رایحه ظهور

آخرالزمان و ظهور ستاره سرخ رنگ UB313 (نیبیرو ) از دیدگاه غرب - بخش دوم

 

"حرکت نیبیرو و تاثیرات آن بر کره زمین در بین سالهای 2011- 2014 " نیبیرو در تاریخ 21 دسامبر 2012 در نزدیکترین فاصله با خورشید یعنی 3.0  مقیاس نجومی قرار می گیرد  . در این حالت بیشترین کشش و جاذبه بین UB 313  و خورشید ایجاد می شود و UB 313  به اندازه و حجم ماه و درخشنده و سرخ رنگ در آسمان دیده می شود .

» ابتدای نظرات (297)

 
حرکت نیبیرو و تاثیرات آن بر کره زمین در بین سالهای 2011- 2014

 برای درک بهتر تاثیرات حرکت UB 313  (نیبیرو) و نحوه چرخش آن به دور خورشید ، کارشناسان فضایی مدلی را تهیه کرده اند که تصاویر آنها با توضیحات مربوطه در زیر نشان داده شده است :


 

در تصاویر زیر بر اساس نظریه دانشمندان  بطور فرضی حرکت  نیبیرو  را  در بین سالهای 2007 تا 2014 نشان داده اند. بر اساس این تصاویر در 15 ماه می سال 2011  نیبیرو در جنوبی ترین نقطه نسبت به زمین قرار دارد و فاصله اش با خورشید 6.4 واحد نجومی است و  به راحتی با چشم غیر مسلح در نیمکره جنوبی زمین  قابل رویت است در این مرحله نیبیرو  در روز بصورت ستاره ای کم نور و تاریک در کنار خورشید و در شب بصورت ستاره ای قرمز و درخشان دیده می شود .

  

 

برای دیدن تصاویر با حجم بزرگتر اینجا را کلیک کنید

نیبیرو در تاریخ 21 دسامبر 2012 در نزدیکترین فاصله با خورشید یعنی 3.0  مقیاس نجومی قرار می گیرد  . در این حالت بیشترین کشش و جاذبه بین UB 313  و خورشید ایجاد می شود و UB 313  به اندازه و حجم ماه و درخشنده و سرخ رنگ در آسمان دیده می شود . در این وضعیت که شدیدترین اثرات UB 313  بر روی زمین است ، احتمال سقوط و برخورد شهابسنگ های بزرگ با زمین وجود دارد و چنانچه شهاب سنگی در اقیانوس سقوط کند موجب تسونامی می گردد . همچنین زلزله های شدید همراه باتسونامی و  آتشفشانهای عظیم را به همراه خواهد داشت. و علت آن تاثیر جاذبه UB 313  (نیبیرو)  بر هسته آهنی زمین و تغییر قطبهای مغناطیسی زمین است که فشار شدیدی بر روی پوسته زمین وارد آورده و منجر به زلزله های شدید و خروج مواد مذاب از آتشفشانها خواهد شد. در این تاریخ که بسیاری آن را پایان جهان می خوانند UB 313  (نیبیرو)  در یک سطح با خورشید و زمین و تقریبا سایر سیارت منظومه شمسی قرار می گیرد و احتمال دارد موجب توقف حرکت زمین برای مدتی چند ساعته گردد و تا حین دور شدن از زمین چرخش معکوس زمین را به دنبال داشته باشد . هنگامی که UB 313  (نیبیرو)  در مدار خود از زمین دور می شود زمین به حرکت عادی خود باز می گردد .

یافته های زمین شناسی نشان می دهد در طی حیات زمین بارها و بارها قطبهای مغناطیسی زمین تغییر کرده اند اما علت آن تا کنونناشناخته بوده است . اخیرا دانشمندان ادعا کرده اند که زلزله و آتشفشانهای شدید می تواند باعت تغییر جزئی قطبهای مغناطیسی زمین و طولانی تر شدن روزها گردد و بعد از زلزله شدید در شیلی  در اوایل سال 2010 دانشمندان این نظریه را ابراز داشتند که در اثر انحراف جزئی محور زمین روزها در حد چند میکرو ثانیه طولانی تر شده است البته تاکید شده است که  این طولانی شدن روزها، تاثیری در زندگی روزمره انسان نخواهد داشت.

 

 

   در 14 فوریه سال 2013 نیبیرو بتدریج از صفحه  "پری هلیون"  فاصله می گیرد. این صفحه ، صفحه ای فرضی است که خوشید و سایر سیارات داخلی حلقه کویپر یعنی عطارد، ونوس، زمین ، مریخ  در آن جای دارند و در مدارهای خود می چرخند لازم به ذکر است مدارهای سیارات خارج حلقه کویپر یعنی مشتری و زحل و اورانوس و نپتون و پلوتو با زاویه های متفاوتی از این صفحه قرار دارد که در تصاویر مربوطه می توان ان را مشاهده نمود . در تصویر زیر موقعیت نیبیرو در 14 فوریه سال 2013 ترسیم شده و پیش بینی می شود در این دوره یعنی از 12 دسامبر 2012 تا 14 فوریه 2013 شدید ترین حوادث در  کره زمین اتفاق بیفتد. در حود 14 فوریه 2013 نیبیرو با صفحه پری هلیون کمی فاصله می گیرد و در این زمان شدید ترین واکنشهای الکتریکی بین نیبیرو و خورشید اتفاق خواهد افتاد. در این زمان حوادث طبیعی در روی زمین به اوج خود می رسد و  سخت ترین روزها زمانی است که کره زمین در بین خورشید و نیبیرو در یک خط مستقیم قرار می گیرد. برای این زمان احتمالات وقایع زیر پیش بینی شده است . فوران آتشفشانهای عظیم ( توبا اندونزی ، یلوستون آمریکا و یا فعالیت شدید سایر آتشفشانها) و زمستانهای هسته ای ( سرمای شدید در اثر خاکسترهای آتشفشانی ) و شروع عصر یخبندان و تغییر قطبهای مغناطیسی زمین در محور آن.

 

 

   در تصویر زیر در 14 جولای 2013  نیبیرو در فاصله 3.3  مقیاس نجومی از خورشید قرار دارد ولی با اینحال هنوز هم به صورت خورشید دوم قابل رویت است و در این هنگام دنباله عظیم آن دیده خواهد خواهد شد در این تاریخ از شدت حوادث طبیعی زمین کاسته خواهد شد زیرا UB 313  (نیبیرو)  با خورشید فاصله خواهد گرفت و واکنشهای بین آن و خورشید کمتر خواهد شد اما به هر حال UB 313  (نیبیرو)  یک کوتوله قهوه ای است که دارای مداری غیر ثابت می باشد و ممکن است تحت تاثیر جاذبه خورشید دوباره به سمت آن کشیده شود .

  

 

 در نهایت در تصویر زیر نشان داده می شود که در جولای 2014 نیبیرو در فاصه 5.6 واحد نجومی از خورشید قرار گرفته و بتدریج از زمین دور می شود . در این هنگام نیبیرو از هسته منظورمه شمسی فاصله می گیرد و زمین وارد مرحله بعدی حیات خود می شود .تعداد اندکی ازبازماندگان مردم روی زمین دوباره به ساختن تمدنها و حیات ادامه می دهند و زندگی جدیدی را از نو آغاز می کنند. نستراداموس در این مرحله پیش بینی کرده که پس از این انسان به سیاره دیگری نقل مکان کرده و نهایتا زمین در سال 3786 تا 3797 نابود خواهد شد. در این مرحله از حیات انسان ، بیش از  200 سیاره خارج از منظومه شمسی کشف می گردد و تلسکوپها در جستجوی زمینی دیگر برای سکونت خواهد بود.

   

 

بر اساس فرضیات موجود زمانی که UB 313  (نیبیرو)  به نزدیکترین فاصله با زمین می رسد و زمین بین خورشید و UB 313  قرار می گیرد شدید ترین تغییرات آب و هوایی زمین رخ خواهد داد و در این هنگام زلزله های شدید و آتشفشان بر اثر خاصیت آهن و آهنربایی بین هسته زمین و هسته UB 313  روی می دهد و موجب پرتاب مواد مذاب بالای هسته جامد به سطح زمین می گردد و قطبهای مغناطیسی زمین جابجا شده و برای مدتی زمین از حرکت باز می ایستد و سپس در جهت عکس خود به چرخش در می آید و با دور شدن UB 313  (نیبیرو)  مجددا حرکت زمین عادی خواهد شد.

تفسیر و تعبیر ایستادن خورشید در روایات همان توقف زمین از گردش است که تحت جاذبه UB 313  (نیبیرو)  انجام می شود و موجب طولانی شدن چند ساعته روز می شود و از دید زمینیان خورشید در محل خود در آسمان متوقف می شود.

در لینک زیر می توانید دو کلیپ در باره چگونگی عبور UB 313  (نیبیرو)  از نزدیکی زمین و تاثیر آن بر قطبهای مغناطیسی زمین را مشاهده کنید :

http://www.copernicus2.org/

 

در این لینک هم مراحل مختلف عبور UB 313  بین سالهای 2007 تا 2014 نشان داده شده

http://www.youtube.com/watch?v=aNZ8mu08RBk

  

صدای UB 313  (نیبیرو) ، طارق :

دانشمندان ناسا متوجه شدند که UB 313  اصواتی عجیب از خود تولید می کند و با استفاده از رادیوتلسکوپ های پیشرفته صدای تولید شده از UB 313  را ضبط نمایند و عجیب تر آنکه صدای این جرم آسمانی از فاصله دور شبیه صدای تپش قلب و از فاصله ای نزدیک همانند صدای کوبیدن دو جسم هم می باشد یا به عبارت بهتر مثل صدای کوبیدن در. دکتر زغلول نجار در یکی از برنامه های خود ضمن تفسیر سوره طارق به این صدای عجیب UB 313  اشاره کرده و گفت که تفسیر طارق که در قرآن مجید از آن یاد شده و نیز به  آن نجم ثاقب هم گفته شده همین ستاره UB 313  است و این کشف علمی نشان دیگری از معجزه قرآن مجید است که چگونه یک ستاره نوترونی را با لفظ " طارق" یعنی "کوبنده " به معنای کوبیدن دو شیء بر هم از ستارگان و سیارات دیگر مثل خورشید جدا کرده و به آن لقب طارق و نجم ثاقب  یعنی نفوذ و رخنه کننده داده است. دکتر زغلول نجار ثاقب را در این آیه ، نفوذ و رسوخ صدای این سیاره و رسیدن آن به ما از فاصله دور تفسیر نموده است. سوالی که به نظر می رسد آیا نزدیک شدن UB 313  (نیبیرو)   یا " طارق "به زمین با این صدای عجیب می تواند همان تعبیر "صیحه" در روایات باشد که در نیمه ماه مبارک رمضان سال ظهور با نزدیک شدن آن به زمین موجب هلاک شدن عده زیادی می شود و آیا " طارق"  همان UB 313  (نیبیرو)  است که در هزاران سال قبل با صیحه آن بسیاری از اقوام نابود شدند؟

برای شنیدن صدای UB 313  (نیبیرو)  اینجا را کلیک کنید:

 http://www.youtube.com/watch?v=0KSc0XnF1AY&feature=related

 

 

PSR B0833-45, The Vela Pulsar
PSR B0329+54

يا می توانید از طریق این لینک به صداهای مشابه طارق گوش دهید در این صفحه صداهای مختلف از چند ستاره نوترونی شنیده می شود که دو تای آنها به نامهای زیر منطبق با صدای طارق است.


نکته دیگر در باره نیبیرو این است که این جرم آسمانی با تلسکوپهای معمولی قابل مشاهده نبوده و تنها در سال 2005 با تلسکوپ مادون قرمز تصویر برداری شده و تا قبل از آن دانشمندان اطلاع نداشته اند که چنین جرمی که بر مدار پلوتو اثر گذاشته و موجب بی نظمی هایی در منظومه شمسی گردیده چه بوده و تصورشان بر این بوده که سیاهچاله ای عظیم از یک کهکشان که به منظومه شمسی نزدیک می شود موجب شده تا پلوتو را به سمت خود بکشاند و برای همین در ابتدا آن را سیاره ایکس نامیده بودند .

 

نقشه جهان پس از عبور UB 313  (نیبیرو)  و دور شدن از زمین:

طبق نظریه دانشمندان با تغییرات آب و هوایی و گرم شدن جو زمین و آب شدن یخهای قطبی در اثر عبور نیبیرو ، مناطق زیادی از قاره های کنونی زیر آب رفته و  بسیاری از خشکی های زمین تا چند سال آینده ناپدید خواهند شد و نقشه زمین پس از سال 2014 به شکلی دیگر و متفاوت از نقشه کنونی آن خواهد بود . دانشمندان با شبیه سازی وقایع آینده نقشه های زیر را برای آینده قاره های زمین پیش بینی می نمایند:

در نقشه زیر ، قاره آمریکای شمالی و کانادا در آینده نشان داده شده در این نقشه قسمتهای شرقی آمریکا و بسیاری از ایالتهای شرقی و مرکزی و غربی آن غرق خواهند شد و در قسمت شمال قاره نیز مناطق زیادی به زیر آب خواهند رفت.

 

        

 

نقشه آمریکای شمالی پس از 2014

 

در نقشه زیر نیز قاره های مختلف جهان پس از عبور UB 313  نشان داده شده است. در این نقشه بخشهای زیادی از اروپا و آسیای جنوب شرقی محو خواهند شد .

 

              

                                      نقشه جهان پس از سال 2014

 

در روایات و پیشگوییها و فیلمهای هالیوودی غرب و از دید پیشگویان ، جهان در سال  2012 پایان خواهد یافت و حیات انسان جهان ادامه نخواهد یافت ، اما بر اساس نظریات علمی نیبیرو برخوردی با زمین نخواهد داشت ولی شهاب سنگهای زیادی با نزدیک شدن این سیاره تحت جاذبه آن به سوی زمین کشیده خواهند شد و موجب مرگ عده ای و خرابیهای زیادی خواهد شد ، این نوع نگرش مایوسانه و نا امیدانه به حوادث آخر الزمان از زاویه دید غرب موجب شده تا بسیاری از آنان با دید منفی به این حوادث نگریسته و بر اساس آن رفتارهای خود را تنظیم نمایند در حالیکه در روایات اسلامی حوادث آخر الزمان پایان حیات نبوده بلکه شروعی دوره دیگری برای حیات انسان بر روی کره زمین می باشد که این دوره بازماندگان حوادث سالهای قبل ، عصر طلایی زندگی بر روی زمین با  حکومت آخرین منجی را تجربه خواهند کرد و وارد مرحله قیامت صغری خواهند شد و در این دوره تا قیامت کبری زندگی جدیدی را در سایه آرامش و عدالت و پیشرفتهای علمی و اجتماعی خواهند گذراند.

به امید آنکه ما نیز جزو این گروه خوش اقبال باشیم .

 

برای دیدن بخش اول مقاله کلیک کنید

مطالب مرتبط قبلی :

بررسی یکی از علائم حتمی ظهور : خسف بیداء و زلزله شام ( مقدمه)

بررسی یکی از علائم ظهور : آتشی از مشرق یا یکی از پنج صیحه (بخش اول)

بررسی یکی از علائم ظهور : آتشی از مشرق (بخش دوم )

 

منابع:

http://www.copernicus2.org/

http://www.biblesearchers.com/prophecy/planetx/losttribes6.shtml

http://web.gps.caltech.edu/~mbrown/planetlila/

http://ufolove.wordpress.com/

http://www.hawzah.net/Hawzah/Articles/Articles.aspx?LanguageID=1&id=84730

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #297 NeSa 1393-11-06 15:19
:x :x :x d:w:us d:w:us u:313
نقل قول کردن
0 #296 سحریار 1389-02-14 18:47
اقا احمد
شما زمان بحث هربار رسیدی به بن بست به جای جواب منطقی تیکه بارمون کردی !
اما موقع خداحافظی خیلی قشنگ و با احساس حرف زدی !
هر چند به ما هم تیکه انداختی
اما امیدوارم
انشالله وقتی به همین زودی اقامون اومد و دعای سیدخراسانی مستجاب شد

شما هم جزو یاران حضرت و در رکابش باشید .
نقل قول کردن
0 #295 صفری 1389-02-14 18:35
بسمه تعالي
باسلام
اينكه غرب فيم 313راتوليد ميكندودر آن سناريوي خون ريزي در كعبه راه مي اندازد وآن را بنام عقايد شيعه تمام ميكند براي آن است كه آنها به آخر خط رسيده اند وواقعيتها را يافته اند وميدانند كه تحول در آينده منطقه اجتناب ناپذير است واما سعي ميكنند بيشترين استفاده را از قتل شاه عربستان (طبق روايت وارده )ببرندوشايد انجمن حجتيه درايران را مسبب آن اعلام نمايند وسعي كنند آتش جنگ شيعه واهل تسنن را برافروزند .
ولي آنچنان كه خود ميدانند ايران ابرقدرت منطقه وداراي محبوبيت ، مقبوليت ومشروعيت ميباشد . پس زماني درطرح خاورميانه جديد ميتوانند موفق باشند كه ايران راباترس بمب اتمي از وارد شدن در جنگ آتي برحذر دارند .!! اما خود ميدانند كه طوفان درو ميكنند.!!
نقل قول کردن
0 #294 خداحافظی احمد 1389-02-14 18:32
"...اى سيد ما! اى مولاى ما! ما آنچه بايد بكنيم، انجام ميدهيم؛ آنچه بايد هم گفت، هم گفتيم و خواهيم گفت. من جان ناقابلى دارم...
خدایا
تو خود شاهدی که من هر کاری از دستم بر می اومد با نیت خیر برای دوستام انجام دادم. اما این که نتونستم هیچ کاری از پیش ببرم مطمئنا ایراد در وجود و نفس منه که نتونستم اثری روی اونها بگذارم.
اگر من هم مثل شما عزیزان بی غل و غش و با صفا بودم میتونستم در راه حق مفید فایده باشم.اما باز هم به عنوان برادر کوچکترتون برای آخرین بار عرض می کنم که انسان هیچ گاه از مشورت نه فقط با بزرگتر بلکه گاه با کوچکتر از خود بی نیاز نیست. کما این که رسول خدا به جبرئیل می فرمود "عظنی" یعنی من پیامبر رو موعظه کن.
ولی اگر هنوز هم در راه خودتون مصمم هستید و نیازی به فکر (بدون گرایش قبلی به یک طرف تا باعث تعصب در فکر بشه) ندارید و از نصیحت خیرخواهان بزرگ و کوچک هم بی نیازید باید بهتون عرض کنم که نیازی به بایکوت نیست رفقا. من دیگه بیشتر از این اذیتتون نمیکنم. باز هم اگر کسی رو ناخواسته ناراحت کردم و یا از روی سهو به کسی اهانت کردم اولا خدا را شاهد می گیرم که عمدی در کار نبوده و ثانیا از شما جدا عذر میخوام و امیدوارم منو ببخشید و حلالم کنید.
با بعضی از رفقا حرفهام ناتموم موند. امیدوارم اونها هم منو ببخشند و به دنبال فرد صالح و باسوادی بگردند که جواب درست به سوالشون بده.
برای سلامتی و موفقیتتون دعا می کنم. خدا نگهدار برای همیشه با سلام و درود بر احمد عزیز
ببین بس کن اشک ما رو دراوردی ، پسر تو چقده هنرمندی ، جدی میگم استعدادت خیلی زیاده ، دوست داشتنی هم هستی ، اطلاعاتت هم خیلی خوبه ، البته دیدی که بنده عرض کردم که در مصداق شناسی صحبت رو تموم کنیم در سایر مباحث ما با آغوش باز ازت استقبال می کنیم.
ببین اصلا بعد از نماز جمعه حاضری در حرم حضرت معصومه(س) همدیگه رو ببینیم؟ منتظر جوابت هستم.
نقل قول کردن
0 #293 خداحافظی احمد 1389-02-14 18:31
بسم الله الرحمن الرحیم
طسم . تلک آیات الکتاب المبین . لعلک باخع نفسک الا یکونوا مومنین . ان نشاً ننزل علیهم من السماء آیة فظلت اعناقهم لما خاضعین.
شعراء 1 تا 4

برای آخرین بار به همه دوستان عزیز و سروران ارجمندم عرض سلام و ارادت می کنم.
بعد از دیدن پیشنهاد آقای رهگذر رفتم تو فکر. خدا می دونه خیلی غصه خوردم. دلم گرفت. یاد جملاتی افتادم که فکر می کنم برای همه تون آشناست:
"...اى سيد ما! اى مولاى ما! ما آنچه بايد بكنيم، انجام ميدهيم؛ آنچه بايد هم گفت، هم گفتيم و خواهيم گفت. من جان ناقابلى دارم...
حتما باز هم میگید این دیگه چقدر مغروره که حرف آقا رو به خودش میگیره. نه من خیلی کوچکتر از اونی هستم که خودم رو با ولی فقیه، برترین جانشین خدا روی زمین بعد از ولی عصر (عج) مقایسه کنم. اما دیدم که درد دل آقا چقدر شبیه حرف دل منه. اومدم توی این وبلاگ دیدم همه دارن از آقا و نایبش میگن. مشتاق شدم حرفها رو بخونم. اما دیدم راهشون به نظر من درست نمیاد. راستش شک داشتم. ولی گفتم باید اول از یه بزرگتر بپرسم. از یکی از روحانیون که در زمینه ظهور تالیف داشت و انصافا هم آدم باسوادی بود سوال کردم. راهشونو تایید نکرد. بلکه رد کرد. اومدم بهشون گفتم. قبول نکردن. از یکی از عرفا پرسیدم. جوابشو قبول نکردن. از یکی از مراجع پرسیدم.نه تنها حرفشو قبول نکردن بلکه خودش رو هم بردن زیر سوال. از یکی از اساتید مسلم و معروف حوزه مهدویت پرسیدم. دیگه رد کردن علما براشون عادی شده بود. حتی زحمت جواب دادن به این یکی رو هم به خودشون ندادند.دلیل عقلی آوردم. دلیل شرعی آوردم. قبول نکردن. سعی کردم باهاشون رفیق بشم . باهاشون شوخی کردم گفتن داری ما رو مسخره می کنی. معذرت خواهی کردم. گفتن منافقه. از دفتر آقا براشون جواب آوردم با شوق و ذوق. دیدم لحن صحبتها تند تر شد. حتی منطقی ترین پیشنهاد ممکن رو دادم. ولی انگار نه انگار. آخرش هم تصمیم به بایکوت من گرفتن. پیشنهاد بایکوت رو هم کسی داد که بی تعارف میگم نسبت بهش احساس خیلی خوبی داشتم. حس میکردم لحنش مثل یه برادر بزرگتره. خداییش اگر کس دیگه ای این پیشنهاد رو داده بود اینقدر ناراحت نمیشدم. یه بار دیگه این جملات در ذهنم اومد:
نقل قول کردن
0 #292 طرفدار سرسخت رهبر و رئیس جمهور 1389-02-14 18:24
اصلاحی نظر قبلی:بشناسیم =نشناسیم:
"اگه قراره قبل از ظهور شخصیت های ظهور رو نشناسیم پس این همه حدیث برای چیه؟؟"
نقل قول کردن
0 #291 طرفدار سرسخت رهبر و رئیس جمهور 1389-02-14 18:22
سلام بر علی اصغر عزیز و بقیه دوستان:
بلاخره نظرات رو خوندم
ما شاءالله روز به روز هم بیشتر میشه.

من موندم چرا جناب احمد از جواب دادن به سوالات بچه ها طفره میره؟؟
اگه جواب این سوالات رو بده مشکل حله
اگه قراره قبل از ظهور شخصیت های ظهور رو بشناسیم پس این همه حدیث برای چیه؟؟

علی اصغر عزیز.قربون دستت مقاله شعیب رو بزار.
بچه ها هرکی شک داره دکتر شعیبه کتاب فرزند ملت رو بخونه.
اینم لینکش:http://www.rajanews.com/detail.asp?id=27847

دیشب بدجوری آبروی دجال رو برد.
قربون شعیب.

یا علی
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قاعدنا سید الخامنه ای
نقل قول کردن
0 #290 علی مبشر ظهور 1389-02-14 18:19
مجموعه 5 ججلدی معجم احادیث مهدوی الشيخ علي الكوراني العاملي
almobin.ir/files/mojam.zip
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #289 سید 1389-02-14 18:02
سلام
بنده هم تماس گرفتم اما دمه ظهر بود کسی جواب نداد
یک خانم خارج یحرف میزد .blogfa.com/cmt /images/1.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif">
نقل قول کردن
0 #288 يه تهروني 1389-02-14 17:57
با سلام مجدد

بنده با شماره دفتر مقام معظم رهبري هم در تهران و هم در قم ( شماره آقاي علي اصغر) تماس گرفتم .

متاسفانه زمان پاسخگويي به سئوالات در ساعات مشخصي صورت ميگيرد . كسي فعلا ً پاسخگوي بنده نبود .

انشاءالله فردا قبل از ظهر تماس گرفته و شما عزيزان را مطلع خواهم ساخت .

بد نيست بدانيد كه بنده در محرم سال 87 سعادت داشتم سفري به عتبات عاليات داشته باشم كه با يك سيد گرامي هم اتاق شدم كه ايشان محقق و استاد دانشگاه بودند . بنا به دلايلي از آوردن اسم ايشان معذرم .

وقتي با ايشان در رابطه با سيد حسني بودن آقا صحبت شد ايشان بيان نمودند كه حضرت آقا با لبخندي در اين مورد از خود عكس العمل نشان دادند .

و ايشان نيز معتقد بود كه مقام معظم رهبري همان سيد حسني مي باشد .
نقل قول کردن
0 #287 بهجت 1389-02-14 17:47
آیت الله بهجت(ره):اگر بگویند حضرت فردا ظهور می کنند هیچ استبعاد ندارد!

علایمی حتمیه و غیر حتمیه برای ظهور آن حضرت ذکر کرده اند ولی اگر بگویند فردا ظهور می کند هیچ استبعاد ندارد! لازمه ی این مطلب آن است که در بعضی از علایم بداء صورت مي گيرد و بعضي ديگر از علايم قطعي هم مقارن با ظهور حضرت اتفاق مي افتد.
...خدا كند ولو به تقيه كردن از طريقه ي اهل حق و اهل بيت (ع) مخذول نشويم.گرفته شدن ايمان از اهل ايمان از كشته شدن آنها بدتر است.در روايات است كه فتنه هايي بر اهل ايمان مي آيد:
«فتن كقطع اليل المظلم.» فتنه هايي همانند پاره هاي شب تاريك.
ما اين همه ابتلائات را مي بينيم و مي گوييم: آيا «فتن كقطع اليل المظلم.»راست است يا نه؟!و آيا-نعوذ بالله-طريقه ي اهل بيت (ع) حق است يا باطل؟!با اين همه رخدادها كه مي بينيم و براي ما پيش بيني و پيش گويي كرده اند، باز شك و ترديد داريم!!

نكته هاي ناب از آيت الله بهجت
نقل قول کردن
0 #286 مهدی سامنی 1389-02-14 17:43
سلام
جناب احمد دوستان درست میگویند . بنده در پیامی بحث با شما را بیهوده خواندم و دیگر پاسخ پرسش های شما را ندادم . دوستان این گونه نتیجه گرفته اند که دیگر پاسخ شما را ندهمد من فکر میکنم این نتیجه گیری خوبی است . اگر واقعا بحث سرانجامی ندارد باید آن را خاتمه داد . چرا که عدم آرمان های یکسان عدم توافق را به همراه دارد.
2- مهدی سامنی

با انگیزه باشید
نقل قول کردن
0 #285 علی مبشر ظهور 1389-02-14 17:35
مصداق یابی احمد آقا بایکوت
نقل قول کردن
0 #284 يه تهروني 1389-02-14 17:24
به نام خدا

با سلام بر تمامي عزيزان

آقاي علي اصغر و حناب احمد اقا ، لطفا ً شماره هاي تماس دفتر مقام معظم رهبري را كه شما با آن تماس گرفتيد را در اينجا اعلام نماييد .

چون مي خواهم بنده مستقيما ً با آن شماره هايي شما تماس گرفتيد تماس بگيرم .

شماره اي كه بنده دارم دفتر تهران : 6441200

با تشكر علی اصغر : شماره ای که بنده تماس گرفتم : 7746666 -قم
نقل قول کردن
0 #283 علی اصغر 1389-02-14 17:22
بنده هم با جناب رهگذر موافقم

البته احمد را در مصداق شناسی بایکوت کنیم نه در مباحث دیگر

اصلا بیاد ببینیم در مباحث دیگه مهدویت وارد هست؟

یا اینکه ما رو چند روز در مبحث مصداق شناسی و ... سرکار گذاشته؟ .blogfa.com/cmt /images/5.gif">
نقل قول کردن
0 #282 خبرنگار مرزدار 1389-02-14 17:18
لوفیگارو در گزارش خود همچنین با اشاره به این نکته که چندین هیات سیاسی از کشورهای غربی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس سالن کنفرانس را به هنگام سخنرانی رییس‌جمهور ایران ترک کردند، اعلام کرد: احمدی‌نژاد همین کشورها را متهم کرد که با سلاح‌های هسته‌ای خود، امنیت جهان را تهدید می‌کنند و تاکید کرد که سازمان ملل باید به این کشورها واکنش نشان داده و دولت‌های عضو "ان‌پی‌تی" با آنها قطع رابطه کنند.

حضور موثر احمدی‌نژاد در نیویورک و تاثیرگذاری آن به حدی بود که به نوشته مجله فرانسوی "اکسپرس"، این امکان وجود دارد که در نشست نیویورک یک جبهه‌بندی دیپلماتیک بی‌سابقه شکل بگیرد‏.
نقل قول کردن
0 #281 علی88 1389-02-14 17:17
اصغر آقا. یه انجمنی سایتی چیزی راه بنداز در کنار این وبلاگ که این بحث ها اونجا مطرح بشه. اینجا که جاش نیست آخه.
نقل قول کردن
0 #280 خبرنگار مرزدار 1389-02-14 17:14
بازتاب سخنان صريح احمدي‌نژاد در رسانه هارسانه‌هاي غربي: ايران برنده دوئل ديپلماتيك با امريكا
احمدي نژاد که به گفته بسياري از تحليل گران و کارشناسان مسايل سياسي و بين المللي به انجام تکنيک هاي ديپلماتيک غيرقابل پيش بيني و غافلگير کننده معروف است، اين بار نيز با استفاده مطلوب از ابزار ديپلماسي عمومي و در اقدامي غيرقابل پيش بيني، شخصا و به عنوان تنها رييس جمهور در کنفرانس بازنگري در پيمان ان پي تي در نيويورک حضور يافت و با ارائه سخناني منطقي و پيشنهادهاي دقيق و حساب شده براي اصلاح ضعف هاي موجود در آژانس بين المللي انرژي اتمي و معاهده ان.پي.تي، قدرت حاکم بر معادلات بين المللي را مغلوب قدرت منطق خود ساخت.
نقل قول کردن
0 #279 رهگذر 1389-02-14 17:10
((((((( هر کسی نظر مثبت دارد سریعا اعلام و بحث با احمد را خاتمه بدهیم نیازی هم به استفسارهای متعدد از همه مراجع عظام نیست )))))))))

موافقین با بایکوت احمد:
1- رهگذر
نقل قول کردن
0 #278 حبیب 1389-02-14 17:03
درگیری‌های بسیار شدید در مصر

نیروهای امنیتی مصر با حمله به هزاران تظاهرات‌کننده مصری، تعداد زیادی از آنها را زحمی کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نیروهای پلیس و امنیتی مصر به هزاران نفر از مردم که در اعتراض به سیاست‌های حسنی مبارک رییس‌جمهور مادام‌العمر و غربگرای مصر به خیابان‌ها آمده بودند، حمله کردند و بسیاری از مردم را که تعداد زیادی از آنان دانشجویان هستند، مجروح کردند.

الجزیره با نشان دادن تصاویر مربوط به این تظاهرات، تصریح کرد که تعدادی از نمایندگان پارلمان مصر و اساتید دانشگاه نیز در این تظاهرات حاضر بودند.

پیش از این، تعدادی از نمایندگان حامی حسنی مبارک در پارلمان مصر، از نیروهای امنیتی مصر خواسته بودند تا تظاهرات‌کنندگان را به رگبار ببندند که این اظهارنظرها، در تظاهرات اخیر مردم مصر با واکنش شدید مواجه شده بود و آنها در این تظاهرات، در پلاکاردهایی نوشته بودند "ما را بکشید!"

براساس این گزارش، در تظاهرات مذکور شعارهایی بر علیه حسنی مبارک نیز داده شد.

مبارک رییس‌جمهور مادام‌العمر مصر است که در هر دوره از انتخابات اخیر، به هر طریقی موفق به کسب آرا شده است. وی که حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز در پیش رو دارد، با توجه به کهولت سن قصد دارد این بار انتخابات را به نفع فرزند خود جمال میارک به سرانجام برساند و در این راستا، افراد سرشناس جماعت اخوان المسلمین مصر را که سیاست‌های ضدغربی و ضدصهیونیستی دارند و از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات برخوردارند، به زندان افکنده است.
نقل قول کردن
0 #277 سحریار 1389-02-14 16:54
اقا احمدی وقتی این جمله شما را دیدم "خب البته همیشه حق با شما خانم هاست."

یقین کردم

تنها چاره شما در برابر این ابهام پراکنی ها سکوت است نه دلیل:


روضه خوبی خواندید

شاید وقتی حضرت زهرامرضیه به درب تک تک خانه انصار می رفت

تا یادشان بیاورد رسول خدا در غدیر چه فرموده بود

آنها هم به جای جواب در برابر سخن حق ، از همین جور جملات می پراندند !

پس بگذار یک حدیث از رسول خدا برایت بخوانم که خانم دستجردی در مجلس خواند:

البته خیلی ببخشید از شما عذر می خواهم احمد اقا ولی این حرف من نیست:

ما اکرم النساء الا کریم و مااهانتهن الا لعیم

.
.
حالا ببینم باز هم می توانی مسخره کنی ؟
نقل قول کردن
0 #276 رهگذر 1389-02-14 16:54
خطاب به همه دوستان
پس از قریب 14 صفحه نقاش مشخص شد که اقای احمد علیرغم اینکه خیلی سعی دارند نظرات خود را بر ما تحمیل کنند و بحثهای ظهور را لوث کنند و ان را بی فایده جلوه دهند ، ما خوانندگان سایت در نظر داریم طی یک رای گیری نظر صریح خود را در ارتباط با ادامه بحث با اقای احمد به نمایش بگذاریم و پس از رای گیری کسی به اقای احمد هیچ پاسخی ندهد. اقای احمد هم می تواند مباحث گرانبهای خود را در سایتهایی که هم عقیده ایشان هستند انتشار دهد .لذا از ایشان می خواهیم چنانچه این مقالات مضامین ان به مذاق ایشان خوش نیست بحث وجدل را رها کرده و اجازه دهند بحثهای مفید صورت بگیرد . زیرا این 14 صفحه نظرات نشان میدهد تلاش اقای احمد در متقاعد کردن خوانندگان و مدیر سایت بیهوده و عبث است .
نکته ظریف در نحوه استفسار: احمد در استفسار خود می گوید نظر قطعی و 100 درصد در تعیین مصداق و مدیر سایت در استفسار خود می گوید بحث در باره مصداق یابی و اگاه کردن جامعه و نه تطبیق 100 درصد . اخلاف پاسخها از اینجا ناشی می شود .
((((((( هر کسی نظر مثبت دارد سریعا اعلام و بحث با احمد را خاتمه بدهیم نیازی هم به استفسارهای متعدد از همه مراجع عظام نیست )))))))))

موافقین با بایکوت احمد:
1- رهگذر
نقل قول کردن
0 #275 سرباز سید خراسانی 1389-02-14 16:40
مطمئن باشید تا حالا در باره این موضوع هزاران بار با دفتر آقا تماس گرفته شده. مگه میشه آقا از این موضوعات خبر نداشته باشه؟
نقل قول کردن
0 #274 علی اصغر در جواب علی مبشر ظهور 1389-02-14 16:40
علی اقا سلام

بنده چند بار تماس گرفتم با دفتر نهاد تا اینکه امروز ظهر جواب دادند که حاج آقا پناهیان نیست!

و در مسجد دانشگاه تهران سخنرانی داره

بعد از نماز انشاالله باز هم تماس می گیرم

ممنون از لطف شما .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #273 مهدی سامنی 1389-02-14 16:30
سلام
من فکر میکنم پیشنهاد جناب احمد منطقیه . البته اگر مسئولان دفتر از پیشگاه خود آقا سوال بکنند خوبه .
نظر بقیه دوستان چیه ؟
با انگیزه باشید - (سید) مهدی
نقل قول کردن
0 #272 علی اصغر در جواب احمد 1389-02-14 16:29
احمد آقا پس اونجایی که ما تماس گرفتیم دفتر آقا نبود؟؟؟!!!

ببین برادر تا کنون رفقای دیگه ای هم از سایت و دفتر آقا در این مورد استفتا کردند
جالبه که فقط جوابی که شما گرفتید با جوابی که دیگران گرفتند متفاوته!

راستی با دفتر آقای صانعی تماس نگرفتید ، چون من مکررا دیدم که بعضی ها به ایشون هم " آقا " خطاب می کنند!!!

ببین برادر ما اگر شما رو هم صادق بدونیم که خیلی دوست داریم اینطوری باشه ولی به ما حق بده که در دنیای مجازی دروغ گفتن چقدر راحته و اعتماد چقدر سخته!

حتی در صورت صداقت شما باید گفت که حداقل از بین 5 الی 6 مورد سئوال ، تنها یک نظر منفی بوده و بقیه مثبت بوده
البته این حالت به علت اینکه افراد مختلفی در دفتر آقا در قم و تهران پاسخگو هستند می تونه درست باشه ولی در این حالت هم مشاهده میشه که نظر غالب نظر ما یعنی نگاه مثبت اقا به مصداق شناسی و البته " سید خراسانی " بودن خود است.

فکر می کنم بحث کاملا روشنه.
نقل قول کردن
0 #271 Aliresa 1389-02-14 16:29
با وجود این که هر کسی باید تابع نظر مرجع تقلیدش باشه چرا این همه بحث میکنید
مساله فقط اینه که مصداق شناسی درسته یا نه؟
خوب این که ساده هست
هر کس از دفتر مرجعش سوال کنه "آیا مصداق شناسی شخصیت های ظهور درست هست یا غلط؟"
حالا گیرم همه علما بگویند غلط است وقتی مرجع تقلید من امام خامنه ای (دامت برکاته) هست باید از نظر ایشون پیروی کنم نه همه علما

فقط سراغ دفتر مراجعی بروید که در قید حیات باشند و بالا سر دفترشون که مثل دفتر آیت الله العظمی بهجت جواب الکی ندهند در مورد صحبت آیت الله ناصری
نقل قول کردن
0 #270 احمد 1389-02-14 16:26
اصلا بنده یک پیشنهاد منطقی و منصفانه میدم
بنده شماره تلفنهای دفتر رو نوشتم. البته کلا پیدا کردن شماره تلفن دفاتر رهبری بسیار راحته. برای این که فکر نکنید بنده منافقم و چند مرکز رو برای اغوای شما خریدم و آدمهای خودم رو توش گذاشتم تا به شما پاسخ غلط بدهند خودتون تلفن دفتر رهبری رو پیدا کنید. خطابم با همه دوستانه. لطفا همه زنگ بزنیم از دفتر آقا بپرسیم. بالاخره وقتی از طرف دفتر احساس بشه که این یک دغدغه و سوال عمومی شده برای یک پاسخ قطعی که به احتمال قریب به یقین پاسخ خود شخص آقاست اقدام میکنند. در این صورت وقتی نظر قطعی آقا کشف شد همه به اون ملتزم میشیم. بنده خودم قسم جلاله میخورم که حتی اگر جواب قطعی آقا مخالف تمام حرفهای من بود اون غروری رو که شما تصور می کنید دارم زیر پا میذارم و به عنوان کوچکترین سرباز آقا به دستورشون عمل می کنم.

فکر می کنم این دیگه یک کار منطقیه که هیچ کس هم دیگه نمیتونه بهانه بیاره. نه من و نه شما
نقل قول کردن
0 #269 احمد 1389-02-14 16:25
اصلا بنده یک پیشنهاد منطقی و منصفانه میدم
بنده شماره تلفنهای دفتر رو نوشتم. البته کلا پیدا کردن شماره تلفن دفاتر رهبری بسیار راحته. برای این که فکر نکنید بنده منافقم و چند مرکز رو برای اغوای شما خریدم و آدمهای خودم رو توش گذاشتم تا به شما پاسخ غلط بدهند خودتون تلفن دفتر رهبری رو پیدا کنید. خطابم با همه دوستانه. لطفا همه زنگ بزنیم از دفتر آقا بپرسیم. بالاخره وقتی از طرف دفتر احساس بشه که این یک دغدغه و سوال عمومی شده برای یک پاسخ قطعی که به احتمال قریب به یقین پاسخ خود شخص آقاست اقدام میکنند. در این صورت وقتی نظر قطعی آقا کشف شد همه به اون ملتزم میشیم. بنده خودم قسم جلاله میخورم که حتی اگر جواب قطعی آقا مخالف تمام حرفهای من بود اون غروری رو که شما تصور می کنید دارم زیر پا میذارم و به عنوان کوچکترین سرباز آقا به دستورشون عمل می کنم.

فکر می کنم این دیگه یک کار منطقیه که هیچ کس هم دیگه نمیتونه بهانه بیاره. نه من و نه شما
نقل قول کردن
0 #268 سرباز سید خراسانی 1389-02-14 16:24
کلیپ 3gp از حجت الاسلام دانشمند (درباره امام زمان) حجم: 3.68MB
www.4shared.com/video/ArwwqAkG/Daneshmand.html
_________________________________
کلیپ صوتی حجت الاسلام دانشمند (درباره غربت امام زمان) حجم:1.35MB
www.4shared.com/file/9kWVcSG8/Daneshmand__Emame_Zaman.html
نقل قول کردن
0 #267 جرج 1389-02-14 16:19
این ها به من هم تهمت منافق بودن می زنند.
نقل قول کردن
0 #266 جرج 1389-02-14 16:18
احمد آقا این ها رو ول کن این ها می خوان نظر خودشون رو به ما تحمیل کنند.
نقل قول کردن
0 #265 خرد 1389-02-14 16:18
بابا اعصاب مارو خرد کردید با این استاد احمد تلفنی صحبت کنید من اومدم این جا نظرات جالب دیگران رو بخونم الان یه هفتس این احمد ما رو بیچاره کرده و نمیخواد حرف حساب رو بپذیره تو همه صفحه های نظرات 60 تا احمد وجود داره .خب اگه شما نمیخاید مصداق یابی رو بپذیرید لطفا سکوت کنید.این قدر دلایل مسخره ارسال نکنید.
نقل قول کردن
0 #264 جرج 1389-02-14 16:13
این احمد خودش از منافقین است و می خواهد بین ما تفرقه بیندازد
نقل قول کردن
0 #263 احمد 1389-02-14 16:13
فکر می کنم دیگه تعصب در حرفهاتون داره موج میزنه. واقعا اگر شما دنبال حق هستید چرا تا این حد از روبرو شدن با واقعیت وحشت دارید؟
دیگه من محکم ترین دلیلی رو که خودتون می گفتین ما فقط با این دلیل مطمئن میشیم براتون آوردم. اما شما باز هم دارین بهانه جویی می کنید.
نقل قول کردن
0 #262 مهدی سامنی 1389-02-14 16:11
سلام
جناب مبشر ظهور :
گرچه بنده با نظر جناب احمد مبنی بر این که مصداق یابی نادرست است مخالفم اما این که شما در چند نظر فرموده اید ایت الله مکارم گفته اند دجال یک شخص نیست این یک مصداق یابی نیست اگر ایشان میگفتند که به فرض دجال گروه فراملی فراماسون است؛ آن زمان میتوان گفت که ایشان مصداق یابی کرده اند.
با انگیزه یاشید.
نقل قول کردن
0 #261 ermia 1389-02-14 16:10
درگیری‌های بسیار شدید در مصر


نیروهای امنیتی مصر با حمله به هزاران تظاهرات‌کننده مصری، تعداد زیادی از آنها را زحمی کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نیروهای پلیس و امنیتی مصر به هزاران نفر از مردم که در اعتراض به سیاست‌های حسنی مبارک رییس‌جمهور مادام‌العمر و غربگرای مصر به خیابان‌ها آمده بودند، حمله کردند و بسیاری از مردم را که تعداد زیادی از آنان دانشجویان هستند، مجروح کردند.

الجزیره با نشان دادن تصاویر مربوط به این تظاهرات، تصریح کرد که تعدادی از نمایندگان پارلمان مصر و اساتید دانشگاه نیز در این تظاهرات حاضر بودند.

پیش از این، تعدادی از نمایندگان حامی حسنی مبارک در پارلمان مصر، از نیروهای امنیتی مصر خواسته بودند تا تظاهرات‌کنندگان را به رگبار ببندند که این اظهارنظرها، در تظاهرات اخیر مردم مصر با واکنش شدید مواجه شده بود و آنها در این تظاهرات، در پلاکاردهایی نوشته بودند "ما را بکشید!"

براساس این گزارش، در تظاهرات مذکور شعارهایی بر علیه حسنی مبارک نیز داده شد.

مبارک رییس‌جمهور مادام‌العمر مصر است که در هر دوره از انتخابات اخیر، به هر طریقی موفق به کسب آرا شده است. وی که حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز در پیش رو دارد، با توجه به کهولت سن قصد دارد این بار انتخابات را به نفع فرزند خود جمال میارک به سرانجام برساند و در این راستا، افراد سرشناس جماعت اخوان المسلمین مصر را که سیاست‌های ضدغربی و ضدصهیونیستی دارند و از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات برخوردارند، به زندان افکنده است.
نقل قول کردن
0 #260 سرباز سید خراسانی 1389-02-14 16:09
دوستان هدف این بحث ها ایجاد شک و تردید و اختلافه.
لطفا کسی این بحث رو ادامه نده. این حرفها مثل اینه بگیم الان روزه یا شبه

انشاالله نظر یکی از علمای معروف و بادانش و با بصیرت که مورد تائید همه باشه رو میپرسم و فایل صوتیش رو برای دوستان میذارم.
نقل قول کردن
0 #259 علی مبشر ظهور 1389-02-14 16:08
علی اصغر جون سلام
برادر تماس گرفتین با نهاد؟

در ضمن لزومی نداره احمد آقا رو حضوری ببینید
نقل قول کردن
0 #258 جرج 1389-02-14 16:06
به نظر من دجال یعنی رادیو و تلویزیون و ماهواره و اینترنت
اینها حرام هستند و هرکس از اینها استفاده کند گناه کار است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد