
من انتضار نداشتم انقدر منفي بخوره =)) مگه اشتباهه؟
الان نخست وزير سومين شخص رييس جمهور ----- چي شد؟
ما ايرانيها چرا اينجوري ايم؟ اشكال از ماست كه به كسايي راي مي ديم كه همه عاقبت بخير نمي شند و باز اشكال از ماست كه اول به پيامبر ايمان مياريم و وقتي از دنيا مي روند اهل بيتش را هم دور مي اندازيم. يا اينكه اشكال از آنهاست كه از قدرت بر نمي دارند و ما مي اندازيمش به زباله دان تاريخ؟
الان با اين پيش بيني ها آقاي احمدي نژاد يك ده هزارم درصد هم شعيب نشد و رهبر سيد خراساني نشد بيست سال بعد چه بر سرشان خواهيم آورد؟ واقعا خدا به دادمون برسه. همينا بود كه سيد جمال الدين اسدآبادي مي گفت در اروپا اسلام ديدم و مسلمان نديدم. اين ايده خطرناك است. جوانترها نمي فهمند چي ميگويم. تجربه ي بالاتر از علم ثابت ميكند حرفامو.
به نقل از عيسي:
اينجا ايران است.
اولين شخص رييس جمهور (بني صدر)--فراري شد
دومين شخص رييس جمهور(رجايي)--- شهيد شد
سومين شخص رييس جمهور ------ رهبر شد
چهارمين شخص رييس جمهور---- اينجوري شد
پنجمين شخص رييس جمهور ---- اوونجوري شد
ششمين شخص رييس جمهور ---- خدا به دادش برسه.
نقل قول کردن
-11 #1012 ملا لغتي 1389-12-18 10:49
بنده هم ايضا خواهش ميكنم مثل ايشون :(( :-B به نقل از اکبرشاه:
به نقل از فاطمیون:
به نام خدا
خدمت برادر گرامی جناب علی اصغر
و لذا اگرچه حقیقتا بنده فرد لایق و قابل عرضی نیستم و در دریای خروشان محبین آقا به حساب هم نمی آیم اما باید بگویم دیگر برنخواهم گشت مگر در روزی که احساس کنم جنابعالی به عنوان مسئول سایت، جهت دمیدنِ:


میشه ازتون خواهش کنم نروید :-*
نقل قول کردن
+3 #1011 یوسف 1389-12-18 10:49
به نقل از شهرام:
[quote name="یاور"]آيا 2012 پايان دنياست!!
آيا مي دانيد تا به حال بالغ بر 90 درصد پيش بيني هاي نستراداموس درست از آب در آمده؟
آيا ميدانيد انقلاب اسلامي ايران يكي از پيشگويهاي نستر داموس بوده است؟؟

......

اینها همه بازی ماشین دروغ پردازی استکبار است و می خواهند بعضی از برنامه های شیطانی خود را با فریبکاریها جلو ببرند مثل ایران هراسی. حدود 30 سال پیش پس از انقلاب ایران آمریکائیها فیلمی تحت عنوان مردی که آینده را دید مثلا بر اساس پیشگوئیهای نوستر آداموس ساختند و ادعا کردند که امام سال 2000 ظهور می کند و اگر شرق و غرب متحد شوند می توانیم او را شکست دهیم.

با سلام
برادر توجه فرمایید !
نظام سلطه جهانی یک دزد به تمام معناست .
بر اساس تعالیم اسلامی کسی که پیش گویی می کند باید یا امام باشد یا پیغمبر ، البته پیشگویی هایی که ناشی از دید کارشناسی باشد ، مثل پیشگویی امام در خصوص سقوط شوروی ، با این پیشگویی که مثلا 100 سال دیگر انقلاب فلان ... شکل خواهد گرفت و .... فرق دارد و ، باید به منبع وحی و علوم غیبی متصل باشد .
بسیاری از کتب تاریخی و ارزشمند علمای اسلامی طی جنگهای و تجاوزات گوناگون به غارت رفته و هم اکنون در اختیار نظام سلطه جهانی است .
نظام سلطه از آنجایی که به ارزش و اعتبار منابع اسلامی آگاهی دارند از اطلاعات و اخبار آن در جهت منافع خود استفاده میکنند .
لذا بعید نیست و بسیار قریب به یقین است که پیش گویی های نوستراداموس هم در همین راستا طراحی شود .
به عبارتی دیگر ، بر اساس روایات اسلامی که به منبع اصلی وحی متصل است ، پیشگوییهایی را با تغییر شکل ظاهری و رعایت اصل محتوی انجام داده است که بسیاری از آنها به وقوع پیوسته و در کنار این پیشگوییها ، دروغهایی را بگویند که در راستای منافع خودشان باشد و بتوانند در موقعیت مناسب از آن استفاده کنند .
99 پیشگویی راست + 1 دروغ مهم
والله اعلم
نقل قول کردن
-7 #1010 اکبرشاه 1389-12-18 10:45
به نقل از فاطمیون:
به نام خدا
خدمت برادر گرامی جناب علی اصغر
و لذا اگرچه حقیقتا بنده فرد لایق و قابل عرضی نیستم و در دریای خروشان محبین آقا به حساب هم نمی آیم اما باید بگویم دیگر برنخواهم گشت مگر در روزی که احساس کنم جنابعالی به عنوان مسئول سایت، جهت دمیدنِ:


میشه ازتون خواهش کنم نروید :-*
نقل قول کردن
+9 #1009 شهرام 1389-12-18 10:40
سردار قاسمی:
با خامنه ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه می درخشد چون ماه،
در هر نفسم برای او می خوانم
لاحول و لا قوه الا بالله

www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=81371
نقل قول کردن
+8 #1008 کاووس 1389-12-18 10:32
وقتی دانش آموزان و افراد دیگر از من سوال می کنند : لب کلام این سی دی چیست ؟ جواب میدم : در تمام فتنه ها و شبهه های پیش رو ، حضرت امام خامنه ای رو ملاک قرار بدهید و گوش به هدایت ایشان باشید ! چون فتنه ها اونقدر عمیق و ریشه براندازند که خیلی از کسانی که شاید امروز برای ما معیار باشند از راه به در میرند !
نقل قول کردن
+1 #1007 محسن 1389-12-18 10:04
به نقل از ملا لغتي:
به نقل از مهدی سامنی:
به نقل از بيقرار:
.............


.............................

پيروي از خط ولايت فقيه راه راست و مستقيم رو به ما نشون ميده و تنها راه روشن و صحيح هست ...اين نظر منه :در هر شرايطي مطيع امر رهبر باشيم :-B

بسيار درست فرموديد پيروي از ولايت كار را درست ميكند.
ضمن توجه به محيط بايد در مورد خودسازي اساسي كار كنيم.
نقل قول کردن
+4 #1006 آنتی روشنفکری 1389-12-18 09:57
من خودم یه کتابی خوندم
اسمش رو یادم نیست 11 سپتامبر آرماگدون

حالا
منظور این بود اونا با چندین مرکز شیعه شناسی دارن از همین حالا پاتک می زنن:
1- تحلیل غلط
2- ساخت فیلم های نجات دنیا توسط آمریکایی ها
3- تسلط با رسانه های خود
4- نقشه های بسیار چون 11 سپتامبر و ...
و.....

تونستید این کتاب رو بخونید
پیشنهاد می کنم حتما اونو ببینید

------------------------------------
تا چند روز دیگه زمان افتتاح جامعه مجازی یاوران مهدی (عج) اعلام میشه
------------------------------------
مجلس خبرگان پالایش شد
این روز رو هم تبریک می گویم @};-
نقل قول کردن
+1 #1005 شهرام 1389-12-18 09:43
[quote name="یاور"]آيا 2012 پايان دنياست!!
آيا مي دانيد تا به حال بالغ بر 90 درصد پيش بيني هاي نستراداموس درست از آب در آمده؟
آيا ميدانيد انقلاب اسلامي ايران يكي از پيشگويهاي نستر داموس بوده است؟؟

......

اینها همه بازی ماشین دروغ پردازی استکبار است و می خواهند بعضی از برنامه های شیطانی خود را با فریبکاریها جلو ببرند مثل ایران هراسی. حدود 30 سال پیش پس از انقلاب ایران آمریکائیها فیلمی تحت عنوان مردی که آینده را دید مثلا بر اساس پیشگوئیهای نوستر آداموس ساختند و ادعا کردند که امام سال 2000 ظهور می کند و اگر شرق و غرب متحد شوند می توانیم او را شکست دهیم.
نقل قول کردن
+4 #1004 ملا لغتي 1389-12-18 09:36
به نقل از مهدی سامنی:
به نقل از بيقرار:
باسلام
دوستان باكمال ناراحتي بايدبگم كه براساس نقشه راه ظهوري كه اهل بيت براي ماترسيم نموددانددرادامه ناارامي هاي كشورهاي عربي اين موج درحال واردشدن به كشورمانيزخواهدشدلذاان ناارامي كه اهل بيت درايران قبل ازظهوربيان فرموده اندچيزي شبيه جنس شورشهاي مردم عربي ميباشدلذاان فتنه شديدترازدجال راكه دائماپناهيان و رهبري عزيزميفرماينددرراهست كه بايداماده باشيم ان پيچ خطرناكي كه رهبري فرمودندهم اكنون مابه پايان ان والبته سخت ترين قسمت ان درحال ورودهستيم وبه همين خاطراست كه بنابه قول اقاي كوراني در ايران و مخصوصا تهران دودسته ميشوندازهمين روي است كه باقدرت يافتن اصلاح طلبهاي موافق جريان غرب درشورشهايي كه درراه ميباشدراضي به سپردن پرچم به مهدي موعودنخواهندبودلذاخواستم تحليل ونظرخودراابرازكرده باشم وتصويري ازشرايط ايران اندكي قبل ازظهوررابه شماارائه كرده باشم
ا... مع الصابرين.


سلام
به نظر دوستان با فرض صادق تحلیل بالا ، راهکار چیست ؟ یعنی وقتی مردم دو دسته میشوند؛ بهترین استراتژی چیه ؟

پيروي از خط ولايت فقيه راه راست و مستقيم رو به ما نشون ميده و تنها راه روشن و صحيح هست ...اين نظر منه :در هر شرايطي مطيع امر رهبر باشيم :-B
نقل قول کردن
+6 #1003 ملا لغتي 1389-12-18 09:26
ميبخشيد جناب سيد جلالي ... :-B سر پل صراط به نقل از سید الیاس نقیبی جلالی:
به نقل از امید:
این سایت یک بنگاه کسب درآمد حرفه ای با لینک دادن به سایت های خبریه! موقع باز کردن لینکها معلوم میشه!
فعالیتهای خوبی دارین ولی به افراط افتاده اید تا مشتری جذب کنید!

چه قدر راحت تهمت می زنی -اون دنیا منتظرتیم سر پل سراط
نقل قول کردن
0 #1002 حسن.س. 1389-12-18 09:23
به نقل از یاور:
آيا 2012 پايان دنياست!!
آيا مي دانيد تا به حال بالغ بر 90 درصد پيش بيني هاي نستراداموس درست از آب در آمده؟
آيا ميدانيد انقلاب اسلامي ايران يكي از پيشگويهاي نستر داموس بوده است؟؟

آيا مي دانيد جنگ جهاني دوم توسط نستراداموس پيش بيني شده بود ؟
آيا مي دانيد نستر داموس نزديك به 500 سال پيش جنگ بين ايران و عراق را پيش بيني كرده بود ؟!!!
آيا مي دانيد حادثه 11 سپتامبر نيز از پيشگوييهاي داموس است!!!

آيا مي دانيد نستراداموس پيش بيني جنگ جهاني سوم را كرده است ؟؟
مي دانيد نستر داموس سال 2012 را پايان دنيا مي داند ؟؟!!


بيشتر پيشگويي هاي نسترا داموس تا كنون درست درآمده
آيا آخرين پيشگويي او در مورد پايان دنيا نيز درست خواهد بود ؟

عجيب ترين پيش گويی دنيا!!
رهبری رستاخيز جهانی بی شك از ايران خواهد بود

پيش از ظهور منجي در ايران حكومت اسلامي برقرار شده است و از اين كشور انقجمله عوامل دخيل در بروز و وقوع جنگ جهاني سوم به شما مي آورد.

من از خیلی وقت پیش با آداموس آشنایم و جزوه مبشران.این فرد یک پیش بینی داشت که با ظهور کاملا منطبق بود.
ما می توانیم با هم حرف بزنیم.لطفا یک SMS
09153528066
نقل قول کردن
+11 #1001 عليرضا 1389-12-18 09:05
به نقل از یاور:
آيا 2012 پايان دنياست!!
آيا مي دانيد تا به حال بالغ بر 90 درصد پيش بيني هاي نستراداموس درست از آب در آمده؟
آيا ميدانيد انقلاب اسلامي ايران يكي از پيشگويهاي نستر داموس بوده است؟؟

آيا مي دانيد جنگ جهاني دوم توسط نستراداموس پيش بيني شده بود ؟
آيا مي دانيد نستر داموس نزديك به 500 سال پيش جنگ بين ايران و عراق را پيش بيني كرده بود ؟!!!
آيا مي دانيد حادثه 11 سپتامبر نيز از پيشگوييهاي داموس است!!!

آيا مي دانيد نستراداموس پيش بيني جنگ جهاني سوم را كرده است ؟؟
مي دانيد نستر داموس سال 2012 را پايان دنيا مي داند ؟؟!!


بيشتر پيشگويي هاي نسترا داموس تا كنون درست درآمده
آيا آخرين پيشگويي او در مورد پايان دنيا نيز درست خواهد بود ؟

كمك متحدين اروپائي خيلي دير خواهد رسيد پرشيا (ايران) يورش خواهد آورد و ماگدونيا را به محاصره خود در خواهد آورد.

....

حمله ايران به اسرائيل:
در ميدان هاي نبرد در ماد(ايران) و عربستان و ارمنستان دو سپاه بزرگ سه بار گرد هم مي آيند و در نزديكي سواحل روز ارس خانواده سليمان بزرگ از هم پاشيده مي شود.
نستراداموس ايران را از جمله عوامل دخيل در بروز و وقوع جنگ جهاني سوم به شما مي آورد.


تا زماني كه عالم اهل بيت (عليهما سلام) و روايات اين بزرگواران را دارند نيازي به اين پيشگويي ها ندارند
نقل قول کردن
-14 #1000 یاور 1389-12-18 08:51
آيا 2012 پايان دنياست!!
آيا مي دانيد تا به حال بالغ بر 90 درصد پيش بيني هاي نستراداموس درست از آب در آمده؟
آيا ميدانيد انقلاب اسلامي ايران يكي از پيشگويهاي نستر داموس بوده است؟؟

آيا مي دانيد جنگ جهاني دوم توسط نستراداموس پيش بيني شده بود ؟
آيا مي دانيد نستر داموس نزديك به 500 سال پيش جنگ بين ايران و عراق را پيش بيني كرده بود ؟!!!
آيا مي دانيد حادثه 11 سپتامبر نيز از پيشگوييهاي داموس است!!!

آيا مي دانيد نستراداموس پيش بيني جنگ جهاني سوم را كرده است ؟؟
مي دانيد نستر داموس سال 2012 را پايان دنيا مي داند ؟؟!!


بيشتر پيشگويي هاي نسترا داموس تا كنون درست درآمده
آيا آخرين پيشگويي او در مورد پايان دنيا نيز درست خواهد بود ؟

عجيب ترين پيش گويی دنيا!!
رهبری رستاخيز جهانی بی شك از ايران خواهد بود

پيش از ظهور منجي در ايران حكومت اسلامي برقرار شده است و از اين كشور انقلابي جهاني تدوين و تدارك ديده مي شود و همان گونه كه نستراداموس نيز به طور صريح پيشگويي كرده بوده رهبري رستاخيز جهاني بي شك از ايران خواهد بود:
شب هنگام در آسمان تيره مشعلي رو به خاموشي ديده خواهد شد در مركز شهر رن، جنگ و خشكسالي روي خواهد داد كمك متحدين اروپائي خيلي دير خواهد رسيد پرشيا (ايران) يورش خواهد آورد و ماگدونيا را به محاصره خود در خواهد آورد.

ايران و جنگ جهانی سوم
در اين سانتوري ايران را يكي از دو قطب جنگ جهاني سوم معرفي مي كند كه در آن زمان منجي ظهور خواهد كرد.

رهبر پاريس اسپانياي بزرگ را، اشغال خواهد كردكشتي هاي بزرگ جنگي در برابر محمدي ها كه از پارتيا(ايران) و مديا (سرزمين شام) برخاسته اند خواهند ايستاد آن ابر مرد، سيكلاد(اروپا) را فتح خواهد كرد و آنگاه انتظاري بس طولاني در بنادر يونان و تركيه حكم فرما خواهد شد


حمله ايران به اسرائيل:
در ميدان هاي نبرد در ماد(ايران) و عربستان و ارمنستان دو سپاه بزرگ سه بار گرد هم مي آيند و در نزديكي سواحل روز ارس خانواده سليمان بزرگ از هم پاشيده مي شود.
نستراداموس ايران را از جمله عوامل دخيل در بروز و وقوع جنگ جهاني سوم به شما مي آورد.
نقل قول کردن
-13 #999 محسن 1389-12-18 08:32
طرح ايشان اولين تصوير گوگل است((طرح گرافيكي 9 دي))
نقل قول کردن
-16 #998 محسن 1389-12-18 08:29
به نقل از فاطمیون:
به نقل از علي اصغر:


برادر عزيزم حسين آقا

اخوي با جوهر مرد در سختيها و تالمات است كه شكوفا مي شود!

بنده از هديه ها و نوشته هاي شما تشكر مي كنم

الان صحبت در مورد رفسنجاني و عيوب و نقشه ها و فريب هاش بالاترين ثواب است

ان شاالله دوستان از شما دلجويي خواهند كرد


برادر بزرگوار جناب علی اصغر، با عرض سلام خدمت جنابعالی

دوستمان فرمودند:حذف یک به یک دیکتاتور ها ازعلایم ظهور است. سئوال اینجاست حذف یک به یک دوستان ولایتمدار دلسوز از سایت منتسب به امام مهدی (عج) تنها به جرم اینکه کمی تفکرات و مواضع و منششان با ما تفاوت دارد نشان چیست؟ این است معنای جذب حداکثری حضرت آقا؟ که ما حتی نتوانیم دوستان خودی را تحمل کنم؟
برادر گرامی جناب آقا "یوسف-تاریخ آینده" بنده شما را فردی خیرخواه و دلسوز می دانم اما این سخن چیست:
"جناب حسین، معصوم علیه السلام درباره ی خود تو و ارباب ملعونت اینگونه می فرماید ...."
چطور به خود اجازه دادید نسبت به این برادر گرامی "حسین آقا " اینگونه صحبت کنید؟ حتی کارتان بجایی می رسد به ایشان نسبت سفاک می دهید!؟
آیا معصوم راضیست اینگونه دوستان را به باد ناسزا بگیرید؟
دوستانی که این توهین برادر یوسف را مثبت باران کردید، شما چطور؟ شما چگونه به خود اجازه دادید این موضع ناجوانمردانه را تایید کنید؟ آیا نام ما مهدویست؟
بنده شخصا از تغییر امروز مجلس خبرگان شدیدا مسرور شدم و کاری به صحیح و غلط موضع برادرمان حسین آقا ندارم، اما با دیدن این توهین به ایشان و حمایت وحشتناک دوستان از این توهین از خودم خجالت کشیدم. پروردگارا من از جانب خودم و دیگر دوستان این سایت به درگاه تو توبه میکنم.
خدایا تو را به حضرت زهرا قسم می دهم بدلیل خطاهای ما منتسبین به امام مهدی فرج مولایمان را به تاخیر مینداز. بار الها توخود بهتر میدانی ما دلبستگان به امام عصر با وجود خطاهایمان با حضور مولایمان آدم می شویم. پس در فرجش تعجیل بفرما

تازه وي اصلاً هاشمي را تاييد نكرد و تنها بد حرف زدن دوستان مورد نقدشان بود.طرح گرافيكي ايشان براي 9 دي ماه بسيار جالب بود.كه در تصاوير گوگل موجود است.
نقل قول کردن
-10 #997 محسن 1389-12-18 08:17
به نقل از اکبرشاه:
جناب فاطمیون عزیز اینها که فرمودیدجزءاقلیت هستندوبایددفع شوند
بعدهم یوسف جان ازایشان دلجویی کرد
خوب وقتی ازرفسنجانی که 20ساله دل آقامون روخون کرده دفاع میکنه خوب ماهم شاکی میشیم یه چیزی میگیم =((
ضمناجهان نیوزازجواب هایی که بهش دادیم کف کرده چندساعته سایتشون بستن

ايشان از هاشمي دفاع نكرده بود بلكه بد زباني برخي دوستان مورد نقدشان بود.ميگفت وقتي مومن ميتواند با منطق و دليل حرف بزند چرا بد زباني كند؟سوء تفاهم شده و بنده خدا اصلاً دفاعي از هاشمي نكرد.چرا دوستان دقت نميكنند.خودش هم كه گفت من دفاع از هاشمي نميكنم.دوستان كمي احساساتي برخورد كردند.
نقل قول کردن
+1 #996 رضا 1389-12-18 08:09
رژيم صهيونيستي در حال احتضار است

خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه سابق كشورمان با اشاره به طراحي‌هاي غرب و آمريكا براي حفاظت از رژيم صهيونيستي در طي 60 ساله گذشته، خاطرنشان كرد: اين رژيم در حال احتضار است.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912171136
نقل قول کردن
+2 #995 فاطمه س 1389-12-18 07:46
دادستان:هتاکان به فائزه هاشمی را شناسایی کردیم

دادستان تهران از شناسايي دو متهم هتاكي به فائزه هاشمي خبر داد.

به گزارش ايسنا، عباس جعفري دولت‌آبادي در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 2 (سعادت آباد) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد طرح شكايت و تشكيل پرونده براي رسيدگي به هتاكي به فائزه هاشمي، اظهار كرد: همان‌طور كه قول داده بوديم در اين زمينه اقدام كرديم و دستور شناسايي متهمان را صادر كرديم.

وي با بيان اينكه «در اين رابطه دو متهم شناسايي شده‌اند»، افزود: پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل و به زودي به دادستاني ارجاع خواهد شد؛ البته چند نفر در اين پرونده هستند كه روي آنها كار مي‌شود.

دادستان تهران خاطرنشان كرد: در اين نوع پرونده‌ها كه هم براي نظام فضاسازي كرده و هم برخي تصور مي‌كنند هتاكان آزاد هستند،
بارها گفته‌ايم كه اگر فردي مرتكب جرمي شود بايد هزينه آن را بپردازد.(البته منهای خاندان هاشمی):D =)) =)) =))

جعفري دولت‌آبادي خاطرنشان كرد: خانواده هاشمي در اين زمينه مطلبي را اعلام كردند و ما نيز از جنبه عمومي اقدام كرديم.
نقل قول کردن
+7 #994 فاطمه س 1389-12-18 07:34
سلام
قسمتی از سخنرانی سردار سعید قاسمی البته لینکش در ادامه هست حتماً بخونید


...از اینجا به بعد جای خواص و عوام عوض شده است، مردم دیدند که دیگر نمی شود به خواص اعتماد کرد، تا به حال بچه هایمان را فرستادیم به جبهه و شهید داده ایم، از این به بعد هم پرچم را خودمان نگه می داریم. برکت فتنه این است که شما بار دیگر جمع شدید و دومرتبه احساس خطر می کنید. گوش‌های همه تیز شده است، همین الان علی‌رغم اینکه به احمدی نژاد ارادت داریم، همه کارهایش درست، اما یک جاهایی اشتباهاتی دارد، یک حرف ناصوابی توسط معاون دست چندمش زده می شود، همه حواس‌شان جمع است. ولی حواس‌مان باید جمع باشد و بی خودی فشنگ ها را هدر ندهیم. یک فشنگ خواستید بزنید به یک جریان ناصواب، یک دانه بزنيد و بقیه را نگه داريد. موسوی خویینی ها یادت نرود. همان قدر که در مورد مشایی حساسیت داری، این فرد هم یادت نرود. اتاق فکر فتنه یادت نرود. اگر با این قصه به صورت ریشه ای برخورد نکنی، این فتنه را ریشه ای برخورد نکردی، تو دنبال مشایی بودی، دوباره از پشت، همان جریان فتنه در 25 بهمن به تو زدند. در مجموع از 100 نمره بده. چرا خودت را اذیت می کنی. از نظر تو سقوط کرده است رییس جمهور از نظر شرع سقوط کرده است، خب ایرادی ندارد از نظر ما که سقوط نکرده است. دو جا حرف آقا را گوش نکرده است، دو نمره نده. از بیست بده 18 و یا 16 و انشاء الله تا پایان خدمتش بر راستای تفکرات حضرت آقا بماند. انشاء الله تا امروز که سربلند بوده است، بعد از این هم سربلند باشد. حواست باید جمع باشد، با ماسک و امثال این ها نمی شود جریان شیمیایی را گذر کرد. خب، اتفاق خوبی پیش آمد، ریزش و رویش مجدد....

www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=81371
نقل قول کردن
+4 #993 سید 1389-12-18 07:02
سلام بر بهار روزگاران
سلام بر همه عزیزن


هیچ کدام از تحلیلهای عزیزان در مورد شش روایت هنوز کامل نیست
بازم دقت کنید1- شروع درگیری در عربستان حتی شدیدتر از مصر و لیبی در ماه ربیع 2- علنی شدن مرگ عبدالله

بعد از اینکه در روز سه شنبه با بصیرت اخرالزمانی مجلس خبرگان اتفاقی بس بزرگ افتاد ان شاءالله زمینه برای سرنگونی ال سعود فرا خواهد رسید.خدا بصیرت این عزیزان رو بی مزد نخواهد گذاشت و مزدشان را با رسیدن اخبار بسیار بشارت بخش از عربستان خواهد داد ان شاءالله

تا سه روز خدمتتان نیستم

مهدوی باشید.
نقل قول کردن
+2 #992 سید 1389-12-18 06:58
سلام بر بهار روزگاران
سلام بر همه عزیزان

نظرایت مختلف درباره کشته شدن حاکم مصر:
1- همان انور سادات بود
2- درادامه انقلاب مردم مصر حسنی مبارک کشته خواهد
3-کسی که بعد از مبارک حکومت را در مصر بدست می گیرد تا قبل از ماه رجب کشته خواهد شد
4-از انجایی که لیبی جزء مصر قدیم است می توان گفت به احتمال زیاد قذافی بدست مردم سلحشور لیبی کشته خواهد شد و نیروهایی از غرب وارد لیبی(لیبی جزءی از مصر قدیم است) خواهند شد و این از نشانه های خروج سفیانی و شروع ظهورصغری حضرت و بسته شدن باب توبه است.

به احتمال زیاد لیبی جزء همان مصر قدیم است و ان شاءالله تو دهنی سوم: کشته شدن قذافی خواهد بود و ورود نیروهایی غربی به لیبی از نشانه های خروج سفیانی می باشد.(بر اساس روایات تا قبل از ماه رجب باید منتظر محقق شدن ان باشیم)

نتیجه :
اما با تحقیق و بررسی زیاد به این نتیجه رسیدم که بر اساس روایات حاکم مصر بدست مردمش کشته خواهد شد حمل این حاکم بر انورسادات غیر علمی است بر مبارک هم از انجایی که دیگر روایات به کنایه اسم او را اورده اند(...قلبه حسن راسه محمد... )و فقط گفته اند سرنگون میشه قابل حمل نیست بنابر این قسم چهارم محتمل تر است (خدا بهتر می داند)

اما بعد از کشته شدن قذافی به احتمال زیاد رهبری انقلابی در لیبی فریب منجی دروغین(سفیانی) را خورده و بعد از خروج سفیانی برای یاری او وارد مصر و سپس شام خواهد شد.

مهدوی باشید.
نقل قول کردن
+5 #991 عارف 1389-12-18 06:46
این که ماه به ماه اتفاقات را رصد کنیم و با روایات تطبیق بدیم خیلی به واقعیت نزدیکتره دوستان هم ایمانمان بیشتر میشه و بیشتر خودمون را اماده میکنم برای ظهور
یه حال عجیبی یه مستی سرخوشی هم داره این بشارتهای ماه به ماه....اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد