رایحه ظهور

بررسی جنگ ایران با کشورهای شمال آفریقا در مرز اسرائیل!

 

بررسی تحولات منطقه تا قبل از خروج سفیانی با استفاده از روایات عصر ظهور و واقعیتهای موجود:جنگ سپاه سید خراسانی با لشگری از شمال آفریقا در مرز سوریه و اسرائیل؛بنا بر روایات در صورت آغاز توطئه دشمنان حول مسجدالاقصی و قهرمان سازی از عبدالله سفیانی در جهان اسلام با جنگ ساختگی اردن و اسرائیل، سپاه ایران برای خنثی کردن این توطئه از مرز سوریه به اسرائیل حمله خواهد کرد!حرکت لشگری از شمال آفریقا برای سرکوب قیام مردم مصر.آیا قذافی همان مرد مغربی روایات عصر ظهور است؟!

 

 

» ابتدای نظرات (830)

این مقاله در اردیبهشت 89 نگاشته شده است

و باتوجه به تحولات منطقه خاور میانه درروزهای اخیر دوباره برای توجه بیشتر خوانندگان گرامی بالای مقالات سایت قرار گرفته است.

 

 

بررسی تحولات منطقه تا قبل از خروج سفیانی با استفاده از روایات عصر ظهور و واقعیتهای موجود:جنگ سپاه سید خراسانی با لشگری از شمال آفریقا در مرز سوریه و اسرائیل؛بنا بر روایات در صورت آغاز توطئه دشمنان حول مسجدالاقصی و قهرمان سازی از عبدالله سفیانی در جهان اسلام با جنگ ساختگی اردن و اسرائیل، سپاه ایران برای خنثی کردن این توطئه از مرز سوریه به اسرائیل حمله خواهد کرد!حرکت لشگری از شمال آفریقا برای سرکوب قیام مردم مصر.آیا قذافی همان مرد مغربی روایات عصر ظهور است؟!

با سلام و درود بر همه عزیزان

ما در طی مقاله " فتنه ای بسیار بزرگ در راه است ، همه آماده باشیم" دیدیم که شواهد و قرائن از قریب الوقوع بودن تحولاتی بزرگ و مهم در منطقه حساس خاورمیانه حکایت دارند.

ما در طی مقالات قبلی نشان دادیم که چگونه صفات دهگانه سفیانی به طور حیرت انگیزی بر پادشاه اردن منطبق بوده و همانگونه که روایات شریف بیان می دارند ، این فرد شرور با کارنامه ای سیاه توسط حامیان غربی و یهودی خود به منظور ایفای نقش مهم و تاریخی اش در خاورمیانه و رقم زدن حوادثی بزرگ آماده می شود.

همچنین با ارائه مستندات مختلف از تبلیغات علمای درباری و جاعلان حدیث در اردن( که به طرز وسیعی توسط مخابرات حکومت اردن پوشش داده شده و منتشر می گردد) مشخص شد که زمینه سازی برای قیام سفیانی با مقدس نمایی این قیام و نشان دادن چهره ای تاریخی و منجی گونه ( به عبارتی دیگر ادعای مهدویت برای پادشاه اردن) برای عبدالله دوم آغاز شده است و همه اینها در کنار تلاش عبدالله دوم برای ارائه چهره ای موجه ، معتبر و ضد اسرائیلی در دنیای اسلام که از مدتی پیش آغاز شده و در سخنرانی پرمعنای عبدالله در اجلاس سران عرب در لیبی به خوبی خود را نشان داد ، به همراه تمرکز اسرائیل بر تخریب مسجدالاقصی ، از آغاز توطئه بزرگ و خطرناک دشمنان  در منطقه خبر می دهد.  

سرعت بالای این تحرکات که بخشی ناشی از هراس دشمن و بخشی از دستاوردهای قرن 21 می باشد ، بیانگر قریب الوقوع بودن اجرای این نقشه شیطانی می باشد.

حمله سید خراسانی به اسرائیل برای به شکست کشاندن توطئه دشمنان!

و مقابله لشگر مغرب با حمله سپاه سید خراسانی!

در طی مقاله قبل ، بر اساس دلایل عقلی و برخی واقعیتها و نشانه های موجود ، احتمال واکنش منفعلانه جبهه حق و سکوت و عدم همراهی آن در قبال توطئه تخریب مسجدالاقصی و قهرمان بازی های عبدالله را بررسی کردیم ، که بالاجبار در آن فضای احساسی و درآمیختگی حق و باطل ، نوعی غربت را برای محور مقاومت رقم می زد. 

تحلیل قبل که بیشتر بر اساس واقعیتهای موجود و بروز برخی نشانه ها بود تا حدود زیادی نمای تحولات آینده را نشان می داد و ممکن است در مراحل اولیه این فتنه بزرگ نیز بنا بردلایلی  ، سکوت و  عدم تحرک محور مقاومت را شاهد باشیم ، اما بررسی بیشتر روایات و احادیث قبل از خروج سفیانی نشان می دهد که در حین وقوع توطئه مبهم و پیچیده ای که در آستانه خروج سفیانی در شام و فلسطین رخ خواهد داد ، جریان حق در برابر این توطئه خطرناک منفعل نبوده و به صورت فعال برای خنثی کردن این توطئه وارد عمل می شود

این احتمال قوی وجود دارد تا سید خراسانی بعنوان رهبر محور مقاومت با مداخله نظامی و حمله به اسرائیل از طریق مرز سوریه ، خارج از قواعد بازی دشمنان ، بصورت جدی اجرای نقشه فریبکارانه دشمنان را تحت تاثیر حرکت خود قرار دهد و مانع از به نتیجه رسیدن طرح دشمنان در شکل دهی توده های مردمی در حمایت از عبدالله سفیانی که در جنگی ظاهری به اسرائیل حمله کرده است ، گردد ، همچنانکه روایات مختلفی این حقیقت را نشان می دهد.

در واقع سید خراسانی با حمله ای واقعی سناریوی دشمنان در حمله دروغین اردن به اسرائیل را از بین می برد ، همچنانکه عصای موسی شعبده بازیها و نیرنگهای ساحران را باطل کرد. تا جایی که دشمنان مجبور می شوند با لشگری که برای حمایت و ضمانت پیروزی عبدالله سفیانی از شمال آفریقا تدارک دیده اند ، جلوی حمله سپاه ایران را بگیرند و عملاً این لشگر حامی سفیانی که شاید قرار بود در اجرای نقشه خاورمیانه بزرگ نقشی را ایفا کند ، در حمله اول سپاه سید خراسانی نابود خواهد شد.

روایات عصر ظهور درگیریهای عجیب و غیر قابل انتظاری را در شام ، قبل از خروج سفیانی نشان می دهد ، درگیری میان مسلمانان اهل مغرب(در لسان روایات اهل مغرب به ساکنان کشورهای شمال آفریقا شامل مراکش ، لیبی ، تونس و الجزایر گفته می شود) و ایرانیان زمینه ساز ظهور ، حاملان پرچم های سیاه! در شهر " قنیطره " مرز مشترک سوریه و اسرائیل! که ضمن تایید توطئه خطرناک و پیچیده دشمنان حول مسجد الاقصی و قدس شریف و قهرمان تراشی عبدالله دوم ، حضور ایرانیان حامل پرچم های سیاه در درون خاک اسرائیل را به تصویر می کشد.

حرکت لشگر شمال آفریقا به سمت شام در آستانه ظهور در سایتهای اینترنتی

حرکت این لشگر در روایات شریف بعنوان یکی از نشانه های ظهور قلمداد می شود.

http://www.ghadeer.org/site/abasaleh/zohoor/zohoor/12660020.htm

http://gun.mihanblog.com/post/archive/1387/10

قنیطره شهری در جنوب سوریه در جوار بلندیهای جولان که اینک در اشغال اسرائیل است

چه چیزی باعث خواهد شد که دو لشگر یکی از ایران و دیگری از شمال آفریقا در این محل در مقابل هم صف آرایی کنند؟ و چرا مقابل هم؟!

شهر قنیطره که بر طبق روایات عصر ظهور ، محل درگیری نیروهای ایرانی و لشگر شمال آفریقا خواهد بود

بررسی وقایع شام قبل از خروج سفیانی بر طبق روایات شریف

روایات شریف وقایع مهمی را در آستانه خروج سفیانی در سرزمین شام برشمرده اند :

۱- درگیری نیروهای ایرانی با نیروی کشورهای مغرب

۲-  تنگنای مالی ، محاصره اقتصادی و قطحی در شام

۳-  زلزله بزرگ در سوریه

۴- درگیری چند جریان(اصهب و ابقع و ..) در آستانه خروج سفیانی

 

درگیری سپاه ایران با لشگر کشورهای مغرب

 در بررسی روایات عصر ظهور به احادیث متعددی برخورد می کنیم که از درگیری بزرگی میان نیروهای ایرانی حامل پرچم های سیاه و نیروهای اهل مغرب در مرز سوریه و اسرائیل خبر می دهند ، چیزی که بسیار عجیب و غیرقابل انتظار است.

عزیزانی که با لسان روایات آشنایی دارند ،  می دانند که به اعتقاد اکثر قریب به اتفاق محققین ، حاملان پرچم های سیاه ،  همان ایرانیانی هستند که تحت فرمان سید خراسانی در عصر ظهور قیام می کنند.

البته در این مسئله که چرا رنگ پرچم سپاه سیدخراسانی سیاه می باشد ، بحثهای مختلفی وجود دارد ولی قول قابل قبول تر آن است که به احتمال قوی با توجه به اینکه روایات مختلفی مقصد سپاه ایران و درفشهای سیاه را بیت المقدس عنوان می کنند ، سیاه بودن رنگ این پرچم ها به وقوع حادثه ای در این مکانهای شریف بستگی داشته باشد و ممکن است که مصیبتی مانند تخریب این اماکن مقدس مانند مسجدالاقصی رخ داده باشد که انتخاب رنگ سیاه به نشانه عزا باشد و سپاه ایران برای انتقام راهی بیت المقدس است ،  همچنانکه مسئله " کشف هیکل " نیز در روایات آمده است و این احتمال وجود دارد که " کشف هیکل" به دنبال تخریب مسجدالاقصی رخ بدهد و البته از مدتها پیش و مخصوصا در یکی دوماه گذشته بحث تخریب این مکان مقدس بعنوان یکی از اهداف و نقشه های شوم دشمنان به جد دنبال شده است و همانگونه که بیان کردیم ، توطئه بزرگ دشمنان برای خاورمیانه نیز با این هتک حرمت آغاز خواهد شد.

پس پرچم های سیاه سپاه ایران به احتمال قوی ناشی از این مسئله و به نشانه عزا برافرشته خواهد شد که برای انتقام و نابودی دشمن صهیونیستی رهسپار فلسطین می گردند. 

اما طرف مقابل این درگیری بزرگ در شهر قنیطره ،  سپاه مغرب است. منطقه جغرافیایی مغرب در لسان روایات و عرف بین الملل دقیقاْ بر هم منطبق است.

از دیدگاه روایات و همچنین عرف بین المللی امروز به کشورهای شمال آفریقا "مغرب" گفته می شود.

 

اهل مغرب ساکنان کشورهای شمال آفریقا شامل تونس ، الجزایر ، لیبی و مراکش می باشند.

 حال به بررسی چند روایت که وقوع این درگیری بزرگ و غیرقابل انتظار را در شام ، پیش بینی فرموده اند ، می پردازیم :

« از نشانه های او (امام عصر(عج)) ، کوچ کردن مغربی ها به سوی مصر است و آن در عهد سفیانی است » بشاره الاسلام ص 177، 183 – الملاحم و الفتن ص 47 و ...

این روایت نشان می دهد که حرکت بزرگ لشگر شمال آفریقا تقریبا همزمان با خروج سفیانی می باشد البته روایات دیگری حرکت این لشگر را چند ماه به خروج سفیانی بیان می دارند که در نهایت به خروج سفیانی متصل می گردد. روایات بعدی ادامه مسیر این لشگر از مصر تا شام را نیز بیان می دارند.

« مغرب بر مصر چیره می شود و شامات را تحت سیطره خود درمی آورد »

 الزام الناصب ص 185 و الامام المهدی ص 233 و...

امیرالمومنان(ع) و امام محمد باقر(ع) :

« چون دو لشگر در شام درگیر شوند ، یکی از آیات بزرگ الهی ظاهر می شود و آن زلزله شام است که بیش از صد هزار نفر در شام هلاک می شود ، این حادثه برای مومنان رحمت و برای کافران نقمت است ، چون این حادثه روی دهد منتظر پرچم های زرد و سپاهیان یابوسواری باشید که از سوی مغرب می آیند و وارد شام می شوند...»

غیبت نعمانی ص 163 ، بحار ج 52 ص 214 و 237 و ...

« هنگامی که پرچم های زرد وارد مصر شوند و بر سرزمین مصر چیره شوند .....  هنگامی که پرچم های سیاه از مشرق و پرچم های زرد از مغرب به راه افتادند و در شام به یکدیگر رسیدند .... »

الملاحم و الفتن ص 70

امیرالمومنان :

« نشانه خروج او درگیر شدن سه لشگر است ، لشگری از عرب ، که بدا به حال مصر از حوادثی که به دست آن لشگر بر مصر روی می دهد ، و لشگری از بحرین از جزیره آرال از سرزمین فارس ، و لشگری از شام ، که یکسال درگیری بین آنها طول می کشد.»

 الزام الناصب ص 158

قسمت آخر این حدیث اینگونه است : " فتدوم الفتنه بینهم سنه " فتنه و درگیری میان آنها یکسال طول می کشد. نکته مهمی که در این حدیث وجود دارد این است که این درگیری بزرگ را امیرالمومنان(ع) بنام " فتنه " نامگذاری می نماید و وقوع آنها را " فتنه" می داند.(آیا فتنه ای که ولی امر مسلمین از ماهها قبل خواستار آمادگی همه جانبه برای رویارویی با آن شده است می تواند همین فتنه باشد؟! نشانه ها و دلایل مختلف این فرضیه را ثابت می کند!)

نیروهای ایرانی از دو محور می توانند به سوریه و از آنجا به شهر قنیطره در داخل خاک اسرائیل برسند ، مسیر عراق و مسیر ترکیه

  (مسیر حرکت لشگر شمال آفریقا به سمت شام. این لشگر در مسیر خود بسوی شام ابتدا در مصر  قیام مردمی مصریان را سرکوب می نماید و در ادامه به سمت شام حرکت می کند) 

 

دقیقا خط ترسیم شده از شمال آفریقا تا شام در حدیث اخیر برای این لشگر دیده می شود ، بفرموده امام علی(ع) این لشگر از مصر عبور کرده و ظلم و جور زیادی را بر مردم مصر روا می دارد و همانگونه که روایات دیگر بیان می دارند ،  در شام با دو لشگر دیگر یعنی ساکنان ایران و لشگر شام که سفیانی باشد درگیر می شوند. البته علت درگیر شدن آن با لشگر سفیانی که عجیب می باشد نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نکته دیگری که در حدیث مذکور وجود دارد این است که این حدیث لشگر دوم که از سرزمین فارس می باشد را از جنوب ایران یعنی سرزمین بحرین تا شمال ایران که هم مرز با جزیره آرال می باشد ، به تصویر می کشد ، به عبارت دیکر  حدیث بیان می دارد که این لشگر از سرزمین فارس که میان این دو نطقه در جنوب و شمال (کل ایران) واقع شده است ، می باشد.

« سفیانی را نمی بینید مگر آنکه مغربیها نزد شما بیایند ....» ابن حماد ص 76

« یاران درفشهای سیاه(ایرانی ها) و دارندگان درفش های زرد رنگ(مغربیها) در محل "قنیطره" با یکدیگر برخورد نموده و به کارزار می پردازند ، تا اینکه وارد فلسطین می گردند ، در این هنگام سفیانی بر اهل مشرق خروج می کند ، وقتی مردم مغرب زمین در اردن فرود می آیند ، سرکرده آنان می میرد و آنها به سه گروه تبدیل می شوند ، دسته ای به جایگاه خود(کشور خود) بازمی گردند ، و دسته ای حج انجام می دهند و دسته ای باقی می مانند ، سفیانی با آنها به نبرد پرداخته و آنها را شکست می دهد و آنان به اطاعت او درمی آیند »

نسخه خطی ابن حماد ص 71

 

(شهر قنیطره در جوار  بلندیهای جولان و داخل سرزمینهای اشغالی

  محل درگیریهای نیروهای ایرانی و کشورهای شمال آفریقا)  

« بربر به سوی وادی شام خروج می کند »  الملاحم و الفتن ص 47

« سپاه بربر با پرچم های زرد بر فراز یابوهای نیرومند و بیشمار روی می آورند و وارد مصر می شوند و اهل مغرب به سوی مصر خروج می کنند ، هنگامی که وارد مصر شوند ، سفیانی به حکومت می رسد»  بشاره الاسلام ص 186 ، الامام المهدی ص 96 و ...

قوم بربر چه کسانی هستند و ساکن کدام منطقه می باشند؟

بنا بر نظر محققین ، قوم بربر بیشتر به مردم شمال آفریقا اطلاق می گردد. در واقع بربرها همان ساکنان کشورهای مغرب می باشند.

(سکونت قوم بربر در شمال آفریقا - منبع ویکی پیدیا)

انطباق قوم بربر بر اهل مغرب - یوم الخلاص ص ۱۰۰۱ - عصر ظهور ص ۱۰۸

روایتهای دیگر در این زمینه وجود دارد که مجال طرح آنها نیست ، همانطوریکه ملاحظه می فرمائید ، دهها روایت شریف این رویارویی بزرگ را میان لشگر حاملان پرچم های سیاه که در لسان روایات به ایرانیان اطلاع می گردد ، با کشورهای مغرب ، ترسیم می نمایند ، چیزی که در نگاه اول چندان پذیرفتنی نیست ، حال باید دید که با توجه به واقعیتهای موجود تا چه اندازه زمینه این رویارویی وجود دارد و یا این زمینه چگونه می تواند ایجاد گردد!

ما برای درک بهتر و بررسی وقایع ذکر شده در ابتدا سئوالاتی را مطرح کرده و تلاش می کنیم که با توجه به بیان روایات و واقعیتهای موجود پاسخ های آن را بیابیم.

سئوالاتی که در مورد این رویارویی غیرقابل انتظار به ذهن می آید :

 ۱- اهل مغرب به چه علت به شام لشگر کشی می کنند ، علت و زمینه حرکت این لشگر بزرگ از شمال آفریقا به سوی خاورمیانه چیست؟!

۲- آیا این لشگرکشی بیشتر یک لشگر کشی رسمی متشکل از چند دولت است یا بیشتر افراد این لشگر را نیروهای مردمی و با انگیزه مذهبی تشکیل می دهد؟

۳- لشگر مغرب از چه مسیری به محل درگیری با نیروهای ایرانی که شهر " قنیطره" در مرز اسرائیل و سوریه باشد ، خواهد رسید؟ اسرائیل یا اردن؟!

۴-  چرا رنگ پرچم نیروهای مغرب زرد است؟

۵- علت حضور نیروهای ایرانی در سوریه و به بیان دقیق تر مرز سوریه و اسرائیل و حتی داخل فلسطین اشغالی چیست؟!

۶- علت درگیری نیروهای ایرانی و لشگر مغرب در چیست؟

۷- آیا حزب الله لبنان و اسرائیل هم در این درگیریها شرکت دارند؟

۸-  آیا این جنگ بزرگ در قبل از زلزله شام واقع خواهد شد یا بعد از آن؟!

۹-  چرا نیروهای ایرانی از سوریه عقب نشینی می کنند؟

۱۰- آیا سید خراسانی همانند لشگر کشی به عراق ، خود رهبری نیروی ایرانی در سوریه را بر عهده دارد و در سوریه مستقر خواهد شد؟

۱۱- از ظواهر مشخص است که هدف نیروهای ایرانی قدس است ، چرا نیروهای مغرب که احتمالاً آنها نیز چنین انگیزه ای دارند ، جلوی سپاه ایران را سد خواهند کرد؟

۱۲- علت سیاه بودن پرچم های نیروهای ایرانی چیست؟

۱۳- برخورد لشگر مغرب با مردم انقلابی مصر چگونه است؟

۱۴- رهبر نیروهای مغربی چه کسی می تواند باشد؟

 

علت ورود نیروهای ایرانی و مغربی به سوریه چیست؟

همانگونه که عرض شد حضور نیروهای ایرانی و نیروهای کشور مغرب در منطقه شام مسئله ای غیرطبیعی است که در حالتی عادی پذیرفتنی نیست و قطعاً باید حادثه ای بزرگ پیش آمده باشد که ملاحظات بین المللی اجازه حضور این نیروها را در منطقه بدهد و به عبارتی دیگر با وقوع حوادثی بزرگ زمینه حضور این نیروها در شام  فراهم شده باشد ، این حوادث بزرگ چه می توانند باشند؟!

واکنش تاریخی ، محکم و سریع محور مقاومت به تهدیدات اسرائیل در اشغال سوریه نشان داد که جبهه حق بر خلاف دیگر جنگهای گذشته ، قصد دارد تا در درگیری آینده با تمام توان و با حضور تمام اعضاء وارد جنگ شود. این حرکت بسیار مهم که در جنگهای قبلی مانند جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه ،  وجود نداشت ، تا حدود زیادی بیانگر دلیل حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه در آستانه ظهور می باشد ،  در عین حال که این توافقات عملاْ بستر لازم برای تحرکات نظامی سپاه ایران و حضور آنها در سوریه را نیز فراهم نموده است. در واقع بعد از این جلسه همه فهمیدند که ایران مصمم است در شرایط ملتهب و خطرناک در سوریه حضور نظامی داشته باشد.

آنچه از روایات شریف فهمیده می شود ، این است که تقریبا همزمان با حضور این نیروها  چند حادثه در شام رخ می دهد :

۱- کشته شدن حاکم شام

۲- وقوع زلزله ای بزرگ در سوریه و پریشانی اوضاع این کشور

۳- " کشف هیکل" و شاید تخریب مسجدالاقصی

 

« پیش از ظهور قائم (عج) فرمانروای شام و مصر کشته می شوند ...»

الملاحم و الفتن ص ۲۰  ، بشاره الاسلام ص ۱۸۵

بنابر این روایت شریف ، حاکم شام در آستانه ظهور کشته خواهد شد ، در این باره که این حاکم شام کیست و کشته شدن او چه اثری بر آغاز تحولات دارد ، نمی توان چندان اظهار نظر کرد ، همین قدر مشخص است که اوضاع بخشی از شام با مرگ او پریشان خواهد شد ولی آیا این می تواند دلیلی قابل قبول برای حضور نیروهای خارجی در سوریه باشد؟ آن هم در مرز سوریه و اسرائیل؟ جواب منفی است. به نظر می رسد که مرگ این حاکم ، تنها به فراهم شدن زمینه تحولات بزرگ کمک می کند و علت اصلی نیست.

حادثه دومی که از روایات شریف فهمیده می شود و می توان آن را بعنوان یکی از علل حضور نیروهای خارجی در سوریه در نظر گرفت ، حادثه زمین لرزه ای بزرگ در این کشور است که احادیث متعددی آن را بیان فرموده اند ، البته برخی احادیث ورود این نیروها را قبل از زلزله مذکور و برخی بعد از آن می دانند ، اما هرچه باشد ، آیا وقوع زمین لرزه ای بزرگ مثلا در سوریه تا چه اندازه می تواند عامل حرکت لشگری مردمی از شمال آفریقا باشد؟ و افکار عمومی تا چه اندازه آن را قبول می کند؟ ، با کمی واقع نگری می بینیم که زلزله شام را بعنوان دلیل اصلی حرکت دو لشگر نمی توان پذیرفت ، هرچند این زلزله بعنوان بستری مناسب برای این حرکت قابل قبول است.

البته این احتمال وجود دارد که با توطئه استکبار  ، نیروهای مغربی بعنوان نیروهایی عربی برای کمک به سرزمین زلزله زده و احتمالا بدون حاکم سوریه اعزام شوند. و یا پس از وقوع درگیری مختصر بعنوان نیروهای حافظ صلح عربی در منطقه مستقر گردند البته دلایلی این احتمال را تضعیف می کند. 

اما دلیل سوم که همان " کشف هیکل " و تخریب مسجدالاقصی باشد ، هرچند این قضیه بصورت مبهم در روایات شریف آمده است ، و نمی توان دقیقا از عبارت " کشف هیکل " حادثه تخریب مسجدالاقصی را نتیجه گرفت ، اما ملاحظه می شود ، با قبول این احتمال، می توان دقیقاً از این تحرکات عجیب رمزگشایی کرد.

چیزی که اکنون در عمل نیز زمینه آن از طرف دشمنان فراهم شده است و همانگونه که در مقاله قبل اشاره شد ، تخریب مسجد الاقصی بعنوان نقطه آغازین توطئه ای بزرگ توسط دشمنان در دستور کار قرار دارد و هر روز نیز نشانه هایی تازه آشکار می گردد که وجود این دسیسه شوم را ملموس تر می نماید.

این سناریو بدین صورت رقم خواهد خورد ، مسجد الاقصی توسط صهیونیستها تخریب می گردد ، و عالم اسلام را موج تنفر و انتقام فرا خواهد گرفت، مزدوران ، آشکار و پنهان با توافق قبلی بر این آتش انتقام  خواهند دمید و مردم را برای حرکت به سمت قدس ترغیب خواهند کرد ، قبل از حرکت موج مردمی و بعنوان اولین عکس العمل جهان اسلام ، پادشاه اردن که مدتیست چهره ای ضد اسرائیلی از خود نشان داده است  ، بعنوان مدعی اول حفاظت از اماکن شریف و البته با توافقات و برنامه ریزیهای قبلی ، به اسرائیل حمله خواهد کرد و جنگی صوری میان اردن و اسرائیل آغاز خواهد شد که سعی می شود با قبول هزینه ای بالا و تشدید درگیریها ، حدالامکان این جنگ واقعی به نظر آید ، هنگامی که موج حمایت مردمی از عبدالله دوم بعنوان تنها قهرمان مبارزه با اسرائیل شکل گرفت و توده های مردمی برای یاری رساندن جبهه اسلام حرکت کردند ، قبل از اینکه اسرائیل در میان امواج مسلمانان خشمگین نابود شود ، توافقی از قبل تعیین شده میان اردن و اسرائیل به امضاء می رسد که در آن از طرف اسرائیل امتیازهای بزرگی به اردن و مسلمانان داده می شود و شاید برای مدتی کوتاه اسرائیل از قدس نیز چشم بپوشد برای رسیدن به هدفی بسیار مهم که آن نابودی محور مقاومت و نجات از باتلاق نابودی باشد.

نقشه شوم خاورمیانه بزرگ با طراحی جهانخواران و با محوریت اردن بزودی اجرا خواهد شد ، تمرکز بر ایجاد حساسیت در مسلمانان در مورد تخریب مسجد الاقصی ، انتشار گسترده احادیث جعلی برای مقدس کردن  خاندان پادشاهی اردن و شخص عبدالله ، تغییر موضع عجیب عبدالله و اتخاذ مواضع ضد اسرائیلی شدید تا حد تهدید به رویارویی نظامی و .... همه و همه نشان می دهد که این فریب بزرگ بزودی آغاز خواهد شد ، استکبار در نظر دارد برای تضمین پیروزی این طرح ، لشگری را نیز از شمال آفریقا رهسپار خاورمیانه کند!

وقتی این پیروزیهای درخشان توسط عبدالله بدست آمد ، امواج مردمی که برای یاری اسلام و انتقام از صهیونیستها حرکت کرده اند و اینک در شام حضور دارند ، با داشتن چهره ای منجی گونه و قهرمانانه از عبدالله دوم که توانسته است اسرائیل را شکست دهد و احتمالاً قدس را آزاد کند(البته قبل از آغاز تحولات با انتشار گسترده احادیث جعلی در باب مهدویت خاندان هاشمی و شخص عبدالله و البته مواضع و عملکرد عبدالله دوم در مقابله با اسرائیل ، زمینه اقبال افکار عمومی به عبدالله از قبل فراهم شده است)، آمادگی انجام هرگونه حرکت و لشگرکشی بعدی که احتمالا در قالب اصلاحات در کشورهای عربی انجام خواهد شد را دارا می باشند و عبدالله هم طبق برنامه ای از پیش تعیین شده از این لشگر آماده و موج مردمی مطیع ، بهترین بهره برداری را برای نابودی محور مقاومت انجام خواهد داد ، البته در یک تقسیم کار با اسرائیل ، سوریه پریشان و ایران با عبدالله دوم که امیدوار است با کمک دروزیهای شام و لشگر مغرب و ارتش خودش به پیروزی برسد و حزب الله و حماس با اسرائیل و البته این احتمال نیز وجود دارد که ناتو و آمریکا نیز در دو جبهه حضوری فعال داشته باشند.

پس مشخص شد که طرح توطئه " فریب بزرگ" که با تخریب مسجد الاقصی آغاز خواهد شد ، بهترین ، واقعی ترین و قابل قبول ترین طرح برای تفسیر وقایع جاری و پیش روی منطقه است که نشانه های زیادی آن را تایید می کند و گذشت زمان نیز بر صحت آن صحه می گذارد.

با قبول این توطئه ، علت حضور نیروهای مردمی اهل مغرب در شام آشکار می گردد ، انتقام از دشمنان اسلام و تخریب کنندگان مسجدالاقصی! در واقع قرائنی نشان می دهد که این نیروی مردمی با انگیزه دفاع از مقدسات به سوی فلسطین حرکت خواهد کرد بعد از وقوع فاجعه تخریب مسجدالاقصی یا جنایتی در این اندازه.

قطعاْ از اکنون دستهای پنهان صهیونیستی و غربی در کشورهای مذکور به کار افتاده اند تا افکار عمومی را برای این امر مهم آماده کنند و البته در هنگام آغاز این حرکت نیز زمینه ها و وسایل لازم از سلاح و مهمات گرفته تا وسایل حمل و نقل بصورت غیرمستقیم توسط جهانخواران آماده خواهد شد.

 

( برخی عبارتها در روایات خروج اهل مغرب ، مرکب این لشگر را یابوهای زرد که بدون گوش و دم و یکرنگ می باشند ، ذکر می کنند که به زیبایی مفهوم ماشینهای نظامی کنونی را می رساند)

بنا بر روایات شریف سیدخراسانی  با مداخله نظامی ، طرح خطرناک و هماهنگ شده

تخریب مسجدالاقصی را به فرصتی طلائی برای نابودی اسرائیل تبدیل خواهد کرد! 

با قبول کردن طرح شیطانی تخریب مسجدالاقصی علت حضور نیروهای ایرانی در مرز سوریه و اسرائیل و در شهر "قنیطره" که اکنون جزو اسرائیل است نیز به خوبی مشخص می گردد ، پرچم های سیاه به نشانه عزا برافراشته می گردند ، و محور مقاومت با استفاده از این فضا ، در حالی که زیر بیرق عبدالله دوم نمی رود ، برای ریشه کن کردن فتنه و تحت تاثیر قرار دادن این نقشه شوم و برهم زدن آن از محوری جداگانه به اسرائیل حمله خواهد کرد ، چیزی که افکار عمومی جهان اسلام نیز آن را می پذیرد ، با این حمله ، محور مقاومت ، عملاً ابتکار عمل را از دست دشمن می گیرد و نقشه او را برهم می زند ، در واقع جبهه حق این تهدید بزرگ را به فرصتی طلائی برای نابودی اسرائیل مبدل می کند و ضمن جلوگیری از شکل گیری کامل امواج مردمی به نفع دشمن ، در تهدیدی آشکار به صورت جدی تا داخل مرزهای اسرائیل به پیش می رود. در واقع وقتی جنگ واقعی سپاه ایران بر علیه اسرائیل وجود داشته باشد ، اکثریت مسلمانان فریب جنگ ساختگی اردن و اسرائیل را نمی خورد و عملاً همراه کردن توده های مردمی برای خروج عبدالله سفیانی به شکست کشیده شده و عبدالله ناچار است در موضعی ضعیف و از سر ناچاری و اضطرار خروج خویش را آغاز نماید.

البته هنوز هم طرفداران سنتی او مانند دروزها که همان طایفه بنی کلب باشند یا ارتش اردن وجود دارند ، اما دیگری از امواج مردمی که قرار بود با فریب آنها و تکیه بر قدرت آنها طرح خاورمیانه جدید اجرا شود ، خبری نیست زیرا درخشش و شجاعت محور مقاومت چهره زشت مزدوران را به خوبی آشکار نموده و توطئه آنها را به شکست کشانده است.

این اقدام قاطع و شجاعانه سپاه ایران موجب آگاه شدن توده های مسلمان از توافقات پشت پرده پادشاه اردن و اسرائیل و ریزش شدی طرفداران وی می گردد و سپاه ایران با این ضربه شدیدی که به این توطئه خطرناک می زند ، آن را افشاء می کند و با موفقیت کامل عقب نشینی می نماید.( قابل ذکر است که این مداخله نظامی و عقب نشینی توسط روایات شریف بیان شده است)

اگر قبول کنیم که نیروهای کشورهای مغرب نیز با نیت انتقام از هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به اسرائیل می آیند ، در این صورت درگیری آنها با نیروهای ایرانی که آنها نیز در حال حمله به اسرائیل هستند ، چگونه قابل توجیه است؟

چیزی که مشخص است این است که این درگیری رخ خواهد داد ، اما چگونه می توان دلایل وقوع آن را کشف کرد؟ دلیل اصلی این رویارویی عجیب در حالی که دشمنی بزرگ مانند اسرائیل در کمین است ، چه می تواند باشد؟! شاید بتوان دو علت را برای این رویارویی در نظر گرفت :

۱-  سران لشگر اهل مغرب که مزدور غرب و یهود هستند به خوبی از قضیه اطلاع دارند و با علم و آگاهی کامل راه نیروهای ایرانی را سد می کنند در حالی که بدنه لشگر مغرب در کشاکش درگیریها و فضای احساسی اطلاع چندانی از صحنه جنگ و دشمن مقابل ندارند ، آنها فقط توسط فرماندهان سرسپرده ، به سمت این جنگ هدایت می شوند.

۲- حالت دوم این است که از مدتها پیش بحث عربیت قضیه فلسطین بسیار پررنگ شده باشد و از سویی دیگر همانگونه که از محتوای احادیث جعلی برمی آید ، ایرانیان ، فارس های رافضی نیز هم ردیف یهود و بعنوان دشمن محسوب می شوند که بنا بر روایات جعلی ، عبدالله دوم با آنها خواهند جنگید و حال که آنها در طمع فتح قدس حرکت کرده اند ، لذا باید مسیر حرکت آنها سد گردد. البته این احتمال وجود دارد اسرائیل برای این که در آن گیر و دار کمتر توجه ها را به خود جلب کند و بستر لازم برای رویارویی لشگر مغرب و ایران را فراهم آورد ، مدتی کوتاه بدون تحرک و عکس العمل باشد تا دو لشگر دشمن اسرائیل یعنی مسلمانان مغرب و سپاه ایران با هم درگیر شوند.

همانگونه که روایات شریف بیان می دارند ، سپاه اهل مغرب از ایرانی ها در قنیطره شکست می خورند و به داخل اردن عقب نشینی می کنند ، در این زمان فرمانده این سپاه که بعداً در مورد مصداق آن صحبت خواهد شد ، از دنیا می رود و لشگر مغرب که در جنگ با ایرانیان روحیه خود را از دست داده اند و شاید هم از برخی واقعیتها مطلع شده اند ، به سه دسته تقسیم می گردند ، دسته اول به کشور خود باز می گردند ، دسته دوم فرصت را غنیمت شمرده و از اردن به نیت حج و خانه خدا ، راه عربستان را در پیش می گیرند که این مسئله نشان می دهد ، نیروهای سپاه غرب اکثراً از مردم عادی و مسلمانان معتقد تشکیل شده و هدف و انگیزه آنها در جنگ نیز انگیزه ای مذهبی و دفاع از مقدسات می باشد.

دسته سوم از لشگر مغرب نیز که احتمالاً با پی بردن به قضایای پشت پرده خیال بازگشت دارد ، با سفیانی که نمی گذارد آنها به کشور خود بازگردند ، درگیر می شود و سفیانی به نیت اینکه اینها را با خود همراه کند با آنها می جنگد و آنها را مطیع خود می کند قبل از اینکه چون دسته اول فرصت بازگشت به کشور خود را بیابند.

این احتمال وجود دارد که بخشی از نیروهای مغرب که بیشتر دولتی می باشند در ابتدا در اثر انقلاب مردمی در مصر و عجز حکومت مصر از رویارویی با مردم به این کشور فراخوانده شوند و در ادامه به دنبال حوادث شام ، و تخریب مسجدالاقصی یا حادثه ای بزرگ در شام ، گروه های مردمی بیشتری از مغرب با انگیزه مقابله با اسرائیل همراه با لشگر اولیه دولتی راهی شام گردند. این لشگر ظاهراً از مسیر اردن به شهر " قنیطره" هدایت می شود تا جلوی پیشروی نیروهای ایرانی به سمت بیت المقدس را بگیرد!

البته روایات شریف از مداخله نظامی یمانی که به اعتقاد ما سید حسن نصرالله است در این درگیریهای قبل از خروج سفیانی چیزی بیان نمی کنند همانگونه که از مداخله نظامی دولت یهودی نیز خبری نیست . ظاهراً یهود و غرب می دانند که این حمله ، حمله اصلی لشگر سید خراسانی نیست همچنانکه سید خراسانی در این درگیریها به طور مستقیم حضور ندارد. این حضور نظامی لشگر ایران برای خنثی کردن توطئه شوم دشمنان در قهرمان سازی از عبدالله دوم و جلوگیری از یکپارچه کردن ملتهای مسلمان پشت سر اردن می باشد که تا حدود زیادی این هدف به دست می آید و لشگر ایران به سرعت و قبل از خروج سفیانی منطقه را تخلیه می کند.

 

طرح برخی حدسیات و احتمالات

  

مصداق " مرد مغربی " و " پرچم زرد" سپاه مغرب

  

رهبر نیروها مغربی که به شام لشگر کشی می کند ، کیست ؟!

  

« مغربی بر مصر چیره می شود و شامات را تحت سیطره خود درمی آورد»

الزام الناصب ص ۱۸۵ ، الامام المهدی ص ۲۳۳

  

« یاران درفشهای سیاه و دارندگان درفش های زرد رنگ(مغربیها) در محل "قنیطره" با یکدیگر برخورد نموده و به کارزار می پردازند ، تا اینکه وارد فلسطین می گردند ، در این هنگام سفیانی بر اهل مشرق خروج می کند ، وقتی مردم مغرب زمین در اردن فرود می آیند ، سرکرده آنان می میرد و آنها به سه گروه تبدیل می شوند ، دسته ای به جایگاه خود(کشور خود) بازمی گردند ، و دسته ای حج انجام می دهند و دسته ای باقی می مانند ، سفیانی با آنها به نبرد پرداخته و آنها را شکست می دهد و آنان به اطاعت او درمی آیند »

 نسخه خطی ابن حماد ص 71

  

خروج مرد مغربی و سپاهش بعنوان یکی از نشانه های آستانه ظهور در روایات متعددی بیان شده است ، اما در باره این حقیقت که مصداق این " مرد مغربی" چه کسی می تواند باشد ، صحبت کردن مشکل است ، زیرا نشانه های زیادی از او در روایات بیان نشده است ، اما بهره گیری از دلایل عقلی متعدد همراه با نشانه های روایی اندک تا حدود زیادی می تواند راهگشا باشد.

  

روایات شریف در چند مورد از فرمانده لشگر مغرب نام می برد :

  

  ۱- مرد مغربی مردی لنگ از  شهر "کنده" است

۲-  مرد مغربی "امیرالامراء" است

۳- مرد مغربی در شام برای مقابله با یاران درفشهای سیاه با چند گروه دیکر متحد می شود.

۴- مرد مغربی در مسیر خود تا شام خود جنایات زیادی می کند

۵- مرد مغربی در اردن می میرد.

  

روایتی که بیان می دارد مرد مغربی ، فردی لنگ می باشد که از شهر " کنده " قیام خواهد کرد ، ظاهرا نادرست و دارای سند ضعیف است زیرا اولا شهری بنام " کنده" در شمال آفریقا نه در قدیم و نه در عصر حاضر وجود ندارد ، ثانیاً روایات متعدد دیگری شهر " کنده" را در مشرق زمین دانسته اند و نه در شمال آفریقا که محل تجمع لشگری دیگر خواهد بود نه لشگر مغرب!

اما روایت دیگری هست که بیان می دارد که "امیرالامراء" در آستانه ظهور قدرت را در مصر به دست می گیرد که با حرکت سپاه مغرب و اشغال مصر انطباق دارد ، جالب این است که لقب "امیرالامراء" بسیار شبیه لقب " ملک الملوک " یا همان "پادشاه پادشاهان" است که سرهنگ قذافی خود را ملقب به آن می داند!

از موارد سوم و چهارم که جنبه عمومی دارد ، برای شناسایی چیزی برداشت نمی شود ، اما در مورد مرگ مرد مغربی در اردن همانگونه که در فرازهای بعدی به استحضار خواهد رسید این مورد تا حدود زیادی می تواند بر قذافی منطبق باشد و با فرض این امر ، شاید علت مرگ مرد مغربی در شام را بتوان درک کرد.

  

هرچند در مورد " مرد مغربی"  نشانه های روایی کمی در دست است اما بنابر دلایل متعدد که ذکر خواهد شد این احتمال که سرهنگ قذافی همان "مرد مغربی" روایات ظهور باشد ، قوی است.

نکته قابل توجه این است که قذافی بعنوان رهبر لیبی اینک رهبر اتحادیه آفریقا نیز می باشد که به همین دلیل فرماندهی ارتش اتحادیه آفریقا نیز بر عهده او می باشد و همچنانکه تیغ در دست زنگی مست خطرناک است ، جمع شدن این قدرتها در دست قذافی مجنون می تواند وعده های بلندپروازانه استکبار به او را در نظرش قابل دسترسی نشان دهد.

 

همانطوریکه از متن  احادیث پیداست نیروهای شمال آفریقا تحت فرماندهی " مرد مغربی" به شام هجوم می آورند و این فرد در شام بنا بر دلایل نامعلومی از دنیا می رود ، اما سئوال مهم این است که این فرد کیست؟! هرچند در مورد خصوصیات این فرد اطلاع چندانی در دست نیست اما با توجه به این حقیقت آشکار که ما در آستانه ظهوریم و اکثریت قریب به اتفاق نشانه های ظهور نیز رخ داده اند و مصادیق مهم شخصیتهای ظهور نیز شناسایی شده اند ، این مسئله روشن است که این فرد اکنون باید در قید حیات باشد و در ثانی فردی باید باشد که شناخته شده باشد تا بتواند نیروهای مردمی چند کشور شمال آفریقا را متحد کند ، نکته دیگر این است که این فرد باید زمینه های شخصیتی چنین قیامی را نیز داشته باشد به طور مثال در اوایل قرن 20 استعمار انگلیس با شناسایی " شریف حسین" در مکه که ادعاهای بزرگی داشت و آرزوی رسیدن به خلافت سرزمین های اسلامی را در سر می پروراند ، او را برای حرکت از حجاز تا شام مناسب تشخیص داده و یاری نمود ، قطعاً فردی که توسط استکبار برای انجام این حرکت بزرگ از شمال آفریقا تا شام انتخاب می شود نیز باید چنان ادعاها و زمینه های مناسبی را داشته باشد.

با انجام بررسی مختصری در میان سران شناخته شده کشورهای شمال آفریقا مناسبت ترین فردی که خصوصیات و زمینه های این حرکت را داراست ، سرهنگ قذافی ، رئیس جمهور لیبی می باشد ، البته در ابتدا نیز عرض می شود با وجود اینکه دلایل و شواهدی بر این امر موجود است ،  این تشخیص قطعی نیست.

اما قذافی دارای گذشته و خصوصیاتی است که تا حدود زیادی می تواند این نقش شیطانی و تاریخی را برای استکبار بر دوش بگیرد .

  

دلایل انطباق سرهنگ قذافی به رهبر لشگر مغرب

  

۱- قذافی دشمن دیرینه تشیع و محور مقاومت است ، هنوز که هنوز است سینه های شیعیان از داغ امام موسی صدر که به فرمان استکبار توسط قذافی ربوده شد ، مالامال از غم و اندوه است.

  

در سه دهه پیش و هنگامی که امام موسی صدر که اصالتاً ایرانی بود با اتحاد شیعه و سنی و تقویت محور مقاومت ، منافع جهانخواران را در شام به خطر انداخت ، قذافی در عملی شیطانی ضمن حذف این مهره بسیار مهم ، خوش خدمتی خود را به استکبار نشان داد ، آیا دور از ذهن است بار دیگر این مزدور شیطان در خباثتی دیگر ، لشگری را برای مقابله با ایرانیان در شام سازماندهی کند؟ 

  

قذافی در 30 سال قبل هنگامی که محور مقاومت در شام با حضور شخصیت برجسته ای چون امام موسی صدر در حال قدرت گرفتن بود ، وظیفه مقابله و تضعیف این محور را با ربودن رهبر شیعیان لبنان برای دشمنان انجام داد ، پس هیچ بعید نیست در حال حاضر نیز بتواند این نقش شیطانی یعنی هدایت مردم شمال آفریقا به سرزمین شام برای مقابله با محور مقاومت را بار دیگر بر عهده گیرد.

ربودن امام موسی صدر ، لکه ننگی که تا ابد بر چهره زشت قذافی خواهد ماند!

 

۲- قذافی از لحاظ شخصیتی نیز همچون " شریف حسین " دارای ادعاهای بزرگ و مضحکی چون خلافت و رهبری جهان اسلام می باشد ، یعنی زمینه فریب خوردگی از طرف استکبار با وعده های آنچنانی در وجود قذافی موجود است.

  

یکی از صفات " مرد مغربی" در روایات ، لقب امیرالامراء می باشد 

 

۳- سرهنگ قذافی با انجام برخی تحرکات مانند دیدار با 29 تن از فرماندهان زمان صدام و بعثی های معروف که از دشمنان ملت عراق و تشیع به حساب می آیند  و اکثریت عملیات تروریستی توسط آنها انجام می شود ، عملاً نشان داد که مایل به داشتن نقشی مهم در خاورمیانه است ، مشخص نیست که در جلسه قذافی با این افراد چه گذشت ، شاید هماهنگی برای انجام کودتا در عراق و شاید دلگرمی به آنها برای ادامه حرکات تروریستی!

اما محتوی این مذاکرات هرچه که باشد ، نشان می دهد که قذافی بنا به هر دلیلی بسیار مایل است که در تحولات خاورمیانه نقشی مهم ایفا کند.

  

 

گوشه ای از دخالت قذافی در امور خاورمیانه

  

۴- تاکید زیاد و در واقع افتخار بالای قذافی به مسئله عربیت ، همان چیزی که عبدالله دوم نیز در بیانات خود بر آن زیاد تاکید می ورزد ، نشان می دهد که در لحظات حساس قذافی می تواند با هدایت یهود و غرب با آمیختن انگیزه هایی مذهبی مانند دفاع از مسجدالاقصی و افتخارات پوچ عربی در مسلمانان عرب شمال آفریقا ، لشگر مذکور را بسوی خاورمیانه راه بیندازد.

  

۵- نکته قابل توجه این است که قذافی بعنوان رهبر لیبی اینک رهبر اتحادیه آفریقا نیز می باشد که به همین دلیل فرماندهی ارتش اتحادیه آفریقا نیز بر عهده او می باشد و با جنونی که در او وجود دارد و البته هماهنگی های پشت پرده استکبار ، قذافی قابلیت حرکت دادن لشگر شمال آفریقا به سمت خاورمیانه را دارا می باشد.

  

 

از سویی دیگر می بینیم که لیبی کشور مجاور مصر است و آخرین کشوری می باشد که در مسیر حرکت مسلمانان مغرب بسوی فلسطین قرار دارد و این مسئله نیز زمینه ای مناسب است تا وقتی که مسلمانان چند کشور شمال آفریقا برای رسیدن به فلسطین در لیبی تجمع کردند ، این مسئله ضمن بیدار کردن آرزوهای خفته قذافی ، او را برای بر عهده گرفتن رهبری این لشگر مردمی ترغیب نماید. هرچند قطعاً دستهایی در کار است تا از اکنون زمینه لازم برای حرکت این لشگر فراهم گردد و قطعاً  جهانخوران نیز بدنبال پیدا کردن فردی هستند که بتواند این وظیفه را بر عهده بگیرد.

اگر این مصداق یابی را قریب به صحت بدانیم ، آن وقت قضیه مرگ مشکوک رهبر مغربی ها در شام نیز تا حدی روشن می شود ، اگر احتمال دهیم که قذافی رهبر مذکور باشد و با وعده های واهی مانند خلافت و ... راهی شام شده باشد ، وقتی که لشگر مغرب در شام  تحت فرمان عبدالله قرار گرفت ، بهترین زمان برای رهایی از دست فردیست که احتمال دارد در آینده بعنوان رقیب برای عبدالله مطرح شده و ایجاد چالش نماید ، و البته حرکات عجیب و بی احترامی های شدید رهبر لیبی به دیگران که زبانزد خاص و عام است و از روحیه متکبرانه او برمی خیزد نیز می تواند برای عبدالله دوم که فردی مغرور و جاه طلب بوده و نمی تواند رقیبی را در کنار خود ببیند ، انگیزه کافی برای قتل وی را فراهم آورد ، هرچند این احتمال نیز وجود دارد که مرگ رهبر مغربی ها که در روایت پیش بینی شده است ، به مرگ طبیعی باشد و حوادث بعد از مرگ او و سه دسته شدن لشگر مغرب اتفاق بیفتد.

اگر قذافی همان مرد مغربی باشد باید منتظر بود که در آینده نقش وی در تحولات شمال آفریقا به تدریج پررنگ تر شود تا وجهه لازم را برای انجام این کار بدست آورد.

ممکن است این موضوع مطرح شود که قذافی با انجام برخی حرکات مضحک (که اکثراً توسط دشمنان برای بدنام کردن اسلام طراحی می شود) ، مقبولیت مردمی لازم برای این کار را ندارد که باید پاسخ گفت ، همان تبلیغات و فریبی که می تواند از عبدالله دوم یک منجی و قهرمان دروغین بسازد ، همان تبلیغات با داشتن امکانات گسترده به راحتی قادر خواهد بود که چهره مخدوش قذافی را نیز بازسازی کند ، علاوه بر آنکه در فضای هیجانی آن زمان ، معمولاً گذشته افراد کمتر به ذهن می آید و فریب افکار عمومی مخصوصا برای دشمنان که در این عمل یدی طولانی دارند ، آسان است.

البته عرض شد که این مصداق یابی در حد احتمالی قوی ،  تنها بر اساس واقعیتهای موجود بوده و  نشانه های روایی بر این امر اندک است.

 

چرا پرچم لشگر غرب زرد رنگ است؟!

 

زرد رنگ بودن پرچم لشگر شمال آفریقا در روایات متعددی مورد تاکید قرار گرفته است و در آن هیچ شکی وجود ندارد ، بنده هرچه تلاش کردم نتوانستم علت خاصی برای آن بیابم.

 

پرچم هیچ یک از  چهار کشور مغرب یعنی الجزایر ، مراکش ، تونس و لیبی زرد نیست ، پس پرچم زرد رنگ لشگر مغرب چه دلیل و فلسفه ای می تواند داشته باشد؟!

   

 پرچم ارتش اتحادیه آفریقا ، این پرچم نیز به رنگ زرد نمی باشد!

 

نه کشوری از کشورهای مغرب دارای پرچم زرد رنگ است و نه این امر که پرچم یک کشور برای مردم و ارتش چند کشور برافشته شود ، پذیرفتنی می باشد ، پس رنگ زرد پرچم لشگر مغرب چگونه قابل تفسیر است؟!

  

دلایل زرد رنگ بودن پرچم لشگر مغرب

  

شاید دو احتمال را بتوان در این زمینه مطرح کرد :

در هر کشوری رنگ پرچم نشانه و رمزی از باورهای گذشته و حال آن کشور است
در افریقا رنگ زرد اشاره به رنگ خورشید و طبیعت و صلح و رنگ معدن زرد ( طلا) دارد و رنگ قرمز به معنای برادری و اخوت و نیز به معنای جنگ برای استقلال و شجاعت است . ( باتوجه به صحرایی بودن شمال افریقا رنگ طبیعت زرد است بر خلاف اروپا که رنگ طبیعت سبز است.)
شاید رنگ پرچم زرد به معنای رنگی برای آفریقا و صلح باشد و نه نشانه جنگ و حرکت این لشگر از افریقا با پرچم زرد معنای خاصی داشته باشد غیر از جنگ . اگر این تفسیر را در مورد رنگ زرد لشگر مغرب بپذیریم آن وقت این احتمال ممکن است پیش آید که این لشگر در ظاهر وظیفه نیروهای صلح بان را در شام دارا می باشند و به گفته استاد کورانی احتمالاً این لشگر نیروی بین المللی حافظ صلح هستند یا نیرویی عربی برای صلح در شام! 

البته این فرضیه با حقیقت دیگری مخدوش می گردد و آن این است که اگر لشگر مغرب واقعاْ نیروهای به ظاهر صلح بان بین المللی باشند در این صورت چرا در مصر به کمک حکومت دیکتاتور آن شتافته و پس از اشغال مصر انقلاب مردمی را سرکوب می کند؟ البته در آنجا هم ممکن است این مسئله با تبلیغات پاسداری از صلح و امنیت مصر توجیه و تبلیغ گردد. البته روایات دیگری هستند که از جنایات این لشگر در مسیر شام پرده بر می دارد که با فلسفه نیروی حافظ صلح بین المللی در تناقض است.

البته همانگونه که دیدیم بخشی از لشگر شام بعد از مرگ فرمانده شان راهی سفر حج می شوند که نشان از وجود انگیزه قوی در آنها در کشاکش آن درگیریهاست و معمولاْ از نیروی رسمی نظامی بعید است و نشان می دهد که اکثریت لشگر مغرب را نیروی مردمی تشکیل می دهد و نیروی رسمی حافظ صلح نمی باشد.

  

پرچم زرد برای فریب است


 احتمال دوم این است که پرچم زرد یک فریب باشد ، یعنی دشمنان بخواهند از آن سوء استفاده کنند بدین معنی که خود را طرفدار آن پرچم نشان دهند و بخواهند مردم را زیر این پرچم جمع کنند که در صورت صحت این فرضیه ، تنها پرچمی که می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد ، پرچم حزب الله لبنان است 

  

همانگونه که عرض شد ،  لشگر مغرب بر اساس فریب و دروغ بزرگ " دفاع از مسجدالاقصی" و جنگ با اسرائیل به راه خواهد افتاد ، در این صورت چه پرچمی برای تکمیل این دروغ بزرگ ، بهتر از پرچم حزب الله لبنان که سالهاست در میان مسلمانان ، چه شیعه و چه سنی بعنوان نماد مبارزه با اسرائیل شناخته می شود؟!

بلند کردن پرچم حزب الله لبنان می تواند "طرح فریب" دشمنان را کامل کند!

(البته این مسئله در حد فرضیه می باشد و دلیلی روائی برای آن موجود نیست)

 

دشمن که از محبوبیت حزب الله در میان مسلمانان خبر دارد و پرچم حزب الله به عنوان نماد مقابله با اسرائیل شناخته می شود برای تکمیل طرح فریبکارانه و شیطانی خود ، بخواهد تحت لوای حزب الله لبنان ، هرچه بیشتر مسلمانان را برای جنگ با اسرائیل و در واقع برای یاری عبدالله سفیانی گرد آورد و برای خود کسب اعتبار و آبرو کند.

البته این موضوع نیز با وجود دلایل عقلانی ،  در حد یک فرضیه و احتمال مطرح و مورد قبول است تا زمانی که دلایلی قوی بر آن خدشه وارد نکند.

  

 

« هنگامی که مردم مصر زمامدار خود را بکشند و پرچم های " قیس و عرب" وارد مصر گردد و در آن متمرکز شود » الزام الناصب ص 185 ، بشاره الاسلام ص 175 و 192 و ...

 

همانگونه که عرض شد در آستانه ظهور حاکم مصر کشته خواهد شد و البته با توجه به این حدیث معتبر مصداق حاکم مقتول ، انور سادات نمی تواند باشد ، زیرا روایت بیان می دارد که بعد از کشته شدن حاکم مصر پرچم های " قیس و عرب " که نویسندگان محترم کتابهای عصر ظهور و یوم الخلاص آنها را همان لشگر مغرب و بربر می دانند ، مصر را اشغال خواهند نمود (که بعد از مرگ سادات چنین چیزی واقع نشد) ، بنابر این با توجه به اینکه با آشکار شدن بسیاری از نشانه های ظهور ، ظهور بسیار نزدیک است ، این احتمال که حاکم مذکور " حسنی مبارک" رهبر مزدور مصر باشد ، بسیار زیاد است.

بنا بر روایات دیگر کشور مصر در آستانه ظهور درگیر تحولات بزرگ و انقلاب مردمی می باشد ، و در این گیر و دار رهبر مصر کشته خواهد شد ، و عنقریب است که کشور به دست انقلابیون مردمی بیفتد که یهود و غرب با برنامه ای از پیش تعیین شده و با توطئه ای حساب شده لشگری را از شمال آفریقا به راه خواهد انداخت تا بتواند ضمن روبراه کردن دوباره اوضاع مصر و سرکوب انقلاب مردمی ، این لشگر را برای یاری سفیانی در اجرای نقشه های شیطانی اش وارد شام کند.

 

اردن هم پیمان منطقه ای کشورهای شمال آفریقا

  

 نکته قابل توجه این است که اردن به همراه کشورهای شمال آفریقا در پیمان نظامی منطقه ای ناتو شرکت دارد و خود این مسئله می تواند دلیلی باشد بر اینکه این کشورها خود را متعهد بدانند که در صورت بروز خطری احتمالی برای اردن ، در مقابل کشورهای دیگر ، از اردن دفاع کنند ، هرچند علاوه بر این پیمان نظامی دلایل دیگری بر حرکت لشگر شمال افریقا ذکر شد که اصلی ترین دلیل آن را می توان خواست جهانخواران دانست  ، استفاده از نیروی نظامی بدون هزینه برای حل کردن مشکل بسیار حاد خاورمیانه که به معضلی جدی و حیاتی برای اسرائیل تبدیل شده است.

البته بر طبق روایات شریف جبهه باطل در این فریب بزرگ خویش نیز شکست خواهد خورد و با اجرای این طرح و آغاز تحولات بزرگ ظهور ، عملاً جهانخواران هرچه بیشتر در باتلاق نابودی فرو خواهند رفت.

خورشید در حال دمیدن است و برای ظلمت و تاریکی هیچ آینده ای جز نابودی متصور نیست.

.......................................

بیائید ما هم با انتشار این بشارتهای بزرگ قدمی کوچک در نزدیکتر کردن این آینده حتمی برداریم.

 

 

نقشه حساب شده جبهه باطل در برانگیختن لشگر مغرب!

  

سرکوب انقلاب مصر و نیروی کمکی برای سفیانی در شام !

 

 

به اذعان دشمنان ، حکومت پوسیده مصر دیگران توان مقاومت در برابر توده های مردمی را ندارد و قبل از آنکه مصر به محور مقاومت بپیوندد و بعنوان دشمنی جدی در برابر اسرائیل قرار گیرد ، باید قیام مردمی در مصر که روز به روز قدرتمندتر می شود ، به طریقی سرکوب گردد.

 

ظاهراً دشمنان با نقشه ای دقیق در آستانه ظهور در نظر دارند که علاوه بر کشاندن لشگر بربرها به شام برای کمک به سفیانی و رویارویی با نیروهای ایرانی ، کشور آشوب زده مصر را نیز که با کشته شدن فرمانروایش بسوی انقلابی مردمی و خارج از کنترل به پیش می رود ، دوباره در جهت منافع خود سرو سامان دهند.

 ظاهراً دشمنان با نقشه ای دقیق در آستانه ظهور در نظر دارند که علاوه بر کشاندن لشگر بربرها به شام برای کمک به سفیانی و رویارویی با نیروهای ایرانی ، کشور آشوب زده مصر را نیز که با کشته شدن فرمانروایش بسوی انقلابی مردمی و خارج از کنترل به پیش می رود ، دوباره در جهت منافع خود سرو سامان دهند.

روایات کشته شدن حاکم مصر در آستانه ظهور را پیش بینی کرده اند!

« هنگامی که مردم مصر زمامدار خود را بکشند و پرچم های " قیس و عرب" وارد مصر گردد و در آن متمرکز شود » الزام الناصب ص 185 ، بشاره الاسلام ص 175 و 192 و ...

 

همانگونه که عرض شد در آستانه ظهور حاکم مصر کشته خواهد شد و البته با توجه به این حدیث معتبر مصداق حاکم مقتول ، انور سادات نمی تواند باشد ، زیرا روایت بیان می دارد که بعد از کشته شدن حاکم مصر پرچم های " قیس و عرب " که نویسندگان محترم کتابهای عصر ظهور و یوم الخلاص آنها را همان لشگر مغرب و بربر می دانند ، مصر را اشغال خواهند نمود (که بعد از مرگ سادات چنین چیزی واقع نشد) ، بنابر این با توجه به اینکه با آشکار شدن بسیاری از نشانه های ظهور ، ظهور بسیار نزدیک است ، این احتمال که حاکم مذکور " حسنی مبارک" رهبر مزدور مصر باشد ، بسیار زیاد است.

بنا بر روایات دیگر کشور مصر در آستانه ظهور درگیر تحولات بزرگ و انقلاب مردمی می باشد ، و در این گیر و دار رهبر مصر کشته خواهد شد ، و عنقریب است که کشور به دست انقلابیون مردمی بیفتد که یهود و غرب با برنامه ای از پیش تعیین شده و با توطئه ای حساب شده لشگری را از شمال آفریقا به راه خواهد انداخت تا بتواند ضمن روبراه کردن دوباره اوضاع مصر و سرکوب انقلاب مردمی ، این لشگر را برای یاری سفیانی در اجرای نقشه های شیطانی اش وارد شام کند.

 

اردن هم پیمان منطقه ای کشورهای شمال آفریقا

 

 نکته قابل توجه این است که اردن به همراه کشورهای شمال آفریقا در پیمان نظامی منطقه ای ناتو شرکت دارد و خود این مسئله می تواند دلیلی باشد بر اینکه این کشورها خود را متعهد بدانند که در صورت بروز خطری احتمالی برای اردن ، در مقابل کشورهای دیگر ، از اردن دفاع کنند ، هرچند علاوه بر این پیمان نظامی دلایل دیگری بر حرکت لشگر شمال افریقا ذکر شد که اصلی ترین دلیل آن را می توان خواست جهانخواران دانست  ، استفاده از نیروی نظامی بدون هزینه برای حل کردن مشکل بسیار حاد خاورمیانه که به معضلی جدی و حیاتی برای اسرائیل تبدیل شده است.

البته بر طبق روایات شریف جبهه باطل در این فریب بزرگ خویش نیز شکست خواهد خورد و با اجرای این طرح و آغاز تحولات بزرگ ظهور ، عملاً جهانخواران هرچه بیشتر در باتلاق نابودی فرو خواهند رفت.

خورشید در حال دمیدن است و برای ظلمت و تاریکی هیچ آینده ای جز نابودی متصور نیست.

.......................................

بیائید ما هم با انتشار این بشارتهای بزرگ قدمی کوچک در نزدیکتر کردن این آینده حتمی برداریم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #830 صادق 1393-11-24 08:18
سلام
به نظر میرسه در حال حاضر یعنی اواخر سال 93 پرچم های سیاه شامل سوریه و حزب ا... و سپاه قدس ایران با مغربیها شامل داعش و النصره و اطلاعات اردن و اسراییل در قنیطره درگیر هستند و پرچم های سیاه با باز کردن جبهه جدید در جنوب قصد دارد بلندیهای جولان را پس بگیرد و وارد مرزهای اسراییل شود . از طرفی هم تکفیریها دارند وارد مصر می شوند و برای اولین بار ده مصری را گردن زدند
ممکن مرد مغربی همان ابوبکر بغدادی باشد که امیر الامرا داعش است و همچنین با ظهور یمانی در صنعا و مرگ عبدا... شرایط خروج سفیانی بیش از پیش مهیا شده است
لطفا نظر خودتون اعلام بفرمایید
نقل قول کردن
+4 #828 عمار بيروزى 1389-08-23 12:29
در داستان های مردم علامت خانه
قول امام صادق ع كفت:

قبل از خروج سفيانىi ،

و یکی از مصرى

و خروج از (((مغربي رقطي))

مغربي = شمال افريقا مراکش مثل لييبيا

(( رقطي )) معنی در زبان عربی = مرقط اللباس = مبقع اللباس

لباس نقطه چین عجيب

مانند ببر خالدار











عكس حيوان نمر (مرقط) افريقى
جلد مرقط
نقل قول کردن
+4 #827 محمدی 1389-05-12 07:12
آقای علی اصغر جان!
این قضیه پرچمهای سیاه که روشنه!
مگه عاشقان و پیروان حضرت آقا را تو غیر از مجالس عزای اهلبیت می تونی پیدا کنی؟ مگه هرجا پرچم سیاه عزای اهل بیت زده میشه با خیال راحت به عنوان جمع دلسوخته های مقام معظم رهبری به اون جلسه وارد نمیشی بدون اینکه از مرام و عقیده اونها بخوای سوال کنی یا درش شک کنی؟ ما هرجا هستیم با پرچم سیاه سید الشهدا هستیم و تو اون جلسه بدون شک همه جان نثاران حضرت آقا هستن که جمع می شن. پس اینکه تو روایات اومده که سید خراسیانی با پرچمهای سیاه قیام می کنه دلیلش واضح و مشخصه .
نقل قول کردن
-9 #826 ایرانی 1389-05-10 16:11
خاک بر سرتان با این دری بری ها
توجیه پرچم زرد مغرب واقعا نهایت پرتو پلایی بود که یه آدم میتونه بگه.
میگم داداش چی میزنی که این قدر میری توی چٍت!
خیلی بهت میسازه
نقل قول کردن
+1 #825 میثاق 1389-04-07 16:41
سالها پیش یک روانشناس امریکایی در مورد قذافی گفته بود((من سالهاست که با افرادی مانند او سر وکار دارم)) .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #824 نگاره های دل 1389-03-31 00:03
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__________ __________~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-. ¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .¸,.-~*´¨¯¨`*•~ -.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-

اگر عشق شهادت در سرت هست بیا با قایق غزه سفر کن
نقل قول کردن
0 #823 دآدآ 1389-02-20 02:38
سلام.خواهش میکنم دانشجوی بیدار از خدا بخواهد همه ما به راه راست هدایت شویم!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !
نقل قول کردن
+1 #822 خبرنگارمرزدار 1389-02-17 00:22
قذافی: حرف احمدی‌نژاد در مورد نابودی اسراییل جدی است

rajanews.com/detail.asp?id=49666

قذافی در مصاحبه با این نشریه آلمانی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد شخصیتی انقلابی اما خشونت‌طلب نیست، تصریح کرد: منظور احمدی‌نژاد از حذف اسراییل، توسل به زور برای نابودی اسراییل نبوده و به نظر من منظور احمدی‌نژاد حذف رژیم حکومتی فعلی و حاکم شدن سیستم سیاسی دموکراتیک‌تر بوده است و هیچ کس نمی‌گوید که یهودی‌ها را باید به دریا بریزیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه احمدی‌نژاد اعتقادات خود را صحیح می‌داند افزود: چرا اسراییلی‌ها نباید در برابر غرب پاسخگوی اقدامات خود باشند باشند و چرا همیشه فشار بر کشورهایی مانند ایران و سوریه است؟ چرا با وجود آن که همگان از وجود تسلیحات هسته‌ای اسراییل آگاهی دارند، چشمان خود را بر روی حقیقت می‌بندیم؟
نقل قول کردن
0 #821 علی محمد 1389-02-14 14:33
معمر قذافي:

خطر، عاقبت مردم كشورهاي عربي را تهديد مي‌كند و سرزمين‌هاي اشغالي بايد به هر قيمتي آزاد شوند.

www.ghatreh.com/news/5107061.htmll
نقل قول کردن
0 #820 مسعود علی اکبر سمنانی 1389-02-12 21:19
محشر بود.امیدوارم هرچه زودتر آقا ظهور کنه.
نقل قول کردن
0 #819 حق جو 1389-02-09 18:17
بیایید همه باهم با دعای دسته جمعی در شبعای جمعه که درهای رحمت الهی باز است راس ساعت 19دو رکعت نماز حاجت مانند نماز صبح بخوانیم وفرج آن امام مظلوم را از خداوند خواستار شویم و در این امر استقامت داشته ودریگران را نیز تشویق نماییم
نقل قول کردن
0 #818 حق جو 1389-02-09 15:30
به نظر من شخص دانشجوی بیدار بازهم به صورت کامل و صریح نتوانسته صحبتهای خودش رو اثبات کنه چون دادا سند روایی میخواد نه عقلی
نقل قول کردن
0 #817 حق جو 1389-02-09 14:46
سلام خدمت همه
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است ما بر آنیم که این ذکر جهانی بشود
نقل قول کردن
+1 #816 دانشجوی بیدار 1389-02-09 13:53
در هیچ جای قرآن نیامده که سید علی خامنه ای ولی شماست و باید از او اطاعت کنید.اگر این برایت موجه است پس دیگر با تو بحثی ندارم.
این یک بحث کاملا" عقلی است:
چون ثقلین را قبول داری پس طبق آن می پذیری که حق حکومت در زمان حال مربوط به آخرین وصی است.(امام مهدی(ع))
اما ایشان در غیبتند.پس چه کار باید کرد؟(یک بحث عقلی)
آیا باید احکام اسلام را تعطیل کرد؟با توجه به اجتماعی بودن احکام اسلام باید قانونگذاران به احکام آشنا باشند(که اینکار توسط شورای نگهبان انجام می شود) و یک ناظر کلی آگاه به شریعت بر سه قوه جامعه باشد تا حکومت از خط اسلام منحرف نشود.پس می پذیری که در کشور اسلامی باید حکومتی برقرار باشد که در راس آن فرد مجتهد جامع الشرایطی قرار دارد.
اینکه چرا میگوییم نایب امام زمان:به این دلیل که حق حکومت مال امام زمان است و ولی فقیه به نیابت از ایشان حکومت می کند.
نقل قول کردن
0 #815 دآدآ در جواب دانشجوی بیدار 1389-02-08 21:46
سلام.متاسفانه در جوابهایت سند از قرآن و اهل بیت نمیاری و همچنین ظن داری.تعصب بیجا آدم را گمراه میکند وهمچنین اینکه در زمان غیبت امام معصوم نزدیکترین فرد به ایشان باید حاکم باشد هم اهل بیت گفته اند؟من نمیدانم سند از اهل بیت وقرآن میخوام.خواهش میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همچنین حدیث معروف "فارجعوا الی رواه احادیثنا" در آخر حدیث میگوید نه همه ی آنها بلکه برخی از آنها!!!!!!!!!
شما چگونه برخی را تشخیص میدهید؟
شما چگونه از این حدیث متوجه شدید که اهل بیت برای خودشان نایب تعیین کردند؟؟؟؟؟
شما چگونه به عقل خود اطمینان میکنید در حالی که نتیجه گرفته شده از اهل بیت و قرآن نیست؟
شما چگونه اینقدر خوب پیش بینی میکنید که بی بی سی و منافقین و دشمنان اسلام به من خط میدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما چگونه نمیدانید که هر کسی ک مرجع میشود خود را اعلم میداند مانند آیت الله (خامنه ای , بهجت,وحید خراسانی,سیستانی و...؟؟
اگر جواب شما از قرآن و اهل بیت بود با کمال میل تشکر میکنم واگر از شکاکی و ظن و تعصب بیجا و پیش بینی های فوق العاده خودت بود از من نخواه که دیگر وقتتو بگیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من با توجه به حدیث ثقلین(کتاب خدا و اهل بیت) را مد نظر قرار میدهم
الهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #814 دانشجوی بیدار 1389-02-08 11:27
نکته ای که جناب "بنده" در نظر نگرفته است این است که در طول تاریخ ظالمان همیشه بوده اند و کشته اند و غارت کرده اند.ولی طرفداران حق هیچگاه مثل الان قوی نبوده اند.الان قدرت حکومت ایران به اعتراف دوست و دشمن در طول قرنهای اخیر بی سابقه است.با یک اشاره رهبر ایران اوضاع کل منطقه از غرب آفریقا گرفته تا آسیای مرکزی به هم میریزد.
امام زمان برای ظهور احتیاج به نیرو دارد و این نیرو امروز نسبتا" آماده شده است.
نقل قول کردن
0 #813 در جواب بنده 1389-02-08 01:38
من از شما می پرسم آیا یاد امام زمان (عج) ایجاد سستی می کنه یا نشاط واقعا یاد ایشان درمان بسیاری از افسردگی ها و بیماری ها هست امید به ظهور ایشان خود هدفی هست که انسان را از روزمرگی و پوچ گرایی نجات میده
روح تازه ای به طرفداران حق میده حتی امامان قبل از ایشان هم می فرمودند قائم ما انتقام ما رو میگره و جهان را پر از عدل می کنه
دعا برای ظهور خود روحیه بخش هست امید به آینده و امید به زندگی را در انسان ایجاد می کنه
اللهم عجل لولیک الفرج .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #812 در جواب بنده 1389-02-08 01:36
فکر می کنید راز پیروزی حزب الله براسرائیل بر اساس حسابهای مادی و نظامی چه بود ؟
نقل قول کردن
0 #811 در جواب بنده 1389-02-08 01:31
فکر می کنی امام زمان (عج) چقدر در دوران ظهور به حال شیعیان میرسند واقعا اگه قرار بود انقلاب اسلامی رو قوانین طبیعی اداره بشه تا به حال سر پا می موند ؟
نقل قول کردن
0 #810 در جواب بنده 1389-02-08 01:28
در مورد رجعت چی میدونی
نقل قول کردن
0 #809 در جواب بنده 1389-02-08 01:27
مگه ما نشستیم و کار نمی کنیم
نقل قول کردن
-7 #808 بنده! 1389-02-07 21:53
ای بابا اینقدر دلتون رو به این خزعبلات خادم الامام و علی اصغر و ... خوش نکنید، چون می بینید عمرتون تموم شده و «آقا» سرکارتون گذاشته مثل اون چند صد ملیونی که ظرف 1100 سال اخیر آمدند و حوادث دوران از حمله و کشت و کشتار مغول بگیر تا جنگ های جهانی و همین جنگ ایران و عراق را به خود دیدند و جو برشون داشت و آخری ضایع شدند و رفتند. شما فقط خودتون و همین چند روز و ماه و حداکثر چند سال دور و برتون رو میبینید! برید یه گشتی تو کتاب های تاریخ بزنید ببینید که چه جنگ هایی اتفاق افتاده و چه آدمای بی گناهی به وحشیانه ترین وضع ممکن کشته شدند که اگر شما در اون دوره زندگی می کردید می گفتید الان امام میاد و مثل یه .استار تاریخ رو متحول می کنه! حرف ها و دنیای آرزو هایی که شما برا خودتون ساخته اید، هپروت در هپروت است و به خاطر همین هپروت ها اسلام و مخصوصاً کشور خودمون ایران چند صد سال دچار عقب ماندگی همه نوعه شد.
نقل قول کردن
+1 #807 دانشجوی بیدار 1389-02-07 11:33
هیچگونه کاغذی وجود ندارد
فقط کافیست به عقل خودت رجوع کنی تا متوجه شوی که جامعه نیاز به حکومت دارد و حاکم ایده ال هم امام معصوم است و در زمان غیبت امام معصوم نزدیکترین فرد به ایشان باید حاکم باشد.
در حال حاضر برو و تحقیق کن(البته نه از بی بی سی و منافقین و دشمنان اسلام) و ببین آیا کسی در جهان پیدا می شود که در مجموع ابعاد سیاسی مدیریتی تقوا و فقه از آیت الله خامنه ای برتر باشد؟اگر یافتی ما را هم خبر کن تا از او اطاعت کنیم
دلیل دیگر برخی احادیث است.مثل حدیث معروف "فارجعوا الی رواه احادیثنا"
نقل قول کردن
0 #806 دآدآ 1389-02-07 03:02
خدایا همین الآن ظهور را برسان
کلمح البصر او هو اقرب
نقل قول کردن
0 #805 دآدآ در جواب دانشجوی بیدار 1389-02-07 02:53
سلام. من نمیدونستم ,میشه سندش رو برام بیاری.
اگر کمی علمی تر صحبت کنیم بهتره.متشکرم
نقل قول کردن
0 #804 راهی 1389-02-06 15:53
سلام برادر خوبم
یه مدتی سرم شلوغ بود نتونستم به وبلاگ سر بزنم .
مطلب بسیار جالبی بود .
موید باشید
یاعلی
نقل قول کردن
-1 #803 دانشجوی بیدار در جواب دآدآ 1389-02-06 11:19
در غیبت کبری امام زمان نایب خاص ندارد ولی نایب عام که دارد
لبیک یا مهدی لبیک یا خامنه ای
نقل قول کردن
0 #802 re درجواب mmm 1389-02-06 04:31
««ختم غربت مي شود آري اگر همت كني،بهر مهدي با سه ساله عمه اش خلوت كني ختم غيبت مي شود آري اگر نجوا كني ""يا رقيه جان فرج""گويان گره را وا كني
يا رب الرقيه بحق الرقيه اشف صدر الرقيه بظهور الساعه الحجة>>
اگر مردم بخواهند ظهور میشود و ظهور آنی میتواند باشد.اگر همه بفهمند که دعای دسته جمعی کنند تا همه امام زمان بیاید خداوند رحمان مولا را میرساند.پس ما اگر بخواهیم ودنبال این باشیم تا کاری کنیم کا آقا بیاید باید ببینیم اماممون از ما چی خواسته اند<واکثر بالدعا...>&g t;
دانستن علایم خوب است ولی از همه مهمتر امر اماممون میباشد
نقل قول کردن
0 #801 دآدآ 1389-02-05 04:04
سلام.به خدمتتون عرض کنم در غیبت کبری امام زمان نایب ندارد
غیبت نعمانی.کمال الدین و ....
نقل قول کردن
0 #800 Aliresa 1389-02-04 21:12
عبدالرحمن عزیز اولا مه اینهایی که گفتم شنیده بودم برای همین هم اون 3 خط آخر را نوشتم
ثانیا اگر اسم این آقایون را میدونستم حتما میگفتم

اما در مورد تعبیر خواب
حتما لازم نیست که انسان علامه باشه که تعبیر خواب بکنه که
مثلا میگن اگر خوابی دیدید به بد تعبیرش نکنید(مثلا فرضا دیدید یک نفر از اقوام فوت شد در خواب تعبیر نکنید حتما میمیره)

حتما همین جوری نمیشه حرف زد اما به قول یکی(شاید استاد پناهیان.چون در یک سخنرانی شنیدم) وقتی یک نفر بچه اش گم بشه اگر در خانه اش را بزنند میپره بالا و احتمال میده که بچه اش هست یا فرد پشت در خبری از بچه اش داره

وقتی ما آرزومون ظهور هست چه طور میتونیم راحت از کنار این همه نشانه و حرف و نقل و ... راحت بگذریم؟
پس بی خودی گیر ندید
اگر هم این نقل صحیح باشه(که احتمالا هست) از علمای بزرگ باید باشه که نخواستن نامشون فاش بشه
نه هر کس
نقل قول کردن
0 #799 عبدالرحمن 1389-02-04 20:06
آقای Aliresa این حرفها رو از کجا میزنید؟
چطور تونستن تعبیر کنن؟
اسم آن آقا را بگویید
همینجوری که نمیشه یک حرفی رو زد
نقل قول کردن
0 #798 خبرنگارمرزدار 1389-02-04 18:14
با اعلام ورشكستگي 7 بانك ديگر
شمار بانكهاي ورشكسته آمريكا به عدد 225 رسيد
خبرگزاري فارس: مقامهاي موسسه بيمه پس اندازهاي آمريكا ديروز جمعه از ادامه فعاليت هفت بانك ديگر در ايالت ايلينويز جلوگيري كردند تا تعداد بانكهاي ورشكسته آمريكا در سال 2010 به 57 مورد و از سال 2007 تاكنون به 225 برسد.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902040904
---------
بجران مالی اروپا دولت یونان را در آستانه سقوط قرار داده است.

آتشفشان ایسلند دست گرمی قدرت خداوند و نا توانی بشر!
نقل قول کردن
+2 #797 Aliresa 1389-02-03 23:18
از دو نفر از علما نقلی درباره نزدیکی ظهور شده است به این شرح:
نقل اول از یکی از علما نقل شده که امام زمان را در خواب در حال رکوع دیده اند که ظاهرا خود ایشون تعبیر کردند که از جایی که بعد از رکوع قیام(ایستادن) است ظهور و قیام حضرت صاحب_عجل الله تعالی فرجه الشریف_بسیار نزدیک است و ایشان به زودی قیام خواند فرمود

نقل دوم هم اینست که یکی از علما در عالم رویا امام زمان_روحنا له فداه_را دیده اند که کوله پشتی اندخته اند.وقتی ایشون از امام سوال کردند که چرا کوله پشتی انداخته اید امام فرمودند : به قم میرم.
از جایی که قم از ریشه قیام است میتوان تعبیر کرد که امام آماده قیام شده اند


این مطلبی که عرض کردم نقل به مضمون بود که هر چند بنده از یک فرد معتمد شنیدم اما نمیتونم بگم قطعا موصق است اما از نشانه هایی که این روزها میبینیم میتوانیم بفهمیم که به هیچ وجه دور از ذهن نیستند بلکه واقعیت دارند
نقل قول کردن
-2 #796 یا بقیه الله 1389-02-03 23:09
سخنرانی استاد پناهیان در 22 بهمن .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">

.blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
گریه] .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif"> .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
نقل قول کردن
0 #795 بيقرار 1389-02-03 22:26
ازجناب احسان خان تشكرميكنيم وقطعا اجرتان نزدخداماجورميبا شد .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #794 عبدالرحمن 1389-02-03 22:06
شباهت های حضرت نوح(ع) به امام زمان(عج) .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
شباهتهای حضرت ابراهیم(ع) به امام زمان(عج) .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
شباهتهای حضرت خضر(ع) به امام زمان(عج) .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
شباهتهای حضرت یوسف(ع) به امام زمان(عج) .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
شباهتهای حضرت الیاس(ع) به امام زمان(عج) .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

w3.blogsky.com/1389/02/03/post-30
w3.blogsky.com/1389/02/03/post-31
w3.blogsky.com/1389/02/03/post-32
w3.blogsky.com/1389/02/03/post-33
w3.blogsky.com/1389/02/03/post-34
نقل قول کردن
0 #793 خبرنگار مرزدار 1389-02-03 22:04
mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=912309
اسرائیل هرگز شهرک سازی در بیت المقدس را متوقف نمی کند

تحلیلگران معتقدند تنش فعلی در روابط میان واشنگتن و تل آویو جز نمایشی برای فریب افکار عمومی جهان نیست. چه آنکه رژیم صهیونیستی در دوره اوباما علاوه بر تداوم اقدامات قبلی خود در دوره بوش بر شدت شهرک سازی در کرانه باختری و قدس شرقی افزوده و از طرفی درصدد اجرای طرح اخراج دهها هزار فلسطینی از کرانه باختری است.
نقل قول کردن
0 #792 علی 1389-02-03 21:18
اجرت با امام زمان احسان جان. عجب سخنرانی توپی کرده حاجی.
نقل قول کردن
0 #791 reدر جواب جواد 1389-02-03 19:24
سلام دوست عزيز
اولا طبق احاديث متواتر زوراء نام بغداد مي باشد نه تهران( كفايـة الاثر ص 213)حديث از امام علي (ع) مي باشد
ثانيا نام منبعي كه آورديد من در جامع الاحديث بطور كامل نگاه كردم ولي چيزي در باره اش نبود اگه مي توانيد درباره منبع خود((معجم الملاحم 166/3)) بيشتر توضيح دهيد
با تشكر re
««ختم غربت مي شود آري اگر همت كني،بهر مهدي با سه ساله عمه اش خلوت كني ختم غيبت مي شود آري اگر نجوا كني ""يا رقيه جان فرج""گويان گره را وا كني
يا رب الرقيه بحق الرقيه اشف صدر الرقيه بظهور الساعه الحجة
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد