رایحه ظهور

میلاد رسول رحمت و بشارت فرو ریختن کاخهای ظلم

 

میلاد رسول رحمت است. آن رسول مهربانی که درشب میلادش ، آتش اتشکده های شرک خاموش شد و چهارده کنگره ازکاخ ظلم کسرادرفارس فروریخت . واینک که چهارده قرن از آن شب متبرک می گذرد ، می بینیم که جهان درآستانه طلوع خلق خوش محمدی درعرصه جهانی است .آیا همانگونه که امام خمینی ره ، فرمودند ، شکست طاق کسری و فروریختن چهارده کنگره ازکاخ آن ، چیزی بجزاشارت و بشارتی پنهان بر  فرو ریختن کاخ های ستم سلاطین  ، چهارده قرن پس ازمیلاد آن رسول مهربانست؟ ...

» ابتدای نظرات (1465)

با سلام و درود بر همه عزيزان ، مبشران ظهور آخرين خورشيد

و تبريك ميلاد فرخنده رسول اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

میلاد رسول رحمت است. آن رسول مهربانی که درشب میلادش ، آسمان نورباران شد ، آتش اتشکده های شرک خاموش شد و چهارده کنگره ازکاخ ظلم کسرادرفارس فروریخت . واینک که چهارده قرن از آن شب متبرک می گذرد ، می بینیم که جهان درآستانه طلوع خلق خوش محمدی درعرصه جهانی است .آیا همانگونه که امام خمینی ره ، فرمودند ، شکست طاق کسری و فروریختن چهارده کنگره ازکاخ آن ، چیزی بجزاشارت و بشارتی پنهان بر  فرو ریختن کاخ های ستم سلاطین  ، چهارده قرن پس ازمیلاد آن رسول مهربانست ؟  درهم شکستن کاخهای شاهان ظالم مستکبرو خودخواه که ازفارس آغازشد واینک شاهدیم که به یمن وجود مولود مبارک 17 ربیع الاول ،  کاخ های ظلم و استبداد درکشورهای اسلامی مصروتونس و یمن و عربستان و بحرین و لیبی و الجزایر و کویت ومراکش و اردن یکی پس ازدیگری ترک خورده و فرومی ریزند.چهارده قرن ازمیلاد رسول رحمت می گذرد و اینک به برکت انقلاب محمدی ، علوی ، حسینی و مهدوی  درفارس ،همه ملت های جهان ، جرات پیداکرده اند که با الهام ازنورالهی انقلاب ،دربرابر سلاح های شیطانی وفریبکارانه ی امریکا ، ایستادگی کنند و درپی برقراری عدالت و معنویت وحاکمیت اخلاق خوش محمدی درعرصه سیاست باشند . سلاح های شیطانی ستمگران دربرابر اراده ملت ها کند شده است و نشانه های طلوع دولت عدل امام زمان عج از افق قلبهای مردم مسلمان به چشم دیده می شود.

رسول خدا که سلام ورحمت خداوند برایشان باد ، دروصف آن روز نزدیک می فرمایند:


"خداوند بوسیله ی مهدی ازامت اسلامی رفع گرفتاری می کند ، دلهای بندگان را با عبادت و اطاعت پرمی کند ، اهل زمین و آسمان مهدی عج به او عشق می ورزند وعدالتش همه را فرامیگیرد ، خداوند بوسیله ی او دروغ و دروغگویی را نابود می سازد ،وروح درندگی و ستیزه جویی را ازبین می برد و ذلت بردگی را ازگردن مردمان برمی دارد. خداوند با باران رحمتش اورا سیراب می کند ، زمین گیاهان خود رامی رویاند. در عهد حکومت او امت اسلامی چنان شکوه و عظمتی پیدامی کند که هرگز نظیرآن دیده نشده است ."

درآستانه ی میلاد رسول اخلاق و رحمت ومهربانی ،  اوکه وجودش رحمت برای اهل جهان است و اوکه فرمود "انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق" ، چه خوش است که منتظران ومبشران ظهور نگاهی به روح و دل خود داشته باشند ، آینه دل از غبارنیت های ناخالص ، منیت ها ، نامهربانی ها وصفات و خلقیات ناپسند بشویند و دل را آماده تجلی نور الهی درزمین نمایند .  زیرا اولین مرتبه ی ظهور ، در درون انسان اتفاق می افتد و سپس به نیروی مومنانی که ظهور اخلاق الهی در درون آنها کامل شده است ، خداوند به ظهور ولی خود ، درعالم بیرون اذن می دهد.

افزایش خلوص و ایمان مومنان ، افزایش قوت لشکر امام زمان عج

هرقدر مومنان خالص تر و مصفاتر شوند و ظهور در درون آنها کاملتر اتفاق بیفتد و آینه دلشان بیشتر رو در روی امام کامل قرارگیرد امکان تحقق ظهوردرعالم ، بیشترمی شود . امام صادق علیه السلام درتفسیر آیه ی "اتی امرالله فلا تستعجلوه " می فرماید : امرالهی یعنی ظهور با سه لشکر قوت می یابد ، لشکری ازملائکه ، لشکری از مومنان ،و لشکری از رعب و وحشت در دل کافران .

جهان مادی وبیرونی ، انعکاسی از اراده ها وخواسته های درونی ماست . برای رسیدن به قله های انسانیت و عدالت و معنویت ، یعنی تحقق ظهور امام زمان عج ، باید اراده ها و ایمانها گردهم جمع شوند و به یاری هم بشتابند . هرکدام ازمومنین ، تک تک ، در  تحقق ظهور امام زمان عج ، مستقیما نقش دارند . هرقدمی که از خلوص و ایمان و اخلاق فاصله بگیریم به همان اندازه ازقوت لشکر امام زمان عج کاسته می شود و هر ذره ای که با اخلاص و عمل صالح و ایمان کوشش کنیم ، جامعه را قدمی به ظهور نزدیک کرده ایم . جمع اراده های بشری حول محور ایمان و عمل صالح ، شرط تحقق ظهوراست.

صالحان :جهادگران برای بسط خیر ورحمت درتمام جهان

درقرآن کریم ، از دوگروه ازنیکو کاران سخن به میان آمده است . محسنین و صالحین . محسنین نیکوکارانی هستند که اعمال نیک فردی انجام می دهند و البته خداوند وعده داده است که اجرمحسنان را ضایع نمی کند ."ان الله لایضیع اجرالمحسنین" ، اما صالحان چه کسانی هستند ؟ صالحان یک درجه ازمحسنین کمال یافته ترند . صالح کسی ست که نه تنها در اخلاق شخصی و خانوادگی خود نیکو کارو اهل محبت و خیر و خوبی به بندگان خداست بلکه همت خود را بلند می کندو برای احیای خیر و زیبایی و رحمت درجامعه وبلکه درتمام  جهان به پامی خیزد .

یکی از مراتب تقوای الهی ، بنابر فرمایش امیرمومنان علی ع ، جهاد در راه خدا برای بسط توحید و عدالت است . صالحان صاحبان تقوای الهی اند . صالحان همان کسانی هستند که ایمان به غیب دارند وکتاب آسمانی ، قرآن کریم سرلوحه اندیشه ها و اعمال آنها ست .صالحان با بهرمندی  ازنورهدایت الهی و اولیای او هرلحظه درمسیر بسط نیکو کاری وخیر در روی زمین تلاش می کنند و این تلاش آنها ریشه در ایمان محکم آنها به ظهور امام زمان دارد .همانگونه که  درحدیثی از امام صادق (ع) درتفسیر آیات اول سوره بقره درباره" الذین یومنون بالغیب" آمده است که منظور ازایمان به غیب ، ایمان به ظهور قائم ما اهل بیت (عج) است . ایمان به ظهور امام زمان عج مانند ریشه ای مستحکم درخت اعمال صالحان را ازثمرات جهاد در راه خدا پربارمی سازد.رئیس جمهورعزیزمان دکتراحمدی نژاد می فرمایند:
" خدا انسان ها را خلق كرده است تا با تلاش و مجاهدت به خدا برسند و در يك سير بي انتها به سمت خدا حركت كرده و تجلي اسماء الهي باشند اما اين ماموريت به خودي خود حاصل نمي شود و تحقق اين هدف را خداي متعال در خلال ماموريت ديگري قرار داده است . رسيدن به مراتب كمال و مرتبه قرب الهي از مسير تلاش براي اصلاح جامعه و برپايي عدالت در سايه توحيد محقق مي شود . همه موظف و مامور به برپايي توحيد و عدالت هستيم."

فرمانروایی بر کل زمین ، پاداش جهاد صالحان

وعده برحق خداوند در قرآن کریم این است که ، زمین سر انجام به بندگان صالح خداوند خواهد رسید . "ان الارض یرثها عبادی الصالحون ". خداوند وعده فرموده که زمین را به دست بندگان صالح خود می سپارد  تا بندگی خداو عدالت و کمال وانسانیت در آن شکوفا شود . خداوند به واسطه تلاش صالحان و مجاهدان ، زمین را به نورالهی خود  روشن می کند ."واشرقت الارض بنور ربها ".

اجرصالحان و جهادگران ، برقراری حکومت عدل درتمام جهان وبرخورداری ازبهجت معنوی حاصل ازآن است. این وعده خداست که زمین را  صالحان به ارث می برند . زیبایی این وعده خداوند دراین است که ازکلمه ارث برای برپایی حکومت الهی درجهان استفاده شده است . زیرا ارث نوعی بدست آمدن وحصول نعمت وراحتی بسیار بزرگ ازمسیری بسیارآسان است . این آیه حامل  بشارت بزرگی ست و آن این است که کسانی که صالح اند ، یعنی درمسیراحیای امرخدا درتمام جهان کوشش می کنند ، خداوند راه برپایی حکومت در زمین را برای آنان بسیار هموار و آسان می کند .

تلاش برای قدرت یافتن حکومت اسلامی بالاترین عمل صالح

جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت برآمده از همت صالحان است . خواسته دیرینه و آرزوی تمام انبیاست و امروز تنها پرچم دار معنویت و یگانه پرستی و اجرای عدالت و مهربانی درتمام جهان است که برای احیای جامعه بشری ونجات آن ازشرمستکبران و عقاید انحرافی و فاسد آنان ، کوشش می کند .یقینا ملتی که برای حاکمیت عدالت ومعنویت درجهان هزاران شهید تقدیم کرده و خم به ابرو نیاورده است ، صالح ترین وپسندیده ترین ملت های جهان است .یقینا امروز حفظ حکومت اسلامی و تلاش برای رفع موانع ازمسیر آن ، عمل صالح است .این بیان گوهرباری که بارها وبارها ، سید و مولایمان ، امام خامنه ای مدظله ، آن را بیان فرموده اند. کسانی که بهرطریقی با منیت ها و ناخالصی ها و فتنه گری هایشان دربرابر جمهوری اسلامی می ایستند یقینا در گناه به تاخیر افتادن ظهور سهیم اندو بارگرانی بردوش آخرت خود خواهند کشید. زیرا هرچقدرجمهوری اسلامی محکم ترو قوی ترشود ، یک گام به سوی بسط عدالت درجهان ونجات مستضعفان نزدیک می شویم .

عدالت آن  نسیم رحمتی ست که مهربانی و انسانیت رابسط می دهد و جهان را آماده می کندتا از نورالهی روشن شود . در روایات آمده است درهنگامه ی ظهور امام زمان عج ، مردم جهان صدایی را می شنوند که به سوی حق و امام عدل دعوت می کند و صدایی را که به سوی باطل و شیطان دعوت می کند . آیا امروز صدای رسا و به حق جمهوری اسلامی ایران ، این پایگاه امام زمان عج ، همان صدای الهی نیست که به سوی حق دعوت می کند ؟ وصدای رسانه های دجال بزرگ ، آمریکا ، همان صدای شیطان نیست که مردم جهان را بافریبکاری به راه وشیوه های باطل  خود دعوت می کند؟


افزایش خلوص درونی ، تمرینی مدام برای یاران امام زمان عج

اما مومنانی که منتظر ظهور امام خویشند هم در بعد درونی و هم دربعد اجتماعی باید توانایی خود را روزبه روز افزیش دهند تا یاران لایقی برای امام زمان خود باشند . یارامام زمان بودن تنها به ظواهرمذهبی نیست ، به صفا و  خلوص باطنی ست . خلوص باطنی ، نوربصیرت را افزایش می دهد و انسان را ازورطه درافتادن درفتنه های آخرالزمان محافظت می کند .

دربعد درونی ، افزایش اخلاص و صیقل دادن نیت و اندیشه هر کاربرای رضای خدا ، یکی ازمهمترین تمرین های مومنان منتظر است . زیرا تنها آن عملی نور و روشنایی می آورد که خالص برای خدا باشد حتی اگرظاهرعمل آراسته و نیک باشد ، اگرخالص نباشد و برای غیر خداباشد باقی نمی ماند و ثمر نمی دهد و هیچ و پوچ می شود مانند پوسته ای که ازمغز و درون تهی ست . وآنچه که خالص برای خداباشد باقی می ماند حتی اگربه ظاهر کم و ناچیزباشد . به همین علت بود که در اوج فتنه های سال 88 ، رهبرعزیزمان به گروه جوانان فرمودند : "بکوشید که اخلاص را درخود و درمحیط اطراف خود بالا ببرید" .

دراستانه ظهور ، هرمومنی ، وظیفه دارد ، نیت ها و اعمال خودرا برای خدا خالص کند ، ایمان خود را جلا دهد و اخلاق نیکو را درخود مستحکم کند زیرا بصیرت حاصل نور ایمان عملی وباطنی ست وبدون نور بصیرت ، نمی توان راه ظهور را درست پیمود و از بزنگاههای فتنه ها و آزمونهای دشوار به سلامت گذشت . یکی از راههای افزایش خلوص ، خالص کردن نیت هرعمل به خاطرخداست و ذکر نام خدا درآغاز هرکار برقلب وزبان .
بسم الله ، بنام الله ، آنکه معروف است به رحمانیت و رحیمیت .برکافر نعمت حیات و برخورداری از لذت های کم و زیاد  دنیا را عطا کرده ، برمومن ، هم در بهره از نعمت های دنیا را گشوده وهم لذت  ایمان و دلدادگی ، عاشقی و بهجت راه یافتن به بهشتی درونی . بهشتی که در آن اهل صفا در نورانیت دلپذیر ولایت ، همنشین همند  و بهجت و سکر این عاشقی  را مانند نور می نوشند ومصفا می شوند. ذکر الله در هرکار یعنی سپردن آن کاربدست خدا . وکاری که ازته قلب به خداسپرده شود ، بهترین وزیباترین ثمر را خواهد دادکه خداوند بهترین محافظ و رشد دهنده و برکت دهنده  است.

صلوات راهی برای زدودن نفاق و افزایش اخلاص

پیامبرما رسول رحمت ومحبت و مهربانی ست ، محّمد مصطفی ، آنکه سلام ودرود الله  و ملائکة الله و فرستادگان الهی و همه مومنان و پاکان مدام و تمام براو باد ، آینه ی رحمت الهی و اخلاق خوش کریمه است. رسول مهربانی که امانت داری وکرم و جوانمردی او ازهمان ایام جوانی  زیبنده پیمان جوانمردان بود . پیمانی که به واسطه آن ، جوانانی ازمکه ، بریاری مظلومان و ستم دیدگان و درغربت ماندگان دربرابر مستکبران و فخرفروشان واشراف قریش هم پیمان شدند .رسولی که یاروحامی و بینوایان و بی پناهان و ستم دیدگان بود وقلب رئوفش آینه محبت خدابود وآنقدر برنجات مردم دلسوزی و مهربانی کرد که خداوند به او دلداری داد و فرمود : ای رسول ما گویا می خواهی از شدت غم جان بدهی برای آنکه گروهی ایمان نمی آورند"
چرا صلوات بر رسول رحمت ، کلید رمزگشای درهای بسته است ؟ وقتی خداوند محو تماشای زیبایی جمال اخلاق ومهربانی این فرستاده خویش است .چرا تمام عالم هستی که تحت فرمان خداست ، درهای رحمتش را با نام رسول خدانگشاید؟  اما چرا خداوملائکه براو سلام می فرستند ؟ آیا نمی توان گفت به این علت است که رسول مهربان ما ، شبیه ترین خلق خداست به روح الهی؟ روح الهی که درانسان دمیده شد ، لطافتی و حقیقتی عمیق و دقیق ست . روح الهی ، سرشته شده ازرحمت است..... ورسول رحمت ، آینه عملی  تخلقوا باخلاق الله است و شبیه ترین به اخلاق الهی.  زیباترین خلق و خوی . دلبرترین انسان. وازهمین روست که خداوند او را رحمت للعالمین نامیده است . محبت و عشق شدید رسول خدابه بندگان خدا آنقدرشدید است که مانند رحمت الهی برکافرومومن وسعت دارد. رسول خدا آنقدر دربندگی وعشق خالص است که تماما محو خداست . هیچ برای خودنمی خواهد ، هرچه می خواهد برای خداست پس رحمانیت خدا به تمامی دراوتجلی کرده . او آینه ی خدانماست.

شبیه او شدن ، نهایت آرمان هر انسان مومنی ست. که" ولکم فی رسول الله اسوةٌ حسنه ". وچه الگویی نیکویی ست این رسول رحمت . این پیام آورمهربانی و لطف ازجانب خدا. کسی که  می توان اورا دوست داشت و با  دوست داشتن او ، یک گام به مثل خدا شدن نزدیک شد.کسی که دربرابرمومنان رئوف ورحیم بود و دربرابر کفار وظالمان سخت ومحکم و قدرتمند و عزتمند بود. واین خشم و غضب اونیز به خاطر رحمانیت او بود .

صلوات بر رسول خاتم مدح وثنای اخلاق محمدی ست و راهی برای شکوفایی اخلاق محمدی در درون آدمی ست.وشیوه ای برای گسترش رحمت و مهربانی دردرون خود ودرتمام جامعه است.


درمدح و ثنای آن مهربان مقتدر که صدای گامهایش می آید

ما منتظرانی هستیم که دل به رسول خدا بسته ، او را الگوی محبت و رحمت و دلدادگی و بندگی قرارداده ایم .ما بی تاب دیدار کسی هستیم شبیه ترین است به رسول خدا. هم به نام . هم به خلقت . هم به اخلاق....آینه رحمت ومهربانی خداو آن باقی مانده ی خدا در روی زمین.
آن مهربانی که وجودش همه متصل به انوارالهی ست . آنکه سبب اتصال میان زمین و آسمان است .آنکه مایه آرامش و ماوای دل مومنان است. آنکه به خاطر مهربانی و لطف ورحمت است که بساط ظالمان را درهم می شکند و یارمظلومان می شود . آنکه تیغ خشم و انتقام الهی برمستکبران و ظالمان است . آنکه محرم اسرار دلهای عاشقان است . آنکه درهم شکننده ی کاخ های شوکت کافران است . آنکه تجلی کامل رحمت خدا بر اهل جهان است . آنکه ویران کننده بناهای کفرونفاق و برهم زننده بساط  فریبکاری مستکبران است . آنکه دست مهربان رحمت الهی برمومنان است، و دست انتقام و غضب الهی ، بر کافران و معاندان و جنایتکاران است. وآنکه طلب دولت او ، خواسته ی فطری هرانسان است.

آن انسانی که عاشق انسانهای دیگر است .روح الهی را درهمه انسانها می بیند و مثل باغبان مهربانی به مراقب از روح الهی بشر ایستاده است . قطع کنندگان گل وجود انسان را نابودمی کند وبا افکارو مرامهای انحرافی و التقاطی می جنگد تا مسیر رشد فکر وروح انسان بازشود و انسان با به سمت بندگی خداوند هدایت شود تا طعم خوش خیرو سعادت رابچشد .او که امر الهی را اجرامی کند . او که تسلی دلهاست .اوکه لحظه ای از دغدغه نجات همه انسانها فارغ نمی شود . او که وقتی انسانی از نور و رحمت الهی فاصله میگیرد ، به طبابت زخم های درونش می نشیند ، شفایش می دهد ، دستانش رامی گیرد و به راه برمی گرداندش .
او که وقتی انسانی درمسیر رحمت الهی ست ، با محبت و رافت نگاهش می کند و او را باگرمای دوست داشتن ، با دعای خیر ، با نورالهی ، با فوج فرشتگان ،  یاری می رساند و وقتی انسانی مضطر و پریشان است ، در رفع نگرانی از او می دود و می کوشد و آرام و قرارندارد.
اوکه  وقتی انسانی ، ازمسیر رحمت خدا، منحرف می شود و با ظلم برخویشتن و دیگران ، راه زیبای رحمت الهی را گم می کند ، پریشان میشود و براین درد گریه می کند .
آن انسان بزرگی که مراقبی دوست داشتنی ، پدری مهربان ، نوری آشنا ، دلبر و محبوبی خواستنی ، صاحب علمی پایان نیافتنی ، منتقم و مقتدری دوست داشتنی ، پرچم هدایتی افراشتنی ورحمتی پایان نیافتنی ست . او همان دلبرو دلداری ست که دلهای مومنان درآشکار و نهان شیفته ی آنست . اوهمان دست دست خشم خدابر آمده از آستین رحمت الهی برای سیلی زدن بر منافقان ومعاندان و جنایتکاران است . او همان آب گوارایی ست که بشر امروز ، تشنه ی آنست . او همان باران رحمتی ست که دلهای مرده اهل زمین ، نیازمند باریدن آن است . تا زنده شود ، بهارشود ،متولد شود ، شکوفا شود و ازشوق و شورمعنوی و الهی ،  به رقص و طرب آید .

 


چگونه می شود منتظراو باشیم اما شبیه او نباشیم ؟

هرکس درانتظارکسی ست که همانند اوست . هرکس رد پای کسی را جستجومی کند ، که جلودار مسیراوست. "صراط الذین انعمت علیهم "  ، راه اوست . راهی که توانایی رفتنش را هر روز ده بار ازخداطلب می کنیم همان راه محبت و ولایت امام زمان عج ودوستان اوست . آنانکه درمسیر رحمت الهی اند و منتظر دیدار آن اینه دارند به اخلاق و شیوه ازهمه به او شبیه ترند . کسانی بیش تر از همه منتظرند ،  بیشترازهمه ، به این آینه رحمت الهی شبیه اند .
حضرت رسول که سلام و درود خدابر او باد ، درباره امام زمان اروحنا فداه فرمود:

آیا اگرکسی ، امروز سیستم نا عادلانه و شیطانی حاکم برجهان را ببیند و دعایی و تلاشی برای تغییر آن نکند ، می تواند در زمره منتظران باشد؟ اگر کسی تنها درعبادات فردی غرق شود و خدمتی به مردم نکند و رحمتی برای مومنان نباشد و برعلیه منافقان و فتنه گران خشمی نداشته باشد می تواند به آن آینه رحمت خدا نزدیک شود و او را یاری کند؟
آیا کسی که امروز ، پریشانی مردم درسیل پاکستان ، چکمه های ظلم آمریکا بر گلوی مردم درافغانستان ، بمب گذاری و قتل عام مردم بدست عوامل آمریکا و وهابیت درعراق ، بمباران و گرسنگی ورنج و محاصره ی مردم مظلوم و بی دفاع غزه ،  فقر و گرفتاری وبی عدالتی و سرکوب و خفقان مردم در پاکستان و افغانستان و تونس و مصر و یمن و اردن و مراکش و الجزایر و بحرین ولیبی و عربستان را نبیند و از رنج و درد آنها غمگین نشود ، می تواند جزو منتظران ظهور باشد ؟

آیا کسی که خودش اهل مهرورزی با مومنان ، صفا وصمیمیت و جهادگر وتلاشگربرای اجرای  عدالت نباشد می تواند ازیاران امام زمان عج باشد؟
آیا کسی که  رهبران فاسد و فریبکار و دست نشانده های شیطان را درکشورهای مختلف جهان می بیند و بازهم به سوی نورانیت پرچمدارامام زمان عج میل نمی کند ، می تواند جزو یاران امام زمان عج باشد؟ آیا کسی که امروز شنونده کانالهای ماهواره ای شیطان می شود و تحلیل های آنان را به اسم تمدن و فرهنگ می پذیرد می تواند جزو منتظران ظهور باشد؟

آن جامعه ای می تواند وجود نورانی امام را ، چون نگین درمیان بگیرد که تک تک افراد آن ، پیش از ظهور او ، هرچه بیشتر شبیه امام خود شده باشد.

شدت یافتن طلب ظهور منجی بشارتی بزرگ بر نزدیکی ظهور

ظهور امام زمان ارواحنا فداه مانند انقلاب اسلامی ایران است. کسانی توانستند به استقبال امام خمینی بروند ، که دلشان با خدا پیوند خورده بود ، اهل ایمان و اخلاق الهی بودند و مانند امام ، از رنج محرومان و ظلم وستم دست نشانده ی شیطان به هم وطنانشان رنج می کشیدند .
آیا اگرامروز کسی  رنج مردمان مومن ، درسرتاسرجهان را ببیند و دلش بر پریشانی آنان به رحم نیاید و برای نجات آنان به پا نخیزد و دعانکندوتلاش ننماید ، فردا می تواند درصف یاران امام زمان باشد؟ یقینا اتصال با خدا و دوستی با دوستان خدا، خالص کردن عمل و نیت برای خدا ، محبت کردن به خلق خدا ، تلاش برای خدمت به مردم درجامعه اسلامی و تلاش برای رفع ظلم و ستم و تغییر قوانین ناعادلانه ی حاکم برجهان ، زمینه سازی برای ظهور است.
آیا امروز دیدن صحنه های طلب عدالت ونجات درکشورهای خاورمیانه وشدت یافتن لحظه به لحظه ی نیازبه مردم به عدالت ورهبران صالح نشانه ای بزرگ ازنزدیکی ظهورنیست ؟ آیا امروز شدت یافتن طلب معنویت وعدالت که مانند موجی روشنگر همه کشورهای اسلامی را فراگرفته است نشانه ای روشن ازنزدیکی ایام ظهور نیست ؟
مصر ، تونس ، لیبی ، بحرین ، الجزایر، یمن و درنهایت عربستان . آیا صدای گامهای مردی که احیا کننده عدالت درتمام جهان است به گوش نمی رسد؟

نشانه های ذکرشده در روایات عصرظهوریکی پس ازدیگری تحقق می یابند . طاغوتها سرنگون می شوند و مردم درسرتا سرجهان ، عدالت و معنویت را طلب می کنند .

این روزها بادیدن رنج و گرفتاری و البته قيام شجاعانه و دليرانه برادران مسلمانمان در بحرین ، مصر ، یمن ، تونس ، الجزایر، مراکش ، لیبی ، پاکستان ، افغانستان ، ما نیز دست به دعابرمی داریم  ورفع گرفتاری و پیروزی عاجل قیام ملت های مسلمان درکشورهای اسلامی وبرقراری عدالت مردمی در لوای حکومت واحدی اسلامی تحت امر امام زمان عج را از خداوند منان طلب می کنیم . باشد که با اذن خداوند سبحان و ظهور مولایمان امام زمان ارواحنافداه، دردمندان و مستضعفان عالم ، نجات یابند .

به امید اینکه  مانیز در زمره  یاران وفدائیان خالص امام عصر عج درآن روز بسیارنزدیک باشیم.

رسول خدا (ص) می فرماید :"امت اسلامی به مهدی عج مهرمی ورزند ، وبه سویش پناه می برند ، عدالت را درپهنه ی گیتی می گستراند و صفا و صمیمیت صدر اسلام را به آنها بازمی گرداند ، خفته ای رابیدارنمی کند (مایه آسایش آرامش است ) و خونی را به ناحق نمی ریزد .


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر

 


همانطورکه می دانید فیلم مستند" ظهوربسیارنزدیک است " شامل بررسی نشانه های ظهور در روایات ، توسط مشتاقان ظهور دولت یار تولید و مورد استقبال گسترده قرارگرفته است.

توضیحات ذیل در مورد دانلود مستند "ظهور بسیار نزدیک است" لازم به نظر می رسد:
فایل های مستند در 3 بخش ؛ با کیفیت موبایل (با پسوند 3GP) ، کیفیت متوسط (با پسوند WMV) و کیفیت خوب (با پسوند DAT) ارائه گردیده اند.

در صورت نیاز و عدم رفع مشکل با ایمیل

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید مکاتبه نموده و از گذاشتن نظر جدید در این مورد خودداری فرمایید.

لينك فيلم مستند ظهور بسيار نزديك است :

1- با كيفيت بالا (750 مگ)(با پسوند DAT).

13 فایل با کیفیت خوب در سایت MediaFire آپلود شده اند که 12 فایل با پسوند های .z01 الی .z11 بوده و فایل آخر(با نام AVSEQ01.zip ) با پسوند Zip  می باشد.
با دریافت تمامی فایل ها و قرار دادن آنها در یک پوشه (Folder) و اجرا توسط Winzip و استخراج کردن (Extract) فایل اصلی (با پسوند  DAT موجود در فایل zip) مستند قابل نمایش خواهد بود.

پسوند DAT  شناخته شده و قدیمی است که با تمامی پلیرهای خانگی نیز علاوه بر کامپیوتر سازگاری دارد.

http://www.mediafire.com/?4r3q7afr2r5x0yw

http://www.mediafire.com/?bc3t1gu9hqqj8oq

http://www.mediafire.com/?vz0su37wmu69dv2

http://www.mediafire.com/?zz1r8hd9ys6vd01

http://www.mediafire.com/?zp2zg1lm22fa01u

http://www.mediafire.com/?pr65r5d51h6f793

http://www.mediafire.com/?hrznu0jp85tlz6m

http://www.mediafire.com/?bz131m2qv59pp63

http://www.mediafire.com/?2ff9utdc46m84yk

http://www.mediafire.com/?8ubo7utopnyax15

http://www.mediafire.com/?i7d2jacs1ixnz8q

http://www.mediafire.com/?sy9v87eillje6oq

http://www.mediafire.com/?fwet0n459fgzv9i

2- كيفيت متوسط (280 مگ )(با پسوند WMV)

از 12 فایل  ، 11 فایل با پسوند های .z01 الی .z11 بوده و فایل آخر(با نام ImamMahdi.zip ) با پسوند Zip  می باشد.با دریافت تمامی فایل ها و قرار دادن آنها در یک پوشه (Folder) و اجرا توسط Winzip و استخراج کردن (Extract) فایل اصلی (با پسوند WMV   موجود در فایل zip) مستند قابل نمایش خواهد بود.
پسوند WMV (Windows Media Video) سازگار با تمامی ویندوزهای دارای ویندور مدیا پلیر 10 و بالاتر می باشد.

http://www.4shared.com/file/-egKuFMT/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/61pED70V/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/LUbQy7NU/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/bVCSZDyv/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/xdjiXA_K/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/uVmAJ2tH/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/Cn3yYJd1/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/Mpq1BKA_/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/qhoE-YeO/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/DxjR3Nx2/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/kg6krE_C/ImamMahdi.html

http://www.4shared.com/file/8dvOR0wd/ImamMahdi.html

3- كيفيت موبايل(43.2 مگ ) (با پسوند 3GP)

کیفیت موبایل بصورت مستقیم قابل اجرا و دریافت است.

http://www.4shared.com/video/4g-mnVWR/ImamMahdi.html

 

اسامي و شماره تماس نمايندگي هاي گروه فرهنگي مبشران ظهور در استانها و شهرهاي بزرگ (اینجا)


دوبله فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است " به عربي

عزيزان همانگونه كه مي دانيم با توجه به بسيار نزديك  بودن ظهور و از طرفي ديگر احساس نياز شديدي كه در منطقه خاورميانه از جهت اطلاع رساني مسائل و نشانه هاي ظهور وجود دارد ، گروه فرهنگي مبشران ظهو  بنا بر توصيه جمعي از دوستان در نظر دارد تا به لطف خدا  فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است " را به عربي دوبله نمايد ، از سويي ديگر همانگونه كه استحضار داريد گروه فرهنگي مبشران ظهور يك گروه خودجوش و مردمي بوده و از هيچ گونه منابع مالي خاصي به جز كمك اعضاء و دوستان برخوردار نيست ، از سويي ديگر برآورد اوليه  هزينه ، نشان مي دهد كه براي نتيجه رساندن اين كار مهم نياز به چند ميليون كمك مي باشد ، لذا دوستاني كه تمايل دارند در اين امر مقدس سهيم شوند مي توانند مساعدت خويش را  به حساب گروه فرهنگي مبشران ظهور واريز نمايند.

شماره حساب کارت  : 6273532090214346

اطلاعات مساعدت در لينك زير :

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=636:1389-10-22-13-01-41&catid=55:jadidmobasheran

عزيزاني كه قصد دارند در تيراژ بالا ، خودشان اقدام به تكثير اين فيلم مستند نمايند مي توانند براي گرفتن برچسب با شماره تماس 09197736348 تماس حاصل فرمايند.

تبليغات آماده شده براي ارائه در فروشگاههاي محصولات فرهنگي :

براي دريافت فايل فوق با كيفيت بالا براي چاپ  ، بر روي لينك زير كليك كنيد :

http://u313.ir/images/221.jpg

...............................

به لطف خدا فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است "
توسط عاشقان امام زمان(عج) با سرعتي عجيب در حال تكثير است

به لطف حق و نظر امام عصر(عج) فيلم مستند در حالي كه با اقبال گسترده اقشار مختلف مواجهه گرديده است به صورت خودجوش ، به سرعت در سراسر كشور در حال تكثير و توزيع است ، علاوه بر 55 هزار سي دي كه توسط گروه مبشران تهيه شده و ان شاالله در طي روزهاي آتي به 100 هزار خواهد رسيد ، اقشار مختلف به صورت خودجوش به رايت گسترده و توزيع آن اقدام نموده اند كه جا دارد از يكايك آنها خاضعانه تشكر نمائيم.

اين فيلم مستند هرچند داراي نواقصي مي باشد ، اما اقبال گسترده جوانان عزيز ، برادران سپاهي ، بسيجي ، طلاب ، دانشجويان گرانقدر و ديگر صنوف به اين فيلم مستند نشان از عطش موجود در جامعه نسبت به مباحث ظهور و بشارت نزديكي اين واقعه مبارك داشته و افتخاري براي اين خادمان كوچك دست اندركار در تهيه اين مستند مي باشد.
همزماني ارائه اين فيلم مستند به جامعه و آغاز تحولات بزرگ ظهور عطش و اقبال منتظران امام زمان(عج) را چندبرابر كرده و به همان اندازه تكليف ما را سنگين تر.

هزينه كردن اقشار مختلف مردم و متوليان يادواره هاي شهداء براي تهيه اين مستند و هديه آن به مخاطبان ، فعاليت مخلصانه و قابل تحسين جوانان ، دانشجويان ، طلاب و عزيزان بسيج و سپاه و ..... ، نويدبخش فراگيرشدن سريع اين مباحث طي ماههاي آينده در سراسر كشور عزيزمان و تكثير اين سي دي در تيراژ چند ميليون دارد.
ما اين اقبال گسترده مردمي و همت شگفت عزيزان را نيز از نشانه ها و مقدمات فرج امام عصر(عج) مي دانيم و اعتقاد داريم كه دلهاي عاشقان توسط حضرت حق جل جلاله هدايت مي شود تا هرچه سريعتر جامعه اسلامي و عموم مسلمانان براي اين واقعه شريف مهيا گردند ، همچنانكه تحولات حيرت آور خاورميانه نيز نويدبخش همين حقيقت مبارك است.

به خوبي مي توان پيش بيني كرد كه با شدت يافتن تحولات و انتشار اخبار بشارت بخشي مانند خبرمرگ پادشاه مفلوك عربستان بسياري از منتظران ظهور امام عصر(عج) با تمام هستي و توان خود با بذل مال و جان و آبرو، شبانه روز به گسترش موج مقدس بشارت ظهور حتي در دورافتاده ترين نقاط كشور خواهند پرداخت ، اين حقيقت هم اكنون نيز با رسيدن فيلم مستند به روستاهاي دورافتاده قابل درك است.

خبرهاي رسيده از سراسر كشور و شور و شعف منتظران امام زمان(عج) براي انتشار موج بشارت ظهور حيرت آور و نويدبخش است ، نمايش فيلم مستند در برخي از مساجد به صورت منظم و متناوب همراه با دعوت از اقشار مردم براي ديدن آن و توضيح امام جماعت محترم بر روي فيلم ، نمايش اين فيلم در مدارس متعدد توسط دبيران بزرگوار براي دانش آموزان ، تماس هاي مكرر عزيزان براي تشكر و شرمنده كردن خادمان خود ، توزيع اين فيلم در يادواره ها ، دانشگاهها( دولتي ، پيام نور ، آزاد) ، هيئات ، نمازهاي جمعه ، محافل خصوصي و خانوادگي ، راهپيمايي ها و .... همه و همه نشان از برخواستن موج عظيم بشارت ظهور در جامعه منتظران دارد.

مطمئنا در طي ماههاي آتي و همزمان با تحولات شگفت و معنادار منطقه اكثريت قريب به اتفاق جامعه به باور عميق درباره بسيار نزديك بودن ظهور رسيده و اين موج بشارت به لطف حق ضمن واكسينه كردن جامعه در برابر فتنه هاي شديد آستانه ظهور ، با ايجاد شور و شوق و سرور ، قدرت و توان جامعه براي انجام تكاليف دشوار آستانه و هنگام ظهور را فراهم خواهد نمود.

باش تا صبح دولتش بدمد ، كاين هنوز از نتايج سحر است.

 

قيام يكپارچه ي ملتهاي مسلمان
يك قدم تا فروپاشي كامل مزدوران شيطان
دشمنان ، وحشت زده دست به دامان كدام دسيسه خواهند شد؟

در ميان ناباوري و حيرت جهانيان ، دوستان و دشمنان ، انقلاب بزرگ مستضعفان و مسلمانان آغاز شده و به سرعت به پيش مي رود ، روح حماسه و شجاعت ملتها در حالي بيدار شده است كه طوفان اضطراب و وحشت ، نوكران آمريكا را به يك قدمي پرتگاه نابودي كشانده است ، موج عظيم ملتها در حالي با قدرت به پيش مي رود كه سدهاي استبداد سرسپردگان فروريخته و هريك در فكر فراراز كشور و نجات جان خويش است.

آيا انقلاب اسلامي ملتها طي ماههاي آتي همانند مصر و تونس ، ضمن به زير كشيدن مزدوران ، كل خاورميانه و شمال آفريقا را فتح خواهد كرد و آيا اين تحولات مي تواند به سرعت به انقلاب جهاني امام عصر(عج) منتهي شود ؟
آيا واقعه شريف ظهور مي تواند با اين موج بيداري شگفت در ميان مسلمانان و زنده شدن روح حماسه و ايثار و شهادت با تغييراتي اساسي ودر كوتاه ترين زمان ممكن و با فتح بيت المقدس به واقعه شريف ظهور منتهي گردد؟
آيا دشمنان در برابر اين پيشروي سريع و بهت آور موج انقلاب ملتها دست روي دست خواهند گذاشت؟
آيا دشمنان مي توانند با اعمال خشونتي بي نظير اين موج مقدس را خاموش كنند و آيا چنين تواني دارند؟

آيا ارتشهاي مسلمان از دستور مستكبران براي قلع و قمع شديد ملتهاي خود اطاعت خواهند كرد؟
آيا دشمنان در آخرين راه چاه براي فرار از نابودي به سمت يك خودزني فريبكارانه پيش خواهند رفت تا با موضوعي دروغين ، ضمن انحراف اذهان ملتهاي منطقه از موج انقلاب ، آخرين دسيسه خود يعني خروج سفياني را به اجرا درآورند؟

آيا اين موضوع انحرافي مي تواند جنايت " تخريب بيت المقدس " باشد؟!
آيا نزديك شدن به " نيمه اسفند تا نيمه ارديبهشت" هرسال ، موعد صهيونيستها براي تخريب بيت المقدس بكارگيري اين حربه خطرناك توسط دشمنان را جدي تر نمي كند؟!

آيا تمايل افكار عمومي ملت زخم خورده ايران به پيروزي عراق و صدام جنايتكار(دشمن كوچكتر) درمقابل با آمريكا (دشمن بزرگتر) در جنگ نفت (1991) ، درصد بالاي موفقيت دسيسه قهرمان سازي از پادشاه اردن در برابر صهيونستها در جريان تخريب بيت المقدس را نشان نمي دهد؟
آيا اگر خواص دنياي اسلام مراقبت نكنند با اين فريب بزرگ ، برگ درخشان پيروزي ملتها به سرعت به نفع دشمنان و مستكبران ورق نخواهد خورد؟!

به لطف خدا در مقاله بعدي به طور مفصل به اين مسئله خواهيم پرداخت.


دانلود سرود زیبا و کامل  "بشری لکل العالمین" (حجم 5 مگ) بکاررفته در آخرمستند ظهوربسیارنزدیک است.

http://www.mediafire.com/?dqua0bxdihdsge5

دانلود کلیپ زیبای "مهربونی کن مولاجان برگرد" (حجم 12 مگ) بکاررفته درمتن فیلم مستندظهوربسیارنزدیک است.

http://www.mediafire.com/?ewxw4v71gdk611k

کلیپ زیبا ازاستاد پناهیان درمورد : انتقال دانش اهل بیت ازنجف به قم -قومی ازمشرق که برای ظهور زمینه سازی میکنند. فرو ریختن چهارده کنگره کاخ کسری - نشانه هایی برای نزدیکی ظهور

http://parsaspace.com/files/3203258884/?c=736

برای مشاهده آخرین نظرات مبشران ، بجای رفرش کردن کل صفحه ، به روی علامت رفرش سبز جلوی نظرات (خط پایین) کلیک کنید .باتشکر

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #1465 رضا ک 1394-04-28 15:11
سلام تا امثال شما هستند دوست عزیز ریشه ی ظلم و فساد از بین نخواهد رفت چطور فقط طاق کسری ترک خورد آتش آتشکده ها خاموش شد پس رومیها کافر نبودند چرا هیچ اتفاقی در روم نیوفتاد کرد باش جواب بده اینها بهانه ی حمله به ایران بود دوست غیر مطلع من  
نقل قول کردن
0 #1464 aimi1991 1391-02-05 08:24
Your article was a good read, and I like the way you write. By the way, let me recommend you
K68 Bluetooth: www.everbuying.com/product44110
F360 Cell Phone: www.everbuying.com/product44208
D320 QWERTY: www.everbuying.com/product44269
نقل قول کردن
-1 #1463 دانشجوی فقه و حقوق 1391-01-11 23:44
به نقل از abdollah.oyqorlu:
سلام
یه خبرتازه ومهم دارم ...عدد ابجد"عثمان بن عنبسه"روبا
"علی اکبرراعفی پور"مقایسه کنید هردوتاش به شکل معجزه وار میشه ۹۰۰
رهبرقیام سفیانی درهنگام ظهور آقا امام زمان‎‎)‎عج) اسمش عثمان بن عنبسه است واین قیام ازنشانه های قطعی نزدیکی ظهوره....راعفی پور یک نفوذیه که داره افکارکابالایییست هاروگسترش میده واذهان مردم روهیبنوتیزم میکنه وبرای خودش فرقه سازی میکنه.....حرفاش مثل تصویرسه بعدیه ومتوجه شدنش نیاز به تغییر زاویه نگرش داره؛مثلا اول حرفاش میگه عمرشیطان ازهمه بیشتره بعد آخرحرفاش میگه امام زمان براساس طول عمر وتجربه قیام میکنه وپیروز میشه واین یعنی شیطان قدرتمند تره......وهزارتا چیز دیگه.....علینا البلاغ .....
موضوع خیلی مهمه بیاید همه باهم دست بدیم وگناه نکنیم وخالص بشیم وآماده ظهورباشیم که ان شاالله نزدیکه اگه ما سرمون بی کلاه بمونه فقط خودمون ضررکردیم وخدا به وعده اش عمل میکنه
این مطلب رو با همه در میون بذارین....

/////
مردک ابله راعفی پور نیست رائفی پور درست است که ابجدش می شود 842
تازه همان علی اکبر راعفی پور هم ابجدش می شه 902 نه 900
واقعا از این سایت ارزشی در خواست دارم این مزخرفات رو پخش نکنه
نقل قول کردن
-3 #1462 abdollah.oyqorlu 1391-01-04 12:31
سلام
یه خبرتازه ومهم دارم ...عدد ابجد"عثمان بن عنبسه"روبا
"علی اکبرراعفی پور"مقایسه کنید هردوتاش به شکل معجزه وار میشه ۹۰۰
رهبرقیام سفیانی درهنگام ظهور آقا امام زمان‎‎)‎عج) اسمش عثمان بن عنبسه است واین قیام ازنشانه های قطعی نزدیکی ظهوره....راعفی پور یک نفوذیه که داره افکارکابالایییس ت هاروگسترش میده واذهان مردم روهیبنوتیزم میکنه وبرای خودش فرقه سازی میکنه.....حرفاش مثل تصویرسه بعدیه ومتوجه شدنش نیاز به تغییر زاویه نگرش داره؛مثلا اول حرفاش میگه عمرشیطان ازهمه بیشتره بعد آخرحرفاش میگه امام زمان براساس طول عمر وتجربه قیام میکنه وپیروز میشه واین یعنی شیطان قدرتمند تره......وهزارت ا چیز دیگه.....علینا البلاغ .....
موضوع خیلی مهمه بیاید همه باهم دست بدیم وگناه نکنیم وخالص بشیم وآماده ظهورباشیم که ان شاالله نزدیکه اگه ما سرمون بی کلاه بمونه فقط خودمون ضررکردیم وخدا به وعده اش عمل میکنه
این مطلب رو با همه در میون بذارین....
نقل قول کردن
0 #1461 سعید 1390-01-23 07:17
مقاله :
چرا اعلام زمان ظهور نهی شده؟
zohur.net/why-timing-prohibited.htm
نقل قول کردن
0 #1460 حسین 1389-12-28 16:32
اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم بحق زینب
نقل قول کردن
+1 #1459 alimohammad 1389-12-14 22:38

اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
+2 #1458 سليماني 1389-12-09 16:59
سبزها احمق ترين قشر سياسي ايران






hossein114.persianblog.ir/post/47/
نقل قول کردن
+1 #1457 سید مجتبی 1389-12-09 14:29
آیا نه اینکه سید علی مظلوم ،از نسل حضرت علی (ع) وخاندان پاک نبوت است؟
..........و پیامبر اکرم (ص) ویامعصوم(ع) فرمودند:(به این مضمون) سادات رااگر خوب هستند به خاطر خودشان ،و اگر بدهستند به بخاطر ما احترام کنید؟
***البته ناگفته نماند سادات واقعی و نه آقای میر یزید موسوی***
پس چرا برخی از نافهم های حمار ابن حمار به آقای وسید مظلوم ما. امام خامنه ای واسلام علوی بی احترامی می کنند؟؟
.آیا چیزی جز روایات ذیل دلیل حرام زادگی آنها را اثبات می کند؟؟؟
قال رسول الله صلی الله علیه واله:
یا علی لا یحبک الا طاهر الولاده و لایبغضک لا خبیث الولاده.
پیامبر اکرم صلی الله علیه واله:
ای علی دوست ندارد تو را مگر شخص طاهر الولاده حلال زاده و بغض و دشمنی با تو نداشته باشد مگر خبیث الولاده حرام زاده. (۵)

روی ابن عساکر عن النبی صلی الله علیه واله: ان ابن الزنا یعرف ببغضه علیا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه واله فرمودند: زنا زاده به سبب بغض او به علی علیه السلام شناخته میشود ! (۶)

قال رسول الله صلی الله علیه واله:
ان الشیطان یزنی بامهات المبغضین لعلی. (۷)
همانا شیطان با مادران دشمنان علی علیه السلام زنا میکند.

ابن اثیر در الکامل خود در ج۴ص۵۷ می گوید:
کان مروان بن الحکم ابن زنا من جدته الزرقاء بنت موهب فکان من المعادین لعلی علیه السلام.
مروان بن حکم ابن زنا بود. فلذا از دشمنان علی علیه السلام بود.

(در اینجا مناسب است نکته ای را متذکر شوم. عمر بن خطاب وقتی متعه را حرام کرد. امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند اگر عمر متعه را حرام نمی کرد هیچ کس در عالم زنا نمی کردمگر شقی. نکته اینجاست: عمر میدانست نهی از متعه موجب شیوع زنا میشود. و شیوع زنا و زنازاده موجب زیادشدن دشمنان علی علیه السلام میشود!
کسانی که با اسلام علوی مخالفند بی شک با علی نیز مخالفند پس بیشک حرام زاده اند.
والسلام.التماس دعا
نقل قول کردن
+1 #1456 mostafa 1389-12-09 14:26
ولخرجی 150 میلیارد دلاری پادشاه عربستان برای خرید فیس‌بوک!
منابع خبری آمریکایی گزارش دادند: "ملك عبد الله بن‌عبدالعزيز" پادشاه عربستان به دليل ترس از انقلاب هاي مردمي و نقش رسانه ها در اطلاع رساني به مردم، قصد دارد فيس بوك را به قيمت 150 ميليارد دلار خريداري كند.

www.yjc.ir/portal/NewsDesc.aspx?newsid=428198

ترس از انقلاب تا کجا پیش رفته! =)) :D
نقل قول کردن
+2 #1455 سید مجتبی 1389-12-09 12:33
• چرا باید منتظر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)باشیم ؟

يكي از راه‌هاي دانستن علت انتظار دقت در آثار و فوائد انتظار است، بعضي از فوايد انتظار عبارت است از:
1.اميد؛ انتظار ، در انسان اميد ايجاد مي‌كند، شخصي كه منتظر آينده‌اي روشن است هرگز در مشكلات و سختي‌ها اميد خود را از دست نمي‌دهد و براي آنچه وعده داده شده، تلاش مي‌كند.
2. صبر؛ كسي كه منتظر است، اهل صبر و تحمل مي‌شود و اگر در راه رسيدن به هدف، به موانعي برخورد كند، بردباري نموده و با ياد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)دوران سخت غيبت را سپري مي‌كند.
3. آمادگي؛ اگر ما منتظر امام باشيم، خود را براي ظهور آماده مي‌كنيم، از گناه و سستي مي‌پرهيزيم و به دنبال عدالت مي‌رويم و در جهت اجتماعي محيط، شهر و كشورمان را آماده ظهور مي‌كنيم و مي‌كوشيم عدالت را در جامعه برقرار سازيم و كار‌هاي ثواب و نيك را ترويج دهيم و كارهاي گناه و بد را بزداييم.
با توجه به اين آثار و سفارش‌هاي فراواني كه در روايات شده، هميشه منتظر فرج و ظهور امام زمان باشيم و براي آن روز موعود، لحظه شماري كنيم.
نقل قول کردن
+3 #1454 mostafa 1389-12-09 10:40
کشته شدن 6 تظاهرکننده در عمان

تیراندازی نیروهای پلیس عمان به سوی تظاهرکنندگان معترض به اوضاع سیاسی این کشور، دست کم 6 کشته برجای گذاشت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک بیمارستان دولتی در عمان امروز اعلام کرد که در جریان تیراندزای نیروهای پلیس به سوی تظاهرکنندگان در منطقه صنعتی صحار، 6 نفر کشته شدند.

تظاهرات و اعتراضها در منطقه صنعتی صحار همچنان ادامه دارد، و به گفته شاهدان عینی مردم معترض از بامداد امروز، راه های اصلی این منطقه را بسته اند.

پیش از این شمار کشته شدگان 2 نفر اعلام شده بود.

fa.alalam-news.com/node/26419
نقل قول کردن
+3 #1453 حبیب 1389-12-09 09:53
به نقل از مسعود ثانی:
به نقل از محمد:
این سفیانی ممکن است ابتدا جنبش خود را راه اندازی کنه و این راه اندازی تا مرحله ی خروج چند سال طول بکشه مثل صدام که اول ظهور کرد سپس یکی دو سال تجهیز شد بعد حمله کرد به منطقه مثلا اگر همین امروز آقای سفیانی در اردن ظهور کنه با ارتش داغونه اردن هیچ غلطی بر ضد عراق و سوریه نمی تونه انجام بده بلکه باید خیلی سلاح های جدیدی بخره تازه بحث آموزش هم مطرحه تازه حتی اگر غرب بخواهد مجانی ارتش اردن را تجهیز کنه باید دو سال وقت صرف کنه ارتش اردن ضعیف ترین ارتش منطقه است البته دستگاه اطلاعاتی قوی داره که عماد مغنیه را برای اسرائیل زده و در عراق هر روز بمب منفجر میکنند و توانایی سازمان دهی نیرو های القاعده ای زیادی را دارد که خیلی خطرناک و ضد شیعه هستند

سفیانی که خودش دستنشونده ی غربیهاست نیاز به خرید سلاح نداره بلکه به راحتی و سرعت تمام بهش هدیه میدن...راستی شما از کجا به داغونی ارتش اردن پی بردی؟

محمد جان با توجه به شواهد مو جود این امر از سالیان قبل آغاز شده است و اکنون ارتش اردن بسیار مجهز است
نقل قول کردن
+3 #1452 Mahdy 1389-12-09 09:39
كميته ملي المپيك ايران به لوگوي بازي‌هاي المپيك تابستاني لندن اعتراض كرد.

www.tabnak.ir/fa/news/150907/ايران-به-لوگوي-المپيك-2012-اعتراض-كرد
نقل قول کردن
+5 #1451 اکبرشاه 1389-12-09 09:21
علی اصغرجان تبریک میگم قدم نورسیده مبارک :-*
چندروزی میشه یه ایمیل بهت زدم میدونم سرت شلوغه ولی وقت کردی جواب ماروهم :x بده
نقل قول کردن
+2 #1450 مسعود ثانی 1389-12-09 08:16
به نقل از محمد:
این سفیانی ممکن است ابتدا جنبش خود را راه اندازی کنه و این راه اندازی تا مرحله ی خروج چند سال طول بکشه مثل صدام که اول ظهور کرد سپس یکی دو سال تجهیز شد بعد حمله کرد به منطقه مثلا اگر همین امروز آقای سفیانی در اردن ظهور کنه با ارتش داغونه اردن هیچ غلطی بر ضد عراق و سوریه نمی تونه انجام بده بلکه باید خیلی سلاح های جدیدی بخره تازه بحث آموزش هم مطرحه تازه حتی اگر غرب بخواهد مجانی ارتش اردن را تجهیز کنه باید دو سال وقت صرف کنه ارتش اردن ضعیف ترین ارتش منطقه است البته دستگاه اطلاعاتی قوی داره که عماد مغنیه را برای اسرائیل زده و در عراق هر روز بمب منفجر میکنند و توانایی سازمان دهی نیرو های القاعده ای زیادی را دارد که خیلی خطرناک و ضد شیعه هستند

سفیانی که خودش دستنشونده ی غربیهاست نیاز به خرید سلاح نداره بلکه به راحتی و سرعت تمام بهش هدیه میدن...راستی شما از کجا به داغونی ارتش اردن پی بردی؟
نقل قول کردن
+7 #1449 مجید شیرازی 1389-12-09 07:39
با سلام مجدد

خدمت آقا سید عرض کنم که سوال من این بود که آیا ما حدیثی داریم که به صراحت از عبدالله نام برده باشد و شورش سفیانی را مرتبط و منوط به مرگ او کرده باشد؟ تا آنجا که من خبر دارم چنین حدیثی وجود ندارد و آن احادیثی که مرگ فلانی از بنی عباس را به خروج سفیانی نسبت داده و البته روایاتی که درآنها از بنی عباس نامبرده نمیتواند معتبر باشد و این احتمال هست که معصوم(ع) فرموده باشد "بنی فلان" و راوی با تصور قرینه "بنی عباس" نقل کرده باشد و اینکه اطلاع دارید که خاندان "آل سعود" از نسل قبیله یهودی "آل مردخای" هستند؟؟؟(آیا این مطلب صحت دارد؟) پس نمیتوانند از باقی مانده های بنی عباس باشند.

اما سوال دیگر اینست که اگر چنین روایتی داشته باشیم که به صراحت مرگ عبدالله را مقدمه خروج سفیانی بداند باز دلیلی نمیشود که زمان مرگ او را روز عرفه یا ذی الحجه بدانیم چون این حدیث هم از عبدالله نامی نبرده.

سوم اگر هر دو حدیث را در ارتباط با عبدالله بدانیم باز دلیلی نمیشود که این مرگ او در امسال بوده باشد و آنچه از شواهد بیرونی پیداست دلیل بر زنده بودن اوست نه مرگ او، و من به شخصه نمیتوانم بدون دلیل بیرونی(آشکار شدن اختلاف و جنگ قدرت بین آل سعود) از مرگ قطعی او سخنی بگویم.

چهارم با فرض مرگ عبدالله دلیل این قطعیت شما در خبر دادن از مرگ عبدالله چیست؟ آیا اگر صبر کنیم تا این خبر قطعی شود بعد روی آن مانور دهیم بهتر از این نیست که با وجود احتمال اشتباه بودن این خبر ریسک کرده و از مرگ قطعی او بگوییم چه اینکه اگر درست باشد در ما که در مرگ او تردید داریم خللی بوجود نمی آید ولی اگر خبر اشتباه باشد در گفته های شما که مطمئن از مرگ او هستید تردید جدی بوجود می آید!

پنجم اگر ما قبول کنیم که مثلا همین امسال احتمال ظهور است با توجه به اینکه ما تاریخ هایی در نشانه های اصلی ظهور داریم مثل ندای آسمانی در شب جمعه 23 رمضان یا قیام حضرت حجة(عج) در شنبه ای که روز عاشورا هست با این تاریخ ها چه میکنید؟ اگر اینها درست نباشد پس روز عرفه و ما ذی الحجه هم میتواند درست نباشد.

با تشکر منتظر پاسخ های علمی شما هستم :-*

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+10 #1448 مجید شیرازی 1389-12-09 07:16
با سلام و درود خدمت همه دوستات عزیز

ایول من دو روزی نبودم شنیدم سایت پر از خبرای خوش شده :- @};- :x
اول تبریک میگم به داش اصغر شنیدم خداوند فرزندی به ایشان عنایت فرموده من دعا میکنم این کودک فرزند صالحی برای پدر و مادرش باشد و انشاءالله در حکومت عدل حضرت مهدی(عج) بزرگ شود انشاءالله. راستی اسمش چیه پسره یا دختر؟ :x :-* @};- :- آخی من عاشق بچه ها هستم با شناختی که از داش اصغر دارم اگه دختر باشه که اسمش یا فاطمه هست یا نرگس اگرم پسر باشه محمد مهدی البته من محمد حسن رو دوست دارم راستی میتونی اسمش رو مجید هم بزاری ;) :D

دوم ورود مجدد خانم سارا مومنی سیده رهگذر گرامی رو خوش آمد میگم و خیلی خوشحال شدم از اینکه دوباره بین دوستان صلح و صفا برقرار شده @};- @};- @};-

خانم سحریار محترم از بزرگواری شما و نقش شما هم در این آشتی کنان بسیار متشکرم @};- @};- @};-

نراقی جون بابا دمت گرم تو هم خوب بلدی آشتی انقلابی بکنی ها خوب حالا که همه آشتی کردن پس من رو دوباره به ادلیستت اضافه کن بزار پیامهات بیاد هرچند من هنوز منتقد بعضهاش هستم ولی من برای خودت گفتم نه خودم ;) :-* :x @};- [-O

آسید جلال نقیبی :x :-* @};- [-O دمت گرم داداش میدونم توهم الان حس من رو داری من و تو اونجا هم هم احساس بودیم خداحفظت کنه

آخی چقدر شکلک خونم پایین اومده بود [-O O:) واقعا امروز از بازدید سایت خوشحال شدم

راستی آقا سید افضلی پور @};- :x [-O دستتون درد نکنه بابت اینکه جواب ما رو دادید ولی من به هیچ وجه قانع نشدم آقا داداش تو پست بعدی انشاءالله سوالات و شبهات خودم رو براتون میگم اگه لطف کنید و جواب بدید ممنون میشم.

بقیه دوستان هم اگه اسمشون رو نبردم حلال کنید دست بوس همتون هستم و خداوند انشاءالله همه شما را از یاوران حضرت مهدی(عج) قرار دهد انشاءالله. التماس دعا @};-

حضرت مهدی(عج):"به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را به حقّ عمّه ام حضرت زینب(س) قسم دهند که فرج را نزدیک گرداند."

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+2 #1447 مجاهد سايبري 1389-12-09 01:48
قدرت خدا رو بگردم كامنت هاي ما كه 100% خود به خود پاك نميشه نميدونم جناب علي اصغر جان مديريت سايت رو باز به چه عزيزي سپرده...
يا علي مدد

چَشمِ من و امر ولي
جان من و سيد علي
اي مقتدايم چشمان تو
مؤمن شدم بر ايمان تو
در دست مهدي دستان تو
جانم فداي سيد علي جانم فداي سيد علي جانم فداي سيد علي
نقل قول کردن
+7 #1446 امیدوار 1389-12-09 01:40
به نقل از آشنا-تبریک:
سلام دوباره
در تماسی که با برادر علی اصغر داشتم خبردار شدم که خداوند متعال در رحمت را به ایشان گشوده و دقیقا در هفده ربیع الاول فرزندی به ایشان عطا کرده. :- :x @};- @};- @};
-
ضمن تبریک مجدد به ایشان بابت این هدیه الهی دعا میکنیم که خدا این مولود را از سربازان حقیقی امام زمان(عج) قرار دهد. [-O @};-

ضمنا شیرینی ما هم فراموش نشود. >:) >:) >:)

جهت سلامتی برادر علی اصغر و خانواده محترم صلوات @};-

قدم نورسیده مبارک @};- انشا له به یمن قدم این کوچولو بزودی چشمای هممون به دیدار آقا امام زمان (عج ) روشن بشه :x
نقل قول کردن
+4 #1445 کاووس 1389-12-09 01:15
"بار خدایا من خجالت می کشم در روز قیامت سرور شهیدان بدنش پاره پاره باشد و پاهای برادرم ظفر قطع شده باشد ، سر عباس دواره شکافته باشد و بدن علی اکبر ، پسر عمویم در بیابان به خاک تبدیل شده باشد و برادرم بشیر زیر ماسه ها باشد و بدن من سالم باشد ! .
بار پرودگارا از تو می خواهم که هر زمان صلاح دانستی شهید بشوم . به تمام مقربان درگاهت قسمت می دهم که مرگ در رختخواب را نصیبم نکنی و شهادت را نصیبم بگردانی تا در صحرای محشر شرمنده نباشم . " بخشی از وصیتنامه شهید کیهان بهرامی خشاب . kawooss.mahblog.com/content/72076/وصیتنامه_شهدا_3/
نقل قول کردن
+4 #1444 مونا 1389-12-09 00:58
به نقل از amir:
روزگار جوانی دکتر شعیب


وروزگار امروزی ایشان


آخِی
دکتر جوجوی خودمون.
الهی کور شه هرکی نمیتونه ببینه اقتدارتو.
امام خامنه ای دلبر، بهت افتخار میکنه. مثل ما.
نقل قول کردن
+11 #1443 من منفی دادم........ 1389-12-09 00:54
نقل قول:
كي بود منفي داد ؟ من كه نظري ندادم فقط درخواست دادم چيز بدي گفتم ؟!
با سلام و عرض پوزش ، بنده به کامنت شما منفی دادم .

بنده به کامنتهایی که احساس کنم سودی به حال مخاطبین سایت ندارد ، بدون توجه به شخصیت ارسال کننده منفی میدهم و از سایر دوستان هم تقاضا دارم در این زمینه همراهی کنند .


ارسال اینگونه کامنتها باعث میشه که کامنتهای با کیفیت تر ، از صفحه ی اول خارج بشن و یا در لابلای اینها گم بشوند و به چشم نیایند .
@};- @};- @};-

(باید وضع کامنتها طوری باشه که بعد از خوندن اونها به اندازه ی مطالعه ی چند کتاب ، به اطلاعاتمون افزوده بشه , البته باید زنگ تفریح هم داشته باشه)

-------------------------------------------------------------------------

درخواست شما قبلا هم مطرح شده بود و مدیر سایت پاسخ داده بودند .
در هر حالت بازهم ازتون معذرت میخوام @};-
نقل قول کردن
+1 #1442 !!!!! 1389-12-09 00:53
به نقل از منع حجاب در ایران!!!:
به نقل از محمد:
به نقل از منع حجاب در ایران!!!:
اخراج از کلاس به جرم حفظ حجاب و چادری بودن

هفته گذشته طی اقدامی عجیب و هتاکانه یکی از اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تربیت معلم دانشجوی دختر را به دلیل استفاده از پوشش چادر از آزمایشگاه اخراج کرد.

rajanews.com/detail.asp?id=80315

---------------------------------------------------------------------------------

از آنجاییکه وجود چنین برخوردهایی ، نه اولین بار است و نه آخرین بار ؛ لطفا تا میتوانید اینگونه اخبار را اطلاعرسانی کنید .

شاید چون در آزمایشگاه شیمی که مواد خطرناک و مشتعل کننده وجود دارد چادر خطرناکه کم نیستند ادم های چادری که در آزمایشگاه لباس مخصوص می پوشند


اینها بهانه است .

در خیلی از کشورها هم با همین بهانه ها برای ورود به آزمایشگاه و اتاق عمل و ... داشتن روسری را ممنوع کرده اند .

آره! ، این حرفها بهانه است ؛ مشکل اصلی اساتید غربزده ای هستند که اساسا اعتقادی به حجاب ندارند و نسبت به افراد مذهبی کینه و نفرت دارند ، ولی از ترس حکومت تا حدی خودشون رو جمع و جور میکنن و بعضی از حرفها رو علنی نمیزنند .


چرا همه چیو بزرگش میکنید!!
تو آزمایشگاه که نمیشه با چادر رفت؟!
اونم آزمایشگاه شیمی!! که پر از مواد اسیدی و خطرناک هستش
ازمایشگاههای میکروبی و ... هم همینطور هستن! چون محیط آزمایشگاه در حد امکان باید استریلیزه و آنتی باکتریال باشه! خطر چادر حالا به کنار! بعضی اساتید از همراه داشتن دستمال کاغذی استفاده شده هم منع میکنند! به نظرتون برای این چه سوژه ای میتونن بسازن؟!! :-?
به نظر من این عمل استاد کاملا منطقی هستش!
لطفا از اونور بوم نیفتید!!!!
چند وقتیه رجا خبراش ...!
نقل قول کردن
-8 #1441 ناشناس 1389-12-09 00:50
به نقل از منع حجاب در ایران!!!:
به نقل از محمد:
به نقل از منع حجاب در ایران!!!:
اخراج از کلاس به جرم حفظ حجاب و چادری بودن

هفته گذشته طی اقدامی عجیب و هتاکانه یکی از اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تربیت معلم دانشجوی دختر را به دلیل استفاده از پوشش چادر از آزمایشگاه اخراج کرد.

rajanews.com/detail.asp?id=80315

---------------------------------------------------------------------------------

از آنجاییکه وجود چنین برخوردهایی ، نه اولین بار است و نه آخرین بار ؛ لطفا تا میتوانید اینگونه اخبار را اطلاعرسانی کنید .

شاید چون در آزمایشگاه شیمی که مواد خطرناک و مشتعل کننده وجود دارد چادر خطرناکه کم نیستند ادم های چادری که در آزمایشگاه لباس مخصوص می پوشند


اینها بهانه است .

در خیلی از کشورها هم با همین بهانه ها برای ورود به آزمایشگاه و اتاق عمل و ... داشتن روسری را ممنوع کرده اند .

آره! ، این حرفها بهانه است ؛ مشکل اصلی اساتید غربزده ای هستند که اساسا اعتقادی به حجاب ندارند و نسبت به افراد مذهبی کینه و نفرت دارند ، ولی از ترس حکومت تا حدی خودشون رو جمع و جور میکنن و بعضی از حرفها رو علنی نمیزنند .


احتمالا این خواهر مومنه با استفاده از سهیمه ای خاص وارد دانشگاه شده اند و هم چنین وابسته به افراد صاحب منصبی هستند که چنین اسلام به خطر افتاده است. وگرنه مشکلشان با دستگیری غافل گیرانه توسط حامیان نظم و اتنظباط در محیط دانشگاه و یک اخطار و ثبت در پرونده انظباطی به طور فرمالیته حل بود.
نقل قول کردن
+22 #1440 آشنا-تبریک 1389-12-09 00:31
سلام دوباره
در تماسی که با برادر علی اصغر داشتم خبردار شدم که خداوند متعال در رحمت را به ایشان گشوده و دقیقا در هفده ربیع الاول فرزندی به ایشان عطا کرده. :- :x @};- @};- @};
-
ضمن تبریک مجدد به ایشان بابت این هدیه الهی دعا میکنیم که خدا این مولود را از سربازان حقیقی امام زمان(عج) قرار دهد. [-O @};-

ضمنا شیرینی ما هم فراموش نشود. >:) >:) >:)

جهت سلامتی برادر علی اصغر و خانواده محترم صلوات @};-
نقل قول کردن
+6 #1439 گل نرگس 1389-12-09 00:29
به نقل از خدایا شکرت:
به نقل از علی جعفری:
عمان هم شروع شد!

www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30268754


همینطور عربستان!

hamin tor ghatar @};-
نقل قول کردن
-6 #1438 علی 1389-12-09 00:26
به نام خدا
من یک سوال از شما منتظران آقا دارم. نظر شما درباره این فیلم که توش به دختر هاشمی فحش میدن چیست؟؟
نقل قول کردن
+8 #1437 منع حجاب در ایران!!! 1389-12-09 00:24
به نقل از محمد:
به نقل از منع حجاب در ایران!!!:
اخراج از کلاس به جرم حفظ حجاب و چادری بودن

هفته گذشته طی اقدامی عجیب و هتاکانه یکی از اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تربیت معلم دانشجوی دختر را به دلیل استفاده از پوشش چادر از آزمایشگاه اخراج کرد.

rajanews.com/detail.asp?id=80315

---------------------------------------------------------------------------------

از آنجاییکه وجود چنین برخوردهایی ، نه اولین بار است و نه آخرین بار ؛ لطفا تا میتوانید اینگونه اخبار را اطلاعرسانی کنید .

شاید چون در آزمایشگاه شیمی که مواد خطرناک و مشتعل کننده وجود دارد چادر خطرناکه کم نیستند ادم های چادری که در آزمایشگاه لباس مخصوص می پوشند


اینها بهانه است .

در خیلی از کشورها هم با همین بهانه ها برای ورود به آزمایشگاه و اتاق عمل و ... داشتن روسری را ممنوع کرده اند .

آره! ، این حرفها بهانه است ؛ مشکل اصلی اساتید غربزده ای هستند که اساسا اعتقادی به حجاب ندارند و نسبت به افراد مذهبی کینه و نفرت دارند ، ولی از ترس حکومت تا حدی خودشون رو جمع و جور میکنن و بعضی از حرفها رو علنی نمیزنند .
نقل قول کردن
+2 #1436 علی 1389-12-09 00:12


y-m.ir/browse.php

برای شکل دهی اولین جامعه ی مجازی یاران مهدی (ع) عضو شوید
نقل قول کردن
+5 #1435 گل نرگس 1389-12-09 00:12
ممنون ...از اشتباه در اومدمبه نقل از حسن.س.:
خودش مى داند چه وقت ظهور مى كند
فرمایشات آیة الله بهجت (ره)

در روايتى از امام صادق ـ عليه السّلام ـ آمده است كه فرمود:
« شيعَتُنا أَصْبَرُ مِنّا،... لِأَنّا نَصْبِرُ عَلى ما نَعْلَمُ، وَ شيعَتُنا يَصْبِروُنَ عَلى ما لا يَعْلَموُنَ. »
شيعيان ما از ما صابرتر هستند... زيرا ما براى آن چه مى دانيم صبر مى كنيم، ولى آن ها بر آن چه نمى دانند، صبر مى كنند...
در روايتى از امام صادق ـ عليه السّلام ـ آمده است كه فرمود:
« شيعَتُنا أَصْبَرُ مِنّا،... لِأَنّا نَصْبِرُ عَلى ما نَعْلَمُ، وَ شيعَتُنا يَصْبِروُنَ عَلى ما لا يَعْلَموُنَ. »
شيعيان ما از ما صابرتر هستند... زيرا ما براى آن چه مى دانيم صبر مى كنيم، ولى آن ها بر آن چه نمى دانند، صبر مى كنند.[1] حضرت غائب ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّريف ـ عجب صبرى دارد! با اين كه از تمام آن چه كه ما مى دانيم و يا نمى دانيم اطّلاع دارد و از همه ى امور و مشكلات و گرفتارى هاى ما با خبر است. خود حضرت هم منتظر روز موعود است و خودش مى داند كه چه وقت ظهور مى كند اين كه گفته مى شود كه آن حضرت وقت ظهورش را نمى داند، درست نيست.


[1] اصول كافى، ج 2، ص 93؛ بحار الانوار، ج 68، ص 80. نيز ر.ك: بحار الانوار، ج 24، ص 216؛ ج 68، ص 84؛ تفسير قمى ، ج 1، ص 365؛ ج 2، ص 141.
نقل قول کردن
+4 #1434 مجاهد سايبري 1389-12-09 00:11
به نقل از مجاهد سايبري:
به نقل از شاهد:
به نقل از شاهد:
به نقل از شاهد:
سلام برادر علی اصغر
لطفا مداحی اول مستند (یا بقیت الله مهدی عجل الله منتقم کجایی قم یا حجت الله ) رو به صورت کامل برای دانلود روی سایت قرار دهید.
خیلی تو اینترنت گشتیم پیدا نکردیم. ممنون میشیم

علی اصغر جان ما منتظریم

برادر علی اصغر برسون مداحی رو


سلام منم ميخوام خيلي قشنگه مارو هم خبر كنيد اگه آپلود شد ...


كي بود منفي داد ؟ من كه نظري ندادم فقط درخواست دادم چيز بدي گفتم ؟!
نقل قول کردن
+8 #1433 پارسا 1389-12-09 00:06
اگر نقطه اي از مسجد آلوده و نجس شود، پاك كردن آن بر همه مسلمانان واجب است.

(گفت و شنود) کیهان امروز

گفت: سايت «ايران گلوبال» كه از آمريكا و زير نظر اليزابت چني، دختر ديك چني اداره مي شود توصيه كرده كه فتنه گران در مساجد تحصن كنند.
گفتم: اي دل غافل! مثل اين كه بر و بچه هاي وزارت اطلاعات و سپاه در اين سايت نفوذ كرده اند.
گفت: سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي هم، اين پيشنهاد را موثر دانسته است.
گفتم: ظاهرا در سايت وزارت خارجه اسرائيل هم نفوذ كرده اند!
گفت: از كجا مي گويي؟!
گفتم: از قرار معلوم نفوذي هاي سپاه و وزارت اطلاعات در «سيا» و «موساد» با القاي اين پيشنهاد قصد داشته اند اگر از فتنه گران چيزي باقي مانده باشد، آنها را هم لو بدهند.
گفت: چطوري؟
گفتم: خب! مطابق دستورات اسلامي، اگر نقطه اي از مسجد آلوده و نجس شود، پاك كردن آن بر همه مسلمانان واجب است.
نقل قول کردن
+6 #1432 مجاهد سايبري 1389-12-09 00:05
به نقل از شاهد:
به نقل از شاهد:
به نقل از شاهد:
سلام برادر علی اصغر
لطفا مداحی اول مستند (یا بقیت الله مهدی عجل الله منتقم کجایی قم یا حجت الله ) رو به صورت کامل برای دانلود روی سایت قرار دهید.
خیلی تو اینترنت گشتیم پیدا نکردیم. ممنون میشیم

علی اصغر جان ما منتظریم

برادر علی اصغر برسون مداحی رو


سلام منم ميخوام خيلي قشنگه مارو هم خبر كنيد اگه آپلود شد ...
نقل قول کردن
+7 #1431 amir 1389-12-08 23:59
روزگار جوانی دکتر شعیب


وروزگار امروزی ایشان
نقل قول کردن
+2 #1430 حسن.س. 1389-12-08 23:59
دست راست قذافی در تهران چه می‌کند
سایت مشرق، 1389/12/8

ه گزارش گروه بین الملل مشرق، سعد مجبر که از بکارگیری صفت "سفیر" برای خود خودداری می کند و به تبعیت از رهبر محبوبش، سرهنگ معمر القذافی، همواره ترجیح می دهد از عناوین و القاب عجیب و غریب استفاده کند، خود را "دبیر کمیته مردمی دفتر مردمی" می خواند، نه سفیر. قذافی نیز مانند دوست خود، این عادت مضحک را دارد که از القاب تشریفاتی مانند "رهنمای انقلاب کبیر سوسیالیستی یکم سپتامبر خلق جمهوری عربی لیبی"، "رهبر برادرانه"، "بزرگْ حکمای عرب" و "شاه شاهان قاره آفریقا" استفاده کند تا حس خودبرتربینی خود را ارضا نماید.
اما بیانیه اخیر سعد مجبر، بر خلاف بیانیه های دیپلمات های همرده وی در دیگر کشورها، بار دیگر از چهره بدنام وی در میان ایرانیان پرده برداشت.
مجبر در این بیانیه نه تنها سرکوب وحشیانه مردم این کشور را محکوم نکرده بلکه هیچ اشاره ای نیز به این موضوع نکرده و این در حالی است که تمامی رسانه های جهان، هم اکنون در حال مخابره لحظه به لحظه جنایات رژیم قذافی هستند و صدها تن از مقامات و مسؤولان لیبیایی و دیپلمات های این کشور در پایتخت های جهان، در اعتراض به سیاست های خشونت بار قذافی استعفا و به آن اعتراض کرده و بعضاً در مقابل دوربین ها، عکس های این دیکتاتور خونریز را به آتش کشیده اند.
در چنین شرایطی است که مجبر بیانیه ای نرم صادر می کند و به گونه ای موضع می گیرد که نه سیخ قذافی بسوزد و نه کباب انقلابیونی که در آستانه سرنگونی رژیم قرار دارند.
imamsadr.ir/news/news.php?id=6246
نقل قول کردن
+3 #1429 مجاهد سايبري 1389-12-08 23:56
به نقل از محمد:
به نقل از منع حجاب در ایران!!!:
اخراج از کلاس به جرم حفظ حجاب و چادری بودن

هفته گذشته طی اقدامی عجیب و هتاکانه یکی از اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تربیت معلم دانشجوی دختر را به دلیل استفاده از پوشش چادر از آزمایشگاه اخراج کرد.

rajanews.com/detail.asp?id=80315

---------------------------------------------------------------------------------

از آنجاییکه وجود چنین برخوردهایی ، نه اولین بار است و نه آخرین بار ؛ لطفا تا میتوانید اینگونه اخبار را اطلاعرسانی کنید .

شاید چون در آزمایشگاه شیمی که مواد خطرناک و مشتعل کننده وجود دارد چادر خطرناکه کم نیستند ادم های چادری که در آزمایشگاه لباس مخصوص می پوشند


درود بر اين زن مسلمان هر كس بايد نگهدار عقايد خودش باشه اگر تمام و تمام مردم جهان و ايران كافر شوند آيا حاضري دست از اسلام بكشي و كافر شوي ؟
اين دليل نميشه كه انسان عقيده و دينشو به دنياش بفروشه هر چند چادر حجاب برتر هست و مانتو هم حجاب به حساب مياد ولي عقيده هر كس براي او مهم است...
احسنت بر اين "دختر مسلمان" ايراني
نقل قول کردن
-3 #1428 محمد 1389-12-08 23:53
این سفیانی ممکن است ابتدا جنبش خود را راه اندازی کنه و این راه اندازی تا مرحله ی خروج چند سال طول بکشه مثل صدام که اول ظهور کرد سپس یکی دو سال تجهیز شد بعد حمله کرد به منطقه مثلا اگر همین امروز آقای سفیانی در اردن ظهور کنه با ارتش داغونه اردن هیچ غلطی بر ضد عراق و سوریه نمی تونه انجام بده بلکه باید خیلی سلاح های جدیدی بخره تازه بحث آموزش هم مطرحه تازه حتی اگر غرب بخواهد مجانی ارتش اردن را تجهیز کنه باید دو سال وقت صرف کنه ارتش اردن ضعیف ترین ارتش منطقه است البته دستگاه اطلاعاتی قوی داره که عماد مغنیه را برای اسرائیل زده و در عراق هر روز بمب منفجر میکنند و توانایی سازمان دهی نیرو های القاعده ای زیادی را دارد که خیلی خطرناک و ضد شیعه هستند
نقل قول کردن
+3 #1427 سید ایمان موسوی 1389-12-08 23:51
به نقل از احمد سبحان:
به نقل از سید ایمان موسوی:
با سلام خدمت دوستان
بازگشت اعضای قدیمی رو هم خوشامد میگم
امید وارم دوستان از ما دلخوری به دل نداشته باشند ان شا الله
احمد سبحان بخورمت
آنتی روشن فکر عزیز چند نکته در مورد آناهیتا
1.یک مرد هست در نقاب زن
2. ایرانی نیست به فارسی هم تسلط کامل نداره خیلی از اصطلاحات رو درک نمیکنه
3.دلیل تایپ انگلیسی اش هم اینه که علاوه بر زبان فارسی به نوشتار اون هم آشنایی زیادی نداره


ای بابا..برا چی منو بخوری :-S

سلام احمد سبحان عزیز
یاهو مسنجرم باز نمیشه ای خیر نبینی یاهو :D
من باب تشکر بابت ابراز علاقه می خواستم بخورمت :D
نقل قول کردن
+6 #1426 علي اصغر 1389-12-08 23:42
به نقل از شاهد:
به نقل از شاهد:
به نقل از شاهد:
سلام برادر علی اصغر
لطفا مداحی اول مستند (یا بقیت الله مهدی عجل الله منتقم کجایی قم یا حجت الله ) رو به صورت کامل برای دانلود روی سایت قرار دهید.
خیلی تو اینترنت گشتیم پیدا نکردیم. ممنون میشیم

علی اصغر جان ما منتظریم

برادر علی اصغر برسون مداحی رو

با سلام بر دوست عزيز

مداحي مذكور حدودا فقط در همان حدي كه شنيديد به دست ما رسيده است.

در پناه حق - التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد