رایحه ظهور

اقتدار و فتح در جبهه حق! ، اضطراب بی سابقه در جبهه باطل!

چرا دشمنان اینگونه در مقابل حوادث ظاهراً غیرحساس یمن به هراس و تکاپو افتاده اند؟!

راز بزرگ اهمیت بسیار بالای حوادث یمن چیست؟

با وجود صف آرایی اسرائیل ، آمریکا ، وهابیت عربستان و ... در مقابل شیعیان مظلوم یمن آیا می توان این جنگ نابرابر را برادرکشی خواند؟!

فلسفه عدم ورود مقام معظم رهبری(مدظله) به دفاع از شیعیان بی پناه یمن چیست؟!

آیا دیو استبداد و استکبار خواهد توانست شیرمردان شیعه یمنی را قلع و قمع کند؟

آیا دشمن خواهد توانست با مشت آهنین و براه اندازی جنگی خونین جلوی انقلاب بزرگ شیعیان خاورمیانه را بگیرد؟!

آینده تحولات به کدامین سو در جریان است؟!

» افزودن نظر جدید

چرا دشمنان اینگونه در مقابل حوادث ظاهراً غیرحساس یمن به هراس و تکاپو افتاده اند؟!

راز بزرگ اهمیت بسیار بالای حوادث یمن چیست؟

با وجود صف آرایی اسرائیل ، آمریکا ، وهابیت عربستان و ... در مقابل شیعیان مظلوم یمن آیا می توان این جنگ نابرابر را برادرکشی خواند؟!

فلسفه عدم ورود مقام معظم رهبری(مدظله) به دفاع از شیعیان بی پناه یمن چیست؟!

آیا دیو استبداد و استکبار خواهد توانست شیرمردان شیعه یمنی را قلع و قمع کند؟

آیا دشمن خواهد توانست با مشت آهنین و براه اندازی جنگی خونین جلوی انقلاب بزرگ شیعیان خاورمیانه را بگیرد؟!

آینده تحولات به کدامین سو در جریان است؟!

 

بطور قطع و یقین منطقه خاورمیانه در آستانه تحولات بسیار بزرگ و تاریخی قرار دارد که نشانه های آن از هم اکنون برای کارشناسان ، آگاهان و بیداردلان آشکار شده است . بنا بر روایات شریف  اصلی ترین حوادث و وقایع آخرالزمان درمنطقه خاورمیانه اتفاق خواهد افتاد.

 با یک نگاه کلی در این منطقه حساس اینک دو گروه قدرتمند حق و باطل را در مقابل هم در حال کارزاری نفس گیر در جبهه های گوناگون می بینیم ، از جنگ نرم تا سخت ، از جنگهای نرم فرهنگی و فکری تا رویارویی های وحشتناک فیزیکی و نظامی!  با وجود بیداری اسلامی که به یمن  نور انقلاب خمینی کبیر و صدور فرهنگ مقاومت در اکثر ملتهای منطقه ایجاد شده است ، خاورمیانه شاهد دگرگونیهای عمیق مخصوصاً در حوزه فکری به نفع جبهه حق می باشد ، اما با این وجود جبهه باطل نیز با داشتن سالها سابقه تسلط  مقتدرانه در اکثر کشورهای این منطقه هنوز جاپاهای محکمی برای تاثیرگذاری و ماندگاری دارد و لحظه به لحظه با آغاز و تسریع در روند نابودی دیکتاتورهای کوچک و پوسیده خاورمیانه و غده سرطانی اسرائیل  ، برنامه های پیچده ای  برای نجات و فرار از شکست و نابودی ، توسط آنها  در حال اجراست :

« ...امروز ديو چند چهره‏ى استعمار، همه‏ى توانائيهاى خود را براى به زانو در آوردن اسلام به عرصه آورده است؛ از نيروى نظامى و مشت آهنين و اشغال صريح تا زنجيره‏ى اهريمنى تبليغات و به كارگيرى هزاران سامانه‏ى دروغ پراكنى و شايعه‏سازى، و از سازماندهى دستجات ترور و آدمكشى بيرحمانه تا گسترش دادن ابزارهاى فساد اخلاقى و تكثير و ترويج مواد مخدّر و تخريب عزم و روحيه و اخلاق جوانان، و از تهاجم همه جانبه‏ى سياسى به مراكز مقاومت تا برانگيختن نخوتهاى قومى و تعصبهاى فرقه‏ئى و ايجاد دشمنى ميان برادران»(1)

 جبهه باطل برای پیروزی در این نبرد سهمگین همزمان از دو جنگ نرم و جنگ سخت استفاده می کند ، در عراق و افغانستان و یمن و ... عملاً جنگ سخت را برای بازگرداندن سلطه جهنمی خود  آغاز کرده است و در ایران و برخی ملتهای منطقه از شیوه براندازی نرم و پیشروی آرام و نامرئی سود می جوید و در نظر دارد با  اجرای برنامه ای دقیق  و مرکب از هر دو روش خود را از مهلکه نزدیک نابودی برهاند.

اصلی ترین جنگ نرم آنها در کشورمان بود که برای بدست گیری سکان اجرایی در صورت موفقیت  و ایجاد اغتشاشات گسترده و تلاطم و جنگ داخلی در صورت عدم موفقیت در  کانون بیداری اسلامی و جهانی ، ایران مبارز و قهرمان و شکست ناپذیر برنامه ریزی  شده بود ، اما حضور باشکوه و انتخاب تاریخی مردم بیداردلمان و تدابیر حکیمانه  بزرگ فرمانده همیشه بیدار جبهه حق ، ولی امر مسلمین و پیروزی تام و تمام ، این جنگ بزرگ نرم به  شکست بزرگ و سرگردانی دشمن ختم شد.

اینک دشمن وامانده و مضطرب هرلحظه نزدیکتر شدن نابودی خود را با چشم های هراسان می نگرد ، آخرین تیر ترکش، تشدید و فراگیر کردن جنگ سخت است و بهترین نقطه آغاز آن نیزاگر قلب تپنده  و مغز متفکر جبهه حق ، ایران مبارز و قهرمان باشد ، بهتر است ، اما قدرت و صلابت و شکوه و سابقه درخشان دفاع جانانه جوانان شیعه برای دنیاپرستان بزدل آن قدر وحشتناک است که بتواند جسارت هرگونه تعرض را از آنها بگیرد و طمانینه و اقتدار همراه با نهیب های به هنگام ولی امر مسلمین و تدبیر بزرگ سردار ولایت احمدی قهرمان ، شکافهای عمیقی در جبهه باطل برای توافق جهت آغاز جنگ سخت و حمله نظامی به ایران ایجاد کرده است.

آمریکا ، زمینه سازی برای فرار آبرومندانه از باتلاق خاورمیانه!

اسرائیل ، زمینه سازی برای آغاز نبردی خونین به امید نجات!

 آمریکاییهای  به خیال خود بزرگ ، که با تحریک سران فتنه گر کفر و  به بهانه واهی خودساخته 11 سپتامر ،  حمله به خاورمیانه را آغاز کرده بودند ، اینک بدون کمترین تحرک نظامی عملاً در حال فرو رفتن در باتلاق نابودی بوده و برای هر اقدام خود با هزاران شک و تردید روبرو هستند  و قطعاْ با اندک عقل عافیت طلب و حسابگری که دارند در کوتاه مدت شر خود را از سر مردم مظلوم خاورمیانه کم خواهد کرد ، همانگونه که طبق روایات در هنگام ظهور نیروهای غربی در منطقه نیستند و مسئولیت خود را بر دوش عنصری پلید که سالها مشغول پرورش و تجهیز او توسط  دولت یهودی بوده اند ، خواهند نهاد.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد ، هرچند آمریکا با وخیم بودن اوضاع ، عطای منافع خارومیانه را به لقایش بخشیده و در حال فراهم کردن زمینه فرار آبرومندانه از منطقه است ، و تمام تلاش اسرائیل برای باز کردن پای این دیو زخم خورده و متحدانش به جنگ با ایران با دیپلماسی شجاعانه و بسیار هوشمندانه ایران قهرمان شکست خورده است ، اما شیطان کوچک اسرائیل که از یک طرف آرزوهای بزرگی برای خاورمیانه داشت که همگی را برباد رفته می بیند ،  از طرف  دیگر به وضوح  نابودی هرلحظه خود را می بیند ،  زمانی که در یک طرف شیعیان لبنانی و مبارزان افسانه ای حزب الله را در مرزهای شرقی و از طرف دیگر مبارزان و مردم شکست ناپذیر غزه را در درون می نگرد ،( که بیانات تمام کارشناسان خودی و غیر خودی و تحقق نشانه های بسیار در مورد نابودی این رژیم جعلی  آنها را به این یقین مهم می رساند) و هیچ راه  و چاره ای نمی یابد ، نه مانند آمریکا فرار و نه چیز دیگر. تنها باید بماند و مبارزه خونین و جنگ آخر و سرنوشت ساز را با سراب  « شاید پیروزی»  آغاز کند. تهدیدات و تمهدیدات این رژیم شیطانی در طی ماههای گذشته را می توان در راین راستا تحلیل کرد.

ایران، مطمئن و مقتدر در حال فتح!

اسرائیل ، مضطرب و هراسان نظاره گر نابودی خویش!

اینگ شرایط منطقه ای اینگونه در جریان است : ایران ، این مهد بیداری و ایثار و شجاعت و شهادت  که 30 سال است  مانند خورشیدی درخشان بر تمامی دلهای حق طلبان جهان نورافشانی می کند ، با قدرت و صلابت تمام ، بزرگترین فتنه و جنگ نرم در 30 سال گذشته را که به قیمت ریزش برخی انقلابیون پوسیده و با جوانه زدن دوباره و رهایی از این پوست مزاحم بود ، از سر گذراند و  اینک با اقتدار در افقی برتر در حال پیش روی معنوی و مادی از نفوذ در دلهای ملتهای منطقه تا تقویت و شکوفایی هسته های بسیار قدرتمند مقاومت در جای جای کشورهای اسلامی است.

اما در طرف مقابل دقیقاً وضع برعکس است ، ناکامی های متعدد و پشت سرهم جبهه استکبار از فروفتن در باتلاق عراق و افغانستان تا شکست بسیار مفتضحانه در جنگ معجزه آسای 33 روزه و تا تحقیر 22 روزه و تا مقاومت خیره کننده و پیروزیهای شگفت آور شیعیان یمن ، همه و همه ناقوسهای مرگ و نابودی را برای نماینده منحوس و جعلی استکبار در منطقه و رژیم های خودکامه به صدا درآورده است. از طرفی شکوه مقاومت و شجاعت آزادیخواهان و حق پرستان  و بازی هنرمندانه آنان در جبهه سیاسی با ایجاد شک و تردید و اختلاف در جبهه باطل ، جرات اقدام برای هرگونه  هزینه کردی را برای نجات اسرائیل از بین برده است.

اینک اسرائیل یکه و تنها و زخم خورده در میان بازوان توانمند مبارزان قدرتمند و شجاع جبهه حق احاطه شده و هر لحظه بیشتر در باتلاق نابودی فرو می رود ، اما در این میان هنوز امیدواریهایی برای آنان وجود دارد ، استفاده از قدرت سران مزدور و خودکامه کشورهای منطقه برای رسیدن به هدف ؛ با در پیش گرفتن برنامه ای خشن و ورود مقتدرانه در جنگ سخت و زدن به سیم آخر!

راز بزرگ اهمیت تحولات یمن چیست؟!

 دشمنان از چه چیزی اینگونه هراس دارند؟!

تحولات جنگ یمن در راستای تحلیل فوق ، قابل تفسیر است ، مگر گروه الحوثی بیشتر از یک گروه شیعه کوچک در منطقه ای غیرحساس هستند؟! ، چرا این جنگ نابرابر بین آنها و دولت مرکزی اینگونه برای مجموع سران مزدور عرب و اسرائیل و آمریکا مهم شده  است که اینگونه برای مقابله با آن همه با هم متحد شده و در یک صف واحد قرار گرفته اند؟!

بسیاری با حمایت سیاسی ، بسیاری با حمیت مالی  و برخی با دخالت مستقیم نظامی ، از اسرائیل و عربستان و اردن تا کویت و مصر و بحرین و آمریکا و ... درصدد نابودی این نقطه هستند ،از ارسال ارتش نخبگان ارتش اسرائیلی اردن تا ورود همه جانبه عربستان در جنگی تمام عیار و استفاده از انواع سلاحهای مرگبار تا حمایت سران سرسپرده کشورهای عربی تا   حضور کارشناسان نظامی اسرائیلی در کنار برادران عربستانی و اردنی خود و تشکیل اتاق جنگ و تا حمایتهای همه جانبه اطلاعاتی و تسلیحاتی شیطان بزرگ !

 مگر این محور و مکان و این تحولات چه اهمیتی دارد؟! حقیقت آن است همانطوریکه پادشاه ملعون اردن سالها پیش هشدار داد خاورمیانه با تشکیل هلال مستحکم شیعی در آستانه انقلاب بزرگ شیعیان قرار دارد ، و همانطوریکه روایات شریف می فرمایند یکی از محورها  و نقاط آغازین حرکت شیعیان در انقلابی منطقه ای که بعداً جهانی خواهد سد ، یمن است و این راز بزرگ هراس و وحشت جبهه کفر از مقاومت شجاعانه جوانان دلیر یمن است.

با این نگاه گسیل ارتش اردن از هزاران کلیومتر فاصله قابل تحلیل است ، با این تفسیر ورود اسرائیل به این درگیری ، ورود همه جانبه دولت خبیث وهابیت عربستان که کینه ای دیرینه با تشیع دارد ، قابل فهم است با این تحلیل علت  تشکیل نشستهای اضطراری  و تشکیل اتاق جنگ توسط  سرسپردگان و اربابانشان و ورود  همه جانبه به درگیریها مشخص می شود.

چرا ایران اسلامی دراین لحظات حساس باید بدون واکنش مناسب ، با غم و اندوه نظاره گر کشتار شیعیان یمن باشد!

سئوالات بسیاری در مورد علت عدم ورود مقام معظم رهبری(مدظله) به بحث درگیریهای یمن و عدم حمایت صریح ایران وجود دارد ، اگر بتوان جنگ یمن را در ابتدا  برادر کشی نامید ، اینک با ورود آمریکا و اسرائیل و وهابیت و ارتش اسرائیلی اردن  به این جنگ نابرابر ، بیشتر به یک نسل کشی بیرحمانه شیعیان شبیه است تا برادر کشی! اما آقا چرا با این عبارت ساده فعلاً حساسیت قضیه یمن را کنار گذاشت و ملت ، دولت و گروههای سیاسی ایران  را از ورود به این بحث مهم و تکلیف برحذر داشت؟

دشمن زخم خورده و مکار در این لحظات حساس و سرنوشت ساز در نظر دارد با بهره گیری از شکاف بزرگ دینی در میان برادران اهل سنت و تشیع ، قبل از تکامل اتحاد و انسجام اراده های محکم مبارزین با استکبار و استبداد از همه فرقه ها برای نبرد آخر ، با آغاز زود هنگام جنگ سخت و ورود شیعیان به این درگیریها ، تهمت گروهی بودن درگیریهای خاورمیانه و خطر کودتای شیعی را واقعی نشان داده و اهل سنت را برای مقابله با این خطر بزرگ  تحریک کند .

در میان مقام معظم رهبری(مدظله) با عدم ورود به جنگ یمن  و تاکید بر محبت و برادری، آخرین نقشه دشمن برای تشدید شکاف شیعه - سنی و پراکندن ویروس تفرقه و اختلاف و فتنه های افراطی بعدی برای بازکردن سر این دملهای چرکین را نقش بر آب کرد ، همچنانکه در جنگ 22 روزه با دفاع جانانه و بی هتمای از مردم مظلوم فلسیطین عقده های برادری و اخوت و وحد ت را محکم تر نمود و اینک آقا با تاکید بر یکپارچکی مسلمانان ، نفوذ عمیق تشییع را در دل ملتهای منطقه عمیق تر و مستدل تر نمود تا در آینده نزدیک  و در بهترین موقعیت ، با مدد این محبوبیت مقاومت و تشیع ، در دل ملتها از هر فرقه ای ، کاری ترین ضربه  که آخرین خواهد بود را بر دشمن در حال نابودی وارد نماید.

انقلاب بزرگ آزادیخواهان و شیعیان در خاورمیانه در راه است!

نشانه های بسیاری بر نزدیک بودن قدرت نمایی بزرگ شیعیان  و هواداران مقاومت در منطقه آشکار شده است ، از قدرت و پیشرفت روز افزون شیعیان در ایران اسطوره ای تا عراق و تا حزب الله قهرمان و تا حماس و رزمندگان دلاور یمن ، هلال قدرتمند شیعی در منطقه اینک در حال تکامل است و علاوه بر آن نفوذ معنوی و نرم و عمیق هسته های مقاومت در خاورمیانه در دلهای متنفر از استبداد و ظلم و خفقان ملتهای منطقه.

و اینک در این روزهای حساس مقاومت جانانه شیرمردان شیعه یمن و پیروزیهای شگفت انگیزشان همراه با خفت و خواری ارتشهای رژیم های پوسیده مزدور ، علامات بسیار خطرناکی را برای مزدوران استکبار در منطقه و اسرائیل غاصب می فرستد و ناقوس مرگ را برای آنان به صدا درآورده است.

تلاش وسیع و نقشه های شوم استکبار برای ایجاد جنگهای فرقه ای و مذهبی در منطقه با تدابیر و مواضع حکیمانه نائب امام زمان(عج) نقش برآب شده و تاکید و اصرار معظم له بر وحدت و برادری و اخوت در پیام حج امسال مانند گذشته ، همچنانکه قدرت و قوت را در دل جوانان شیعه انباشته کرده  ، در دلهای مستعد جوانان و ملتهای مجذوب مقاومت در منطقه از هر فرقه ای ، نور محبت و عشق و برادری را تابانده است و تا اعماق دل آنها نفوذ کرده ، اینک سران انقلابی شیعه منطقه از سید حسن نصرالله تا احمدی دلاور تا ولی امر مسلمین محبوب ترین شخصیتها اثرگذار در میان امواج مردمی منطقه است که براحتی قدرت ایجاد قیام و انقلابی بزرگ و طوفانی فراگیر برای در هم پیچاندن طومار ظلم و جور در منطقه را به آنان می دهد.

مدیریت مقتدرانه و حکیمانه آخرین نبرد توسط نائب امام زمان(عج)

مقام معظم رهبری(مدظله) در پیام حج سال گذشته خویش فرمودند:

« من با اطمینان کامل می گویم ، تحقق کامل وعده الهی(ظهور) برای تمدن نوین اسلامی در راه است» و اینک در متن تحولات بزرگ ظهور و تعجیل و اضطراب دشمنان برای آغاز هرچه سریعتر تهاجم جهت تسلط  مجدد بر اوضاع و سرکوب زمینه های قیام بزرگ ، معظم له به اقتدار ، حکمت و اتکاء به ذات باری تعالی در حال مدیریت آخرین نبرد بزرگ در خاورمیانه است ، این سخن شاید برای عده ای سنگین و غیرقابل باور باشد ولی تحولات ماههای آینده و سال پیش رو این ادعا را به آسانی به اثبات خواهد رساند!

آری اینک جبهه حق در کل جهان و علی الخصوص خاورمیانه با اقتدار کامل و با صلابت و قدرت نرم  در حال فتوحات آخرین است و عنقریب است که کاخهای سست ظالمان منطقه در امواج مردمی منطقه مضمحل گردند و این نکته را شب پرستان به خوبی دریافته اند و لذاست که هراسناک و پریشان ، مردد و با عجله در حال برنامه ریزی و مقابله برای سرکوب محورهای قیام شیعیان هستند که یکی از این محورهای مهم یمن می باشد ، غافل از اینکه همین ترس و پریشانی ، همین تردید و عجله و اضطراب ، بزرگترین بلای جان و عامل شکستهای پی در پی آنها خواهد بود در حالی که در جبهه حق ، وجود شور و نشاط  و امید ، و تحقق پی در پی وعده های الهی ، قدرت مقاومت و جسارت و ابتکار عمل را صدها برابر کرده و محبت تا اعماق نفوذ کرده رهبران شیعی در دل ملتهای شیعی و غیر شیعی، یدی واحد و قدرتی بی نظیر ساخته است که در آستانه  پاک کردن این مهد نزول ادیان ابراهیمی از وجود مستکبران ، مزدوران و ظالمان است.

 « ....چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند ... »

.................

- ما شیرمردان شیعه ایران دستان توانمند دلیران شیعه یمنی را که اینک پرچم عزت و اقتدار تشیع را به اهتزار درآورده اند ، می بوسیم و آرزو داشتیم  که در این لحظات حساس در کنار آنها با دشمن صهیونیستی و وهابیت مزدور پیکار می کردیم ،  باشد که دستان مبارک مولایمان این مجاهدان برگزیده را یاری فرماید، تا این علم برافراشته بر زمین نیفتد که نخواهد افتاد ، وعده الهی برای یاری یاری کنندگان حق در راه است ، پیروزی بزرگ ، نزدیک است.

- متاسفانه برخی از خودی های نادان و بی تحلیل که اتفاقاً خود را صاحب بصیرت و بینش هم می دانند!  و برخی غیرخودی های مغرض از این مسئله برای کوبیدن ولایت و دولت مکتبی استفاده می کنند ، در مورد خودی ها فقط می توان گفت :

 دشمن دانا که غم جان بود       بهتر از آن دوست  که نادان بود

و در مورد دشمنان چه می توان گفت که طبیعت او بر این است و انتظاری جز این از او نیست!

علی اصغر- یه نسل سومی

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد