رایحه ظهور

زينب كبري(س) بهترين الگوي مبشران ظهور

 

 

با يك نگاه مي توان پنج خصوصيت برجسته را براي انقلاب بيداري بخش و آگاه كننده حضرت زينب (س) در نظر گرفت:

1- زمان شناسي و تشخيص به موقع رسالت تاريخي

2-عشق به حق و حجت حق در بالاترين درجه تصور

3- صبري جميل بر مصائب

4- استمداد از عبادات و فرائض براي انجام رسالت و تقيد شديد بر آنها

5- شناخت دقيق جامعه و فرصت ها و در پيش گرفتن افشاگريها و بيانات مناسب

» ابتدای نظرات (56)

 

 

  زينب كبري(س) بهترين الگوي مبشران ظهور

 

   با يك نگاه مي توان پنج خصوصيت برجسته را براي انقلاب بيداري بخش و آگاه كننده حضرت زينب (س) در نظر گرفت:

1- زمان شناسي و تشخيص به موقع رسالت تاريخي

2-عشق به حق و حجت حق در بالاترين درجه تصور

3- صبري جميل بر مصائب

4- استمداد از عبادات و فرائض براي انجام رسالت و تقيد شديد بر آنها

5- شناخت دقيق جامعه و فرصت ها و در پيش گرفتن افشاگريها و بيانات مناسب

 


 

لحظات جانكاهيست ، غروب عاشوراست و جان بيقرار زينب هر لحظه در آستانه پرواز ، همراه با معشوق ازلي تا ابد ،

امان از دل زينب ، مصيبتي كه در كربلا رخ داد  دل سنگ را آب مي كند چه رسد به قلب آينه سان زينب و اگر نبود تصرف ولايتي معشوق ، به يقين اين پرنده عاشق به هيچ  " پاي بند " ديگري گرفتار خاك نمي ماند.

اما مصيبت عظيم تر از آن است كه زينب بتواند آرام گيرد و به ناچار حجت حق بار ديگر براي تسلي دل داغدار زينب مي آيد :

و اينجاست كه امام سجاد(ع) زينب(س) به ياري مي آيد و با دواي بشارت بر درد بزرگ او مرهم مي گذارد تا كاروان عشق براي ويراني كاخ هاي ظلم و ستم به حركت درآيد.

 

" عمه جان خداوند (در آخرالزمان) نسلي را خواهد آورد  كه همراه امام قائم(عج) انتقام اين شهادت بزرگ را مي گيرد "

 

و اين بشارت است كه به زينب توان حركت مي دهد تا بتواند رسالت بزرگ خويش را آغاز كند و مدت كوتاه زندگي بعد معشوق را دوام بياورد تا در چنين روزي آخرين برگ كتاب عاشقي خويش را بنگارد.

هرچند رسالت مهم زينب بعد از وفات آغاز مي شود و آن جوشاندن چشمه محبت حسين(ع) است در قلبهاي مستعد نسلهاي بعد تا در چنين عصري  كه ياوران قائم(عج) براي گرفتن انتقام بزرگ خود را مهيا مي كنند.

و اگر مي بيني كه محبت حسين روز به روز در دل عاشقان آخرالزمان بيشتر شعله مي كشد ، بدان كه آن وعده الهي نزديك است ، قيام قائم منتقم در عاشوراي موعود.

 

با سلام ودرود

امروز ،(به روايتي) روز وفات شهادت گونه پيام آور كبري حضرت زينب كبري(س) است و فرصتي مغتنم براي يافتن مختصات حركت زينبي در ايجاد موج معرفتي و آگاه سازي جامعه غفلت زده آن روز و بهره گيري از آن براي گسترش موج بشارت ظهوردر جامعه خودمان.

فلذا ما به طور اجمال به اين امر مهم مي پردازيم.

با يك نگاه مي توان پنج خصوصيت برجسته را براي انقلاب بيداري بخش و آگاه كننده حضرت زينب (س) در نظر گرفت:

1- زمان شناسي و تشخيص به موقع رسالت تاريخي

2-عشق به حق و حجت حق در بالاترين درجه تصور

3- صبري جميل بر مصائب

4- استمداد از عبادات و فرائض براي انجام رسالت و تقيد شديد بر آنها

5- شناخت دقيق جامعه و فرصت ها و در پيش گرفتن افشاگريها و بيانات مناسب

 

1- زمان شناسي و تشخيص به موقع رسالت تاريخي

 

حركت زينبي در بهترين زمان خود انجام گرفت ، دقيقا همراه و هم قدم با امام و حجت حق ، نه يك قدم جلوتر و نه عقب تر از ولي ، از زمان آغاز حركت از مدينه.

آيا اگر حضور اين اسوه صبر و مقاومت در لحظه لحظه سفر از مدينه تا كربلا و در دهه جانگداز محرم نبود  ، برپايي چنين انقلابي ممكن بود؟

پس شرط اول براي انتشار امواج آگاهي و بيداري در جامعه همراهي با  حجت حق است و بدون عمود همراهي با حجت حق برپايي اين خيمه عظيم غيرممكن است.

درسي كه از اين ويژگي حركت زينبي گرفته مي شود اين است كه حضور همه جانبه در مسيري كه ولي تعيين مي كند براي اداء تكليف كاملا ضروي و لازم است و اين همراهي و حضور هرچه بيشتر و كاملتر باشد به همان ميزان نفوذ و اثر كار از هر لحاظ بيشتر و كامل تر خواهد بود كه اين خصوصيت بايد در مورد انتشار موج بشارت ظهور مد نظر قرار گيرد ، يعني موج بشارت ظهور زماني خواهد توانست در جامعه با قدرت و به نحو احسن پيش رود كه در چارچوب و فضاي تعيين شده و با مختصات ولي امر مسلمين ، نائب امام زمان(عج) كه همان نظر و اراده حجت حق است قرار داشته باشد و اين مسئله اي بسيار مهم است كه در لحظه به لحظه حركت بايد مد نظر قرار گيرد و با توجه به شدت گرفتن جريانات و حوادث ، دقت در مسيري كه نائب امام زمان(عج) تعيين مي كند ، حساس تر و سرنوشت ساز تر است.

 

2- عشق به حق و حجت حق در بالاترين درجه تصور

 

عشق غير قابل توصيف حضرت زينب(س) به امام حي و حاضر خويش آن قدر زبانزد هست كه هيچ نيازي به توضيح و تفسير نباشد ، عشقي كه اگر نبود درك كامل حركت زينبي ممكن نبود كه اصلا شايد حركتي به وجود نمي آمد كه اثرگذار باشد.

اما سرچشمه اين عشق و محبت به امام چه بود ؟ جز معرفت امام؟ جز شناخت و معرفت حق و شيفتگي نسبت به آن ؟ كه البته راههاي ايجاد اين ها بحثي جداگانه است و آن حركت كامل و بي وقفه در مسير مكتب و رشد است كه انسان را به درجه اي از معرفت و آگاهي مي رساند كه جز معرفت و محبت نسبت به امام و زيارت و وصل او چيزي انسان را قانع و راضي نمي كند.

پس شاخصه دوم حركت زينبي و لازمه بعدي براي انتشار موج بشارت ظهور داشتن عشق عميق و راستين به امام و جريان حق است كه اين عشق و محبت ، نيروي لازم براي حركت در مسير سخت را فراهم مي كند و همانگونه كه عرض شد زمينه به وجود آمدن اين عشق و معرفت حركت صحيح و بدون وقفه در مسير اسلام و پاي بندي به شرع است كه بعنوان يك برنامه انسان ساز به تدريج فرد را شيفته  حق و ياران حق مي كند.

 

3-     صبري جميل بر مصائب

 

بي شك اگر اسوه صبر و شكيبايي كربلا  با صبري غيرقابل باور اين مسير پر پيچ و خم را طي نمي كرد ، و در ميانه راه بي تابي و جزع و فزع مي نمود ، حركت زينبي شايد در ميانه راه خاموش مي گرديد اما صبر زينب كه ريشه در عشق و معرفت به امام و جريان حق داشت توانست كه اين شاهكار عظيم را بيافريند.

پس شاخصه سوم حركت زينبي صبر بر مصائب و مشكلات است كه لازمه حركت صحيح و قدرتمند براي موج آگاهي بخشي بشارت ظهور نيز مي باشد ، يقيناً بعد از گذشت بيش از هزار و چند صد سال ازآن واقعه جانگداز جريان حق به قدري قوي و قدرتمند شده است كه در آينده چنان فجايعي در مقياس گسترده  نسبت به اهل حق رخ نخواهد داد ، اما يقيناً موج بشارت ظهور در آينده با مشكلاتي روبرو خواهد بود كه بيان كامل جزئيات آن مجالي ديگر مي طلبد ، اما در همين حد بدانيم كه آناني كه منافع خود را با وقوع ظهور در خطر مي بينند و هم اينك نيز در برابر جريان نوراني ولايت فقيه ايستاده اند با جدي تر شدن بحث ظهور تمام توان و سرمايه خود را بر مخدوش كردن اين مباحث مصروف خواهند نمود تا به خيال خام خود بتوانند آن را تخريب كنند هرچند عده اي آن را قبول دارند وعده اي آن را از ريشه قبول ندارند.

اما در اين ميان دينداران دير باور كه وقوع ظهور را در حال حاضر بسيار بعيد مي دانند نيز همدست با گروه قبلي به تخريب جريان بشارت ظهور همت خواهند گماشت. هرچند ديگر در آن زمان رنج خود مي برند و زحمت ما را هم نمي دارند اما تا آن زمان يعني ، وقوع نشانه هاي بزرگ و شدت گرفتن تحولات ، با تهمت و افترا و تمسخر اندكي جريان بشارت ظهور را در تنگنا و فشار قرار خواهند داد كه البته داشتن الگوهاي صبر و اسقامتي مانند زينب كبري(س) براي گذر از اين اندك مشكلات كفايت مي كند.

 

4-     استمداد از عبادات و فرائض براي انجام رسالت و تقيد شديد بر آنها

 

نماز شب نشسته بي بي زينب كبري(س) در شب يازدهم محرم راز صبر و استقامت زينب را برملا ميسازد ، نجوي با معشوق ازلي و راز دل گفتن با او هرگونه غم و اندوهي را از دل مي زدايد و انسان را براي رويارويي با حوادث آينده و ادامه مسير ياري مي دهد.

و جز اين نيز انتظار نيست ، آن همه فداكاري و جانفشاني و صبر بدون عشق به عبادات و رازگويي با حضرت حق نامفهوم است و تنها كسب رضايت الهي و ياري و مدد حق است كه انسان را دراين مسير ياري مي دهد.

بدون شك براي گسترش موج بشارت ظهور ، اين مسئله بسيار مهم بايد مد نظر قرار گيرد ، از كوزه همان برون تراود كه در اوست ، جريان بشارتي كه مبشرانش مزين به عبادات و خلوت با حق نباشند ابتر است ، هيچ انگيزه مادي نمي تواند متصور باشد كه بتواند در جامعه دنيازده  ، دلهاي مبشران را به اين وادي پر ابتلا بكشاند ، مگر انگيزه اي الهي و مقدس كه تنها در سايه توجه به پروردگار قابل دريافت است.

 

5- شناخت دقيق جامعه و فرصت ها و در پيش گرفتن افشاگريها و بيانات مناسب

 

اگر حركت زينبي به نتيجه رسيد يكي از دلايل آن شناخت دقيق موقعيت ها و بهره گيري از فرصتها براي انجام رسالت بود ، بدون برنامه ريزي و شناخت دقيق زمان و مكان امكان پيشرفت وجود ندارد ، اگر زينب (س) در كوفه به گونه اي انجام رسالت مي كند و در شام به گونه اي و در مدينه به گونه اي ديگر ، همه و همه نشان دهنده  لزوم توجه به موقعيت و زمان براي انجام بهتر رسالت اگاه سازي است.

سكوت و گريه زينب(س) در مدينه بدون حسين(ع) آنچنان كوبنده و اثرگذار است كه سخنراني طوفاني اش در كوفه و شام.

يقيناً موج بشارت ظهور نيز براي ادامه حركت و پيشرفت بايد به اين شاخصه مهم توجه كند و از آن براي پيشرفت روز افزون بهترين بهره را ببرد.

بعنوان مثال كمتر از يك ماه ديگر به دهه شعبانيه باقيمانده است و بهترين زمان براي تبليغ و گسترش موج بشارت ظهور در اين ايام كه دلها به صورت طبيعي به امام عصر(عج) توجه دارد و درخواست و عطش ظهور بيشتر است ، فراهم است ، يا در ماه مبارك رمضان كه در دلهاي مومنين و منتظران با نور ضياف حق روشن است و به حق و حقيقت نزديكتر ، قابليت بيشتري براي دريافت حقيقت نزديكي ظهور دارد ، با شناخت قبلي از اين فرصتها و آماده شدن براي حركت جمعي بهتر در اين ايام مي توان نتايج مطلوبتري گرفت و هرچه بيشتر به آرمان فراگير شدن موج بشارت ظهور نزديك تر شد.

اين 5 مشخصه حركتي زينبي براي آگاه سازي جامعه را مي توان بعنوان ملزوماتي در نظر گرفت كه موج بشارت ظهور بايد براي پويايي بيشتر و حركت سريعتر لاجرم به آن توجه كند.

 

به اميد فراگير شدن هرچه سريعتر امواج نوراني نزديكي ظهور و استفاده جامعه منتظر از بركات وسيع و عميق آن

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #56 نام آشنا 1389-05-02 19:56
من منتظرم رهگذر از همین لحظه فقط خواهشا زیاد معطلم نکن :-?
نقل قول کردن
0 #55 نام آشنا 1389-05-02 19:51
جناب سید رهگذر یه زنگ به من بزن کارت دارم برادر 09158141066 ممنون منتظر
نقل قول کردن
0 #54 نام آشنا 1389-05-02 19:50
هیچکس؟ :((
نقل قول کردن
0 #53 نام آشنا 1389-05-02 19:48
کسی هست؟
نقل قول کردن
0 #52 ارّه بانو! 1389-04-09 16:39
یکی این جناب رو بگیره!!! بدجوری تب شکلک گرفتتش!!! :D
نقل قول کردن
0 #51 علی. 1389-04-09 12:29
سلام به همه
نقل قول کردن
0 #50 مرگ بر ضد ولایت فقیه 1389-04-09 02:07
لوگوت رو هم برداشتم برداشتم
نقل قول کردن
0 #49 مرگ بر ضد ولایت فقیه 1389-04-09 02:04
سلام
داداش سایتت خیلی پر محتواست
من با اجازه لینکت کردم دوست داشتی تلافی کن نداشتی هم فدا سرت
بنده خاک پای همه منتظران هستم
به امید ظهور
پسر شهید @};-
نقل قول کردن
0 #48 مومنی 1389-04-09 01:59
سلام دوستان محترم
نقل قول کردن
0 #47 احمد س 1389-04-08 17:30
در کل من به این نتیجه رسیدم که ما به جای اینکه همش توی علایم باشیم باید بیشتر از اون به فکر آماده کردن خودمون وآگاه کردن بقیه از کارهایی که باید انجام بدیم باشیم.به عنوان داداش کوچیکت:یه بخشی رو به عنوان وظایف منتظران و ویژگیهای لازم برای سربازان امام زمان تشکیل بدی
ماباید بیشتر به فکر جمع کردن لشگر امام زمان باشیم تا...به این فکر کن که کارها باید همه با هم انجام بشه هم ایجاد شور و شوق هم آموزش ویژگی ها.تا همه سعی کنن خودشونو تطبیق بدن
من دارم تمام تلاشمو توی دانشگاهمون میکنم.
نقل قول کردن
0 #46 احمد س 1389-04-08 17:28
علی اصغر جون:بااینکه خیلی از علمامیگن باید نزدیک بودن ظهور رو به مردم اطلاع بدیم بعضی از علمای به نام هم میگن ما باید برای همین جمعه خودمون رو آماده کنیم و دنبال پیشگویی ها زیاد نریم.اما من با کنجکاوی زیاد تونستم چند تا سوتی ازشون بگیرم .یعنی متوجه شدم که اونا به احتمال قوی حرفای منو باور دارن.اما نمیدونم چرا منو میپیچوندن.اتفاق ا به حاج آقا مهندسی گفتم :من چند بار واسه ظهور پرسیدم شما منو پیچوندین گفتم حالا میبینین که فردا(روز 2 شنبه قرار بود تو حرم صحبت کنن) حاج آقای پناهیان نظرشون مثل نظر منه ایشون گفتن :ما به آقای پناهیان هم میگیم که همینطوری جوابتو بدن(یعنی مثل ما بپیچوننت)
ولی من شخصا فکر میکنم شاید دلایلی دارن که صلاح نمیدونن در موردش صحبت کنن مثلا دلایل سیاسی
نقل قول کردن
0 #45 محمدمهدی 1389-04-08 15:17
با سلام خدمت شما دوست خوبم. در سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با مطلبی از شهید بهشتی تحت عنوان روحانی انقلابی باید صبح تا شب کارکند بروزم ومنتظر قدوم و نظرات خوب شما:
گفتاري از شهيد مظلوم آيت الله دکتر بهشتي پيرامون خصلتهاي روحانيت اصيل

خودسازي و مردم سازي
روحاني يك عالم ديني است كه در راه تزكيه و تعليم و تلاوت و فرا خواندن آيات خدا بر مردم مي كوشد و در حقيقت كار پيامبران را ادامه مي دهد.
«هوالذي بعث في الاميين رسولا منهم يتلوا عليهم آياته و يزكيهم و يعلمهم الكتاب والحكمه» (جمعه: 2)
روحاني مسئوليت تلاوت آيات خدا بر مردم و تزكيه مردم را دارد و وظيفه آموزش اسلامي به مردم و نشان دادن راه زندگي سالم و سعادت آفرين به مردم را بر پايه تعاليم خدا بر عهده گرفته است............
نقل قول کردن
0 #44 مهدی سامنی 1389-04-08 14:25
سلام
نقل قول کردن
0 #43 مهدی سامنی 1389-04-08 12:56
سلام

دو ماه در آسمان شب پنجم شهریو1389

www.amazingposts.com/2009/08/two-moons-on-27th-august.html
.
نقل قول کردن
0 #42 منتظران صبح ظهور 1389-04-08 12:49
ان شاالله بعد از امتحانامون خدمت میرسیم
نظرات خصوصی را باید کجا نوشت
مثل اینکه ندارد
حتما چت روم را فعال کنید
نقل قول کردن
0 #41 منتظران صبح ظهور 1389-04-08 12:47
با سلام
ایول دید ید گفتم همه چیز جور میشه
ایول با این شکلک ها تون فقط یه خواهش
از بحث و موضوع اصلی سایت منحرف نشوید #:-S

یه وقت بگییرید و با حاج اقا پناهیان و علمای فعال در عرصه مهدویت گفتگوی اختصاصی راه بندازید
نقل قول کردن
0 #40 مرتضی 1389-04-08 12:43
سلام علی اصغر جان
من برای بار چندم دارم میگم و البته خواهش میکنم که تور و خدا اینقدر وارد سیاست نشید.یه نگاهی به شمارش معکوس بندازید فقط شده اخبار سیاسی من دلم تنگ شده برای اون وبلاگ خاکی ای که هروقت مهمونش می شدم پر بود از بشارت ظهور و کلی روحیه می گرفتم.علی اصغر جان قرار بود این سایت سایت تخصصی بشارت ظهور باشه نه رجا نیوز
علی اصغر جان باور کن راه داره کج میشه
نقل قول کردن
0 #39 یاسر م 1389-04-08 12:18
سلام علی اصغر
یه پیشنهاد داشتم.
به نظر من یه چیزی مثل چت رووم صفحه اصلی بزارید که فقط بجه هایی که عضو هستند بتونند ببیننش.
نقل قول کردن
0 #38 پشتیبانی جوملا 1389-04-08 11:46
سلام
گفتته بودید "وقتی ایمیل کاربرپرمی شود روی نام خطا می دهد علت چیست؟" الان تست کردیم هیچ مشکلی مشاهده نشده و تمامی قسمت ها عملکرد مناسبی دارند. @};-
موفق و سربلند باشید
نقل قول کردن
0 #37 سید رهگذر 1389-04-08 10:37
آقا مجید شیرازی بدو بیا درست شد
بخش نظرات عالی شده . از امشب چت روم داریم :D =D> @};-

اینها هم برا ی مدیر فنی سایت و مدیر سایت . @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- :- =D> =D> =D>
نقل قول کردن
0 #36 سید رهگذر 1389-04-08 10:36
سلام و درود به همه دوستان محترم

تاخیر و غیبت بنده را ببخشید . داروغه یک شب در میاد دیگه :) شکلکهای خوبی گذاشتند مثل بلاگفا @};- :D >:D :x :-& =D> =)) :- /:) من همشو امتحان کنم ببینم چی میشه ;;) :-S #:-S >:) L-) :-SS :- O:)
نقل قول کردن
0 #35 22222123 1389-04-08 10:33
آم& #1575;ر
نقل قول کردن
0 #34 2222123 1389-04-08 10:31
آم& #1575;ر
نقل قول کردن
0 #33 2123 1389-04-08 10:30
آم& #1575;ر
نقل قول کردن
0 #32 123 1389-04-08 10:28
آم& #1575;ر
نقل قول کردن
0 #31 برای تست پاک شود 1389-04-08 10:28
آم& #1575;ر
نقل قول کردن
0 #30 برای تست پاک شود 1389-04-08 10:06
آم& #1575;ر
نقل قول کردن
0 #29 محمود 1389-04-08 09:59
سلام
تبدیل شدن وبلاگ به سایت مبارک باشه.
با تشکر
نقل قول کردن
0 #28 علي اصغر 1389-04-08 07:45
به نقل از سياوش 1:
سلام
علي اصغر جان ممنونم
واقعا بايد از زحمات شما سپاسگذاري كرد بخش نظرات خيلي بهتر شده فقط اگه كمي در انتخاب رنگها بشه كاري كرد بهتر مي شه گاهي ما يكي دو ساعت فقط بخش نظرات رو مي خونيم اگه رنگ متن به جاي خاكستري سياه باشه خيلي بهتره

همچنين در حاشيه مقالات هم اگه بشه از كادر بندي استفاده كنيد كادر بندي بخش نظرات خيلي خوب شده رنگ حاشيه هم اگه يك كمي پر رنگ تر باشه بهتره مثلا كرمي پر رنگ يا خاكستري كم رنگ

همچنين اگه امكان ارسال پيام خصوصي هم وجود داشت بهتر مي شد ضمنااگه امكان تايپ 2000 كاراكتر در بخش نظرات امكانپذير باشد بهتر است
(البته اينها همه نظر شخصي من هستند )


به هر حال در كل بخش نظرات بهتر شده از شما و همچنين ديگر دوستان كه در اين زمينه كار مي كنند متشكرم

ان شا الله هميشه موفق و مويد باشيد @};-

.......................
سلام ودرود بر سياوش عزيز
چشم تلاشمون رو مي كنيم
نقل قول کردن
0 #27 علي اصغر 1389-04-08 07:42
در جواب احمد عزيز

انشاالله تا چند روز ديگه مسئولين گروهها معرفي خواهند شد و اونها با اعضاي گروه خودشون مرتبط ميشوند.
از حاج آقا مهندسي مي پرسيديد دليلشون رو ، هرچند يقين دارم كه دليلي درست نداشتند.
بزرگان بشارت نزديكي ظهور مي دهند و غير مستقيم خواستار آماده شدن جامعه هستند
يا علي
نقل قول کردن
0 #26 علي اصغر 1389-04-08 07:41
به نقل از احمد:
سلام.اولا که من برای زیر گروه موبایل ثبت نام کردم ولی جوابی ازتون بدستم نرسید .در ضمن من چندتا کتاب و کلیپ برای موبایل ساختم چکارشون کنم؟با موضوعات جنگ نرم غرب
من تا امشب توی حرم امام رضا معتکف بودم .قرار بود حاج آقای پناهیان سخنرانی کنن.
2-من توی سه روز اعتکاف به دنبال این بودم که نزدیک بودن ظهور رو به بعضیا ثابت کنم بازم متاسفانه با برخورد دلسرد کننده روحانیونی از جمله حاج آقای مهندسی و ماندگاری(سمت خدا شبکه 3)که از روحانیون به نام هستن رو به رو شدم حاج آقای مهندسی گفت:من با قاطعیت صحبتهایی که راجب آیت ا... بهجت میگن رو رد میکنم
و آقای ماندگاری با وجود سوالهای مکرر من جواب درستی به من ندادن گفتن تو مسایلی که فایده ای براتون نداره وارد نشین به جاش ببینین تکلیف شما چیه حالا شاید ظهور 100 سال دیگه باشه بحر حال شما به امید همین جمعه بای خودتون رو آماده کنین

......
نقل قول کردن
+1 #25 سهیل 1389-04-08 03:33
دم دکتر گرم حسابی غرب رو تحقیر کرد
راستی الحمدلله این مشکل که نمیتونستم با نام کاربری نظر بدم رفع شد
به امید مقاله شعیب :D
نقل قول کردن
0 #24 امیری. 1389-04-08 01:34
سلام
احمدی نژاد سه شرط ایران برای مذاکره باغرب را تعیین کرد
وی سه شرط مذاکراتی را این‌گونه اعلام کرد: اول آن‌که؛ ما باید بدانیم نظر آن‌ها درباره بمب اتمی رژیم صهیونیستی چیست؟ آن‌ها با داشتن بمب اتم رژیم صهیونیستی موافقند یا مخالف؟ ما مذاکرات را بر مبنای اعلام نظر آن‌ها تنظیم خواهیم کرد. دوم آن‌که؛ آیا به مقررات ان. پی. تی پایبندند یا نه و از مصوبه تصویب شده در کنفرانس بازنگری ان. پی. تی در نیویورک تبعیت می‌کنند یا نه؟ سوم؛ کسانی که می‌خواهند با ما مذاکره کنند منظورشان از گفت‌وگو با ما چیست می‌خواهند دشمنی کنند یا گفت‌وگو.

وی همچنین اعلام کرد که باید ترکیب تیم مذاکراتی که می‌خواهد با ایران گفت‌وگو کند، تغییر کند.
www.khabaronline.ir/news-71663.aspx
نقل قول کردن
0 #23 امیری. 1389-04-08 01:24
سلام
گزارش محرمانه سیا : سه میلیون اسرائیلی به آمریکا و روسیه کوچ خواهند کرد www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/3280-1389-04-06-19-49-06.html
نقل قول کردن
+1 #22 علي 1389-04-08 01:15
فاصله بين سطر ها در بخش نظرات هم خيلي كم هست ):)
نقل قول کردن
0 #21 امیری. 1389-04-08 01:14
سلام
اعتراض پاپ به دستگیری اسقف‌های متجاوز
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/3315-1389-04-07-19-56-35.html

هرچهبگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک :-S @-) :(
نقل قول کردن
+4 #20 سياوش10 1389-04-08 01:09
علي اصغر جان اگه ممكنه اين محدوديت هاي بخش نظرات رو برداريد بعضي از نظرات ما در حد مقاله هست :-

پشت سر هم پيغام هم نام بودن اسم و طولاني بودن نظرات رو مي ده
نقل قول کردن
0 #19 سياوش9 1389-04-08 01:06
ايكاش همه مسلمانان بعد از نماز هاي فريضه دستانشان را بالا مي بردند و بعد از گفتن ده بار اللهم صلي علي محمد وآل محمد و عجل فرجهم ( كه فضائل زيادي براي اين مورد ذكر شد ) از خداوند با همان زبان خودشان توفيق آمادگي براي ياري حضرت مهدي (عج) و توفيق عاقبت به خير شدن و توفيق نماز اول وقت خواندن را بخواهند كه در اين صورت خداوند نيز مطمئنا به آنها توفيق عنايت خواهد كرد چرا كه دعا سلاح مومن است و وسيله تقرب به خداوند متعال تنها وسيله اي كه مي تواند تقدير حتمي الهي را تغيير دهد

خدايا به حق مظلوميتهاي شير زن کربلا حضرت زينب کبري (س) توفيق آمادگي براي ظهور و ياري امام مظلومان مهدي فاطمه (س) را به ما گناهکاران عنايت فرما @};- =(( @};-
نقل قول کردن
0 #18 سياوش8 1389-04-08 01:05
به هر حال مطلب اصلي كه ايشان دوباره در پايان جلسه اشاره كردند همان خواستن توفيق از خداوند بود
ايشان به نماز اول وقت و اهميت آن اشاره كردند و گفتند آيا تا به حال چندين بار خواسته ايد نماز اول وقت بخوانيد ولي موفق نشده ايد و بعد از مدتي دوباره خواسته ايد نماز اول وقت بخوانيد ولي بعد از مدتي دوباره سهل انگاري صورت گرفته
علت اصلي آن همان بلي و چشم گفتن ما هست
ما بايد در كنار تلاش خودمان از خداوند توفيق نماز خواندن در اول وقت را بخواهيم
در مورد بحث انتظار هم همينطور است علت اصلي تاخير افتادن فرج همانا آماده نبودن مسلمين براي ظهور است ما از خداوند تعجيل در ظهور را مي خواهيم و مي گوييم امام زمان (عج) ظهور كنند ما به ياري ايشان خواهيم رفت ولي نمي گوييم خدايا توفيق آمادگي براي ياري امام زمان (عج) را به ما عنايت فرما
البته تلاش مسلمانان در اين مورد شرط است ولي ابتدا بايد خداوند توفيق تلاش در راه درست عنايت كند چرا كه خداوند حال هيچ قومي را تغيير نمي دهد مگر اينكه خودشان تلاش كنند و خواستن توفيق الهي در اين زمينه راهگشاست
نقل قول کردن
0 #17 سياوش7 1389-04-08 01:04
امام باقر - عليه السلام - فرمود: «پدرم از پدرانش نقل كرد كه رسول خدا - صلّى الله عليه و آله - فرمود: خداوند متعال مقدارى از گِل را گرفت و آن را با دست قدرتش درهم آميخت، و از آن گِل، آدم - عليه السلام - را آفريد، و سپس از آن گل مقدارى اضافه آمد، خداوند از آن اضافى، حوّا - عليها السلام - را آفريد.»(3)

آدم - عليه السلام - به اين ترتيب از تنهايى بيرون آمد، و با حوّا اُنس گرفت؛ چنان كه امام صادق - عليه السلام - فرمود: «ازاين رو زنان را «نساء» مى‌گويند، چون اين واژه در اصل اُنس است، و براى آدم - عليه السلام - جز حوّا كسى نبود تا با او اُنس بگيرد.»(4)

همچنين به بعد از ظهور و قبل از ظهور اشاره كردند و مقايسه آن دو با بهشت و جهنم
در روايت امام صادق - عليه السلام - آمده: «منظور از بهشت، بهشت دنيا بوده» (نور الثقلين، ج 1، ص 62).

يعني اين دنيا توان تبديل شدن به نوعي بهشت را داراست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد