رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 85

مختصري در باب عشق و توصيف حال عاشقان منتظر

 

ناله هایشان جانگداز است و حالشان دیدنی  ، چشم سر را می بندند و دل را روانه چار گوشه عالم  می سازند به دنبال یار ، با نغمه « اَینَ .. » در پی  او همه جا را می گردند و چون نمی یابند زانوی غم در بغل گرفته و دیوانه وار با اویی که نیافته اند نجوا می کنند  و حالشان وقتی به فراز انتقام خون خدا می رسد دگرگون می شود  و در میان مجلس ماتم از خود بی خود...

 

 

» ابتدای نظرات (185)

 

 قبول دارم که هیچ کدام از ما عاشق یوسف زهرا(عج) نیستیم ، ما نهایتاً محبانی راستین باشیم که دوست داریم به درجه عاشقان حضرتش نائل شویم ، بدین منظور ، مسئله عشق و محبت به صورت کلی و عشق به آن یار آسمانی را بطور گذرا مرور می کنیم :
عشق چیست؟ چگونه به وجود می آید ؟ چگونه رشد می کند ؟ عوامل نابودیش کدامند ؟ عاشق واقعی چه اوصافی دارد؟ عاقبت در عشق، چه خواهد شد؟
انسان چه بداند و چه نداند گمشده ای دارد و آن کمال است ، درجات بالای وجود ، درجات بالای زیبایی و علم ، قدرت و... و این گمشده ها در هر کجا که متجلی شوند ، انسان را شیفته خود خواهند نمود . عشق محبت شدید انسان است ، برای رسیدن به آنچه از خوبی و کمال و زیبایی که در کسی یا چیزی می بیند یا می پندارد و اولین شرط ایجادش معرفت و آگاهیست که غالباً با دیدن آغاز می گردد و هر چه آگاهی کاملتر ، عشق و ارادت بیشتر به شرط اینکه ، معشوق خیالی نباشد و نور علم و خبر چهره اش را برملا نسازد.
البته در این میان ، صیقل آینه دل عاشق بسیار مهم است تا چه مقدار بتواند زیباییهای معشوق را دریابد و آشکار سازد ، پس چشم گوهربین شرط بعدی عشق است .
شرط سوم داشتن سنخیت با معشوق است ، همان مثل معروف که کبوتر با کبوتر ، انسانی می تواند عاشق کمالات والا گردد که خود حداقل درجاتی از کمال را داشته باشد تا لااقل گوهر کمال را بتواند تشخیص دهد و شوق رسیدن به آن در وجودش ایجاد گردد. 
رشد عشق در قلب انسان تدریجی است و اینگونه نیست که عشق از ابتدا کار انسان را به دلبستگی دائمی بکشاند ، بلکه مرور لحظه به لحظه ویژگیها و زیباییهای محبوب است که ملکه عشق را در انسان می آفریند و آن را پرورش می دهد.
انسان موجودی در حال تغییر است اگر زمانی سنخیت عاشق و معشوق کمرنگ گردد ، یا اینکه با درک و اشراف کامل عاشق ، بر خیالی بودن معشوق خویش پی ببرد ،  به تدریج پیوند عشق هم می گسلد .
ویژگیهای عاشق کدام است :
عاشق دوست دارد همیشه با معشوق باشد و با او یکی گردد ، در درجات بالاتر رضایت معشوق بر هم نشینی او مقدم می گردد ، خواه هجران بخواهد و خواه وصال ، هرچه خواهد با شیرینی یاد و نام و رضایتش مقبول عاشق است.
عاشق شبانه روز در حال نجوای با معشوق است ، در بیداری و خواب ، شادی و غم ، فرود و فراز ، قبض و بسط ، سوز و ساز و از ذکر هر چیزی ، بالاخره ذکری از محبوب خود می کند.
عاشق آنقدر با معشوق احساس یگانگی می کند که هر راز و سر مگویی را که اغیار را بدان راهی نیست در معاشقه با یار خویش در میان می گذارد.
عاشق نمی تواند سختی و رنج محبوب خویش را تحمل کند و اگر کاری از دستش بر نیاید با آه و ناله و بیقرای همراهی خود را نشان می دهد.
حال درون او در جذر و مد است ، گاهی با مژده وصال سرخوش است و گاهی به تازیانه هجر در ناله ، گاهی می خندد و گاهی می گرید ، لحظه ای می سازد و لحظه ای می سوزد و اینها همه از لوازم عشق است و نشانه در حرکت بودن بسوی معشوق.
عاشق در انتظار است معشوق از او یادی کرده و پیامی بفرستد ، بهترین لحظات برای او زمانیست که با محبوب خود درد و دل کرده و نهایت محبتش را ابراز می دارد.
هر چیزی که رنگ معشوق دارد برای او عزیز است و هر فرمانی و خواسته ای که منظور یار باشد محبوب ..
و نهایت در عشق حقیقی همرنگ معشوق شدن است ، از جنس گوهر معشوق و یکی شدن با او که این از ابتدا نیز آرزوی دل عاشق بوده است و سرانجام بعد از سوز و گداز و هجر و وصل فراوان بدان دست می یابد.
 اما در مورد ما و یوسف زهرا(س)
چرا عاشق نمی شویم؟!

اول ایراد کار در نشناختن است ، ما که از او تنها نامی شنیده ایم و نهایتاً جلوه های حضورش را در زندگی خود دیده ایم ، اما این برای سوزاندن و رساندن کار به عشق کفایت نمی کند ، لذتهای دنیایی و غفلت و وابستگیها آن قدر قدرت دارند که روی دل ما را بسوی خود بگردانند و از او غافل.
اما مشکل دوم ، کاری تر از مشکل اول است و آن عدم سنخیت است ، قلب ما که خوکرده دنیا و مادیات است و سر بر فرش دارد چگونه با قلب آسمانی او که خود منبع فیض و نور است ، و سر در عرش و ملکوت دارد ، قابل جمع است ؟!
وجود ما که نه تنها  بسیاری از لذائذ معنوی را نچشیده که حتی از وجود آنها بی خبر است چگونه با او که زیارت جمال مبارکش بالاترین فیوضات و لذائذ معنویست ،  سنخیت خواهد یافت؟!
ما که تمام دغدغه ی مان در دنیای خود خلاصه می شود چگونه با او هماهنگی خواهیم یافت در حالی که دنیا و آخرت همه انسانها و موجودات دغدغه ی  اوست؟
ما که از هستی ، حتی خود را نیز نشناخته ایم چگونه با او که محیط بر هستی و کائنات است ، همرنگی می یابیم؟
آری من در مرداب خودخواهی و خودپسندی غوطه می خورم و او چشمه ساز زلال عشق به همه موجودات است.
من چون شب پره گریزان از نورم و او مهری که بر عالم نور می پاشد...
آری غفلت و گناه آنچنان آئینه وجود ما را تیره و تار کرده که چهره ای از معشوق ازلی بر آن نمی یابیم و چگونه عاشق شود کسی که حتی جمالی از یار نمی بیند؟!
و قلب هایمان همه در خواب و در خواب آیا دیده ای کسی که عاشق شود ؟!
و بیداریمان نیز خواب ، که  الناس نیام فاذا ماتوا فانتبهوا
از حال خویش بگذریم که جز درد و رنج بر قلب انسان چیزی ندارد و بگوییم از حال عاشقانی که هرچند چون دانه های مروارید کمند اما چقدر گرانبهایند.
عاشقانی که زندگیشان وابسته به اشاره یار است ، عاشقانی که شب و روزشان لحظه ای بدون نام و یاد یار  نمی گذرد ، عاشقانی که از ذکر جمال یار همیشه در مستی اند و طرب ، تاجرانی که عمر خویش جز به متاع  رضایتش نمی فروشند.
گاهی می خندند و گاهی می گریند ، چه خنده ای و چه گریه ای ، سوز آهشان ، قلب آسمانیان را کباب می کند و ناله سحرگاهشان ساکنان عرش را به تلاطم می آورد ، چونان مادران طفل از دست داده برای غربت مولای خود  زار می زنند و چون کودکان مادر از دست داده در نبودنش حیران و سرگردان، در فغان و شیونند.
دنیا با تمام زیبائیهایش آن قدر در پیش آنها خوار و خفیف است که جرائت عرضه خود ندارد و بندهای دلبستگیها آن قدر کوتاهند که تا شاخسار بلند وجودشان راهی بسیار دارند.
و ندبه و گریه و زاریشان برای یار دیدنیست ، در صبح آدینه های انتظار...
غافل از همه جا و همه کس ،  با حمد خدا ندبه آغاز می کنند با هر عبارت این صحیفه عاشقی ،  نرد عشق می بازند و در فرازهایی  قرار از کف می دهند ، ناله هایشان جانگداز است و حالشان دیدنی  ، چشم سر را می بندند و دل را روانه چار گوشه عالم  می سازند ، با نغمه « اَینَ .. » به دنبال یار همه جار را می گردند و چون نمی یابند زانوی غم در بغل گرفته و دیوانه وار با اویی که نیافته اند نجوا می کنند  و حالشان وقتی به فراز انتقام خون خدا می رسد دگرگون می شود  و در میان مجلس ماتم از خود بی خود ، توصیف حال آنها مجالی دیگر می طلبد باشد تا فرصتی دیگر...
خدایا حالی اینچنین نیز به این بنده روسیاه روزی فرما.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #185 ما همه 1389-08-22 18:30
سلام اقای رائفی بور من میخوام براتون یه چیزی بنویسم که نمی دونستین این نظر از طرف من و دوستای نوجوونمه میخواد بگه شما موفق شدین نه تو جمع اوری این همه اطلاعات درست شما بیروز شدید =D> .یادتونه همین چند وقت بیش اومدین به یکی از شهرستانای خراسان .ما اهل اون شهریم .ماهموناییم که از امریکا دفاع میکردیم اونو تحسین میکردیم مردمشو با فرهنگ ترین ها می دونستیم حتی میگفتیم بامون برسه امریکا بمیریم برنمی گردیم حالا من و ما چندتا میخوایم بگیم بعداز سخرانی شما به خودمون اومدیم قول دادیم با درس خوندنمون با همه ی اونا بجنگیم تا اخرین قطره خونمون بجنگیم دیگه بشیم یه فردی که امام زمان میخواد ....من خودم 2سال روی شیطان برستی کار کردم و یه اسلاید توب و جنجالی زدم ولی تا به حال نفهمیده بودم امریکا کیه اسرائیل کیه ...........واقع ا ممنون شما کار بزرگی کردین بدونین ما همه بشتتونیم و تا اخرین قطره ی خونمون میجنگیم مثل فهمیده و عزیزاللهی..... :-h
نقل قول کردن
0 #183 احمد رضا 1389-05-14 11:49
یه لینکی برات میزارم برو ببین این طوری استدلال میکنن نه مثل تو
www.parsine.com/fa/pages/?cid=19187
نقل قول کردن
0 #182 میثاق 1389-05-14 11:36
[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O فقط دارم خدا خدا میکنم که اون مطلب بالایی رو بخونی [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-OO [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [- [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O [-O[-O [-
نقل قول کردن
0 #181 میثاق 1389-05-14 11:29
مژده!مژده!
آریل شارون مرد!
www.jahannews.com/vdchkqnz623ni6d.tft2.html
بلاخره روزی رو که سالها به امیدش از خواب بیدار میشدم فرا رسیده! :(( :((
طبق متون کهن بنی اسرائیل هنگامی که دولت نامشروع یهودی(سرزمین موعود)به وجود می آید فردی با مشخصات شارون ظهور کرده و با خونریزی و.... باعث قدر ت بیش از حد یهودی ها میگردد اما بعد از اینکه مرد آن هنگام است که نابودی اسرائیل فرا برسد(اصلا به همین خاطر است کهسه سال شارون را با بهترین تجهیزات پزشکی زنده نگه داشته بودند)
در بین روایات اسلامی نیز روایتی با این مضمون(فکر کنم از امام علی (ع))داریم که میگوید دولت یهودی فلسطیندر اواخر عمر نامشروع خود دو جنگ را با مسلمین آغاز میکند که در آنها شکست میخورد ولی با فاصله ی اندکی جنگ سومی را وارد میشود که در نهایت منجر به نابودیش میشود حال اینکه مرگ شارون و آغاز جنگ با ارتش لبنان هردو در یک روز اتفاق افتاده اند خودش میتواند نشانه ی روشنی برای نزدیک بودن ظهور باشد. :D :D :D :D

باور کنین تمام این 19سال زندگیم یه طرف و اون موقعی رو که با تمام وجود احساس کردم که توی عصر ظهور هستم یه طرف دیگه!


در ضمن داداش علی اصغر ما تو این چند ماهه خیلی اذیتت کردیم(تو وبلاگت نظر میگذاشتم) حلالمون کن.ماک وبلاگی چیزی نداریم که از طریقش با مردم در ارتباط باشیم تو برو اطلاع رسانی کن برای مردم.آدم این موقع ها معنای واقعی کلنه ی ((مبشرین ظهور)) رو میفهمه.اگه شد برام یه ایمیل خالی بفرست تا چند تا مقالم رو برات بفرستم
نقل قول کردن
+1 #180 نام آشنا 1389-05-02 20:00
هو غریب تو هم اگه تونستی زنگ بزن :D ببخشید جا موندی
نقل قول کردن
+1 #179 نام آشنا 1389-05-02 19:55
پچرا هر وقت من میام هیچکس نمیاد؟ :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
بی خیال :-SS رهگذر و جناب نراقی و علی اصغر و خادم الامام یه زنگ به گوشیم بزنید کارتان دارم این 100000000000000 0 دفعه بابا زنگ بزنید دیگه هر وقت هم بود عیب نداره ~x(
09158141066 #:-S
در پناه حق سالم و سر زنده باشید ;)
نقل قول کردن
+1 #178 نام آشنا 1389-05-02 19:49
:-/ سلام کسی هست؟
نقل قول کردن
+1 #177 عبدالله 1389-04-19 20:28
سلام

دعا برای سلامتی امام زمان علیه السلام یعنی چی؟ خداوند خود محافظ اوست و وعده کرده که می آید.
نقل قول کردن
0 #176 عبدالرحمن 1389-04-14 05:35
به نقل از مجید شیرازی:

5-آقا عبدالرحمن عزیز @};- ما چند وقت پیش با شما یه بگو مگویی داشتیم یادم رفت آشتی کنم بیا داداش یه بوس بده آشتی کنیم و کدورتا رو کنار بزاریم :x :) [بوسه]


خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-


من پابوس همه دوستداران و اردتمندان حضرت حجت(عج) @};- هستم.
من فقط تذکر دادم امیدوارم همه مورد رضایت حضرت بقیه الله(ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) @};- باشیم.
نقل قول کردن
0 #175 ethn 1389-04-13 21:17
به نقل از مصطفی:
نظر، اعتقاد و تحلیل صهیونیست ها در مورد آخر الزمان
حتما دانلود کنید.

آخر الزمان صهيونيستي (جري فال ول)
www.4shared.com/video/zzirMdl1/Falwal.html

آخر الزمان صهيونيستي (جان هيگي)
www.4shared.com/video/WmsgdwyC/Higi.html

آخر الزمان صهيونيستي (هال ليندسي)
www.4shared.com/video/CfnpwGkb/Lindsi.html

آخر الزمان صهيونيستي (پري استون)
www.4shared.com/video/o2MBFQDJ/Stone.html


کلیپ لیندسی درست شد ممنون از شما
ولی بقیه ی کلیپ ها هم مثل قبلی صدا ندارن!!! :|
نقل قول کردن
0 #174 jjj 1389-04-13 17:39
kkkk
نقل قول کردن
+2 #173 مجید شیرازی 1389-04-12 20:15
با سلام خدمت همه دوستان

1- با تشکر از مدیر فنی سایت که عنوان سایت را درنوار آبی بالایی از «ظهور نزدیک است» به «ظهور بسیار نزدیک است» اصلاح نمودند. ولی یک مشکل دیگه پیش آمده الان در نوار آبی بالایی در تمام مقالات بجای عنوان مقاله تیتر «ظهور بسیار نزدیک است» نوشته شده لطفا اصلاح بفرمایید.

2-درود بر آقا مهدی سامنی عزیز @};- قسمت ورود به جمع مبشران سمت چپ سایت روبروی مقاله «بررسی روایی توقف خورشید و طلوع از مغرب و طولانی شدن روز و ماه و سال» و پایین تر از قسمت «نظرسنجی» قرار دارد.

3-رهگذر جون آخه با لنگه کفش میان فوتبال بازی میکنن :D مثل اینکه تب جام جهانی شما رو هم گرفته =)) داداش بده کفش ما رو خودم برات توپ پلاستیکی سه لایه میخرم. ;)

4-درود بر آقا مرتضی مرشدزاده @};- داداش اگه برای وبلاگت مشتری پیدا کردی برای این وبلاگ ما هم مشتری پیدا کن والله ما هم نمیرسیم کاری برای این وبلاگمون انجام بدیم ولی همین طوری حفظش کردم یه وقت دوستان کاری داشتن بیان خبر بدن و آدرسی از ما داشته باشن شما هم همین کار رو بکن لازم نیست که مرتب به وبلاگت برسی که تازه هر کسی میتونه به راحتی وبلاگ درست کنه ولی این روزا کسی وقت سر خاروندن هم نداره. [-O

5-درود بر آقا سیاوش @};- این مطالب خیلی جالب بود.

6-سلام خدمت جناب جعفری مذهب @};- ما اینجا بحث های جدی هم میکنیم ولی شما هم زیاد سخت نگیرید یکم شوخی و خنده شکر زندگیه از قدیم هم گفتن «اگه نگیم و نخندیم پیاز میشیم میگندیم» =)) تازه چطوری با یه لنگه کفش بیام بحث جدی کنم. :D

7-درود بر "هو الغریب" داش محمد @};- بر قرار باشی داداش.

8-سلام خدمت جناب مرشد @};- داداش اون حدیثه چی شد؟

غروب ماه رجب هست دوستان نماز اول وقت فراموش نشه! دو رکعت نماز _اگه بتونید غفیله و گرنه مثل نماز صبح_ بعد از مغرب برای سلامتی و تعجیل در فرج آقامون یادتون نره! التماس دعا[گل]

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
0 #172 تاریخ 1389-04-12 20:07
عکسی از حسین خمینی
نقل قول کردن
+1 #171 مصطفی 1389-04-12 19:37
نقل قول کردن
0 #170 مصطفی 1389-04-12 19:34 نقل قول کردن
0 #169 مرشد 1389-04-12 18:10
بسم الله الرحمن الرحیم
«اللّهم عجّل لولیک الفرج»
خبرگزاري فارس: سخنگوي شوراي نگهبان با اشاره به قانون اساسي، اشكالات شرعي و ابهامات طرح حمايت از تأسيس و تقويت مؤسسات آموزش غيردولتي گفت: اعضاي شوراي نگهبان اين طرح را مغاير شرع و قانون اساسي دانستند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904120790
...
وي با بيان اينكه ايراد اول اشكالات شرعي، قانون اساسي و ابهامات بود،‌گفت: ‌ايراد ديگري كه اعضاي شوراي نگهبان به اين طرح وارد دانستند اشكال در رابطه با اصل طرح است كه متضمن ورود به صلاحيت شوراي عالي انقلاب فرهنگي است.
...
نقل قول کردن
0 #168 داودازکرج 1389-04-12 17:28
سلام
آقا علی اصغر رفته یمن البته مطمئن نیستم کلید خونه رو هم داده نراقی گل هاشون آب بده
خلاصه ما هم بلدیم بخندونیم
راستی یادم نرفته بگم به غیر از ندای ماه رمضان و قتل نفس زکیه هیچ یک از نشانه ها با تاریخ دقیق ذکر نشده
به نظرم دوستان به جای اینکه منتظر فلان روز فلان شخص یا زلزله باشند
منتظر واقعی باشند تا اگه خدا خواست تمام موانع ظهور رو برداره غافل گیر نشند
این حرف بزرگان است جدی بگیریم
علی اصغر اگه جواب ندی فکر میکنم کودتا کردند دوستان.بعید نیست کار نراقی جون باشه تازه فامیل ها رو اورده میخشو محکم کنه
جدی نگیرد جاکر همه دوستان بخصوص علی اصغر جان و حسین آقا گل هستیم
یاعلی مدد
نقل قول کردن
0 #167 هو الغریب 1389-04-12 16:59
اصلاحیه:ببخشید اگر یه چند وقت نمی تونستم پیام بذارم در گیر امتحانات دانشگاه و راه اندازی سایتی می باشم
نقل قول کردن
+2 #166 هو الغریب 1389-04-12 16:57
سلام بر دوست عزیزم مجید شیرازی
من و دوستانم در این امر استقامت داشته ایم وسعی می کنیم هر که را بتوانیم به این امر تشویق می کنیم
ببخشید اگر یه چند وقت نمی تونستم بیام بذارم در گیر امتحانات دانشگاه و راه اندازی سایتی می باشم
ما برای نیمه شعبان 80 هزار تا دیگه از اون ورقه ها چاپ کرده ایم و انشالله توزیع می کنیم
انشالله که به نیمه شعبان نمی رسد،و خدا امر فرج رازودتر امضا می کند
خداوندا به حق رقیه 3 ساله عجل لولیک الفرج
خدایا به اشک چشم حضرت زهرا عجل لولیک الفرج
دوستان اینم یادتون باشه
ان الله کل شیءالقدیر
خدا بر همه چیز قادر است،فرج گل سرسبد عالم نزدیک می باشد
نقل قول کردن
+2 #165 نقى از كرج 1389-04-12 16:28
حالم گرفته است ديشب در يك مجلس مهمانى فاميلى 50 نفره با يكى از اقوام كه قبلها بچه هيئتى بود بحث كردم به كل منكر حضرت على و پيامبر بود و يكى ديگر از اقوام به رهبر عزيز تر از جانم توهين كرد كه يقه به يقه شديم . خلاصه توهين آن شخص خواب را از چشمانم ربود و براى آرامش به قرآن پناه بردم كه آيه 11 نور مرا آرام كرد . برادرا به خدا كأر به جايى رسيده كه از غربال گذشته و به لعن يكديگر و آب دهان انداختن به صورت يكديگر رسيده است . كمربندها را براى سختى هاى سخت تر از صدر سلام محكمتر كنيد و بدن ها را براى تازيانه خوردن آماده و صورت ها را سرخ نگه داريد تا هنگامه قيام فرا رسد. به خدا قسم شرارت يزيديان و كينه هاى امويان از چشم ها و سينه هاشان جارى است. اللهم اجعلنا بمتمسكين بولاية اميرالمومنين على عليه السلام
نقل قول کردن
0 #164 مصطفی 1389-04-12 15:56
این کلیپ ها هم جالب هستند.

تابوت عهد
www.4shared.com/video/F6VKR4Fg/Tabute_Ahd.html

جلسه تبليغي صهيونيسم مسيحي
www.4shared.com/video/IVF35K0j/Sarbaz.html

ايران و آخرالزمان
www.4shared.com/video/-DCAhuD9/Revayat.html
نقل قول کردن
+1 #163 مصطفی 1389-04-12 15:46
به نقل از ethn:
به نقل از مصطفی:
حتما کلیپ هال لیندسی رو ببنینید. یکی از بزرگترین محقق های صهیونیستی هست. اطلاعات بسیار کاملی در مورد آخرالزمان و نشانه هایش داره.

با سلام و خسته نباشید به دوستان زحمت کش برای راه اندازی این سایت @};-
ویدیوی مربوط به لیندسی صدا نداره!!
لطفا رسیدگی کنید.
ممنون


قبلی رو خودم دانلود کردم صدا داشت. این یکی با فرمت wmv هست و حجم 5mb
www.4shared.com/video/JGGJnS--/Lindsi.html
نقل قول کردن
0 #162 منتظر 1389-04-12 15:24
با يكم تدبر ميشه گفت كه منظور از ديدن ديدن با معرفت باشه اگه نه كه چه بسياري از افراد به اين صورت زيارت ميكنن و متوجه نيستن كجان
نقل قول کردن
0 #161 جعفری مذهب 1389-04-12 14:33
اصلاحیه:از ترس غلط گیر ها( حوای دل ما) هوای دل ما صحیح است :">
نقل قول کردن
0 #160 جعفری مذهب 1389-04-12 14:31
سلام =; :قراربود بحثهای جدی ظهور درسایت جدید شروع بشه ولی مثل اینکه خبری نیست یا بچه ها پیگیرنیستند اقا علی اصغرم یادش رفته
اصغر جان یک کمی حوای دل ماروهم داشته باش
خیلی نازکه ها یه وقت دعایی در حقت نکنیم
پشیمون بشیم داداش. :((
نقل قول کردن
0 #159 reza 1389-04-12 14:09
به نقل از نراقی.:
به نقل از هو الغریب:
آیت الله سیستانی گله
با این دروغها خراب نمی شه!!!
به اظطرار عمه ی سادات در میان تله زینبیه عجل لولیک المظلوم الفرج

سلام بر پسر عموی خودم >:D
قضیه آیت الله سیستانی چیه؟
بی شواد اضطرار اینطوریه =))


کسی میدونه ایت الله سیستانی چه نقشی در ظهور دارند
نقل قول کردن
0 #158 سياوش1 1389-04-12 13:52
ببخشيد كه طولاني شد

ولي گفتم دوستان اطلاع داشته باشند بهتر است چون در زمان ظهور نيز احتمالا چنين معجزاتي را خواهيم ديد
مطمئنا دوستان حديث اين مورد را شنيده اند


خدايا به حق مظلوميتهاي شير زن کربلا حضرت زينب کبري (س) توفيق آمادگي براي ظهور و ياري امام مظلومان مهدي فاطمه (س) را به ما گناهکاران عنايت فرما @};- =(( @};-
نقل قول کردن
0 #157 سياوش1 1389-04-12 13:50
در برخى از روايات داستان«رد شمس»براى على (ع) از حسين بن على (ع) روايت‏شده كه در سرزمين بابل و پس از جنگ نهروان خورشيد براى آن حضرت برگشت و نماز عصر را خواند و از روى هم رفته روايات استفاده مى‏شود كه داستان مزبور چند بار اتفاق افتاده.
مرحوم سيد اسماعيل طبرسى داستان«رد شمس»را در كتاب كفاية الموحدين (ج 2،صص 414ـ410) به تفصيل نقل كرده و فرموده است:اين مطلب از معجزات باهره و قضاياى مشهوره آن افضل اتقيا و سرور اولياست كه مؤالف و مخالف آن را بكرات نقل نموده‏اند و علماى عامه قريب به سى روايت در اين باب ذكر كرده‏اند.
سپس گويد:و چهار مرتبه رد شمس از براى حضرت امير المؤمنين (ع) شده است و علماى عامه تعدد رد شمس را قبول نموده‏اند و بعضى از اكابر،شانزده مرتبه رد شمس را براى آن حضرت نقل نموده‏اند...
جالب اينجاست كه ابن حجر عسقلانى با شدت تعصبى كه در مذهب خود دارد و هر كه با كتابهاى او آشنايى داشته اين مطلب را بخوبى مى‏داند،داستان« رد شمس»را در كتاب الصواعق المحرقة در زمره كرامات باهره امير المؤمنين (ع) نقل كرده و آن را تصحيح نموده و به دنبال آن بحث فقهى اين مسئله را عنوان كرده كه آيا نماز در چنين صورتى اداء است يا قضا...
نقل قول کردن
0 #156 سياوش1 1389-04-12 13:49
در اين وقت خورشيد بازگشت تا جايى كه بر كوهها بالا آمده،پس على برخواسته وضو گرفت و نماز عصر را خواند و خورشيد دوباره غروب كرد.
در حديث ديگرى كه از علامه طحاوى در كتاب مشكل الآثار (ج 2،ص 8،ج 4،ص 388) نقل شده،اين گونه است كه اسماء گويد:به رسول خدا وحى شد و سرش در دامان على بود و على (ع) نماز نخواند تا آنكه خورشيد غروب كرد (3) رسول خدا به على فرمود:اى على نماز خوانده‏اى؟عرض كرد:نه،رسول خدا دعا كرده گفت:
«اللهم انه كان فى طاعتك و طاعة رسولك فاردد عليه الشمس»
[خدايا براستى كه او در راه اطاعت تو و فرمانبردارى پيغمبر تو بوده است،پس خورشيد را براى او باز گردان.]
اسماء گويد:خورشيد را ديده بودم كه غروب كرد،ولى مشاهده كردم كه دوباره طلوع نمود. و بدين مضمون بيش از سى نفر از علماى اهل سنت اين داستان را با مختصر اختلافى از اسماء بنت عميس روايت كرده‏اند،مانند اخطب خوارزم،گنجى شافعى،ابن جوزى،محب الدين طبرى،ذهبى و ديگران.
نقل قول کردن
0 #155 سياوش1 1389-04-12 13:49
و اما از نظر اهل سنت

شبلنجى در كتاب نور الابصار (ص 28) در معجزات رسول خدا (ص) آورده است‏كه رسول خدا در«صهباء»از اراضى خيبر نماز خواند،آن گاه على را به دنبال كارى فرستاد و خود آن حضرت نماز عصر را خواند (و على نماز نخوانده بود،همين كه على برگشت) رسول خدا سرش را در دامان على گذارد و حركت نداد تا خورشيد غروب كرد،سپس رسول خدا فرمود:
«اللهم ان عبدك عليا احتبس نفسه على نبيه فرد شرقها»
[خدايا بنده تو على،خود را براى پيغمبرش نگه داشته تابش خورشيد را بر او باز گردان‏]
نقل قول کردن
0 #154 سياوش1 1389-04-12 13:48
در این هنگام خورشید غروب نمود در حالی که عدّه زیادی نماز عصر را نخوانده بودند آنان در این باره با امام(علیه‎السلا م) به گفتگو پرداختند. وقتی امام یاران خویش را اینگونه نگران دید از خدای متعال درخواست نمود تا خورشید را برگرداند که سپاهیان، نماز عصر را به جای آورند و چنین شد... .(5)


1- شیخ مفید، الارشاد، ج 1، ص 345 ـ 347.
2- مجلسی، بحارالانوار، ج 41، ص 167.
3- مجلسی، بحارالانوار، ج 41، ص 174.
4- کلینی، الکافی، ج 4، ص 561.
5- شیخ مفید، الارشاد، ج 1، ص 346.
نقل قول کردن
0 #153 سياوش1 1389-04-12 13:48
1. ردالشمس بار اول به طوری که اسماء، ام سلمه، جابر انصاری، ابوسعیدی خدری و گروهی دیگر روایت کرده‎اند چنین است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در منزل خود بود و حضرت علی (علیه‎السلام) هم حضور داشت همان موقع جبرئیل آمده و وحی الهی آورد. آنگاه رسول خدا سر مبارک خود را روی پای حضرت علی(علیه‎السلام ) گذارد و خوابیدند تا نزدیک غروب آفتاب. حضرت علی(علیه‎السلام ) که نماز عصر را بجا نیاورده بود ناچار شد نمازش را در حالت نشسته بخواند و رکوع و سجود را با اشاره به جای آورد.
پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) پس از آن که به خود آمد به حضرت علی(علیه‎السلام ) فرمود نماز عصرت را خوانده‎ای؟ عرض کرد نمی‎توانستم نماز را به حالت عادی بخوانم به خاطر حالت وحی که بر شما عارض شده بود و بر من تکیه داده بودید، پس نماز را به صورت نشسته خواندم. در این هنگام خود پیامبر و یا حضرت علی(علیه‎السلام ) به فرمان پیامبر از خدای متعال می‎خواهد که خورشید را برای امام علی(علیه‎السلام ) که برای احترام به پیامبر، نمازش را به حالت عادی نخوانده، برگرداند و چنین هم می‎شود.
درباره مکانی که جریان اول رخ داد اگرچه در روایت شیخ مفید چنان که گذشت منزل پیامبر گفته شده اما برخی دیگر آن را «ضهیاء» یا «صهباء»(2) و برخی آن را در «کراع الغمیم»(3) و برخی دیگر آن را مسجد فضیخ ـ در حوالی مدینه ـ دانسته‎اند.(4)
2. بار دوم که پس از پیامبر(صلی الله علیه و آله) برای حضرت علی(علیه‎السلام ) اتفاق افتاد هنگامی بود که امام علی(علیه‎السلام ) و یاران او قصد عبور از رودخانه فرات در منطقه بابل را داشتند و هنگامی که سپاهیان مشغول عبور دادن مرکب‎ها و توشه‎ها از رودخانه بودند از نماز عصر غافل شدند اما امام و برخی از یاران نماز را به جای آوردند.
نقل قول کردن
0 #152 سياوش1 1389-04-12 13:47
سلام بر همه عاشقان امام زمان (عج)

اما در مورد غيرواقعي دانستن معجزه رد الشمس در اين سايت كه آقاي عبد الرحمن و خانم مومني اطلاع دادند مطالب زير را ارسال كردم البته نمي دانم چرا در بخش نظرات درج نشد
براي آگاهي دوستان اين مطالب را در اينجا نيز ذكر مي كنم

faqihequrani.persianblog.ir/

بسم الله الرحمن الرحیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

ظاهرا این معجزه دوبار در زندگی حضرت علی(علیه‎السلام ) اتفاق افتاده است در این قسمت هر دو واقعه را بطور خلاصه از کتاب ارشاد شیخ مفید نقل می‎کنیم.(1)
ذکر این نکته قابل توجه است که نماز عصر حضرت علی(علیه‎السلام ) قضا نشده بود چرا که همه ذکر کرده‎اند که نزدیک غروب آفتاب بوده است .
نقل قول کردن
0 #151 مرتضی مرشدزاده 1389-04-12 13:43
سلام به برادرای منتظر
کی مایله مدیریت وبلاگ entezar313.iranblog.com/
رو به عهده بگیره؟
من وقت کافی برای به روز رسانی این وبلاگ رو ندارم.
با تشکر @};- @};- @};-
نقل قول کردن
0 #150 سید رهگذر 1389-04-12 13:21
سلام مجید آقای گل @};- :D

لنگه کفش شما دست سید رهگذر است :D @};-
داریم باهاش با سید ایمان فوتبال بازی میکنیم :D
نقل قول کردن
0 #149 مهدی سامنی 1389-04-12 13:18
به نقل از مجید شیرازی:
با سلام مجدد خدمت همه دوستان

باید وارد قسمت «ورود به جمع مبشران» بشوید البته دوستانی که قبلا «حساب کاربری» ایجاد کردند و "نام کاربری" و "رمزعبور" دارند.

سلام
آقای شیرازی این قسمت ورود به جمع مبشران کجای سایته پیداش نکردم
نقل قول کردن
+2 #148 مهدی سامنی 1389-04-12 13:07
سلام

بعد از فتنه اخیر خیلی باید حواسمون رو بیشتر جمع کنیم . ببینید دوستان دشمن میدونه چجوری باید ما رو نابود کنه . اول بگم که اونا هرگز با ابزار نظامی وارد جنگ با ما نمیشن تنها راهی که میتونن ما رو نابود کنند نابودی ولایت هست
اونا الان رهبر رو بایکوت خبری کرد اصلا در موردش صحبت نمیکنن چون میدونن مثل امام خمینی میشه یعنی این که رهبریشون جهانی میشه( که ابته داره میشه با این همه باکوت خبری).

ببیند فوکویاما تحلیل گر آمریکایی در مورد شیعه چی گفته !


می گوید :« شیعه پرنده ایست که افق پروازش خیلی بالاتراز تیرهای ماست.پرنده ای که دوبال دارد: یک بال سبزویک بال سرخ.»

او درسال 1986 یعنی دراوج پیروزیهای رزمندگان ما درجبهه، می گوید:« بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالتخواهی اوست.چون شیعه در انتظار عدالت به سرمی برد،امیدوار است وانسان امیدوارهم شکست ناپذیر است.» ببینید چقدرقوی وفلسفی استدلال می کند.

وی اعتراف میکند:« نمی توانید انسانی راتسخیر کنید که مدعی است کسی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور، دنیا را پراز عدل و داد خواهد کرد.» سپس می گوید:« بال سرخ شیعه شهادت طلبی است که ریشه درکربلا دارد وشیعه را فناناپذیر کرده است...شیعه با این دو بال ، افق پروازش خیلی بالاست وتیرهای زهرآگین سیاسی، اقتصادی ،اجتماعی،فرهنگی ،اخلاقی و...به آن نمی رسد.»
آن نقطه ای که بسیاراهمیت دارد بعد سوم شیعه است ، می گوید:« این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری برتن دارد.دربین کلیه مذاهب اسلامی، شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقهی است.یعنی فقیه می تواند ولایت داشته باشد.
اگر میخواهید شیعه را نابود کنید باید ولایت رو ازشون بگیری.

دوستان از مقام معظم رهبری باید بیش از پیش و بسیار بیشتر حمایت کنیم .

.
نقل قول کردن
0 #147 یابقیه الله 1389-04-12 12:36
میزان ثروت خاندان هاشمی مشخص شد

www.jahannews.com/vdcb05b8arhb59p.uiur.html




توطئه مرد خاکستری برای شخصیت مشهور


www.jahannews.com/vdcjvtevxuqe8vz.fsfu.html
نقل قول کردن
0 #146 مرتضی مرشدزاده 1389-04-12 12:32
سلام به برادرای منتظر
کی مایله مدیریت وبلاگ entezar313.iranblog.com/
رو به عهده بگیره؟
من وقت کافی برای به روز رسانی این وبلاگ رو ندارم.
با تشکر @};- @};- @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد