رایحه ظهور

پیش بینی روایات عصر ظهور از وقوع انقلاب اسلامی ایران/انقلابی که آغاز ظهور است!(قسمت اول)

مجموعه روايات عصر ظهور در منابع معتبر شيعه و اهل سنت  از وقوع انقلابي الهي در مشرق زمين و تشكيل حكومتي مقدمه ساز ظهور در اين سرزمين كهن خبر مي دهند ، روايات شريف با تعابير مختلفي از مكان اين انقلاب نام برده اند ، رواياتي از عبارت " من مشرق " استفاده كرده و  روایات ديگري از عبارت " من خراسان " ،" اهل طالقان "، " اهل ديلم "، " اهل القم " و... اما اكثر محققين و راويان اعتقاد دارند كه تمامي اين عبارات بر كليت سرزمين ايران دلالت مي كند، این حقیقت را به خوبی می توان در کلام بنیانگذار این انقلاب الهی مشاهده کرد: انقلاب ما آغاز نهضت جهانی اسلام به پرچمداری حضر حجت است!

 

» ابتدای نظرات (534)

 

انقلاب موعود مردم مشرق زمين

تمجيد و ستايشهاي متعددي از مقام و منزلت ايرانيان در نزد اهل بيت(ع) در روايات وجود دارد كه در مقایسه با ساير اقوام و ملل بي نظير است.
برخي از اين عبارات و روايات تمجيدكننده و ستايشي مرتبط با ظهور و برخي بدون ارتباط با ظهور است ، اما بسياري از اين روايات به رسالت و نقش بزرگ و مهم ايرانيان اهل مشرق زمين در حوادث ظهور اشاره دارند.
همانگونه كه رواياتي معتبر در منابع شيعه و اهل سنت بيان مي دارند و در ادامه نيز خواهيم ديد ، قيام سيد خراساني و پرچم هاي سياه در ادامه انقلاب اوليه مردم ايران است و به عبارتي ديگر آخرين مرحله اين انقلاب مي باشد كه به ظهور منتهي خواهد شد ، ما براي بررسي بحث سيد خراساني و پرچم هاي سياه زمينه ساز ظهور ، نيازمند اين هستيم كه در ابتدا تاملي بر اصل وقوع اين انقلاب موعود در آينه آيات و روايات داشته باشيم و مختصات آن را بشناسيم تا در ادامه با بررسي انقلاب اسلامي نشان دهيم كه اين انقلابي مقدسي كه با خون صدها هزار شهيد به بار نشسته و محافظت شده است همان انقلاب موعود روایات در آستانه ظهور است كه ائمه اطهار(ع) در طي دهها روايت شريف از قرنها پيش بشارت وقوع آن را داده بودند.

با اثبات مصداق بودن انقلاب اسلامي براي انقلاب موعود روايات ، برخي ادعاهاي افراد نادان يا شياد در قيام سيد خراساني از چين و ماچين يا افغانستان و ... بيشتر به گزافه اي خنده دار تبديل خواهد شد ، زيرا بر طبق روايات شريف خروج شعيب و سيد خراساني در مراحل پاياني انقلاب موعود صورت خواهد گرفت و خواهيم ديد كه با اثبات مصداق بودن انقلاب اسلامي ، به خوبي ثابت خواهد شد كه حتي بدون در نظر گرفتن مصداق ، بايد سيد خراساني و شعيب در تحولات جاري انقلاب اسلامي ايران حضوري جدي و فعال داشته باشند ، زيرا محدوده زماني خاصي ميان آغاز تا فرجام انقلاب موعود در آينه روايات ديده مي شود كه بفرموده امام محمد باقر(ع) و اعتقاد محققين بنام از طول عمر معمولي يك انسان فراتر نخواهد رفت.

بنابر فرموده امام محمد باقر(ع) و اعتقاد محققيني چون علامه كوراني فاصله ميان آغاز انقلاب تا ظهور حداكثر به اندازه عمر معمولي يك انسان خواهد بود.

عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل / ص 266

 

جايگاه ايرانيان نزد اهل بيت(ع) و رسالتشان در عصر ظهور

در تفاسير آيات و روايات شريف

بررسي روايات مبين اين مطلب است كه ايرانيان كه در لسان روايات با تعابيري چون اهل خراسان ، اهل مشرق زمين ، سرخ رويان ، اهل قم ، اهل طالقان ، دیلم و ... توصيف شده اند از همان صدر اسلام مورد توجه و ستايش اهل بيت(ع) بوده اند كه گاه آتش حسادت و كينه هاي برخي اعراب جاهل را شلعه ور مي كرد (همچنانكه در عصر حاضر نيز چنين است)

ما در ابتدا بعنوان مقدمه اين بخش نگاهي گذرا به جايگاه والاي شيعيان ايران در نزد اهل بيت(ع) خواهيم داشت و سپس با بيان روايات انقلاب موعود و استخراج نشانه ها و ويژگيهاي آن ، ميزان انطباق آنها را بر انقلاب اسلامي ايران را بررسي خواهيم كرد.

ايرانيان ، طالبان علم حتي در ثريا !

اگر دين در ثريا باشد، مردى ( يا فرمود : مردانى ) از ايرانيان بدان جا مى روند ، تا آن را به دست آورند  ! ابن شيبه 12/206 و مسند احمد 2/296 و 308

مورد اعتماد اهل بيت(ع)

لأنا أوثق بهم منكم ; ما به عجم ها اطمينان بيشترى داريم تا به شما عرب ها

مورد ستايش اهل بيت(ع)

مرحبا مرحبا به طالقان !   در روايت ينابيع الموده، قندوزي ، ص 449

معدن هاي ايمان

مسند احمد 417 از ابو هريره نقل مى كند : نزد پيامبر بوديم كه سوره جمعه بر ايشان نازل شد . وقتى آيه " وآخرين منهم لما يلحقوا بهم " را خواند ، مردى پرسيد : اى رسول خدا ! اينها چه كسانى هستند ؟ پيغمبر پاسخ نداد ، و مرد دو يا سه بار پرسيد . سلمان فارسى هم كنار ما بود . پيغمبر دستش را بر سلمان نهاد و فرمود : اگر ايمان در ثريا باشد ، مردانى مانند اين (يا از قبليه اين مرد ) بدان مى رسند .

ايرانيان ، شاخه اي از اهل بيت(ع)

ابن عباس مى گويد : نزد رسول خدا از فارس نام بردم ، فرمود :
فارس شاخه اى از ما بنى هاشم است . الجامع الصغير 2/123 ; جمع الجوامع 1/565

مروجان دين

نهج البلاغه :
سوگند به خدايى كه دانه را شكافت و آفريدگان را خلق كرد ! (ايرانيان) براى بازگشت به دين ، به روى شما شمشير خواهند كشيد ، چنان كه در آغاز ، شما با آنها جهاد كرديد

شما با عجم بر سر تنزيل قرآن جنگيديد و آنها با شما بر سر تاويل (فهم درست) آن خواهند جنگيد. بحارالانوار 67/174/7

گزيده اي از سخنراني پرمحتواي آيت الله ناصري

با موضوع جايگاه برجسته ايرانيان در نگاه اهل بيت(ع)

لحظاتی که امروز در خدمتتان هستم چند جمله ای راجع به جوان های ایرانی که زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله هستند صحبت می کنم . دلیل بر این مدعی که جوان های ایرانی زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله هستند آیات متعدد قرآن و روایات متعددی است که از نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نقل شده است . این روایات را هم اهل سنت نقل کرده اند و هم علمای شیعه . یکی از این آیات، آیه 38 از سوره محمد (ص) است که می فرماید: «و ان تتولوا یستبدل قوما غیرکم » .
مضمون آیه این است: اگر شما پشت کردید، منحرف شدید و احکام اسلام را پشت سر انداختید یک عده در آخرالزمان می آیند و به این احکام و ضوابط الهی عمل می کنند . «و ان تتولوا» اگر شما به اسلام و قرآن و نبی اکرم و ولایت پشت کردید «یستبدل قوما خیرکم » بدل آورده می شود عوض شما یک عده ای غیر شما که آنها هم در همین منظومه زندگی می کنند .
موقعی که این آیه نازل شد عرض شد یا رسول الله آن اشخاصی که بعد از ما می آیند و بدل و عوض ما هستند و آنها به احکام اسلامی می گروند چه کسانی هستند؟ موقعی که این سؤال از نبی اکرم (ص) شد حضرت سلمان پهلوی ایشان نشسته بودند . حضرت دست گذاشتند روی زانوی سلمان و فرمودند: قوم ایشان .
حضرت فرمودند که اشخاصی از طایفه این شخص می آیند و دین اسلام را یاری می کنند . بعد حضرت فرمودند: «والذی نفسی بیده لوکان الایمان منوطا بالثریا لتناوله رجال من فارس » ; قسم به آن کسی که جان من در ید و قبضه اوست; یعنی قسم به خدا، قسم به ذات احدیت اگر ایمان در ثریا باشد ایرانی ها به آن دست می یابند و خود را به کمال ایمان می رسانند .
روایت دیگری است از حضرت صادق (ع) می فرمایند: «وان تتولوا یا معشرالعرب یستبدل غیرکم » ; اگر شما عرب ها عمل به وظایف شرعیه نکنید و اسلام را به نحو کمالش نپذیرید یک عده ای بعد از شما در آخرالزمان می آیند و اسلام را بحقیقت می گیرند و عمل خواهند کرد .
در تفسیر المیزان، تفسیر مجمع البیان، تفسیر فخررازی، تفسیر روح البیان و تفسیر ابوالفتوح . ذکر کرده اند که مراد از این که یک عده ای می آیند و اسلام را احیا می کنند و عمل می کنند، جوان های آخرالزمان(از ايران) هستند .
در روایت دیگری است که وقتی آیه نازل شد و فرمود: «و آخرین منهم لما یلحقوا بهم » ; شما که ایمان آوردید یک عده ای در آخرالزمان می آیند و به شما ملحق می شوند، سؤال کردند: یا رسول الله چه کسانی به ما ملحق می شوند . حضرت دست به شانه سلمان گذاشتند و فرمودند که: یک عده ای هستند در آخرالزمان از طایفه این شخص; یعنی ایرانی ها و اصفهانی ها، اینها می آیند و اسلام را یاری می کنند . حضرت فرمودند: اگر ایمان در کهکشان ها باشد عده ای از عجم به آن دست می یابند .
حضرت صادق (ع) نیز در روایت معتبری فرمودند که: حضرت حق در آخرالزمان قبل از ظهور حضرت بقیة الله عده ای را مهیا می کند و برای سرکوبی یهود می فرستد . قبل از ظهور حضرت بقیة الله حکومت یهود در بین حکومت های اسلامی باید نابود شود . این را امام صادق (ع) فرمودند . آنها چه کسانی هستند که نابود می کنند یهود را؟ ایرانی ها هستند . این هم یک روایت .
آیه دیگر آیه 5 از سوره اسراء است . در این آیه می فرماید: «بعثنا علیکم عبادا لنا اولی باس شدید»
عیاشی از امام محمد باقر (ع) روایتی نقل می کند که در آن پرسیده می شود «اولی باس شدید» چه کسانی هستند؟ حضرت فرمودند: اینها از اصحاب و انصار امام زمان در آخرالزمان هستند . روایت دیگری است از حضرت صادق (ع) قریب به همین مضمون است . حضرت سه مرتبه قسم خوردند: آن اشخاص که می آیند و اگر ایمان در ثریا باشد به آن دست می یابند و یهود را سرکوب می کنند: «والله هم اهل قم » ; اینها اهل قم هستند .
روایتی نقل شده که مفصل است . این روایت را ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه (جلد دوم، صفحه 184) نقل کرده است . می فرماید که: یک روز امیرالمؤمنین (ع) در کوفه مطالبی را بیان می کردند و موعظه و نصیحت می فرمودند، در آن زمان ایرانی ها اطراف امیرالمؤمنین (ع) را مثل پروانه گرفته بودند . اشعث - که حکمش معلوم است از بزرگان کوفه بود - آمد و جریان را دید خیلی به او برخورد و خیلی ناراحت شد که ما عرب هستیم و از بزرگان عرب لکن این ایرانی ها آمده اند و اطراف امیرالمؤمنین (ع) را مثل پروانه گرفته اند . ناراحت شد و شروع کرد یواش یواش جلو آمدن که: یا امیرالمؤمنین این سرخ پوستان، یعنی ایرانیان، اطراف شما را گرفته اند و بر ما چیره شده اند و خود را بر ما فضیلت می دهند . امیرالمؤمنین (ع) این کلام را که شنید ساکت شدند و چیزی نفرمودند و از ناراحتی پاهای مبارک خود را به منبر می زدند . صعصة بن صوحان که یکی از اصحاب خاص امیرالمؤمنین (ع) بود بلند شد و فرمود: یا امیرالمؤمنین گوش به این حرف ها ندهید شما مطالبی را بفرمایید که تا آخرالزمان در بین عرب و عجم مشخص باشد و شایع باشد . حضرت فرمودند: (منظورم اینجاست) آیا امر می کنید شکم پرستان را بپذیرم و مؤمنین و متقین و این جوان ها را از اطراف خود دور کنم؟ حضرت امیر به جوان های ایرانی در آن زمان افتخار می کرده است . بعد فرمودند: والله ایرانی ها شما را سرکوب می کنند . این هم یک روایت بود .
احمد حنبل، یکی از علمای اهل سنت، از نبی اکرم (ص) نقل کرده که حضرت فرمودند: خداوند اطراف شما را از ایرانی ها پر می کند و اینها چون شیرانی هستند و اهل فرار نیستند و از شما دفاع می کنند و دشمنان شما را نابود می کنند و از غنایم شما هیچ استفاده نمی کنند .
حافظ ابونعیم که یکی دیگر از علمای اهل سنت است ، روایت دیگری است از اهل بیت که الان در نظرم نیست از کدامیک از معصومین (ع) نقل شده است . در این روایت نقل شده که از نبی اکرم (ص)، حضرت فرمودند: من به ایرانی ها بیش از شما اعتماد دارم . من به ایرانی ها بیش از شما عرب ها اعتماد دارم . 
15/5/81 – حسنيه حضرت ابوالفضل اصفهان
http://www.hawzah.net/hawzah/Magazines/MagArt.aspx?MagazineNumberID=4343&id=31081

بشارت ائمه اطهار(ع) به وقوع حركتي بزرگ در مشرق زمين(ايران) و اتصال آن به ظهور


يخرج الناس من المشرق فيوطئون للمهدي سلطانه
مردمي از مشرق خروج مي كنند و براي حضرت مهدي عج زمينه سازي مي كنند

كشف الغمه ج 3 ص 273 ، الزام الناصب ص 253 و ...

پاره اي از روايات عصر ظهور در منابع معتبر شيعه و اهل سنت از وقوع انقلابي در ايران كه مقدمه ساز ظهور امام عصر(ع) مي باشد ، خبر مي دهند ، هرچند روايت معتبري نيز وجود دارد كه حركت مردم ايران را آغاز ظهور امام زمان(عج) مي داند و نه مقدمه ساز آن
امير مؤمنان(عليه السلام) :
مهدى . . . مويش مجعّد و خالى بر گونه اش است . آغاز كارش از مشرق است
مختصر نعماني ص 304
اين امر نشان مي دهد انقلاب مردم ايران تا چه اندازه در ظهور موثر است و تا چه اندازه با آن عجيب است كه امام علي(ع) اين انقلاب را آغاز حركت امام عصر(عج) مي داند و اين حقيقت به خوبي پاسخ بيماردلاني كه با طرح رواياتي كه بيان مي كند هر پرچمي قبل از پرچم امام عصر(عج) باطل است را مي دهد ، زير اين انقلاب در بطن ظهور و در طول آن است نه در عرض ظهور ، و به فرموده حديث شريف فوق و تاكيد برخي از بزرگان انقلاب ما ظهور صغري امام زمان(عج) است.

رابطه سيد خراساني و انقلاب موعود مردم ايران

ما براي اينكه نشان دهيم اين انقلاب اسلامي ايران همان انقلاب موعود روايات عصر ظهور در مشرق زمين مي باشد ، با ذكر احاديث وقوع انقلاب موعود و استخراج مختصات و ويژگيهاي اين انقلاب ، در فصل بعدي با مروري بر تاريخچه انقلاب ، انطباق ويژكيهاي انقلاب موعود بر انقلاب اسلامي ملت شهيد پرور ايران را مورد بررسي قرار خواهيم داد
اگر ثابت شود كه اين انقلاب همان انقلاب موعود روايات است ، به خودي خود حضور سيد خراساني در جامعه فعلي ايرانيان به اثبات خواهد رسيد زيرا در روايت معتبري كه در ادامه درباره آغاز انقلاب مردم مشرق زمين خواهد آمد ، امام محمد باقر(ع) مي فرمايند :
اگر من اين انقلاب را درك كنم ، حتما خود را براي صاحب اين امر(امام زمان(عج) نگه مي دارم
كه اين مسئله بنا بر اعتقاد برخي از محققين نشان مي دهد كه از آغاز انقلاب موعود تا اتصال آن به ظهور حداكثر به اندازه عمر طبيعي يك انسان فاصله زماني وجود دارد بنابراين اگر ما انقلاب را از سال 42 بدانيم ، در صورت اثبات موعود بودن انقلاب ما ، ثابت مي شود كه سيد خراساني در حال حاضر بايد در ميان حكومت ايرانيان حضور داشته باشد.

ماقبل از اينكه به بررسي انطباق صفات نشانه هاي انقلاب موعود مشرق زمين بر انقلاب اسلامي ايران بپردازيم نگاهي اجمالي بر سير تاريخي انقلاب اسلامي از بدو تشكيل تا كنون خواهيم داشت و بعد از آن به بررسي انطباق خواهيم پرداخت.

انقلاب اسلامی ایران ، تحقق وعده های احادیث عصر ظهور

نگاهي اجمالي به انقلاب اسلامي از بدو تشكيل تا كنون

 

رسول اکرم (ص) ميفرمايد: « يخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيوَطِّئونَ لِلمَهدي سُلطانَه».(سنن ابن ماجه، ج 2، ص 1368، ب 34، ح4088؛ کنز العمال، ح 38657؛ الزام الناصب، ج 2، ص 14.)؛ مردمي از شرق قيام ميکنند و زمينه را براي حرکت جهاني مهدي [عج] فراهم ميسازند.

حضرت فاطمه سلام الله علیها کوثر جوشانی ست که خداوند او را به رسول خود عطاکرد . فرزندان این کوثر تابان که امتداد نسل انبیاء بزرگ الهی و از نسل بزرگترین پیام آور الهی ، رسول رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) هستند ، منشا نور و برکت و ایمان و روشنایی بر اهل کره زمین هستند و یقینا انقلاب اسلامی ایران پایگاه  نورانی فرزندان معنوی و نسبی حضرت فاطمه زهرا (س) ست . امروز همه ایرانیان یا خود بنی فاطمه اند یا تربیت یافته ی مکتب الهی و معنوی اهل بیت علیهم سلام . از نظر نسب شناسی و سیرتاریخی، نسلی از فرزندان سادات فاطمی و علوی که به ایران مهاجرت کردند در طول قرنها در این آب و خاک اهورایی ساکن شدند . ایرانیان خداپرست و نیک اندیش به راحتی ، پذیرای حقیقت شیعی دین اسلام شدند و معارف غنی اهل بیت در اندیشه و جانشان رشد کرد .اگرچه تربیت یافتگان مکتب اهل بیت به کشورهای بسیاری سفرکردند و این معارف الهی را نشر دادند اما ایران همچنان به عنوان پایگاه اصلی معارف نورانی اهل بیت باقی ماند و در طول قرنها ،از نظرفکری و معنوی و نسبی ، نسلی فاطمی و علوی درایران رشد یافت .
همزمان دنیا پرستی و الحاد و کفر نیز در غرب رشد یافت . و صهیونیست به عنوان نمادی ازجریان ماده پرستی متولد شد . یکی از ثمرات این تفکرشیطانی ، تلاش برای دستیافتن به منافع مادی بیشتربه هرروش ممکن است.تفکرمادی ، جنگ هاو جنایت های بی شماری را درقرنهای متوالی بر بشریت تحمیل کرد . جنگ جهانی اول و دوم و بمب اتمی برسرمردم هیروشیما نمونه هایی از هزاران دستاورد این نظام کفرآلود و ماده پرست غرب است.
اما به دلیل وجود منابع غنی ثروت درخاورمیانه و خصوصا ایران ، چپاول منابع این بخش از کره زمین ، جزو اهداف اصلی دنیاپرستان قرارگرفت و مقابله با مهمترین عامل بازدارنده برای دست درازی آنها یعنی دینداری مورد توجه جدی قرارگرفت .
و درست از همین جا بود که جنگ میان اهداف مادی گرایانه غرب و اندیشه های الهی مردم ایران آغازشد.

  • مقابله ی تاریخی دو جریان خداپرستی و کفر:

تفکر مادی و صهیونیست - فرزندارشد بی دینی و مادی گرایی- که جنگ های جهانی اول و دوم (+) ، جنگ ژاپن و کره و .... تجزیه عثمانی و ایجاد نزاع و درکشورهای مسلمان را درکارنامه پلیدخود داشت ،درکشورهای تجزیه شده باکشتار و ارعاب و فریب مهره های خود را حاکم کرد . مصر -انورسادات-، ترکیه - اتاتورک ، عراق صدام، عربستان – آل سعود - ، ایران –خاندان پهلوی -و.... اما ایمان قوی شیعی و علوی سبب شد که مبارزات ملت ایران برای کسب استقلال و حفظ هویت دینی وارد فاز جدیدی شود.
به دلیل محوری بودن نقش دین درمقاومت ملت ها ، دین زدایی هدف صهیونیست قرارگرفت .

درایران دیکتاتور کافر فاسد ، رضاشاه یا همان کافر قزوینی را برای محو دینداری به قدرت رساندند .در عراق دیکتاتور خونریز و سفاک صدام یا همان سفیانی اول به کشتار سنگین شیعیان مامورشد .در ترکیه آتاتورک را به قدرت رساندند تا دین زدایی از مردم مسلمان ترکیه چنان دنبال شود که بعد از گذشت بیش از صدسال ، هنوز حجاب دردانشگاههای ترکیه ممنوع باشد ومدارس دولتی ترکیه هیچ نوع آموزش دینی و قرآنی نداشته باشند و درعربستان آل سعود بعد از موافقت ایجاد اسرائیل درقلب ممالک اسلامی و سکوت دربرابر اشغال فلسطین ، با حمایت لژهای فراماسونری انگلیسی و صهیونیستی به قدرت رسیدند .

همزمان ، ایجاد بدعت و انحراف دینی ،  هدف جریان کفر قرارگرفت .درعربستان وهابیت ، درایران ، بهائیت . بابیت . عرفانهای مخدر بودایی .ترویج اسلام بدون جهاد .تایید روحانیت درونگرا بدون مبارزه و جهاد اجتماعی . روحانیت درباری .ترویج جدایی دین از سیاست. و ...به ایجاد انحراف در خط اصیل دینداری پرداختند .
به دنبال آن ، چهره های اصیل و مردمی مبارزاتی و مذهبی با کشتار ، اعدام .تبعید .زندان و شکنجه. تخریب شخصیت و .....ازمیان برداشته شدند. و به جای آنها نوکران فکری غرب به حکومت رسیدند . نوکرانی گاها با ظواهرکاملا فریبکارانه ی ملی مردم را به انحراف کشاندند و منافع ملت هارا به کام اربابان خود ریختند .مانند مصدق .

قیام سردارجنگل به رهبری میرزاکوچک خان ، قیام دلیران تنگستان به رهبری رئیسعلی دلواری . انقلاب مشروطه درآذربایجان و تهران . ایت الله مدرس. قیام نهضت ملی نفت به رهبری آیت الله کاشانی .قیام فدائیان اسلام به رهبر نواب صفوی .قیام اخوان المسلمین مصر و قیام 1990شیعیان عراق دربرابر صدام و کشتار شیعیان درحرم امام حسین علیه السلام و...نمونه های کوچکی ازتلاش های مردمی اصیل برای مبارزه و غلبه بر جریان زرو زور و تزویر غرب و دست نشانده های آنان است . تلاش برای کسب استقلال و آزادی و بدست گرفتن سرنوشت خود و ایستادگی ملتها دربرابر هجوم تفکرالحادی غرب.همه این قیامها و انقلابهای بزرگ و کوچک با تبعید و اعدام و خفقان و زندان  و شکنجه و قتل و کشتار و انفجار ، به ظاهر سرکوب شد .


اما رنج های ناشی ازین مجاهدت ها و شهادت ها و تبعیدها و رشادتها ، در دل نسلی بزرگ و قهرمان باقی ماند تا مردی از سلاله حضرت زهرا (س) بپاخیزد و باآموزه های  مکتب امام حسین ع  و تحت ولایت امام زمان عج ، ناگهان درقرن بیستم معجزه ای بزرگ را در تاریخ بشر رقم بزند. معجزه ای که امام خمینی ره ، به حق ، آن را انفجار نور نامید .

  • آغاز بزرگترین انقلاب قرن با روح عاشورایی و ولایی:

انقلاب ما ریشه در آموزه های معرفتی عمیق توحیدی  و  قیام سرخ امام حسین ع دارد و حلقه واسطه ای ست ميان مكتب عاشورا و عصر ظهور .اما کلید رمزگشا و  سر بزرگ پیروزی و شکست ناپذیری  این انقلاب چیست؟

1- نقش عاشورا و عزاداری بر امام حسین (ع) برشکل گیری  و پیروزی انقلاب :محرم سال 42 ، نقطه آغاز ایستادگی علنی امام خمینی ره دربرابر رژیم شاه است. چند ماه قبل از محرم (1383 خرداد 42) طرح انقلاب سفید در رفراندومی نمایشی به تصویب رسید. نوروز سال 1342امام خمینی ره ،به عنوان مرجع تقلید مسلم شیعیان ، اعلام عزای عمومی کرد. در 2 فروردین 1342عوامل رژیم با هجومی وحشیانه به مدرسه فیضیه در قم و مدرسه طالبیه در تبریز تعدادی از طلاب را مورد ضرب و جرح قرار داده ، مدارس دینی را به ویرانه تبدیل کردند. حوزه علمیه قم پس از فاجعه فیضیه به مدت چهل روز تعطیل شد.در اين برهه حساس امام خمینی (ره) طی سخنانی به مناسبت شروع دروس حوزوی ، شاه ، عوامل رژیم پهلوی ، اسرائیل و آمریکا را مورد حمله قرار داد و از علما و مردم خواست که در مقابل مظالم رژیم پهلوی ساکت ننشینند.

امام خمینی(ره) طی مصاحبه ای با روزنامه فاینشنال تایمز،در ماه محرم:

سوال : برنامه شما، نظر و رهنمودتان برای طرفدارانتان در ماه محرم چیست؟ جواب: من در مورد محرم به دوستانم دستور داده ام و به آنان گفته ام که مجالس را هر چه بیشتر باید برپا نمایند و مراسم این ماه را بدون اجازه از دولت انجام دهند و اگر دولت جلوگیری کرد در خیابانها و کوچه ها و خارج تکایا مسائل روز را بگویند و نهضت را ادامه دهند.
امام (ره) همچنین در مصاحبه با رادیو لوکزامبورگ در ماه محرم:

سوال: حضرت آیت الله! چرا محرم از نظر این مبارزات این قدر مهم است؟ و آیا تصور می فرمایید که در طی محرم ، این مبارزه علیه شاه به نهایت خودش برسد؟ جواب امام : "محرم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده است که در طول تاریخ همیشه حق بر باطل پیروز شده است. امسال در ماه محرم ، نهضت حق در مقابل باطل تقویت می شود. من امیدوارم که نهضت اسلامی ایران در این ماه محرم مراحل آخر خود را طی کند."

پیش بینی شگفت انگیز امام در آبان سال 56 مبنی بر اینکه رژیم شاه مراحل آخرحیات خود را طی می کند ، درحالی صورت گرفت که از نظرآمریکا با وجود 20 هزار مستشار آمریکایی و سنگین ترین حجم اسلحه و مهمات ، ایران "جزیره ثبات" نامیده شده بود (منبع ) !

حضور میلیونی مردم در تظاهرات تاسوعا و عاشورای سال 1357 که در حکم رفراندومی علیه نظام شاهنشاهی بود پایه های رژیم شاه را کاملا_ متزلزل کرد.  در روز عاشورا عده ای از نظامیان شاغل در گارد جاویدان که تکیه گاه رژیم در سرکوب نیروهای مردمی بود، تعدادی از افسران گارد را در نهارخوری پادگان لویزان به گلوله بستند. بدین ترتیب رژیم شاه دیگر از درون ارتش نیز احساس امنیت نمی کرد. سیل خروشان مردم در روز تاسوعا و عاشورای 1357 ضربه سختی بر پیکر رژیم شاهنشاهی وارد آورد و آنها را از فکر مقابله با این حرکت عظیم در روزهای مقدس تاسوعا و عاشورا خارج ساخت. برخورد خونین رژیم با مردم پس از عاشورا همچنان ادامه پیدا کرد.
سی و شش روز پس از تظاهرات عظیم عاشورا شاه از کشور گریخت و بیست و شش روز بعد در 22 بهمن 1357 رژیم شاهنشاهی در میان ناباوری ناظران به کلی مضمحل شد. و  جهانیان تاثیر شگرف نهضت امام حسین ع و شکل گیری جریان صالح الهی درمقابله با ظلم شدند .
سوال این جاست که چه عاملی سبب ایجاد روح اتحاد و ایستادگی دریک ملت شد ؟ آیا سر پیروزی این انقلاب ، حاصل عاشورایی شدن یک ملت از درون بود ؟ آیا می توان گفت ،سر دیگر این پیروزی  وجود رهبری بزرگ الهی بود که به نیابت از امام زمان عج قلب ها راهدایت می کرد ؟

2- نقش محبت ولی فقیه و فرمانبرداری از او در پیروزی و شکست ناپذیری انقلاب :بی شک مهمترین و کلیدی ترین رمز پیروزی و شکست ناپذیری انقلاب ، محبت و اطاعت از ولی فقیه به عنوان نماینده امام زمان عج بوده است .انقلاب ایران پیش از آنکه یک حادثه تاریخی یا بین المللی باشد، یک تحول بزرگ درونی بود .آیا این تحول بزرگ درونی در تمامی آحاد یک ملت ،که سبب محبت عمیق به ولی فقیه بود ، بدون لطف و نظر خاص امام زمان عج امکان پذیر بود ؟ چگونه ملت ایران به حدی از رشد و بلوغ دینی رسید که علی رغم موج سنگین هجمه های ظالمان ، توانست قلب خود را  با ولی فقیه همگام کند و با این فرمانبرداری و اتحاد خود حول محور  ولی و مصلح بزرگ دینی خود ، پیروزی درخشانی را برای خود رقم بزند ؟

امام خمینی ره تحول ملت ایران را تحولی الهی می دانست و می فرمود : "این یک امر غیر عادی است که حاصل شده" و "از ‏اول انقلاب و پس از پیروزی تاکنون هرچه دیدیم معجزات بوده است". او میفرمود "جنود غیبی همانطور که در صدر ‏اسلام بود همان تاییدات غیبی ملایکه الهی امروز هم با ماست" و "بدون توجه خاص حضرت بقیه الله (عج) کاری نمی ‏توانیم بکنیم".

چرا امام خمینی ره ، همه جا نام مبارک ولی خدا، حضرت صاحب الامر (عج) را به عنوان صاحب اصلی انقلاب ذکر می کرد و می فرمود انشالله این انقلاب را به حضرتش تحویل بدهیم ؟ چرا امام پیشرفت انقلاب و اقبال ‏دلها به این نهضت را محصول عنایت ناجی بشریت و برپا کننده عدل جهانی می نامید و انقلاب  را مقدمه انقلاب ‏جهانی ایشان می دانست.‏
به این فرمایش امام خمینی ره دقت کنیم :"دست عنايت خداي تبارك و تعالي به سر اين ملت كشيده شده است و ايمان آنها را تقويت فرموده است كه يكي از علائم ظهور بقيه الله اروحنا فداه است."

  • مجاهدت های بزرگ یک ملت الهی  . چگونه و چرا؟

پیروزی این انقلاب آسان بدست نیامد . ملت ایران ، برای به ثمرنشاندن این انقلاب ،بار سختی ها و رنج های بسیاری را  بردوش کشید . اما این انقلاب چه ویژگیی داشت که  به ثمر نشستن آن مستلزم مجاهدت هایی به این عظمت بوده است ؟ کافی ست نگاهی به سختی هایی که یک ملت خداپرست دراین راه متحمل شد بیندازیم و به روح ایمان و عظمت یک ملت بیندیشیم که چگونه درجریان تحمل این سختی ها ، آرام  آرام رشد کرد.

از همان آغاز ، طلبه های جوان مدرسه فیضیه در محرم سال 42 که جزو پاکترین و روحانی ترین اقشار جامعه ایمانی بودند ، چرا به شهادت رسیدند؟ هدف شاه از کشتار این پاکان و خوبان چه بود ؟آیا تحمل رنج سالها زندگی مخفیانه و بدون امنیت و آسایش مانندشهید اندرزگو  کار آسانی بود ؟تحمل رنج تبعید و دوری از وطن و زندگی در سخت ترین شرایط آب و هوایی با کمترین امکانات  و حداقل شرایط زندگی ، مانند ایت الله خامنه ای ، چگونه بدون پشتوانه ی قوی معنوی وروحی امکان داشت ؟

تحمل مدتهای طولانی رنج جدایی از خانواده در حبس و در سلولهای انفرادی بدون انگیزه و ایمان قوی چگونه ممکن بود ؟ این انگیزه قوی چه بود؟

تحمل شکنجه های جلادان ساواک . به عنوان نمونه آیت الله غفاری که تمامی استخوانهایش در زیر شکنجه خورد شد .  ایت الله سعیدی که پایش را با مته سوراخ کردند. خانم دباغ که با سیگار بدن او را می سوزاندند و دختر نوجوانش را جلوی چشمان مادرش شکنجه می کردند و او صدای ناله و استغاثه دخترش را می شنید.چه تعدادی انسان پاک و بی گناه به جرم حق خواهی در زیر شکنجه های ساواک جان دادند و بدنشان به دریاچه های نمک ریخته شد ؟ شهدای 17 شهریور  که درمیان کوچه و خیابان زن و مرد و کودک و جوان از زمین و هوا مورد هجوم مزدوران شاه قرارگرفتند .مادرانی که حتی جنازه های فرزندانشان را نمی دیدند و از قبرآنان نشانی نمی یافتند . همسرانی که سالهای سال با رنج تنهایی و فقر و بیماری دست به گریبان بودند به جرم آزادگی و عظمت روح همسرانشان!

بعداز پیروزی انقلاب نیز با شروع جنگ تحمیلی موج سنگین مجاهدت های ملت ایران وارد فاز جدیدی شد. صدها هزارشهید  جنگ تحمیلی . که هریک نمونه ای پاکیزگی و ایمان و تقوا و نجابت بودند. ده ها هزار جانباز و شیمیایی و قطع نخاعی و بدون چشم و دست و پا و سالها زخم بستر تحمل کرده و رنج های طاقت فرسای خانواده های آن در تحمل این شرایط سخت برای چه هدف و آرمان بزرگی بوده است ؟

سردار شهید حاج اکبر آقا بابایی(شهادت: شهریور 1375): «عزیزانم بدانید که دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، دفاع از حضرت علی (علیه¬السلام) و فرزندان اوست. و این محقق نمی شود جز با تلاش صادقانه در اجرای اوامر به حق ایشان.»

همه این رنج ها ، مجاهدتها و شهادت ها و بزرگی ها چرا به این نسل غیور و آزاده و مومن تحمیل می شد ؟ چگونه توسط این ملت تحمل می شد ؟با کدام نیروی آهنین ایمان ؟ برای کدام هدف بزرگ ؟ آیا چیزی بجز روح ایمان و اسلام که برگرفته از فرهنگ غنی معنویت و جهاد حسینی بود می توانست سبب چنین حرکت عظیم الهی شود ؟  آیا نوید این تحول درونی و این حرکت عظیم الهی سالها قبل با فرو ریختن کنگره های کاخ کسری به جهان داده نشده بود ؟ آیا همان گونه که امام خمینی ره می فرمایند ، فرو ریختن چهارده کنگره از کاخ کسری هنگام تولد رسول خداص نوید بخش وقوع یک انقلاب بزرگ و تشکیل یک حکومت الهی در قرن چهاردهم هجری در خطه  ایران زمین نبوده است ؟ آیا در وصیت نامه تمام شهدای این انقلاب  از  اسلام . ولایت فقیه نام برده نشده است ؟ هدف شهدا چه بوده است ؟ و مطالبه امروز آنها ازما چیست ؟

اما پاسخ همه این سوالات درکلام بزرگ مجاهدی که تمامی مجاهدت های یک ملت بزرگ را از تبعید و زندان و شکنجه و شرکت درخط مقدم جبهه ها و جانبازی و ....را درکارنامه درخشان خود یکجا ثبت کرده است :

« انقلاب ما در راه آن هدفي كه امام زمان(عج) براي تأمين آن هدف مبعوث ميشود و ظاهر ميشود، يك مقدمه لازم ويك گام بزرگ بوده است. ما اگر اين گام بزرگ را بر نميداشتيم يقينا ظهور ولي عصر(عج) به عقب ميافتاد. شما مردم ايران و شما مادران شهيد داده و پدران داغدار و افرادي كه در طول اين مبارزه زحمت كشيديد، بدانيد و شما اي امام بزرگوار امت بدانيدكه بهتر از ما مي دانيد شما موجب پيشرفت حركت انسانيت به سوي سرمنزل تاريخ و موجب تسريع در ظهور ولي عصر(صلوات الله عليه) شديد. شما يك قدم اين بار را به منزل نزديكتر كرديد.» ایت الله خامنه ای حفظه الله ، 9/4/1359

  • اثرات شگرف انقلاب اسلامی بر جهان اسلام و کفر
  • و حقیقت وعده داده در روایات:

حقیقت بزرگ این است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد کسانی که از دریچه مکتب اهل بیت به دین اسلام گرویده‌اند به‌طور چشمگیری افزایش یافته است، درحالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی صرفاً در اثر آشنایی و برخورد تصادفی با ایرانی‌ها و یا شیعیان تحت‌تاثیر قرار می‌گرفتند.تاثیر انقلاب بر مسلمانان جهان رامی توان دراین سرفصل ها ارزیابی کرد.

  • ـ انتقال ایران از حاشیه به مرکز ثقل جهان اسلام؛
  • - طرح مجدد اسلام به عنوان مجموعه كاملي از شيوه زندگي و  و درک این حقیقت که مدل غربي جدايي دين از سياست موجب همه مشكلات و نابساماني‌ها‌ي اجتماعي، اقتصادي، نظامي و سياسي جوامع اسلامي بوده است؛
  • ـ گرایش محققان و کارشناسان و اسلام‌شناسان به شناخت بیشتر تشیع؛
  • ـ گرایش غیرمسلمانان به مکتب تشیع و ایجاد موج گرایش به معنویت شیعی؛ ودرک این حقیقت که اسلام شیعه ، راه حل رفع مشکلات فردی و اجتماعی بشریت است.

  • ـایجاد روحیه انقلابی و شهادت طلبانه و تشکیل جبهه های مقاومت؛در تقابل با استکبار جهانی و نظام صهیونیستی حاکم برجهان؛ به عنوان نمونه ی درخشان و بارز این جریان مقاومت حزب الله لبنان است که  کاخ عظیم شکست ناپذیری اسرائیل را بعد از 60 سال تجاوز و سفاکی ، فروریخت و شکست مفتضحانه جنگ 33 روزه لبنان ، روح تازه ای درکالبد ملت های مظلوم دمید .و زمینه ساز تقویت مقاومت مردمی حماس و شکست اسرائیل دربرابرمردم غزه درجنایات 22 روزه  شد.مرتبط :(تاثیرانقلاب اسلامی ایران بر جنبش های سیاسی معاصر)
  • ـ پیدایش امواجی از اسلام سیاسی و پویا در میان شیعیان؛ که خواهان بخش یا تمامی قدرت و حکومت هستند.
  • توجه به وجود رهبری معنوی و دینی و الهی ؛ و درک اهمیت نقش این محور کلیدی درپیروزی های بزرگ .تا آنجا که امروز ولی فقیه ما ، رهبری عزیز به عنوان محوراتحاد مبارزان جهان شناخته شده اند. چرا امروز انقلاب ایران و رهبری آن ، درمیان انسانهای آزاده از آمریکا و آفریقا گرفته تا آسیا و حتی اروپا انقلاب  محبوب است ؟


آیامحبوبیت انقلاب ایران و رهبر آن ، مقدمه ای برای برپایی حکومت مردمی و صالح  امام زمان عج در جهان نیست ؟

آنچه دراین جا می خوانید نمونه هایی بسیار کوچک از تاثیرات انقلاب در بیان دوست و دشمن است :

فیدل کاسترو رهبر  کوبا: «پس از فروپاشی شوروی سابق به صحّت توصیه‌های آیت اللّه خمینی به گورباچف پی بردم و معتقدم مدل قرآنی رهبر فقید ایران باید به جای مدلهای غربی در دستور کار برنامه‌های جهانی قرار گیرد.... آنچه در ایران رخ داده است یک انقلاب واقعی و مردمی بود. این انقلاب دارای نیروی عظیمی نیز هست و لازم است که ما همبستگی و حمایت خود را با آن اعلام کنیم»
نلسون ماندلا رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی: «امام خمینی نه تنها رهبری بزرگ برای ایران بود، بلکه رهبری برای تمامی نهضتهای آزادیبخش جهان به شمار می‌رفت

شهید دکتر فتحی شقاقی
شهید دکتر فتحی شقاقی، دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین: «دنیا باید بداند که بازتاب شعارهای امام خمینی رحمه الله در فلسطین، در هیچ جای دیگر دنیا نظیری نداشت. دلیل آن این است که همان گونه که امام راحل به زندگی ایرانی ها معنا بخشید، به زندگی ما در فلسطین نیز چنین مفهومی بخشید. پیش از او، ما در یک حالت یأس و ناامیدی به سر می بردیم و معتقد بودیم که نمی توان این دشمن مستکبر را شکست داد و رژیم صهیونیستی را از بین برد. امام با به دست آوردن پیروزی، امید را در ما زنده کرد . امروز نیز به رهبری آیت اللّه خامنه ای، علی رغم تمامی مشکلات و محاصره های موجود، در همان مسیرحرکت می کند.».(منبع :معجزه قرن بیستم)

شهید عارف حسین حسینی ، از رهبران شیعه پاکستان : «انقلاب اسلامی ایران، در مردم مستضعف پاکستانی اثر خوبی بر جای گذاشته، به طوری که مردم مسلمان این کشور را از درون منقلب نموده است. هم اکنون جوانان ما از اهل علم تقاضا دارند، همان چیزی که علما و روحانیون ایران به جوان های خود آموخته و این انقلاب عظیم و آسمانی را به وجود آورده اند، به آنان بیاموزند».

برونوکراسیکی، صدر اعظم سابق اتریش
«من از شخصیت های مذهبی و دینی نیستم، ولی می توانم این مسأله را بگویم که انقلابی که در ایران رخداده است، موجب علاقه بیش تر به اسلام در خارج از جهان اسلام شده است و روشن فکران دنیا، به دلیل علاقه ای که به اسلام پیدا کرده اند، توجه خود را به انقلاب اسلامی معطوف داشته اند. می توان گفت این انقلاب در خارج از جهان اسلام، نفوذ فراوانی کرده است».

ژولیوس نایرره رئیس جمهور تانزانیا: «انقلاب ایران معادلات جهانی را بر هم زده است ... انقلاب اسلامی ایران از مردمی‌ترین و اصیل‌ترین انقلابهای جهان است. ما برای این انقلاب احترام و ارزش فراوانی قائل هستیم. ایران، هم نیرومند است و هم غیر‌متعهدترین کشور جهان است.»

ماروين زونيس " (Marvin Zonis) – مدير موسسه مطالعات خاورميانه دانشگاه شيكاگو : «پيام ايران به عقيده‌ي من، تكان‌دهنده‌ترين ايدئولوژي سياسي قرن بيستم، از زمان انقلاب بلشويك است. و اگر بپذيريم كه بلشويسم، بازمانده قرن نوزدهم است، آن وقت گمان مي‌كنم كه تنها يك انقلاب خوب در قرن بيستم داشته‌ايم، و آن، همين انقلاب است؛ اين پيام قدرتمند، در طي مدت‌هاي مديد با ما خواهد بود، صرف‌نظر از هر اتفاقي كه بر سر آيت الله خميني بيايد.» (منبع)

حافظ اسد رئیس جمهور فقید سوریه : «انقلاب اسلامی ایران برای تمام منطقه یک پیروزی است. اکنون در ایران رژیمی انقلابی ـ اسلامی با شعار نه شرقی ـ نه غربی سر کار است که توانسته کلیه امور سیاسی، نظامی و استراتژیک را در منطقه از اساس واژگون سازد. انقلاب اسلامی ایران، روابط خارجی خود را با امپریالیست ها قطع کرده و پایگاه های نظامی بیگانگان را از میان برداشته و راه سرافرازی در پیش گرفته است. رژیم اشغالگر قدس آن چنان از انقلاب اسلامی به وحشت افتاد که بارها از ارباب خود آمریکا گله کرد که چرا نمی تواند جلو تأثیرانقلاب اسلامی ایران را که منجر به پیروزی فلسطین خواهد شد، بگیرد».

رادیو لندن: «او (امام خمینی) انقلابی را رهبری کرد که جهان را لرزاند.»

عبدالحمید اجل سفیر الجزایر در ایران: «الجزایر به انقلاب ایران مباهات می‌کند.»

خبرگزاری آسوشیتد پرس مورخ 14/3/1368: «آیت اللّه خمینی یک شاه را سرنگون کرد، یک ابرقدرت را مبهوت نمود و با پیام وحدت و قدرت اسلامی خود، جهان را تکان داد.»

احمد بن بلا، از رهبران انقلاب الجزایر و نخستین رئیس جمهور این کشور
: «انقلاب ایران، قبل از هر چیز یک انقلاب فرهنگی است. به طور کلی مخالفت با انقلاب اسلامی، در غرب طرح ریزی می شود و این مخالفت را، سرمایه داران رهبری می کنند. انقلاب اسلامی ایران در قلب ها جای دارد، به ویژه در قلب جوانان الجزایر، تونس، مغرب، سوریه و.... آن چه برای من درمورد انقلاب ایران مهم است، این است که برای نخستین بار، انقلابی با طرح فرهنگی تولّد یافته است. ما باور داریم که انقلاب ایران بر مبنای اسلام انجام گرفته است. مابه ارزش معنوی و حقانیت این انقلاب اعتقاد داریم. بی جهت نیست که این انقلاب، وحشتی در دل دولت هایی که نفت ما را می بردند، ایجاد کرده است».

روژه گارودی، اندیشمند فرانسوی : «انقلاب اسلامی دارای معنای جدیدی بود كه نه تنها حكومت سیاسی، اجتماعی و استعماری را سرنگون كرد، بلكه مهمتر از این تمدن و جهان بینی خاصی را كه در مقابل دین علم شده بود، واژگون ساخت.»

حبیب شطی، دبیرکل سابق سازمان کنفرانس اسلامی : «انقلاب ایران به همه نشان داد که اسلام چه قدر قدرت مند است و این که ایمان می تواند به مسلمانان کمک کند تا به حکومت دل خواه خود برسند. ما می خواهیم جامعه جدیدی بر مبنای اصول اسلامی بسازیم و امیدواریم انقلاب اسلامی ایران مدل و الگوی ما قرار بگیرد».

ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا: «به دلیل اهمیّت استراتژیک ایران و نفوذ این کشور در جهان اسلام است که ما در صدد کاوش برای یک رابطه بهتر بین کشورهای خود برآمدیم ...انقلاب ایران یک واقعیت تاریخی است.» (لینک منبع )

مشاور امنیت ملی ریگان: «انقلاب اسلامی یک حقیقت تاریخی است و باید یک ایران مستقل و از نظر اقتصادی و نظامی با ثبات را باور داشت.»(لینک منبع )

گورباچف رهبر پیشین شوروی سابق: «آیت اللّه خمینی توانست اثری بزرگ در تاریخ نوین جهان بگذارد.»(لینک منبع )

روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن مورخ 15/3/1368: «بندرت اتفاق می‌افتد که یک مرد به تنهایی بتواند مسیر تاریخ را عوض کند، اما این درست همان کاری بود که آیت آللّه خمینی از عهدۀ آن برآمد.»

ميشل فوکو " جامعه شناس فرانسوي: " محور و قطب اصلي انقلاب اسلامي ايران ، معنويت گرايي است . اين انقلاب به جاي آنکه بازگشت به ارزشهاي کهن باشد ، درصدد ارائه تعريف جديدي از عقلانيت است . عقلانيتي که در آن معنويت ، جايگاه ويژه اي دارد . اين ويژگي ، انقلاب اسلامي را از ساير انقلابها متمايز کرد و آن را به الگويي جديد تبديل نمود . "

" راينهاردلو " ، مدير انستيتوت پژوهشهاي فلسفي در هانوور آلمان ، در کتابي که خلاصه مباحث 30 تن از متخصصان ، عالمان و فيلسوفان در سمينار " اسلام و مسيحيت در اروپا " را دربر دارد : « نقش اسلام در بيست سال اخير قرن ما ، يک جهش و پيشرفت مهم و درعين حال ، شگفت آفرين پيدا کرده است . با توجه به اثرگذاري انقلاب اسلامي در احياي تفکر ديني ، به مسيحيان توصيه مي کنیم که اسلام را بهتر بشناسند و با مسلمانان باب گفتگو را باز كنند ."(منبع )

امام جمعه رتردامِ هلند حاج شیخ اسرافیل دمتریكین :"عزت مسلمانان و مستضعفان جهان ، در گرو وجود انقلاب اسلامی ایران بوده و هست و قبل از این انقلاب ، در خارج از كشور حتی از بیان اعتقادات خود بیمناك بودیم . به بركت این انقلاب كه باعث دلگرمی و حمایت از شیعیان مظلوم جهان شده ، توانستیم الگوی مناسبی را به جهانیان ارائه و در دنیای غرب به فعالیت‌های دینی و مذهبی مشغول باشیم . "(منبع)

دانيل پايپز " Daniel paipes يکي از فعالان انجمن سياست خارجي ايالات متحده امريکا: " بايد بپذيريم که پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي ما امريکايي ها ضروري است که زمينه اي جهت مطالعه و تحقيق پيرامون مذهب فراهم آوريم . "

دانیل پایپس، رئیس انستیتو پژوهش های سیاست خارجی آمریکا: «آمریکا نخواهد توانست با مسلمانان سازش کند. ماچند سال پیش حساسیت خاصی نسبت به اسلام نداشتیم، اما امروز این گونه نیست. امروز مسلمانان به انقلاب اسلامی نظر دارند و از آن الگوبرداری می کنند. اگر این تجربه موفق شود، جسارت مسلمانان کشورهای دیگر بیش تر خواهد شد و این برای ما قابل تحمل نیست».(منبع :معجزه قرن بیستم)

اما آنچه دوست و دشمن به آن معترفند ، عظمت و بزرگی و اثرگذاری این انقلاب است . آیا عظمت این انقلاب خود دلیل روشنی براین حقیقت نیست که انقلاب اسلامی ایران همان انقلاب وعده داده ی شده ی مردم مشرق زمین است؟ همان انقلابی که به ظهور امام زمان عج ختم خواهد شد؟ همان انقلابی که  پرچم آن توسط سیدخراسانی به امام زمان عج سپرده خواهد شد؟

  • دشمنی های استکبار با انقلاب اسلامی
  • احساس خطر مستکبران درعرصه ی جهانی :

انقلاب نورانی ملت ایران ، ازهمان آغاز شکل گیری  ، مورد دشمنی ظالمان و مستکبران بوده است. اما علت این همه دشمنی چیست ؟ آیا جزاین است که ملت ایران اهداف انبیاء الهی را دنبال می کند؟ همان اهدافی که مورد نظر حکومت امام زمان عج است ؟ یعنی خداپرستی به جای پرستش طاغوت(یعبدک لایشرک بک شیئا). اجرای حق  (حتی لا یستخفی بشئ من الحق مخافه احد من الخلق) عزت اسلام و مسلمین (تعزبها الاسلام و اهله )عدالت و قسط به جای ظلم و فسق (الْعَدْلِ الْمُنْتَظَرِ ). و  این همان ها دقیقا چیزی ست که ظالمان را رو در روی دولت امام زمان عج قرارمی دهد  . و دراین جاست که با استقامت یک ملت دقیقا شاهد تحقق وعده های الهی و خوارشدن دشمنان بوده ایم (قاصِمِ الْجَبّارینَ، مُبیرِ الظّالِمینَ، مُدْرِکِ الْهارِبینَ، نَکالِّ الظّالِمینَ، ). آنها بیش ازهمه دریافتند که موفقیت اجرایی حکومتی که براساس چنین دیدگاهی بنانهاده شده ، مهرپایانی بر تمامی شیوه ها و روش های حکومت داری آنهاست و این جرقه ای ست که می تواند تمام کشورهای جهان را روشن کند و دنیا را به سمت برپایی چنین حکومتی درعرصه جهانی بکشاند . بنابراین دریافتند خطر از دست دادن فرمانروایی برجهان ، بزرگترین خطری ست که بقای آنها را تهدید می کرد. پس با سخت ترین و بیشترین و هوشمندانه ترین وسایل و امکانات و علوم انسانی به مقابله پرداختند تا این نور الهی را خاموش کنند . غافل از اینکه یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم .والله متم نوره و لو کره الکافرون .امابرای آنکه ببینیم مستکبران چگونه هرآنچه توانستند انجام دادند اما نتوانستند بر نور الهی این انقلاب غلبه کنند ، این دشمنی ها را در دو گروه  دشمنی های سخت و نرم خلاصه می کنیم. گرچه تشریح جزئیات جنایات و فریبکاری هایی که انجام دادند ، شرح یک تاریخ مظلومیت و رشادت ملت ایران است.

دشمنی های سخت :

1- حمله نظامی مستقیم آمریکا : تجاوز نظامی آمریکا با ایران هفت هلی کوپترجنگی در صحرای طبس . زدن سکوی سلمان در آبهای جنوب ایران توسط آمریکا در روزهای پایانی جنگ.زدن هواپیمای مسافری ایران در آبهای خلیج فارس و مدال گرفتن فرمانده آن ازدست رئیس جمهورآمریکا.

1- جنگ تحمیلی : امروز کسی نیست که نداند تمامی کشورهای بلوک شرق و غرب با تمامی قدرت نظامی و اطلاعاتی و تسلیحاتی و رسانه ای و مالی به مزدورمنطقه ای خود کمک کردند ، تا با ورود به ایران و ترتیب دادن یک قتل عام بزرگ ، انقلاب ملت ایران را در همان آغاز نابودکنند .اما رویایی سردارقادسیه در فتح سه روزه تهران، با غیرت دلیرمردان ایران به گور رفت .  این دلاوری ها صدها هزار شهید و جانباز برجای گذاشت و خسارت های ناشی ازجنایات غربی ها مانند بمب های میکروبی و شیمیایی هنوز نیز از ملت ایران ، قربانی می گیرد. هرچند خون شهدا ، سبب بیداری بیشتر ملت ایران شد اما براستی چه تعداد از یاران مخلص امام زمان عج را از ملت ایران گرفت ؟

به جرم کدام هدف بزرگ؟

2- ترور ها: ترور بزرگان اثرگذاری مانند شهیدبهشتی و هفتاد دو تن از یاران وفادار انقلاب در دفترحزب مانند شهید دیالمه و عباسپور و قندی .... . شهید مطهری .شهید آیت .شهیدمفتح . شهیدان رجایی و باهنر. شهید لاجوردی . قدوسی . هاشمی نژاد .شهدای محراب . ایت الله دستغیب . صدوقی . مدنی و صدها انسان مخلص و بسیجی و سپاهی که دلداده این انقلاب بودند.

3- تحریم ها :اعمال تحریم های همه جانبه ی . درخرید ابزار و امکانات و بستن در های انتقال دانش و علم برای عقب نگه داشتن ایران . گذشته از ایجاد محرومیت شاید هریک قطعه ای که تحریم می شد جان یک ایرانی بیمار را می گرفت.

4- مهره گذاری :جایگزینی مهره های سرسپرده ای مانند بنی صدر و موسوی در بدنه نظام با ابزار تبلیغات ، برای شکستن استقامت ، ضربه زدن به منافع ملی و کشتارملت ایران .خیانت های زیربنایی این مهره ها از ضربه های جنگ نیز سخت تربود  .نوشاندن جام زهر به امام و به شهادت رساندن  مخلصین ترین یاران امام زمان عج در عملیاتی مانند کربلای پنج  با لو دادن اطلاعات به دشمن ، بخش بسیارکوچکی ازین جنایات است . تلاش برای تجزیه ایران از طریق کمک اطلاعاتی و مالی به گروه های معاند .  ضربه زدن به کشاورزی برای وابسته کردن ایران از نظر غذایی به خارج ، دولتی کردن اقتصاد برای توقف رشد اقتصادی ملت ایران . افزایش هزینه و تخریب پایتخت برای قفل کردن کارها (+). ویرانی شهرها و روستاها با نرساندن امکانات و بودجه به آنها . کشتارجاده ای از طریق تولید انبوه خودرو و ناامنی راهها و بستن قراردادهای سنگین ترانزیت کالا و رهاشدن میلیونها کامیون خارجی درجاده های ایران که امار کشته های جاده ای را از آمار شهدای جنگ نیز فراتربرد !!!! تهاجم فرهنگی بوسیله چاپ صدها هزارکتاب و مجله و روزنامه برای تهی کردن هویت دینی ملت ایران در درون و سلب اعتماد نسل های بعدی به خوبان و پاکان نظام .ازهم پاشیدن کارخانه های داخلی با انواع و اقسام روشهای قانون گذاری توسط مهرهای نادان یا خائن مستقردرمجلس و سه دولت اول.توقف تولید و وابسته کردن ایران به خارج با سیاست گذاری های اشتباه مهره های داخلی مثلا با کمک واردات سنگین.تلاش برای هضم ایران دراقتصادجهانی برای له شدن اقتصادی ایران.(بحرانی که امروز دامن گیرکشورهای اروپایی ست) . همه ی این ها بخش کوچکی از عملکرد مهره های خائن داخلی ست.

5- بلوکه کردن اموال و دارایی های ایران نزد بانکهای خارجی: تنها دریکی ازین دشمنی ها 11 میلیارد دلار از اموال ملت ایران نزد بانکهای خارجی توسط موسوی خیانت کارو تیمش بلوکه شد .(دراین باره بخوانید : آن روی سکه تدارکاتچی های مجسمه ی آزادی )

و در حوزه جنگ نرم شاهد پیگیری این برنامه ها و دشمنی ها از طریق ابزارهای رسانه ای بوده ایم :

1- مرعوب كردن مسئولين، شخصيتهاي سياسي و نخبگان كشور
2- تضعيف اراده عمومي مردم. از راه ایجاد ترس و ناامنی ذهنی.
3- تغيير درك صحيح مردم از واقعيت هاي موجود جامعه. با دادن اطلاعات غلط و کانالیزه شده به مردم . که نمونه اثرات تخریبی این روش را برمنافع ملی و روحیه ملت ایران ، در فتنه 88 دیدیم .
4- سلب اعتماد ملت از مسئولين كشور. هجمه شخصیتی و عملکردی به خدمتگزارانی مانند دکتراحمدی نژاد .سانسورحقیقت و بالا بردن خائنانی مانند خاتمی.
5- ترويج انواع  شايعات برای شکستن قدرت ایستادگی ملت . ازجمله بزرگنمایی اثرات تحريم و فشار اقتصادي بر كشور. سیاه نمایی عملکرد دولتها. نادیده گرفتن موفقیت های ملت ایران و تحقیربزرگی های او.
6- تلاش برای تغییرهویت دینی -جهادی نسل جوان. با فشار رسانه ای . تعلیمات ناصحیح مذهبی درمدارس و دانشگاهها.ترویج شیوه های انحرافی دینداری و معنویت بدون سیاست و نادیده گرفتن شهدا و بزرگان عرصه جهاد دررسانه ها حتی سیمای ملی درسالهای سیاه خاتمی.....
7- عوض كردن جاي متهم و مدعي با ابزار تبليغاتي و رسانه اي.
8- ترساندن ملت هاي منطقه از ملت ايران و انقلاب اسلامي.
9- دامن زدن به اختلافات مذهبي، قومي، جناحي، سياسي و رقابت هاي صنفي

اما همه این دشمنی ها که برای شرح جزئیات برنامه های آن صدها کتاب نیازاست ، هیچ کدام نتوانست بر موج حرکت این انقلاب الهی فائق آید . آیا به راستی این معجزه نیست که نظامی با چنین حجم سنگین دشمنی از سوی همه کشورهای قدرتمند جهان که دارای بالای ترین پتانسیل هوش و قدرت علمی و امکانات مادی بودند نتوانسته بر حرکت انقلاب و نظام فائق آید ؟

اگر جمهوری اسلامی ایران ازجانب خداوند یاری نمی شد چگونه دربرابر این همه دشمنی سنگین کمر راست می کرد ؟ آیا باقیماندن این نظام با این همه دشمنی خود دلیل روشنی بر حمایت ها و هدایتهای الهی این انقلاب از سوی خلیفه خدا در زمین نیست ؟ و آیا نظر ویژه حضرت ولی عصر براین انقلاب براین نیست که این انقلاب مقدمه ای بر انقلاب جهانی ست . و سوال اخر اینکه  امروز چنین انقلابی چه کسی ست ؟ آیا کسی بجز یک مرد الهی و بزرگ می تواند رهبری چنین انقلابی را عهده دارباشد؟ کسی که ائمه اطهار  با دهها روایت سیدخراسانی از او تمجید کرده و او را تایید کرده اند ؟

بشارت ائمه اطهار به حركت بزرگ شيعيان ايران و انقلاب مقدمه ساز ظهور

- ابو خالد كابلى از امام باقر عليه السّلام روايت كرده است كه آن حضرت فرمود:
-  گوئى می‏بينم كه قومى در مشرق خروج كرده‏اند و خواستار حقّ‏ اند ولى به ايشان داده نمی‏شود، باز خواستار آن مى‏شوند و به آنان داده نمی‏شود، پس چون چنين می‏بينند شمشيرهاى خود را بر گردن خويش می افكنند (آماده كارزار می ‏شوند) پس آنچه می‏طلبند به ايشان بدهند ولى ايشان از پذيرفتن آن خوددارى می‏كنند تا اينكه قيام نمايند و آن را به كسى باز ندهند مگر به صاحب شما، كشتگانشان شهيدند، بدانيد اگر من خود آن را در می‏يافتم حتما خود را براى صاحب اين امر نگاه می‏داشتم» غيبت نعمانى- ترجمه غفارى، ص: 383

ادامه در بخش 2 مقاله...

 ......

این مقاله که در سالهای گذشته تهیه و منتشر شده بود در آستانه ایام الله دهه فجر بازنشر گردید.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-8 #534 سعاح 1395-11-20 09:24
همزمان با جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
دکتر احمدی نژاد پنجشنبه بعد از نماز مغرب در مسجد ابوذر (فلاح) تهران سخنرانی می کند



دولت بهار: همزمان با جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، رییس جمهور سابق روز پنج شنبه ۲۱ بهمن پس از نماز مغرب در مسجد ابوذر خیابان فلاح تهران سخنرانی می کند
نقل قول کردن
-2 #533 رایحه ظهور 1395-11-20 09:18
با سلام به دوستان عزیز

مقاله جدید سایت منتشر شد :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1356-2017-01-27-17-10-13.html
نقل قول کردن
+11 #532 مهرداد/بچه مثبت 1395-11-20 03:09
تلاش و افتخار برای خرید هواپیما میلیاردی تو این اوضاع اقتصادی مثل خرید PS4 برای یک خانواده زیرخط فقره !!!



تلاش و افتخار برای خرید هواپیما میلیاردی تو این اوضاع اقتصادی مثل خرید PS4 برای یک خانواده زیرخط فقره !!!

خرید هواپیما نیازی به ذوق زدگی وزیر راه و برگزای مراسم جشن نداشت!!!
yon.ir/e126

zz:
نقل قول کردن
+7 #531 مهرداد/بچه مثبت 1395-11-20 03:08

وهابیت و یهود با تغییر نماد آبلیسک به شکل کشتی چه چیزی را دنبال میکند؟؟؟




وهابیت و یهود با تغییر نماد آبلیسک به شکل کشتی چه چیزی را دنبال میکند؟؟؟ .
به نظر میرسد یهود و وهابیت ؛ دستگاه امام حسین(ع) و سفینه نجات او را نشانه رفته اند تا حجاج با سنگ زدن به ان ؛ به این دستگاه توهین نمایند و نماد ابلیس و تقدس ابلیس در ان میان پناه گرفته باشد. (آخرین غلط های اضافی وحوش وهابی بر علیه اسلام)

کید شیطان ضعیفا=همانا فریب شیطان ضعیف است

مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین=خدا بالاترین مکر کننده هاست(شیاطین مکرشان ضعیف است)
zz:
نقل قول کردن
-5 #530 بصیرت 1395-11-20 00:16
به نقل از عمار ولایت.:

آخر حرف را بگویید .
ملاک و معیار شماها ولایت فقیه است یا احمدی نژاد ؟

شما جریان اصولگرایی را ( دیکتاتوری ) معرفی میکنید .

اما ولایت فقیه در دو نوبت جریان احمدی نژاد را از انتخابات حذف میکنند .

یکبار حاضر نمیشوند با حکم حکومتی کاندیدای احمدی نژاد را به انتخابات برگردانند ....
یکبار هم فقط با یک توصیه کوتاه خود احمدی نژاد را از شرکت در انتخابات محروم میکنند ....

حالا شما ادعا میکنید ، این جریان اصولگرایی است که دیکتاتور است .....

یا نظرتان این است که ولایت فقیه اشتباه کرده اند و حق با احمدی نژاد است که مظلوم واقع شده ....

یا حکم و نظر ولایت فقیه را قبول ندارید .

اگر در ادعای ولایتمداری خودتون صادق هستید ، چرا خلاف نظر ولایت فقیه رفتار میکنید ؟


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

نکته دومی که در نوشته شما هست ( دیکتاتوری اصولگرایان ). هم خلاف انچه تا بحال از ولایت فقیه شنیده ایم می باشد .

یعنی ادعا دارید جریان دیکتاتوری در داخل نظام وجود دارد ولی ولایت فقیه سکوت کرده ؟

همه نظام را متهم میکنید و تنها جریان پاک و اصیل را جریان فکری احمدی نژاد معرفی میکنید .

تا مدتی قبل فقط اصلاح طلبان را جریان فتنه معرفی میکردید .
اما این روزها نوک پیکان حملات شما به طرف جریان اصولگرایی چرخیده ؟

این تغییر موضع قبل از انتخابات 92 هم اتفاق افتاد . جایی که تئوریسین های جریان انحرافی ترجیه دادند به جای یک اصولگرا ، یک اصلاحطلب رییس جمهور شود تا در سایه گند کاری اینها . باز هم احمدی نژاد بتواند به صحنه انتخابات بازگردد .....

البته موفق هم شدید . اما ولایت فقیه با بصیرت و بیداری ، اجازه ندادند بار دیگر به صحنه انتخابات بازگردید .


(حذف شد)

بزودی همین نقابتون هم از چهره لیدر جریان انحرافی برداشته خواهد شد.


فعلا که "آن مرد" حتی پس از "توصیه به نیامدن " هم تاثیر گذار ترین شخصیت سیاسی در مسیر مناسبات سیاسی و انتخاباتی است بطوری که از نبودنش هم احساس خطر دارند و پروژه های انحرافی رنگارنگ در نبودش رقم میزنند اما خدایی هم هست که میگوید: «و مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین»

از تلگرام با کمی تغییر
نقل قول کردن
-6 #529 سعدالدین 1395-11-19 22:58
یه پدیده نجومی نادری روز جمعه رخ میده اسمشو snow moon گذاشتن عبور دنباله دار یخی به همراه خسوف
نقل قول کردن
-8 #528 عمار ولایت. 1395-11-19 22:50
به نقل از کاووس رکوفیان:
دیکتاتوری اصولگرایانه )


هزار رحمت و برکت به وجود یگانۀ احمدی نژاد که ما را از این توهمات و خام پنداری ها و لولو بازی این آقایان ، رهانید و خط مش جدیدی در سیاست کشور ، تبیین کرد .
ss3


آخر حرف را بگویید .
ملاک و معیار شماها ولایت فقیه است یا احمدی نژاد ؟

شما جریان اصولگرایی را ( دیکتاتوری ) معرفی میکنید .

اما ولایت فقیه در دو نوبت جریان احمدی نژاد را از انتخابات حذف میکنند .

یکبار حاضر نمیشوند با حکم حکومتی کاندیدای احمدی نژاد را به انتخابات برگردانند ....
یکبار هم فقط با یک توصیه کوتاه خود احمدی نژاد را از شرکت در انتخابات محروم میکنند ....

حالا شما ادعا میکنید ، این جریان اصولگرایی است که دیکتاتور است .....

یا نظرتان این است که ولایت فقیه اشتباه کرده اند و حق با احمدی نژاد است که مظلوم واقع شده ....

یا حکم و نظر ولایت فقیه را قبول ندارید .

اگر در ادعای ولایتمداری خودتون صادق هستید ، چرا خلاف نظر ولایت فقیه رفتار میکنید ؟


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

نکته دومی که در نوشته شما هست ( دیکتاتوری اصولگرایان ). هم خلاف انچه تا بحال از ولایت فقیه شنیده ایم می باشد .

یعنی ادعا دارید جریان دیکتاتوری در داخل نظام وجود دارد ولی ولایت فقیه سکوت کرده ؟

همه نظام را متهم میکنید و تنها جریان پاک و اصیل را جریان فکری احمدی نژاد معرفی میکنید .

تا مدتی قبل فقط اصلاح طلبان را جریان فتنه معرفی میکردید .
اما این روزها نوک پیکان حملات شما به طرف جریان اصولگرایی چرخیده ؟

این تغییر موضع قبل از انتخابات 92 هم اتفاق افتاد . جایی که تئوریسین های جریان انحرافی ترجیه دادند به جای یک اصولگرا ، یک اصلاحطلب رییس جمهور شود تا در سایه گند کاری اینها . باز هم احمدی نژاد بتواند به صحنه انتخابات بازگردد .....

البته موفق هم شدید . اما ولایت فقیه با بصیرت و بیداری ، اجازه ندادند بار دیگر به صحنه انتخابات بازگردید .


(حذف شد)

بزودی همین نقابتون هم از چهره لیدر جریان انحرافی برداشته خواهد شد.
نقل قول کردن
-6 #527 سید میثم 1395-11-19 22:47
به نقل از عالم:
مطلبم را بخوان
به همون خدا قسم اگه از چیزایی که گفتی توبه نکنی عذاب الیم در انتظارت هست.مرد حسابی منکر عدالت خدا شدی??????پس لابد این که خدا تو قران میگه تعز من تشا و تذل من تشا یا میگه خدا هرکه را بخواهد به راه راست هدایت میکنه و هر کس زا بخواهد گمراه پس برو به بخدا بگو تو بیخود میکنی هر کسی رو عشقت کشید هدایت میکنی هر کسی رو هم نخواستی گمراه میکنی!!!!!مرد حسابی خدا بر اساس لیاقت بندگانش و این که هر کس چن مرده حلاج هست و چه قدر در ایمانش استوار بنده ها رو هدایت یا گمراه میکنه .شاید اونی که خدا بدادش می رسه لیاقت داره و اگر خدا بهش قدرت بده از این قدرتش در راه بد استفاده نمی کنه و خدا هم ساپورتش میکنه ولی اونی که رفته خودکشی کرده اگه خدا به دادش برسه و قدرتی بهش بده تبدیل می شه به کاباره یا رقاص خونه یا شراب .ما از پس پرده خبر نداریم .اگر ثروتمندی یا فقیری یا زور داری یا نداری یا خدا ساپورتت میکنه یا نمیکنه همه این ها رو حساب و کتاب انجام شده و می شه پ ابدا خدا غیر عادل نیست.توبه کن وگرنه عواقب بسیار بدی داره این حرفا



افرین لیاقت


لیاقت یعنی شهید رجایی که از سن پایین یتیم میشه و رو میاره به دست فروشی ..و بخاطر انقلاب همه شکنجه ها زندان ساواک تحمل میکنه و در زمان قدرت هم به ساده زیستی ادامه میده


به این میگن لیاقت


اما کسی که داره راه کج میره شامل لیاقت نباید بشه..اگر به همان قران استناد کنی متوجه میشوی که احترام پدر مادر واجب است و غیر این راه خیری در پیش ادمی نیست


من کل ماجرا گفتم..اگر با دقت میخواندی متوجه میشدی چنین شخص خودخواهی لیاقت ندارد

-----------------------------------------------------------------------------------------


اگر درست باشد ماجرای یوسف زمانی که از غیر خدا کمک خواست ..خدا بخاطر همین اشتباهش او را 7 سال در زندان گرفتار کرد...

و یا اینکه گفته شده وقتی پدرش را دید از اسب پیاده نشد و جلو پدر خود

خدا بخاطر این کار نسل او را از پیامبری خلع کرد...(اگر ماجرا را درست گفته باشم)

خب در چنین شرایطی کسی که برای پول زندگی دو نفر را به طلاق بکشاند لیاقنت ندارند که با امداد الهی بچه دار شود


(حذف شد)
نقل قول کردن
-4 #526 سید میثم 1395-11-19 22:39
به نقل از خراسانی:

سلام
من که از هبچ کجای این متن به این نرسیدم که شخص مذکور سعادتمند شده!
مگه کار و پول و بچه سعادتمندیه؟

سلام
توضیح دادم متوجه نشدی گویا

من نگفتم هرکه پول مال داره نشان از سعادت مند شدنشه

وقتی کسی برای پول زندگی خواهرشو بهم بزنه .باعث جدایی دو نفر بشه

اونم شخصی که هر چه داره از لطف خداست و نباید این لطف فراموش کنه


بعد اون ماجرا وقتی برای بچه دار شدنش پدر و خواهر محرومش میان به خواب خانومش و بچه میذارن توی دستاش...و بعد از مدتی بچه دار شدنش در عین ناباوری تایید میشه

این یعنی چی؟؟؟

(حذف شد)


این چی تفسیر میکنید؟؟


عدالت ؟؟به نقل از جدىد:
سلام
1-به خوابها اعتماد 100درصد نکنىد چون شياطين هنوز زنده اند و در خواب هاى ما به هر شکلى ظاهر ميشن و فرىب مىدن يک بار شىطان در خواب من به صورت يک روحانى ظاهر شد و گفت من راه رسيدن به امام زمان عليه السلام رو بهت ميگم و بهم چند گردو دادبعد ها با ىک اوليا اللهى در ميون گذاشتم فرمودند شىطان لعين بوده .
2-شياطين پول که هيچ بلکه به افرادى قدرت شفا ميدن يا اون فرد به وسىله شياطين برخى بيمارى ها رو درمان ميکنه تا مومنين رو مشرک کرده و از راه بدر کنه.3-شياطين از اين فاميل شما استفاده ابزارى کردن و خدا هم بهشون فرصت داده شيطان به صهيونيست ها و اياديش پول ميرسونه تا با جبهه حق مبارزه کنن.4-سنت خدا با دعاى پيامبر هم عوض نمىشه سنت خدا بر اينه که به همه فرصت و رو ميده ثواب و عقاب هاى خدا آنى نيست بلکه زمانبر است به اين دلىل شيطان لعين و جنودش تونستن امام حسىن علىه السلام و بقيه امامان رو به شهادت برسونن خدا به خاطر امام حسين عليه السلام هم سنتش رو عوض نميکنه.5-همه اين نعمت هاىى که بهش داده شده نعمت نبوده و عذابى پشت اين به ظاهر نعمت ها خوابيده در قرآن هم هست که به اين موضوع اشاره داره و نعمت هاى زيادى و بدون عقاب گناهان رو عذابى دردناک ميشماره که روزى فرد رو خفه خواهد کرد.6-يک احتمال هم هست که خدا اين فرد رو يا به خاطر اعمال اجدادش يا اعمال خودش فقط در دنيا جزا مىده حتى اگر کم باشه تا ديگه در قيامت عملى براى جزا دادن نداشته باشن7-با همه گناهانمان تا آخرين لحظه اگر کسى توبه کنه مىبخشدش حتى اگر همه پىغمبران رو (غير از امام حسين )کشته باشه البته اگر بتونه توبه کنه ولى باز در قيامت دچار عذاب ميشه چون خدا از حق خودش ميگذره ولى از حق الناس نه.8-همه اعضاى خانواده و فاميل در امتحان هستند و امتحانات آخر الزمان سخته و هر روز سختتر ميشه امسال رو با پارسال مقايسه کنيد واقعا هر کسى ميفهمه اوضاع هر روز بدتر ميشه و نگه داشتن ايمان سخت.خدا به هم ما رحم کنه فقط وگرنه ما نمىتونىم ايمانمون رو نگه داريم با اين اوضاع.9-تا امام زمان عليه السلام ظهور نکنند اوضاع بدتر ميشه تا مردم بىدار بشن و قيام کنن اگر نکنن باز بدتر ميشه
10-اينا نظرات من بود که البته اگر از يک اولىا الله هم پرسىد بهتر ميفهمه قضىه از چه قراره من احتمالاتى که به فکرم رسىد و شنيده و خوانده بودم گفتم.

سلام
چیزی که من گفتم ارتباطی با شیطان جنه نداشت

خواب حجت نیست..اما نتیجه خوب و بد یک خواب و تعبیر ان..درستی خواب نشان میده
نقل قول کردن
-3 #525 محمد 1395-11-19 22:25
به نقل از رایحه ظهور:

یکی از شعارهای حضرت امام(ره) نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود، چه اتفاقی افتاده و چه کاسه ای زیر نیم کاسه است که دستگاههای تبلیغاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دایما غرب ستیزی و ستیز با متحدان غرب را تبلیغ می کنند و روسیه و متحدانش در منطقه را مورد تفقد و تعریف قرار می دهند!! جواب خیلی ساده است کاگ ب و سیستم امنیتی شوروی و بعدها روسیه از سال 1330 خیلی کمکها کرده اند. و البته الان دارند میوه و ثمره کمکهای خودشان را می برند. غرب ستیز باشید نه شرق ستیز!
نقل قول کردن
-13 #524 محمد 1395-11-19 22:15
به نقل از رایحه ظهور:
nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/fTSvsoL8W7k9n1-YZ5u6rH5r3hGnlEd5AiCWprRHCA_g54cu4Qg-tw/s/w535/

جریان غربگرا در این یتیم و ضعیف شده و راه جریان انقلابی به تحولات بزرگ آینده بازرتر شده است

اما کاری به جریان شرق گرا نداشته باشید، جریان شرق گرا و سرزمین مقدس روسیه پر است از مردان نیک!!!
نقل قول کردن
+7 #523 مصیب 1395-11-19 22:13
به نقل از سید میثم:
این گفته های منو شاید هنه کس باور نکنن...یادمه این حرفهارو ب کسی که بهش اعتماد داشتم گفتم...براش غیر قابل باور بود ..بعد متوجه شدم که این طرف اصلا در نزدیکان چنین اتفاقات مثلا خواب دیدن دیگران و شنیدن انها ..مثل رفتگان از دنیا و غیره...در دور اطرافش نه رخ داده و نشنید

این عجیب نبود که چنین شخصی باور نکند گفته هایم را...اما شاید از کسانی ک در زندگی خود با این اتفاقات از نزدیک یا دور..مستقیم یا غیر مستقیم برخورد کرده باشند..مانند خواب دیدن و امداد شدن ها

برایشان باور پذیر تر باشد



____________________________


خداوند خودش تو قرآن جواب شما رو داده و فرموده فکر نکنید به بعضی ها که مال و ثروت زیادی دادیم بهش لطف کردیم بلکه این ثروت باعث فساد بیشتر و عذاب شدیدتر میشه.
گرفتی؟
میگه پولدارش کردیم بره هر چی میتونه گناه کنه تا تو اون دنیا مجازاتش شدیدتر بشه.
ضمنا ممکنه بعضی از گناهکاران کارای خوبی هم تو این دنیا انجام داده باشن که خدا با دادن مال و فرزند وغیره پاداشش رو تو همین دنیا بهش میده تا بی حساب بشه ولی اون دنیا مجازاتش سر جاش هست
نقل قول کردن
+13 #522 رایحه ظهور 1395-11-19 21:50


جریان غربگرا در این یتیم و ضعیف شده و راه جریان انقلابی به تحولات بزرگ آینده بازرتر شده است
نقل قول کردن
+10 #521 رایحه ظهور 1395-11-19 21:48
نقل قول کردن
+8 #520 شاه بیگی 1395-11-19 21:23
فتنه ی فلسطین کلید خورد.
نقل قول کردن
+1 #519 جدىد 1395-11-19 21:16
به نقل از سید میثم:
این گفته های منو شاید هنه کس باور نکنن...یادمه این حرفهارو ب کسی که بهش اعتماد داشتم گفتم...براش غیر قابل باور بود ..بعد متوجه شدم که این طرف اصلا در نزدیکان چنین اتفاقات مثلا خواب دیدن دیگران و شنیدن انها ..مثل رفتگان از دنیا و غیره...در دور اطرا
این عجیب نبود که چنین شخصی باور نکند گفته هایم را...اما شاید


____________________________

سلام
1-به خوابها اعتماد 100درصد نکنىد چون شياطين هنوز زنده اند و در خواب هاى ما به هر شکلى ظاهر ميشن و فرىب مىدن يک بار شىطان در خواب من به صورت يک روحانى ظاهر شد و گفت من راه رسيدن به امام زمان عليه السلام رو بهت ميگم و بهم چند گردو دادبعد ها با ىک اوليا اللهى در ميون گذاشتم فرمودند شىطان لعين بوده .
2-شياطين پول که هيچ بلکه به افرادى قدرت شفا ميدن يا اون فرد به وسىله شياطين برخى بيمارى ها رو درمان ميکنه تا مومنين رو مشرک کرده و از راه بدر کنه.3-شياطين از اين فاميل شما استفاده ابزارى کردن و خدا هم بهشون فرصت داده شيطان به صهيونيست ها و اياديش پول ميرسونه تا با جبهه حق مبارزه کنن.4-سنت خدا با دعاى پيامبر هم عوض نمىشه سنت خدا بر اينه که به همه فرصت و رو ميده ثواب و عقاب هاى خدا آنى نيست بلکه زمانبر است به اين دلىل شيطان لعين و جنودش تونستن امام حسىن علىه السلام و بقيه امامان رو به شهادت برسونن خدا به خاطر امام حسين عليه السلام هم سنتش رو عوض نميکنه.5-همه اين نعمت هاىى که بهش داده شده نعمت نبوده و عذابى پشت اين به ظاهر نعمت ها خوابيده در قرآن هم هست که به اين موضوع اشاره داره و نعمت هاى زيادى و بدون عقاب گناهان رو عذابى دردناک ميشماره که روزى فرد رو خفه خواهد کرد.6-يک احتمال هم هست که خدا اين فرد رو يا به خاطر اعمال اجدادش يا اعمال خودش فقط در دنيا جزا مىده حتى اگر کم باشه تا ديگه در قيامت عملى براى جزا دادن نداشته باشن7-با همه گناهانمان تا آخرين لحظه اگر کسى توبه کنه مىبخشدش حتى اگر همه پىغمبران رو (غير از امام حسين )کشته باشه البته اگر بتونه توبه کنه ولى باز در قيامت دچار عذاب ميشه چون خدا از حق خودش ميگذره ولى از حق الناس نه.8-همه اعضاى خانواده و فاميل در امتحان هستند و امتحانات آخر الزمان سخته و هر روز سختتر ميشه امسال رو با پارسال مقايسه کنيد واقعا هر کسى ميفهمه اوضاع هر روز بدتر ميشه و نگه داشتن ايمان سخت.خدا به هم ما رحم کنه فقط وگرنه ما نمىتونىم ايمانمون رو نگه داريم با اين اوضاع.9-تا امام زمان عليه السلام ظهور نکنند اوضاع بدتر ميشه تا مردم بىدار بشن و قيام کنن اگر نکنن باز بدتر ميشه
10-اينا نظرات من بود که البته اگر از يک اولىا الله هم پرسىد بهتر ميفهمه قضىه از چه قراره من احتمالاتى که به فکرم رسىد و شنيده و خوانده بودم گفتم.
نقل قول کردن
+1 #518 کاووس رکوفیان 1395-11-19 21:02
دیکتاتوری اصولگرایانه ) ✔️در ادامه ، گوشه ای از سخنان مرد همیشه در مناصب ، جناب باهنر ، می آید . حرف این آقایون در طول 38 سال به مردم ، و به طیف انقلابیون ( قشری که آمادۀ هزینه دادن در هر میدانی است و بار اصلی انقلاب و نظام بر دوش آنهاست ) همین بوده است ! یعنی یک دو قطبی ساختگی ایجاد کنند و بعد همه را بترسانند که اگر به آنی که ما می گوییم رای ندهید و طیف مقابل ، رای بیاورد ، خودتان مقصرید ! اگر هم کسی خارج از این بازی ها ، وارد صحنه شد به شکستن وحدت و تندروی و یکه تازی و .... متهم می شود ! و عامل اصلی شکست معرفی می شود . یعنی اینکه همیشه حضرات در محافل خصوصی خودشان بنشینند ، ببرند و بدوزند و به تن خلق الله کنند . استفاده از همان ضعف " مادر دل می سوزد و دایه را دامن ! " طرفداران جمهوری اسلامی و حامیان رهبری عزیز ، بارها فریب این نقشۀ حرفه ای سیاست بازان را خورده اند و تاوان داده اند ! ✖️ هزار رحمت و برکت به وجود یگانۀ احمدی نژاد که ما را از این توهمات و خام پنداری ها و لولو بازی این آقایان ، رهانید و خط مش جدیدی در سیاست کشور ، تبیین کرد . {{هشدار جدی باهنر به سعید جلیلی: مزاحمت ايجاد نكنيد

دوستان ما باید متوجه باشند که انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، تنها دو کاندیدای شاخص خواهد داشت و کسانیکه می‌خواهند زیرآبی بروند، با یک افت سنگین مواجه خواهند شد

اینکه کسی تصور کند با ۵ الی ۶ میلیون رای می‌تواند مزاحمت ایجاد کند و سبد رای فلان جریان را بشکند، چنین چیزی نیست و چنین کاندیدایی نهایتا می‌تواند ۵۰۰ هزار الی ۶۰۰ هزار رای کاندیدای یک جریان را خراب کند.

{شما با گفتن این سخن، تلویحا به آقای جلیلی گوشزد کردید} بله من این گوشزد را می‌دهم؛ البته نه تنها به آقای جلیلی بلکه به همه اشخاص اصولگرا این هشدار را می دهم که اگر فردی با این جریان و سازوکار همراه نشود، به قول معروف بیلش بسیار کم گِل برخواهد داشت! (دیده‌بان ايران)}} t.me/kawooss3
نقل قول کردن
+7 #517 خراسانی 1395-11-19 20:57
به نقل از سید میثم:
سلام

...یعنی جای خالق مخلوق عوض شده...داره پیام میده...میگه تو هر غلطی کنی..ما با لطف امداد تو را بزور هم ک شده سعادتمند میکنیم...و بهشت میرسونیم


سلام
من که از هبچ کجای این متن به این نرسیدم که شخص مذکور سعادتمند شده!
مگه کار و پول و بچه سعادتمندیه؟
نقل قول کردن
+9 #516 رایحه ظهور 1395-11-19 19:51
«ابوموسی اشعری»، اولین عمامه به سری که سرش کلاه رفت!

تاریخ اسلام پر است از عمامه به سرهایی که یا به دلیل ساده لوحی کلاه سرشان رفته و یا به دلیل امراض قلبی همچون ترس و راحت طلبی، دست به خیانت زده اند؛ اولین آنها «ابوموسی اشعری» بود. فردی که طبق شواهد تاریخی، شعارش «اعتدال» و «عقلانیت» بود و به مذاکره با دشمن خوشبین. شاید به دلیل همین تجربه تلخ تاریخی بود که امیرالمؤمنین(ع) در نامه معروفشان به مالک اشتر نسبت به لبخند زدن و نزدیک شدن دشمن به قصد فریب، هشدار می دهند و می فرمایند:

«فَإِنَّ الْعَدُوَّ رُبَّمَا قَارَبَ لِيَتَغَفَّلَ فَخُذْ بِالْحَزْمِ وَ اتَّهِمْ فِي ذَلِكَ حُسْنَ الظَّنِّ؛ گاهى دشمن نزديك مى‏شود تا غافلگير كند؛ پس دور انديش باش و خوشبينى خود را متّهم كن.» (نهج البلاغه؛ نامه 53)

و در ادامه نیز زمینه دیگر فریب خوردن، که نوشتن پیمان و توافق با دشمن است، را یادآور می شوند:

«وَ لَا تَعْقِدْ عَقْداً تُجَوِّزُ فِيهِ الْعِلَلَ وَ لَا تُعَوِّلَنَّ عَلَى لَحْنِ قَوْلٍ بَعْدَ التَّأْكِيدِ وَ التَّوْثِقَةِ؛ هرگز با دشمن پيمانى را مبند كه در تعبيرات آن جاى گفتگو باقى بماند، و بعد از تأكيد و عبارات محكم، عبارات سست و قابل توجيه بكار مبر (كه اثر آن را خنثى مي كند).» (نهج البلاغه؛ نامه 53)

ابوموسی اشعری ها همواره هم نسبت به دشمن خوشبین اند و هم توافقی را با دشمن امضاء می کنند که سست، دو پهلو و قابل تفسیر باشد. بگونه ای دشمن بتواند بدون نقض شدن متن توافق، تحریم های جدید وضع کند!
ای کاش کار دست مالک اشترها بود!

کانال بصائر
نقل قول کردن
-3 #515 عالم 1395-11-19 18:34
به نقل از سید میثم:
این گفته های منو شاید هنه کس باور نکنن...یادمه این حرفهارو ب کسی که بهش اعتماد داشتم گفتم...براش غیر قابل باور بود ..بعد متوجه شدم که این طرف اصلا در نزدیکان چنین اتفاقات مثلا خواب دیدن دیگران و شنیدن انها ..مثل رفتگان از دنیا و غیره...در دور اطرافش نه رخ داده و نشنیده


این عجیب نبود که چنین شخصی باور نکند گفته هایم را...اما شاید از کسانی ک در زندگی خود با این اتفاقات از نزدیک یا دور..مستقیم یا غیر مستقیم برخورد کرده باشند..مانند خواب دیدن و امداد شدن ها

برایشان باور پذیر تر باشد



____________________________
مطلبم را بخوان
به همون خدا قسم اگه از چیزایی که گفتی توبه نکنی عذاب الیم در انتظارت هست.مرد حسابی منکر عدالت خدا شدی??????پس لابد این که خدا تو قران میگه تعز من تشا و تذل من تشا یا میگه خدا هرکه را بخواهد به راه راست هدایت میکنه و هر کس زا بخواهد گمراه پس برو به بخدا بگو تو بیخود میکنی هر کسی رو عشقت کشید هدایت میکنی هر کسی رو هم نخواستی گمراه میکنی!!!!!مرد حسابی خدا بر اساس لیاقت بندگانش و این که هر کس چن مرده حلاج هست و چه قدر در ایمانش استوار بنده ها رو هدایت یا گمراه میکنه .شاید اونی که خدا بدادش می رسه لیاقت داره و اگر خدا بهش قدرت بده از این قدرتش در راه بد استفاده نمی کنه و خدا هم ساپورتش میکنه ولی اونی که رفته خودکشی کرده اگه خدا به دادش برسه و قدرتی بهش بده تبدیل می شه به کاباره یا رقاص خونه یا شراب .ما از پس پرده خبر نداریم .اگر ثروتمندی یا فقیری یا زور داری یا نداری یا خدا ساپورتت میکنه یا نمیکنه همه این ها رو حساب و کتاب انجام شده و می شه پ ابدا خدا غیر عادل نیست.توبه کن وگرنه عواقب بسیار بدی داره این حرفا
نقل قول کردن
-7 #514 سید میثم 1395-11-19 18:00
این گفته های منو شاید هنه کس باور نکنن...یادمه این حرفهارو ب کسی که بهش اعتماد داشتم گفتم...براش غیر قابل باور بود ..بعد متوجه شدم که این طرف اصلا در نزدیکان چنین اتفاقات مثلا خواب دیدن دیگران و شنیدن انها ..مثل رفتگان از دنیا و غیره...در دور اطرافش نه رخ داده و نشنیده


این عجیب نبود که چنین شخصی باور نکند گفته هایم را...اما شاید از کسانی ک در زندگی خود با این اتفاقات از نزدیک یا دور..مستقیم یا غیر مستقیم برخورد کرده باشند..مانند خواب دیدن و امداد شدن ها

برایشان باور پذیر تر باشد



____________________________
نقل قول کردن
+3 #513 رایحه ظهور 1395-11-19 17:40
خبری که دست به دست شد:
بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره تشکر از ترامپ + لینک و تصاویر
سخنان امروز رهبر انقلاب در پاسخ به توئیت طلب‌کارانه رئیس‌جمهور جدید آمریکا و ماجرای ممنوعیت ورود ایرانیان به آن کشور مورد توجه بسیاری از رسانه‌های انگلیسی‌زبان قرار گرفته است.
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+3 #512 منتظر 1395-11-19 17:32
اقا سید میثم تنها کسی که می توان در نظام اسلامی لکه ندارد مقام معظم رهبری است بعد از 30سال کسی نتونسته خلافی از حضرت اقا ثبت کند هرچی هم بزارید عین کف روی اب است دوام ندارد
نقل قول کردن
+14 #511 سید میثم 1395-11-19 16:15
www.asrarnameh.com/files/20160619161819-download.jpg

هشدار تکان دهنده شهید آیت الله مدنی به مسئولان کشور:آقایان! نکند در محشر و قیامت محمد رضا (پهلوی) جلوی ما را بگیـرد و بگوید دیدید شما هم وقتی دستتان ترنج دادند دستتان را بریدید و مثل من کاخ نشین و طاغوتی شدید؟!»


شهید آیت الله مدنی در نطقی که در جمع خبرگان ملّت داشتند و آن هم در سال‌های اول انقلاب (حدود سال ۵۸ یا ۵۹) هشدار تکان دهنده‌ای به شخصیِت‌های مطرح و انقلابیون آن زمان دادند که امروز عمق آن را بیشتر درک می‌کنیم.

شهید مدنی با اشاره به ماجرای «یوسف و زلیخا» در قرآن حکیم به آن قسمت داستان اشاره کرد که وقتی زلیخا از عیب گیری زنان مصر با خبر شد آنان را به ضیافتی دعوت کرد و به دست آنان کارد وترنجی داد و در میان مهمانی به یوسف دستور داد که وارد ضیافت شود، آمدن یوسف‌‌ همان و بریده شدن دست زنانی که ملامت گر زلیخا بودند همان.

شهید آیت الله مدنی با گریه درد ناک در پشت تریبون ادامه داد: «‌ آقایان! نکند در محشر و قیامت محمد رضا (پهلوی) جلوی ما را بگیـرد و بگوید دیدید شما هم وقتی دستتان ترنج دادند دستتان را بریدید و مثل من کاخ نشین و طاغوتی شدید؟!»

منبع: پایگاه خبری تحلیلی پویش
نقل قول کردن
+16 #510 بهین 1395-11-19 15:28
اینجا فوعه و کفریا دو شهرک شیعه نشین...
نقل قول کردن
+2 #509 بهین 1395-11-19 15:27
پیام عبدالله #محیسنی تروریست سعودی به ایران و #احمدی نژاد!
ما نوادگان خالدبن ولید هستیم و شما نمیتوانید #سوریه را بگیرید.


s5.picofile.com/file/8285443334/video_2017_02_07_15_18_52.mov.html

#سوریه

در این روزها افرادی مثل عبدالله #محیسنی به شدت فعال شده و با تجمعات و مراسمات مختلف در حال تبلیغ و جا انداختن تشکل جدید "تحریرالشام" هستند.
روز گذشته هم انتشار این فیلم با عنوان تجمع بزرگ مردم سوریه در تأیید تحریرالشام در همین راستا انجام شد.
البته مساله به اینجا ختم نشده و در روزهای گذشته شاهد اعتراض #احرارالشام به عبدالله محیسنی بودیم. که طی آن به بازدیدهای محیسنی از مقرات احرارالشام که به قصد جدا کردن نیروهای آنها و پیوستن به تحریرالشام انجام می گیرد اعتراض شده بود.

آنچه در فیلم مشاهده می کنید تجمعی است که در أطمه برگزار شده که عنوان مراسم، تجمع تأیید هیات #تحریرالشام است. أطمه شهرکی در شمال غرب #حلب، و مجاور مرز #ترکیه است که در سالهای اخیر یکی از نقاط تجمع آوارگان سوری است و حتی در بخش هایی از فیلم خیمه های آوارگان در کنار محل برگزاری مراسم به چشم می خورد.

جالب آنکه، محیسنی که خود یک سعودی است در این سخنرانی از زبان مردم سوریه به #ایران و #احمدی_نژاد! پیام می دهد که سوریه را #خالدبن_ولید آزاد کرد و ما هم فرزندان او هستیم و شما نمی توانید سوریه را بگیرید.

و جالب تر آن است که محیسنی در این سخنرانی و مشابه آن، دائما سعی دارد تشکیل هیأت #تحریرالشام را پاسخی به درخواست های مکرر جوانان سوری! در مورد اتحاد گروه ها عنوان کند. و در مواقعی حتی عنوان میکند که با تشکیل تحریرالشام بهانه ها از بین رفته و با متحد شدن فصائل ( گروه ها ) همه چیز آماده پیوستن عمومی جوانان برای مبارزه و جهاد است!

در حالی که بر احدی پوشیده نیست که تشکیل تحریرالشام به دنبال درگیری های خونین بین معارضین و النصره اتفاق افتاد و نه پاسخی به اتحاد بود و نه اینکه چیزی از کینه های بین آنها و سایر مسلحین کم می کند.
هر چند که برای مشاهده نتیجه آن و قضاوت در مورد سرنوشتش باید نظاره گر تحولات آینده بود ...
---------------------------------
نقل قول کردن
+14 #508 ناظر سپیده 1395-11-19 15:24
به نقل از شاداب:
حجت السلام زائری در صبح نو نوشت: ازدواج موقت یك نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز و همان طور كه غذای سریع و مراكز تهیه غذا حتى از زیرزمین مساجد سر درآورده‌اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فكر كرد.
البته ازدواج دائم اصل است (همان طور كه هیچ چیزی جای آشپزی خانگی را نمی‌گیرد) اما همان طور كه الآن به هزار و یك دلیل نمی‌شود روی آشپزی خانگی اصرار كرد، به همان ترتیب نمی‌توان انحصاراً روی ازدواج دائم اصرار داشت. اقتضای جهانی شدن و سرعت و تحولات اجتماعی و ... این است و اگر برایش چاره جویی و تدبیر نكنیم ازدواج سفید و روابط بی ضابطه رایج می‌شود.

حرفشون درسته
امام علی میفرماد اگه صیغه ممنوع نمیشد تا اخر دنیا مسلمانی زنا نمیکرد مگر فرد شقی
نقل قول کردن
+3 #507 یا مهدی 1395-11-19 15:22
به نقل از شاداب:
حجت السلام زائری در صبح نو نوشت: ازدواج موقت یك نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز و همان طور كه غذای سریع و مراكز تهیه غذا حتى از زیرزمین مساجد سر درآورده‌اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فكر كرد.
البته ازدواج دائم اصل است (همان طور كه هیچ چیزی جای آشپزی خانگی را نمی‌گیرد) اما همان طور كه الآن به هزار و یك دلیل نمی‌شود روی آشپزی خانگی اصرار كرد، به همان ترتیب نمی‌توان انحصاراً روی ازدواج دائم اصرار داشت. اقتضای جهانی شدن و سرعت و تحولات اجتماعی و ... این است و اگر برایش چاره جویی و تدبیر نكنیم ازدواج سفید و روابط بی ضابطه رایج می‌شود.
bartarinha.ir/.../...

سلام علیرغم اینکه من خیلی با این آقا موافق نیستم ولی در رابطه با این حرفش واقعا درست میگه اکثر مشکلات این روزهای مملکت اگه ریز بشیم تو تعاملات اجتماعی همین مسیله تحریک جنسی زیاد کف جامعه هست
نقل قول کردن
-5 #506 التماس دعای فرج 1395-11-19 14:21
از کانال دکتر داوری:


سایت دولت بهار پیگیری کند؛ "حشمت قنبری" وعده خود در مورد جبران فحاشی های یکشنبه شبش علیه دکتر احمدی نژاد در برنامه بعدی را زیرپا نهاد

حشمت الله قنبری، معاون بنیاد مستضعفان یکشنبه شب در شبکه قرآن سیما به فحاشی و اتهام زنی علیه دکتر احمدی نژاد پرداخت و رییس جمهور سابق را محارب و متوهم و سخنان او را لاطائلات خواند.
این سخنان معاون بنیاد مستضعفان با انتقاد گسترده حامیان رییس جمهور سابق در شبکه های اجتماعی مواجه شد و ساعتی بعد نیز سایت دولت بهار در خبری به نقل از قنبری اعلام کرد که معاون بنیاد مستضعفان از فحاشی هایش علیه رییس جمهور سابق پشیمان شده و در برنامه بعدی فحاشی هایش را جبران میکند.
صحت این سخنان در همان زمان مورد تردید بود؛ چون نوع طراحی برنامه و همکاری پینگ پنگی قنبری و مجری شبکه قرآن در فحاشی و اتهام زنی به رییس جمهور سابق از یک طراحی حساب شده برای تخریب دکتر احمدی نژاد در اذهان متدینین بعنوان مخاطبان اصلی شبکه قرآن حکایت داشت و هیچ نشانه ای از خطای لفظی یا فی البداهه بودن فحاشی های قنبری در این برنامه موجود نبود و بر همین اساس تنها هدف از انتشار خبر پشیمانی معاون بنیاد مستضعفان و وعده جبران وی، مهار کردن و آرامسازی طوفان خشم حامیان دکتر احمدی نژاد علیه اظهارات حشمت قنبری و صدا و سیما در شبکه های اجتماعی ارزیابی شد؛ این در حالی است که عدم پایبندی حشمت قنبری به وعده های منتسب به وی در مورد جبران فحاشی هایش در برنامه بعدی (دوشنبه شب) صحت این ارزیابی را تایید کرد.
در همین رابطه از دوستان سایت دولت بهار توقع داریم که پس از انتشار وعده های کذب حشمت قنبری برای جبران سازی فحاشی ها و اتهام زنی های این باصطلاح کارشناس مذهبی علیه رییس جمهور سابق، تطهیر و ماله کشی سخنان قنبری را متوقف ساخته و دلایل انتشار مصاحبه مذکور و علت محقق نشدن وعده کذب حشمت قنبری را پیگیری و اعلام نمایند.

محمدتقی قاضوی
t.me/abdolrezadavari/5209

------------------------------------
لینک فیلم:
t.me/negahi_no_be_ahmadinejad/5167


ظاهرا این برنامه به مناسبت دهه فجر بوده. پیشبینی می کنم در آینده در مستندهای مناسبتی ای که تلویزیون در مورد تاریخ انقلاب می سازد (مثل مستند شاخص) به مسائل این دوره از تاریخ نیز پرداخته شود. و عده ای که در این دوره ریزش کرده اند، از تلویزیون شاکی شده و تحریمش کنند.
نقل قول کردن
+3 #505 التماس دعای فرج 1395-11-19 14:14
از کانال دکتر داوری:

سایت دولت بهار پیگیری کند؛ "حشمت قنبری" وعده خود در مورد جبران فحاشی های یکشنبه شبش علیه دکتر احمدی نژاد در برنامه بعدی را زیرپا نهاد
نقل قول کردن
+3 #504 سعاح 1395-11-19 12:58
دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب



همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نقل قول کردن
+9 #503 شاداب 1395-11-19 12:06
حجت السلام زائری در صبح نو نوشت: ازدواج موقت یك نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز و همان طور كه غذای سریع و مراكز تهیه غذا حتى از زیرزمین مساجد سر درآورده‌اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فكر كرد.
البته ازدواج دائم اصل است (همان طور كه هیچ چیزی جای آشپزی خانگی را نمی‌گیرد) اما همان طور كه الآن به هزار و یك دلیل نمی‌شود روی آشپزی خانگی اصرار كرد، به همان ترتیب نمی‌توان انحصاراً روی ازدواج دائم اصرار داشت. اقتضای جهانی شدن و سرعت و تحولات اجتماعی و ... این است و اگر برایش چاره جویی و تدبیر نكنیم ازدواج سفید و روابط بی ضابطه رایج می‌شود.
bartarinha.ir/.../...
نقل قول کردن
+6 #502 شاداب 1395-11-19 11:55
به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه رای الیوم نوشت: «حمله موشکی حوثی ها به ریاض پیام تهران به عربستان بود. ایران اولین قدرت موشکی خاورمیانه است و توان موشکی آن از کشورهای عربی و حوثی ها بالاتر است به همین دلیل این کشور از طریق حمله حوثی به ریاض این پیام را داد که سعودی در تهدید کردن ایران تجدید نظر کند.»
www.jamnews.ir/detail/News/760398?sk=1

پیامبر دروغین در پردیس دستگیر شد
حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری فردی که ادعای پیامبری داشت، خبر داد و گفت: این شخص 37 ساله و دارای هویت معلوم با تنظیم شب‌نامه و مبعوث نامه ادعای وحی و نبوت می‌کرد.
mizanonline.ir/.../...
نقل قول کردن
+4 #501 رایحه ظهور 1395-11-19 11:39
فرقه ی ضالّه ی #حجتیه ؛ مخالف #مدیریت_جهان !

#امام_خمینی در سخنان مبسوطی در طبقه بندی تفکر حجّتیه ، طائفه ای از ایشان را که صالح هم می دانستند ، چنین توصیف می کنند :

« ... يك دسته ديگرى بودند كه #انتظار_فرج را مى‏گفتند اين است كه ما كار نداشته باشيم به اينكه در #جهان چه مى‏گذرد، بر ملت‏ها چه مى‏گذرد، بر ملت ما چه مى‏گذرد؛ به اين چيزها ما كار نداشته باشيم، ما تكليف‏هاى خودمان را عمل مى‏كنيم، براى جلوگيرى از اين امور هم خود حضرت بيايند ان شاء اللَّه، درست مى‏كنند؛ ديگر ما تكليفى نداريم ، تكليف ما همين است كه دعا كنيم ايشان بيايند و كارى به كار آنچه در دنيا مى‏گذرد يا در مملكت خودمان مى‏گذرد، نداشته باشيم ...
حضرت بيايند چه مى‏كنند؟ حضرت مى‏آيند، مى‏خواهند همين كارها را بكنند. الآن ديگر ما هيچ تكليفى نداريم؟ ديگر بشر تكليفى ندارد، بلكه تكليفش اين است كه دعوت كند مردم را به فساد ؟! »
( صحيفه نور، ج‏ ۲۱ ، صص ۱۴ تا ۱۶ )

امام خمینی مسئولان #جمهوری_اسلامی را موظف به #مدیریت_جهان برای تحقق انقلاب بزرگ امام مهدی ارواحنا فداه دانسته ، که غفلت آنان از این رسالت را #خیانت_سهمگین می دانند :

« مسئولان ما بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست. انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى #حضرت_حجت_ارواح نافداه است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانيان منت نهد و #ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.
مسائل اقتصادى و مادى اگر لحظه‏اى مسئولين را از وظيفه‏اى كه بر عهده دارند منصرف كند، خطرى بزرگ و #خيانتى سهمگين را به دنبال دارد. بايد دولت #جمهورى_اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنمايد، ولى اين بدان معنا نيست كه آنها را از اهداف عظيم انقلاب كه ايجاد #حكومت_جهانى_اس لام است، منصرف كند. »
( صحيفه نور ج ‏۲۱ ص ۳۲۷ )


امام راحل دستاورد اصیل انقلاب و هدف نهائی آنرا تأسیس نظامی مانند دیگر نظام های جاری جهان نمی دانند ، بلکه هدف اعلای انقلاب را #جهانی_سازی و #صدور_انقلاب و #مدیریت_جهان برای #مقدمه_سازی_ظهو ر می دانند :

« اميدواريم كه اين انقلاب يك انقلاب جهانى بشود، و مقدمه براى ظهور حضرت بقية اللَّه- ارواحنا له الفداء- باشد. »
( صحيفه نور ج‏ ۱۶ ص ۱۲۹ )

« با صدور انقلابمان كه در حقيقت صدور اسلام راستين و بيان احكام محمدى- صلى اللَّه عليه و آله- است، به سيطره و سلطه و ظلم جهانخواران خاتمه مى‏دهيم و به يارى خدا راه را براى ظهور منجى مصلح و كل و امامت مطلق حق امام زمان- ارواحنا فداه- هموار مى‏كنيم. »
( صحيفه نور ج‏ ۲۰ ص ۳۱۱ )



مرحوم #شهید_مطهری در تحلیل و جریان شناسی #خوارج به نکته ی مهمی گوشزد می کند ، و می گوید : اگر چه ممکن است فرقه ای ساختاری به نام خوارج ( یا مثلاً حجتّیه ) امروز دیگر وجود نداشته باشد ، ولی فروپاشی ساختار فرقه ها گاهی خطری بیشتر دارد ، چون مسمومان چنین تفکراتی با ظاهری خودی در صفوف مؤمنان رخنه کرده و همان افکار را مروّج می شوند .
که تقابل هواداران جناح های مختلف با خیزش #دکتر_محمود_احم دی_نژاد برای مدیریّت جهان را در همین معضل ریشه یابی می کنیم .

چراکه دکتر احمدی نژاد همانی را کرد که امام خمینی از یک مسئول انقلابی متوقع است و ترک آنرا خیانتی سهمگین می دانند !

زیرا همانطورکه از سخنان امام راحل بارز است ، انقلاب اسلامی وقتی معنا دارد که در جهت #مدیریت_جهان در جهت #ظهور #حضرت_حجت_ارواح نافداه باشد !

#مسعود_شفیعی_کیا

.....................
جالبه که در همین ایام در شبکه قران! احمدی نژاد را به خاطر مطرح کردن توجه به بحث مدیریت جهان برای زمینه سازی ظهور مورد بدترین هجمه ها قرار دادند!!!
نقل قول کردن
+8 #500 شاداب 1395-11-19 11:06
به نقل از رایحه ظهور:
یک بام و دو هوا ؟!



وزیربهداشت:ما باید وضعیت کشور را درک کنیم چرا که ما همسایه #سوئیس نیستیم بلکه با کشورهایی چون #افغانستان همسایه هستیم پس باید با توجه به داشته‌هایمان از دولتمردان انتظار داشته باشیم و قدردان داشته‌هایمان باشیم
پ.ن:
آقای هاشمی! چطور تا قبل از دولت یازدهم، به اتفاق بزرگانتون کشور رو‌ با #ترکیه، #کره_جنوبی و #ژاپن مقایسه میکردید، حالا با افغانستان؟!! بعد چطور حقوقهای نجومیتون از سوئیسیها هم بیشتره ولی وقت ارائه خدمت مردمو به افغانستان حواله میدید اونم با #منت!!؟؟؟

جالبه که برای شانه خالی کردن ایران را با افغانستان قیاس میکنند در بسیار از علوم ترکیه که اصلا با ایران قابل قیاس نیست در بسیاری از موارد هم حتی کره جنوبی از ایران عقب تره حتما سوئیس هم باید بشینه بگه با قبرس هم قاره ایم باید با قبرس قیاس بشیم
نقل قول کردن
+7 #499 بصیرت 1395-11-19 10:59
به نقل از رایحه ظهور:
تقدیر مراجع عظام تقلیداز تلاش‌های دولت بویژه در زمینه دستاوردهای هسته‌ای

صفحه خبر: حضرات آیات عظام تقلید وحید خراسانی، جوادی آملی، نوری همدانی و مکارم شیرازی، از تلاش‌های دولت تدبیر و امید بویژه در زمینه دستاوردهای هسته‌ای تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، حضرت آیت‌الله حسین وحید خراسانی در دیدار علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی از دولتمردان خواست: براساس اصول و ارزشهای اسلامی، با جهانیان با منطق و استدلال و زبان نرم سخن بگویند.
ایشان همچنین ضمن ابلاغ سلام به رئیس جمهوری از زحمات هیات دولت به ویژه در خدمت به شیعیان و فرهنگ اهل‌بیت(ع) تشکر نمود و از اقدام دولت در تعطیلی روز هشتم ربیع تقدیر کرد.
ایشان همچنین ضمن دعای خیر برای معاون رئیس جمهوری به وی و همراهان توصیه کرد با توسل و تلاوت روزانه قرآن و اهداء ثواب آن به امام زمان(عج) روز خود را آغاز کنند.
حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی نیز در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از تلاش‌های آقای صالحی تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت روزافزون کرد.
ایشان گفت: من از غیرت و عظمت و نفوذ ناپذیری تیم هسته‌ای حق شناسی می‌کنم، هم تیم هسته‌ای به ویژه آقای ظریف و هم مسئولان نظامی دفاع خوبی از قدرت نظامی کشور کردند که این نشان دهنده غیرت آنهاست.
ایشان ادامه داد: در این روزها هم آقای ظریف و عزیزان وزارت خارجه و هم مسئولان دفاعی کشور حمایت خوبی از اقتدار دفاعی کشور نمودند که نشانگر غیرت آنهاست. اینها افراد غیوری هستند.
آیت‌الله جوادی آملی افزود: در جریان هسته‌ای طرف مقابل اصرار داشت که ایران به سمت سلاح هسته‌ای نرود و حال آنکه ایران پیش از آن‌ها و بیش از آن‌ها اصرار داشت که به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود.
ایشان گفت: کسی به این سمت می‌رود که دین را نشناسد. این‌ها قدرتشان را بر روی کشته‌های انسان‌ها بنا کرده اند،اکثر بودجه شان صرف سلاح‌های کشتار جمعی می‌شود.
ایشان تاکید کرد: این‌ها چون خود را نشناخته‌اند در حد حیات گیاهی زندگی می‌کنند. منکر ابدیت و منکر تجرد روح هستند. این دو خطر اساسی برای غرب است.اگر این دو غده از غرب گرفته شود مشکلات حل می‌شود. دین می‌خواهد که نه بیراهه بروی نه راه کسی را ببندی.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از دیگر مراجع تقلید نیز در دیدار دکتر صالحی گفت: پیشرفتهایی که در کشور در زمینه انرژی هسته‌ای حاصل شده،خیلی چشمگیر است، زحمت فراوان کشیده شده است.اما در کارها باید به این مبنا توجه شود که عزت فدای مصلحت نشود.
ایشان ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی کشور را از استبداد و استعمار نجات داد و ثمره آن ایجاد نظام ولایی قدرتمند بود و ملت عزیز باید در 22 بهمن هرچه با صلابت‌تر به میدان آمده و وحدت عزت کشور را به جهانیان نشان دهند.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی نیز در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی، ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت به ویژه در زمینه دستاوردهای هسته ای، گفت: ما نباید در نقض برجام پیش قدم باشیم.
ایشان شرایط کشور را مهم و خاص ارزیابی کرد و افزود: نیاز به وحدت و انسجام داخلی به ویژه در بحث برجام یک ضرورت است و دستاوردهای برجام به صورت منطقی برای مردم کاملا تبیین شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در موضوع تحریم‌ها نیز روشن شود که چه بخش‌هایی مربوط به برجام بوده و چه بخشی به مسائل دیگر پس از انقلاب مربوط می‌شود.
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور روز دوشنبه به منظور زیارت حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام به قم سفر کرد.
دیدار با آیت‌الله محمد یزدی و اعضای هیات رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های صالحی بود که دراین دیدار گزارشی از دستاوردهای هسته‌ای کشور و ابعاد فنی برجام ارائه وبه سوالات طرح شده پاسخ داده شد.
از دیگر برنامه‌های این سفر که مصادف با هفتمین روز دهه فجر بود؛ دیدار با آیت‌الله محفوظی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی،نماینده آیت‌الله سیستانی در کشور بود.
در این سفر سید مهدی صادقی استاندار قم و کمالوندی معاون سازمان انرژی اتمی وی را همراهی کردند.

..........................
لطفاً کمی از دستاوردهای هسته ای دولت برای ما بی سوادهای بی شناسنامه توضیح دهید تا ما هم روشن شویم :

1- بتن ریزی در نیروگاه اراک
2- جمع آوری سانتریوفیوژهای فردو
3- کاهش سطح غنی سازی از 20 به 3/5 درصد
4- بیکار شدن دانشمندان هسته ای
5- پلمپ بسیاری از مراکز هسته ای
6- نظارت شدید بر صنعت هسته ای
7 - و ....
آیا جز این ها دستاورد هسته ای دولت است ؟

هرجور فکر می کنم " خسارت محض " برجام و " مایه عبرت " شدنش با تعاریف فوق نمی خواند!


وای بر ما اگر غربت امیرالمومنین(ع) تکرار شود ...!



لا اله الاالله!!!!!!!! !!
نقل قول کردن
+5 #498 صادق 1395-11-19 10:44
چرا غفلت دارید چرا فکر مردن نیستید
بازیگرانی که زیر 50 سال عمر کردند
نقل قول کردن
+14 #497 رایحه ظهور 1395-11-19 09:52
داستان زن مشاطه و برجام

نقل می کنند در زمانهای قدیم مردی، پیرزن مشاطه ای را واسطه کرد تا همسری برایش بیابد، در نهایت کمالات ظاهری و باطنی!

پس از چندی، پیرزن که در کار مشاطه گری و بزک کردن استاد بود، زنی را همراه خود نزد مرد آورد و بنا شد با هم صحبت کنند.

مرد نگاهی به زن انداخت و به پیرزن گفت: چشمان این زن که لوچ است! پیرزن گفت: خب چه بهتر؛ خیالت راحت است که مرد دیگری به او نظر نخواهد داشت.

مرد باب صحبت را با آن زن باز کرد اما متوجه شد که او لکنت زبان شدیدی دارد دوباره رو به آن مشاطه کرد و گفت: زبانش هم که الکن است! پیرزن گفت: چه بهتر! دیگر در خانه با سخن گفتن زیاد، سرِ تو را نمی خورد!

مرد گفت: بهتر است به داخل منزل رویم و صحبت کنیم؛ ناگهان دید پای زن لنگ می زند و یکی از پاهایش از دیگری کوتاهتر است! به پیرزن گفت: پاهایش هم که لنگ است! دوباره پیرزن با حاضر جوابی پاسخ داد: اینکه حُسن است؛ خیالت راحت است که همیشه در خانه می نشیند و بیرون نمی رود!

مرد بخت برگشته که با همه این اوصاف همچنان راضی به ازدواج بود، باب صحبت را با آن زن لوچِ الکنِ لَنگِ باز کرد؛ کمی که از صحبتهایشان گذشت، مرد متوجه شد که این زن، شیرین عقل هم هست!

این بار با عصبانیت رو به پیرزن کرد و گفت: این بود آن زن صاحب کمال و زیبایی؛ این که دیوانه است و عقل درست و حسابی ای ندارد!

پیرزن با پررویی رو به مرد کرد و گفت: وا! این همه حسن داشت؛ حال به خاطر این یک عیب ترش رویی می کنی! این یک عیب را به آن همه حسن ببخش!

حکایت ما و برجام هم همین است؛ برجام، هسته ای ما را تعطیل کرد؛ سیمان در راکتور اراک ریخت؛ دانشمندان جوان را بیکار یا اخراج کرد؛ سایه جنگ و تهدید را هم برنداشت؛ عزت هم به پاسپورتها برنگشت و .... اکنون که تحریمها هم لغو نشد که هیچ، تحریم جدید هم اضافه شده است؛ به دولتمردان که انتقاد می کنی، پاسخهایشان چیزی بیشتر از پاسخ آن پیرزن نیست!

این همه حسن و دستاورد داشته برجام؛ عینک بزنید تا ببینید! حالا یک تحریم ناچیز هم اضافه شده که قبلا هم بوده و چیز جدیدی نیست! نباید زحمات مذاکره کنندگان را نادیده بگیرید!

این بار هم داستان، داستان بزک است؛ می خواهند برجام خسارت محض را موهبت خدا جا بزنند!


حسین_نقی
نقل قول کردن
+2 #496 یاور احمدی نژاد 1395-11-19 09:45
پخش مستقیم برنامه شب فیروزه ای از مسجد مقدس جمکران امشب ساعت 9:30 شب از صدای استانی مرکز قم وشبکه سراسری همه استانها دوستان گوش کنید التماس دعا.
نقل قول کردن
+8 #495 سعاح 1395-11-19 09:45
شاید از نظر برخی آقایون مقوله های چون بصیرت، سیاست و ولایت جز علوم غریبه بحساب می آیند۔

خدایا تورا بی حد و حساب شاکریم که نعمتهای چون حضرت امام رضوان الله علیه، حضرت آقا حفظه الله و روحانیون ربّانی و سالکان واصل رو بر ما ارزانی داشته اید۔ شکر ما رو بپذیر و نعمتهای خود رو با ظهور حضرت حجت روحی و ارواحنا له الفداه تکمیل فرما۔

[یاد پل آهنچی گرامی باد!]
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد