رایحه ظهور

آخرالزمان و ظهور ستاره سرخ رنگ UB313 (نیبیرو ) از دیدگاه غرب - بخش اول

 

 

 سنت الهی " بأساء و الضراء" مقدمه پذیرش حجت الهی؛ ستاره تازه کشف شده Ub 313 با سرعتی زیاد در حال نزدیک شدن به زمین است ، بسیاری از دانشمندان پیش بینی می کنند که این ستاره سرخ حوادث بزرگی را در چند سال آینده در کره زمین رقم خواهد زد ، از فعال کردن آتشفشانهای بزرگ تا زلزله های شدید و تسونامی و ... و تعداد زیادی از ساکنان زمین در این وقایع ، کشته خواهند شد!


 

» ابتدای نظرات (508)

 

 

آخرالزمان و ظهور ستاره سرخ رنگ UB313 (نیبیرو ) از دیدگاه غرب - بخش اول 


سنت الهی " بأساء و الضراء" مقدمه پذیرش حجت الهی

ستاره تازه کشف شده Ub 313 با سرعتی زیاد در حال نزدیک شدن به زمین است ، بسیاری از دانشمندان پیش بینی می کنند که این ستاره سرخ حوادث بزرگی را در چند سال آینده در کره زمین رقم خواهد زد ، از فعال کردن آتشفشانهای بزرگ تا زلزله های شدید و تسونامی و ... و تعداد زیادی از ساکنان زمین در این وقایع ، کشته خواهند شد!

 

 

با توجه به اینکه بنا بر شواهد و قرائن جهان در آستانه ظهور است ، آیا رابطه ای مستقیم میان حوادث بزرگ آخرالزمان و نزدیک شدن ستاره Ub 313  می تواند وجود داشته باشد؟ حکمت نامگذاری عجیب این ستاره چیست؟ ستاره ای که احتمالا حوادث بزرگ دوران ظهور را رقم خواهد زد ، ناخودآگاه بنام گروهی نامیده می شود که بنا بر اعتقاد شیعیان اصلی ترین یاران مهدی موعودند ، ۳۱۳ سردار مهدی(عج) ، آیا این نامگذاری خواستی الهی برای توجه دادن اذهان به آخرالزمان و نزدیکی ظهور  است یا خواستی شیطانی و فراماسونری برای اینکه تاثیرات وحشتناک این ستاره ، با این نامگذاری ناخودآگاه در اذهان شنوندگان بر حلقه ۳۱۳ یار موعود منطبق گردد و چون ستاره Ub 313  چهر ه ای وحشتناک از آنها بسازد؟ هرچند سنگینی کفه حکمت الهی در این نامگذاری بیشتر است!

آیا این ستاره با این پیش بینی محققان از تاثیرات وحشتناکش ، همانند طوفان نوح ماموری الهی برای نابودی کفار است یا با اعلام قبلی و ترساندن و انذار مردم ، ماموری الهی برای توبه دادن بشریت؟! و یا همزمان مبشری بزرگ به نزدیکی ظهور موعود ملل؟! همانگونه که ظهور این ستاره در بسیاری از ادیان پیش بینی شده است.

این ستاره هرچه که باشد ، ظاهراً مدتی است که اثرات خود را آغاز کرده است ، افزایش عجیب زلزله ها و فعال شدن آتشفشانها گواه این امر است و این تاثیرات و حوادث با نزدیک تر شدن Ub 313 روز بروز بیشتر خواهد شد ، روزهای سختی در انتظار ساکنان کره زمین است ، آیا خداوند اراده فرموده است تا در آستانه ظهور با نشان دادن دورنمای حوادث وحشتناک ، دلهای بشریت را برای پذیرش خلیفه خویش آماده سازد و آنها را بالاجبار وادار به تضرع و توبه کند؟ چون بشر خیره سر نشان داده است که تنها در میان امواج متلاطم دریا و در کوران حوادث است که با تمام وجود ، وجود خالق هستی را می پذیرد و به فرمانش گردن می نهد ، ظاهرا طوفان دیگری در راه است و لطف الهی اقتضا می کند تا قبل از آغاز طوفان آخرین انذار خویش را نیز کامل کند ، با ستاره ای که شاید طارق باشد ، اما در کشاکش این رنج ، لطف الهی برای خوبان رنگ دیگری دارد ، نشانه ای آشکار از نزدیک بودن ظهور ، و اینگونه است که این ستاره سرخ همچنانکه برای کفار انذار است و عذابی دردناک ، برای مومنان و صالحان بشارتی است از نزدیکی ظهور ، همچنانکه اصل وجود موعود نیز برای دو گروه کافران و صالحان این گونه است.

و لقد ارسلنا إلى أمم من قبلك فأخذناهم بالبأساء و الضراء لعلهم يتضرعون
ضمن تشکر فراوان از مولف این مقالات ارزشمند ، سرکار خانم مومنی(نویسنده وبلاگ " در جستجوی حقیقت " )

 

آیا UB 313   همان طارق است؟
آیا جهان در سال 2012 پایان می یابد؟
علت افزایش زلزله و تغییرات آب و هوایی گسترده در جهان چیست؟
آیا عذاب دیگری از نوع عذاب قوم نوح در راه است؟
علت ظاهر شدن دو خورشید در آسمان چیست؟


در روایات مربوط به عصر ظهور سخن از دو آتش در مشرق است . یکی آتشی از زمین که سه تا هفت روز زبانه می کشد و همراه با خسف و زلزله است که در مقاله مربوط به آتشی از مشرق و روایات عصر ظهور به آن پرداختیم و دیگری آتشی در آسمان که مربوط به عبور دنباله داری از نزدیکی زمین که قسمتی از آن در شرق سقوط کرده و موجب تلفات زیادی می شود.

در مقاله مربوط به ستاره طارق از دید روایات اسلامی به این موضوع پرداخته شد و روایات مربوط به آن با اشاره به تفسیر سوره طارق بیان گردید و بر اساس روایات ، ظهور چنین دنباله داری خارج از علم بشر بوده و بصورت ناگهانی می باشد . اما این که این دنباله دار چیست و از کجا ظاهر می شود سئوالی است که در سالهای اخیر به آن توجه زیادی شده و احتمال ظهور این دنباله دار بر اساس سایتهای خارجی و ستاره شناسی و ناسا موضوع این مقاله است.

قبل از هر چیز باید تاکید کنیم که مطالب مندرج در اینجا نباید در جهت توقیت برای ظهور بهره برداری شود و این مطالب صرفا جهت اطلاع و آشنایی با دیدگاههای غربی و سایر اقوام در باره حوادث آخر الزمان و ظهور منجی است و تاکیدی بر روی صحت و قطعیت آن نیست و صرفا برای آگاهی بیشتر از وقایع پیش رو می باشد خصوصا اینکه در روایات غربی ، برای آخر الزمان قائل به تعیین وقت می باشند و آن را 21 دسامبر 2012  تعیین کرده اند که بر اساس اعتقادات اسلامی تعیین وقت برای حوادثی از این دست در آینده ، صحیح و معتبر نیست و از نظر اعتقادات ما مردود می باشد. لذا مجددا توصیه می شود تنها از دید انتقادی به این مقاله توجه گردد و نه قطعی بودن آن و تعیین وقت برای ظهور.

در احادیث و روایات عصر ظهور ،دیده شدن ستاره ای دنباله دار در آسمان ، مکرر ذکر شده . ظهور این ستاره دنباله دار در ادیان دیگر نیز آمده و نشانه ای برای آخر الزمان و ظهور منجی است.

 

پیشتر در مقاله آتشی از مشرق ذکر شد که در اثر آتشفشان تامبورا در اندونزی در سال 1815 کسوف روی داد . با توجه به همزمانی ظهور دنباله دار و یا ستاره سرخ رنگ و کسوف خورشید احتمال دارد یکی از دلایل کسوف غیر طبیعی و غیر وقت ، قرار گرفتن دنباله داری در بین زمین و خورشید باشد.( الله اعلم )

"ان نشا ننزل علیهم من السماء آیة فظلت اعناقهم لها خاضعین" (شعراء:4).
«ما اگر بخواهیم از آسمان نشانه و آیت قهری نازل گردانیم تا همه بر آن گردن نهند و خاضع شوند».

ابوبصیر گوید: از امام صادق(ع) درباره این آیه شنیدم فرمود: به زودی خداوند درباره آنان چنین خواهد گرد گفتم: اینان چه کسانی می باشند؟ فرمود: بنی امیه و یارانشان می باشند، گفتم آن نشانه و آیه چیست؟ فرمود: ایستادن خورشید بین اول ظهر تا وقت عصر و خارج شدن و پدیدار گشتن یک صورت تا سینه شخصی -که حسب و نسب او شناخته شده است- در خورشید، این پدیده در زمان سفیانی واقع شود در این هنگام سفیانی و دار و دسته او به هلاکت خواهند رسید.

* ابوبصیر در ادامه این روایت از امام صادق علیه السلام نقل می کند که واقعه ایستادن خورشید در آسمان در زمان یوشع بن نون هم اتفاق افتاده است. ( برای آگاهی بیشتر از طولانی شدن روز و ایستایی خورشید در وسط آسمان که همان توقف گردش زمین برای مدتی کوتاه است ، اینجا را کلیک کنید )

طبق روایات اسلامی، در ماه رمضان سال ظهور امام مهدی (علیه­ السلام) حوادث بسیار عجیبی در جهان رخ می دهند که از زمان فرود آمدن آدم (علیه ­السلام) تا آن زمان بی سابقه می باشند.

در این ماه ستارۀ دنباله­ دار ناشناسی که از قبل وارد فضای منظومۀ شمسی شده است، با گازها و غبارهایی که همراه دارد، سبب سرخ شدن آسمان می گردد. ستارۀ یادشده در نیمۀ ماه رمضان، میان خورشید و زمین قرار می گیرد و باعث خورشید گرفتگی کلّی می شود. سپس، شهاب­ سنگی بزرگ از آن جدا می گردد و همراه با صدایی شدید در مشرق­ زمین فرو می افتد و ویرانی زیادی به بار می آورد و در پی آن، دود غلیظی آسمان را فرا می گیرد.

این ستاره، ضمن گردش در فضای منظومۀ شمسی، هنگامی که در نزدیکترین فاصله با زمین قرار می گیرد، اثر گرانشی آن سبب کندشدن حرکت زمین می­شود و در بعد از ظهر یکی از روزها، مردم مشرق زمین شاهد ایستایی خورشید در میان آسمان خواهند بود و در همین حال، تصویر چهره و سینۀ امام علی (علیه السلام) در میان خورشید ظاهر می گردد.

همچنین، ستارۀ یادشده زمانی که در جهت عکس حرکت زمین به دور خود و از کنار آن عبور می کند، اثر گرانشی اش موجب حرکت وارونۀ زمین می شود و در پی این حادثه، جهانیان شاهد طلوع خورشید از مغرب و دو برابر شدن طول شب و روز خواهند بود. با دورشدن ستارۀ دنباله دار از زمین، این کره دوباره حرکت طبیعی خود را باز می یابد. در اواخر ماه رمضان، دنباله دار یادشده از میان ماه و زمین می گذرد و سبب ماه گرفتگی می شود. در همین ماه، در صبح روز بیست و سوم، از آسمان ندایی رحمانی مردم را به حق دعوت می­کند و پس از غروب آفتاب در همان روز، پیامی شیطانی مردم را به سوی باطل فرا می خواند.

 در متون زرتشتیان آمده است:

... در آسمان نشانه گوناگون پیدا باشد...( زند بهمن­یَسن، ص ۱۱، ف ۶ ، بند ۴ )

در کتاب مقدّس می خوانیم :

و در آفتاب و ماه و ستارگان علامات خواهد بود...* و آن گاه پسر انسان( عیسی مسیح) را خواهند دید که بر ابری سوار شده، با قوّت و جلالِ عظیم می آید. (کتاب مقدّس، عهد جدید، ص ۱۳۳، انجیل لوقا، ب ۲۱ ، بند ۲۵ و ۲۷(

بررسی روایات نشان می دهد که طلوع ستاره ای سرخ رنگ و سقوط شهاب سنگ یا ستاره دنباله دار که موجب خسف در زمین نیز می گردد ، از علائمی است که به نزدیکی ظهور دلالت دارد. احتمال دارد این دو یکی باشند و یا دو موضوع جدا از هم که سعی داریم  با توجه به یافته های علمی دانشمندان و سایتهای علمی به آن بپردازیم.

برخورد شهاب سنگی بزرگ به زمین در روایات آخر الزمان ادیان دیگر هم آمده و این فرضیه به حدی قوی است که بر اساس آن فیلمهای متعددی هم ساخته اند و آن را نشانه پایان حیات کنونی بر روی زمین و شروع عصری جدید می دانند و زمان آن را سال  2012 اعلام کرده اند.

در روایات اسلامی و قرآن کریم نیز به صراحت از آخر الزمان و برخورد ستارگان با یکدیگر و تیره شدن خورشید و به هم خوردن نظم سیارات و زلزله های شدید و آتشفشان به عنوان دلایلی برای نزدیکی قیامت یاد شده. اما بر اساس روایات در هنگام ظهور و قبل از ان نیز از برخورد دنباله داری به زمین یاد شده که موجب کشته شدن عده زیادی می گردد ولی پایان جهان نیست و ضمن اینکه تاریخی برای آن تعیین نشده است.

بطور خلاصه می توان گفت در نزدیکی ظهور علائمی غیر عادی در آسمان مشاهده می شوند از جمله : ظهور ستاره سرخ رنگ که نشانه ای برای آغاز جنگ و خونریزیهای بسیار است ، ایستایی خورشید در آسمان از زوال تا غروب ، طلوع خورشید از مغرب آن ،  ظهور دنباله داری که مدار آن بطور متناوب تکرار می شود و در دوره های مختلف حیات بر روزی زمین دیده شد ه و موجب تغییرات شدید جوی و آب و هوایی در زمین می شود که در روایت بالا صریحا به آن اشاره شده ، فرو افتادن بخشی از دنباله دار یا شهاب سنگی عظیم در مشرق همراه با خسف و تلفات زیاد . همچنین در روایات بطور ضمنی وقایعی مثل آتشی از مشرق و زلزله و خسف در دو نقطه مشرق و مغرب به ظهور ستاره سرخ رنگ و دنباله دار مربوط می باشد. سئوالی که مطرح است این است که آیا این روایات با داده های علمی و ستاره شناسی منطبق هستند ؟ زیرا بطور عادت ما همیشه منتظر هستیم که غربیها حقایقی را کشف کنند و سپس ما آن را با روایت اسلامی تطبیق بدهیم .

به نظر می رسد در باره این روایات و حقایقی که اخیرا در سایتهای مختلف مشاهده می شود و اعتقادات مسیحیان و سایر ادیان در باره آخرالزمان و ظهور منجی ارتباطی وجود دارد که سعی داریم در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته و بتوانیم تا حدودی نقطه نظرات ادیان را به هم نزدیک کنیم.

 

UB 313    ،  سیاره ایکس Xena ، اریس Eris ،  نیبیرو Nibiru

در 31 اکتبر 2003 عکــسی هایی از این سیاره توسط تلسکوپ 48 اینچ پالومار گرفته شد اما فاصله این سیاره آن‌چنان زیاد بود که حرکت آن در پس‌زمینه ستارگان تا سال 2005 که داده‌های مربوط به این شیء دوباره مورد بررسی قرار گرفت مشاهده نشد در ژانویه سال 2005 میلادی دانشمندانی بنام مایکل ای براون Michael . E. Brown و چاد تراجیللو , Chad Trujillo و دیوید ال رابینوویتز  , David L. Rabinovitz  عکــسها وداده های مربوط به این اکتشاف را مورد بررسی قرار دادند که موجب کشف قمری برای این سیاره شد این قمر دیسنومیا نام دارد. دانشمندان ابتدا این سیاره را که یک کوتوله خاکستری ( قهوه ای ) بود سیاره ایکس نامیدند زیرا متوجه تغییراتی در مدار پلوتو شده بودند که ناشناخته بود و تصور می کردند باید جرمی آسمانی با جاذبه زیاد مثل یک کوتوله یا یک ستاره خورشیدی  بر مدار  پلوتو اثر گذاشته باشد و تا زمانی که آن را در سال 2003 مشاهده کردند نام آن جرم آسمانی را سیاره  ایکس نامیدند. در سال 2005 پس از مشخص شدن مدار سیاره ایکس و قمر آن، نام او را رسما اریس گذاشتند و پس از قوت گرفتن اخبار حرکت اریس مبنی بر حرکت آن به سوی زمین و بر اساس حکایات موجود در  کتیبه های سومریان و مصر باستان و نیز مایاها آین سیاره را UB 313  (نیبیرو)  نامیدند. UB 313  نام دیگر نیبیرو یا اریس است که در متون باستانی سومریان و کتیبه های آنان به چشم می خورد.

   

UB 313  طبق داده های کلی ستاره ای تاریک است معروف به دوقلوی خورشید در منظومه شمسی. این ستاره مانند زمین به دور خورشید می چرخد اما در عین حال سیارات و ماههایی دارد که به دور آن گردش می کنند. مدار  UB 313  بسیار دورتر از مدار پلوتو است و در حال چرخش تا ٥٠ میلیارد مایل از خورشید فاصله می گیرد. گفته می شود سیاره UB 313 یا نیبیرو هر  3600 سال یکبار وارد مدار  نزدیک به زمین می شود و باعث تغییرات آب و هوایی فعالیت هایی در سطح پوسته زمین میشود برای مثال میتواند باعث جابجایی در مسیر گلف استریم شود یا به طور کامل پس از آب شدن یخ های قطب ازبین برود و سپس قسمت اعظم شمال غرب اروپا و شمال تا شرق آمریکا یخ بزند. همچنین در اثر این نزدیکی ، اکوسیستم زمین بر هم میریزد. سونامی – طوفانها و گردبادهای غول آسا شکل می گیرند. آتشفشانها فوران می کنند و جای قطبهای مغناطیسی شمال و جنوب عوض می شوند. در نتیجه این تغییرات زلزله ها ی بزرگ رخ می دهند و آب دریاها و اقیانوسها بالا می آیند.

طبق روایات کتاب مقدس مسیحیان و عهد عتیق 7200  سال پیش همزمان با برهه ای از تاریخ که احتمال می رود طوفان نوح در آن زمان رخ داده باشد تغییرات یکباره در سطح زمین و دما باعث می شود سیل و طوفانی عظیم رخ دهد که به عقیده بسیاری از باستان شناسان یکی از علل آن جدا شدن تکه یخی عظیم از قطب جنوب بوده که باعث جزر و مدی عظیم شده است.

حدود 3600 ساله پیش هم جرمی که به زمین نزدیک شد همراه بود با مهاجرت بنی اسراییل از مصر به فلسطین وباعث وجود برخی نابسامانی ها و تغییرات در زمین شده است برای مثال امکان دارد که دونیم شدن دریا برای گذشتن قوم موسی از آن اشاره کرد یا امکان دارد که این تاریخ هم دوره باشد با تاریخ پیامبران یا اقوامی که در قرآن عذاب دیده اند نظیر لوط، شعیب، ثمود ،  عاد و غیره که دور از ذهن نمی باشد.

 

 

همانطور که می بینیم تغییرات آب و هوایی کره زمین درحال افزایش است ، از ابتدای سال جاری تا کنون زلزله های شدید زیادی رخ داده و آتشفشان ایسلند پس از دویست سال فوران نموده و انتظار فوران آتشفشانهای دیگر نظیر " کاتلا " در آیسلند و " یلوستون " در آمریکا توسط دانشمندان تایید شده  و  بسیاری از کارشناسان علت این وقایع را همزمانی نزدیک شدن UB 313 یا نیبیرو به زمین و دور شدن آن از پلوتو می دانند و بر اساس نمودارها و  تصاویر موجود این اتفاق در سالهای  2012 تا2014 رخ می دهد. یعنی در این سالها تاثیر UB 313  به بیشترین حد خود می رسد و کمترین فاصله را با زمین خواهد داشت.

دانشمندان در این روزها پی برده اند که جرمی بر روی منظومه شمسی تاثیر گذشته است به طور مثال  می توان به اخبار زیر اشاره کرد :

* قمر نپتون تریتون گرمتر شده است (بی بی سی ساینس 25 جولای 199)

* پلوتون گرمای بی سابقه ای را تجربه می کند (22اکتبر 2002 اخبار تکنولوزژی دانشگاه ماسا چوست)

* فعالیت آتشفشانی در قمر مشتری ای او (ایکاروس استرونومی نوامبر 2002(

* گرمای مریخ (ای بی سی دسامبر 2002(

* و همچنین گرمای زحل در سایت اینتر استار که توسط چند تن از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا مورد بررسی قرار گرفت که کاملا گرما در جو زحل مشاهده می شد.

کسانیکه مدافع وجود UB 313 هستند همچنین معتقد به جعلی بودن گرم شدن زمین و اثر گاز دی اکسید کربن بر آب و هوا هستند  و معتقدند گازهای گلخانه ای سبب گرم شدن زمین نمی شوند. آب شدن یخهای قطب به دلیل بالا رفتن دمای زمین نیست. سالها پیش گروهی از دانشمندان هواشناسی و زمین شناسی برخلاف توقع دولت آمریکا دست به آزمایشات و تحقیقاتی زدند و پرده از یک دروغ جهانی برداشتند. پدیده ای به نام گرم شدن زمین بر اثر گازهای گلخانه ای یک داستان تخیلی بیشتر نیست. نتایج این تحقیقات به همراه مدارک علمی توسط این افراد در این وب سایت قابل دسترسی است.

www.middlebury.net/op-ed/global-warming-01.html

با دریافتن این حقیقت که چیزی به نام گاز گلخانه ای وجود ندارد و سبب نابودی زمین نیز نمی شود، یک سوال بزرگ شکل می گیرد و آن این است که چرا یخهای قطب در حال آب شدن هستند ؟ و چرا طوفانهای سهمگین و زلزله های شدید بیش از گذشته رخ می دهند؟ چرا فصلها جا به جا می شوند و چرا در تابستان برف می بارد و در زمستان هوا گرم و بهاری می شود؟

      

 

دانشمندان باستان در بیش از سه هزار سال پیش همین تغییرات را گزارش دادند و برای حفظ این اطلاعات آنها را بر سنگها و لوحه های پخته حک کردند. اگر چه بشر امروز استفاده چندانی از این داده های باستانی نمی برد چرا که تکنولوژی به اصطلاح جدید چشم و گوش او را کور کرده است. این اطلاعات تقریبا ً هر ۳۶۰۰ سال  یکبار تکرار شده اند.  اسناد به دست آمده از نزدیکی  UB 313  به زمین از ده هزار و هشتصد سال پیش شروع شده اند. زمانیکه که احتمالا اولین بار زمینیان شاهد این ماجرا بوده اند و بعد از هر ۳۶۰۰ سال تکرار شده است. این حادثه فقط مربوط به بین النهرین نبوده و توسط ملل مختلف مانند مصر و مکزیک و چین ثبت شده است.

بسیاری از سایتهایی که به وجود UB 313  (نیبیرو)  و نزدیک شدن و تاثیر مخرب آن بر روی کره زمین و پایان حیات بشر اعتقاد دارند ، مهمترین دلیل خود را وقوع حوادثی بزرگ در طی حیات انسان بر روی کره زمین و مخفی شدن تمدنهای پیشرفته گذشته و باقی ماندن آثار حیرت انگیز آنها مثل تمدن سومریان ، مصر باستان و مایاها و کشف اجزایی از قاره اتلانتیس در قعر اقیانوس اطلس و نشانه هایی از  تمدن مو ( لموریا) در ژاپن و یا جزایر هاوایی ذکر می کنند و معتقدند که در دوره های متوالی حیات بر روی زمین ، تمدنهایی ایجاد و پیشرفت نموده که یکباره با حوادثی نظیر زلزله و سیل و غرق و شدن و یا آتشفشانهای عظیم و برخورد شهابسنگ های عظیم از بین رفته اند و آثار بجا مانده از سومریان و مایاها و نقاشی های مصر باستان حاکی از آن است که هر دوره های مختلف حیات بشر با نزدیک شدن ستاره ای بالدار که تصاویر رمزی آن در همه تمدنهای پیشین وجود دارد ، حوادثی عظیم روی داده و تقریبا موجب از بین رفتن نسل بشر شده و مجددا پس از آن بازماندگان آنها با انتشار بر روی زمین و یافتن مکانهای جدید برای زندگی ، دوره بعدی حیات را آغاز نموده اند . بسیاری از صفحات اینترنتی برای اثبات این نظریه به کتیبه های سومریان و تقویم پیشرفته مایاها که در سال 2012 پایان می باید استناد می کنند و معتقدند که در این سال حیات بشر بر روی زمین پایان می یابد و یا بسیاری از جمعیت کره زمین یا دو سوم آن و یا نود درصد جمعیت انسانها از بین خواهند رفت.

 

 

این اعتقادات از سویی با روایات عصر ظهور در اسلام ارتباط دارد و با حدیثی که در بخش نخست ذکر شد مبنی بر عبور دنباله داری از نزدیکی زمین که در زمانی موجب طوفان نوح شده و سپس در زمان حضرت ابراهیم نزول بلا و عذاب بر قوم لوط را داشته و سپس در زمان حضرت موسی و بنی اسرائیل موجب شکافته شدن دریا و غرق شدن فرعون شده و در زمان حضرت عیسی و شهادت حضرت یحیی اتفاق افتاده و عبور آن در آخرالزمان و نزدیکی ظهور قائم آل محمد نیز به عنوان عذابی برای  کافران و بشارتی برای مومنان تاکید شده است.

همین ماجرا با جزئیات بیشتر در کتاب “  اژدها و افعی های  پرنده “  Flying Serpents and Dragons اثر دکتر بولی نیز به زبان ساده تری توضیح داده شده است.

همچنان که به سال ۲۰۱۲ نزدیک می شویم  UB 313  به ما نزدیک و نزدیکتر می شود. شاهدان ادعا می کنند که این شبها اگر آسمان صاف باشد حتی می توان این ستاره شوم و مسکن خدایان را  با چشم غیر مسلح دید. طبق گزارشات زیر زمینی, ناسا سالهاست که این ستاره و سیارات اطراف آن را تحت نظر دارد و اخیرا چندین تصویر از ناسا توسط فرد یا افرادی ناشناس به اینترنت فرستاده شده است.

اما با نزدیک شدن UB 313 به زمین به زودی این جرم آسمانی در آسمان ما قابل رویت خواهد بود . برخی معتقدند تا پیش از رسیدن UB 313 به نزدیکی مدار زمین ، ناسا با یک تئوری جدید خبر از عبور یک ستاره دنباله دار و یا یک جرم آسمانی بزرگ را خواهد داد که احتمالا سنگی جدا شده از اقمار مشتری است!

دلیل سرپوش گذاری بر روی این مسئله به گمان عده ای از محققان جلوگیری از یک وحشت جهانی است و همچنین پنهان کردن تکنولوژی و علومی فوق پیشرفته دولتها برای سفر به سایر جهانها است.

شاید آنها می دانند این امر حتمی است و چاره ای از آن نیست و نمی توان جلوی نزدیک شدن این سیاره را گرفت و آنچه باید اتفاق بیفتد خواهد افتاد و  خبر دادن آن بطور رسمی موجب مختل شدن زندگی عادی مردم می شود و نباید مردم را از آن آگاه کرد.

 

 آمادگی جهانی برای وقایع سال 2012 :

 

در حالی که منابع رسمی در کشورهای غربی و آمریکا بسیاری از اطلاعات موجود در باره UB 313  (نیبیرو)  را انکار می کنند و سعی می کنند به آن وجهه عادی بدهند ، با این حال بسیاری از این کشورها خود را برای وقایع سال 2012 آماده کرده اند و در بسیاری از کشورهای پناهگاههایی مجکم برای این منظور ساخته شده است. در اخبار آمده ، مسئولان يك شرکت در آمريكا قصد دارند پناهگاه تجاري زيرزميني براي افرادي بسازند که مي‌خواهند از وقايع فاجعه‌آميزي مانند برخورد يک سيارک به زمين و يا يک حمله هسته‌اي جان سالم به در ببرند.

به گزارش ايرنا، شرکت کاليفرنيايي «وي ووس» اعلام کرد: در حال برنامه‌ريزي براي يک پروژه تجاري است که اميد زنده ماندن از رويدادهايي نظير پايان حيات بر روي زمين در سال 2012 که اقوام «مايا » پيشگويي کرده‌اند را در دل زنده مي‌کند.

بر اين اساس اين شرکت قصد دارد 20 پناهگاه چندين طبقه هر يک به مساحت 1858 متر مربع بسازد که هرکدام 200 نفر را در خود جا مي‌دهد.

اين پناهگاه به‌گونه‌اي طراحي مي‌شود که بتواند در برابر گرماي 700 درجه سانتي‌گرادي، وزش بادهايي با سرعت 700 کيلومتر در ساعت، وقوع سيل به مدت 500 ساعت و يا زلزله بيش از 10 درجه ريشتري دوام بياورد.

همچنين بخشي از اين پناهگاه شامل سپرهاي هسته‌اي مرمت شده زمان جنگ سرد است.

مسئولان اين شرکت مي‌گويند: ساخت هر پناهگاه با غذا، سوخت، آب، لباس، تجهيزات پزشکي و ابزارآلات امنيتي درون آن، حدود 10 ميليون دلار هزينه برمي دارد. هزينه ورود به اين پناهگاه‌ها 50 هزار دلار برآورد شده است.

"روبرت ويچينو"  مالک شرکت وي ‌ووس مي‌گويد: ساخت اين پناهگاه صرفاً براي گريز از پيشگويي‌هاي مربوط به سال 2012 نيست، بلکه امکان دارد واقعه‌اي همين فردا و يا 20سال ديگر روي دهد. نمي‌توان پيش‌بيني کرد، اما بايد آماده بود. ( اطلاعات)

از سوی دیگر کلیپهایی بر روی یوتیوب هست که نشان می دهد سوئد پناهگاه بزرگی در دل کوه برای شهروندان خود ساخته و در آن همه امکانات برای زندگی برای مدت شش ماه را قرار داده و از سوی دیگر کشورهای اروپایی در حال تکمیل بانک اطلاعات ژنتیکی از گیاهان و جانوران و حتی انسانها هستند . هر چند هدف این پروژه جلوگیری از انقراض نسل گونه های کمیاب گیاهی و جانوری است ولی اصرار بر تکمیل آن تا قبل از سال 2012  نگرانی هایی را القاء می کند که این کشورها قصد دارند پروژه ای شبیه کشتی نوح که داستان آن در عهد قدیم و انجیل آمده  را برای حفظ گونه های موجودات و ادامه حیات بر روی زمین پس از وقایع 2012 تکرار نمایند.
 

ظاهر شدن دو خورشید در آسمان

از سویی دیگر در سالهای گذشته پدیده دیده شدن دو خورشید در آسمان در نقاط مختلف جهان ثبت شده که می تواند نشان از صحیح بودن فرضیه نزدیک شده UB 313   به زمین باشد . تصاویر و کلیپهای متعددی در سایتهای مختلف و از جمله یوتیوب در خصوص مشاهده شدن دو خورشید در آسمان وجود دارد که غیر قابل انکار است ولی باز ناسا اصرار دارد که این کلیپها تقلبی و با استفاده از دو لنز مختلف تصویر برداری و مونتاژ شده اند و این در حالی است که مشاهدات مختلف در نقاط مختلف جهان به حدی است که نمی توان نسبت دروغ به همه آنها داد . پدیده ظاهر شدن دو خورشید در آسمان ابتدا در قطب جنوب مشاهده شد و سپس در کشورهای نیمکره جنوبی و در سال جاری نیز این پدیده در اسپانیا و آلمان گزارش شده است. در سال 2007 تا 2009 نیز در کشورهای شیلی و مکزیک و سایر کشورهای آمریکای جنوبی و نیز در آیداهو در آمریکا این پدیده گزارش شده است.  برای اطلاع بیشتر از این پدیده در جهان و گزارشهای آن به این سایت مراجعه کنید

http://www.zetatalk.com/teams/tteam34s.htm

 

 

 

  

دیده شدن دو خورشید در آسمان : اسپانیا  19/3/2010

http://www.youtube.com/watch?v=ZFrk_38tkAM

 

دیده شدن دو خورشید در آسمان : آلمان 18/2/2010

http://www.youtube.com/watch?v=9ig4pqMaZXE

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #508 یه بنده خدا 1395-04-14 11:01
همه این اتفاقات جز واقعیت چیزی نیستاگر سری به کتابهای علائم ظهور زده باشید و خونده باشید میبینید که همه اش دونه دونه داره مهیا میشه و شده و بزرگان هم تایید کردن یعنی دوره - دوره ظهوره بهتره بهترین راه رو انتخاب کنیم
نقل قول کردن
0 #507 امید 1395-03-24 23:18
سال 2016 برخورد 313 ub . [-O zz:
نقل قول کردن
-1 #506 ALI-BM 1394-07-04 08:11
داداش حتما حتما یه فکری به حال کامنت هات بکن اعصابم خورد شد از دست آدم های نمک به حروم ... ~x(
سایتت حیفه ... L-)
( کامنت هاتو مستقیم قرار نده توی سایت ! )حتما ... حتما ... بازم میگم سایتت حیفه ... [-O
نظراتی هم که آشغالا مشخصه که مال یه گروه خاصه ... X(
نقل قول کردن
0 #505 ALI-BM 1394-07-04 08:06
راستی کاش نظرات اون احمقای ... بیشعوره ... بوق رو هم از سایت پاک میکردی ...
حیفه سایتی واسه امام زمان زده شده ، نظراته آشغالایی مثل اون پایینی ها توش باشه ...
خیلی بزرگواری ...
فعلا ...
بعدشم ( کامنت هاتو چک کن بعد بذار توی سایت که آدمای عقده ای خوشحال نشن ...)
نقل قول کردن
0 #504 ALI-BM 1394-07-04 07:58
سلام و درووووووووود شدید !
داداش گل کاشتی ( البته من پرینتش رو گرفته بودم از همین سایت چون وقت نداشتم ؛ تازه امروز خوندمش فکر کنم ویرایش نشدشم بود )
الان اومدم که تشکر کنم دیدم خیلی عوض شده !
اون که من خوندم ( راستی دمتم گرم بابت اون ترفند توپت... )
( پایینشم نوشته بودی که ساعت 2:30 شب دارم از سر درد میمیرم !) :)
خدا حفظت کنه که اینقدر گلی ...
نقل قول کردن
-2 #503 علی اکبر 1394-05-14 14:43
سایتتوون واقع عالیه اما یه سری اشتباه داشت مثلا پسر انسان در کتاب انجیل اشاره به حضرت مهدی داره و پسر خدا یعنی حضرت عیسی مسیح
نقل قول کردن
+6 #502 haran 1394-03-06 13:47
اقا 313 یار امام زمان چقدر هم اسم ub313
نقل قول کردن
0 #501 NeSa 1393-11-10 11:54
به نقل از ق:
مزخرف نگو زلزله از قبل بوده الانم همون قدر هست با این خرافات مردم رو سر کار نذارید

اولا خرافات نیست دوما فقط پیشگویی ها غلطه
نقل قول کردن
-6 #500 NeSa 1393-11-06 14:48
به نقل از ماری:
همش کس شعره

خودت کس شعر داری می گی حرفای گنده گنده نزن پررو X( X( X(
نقل قول کردن
+2 #499 جواد 1393-07-24 00:10


ماه رمضان ماه رحمتی که در آن بلا نازل خواهد شد

yarankohrasani.mihanblog.com/post/490
نقل قول کردن
-6 #498 ماری 1391-09-01 19:33
همش کس شعره
نقل قول کردن
+4 #497 مهپویا 1389-02-25 03:18
این مقاله رو اصلا دست کم نگیرید چون باید شما رو به فکر فرو ببره و از الان برای فتنه ها آمادتون کنه.
یه وقت نشه مثل بنی اسرائیل حرف اماممون رو گوش نکنیم.
حتی ما ای که این همه حدیث خوندیم و آماده ایم!
زمان پیامبر خیلی ها حدیث غدیر رو یادشون بود ولی عاقبت به خیر شدند یا شر!
از الان ما باید آینده خودمون رو مشخص کنیم که با حق ایم یا با باطل!
این کار رو هم باید با عمل ثابت کرد نه زبونی.
اون هایی که 22 بهمن و 9 دی رفتند با عمل ثابت کردند .
با عقلی که من دارم هم باسم جور در نمیاد خدا هیچ کدوم اون هایی که تو ایران عزیزمون در برابر تمام کفر وایستادند رو بی خودی خونشون رو بریزه.
ان شاءالله از 313 یار مخلص امام زمانمون باشیم.
نقل قول کردن
+4 #496 مهپویا 1389-02-25 03:17
حادثه کوه طور نشان داد که هیچ یک از اون هایی که پیمان می بندند خونشون بی خودی ریخته نمیشه.
ما هم که الان داریم دعا می کنیم که امام زمان بیاد ما رو از دست نظام فراماسونری جهانی نجات بده در عوض اینکه امام زمان میاد و نابودشون می کنه ما هم پیمان می بندیم که همه جوره در خدمت امام زمانمون باشیم. حالا خدا اون موقع اون جوری مردم رو ترسوند و پیمان گرفت ما رو هم با آتشفشان توبا و گلدستون و ستاره طارق و ... که البته نکته اینجاست که بعضی ها با میل و اراده قلبی رفتند جبهه 8 سال جنگیدند و در بعضی موارد شهید شدند و با شهادتشون پیمان بستند بدون اینکه چیزی اون ها رو ترسونده باشه . پس از ما هم کسانی هستند که بدون اینکه لازم باشه بترسند خودشون پیمان می بندند. و طبق حادثه کوه طور هر کسی که پیمان ببنده جونش در امانه.
ما هم که از الان هنوز هیچی مشخص نیست پیمان بستیم و خودمون رو داریم آماده می کنیم و تو آیات قرآن و احادیث و... تامل می کنیم و میفهمیم که باید اماممون اومد چی کار کنیم. و ائمه هم که رحمه للعالمین اند تو احادیثشون دستور العمل نجات از این بلاها رو هم گفتند.
مثلا ما که از الان پیمان بستیم و دنبال احادیث هستیم و می خونیمشون می دونیم که در آتشی که در فلان حادثه باید غذای یک سال خانوادمون رو ذخیره کنیم یا در اثر فلان اتفاق باید به سجده بریم و ذکر "سبحان القدوس ، سبحان القدوس ، ربنا القدوس" بگیم.بنابر این ما شیعیان خیلی احتمالش بیشتره که جزو اون یک سوم باقی مونده کره زمین باشیم.
احادیث هم چیزی رو که مشخص کردند اینه که فلان اتفاق که میافته مثلا سفیانی نابود میشه. نابودی ای که خدا مثال زده نابودی باطله نه حق. حدیث میگه خرابی ری نه نابودی. نابودی برای باطله. مثلا گلدستون وسط آمریکاست برای اینکه با یه اشاره مرکز فراماسونری جهان نابود بشه.
این مقاله حسنش اینه که ما فکر نکنیم امام زمان بیاد ما خوش و خرم به زندگی های روزمرمون ادامه می دیم و مثل بنی اسرائیل خونه می شینیم و به امام زمان می گیم تو و خدات برید بجنگید ما آماده ایم که تو دنیا راحت زندگی کنیم.
نقل قول کردن
0 #495 مهپویا 1389-02-25 03:16
و نظرم نسبت به سلسله مقالات خسف ها و ...
من یه سری سخنرانی از حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب دارم که خیلی از وقایع رو با مراجعه به اون تحلیل می کنم.
ایشان در این سخنرانی که 14 شب اول محرمش رو من دارم به بحث پیرامون امامت می پردازد و از حضرت ابراهیم تا امام زمان عج را بررسی می نمایند و بارها در خلال بحث می فرمایند که هر بلا و آزمایشی که به بنی اسرائیل رسیده به شما هم خواهد رسید.
خداوند در قرآن کریم داستان پيمان گرفتن از بنی اسرائيل را مطرح می کنه .
خداوند کوه طور را بر بالای سر بنی اسرائیل قرار میده طوری که احساس می کنند که الان است که این کوه بیافته سرشون!
که موسی به مردم گفت یا قول همکاری با من می دید یا اگه نمیدید این میافته پایین!
این فقط برای گرفتن عهد امامت بود که باید قوم موسی پیمان ببندند که ما پای کار هستیم. و حرف های موسی رو هم گوش میکنیم. حالا چه از ترس بگن قول می دیم چه از روی میل و عشق قلبی باید قول بدند دیگه!
واقعا اگه عقل زمینی مادی گرا رو قاضی کنیم کیه که بره بجنگه قدس رو بگیره! ترس از کشته شدن رو چی کارش کنه! همون جا نشسته خوش و خرم داره زندگی می کنه دیگه.
برای همین نیاز بود که این ها رو از چیز دیگه ای بترسونند و اگر قول ندند باید کوه طور بیاد رو سرشون همشون بمیرند! چرا که خدا کلی بهشون حال داده و از دست فرعون به اون خونخواری نجاتشون داده اون وقت این ها بیان پیمان شکنی کنند! جور در نمیاد معامله! پس خدا به زور هم که شده مجبورشون کرد که بیان میثاق رو قبول کنند. چون به نفعشونه که قبول کنند. تحت هر شرایطی. چه ترس چه از روی میل و اراده . چون اگه قبول نکنند باید عذاب بشن. چون این ها یه زمانی دعای فرج موسی رو میکردند که موسی بیاد از دست فرعون نجاتشون بده اون وقت موسی که اومده بیان پیمان شکنی کنند! نه خدا برنامه داره برای کارهاش . این قوم باید در عوض رهایی از دست فرعون توسط فرستاده ی خدا ، در خدمت خدا باشند و به فرستاده اش برای پیش بردن دین کمک کنند. قبول کردند و کوه رفت کنار.
حالا این مسئله ی خسف شرق و غرب و ستاره طارق و این همه حدیث که دستورالعمل مواجهه با این موارد رو داده و گفته صدقه بدید برید سجده و... این ها برای اینه که ما هم پیمان بستن رو یاد بگیریم و پیمان ببندیم.
نقل قول کردن
-3 #494 مهپویا 1389-02-24 23:43
با سلام و خسته نباشید
آقای علی اصغر جان یه التماس می تونم بکنم!
التماس می کنم برای هر سلسله بحثی که میشه یه مقاله رو برای گزیده نظرات کنار بزارید و لب مطلب نظرات رو توش بزارید!
به جان خودم مرداد ماه کنکور دارم و وقت ندارم این همه رو بخونم!
دلم هم نمیاد از دستشون بدم چون تو نظرات بعضی افراد واقعا چیزهای خوبی دست آدم میاد.
یا اینکه نظرات رو پس از تایید نمایش بدید و نظرات بی ارزش رو حذف کنید.
ممنون.
نقل قول کردن
-4 #493 ق 1389-02-22 18:13
مزخرف نگو زلزله از قبل بوده الانم همون قدر هست با این خرافات مردم رو سر کار نذارید
نقل قول کردن
+2 #492 علی اصغر - خطر زلزله 1389-02-20 00:50
با سلام و درود بر همه عزیزان

البته این موضوع (احتمال زلزله قریب الوقوع ) فقط در حد یک احتمال مطرح است و نه بیشتر!
ولی برخی مواقع چون موضوع خیلی مهم است انسان حتی باید احتمالات ضعیفی در حد 20 یا 30 درصد را هم جدی بگیرد.
اگر اتفاق افتاد با جدی گرفتن این احتمال ضعیف و به کارگیری تدابیر لازم در امان مانده است و اگر هم اتفاق نیفتاد که ضرر زیادی نکرده است.

بالاخره چون موضوع خیلی مهم است احتمالات حتی احتمالات ضعیف هم باید جدی گرفته شوند.
انشاالله با دعای خوبان و توبه و تضرع عمومی و مخصوصا با عزاداری و توسل مردم بی بی دو عالم اتفاق خاصی خواهد افتاد ، هرچند شرط عقل اتخاذ تدابیر لازم است.
نقل قول کردن
0 #491 دآدآ 1389-02-19 04:07
باید دنبال این باشیم کار به نهایت نرسد
نقل قول کردن
0 #490 زهرا 1389-02-17 19:20
.blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/12.gif" >
چیزای جدید می شنوم!!!!!!!!!!!
عجبا
خودمونیم چقد از دنیا عقبم.
التماس دعا .blogfa.com/cmt /images/18.gif" >
نقل قول کردن
-2 #489 ارّه بانو! 1389-02-17 04:29
فکر می کنید امکان ترور دکتر وجود داره؟؟؟!!! با توجه به نقل قول ها و بعضی روایات که میگن تو بحارالانوار هم اومده!!! .blogfa.com/cmt /images/12.gif" >
نقل قول کردن
0 #488 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 21:43
مدیر محترم وبلاگ بنده چگونه باید ثابت کنم احمد نیستم شما بفرمایید ما خدمتتان هستیم
نقل قول کردن
-1 #487 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 17:49
حسین آقا شما هم همینطور
جناب " صور اسرافیل" سلام

یه نکته جالب می خوام عرض کنم خدمت شما

جای شما خالی ما از یک هفته پیش یه رفیق پیدا کردیم بنام " احمد "

که خیلی گیر می داد به مصداق شناسی و ... ، دقیقاً مل شما!

جالب اینجاست وقتی احمد خداحافظی کرد ، توفیق رفاقت شما نصیب حال ما شد!!
نقل قول کردن
0 #486 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 17:47
مهدی جان حرف روی هوا قابل قبول نیست نظر دیگران هم مهم است
نقل قول کردن
0 #485 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-16 16:34
سلام میبینم که دست جناب احمد (ببخشید صوراسرافیل .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> )تو تایپ هم تند شده
چقدر بعضیا تابلو هستن
نقل قول کردن
0 #484 یوسف 1389-02-16 15:22
با سلام خدمت آقای علی اصغر
یک نکته مهم

1- اقوام مایاها تاریخ بروز اتفاقات وحشتناک زمین و پایان تقویمشان را 21 دسامبر 2012 می دانند و بر این اساس فیلم 2012 هم ساخته شده .
نکته قابل تأمل اینست که پیش بنی دانشمندان در مقاله مذکور نیز رخورد شهاب سنگ رهاشده از ub313 را در همین تاریخ ذکر می کند که به نظر این قضیه مشکوک هست .

نظر شما در این خصوص چیه ؟
با تشکر
نقل قول کردن
0 #483 مهدی 1389-02-16 12:56
صوراسرافیل جان داری جدل می کنی حق با رهگذره دیگه عزیزم
دلایل کافی برای شما آورد
نقل قول کردن
0 #482 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 05:38
فرمودید
"جناب صور اسرافیل: ظاهرا شما هیچ اطلاعی از فتنه ای که در منطقه در حال شکل گیری است ندارید. توصیه میکنم کمی بیشتر مطالعه و دقت کنید . موضوع منحصر به دروغگویی یک فرد و اثبات دروغگویی او به عنواان شخصی ساده نیست .
"
پس با این حساب شما به احتمال قطعی در مورد سفیانی رسیدید و نظر شما با نظر آقای خادم الامام یکسان نیست

و اما در مورد " ایا خبر دارید سایتهای اردنی در حال ترویج مهدی بودن عبدالله دوم هستند؟ "

بلی قبلا هم افراد زیادی این کار را کرده اند و به عنوان سفیانی معرفی نشده اند (( و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین ))

واقعا دیگه چشمام بسته میشه شما را به خدا سپردم و داروغه عزیز
نقل قول کردن
0 #481 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 05:30
فرمودید " منظور از حدیث این است نه انکه صبر کنید هر وقت کار از کار گذشت و همه گمراه شدند انگاه بدانید که سفیانی که بوده است !"

بله درست است و بنده هم چنین چیزی نگفتم


فرمودید " حتی گر 2 درصد هم این تطبیق اشتباه باشد که خادم الامام هم به صراحت ان را در ابتدای مقالات بیان کردند باز مشکلی ایجاد نخواهد شد . ایمان و اعتقاد ما به نزدیکی ظهور و فرهنگ انتظار ایجاب می کند در هر دوره اماده باشیم و در هر دوره با شناخت دقیق محیط خود و مسائل سیاسی و اجتماعی روز ، مراقب جبهه حق و باطل باشیم .
"

بله شاید بعضی از شما ها این توانایی را داشته باشید که اگر مصادیق اشتباه باشند ایمان خود را حفظ کنید ولی کسانی که کمی ایمانشان سست است چه آیا انحراف اینها مهم نیست ؟؟؟


فرمودید "امام معصوم می فرماید وقتی سفیانی خروج کرد بشمارید! 9 ماه و نه یک روز بیشتر در این خصوص نظر شما چیست؟ ایا امام معصوم در دام توقیت افتاده و اشتباه می کند؟ "


بله بعد از خروج سفیانی حرمت توقیت از بین میرود کاملا موافقم

فعلا شب به خیر دوستان
نقل قول کردن
+1 #480 رهگذر 1389-02-16 05:29
یعنی انتظار فرج حتمی قبل از این دوران ممنوع میباشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جناب صور اسرافیل . خیلی متاسفم برای این جمله شما

انتظار فرج درهر دوره و هر زمان بر امت اسلامی واجب و لازم است و هرگز ممنوع نبوده

وظیفه ما انتظار فرج ودعا برای ان است . شما این فتوا را از کدام مرجع گرفتید که انتظار فرج تا قبل از تسلط سفیانی بر مناطق 5 گانه ممنوع است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
0 #479 رهگذر 1389-02-16 05:24
"این سایتها می توانستند با اثبات دروغگویی این فرد و بدون دادن نام سفیانی به او مانع از انحراف جوانان بشوند"

جناب صور اسرافیل: ظاهرا شما هیچ اطلاعی از فتنه ای که در منطقه در حال شکل گیری است ندارید. توصیه میکنم کمی بیشتر مطالعه و دقت کنید . موضوع منحصر به دروغگویی یک فرد و اثبات دروغگویی او به عنواان شخصی ساده نیست .
فتنه سفیانی از فتنه دجال شدید تر است . این موضوع در روایات امده است و لذا برای همین ائمه معصومین بر روی شناخت و مصداق یابی سفیانی تاکید داشته اند . فرض کنید 2 نفر هر دو مسلمان هر دو منتسب به هاشمی یا ادعای هاشمی بودن و از ال البیت بودن . هر دو در یک سنگر ( در ظاهر) . هر دو رهبر قوم ، هر دو مدافع حقوق فلسطین و در ظاهر برای نجات مسلمانان در یک روز و یک ماه و یک سال خروج کنند . یکی حق است و یکی باطل چطور باید بدانید که دنبال کدام بروید؟ به حرف کدامیک گوش بدهید و از کدامیک دفاع کنید؟
اگر تبیین روایات ومصداق یابی انها نباشد می توان راه صحیح را شناخت؟
ایا خبر دارید سایتهای اردنی در حال ترویج مهدی بودن عبدالله دوم هستند؟
ایا می دانید فتنه صفین و خوارج چگونه شکل گرفت؟ یک طرف همسر پیامبر و طلحه و زبیر و یک طرف علی یار پیامبر و وصی او . چرا کسانی که پیامبر را درک کرده بودند در دام باطل افتادند؟
نقل قول کردن
0 #478 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 05:16
رهگذر عزیز سوال دیگری پرسیدید با این مضمون :

"منظور از اینکه در حدیث امده "تو را با اسم او چکار ؟" این نیست که تعیین مصداق نکنید . "

خوب بقیه حدیث را هم دقت کنید :

«تو را با اسمِ او چه كار؟ هر گاه مناطق پنج‌گانة شام: دمشق، حمص، فلسطين، اردن و حلب را تصرف كرد، منتظر فرج باشيد.»

یعنی انتظار فرج حتمی قبل از این دوران ممنوع میباشد حتی 98 % شما با این تعیین مصداق ها به فرج حتمی قائل شده اید

فرمودید: "مصداق یابی کنید و در این مصداق یابی ببینید هر گاه شخصی آمد که با این ویژگیها بود و بر مناطق 5 کانه مسلط شد او را بشناسید که سفیانی است .
"

بنده هم این حرف را قبول دارم ولی تا مناطق 5 گانه را فتح نکرده نیازی بر مصداق یابی نیست

دوست عزیز من هم امیدوارم مصداق یابی شما درست باشد و نتیجه معکوس و منفی ندهد و این امر را از درگاه خداوند متعال خواستارم ولی نگرانی من از به اجابت نرسیدن دعایم می باشد.
نقل قول کردن
0 #477 رهگذر 1389-02-16 05:15
حتی گر 2 درصد هم این تطبیق اشتباه باشد که خادم الامام هم به صراحت ان را در ابتدای مقالات بیان کردند باز مشکلی ایجاد نخواهد شد . ایمان و اعتقاد ما به نزدیکی ظهور و فرهنگ انتظار ایجاب می کند در هر دوره اماده باشیم و در هر دوره با شناخت دقیق محیط خود و مسائل سیاسی و اجتماعی روز ، مراقب جبهه حق و باطل باشیم .
به عقیده بنده در هر دوره ای مصداق یابی لازم و بحثهای مصداق یابی ضروری است زیرا ماهمواره با خطر افتادن در فتنه سفیانی در هر دوره مواجه هستیم و باید جریان شناسی باشد تا به اشتباه دنبال جبهه باطل نرویم . باید جبهه باطل در هر زمان از جبهه حق مشخص و متمایز باشد .
امام معصوم می فرماید وقتی سفیانی خروج کرد بشمارید! 9 ماه و نه یک روز بیشتر در این خصوص نظر شما چیست؟ ایا امام معصوم در دام توقیت افتاده و اشتباه می کند؟
امام معصوم می فرماید وقتی نفس زکیه در بین رکن و مقام به شهادت رسید فاصله این واقعه تا ظهور قائم 15 روز بیشتر نخواهد بود . ایا این هم از دید شما خطا و اشتباه است؟
کمی منطقی باشد و فکر کنید و سپس پاسخ بدهید
نقل قول کردن
0 #476 رهگذر 1389-02-16 05:07
جناب صور اسرافیل

امام می فرماید «تو را با اسمِ او چه كار؟ هر گاه مناطق پنج‌گانة شام: دمشق، حمص، فلسطين، اردن و حلب را تصرف كرد، منتظر فرج باشيد.»
دقیقا منظور از حدیث تطبیق شخصیت سفیانی است و نه نام او و برداشت از این حدیث دقیقا این است دنبال سایر ویژگیهای سفیانی و اعمال و حرکات او باشید و نه نام او
بههیچ وجه از حدیث برداشت نمی شود که ابدا و اصلا مصداق یابی ممنوع است . بلکه راهنمایی دقیقتری می کند برای مصداق یابی و ان خلق و خوی سفیانی مبنی بر خونریزی و جنگ و احساس فرماندهی و خودبرتر بینی و خلیفه گری است .
منظور از حدیث این است نه انکه صبر کنید هر وقت کار از کار گذشت و همه گمراه شدند انگاه بدانید که سفیانی که بوده است !
"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد " دقیقا به حدیثی استناد کردید که تطبیق را مجاز می داند
نقل قول کردن
-2 #475 ••••••• صور اسرافیل ••••••• 1389-02-16 04:59
در جواب رهگذر عزیز --سوالات خوبی هست این شد حرف حساب

1- موافقم

2- بنده که باشم ائمه (ع)موافقت کردند

3- ائمه اجازه تطبیق به ما نداده اند براساس حدیث امام صادق (ع)

4- اگر وی سفیانی نباشد و همان احتمال 2% شما اتفاق بیفتد چه حالا بر چه اساس 98 درصد نوشتید و 99 یا 95 در صد ننوشتید؟

5- اگر وی سفیانی نباشد و همان احتمال 2% شما اتفاق بیفتد چه حالا بر چه اساس 98 درصد نوشتید و 99 یا 95 در صد ننوشتید؟
این سایتها می توانستند با اثبات دروغگویی این فرد و بدون دادن نام سفیانی به او مانع از انحراف جوانان بشوند

6- بر اساس ظن نمی شود چنین ادعایی کرد شای حرف ایشان چیز دیگری بوده ما بر اساس حدسیات کار نمی کنیم

7- موافقم

8- مصداق یابی از نتایج تفکر و تعقل و تدبر در روایات اخر الزمان است و ذهن هر انسان عاقل و اگاهی ناخوداگاه به ان سو کشیده میشود که سفیانی کیست؟
همین سوال را از امام صادق (ع) پرسیدند و ایشان فرمودند شما را به اسم او چه کار و...

امیدوارم قانع کننده باشد

توهیت نکنید تهمت نزنید و با انگیزه باشید
نقل قول کردن
0 #474 رهگذر 1389-02-16 04:55
-در پایان باید اشاره کنم که به نظر من توقیت یعنی مشخص کردن یک روز خاص( مثلا محرم سال 1389 شمسی ) و یا یک محدوده زمانی خاص برای ظهور (مثلا 2سال 5 سال و ... ) . ولی انطباق محققانه احادیث با وقایع ، بدون مشخص کردن بازه زمانی ، توقیت محسوب نمی شود. البته با موافقم که با ظاهر شدن اولین نشانه از نشانه های حتمی مثل صیحه آسمانی عملا حرمت توقیت از بین می رود و حتی باید گفت که عقلا توقیت و منتظر ظهور بودن در آن سال ،واجب و وظیفه می شود و این از متن روایات نیز کاملا بر می آید . بدون این فرض حتی ائمه را هم باید جزو توقیت کنندگان بدانیم چرا که احادیث زیادی وجود دارد که مثلا فرموده اند هرگاه فلان اتفاق افتاد منتظر ظهور باش یا خودت را برای ظهور آماده کن و یا هرکس فلان واقعه را تضمین کند من هم ظهور را تضمین می کنم و ...
علاوه بر این غالبا روایات مربوط به اینگونه از نشانه ها همراه با دستورات صریحی است که اگر این نشانه را دیدی برای ظهور آماده باش و وارد عمل شو و ...
در این دسته از روایات دستورات معینی از طرف معصومین ع برای ما آمده است که بدون این که از قبل تطبیقی بین آنها و وقایع وشخصیتهای ظهور انجام داده باشیم آن دستورات قابل اجرا نیستند مثلا به صراحت به شیعیان و چه بسا به دولت شیعه سفارش شده که در سال آخر ظهور حتما آذوقه کافی ذخیره کنند و یا آمده که اگر این شخصیت را دیدی حتما برای یاری او هرطور که شده بشتاب و ... البته اگر می خواستم عین احادیث را قید کنم طولانی می شد و می دانم که همین الان دوستان نمونه های زیادی از این احادیث را در ذهن دارند .اما در نهایت از منتقدین به جریان تطبیق سوال می کنم که اگر ما به دنبال نشانه ها و شخصیت های ظهور نباشیم چگونه می توانیم به این به این دسته از روایات) که کاملا واضح است روایات عام نیستند و به زمان و مکان و شخص خاصی اشاره دارند (عمل کنیم ؟.
با این همه من هنوز هم معتقدم ضمن اینکه تطبیق و تحقیق کاملا باید عالمانه و بدور از احساسات ، تخیلات و آزومندی ما باشد نباید احتمال خطا را در این تطبیق ها از نظر دور بداریم ، در بیان نظرات خود از قیدهای قطعیت استفده نکنیم و یا محدوده زمانی و حتی محدوده امید برای دیگران ایجاد ننماییم
نقل قول کردن
+2 #473 رهگذر 1389-02-16 04:55
بقیه:
4- کمکی است به ما برای تشخیص جریان حق و باطل آن هم در اوج شدیدترین فتنه های تاریخ و در حالی که بنا بر خود روایات بدون نشانه‌اي نمايان و امامي راهنما هستیم و بر اثر فتنه های دجال تشخیص حق از باطل برای همه آسان نیست . اما ائمه در این احادیث نه تنها معیارها را برای ما گفته اند بلکه حتی گاهی مصداقها را نیز مشخص کرده اند .
5- یکی از اهداف ائمه در بیان علام و نشانه ها ، ایجاد و زنده نگهداشتن امید ، انگیزه و روحیه اهل حق و جلوگیری از یاس و ترس و... در اوج شرایط ظالمانه جهان شیطانی است که به ظاهر همه چیز به نفع آنهاست و در این تاریکی نور امید زیادی دیده نمی شود اما با خواندن این احادیث ، و اطمینان از پیروزی نهایی و ظهور امام غایب ، منتظران و شیعیان امیدوار شده و از خودباختگی و تسلیم نجات می یابند .پس انطباق ، این فایده را هم دارد.
6- به نوعی اثبات بر حق بودن جریان منتظران واقعی و شیعیان نسبت به سایر مسلمانان و ادیان است که در اثر محقق شدن یک به یک این پیشگویی ها انجام می شود و به نوعی می توان آن را معجزه و دلیلی برای اثبات جریان حق نامید . پس انطباق وقایع این فایده را ،هم در سطح ملل اسلامی و هم حتی سایر ملل دارد.
7- یکی دیگر از اهداف معصومان ع در بیان این احادیث ایجاد ترس و دلهره در جبهه دشمن و اتمام حجت با آنان است و انطباق صحیح احادیث در هنگام مناسب خود می تواند در جبهه دشمن ایجاد ترس و حتی تزلزل افراد دشمن و فریب خوردگان آن جبهه نسبت به هدف ، حقانیت و عاقبت کار خود کند.
نقل قول کردن
+2 #472 رهگذر 1389-02-16 04:54
در ادامه باید عرض کنم که به نظر من از دلایلی که معصومین ع اقدام به مطرح کردن علایم ظهور نموده اند چند چیز می تواند باشد:
1- این احادیث فقط جنبه خبر و پیشگویی برای سرگرمی ما ندارند و می خواهند به نوعی یک آمادگی ذهنی قبلی برای مواجهه با وقایع آخرالزمان برای مسلمانان و منتظران ، چند ماه پیش از ظهور ایجاد نمایند پس بنا به این دلیل ضروری است که به آن احادیث توجه دقیق و موشکافانه و تحلیلی داشته باشیم و از کنار آنها به سادگی نگذریم .
2- مشخص است معصومین ع از بیان آنها می خواسته اند یک نوع حساسیت نسبت به وقایع اطرافمان در ما ایجاد نمایند و این احادیث و نشانه ها خود حاوی یک پیام ضمنی برای ما هستند که نسبت به وقایع اطرافمان با حساسیت و هوشیاری بالا بنگریم ، آنها را تحلیل کنیم و بی تفاوت نباشیم ، چرا که ائمه هم در این روایات ثابت کرده اند نسبت به وقایع زمان ظهور بی تفاوت نبوده اند پس ما هم باید از هر اتفاقی که در عالم اسلام می افتد مثل هر کس دیگری که گمشده ای دارد ،به دنبال نشانه های یار باشیم و وظیفه و نقش و رسالت خود را نسبت به ولایت و اماممان بیابیم . چه آن اتفاق ، مصداق یک روایتی باشد و چه نباشد .حال اگر شباهتی هم بین آن و یک حدیث یافتیم تیز بینی و هوشیاری ما باید صد برابر شود و امید هم همینطور.
3- این احادیث فقط یک پیشگویی و خبر نیستند بلکه گاهی اوقات حاوی پیامی اند که به ما می گوید باید چکار کنیم نه این که صرفا خبری دهند که چه کاری انجام می شود .و در واقع یک نقشه راه واقعی برای ما هستند. مثلا و قتی می گویند دولتی در آخرالزمان پیدا می شود که همه امکانات خود را برای قیام و ظهور بکار می گیرد در حقیقت حاوی این پیام است که باید دولتی در آن زمان پیدا شود که همه توان خود را برای زمینه سازی ظهور بسیج کند و این لازمه ظهور است و باید برای محقق شدن آن تلاش کرد، در ضمن چنین دولتی هم برحق است و باید کمکش کرد .و یا وقتی می فرمایند که یاران امام زمان این ویژگی ها را دارند صرفا یک پیشگویی نیست بلکه در حقیقت یک پیام است که کسانی که سودای یاوری ایشان را در سر دارند باید این ویژگیها را داشته باشند و الی آخر . پس باید به این احادیث نگاه ویژه ای داشته باشیم.
نقل قول کردن
+2 #471 رهگذر 1389-02-16 04:54
جناب صور اسرافیل اینها را هم مطالعه کنید اگر احمد نیستید
نقل قول از برادر عزیز مهدی:

آیا احادیث آخرالزمانی اصولا کارکردی برای شیعیان دارند یا خیر عبث و بیهوده اند و صرفا برای اطلاع و سرگرمی آمده اند ؟ آیاکارکرد و استفاده احادیث مربوط به نشانه های آخرالزمان و علایم ظهور ،مربوط به قبل از ظهور است یا بعد از ظهور ؟
اولا مشخص است که کارکرد دارند چرا که معصومین ع هیچگاه کار بیهوده نمی کنند آنهم برای واقعه ای که در احادیث اینقدر بر آن تاکید شده و سرنوشت ساز است و چندین هزار حدیث معتبر به ابعاد مختلف آن پرداخته اند. خب در این صورت یا این احادیث اصولا در قبل از ظهور هیچ کارکردی ندارند و منظور معصومین ع از بیان آنها این نبوده که برای مردم قبل از ظهور امام زمان عج تکلیفی ایجاد کنند و یا پیامی داشته باشند و کارکرد آ«ها برای بعد از ظهور است و یا معصومین از بیان آنها قصد داشته اند پیامهایی را به مردم آخرالزمان منتقل نمایند و برای آنها راهنما ، معیار وتکلیفی را مشخص کنند.
اگر قایل به این باشیم که این احادیث برای بعد از ظهور مفیدند و قبل از آن غیر قابل استفاده اند ، پس باید گفت اینهمه حدیث (حدود چندین هزار ) و تاکید ائمه ، که در بعضی از آنها با دقت به جزییات حوادث پیش از ظهور اشاره می کنند و در بعضی دیگر به صورت رمز و ایهام و ابهام اشاره می کنند و ... عبث و بیهوده است چون اولا دانستن آنها بعد از ظهور خیلی فایده ای ندارند و ثانیا هیچ وظیفه و تکلیفی هم ایجاد نخواهند کرد ولی معصومین ع هم که هیچوقت کار بیهوده نمی کنند. حتی در بعضی از این روایات صراحتا تکالیفی را هم برای آن شرایط مشخص کرده اند که خود نشاندهنده این است که آن حدیث برای قبل از ظهور بوده است.
خب حالا اگر قایل باشیم که اینگونه احادیث برای استفاده منتظران و شیعیان در قبل از ظهور صادر شده در اینصورت اگر وقایع و شخصیت های ذکر شده در آن احادیث را قابل انطباق با وقایع و شرایط و شخصیت های زمان نزدیک ظهور ندانیم باز هم این احادیث بی فایده می شوند زیرا عملا بدون کاربرد می شوند و ائمه هم که هیچگاه کار عبث انجام نمی دهند پس انطباق و تحقیق نه تنها ناممکن نیست بلکه ایرادی هم ندارد و حتی بسیار ضروری نیز هست و یک وظیفه است منتها به نظر من نباید در بیان نظرات احتمال اشتباه را از نظر دور داشت
نقل قول کردن
0 #470 رهگذر 1389-02-16 04:51
جناب صور اسرافیل میشه فرافکنی نکنید ؟

مدیر وبلاگ با همه به یک چشم نگاه می کند حداقل از دید ما اینطور است .

پاسخ شما را در رابطه با حدیث و نام سفیانی دادم . امیدوارم پاسخ سوالهای ما را بدهید
نقل قول کردن
-2 #469 سعید 1389-02-16 04:47
جواب سوالای رهگذر را بدهید، ای شبهه افکنان!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد