رایحه ظهور

آغاز نابودی اسرائیل(نشانه ای از نزدیک بودن ظهور)

 

مجموعه روايات ظهور بر اين مسئله تاكيد دارند كه دولت يهود كه  سالها قبل از ظهور تشكيل شده و مرتكب جنايات  و كشتارهاي  زيادي  گرديده  است ،  در هنگام ظهور بدست  ياران امام زمان(عج) نابود خواهد شد و آن  حضرت  نماز  فتح  قدس  را  به جماعت  با حضور  حضرت عيسي(ع)  و  ياران خود در بيت المقدس اقامه خواهد نمود. از جمله اين روايات : اميرمومنان(ع): يهود براي تشكيل دولت خود در فلسطين، (از غرب به منطقه عربي خاورميانه) خواهند آمد

 
» ابتدای نظرات (1)

نابودی دولت یهود در نزدیکی ظهور  

مجموعه روايات ظهور بر اين مسئله تاكيد دارند كه دولت يهود كه  سالها قبل از ظهور تشكيل شده و مرتكب جنايات  و كشتارهاي  زيادي  گرديده  است ،  در هنگام ظهور بدست  ياران امام زمان(عج) نابود خواهد شد و آن  حضرت  نماز  فتح  قدس  را  به جماعت  با حضور  حضرت عيسي(ع)  و  ياران خود در بيت المقدس اقامه خواهد نمود. از جمله اين روايات :
اميرمومنان(ع): يهود براي تشكيل دولت خود در فلسطين، (از غرب به منطقه عربي خاورميانه) خواهند آمد.
عرضه داشتند: يا اباالحسن! پس عرب ها در آن موقع كجا خواهند بود؟
فرمود: در آن زمان عرب ها نيروهايشان از هم پاشيده و ارتباط آنها از هم گسيخته و متحد و هماهنگ نيستند.
از آن حضرت سوال شد: آيا اين بلا و گرفتاري طولاني خواهد بود؟
فرمود: نه، تا زماني كه عرب ها زمام امور خودشان را از نفوذ ديگران رها ساخته و تصميم هاي جدي آنان دوباره تجديد شود  آن گاه سرزمين فلسطين به دست آنها فتح خواهد شد  و عرب ها پيروز و متحد خواهند گرديد و نيروهاي كمكي از (طريق) سرزمين عراق به آنان خواهد رسيد كه بر روي پرچم هايشان نوشته شده است: «القوه»
(ظاهرا اشاره به آيه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» (سوره انفال / آيه 60) باشد- بر روي پرچم سپاه و بسيج)                                                                                                                             عقائد الاماميه، ج1، ص .270
آن حضرت در روايتي ديگر كه «عبايه اسدي» آن را نقل كرده است، مي فرمايد: من در آينده در مصر منبري روشني بخش بنيان خواهم نمود...، و يهود و  نصاري  را  از سرزمين هاي عرب  بيرون خواهم راند  و عرب را  با  اين عصاي خود ( به طرف حق)سوق خواهم داد.
عبايه مي گويد: من عرض كردم يا اميرالمومنين! گويي شما خبر مي دهيد كه بعد از مردن بار ديگر زنده مي شويد و اين كارها را انجام مي دهيد!
فرمود: هيهات اي عبايه! مقصود من از اين سخنان آن گونه كه تو خيال كردي نيست، مردي از دودمان من اينها را انجام خواهد داد.                                                                                                            بحار الانوار، ج53، ص 59 ، معاني الاخبار، ص
درفش هايی سياه از خراسان خروج می کند که هيچ چيز قادر به برگرداندنِ آنها نيست
تا  اينکه در ايلياء ( بيت المقدس) به اهتزاز درآيند.
                                                                    الملاحم والفتن – ص 43 – روزگار رهايي 1036

 در تفسير  کلام خدای بزرگ: ...    
      فاذا جاء  وعد اولهما  بعثنا عليکم عبادا لنااولی باس شديد فجاسواخلال الديار و کان‏ وعدا مفعولا
به  بنی‏اسرائيل‏اعلام نموديم در کتاب، «تورات‏» که دو بار درزمين فساد و سرکشی‏بزرگی خواهيد کرد، پس‏چون  وعده يکی از آنها(فساد) برسد. بندگانی از خود را که دارای قوت و نيرومندی‏شگرفی هستند به طرف شما می‏فرستيم تا در همه جا جستجو کنند و اين وعده‏ای انجام شده است

در تفسير «نورالثقلين‏» از«روضه کافی‏» درباره تفسير آيه‏شريفه «بعثنا عليکم عبادا لنا اولی‏باس شديد» از امام صادق،عليه‏السلام، نقل شده است که‏فرمود:
آنان کسانی هستند  که خداوند تبارک  و تعالی  قبل از ظهور قائم ،عليه‏السلام، آنها را برمی‏انگيزد  و آنان دشمنی‏از آل پيامبر، صلی‏ا... ‏عليه‏وآله، را فرانمی‏خوانند مگر اينکه او را به قتل‏ می‏رسانند.
و «عياشی‏» در تفسير خود از امام باقر، عليه‏السلام، روايت کرده‏که حضرت آيه شريفه «بعثناءعليکم عبادا لنا  اولی باس شديد»را قرائت می‏کردند، سپس فرمودند:
او قائم، عليه‏السلام، و ياران اويندکه دارای قوت و نيروی زياد می‏باشند.
و در «بحارالانوار» روايت‏شده‏که روزی امام صادق، عليه‏السلام،آيه شريفه فوق را قرائت کردند; دراين هنگام ياران آن حضرت ازايشان پرسيدند: « فدايت‏شويم اينهاچه کسانی هستند؟» آن حضرت درپاسخ سه مرتبه فرمودند: «به خداسوگند آنان اهل قم هستند »  المجلسی،محمدباقر،بحارالانوار،ج‏60 ، ص‏216
دكتر احمدي نژاد : فاجعه غزه مقدمه اضمحلال قطعي اسرائيل است      87/10/12
رئيس مجلس خبرگان در جشن پيروزي مقاومت( 87/11/6 ) :  به لطف و خواست خدا پس از اين
دو پيروزی( حزب ا... و حماس ) ، پيروزی سوم بر اسرائيل با آزادی بيت المقدس و قدس شريف در راه خواهد بود.
شيمون پرز: اسرائيل در حال فروپاشي است
خـاخـام آرون كوهيـن:  اسراييل ، رژيمي ساختگي است و به زودي فرو مي پاشد  
حوادث چند سال گذشته من جمله پيرزويهاي درخشان حزب ا... و حماس بر دشمن صهيونيستي و فروپاشي اسطوره شكست ناپذيري رژيم جعلي اسرائيل ، بيانات بزرگان من جمله مقام معظم رهبري(مدظله) و سيد حسن نصرا...  مبني بر نزديكي  نابودي اسرائيل ،بيانات سران اسرائيل مبني بر آغاز نابودي ، همه و همه بيانگر اين مطلب مهم است كه نابودي اسرائيل بعنوان يكي از اصلي ترين حوادث  دوران ظهور در حال وقوع است و اين نشانه اي صريح و روشن است بر نزديك بودن واقعه مبارك ظهور!

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+10 #1 شیخ الشیوخ 1392-02-17 12:56
اللهم صل علی محمد و ءال محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم من الجن و الانس من الاولین و الاخرین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد