رایحه ظهور

بررسی یکی از علائم ظهور : خسفی در مغرب ( بخش چهارم)

یلوستون جهمنی که آمریکا را خواهد بلعید! این مقاله بر اساس تحقیقات دانشمندان زمین شناس آمریکایی و اطلاعات سایتهای معتبر مربوط به زمین شناسی و زلزله شناسی  و سایت مخصوص بررسی آتشفشان یلوستون تهیه شده است. و سعی ما تنها بر بیان واقعیتهای موجود و تطبیق آن تا حد ممکن با روایاتی است که در باره آخر الزمان بیان شده است.

 

» ابتدای نظرات (223)

 

یلوستون جهمنی که آمریکا را خواهد بلعید!

 

 این مقاله بر اساس تحقیقات دانشمندان زمین شناس آمریکایی و اطلاعات سایتهای معتبر مربوط به زمین شناسی و زلزله شناسی  و سایت مخصوص بررسی آتشفشان یلوستون تهیه شده است. و سعی ما تنها بر بیان واقعیتهای موجود و تطبیق آن تا حد ممکن با روایاتی است که در باره آخر الزمان بیان شده است.

در قرآن داستان بسیاری از اقوامی که بر روی کره زمین زندگی کرده اند و گناهانی که مرتکب شده و عذابهایی که متحمل شده اند ، آمده است. اگر فرض کنیم هر یک از این اقوام گذشته در عبادت غیر خدا شریک و به گناهی معروف و مشهور بوده اند و عذابی خاص بر آنان نازل شده ، حال ببینیم عاقبت ما و برخی از مردم آخر الزمان چگونه خواهد بود هنگامی که می بینیم همه معاصی اقوام گذشته در  آن واحد در جوامع امروزی به چشم می خورد؟

 

 یلوستون ، نام پارکی طبیعی در آمریکاست که به مناظر بی نظیر ، دریاچه آب گرم و فواره های جوشان معروف است. این آتشفشان  تقریبا در وسط آمریکا قرار دارد و آتشفشان مشابه دیگری نیز در شرق کالیفرنیا به چشم می خورد . هر دو این آتشفشانها جزو سوپر ولکانوها یا آتشفشانهای عظیم پنجگانه روی زمین هستند .

پیش از این در باره آتشفشان تامبورا و توبا در اندونزی و آتشفشان وزوو در ایتالیا توضیح دادیم . آتشفشان یلوستون به لحاظ حجم مشابه آتشفشان توبا است و مخزن ماگما ( مواد مذاب) آن در زیر زمین به 50 تا 100 برابر آتشفشان تامبورا می رسد. این آتشفشان و حجم آن زمانی کشف شد و مورد توجه قرار گرفت که دانشمندان آمریکایی عکسهای هوایی به کمک ماهواره را از این منطقه گرفتند . در ابتدا برای دانشمندان باور نکردنی بود که طول دهانه ( کالدرا) این آتشفشان 70 تا 80 کیلومتر و عرض آن بین 30 تا  65 کیلومتر باشد،  ولی مدتی بعد با نقشه برداری و بررسی زمین و آثار سنگها و تصاویر هوایی با ماهواره های مخصوص و نیز بررسی زلزله های این منطقه متوجه شدند که منطقه ای که روزانه دهها هزار نفر از روی آن عبور و مرور می کنند دهانه یک آتشفشان عظیم ماقبل تاریخ است. یافته های علمی در باره یلوستون نشان می دهد که این آتشفشان در دوره های مختلف فعالیتهایی با درجه 8 VEI  یعنی بالاترین درجه به لحاظ شدت آتشفشانی داشته است و بطور متوسط هر ششصد هزار سال یکبار فعالیت می کند و  از آخرین فعالیت این آتشفشان 640 هزار سال می گذرد. با بررسی فسیلهای دایناسورها در بخشهای مختلف آمریکا، دانشمندان دریافتند یکی از عوامل از بین رفتن دایناسورها در میلیونها سال قبل فوران یکی از دو آتشفشان "توبا" و یا "یلوستون" بوده است. خاکسترهای آتشفشانی در اطراف فسیلهای این جانوران غول پیکر گویای آن است که این حیوانات در زیر هزاران تن خاکستر سوزان دفن شده اند . این خاکسترها دارای ذرات بسیار ریزی می باشند که مثل الماس می درخشد .از سویی دیگر بررسی فسیل استخوانهای دایناسورها نشان می دهد که بسیاری از آنان در اثر تنفس خاکسترهای آتشفشانی به تدریج ریه هایشان پر شده و دچار بیماریهای تنفسی شده اند و طی دوره زمانی محدودی بعد از آتشفشان عظیم از بین رفته اند. همچنین خاکسترهای آتشفشانی در ژنتیک حیوانات و انسانهای نسلهای بعد تغییرات قابل توجهی را ایجاد کرده است.

 

آتشفشانهای استاندارد دارای دهانه ای کوچک و یا حفره ای می باشند که گاز و مواد مذاب از آن خارج می شود و پس از سرد شدن مواد مذاب این آتشفشانها شکل مخروطی و کوه مانند به خود می گیرند. اما دهانه آتشفشانهای بزرگ عبارت از منطقه ای وسیع است که یکباره و بطور ناگهانی فرو ریخته و میلیونها تن گاز و مواد مذاب به ارتفاع دهها کیلومتر از دهانه این آتشفشانها خارج می شود. این فرو ریختن دهانه ( کالدرا) با صدایی مهیب و زلزله همراه است که از مسافتهای چندین هزار کیلومتری نیز قابل شنیدن است و چنانچه آتشفشان در نزدیکی دریا باشد و یا در جزیره  ای در اقیانوس واقع شده باشد مثل اندونزی ، فرو ریختن دهانه آن تولید امواج قدرتمندی در اقیانوس نیز خواهد کرد ( تسونامی). به همین علت شناخت این نوع آتشفشانها بسیار مشکل است زیرا شکل مخروطی ندارد و به سادگی آتشفشانهای استاندارد قابل تشخیص نیست.

این تصویر موقعیت پارک ملی یلوستون و مساحت دهانه آتشفشان که با رنگ قرمز نشان داده شده و نیز موقعیت دریاچه آتشفشانی یلوستون را نشان می دهد

وسعت دهانه آتشفشان یلوستون اولین بار در سال 1960 از طریق تصویر برداری با ماهواره ، از فضا و با کمک اشعه ما دون قرمز  شناسایی شد و تحقیقات بر روی آن از همان زمان آغاز گشت. پیش از این تصور می شد یلوستون مجموعه ای از چند آتشفشان کوچک دارای دهانه های متوسط و کوچک است که در مکانهای مختلف پارک قرار دارد . اما هرگز تصور نمی شد کل منطقه ای به این وسعت دهانه آتشفشانی باشد که منبع مواد مذاب آن در زیر زمین به بیش از 1500 کیلومتر مکعب می رسد. تصویر زیر حجم مخزن مواد مذاب در زیر زمین در منطقه یلوستون را نشان می دهد . برای درک بهتر مقایسه کنید با حجم مواد مذاب آتشفشان تامبورا که در سال 1815 فوران کرد و  تنها 160 کیلومتر مکعب لاوا و خاکستر و مواد دیگر را به بالا پرتاب کرد. نکته دیگر اینکه این حجم مواد مذاب در زیر زمین جابجا می شود و در دوره های مختلف ضمن حرکت در زیر زمین در نقاط مختلفی از شرق کالیفورنیا در نزدیکی جنوب غربی منطقه یلوستون نیز فوران داشته است. دهانه های یلوستون متشکل از یک رشته زنجیره ای است که در هنگام فوران با هم فعال و شروع به فعالیت می کنند و همین موضوع سبب می شود که بخش عظیمی از کالدرا بطور ناگهانی سقوط کرده و فرو بریزد.

                                                              

 

در تصویر زیر مناطقی را که بطور مستقیم تحت تاثیر این آتشفشان می باشد نشان می دهد . و چنانچه این آتشفشان با درجه متوسط و کمتر از 8 هم فوران داشته باشد در حدود 85 درصد کشور آمریکا زیر خاکستر های این آتشفشان پنهان خواهد شد .

در عکس زیر مقایسه ای بین دوره های مختلف فوران یلوستون و حجم مواد خارج شده از دهانه آتشفشان و منطقه ای را که خاکستر آتشفشان پوشش داده نشان می دهد. تصویر نشان می دهد آتشفشان "سنت هلن" در شمال غرب آمریکا که در سال 1980 فوران کرد با حجم مواد پرتابی بالغ بر 2 کیلومتر مکعب ، مسافتی به میزان سی کیلومتری اطراف خود را زیر خاکستر آتشفشانی فرو برد . در حالیکه فوران یلوستون در دوره های مختلف با حجمهای 1000 و 2500 کیلومتر مکعب بیش از هشتاد درصد از کشور فعلی آمریکا را با خاکستر پوشانده است.

طبق تحقیقات دانشمندان و بررسی خاکسترهای به جا مانده در اطراف این آتشفشان ، فورانهای عظیم یلوستون با درجه 8  تا کنون سه بار اتفاق افتاده است . یک بار در 2 میلیون سال قبل و سپس در 1.3 میلیون سال قبل و پس از آن در 630 تا 640 هزار سال قبل بوده است. همچنین تعدادی فوران کوچک هم داشته است که شدید ترین آنها در حدود  70 هزار سال قبل بوده است.

 

این عکس مقایسه حجم مواد خروجی از دهانه اتشفشان را در دوره های مختلف فعالیت یلوستون و سایر اتشفشانها مشخص می کند

 

فوران آتشفشانهای استاندارد را می توان از میزان گازهای خارج شده از دهانه آن و نیز زلزله های ثبت شده در منطقه آتشفشان را که بطور منظم درجه آن بالا می رود و همچنین بالا آمدن سطح زمین و یا سطح آب دریاچه آتشفشانی پیش بینی نمود و هشدار هایی برای تخلیه مکان اطراف آن داد .

اما فوران آتشفشانهای عظیم همواره قابل پیش بینی نیست و مثلا ممکن است در اثر زلزله های متعدد حتی با درجه پایین تر از 5  قسمتی از دهانه ( کالدرا) به داخل فرو ریخته و یکباره موجب انفجاری عظیم و بدون علائم هشدار دهنده قبلی گردد.

هنگامی که یلوستون فوران کند چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که یک انفجار شدید آتشفشانی با درجه 8 رخ بدهد ، در حدود 1000 تا 1500 کیلومتر مکعب مواد آتشفشانی از دهانه یلوستون خارج خواهد شد و منطقه وسیعی را خواهد پوشاند . هواپیما و هلیکوپتر قادر به پرواز نخواهند بود زیرا مواد معلق در هوا موجب تخریب موتور و سقوط هواپیما می گردد. بارانهای اسیدی تا مدتها مانع رشد گیاهان و درختان می شوند و محصولات زراعی ن ابود خواهند شد. بارانهای اسیدی به آبهای زیر زمینی نفوذ و موجب آلودگی آنها و مرگ حیوانات می گردند. این بارانها می تواند تاسیسات زیر بنایی و هر چیز فلزی را نیز تخریب نماید نظیر خودروها ، دستگاههای فرستنده و گیرنده دکلهای برق ، پلها، منازل و ... خاکستر و مواد معلق در هوا مانع رسیدن نور خورشید به زمین و سرد شدن آن و شروع عصر یخبندان می گردد. دانشمندان همچنین پیش بینی کرده اند که فوران یلوستون از سه تا ده روز به طول می انجامد و در طول این مدت بیش از 29 میلیون نفر بطور مستقیم و با خاکسترها آتشفشانی و گاز و مواد مذاب کشته خواهند شد. اما از همه مهمتر اینکه این آتشفشان ممکن است بطور ناگهانی شروع به فعالیت کرده و در این صورت راه گریزی وجود نخواهد داشت.

آیا یلوستون دوباره فوران خواهد کرد؟

این سئوال مهمی است که دانشمندان سعی دارند به آن پاسخ بدهند .  تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که بر خلاف سایر آتشفشانها که سطح مواد مذاب در آن گاهی بالا آمده و زمانی دیگر فروکش می کند، یلوستون در سالهای اخیر همواره با بالا امدن سطح دهانه آتشفشان همراه بوده . میزان این بالا آمدگی در سه سال اخیر ، سالیانه 8 سانتی متر بوده که سه برابر بیش از سالهای قبل از آن است و نشان می دهد فشار فوق العادی از قسمتهای زیرین به آن وارد می شود و ضمنا فروکش هم نداشته است. بالا امدن ارتفاع یلوستون در قبل از 2003 سالیانه 2 تا 2.5 سانتی متر بوده است . زلزله های شدید با درجه بالاتر از 3.5  که به شکل منظم در عمق نزدیک به زمین علامت دیگری برای آغاز فعالیت های یلوستون است. از سویی دیگر فوران آبهای جوشان و خشک شدن درختان و گیاهان سبز و بالا رفتن حرارت زمین در برخی نقاط کالدرا تا 200 درجه سانتی گراد نشان از نزدیک بودن فعالیت این آتشفشان است. همچنین تصاویر هوایی نشان می دهد که سطح مواد مذاب در دهانه یلوستون به سه کیلومتری زیر پوسته رسیده است .

مرکز ژئوفیزیک آمریکا آمار زلزله های این منطقه را مرتب در سایتی ثبت می کند ، این سایت نشان می دهد که از اواخر سال 2008 و تا پایان فوریه شدت زلزله ها و تعداد آنها و نیز عمق زلزله های منطقه یلوستون تغییرات زیادی را نسبت به قبل نشان می دهد.

 

 

عکس : نحوه فوران آتشفشان یلوستون

 

گزارشی از آخرین فعالیتهای یلوستون:

نیمه اول فوریه 2010 یلوستون شاهد زمین لرزههای زیادی در منطقه مدیسون در نزدیکی حاشیه شمال غربی دهانه کالدار بوده است. میزان این لرزشها از 15 تا 17 ژانویه افزایش داشته است . تا 25 فوریه تعداد 1809 زلزله در کل منطقه کالدرا ثبت شده است که شامل 14 زلزله با قدرت بیش از 3 درجه و 136 زلزله با قدرت بین 2 تا 3 درجه و 1119 زلزله با قدرن 1 تا 2 درجه و 540 زلزله با قدرت کمتر از 1 بوده است .لازم به ذکر است اگر شدت زلزله به 4 برسد علامتی هشدار دهنده برای تخلیه محیط اطراف یلوستون خواهد بود.لرزشهای یلوستون از اواخر سال 2008 و اوایل سال 2009 شدت بیشتری پیدا کرده بطوریکه در فاصله یک هفته از تاریخ 28/12/2008 تا 2/1/2009 بیش از 252 زلزله در یلوستون ثبت شده است . دانشمندان معتقدند افزایش زلزله ها دلیل بر بیدار شدن این آتشفشان است و شروع یک فوران عظیم است.

 

هر چند جهات منابع رسمی در آمریکا از بیان واقعیت این آتشفشان خودداری می کنند اما سیل عظیم اطلاعات زمین شناسان و متخصصین در اینتر نت نشان می دهد که گریزی از این موضوع وجود ندارد و دیر یا زود فوران یلوستون اغاز خواهد شد و چنانچه فوران آن آغاز گردد ، کره زمین شاهد زمستانی سرد و طولانی خواهد بود.

خلاصه:

اگر یک بار دیگر روایات عصر ظهور را مرور کنیم می بینیم که در رمضان سال ظهور و یا قبل از آن سه خسف اتفاق می افتد، خسف در مشرق ، خسف در مغرب و خسف در شبه جزیره که سپاه سفیانی در منطقه بیداء را به درون می کشد  که در مقاله مربوط به زلزله شام در باره آن توضیح داده شد . در روایات همچنین سخن از آتشی از مشرق است که سه تا هفت روز زبانه می کشد که در بخش دوم این مقالات از آن سخن رفت و احتمال دارد یکی از دو آتشفشان توبا و یا تامبورا در اندونزی باشد. اما در روایات از خسفی در مغرب هم یاد شده که می تواند مربوط به آتشفشان یلوستون و یا آتشفشان شمال شرق کالیفورنیا باشد. این منطقه نیز اخیرا شاهد زلزله های زیادی بوده است. ارتباط خسف با زلزله و آتشفشان مشخص است . یعنی در هنگام آتشفشان، با خروج مواد مذاب از زیر زمین فضایی خالی ایجاد می شود که باعث می شود منطقه فوقانی آن بخش را به زیر بکشد و این خسف با زلزله و صدایی مهیب همراه است.

غیر از روایات اسلامی ، غربیها به روایاتی در کتاب مقدس و نیز پیشگوییهای معروف اشاره می کنند که نشان از فعال شدن این آتشفشان در آخرالزمان است. البته غربیها معتقدند که فوران یلوستون  مصادف با پایان حیات بر روی زمین است.

در روایات اسلامی و قرآن نیز پایان جهان همراه با دودی غلیظ است که کرده زمین را فرا می گیرد و در قرآن کریم در سوره دخان نیز به آن اشاره شده است.

آیا این آتشفشان می تواند یکی از صیحه های پنجگانه آخر الزمان باشد؟

آیا فوران یلوستون همان تعبیر  خسف در مغرب است که همراه با صیحه و زلزله در سال قبل از ظهور اتفاق می افتد؟

آیا یلوستون عذابی برای فساد اخلاق جامعه آمریکا و افزایش همجنس بازی و سایر گناهان آن است؟ و یا پاسخی الهی به ظلم و گردنگشی و طغیان چند صد ساله این امپراتوری عظیم قرن است؟ همانطور که قرآن وعده داده خداوند اقوام گردنکش و طغیانگر را با صیحه ای خاموش و نابود می سازد ؟

آیا یلوستون لشگر الهی برای شکست طاغوت و زمینه سازی قیام مهدی موعود (عج) خواهد بود؟

الله اعلم و اعلی. همه اینها فرضیاتی علمی است که بر اساس تاریخ و آنچه پیش از این اتفاق افتاده بررسی شده . آینده را کسی جز خدا و اولیائش نمی دانند و تلاش ما برای آگاهی دادن در باره اتفاقاتی است که ممکن است در آینده به وقوع بپیوندد . حوادث آخر الزمان بسیار حیرت انگیز و ترسناک و سریع خواهند بود . اما اگر از آن آگاهی داشته باشیم می توانیم با آرامش بیشتری با آنها مواجه گردیم .


برای آگاهی بیشتر در باره یلوستون می توانید فیلمهای زیر را از یوتیوب مشاهده کنید:


http://www.youtube.com/watch?v=FOn3wkehluk
http://www.youtube.com/watch?v=WmqhTxKdOBA
http://www.youtube.com/watch?v=3iuu8t5az2I
http://www.youtube.com/watch?v=yD_ODGoOPRM
http://www.youtube.com/watch?v=jVQt_G4RxXQ

http://www.youtube.com/watch?v=WF-RKzqNtz0&feature=PlayList&p=83F6492FA7EACDEA&index=0&playnext=1

 

 

برخی منابع:

http://www.earthmountainview.com/yellowstone/yellowstone.htm

http://volcanoes.usgs.gov/yvo/activity/

http://en.wikipedia.org/wiki/Yellowstone_Caldera

ادامه دارد...

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #223 رها 1394-11-17 21:39
به نقل از صادق:
لطفا نسبت به حذف نظرات بی ربط اقدام کنید

شاید از آنها هم سوال داشته باشن
نقل قول کردن
0 #222 رها 1394-11-17 21:36
چرا مسئله ی دیگری را با دیگری قاطی میکنید ~x( zz:
نقل قول کردن
-3 #221 علی گیاشی 1389-06-02 17:23
در کتابی خواندم که موقع ظهور کاخ های بغداد ویران می شوند در آن موقع که آمریکا وجود نداشت یلوستون وجود نداشت امیدوارم روزی از خواب بیدار می شوم نه از آمریکا خبری باشد نه از رژیم اشغالگر قدس تا شما ها ئی که تمام اعتقادات ما را نشانه رفته اید از نوشتن این عبارات منصرف شوید کمی دنبال این کلمه بگر دید که یکی از هزاران آفرینش خداوند می باشد
(yellow stone
نقل قول کردن
-1 #220 ّبنده خدا 1389-05-27 02:09
به نقل از وحید:
دوستان عزیز
من یه آدم تحصیل کرده ام که لیسانس و فوق لیسانسم رو تو رشته ی معدن خوندم و الان دارم تو آمریکا تحصیل می کنم. می خواستم چندتا موضوع رو خدمتتون عرض کنم
1- اولا نوشتن حقایق زمین شتاسی ، دلیل نمی شه که ما اصل حرف شما مبنی بر زمان ظهور و غیره رو باور کنیم.
2- تعیین زمان دقیق زمین لرزه یا آتشفشان تقریبا در حال حاضر غیر ممکنه. البته با استفاده از نظریه حرکت قاره ها و تکتونیک صفحه ای، فقط می شه مناطق مستعد رو پیشبینی کرد. که ابدا هیچ کدوم از این فرضیات به اصول مذهبی ارتباطی ندارند و از قوانین ثابت و مشخصی تبعیت می کنن.
من فکر می کنم طرح یک همچین مسائلی ، غیر از افزایش اعتقاد به خرافی گری و سطحی اندیشی دین تاثیر دیگه ای نداشته باشه 


درود.عزیز دل یه سر به سایت صدای امریکا که هم نظرتونه بزن و فیلم مستند منجی رو ببین و شاید کمکت کرد که ما رو هم از این خرافه نجات بدی.ببین که اداره ژئوفیزیک خود امریکا چی میگه در بارش.بعد اگر راضی نشدی بسم ا.. ،جواب مارو شما بده.یا علی.
نقل قول کردن
+1 #219 برادرت مسعود 1389-05-15 01:17
دوست عزيز اگه آفا ظهور كنند كه من اول از هركسي سرباز ايشونم و دست تورم ميبوسم كه من در اين زمونه تاريك دركت نكردم و به عنوان برادر ديني بهت شك كردم و لي اگه اين ادعا هايي كه مطرح كردي درست از آب در نياد اونوقت اگه در محدوده شرع باشي دوروغ بستن به امام زمان مي دوني چه حكمي داره ؟؟؟؟؟ به هر حال من مومن و شيعه دوازده امامي هستم و فقيه متخصص نيستم يا ارتباطي هم با كسي ندارم و اگر كسي ادعايي كنه بايد طبق وظيفه بر رد نظرش حكم كنم حالا وايييييي به حالتون اگه اينا كه ميگي به حقيقت نپيونده اونوقت حسابت با كرم الكاتبين حالا مرد ومردونه جواب مارو بده مگه نميگي عاشق علي هستي؟ منم هستم وا اسلاما واي به حالت اگه ادعاهات دوروغ در بياد...منتظر جواباتونم ... من شما رو نصيحت كردم شما هم منو نصيحت كنيد... اللهم عجل لو وليك الفرج
نقل قول کردن
+2 #218 صادق 1389-04-11 16:41
لطفا نسبت به حذف نظرات بی ربط اقدام کنید
نقل قول کردن
-5 #217 وحید 1389-04-11 05:59
دوستان عزیز
من یه آدم تحصیل کرده ام که لیسانس و فوق لیسانسم رو تو رشته ی معدن خوندم و الان دارم تو آمریکا تحصیل می کنم. می خواستم چندتا موضوع رو خدمتتون عرض کنم
1- اولا نوشتن حقایق زمین شتاسی ، دلیل نمی شه که ما اصل حرف شما مبنی بر زمان ظهور و غیره رو باور کنیم.
2- تعیین زمان دقیق زمین لرزه یا آتشفشان تقریبا در حال حاضر غیر ممکنه. البته با استفاده از نظریه حرکت قاره ها و تکتونیک صفحه ای، فقط می شه مناطق مستعد رو پیشبینی کرد. که ابدا هیچ کدوم از این فرضیات به اصول مذهبی ارتباطی ندارند و از قوانین ثابت و مشخصی تبعیت می کنن.
من فکر می کنم طرح یک همچین مسائلی ، غیر از افزایش اعتقاد به خرافی گری و سطحی اندیشی دین تاثیر دیگه ای نداشته باشه 
نقل قول کردن
-5 #216 Mohsen 1389-04-11 05:34
دوست عزیز
چند سوال داشتم، تا حالا جوابش رو نگرفتم.
حالا که ظهور اتفاق افتاد چی میشه؟ قرار ا چه اتفاقی بیوفته؟ خوب، خیلی از آدمها کشته میشن. برای چی؟ اصلان چرا؟ راستی کی باید بگه که چه کسی داره درست میگه؟ شما چقدر متمنی که چیزی که شما به اون اعتقاد دری درسته؟ از کجا معلوم که انها راست نمیگن؟ حالا که شما پیروز شدید قرار چه کار کنید؟ میخواهید همه دنیا رو مانند ایران کنید؟ یا مانند عربستان؟
تا حال به بدش فکر کردی؟
البته جواب شما رو شاید بتونم حدس بزنم. شیاد بگید، آقا خودش میدونه چه کار کنه؟ اما فکر کنم ما هم میدونیم. چون ایشون هم از قرآن و اسلام خط میگیره، درسته؟ الان هم که دارند این کار رو میکنن و دستاوردش رو داریم میبینیم.

بگذریم. فقط وقتی این چیزا ها رو میخونم و میبینم که ما جوانان ایرانی به جای کار ا مفید به دنبال تخیل رفتیم افسوس میخورم.
به امید روزی که همه بتونیم مانند انسان زندگی کنیم.
نقل قول کردن
-18 #215 reza 1389-04-11 05:03
این چرت و پرت ها چیه؟ شمام عین خامنه ای تریاک می زنی و توهم؟
نقل قول کردن
-4 #214 ali 1389-04-11 04:57
divane id. kos sher!
نقل قول کردن
0 #213 علی 1389-04-09 15:49
اول یا دوم شدن مهمه؟
نظر مفید بدید که این مهمه!
نقل قول کردن
+1 #212 قادری 1389-04-09 10:17
بهرحال خداوند به ما انسان های ناتوان رحم کند . خداوند ارحم الراحمین است.
نقل قول کردن
-2 #211 علی 1389-04-06 01:24
منم دومم
نقل قول کردن
-2 #210 ناصر-ق 1389-03-30 14:45
من اولم
نقل قول کردن
-1 #209 amin 1389-03-30 02:35
سلام من تو اهواز مدیر یک isp هستم
شرکت رو تازه راه انداختم ولی هرتور که بتونم میتونم در خدمت حزب الله باشم
09195122005
نقل قول کردن
+1 #208 پوریا 1389-03-15 19:18
چرا اشدود ( اسدود) "مدار جغرافیایی 31°48′0″N 34°39′0″E"
بندری صنعتی که 60 % کالاهای وارداتی یه سرزمین های غصب شده (اسرائیل) از آنجا وارد می شود. این نام (اشدود) 13 بار در توراتشان ذکر شده .
شهرهای خواهر خوانده با اشدود:
* بوردو فرانسه Bordeaux, France
باخیا بلانکا، آرژانتین Argentina Bahia Blanca, Argentina
لس آنجلس ،کلیفرنیا، امریکا * United States Los Angeles, California, USA

ووهان ، چین * Peoples Republic of China Wuhan, China
اسپاندو ، آلمان * Germany Spandau, Germany
تمپا ، فلوریدا ؛ امریکا * United States Tampa, Florida, USA
نقل قول کردن
0 #207 پوریا 1389-03-15 19:18
چرا اشدود ( اسدود) "مدار جغرافیایی 31°48′0″N "
بندری صنعتی که 60 % کالاهای وارداتی یه سرزمین های غصب شده (اسرائیل) از آنجا وارد می شود. این نام (اشدود) 13 بار در توراتشان ذکر شده .
شهرهای خواهر خوانده با اشدود:
*USA
نقل قول کردن
0 #206 ناصر-ق 1389-03-15 15:09
محاصره كشتي ايرلندي توسط كشتي‌هاي جنگي رژيم صهيونيستي
خبرگزاري فارس: تلويزيون الجزيره در خبري فوري اعلام كرد كه نيروي دريايي ارتش رژيم صهيونيستي ضمن محاصره كشتي ايرلندي كمك‌هاي بشردوستانه "راشل كوري " مانع ادامه مسير اين كشتي به سمت نوار غزه شده است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903140579
نقل قول کردن
0 #205 آنتی دجال 1389-03-15 15:03
موضع گیری پاپ درباره حمله به کاروان آزادی

پاپ بندیکیت شانزدهم، روز جمعه در مسیر خود از ایتالیا به قبرس به خبرنگاران در هواپیما گفت : باید هرلحظه در انتظار تمام شدن صبر جهانی در قبال نامردمی ها باشیم و پس از حمله به کاروان صلح، دیگر تمایلی به پیگیری صلح خاورمیانه ندارم.
به گزارش «اديان نيوز» ،روزنامه "القدس العربی" با انتشار خبر بالا نوشت: پاپ در ادامه تاکید کرد، پس از هر حادثه باید امید خود را از دست ندهیم و با بزرگواری چشم خود را بر آنچه گذشته ببندیم و به آینده های روشن و موفق فکر کنیم.

بندیکیت شانزدهم افزود : صلح یک شبه بدست نمی آید و سیاست و سیاستمردان نیستند که صلح را به جهان هدیه می کنند بلکه همه مردم جهان باید در اندیشه زندگی آرام و مسالمت آمیز باشد و آنگاه می توان امیدوار بود که جهان از صلح و آرامش برخوردار باشد.

او برای اولین بار مسلمانان را برادران مسیحیان خواند و افزود : باید بتوانیم راه کارهای گفتگو را با برادران مسلمان خود باز کنیم و این تعامل را تا رسیدن به زندگی آرام و هرچه بیشتر در صلح ، ادامه دهیم./نقل از: تابناك
نقل قول کردن
0 #204 . 1389-03-15 14:43
حتما ببینید

asriran.com/.../...
نقل قول کردن
-1 #203 متولد نیمه خرداد 1389-03-15 14:26
و امروز نیمه خرداد
سالروز آغاز ولایت "سید خراسانی"
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #202 . 1389-03-15 14:21
سلام دوستان

شما همه مشکل تو وارد شدن به سایتها دارید یا فقط من ...!!!!
من که با فیلتر شکن میام تو سایت!! .blogfa.com/cmt /images/14.gif" >
نقل قول کردن
0 #199 1397 1389-03-15 13:52
رهروآن است که آهسته وپیوسته رود
رهروآن نیست که گهی تند وگهی خسته رود .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
+2 #198 مجید شیرازی 1389-03-15 13:36
با سلام مجدد خدمت همه دوستان

بنا‌بر گفتة بزرگان، حضرت ولي‌عصر (ارواحنافداه) نسبت به سه مصيبت حضرت سيدالشهداء حساسيت بيشتري دارند كه تمسك و توسل به وجود مبارك سالار شهيدان (عليه‌السلام) از اين طريق مي‌تواند راهگشاي ارتباط ويژه‌اي بين ما و آن يگانة دوران گردد:
1) مصيبت عمة بزرگوارشان، حضرت زينب كبري (سلام‌الله‌عليها).
2) مصيبت عموي وفادارشان، حضرت اباالفضل‌العباس (عليه‌السلام).
3) مصيت عموي شش ماهه، حضرت علي‌اصغر (عليه‌السلام).

حاج ملاسلطانعلي، روضه خوان تبريزي كه از جملة عبّاد و زهاد بوده است، مي‌گويد: در عالم خواب به محضر والاي امام زمان عليه السلام مشرف شدم و عرض كردم: مولانا! آيا آنچه در زيارت ناحية مقدسه با اين عبارت ذكر شده، درست است كه مي‌فرمايد: فَلَاَنْدُبَنَّ كَ صَباحاً وَ مَساءً وَ لَاَبْكِيَّنَ عَلَيْكَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً (پس صبح و شب بر شما ندبه كرده و به جاي اشك خون مي‌گريم) صحيح است؟ فرمودند: بلي. عرض كردم:‌ آن مصيبتي كه در آن به جاي اشك خون گريه مي‌كنيد كدام است؟ آيا مصيبت علي اكبر عليه السلام است؟ فرمود: نه، اگر علي اكبر زنده بود، او نيز در اين مصيبت خون گريه مي‌كرد. گفتم: آيا مصيبت حضرت عباس عليه السلام است؟ فرمودند: نه، اگر حضرت عباس هم در حيات مي‌بود، ‌او هم در اين مصيبت خون مي‌گريست. گفتم: البته مصيبت حضرت سيدالشهدا عليه السلام است؟! فرمودند: نه، حضرت سيدالشهدا هم اگر زنده مي‌بود، در اين مصيبت خون گريه مي‌كرد. پرسيدم پس آن مصيبت كدام است؟ فرمود: آن مصيبت اسيري عمه ام زينب سلام الله عليها است؛ احمد ‌قاضي زاهدي، شيفتگان حضرت مهدي، ‌ج 2، ص 144 ـ 145.

حضرت مهدی(عج):
"به شيعيان و دوستان ما بگوييد که خدا را به حقّ عمّه ام حضرت زينب(س) قسم دهند که فرج را نزديک گرداند." شيفتگان حضرت مهدي(ع)، ج 1، ص 251.

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #197 منتظر 1389-03-15 13:10
آقای منتظر جدید لطفا از نام مستعار من استفاده نکن
نقل قول کردن
0 #196 رصد 1389-03-15 12:39
سلام و خدا قوت .

یه پیشنهادداشتم
در بشارت هایی که از بزرگان پیگیری می کنید از سید شهیدان اهل قلم شهید اوینی هم یاد کنید.

بشارتهای این عزیز از بشارت خیلی از بزرگانی مثل اقای مکارم مهم تره . چون ایشون از سید خراسانی لقب خاص داره و در زمان خودش روشنگری های بزرگی کرده که بقیه این بزرگان نکرده اند
این هم یک ویژه نامه انتظار فرج:

yaran14.persiangig.com/document/EntezarFaraj/EntezarFaraj%20(1).pdf

ویژه نامه انتظار فرج

yaran14.persiangig.com/document/EntezarFaraj/EntezarFaraj%20(1).pdf
نقل قول کردن
0 #195 مجید شیرازی 1389-03-15 12:37
در مورد آیات قرآنی که استفاده میکنم هم از دو نرم افزار "قرآن کریم" تولیدی "پارس آسان افزار" برای موبایل با امکان جستجو در متن و ترجمه قرآن و نرم افزار "قرآن حکیم" با امکاناتی مثل چهار قرائت کامل قرآن توسط اساتید برجسته "عبدالباسط، منشاوی، پرهیزکار و شاطری" ، سه تفسیر کامل قرآن " تفسیر المیزان علامه طباطبایی، تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی به زبان فارسی و تفسیر کشاف به زبان عربی" با امکان مقایسه هم زمان سه تفسیر و نیز امکان جستجو در متن و ترجمه و تفسیر قرآن و دهها ترجمه به زبان فارسی و دیگر زبانها از مترجمان مختلف استفاده میکنم و به دگر دوستان هم توصیه میکنم این نم افزارها رو تهیه و استفاده کنند. نرم افزار موبایل رایگان است و نرم افزار قرآن حکیم تولید شده توسط "موسسه فرهنگی حکیم نور" تولید شده در یک سی دی و با قیمت بسیار مناسب در بازار موجود است. لطفا نسخه اصلی بخرید!
"و قال الرسول یا رب ان قومی اتخذوا هذا القران مهجورا"(الفرقان آیه 30)
"در آن روز(قیامت) رسول (به شکایت از امت در پیشگاه پروردگار) عرض کند: بار الها امت من این قرآن را به کلی متروک و رها کردند."

از طولانی شدن مطلب عذر خواهی میکنم.

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
-1 #194 مجید شیرازی 1389-03-15 12:37
4-با سلام خدمت "یار سید خراسانی" عزیز. ببینم برادر شما همون داروغه قدیمی نیستین که رهگذر جان برات این اسم رو انتخاب کرد؟ برادر من این کلمه "احمق نشین" چیه دیگه بابا یه کم ملاحضه کن زن و بچه میان تو این سایت! بابا اگه همینطور تند بری که دوباره علی اصغر جون تبعیدت میکنه البته ایندفعه به جزیره رابینسون کروزه که بری با اسکلتش هم کلام بشی!
در آیه 104 سوره بقره بیان میکنه که مومنین نباید از کلمه "راعنا"(رعایتما ن کن) استفاده کنند به جای آن از کلمه "انظرنا"(نظلره گر مان باش) استفاده کنند چون "راعنا" علاوه بر معنی اول یه معنی دیگه داشت که خودمونیش میشه "بچرونمون" و یهودیان و مشرکان سوء استفاده میکردند و مسلمانان رو مسخره میکردند. بنابر این مومن باید در انتخاب کلمات بسیار دقت کند تا را سوء استفاده رو ببنده.
5-بنده با اینکه در نظراتم خودمو عوام الناس -که البته هستم- و روستایی -که بازم هستم و تا پنجم دبستان در روستا زندگی میکردم و از راهنمایی به شهر شیراز مهاجرت کردیم- خطاب میکنم اما اینگونه نیست که هیچ اطلاعی از مباحث مطروحه ندارم! من ده ها کتاب و صدها سایت و مطلب دینی مطالعه کرده ام و بیشتر نظراتی که میدهم بر اساس همین مطالعاتم هست اما چون آلزایمر موضوعی دارم -این کلمه اختراع خودم هست- اسامی و منابع در ذهنم نمیمونه که بیان کنم اما رو هوا هم نظر نمیدم.
نقل قول کردن
0 #193 مجید شیرازی 1389-03-15 12:36
حالا چند تا نکته و تذکر به روش خود میگم:
1- شاید بعض از دوستان بگن این شخص مرتب در حال توصیه و تذکر به دیگران هست اما خودش هم ایرداتی دارد و اصلاح نمی کند. بله دوستان قطعا بنده حقیر هم خالی از ایراد و اشکال نیستم اما از آنجایی که مومنین آینه های یکدیگرند بنده هم خوبی ها و ایرادات دیگران رو می بینم و بیان میکنم تا خوبیها تشویق و تایید شود و ایرادات اصلاح شود دوستان هم بایدایرادات مرا بیان کنند تا خود را اصلاح کنم چون آینه ایرادات خود را نمیبیند.
2-مدتی بود احساس میکردم بعضی از دوستان قدیمی و صاحب نظر مثل آقایان حبیبی، شهاب، سامنی و ...و البته خانمهای محترم مومنی، سحریار، آناهید و ... کم پیدا هستند و من و تعدادی از دوستان که بیشتر خواننده مطالب و نظرات کارشناسانه این دوستان بودیم در بخش نظرات فعالتر شدیم البته نظرات آبکی -خود رو عرض میکنم- میدم. از بابت این موضوع هم عذرخواهی میکنم.
3- شاید دوستان آنلاینی مثل جناب رهگذر متوجه این موضوع نشوند ولی برای افرادی مثل من که چند وقت یکبار فرصت بازدید از این سایت رو دارند بعضا با مطالب عجیبی برخورد میکنیم مثلا شخصی نظر داده و به شدت با کسی برخورد کرده و او را تقبیح کرده اما در قسمت بالایی نظرات خوب دوستانی مثلا چون نراقی عزیز و جناب رهگذر و آقا مجید زنجانی و ... میبنیم یا دوستی نوشته اند به این کامنت بالایی و کلی بد بیراه گفته اند یا نوشته اند علی اصغر جون این نظر بالایی رو پاک کن. برای من چون با سبک و سیاق این سایت آشنا هستم مشخصه فرد منافق یا فاسق مغرضی نظر توهین آمیزی نوشته که بعدا پاک شده اما دوستان تازه وارد شاید متوجه این موضوع نشوند و فکر کنند این افراد با هم درگیری دارند.
خواهشی از دوستان داشتم اصلا به این افراد به هیچ وجه جواب ندهند اگر هم نمیتوانند جواب ندهند لااقل بگن فلانی که با اسم کاربری "فلان" نظر دادی این جوابته از علی اصغر عزیز هم خواهش میکنم بعد از پاک کردن نظرات منافقان جوابیه های دوستانی که ممکن است چنین برداشت هایی شود حتما پاک کند.
نقل قول کردن
0 #192 مجید شیرازی 1389-03-15 12:35
با سلام خدمت همه دوستان
همون طور که قبلا گفتم من از رادیو مراسم رو گوش میکردم و رادیو هم مرطب پارازیت میداد و به خصوص صدای شعارهای مردم رو کم کرده بودن قضیه روبوسی امام خامنه ای با سید حسن خمینی هم نباید به دفاع ایشان از عملکرد او تفسیر بشه در همین زمینه توجه شما رو به یک حادثه مشابه در صدر اسلام جلب میکنم:
پس از قیام عاشورا موج مبازه و قیام علیه حکومت اموی به راه افتاد از جمله در بین سادات. تحت ظلم امویان موج منجی خواهی و تقاضا برای ظهور حضرت مهدی(عج) در آن زمان بوجود آمده بود گروهی از سادات نیز مردم رو برای به قدرت رسیدن بسوی خود می خواندند البته بسیاری از سادات با کسب اجازه از امامان زمان خود و با تایید ایشان قیام میکردند و شهید می شدند اما بودند گروهی از سادات که برای خودشان به اسم مهدویت تبلیغ می کردند یکی از این سادات حسن المثنی فرزند امام حسن مجتبی(ع) بود که برای پسرش محمد ابن حسن به عنوان مهدی موعود از مردم بیعت می گرفت که با برخورد سخت امام علی ابن حسین زین العابدین(ع) مواجه شد زمانی که حسن المثنی برای گرفتن بیعت برای پسرش خدمت امان سجاد(ع) رفت ایشان به شدت او را از این کار نهی کردند و درباره عاقبت این فتنه به او هشدار دادند تا اینکه این شخص عصبانی شد و گفت: شما نمی خواهید مهدویت پسرم را قبول کنید و به او حسادت می کنید و با حالت قهر از امام(ع) جدا شد. عصر همان روز امام سجاد(ع) پیش او رفت و با او روبوسی و معانقه کرد و گفت نباید بین خویشاوندان کدورت باشد و با او آشتی کرد اما شیعیان را هم از پیوستن به این فتنه باز می داشتند و هر گونه همکاری و تایید این حرکت را ممنوع کردند البته محمد ابن حسن با اداعای مهدویت قیام کرد و خود و پیروانش هم کشته شدند.
بله این اولین باری نیست که سید حسن ها در مقابل سید علی های قرار می گیرند و اگر سید علی ها با بزرگواری با ایشان روبوسی می کنند دلیل تایید حرکت های فتنه گرایانه ایشان نیست.
نقل قول کردن
0 #191 سحریار 1389-03-15 12:25
در مترو هم نزدیک حرم امام که رسیدیم خانمی با صدای بلند شروع کرد به صلوات گرفتن از ملت . و لحظه به لحظه صلواتهای بهتری می گرفت و اخرش هم گفت برای ظهور اقا امام زمان صلوات . برای اینکه این جمع سال دیگه نماز بخوانند پشت سر اقا امام زمان صلوات . برای اینکه خداوند دست رهبر رو به دست امام زمان برسونه صلوات .
من شاهد بودم همه جمعیت با چه تیپ هایی که فکرشم نمی کردی با شوق و لبخند صلوات می دادندو...

البته جناب مدیرعامل مترو انتقام این شوق مردمو ازشون گرفت ! و تاوان محبتشون رو پس دادن مردم..
مسافرها رو یکی بعد از دیگری روی سر هم پیاده می کردن زن و مرد. با سیستم پرفشار ! 130 نفرم اسیب دیدن در جمع . حالا تعداد گرما زده ها و بدحالان بماند. تو فشار مترو فریاد همه بلند شده بود .
ایستگاه مترو اخر خطه. دو تا درب خروج داره یکی این ور ریل یکی در جهت مخالف.

اگر یک کم به مغزشون فشار می اوردن می توانستند یک قطار رو این طرف پیاده کنند یک قطار رو دور بزنند در سمت مخالف پیاده کنند.
این طوری هر دو راه پله استفاده می شد و مردم هم راحت می رفتن بالا.

ولی این ای کیو های خانوادگی که می رن دکترای لندن می گیرن به فکرشون نمی رسه این کارها. همه رو روی سر هم پیاده می کردن .هم محرم نامحرمی هم فشار زیاد و فریاد پیر زنها و پیرمردها...گرما ی هوا و بی سایه بونی و بی ابی هم که بماند...خداخیرش ون نده الهی .
تازه جالبه وقتی برگشتم یک سبزی می گفت خب رفتین حرم امام نهار گرم بهتون چی دادن ؟ گفتم نهار گرم دیگه چیه ؟ گفت مگه اعلام نکرده بودن به فقرا نهار می دن که شلوغ بشه ؟ !!!!
نقل قول کردن
0 #190 سحریار 1389-03-15 12:24
سلام و عرض ارادت به جناب پوریا و جناب رهگذر و همه بزرگوارانی که تراکت پخش کردند و هم همه بزرگوارانی که از راه دور شاهد تحولات بزرگ رخ داده در کنار حرم امام بودند.

من فکر می کنم در میان خانمها کشش و استعداد و پذیرشی به مراتب قوی تری هست به نسبت اقایان. اگر محل قرار داخل حرم معلوم بود حتما برای پخش تراکت در میان خانمها در خدمت بودیم. البته شایدم قصور از خودم بود که انشالله خدا توفیق دهد جبران شود

در همین برنامه دیروز به طور کاملا رندوم بنده با سه نفر از خانمها صحبت کردم که وقتی در مورد نزدیک بودن ظهور می گفتم اشک از چشمانشان جاری می شد (البته یکی از سه بزرگوار این طوری بود) و گفت : من احساس تحولات عجیبی می کنم خیلی روشنه که ظهور نزدیکه و وقتی من از سید خراسانی و سردارش شعیب بن صالح در روایات ظهور تعریف کردم گفت من این ها را نمی شناسم اما قلبم می گوید ظهور خیلی نزدیک است و این احمدی نژاد نقش بزرگی در ظهور داره . اصلا ازش بزرگی می باره .چرا بعدا سردار سپاه امام زمان نباشه وقتی الان هست؟؟؟

یکی دیگه هم باز صحبت از ظهور رو به دقت گوش می کرد و همش می گفت اره این اتفاقات پارسال تاحالا خیلی عجیبه . مثل اینکه خبری باشه ..

و یکی دیگه هم می گفت اره حس می کنم ظهور نزدیکه ولی شاید خودم نبینم اما دخترش که 11 ساله بود پا چادر کامل را به من نشان داد و گفت از خدا برای این دختر دعاهای بزرگی کرده ام . که می دانم دعایم برآورده می شود . دوست دارم ازمشاهیر علم و تقوا شود. شاید بعد از ظهور ...و این حوادث کشتی ازادی رو نشونه نزدیکی ظهور می دونست.

و البته می دانیم که بعد از ظهور امام زمان رتبه و رشد وعلمی بانوان جهش چشمگیر پیدا می کند. و زنان در خانه های خود با احکام الهی حکم می کنند.
نقل قول کردن
0 #189 امین رضا 1389-03-15 08:37
کمی هم به حاشیه بپردازیم! اون "پرجم سیاه" سمت راست جایگاه خیلی حالب بود. نمی دونم کسانی که اون رو طراحی و نصب کردن عمدی داشتن (اشاره به پرچم های سیاه خراسان) یا که صرفا به مناسبت ساگرد رحلت امام بوده .blogfa.com/cmt /images/7.gif">
نقل قول کردن
0 #188 توجه توجه توجه شبنم تهرانی 1389-03-15 02:50
یک اشتباهی که به عمد بعضی از سایتهای اصولگرا نما کردن این بود که گفتن اقا پیشانی سید حسن را بوسید!!!!!!! در حالی که خود سید حسن به طرف اقا امد و با ایشان روبوسی کرد! پیشانی بوسی در کار نبود!
نقل قول کردن
0 #187 پوریا 1389-03-15 02:48
و "مانور سایبری ولایت"
نقل قول کردن
-1 #186 پوریا 1389-03-15 02:46
امروز "چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟!! " رقیب ما بود از نظر پخش تراکت.
نقل قول کردن
+1 #185 پوریا 1389-03-15 02:41
سلام بر خانم سحریار
مسلما ما به بالای 5 درصد هم بروشور ندادیم ولی سعی کردیم هدف دار بدیم و البته چون کسی به قسمت خانم ها دسترسی نداشت نتونستیم اونجا رو پوشش بدیم
به هر حال ضعف از ماست
ان شاء الله خبر ظهور را بهتر اطلاع رسانی خواهیم کرد
نقل قول کردن
0 #184 رهگذر 1389-03-15 02:39
سلام بر خانم سحریار محترم
خدا به شما اجر بده .من فقط خطبه ها را تونستم ببینم و بقیه مراسم را دوربینها نشون نمیداد . خطبه ها خیلی شور و حال داشت خیلی روحیه می داد به ادم . خیلی روشنگر و صریح بیان شد و خیلی درس و عبرت داشت. این مرحله به نظر من مرحله رسوا کردن فتنه گران بدون هیچ ملاحظه است .
دوستان از سخنان امام خامنه ای در این روز بزرگ باید به نحو احسن استفاده کنیم در جهت تبیین راه امام و کلام امام و ارمانهای امام عزیز و سخنان ایشان انقلاب ما را واکسینه کرد برای یک دهه و بیشتر و خط مستقیم را به ما نشان داد و یاد داد برای دفاع از اسلام نباید از سوابق با ارزش طلحه هاو زبیرها ترسید .
اصلا هرگز به این صراحت سخنی بیان نشده بود. ایکاش قدر امام خامنه ای را بدانیم .
درست است شعار می دهیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند اما والله باز هم این امام خامنه ای است که خود را سپر بلا کرده تا از امام خمینی و انقلاب اسلامی و ارزشها و ارمانها ما دفاع کند و ما باز هم با مصلحت اندیشی سعی داریم پشت سر ایشان پناه بگیریم و حرکات و رفتار و سخنان واضح ایشان را تعبیر به رای کنیم . اگر کمی فکر کنیم ایشان کدهای بسیاری را به ما دادند برای مبارزه با منافقان.
رعایت تقوا در کلام به معنای تعارفات و هندوانه گذاشتن زیر بغل شخصیتهای استوانه ای نیست. رعایت تقوا یعنی گفتن کلام حق ولو تلخ باشد.
ملاک حال افراد است
بوسیدن پیشانی سید حسن احترام به جد او بود و به پدر بزرگوارش و اخرین اتمام حجت با ایشان. مردم دیدند که امام خامنه ای دشمنی با شخص ندارد.
امام خامنه ای ( حفظه الله) از ریزش نیروهای همراه امام در فرانسه و هواپیماو انحرافشان سخن گفت و طرد شدنشان به دلیل حفظ انقلاب . سخن از این صریحتر؟؟؟
امام خامنه ای به ما صریحا فرمود اگر می خواهید انقلاب خود را حفظ کنید از خط امام منحرف نشوید
امام خامنه ای تاکید کرد انهایی که راه و مشی امام و افکار امام را قبول ندارند ( مثل لیبرالها و امثال خانم اشراقی ) اینها اصلا خارج دایره اند و کاری با انها نداریم یعنی حتی از دایره بیت امام و انلاب و مسیر انقلاب خارجند . باز هم کد از این روشنتر؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد