رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 77

روزقدس ، بررسی فتنه بزرگ یهود و ارتباط آن با ظهور

 

چه تشكيل دولت اسرائيل را با هدف تشكيل دولت بزرگ يهود از نيل تا فرات بدانيم و چه پايتخت حكومت جهاني شيطاني فراماسونها ، در هر حال هدف از تشكيل اين دولت پيش دستي در تسلط بر منطقه خاورميانه به منظور ممانعت از تشكيل دولت جهاني اسلام به مركزيت خاورميانه بود. با وجود اينكه جبهه باطل از هنگام تاسيس دولت خود در اسرائيل توانسته بود با استفاده از تشتت و اختلاف اعراب و مسلمانان روز به روز بر قدرت و نفوذ خود بيفزايد و امور بسياري از كشورهاي منطقه را در نهان و آشكار به دست بگيرد ، و براي حركت بزرگ خود و تشكيل حكومت نيل تا فرات و بعد از آن ، حكومت شيطاني جهاني آماده شود ...

» ابتدای نظرات (557)

بسم الله الرحمن الرحيم

الا ان نصرالله قریب


مقدمه


سابقه درگيري جبهه حق و باطل به تاريخ خلقت انسان برمي گردد، در طول تاريخ اين درگيري شاهد فراز و نشيب ها و تحولات بسياري بوده است ، اما مهمترين خصوصيت و مشخصه اين روند تاريخي ، قدرت گرفتن جبهه حق و تضعيف جبهه باطل نسبت به گذشته مي باشد.
از اوائل قرن 14 شمسي اين تحولات شدت بيشتري به خود گرفت ، جبهه باطل به سرگردگي شيطان كه زمان آغاز دولت جهاني حق را نزديك مي ديد فعاليت خويش را تشديد كرد و نيروهاي شيطاني در توافقي پنهاني تصميم به آغاز هجوم  به خاورميانه و تشكيل پايگاهي در اين منطقه براي تسلط برآن گرفتند و البته به دلايل مختلف بهترين مكان براي اين پايگاه ، كشور فلطسين و شهر بيت المقدس بود و قوم يهود از هرجهت براي اين ماموريت شيطاني مستعد.
چه تشكيل دولت اسرائيل را با هدف تشكيل دولت بزرگ يهود از نيل تا فرات بدانيم و چه پايتخت حكومت جهاني شيطاني فراماسونها ، در هر حال هدف از تشكيل اين دولت پيش دستي در تسلط بر منطقه خاورميانه به منظور ممانعت از تشكيل دولت جهاني اسلام به مركزيت خاورميانه بود.
اما در جبهه مقابل نيز تحركات به شدت ادامه داشت ، جبهه حق از اوائل قرن 14 شمسي به طور محسوسي فعاليتهاي خود را تشديد كرده بود ، حركتهاي آزاديبخشي در ايران با محوريت اسلام حقيقي شكل گرفت كه بعضا حتي خاورميانه را نيز تحت تاثير داشت ، قيام فدائيان اسلام و ديگر مبارزات اسلامي در نهايت زمينه را براي آغاز حركت بزرگ جبهه حق در خرداد 42 آماده نمود و پس از مجاهدتهاي فراوان اين حركت به بار نشست و جبهه حق در نيمه قرن شمسي صاحب دولتي قدرتمند شد ، دولتي كه از آغاز مبارزه ، دشمني شديد خويش را با دولت شيطاني اسرائيل و استكبار حامي آن اعلام كرده بود و بدين صورت بود كه دو موج قدرتمند حق و باطل كه هر كدام خواهان تسلط بر منطقه و كل جهان بود در خاورميانه رودرروي هم قرار گرفتند.
با وجود اينكه جبهه باطل از هنگام تاسيس دولت خود در اسرائيل توانسته بود با استفاده از تشتت و اختلاف اعراب و مسلمانان روز به روز بر قدرت و نفوذ خود بيفزايد و امور بسياري از كشورهاي منطقه را در نهان و آشكار به دست بگيرد ، و براي حركت بزرگ خود و تشكيل حكومت نيل تا فرات و بعد از آن ، حكومت شيطاني جهاني آماده شود ، اما تشكيل نظام جمهوري اسلامي در ايران كه از سوي ائمه اطهار(ع) پيش بيني شده بود به طور كامل نقشه هاي شياطين را با بن بست رو برو نمود و سدي محكم در راه نفوذ آنها ايجاد كرده و با ايجاد موج بيداري اسلامي  قدم به قدم آنها را وادار به عقب نشيني كرد.سدی که می رود تا به یاری خدا برای همیشه به حکومت شیطان پایان دهد و زمینه ساز ظهور امام زمان عج باشد.

این مقاله شامل پنج سرفصل است .

بخش اول: مروری گذارا بر فتنه یهود درآینه روایات

بخش دوم : مروری بر سیر  تاریخی مبارزه نسل فاطمی و علوی درایران با فتنه یهود

بخش سوم :  جنایات - توطئه ها - فسادها وفتنه گریهای  صهیونیست

بخش چهارم : ارتباط ظهور امام زمان عج و مسئله اسرائیل.

بخش ششم : نظر آيات و روايات در مورد پايان كار فتنه يهود

بخش هفتم : پایان کار اسرائیل


بخش اول : مروري گذرا بر فتنه يهود در آينه روايات

نيم نگاهي به تفاسير آيات و احاديث عصر ظهور نشان مي دهد كه روايات شريف به خوبي از هجوم يهود در آخرالزمان به كشورهاي اسلامي و فلسطين خبر مي دهند.

قران کریم در آیات سوره بنی اسرائیل از برتری جویی و فساد قوم بنی اسرائیل را "علوا کبیرا " می نامد . برتری جویی بزرگ قوم یهود و نقشه های آنان برای فرمانروایی برجهان مسئله ای نیست که امروز از نگاه کسی پوشیده مانده باشد.

در روايتي كه از اميرمؤمنان(ع) نقل شده است در اين زمينه چنين آمده است:
يهود براي تشكيل دولت خود در فلسطين، از غرب [ به منطقه عربي خاور ميانه] خواهند آمد.
عرضه داشتند: يا اباالحسن! پس عرب‌ها در آن موقع كجا خواهند بود؟
فرمود: در آن زمان عرب‌ها نيروهايشان از هم پاشيده و ارتباط آنها از هم گسيخته، و متّحد و هماهنگ نيستند.

 


عبد الرزاق 11/399 از ابن عمر آورده است كه رسول خدا فرمود : يهود با شما مى جنگند و بر آنان چيره مى شويد . اگر يهودى پشت سنگى پنهان شده باشد ، سنگ به سخن مى آيد و مى گويد : اى مسلمان ! يك يهودى پشت من پنهان شده ، او را بگير و بكُش !

ابن شيبه 15/144 و 167 مانند روايت دوم ابن حماد ; احمد 2/417 از ابو هريره آورده است كه رسول خدا فرمود : قيامت پس از آن برپا مى شود كه مسلمانان با يهود بجنگند و آنان را بكشند ، حتى اگر يك يهودى پشت سنگ يا درختى پنهان شود ، سنگ يا درخت خواهد گفت : اى مسلمان ، اى بنده خدا ! اين يهودى پشت من است ، بيا و او را بكُش . اما گياه ديوخار نخواهد گفت ، چون درخت يهود است .

  • پاك سازى مناطق عرب نشين از وجود يهوديان توسط امام مهدى(عليه السلام) !


امير مؤمنان فرمود : در مصر منبرى مى سازم و دمشق را سنگ به سنگ خراب مى كنم و يهود را از هر منطقه عرب نشين بيرون مى كنم و با اين عصايم عرب ها را رهبرى مى نمايم .
راوى ( عبايه اسدى ) مى گويد كه پرسيدم : اى امير مؤمنان ! گويا مى فرمايى پس از اينكه از دنيا رفتى ، دوباره زنده مى شوى و برمى گردى ؟! فرمود : هيهات ، اى عبايه ! درست نفهميدى . مردى از نسلم ، يعنى مهدى اين كار را مى كند .
معانى الاخبار /406 ; ايقاظ /385 ; بحار 53/60 .
اين حديث دلالت دارد كه در آخر الزمان ، يهوديان در سرزمين هاى عربى هستند .

ابن حماد 1/357 از كعب آورده است : مهدى ناميده شد ، چون به اسفارى از تورات هدايت مى كند كه از كوه هاى شام بيرون مى آورد . يهود را به پيروى آن فرا مى خواند . گروه بسيارى به سبب آن كتاب ها مسلمان مى شوند . ( وى نزديك به سى هزار نفر را ذكر مى كند ) . مصنف عبد الرزاق 11/372 .)

همچنين بخشي از تفاسير آيات و روايات در مورد يهود به نابودي آنان به دست امام مهدي(عج) و يارانش اشاره دارند كه در فصل آخر به آن خواهيم پرداخت.




بخش دوم: بررسی سیر  تاریخی مبارزه نسل فاطمی و علوی درایران با فتنه یهود

امروز بی شک 99 درصد ایرانیان از بنی فاطمه هستند و به نوعی خون حسینی و فاطمی در رگهای آنها جاری ست و آرزوی یهودصهیونیست ازمیان برداشتن این شجره طیبه است. زیرا تنها جریان اصیل و قدرتمندی که دربرابر زیاده خواهی ها وجنایات اسرائیل ایستادگی کرده است این جریان الهی ست که ریشه در کوثر حضرت زهرا س و نسل فاطمی ملت با عظمت ایران دارد.

در سال ۱۳۲۶ هجری برابر با ۱۹۴۷ میلادی ، صهیونیستها حملات وحشیانه خود را به ساكنین عرب فلسطین شدت بخشیدند و سازمان ملل به عنوان ابراز فراماسونری انگلیس و امریكا ، در ۲۹ نوامبر  ۱۹۴۷ بعد از کشتارهای سنگین یهودیان از مردم فلسطین ، با تقسیم فلسطین ، رسما تأسیس دولت غاصب اسرائیل را اعلام كرد .


به یقین تشكیل دولت غاصب اسرائیل را می توان نمادی از آغاز فتنه بزرگ یهود دانست.  اگر امروز ما شاهد ضعف و سستی و پراکندگی امت مسلمان و کشتار و نامنی وتجاوزات پی در پی اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین و مردم مسلمان لبنان و برنامه ریزی های مخوف برای براندازی و توطئه و جنایت درسایرکشورهای مسلمان هستیم نباید نقش کلیدی این پایگاه فراماسونری در منطقه را فراموش کرد . پس از جنگ دوم جهانی -که آن نیز فتنه ای از جانب دنیاپرستان یهود بود- ، آنها در سایه شوم تبلیغات فریبکارانه درمورد هولوکاست ،  با ایجاد شبكه های جاسوسی و فراماسونری در سرزمینهای مستعمره ، از یك سو ، و سلطه نظامی استعمار و استخدام مهره های سرسپرده ، مقدمات فتنه ای بزرگ را آغازکردند که هنوز بعد از گذشت هفتاد سال مانند غده ای سرطانی مسلمانان از رنج جانکاه آن به خود می پیچند .

هرگاه مردم مسلمان دربرابر این جریان شیطانی ایستادگی کردند با انواع دسیسه ها و برنامه های شیطانی فتنه گران فراماسون صهیونیست مواجه شدند .

همگی این برنامه ها نیز یک هدف داشته اند . عدم شکل گیری یک جریان قدرتمند فراگیر دربرابر قدرت آنها . اما انقلاب اسلامی ایران که جریانی الهی بود که ریشه در هدایت باطنی امام زمان ارواحنا فداه داشت روز به روز قدرتمند و استوار ، رو در روی این جریان شیطانی قرارگرفت و امروز تنها جریان قدرت صالحی که درخط مقدم مقابله با این شیطان بزرگ است ، ملت ایران است .

درقسمت بعد به بررسی روشهای پیچیده مقابله با جریانهای مردمی برعلیه صهیونیست می پردازیم . اما در این بخش سیرتحولات تاریخی مبارزات شکل گرفته برعلیه اسرائیل را بررسی می کنیم تا  تا هر ایرانی ،متوجه نقش بزرگ و تاریخی خود در ریشه کن کردن این جریان شیطانی و تشکیل دولت صالح جهانی امام زمان ارواحنا فداه باشد.

از جمله اولین حركتهای انقلابی كه در كشورهای اسلامی به نفع ملت مظلوم فلسطین صورت گرفت . بدون شك حركت ملت ایران به رهبری آیت الله كاشانی در ایران است كه فریاد خشم ملت مسلمان ایران را علیه تجاوزات امریكا و انگلیس و صهیونیستهای ضد بشر بلند كرد .ایت الله کاشانی این حرکت را در شرایطی آغاز نمود كه مهره های سرسپرده فراماسونری، قدرت سیاسی را در میهنمان در دست داشتند و هرگونه صدای آزادیخواهی را در سینه ها خفه كرده بودند .

  • اولین اعلامیه برعلیه فتنه یهود توسط یک رهبر شیعه از نسل رسول خداص به جهان مخابره شد

آیت الله وارد اتاق بازجویی شد و بر صندلی کنار اتاق تکیه داد. صدای خشن بازپرس انگلیسی بلند شد:«چرا بدون اجازه نشسته اید؟» و آیت الله بدون درنگ و با عصبانیت پاسخ داد: «خیلی عجیب است! در کشور من بدون اجازه وارد شده اید و حال توقع دارید که من از تو اجازه بگیرم؟!»

در یازدهم دی ماه ۱۳۲۶ ، در آن ایام تاریك خفقان و استبداد ، آیت الله كاشانی كه اخیرا از تبعیدگاه خود به تهران مراجعت كرده بود ،برای اولین بار سكوت مرگباری را كه بر فضای مسلمانان سایه افكنده بود ، شكست و با صدور اعلامیه ای ، به تمام مسلمین جهان ، در مورد تشكیل دولت غاصب اسرائیل اعلام خطر كرد .این درحالی بود که هنوز دولت اسرائیل تشکیل نشده بود .غده جنایتکار اسرائیل رسما درفروردین 1327 تشکیل شد. مرور این اعلامیه ، امروز پس از گذشت 53 سال نشان می دهد که این سید مجاهد  بزرگی فتنه ای را که یهود در آغاز راه قرارداشت هشدار داده بود .و در اعلامیه دوم این سید با بصیرت به صراحت ذکرمی کند که این مبارزه ادای وظیفه دربرابر امام زمان عج است.


بسم الله الرحمن الرحیم
پس از جنگ جهانسوز دوم ، گمان می رفت دول بزرگ عالم از آن همه فجایع و آن همه اتلاف نفوس و اموال و خرابیها و بیچاریگیهای بشری كه سالهای دراز جبران پذیر نیست ، پند و عبرت بگیرند و به جبران وقایع گذشته ، برای ایجاد عدل و داد و كندن ریشه ظلم و فساد و جلوگیری از جنگ جهانی دیگر ، تشكیل سازمان ملل متفق داده كه از حقوق و آزادی ملل و دول ضعیف حمایت و پشتیبانی نماید چنانچه در اثنای جنگ با انواع و اقسام مختلف به این تبلیغات عموم ملل را امیدوار می نمودند .
ولی متأسفانه از رفتار بر خلاف انصاف و مروت سازمان ملل درباره اندونزی ، مصر و فلسطین ، خلاف آن ظاهر شده و امید ملل ضعیف مبدل به یاس گردیده است . معلوم نیست وطن بودن فلسطین برای مهاجرین یهودی آلمانی و روسی و آمریكایی و غیره مطابق كدام منطق و قانون است ؟ كه رای به تقسیم آنها می دهند ؟ اگر می خواهند صهیونیستها را از خود راضی كنند و استفاده هائی كه منظور است از آنها بنمایند ، در مملكت خود به آنها جا بدهند و آنها را مستقل كنند . در هر صورت ، تشكیل دولت صهیونیستی  ، در آتیه ، كانون مفاسد بزرگ برای مسلمین خاورمیانه و بلكه تمام دنیا خواهد بود و زیان آن تنها متوجه اعراب فلسطین نمی گردد و علی ای حال بر تمام مسلمین عالم است از هر طریقی كه

می شود از این ظلم فاحش جلوگیری نموده و رفع این مزاحمت را از مسلمین فلسطین بنمایند .
خادم الاسلام والمسلمین : سید ابوالقاسم كاشانی
۱۱/۱۰/۱۳۲۶ هجری شمسی

http://www.aftab.ir/articles/politics/plitical_history/c1c1191326654p1.php

http://azkhabar.blogfa.com/cat-79.aspx


آیت الله كاشانی به رغم محیط خفقان ، مردم مسلمان را دعوت به تظاهرات به نفع مردم فلسطین كرد . در روز یكشنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۲۶ ، بیش از سی هزار نفر از مردم تهران ، به دعوت آیت الله كاشانی ، در مسجد امام خمینی ( مسجد شاه سابق ) اجتماع كردند ، ولی شاه با توسل به زور و قوای انتظامی از سخنرانی آیت الله كاشانی در این جمع با شكوه ممانعت كرد .  عده ای از عمال شاه می خواستند با ایجاد اغتشاشاتی علیه یهودیان ایران ، مبارزات آیت الله كاشانی را مخدوش سازند و به همین جهت آیت الله كاشانی اعلامیه ای صادر كردند كه اقلیتهای كلیمی و مسیحی و غیره تحت حمات دولت و مردم مسلمان هستند و هیچ كس حق ندارد به آنها آسیب و زیانی وارد كند .

  • اولین تظاهرات برعلیه تشکیل اسرائیل و اولین تصریح رسمی  ایت الله کاشانی به ادای وظیفه از جانب حضرت ولی عصر ارواحنا فداه

آیت الله كاشانی در سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۷ ، مجددا مردم را علیه تشكیل دولت اسرائیل ، دعوت به تظاهرات كرد .این تظاهرات با شكوه بسیار زیاد برگزار گردید و جمعیت انبوهی در آن شركت كردند. متن سخنرانی این سید مجاهد را در بعد از ظهر روز جمعه  دوشنبه سوم خرداد ۱۳۲۷ را در ادامه می خوانید .

اما آنچه دراین سخنرانی حائز اهمیت است و اغلب از نظرها پنهان مانده است تصریح آیت الله کاشانی به انجام وظیفه از جانب حضرت ولی عصر ارواحنافداه است . سوال این است که آیا نمی توانیم بگوییم این مبارزه بزرگ بر علیه جریان فتنه گری یهود از همان آغاز همواره  موید به تاییداتی از جانب حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بوده است؟ و سید مجاهد و بزرگواری مانند ایت الله کاشانی تحت ولایت امام عصر ارواحنا فداه این مبارزه بزرگ را آغاز کرد ؟  مبارزه ای که با گذشتن از مال و جان  و آبرو همراه بود و زندگی در غربت و تبعید گواه صداقت آن ؟


« بسم الله الرحمن الرحیم والصلوه والسلام علی خیر خلقه و اشرف انبیائه محمد و آله الطاهرین . السلام علیكم و رحمت الله و بركاته . اعوذ بالله من الشیطان الرجیم . یا ایها الذین آمنوا استجیبوالله و للرسول اذا دعاكم لما یحییكم . به مضمون آیه شریفه و به جهت اداء وظیفه حتمیه از جانب حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه ، شمه ای از آنچه راجع به حیات و عظمت و سعادت و كامیابی دنیا و آخرت است ، به عرض برادران ایمانی خود می رساند . دین مقدس اسلام كه ضامن سعادت دنیا و آخرت بشر است به ما تكلیف فرموده كه با یكدیگر به رافت و مهربانی سلوك و رفتار نموده و برای حفظ شئون اجتماعی و سیاسی كشورهای اسلامی ، برادرانه پشتیبانی از هم بنمائیم و به مبانی دین و آئین از خدای یگانه و قرآن و پیغمبر عظیم الشان و پیشوایان دین ، سلام الله علیهم اجمعین و معاد ایمان كامل داشته باشیم . چنانچه در این آیه شریفه می فرماید ، « یا ایها الذین آمنوا اتقوالله حق تقاته ولا تموتن الا و انتم مسلمون واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا » همین ایمان به خدا و قرآن ، همین ایمان به رسول و مبانی دین و تعالیم عالیه و دستورات اخلاقی و اجتماعی اسلام بود كه در صدر اسلام ، روح یگانگی و برادری و برابری و شهامت را در مسلمین به حدی دمید و تقویت نمود كه از صحرای خشك عربستان ، بیرق لا اله الا الله ، محمد رسول الله را بر دوش بی آلایش خویش و بر قلب ملل عالم كوبیدند . از یك طرف تمام آسیا را در مدت كمی تسخیر نموده و از عراق عرب و ایران و هندوستان گذشته ، به چین و به جزائر پراكنده اقیانوسیه و به اروپا و روم و اسپانیا نفوذ نموده و از طرفی شام و مصر و مراكش و الجزایر و سراسر افریقای شمالی را مسخر نموده تا نزدیك پاریس ، یعنی قلب كشور فرانسه تاختند و همه را تحت سیطره خود در آورده و مطیع خود ساختند و در نتیجه همین ایمان به خدا و رسول و در سایه همان برادری و اتحاد و یگانگی و اتفاق بود كه پشت بزرگ ترین امپراطوریهای جهان را به لرزه در آورده و بر سراسر دنیای متمدن آن زمان تسلط یافته و تاج از سر آنها برداشته و باج گرفتند . متاسفانه در نتیجه تحولات و پیدایش سیاستهای بوقلمونی جهان و به خصوص بر روی كار آمدن حكومتهای جبار و تبهكار و نفوذ سیاست و مداخلات خائنانه استقلال شكنانه شوم استعماری ، زنجیر اتحاد و یگانگی و آن معنویت و برادری و برابری را كه اسلام به دور خود كشیده و با نیروی ایمان ، دانه های محكم آن را به هم متصل و پیوست نموده بود ، از یكدیگر گسیخته و خاك ذلت بر سر مسلمین عموما ریختند .
برادران عزیز مسلمان ! امروز بیش از همه چیز به اتحاد و برابری و یكرنگی و صمیمیت احتیاج داریم ، چنانچه خداوند می فرماید ، « یا ایها الذین آمنوا ادخلو فی السلم كافه و لا تتبعوا خطوات الشیطان انه لكم عدو مبین » باید با ایمان به مبدأ حق و حقیقت و در سایه تعالیم اسلامی ، سعی كنیم ریشه های فساد و بدبینی را از بیخ و بن بركنیم و خود را مشمول آیه « ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا كانهم بنیان مرصوص » بداریم . خداوند تبارك تعالی كسانی را كه در راه او فداكاری می كنند و دسیسه های كفر در آنها رخنه ندارد ، دوست دارد ، به طوری كه پیغمبر اكرم فرموده ، « المؤمنون كبنیان واحد یشد بعضا بعضا » یعنی مسلمانان مانند اجزاء یك ساختمانند كه یكدیگر را نگاهداری می نمایند . اسلام حدود و ثغوری برای مسلمین تعیین نكرده و نقطه یا سرزمین معینی را برای آنها وطن قرار نداده است و همه مناطق و ممالك اسلامی ، وطن مسلمین است و بر مسلمانان لازم نموده است كه اگر چنان كه برای برادران مسلمان زحمت و مشقتی پیش آید ، بكوشند و به كمك یكدیگر رفع نگرانی از خود بنمایند . اسلام با تمام قوا بر آن بوده است كه مسلمین اختلافات را كنار گذارند و متفقا در یاری و استعانت یكدیگر جدیت نمایند . و به مضمون آیه « واعتصموا بحبل الله » كمر همت بر میان بندند. این مصیبتی كه اخیرا برای برادران مسلمان فلسطین پیش آمده و ایرانیان را برای همدردی و اظهار تأثر در این مكان گرد هم جمع آورده ، منشأ آن حس برادری و عواطف دینی و اسلامی است كه همه متحدا تأثر و تألم خود را با قلبی آزرده و خاطری پریشان به سمع عموم مسلمین دنیا می رسانیم . (متن کامل این سخنرانی پرشور را این جا بخوانید )
در پایان سخنرانی ، آیت الله كاشانی ، قطعنامه ای در شش ماده صادر گردید كه مورد تائید عموم قرار گرفت.

در سال ۱۳۲۷ وقتی كه آیت الله كاشانی با همراه گروههائی چون فدائیان اسلام ، مبارزات را تشدید می نمود و در جبهه داخلی هم با نیروی عظیم ملت مسلمان می رفت كه قدرت دولتهای مطیع سیاست انگلستان را در هم بكوبد و به نفت خواری این استعمارگر كهن ، پایان بخشد ، فریبکاران صهیونیست حادثه تیراندازی به شاه را در ۱۵ بهمن ۱۳۲۷ به وجود آوردند و عامل اصلی را آیت الله كاشانی شناختند و شبانه این شخصیت بزرگ روحانی را به قلعه فلك الافلاك و از آنجا به لبنان تبعید نمودند .

  • اولین اعلام آمادگی مومنان ایران برای جهاد

پس از برگزاری این تظاهرات و بیانات آیت الله كاشانی فردای آن روز محلهایی که برای ثبت نام جهت اعزام به فلسطین، مشخص شده بود مملو از داوطلبینی شد که برای جنگیدن با اسرائیل اعلام آمادگی کردند. قریب به پنج هزار نفر ثبت نام کردند و جمعیت فدائیان اسلام به رهبری سید شهید نواب صفوی این اعلامیه را صادر کرد:
● هوالعزیز، نصرمن الله و فتح قریب
خونهای پاک فدائیان اسلام در حمایت از برادران فلسطین می جوشد. پنج هزار نفر از فدائیان رشید اسلام عازم کمک به برادران فلسطینی هستند و با کمال شتاب از دولت ایران اجازه حرکت به سوی فلسطین را می خواهند و منتظر پاسخ سریع دولت می باشند.

از طرف فدائیان اسلام

سید مجتبی نواب صفوی

پس از صدور این اعلامیه شهید نواب صفوی دولت را تحت فشارقرارداد تا امکان عزیمت داوطلبین را فراهم کند. او با ابراهیم حکیمی نخست وزیر وقت ملاقات نمود و برخواست جدی فدائیان اسلام تأکید نمود. اما حکیمی در این دیدار پاسخ روشنی به او نداد .روز یكشنبه دوم خرداد ۱۳۲۷ ، این جوانان پرشور در منزل آیت الله كاشانی اجتماع كردند و با كمال بی تابی ، آماده حركت به فلسطین بودند ، ولی شاه از این اقدام جلوگیری كرد .

در ادامه این جهاد ، آیت الله كاشانی ، نامه ای به سازمان ملل متحد نوشت كه بخشی از آن به شرح زیر است :
« یك عده مهاجر ، با كمك و اسلحه دول موفق شدند اعراب را از یك قسمت از سرزمین فلسطین كه خانه آنها بود و قرنها در آنجا ماوی داشتند ، بیرون رانند و اگر دول معظمه اطمینان به اغماض و چشمپوشی سازمان از این تجاوز و حقكشی نداشتند ، مرتكب چنین جنایتی نمی شدند . اینك میلیونها مردم مسلمان جهان چشم به راه تصمیمات سازمانند كه از این تعدیات جلوگیری نمایند و اجازه ندهند اسلحه و پول بعضی از اعضای آن سازمان به نفع اقلیتی كوچك و به ضرر ساكنین یك قسمت از خاك شرق به كار برده شود ».

  • تلاش شهید سید نواب صفوی برای ایجاد موج بیداری در میان علمای کشورهای مسلمانان برای جهاد

به یقین یکی دیگر از سادات بزرگواری که در مسئله مبارزه و جهاد با اسرائیل نقش آفرینی های مجاهدانه و موثری داشته است شهید نواب صفوی ست . جوانی که به رغم جوانی روحی بزرگ داشت و کسی که دلداده امام زمان عج بود و تمام هستی اش را فدای این راه نورانی کرد .راه نورانی  پایان فساد و ظلم اسرائیل و تشکیل دولت اسلامی امام زمان عج درتمام جهان.

سوال این است که آیا نمی توانیم بگوییم که با خصوصیات برجسته و درخشان  اخلاقی و ایمانی و جهادی و استعدادی که ازین سید بزرگوار سراغ داریم ، شهید نواب صفوی نیز تحت ولایت امام زمان ارواحنا فداه موفق به  چنین جهاد بزرگی شده بود ؟

می دانیم که رهبر بزرگوارمان سیدعلی خامنه ای حفظه الله ، درجوانی تحت تاثیر جاذبه شخصیت این بزرگوار بوده است .(+)

درآذرماه ۱۳۳۲ گروهی از دانشمندان و علمای اسلامی اجلاسی را تحت عنوان «مؤتمر اسلامی»، به منظور چاره جویی برای مقابله با تهاجمات اسرائیل و کمک به مردم فلسطین در اردن برگزار کردند.

«جمعیت انقاذ فلسطین» و «مکتب الاسرارالمعراج» از نواب صفوی برای شرکت در آن اجلاس دعوت به عمل آوردند. در اولین جلسه مؤتمر اسلامی،شهید نواب صفوی با ایراد سخنان آتشینی به زبان عربی فریاد بیدارباش مسلمین را سرداد و برگزیدگان کشورهای اسلامی را به دفاع از سرزمین مسلمانان یعنی فلسطین و بیرون راندن صهیونیست فرا خواند. چنین حرارت درسخن وغیرت دینی، موجب حیرت و شگفتی حاضران گردید. این در حالی بود که سران کشورهای عربی برای مقابله با اعلام موجودیت اسرائیل تعلل می کردند و به نوعی قضیه را بین العربی می دانستند. آنچه می خوانید تاثیرشگرف یکی از یاران امام زمان عج بر فضای سیاسی آن روزگاراست. روایت خود شهید نواب صفوی:
"فضای مؤتمر را به جای اینکه اسلامی ببینم، عربی دیدم .می دیدم که همه سخنران ها بر این موضوع تکیه می کنند که حمله اسرائیل به سرزمین عربی فلسطین صورت گرفته است، اما وقتی نوبت سخنرانی من فرا رسید، دو رکعت نماز خواندم و توسل جستم و گفتم خدایا همه اینها به زبان عربی مسلط هستند، می خواهم دراین جمع صحبت کنم، از تو یاری می خواهم. بعد پشت تریبون رفتم و گفتم : اگر افتخار به عربیت باشد من فرزند بهترین مرد عرب هستم. اگر پیغمبر را از عرب بگیرند، عرب هیچ ندارد. شخصیت عرب به پیامبر اسلام است و من فرزند اویم. همان خداوند که فرمود: « إنا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوباًو قبائلاً لتعارفوا إن اکرمکم عندالله اتقیکم»(حجرات،۱۳).
حمله به سرزمین اسلامی فلسطین چه سرزمین عرب و چه غیر عرب ، حمله به سرزمین اسلام است."

سخنان آتشین نواب حاضران را به وجد آورده بود و به طوریکه فریاد زدند:
زنده باد این مهمان گرامی اسلام، زنده باد این قهرمان ملی ایران.
ایشان به قدری درخشیدند که مرد هفته شناخته شدند و در روزنامه های عربی عکس نواب و ملک حسین شاه اردن راچاپ کردند و نوشتند که ملک حسین تحت تأثیر سخنان نواب از سوار شدن برماشین ساخت انگلیس خودداری کرد.
« یوسف حناء » خبرنگار مسیحی لبنانی که تحت تأثیر سخنان پرشور نواب صفوی بعداً مسلمان شد و در اجلاس مؤتمر اسلامی حضور داشت ،شخصیت نواب صفوی را این گونه ترسیم می کند:
او جسم نحیفی داشت؛اما روح بزرگی دراین جسم نحیف حکومت می کرد که گویی می خواست،تمام دنیا را در میان روح خودش و در میان پنجه های پرقدرت خودش هضم کند.
مفتی اعظم سوریه که یکی از شرکت کنندگان درآن اجلاس بود بعد از سفری که پس از انقلاب اسلامی به ایران داشت اظهار نمود: بعد از قرن اول هجری ، شهیدی به عظمت نواب صفوی وجود ندارد.

جلسه «مؤتمر اسلامی» که تمام شد، نواب همراه 70 نفر از سران کشورهای اسلامی برای بازدید از منطقه‎های اشغال شده قدس به مرز بیت‎المقدس رفتند. کنار مرز، نواب مسجد مخروبه‎ای را دید که داخل بخش اشغالی بیت‎المقدس بود. روی تخته سنگی ایستاد و گفت: «آن مسجد مخروبه را می‎بینید، می‎خواهیم آن‎جا نماز بخوانیم، هرکس آماه شهادت است با ما همراه شود.» سید راه افتاد و بقیه هم پشت سر او حرکت کردند. نواب با دستش سیم خاردارها را پایین کشید. سربازان اسراییلی دست به اسلحه بردند، آماده شلیک شدند و با حیرت نگاه می‎کردند. سران دنیای اسلام به سید جوان اقتدا کردند و نواب، قامت به خدای قیامت بست.

نواب صفوی کنار سیم‎خاردارهایی که بین اردن و اسراییل کشیده شده بود، گفت: «این ننگ‎آور نیست که جز با اجازه اسراییل، ما مسلمانان نتوانیم قدم به خاک فلسطین بگذاریم؟»

«سوکارنو»، رییس‎جمهور وقت اندونزی، بعد از بازدید از نواب پرسید: «چرا این‎کار را کردی؟ نزدیک بود همه را به کشتن دهی.» نواب گفت: «بردم تا شهیدتان کنم تا ملت‎های مسلمان با کشته شدن نمایندگان‎شان، بیدار شوند.»

سفر نواب صفوی به بیت‎المقدس و استقبال سران عرب

نواب صفوی اولین سفیر ایران برای رهایی فلسطین اشغالی

جوانترین رهبر (زندگی داستانی شهید نواب‌صفوی)
  • شکست نهضت ملی ایران - شهادت و تبعید بزرگان مبارزه و جهاد - آغاز موج بیداری اسلامی در قلوب مومنین

مبارزه مردم ایران با جریان صهیونیستی در ابعاد داخلی درایران و خارجی در فلسطین همچنان ادامه یافت تاآنکه  مبارزات ملت ایران برای بدست گرفتن اقتصاد نفتی خود که از عوامل مهم بدست آوردن قدرت ملی و استقلال داخلی بود شکست خورد . با خیانت های مهره فراماسونری -مصدق - و با حربه ی جنگ روانی سنگین رسانه های وابسته به صهیونیست و تخریب شخصیت ایت الله کاشانی مردم از حول رهبری ایت الله کاشانی متفرق شدند،  نهضت استقلال طلبانه ملت ایران شکست خورد . با کمک عوامل دولت مصدق ، شهید نواب صفوی به همراه دوتن از همرزمانش درگروه فدائیان اسلام دستگیر شدند  و این سید بزرگوار ، در سحرگاه 27/10/1334  به همراه یارانش با چشمانی باز و در حالی كه اذان می‌گفت تیرباران شد. او بر سر تحقق آرزوی بزرگ تشکیل دولت اسلامی که مقدمه ی حکومت امام بود  و برای بازگرداندن عزت مسلمانان و آزادی مسلمین از دست اشرار و کفار ، همه هستی خود را فدا کرد و در حال اذان گفتن مظلومانه به شهادت رسید.

به جرم مبارزه با جرثومه فساد اسرائیل


اگرچه شهیدنواب به آرزوی خود که همان فداکردن خود در راه امام ارواحناه فداه بود رسید ، اما موج بیداری اسلامی درمیان قلوب مومنین با شهادت او ، شدت بیشتری یافت. شهادت او سبب رشد نهال های تازه ای شد. و به یقین  یکی از آن  رویش های جوان ، شخص رهبربزرگوار ماست . امام خامنه ای حفظه الله ، درباره اولين ديدار خود با شهيد نواب صفوي ، می گويد: بايد گفت كه اولين جرقه هاي انگيزش انقلابي اسلامي به وسيله نواب در من به وجود آمد وهيچ شكي ندارم كه اولين آتش را در دل ما نواب روشن كرد.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810120844

امضای ایت الله خامنه ای برعکس شهیدنواب صفوی :سلام برآن پیشاهنگ جهادو شهادت در زمان ما

انگیزه ایجاد حکومت اسلامی  آرام آرام در قلب و جان مومنان شکل گرفت.رهبری بزرگوار درباره نقش شهید نواب در ایجاد این انگیزه الهی در خودشان چنین می گویند:

"سخنراني نواب يك سخنراني عادي نبود . بلند مي شد ومي ايستاد وبا شعاركوبنده و با شعاري شروع به صحبت مي كرد . من محو نواب شده بودم . خودم را از لابلاي جمعيت به نزديكش رسانده و جلوي نواب نشسته بودم . تمام وجودم مجذوب اين مرد بود و به سخنانش گوش مي دادم واو هم بنا كرد به شاه وبه دستگاههاي انگليس و اينها بدگويي كردن . اساس سخنانش اين بود كه اسلام بايد زنده شود . اسلام بايد حكومت كند واين كساني كه در راس كار هستند اينها دروغ مي گويند . اينها مسلمان نيستند و من براي اولين بار اين حرفها را از نواب صفوي شنيدم و آنچنان اين حرفها درون من نفوذ كرد و جاي گرفت كه احساس مي كردم دلم مي خواهد هميشه با نواب باشم . اين احساس را واقعا داشتم كه دوست دارم هميشه با او باشم ."

در سال 1334، پس از دستگيري سران فداييان اسلام،‌  آيت‌الله كاشاني نیز به عنوان دخالت در قتل رزم‌آرا دستگير و در معرض محاكمه و اعدام قرار گرفت.اما از بیم انقلاب مردمی و با حمایت روحانیون آزادگردید .آيت‌الله كاشاني خانه نشين شد و از همه طرف در فشار روحي و رواني قرار گرفت انگليسي‌ها ی فراماسون از تبليغات و تخريب شخصيت او هيچ كم نگذاشتند. او كه در حقيقت به معني كامل كلمه «رهبر يك نهضت» بود از هر جهت مورد تهاجم قرار گرفت و در اوج مظلوميت بود چنانچه امام راحل نيز در ايام پس از انقلاب درباره او فرمودند:
«شروع كردند به جوسازي، آنطور جوسازي كردند كه يك سگ را عينك به آن زدند... از طرف مجلس آوردند اين طرف و به اسم آيت‌الله .... من خودم در يك مجلسي بودم كه مرحوم آقاي كاشاني وارد شد در آن مجلس، مجلس روضه بود، هيچ كس پا نشد، من پا شدم.... و من جا دادم به ايشان.... اين جو را درست كرده بودند براي آقاي كاشاني كه ديگر از منزلش نمي‌توانست بيرون بايد، در يك اتاقي محبوس بود در منزلش طوري كه نمي‌توانست بيرون بيايد».

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=58767

همانطور که امروز هم هرکس در برابر اسرائیل می ایستد با صرف مبالغ سنگین ،آماج شدیدترین پروژه های تخریب شخصیتی قرارمی گیرد که بخشی از آن را درانتخابات سال 88 درمورد دکتر احمدی نژاد شاهد بودیم .آن زمان هم همین سیاست درمورد ایت الله کاشانی اجراشد . به دلیل اوج هجمه های جنگ روانی و تخریب شخصیتی که رسانه های وابسته به فراماسونها بر روی آيت‌الله كاشاني انجام داده بودند . این مجاهد بزرگ که ازجوانی درجهاد برعلیه انگلیسی ها در عراق شرکت داشت ، و عمری را امین و مورد اعتماد و رهبر مبارزه ملت ایران برعلیه استعمار بود ، سالهاي آخر عمر خود را در غربت و سكوت مظلومانه‌اي در تبعید سپري كرد . و سرانجام در 23 اسفند 1340 پس از عمري مجاهدت با استبداد داخلي و استعمار خارجي،‌ در تبعید و غربت  ، دعوت حق را لبيك گفت.

با درگذشت ایت الله کاشانی بار رهبری و پرچم داری و علم داری این مبارزه بی امان بردوش سیدروح الله الخمینی گذاشته شد.

  • آغاز مبارزه عارف و مجاهد بزرگ قرن ، امام خمینی ره با غده سرطانی اسرائیل در عاشورای سال 42

آیا پرچم های سیاه ذکر شده در روایات اخرالزمان به شروع قیام الهی امام خمینی اشاره دارد که عاشورا و عزاداری بر امام حسین ع ، نقظه عطف آن است و رمز ماندگاری نهصت و انقلاب ما نیز تمسک به فرهنگ عاشورا و عزاداری بر امام حسین ع است ؟ قیامی که درنهایت به ریشه کن شدن فتنه یهود و ظهور مهدی موعود منجرخواهد شد؟

سخنرانی شگفت امام عصر عاشورای امام در مدرسه فیضیه با حضور صدها هزار نفر، آغازی بر مخالفت‌های عمومی ضد نهضت شاه بود.دقت در متن این سخنرانی و نقاط کلیدی ذکر شده در این سخنرانی اهمیت مبارزه با اسرائیل را به عنوان یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی نشان می دهد. بعد از تبین دشمنی شاه با اسلام و احیای اسلام که اولین و مهمترین انگیزه قیام امام است مسئله دوم مسئله اسرائیل است . هرچند اگر دقیق تر بنگریم خود شاه نیز مهره ای در دست صهیونیسم بود که منویات و اهداف آنها را دنبال می کرد . به این جملات دقت کنید: اینها نمی خواهند صغیر و کبیر ما موجود باشد. منظور از این ها بی شک فتنه گران صهونیستی هستند که مهره ای مانند شاه را بر سر تمام ممالک اسلامی مسلط کردند و هدفشان ازمیان برداشتن شجره طیبه خاندان رسول خداست . زیرا امروز بی شک 99 درصد ایرانیان از بنی فاطمه هستند و به نوعی خون حسینی و فاطمی در رگهای آنها جاری ست و آرزوی یهودصهیونیست ازمیان برداشتن این شجره طیبه است.

سخنرانی شگفت امام عصر عاشورای امام در مدرسه فیضیه و تاکیدات مکرر حضرت امام بر مسئله اسرائیل به عنوان عامل فساد و علت مبارزه تامل برانگیز است:

[مخالفت رژیم با اساس اسلام]


الان عصرعاشورا ست... گاهی که وقایع روزعاشورا را از نظر می گذرانم، این سؤال برایم پیش می آید که اگر بنی امیه و دستگاه یزید بن معاویه ، تنها با حسین سرجنگ داشتند، آن رفتار وحشیانه وخلاف انسانی چه بود که در روز عاشورا با زنهای بی پناه و اطفال بیگناه مرتکب شدند؟ بچه خردسال چه تقصیر داشت؟ زنها چه تقصیر داشتند؟ نظرم این است آنها با اساس سر و کار داشتند، بنی هاشم را نمی خواستند ، بنی امیه با بنی هاشم مخالفت داشتند، نمی خواستند شجره طیبه باشد. همین فکر در ایران[ وجود] داشت. اینها با بچه های شانزده- هفده ساله ما چه کار داشتند؟ سید شانزده- هفده ساله به شاه چه کرده بود؟ به دولت چه کرده بود؟ به دستگاه های سفاک چه کرده بود؟ لکن این فکر پیش می آید که اینها با اساس مخالفند، با بچه مخالف نیستند. اینها نمی خواهند که اساس موجود باشد؛ اینها نمی خواهند صغیر و کبیر ما موجود باشد.

[اسرائیل، دشمن اسلام وایران ]

اسرائیل نمی خواهد دراین مملکت دانشمند باشد، اسرائیل نمی خواهد در این مملکت قرآن باشد؛ اسرائیل نمی خواهد دراین مملکت علمای دین باشند؛ اسرائیل نمی خواهد در این مملکت احکام اسلام باشد . اسرائیل به دعوت عمال سیاه خود، مدرسه (فیضیه قم و طالبیه تبریز) را کوبید. ما را می کوبند، شما ملت را می کوبند. می خواهد اقتصاد شما را قبضه کند؛ می خواهد زراعت و تجارت شما را از بین ببرد؛ می خواهد در این مملکت ، دارای ثروتی نباشد، ثروتها را تصاحب کند به دست عمال خود. این چیزهایی که مانع هستند، چیزهایی که سد راه هستند، این سدها را می شکند؛ قرآن سد راه است، باید شکسته شود ؛ روحانیت سد راه است ، باید شکسته شود ؛ مدرسه فیضیه سد راه است، باید خراب شود ؛ طلاب علوم دینیه ممکن است بعدها سد راه بشوند، باید از پشت بام بیفتند، باید سر و دست آنها شکسته شود برای اینکه اسرائیل به منافع خودش برسد ؛ دولت ما به تبعیت اسرائیل به ما اهانت می کند.



[تاکید دوباره برنقش مبارزه با اسرائیل ]
امروز به من اطلاع دادند که بعضی از اهل منبر را برده اند در سازمان امنیت و گفته اند شما سه چیز را کار نداشته باشید، دیگر هر چه می خواهید بگویید، یکی شاه را کار نداشته باشید، یکی هم اسرائیل را کار نداشته باشید، یکی هم نگویید دین در خطر است. این سه تا امر را کار نداشته باشید، هر چه می خواهید بگویید. خوب اگر این سه تا امر را ما کنار بگذاریم، دیگر چه بگوییم؟! ما هر چه گرفتاری داریم ازاین سه تاست تمام گرفتاری ما.

سخنرانی تاریخی امام خمینی در عصر عاشورای سال 42 و مسئله اسرائیل


[تاکید دوباره برنقش مبارزه با اسرائیل ]
لکن این چیزی که برای این ملت دارد پیش می آید، این چیزی که در شرف تکوین است، از آن تأثرمان زیاد است؛ می ترسیم. ربط ما بین شاه واسرائیل چیست که سازمان امنیت می گوید: از اسرائیل حرف نزنید، از شاه هم حرف نزنید ؛ این دو تا تناسبشان چیست؟ مگر شاه اسرائیلی است؟ به نظر سازمان امنیت، شاه یهودی است؟ اینطور که نیست، ایشان می گوید: مسلمانم؛ ایشان که ادعای اسلام می کند، محکوم به اسلام است، به حَسَب ظواهر شرع. ربط ما بین اسرائیل... این ممکن است سری در کار باشد ؛ ممکن است آن معنایی که می گویند که سازمانها می خواهند آن را از بین ببرند، شاید راست باشد ؛ احتمالش را نمی دهی تو؟

http://bfnews.org/vdcaein6.49ny015kk4.html

  • امام موسی صدر ، امام مقاومت، بنیان  گذار مقاومت اسلامی لبنان

بی شک یکی  بزرگان مبارزه و جاهد در جریان مبارزه با اسرائیل امام موسی صدر است . امام موسی صدر که  نزد بزرگانی چون  سید حسین طباطبایی بروجردی، شیخ عبدالجواد جبل عاملی، آیت‌الله خمینی، علامه سید محمدحسین طباطبایی شاگردی کرده بود . در اواخر سال ۱۳۳۸ وصیت مرحوم آیت‌الله سید عبدالحسین شرف الدین رهبر متوفی شیعیان لبنان را پاسخ گفت و به عنوان جانشین وی، سرزمین مادری خود ایران را به سوی لبنان ترک كرد.با هجرت امام صدر به لبنان ، در سال 1338 ش و دو دهه تلاش شبانه روزی و طاقت فرسای او در بُعد دینی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی ، وضعیت مردم لبنان ـ شیعه ، سنی و مسیحی ـ رو به بهبودی رفت و آبستن تحولات تاریخی عظیمی شد.

امام موسی صدر جوانان لبنانی و فلسطینی را به خوبی تربیت کرد؛ جوانانی چون شهید احمد قیصر و شهید بلال فحص ، شهید سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان بزرگانی هستند که تربیت یافته ی مکتب فکری تشیع و ثمره ی مجاهدت های این سید بزرگوار در لبنان هستند .

فرزندان حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین که امروز حرف اوّل و آخر را در همه خاور میانه می زنند  ، از شاگردان امام موسی صدر هستند.از دیگر شاگردان و شیفتگان  امام موسی صدر می توان از دکتر مصطفی چمران نام برد .بزرگمردی که تمام هستی اش را بر سر آرمان دفاع از مظلومان جهان فداکرد .(وصیت  خواندنی شهید دکتر مصطفی چمران خطاب به امام موسی صدر را این جا بخوانید ) امام موسی صدر اگرچه لبنان را محل اصلی فعالیتهای خود قرار داده بود، اما هیچگاه از دیگر مسائل جهان اسلام غافل نبود. انقلاب اسلامی ایران، امنیت حوزه‌های علمیه، اتحادی عربی-اسلامی جهت مبارزه با اسرائیل و گسترش تشیع در آفریقای سیاه، مهم‌ترین دغدغه‌های خارج از لبنان وی را تشکیل می‌دادند.
در نیمه دوم دهه چهل و پس از آماده شدن اولین کادرهای نظامی مقاومت لبنان، دهها تن از جوانان مبارز ایرانی به لبنان آمدند و زیر نظر آنان فنون نظامی را فرا گرفتند.

در اواخر دهه چهل و مقارن با تأسیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، امام خمینی در پاسخ برخی فضلای ایرانی مقیم نجف، امام صدر را امید خود برای اداره حکومت پس از شاه نامید.

بی شک امام موسی صدر نیز مانند همه بزرگان عرصه جهاد در راه خدا ، متحمل سختی های عظیمی شده است .این بزرگمرد الهی تا امروز 32 سال است که در چنگال جنایتکاران قرن اسیر است. در ۳ شهریور سال ۱۳۵۷ و در آخرین مرحله از سفر دوره‌ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی شد و در روز ۹ شهریور توسط سرویس های مخوف صهیونیستی ربوده شد. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمده، تماما گواه آنند که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نگفته‌است. ودر این میان قرائن متعددی حکایت از آن دارند که امام موسی صدر همچنان زنده بوده و چون برخی دیگر از علمای اسلامی، شرایط زندان حبس ابد را می‌گذراند. هنوز از سرنوشت او خبری در دست نیست.اما این شجره طیبه مقاومت و جهاد شیعی ثمرات بزرگ خود رایکی پس از دیگری آشکارمی کند و حزب الله لبنان و پیروزی درخشان درجنگ 33 روزه اسرائیل یکی ازین ثمرات درخشان است.

 

  • امروز  پرچمدار مبارزه با اسرائیل امام خامنه ای حفظه الله

از سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره ، این مجاهد و عارف بزرگ قرن مسئله مبارزه با این جرثومه فساد  در راس مبارزه و جهاد مومنان قرار داشته است و تا کنون تمام صدماتی که ملت ایران متحمل شده است از جنگ تحمیلی ، ترور بزرگان کشور ، نوشاندن جام زهر به امام ، انواع و اقسام توطئه ها و فتنه ها و تحریم های بین المللی و فشارهای سیاسی و اقتصادی همه و همه ریشه در صهیونیسم جهانی دارد و علت تمامی این توطئه ها و فتنه ها ایستادگی ملت ایران بر راه مبارزه با اسرائیل است.یقینا امروز ملت ایران نماد مبارزه با اسرائیل است .

امروز رهبر فرزانه و مجاهد ما،  ایت الله خامنه ای حفظه الله امید همه مبارزان و مجاهدان جهان درمبارزه با شیطان بزرگ صهیونیست است. پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه یقینا مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران به پرچمداری امام خامنه ای ست و سیدحسن نصرالله و حزب الله لبنان ثمره طیبه نهال مقاومت و فرهنگ غنی چهارده قرن ایستادگی شیعه علوی ست.

بیانات  ایت الله خامنه ای حفظه الله:

"نظام جمهوری اسلامی در طول حدود سی سال گذشته با این موضع‌گیری برجسته و تاریخی خود در مقابل سلطه‌گران ایستاده و این ایستادگی موجب تغییر اوضاع خاورمیانه به نفع ملتها و به ضرر قدرتهای سلطه‌گر شده است و خاورمیانه که روزی مرکز تاخت و تاز و قدرت نمایی مستکبران و دولتمردان امریکایی بود امروز به نمایشگاه ناکامی‌ها و شکست‌های امریکا تبدیل شده است.

ایستادگی قاطعانه نظام جمهوری اسلامی به پشتیبانی ملت بزرگ و رشید ایران در مقابل انواع توطئه‌ها و فشارها در طول سالهای گذشته ادامه داشته و دشمن در این سی سال هرآنچه را که توانست اعم از جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، جنگ روانی، هیاهو و جنجال انجام داد اما جمهوری اسلامی در مقابل آنها ایستاد و توانست قدرت خود را روز به روز افزایش دهد و امروز پیام انقلاب اسلامی علاوه بر گسترش در سطح، در عمق هم ریشه دوانیده است.

عشق و علاقه ملتهای منطقه و همچنین ملتهای مناطق بسیاری از دنیا به انقلاب اسلامی و نگاه تحسین‌آمیز آنان به ملت ایران را نشانه گسترش پیام انقلاب دارد و پیشرفتهای کشور در عرصه‌های علمی، فناوری، و اجتماعی و همچنین ارائه خدمات عظیم و انبوه دولتها به مردم نیز از نتایج گسترش پیام انقلاب اسلامی در عمق است."

 

بخش سوم : بررسی اجمالی جنایات و  فتنه گریهای بزرگ یهود

اگریخواهیم همه جنایت ها و توطئه ها و فسادها و کشتارها و غارتگری ها و فتنه گری های صهیونیستها را در این هفتاد سال بشماریم ، هزاران جلد کتاب خواهدشد. کاملترین جمله درباره امریکا و اسرائیل و درواقع همان جریان شیطانی فراماسونری جمله ای ست که امام فرمود : آمریکا شیطان بزرگ است .

  • 1- اشغال کشور فلسطین و کشتار و جنایت و آواره کردن مردم این کشور از یهودی و مسیحی گرفته تا مسلمان و قطع نسل و حرث و فساد بزرگ درزمین

  • 2- طراحی انواع و اقسام توطئه ها برای براندازی حکومت های مردمی در جهان و روی کار آوردن مهره های وابسته به صهیونیست برای حفظ منافع راهبردی خود. نمونه آن درایران مصدق که نهضت ملی را به شکست کشاند و موسوی که زهربه امام داد و می خواست تا جام زهردیگری به رهبری بدهد.

  • 3- طراحی و ساخت انواع و اقسام سلاح های مخرب کشتارجمعی مانند بمب اتم . سلاحهای بیولوژیک . سلاح های شیمیایی و میکروبی . سلاح های فسفری و سرطانزا و تست و استفاده از آنها درکشورهای مسلمان .ایران (درجنگ تحمیلی ) . عراق . افغانستان .لبنان و خاک غزه .

  • 4- طراحی و ساخت انواع و اقسام بیماری های واگیردار عمومی مانند انفولانزای خوکی و انتشار آنها درجهان برای فروش بیشترکارخانه های داروسازی و سود آنها


  • 5- تهاجم فرهنگی به ملل مسلمان از طریق ابزار های رسانه ای با هدف تغییر ماهیت و هویت دینی جوانان مسلمان
  • دردست گرفتن  بازار هر فعالیت سود آور جهانی و انحصاری کردن آن به نفع سرمایه داران یهود و چپاول همه اقوام و ملل دیگر از طریق تصویب و ایجاد قوانین یکسویه
  • 7- چپاول منافع ملت های دیگر مانند کشورهای آفریقا از طریق لشکرکشی نظامی . فشارهای بین المللی و قانونی با اهرم سازمان ملل و گسترش فقر و بیماری و قحطی درکشورهای جهان

  • 8-ابداع و ترویج انواع خطوط سیاسی منحرف و مذاهب دین های انحرافی مانند طالبان، بهائیت ، بابیت و وهابیت با هدف ایجاد تفرقه و کشتار و نزاع و درگیری میان ملت ها و حفظ سلطه خود
  • 9- طراحی و اجرای انواع و اقسام طرح های تفرقه افکن در میان ملت ها و کشورها به منظور شعله ورنگه داشتن آتش جنگ و کینه توزی و اختلاف و فروش بیشتر کارخانه های اسلحه سازی خود

  • 10-استفاده از ابزار و تکنولوژی های مدرن برای حفظ سلطه و برتری خود و تحمیل خود به همه ملت ها و ادامه جنایات مانند سرمایه گذاری سنگین تولیدانواع سلاح های مخرب . کسب دانش در علوم ژنتیک .
  • 11-ایجاد انواع مجامع جهانی و قوانین بین المللی وابسته به خود مانند سازمان ملل به عنوان اهرمی قانونی برای فشاربرملت ها و تعمیق جنایات خود
  • 12 دست داشتن در شنیع ترین و کثیف ترین جنایات ضدبشری تاریخ مانند تجارت تریاک و مواذ مخدر .قاچاق اعضای بدن انسان. کورکردن اسیران . تجارت زنان . تجاوز به کودکان  . ادم ربایی برای استفاده از نیروی کار ارزان . نابودی مزارع و محصولات کشاورزی از طریق ایجاد بیماری های مدرن .زندانهای گوانتانامو و ابوغریب و ....

  • 13- آدم ربایی ترور فیزیکی و تخریب شخصیتی بزرگان ملت ها بوده اند حتی در خود امریکا .درایران انفجاردفترحزب ترور بهشتی ها و  رجایی ها و شهیدحکیم هاو.....تخریب سنگین شخصیتی و رسانه ای که در مورد دکتر احمدی نژاد انجام شد نمونه ای از جنایتکاری و فریبکاری صهیونیست هاست.

  • 14- گسترش فساد و فحشا درجهان با استفاده از ابزار رسانه با روشهایی مانند نابودی کانون خانواده . ترویج روابط آزاد و...
  • 15- لشکرکشی به عراق و افغانستانو کشتار درپاکستان و ویرانی این کشورها و کشتار میلیونها انسان بی گناه با انواع سلاح های ضدبشری


  • قانونی کردن دزدی های کلان تریلیاردی در روز روشن از جیب ملت ها و دولت های جهان .بیرون کشیدن هزینه جنایات و جنگ های ضدبشری  از جیب ملت ها  . اکثربانکهای جهانی در دست آنها ست و با سیاست "قرض بده و آنقدر پس بگیر تابیچاره شوند" اقتصاد کشورها را مغروض خود کرده اند به طور نمونه استقراض دولت ایران در دهه 70 از بانکهای جهانی با بهره های کلان اقتصاد ایران را بیمار کرد و تبعات آن در اقتصادایران کاملا مشهود است . آمریکا همچنین با تزریق دلار بدون پشتوانه به اقتصادکشورهای جهان کسری بودجه خود را به سایرکشورها تزریق کرد و تنیجه آن ورشکستگی و بحران اقتصادی در بسیار از کشورهای جهان است

  • بیشترین میزان تخریب وآلایندگی محیط زیست و عدم پایبندی به پیمانهای جهانی برای حفظ محیط زیست که مسبب تغییرات  آب و هوایی کره زمین و بروز بحرانهای بزرگ قرن شده است . نمونه این بحران امروز در کشور پاکستان سیل خانمان برندازی که میلیونها انسان رابه کام مرگ کشانده است.

  • جذب جنایتکارترین جانیان جهان از زندانها و آموزش تک تیراندازی به آنان برای کشتارکودکان و زنان فلسطینی....



حمله وحشیانه صهیونیست ها به كاروان آزادی

سند جنایات صهیونیستها -در غزه

كور كردن چشم اسيران جنايت تازه صهيونيست ها

اسرائیل، حریری را ترور کرد

مرکز اسناد انقلاب اسلامی - دلیل دیگری از وابستگی سبزها به اسرائیل

حمله ارتش اسرائیل به جنوب لبنان

سلاح هاي كشتار جمعي اسرائيل

شهیدمطهری درباره اسرائیل سخنرانی دارد که هنوز برای وجدانهای بیدار مومنین و مخصوصا ارادتمندان خاندان نبوت تکان دهنده و قابل تامل است.

والله و بالله ما در برابر این قضیه‏ مسئولیم . به خدا قسم مسئولیت داریم . به خدا قسم ما غافل هستیم . و الله قضیه‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است ، این قضیه است . داستانی که دل حسین بن علی را خون کرده ، این قضیه است . اگر می‏خواهیم‏ به خودمان ارزش بدهیم ، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم ، باید فکر کنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید ، می‏گفت چه شعاری بدهید ؟ آیا می‏گفت بخوانید : ” نوجوان اکبر من” یا می‏گفت بگویید : ” زینب مضطرم الوداع ، الوداع ” ؟! چیزهایی که من ( امام حسین ) در عمرم هرگز به اینجور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم؟!

اگر حسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار و سیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان بخورد.

به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم ، خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم. …  آیا اینها مسلمان‏ نیستند، عزیزان ندارند؟

پیغمبر فرمود : « من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم » هر کس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می‏کند یاللمسلمین مسلمانان به‏ فریاد من برسید ، و او را کمک نکند ، دیگر مسلمان نیست ، من او را مسلمان نمی‏دانم

http://pngo.ir/?p=474

بخش پنجم : ارتباط ظهور امام زمان عج و مسئله اسرائیل.

قبل از اينكه به ارتباط  فتنه يهود و ظهور امام زمان(عج) بپردازيم اين مسئله مهم را مورد اشاره و بررسي قرار خواهيم داد كه يهود نيز دقيقاً در فكر جهاني كردن دين خود و تسلط بر كل جهان است.
توجه شما را به متن مهم زير جلب مي كنيم:

  • آمادگي يهود براي ظهور منجي و آغاز جنايات بزرگ

یهود معتقد است که مسیحا هنوز ظهور نکرده است و عیسی مسیح (ع)، پیامبری دروغین بوده و مسیحا در پی احداث سومین معبد سلیمان ظهور می کند و احداث معبد سلیمان از مقدمات ظهور اوست.براساس تعالیم تلمود، مسیحا از خاندان سلطنتی داوود است و امت مشرکین (مسیحیان، مسلمانان و...) به وسیله او نابود می شوند و بنی اسراییل به قدرت جهانی می رسد. یهودیان معتقدند، همانگونه که سلیمان نبی(ع) توبه مشرکین را به این دلیل که برای برخورداری از نعمات سلطنت سلیمان ایمان آورده بودند، نپذیرفت، پس از ظهور مسیحا، نیز توبه غیر یهودیان پذیرفته نمی شود.بنا بر این اعتقاد، پس از ظهور مسیحا و تثبیت حکومت جهانی یهود، اورشلیم بطور شگفت انگیزی بازسازی می شود و از سطح کنونی به ارتفاع ۱۰ فرسنگ بالا رفته و از هر سو باز خواهد بود. و تا دروازه های دمشق گسترش خواهد یافت. معبد در جلال و عظمت خود نوسازی می شود و ظروف مقدس و خیمه اجتماع بازگردانده می شود.
از جمله اشیایی که قبلاً در معبد سلیمان بوده است، صندوقچه میثاق۶ است که یهودیان در پی یافتن آن هستند. نظریه های مختلفی در رابطه با مکان فعلی صندوقچه وجود دارد.
برخی معتقدند این صندوقچه به همراه دیگر اشیاء معبد که پس از تخریب معبد دوم توسط رومیان به سرقت رفت، به واتیکان منتقل شده است و اکنون به همراه ظروف معبد در اختیار پاپ ژان پل دوم قرار دارد.
دیدگاه دیگر این است که سلیمان نبی(ع) که با کمک وحی الهی از واقعه ویرانی معبد آگاه شده بود، دستور داده است که در زیر ساختمان معبد، تونلهای مخفی و پیچ در پیچی ایجاد کنند و صندوقچه در محفظه یکی از این تونلها پنهان است.
دیدگاه سوم این است که یوشع، پادشاه اسراییل که چهل سال پیش از ویرانی معبد می زیسته، دستور مخفی کردن صندوقچه را داده است.
با وجود اینکه صندوقچه میثاق از ملزومات معبد سلیمان نیست ولی یهودیان انتظار روزی را می کشند که این صندوقچه پیدا شود.

  • ●  تولد گوساله سرخ موی مقدمه آغاز جنايات قوم يهود

سالهاست که دولت اسراییل در حال آماده سازی مقدمات لازم جهت ساخت سومین معبد سلیمان در اورشلیم است و تمام مقدمات ساخت معبد توسط خاخامهای یهودی مهیا شده است. اما آنگونه که در کتاب «سفر اعداد»۷ قسمت نوزدهم آمده است، قبل از شروع عملیات ساخت معبد، باید مراسم تطهیر انجام شود و برای انجام آن می بایست گوساله ماده سرخ مویی۸ قربانی گردد.
براساس تعلیمات یهود، این گوساله می بایست سرخ موی و بدون هیچ عیب و نقصی باشد و هیچگاه یوغی بر آن بسته نشده باشد و گوساله ای نزاده باشد.
گوساله در هنگام قربانی حتماً باید ۳ ساله باشد.
در روز مراسم، گوساله باید در مکانی خارج از اردوگاه محل اقامت خاخامها در محوطه معبد، قربانی شود. پس از آن مقداری از خون او برداشته شده و در جلوی خیمه اجتماع پاشیده می شود.
سپس گوساله به همراه پوست، گوشت، چرم، فضولات و خونش تماماً به همراه چوب سرو و زوفای مصری به وسط آتش انداخته شده و آتش رإ؛ تا خاکستر شدن گوساله روشن نگاه می دارند. محل قربانی و سوزاندن گوساله در کنار کوه زیتون قرار دارد. پس از سوزاندن گوساله، شخصی پاک می بایست خاکسترها را جمع آوری کرده و به بالای کوه زیتون ببرد.
پس از آن توده عظیم خاکستر به جای مانده را با آب مخلوط کرده و آب تطهیر را از آن تهیه می کنند.
از ۲۰۰۰ سال پیش که معبد سلیمان توسط تیتوس امپراتور روم (۷۰ بعد از میلاد) با خاک یکسان شد، تا به امروز محل معبد از دسترس کامل یهودیان به دور بوده و چون غیر یهودیان در آن رفت و آمد داشته اند، یهود معتقد است که قبل از شروع عملیات ساخت معبد کل محوطه معبد که بنا بر بعضی روایات کل اورشلیم قدیم را شامل می شود باید با آب تطهیر، تطهیر شود.
به همین دلیل در طی پنجاه سال گذشته یهودیان و صهیونیستها به منظور آماده سازی مقدمات بنای معبد سلیمان در پی پرورش گوساله سرخ موی هستند. اما هنوز مشکل دیگری پابرجاست، و آن این است که محل قربانی و سوزاندن گوساله که در نزدیکی کوه زیتون قرار دارد به طور کامل تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین است.
به همین دلیل دولت اسراییل طی چند ماه اخیر تلاش گسترده ای را به منظور تخلیه این منطقه از ساکنان غیر یهودی شروع کرده است.
براساس عقاید یهود به دلیل اینکه در این منطقه غیر یهودیان ساکن بوده اند قبل از اجرای مراسم قربانی می بایست تطهیر شود!

 

کشتارهای سنگین و غیرانسانی مردم غزه ریشه در این باور شیطانی دارد.


خاخامهای متعصب عقیده دارند که حتی وجود یک یا دو تار موی سیاه یا سفید بر بدن گوساله مانع ازانتخاب آن برای اجرای مراسم می شود. از طرفی عده ای دیگر از آنان معتقدند که این گوساله حتما باید در اسراییل به دنیا آمده باشد.
در طی چند دهه اخیر یهودیان در نقاط مختلف جهان، با استفاده از دانش ژنتیک اقدام به اصلاح نژادی گاو برای تولید گوساله سرخ موی کرده اند و گزارشهای متعددی در این رابطه از سوئد، سوئیس، تگزاس، می سی سی پی و اسراییل منتشر شده است.
اما در طی سالها تلاش هیچکدام موفق به تولید گوساله ای که تمام موهای آن سرخ باشد نشده اند تا اینکه در سال ۱۹۹۷، در می سی سی پی آمریکا، موفق به تولید این گوساله شدند.


دو سال و اندی پیش، به مؤسسه معبد۹ واقع در اورشلیم که مسئولیت اجرای پروژه ساخت معبد سلیمان را برعهده دارد، اطلاع داده شد که بالاخره گوساله مورد نظر در اسراییل به دنیا آمده است.
روز جمعه، پنجم آوریل ۲۰۰۲ (۱۰)خاخام مناخیم مک اور۱۱ و خاخام چیم ریچمن۱۲ از طرف مؤسسه معبد، به مزرعه محل پرورش گوساله سفر کرده و پس از انجام معاینات، مشخصات گوساله را تأیید کردند.
اکنون این گوساله با تدابیر ویژه ای نگهداری می شود . بر پایه عقیده یهود، به دنیا آمدن این گوساله سرخ موی و در پی آن ساخت دوباره معبد سلیمان، حاکی از نزدیکی عصر مسیحا است. براساس این عقیده، مسیحا در پی ساخته شدن معبد ظهور می کند و پایه های حکومت خود را در اورشلیم قرار می دهد، یهودیان از اقصی نقاط جهان به اسراییل آمده و حکومت جهانی یهود را پدید می آورند. هرچند این تعلیمات شیطانی به آنها می گوید با 3 ساله شدن گوساله و قربانی کردن او عصرمسیجا شروع می شود اما اکنون چند سه سال ازین افسانه سرایی می گذرد و بجز اینکه آنها هنوز به این بهانه سرگرم جنایت در غزه هستند، اتفاقی نیفتاده!
ریچارد لندز۱۳، استاد تاریخ دانشگاه بوستن و مدیر مرکز مطالعات هزاره شناسی۱۴،در امریکا، می گوید:
به دنیاآمدن این گوساله، درست همان چیزی است که مردم انتظار آن را می کشیدند. ما می توانیم جنگ آخرالزمان را به راه بیاندازیم. اگر خاخامهای متعصب ارتدوکس یهودی، مشخصات این گوساله را تأیید کنند، تمام یهودیان اسراییل آن را به فال نیک گرفته و نشانه ای از آغاز عصر جدید می شمارند.
به هر حال اگر این گوساله قربانی شود، مسلمین آماده جهاد می شوند پس بهتر است به جنگ بیاندیشیم.
به طور حتم پیدا شدن این گوساله، ماشه انفجار مسجدالاقصی است. این همان چیزی است که نیروهای اطلاعاتی اسراییل به آن حساسند. هرچند که موضوع درگیری با اعراب ذهن آنان را مشغول ساخته است.
گروههای رادیکال صهیونیست می توانند این مأموریت را به انجام رسانند و این امکان وجود دارد که برخی تندروهای یهودی در ارتش اسراییل به کمک آنان بشتابند.

  • تلاشهاي متعدد براي تخريب بيت المقدس!

بیش از نیم قرن است که پروژه اکتشاف بقایای معبد سلیمان در طبقه زیرین مسجدالاقصی در حال انجام است و تونلهای متعدد کنده شده در زیر مسجد، پی را به طور کامل سست کرده، تا در اولین زلزله خفیفی که در اورشلیم رخ می دهد مسجدالاقصی فرو ریزد. در صورت نابودی مسجد الاقصی تمامی تاریخ اسلام در این منطقه به فراموشی سپرده می شود. سیاست کلی دولت اسراییل نیز بر همین منوال است. در سال ۱۹۶۸، فردی یهودی، مسجدالاقصی را به آتش کشید، اما این ماجرا رابه بهانه دیوانگی وی، مختومه اعلام کردند.
همچنین در ۲۸ ژوئیه سال ۱۹۸۱، به ایستگاه آتش نشانی دیوار غربی در قدس دستور داده شد تا ۲ واحد ماشین آتش نشانی را به دیوار غربی قدس اعزام کنند. یهودا مایر گتز۱۵، خاخام دیوار غربی، که دستور اعزام این دو واحد ماشین آتش نشانی را داده بود وقتی متوجه شد که آتش نشانها عرب هستند، برای جلوگیری از افشای زود هنگام طرح حفاری در زیر پی مسجد سخره به منظور یافتن اشیاء و بقایای معبد، فوراً دستور بازگشت دو واحد ماشین آتش نشانی را صادر می کند.
آنان تصمیم داشتند به منظور تضعیف پی و فرو ریختن مسجد، صدها متر مکعب آب را به درون تونل عظیم ساخته شده، پمپ کنند.
گتز از طرف وزارت امور مذهبی اسراییل۱۶ به طور محرمانه مأموریت یافته بود که در زیر مسجد به حفر تونل بپردازد.


گتز، برای چند هفته توانست، از افشای این توطئه جلوگیری کند، اما قسمتی از تونل ناگهان فرو ریخت و هنگامی که خاخامهای گل آلود در حال خروج از تونل بودند، مسلمانان از نقشه آنان باخبر شدند و دهها نفر از مسلمانان در جلوی دهانه تونل تجمع کردند.
این خبر به طور گسترده ای در رسانه ها منتشر شد و مناخیم بگین نخست وزیر وقت اسرائیل، یوسف برگ رئیس پلیس، دستور بسته شدن ورودی تونل را صادر کردند.
در حال حاضر نیز گروههای تندروی یهودی، که خود را پاسداران معبد سلیمان می نامند و عقیده دارند مسجدالاقصی بر ویرانه های معبد سلیمان ساخته شده، بارها برای ویرانی این مسجد اقدام کرده اند.


از سوی دیگر جریان مسیحیان صهیونیست که در آمریکا شکل گرفته است، عقیده دارند ویرانی مسجدالاقصی و ساخت معبد سوم سلیمان به جای این مسجد، شرط ظهور حضرت مسیح(ع) است و بدون ساخت معبد سوم سلیمان، مسیح هرگز ظهور نخواهد کرد.
این جریان به ویژه گروههای تندرو صهیونیستی وابسته به آن اعتقاد دارند که خرابه های معبد نخست و دوم معبد سلیمان در زیر مسجدالاقصی است و برای ساخت دوباره این معبد راهی جز ویرانی مسجدالاقصی وجود ندارد.
با توجه به همین اعتقاد، پیروان این جریان، مبالغ هنگفتی را در اختیار سازمانهای افراطی صهیونیستی مانند »عطیرات کوهانیم« که تخریب مسجدالاقصی و یهودی کردن قدس از اهداف اعلام شده آنان است، قرار می دهند

بخش ششم : نظر آيات و روايات در مورد پايان كار فتنه يهود

بسياري از محققين اعتقاد  دارند ، همانگونه كه خداوند متعال در قرآن كريم بر دو طغيان بزرگ قوم يهود وعده مي دهد ، تشكيل اسرائيل بعنوان دومين طغيان بزرگ قوم يهود مي باشد كه در عصر حاضر رخ داده است و در نهايت نيز اين طغيان به دست بندگان قدرتمند خدا سركوب خواهد شد.
امام صادق(ع) سه بار قسم ياد مي كند كه اين بندگان الهي كه قوم يهود را نابود خواهند كرد ، همان اهل قم(ايرانيان) هستند
روايات ديگري بيان مي دارند كه اين سركوبي قوم يهود در زمان ظهور و به دست امام زمان(عج) و لشگر ايرانيان پرچم هاي سياه انجام خواهد شد.

  • نابودي يهود پس از فتنه دوم


خداوند در سوره اسراء نابودی قوم یهود به دست امام عصر(عج) را به کسانی که از سوی آنان مورد ظلم قرار گرفته اند نوید داده است.

قوم یهود یکی از اقوامی است امام عصر(عج) در دوران آخرالزمان با آنها مواجهه سختی خواهد داشت. البته منظور همه کسانی که یهودی هستند مد نظر نیست بلکه آنانی که از اسلام کینه به دل دارند چرا که در روایات متعددی از ائمه معصومین آمده است که حضرت حجت پس از اعلام ظهور به مانند جد بزرگوارشان پیامبر مکرم اسلام دعوت خود را بر همگان اعلام می دارند و آنان که اندکی از انصاف و راستی در وجود شان باقی باشد به این ندای الهی لبیک خواهند گفت.
مساله انحراف و لجاجت بی خردانه عده ای از قوم یهود در ادوار کهن تاریخ نمونه های بسیاری دارد چرا که آنان در زمان رسالت حضرت موسی (ع) نیز با لجاجت خود آزار فراوانی به ایشان وارد کرده اند. حتی در زمانی که حضرت آنها را به فرمان خداوند از دست ظلم و ستم فرعون با معجزه بزرگ شکافته شدن رود نیل نجات بخشید 40 روز عبادت حضرت موسی(ع)و غیبت ایشان را برنتابیدند و از سامری خواستند خدایی برای آنها بسازد که قابل رویت باشد.
از این رو خداوند در آیات متعددی با بیان این انحراف و کجروی آنها، خبر انحلال آنها را نوید داده است از جمله این آیات آیه نخست سوره بنی اسرائیل است. همچنین آیات 1تا 9 سوره اسراء نیز این خبر را به انسانهای ستم کشیده بشارت می دهد.
خداوند در این سوره پس از بیان مطالبی می فرمایند: وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوّاً كَبِيراً و در آن کتاب به بنی اسرائیل اعلام کردیم که قطعا دو بار در سرزمین فلسطین فساد به پا خواهید کرد و هر بار به سرکشی خواهید زد.(1)
فَإِذَا جَاء وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَاداً لَّنَا أُوْلِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُواْ خِلاَلَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْداً مَّفْعُولاً

ما نیز هر دو بار از شما انتقام خواهیم گرفت پس چون زمان تحقق وعده انتقام ما به سزای نخستین بار از آن دو سرکشی فرا رسد، بندگانی از خود را که سخت جنگاورند به سوی شما بسیج می کنیم. آنان در میان خانه های شما در می آیند و شما را سرکوب می کنند و این وعده ای انجام شدنی است.(2)
منابع:
1-اسراء/ آیه 4
2--اسراء/ آیه 5


  • اولين كيفر قوم يهود به دست مسلمانان در صدر اسلام صورت گرفته و دومين آن به دست حضرت ولي عصر(عج) در آخرالزمان خواهد بود.


برخى از مفسران بر اين عقيده اند كه هر دو مورد، انجام شده بدين ترتيب كه كيفر فتنه و فساد نخستين بخت النصر و مجازات دومين مرحله فساد و تباهى به دست تيتوس رومى انجام پذيرفته است و بعضى ديگر معتقدند كه هنوز آن دو كيفر رخ نداده است.(1)
این نظر نمی تواند درست باشد چرا که خداوند می فرماید " بندگانی از خود" را به سوی شما می فرستیم و بدیهی است که بخت النصر و تيتوس نمی توانند بندگانی از طرف خدا باشند.
اما نظريه درست اين است كه اولين كيفر در برابر نخستين فساد، در صدر اسلام بدست مسلمانان انجام پذيرفته و آنگاه كه مسلمانان از اسلام فاصله گرفته و دور شدند خداوند يهوديان را بر آنان چيره ساخت، و در اين مرحله نيز براى دومين بار، يهوديان در زمين ايجاد فساد و طغيان نمودند و هرگاه كه مسلمانان دوباره به اسلام روى آورند زمان كيفر دوم فرا رسيده و به دست مسلمانان انجام خواهد شد.
و بر اساس همين تفسير از امامان عليهم السلام رواياتى رسيده از جمله آنكه آن قومى را كه خداوند در مرحله دوم عليه يهوديان برمى انگيزد، حضرت مهدى (ع) و ياران وى اند كه اهل قم مى باشند و هم آنان كه خداوند آنها را قبل از ظهور حضرت قائم (ع) برمى انگيزد، در تفسير عياشى از امام باقر (ع) روايت شده كه حضرت بعد از آن كه آيه شريفه "بعثنا عليكم عبادا لنا اولى باس شديد" را قرائت نمود، فرمود: مراد از اين آيه حضرت قائم (ع) و ياران اوست كه نيرومند و داراى صلابت مى باشند.
و نيز در تفسير نور الثقلين، از كتاب روضه كافى از امام صادق (ع) نقل شده كه آن حضرت در تفسير آيه شريفه فوق فرمود: خداوند قبل از خروج حضرت قائم، قومى را برانگيزد كه دشمنى از دشمنان آل محمد (ص) را رها ننموده، مگر اينكه او را به هلاكت مى رسانند.


و در كتاب بحارالانوار، از امام صادق (ع) روايت شده كه وقتى اين آيه را قرائت فرمود، عرض كرديم فدايت گرديم آنها چه كسانى هستند؟ امام سه بار فرمود: آنان به خدا سوگند اهل قم، آنان بخدا سوگند اهل قم، آنان بخدا سوگند اهل قم مى باشند. (2)


منابع:
1-عصر ظهور، علی کورانی، ص70
2- بحار ج 60 ص 216.

يا روايات ديگري وجود دارد كه بيان مي دارد كه نابودي دولت يهود در آستانه ظهور به دست سپاه ايرانيان خواهد بود.

  • تسخير بيت المقدس توسط سپاهي با پرچم " القوه "


در روايتي كه از اميرمؤمنان(ع) نقل شده است در اين زمينه چنين آمده است:
يهود براي تشكيل دولت خود در فلسطين، از غرب [ به منطقه عربي خاور ميانه] خواهند آمد.
عرضه داشتند: يا اباالحسن! پس عرب‌ها در آن موقع كجا خواهند بود؟
فرمود: در آن زمان عرب‌ها نيروهايشان از هم پاشيده و ارتباط آنها از هم گسيخته، و متّحد و هماهنگ نيستند.

از آن حضرت سؤال شد: آيا اين بلا و گرفتاري طولاني خواهد بود؟
فرمود: نه، تا زماني كه عرب‌ها زمام امور خودشان را از نفوذ ديگران رها ساخته و تصميم‌هاي جدّي آنان دوباره تجديد شود

آنگاه سرزمين فلسطين به دست آنها فتح خواهد شد، و عرب‌ها پيروز و متّحد خواهند گرديد، ونيروهاي كمكي از [طريق] سرزمين عراق به آنان خواهد رسيد كه بر روي پرچم‌هايشان نوشته شده است: «القوّة»1.

 

بر روي پرچم‌هايشان نوشته شده است: «القوّة»

عرب‌ها و ساير مسلمانان همگي مشتركاً براي نجات فلسطين قيام خواهند كرد [و با يهوديان خواهند جنگيد] و چه جنگ بسيار سختي كه در وقت مقابله با يكديگر در بخش عظيمي از دريا روي خواهد داد كه در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روي اجساد كشته‌ها عبور كنند.
آنگاه فرمود:
و عرب‌ها سه بار با يهود مي‌جنگند، و در مرحلة چهارم كه خداوند ثبات قدم و ايمان و صداقت آنها را دانست هماي پيروزي بر سرشان سايه مي‌افكند.
بعد از آن فرمود:
به خداي بزرگ سوگند كه يهوديان مانند گوسفند كشته مي‌شوند تا جايي كه حتّي يك نفر يهودي هم در فلسطين باقي نخواهد ماند.2


* * *

آن حضرت در روايتي ديگر كه «عبايد اسدي» آن را نقل كرده است، مي‌فرمايد:
من در آينده در مصر منبري روشني‌بخش بنيان خواهم نمود ...، و يهود و نصاري را از سرزمين هاي عرب بيرون خواهم راند، و عرب را با اين عصاي خود [به طرف حق] سوق خواهم داد.
عبايه مي‌گويد: من عرض كردم: يا امير المؤمنين! گويي شما خبر مي‌دهيد كه بعد از مردن بار ديگر زنده مي‌شويد و اين كارها را انجام مي‌دهيد!
فرمود:
هيهات اي عبايه ! مقصود من از اين سخنان آن گونه كه تو خيال كردي نيست؛ مردي از دودمان من اينها را انجام خواهد داد.3

با اميد به آنكه به زودي با ظهور امام مهدي(ع) شاهد نابودي صهيونيسم متجاوز و آزادي كامل سرزمين فلسطين و قدس شريف باشيم.

پي‌نوشت‌ها:
1 .ظاهرا اشاره به آيه «و أعدّوا لهم ما استطعتم من قوّه» (سورة انفال(8)، آية 60) باشد.
2. عقائد الاماميه، ج1 ، ص270؛ به نقل از هاشمي شهيدي، سيداسداله، ظهور حضرت مهدي(ع) از ديدگاه اسلام و مذاهب و ملل جهان، ص .
3. بحارالانوار، ج53، ص59؛ معاني الاخبار، ص407؛ به نقل از همان، ص .

بخش هفتم : پایان کار اسرائیل


همين اشارات مستقيم و صريح روايات كافي بود تا علماي بزرگ شيعي  از ابتداي تحرك بزرگ جبهه باطل و تشكيل دولت اسرائيل در مقابل آن به سختي واكنش نشان دهند و تمام عزم خود را براي نابودي آن جزم كنند و بزرگترين ضربه را در اين ميان امام خميني(ره) با طرح اصل درخشان نابودي اسرائيل و همچنين نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس به پيكر فتنه يهود وارد نمود و اينك تمام نشانه ها حاكي از آن است كه اين رويارويي آخرين لحظات خود را سپري مي كند و بزودي درگيري بزرگ و تاريخي ميان ايران به نمايندگي جبهه حق و اسرائيل به نمايندگي از جبهه باطل روي خواهد داد.
بفرموده برخي از بزرگان اينك سير تحولات به نقطه اي رسيده است كه مابين ايران و حكومت و تفكرش و اسرائيل و حكومتش يكي بايد بماند و ديگري نابود شود ، يكي بايد جهاني شود و ديگري نابود گردد.

بعد از ابتکارعمل بزرگ امام درباره روز قدس این حرکت عظیم درمیان ملت های شکل گرفت که وجه و آبروی اسرائیل نزد افکارعمومی زیرسوال برود و مسئله جنایات اسرائیل نه تنها فراموش نشود بلکه روز به روز در افکارعمومی جهان و خصوصا  ملت های مسلمانان روشن شود که

اسرائیل بایدبرود .

 

بشارت های مکرر رهبر بزرگوارمان نیز نشان دهنده آن است که این مجاهدت ها و تلاشهای طولانی و این تبعید ها و شهادت ها و اسارت ها به لطف الهی در حال ثمر دادن است و این غده منحوس نفس های آخر را می زند .این ها نمونه هایی از سخنان بشارت آمیز پرچمدارمبارزه با اسرائیل در عصر حاضر رهبر بزرگوارمان ایت الله خامنه ای ست.

  • نسل امروز فلسطین آزادی قدس شریف را خواهد دید .
  • تحولات بزرگی در جهان در حال وقوع است/(ملت ایران باید به این تحولات توجه کند) امروز جهان اسلام، بلكه سرتاسر جهان، شاهد تحولات بزرگى است كه خبر ميدهد از تغيير معادلات جهانى. توجه ملت ايران به اين تحولات، از اين نقطه‌نظر حائز اهميت است.
  • امروز صهیونیسم رسوا و بی آبرو شده است.
  • زنده شدن روح مقاومت در ملتها:شما خيال ميكنيد اينكه رئيس جمهورهاى گوناگون آمريكا به هر كشورى از اين كشورهاى آسيا و خاورميانه  سفر كردند، حتّى در بعضى از كشورهاى اروپائى مردم جمع شدند و عليه آنها شعار دادند، هميشه اينجور بود؟ نه، اين حركت امام بود، افشاگرى امام بود، موضعگيرى امام بود كه استكبار را رسوا كرد، صهيونيسم را رسوا كرد، و روح مقاومت را در ملتها و بخصوص در جوامع اسلامى زنده كرد.
  • اسرائیل در آستانه نابودی :اين اشتباه‌ها يكى پس از ديگرى نشان‌دهنده‌ى اين است كه رژيم غاصب صهيونيستى به نهايت قطعى خود - يعنى سرنگون شدن و ساقط شدن در دره‌ى نيستى - دارد قدم به قدم نزديك ميشود
  • تضعیف مستکبران بشارتی الهی :امروز ديگر آمريكا در موضعى نيست كه بتواند در سياستهاى بين‌المللى دخالت مؤثر بكند. جمهورى اسلامى با ايستادگى سى ساله‌ى خود توانسته است وضعيتى را در افكار عمومى جهان به وجود بياورد كه نه فقط ملتها، حتّى دولتها هم - يعنى 189 دولت - در مقابل آمريكا مى‌ايستند و على‌رغم او تصميم‌گيرى ميكنند و رأى ميدهند. اينها جزو بشارتهاى الهى است به ملت بزرگ ايران.
  • نهضت ما جهانی است/سخن صريح امام بود كه توده‌هاى عظيم را مشتاق ملت ايران و بسيارى را پيرو ملت ايران كرد. اين نهضت عظيم جهانى كه شما امروز در گوشه و كنار دنياى اسلام نشانه‌هاى آن را مى‌بينيد، از اين طريق به راه افتاد.
  • فلسطين آزاد خواهد شد؛ در اين هيچ شبهه‌اى نداشته باشيد. فلسطين قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطينى تشكيل خواهد شد؛ در اينها هيچ ترديدى نيست؛ اما بدنامى آمريكا و بدنامى غرب برطرف نخواهد شد. اينها همچنان بدنام خواهند بود. شكى نيست كه بر اساس حقايقى كه خداى متعال تقدير كرده است، خاورميانه‌ى جديد شكل خواهد گرفت. اين خاورميانه، خاورميانه‌ى اسلام خواهد بود...
    رهبر انقلاب، 8/12/1388

    کيفيت پایین 16K و حجم 523 کيلوبايت
    farsi.khamenei.ir/ndata/news/10027/13890610_2634_16k.mp3

امروز رئیس جمهوری محبوب ملت ایران دکتر احمدی نژاد نماد عملی دیگری از مبارزه بی امان با اسرائیل است . پیگیری فعال سیاست های ضد اسرائیلی در نظام بین المللی و قدرتمند شدن ایران در دوران رباست جمهوری دکتراحمدی نژاد نوید بخش پیروزی های بزرگ آینده است و این مطلب نیز سخنان او مانند سخن رهبری عزیزمان ،بشارت پایان کار اسرائیل است.

  • در آينده‌ نزديك نظام سلطه اين جرثومه ضد بشري را نيز فرو خواهد ريخت /
  • يك نقطه‌ى ديگر از نقاط روشن خط امام، جهانى بودن نهضت است. امام نهضت را جهانى ميدانست و اين انقلاب را متعلق به همه‌ى ملتهاى مسلمان، بلكه غير مسلمان معرفى ميكرد..... اين معنايش اين است كه بوى خوش اين پديده‌ى رحمانى بايد در دنيا پراكنده شود، ملتها بفهمند كه وظيفه‌شان چيست، ملتهاى مسلمان بدانند كه هويتشان چگونه است و كجاست.
  • هيچ قدرتي نمي‌تواند در برابر ملت ايران مانع ايجاد كند /
  • دوران ابر قدرتي و زورگويي در جهان به پايان رسيده است /
  • رژيم صهيونيستي به پايان راه رسيده و با اقدامات خود عمرش را كوتاه و مرگ خود را نزديك‌تر مي‌كند /
  • همه بايد به هوش باشند چرا كه شاهد آخرين نفس‌هاي نظام سرمايه‌داري هستيم./
  • برخي انقلاب اسلامي را مقدمه‌ حركت آخر مي‌دانند ولي انقلاب اسلامي در متن حركت آخر است و حركت آخر به فضل الهي آغاز شده و به‌زودي به پيروزي نهايي مي‌رسد. نظام سلطه به پايان راه رسيده است و دست و پا زدن‌ها ديگر براي آنها فايده اي ندارد./

جالب است كه  اين  دو جريان هر دو  براي اداره جهان برنامه دارند و آينده را به نفع خويش تفسير كرده و مي كوشند تا تحولات را بر مبناي آن شكل دهند ، البته تفاوتي در اين ميان وجود دارد ، حركت شيعي اين اعتقاد جهاني شدن خود را از ميان هزاران روايت عصر ظهور ائمه اطهار(ع) استخراج مي كنند و قوم يهود و اسرائيل اين تفكر جهاني خود را به زور فريب و دروغ و تزوير و قدرت رسانه اي در ميان ملت خود و گروهي از مسيحيان ايجاد كرده است.
اما آنچه مهم است اين است كه بزودي زود اين درگيري نهايي رخ خواهد داد و سير تحولات به وضوح اين را نشان مي دهد و هرلحظه امكان آغاز رويارويي ايران و اسرائيل وجود دارد ، هرچند بفرموده احاديث عصر ظهور نتيجه اين رويارويي بزرگ كه به جنگي منطقه اي و جهاني ختم خواهد شد از قرن ها پيش مشخص شده است ، سركوبي شديد قوم يهود بدست بندگاني مخلص و نابودي اسرائيل !
اين آينده اي قريب الوقوعي است كه آينه روايات براي رويارويي ايران و اسرائيل نشان مي دهد.

 

اما یقینا وعده خداوند درباره یاری مومنان حق است . کان حقا علینا نصرالمومنین

و به یقین در آینده ای نزدیک حضرت مهدی ارواحنافداه  و حضرت مسیح زمام امور جهان را بدست خواهند گرفت و جهان از لوث وجود این شیاطین پاک خواهد شد.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #557 lمعصومه 1389-07-30 21:26
سلام دوست عزيز.اكه مايل بوديد منو با نام (جشم انتظار جمعه ظهور) لينك كنيد بس از لينك كردن من در وبلاكتون منو با خبر كنيد كه با جه نامى شما رو لينك كنم ممنونم از لطفتون.
نقل قول کردن
0 #556 علي شريعتي 1389-07-21 14:32
خدایا:
مگذار که :
ایمانم به اسلام و عشقم به خاندان پیامبر ، مرا با کسبه دین ، یا حَمَله تعصب ، و عَمَله ارتجاع هم آواز کند .
که آزادی ام اسیر پسندِ عوام گردد .
که «دینم» در پس «وجهه دینی» ام دفن شود ، که عوام زدگی مرا مقلّد تقلید کنندگانم سازد .
که آن چه را «حق می دانم» به خاطر آن که «بد می دانند» کتمان کنم .
خدایا می دانم که اسلامِ پیامبرِ تو با « نه » آغاز شد و تشیع دوست تو نیز با « نه » آغاز شد .
مرا ای فرستنده محمد و ای دوستدار علی ! به« اسلام آری » و به « تشیع آری » کافر گردان .
نقل قول کردن
0 #555 قاسم 1389-07-04 16:47
اسراییل حرم ابراهیمی در الخلیل را بست

1389/07/04



مقامات رژیم صهیونیستی به مناسبت سال جدید یهودیان مسجد ابراهیمی در الخلیل را به مدت دو روز به روی نماگزاران فلسطینی و مسلمان بستند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع خبری، رژیم صهیونیستی از صبح امروز (یکشنبه) مسجد ابراهیمی در الخلیل که به حرم ابراهیمی نیز معروف است را بست و قصد دارد به مدت دو روز و برای برگزاری مراسم آیین یهودیان در یوم کیپور (عید یهودیان) آن را بسته نگاه دارد.

مسجد ابراهیمی پس از مسجد الاقصی دومین بنای مهم اسلامی در سرزمین مقدس فلسطین است. این مکان از دیرباز زیارتگاه مسلمانان بوده و به قول مورخان، تاریخ بنیاد این مسجد به زمان حضرت ابراهیم خلیل الله بر می گردد.
نقل قول کردن
0 #554 قاسم 1389-07-04 16:39
با سلام : تقديم به همه مبشران ظهور و منتظران قدوم مهدي فاطمه @};- @};-

مشتاق تر هر روز ، پر مي كشم اينجا - تا كه رها گردم ، از محبس دنيا
با دوستان خود ، موج بشارت را - بر هر دلي داديم ، با همتي و الا
خواهي اگر خرم ، گردد كوير دل - هديه نما يك شب ، يك قطره اشكت را
خواهم كه سوزم با ، عشق تو من مولا - خاكسترم ريزي ، بر آب دريا ها
امواج شادي بخش ، داده پر و بالم - بشنيدم از رهبر ، فتحا" مبينا را
سردار فتح قدس ، لب مي كند تا وا - حس مي كنم من هم ، بوي تو را آقا
هر شب دلي دارم ؛ مملو از عشقت - پر مي كشم از شوق ، تا لانه ي زهرا
آن گونه گريم من ، تا كه تو را بينم - بر ديده ام بگذار ، دستان گرمت را
آماده ام تا كه ، خاك رهت گردم - چون يك نظر بينم ، روي دل آرا را
اين جمع نوراني ، محتاج لطف تو - دست دعايت را ، همراه كن با ما
@};- الهم عجل لوليك الفرج @};- @};-
@};- @};- بر روي گل امام خامنه اي صلوات @};- @};-
نقل قول کردن
+1 #553 عاشق امام 1389-06-19 23:13
امسال هم عیدفطر آمد ولی تو نیامدی

امسال عید فطرمان جمعه ای بود که متعلق به توست

اما عید بی تو عید نیست

امروز نماز عید را خواندیم بدون تو

گل نرکس

امروز برای نماز عیدت تنها بودی در بیابان ؟

یا نه

بودند کسانی که لایق بودند نمازشان با تو باشد

در قنوت نمازم خم ابروی تو در یاد آمد

و فکر اینکه درنماز عیدت چه کسی به تو اقتداکرد

و غبطه خوردم و حسرت

چشمم آسمانی پرباران شد

همه ی نمازم شد یاد تو

و نفهمیدم چطور نمازم تمام شد

نمی دانم

شایدخدا بپذیرد ازم شاید نه

ولی مگر نماز بی ولایت تو را می پذیرد؟

نه نماز بی ولایت تو مقبول نیست....

امروز به کسانی که در نماز عیدشان به تو اقتداکردندحسودی کردم

هرچند می دانم حسد ورزیدن بد است

خدایا کی می شه نماز عید بر همه واجب بشه؟

کدوم عیدی میتونیم به ولی تو در زمین و آسمان اقتدا کنیم؟

خدایا به حق سوز دل زینب کبری (ع) این نماز عید را آخرین نماز بدون حضور مولامون قرار بده .آمین
نقل قول کردن
+4 #552 مرشد 1389-06-19 02:44
اگه من از بچه های فنی سایت بودم الان یک بلایی سر کامپیوترای شما بچه منافقا میاوردم که دیگه هوس اومدن تو این سایتو نکنین!
نقل قول کردن
+3 #551 مژده 1389-06-19 02:44
سلام جناب آشنا شما ناراحت نباشيد
از قديم گفتند مرده و قولش
وقتي گفتند هستيم بر آن عهد كه بستيم ديگه كار تمومه
اونهايي كه شما فكر مي كنيد رفتند همين دور و بر ها هستند

مگه مي شه آدم حزب اللهي و منتظر امام زمان (عج) يه مدت تو اين گروه فعاليت كنه بعدا ديگه همه چيز رو بي خيال بشه

دل رو بايد چيكار كرد
تو بعضي از مسائل عقل مادي در مقابل دل خيلي كم مي آره اين از اون مسائلي هست كه بيشترش كار دله
اينجا دل هست كه حكومت مي كنه و دشمنان واقعي رو نا اميد مي كنه

به زودي با شروع علائم اصلي ظهور خواهيم ديد كه چگونه دوستان در اين محفل نوراني جمع خواهند شد

عشق به مولا مثل آتش پروانه هاي عاشق رو دور خودش جمع مي كنه
مگه نشنيديد مقام معظم رهبري فرمودند در مسائل فرعي وارد نمي شم هر دو طرف وارد مسائل فرعي شدند اما الان مسائل فرعي رو بنابه دستور نائب امام زمان (عج) كنار گذاشتند و به مسائل اصلي مي رسند

من هم به نوبه خود دوباره به همه دوستان عيد فطر رو تبريك عرض مي كنم اميدوارم و از خدا مي خواهم سال بعد نماز عيد فطر رو به امامت امام زمان (عج) در قدس آزاد شده بخونيم

اللهم عجل لوليك الفرج @};-
نقل قول کردن
+3 #550 مرشد 1389-06-19 02:40
بچه ها منافقا ریختن تو سایت!!! X(
نقل قول کردن
+3 #549 مرشد 1389-06-19 02:38
کی منفی داد؟ :-?
نقل قول کردن
+3 #548 مرشد 1389-06-19 02:37
به نقل از پوریا:
فـــــــــــــــــوری
حمله رژیم صهیونیستی به غزه:

هواپیماهای رژیم منحوس , مواضع حماس را در غزه بمباران کردند.


www.almanar.com.lb/NewsSite/HomePage.aspx

www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3952114,00.html

این اسرائلی ها هم می خوان عید ما رو خراب کنن! X( X(
حیف 15 میلیون ندارم وثیقه بذارم برم خارج از کشور(هنوز سربازی نرفتم)! وگرنه خیلی دوست دارم یه حال اساسی به این اسرائیلی ها بدم! بچه ها کسی رو دارین ما رو قاچاقی تا سوریه ببره؟ :((
بچه ها بچه جوونای فلسطینی و همچنین بقیه ی فلسطینیها رو در حال و هوای شادیمون از یاد نبریم!
نقل قول کردن
+2 #547 مرشد 1389-06-19 02:22
به نقل از مرشد:
سلام به فرمانده علی اصغر
بی زحمت مقاله زود بذارید! خوابمون میاد ولی به عشق سید خراسانی بیداریم!
شوخی کردم ما خوابمون بیاد!!! تا یک هفته هم انتشار مقاله طول بکشه ما همین جاییم و خواب به چشمامون نمیاد. من الان چنان سرحالم که نگو!!! منتظر مقاله ایم علی اصغر ! نمی خوابیم تا مقاله بیاد رو سایت! جاتون خالیه این جا ببخشید یادم رفت بفرمایید

اشتباه نشه! عشق سید خراسانی دلامون رو صفا داده که الان این قدر سرحال و توپیم!
فکرکنم فرمانده برا خودش رفته خوابیده فرمانده اگه هستی یه ندا بده!
ضمنا دوست عزیز عاشق خراسانی هرجا که باشی دعای ما پشت سرته! الانم خیلی خوشحالیم که ایرانی! عید سعید فطر هم بر شما مبارک باشه!
نقل قول کردن
+6 #546 پوریا 1389-06-19 02:13
فــــــــــــــ ـــوری
حمله رژیم صهیونیستی به غزه:

هواپیماهای رژیم منحوس , مواضع حماس را در غزه بمباران کردند.


www.almanar.com.lb/NewsSite/HomePage.aspx

www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3952114,00.html
نقل قول کردن
0 #545 مرشد 1389-06-19 02:06
سلام به فرمانده علی اصغر
بی زحمت مقاله زود بذارید! خوابمون میاد ولی به عشق سید خراسانی بیداریم!
شوخی کردم ما خوابمون بیاد!!! تا یک هفته هم انتشار مقاله طول بکشه ما همین جاییم و خواب به چشمامون نمیاد. من الان چنان سرحالم که نگو!!! منتظر مقاله ایم علی اصغر ! نمی خوابیم تا مقاله بیاد رو سایت! جاتون خالیه این جا ببخشید یادم رفت بفرمایید
نقل قول کردن
+3 #544 آشنا 1389-06-19 02:05
به نقل از عاشق خراسانی:
سلام بر بچ و دوستای قدیمیم در سایت عزیز ظهور نزدیک است

عید همه مبارک

من رو یادتون میاد؟ یار وبلاگ قبلی عاشق خراسانی!!
رفته بودم آلمان!!

علی اصغر جان ، نراقی جان، رهگذر ، مجید شیرازی و همه کسایی که یادم رفته اسمشون رو عیدتون مبارک

عید فطری یه چند روزی اومدیم ایران به سلامتی
مقاله های شعیبتون ترکونده :x

دمتون گرم

فردا دوباره سر میزنم سایت جدید


سلامتی سید خراسانی صلوات

برادر/خواهر عزیز!!! بازگشت شما به میهن و ورودتان بین خراسانیان را تیریک میگوییم!!!!
عید بر شما هم مبارک
راستی رهگذر دیگه نیست.
یا علی...
نقل قول کردن
+3 #543 امیری 1389-06-19 01:57
سلام
کلیسایی در اروپا با اسکلت مسلمانان!+عکس




www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/5156-1389-06-18-20-30-50.html
نقل قول کردن
+6 #542 آشنا 1389-06-19 01:56
به نقل از هدا:
این جا رادیو اردبیل است... صدای ما را از تلویزیون می شنوید :
پیشاپیش فرا رسیدن عید فطر و حلول ماه مبارک نوروز را بر همه ی فجر افرینان عرصه ی ایثار و فناوری هسته ای و پیروان آن حضرت صلوات @};- @};- @};- @};- @};-

خواهر جک بر علیه برادران آذری نداشتیما X(
حواستونو جمع کنین :-$
نقل قول کردن
+6 #541 آشنا 1389-06-19 01:50
به نقل از anahita:
روایت تکان دهنده عبدالله مومنی از شکنجه ها و اعتراف گیری در زندان
در نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی تشریح کرد

.”
فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ كُنتَ فَظّاً غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِكَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یحِبُّ الْمُتَوَكِّلِینَ. به بركت رحمت الهى، در برابر آنان (مردم) نرم و مهربان شدى! و اگر خشن و سنگدل بودى، از اطراف تو، پراكنده مى‏شدند. پس آنها را ببخش و براى آنها آمرزش بطلب! و در كارها، با آنان مشورت كن! اما هنگامى كه تصمیم گرفتى، قاطع باش! و بر خدا توكل كن! زیرا خداوند متوكلان را دوست دارد. (آیه 159 سوره آل عمران )

به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم!!!! :))
جالبه که بازجوها این یارو رو این همه شکنجه میکنند و بعد اجازه میدهند که این شخص نامه های افشاگرانه(!!!!! !!؟ =)) )خودش رو منتشر کنه ودر اون بر علیه نظام و بازجوها هر چی دلش میخواد بگه و اصلا هم نامه های اورا چک نمیکنند(!!!!! =)) ) افلاتعقلون؟؟؟؟
ادعاهایی که اینا میکنن مرغ پخته رو تو قابلمه به خنده میندازه =))
نقل قول کردن
+8 #540 سرباز سید خراسانی 1389-06-19 01:36
سلام بر همه ی دوستان منتظر و مبشر @};- @};-
عید همه ی عزیزان مبارک باشه، انشاالله عید سال آینده رو در حضور آقا جشن بگیریم [-O
علی اصغر جان منتظر عیدی شما هستیم، تا عیدی رو از شما نگیریم نمی خوابیم
:)
نقل قول کردن
+7 #539 قاسم 1389-06-19 01:33
به نقل از احمدی فر:
به نقل از قاسم:
با سلام : @};-
عید سعید فطر برهمه بندگان خوب خدا مبارک باد @};- @};-
السلام ای عید خوبان خدا * السلام ای عید فطر با صفا
از دل و جانم سلامت می کنم * می کنی امشب مرا حاجت روا
روز پاداش صیام بندگان * روز آزادی زدام اشقیا
ای فدای آن قنوت پر بها * در نمازت دست ها سوی خدا
خواستم وصفی از این عید آورم * خود نمی دانم قلم افتد چرا ؟
در نیاز امشبم ذکرم مدام * طالب خون خدا مهدی بیا
می شود آیا نماز عید فطر * پشت او سال دگر گردد ادا
جمع یاران مبشر جملگی * دستها بحر فرج رو به سما
@};- الهم عجل لولیک الفرج [-O @};- شادی دل امام خامنه ای صلوات @};-

السلام ای قاسم ای یار عزیز @};-
عید فطر بادا مبارک بر شما
جملگی طاعتت مقبول حق
هم شوی مشمول الطاف خدا
دوستان در این مبارک عید ما
میدهم من این بشارت بر شما
کز سر لطف و عنایات خدا
وز دعای هر شب و اصرار ما [-O
تا دم عید دگر گردد ظهور
هم به ما گردد عیان مهدی ما @};-
[-O الهم عجل لولیک الفرج [-O

السلام ای یار خوب و مهربان * احمدی فر شاعر صاحب زمان
بر تو هم بادا مبارک عید فطر * کن دعایم در نماز شفع و وتر
اجر تو با صاحب ماه صیام * شعر تو بر قلب و روحم التیام
تا قلم در وصف دلبر می کشی * نزد یاران بوی مهدی می دهی
ای مبشر شاعر زیبا کلام * باز هم ،بر تو بود از من سلام :-h
@};- الهم عجل لولیک الفرج [-O @};-
سلامتی امام خامنه ای صلوات @};-
نقل قول کردن
+10 #538 عاشق خراسانی 1389-06-19 01:29
سلام بر بچ و دوستای قدیمیم در سایت عزیز ظهور نزدیک است

عید همه مبارک

من رو یادتون میاد؟ یار وبلاگ قبلی عاشق خراسانی!!
رفته بودم آلمان!!

علی اصغر جان ، نراقی جان، رهگذر ، مجید شیرازی و همه کسایی که یادم رفته اسمشون رو عیدتون مبارک

عید فطری یه چند روزی اومدیم ایران به سلامتی
مقاله های شعیبتون ترکونده :x

دمتون گرم

فردا دوباره سر میزنم سایت جدید


سلامتی سید خراسانی صلوات
نقل قول کردن
+8 #537 مژده 1389-06-19 01:23
عيد سعيد فطر بر همه مسلمين جهان به خصوص ياران امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف مبارك باد

اللهم عجل لوليك الفرج @};-
نقل قول کردن
+8 #536 سرباز 1389-06-19 01:21
دوستان عید مبارک @};- >:D :-*
نقل قول کردن
+9 #535 عاشق امام 1389-06-19 01:04
به نقل از احمدی فر:
[quote name="قاسم"]با سلام : @};-

السلام ای قاسم ای یار عزیز @};-
عید فطر بادا مبارک بر شما
جملگی طاعتت مقبول حق
هم شوی مشمول الطاف خدا
دوستان در این مبارک عید ما
میدهم من این بشارت بر شما
کز سر لطف و عنایات خدا
وز دعای هر شب و اصرار ما [-O
تا دم عید دگر گردد ظهور
هم به ما گردد عیان مهدی ما @};-
[-O الهم عجل لولیک الفرج [-O


عجب بشارتی!

دلمون شاد شد و صد چندان امید وار
نقل قول کردن
+8 #534 احمدی فر 1389-06-19 00:29
به نقل از قاسم:
با سلام : @};-
عید سعید فطر برهمه بندگان خوب خدا مبارک باد @};- @};-
السلام ای عید خوبان خدا * السلام ای عید فطر با صفا
از دل و جانم سلامت می کنم * می کنی امشب مرا حاجت روا
روز پاداش صیام بندگان * روز آزادی زدام اشقیا
ای فدای آن قنوت پر بها * در نمازت دست ها سوی خدا
خواستم وصفی از این عید آورم * خود نمی دانم قلم افتد چرا ؟
در نیاز امشبم ذکرم مدام * طالب خون خدا مهدی بیا
می شود آیا نماز عید فطر * پشت او سال دگر گردد ادا
جمع یاران مبشر جملگی * دستها بحر فرج رو به سما
@};- الهم عجل لولیک الفرج [-O @};- شادی دل امام خامنه ای صلوات @};-

السلام ای قاسم ای یار عزیز @};-
عید فطر بادا مبارک بر شما
جملگی طاعتت مقبول حق
هم شوی مشمول الطاف خدا
دوستان در این مبارک عید ما
میدهم من این بشارت بر شما
کز سر لطف و عنایات خدا
وز دعای هر شب و اصرار ما [-O
تا دم عید دگر گردد ظهور
هم به ما گردد عیان مهدی ما @};-
[-O الهم عجل لولیک الفرج [-O
نقل قول کردن
+8 #533 قاسم 1389-06-18 23:57
با سلام : @};-
عید سعید فطر برهمه بندگان خوب خدا مبارک باد @};- @};-
السلام ای عید خوبان خدا * السلام ای عید فطر با صفا
از دل و جانم سلامت می کنم * می کنی امشب مرا حاجت روا
روز پاداش صیام بندگان * روز آزادی زدام اشقیا
ای فدای آن قنوت پر بها * در نمازت دست ها سوی خدا
خواستم وصفی از این عید آورم * خود نمی دانم قلم افتد چرا ؟
در نیاز امشبم ذکرم مدام * طالب خون خدا مهدی بیا
می شود آیا نماز عید فطر * پشت او سال دگر گردد ادا
جمع یاران مبشر جملگی * دستها بحر فرج رو به سما
@};- الهم عجل لولیک الفرج [-O @};- شادی دل امام خامنه ای صلوات @};-
نقل قول کردن
+9 #532 جعفري مذهب 1389-06-18 23:39
با سلام
امشب هيات زيارت عاشورا خونديم مداح عزيزمون براي ظهور خيلي
دعا كرد جاتون حسابي خالي بود تو اين ده پانزده سال كه عاشورا ميخونيم به اندازه امسال برا فرج و سلامتي اقا دعا نميكردن نميدونم اين موج بشارت چه ميكنه با دلاي منتظر همه جا صحبت از امدن يار سفر كرده است دوستان عيد فطر همتون مبارك علي اصغرجان مقاله رو زود برسون كه موج بشارت داره كم كم به طوفان بشارت تبديل ميشه @};- @};- @};- @};- انشا الله
نقل قول کردن
+10 #531 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-06-18 23:23
بچه های مبشران همه با هم با آمدن مقاله شروع به تبلیغ در جامعه و فضای مجازی می کنیم--در جمع دوستان و آشنایان همه را جمع کنیم و سید خراسانی بودن آقا را ثابت کنید
انشالله همه موفق بشیم در این راه -موفق باشید
پیشاپیش از علی اصغر تشکر می کنیم @};- @};- @};- :x
نقل قول کردن
+11 #530 متولد نیمه خرداد 1389-06-18 22:58
وقتی “ماه” تویی، اخترشناسان دنبال چه می گردند؟


عشق به خامنه ای عشق به همه خوبی ها نیست. خوب ترین عشق عالم، عشق به خامنه ای است. اصلا معنای عشق، خامنه ای است. بابای ما نیست که هست. نائب خورشید نیست که هست. حضرت ماه نیست که هست. علمدار انقلاب نیست که هست. ضربان قلب ما با عشق به رهبر تنظیم می شود. دیدن ماه نباشد، به چه کار آید چشم؟ شنیدن نور نباشد به چه کار آید گوش؟ بصیرت آقا نباشد به چه کار آید هوش؟ مدح ماه نباشد به چه کار آید قلم؟ راه علی نباشد به چه کار آید قدم؟ روی زیبای ماه نباشد به چه کار آید نگاه؟ تو ماهپاره علوی تبار مایی


ghadiany.com/
نقل قول کردن
+8 #529 سيد ايمان 1389-06-18 22:35
سلام مدير عزيز فني سايت اگر ممكنه www.musicema.com/music/tracks/nooroz.mp3 آهنگ رو بزاريد ورودي سايت بچه ها صفا كنند عزيزان دانلود كنند حالشو ببرند
نقل قول کردن
+6 #528 سيد ايمان 1389-06-18 22:34
سلام مدير عزيز فني سايت اگر ممكنه اين آهنگ رو بزاريد ورودي سايت بچه ها صفا كنند عزيزان دانلود كنند حالشو ببرند
نقل قول کردن
+11 #527 سيد ايمان 1389-06-18 22:26
پسچي شد اين مقااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااله
نقل قول کردن
+8 #526 سيد ايمان 1389-06-18 22:22
به نقل از متولد نیمه خرداد:
به نقل از سيد ايمان:
[quote name="سيد ايمان"][هر کس تونست بگه این عکس کودکی کدوم یک از شخصیتهای عزیز ظهوره؟

سید حسن نصرالله O:)

زيييييييييييييي ييييييييييييييي نگ جواب سيد حسن نصرالله نيست ؟؟؟:-/
نقل قول کردن
+10 #525 مرشد 1389-06-18 22:05
جوابیه ی منجی موعود در توهین به گروه مبشران ظهور
monjiblog.blogspot.com/2010/09/blog-post_09.html

عید سعید فطر بر همه شما مبارک
نقل قول کردن
+15 #524 علي اصغر 1389-06-18 22:03
به نقل از نراقی:
آرامش قبل از طوفان در سایت ظهور بسیار نزدیک است......
منتظر مقاله طوفانی ات هستیم علی اصغرجان.......[-O
به کوری چشم معاندان، لجبازان و حسودان :D

با سلام و درود بر حسين عزيز و ديگر دوستان
و تبريك عيد بزرگ و مبارك فطر بر همه عزيزان

انشاالله تا چند ساعت ديگه قسمت اول مقاله منتشر خواهد شد
و قسمت دوم با فاصله 48 ساعت و قسمت سوم نيز همچنين

مطالب مهمي در قسمت دوم كه شامل رمزگشايي از پرچم هاي سياه مي باشد ، به استحضار خواهد رسيد.

البته قسمت دوم شامل رمزگشايي از پرچم هاي سياه و همچنين بررسي انطباق 9 صفت از 16 صفت استخراج شده براي سيد خراساني بر مقام معظم رهبري (مدظله) مي باشد.

ما اعتقاد داريم كه تمام عزيزاني كه در عرصه مهدويت فعاليت مي كنند برادران و خواهران ديني ما مي باشند ، ما به هيچ وجه با هيچ يك از آنها اختلافات ريشه اي نداريم ؛ اختلاف سليقه هاي جزئي در كنار مشتركات زيادي كه وجود دارد ، چيزي محسوب نمي شود.

آنها نيز در اين عرصه صاحب فعاليتهاي ارزشمندي هستند ، ما اخلاص و ارادت خالصانه خود را به محضر همه آنها ابراز داشته و در اين لحظات نوراني آرزو داريم كه جزو ياران و برجستگان ياوران امام عصر(عج) باشند و انشاالله به دعاي خير آنها ما نيز لياقت خدمت در اين عرصه نوراني را داشته باشيم.

يا علي - التماس دعا @};-
نقل قول کردن
+8 #523 متولد نیمه خرداد 1389-06-18 21:35
اخرین اخبار:حلول ماه شوال برای امام خامنه ای محرز شد و فردا عید سعید فطر است/عید مبارک
farsi.khamenei.ir/
نقل قول کردن
+12 #522 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-06-18 21:32
ما منتظر مقاله هستیم --هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم
@};- @};- @};- :x :x :x
نقل قول کردن
+9 #521 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-06-18 21:31
عفو بی سابقه محکومان از سوی آقا

به مناسبت ايام خجسته عيد سعيد فطر صورت گرفت
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات تعدادي از محكومان


خبرگزاري فارس: حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت ايام خجسته عيد سعيد فطر با عفو و تخفيف مجازات تعدادي از محكومان محاكم عمومي و انقلاب، سازمان تعزيرات حكومتي و سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور موافقت كردند.www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906180916
نقل قول کردن
+7 #520 مجتبی 1389-06-18 21:23
پيش‌بيني البرادعي براي فروپاشي رژيم مبارك تا چند ماه آينده
[-O
پيش‌بيني البرادعي براي فروپاشي رژيم مبارك تا چند ماه آينده
خبرگزاري فارس: مديركل سابق آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و نامزد احتمالي رياست جمهوري مصر پيش‌بيني كرد كه امسال و ماه‌هاي آينده سرنوشت‌ساز است و شاهد تغييراتي در حكومت مصر خواهيم بود. :-

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "القدس العربي "، "محمد البرادعي " شب گذشته طي سخناني در ميان هواداران خود به مناسبت گذشت يكسال از آغاز طرح درخواست اصلاحات گفت: در انتخابات آتي اين كشور تغييراتي در حكومت رخ داد و خواستار تحريم انتخابات پارلماني شد.
وي افزود: امسال و ماه‌هاي آينده سرنوشت‌ساز است و شاهد تغييراتي در حكومت مصر خواهيم بود.
البرادعي تاكيد كرد: انتخابات پارلماني در راه است و حال آنكه رژيم به خواسته‌هاي ما پاسخ نداده است، هر كس در انتخابات شركت كند خواه نامزد باشد و يا رأي دهنده، مخالف وجدان ملي خود است، تحريم انتخابات مشروعيت رژيم را باطل مي‌كند.
البرادعي همچنين گفت: نافرماني مدني آخرين گزينه در صورت ادامه ناديده گرفتن خواسته‌هاي اصلاحات است.
وي همچنين هواداران خود را به جمع‌آوري دو تا سه ميليون امضا در حمايت از اصلاحات و تغيير تا پايان سال جاري فراخواند.

www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/5133-1389-06-17-16-00-13.html
نقل قول کردن
+8 #519 سید الیاس نقیبی جلالی 1389-06-18 21:21
فردا عید سعید فطر است
صحت گزارشهای دریافتی مبنی بر رویت هلال هلال ماه شوال برای رهبر معظم انقلاب مسجل شد و فردا جمعه عید فطر است.

نقل قول کردن
+7 #518 مجتبی 1389-06-18 21:20
سعودي‌ها مرگ ولي‌عهد عربستان را تكذيب كردند

خبرگزاري فارس: منابع نزديك به كاخ ولي‌عهد عربستان در شهر اغادير مغرب، شايعات منتشر شده درباره مرگ وي را تكذيب كردند.

به گزارش فارس، سه‌شنبه گذشته شايعات گسترده‌اي در عربستان و ساير كشورهاي منطقه خليج فارس درباره مرگ ولي‌عهد عربستان منتشر شد.
پايگاه خبري شبكه تلويزيوني العالم گزارش كرد كه خبرگزاري "يونايتد پرس اينترنشنال " به نقل از منابع خود، اعلام كرده است "وليعهد عربستان همچنان تحت درمان است.
اين منابع تاكيد كردند: به احتمال قوي علت اين شايعه مشابهت اسمي بين ولي‌عهد و شاهزاده "سلطان بن تركي بن عبدالعزيز " برادرزاده شاهزاده سلطان است. وي از حدود دو هفته پيش به علت ابتلا به چند بيماري از جمله التهاب شديد ريه ها در بيمارستان تخصصي ملك فيصل در رياض تحت مراقبت پزشكي قرار دارد.
اخيرا در خبرها آمده بود كه در پي وخيم شدن حال "سلطان بن عبدالعزيز " 85 ساله كه همزمان عهده‌دار سمت‌هاي ولي‌عهد، معاون نخست‌وزير، وزير دفاع و رئيس بازرسي كل عربستان است، به توصيه پزشكان عصر شنبه، عازم شهر "اغادير " در مغرب شد تا در كاخ شخصي خود به مدت دو ماه استراحت كند.


www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/5146-1389-06-18-15-55-45.html

کی گفته بود مرده؟! :-?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد