رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 63

بررسي هشدار بزرگ امام خامنه اي(مدظله) ، نابودي انقلاب با چه مكانيسمي ممكن بود صورت بگيرد؟

هشدار صريح نائب امام زمان(عج) مبني بر نابودي انقلاب در صورت آمدن شاه سلطان حسين ها نشان مي دهد كه خداي ناكرده در صورت بروز اين فاجعه ، كربلاي پيروزي در كار نبود و فاجعه اي غمبار با تكرار كربلايي ديگر ، منتهي به نابودي انقلاب مي گرديد.تمام اين وقايع در صورتي بود كه ما فرض  كنيم فردي مانند موسوي بعنوان نفر دوم نظام و شاه سلطان حسين سال 88 ايران ، تنها فردي سست عنصر باشد و نتواند در برابر فشارهاي بي امان دشمنان مقاومت كند و در اثر تحميلگري و تعارف جام زهر ديگري به ولي فقيه كشور دچار اختلافات شديد ، فروپاشي و نابودي گردد ...

 

» ابتدای نظرات (376)

 

بررسي هشدار بزرگ امام خامنه اي(مدظله)

نابودي انقلاب با چه مكانيسمي ممكن بود صورت بگيرد؟

 

بسياري از آگاهان و فعالين سياسي هشدار جدي مقام معظم رهبري(مدظله) چند ماه قبل از انتخابات سرنوشت ساز 88 را به ياد دارند ، آقا در اين جلسه مهم با دانشجويان دانشگاه علم وصنعت ، شاخص هاي هويت اسلامي همانند شاخص عدالت طلبي، شاخص ساده زيستي مسئولان، شاخص كار و تلاش، شاخص طلب و پويايي علمي، شاخص ايستادگي در مقابل طمع ورزي و سلطه بيگانگان و شاخص دفاع از حقوق ملي  را برشمردند.

معظم له با تاكيد بر اينكه دفاع شجاعانه كردن و داشتن شجاعت در برابر هيبت دشمن جزو شاخص ها است، فرمودند:

«در مقابل دشمن اگر مسئولين كشور احساس رعب و خوف بكنند،

بر سر ملت بلاهاي بزرگ خواهد آمد.»

نكته بسيار مهم در فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در ديدار با دانشجويان دانشگاه علم و صنعت، اشاره معظم له به حادثه تاريخي و تاثر برانگيز نابودي حكومت صفوي در ايران به خاطر روحيه ضعيف شاه سلطان حسين و هشدار به ملت ايران كه اين روحيه شاه سلطان حسيني مي تواند باعث نابودي مملكت و شكست جمهوري اسلامي گردد. ايشان در اين راستا فرمودند: «آن روزي كه شهر اصفهان در دوره شاه سلطان حسين مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حكومت با عظمت صفوي نابود شد، خيلي از افراد غيور بودند كه حاضر بودند مبارزه و مقاومت كنند؛ اما شاه سلطان حسين ضعيف بود

اگر جمهوري اسلامي دچار شاه سلطان حسين ها بشود، دچار مديران و مسئولاني بشود كه جرأت و جسارت ندارند، در خود احساس قدرت نمي كنند، در مردم خودشان احساس توانايي و قدرت نمي كنند، كار جمهوري اسلامي تمام خواهد بود.»

دانلود فيلم صحبتهاي اقا در مورد خطر آمدن شاه سلطان حسين ها

ما در اين مقاله مي خواهيم ميزان واقعي بودن اين هشدار را بسنجيم ، آيا معظم له صرفاً براي آماده باش بيشتر نيروهاي دلسوز اين هشدار را دادند يا اينكه خطر نابودي واقعاً در كمين انقلاب بود ؟

براي گرفتن جواب و درك بهتر موضوع ما فرض مي كنيم كه شاه سلطان حسين ها كه به خوبي در ميرحسين موسوي خود را نشان ميداد در انتخابات پيروز مي شد ، اگر چنين چيزي اتفاق مي افتاد ، بفرموده آقا سير نابودي انقلاب چگونه شكل مي گرفت و به سرانجام مي رسيد؟

در بررسي اين موضوع بايد مجموع عوامل داخلي و خارجي را با هم در نظر گرفت، همچنانكه حقيقت امر نيز اين گونه است.

در واقع ما اگر در انتخابات سرنوشت ساز 88 اگر احمدي نژاد را نداشتيم و موسوي با راي قابل توجهي رئيس جمهور مي شد ، چه تحولاتي آغاز ميشد كه در نهايت به نابودي انقلاب ختم مي گرديد؟

صرف نظر از بحث هاي بسيار جدي كه در مورد فراماسون بودن موسوي در محافل مختلف مطرح است و اسنادي دراين زمينه ارائه شده و شواهد مختلفي در مورد عضويت يا گرايشات بالاي سران فرقه سبز به تشكيلات فراماسونري وجود دارد ، بدون ذره اي شك و ترديد مي توان گفت كه شاه سلطان حسين انتخابات 88 كسي نبود جز ميرحسين موسوي

براي بسياري قبول اين حقيقت در قبل از انتخابات 88 سخت بود اما با وقوع جنايات آشكار و هتاكي هاي غيرقابل گذشت اين فرد مزدور و اطرافيان و طرفدارانش در وقايع غمبار فتنه 88 همچون عاشوراي سياه ، اينك بسياري صحت اين ادعا را به راحتي مورد تاييد قرار مي دهند.

اما سئوال مهم اين است كه اگر اين فرد رئيس جمهور ميشد سير تحولات به سمت نابودي انقلاب چگونه ميتوانست شكل بگيرد؟

هرچند امام خامنه اي با ذكر قضيه شاه سلطان حسين و مسئله سست عنصري و ترس اوعلت تسليم شدن او به دشمنان را به سادگي بيان فرمودند اما دقت در جزئيات ، بهتر مي تواند ما را به  چگونگي شكل گيري اين تحول خطرناك برساند.

همه ي آگاهان مي دانند كه استكبار از ابتداي دهه 80 با راه انداختن بازي 11 سپتامبر و كسب بهانه لازم براي لشگركسي به خاورميانه اصلي ترين هدفي كه داشت تسليم يا نابود كردن كانون بيداري جهاني يعني ايران اسلامي بود كه اين امر در پوشش اشغال افغانستان و سپس عراق و كامل كردم محاصره ايران و سپس تشديد فشارها تا تسليم يا حمله ادامه مي يافت .

 

در اين ميان وجود گروه  غربزده اي در داخل كه خواسته يا خواسته بعنوان مجري طرح هاي استكبار به شمار مير فت  ، بسيار مغتنم بود.

همزمان با آغاز هجوم استكبار به خاورميانه و شكل گيري محاصره ايران اسلامي ، ميزان فشار و جسارت گروه وابسته داخلي براي تسليم شدن نيز افزايش يافت كه فرصت توضيح آن در اين مجال نيست . كار مي رفت به سرانجام برسد كه با آغاز حركتي انقلابي در سال 84 اين روند متوقف شد و قضايا به صورت كاملا معكوس به نفع جبهه حق رقم خورد و تا سال 88 پيش رفت.

در طول آن سالها استكبار كه تمام مقدمات فشارهاي سياسي و اقتصادي و حتي نظامي به ايران را تكميل كرده بود بنا بر دلايل مختلفي همانند تسريع سيرنابودي و شكست در جبهه باطل كه در جنگهاي 33 روزه و 22 روزه بخوبي خود را نشان مي داد ، به شدت نياز داشت كه ميوه لشگركشي به خاورميانه را در تسليم ايران بچيند ، از طرفي ديگر جريان وابسته داخلي كه اينك 4 سال از برخي  مناصب و امكانات كليدي دور بود ، تمام توان خود را براي پيروزي در انتخابات 88 جمع كرد و البته دستهايي بود كه به ظرافت هرچه تمامتر اين دو جريان تشنه پيروزي در داخل و خارج را به هم وصل مي كرد.

پس در شرايطي ما مي خواستيم انتخابات 88 را برگزار كنيم كه استكبار با تمام توان دنبال فرصت براي تشديد فشار و گرفتن نتيجه و تسليم ايران بود ، از سويي مافياي زر و زور و تزوير با طراحي طرحي بسيار دقيق و به ميدان آوردن تمام ظرفيت خود و علم كردن چهره اي مقبول با نام ميرحسين موسوي و سوء استفاده تمام عيار از مقدسات و البته اجراي جنگ رواني ناجوانمردانه و هتك حرمت دولت و تخريب همه جانبه آن و شخص رئيس جمهور و به راه اندازي سيل تهمت و افترا و دروغ پردازيهاي خبيثانه تمام تلاش خويش را براي قبضه كردن حكومت انجام داد.

در اين فضا هشدار بسيار مهم آقا مبني بر نابودي انقلاب در صورت آمدن شاه سلطان حسين ها به خوبي قابل درك بود.

در نظر مي گيريم كه در صورت نبود احمدي نژاد يا خداي ناكرده شكست وي شاه سلطان حسين انتخابات ، ميرحسين موسوي ، راي خوبي مي آورد و جريان دوم خرداد در 22 خرداد 88 به صورت مضاعف و قدرتمندتري تكرار ميشد و انقلاب دچار شاه سلطان حسين ها مي گرديد، روند بعدي تحولات تا نابودي چگونه مي توانست شكل بگيرد؟

بدون شك دشمنان خارجي از پيروزي موسوي بسيار خوشحال شده و فشارهاي خود بر روي ايران انقلابي را بعد از روي كار آمدن مهره اي سست عنصر با اميد و قدرت بيشتري تشديد مي كردند ، و روند عقب نشيني قدم به قدم نظام اسلامي كه از سال 84 متوقف شده بود اين بار با شدت بيشتري شروع مي شد چون استكبار و مخصوصا اسرائيل در آستانه نابودي قرار داشته و به تسليم شدن ايران و فتح كانون بيداري جهاني و البته قبضه  كامل خاورميانه و تسلط بر منابع طبيعي و به رخ كشيدن قدرت خود در معادلات جهاني و همچنين فضاي داخلي خود نياز مبرمي داشتند.

بخشي از روند فوق اجراي فشار از پايين و به ميدان آوردن نيروهاي معترض مردمي بود كه موسوي در مصاحبه اي با يك روزنامه خارجي آن را فاش كرد،

همانگونه كه تحولات و آشوبهاي بعد از انتخابات 88 نشان داد كه موسوي و جريان مزبور حتي در حالت ضعف و محق نبودن نيز به خوبي قادر به اجراي اين روند خطرناك مي باشد چه رسد به اينكه موسوي رئيس جمهور شود و ولايت فقيه بخواهد در مقابل تحميل گري او مقاومت كند ، در اين صورت قدرت تكرار دهها برابري فتنه 18 تير و آشوبهاي 88 در جايي كه دولت در دست موسوي بوده و حمايت شديد مردمي را نيز دارا مي باشد ، قابل دسترس است.

در فتنه ۸۸ ، جريان نفاق در حالي كه در موضع ضعف و ناحق بود و حمايت مردمي آنچناني را هم نداشت و همچنين از امكانات دولتي هم بهره نمي برد توانست آشوبهاي گسترده اي را تدارك ببيند ، در نظر بگيريد اگر اين جريان خطرناك راي مي اورد ، از موضع طلبكاري و در حالي كه دهها ميليون راي دهنده و امكانات دولتي ، مي توانست چه فتنه خطرناكي را تدارك ببيند ، و هزمان با آن آيا استكبار از اين فرصت طلايي براي حمله به ايران چشم مي پوشيد؟

 

به خوبي روشن است كه اگر اين تحولات خطرناك شكل مي گرفت و اين فتنه هاي عظيم به پا مي شد و اختلافات و درگيريهاي شديد داخلي پيش مي آمد ، استكبار از اين فرصت طلائي كه اسلام انقلابي و ولايت فقيه در حالت ضعف قرار دارد بهترين استفاده را انجام مي داد و به كمتر از بازگشت سلطه خويش راضي نميشد.

در حالت دوم ما حتي اگر اين فرضيه را نيز ضعيف بشماريم و با وجود دلائل محكم ، تشديد فشار جريان نفاق از داخل را نيز نفي كنيم در برابر اين سئوال منطقي كه آيا دولت موسوي در سال 88 و 89 در برابر فشارهاي شديد دشمنان محاصره كننده انقلاب اسلامي مقاومت مي كرد يا همچون شاه سلطان حسين با سست عنصري تسليم ميشد ، پاسخ روشن و صريحي داريم ، بدون شك موسوي و جريان حامي وي همانگونه كه پرونده آنها نشان مي داد به هيچ وجه اهل مقاومت و تحمل فشار و اتخاذ موضع فعال در برابر دشمن نبودند و به مرور زمان با بيشتر شدن فشارهاي سياسي ، اقتصادي و نظامي دشمنان ، و انتقال اين فشار به فضاي داخلي ايران ،  نظام جمهوري اسلامي با بروز اختلافات اساسي ميان دولت سست عنصر موسوي( كه اصولاً اهل سازش بوده و اعتقادي به مقاومت ندارد) و اسلام انقلابي و ولايت فقيه ، از درون نظام به فروپاشي مي رسيد و زمينه براي تهاجم وحشتناك نظامي دشمنان كه حلقه محاصره را تنگ تر كرده و اميد فراواني براي پيروزي يافته اند ، فراهم مي شد ،  در حالي كه در داخل بروز اختلافات در راس قدرت هر روز ابعاد تازه اي مي يافت.

ما نمونه اين تحميل گري را در نامه ذلت بار 134 نماينده سست عنصر مجلس به مقام معظم رهبري(مدظله) در سال 82 ديديم كه جام زهر تسليم در برابر امريكا را به نائب امام زمان(عج) تعارف كردند.

يقيناً با پيروزي موسوي و بالاتر رفتن اميد دشمنان براي تسليم ايران و تشديد فشارهاي همه جانبه آنها ، بروز اختلاف عميق و گسترده در دورن نظام ، ائتلافي فراگير از مسئولان خودفروخته كه به خيال خود اهريمن جنگ را بر سر ملت ايران مي ديدند ، با به راه انداختن فشارهاي گسترده مردمي و خياباني ، تلاش مي كردند تا جام زهر ناكام در سال 82 را اين بار حتما  در كام ولايت بريزند و معظم له را وادار به تسليم و عقب نشيني كنند.

هرچند ولي امر مسلمين در ابتداي دهه 80 در جمع جوانان عاشورايي فرمودند كه اگر دشمن زياد فشار بياورد نمي تواند صلح امام حسن را بر ما تحميل كند و كربلا تكرار خواهد شد ، اما آيا اين كربلا مي توانست يك كربلاي پيروز باشد؟ ، كربلايي كه منتهي به ظهور شود يا كربلايي ايجاد ميشد كه همانند محرم 61  اهل حق در آن قتل عام مي گرديدند؟

هشدار صريح نائب امام زمان(عج) مبني بر نابودي انقلاب در صورت آمدن شاه سلطان حسين ها نشان مي دهد كه خداي ناكرده در صورت بروز اين فاجعه ، كربلاي پيروزي در كار نبود و فاجعه اي غمبار با تكرار كربلايي ديگر ، منتهي به نابودي انقلاب مي گرديد.

تمام اين وقايع در صورتي بود كه ما فرض مي كنيم فردي مانند موسوي بعنوان نفر دوم نظام و شاه سلطان حسين سال 88 ايران ، تنها فردي سست عنصر باشد و نتواند در برابر فشارهاي بي امان دشمنان مقاومت كند و در اثر تحميلگري و تعارف جام زهر ديگري به ولي فقيه كشور دچار اختلافات شديد ، فروپاشي و نابودي گردد ،

حال اگر بر طبق اسناد و مدارك و همچنين تامل در سير آشوبهاي بعد از انتخابات  حالت ديگر يعني جاسوس و فراماسون بودن موسوي را جدي بگريم ، خواهيم ديد كه تحولات مذكور به صورت شديدتر و سريعتري رخ مي داد ، يعني با توجه با حلقه محاصره دشمنان ، انقلاب به سرعت در پرتگاه نابودي سقوط مي كرد.

تنها چيزي كه مي توانست در اين لحظات سرنوشت ساز منجي انقلاب گردد ، وجود روحيه اي مقاوم و جهادي بود كه نه تنها از فشارهاي روزافزون دشمنان نهراسد كه با اتخاذ موضعي فعال و تهاجمي دشمن را در داخل عمق استراتژيك خود مورد حمله قرار داده و روند فروپاشي اش را تسريع نمايد.

اگر بفرموده ولي امر مسلمين آمدن شاه سلطان حسين يعني نابودي انقلاب بود ، پس ميتوان نتيجه گرفت كه تنها منجي در آن لحظات سرنوشت ساز ، تنها و تنها تفكر و روحيه اي شجاع و مقاوم ، فعال و هوشمند و در يك كلام از جنس انقلاب بود ، دقيقاً همان چيزي كه به فضل الهي در لحظات آخر قلوب مومنين و مستضعفين بدان هدايت شد.

پس مي بينيم تنها چيزي كه خطر بزرگ شاه سلطان حسين را  در آن لحظات سرنوشت ساز از انقلاب دور كرد تفكر و روحيه جهادي احمدي نژاد بود ، و ايشان بار ديگر منجي انقلاب شد ، همانگونه كه در كارزار 84 نيز دشمنان داخل و خارج را شكست داده و مايوس كرده بود و اين ديدگاه دقيقاً منطبق بر تفكري است كه احمدي نژاد را بعنوان شعيب بن صالح داراي نقشي بسيار درخشان و پررنگ در آستانه ظهور در ايران و خاورميانه مي داند.

ما به فضل الهي  در مقاله اي مفصل در چند روز آينده به اثبات اين مسئله خواهيم پرداخت.

................................................

همانطوري كه عزيزان ديدند قبل از ظهر سايت هک شده بود كه با كمك دوستان فعلا درست شده اگر احيانا خداي ناكرده باز اين مشكل پيش اومد ، عزيزان براي دريافت مقاله شعيب به وبلاگ قبلي مراجعه كنند .      u313.blogfa.com

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #376 بسیجی 1389-06-24 17:36
مبارکه . شاه چفیه را بر گردن کوروش انداخت . هورا کوروش اسوده بخواب که احمدی بیدار است
نقل قول کردن
-2 #375 انسان 1389-06-09 18:27
متاسفم . خدایا ممنون از نعمتهات . ای خدا از اینکه در این کشور به دنیا آمدم خشنود نیستم. خدایا هر چه تو برایم در نظر میگیری با جان و دل میپذیرم. ولی ای کاش ...
شرمسارم که در این کشور زندگی میکنم. شرمسارم.
نقل قول کردن
-1 #374 آرام 1389-06-03 18:32
امام خامنه ای امام چندمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
-2 #373 حامد 1389-05-31 19:50
به نقل از كتاب شوان فالون (اثر استاد لي هنگ جي) اكنون در عصر پايان دوره هاوك هستيم. خوب همونطور كه ميبينيم واقعا قراره خبرايي اتفاق بيفته و از زبان ديگران هم چنين مطالبي گفته ميشه.
نقل قول کردن
0 #372 رضا 1389-05-29 15:28
خدا لعنتتون کنه که این چرت و پرتا رو تحویل جوونای مردم میدید. حالا احمدی نژاد شده شعیب و میرحسین عزیز شده . . .
من از خدا براتون طلب آمرزش و هدایت میکنم.
نمیدونم امام زمان (عج) که ظهور کنن میتونید تو چشماشون نگاه کنید یا نه.
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد، و آخر تابع له علی ذالک.
نقل قول کردن
0 #371 زهره 1389-05-26 09:15
براتون متاسفم كه به خودتون اجازه ميديد تفسير غلط از ظهور امام زمان عج بكنيد واي بر شما شعيب صالح كجا احمدي نژاد كجا چه جوري به خودتون اجازه چنين قياسي ميدين شعيب صالح جواني از شهر ري است
نقل قول کردن
+1 #370 دوستدار مهدی فاطمه 1389-05-26 00:23
خاک بر سر نفهمتان اینقدر امام زمان روحی له الفدا را نزد جوانان بدنام نکنید احمدی نژاد دجال زمانه است نه یار مهدی عجل الله
نقل قول کردن
0 #369 مرد 1389-05-24 17:50
به نقل از asghar:
شماها مریض روانی هستید. این شعیب شما بلد نیست حرف بزنه . بلد نیست لباس بپوشه . بی ادب و دروغگوست. دکتراشم که به گفته خودش تو دانشگاه افتخاری بهش دادن. اصلا دذدی هاش تو اردبیل رو هم فراموش کنیم، این خزعبلاتی که می گین رو خودتون باور دارین؟ دارین ایران رو به باد میدید. یه نگاه به دور و برتون بندازید! وواقعا دلتون برای کشورمون نمی سوزه؟

:D
مثل ... دروغ میگی بچه :D خودتم میدونی
نقل قول کردن
-1 #368 asghar 1389-05-23 11:07
شماها مریض روانی هستید. این شعیب شما بلد نیست حرف بزنه . بلد نیست لباس بپوشه . بی ادب و دروغگوست. دکتراشم که به گفته خودش تو دانشگاه افتخاری بهش دادن. اصلا دذدی هاش تو اردبیل رو هم فراموش کنیم، این خزعبلاتی که می گین رو خودتون باور دارین؟ دارین ایران رو به باد میدید. یه نگاه به دور و برتون بندازید! وواقعا دلتون برای کشورمون نمی سوزه؟
نقل قول کردن
0 #367 بلادل 1389-05-19 15:16
اقادیدم خیلی باحالین ماهم بازی
نقل قول کردن
+3 #366 مهدی 1389-05-04 23:59
به نقل از ناشناس:
نقل قول:
نرژی هسته ای برای ما انرژی هسته ای نیست برای ما ایرانیان هویت است استقلال است تمامیت ارضی است تحت سلطه دیگران نبودن است همانند ملی کردن صنعت نفت است تو اصلا ایرانی هستی اگر ایرانی هستی آیا در ایران زندگی می کنی بعید میدونم
نفتتون که رو دستتون باد کرده کسی نیست بخره حتما منظورت از صنعت نفت ملی هم قراردادهای چند ميلياردی سپاه و طرح هدف مند کردن يارانه هاست. صندوق ذخيره ارزی هم که دوره خاتمی پر شده بود خرج موشک و ماهواره و قایق و کشتی و سپاه کرديد ديگه هسته ای چیه اين وسط خدا میدونه! =D>
تا اونجا که من میدونم این ممد تمدن یه سه چار میلیارد دلار ناقابلی اختلاف حساب داره با این بیت المال حیوونکی خدا بهش رحم کرد به این ممد تمدن که نفت بیشتر از سی دلار نشد والا ممکن بود این اقا ممد اقای ما و دورو بریاش به خاطر قرض گرفتن زیاد از این بنده خدا بیت المال الان کلی حساب پس میدادنند
نقل قول کردن
+4 #365 عاشق امام 1389-05-04 23:46
به نقل از ناشناس:
نرژی هسته ای برای ما انرژی هسته ای نیست برای ما ایرانیان هویت است استقلال است تمامیت ارضی است تحت سلطه دیگران نبودن است همانند ملی کردن صنعت نفت است تو اصلا ایرانی هستی اگر ایرانی هستی آیا در ایران زندگی می کنی بعید میدونم
نفتتون که رو دستتون باد کرده کسی نیست بخره حتما منظورت از صنعت نفت ملی هم قراردادهای چند ميلياردی سپاه و طرح هدف مند کردن يارانه هاست. صندوق ذخيره ارزی هم که دوره خاتمی پر شده بود خرج موشک و ماهواره و قایق و کشتی و سپاه کرديد ديگه هسته ای چیه اين وسط خدا میدونه! =D>[/quote


اگه لازم بشه شعب ابوطالب رو هم تجربه می کنیم
نقل قول کردن
-4 #364 ناشناس 1389-05-04 21:27
نقل قول:
نرژی هسته ای برای ما انرژی هسته ای نیست برای ما ایرانیان هویت است استقلال است تمامیت ارضی است تحت سلطه دیگران نبودن است همانند ملی کردن صنعت نفت است تو اصلا ایرانی هستی اگر ایرانی هستی آیا در ایران زندگی می کنی بعید میدونم
نفتتون که رو دستتون باد کرده کسی نیست بخره حتما منظورت از صنعت نفت ملی هم قراردادهای چند ميلياردی سپاه و طرح هدف مند کردن يارانه هاست. صندوق ذخيره ارزی هم که دوره خاتمی پر شده بود خرج موشک و ماهواره و قایق و کشتی و سپاه کرديد ديگه هسته ای چیه اين وسط خدا میدونه! =D>
نقل قول کردن
+1 #363 حميدرضا الوندي 1389-05-04 21:01
سلام
چند خبر:
نظرات رهبر انقلاب درباره ولي عصر(عج)
iusnews.ir/home.html?pageid=113067
عكس::جشن نيمه شعبان در لبنان
iusnews.ir/home.html?pageid=113054
سخنرانی رحیم پور ازغدی درباره نسب شناسی امام زمان(عج) و شاخصه های حکومت ایشان
iusnews.ir/home.html?pageid=113027
واکنش امام خمینی(ره) به انجمن حجتیه:
اينها نمى‏ فهمند چى دارند مى‏ گويند
iusnews.ir/home.html?pageid=113038
=;
نقل قول کردن
0 #362 عاشق امام 1389-05-04 20:57
به نقل از علي اصغر:
به نقل از ,:
مبلغان فرقه ‌هاي ضاله درکمین زائران جمكران
www.jahannews.com/vdcftvdy1w6d0ta.igiw.html

فکر کنم منظورش ما هستیم!!!! :(


باسلام و درود

مگه شما وهابي هستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! :))

ما كه نيستيم ! شما رو نمي دونم !

يكي از صفات ياران و منتظران امام زمان(عج) داشتن روحيه و اراده قوي و بصيرت و يقين و داشتن اعتقاد راسخ به راهي كه در پيش گرفته اند مي باشد.
اگه گفتيد مثل كي ؟ درسته مثل شعيب عزيزمون !

ماشالله هم مثل كوه مي مونه در صلابت و استواري و هم بنا بر روايات كوههاي مشكلات و سختيها رو مي شكافه و پيش مي ره


انشاالله قسمت اول مقاله شعيب تا يكساعت ديگه
قسمت دوم اخر شب و قسمت سوم چهارشنبه يا پنج شنبه جاري

عيدتون مبارك ، يا علي @};-


علی اصغر یه نگاهی به ساعتت بنداز
میدونی از ساعت 6 تا حالا که گفتی یک ساعت دیگه قسمت اول مقاله شعیب منتظریم
بابا !!!!!!!!!!!!!!! !!!!چقدر دیگه صبر کنیم
الان ساعت 9 شبه
برادر اینهمه ما رو منتظر نگذار
یه انتظار داریم داره مارو میکشه شما هم مزید علت شو!!!!!!!
خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :((
نقل قول کردن
0 #361 سياوش1 1389-05-04 20:50
سلام بر همه عاشقان امام زمان (عج)

دوستان ببخشيد كه مدتي نتونستم خدمت برسم
اين روزها با سناريور هاي احمقانه و خصمانه جبهه كفر كار ما هم مضاعف شده

آقا علي اصغر جان منتظر غروب آفتاب روز 14 ماه مبارك شعبان هستيم
الوعده وفا

اميدوارم اين ماه شعبان آخرين ماه شعباني باشه كه منتظر آقا هستيم
خدايا آن كن كه آن به

دوستان دعاي فرج ساعت 11 به وقت ايران يادمون نره


خدايا به حق مظلوميتهاي شير زن کربلا حضرت زينب کبري (س) توفيق آمادگي براي ظهور و ياري امام مظلومان مهدي فاطمه (س) را به ما گناهکاران عنايت فرما @};- =(( @};-
نقل قول کردن
0 #360 عاشق امام 1389-05-04 20:46
به نقل از ناشناس:
نقل قول:
تمام اين وقايع در صورتي بود كه ما فرض مي كنيم فردي مانند موسوي بعنوان نفر دوم نظام و شاه سلطان حسين سال 88 ايران ، تنها فردي سست عنصر باشد و نتواند در برابر فشارهاي بي امان دشمنان مقاومت كند و در اثر تحميلگري و تعارف جام زهر ديگري به ولي فقيه كشور دچار اختلافات شديد ، فروپاشي و نابودي گردد ،
اگه موسوی رئیس جمهور می شد طبیعتا با پشتوانه رای حداکثری و به صورت کاملا دمکراتیک ملت از چنگال جنگ احتمالی در برابر پافشاری بیهوده بر انرژی هسته ای رهاييده می شد و احتمالا فروپاشی و اختلافات شديد در اين سناريو در اثر مقاومت بخش حداقل معلوم الحال که قدرت نظامی را در اختيآر دارند می بود به قول معروف " حفظ نظام اوجب واجبات است"
انرژی هسته ای برای ما انرژی هسته ای نیست برای ما ایرانیان
هویت است استقلال است تمامیت ارضی است تحت سلطه دیگران نبودن است همانند ملی کردن صنعت نفت است
تو اصلا ایرانی هستی اگر ایرانی هستی آیا در ایران زندگی می کنی بعید میدونم
نقل قول کردن
0 #359 عاشق امام 1389-05-04 20:41
اشک امانم نمی دهد
امشب شب شادی است
امشب را همه جا جشن تولد میگیرند
مگر میشود صاحب تولد در جشن تولدش نباشد
نمیدانم چرا در این شب شادی این اشک امانم را گرفته

نه اینکه از نبودنت نه چون تو همه جا هستی
از ندیدنت دلت گرفته
عزیز زهرا اگر از خدا بخواهی کائنات را کن فیکون می کند
اخودت از خدا بخواه فرجت و ظهورت را
نقل قول کردن
0 #358 خادمه ی انجمن اسلامی 1389-05-04 20:33
مشتاق توام اگرچه غرق گنهم
زان دیده ی مهربان گدای نگهم
در ساعت 11،شب پانزدهم
فکر فرج ماه شب چاردهم [-O @};-
سلام!چرا ایقدر دیر ؟کلی منتظر مقاله ی دکتر شعیب بودم،حالا موقع انتشارش نیستم!اگه خدا بخواد میریم مسجد برای احیا!
شما برای حاجت من دعا کنید،من هم برای حاجات شما!تا هردو یک دعا رو از خدا خواسته باشیم،دعایی که ما رو به یاد دکتر شعیبمون میندازه:
@};- اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه @};- [-O
نقل قول کردن
0 #357 پوریا 1389-05-04 20:30
وزير جنگ رژيم صهيونيستي بار ديگر لبنان را تهديد كرد

"ايهود باراك " بار ديگر در پيامي تهديدآميز براي لبنان اعلام كرد كه همه تاسيسات دولتي اين كشور را در جنگ آتي هدف قرار خواهد داد.
وزير جنگ رژيم صهيونيستي در مصاحبه‌اي كه روزنامه واشنگتن‌پست آن را منتشر كرد، حزب‌الله لبنان را بار ديگر دستاويز قرار داد و تاكيد كرد كه اگر حزب‌الله به حمله موشكي به فلسطين اشغالي اقدام كند، تل‌‌آويو نيز تاسياست دولتي لبنان را هدف مي‌گيرد.
وزير جنگ رژيم صهيونيستي بدون اشاره به ناتواني تل‌آويو در جنگ 33 روزه كه ارتش اين رژيم نتوانست حتي يكي از مكان‌هاي شليك موشك‌هاي حزب‌الله را كشف كند، اعلام كرد كه اين بار ديگر تل‌آويو به دنبال محل شليك موشك‌ها نخواهد گشت و تاسيسات دولتي لبنان را هدف مي‌گيرد.
باراك رزمندگان حزب‌الله لبنان را تروريست خواند و گفت: ما ديگر هيچ يك از تروريست‌هاي حزب‌الله را يا مكان شليك موشك‌ها را دنبال نمي‌كنيم و تل‌آويو حق قانوني خود مي‌داند كه هر مكان متعلق به دولت لبنان را هدف بگيرد نه فقط اهدافي كه به حزب‌الله مربوط مي‌شود.
وي در اين مصاحبه به موضوع فلسطين نيز اشاره كرد و افزود كه تل‌آويو بايد براي صلح با فلسطين طرحي شامل ترسيم مرزهاي كشور آتي فلسطين تهيه و دو مسئله ديگر يعني موضوع آوارگان و موضوع قدس را حل كند.
نقل قول کردن
+1 #356 عاشق امام 1389-05-04 20:19
سلام ای زیباترین واژه هستی
سلام به تو که زمین و آسمان به سبب وجود تو پا بر جاست
سلام علی آل یاسین
گل نرگس بیا که همیشه ی تاریخ منتظر قدوم مبارکت بودیم
بیا تا ذره ذره ی کائنات از عطر وجودت عطر افشان شود
گل نرگس میدانی تا چه حد در تب و تاب نبودنت سوختیم بیا و آلام درد های عاشقانت باش
گل نرگس امروز ازت عیدی خواستم و چه زود جوابم دادی
وقتی برایم گفتند که هدیه ات برای چند نفر است و من یکی از آنها هستم نتوانستم جلوی اشکم را بگیرم
میدانم همه یکسانی که به اینجا سرک می کشند یه جورایی تورا جستجو می کنند همه هم منتظر عنایت خودت هستند
گل نرگس کسی را بی نصیب نگذار
نقل قول کردن
0 #355 پوریا 1389-05-04 20:16
رژيم صهيونيستي خواستار مذاكره فوري با سوريه شد

نخست وزير رژيم صهيونيستي با بيان اينكه سوريه تاكنون براي مذاكره با تل‌آويو گام ملموسي برنداشته است، خواستار مذاكره فوري با دمشق شد.

به گزارش خبرگزاري آلمان، "بنيامين نتانياهو " امروز اعلام كرد كه تل‌آويو هم‌اكنون به ازسرگيري مذاكره فوري با سوريه مي‌انديشد.
نخست وزير رژيم صهيونيستي با اعلام اين مطلب تصريح كرد كه وي هنوز گام ملموسي از جانب سران سوريه براي مذاكره [و رسيدن به صلح] مشاهده نكرده است.
تاكنون سه دوره مذاكره غيرمستقيم با ميانجيگري تركيه ميان سوريه و رژيم صهيونيستي برگزار شده است كه هر سه دوره بي‌نتيجه پايان يافته است.
نتانياهو كه در جلسه كميته پارلمان رژيم صهيونيستي در امور سياست خارجي و امنيت سخن مي‌گفت، به تركيه، ميانجيگر سابق مذاكرات غيرمستقيم تل‌آويو-دمشق نيز اشاره كرد و افزود كه سران آنكارا موضع خود را در قبال تل‌آويو تغيير داده‌اند و در زمان كنوني تركيه در راس اولويت‌هاي تل‌آويو براي ميانجيگري قرار ندارد.
مناسبات تركيه و رژيم صهيونيستي پس از جنگ 22 روز غزه در ابتداي سال 2009 رو به تنش گذاشت و اين مناسبات پس از حمله تروريستي تل‌آويو به كشتي تركيه‌اي مرمره در كاروان آزادي غزه در 31 مي گذشته كه 9 تبعه ترك در آن كشته شد، دچار بحران شديد شد.
نتانياهو در سخنان امروز خود به مذاكره با تشكيلات خودگردان فلسطين نيز اشاره و بار ديگر بر تمايل تل‌آويو به اجراي مذاكره مستقيم تاكيد كرد.
نقل قول کردن
0 #354 علي جعفري 1389-05-04 20:15
اي مولاي ما
ما به انتظارت ننشسته ايم
ما به انتظارت ايستاده ايم
www.jafari.co
www.jafari.tv
www.jafari.asia
نقل قول کردن
0 #353 محمد کدخدایی 1389-05-04 20:14
لطفا در بخش اخبارتون از اخبار شبکه presstv بیشتر استفاده کنید. این شبکه همانطور که شما بهتر می دانید بسیار در غرب خوب عمل کرده و سیطره صهیونیست ها بر رسانه ها را شکسته. اینجا دوستان آمریکایی که طرفدار احمدی نژاد هستند خبرهاشون را در سایت این شبکه می خوانند و حتی به دیگران توصیه می کنند. این شبکه در حال انجام یک جهاد اطلاعاتی هست به نظر من. من همیشه دعاشون می کنم . امیدوارم که این جور شبکه ها گسترش پیدا کنند و روز به روز موفق تر باشند. www.presstv.ir
نقل قول کردن
0 #352 پوریا 1389-05-04 20:10
[wiki]فوری[/wiki]
حوثي ها با تصرف يک موضع نظامي ارتش يمن 70 سرباز را بازداشت کردند


منابع قبيله اي در يمن گفتند که حوثي ها روز دوشنبه يک موضع نظامي راهبردي ارتش اين کشور را در شمال اين کشور تصرف کرده و 70 سرباز را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از صنعا، يکي از افراد سرشناس قبيله اي که حاضر به اعلام نام خود نشد گفت: حوثي ها موضع نظامي الزعلاء را تصرف کرده و 70 سرباز مستقر در آن را بازداش کردند.
وي افزود: اين رويدادها پس از درگيري هاي شديد صبح امروز بين حوثي ها و افراد قبيله بن عزيز بر سر موضع الزعلاء واقع در منطقه العميشه در استان عمران صورت گرفته است.
يک ميانجي به خبرگزاري فرانسه گفت: پيمان آتش بس بين حوثي ها و ارتش يمن پس از اختلاف بر سر موضع الزعلاء شکسته شد.
الزعلاء به دليل اشراف آن به منطقه العميشه و مناطق مجاور و نيز جاده بين صنعا و صعده از اهميت راهبردي برخوردار است.
يک منبع قبيله اي ديگر به خبرگزاري فرانسه گفت: حوثي ها پس از تصرف موضع الزعلاء تلاش مي کنند موضع المدائن را تصرف کنند.
محمد عبدالسلام سخنگوي حوثي ها هفته گذشته اعلام کرد که جنگ حوثي ها با نيروهاي ارتش يمن است نه افراد قبايل.
اين رويارويي ها ضربه اي به پيمان آتش بس سست پس از گذشت شش ماه درگيري بين حوثي ها و ارتش يمن به شمار مي رود .
نقل قول کردن
0 #351 سادات 1389-05-04 20:01
این عید بزرگ را به همه ی خواهران و برادران گرامی تبریک میگم @};-
خوش به سعادت عاشقانی که امشب میرن جمکران [-O
لطفا برای ما که در غربت هستیم هم دعا کنین [-O
نقل قول کردن
-3 #350 ناشناس 1389-05-04 19:59
نقل قول:
تمام اين وقايع در صورتي بود كه ما فرض مي كنيم فردي مانند موسوي بعنوان نفر دوم نظام و شاه سلطان حسين سال 88 ايران ، تنها فردي سست عنصر باشد و نتواند در برابر فشارهاي بي امان دشمنان مقاومت كند و در اثر تحميلگري و تعارف جام زهر ديگري به ولي فقيه كشور دچار اختلافات شديد ، فروپاشي و نابودي گردد ،
اگه موسوی رئیس جمهور می شد طبیعتا با پشتوانه رای حداکثری و به صورت کاملا دمکراتیک ملت از چنگال جنگ احتمالی در برابر پافشاری بیهوده بر انرژی هسته ای رهاييده می شد و احتمالا فروپاشی و اختلافات شديد در اين سناريو در اثر مقاومت بخش حداقل معلوم الحال که قدرت نظامی را در اختيآر دارند می بود به قول معروف " حفظ نظام اوجب واجبات است"
نقل قول کردن
0 #349 سرباز 1389-05-04 19:36
علی چی شد ؟ :((
نقل قول کردن
0 #348 پوریا 1389-05-04 19:10
قرارداد 70 میلیون دلاری اردن و کره شمالی برای راه اندازی اولین رآکتور تحقیقاتی پادشاهی اردن س.....
www.canadianbusiness.com/markets/market_news/article.jsp?content=D9H6LP001
نقل قول کردن
-1 #347 پوریا 1389-05-04 19:04
رزمايش بزرگ نيروي هوايي ارتش در مردادماه برگزار مي شود
www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1247984
نقل قول کردن
-1 #346 پوریا 1389-05-04 18:51
دولت اردن امروز با محكوم كردن اقدامات رژيم صهيونيستي عليه شهر اشغالي قدس تاكيد كرد: اسرائيل با آتش بازي مي‌كند.
خبرگزاري ملي اردن "پترا ": "وجيه عزايزه " مديركل بخش امور فلسطين در دولت اردن در سخنان خود در كنفرانسي درباره وضعيت آوارگان فلسطيني در شهر "قاهره " پايتخت مصر، اقدامات رژيم صهيونيستي براي يهودي‌سازي شهر اشغالي قدس و تغيير آثار و نشانه‌هاي اسلامي و عربي آن را محكوم كرد و اين "اقدامات را به منزله بازي با آتش و بمبي ساعتي دانست كه هر لحظه مي‌تواند باعث برهم خوردن اوضاع شود ".
وي تاكيد كرد: شهر قدس و مقدسات آن براي همه مسلمانان مقدس است و مسئله فلسطين همچنان مسئله نخست و محوري مسلمانان باقي خواهند ماند.
عزايزه همچنين به سياست‌هاي رژيم صهيونيستي در شهرك‌سازي، غصب و مصادره زمين‌هاي فلسطينيان و محاصره مناطق فلسطيني اشاره كرد و آن را مانعي بر سر راه ايجاد به اصطلاح راه حلي مسالمت آميز دانست و گفت: جامعه بين‌المللي بارها بر مخالفت خود با اين سياست‌هاي اسرائيل تاكيد كرده است.
وي از جامعه بين‌المللي خواست تا براي مقابله با اين سياست‌هاي رژيم صهيونيستي تلاش‌هاي خود را افزايش دهند و مسئوليت‌هاي قانوني و انساني خود را از طريق اتخاذ گام‌هاي سريع و محسوس براي پايان دادن به رنج و مشكلات فلسطيني‌ها و پايان دادن به اشغالگري انجام دهند.
www.petra.gov.jo/Artical.aspx?Lng=1&Section=3&Artical=210347
نقل قول کردن
0 #345 محمود 1389-05-04 18:44
دوستانی که انشاالله مشرف میشن جمکران و حال خوشی بهشون دست داد ما ملتمسین به دعا را هم فراموش نکنند

منتظری از زاهدان
نقل قول کردن
0 #344 محمود 1389-05-04 18:32
ای دل بشارت می دهم خوش روزگاری می رسد
یا درد و غم طی می شود یا شهریاری می رسد
ای منتظر غمگین مشو قدری تحمل بیشتر
گردی به پا شد در افق گویی سواری می رسد
------------- --------------- --------------- ---- ---------------------------
وعده ما ساعت 11 شب امشب
نقل قول کردن
+1 #343 علي اصغر 1389-05-04 18:22
به نقل از ,:
مبلغان فرقه ‌هاي ضاله درکمین زائران جمكران
www.jahannews.com/vdcftvdy1w6d0ta.igiw.html

فکر کنم منظورش ما هستیم!!!! :(


باسلام و درود

مگه شما وهابي هستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟!!!!!!! :))

ما كه نيستيم ! شما رو نمي دونم !

يكي از صفات ياران و منتظران امام زمان(عج) داشتن روحيه و اراده قوي و بصيرت و يقين و داشتن اعتقاد راسخ به راهي كه در پيش گرفته اند مي باشد.
اگه گفتيد مثل كي ؟ درسته مثل شعيب عزيزمون !

ماشالله هم مثل كوه مي مونه در صلابت و استواري و هم بنا بر روايات كوههاي مشكلات و سختيها رو مي شكافه و پيش مي ره


انشاالله قسمت اول مقاله شعيب تا يكساعت ديگه
قسمت دوم اخر شب و قسمت سوم چهارشنبه يا پنج شنبه جاري

عيدتون مبارك ، يا علي @};-
نقل قول کردن
0 #342 عبدالعظیم 1389-05-04 18:04
اعمال و فضايل شب نيمه شعبان
خبرگزاري فارس: شب نيمه شعبان از شب‌هاي عادي نيست و اعمال و فرايض خاصي براي آن ذكر شده است و در احاديث بسياري، ارزش اين شب را با شب‌هاي قدر يكي دانسته‌اند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905041083
نقل قول کردن
0 #341 عبدالعظیم 1389-05-04 18:03
به نقل از امید منتظر ظهور:
آقا علی اصغر عیدی ما یادت نره؟
مقاله شعیب؟؟؟
پس کی می خوای پخشش کنی؟
من هفته دیگه 14 تا 19 مرداد جمکرانم یه سر تهرانم میرم حرم حضرت امام
از طرف هیئتمون میریم؟
اگه کسی از بچه های مبشر هست بگه با هم باشیم؟
حتما تو جمکران همه بچه های مبشران رو دعا می کنم؟

من جدایی از کوی تو خدا نکند.........

یه سوالم داشتم از دوستان عزیز
وقتی امام زمان بیاد شعیب میشه فرمانده پس سید خراسانی چی میشه؟
من یک جایی شنیدم میشه مشاور امام زمان

سلام خدمت شما
به گفته ی جناب خادم الامام و اونطوری که من از حرفاش استنباط کردم سید خراسانی باید فرمانده سپاه ایرانیان میشد ولی احتمالا به دلیل بیماری یا کهولت سن این مهم به جناب شعیب منتقل میشه و به دلیل رشادت های فراوان پست فرماندهی نیروها رو امام زمان بهش میده.
نقل قول کردن
+1 #339 مجید شیرازی 1389-05-04 17:55
با سلام مجدد

دوستان با اجازه من دیگه میرم تا دو روز دیگه نیستم هوای سایت رو داشته باشید :-* :x [-O
انشاءالله فردا حدودا 8_9 صبح قم هستم جلوی حرم.انشاءالله.
راستی این برشور تبلیغاتی که داش اصغر گذاشته اصلا بدرد نمیخوره خیلی محافظه کارانه و مبهم هست من یکی بهترش رو درست کردم قبلا گذاشتم رو سایت الان دوباره میذارم اگه بتونید یکم نوشته ها رو با يه برنامه بهتر بنويسيد خيلي بهتره چون موقع پرينت يکم مات ميشه میتونید نوشته ها رو هم بنا به موقعیت تغییر بدید من از حق کپی رایتش گذشتم فقط اون دعای مخصوص خودم رو به هیچ وجه از پایینش حذف نکیند فعلا یا علی التماس دعا

roshan313.persiangig.com/Majid%20Shirazi/3132.JPG
بازش کنید و روي عکس کليک کن تا بزرگ بشه

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
0 #338 امید منتظر ظهور 1389-05-04 17:50
آقا علی اصغر عیدی ما یادت نره؟
مقاله شعیب؟؟؟
پس کی می خوای پخشش کنی؟
من هفته دیگه 14 تا 19 مرداد جمکرانم یه سر تهرانم میرم حرم حضرت امام
از طرف هیئتمون میریم؟
اگه کسی از بچه های مبشر هست بگه با هم باشیم؟
حتما تو جمکران همه بچه های مبشران رو دعا می کنم؟

من جدایی از کوی تو خدا نکند.........

یه سوالم داشتم از دوستان عزیز
وقتی امام زمان بیاد شعیب میشه فرمانده پس سید خراسانی چی میشه؟
من یک جایی شنیدم میشه مشاور امام زمان
نقل قول کردن
+1 #337 مجید شیرازی 1389-05-04 17:48
به نقل از جواد:
داش مجید

چرا اینقدر دیر؟

امشب میرن جمکران نه فردا!!

راستی مسنجرم خرابیده! نمیتونم بیام مسنجر!

علی اصغر کجایی؟ !!!! ؟؟؟؟ !!! ؟؟؟ !!! ؟؟ !!!

امشب نیستی جمکران؟ مقاله شعیب چی شد؟

سلام داش جواد گل @};- چه کنیم دیگه قسمت ما این شد دیگه شما و دوستان امشب جای منو خالی کنید.
انشاءالله فردا حدودا 8_9 صبح قم هستم جلوی حرم.انشاءالله.
تازه از جدید گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تره! قبلا میگفتن تازست ولی اشتباه میکردن ممکنه ماهی مرده باشه تو آب :D

تازه مگه نخوندی:
این جشن روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه نیز با برنامه های مختلف مداحی ، تواشیح و سخنرانی و همچنین قرائت دعای کمیل در شب و دعای ندبه در صبح جمعه ادامه خواهد داشت.

www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=238666

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد