رایحه ظهور

آیا مظلوم دهه 90 همانند مظلوم دهه 60 در آتش خواهد سوخت ؟

 

  امام خمینی ره فرمود : "آنچه من راجع به ايشان متأثر هستم، شهادت ايشان در مقابل آن ناچيز است و آن مظلوميت ايشان در اين كشور است." /آیا ما باز هم اجازه خواهیم داد باخوبان ما انگونه معامله کنند که دل نائب امام زمان و مولا و سید ما دوباره به درد بیاید ؟ تکرار تاثر امام در مظلومیت شهید بهشتی؟ آیا مظلوم دهه نود نیز مانند مظلوم دهه شصت در آتش خواهد سوخت؟/ اتش جهل دوستان و كينه دشمنان؟ .....

» ابتدای نظرات (191)

 

 

مظلومیت شهید بهشتی و عبرتی که باید بگیریم !

 

سوختن تن یکبار است اما آیا مظلومیتی سخت تر ازین هست که ابرو و حیثیت و احترام مومنی بسوزد ؟ انهم مومنی که در راه حق استقامت کرده و ازمرحله حرف به عمل و استمرار عمل رسیده است و خود جلو دار وپرچم دار شده است . شهید بهشتی در دهه 60 مورد سخت ترین هتک حرمت ها و توهین ها و ناسزاها قرار گرفت و با صبوری ومظلومیت و سعه صدر بی نظیرخود همه را تحمل کرد. این توهین ها و غبارپراکنی ها تا آنجا بود که حتی دوستان انقلابی و پرشور و مبارز و مریدان سابق شهید بهشتی نیز تحت تاثیر غبارالوده بودن فضا قرارگرفتند و بر علیه او تحریک شدند نمونه این مسئله شهید محمد منتظری بود . مطالبی که او در تخریب شخصیت شهید بهشتی در نشریات آن روز می نوشت، یکی از تندترین توهین های شخصیتی به شهید بهشتی بود .او شهید بهشتی را به راسپوتین انقلاب متصف کرد. در تمام این مدت واکنش شهید بهشتی به این رفتارها صبوری بود، شاید تنها واکنش ضبط شده در تاریخ مصاحبه ای با تلویزیون آلمان است که یک روز پس از شهادت ایشان از آن تلویزیون پخش شد. پرسشگر تلویزیون آلمان از ایشان سوال می کند که به شما لقب « راسپوتین » داده اند , آیا شما از این عنوان ناراحت می شوید؟ و شهید بهشتی کمی تامل کرده و می گوید: « ولی خیلی غیرمنصفانه است . » اما سر انجام محمد منتظری متوجه می شود که در حق شهید بهشتی اشتباه کرده است . اودر اولین فرصت، به دیدار شهید بهشتی می رود و با آغوش گشوده او مواجه می شود که "به به محمد آقای خودمان" والبته شهید محمد منتظری همراه شهید بهشتی درمیان هفتاد و دوتن اجربازگشت خود را گرفت.

اما آیا فرصت جبران توهین و تهمت به خوبان زمان برای همه مهیا می شود؟ آیا همه ما می توانیم و این فرصت را پیدامی کنیم که برداشت های اشتباه خود را به واسطه غبار الوده بودن فضاجبران کنیم ؟ و متوجه می شویم که چقدر درباره کسی که حقیقت او بلند است اشتباه کرده ایم ؟ آیا می توانیم تمام کسانی را که به واسطه برداشت اشتباه خود به راه خطا انداخته ایم دوباره برگردانیم ؟ اگر تهمت ما به گونه ای باشد که جمع کثیری به واسطه آن از مسیر یاری حق برگشته باشند انگاه این گناه دنباله دار چگونه قابل بخشش خواهد بود ؟ ایا ما در همین زمان خود مظلومیتی شبیه مظلومیت شهید بهشتی سراغ نداریم؟ مظلومیتی که به مراتب سخت تر از سوخته شدن بدن و تکه تکه شدن آن و برباد رفتن تمامی جسم باشد؟

ایا هتک حرمت و ابرو به مراتب سخت تر از سوختن بدن ها نیست ؟ ایا دریافت توهین و ناسزا و نیش و کنایه و تمسخر و تهمت به مراتب سخت تر از تیغ و سنان و تیر و آتش نیست ؟ ایا مورد شماتت و تهمت دوستان قرار گرفتن به مراتب سخت تراز توهین دشمنان نیست؟ ایا ما که از شهید بهشتی در رسانه های خود یاد می کنیم و برای او همایش می گیریم نباید از انچه براو گذشت درس بگیریم که مظلومیت امثال او دوباره تکرار نشود ؟ ان زمان شهید بهشتی رئیس قوه قضائیه بود و این زمان مظلوم ما رئیس قوه مجریه . نام قوه چه تفاوتی می کند . مهم این است که ما یاد بگیریم که بزرگان زمان خود را بشناسیم . اگر نتوانیم از عهده شناخت مجاهدان و صادقان زمان خود براییم و بگذاریم مظلومیت و غربت انها امتداد پیدا کند چگونه امید ظهور امام زمان داریم ؟

مظلوم زمانه ی ما

آیا در این زمان نمی شناسیم کسی را که به رغم پرچم داری جریان حق و مبارزه با ظلم هم در ایران و هم در تمام جهان ، مورد هجوم تبلیغاتی ظالمان از یک سو و فحاشی مدعیان از یک سو و بی مهری و بی مروتی دوستان از سوی دیگری قرار گرفته است ؟ تا کی باید این قصه تکراری مظلومیت خوبان عالم را شاهد باشیم .و ایا کمک ما به رفع غربت از خوبان ، کمک به امام زمان عج این دلبر و دلدار همه خوبان جهان نیست ؟ آیا نباید مواظب باشیم قصه سوخته شدن ابرو و حیثیت مجاهدان مظلوم دوباره تکرار نشود ؟ شهید بهشتی برای ما یک درس بود. درسی که از شهادت او گرفتیم این بود که نگذاریم بزرگانی مانند او دوباره مظلوم شوند و مظلوم بمانند و مظلوم بسوزند.

سوختن تن خیلی سخت است وطاقت فرسا . اما همین سوختن تن درکنار سوختن ابرو چیزی نیست . زیرا ابرو و حیثیت مومن شرف بالاتری نزد خداوند دارد. چه شد که پارسال در همین روزها کسی گفت : سینه‌های خود را برای شمشیرها آماده کرده‌ایم اما برای تسلیم هیهات منا الذلة امروز بزرگان و علم داران راه را بشناسیم وقتی که رهبرمان مارا به یاری آن پرچم بدست فراخوانده دیگری چه عذری برای یاری نکردن او داریم؟

رهبر عزیزمان فرمود : امروز کسی این علم را –علم حق- را به دست گرفته باید او را یاری کرد

چرا این علم به دست زمان خود را نشناسیم و اجازه دهیم فضا مانند سال 60 بر علیه او غبار آلوده بماند ؟

همین علم بدست مظلومی که وقتی علم عدالت را در سال 84 برافراشت مورد تندترین هجوم ناسزاهای باند حاکم در تمام روزنامه های زنجیره ای خود قرار گرفت . او را متحجر و فریبکار نامیدند و مدعی و گزافه گو و ناوارد و خام و ناپخته و تندرو و نفهم اقتصادی و نادان سیاسی نامیدند ؟

مظلومی که در تمام مدت چهارسال هر تصمیم و عملی که برای اعتلای کلمه عدالت گرفت و هر کار نیکی که اجرایی و عملی کرد مورد سنگین ترین هجوم های رسانه ای قرارگرفت ؟ اگر روستاها را اباد کرد به او گفتند گدا پرور و اگر شهر تهران را ساخت تمام خدمات او با انواع ابزار تبلیغاتی سرپوش گذاشته شد و یا به دیگران نسبت داده شد تا افتخار و نام نیکی ازو برجای نماند . این توهین ها تا به انجا پیش رفت که دزدی های کلان را در شهرداری به او نسبت دادند و این سخنان ناروا دهان به دهان گشت و موجب تمسخر مردم کوچه و بازار شد در حالیکه سالم ترین دوران شهرداری تهران در زمان او بود و تمام کسری بودجه های شهرداری به ید با کفایت او جبران شد و از حیف و میل های شدید باند فاسد شکل گرفته در شهرداری برای اولین بار جلوگیری شد و حق مردم تهران به جیب انها برگشت و تمام این ها در هررسانه ای که فکرش را بکنید سانسور شد . و حقایق وارونه جلوه داد شد تا کسی او را نشناسد و نداند او چه کرد.

مظلومی که وقتی سفر های استانی را اغاز کرد کارشناسان در رسانه ملی او را مورد تمسخر قرار دادند و این کار را غیر کلاسیک و غیر علمی و غیر تخصصی و بی معنا و اسراف منابع دولت و ریخت وپاش اضافه و تلاش برای خوش گذرانی هیئت دولت وحتی در مواردی نادانی محض خطاب کردند . درحالیکه خرج های کلان سفرهای اشرافی باند قبلی هیچ صدایی از انها در نمی اورد؟!!!! و وقتی به برکت همین سرکشی های سنگین و کار مستمر وطاقت فرسای شبانه روزی کارها سامان گرفت وپروژه های نیمه تمام یکی یکی به اتمام رسید همه آن کارها را دستاورد خودشان خوانده و میخوانند و نمونه این حرکت انرژی هسته ای بود که هنوز نیز مدعی اند کار خودشان بود نه ثمر استقامت و هوشمندی و دیپلماسی دولت نهم و هنوز هم برای مخفی کردن حقیقتی که دارد اتفاق می افتد با تمام ابزارها و رسانه های ممکن به بزرگ کردن اشکالات کوچک و کوچک نمایی کارهای بزرگ انجام شده می پردازند؟و این کارهارا انقدر تکرارکردند رهبر بزرگوار بارها و بارها رسانه ها را به تقوای الهی فراخواند و فرمود که این سیاه نمایی ها گناهی نیست که خداوند به اسانی از آن بگذرد و اگر فتنه ای برپا شود به خاطر این گناهان زبانی دامن ترو خشک را با هم می گیرد! ودیدیم که فتنه برپاکردند و به خاطر چهار سال دروغگویی درباره بزرگی کارهای او و کتمان حقیقت چه کینه ای از او در دل مومنان شکل گرفت که هنوز نیز صدمه های ان گریبانگیر مردم جامعه است و ایا نشاندن کینه به جای عشق انهم با فریب و دروغ گناه کمی بود؟

ایا این مظلومیت کمی ست که کسی خود را برای یک ملت فداکندو جان ومال و آبرو و هستی خود را برای نجات ملتی دردست بگیرد و از گردنه های بزرگ و حوادث بزرگی ملتی را عبور دهد و از شرایطی که دشمن برای ریختن در خاک ما در چهارسوی ایران نقشه کشیده بود و با محور شرارت خواندن ایران مقدمه توجیه افکار عمومی برای حمله به ایران را فراهم کرده بود مارا خداوند به برکت او نجات داد و حالا به جایی رسیده ایم که برای انها شرط می گذاریم . ایا رواست که بعضی از مردم همین امروز به خاطر تبلیغات فریبکارانه ای که بر علیه او شده و دروغ ها و کینه هایی که ازو در دلها ایجاد کرده اند ارزوی مرگ او را دارندتا ازدست او راحت شوند !! فقط به خاطر نشناختن ؟؟؟؟

و البته همه این مظلومیت ها برای هدف بزرگی ست که این بزرگوار انتخاب کرده است و استقامت زیاد در هدف و اینکه ظالمان بهتر از مردم موانع راه خود را می شناسند و ظالمان بهتر ازما می دانند که این مظلوم مقتدر چقدر برای منافع انها مضر است و به هروسیله ای که می توانند در حال ترور شخصیت و ابروی او هستند .

 

آیا نباید از او دفاع کنیم ؟

آیا این مظلومیت نبود که وقتی لایحه هدفمندی یارانه ها را حذف کردندو بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهش های مجلس را ده برابر کردند ان را از نظر مردم مخفی نگه داشتند . و وقتی اخطار قانون اساسی داد او را علنا مورد تمسخر قرار دادند ! و این تمسخررئیس جمهور را از رسانه ملی پخش کردند ؟

ایا این مظلومیت نبود که وقتی نظام بودجه ریزی عادلانه شد از مردم مخفی نگه داشتند . وقتی طرح هدفمندی یارانه ها که ارزوی 20 ساله کشور بود با تلاش او اجرایی می شد تاتوانستند مانع تراشی و سنگ اندازی کردند تا بدست او اجرانشود و خوش نامی اش برای او نماند و همزمان در مجلس و در تلویزیون او را دیکتاتور ضد قانون نامیدند و رسانه ملی نیز با پخش مستقیم صحبت های ان نماینده ی کذایی اهانت به او را پوشش خبری داد درحالی که هرگز تحلیلی از تلاش دولت برای اجرای عدالت در رسانه ملی پخش نشد و این مظلوم باراجرای کار و برطرف کردن موانع و تحمل سنگ اندازی ها و تحمل ناسزاها را همزمان با رفع موانع فکری وروشنگری ذهن مردم به تنهایی بردوش کشید ؟ و می کشد؟

آیا این مظلومیت نبود که برای خراب کردن وجه پاکی مالی و صداقت و مدیریت بی نظیر او با اشتباهی حساب شده گم شدن یک میلیارد دلار از خزانه کشور را به او نسبت دادند و این توهین دزدی را چنان در بوق و کرنا کردند که حتی بچه های 15 ساله نیز در مدارس به نیش خنده و کنایه شعار دزد بودن و دروغگو بودن او را تکرار می کردند بی انکه بدانند جریان فتنه گر و گناهکاری که پشت این شعارهاست چه انسانهای مزور و پلیدی هستند؟اما وقتی همین امسال معلوم شد که گم شدن یک میلیارد دلار حقیقت نداشته حتی یک جمله در عذرخواهی از تهمت به این بزرگی در تریبون مجلس نگفتند! همان تریبونی که پیش از آن تهمت دزدی را با صدای بلند از آن اعلام کرده بودند! زمان تهمت و دزدی همه رسانه ها با هم اعلام خبر کردند و زمان اعاده حیثیت هیچ رسانه ای حرفی بجز سکوت نزد!!

مظلومی که وقتی برای اولین بار دعای فرج را در ابتدای سخن خود به گوش ما رساند همه رسانه های متمدن او را به تحجر و عقب گرد ملقب کردند . حتی مدعیان اصولگرایی مانند هاشمی و توکلی ! و وقتی نام امام زمان را برای اولین بار در دانشگاه کالیفرنیای زمزمه کرد گروهی انگشت به دندان می گزیدند که ابرویمان را برد ! همین هایی که اینک خود را جلو دار می دانند!

مظلومی که وقتی از برقراری روابط دیپلماتیک با همه کشورهای برای احقاق حقوق ملت ایران سخن گفت و به ان عمل کرد هیچ کس باور نمی کرد که از تهدید نظامی به مرحله شرط گذاری برای قدرت های جهانی برسیم . انروز به او می خندیدند و امروز در سکوت محض فرو رفته اند تا بلکه منکر او شوند و بگویند که هیچ اتفاقی نیفتاده است!

مظلومی که انروز که هجوم ها بر علیه رهبرعزیزمان بالاگرفت و جریان برانداز خواب رهبری باند خود را می دید و با نیش و کنایه از بی خاصیت بودن رهبری و حذف رهبری و شورای رهبری در مجامع خود سخن می گفت . ناگهان ظهور کرد و دلیر و بی پروا در برابر همه دوربین های جهان خم شد و دست رهبر را بوسید تا به همه بفهماند که "زندگی در پناه ولایت فقیه تمرین زندگی درسایه معصوم است" . اما بعد ها به خاطر کاری که در هیچ زمانی سابقه نداشت و اطاعت امری که برای ان معاون اول انتخابی اش را برداشت ، به جای تحسین دوستان ! از سوی دوست و دشمن مورد تاخت و تاز قرارگرفت که چرا ولایت ناپذیر هستی !

مظلومی که برای اولین بار درتاریخ ریاست جمهوران ایران با رقیب خود مناظره کرد در حالی که به او می گفتند دیکتاتور و به رقیبان او می گفتند دموکرات مردم سالار !و می گویند!

مظلومی که برای اولین بار در تاریخ ریاست جمهوران ایران به وعده ترتیب دادن کنفرانس پرسش و پاسخ با خبرنگاران مدام عمل کرد در حالی که به او می گفتند غیرپاسخگو به رقیب او می گفتند اهل گفتگو! و می گویند!

مظلومی که برای اولین بار جلوی قاچاق و اسراف سوخت را با سهمیه بندی بنزین را گرفت در حالی که به او می گفتند غیر کارشناس و به رقیبان بی عمل او می گفتند کارشناس برجسته! و می گویند!

مظلومی که برای اولین بار از زنان مومن با لیاقت در کابینه خود استفاده کرد در حالیکه به او می گفتند متحجر و ضد زن و به رقیبان چل چراغی او می گفتند ازاد اندیش روشنفکر!و می گویند!

مظلومی که از طرف میلیونها مظلوم ستم دیده آبرویش را در کف دست گرفت و دربرابر اوج اغواگری جریان فتنه در مناظره حاضر شد و در برابر القابی مانند متحجر و دروغگو و فریبکارو.... تنها جواب داد : من به شما علاقه مندم اقای موسوی ! و برای این صبوری و بزرگی اش به او گفتند بی ادب ! و به رقیب او گفتند مرد اخلاق و ادب !!

مظلومی که مرجع تقلید جریان مدعی به او تهمت بزرگ حرامزادگی می زند و علی رغم انکه مطابق قانون وبدون اعلام دعوای او -باید و باید -هرگونه توهین به مقام اول اجرایی کشور را در دادگاه رسیدگی کنند .... کاملا سکوت می کنند و دربرابر توهین دزدی و حرامزادگی و بقیه توهین ها و گستاخی ها به او ساکت لبخند ژکوند می زنند. اما وقتی 100 دانشجو به خاطر بخشش کل دانشگاه ازاد به خاندان هاشمی علی رغم قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی روبروی مجلس تجمع می کنند و می گویند که چرا این مجلس مجلس جاسبی شده ناگهان به تلویزیون می ایند و همان شب اعلام می کنند که هیچ گونه توهینی را به ارکان نظام –یعنی مجلس- را نمی پذیرند و حتما به لحاظ انجام وظیفه ی قانونی خود اعلام دعوا خواهند کرد !

مظلومی که وقتی پرچم عدالت را بلند کرد که همه دنبال اقتصاد توسعه و لیبرالیسم بودند و وقتی بر علیه نظام زر و زور و تزویر قیام کرد همه در ویلاهای خود خفته بودند و ملاک ارزش گذاری شیک بودن دفتر کار بود و داشتن سطل اشغال یک میلیونی در دکوراسیون دفترکار اما اکنون که به یمن بزرگی همت او و عدالت خواهی او این جریان روز به روز قدرتمندتر می شود همان ساکت های امروز و دلدادگان زر و زور و تزویر اکنون باگرفتن ژست عدالت خواهی اعلام می کنند که ما راه عدالت را می رویم حتی اگر دولت –منظور همان رئیس دولت- به ما کمک نکند و ما تنها باشیم !!!

مظلومی که ناسزاها را می شنود و لبخند می زند و کار می کند و صبوری می کند و بازهم کار میکند و باز هم صبوری می کند زیرا همه را دوست دارد و برای ظهور دولت عشق در جهان تحمل هر جفایی برای او آسان است .

اگر شهید بهشتی در زمان خود به خاطر عدالت خواهی خود مورد هجوم ناسزاها و توهین ها دنیاخواهان ومنفعت طلبان قرارگرفت در انتخابات اخیرو انتخابات سال 84 شاهد بودیم که چگونه یک نفر مورد هجوم همه رسانه ها قرارگرفت با توهین هایی که بی سابقه بود . او انقدر مظلوم بود که مانند شهید بهشتی به دلیل اوج فتنه گری و برای از هم نپاشیدن وحدت جامعه رهبر بزرگوارنیز مانند امام عزیز باید در پرده سخن می گفت و دفاع از مظلومیت او را با توصیه های مکرر به تقوا در سخن و عمل و یاری کردن دولت بارها وبارها تکرار می فرمود و این خود نشان از مظلومیت بزرگتر رهبر بزرگوارمان بود .که باید برای نگه داشتن همه فرزندان در کشتی انقلاب چگونه جور برادران یوسف را تحمل کند و دم نزند !

اذیت و آزار از سوی چه کسانی ؟

هرچقدر مستکبر شیطانی تر و فریبکاتر باشد ،و هرچقدر استقامت و پایداری مومن در عمل و در راه حق بیشتر باشد اغواگری و غبارپراکنی ظالم بیشتر و فاصله شناخته شدن آن مردخدا با مردمان زمان خود بیشترمی شود . همین امروز گروههای مختلفی با انگیزه ها متفاوتی به مظلومیت جریان حق و بخصوص این مظلومی که رئیس جمهور است ....دامن می زنند .

اول گروه ظالمان خارجی که رسانه های صهیونیستی و شبکه های ماهواره ای امریکایی در راس انهاهستند و با کلماتی مانند هیتلر. جنگ طلب . تندرو . خشونت طلب .با انواع ترفندهای رسانه ای و جنگ نرم شخصیت و ارمان بلند او را مورد هجوم قرار می دهند و از میان هموطنانمان نیز متاسفانه افراد زیادی همین نگرش را می پذیرند و باور می کنند!

دوم باندهای منفعت طلب داخلی و دنیاطلبانی که هدفشان قدرت و ثروت و شهرت دنیا ست و وجود او رادربرابرخود می بینند و برای برداشتن او از سرراه به هرگونه توهین و ناسزایی دست می زنند که نمونه ان توهین . نفهم اقتصادی .دروغگویی . دزدی . تقلب .فریبکاری و بدترین ان ناسزای حرامزادگی بود !

سوم گروهی که دینشان فقط در سجاده شخصی شان خلاصه می شودو هیچ ارمان بلند اجتماعی ندارند که اصلا فهم دینداربودن او برای این گروه محال است . چراکه دین را فقط برای خلوت خود می خواهند و خماری بیشتر و سکون و سکوت بهتر پس جهاد و مبارزه و استقامت و شهادت و ارمان بلند نجات بشریت اصلا برایشان معنا ندارد . پس او را نمی شناسند و برای همین او را با صفاتی مانند خوارج . اسلام خشن . طالبانی و....مورد تفقد قرار می دهند .

چهارم گروهی که میل به فتنه گران دارند و باهرغباری که فتنه گران برپا می کنند ناگهان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای قرار می گیرند و به راحتی در اثر جوسازی تبلیغاتی کینه او را به دل می گیرند و تمام مجاهدت های او را باطل شده می پندارند و با صفاتی مانند لیبرال فرهنگی . فریبکار. التقاط فکری او را مورد مهر قرار می دهند. که نمونه آن را در مجلس زیاد داریم! مثلاجناب پسرنوح فرزند شهید مطهری.

پنجم کسانیکه حقانیت تلاش او را شناخته اند اما به دلیل حسادت یا ملاحظات خاص نمی توانند بپذیرند که پرچم دار و علم دار کسی بجز خودشان باشد . دوست دارند خود رامطرح کنند به جای یاری جریان حق ! این گروه نیز هراز چند گاهی تلاشی را برای کتمان حقیقت موفقیت های او برای پیشبرد جریان حق و سانسور ان انجام می دهند و این تلاش بخصوص در رسانه ملی نمود زیادی دارد ! نمونه ان زمانی ست که رئیس جمهور در اجلاس ان پی تی در حال ایجاد یک تحول بزرگ جهانی در نظام ساختار مدیریت جهان و تغییر افکارعمومی مردم دنیا بود این جا در رسانه ملی ما در اخبار ، اقای ضرغامی احوالپرسی خود را با همسر شهید مطهری بیشتر از ان حادثه بزرگ پوشش خبری داد !!! ایا این مظلومیت نیست؟

ششم دوستانی که به دلیل کوتاهی اندیشه و فکر خود در مواردی قادر به شناخت بزرگی هدف او نیستند و تا زمانی که افق دید و نگرش شان بالا نرفته ، بسیاری از اعماق پنهان گفته ها و دور اندیشی های او را نمی فهمند و همین سبب می شود موضع گیری های غیر منصفانه ای در برابر سخن حق او داشته باشند که نمونه ان مسئله حجاب بود که وقتی او گفت مسئله حجاب کارفرهنگی می خواهد نه برخورد فیزیکی و برخورد قانونی و اطلاعاتی مخصوص شبکه های فساد سازمان یافته است نه مردم عادی! چنان براشفتندو اشتباه برداشت کردند که او را ضدحجاب و بدون تقددینی و لیبرال فرهنگی و وابسته به جریان مشایییسم و زمینه دار برای التقاط فکری و ....خواندند

و البته سنگین ترین نوع مظلومیت همین ناشناخته ماندن در میان دوستان است.

سخت ترین نوع مظلومیت

مدت زمان تحمل این مظلومیت بزرگی روح این مظلوم ما را نشان می دهد.

اگر شهید بهشتی مظلوم بود حداکثر دو سال تحمل این مظلومیت را نمود . و در ان زمان رئیس قوه مجریه نبود که بار اجرایی یک کشور نیز بر دوشش باشد. اما تا این زمان مظلوم ما 5 سال است که انواع ابتلاها را با شدتی چند برابر تحمل کرده است و باراجرایی یک کشور را نیز همزمان بردوش می کشد و همزمان برای دفاع از آرمان بلندخود و روشنگری افکار عمومی نیز تنها ست.

کدام سوخته شدن سخت تر است و تحمل کدام مظلومیت دشوارتر؟

یادمان بیاید وقتی که از ایت الله بهجت پرسیدند :اقا چرا امام زمان ظهور نمی کند، ایشان فرمودند : امام زمان را می خواهید چه کنید؟ می خواهید او را نیز مانند بقیه ائمه از بین ببرند ؟ یعنی اول این ما هستیم که باید استعداد حضور خوبان در میان خود را پیدا کنیم و با شناختن انها گرد مظلومیت و غربت از چهره انها بزداییم.

امام خمینی قدس سره الشریف پس از شهادت شهید بهشتی -همان زمان که دلهای همه دغدارحادثه سنگین هفتم تیر بود و همان زمان که اشک ها بند نمی امد چه فرمود ؟

امام خمینی ره فرمود : آنچه من راجع به ايشان متأثر هستم، شهادت ايشان در مقابل آن ناچيز است و آن مظلوميت ايشان در اين كشور است.

یک منتظر راستین امام زمان عج، دربرابر مظلومیتی که پنج سال است جریان دارد و به فرموده امام ، شهادت دربرابر ان ناچیز است چقدر باید متاثر باشد ؟ وچه وظیفه ای دارد ؟

اگر ما امروز نتوانیم ازین بهشتی زمان خود محافظت کنیم و اجازه دهیم او به تنهایی به خاطر هجوم سنگین جوسازی ها و تبلیغات منفی و بدفهمیدن شدن ها و تهمت ها و توهین ها مورد شماتت و هجوم و هتک حرمت قرارگیرد چگونه امید داریم که خداوند به ما اجازه حضور ولی خود را در میان ما بدهد ؟

ایا ما باز هم اجازه خواهیم داد باخوبان ما انگونه معامله کنند که دل نائب امام زمان ما و مولا و سید خراسانی ما نیز به درد بیاید ؟ مانند تاثر امام در مظلومیت شهید بهشتی؟

آیا ما وظایف خود را در برابراین بهشتی زمان خود خواهیم شناخت ؟ یا با سکوت نابجا و سخن گفتن ناروای خود اجازه خواهیم داد آنچه سخت تر از تیرها و نیزه و اتش هاست بر او فرود اید ؟

آیا پیش از انکه دیر شود صبوری و بزرگی و مقاومت و ایثار او را .....و هدف بلند او را که همان برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی ارواحنا له الفداه است ، خواهیم شناخت و یاری اش خواهیم کرد ؟ یا او نیز مانند بهشتي مظلوم در آتش خواهد سوخت؟ اتش جهل دوستان و كينه دشمنان؟

آیا با تنهاگذاشتن او بر غربت یاران امام زمان خواهیم افزود؟ یا او را یاری خواهیم کرد و انگونه که برخی می گويند او پرچمدار مهدي فاطمه (عج) خواهدشد.......

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+2 #191 صبا 1389-06-04 18:29
مطالب شما عین واقعیت است ولی متاسفانه افرادی به تعبیر آیه 171 سوره بقره "صم بكم عميً فهم لا يعقلون" (كرند و گنگ‌اند و كور، در نتيجه تعقل نمي‌كنند)
صبا 22 ساله از سنندج
نقل قول کردن
-1 #190 رضا 1389-05-29 15:49
من نمیدونم شما خودتونو مضحک کردین یا مردمو مسخره؟
4تا ساندیس خور الاف دور هم جمع شدین یه پول کلفت هم از سپاه گرفتین گفتین یه سایت میزنیم میریم رو مخ جوونای مردم! کور خوندین.
کی بود که کتابای شهید بهشتی رو از تو نمایشگاه کتاب جمع کرد؟
کی بود که یادگار شهید بهشتی (دکتر سید علیرضا بهشتی) رو کرد تو زندان؟
آخه کدوم آدم بیکاری میاد واسه این میمونک چیتوز پول خرج کنه و بمب بسازه؟ اصلا ارزششو داره؟
نقل قول کردن
-2 #189 امین 1389-05-24 14:46
سلام
واقعا خواندن مطالب شما وقت تلف کردنه.
مگه همین شما ها نبودید که می گفتید:
مرگ بر بهشتی
مگه همین شماها نبودید که می گفتید:
بهشتی بهشتی طالقانی رو تو کشتی
مگه همین شما ها نبودید که به خوب زندگی کردن بهشتی می گفتید زندگی تجملاتی.
همین شماها بودید که خودتون و برای ریاست جمهوری بنی صدر خفه کردید و بعدش هم وقتی دیدید تو زرد از آب در اومد شروع کردید پوشوندن گندکاریتون با تشویش ذهن مردم و نفت ریختن روی آتش فتنه تا نظر کسی به سمت شما ها نیاد.
امیدوارم اشتباهتون و دوباره تکرار نکنید.
امیدوارم پس از مرگ هاشمی شما ها نگین که هاشمی مظلوم بود.
امیدوارم ده سال دیگه موضعتون نسبت به احمدی نژاد همین باشه و مثل موضعتون برای بنی صدر نشه.
امیدوارم مصداق کلام امیرالمومنین نشید که فرمود:
همج رعاع أتباع کل ناعق یمیلون مع کل ریح ، لم یستضیئوا بنور العلم
امیدوار برای یک بار هم که شده خدا را در نظر بگیرید و کمی فکر کنید.

========
سلام خدمت شما
نه این کارها کارهای منافقان بود که ما از آنها بیزاری می جوییم.
نقل قول کردن
-1 #188 احمدی 1389-05-18 11:22
مرد حسابی خودتو مسخره کردی یا مارو؟؟... این کجاش مظلومه؟؟؟... صدتا مثل من و تو رو قورت میده برادر... چشاتو باز کن... مگر اینکه مظلومیت مفاهیم دیگری هم پیدا کرده باشه و ما خبر نداشته باشیم.
نقل قول کردن
0 #187 حقیر 1389-04-23 09:27
با سلام.
منم مثل «سیدم» فکر میکنم که شما بیش از حد به فکر جانبداری از احمدی نژاد هستین. احمدی نژاد فقط یه رئیس جمهور خدمتگزار و خوب هست با نقاط ضعف خاص خودش.ایشون به هیچ وجه قابل مقایسه با شخصیتی مثل شهید بهشتی نیست به خصوص از حیث ولایتمداری و سکوت در برابر مخالفان برای صلاح نظام و رضای خدا.
احمدی نژاد هم خودش به اندازه کافی زبون داره و هم یه عالمه رسانه آماده به خدمت که متقابلا مخالفان و منتقدان را بکوبند. 
توصیه آقا به یاری کردن رئیس جمهور چیزیست که امام راحل و آقا به خاطر پیشبرد امور کشور برای همه دولت ها و قوای مقننه و قضائیه به همه مسئولان مربوطه و مردم بهش تأکید داشتن. البته چون قوه مجریه سنگین ترین کار رو از نظر انجام امور جاری کشور به عهده داره، بیشترین تأکید برای همکاری با دولت بوده و هست و خواهد بود. حالا تو دوره هایی با توجه به شایستگی دولتها و میزان مخالفت با اونا بیشتر، یه دوره هایی هم کمتر بوده. اما دلیل اصلی به هر حال همون پیشبرد کشور هست نه این که یاری این رئیس جمهور مساوی با یاری امام زمان و این جور چیزاست.
این که ایشون سردار سپاه امام زمان (عج)باشه هم دیگه ازون حرفاست که بیشتر به جوک شباهت داره.
مقتدر مظلوم هم بعد از امیرالمؤمنین (ع)، فقط مولای ما خامنه ایست، بیخودی این القاب را جابجا نکنید و هر کسی را به اندازه لیاقت و شایستگیش، نه بیشتر و نه کمتر، بزرگ ببینید.
نقل قول کردن
+1 #186 قاسم 1389-04-15 13:11
هنگام سحر غرق مناجات شدم با گل گلهاي نماز
در ذكر قنوت بودم آن حالت زيباي نماز
ناگه زسر كوي تو مستانه نسيمي دم زد
مجنون شدم و روز و شبم گشت به احياي نماز
الهم عجل لوليك الفرج
دوستان در قنوت نماز فرج مهدي فاطمه س يادتان نرود
نقل قول کردن
0 #185 . 1389-04-13 10:03
بماند که شاه اردن هم خود را سید و هاشمی می داند و البته تا قبل از آل سعود شریف مکه بودند. از کجا معلوم که حزب بعث سوریه سفیانی نباشد؟ :) دست از این رمل و اسطرلاب برداربن بشینین سر درس و مشق
نقل قول کردن
-1 #184 اکریم از کرج 1389-04-13 09:58
با سلام و تشکر از زجمات شما . در این وادی ما نیروی کم داریم عده ای به افراط و عده ای به تفریط می روند کمی اهسته و پیوسته همگام با رهبری جلو برویم . خیلی خوب است که بعضی از مطالب نوشته شود و پخش شود و فطعی تلقی نشود در ضمن نگاه در اینجا بهتر از وبسایت قبلی است
نقل قول کردن
0 #183 اکبر 1389-04-13 09:42
با سلام این شیوه خوبی است در این سایت شما ولی خیلی بعضی ها را بزرگ می کنید مثل پادشاه اردن و ارتش اردن را ، یک مقدار واقع بین باشید لطفا از فضای درونی خود کمی بیرون بیایید و به واقعیت ها بپردازید . اکثر مردم ایران احمدی نژاد را چون درست کاراست دوست دارند و محبوب مردم است ولی شما می خواهید نظر خودتان را بر مردم تحمیل کیند که ایشان سردار امام زمان ااست متشکرم
نقل قول کردن
-1 #182 . 1389-04-12 10:25
ببخشید. تا همین چند سال پیش شعیب قرار بود ریش کم پشت داشته باشه و از بنی تمیم. حالا بنی تمیم چه ربطی به ایران داره بماند. چی شد که ریش پر پشت شد؟ نکنه خال دست هم یه وقت عوض شه!
نقل قول کردن
0 #181 مصطفی 1389-04-11 14:46
سخنرانی حاج اقا پناهیان در مورد فوتبال!!!


www.mediafire.com/?jodzgdjmtd0
نقل قول کردن
+2 #180 مصطفی 1389-04-11 14:43
تصور کنید اون لحظه ای را که اقا تکیه میده به دیوار کعبه. همه اقا رو میبینند. بلند میگه انا المهدی ، انا الحق . خیلی سخته درک اون لحظه. یعنی من لیاقتش رو دارم که اقا رو ببینم.
این جمعه هم داره میره. روز جمعه که از نیمه میگذره دل عاشقا میگیره. اقامون نیومد. یعنی هفته دیگه ....

هیچ سنگی نشود سنگ صبورت، اقا تکیه بر کعبه بزن، کعبه تحمل دارد
نقل قول کردن
+1 #179 مصطفی 1389-04-11 14:32
این سخن گهر باری از مولای متقیان حضرت علی (ع) است که یاران امام عصر (عج) را از جوانان دانسته اند. جوانی اوج همت یک انسان است .

امام خمینی (ره)فرمودند :جوانان به ملکوت نزدیکترند . جوانی فصل تازه شدن ، فصل تلاش و پشتکار است. (( جوان، نازک دل تر از دیگران است))۱ . حضرت امام علی (ع) سر آمد جوانان مسلمان بود، در فاصله زمانی ائمه اطهار(ع) نیز حضور پر رونق جوانان احساس می شد، ظهور امام مهدی (عج) نزدیک است ، و هنگامی که با اصحاب سختکوش خود، که هر لحظه فرمان موعود را لبیک گفته تا حاکمیت دولت اهل بیت (ع) را بر جهان بگسترانند.

یاران مهدی (عج) ۳۱۳ نفر هستند . (( به تعداد یاران پیامبر در جنگ بدر ، و به تعداد یاران طالوت در نبرد با جالوت ستمگر ))

حادثه موعود از یک شب جمعه آغاز می شود امام زمان (عج) در میان درب خانه خدا در کنار رکن و مقام می ایستد و آنگاه فریاد می زند (( ای فرماندهان من ، ای نزدیکان من )) ای کسانی که خداوند پیش از ظهور من انها را برای یاری من در روی زمین ذخیره کرده است .(( همانا قسم به خدا ان هنگام که قائم (عج) قیام کند خداوند یاران شیعه را از سراسر دنیا گرد می آورد ))۲ مسجد الحرام جایگاه دیدار یاران با مهدی (عج) و انجام بیعت با حضرت است.

وجود پنجاه ((زن جوان)) در میان ۳۱۳ یار امام مهدی (عج)حکایتگر جایگاه ویژه آنان در عصر ظهور است. اصحاب قائم (عج)از نژاد خاص، قبیله ای با سابقه یا کشوری معروف گزینش نمی شوند ،چون این نهضت یک قیام عدالت گسترانه است.

پس تو هم ای جوان پاک در سخت ترین شرایط زندگی ، و در لحظه ای که نا خواسته مرتکب گناهی شده ای ، خود را دریاب و از خداوند طلب آمرزش ، و از امام عصر (عج) عذر خواهی کرده ودر ترویج فرهنگ انتظار کمر همت را برداشته و از نهایت پاکی روحتان فریاد بزنید (( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم مولای صاحب الزمان ))
نقل قول کردن
0 #178 مصطفی 1389-04-11 14:28
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
نقل قول کردن
0 #177 مصطفی 1389-04-11 14:12
منطقه نفتي العديد آتش اختلاف امارات و عربستان را شعله‌ور كرد

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904090480
نقل قول کردن
0 #176 امیری 1389-04-11 13:01
سلام
علی اصغر عزیز مدتی است موبایل بنده به همراه سیمکارت ازبین رفته فعلا شماره بنده اینست:09106005141
ضمنا ایمیل بنده:
نقل قول کردن
+1 #175 امیری 1389-04-11 12:51
سلام بر بلوی عزیز وسایر دوستان محترم
جناب بلو جواب سوال شما در حدیث پیامبر اکرم(ص) وجود دارد:در آخرالزمان مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان نیز خود را شبیه مردان کرده و بر زینها سوار می شوند، برای چنین زنهایی از امت من، لعنت خدا باد.
نقل قول کردن
0 #174 blue 1389-04-11 10:01
به نقل از امیری:
سلام به خدمت عزیزان حاضر
تسامح و تساهل تا کجا؛

اسب سواری زنان و دختران در قم!
به گزارش شيعه آنلاين به نقل از اخلاق نیوز، در یکی از باشگاه‌های اسب سواری قم که در مسیر شهرکی قرار گرفته که طلاب و روحانیون زیادی در آنجا زندگی می‌کنند و از خیابان جلوی باشگاه، سوارکاران کاملا قابل مشاهده هستند، زنان و دختران نیز آزادانه در آن به اسب سواری می پردازند.

این در حالی است که در روایات اسلامی پیرامون تخلفات شرعی زنان و مردان آخرالزمان مطالب زیادی ذکر شده است که بسیاری از آنان را به وضوح می توان در جامعه مشاهد کرد.
رسول خدا(ص) در حجة الوداع چنین فرموده اند: «يَشَّبَّهُ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَالِ وَ يَرْکَبْنَ ذَوَاتُ الْفُرُوجِ السُّرُوجَ فَعَلَيْهِمْ مِنْ أُمَّتِي لَعْنَةُ اللَّه» (وسائل‏الشيعة ج: 15 ص: 349)

در آخرالزمان مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان نیز خود را شبیه مردان کرده و بر زینها سوار می شوند، برای چنین زنهایی از امت من، لعنت خدا باد.
این روایات که علاوه بر وسائل الشیعه در بسیاری از کتب معتبر شیعه و سنی ذکر گردیده است جای هیچ گونه توجیهی را برای اهل تسامح و تساهل باقی نمی گذارد. و جا دارد یا مسئولین دست به دامان تخصیص و استثناء و توجیه و ... بر آیند و فردای قیامت خود جوابگو باشند یا با قاطعیت جلوی این نوع حرکات خلاف شرع بایستند و از جوسازیهای مسموم نهراساند
shia-online.ir/article.asp?id=12606&cat=1

خودم زمانی که میبینم زنی بر ترک موتور سوار شده شرمم می اید
این الناهون عن المنکر

کی گفته سوار بر اسب شدن و متور سواری برای زنان خلاف شرع است. :-/
نقل قول کردن
+1 #173 احسان ح 1389-04-11 08:26
سلام
علی اصغر جان سایت رو تبریک میگم.
آقا جات خالی ، دکتر رو توی شانگهای دیدم باهاش عکس هم گرفتم ، نبودی ببینی چه جوی بود، چینی ها تو سروکله هم میزدن که بتونن دکتر رو ببیند. جالب اینجاست ایرانی هایی که سبزی بودن هم باهاش با لبخندعکس میگرفتن
باید توی اون فضا میبودی تا درک کنی چی میگم.واقعا که دکتر کاملترین مصداق شعیب هستش.

یا علی مدد.
نقل قول کردن
+1 #172 عبدالرحمن 1389-04-11 03:42


بانک سخنرانی مهدویت
www.rahpouyan.com/sout/mahdaviat.asp
نقل قول کردن
+1 #171 عبدالرحمن 1389-04-11 03:32
به نقل از بيقرار:
ودرضمن باتوسعه تمدن انساني وبلوغ فكري انسانها تاكيدميكنم انسانها چه خانم وجه اقاشكل وفرم زندگي خانم ها باتشريف فرمايي حضرت حجت تغييرخواهدكرد
لذادراينگونه ازمقولات فرهنگي سعي شودازمقام عظماي ولايت امام خامنئه اي استفتاشودنه اينكه مامثل خوارج ازخودفتواصادركنيم واين رومطمئنم كه ايشان بسياردرمقوله مباحث خانمها داراي يك نگاه فرهنگي والا وعميق ومناسب اقتضازمان رادارند


شما مطمئن باشید اکثر احکام همینطور درستند
اگر میبینید در احادیث که ائمه @};- فرموده اند دین جدید بیشتر منظور دینیست که عبدالوهاب ملعون و ابن تیمیه لعنه الله علیه از خود در آوردند و همینطور امثال آنها وگرنه حضرت حجت(عج) @};- به فقها عنایت دارند.
شاید هم بعد از ظهور آنطور که شما میگویید نشود
در آنزمان محیط جامعه بسیار سالم است نه اینکه بخواهیم حرفهای شبه روشنفکرها را دوباره تکرار کنیم.حجاب زن مصونیت است هم برای خود او هم جامعه و... بعداً توضیح مفصّل تر میدم.
نقل قول کردن
+1 #170 عبدالرحمن 1389-04-11 03:23
به نقل از بيقرار:
به نقل از امیری:
سلام به خدمت عزیزان حاضر
تسامح و تساهل تا کجا؛

اسب سواری زنان و دختران در قم!
به گزارش شيعه آنلاين به نقل از اخلاق نیوز، در یکی از باشگاه‌های اسب سواری قم که در مسیر شهرکی قرار گند و از جوسازیهای مسموم نهراساند
shia-online.ir/article.asp?id=12606&cat=1

خودم زمانی که میبینم زنی بر ترک موتور سوار شده شرمم می اید
این الناهون عن المنکر

به نظربنده نفس سواركاري خانم هابارعايت قواعدحجاه بدون فضاي چمن ودرخت وطبيعت وامين اظهارنظرم بنده رو به ريزش واينگونه امورمتهم نكنيد


این نظر من است و باید از فقهای باتقوا پرسیده شود.
سوارکاری و دوچرخه سواری و موتورسواری برای خانمها اشکال دارد مخصوصاً با لباسهایی که امروزه برای این ورزشها در نظر گرفته شده و علت آن هم معلوم است و نیازی به گفتن در عموم نیست
ولی به نظر میرسد اگر زن یک لباس بلند مثل چادر داشته باشد و مفسده نداشته باشد و قصد خودنمایی نداشته باشند اشکالی نباشد.
نقل قول کردن
0 #169 بيقرار 1389-04-11 01:20
ودرضمن باتوسعه تمدن انساني وبلوغ فكري انسانها تاكيدميكنم انسانها چه خانم وجه اقاشكل وفرم زندگي خانم ها باتشريف فرمايي حضرت حجت تغييرخواهدكرد
لذادراينگونه ازمقولات فرهنگي سعي شودازمقام عظماي ولايت امام خامنئه اي استفتاشودنه اينكه مامثل خوارج ازخودفتواصادركن يم واين رومطمئنم كه ايشان بسياردرمقوله مباحث خانمها داراي يك نگاه فرهنگي والا وعميق ومناسب اقتضازمان رادارند
نقل قول کردن
+2 #168 بيقرار 1389-04-11 01:19
به نقل از امیری:
سلام به خدمت عزیزان حاضر
تسامح و تساهل تا کجا؛

اسب سواری زنان و دختران در قم!
به گزارش شيعه آنلاين به نقل از اخلاق نیوز، در یکی از باشگاه‌های اسب سواری قم که در مسیر شهرکی قرار گرفته که طلاب و روحانیون زیادی در آنجا زندگی می‌کنند و از خیابان جلوی باشگاه، سوارکاران کاملا قابل مشاهده هستند، زنان و دختران نیز آزادانه در آن به اسب سواری می پردازند.

این در حالی است که در روایات اسلامی پیرامون تخلفات شرعی زنان و مردان آخرالزمان مطالب زیادی ذکر شده است که بسیاری از آنان را به وضوح می توان در جامعه مشاهد کرد.
رسول خدا(ص) در حجة الوداع چنین فرموده اند: «يَشَّبَّهُ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَالِ وَ يَرْکَبْنَ ذَوَاتُ الْفُرُوجِ السُّرُوجَ فَعَلَيْهِمْ مِنْ أُمَّتِي لَعْنَةُ اللَّه» (وسائل‏الشيعة ج: 15 ص: 349)

در آخرالزمان مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان نیز خود را شبیه مردان کرده و بر زینها سوار می شوند، برای چنین زنهایی از امت من، لعنت خدا باد.
این روایات که علاوه بر وسائل الشیعه در بسیاری از کتب معتبر شیعه و سنی ذکر گردیده است جای هیچ گونه توجیهی را برای اهل تسامح و تساهل باقی نمی گذارد. و جا دارد یا مسئولین دست به دامان تخصیص و استثناء و توجیه و ... بر آیند و فردای قیامت خود جوابگو باشند یا با قاطعیت جلوی این نوع حرکات خلاف شرع بایستند و از جوسازیهای مسموم نهراساند
shia-online.ir/article.asp?id=12606&cat=1

خودم زمانی که میبینم زنی بر ترک موتور سوار شده شرمم می اید
این الناهون عن المنکر

به نظربنده نفس سواركاري خانم هابارعايت قواعدحجاب هيچ اشكالي به نظربنده حقيرنداردوحتي سوارشدن برموتوروياهروسي له نقليه ديگروبنده اون پيست سواركاري راديده ام ولي به اين معتقدم كه اين گونه پيستهابايددرمكا ن مناسب خوددايرشودنه دركنارشانه جاده وتازه بدون فضاي چمن ودرخت وطبيعت واميدوارم بااين اظهارنظرم بنده رو به ريزش واينگونه امورمتهم نكنيد
نقل قول کردن
+1 #167 امیری 1389-04-10 23:56
سلام
ديدار محرمانه وزاري ترکيه‎واسرائيل براي بهبود روابط
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/3414-1389-04-10-14-17-40.html
___________________-
اردوغان:اسرائيل همچنان دوست ماست
خبرگزاري فارس: نخست‌وزير تركيه اذعان كرد كه "تل‌آويو " همچنان دوست "آنكارا " است.
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/3368-1389-04-09-10-04-41.html
___________
انتصاب 50 زن به عنوان امام جماعت
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/3406--50-----.html
_______________
نقل قول کردن
+1 #166 امیری 1389-04-10 23:43
سلام
نتانياهو از عباس براي سفر به قدس اشغالي دعوت كرد
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8806010912
______________

وحيدي در گفتگو با العالم:
تهديدهاي رژيم صهيونيستي عليه ايران براي انحراف افكار عمومي است
سردار وحيدي با بيان اين كه رژيم صهيونيستي اكنون به شدت درگير مشكلات داخلي است، گفت: صهيونيست‌ها با اين حوادث ننگيني كه اخيرا به وجود آوردند، تحت فشار افكار عمومي نه تنها مسلمانان بلكه جهانيان قرار گرفته‌اند و تلاش مي‌كنند با برخي عمليات رواني موضوع را عوض كنند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904100306
____________________
رئيس مجلس تركيه:
اسرائيل به طرز بي سابقه‌اي در تنگنا قرار گرفته است
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904100252
_____________________
لاوروف:محاصره غزه بايد هر چه سريعتر برداشته شود
وزير امور خارجه روسيه گفت: «بعنوان نخستين و مهمترين اقدام در راه برداشته شدن محاصره از نوار غزه لازم است تا فورا اجراي توافقات صورت گرفته در خصوص رفت و آمد آزاد مربوط به سال 2005 در نوار غزه از سر گرفته شود.»
"سرگئي لاوروف " همچنين تاكيد كرد كه اين اقدامات بايد در كوتاهترين زمان ممكن صورت بگيرد، در غير اين صورت امكان تكرار حادثه‌اي نظير حمله به «ناوگان آزادي» وجود دارد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904100057
______________
نسخه چاپي ارسال به دوستان
ميشل سليمان: حكم اعدام جاسوس‌هاي اسرائيلي را تاييد مي‌كنم

خبرگزاري فارس: رئيس‌ جمهور لبنان خواستار سخت‌گيري در مجازات جاسوسان رژيم صهيونيستي در لبنان شد و تاكيد كرد كه حكم اعدام اين افراد را امضا خواهد كرد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904100046
نقل قول کردن
+1 #165 مهدی سامنی 1389-04-10 23:33
سلام
آخرین پست از وبلاگم :

نقدی بر 3 فیلم آخرالزمانی و فراماسونی هالیوود

vavp.blogfa.com/post-154.aspx

.
نقل قول کردن
+1 #164 امیری 1389-04-10 23:29
سلام
احمدی‌نژاد: ملت ایران حزبی نیست/ ایران با آمریکا روابط اقتصادی ندارد که از تحریم ضرر کند
www.khabaronline.ir/news-72197.aspx
__________________________
اسرائیل: حمله نظامی پیش‌دستانه به ایران بهتر از تحریم جواب می‌دهد
www.khabaronline.ir/news-72212.aspx
نقل قول کردن
+2 #163 امیری 1389-04-10 23:20
سلام به خدمت عزیزان حاضر
تسامح و تساهل تا کجا؛

اسب سواری زنان و دختران در قم!
به گزارش شيعه آنلاين به نقل از اخلاق نیوز، در یکی از باشگاه‌های اسب سواری قم که در مسیر شهرکی قرار گرفته که طلاب و روحانیون زیادی در آنجا زندگی می‌کنند و از خیابان جلوی باشگاه، سوارکاران کاملا قابل مشاهده هستند، زنان و دختران نیز آزادانه در آن به اسب سواری می پردازند.

این در حالی است که در روایات اسلامی پیرامون تخلفات شرعی زنان و مردان آخرالزمان مطالب زیادی ذکر شده است که بسیاری از آنان را به وضوح می توان در جامعه مشاهد کرد.
رسول خدا(ص) در حجة الوداع چنین فرموده اند: «يَشَّبَّهُ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَالِ وَ يَرْکَبْنَ ذَوَاتُ الْفُرُوجِ السُّرُوجَ فَعَلَيْهِمْ مِنْ أُمَّتِي لَعْنَةُ اللَّه» (وسائل‏الشيعة ج: 15 ص: 349)

در آخرالزمان مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان نیز خود را شبیه مردان کرده و بر زینها سوار می شوند، برای چنین زنهایی از امت من، لعنت خدا باد.
این روایات که علاوه بر وسائل الشیعه در بسیاری از کتب معتبر شیعه و سنی ذکر گردیده است جای هیچ گونه توجیهی را برای اهل تسامح و تساهل باقی نمی گذارد. و جا دارد یا مسئولین دست به دامان تخصیص و استثناء و توجیه و ... بر آیند و فردای قیامت خود جوابگو باشند یا با قاطعیت جلوی این نوع حرکات خلاف شرع بایستند و از جوسازیهای مسموم نهراساند
shia-online.ir/article.asp?id=12606&cat=1

خودم زمانی که میبینم زنی بر ترک موتور سوار شده شرمم می اید
این الناهون عن المنکر
نقل قول کردن
+1 #162 عاشق امام 1389-04-10 23:07
مدیر فنی سایت
چرا نظرات در IE باز نمیشه مجبورم از firefox استفاده کنم

ضمنا این بخش آگاه سازی برای چیه
نقل قول کردن
+1 #161 عاشق امام 1389-04-10 23:05
به نقل از نراقی.:
به نقل از عاشق امام:
طاق نصرت ببندید آقامون میاد
مدتها بود که مژده اومدن آقامون را به پدرم که سیدی فاضا است میدادم قبول داشت ولی می گفت ما نمی دانیم و معلوم نیست چند سال دیگه طول بکشه
امروز که به خونه پدرم رفته بودم گفت دیشب
خواب دیدم بیت الاحزان فاطمه (ع) ( منزلی در محله مان) و مسجد حضرت علی (ع) (مسجدی کوچک و بسیارقدیمی درشهرستان تولدپدرم) را کنار هم دیدم که در آنها طاق نصرت بسته بودند
پرسیدم چه خبراست گفتند آقا داره میاد
پرسیدم کودم آقا؟
گفتند آقا داره میاد

اکثر خوابهای پدرم واقعیت داشته و دارد

یه وقتهایی دل آدم به آدم فرمان میده که یه حرف را حتی از کسی که نمیشناسه قبول کنه
نمیدونم چه حکمتی داره @};-


آقای نراقی
دلهای محبان اهل بیت به هم نزدیکه
دریمنی پیش منی پیش منی در یمنی
نقل قول کردن
+1 #160 منتظران صبح ظهور 1389-04-10 22:09
نخست‌وزير تركيه اذعان كرد كه "تل‌آويو " همچنان دوست "آنكارا " است.
mouood.org/content/view/10749/2/
نقل قول کردن
+2 #159 مصطفی 1389-04-10 22:00
دوستان کلیپ صوتی زیر را دانلود کنید. حاج آقا پناهیان هست با عنوان آماده باشید

www.mediafire.com/?umyyemtl5x5
نقل قول کردن
+2 #158 سید رهگذر 1389-04-10 21:40
به نقل از دل من هم گواهه:
به نقل از نراقی.:
به نقل از عاشق امام:
طاق نصرت ببندید آقامون میاد
مدتها بود که مژده اومدن آقامون را به پدرم که سیدی فاضا است میدادم قبول داشت ولی می گفت ما نمی دانیم و معلوم نیست چند سال دیگه طول بکشه
امروز که به خونه پدرم رفته بودم گفت دیشب
خواب دیدم بیت الاحزان فاطمه (ع) ( منزلی در محله مان) و مسجد حضرت علی (ع) (مسجدی کوچک و بسیارقدیمی درشهرستان تولدپدرم) را کنار هم دیدم که در آنها طاق نصرت بسته بودند
پرسیدم چه خبراست گفتند آقا داره میاد
پرسیدم کودم آقا؟
گفتند آقا داره میاد

اکثر خوابهای پدرم واقعیت داشته و دارد

یه وقتهایی دل آدم به آدم فرمان میده که یه حرف را حتی از کسی که نمیشناسه قبول کنه
نمیدونم چه حکمتی داره @};-


درسته . دل من هم گواه همین خبرخوش است

باز این چه شور شاست که در خلق عالم است
همه بی قرارند. زمین و زمان برای آمدن مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه الشریف بی قرار است ...
آیا می شود آرام و قرار به دلهای بی قرار ما باز گردد؟
اللهم عجل لیولیک الفرج @};- [-O @};- [-O :x
نقل قول کردن
+1 #157 سیاوش 1389-04-10 21:38
می خواستم ببینم هنوز میشه سو استفاده کرد از اسم دیگران؟ :D =))

مثل اینکه میشه ( سید رهگذر) :D
نقل قول کردن
+1 #156 رهگذر 1389-04-10 21:35
سلام به دوستان عزیز
فکر می کنم یکی از مزایای این سایت همین سیاسی بودن آن است.
بعضی ها سیاست را مترادف بادروغ و کلک و حقه بازی می گیرند اما سیاسی بودن به این معنی نیست.
سیاسی بودن در عین مذهبی بودن لازمه زندگی ماست . ماکه منتظران منجی و ظهور او هستیم.
سیاسی بودن یعنی بدانیم در این آشفته بازار سیاست حق باکیست ؟ باطل کدام است؟ و اگر سیاسی نباشیم این را نمی توانیم درست تشخیص بدهیم.
لذا سیاسی بودن و مذهبی بودن مخالف هم نیست و به معنی هشیار بودن و شناخت محیط اطراف است
شاید یکی از جاذبه های این سایت هم تلفیق سیاست و مذهب است و تطبیق آن با وقایع ظهور :)
*******
دوستان عزیز حاضر و غایت از امشب طبق روال همیشه چت روم مذهبی سیاسی برقرار است
پسر عمو ایمان هم غیبت نداشته باشند. همراه بادوستان به تحلیل خبرهای روز می پردازیم و اوضاع منطقه و در عین حال بررسی علائم ظهور علائم طبیعی و علائم سیاسی و تحولات اجتماعی و منطقه ای .
مخلص همه دوستان
سید رهگذر :D
****
تست شکلک شماره 3 : :D @};- [-O :) :(( :( >:D ;;) ;) *-:) =D> :-$ =)) X( :"> :x @};- :-& #:-S >:) :- O:) :> B-)
نقل قول کردن
+2 #155 حسام 1389-04-10 19:59
سلااااااام
عرض ارادت خدمت مبشران ظهور
خداییش خیلی سایت ردیفی شده.
بر خلاف عقیده ی برخی از دوستان به نظرم سیاسی شدن سایت خیلی آگاهانه و ضروریه.
یک عمر گذشتگان ما عبادت کردند و خودسازی و دعای فرج خوندند ولی کی یک قدم به مهدی فاطمه نزدیک شدیم؟
وقتی که وارد سیاست شدیم و انقلاب 57 رو بر پا کردیم.
الآن هم دقیقا" راه ما یک راه سیاسی هست.
مهدی هم یک رهبر سیاسی خواهد بود.
امیدوارم واقعا" به نقطه ای برسیم که معنای واقعی " سیاست ما عین دیانت ماست" رو درک کنیم.
موفق باشید. [-O
نقل قول کردن
+1 #154 مجید شیرازی 1389-04-10 18:14
به نقل از سید رهگذر:
آقای شیرازی و اقای امیری با مدیر سایت تماس بگیرید در باره جزئیات همکاری .
ضنا یک ای دی درست حسابی تو یاهو بدید با هم تماس داشته باشیم برای هماهنگی و همکاری بیشتر برای سایت [-O @};- *-:)

با سلام مجدد
درود بر جناب رهگذر عزیز @};- من قبلا ایمیلم رو به شما داده بودم

emb2002p
اینم آی دی.
من خوشحال میشوم با دوستان در این سایت همکاری کنم و هر کاری از دستم بر بیاید انشاءالله انجام میدهم.
اما دو مشکل هست یکی اینکه بنا به دلایل کاری سفرهای زیادی میرم و باید غیبت های مکرر یکی دو روزه من رو تحمل کنید :"> L-)
دوم اینکه در حال حاضر اینترنت من دیال آپ هست با سرعت کم! انشاءالله تا چند وقت دیگه قصد دارم ADSL بگیرم و می توانم بیشتر در خدمت دوستان باشم و با گروه مبشران هم همکاری بهتری داشته باشم انشاءالله.

برای تماس با مدیر سایت یعنی داش اصغر @};- :x من یک شماره ازش دارم فکر کنم ایرانسل باشه نمیدونم هنوز فعاله یا نه به هر حال یک مسیج براش میفرستم چون شارژ خطم آخرشه نمیتونم زنگ بزنم اگه فعال باشه میرم شارژ رو افزایش میدم براش زنگ میزنم انشاءالله. خیلی دوست دارم لااقل صداش رو بشنوم ما که توفیق نداشتیم عکسش رو ببینیم. :(( =((

راستی تو شکلکا یکیش کمه! اگه گفتی کدومش؟
.
.
.
.
خودم میگم اونی که بوس میکنه[بوسه][بوسه][بوسه]
رهگذر جون[بوسه] داش اصغر[بوسه]

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+2 #153 دل من هم گواهه 1389-04-10 15:36
به نقل از نراقی.:
به نقل از عاشق امام:
طاق نصرت ببندید آقامون میاد
مدتها بود که مژده اومدن آقامون را به پدرم که سیدی فاضا است میدادم قبول داشت ولی می گفت ما نمی دانیم و معلوم نیست چند سال دیگه طول بکشه
امروز که به خونه پدرم رفته بودم گفت دیشب
خواب دیدم بیت الاحزان فاطمه (ع) ( منزلی در محله مان) و مسجد حضرت علی (ع) (مسجدی کوچک و بسیارقدیمی درشهرستان تولدپدرم) را کنار هم دیدم که در آنها طاق نصرت بسته بودند
پرسیدم چه خبراست گفتند آقا داره میاد
پرسیدم کودم آقا؟
گفتند آقا داره میاد

اکثر خوابهای پدرم واقعیت داشته و دارد

یه وقتهایی دل آدم به آدم فرمان میده که یه حرف را حتی از کسی که نمیشناسه قبول کنه
نمیدونم چه حکمتی داره @};-


درسته . دل من هم گواه همین خبرخوش است
نقل قول کردن
+1 #152 علی 1389-04-10 15:23
يك نويسنده فرانسوي:
خرافات بوش؛ عامل حمله آمريhttp://www. farsnews.com/ne wstext.php?nn=8 904081637كا به عراق بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد