رایحه ظهور

پاسخ به بیانات اشتباه یک سخنران مشهور پیرامون مباحث ظهور

فایل صوتی 10 دقیقه ای از حجت الاسلام دانشمند پیرامون علائم ظهور منتشر شده است که توجه و پاسخگویی به آن به علت اهمیت موضوع و فاحش بودن برخی اشتباهات ، ضروری به نظر می رسد...

» ابتدای نظرات (488)

فایل صوتی 10 دقیقه ای از حجت الاسلام دانشمند پیرامون علائم ظهور منتشر شده است که توجه و پاسخگویی به آن به علت اهمیت موضوع و فاحش بودن برخی اشتباهات ، ضروری به نظر می رسد ، ایشان ضمن اینکه در آخر سخن اذعان می کند که تخصص لازم را ندارد اما با ورود ناشیانه( حتی بدون ذره ای تحقیق ساده) در برخی مباحث ظهور ، بی اطلاعی کامل خود را در این زمینه نشان دادند :

حجت الاسلام دانشمند در ابتدا ضمن بیان کلی علائم و شرایط ظهور بیان می دارد که:

ما در قبال شرایط ظهور مسئولیم و علائم ظهور در دست ما نیست و ...

که حرف رائج و تقریبا صحیحی می باشد ، هرچند فلسفه و حکمت صدور هزاران حدیث  برخی و بیانات بزرگان پیرامون علائم ظهور ما را بر آن می دارد تا حداقل اطلاعاتی در این زمینه داشته باشیم و ضمن پرهیز از مصداق یابی قطعی ، نیم نگاهی به مصادیق بیان روایات حداقل در تحولات زمانه خود در گوشه ذهن داشته باشیم ، تا در صورت آغاز تحولات سریع ظهور از قافله عقب نمانیم و دوست و دشمن را باهم اشتباه نگیریم .

به عنوان مثال در بحث پرچم های سیاه عصر ظهور که دهها روایت قوی و ضعیف پیرامون آن وجود دارد ، برخی روایات امر صریح به یاری پرچم های سیاه ولو با سینه خیز رفتن روی برف می کند ، که لازمه پیروی از این روایت و عمل به آن اولاً شناخت نسبت به روایات و ثانیاً پیگیری تحولات منطقه و جهان و نگاه مصداقی احتمالی است.

 - رسول خدا(ص) : ما اهل بيتى هستيم كه خدا آخرت را براى ما خواسته است و اين اهل بيت من بعد از من دچار بلاء شده و (از حقوق خود) محروم خواهند شد تا اينكه عده ‏اى كه بيرقهاى سياهى دارند از طرف مشرق می آيند و دو مرتبه يا سه مرتبه حق خود را طلب ميكنند و حق را بآنها نميدهند تا اينكه جنگ كنند و غالب شوند، آنگاه حق آن‏ها را بآنها ميدهند ولى قبول نميكنند و حق را بمردى از اهل بيت من رد ميكنند و او زمين را پر از عدل ميكند بعد از آنكه از ظلم پر شده باشد هر كدام از شما آن را درك كرديد بايد خود را بآن برسانيد و لو اينكه با دست و سينه خود از روى برف برويد زيرا كه او مهدى عليه السّلام است.

غیبت نعمانی ص 145 ، الحاوی للفتاوی ج 2 ص 127 ، الامام المهدی ص 67 و 296 و ...

هنگامي كه پرچم هاي سياه از خراسان به راه افتاد به سويش بشتابيد ، ولو با سينه خيز رفتن بر روي برفها باشد ، كه صاحبان آن پرچم ها طرفداران حق هستند ،آنها حق را مطالبه مي كنند ، به آنها داده نمي شود ، نبرد مي كنند و پيروز مي شوند ، آنچه مي خواستند به آنها داده نمي شود .....
غيبت شيخ طوسي ص 262 ، الملاحم و الفتن ص 27 ، بشاره الاسلام ص 107

- موقعى كه ديديد بيرق‏هاى سياه از طرف خراسان خارج شدند خود را بآنها برسانيد و لو اينكه با دست و سينه از روى برف برويد چون كه مهدى خليفه خدا در ميان آنها است.

بشارة الاسلام ص 290 ، الزام الناصب ص 253 ، منتخب الاثر ص 304 و ...

ایشان در ادامه بیان می کند:

سفیانی فرد نیست بلکه جریان و تفکر است 

نگاهی گذرا به نظرات متخصصان و محققان عرصه مهدویت نشان می دهد که تفکر جریان دانستن سفیانی بسیار نادر است و اکثریت قریب به اتفاق فعالان عرصه مهدویت در شخص بودن سفیانی با توجه به دهها روایت وارده که حتی رنگ چشم و صورت و نسبت و ظاهر سفیانی را توصیف کرده اند ، متحدالقول هستند.

ایشان در ادامه می افزاید :

80 سال قبل وهابی های آل سعود به کربلا حمکه کردند و 20 هزار نفر را سر بریدند اما ظهور نشد

بیان این جملات در تضاد با بحث اولیه ایشان یعنی لزوم تحقق شرایط ظهور است ، یکی از مهمترین و شاید تنها شرط اصلی ظهور متحد و یکپارچه بودن شیعیان در تبعیت از ولایت است که در زمان مورد اشاره ایشان در 80 سال قبل به هیچ وجه وجود نداشت اما اینک و با تحقق و قدرت گیری ولایت فقیه از یک سو و اجتماعات دهها میلیونی شیعیان مانند اربعین و شکل گیری محور مقاومت به رهبری ولی فقیه در منطقه ، شرایط کنونی با 80 سال قبل که شیعیان در تشتت و پراکندگی محض و ضعف بسیار بسر می بردند قابل مقایسه نیست.

پس برای تحقق ظهور تنها وجود ظلم و ستم هرچند فراگیر و بسیار شدید و وحشتناک مانند جنگ های جهانی اول و دوم و کشتارهای بی سابقه کافی نیست ، بلکه شرط اصلی ، قدرت و اتحاد و یکپارچگی و رهبری واحد در جبهه حق است که در مرقومه امام عصر(عج) به شیخ مفید با عنوان : "علی اجتماع من القلوب فی الوفاء بالعهد علیهم" ذکر گردیده است.

«وَ لَو أَنَّ أَشيَاعَنَا وَفَّقَهُمُ اللَّهُ‌ لِطَاعَتِهِ عَلَي اجتِمَاع مِنَ القُلُوبِ فِي الوَفَاءِ‌ بِالعَهدِ عَلَيهِم، لَمَا تَأَخَّرَ عَنهُمُ اليُمْنُ بِلِقَائِنَا، وَ لَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعَادَةُ‌ بِمُشَاهَدَتِنَا عَلَي حقّ الْمَعْرِفَةِ، و صِدْقِهَا مِنْهُم بِنَا»

اگر شيعيان ما كه خداوند آن‌ها را در طاعت خويش موفق بدارد، در وفاي به عهدي كه بر عهده ايشان است، يكدل و متّحد اجتماع مي‌كردند، خجستگي ديدار ما از ايشان به تأخير نمي‌افتاد و سعادت ديدار ما، همراه با كمال و معرفت و درستي شناخت ما، زودتر به ايشان مي‌رسد.

اما حجت الاسلام دانشمند فاحش ترین اشتباه را در بحث سیدخراسانی مرتکب شده است ، ایشان بدون داشتن تخصصی که به نداشتنش اذعان دارد و حتی بدون ذره ای تحقیق وارد این مقوله شده و روایتی را بدون ذکر منبع به امام صادق(ع) منتسب می کنند که در هیچ یکی از منابع و کتب مرتبط با مباحث مهدویت ذکر نشده و حتی یک بار هم از زبان و قلم بدترین مخالفان مباحث نزدیکی ظهور  شنیده نشده است ، ایشان در این باره چنین می گویند :

به مقام معظم رهبری نسبت می دهند که ایشان سیدخراسانی هستند ، در حالی که باسواد باشند ، یک جو اهل تحقیق باشند اینطور حرف نمی زنند ، خدا نکنه مقام معظم رهبری سیدخراسانی باشه! اگه باشه که خیلی بده! به امام صادق گفتند زمان شما اگه سیدخراسانی خروج کنه کمکش می کنید؟ فرمود اصلا و ابدا ، یه عده بی سواد و بی مطالعه میان یه چیزهایی میگن !...

 گمان می رود که ایشان مباحث مربوط به سیدخراسانی و ابومسلم خراسانی را خلط کرده اند که در این صورت و با توجه به نحوه زشت بیان ایشان ، عملی بسیار ناپسند و ناشی از عجله و کم سوادی ایشان در این زمینه است. از ایشان تقاضا می شود که اگر بر اشتباه خود اصرار دارند ، منبع حدیث را بیان نمایند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

اما انتهای سخنرانی حجت الاسلام دانشمند نیز تاسف آور و دور از انصاف و تقواست :

ایشون (احمدی نژاد) ادعا داشت که ما ارتباط با امام زمان داریم ، مریداش الان هم ادعا دارند! بازار ادعا هم همیشه داغ بوده که ایشون سرباز امام زمانند و وصل به آقا هستند و صندلی بزارند و نمی دونم یک پارچه سبز بندازند و ناهار حتما ایشون جایگاه امام زمانه و صندلی آقار کناره و ... این بازیا!

 

اولاً که شخص آقای احمدی نژاد به هیچ وجه در هیچ کجا مدعی ارتباط نشده اند و حتی در سئوال یک خبرنگار آن را صریحاً مردود دانسته اند و ثانیاً تهمتهای سخیف گذاشتن صندلی خالی و پارچه سبز و سجاده و بشقاب ناهار و .... ( به نیت امام زمان(عج) ) شگردهای ناجوانمردانه رسانه ای مخالفان سیاسی احمدی نژاد بود بدون ذره ای مستندات و از یک روحانی مشهور که از امام معصوم(ع) شنیده است که بین بهشت و جهنم چهار انگشت فاصله است یعنی آنچه را بشنوی بگویی ، تکرار این شایعات مضحک اثبات نشده بسیار بعید و دور از ذهن و خلاف تقواست.

جناب دانشمند شما بهتر از ما می دانید ، در دادگاه عدل الهی هیچ گاه قبول نخواهند کرد که چون همه می گفتند ما هم گفتیم و چون فکر می کردیم درست است و افراد موثق نقل کردند ما هم گفتیم!

 

در آخر حجت الاسلام دانشمند خودشان اذعان می کنند که رشته و کارشان تربیتی است و در زمینه های دیگر تخصص ندارند و ورود در مباحثی که تخصص ندارند نمی کنند ، اما متاسفانه این چنین نشده است و ایشان حتی بدون ذره ای تحقیق در بحثی که تخصص نداشته اند ورود کرده و دچار اشتباهات فاحش شده اند که با توجه به شجاعتی که در ایشان سراغ داریم انتظار می رود که در صورت تحقیق و دانستن اشتباه خود در بحث سیدخراسانی ، به طور علنی به اصلاح بیانات گذشته همت گمارند ، باشد که خداوند ما و ایشان را از فتنه های آستانه ظهور محفوظ دارد.

فایل صوتی حجت الاسلام دانشمند

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #488 نیما 1395-10-18 14:32
نقل قول کردن
0 #487 نیما 1395-10-18 14:29
نقل قول کردن
0 #486 نیما 1395-10-18 14:28
هم بنز هاشمی هم انگشتری که در انگشت کوچک هاشمی است و هم آستین عبای قهوه‌ای هاشمی تو طرح جلد همشهری ماه و چراغ قرمزی که ثانیه‌شمارش عدد ۹۶ رو نشون میده! تیتر هم شاه

نقل قول کردن
-13 #485 h 1395-10-16 17:02
شما فکر کردید از حجت الاسلام مهدی دانشمند بیشتر میفهمین.کسی که از چهارده سالگی عمامه به سر داشته
نقل قول کردن
+2 #484 havan 1395-10-15 11:28
امام راحل این بت شکن زمانه که درود خدا بر او باد، این سرزمین دلیران و پاکدستان را به مثابه یک کشتی در این دریای پرتلاطم دنیاپرستان به سمت قبله امال رهنمون کرد و حال سکان این امر خطیر بدست باکفایت این شایسته ترین بعد خود ولی امر مسلمین حفظ الله سپرد و بیقیق و بحول و قوه الهی سکان این کشتی جز صاحب اصلی ان جانشین خدا بر روی زمین نخواهد سپرد و اما این نا اهلان سیه روی و این فتنه گران شوم سی و اندی سال است که در این خط مبارک نفوذ کرده و با تلخ کردن کام این ملت سربلند هرانچه داشتند در کند کردن حرکت این ارمان جهانی بکار بستند و ناکام ماندند. حال در حساس ترین زمانه تاریخ بشریت جهت حفط منافع بزرگ و نامشروع خود که با چپاول مستضعفین عالم کسب کرده اند و با ظهور ان مصلح کل همه را از چنگ رفته و تباه میابند. دست به جنگ با خدا زده و اوج نفاق و فتنه را بکاربسته اند تا سکان کشتی نجات بشریت از ظلم را بچنگ ارند و ره شکم پرتان و شهوت پر ستان طی کنند. زهی خیال باطل! و اما تا وقتی که عمار در پشت جبه حق بصیرت افزا یی میکرد و سحر اشعث ها را باطل مینمود بازوی نظامی امیر مومنین ع می توانست به تیرک خیمگاه ام فتنه بکوبد و فتنه را از جا برکند. اما با شهادت عمار بود که مالک بزرگ هم مغلوبه ی فتنه گران شد!!! حال ای بندگان خدا بیاییم عمار های زمانه خود باشیم، بیاییم فشار فتنه را از روی این ناخدای برنا کشتی هدایت بکاهیم با همتی عظیم و وحدت کلمه حول محور ولایت، دست استعمار و طاغوت های زمانه را بر کنیم و در انتخابات پیش روی با انتخاب مدبری مومن ولایت مداری حقیقی و مردمی جهت نیل به ارمان جهانی بقیه الله گام برداریم.
نقل قول کردن
+5 #483 رایحه ظهور 1395-10-15 10:49
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت منشر شد :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1354-2017-01-01-18-47-31.html
نقل قول کردن
+2 #482 امیرعلی 1395-10-15 10:36
... و سلام بر کسی که گردن ابلیس را خواهد زد !
آخرین مهلت ابلیس=1439

... وعده الهی بسیار بسیار نزدیک است..... دوستان عزیزم خودمان را آماده کنیم که وقت تنگ است. حساب های دنیوی خودمان را با مردم تسویه کنیم و حق الناس اگر بر گردن داریم ادا کنیم که به یاری خداوند متعال وقت موعد وعده داده شده بسیار بسیار نزدیک است. ان شاالله
نقل قول کردن
-1 #481 امیرعلی 1395-10-15 10:17
سلام بر مهدی موعود منجی عالم بشریت و قطب عالم امکان
سلام خدمت دوستان عزیزم

ان شاالله به یاری خداوند متعال و در پاسخ به دعای مستضعفان جهان

موعد حکومت قائم آل محممد تاسیس موعد=1439
ان شــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــــا لله
نقل قول کردن
+1 #480 سعاح 1395-10-15 09:26
برخی نکات در باره کلام الهی:

@};- قرآن مجید یک کتاب زنده است۔
@};- هر آیت قرآن خزاین معارف رو به مناسبت هر سطح فهم ممکن داراست۔
@};- قرآن مدام در حال نازل شدن است؛ تازه به تازه، نو به نو۔ برای همین بر تداوم در تلاوت آن تاکید شده است۔
@};- تفکر و تعقل فواید و منافع قرآن رو چندین برابر می کند اما برترین فایده نصیب کسانی میشود که رابطه قلبی با آیات الهی برقرار کنند۔
@};- هر وقت با قرآن باشیم باید یقین داشته باشیم که همراه با عترت صلوات الله علیهم هم هستیم۔ از این لحاظ قرآن فقط راهنما نیست بلکه راه بر هم هست۔
@};- تفسیر قرآن که ناشی از علم بشری هست اگر خطا نداشته باشد فقط یکی مفاهیم از جزاین معارف قرآنی رو بیان می کند که مفسر در زمان نوشتن از آن آگاه بوده است و هرگز به این معنا نیست که آیات مذکور حاوی مفاهیم و بطون دیگر نیست۔
@};- بقول عارفان واصل هر چقدر از قرآن کسب معرفت بنماییم در روز رستاخیز معلوم خواهد شد که هنوز بکر و دست نخورده است۔

التماس دعا - یاعلی
نقل قول کردن
+3 #479 havan 1395-10-15 09:14
به نقل از t:
این روزها خبری دست به دست روی سایت ها میچرخد وخلاصه شده نقل محافل که یک عده براثر بی جایی در گور خوابیدند ودیگر قضایا اما بدانید این شهری که که بنام ملارد است افراد ان از بدترین احوال را دارند وهمه تقربیا بی چیز هستند ولابد باید حتما این اتفاق بیفتد که بعد بیایند ورسیدگی کنند وگرنه انرا رها می کنند ومی گویند همه چیز عالی است اینکه حسن می اید ومیگوید من از این کار اطلاعی نداشتم دروغ می گوید چون اینها امدند وهمه را شناسایی کردند وبین همه شهرها این شهر درلیست کسانی است که بخاطر وضع بد مردم انجا طوری است که حاضرند بخاطر پول دست به هرکاری بزنند چرا چون اینها کلا یا معتاد هستند یا قاچاقچی یا زنان مطلقه هستند یا اشرار هستند وکلایا بیکار هستنداگر در ظهر یک سری به خیابانها ملارد بزنیم همه مغازه ها . مارکتی وکلا همه مغازه ها ذغال به مقدار وفور جلو مغازه ها هست وهمه معتادان که تازه بیدار شدند همه ذغال ها را می خرند حال منظور از اینهمه اینست که حسن برای انتخابات مجلس به هر کدام از اینها 250 هزار تومان پول داد تا به کاندید مورد نظر انها رای بدهد وهمه به تهران رفتند وبه کاندید مورد نظر انها رای دادند پس اطلاع داشتند از بی پولی ووضع بد انها نه ان گور خواب بلکه همه مردم ایجا بدبخت هستند همین جا هم مارلیک که تشکیل شده از امم اشراروکسی جرات رفتن به انجا را ندارد همه قاچاقچی هستند واین شامل همین شهر نیست بلکه اکثر شهر های کرج شامل چنین چیزی هستند البته این ملارد مربوط به استان تهران است علیرغم اینکه این مکان نزدیک کرج است این مکان دروترین نقطه به شهر تهران است قبلا مربوط به کرج بود که بعدا به تهران ملحق شد فرزندان اینها که درمدرسه هستند اکثرا ساعت های دوم وسوم در حال غش کردن هستند زیرا یا پدرشان معتاد هستند یا پدرشان در زندان است ویا زن وشوهر از هم طلاق گرفتندویا پدرشان بخاطر تعطیلی کارخانه ها از شرکت بیرون ش کردند وزن بچه های انها بی خوراک ماندند حتی شنیده در چند جا این افراد به کمیته امداد رفتند واز کمیته امداد تقاضای پول کردند وهزار مشکلات دارند که با وجود اینهمه مشکلات شیر این خوراک کوفتی را هم تا بحال که سه ماه از سال میگذرد هنوز به دانش اموزان نمی دهندهر چند این شیر هم کاری نمی کرد اما باز بهتر بود پس این موضوع فقط شامل کارتن خواب وگور خواب نمی شود انان هم که داخل منزل هستند با این مشکلات روبرو هستند وبه سختی روزگار می گذارنند


اکثر مطلق قشر متوسط و ضعیف جامعه ایرانی بدلیل بی لیاقتی مسولین ارشد خصوصا دولت کلید،،!! اینروزها دچار مشکلات عدیده اقتصادی هستند و بشدت ناراضی، از ماست که برماست. ای بندگان خدا بیاییم و همتی بلند کنیم در انتخابات پیش رو این دست پست و پلید استعمار رو از سر این ملت مومن و وطن دوست کوتاه کنیم. و با انتخاب یک مدبر انقلابی و مردمی قدمی بلند در زمینه سازی ظهور مولای مان داشته باشیم.
نقل قول کردن
0 #478 سعاح 1395-10-15 09:07
پرسش و پاسخ عرفانی
نظر حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره فلسفه و حکمت

ostadramazani.ir/.../...
نقل قول کردن
+2 #477 منتظر المهدي عج 1395-10-15 09:04
بسم رب المهدي المنتظر
با سلام ...
سيد حسن نصرالله در محرم چند سال پيش سخنراني در مورد علائم ظهور كرده آن را +تحليل و پاسخ خودم در وبلاگم آوردم .
سخنرانی سید حسن نصرالله،در شب تاسوعای محرم 1436+پاسخ(قسمت اول)
seyedkhorasani.parsiblog.com/Posts/4/
سخنرانی سید حسن نصرالله،در شب تاسوعای محرم 1436+پاسخ(قسمت دوم)
seyedkhorasani.parsiblog.com/Posts/5/
سخنرانی سید حسن نصرالله،در شب تاسوعای محرم 1436+پاسخ(قسمت سوم)
seyedkhorasani.parsiblog.com/Posts/6/
نقل قول کردن
+5 #476 مهرداد/بچه مثبت 1395-10-15 09:01

امام خمینی: منافقین از کفار بدترند... نسل شعبان بی مخ ها همچنان مشغول کارند!!!!



شعبان بی‌مخ؛ پیاده نظام کودتای آمریکایی

www.mashreghnews.ir/fa/news/337343

ماجرای پیراهن عثمان احمد باطبی در فتنه 78 و فعالیت های او در آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران
منابع:
yon.ir/batbi

احمد باطبی؛ از غائله کوی دانشگاه تا همجنس‌بازی+تصاویر
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920201000591
فتنه ۷۸ اتفاق یا توطئه؟/ ۷ دلیل در اثبات برنامه‌ریزی شده بودن ماجراهای ۱۸ تیر
www.tasnimnews.com/fa/news/1393/04/17/424610

حادثه کوی دانشگاه چگونه شکل گرفت؟
www.farhangnews.ir/content/41234

رسوایی ازدواج در دوران زندان و افشای دروغ ادعای های کذب احمد باطبی
www.tabnak.ir/pages/?cid=42570

باطبی که پس از فرار از ایران با بوش رئیس جمهور وقت آمریکا دیدار کرد و بعد از به عنوان کارشناس مسائل سیاسی ایران در رسانه‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا و بی بی سی، صحبت می‌کرد، کم کم رو به انزوا رفت و پس از درگیری که با امیرعباس فخرآور از دیگر عناصر ضدانقلاب پیدا کرد، به کلی از این شبکه‌ها جدا شد.
باطبی در این مدت دیگر هیچ جایی در رسانه‌های بیگانه نداشت و به شدت از نظر روحی رو به افول بود تا اینکه با لطف برخی دوستانش در صدای آمریکا، به عنوان خبرنگار این شبکه فعالیت کرد.
وی که جایگاه خود را به عنوان کارشناس و سخنران میتینگ‌های ضد انقلابی می‌دید مجبور بود برای امرار معاش در حد خبرنگار فعالیت خود را پایین بیاورد.
این عنصر ضد انقلاب در تازه ترین فعالیتش به همجنس بازی روی آورده است و در فیس بوک عکس حمایت از همجنسگرایان را قرار داده و نوشته است: «دوستان می‌پرسند این علامت یعنی چی . یعنی من از حق انسانهای همجنس خواه برای ازدواج و تشکیل خانواده و بهرمندی از حقوق اجتماعی دفاع میکنم. یعنی من همچین آدمی هستم.»
لازم به ذکر است که در میان جریان اپوزیسیون شایعه شده است که، احمد باطبی نفوذی وزارت اطلاعات است و این موضوع باعث شد که او در سردرگمی قرار گیرد.
zz:
نقل قول کردن
+1 #475 یاور احمدی نژاد 1395-10-15 08:20
شادی روح شهید ابراهیم هادی صلوات ....رجعت
نقل قول کردن
+4 #474 سعاح 1395-10-15 08:05
فیلم‌های مستهجن در دسترس کودکان!/ آیا بچه 4 ساله باید موبایل داشته باشد؟

roshangari.ir/video/46392

[پیش بسوی استراتژی درهای باز روحانی با سبک تایلندی - دیگر از کوچک ترین خطر برای اسلام هم خبری نیست!]
نقل قول کردن
-1 #473 منتظر المهدي عج 1395-10-15 07:34
بسم رب المهدي المنتظر
شعري رو چند سال پيش در مورد آخرالزمان به سبك شاه نعمت الله ولي سرودم :
البته الان كه نگاه مي كنم بعضي جاهاش اشتباه از آب در اومده مثلا اون موقع ما فكر مي كرديم تركيه دوست امام زمان عج باشه ولي امروز ثابت شده دشمن حضرت هست:
ظهور حضرت مهدی نزدیکتر می بینم
افول قدرت شیاطین واضح تر می بینم
اوضاع خاورمیانه آشفته تر می بینم
اردن و مصر و یمن را لرزان تر می بینم
اندر پس پرده نوری آشکارتر می بینم
حق و باطل را زهم دورتر می بینم
فتنه ی زشام برخاسته را مهم تر می بینم
دست یهود و نصارا زین فتنه خونین تر می بینم
غرب و شرق عالم را بلازده تر می بینم
ملک ایران زین فتنه ها مصون تر می بینم
قدرتش عظیم نظامش پایدارتر می بینم
رهبرش حکیم و رییسش صالح تر می بینم
ملتش گنجهای طالقان زگذشته مصمم تر می بینم
حق را می طلبند حقشان را مسلم تر می بینم
تا دادن پرچم به صاحبشان ایشان را پر تلاش تر می بینم
خونخواهی حسین بن علی ز شعارشان پررنگتر می بینم
فلسطین مرکز فتنه ، مسجدش ویران تر می بینم
اختلاف دو گروه فتح و حماس عمیق تر می بینم
ز ظهور نور حق البته ،مانع ها آشکار تر می بینم
شیطان بزرگ امریکا از همه مهم تر می بینم
جنگ بنی امیه و بنی هاشم را داغتر می بینم
زین معرکه ی نبرد بنی هاشم را غالبتر می بینم
سید علی شیری اندر میانه نقشش حسین می بینم
سید حسن ‍؛ عباسی، زین معرکه یاور سید علی می بینم
ابن یزید ملعون(شاه اردن) زین معرکه شیطان تر می بینم
ادعایش اصلاح ولی عملش فاسد تر می بینم
مکانش وادی یابس همان مرز اردن می بینم
صلیبی به گردنش انداخته حامی غرب می بینم
آرزویش بزرگ و دراز فتح ایران و عراق می بینم
زین معرکه آخر اورا ،شکست خورده و خوار می بینم
کشور یمن را حامی خدا می بینم
انقلابش عظیم درفشش حق میبینم
عربستان سعودی از همیشه ویران تر می بینم
پادشاهش عبدالله قاتلش محمد می بینم
سرزمین حجاز رو هوا حاکمش متغیر می بینم
مردم یمن را زحجاز حریص و طمع کارتر می بینم
جنوب خلیج فارس ملتهب، اقتصادش وخیم می بینم
شیوخش پی شهوت و شاه سلطان حسین می بینم
ترکیه بی درنگ برگشته حامی دین حق می بینم
حاکمانش صالح و مردمش صالح تر می بینم
ظهور نور حق بی درنگ ،حتمی و نزدیک تر می بینم
ظهورش بسی نزدیک، این حقیقت را عیان می بینم
یا حجّت بن حسن عجّل علی ظهورک
موفق و پیروز و مهدوی باشید...
در ضمن باز هم شما را به ديدن مطلب زير دعوت مي كنم:
مستنداتی دال بر وقوع صیحه ی آسمانی در ماه رمضان پیش رو :
مستنداتی دال بر وقوع ظهور در محرم پیش رو :
seyedkhorasani.parsiblog.com/Posts/2/
نقل قول کردن
+14 #472 مهرداد/بچه مثبت 1395-10-15 01:09
استاندار نجومی بگیر تهران: بعید می دانم در تهران بی‌خانمان داشته باشیم!!!



استاندار تهران درباره این پرسش که آیا در تهران بی‌خانمان وجود دارد یا خیر، گفت: بی‌خانمان به آن معنی در تهران بعید می‌دانم!!!
www.tasnimnews.com/fa/news/1395/10/11/1282859

zz:
نقل قول کردن
+3 #471 1.1.1.1.1 1395-10-15 00:36
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک قائد عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
رهبر مجاهد و فرزانه انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و تحیات و تجدید عهد
در ابتدا بر خود لازم می دانم از اینکه مصدع اوقات شریف و گرانقدر رهبر و مقتدایم شده ام از محضر مبارکتان پوزش طلبم، چه اگر نبود دغدغه بیان ظلمی که در دستگاه قضایی بر اینجانب گذشته و محتملا موارد مشابهی نیز دارد هرگز جسارت تصدیع را بر خود روا نمیدانستم؛ اجمالا آنکه شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست جناب آقای ابوالقاسم صلواتی در شهریور 1394 ، اینجانب را به اتهام توهین به مقام معظم رهبری ، توهین به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبلیغ علیه نظام، در قالب سه فقره کامنت توهین آمیزی که افراد ناشناس در صفحه فیسبوک هک شده اینجانب نوشته اند، جمعا به شش سال و شش ماه حبس محکوم نمود.
این حکم در شرایطی صادر گردید که:
اولا مراجع ذیصلاح نظارتی در امور فضای مجازی از جمله پلیس فضای تبادل اطلاعات(فتا) ، مرکز سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرکز انفورماتیک قوه قضائیه انتساب مطالب و صفحات مزبور به اینجانب را رد کرده تا آنجاکه حتی پس از ضبط و بازرسی تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی شخصی اینجانب، پلیس فتا طی گزارش مفصل کارشناسی اعلام نمود که در زمانهای مورد ادعای معاون دادستان محترم تهران، اینجانب به اینترنت متصل نبوده ام، با اینهمه اینجانب حدود سه ماه قبل از اقدام افراد ناشناس در نگارش کامنتهای توهین آمیز در سایت شخصی خود اعلام نمودم که صفحات اینجانب در فیسبوک هک شده و از کنترل بنده خارج شده اند.
ثانیا بر اساس تایید همه کارشناسان فضای مجازی، صاحبان اصلی صفحات فیسبوک نقشی در انتشار کامنتهای سایر کاربران ندارند.
ثالثا شیوه رسیدگی به این پرونده چه در مرحله بازپرسی چه در مرحله دادگاه بدوی و چه در مرحله تجدیدنظر نشان می دهد که بیش از آنکه رویه قضایی بر روند رسیدگی حاکم باشد، اراده سیاسی برای محکوم سازی متهم جریان داشته است از جمله آنکه اینجانب تا لحظه نگارش این وجیزه که حکم بدوی در دادگاه تجدیدنظر تایید شده و حکم جلب و ورود به منزل اینجانب از سوی دادستانی تهران صادر شده است نه تنها از حق برخورداری از وکیل محروم بوده ام بلکه حتی از دسترسی و مطالعه مفاد پرونده نیز منع شده ام در عین حال مذاکرات و سوالات قضات محترم رسیدگی کننده بویژه در مرحله تجدیدنظر علاوه بر آنکه مبتنی بر پیش داوری های سیاسی به دلیل سابقه حمایت اینجانب از جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری سابق بود و نه تنها کمترین ارتباطی با مفاد پرونده نداشته بلکه در تمام دوره رسیدگی از بنده خواسته شد تا برخلاف حق شهروندی اصالت البرائه ، ثابت کنم که "بی گناهم" چون هیچ مستندی برای اثبات تخلف بنده موجود نبود.
رابعا دردناک ترین بخش این پرونده اصرار قاضی بر اثبات اتهام توهین به رهبری علیه چون منی است که در بیش از دو دهه حیات اجتماعی و سیاسی خود همواره تلاش کرده ام مانند سرباز جنابعالی در صحنه حاضر باشم و اینک به ناحق، غبار چنین اتهام ناروایی را بر دامنم می نشانند.
در این رابطه از محضر شریف رهبر فرزانه و مقتدای عدالتخواهان انقلاب اسلامی استدعا دارم از ظلم آشکاری که بر اینجانب روا شده ممانعت فرمایید و در صورت صلاحدید دستور فرمایید تا پرونده مزبور مجددا مورد رسیدگی عادلانه قرار گرفته و با تقاضای اعاده دادرسی اینجانب موافقت گردد. پیشاپیش از بذل توجه و عنایت آن قائد عظیم الشان نسبت به سربازان خود سپاسگزاری نموده و توفیقات روزافزون و سلامتی و طول عمر با برکت و با عزت حضرتعالی را از درگاه احدیت متعال مسئلت دارم.
والامر الیکم
عبدالرضا داوری
چهاردهم دیماه نود و پنج
نقل قول کردن
+1 #470 حسین 1395-10-14 23:12
تلگرام سایت افکارنیوز خبری را منتشر کرده :
نقل قول کردن
-10 #469 خادم الرضا ع 1395-10-14 22:38
به نقل از سعاح:
فیلم/ مردم: دکتر منتظریم برگردی / احمدی نژاد: دعا کنید این جمعه بیاید... + دانلود
C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF

بنظر میاد این دو جمله معنای رجعتی که دکتر الهام گفت تفسیر کرد۰۰۰
والعاقبه للمتقین
نقل قول کردن
-14 #468 سعاح 1395-10-14 21:22
فیلم/ مردم: دکتر منتظریم برگردی / احمدی نژاد: دعا کنید این جمعه بیاید... + دانلود

dolatebahar.com/.../...

فیلم/ ملاقات سید، شوفر با معرفت با دکتر احمدی نژاد / میدونیم صاحب اصلی میاد ولی باید کاندید شه، به اینجامون رسیده ... + دانلود

dolatebahar.com/.../...

فیلم های حضور دکتر احمدی نژاد در جشن میلاد حضرت عبدالعظیم / جان شهرری و جان احمدی نژاد

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
-4 #467 امیر 1395-10-14 20:42
مصلحت .... مصلحت..... مصلحت.....
به نقل از بهین:
امام امت گفته خط قرمز من فتنه است پس روی هر کسی که نقش داشته حساس است.
الان فرقش با سال 88 اینه که خیلی چیزها مشخص شده ولی این جماعت هنوز نه تنها توبه نکردن طلبکار هم شده اند.
نقل قول کردن
-5 #466 1.1.1.1.1 1395-10-14 20:11
به نقل از احسان:
...
در ضمن خود آقای سیجانی و دوستان محترم هم از بیان آنچه که به عنوان نمونه در cd ظهور نزدیک است بیان کردند بپرهیزند تا زمینه سوء استفاده بعضی ها نمونه همین آقای دانشمند و امثالهم نشه.

سی دی ظهور در وقت خودش یک اثر فاخر و عالی و منطبق بر احادیث بود تمامی شخصیتها برمبنای احتمال کار شده وبعد از گذشت سالها بیشتر قسمتهای ان طراوت خود را حفظ کرده و خیلی از کسانی که حتی در اینجا مباحث مهدوی را دنبال میکنند تا قبل از این سی دی بدرستی نمیتوانستند مثلا کلمه ی سفیانی و خسف بیدا را تلفظ کنند چه رسد به...تحلیل و این حرفها و مدیون کار گروه مبشران و شخص سیجانی اند و کار خدا بود که این سی دی با مخالفتها بر سر زبان افتاد تا احادیث و مباحث مهدوی مورد توجه قرار گیرد/
در واقع هنگام تحلیل روایات اگر گزینه ی تطبیق احتمالی که بر اساس دلایل منطقی بیان شود را حذف کنیم دیگر چیزی در دستمان نیست و برای خیلیها معلوم نمیشود که کدام سمت و سو باید رفت و قوم یهود برای این خیلیها حسابها باز کرده اند و از طرفی دشمن بیکار نخواهد نشست وقتی قدرت تحلیل روایات را از خود سلب کنیم خراسانی را از چین یمانی را از بصره وحضرت اقا را پادشاه عباسی معرفی خواهند کرد/
وقتی قدرت تحلیل روایات را از خود سلب کنیم و نشناختیم خراسانی اصلی را مسلما دلیل تاخیر او در مواجهه باسفیانی نیز مشخص نشده و راه کمک به وی نیز مخدوش میشود در حقیقت ولایت مداری و خراسانی شناسی دو بازوی قدرتمند ایرانیان در مواجهه با مشکلات اخرالزمانیست و چرا بیجهت یکی از این دستان پرتوان(خراسانی شناسی ) را علیل کنیم در حالی که کم نیستند مردمی که ولایت سیدعلی را قبول ندارند اما مسلمانند و تبیین خراسانی بودن ایشان موجب این میشود اولا تماشاچی نباشند ثانیا اگر در گروه رقیب جای گرفته اند به اردوگاه خراسانی ملحق شوند چرا که یاری خراسانی ارتباط مستقیمی با دین و مسلمانیشان دارد/
حالا امثال دانشمند خوششان نیامد بدرک .....رت/
نقل قول کردن
-11 #465 صادق 1395-10-14 19:41
به نقل از بهین:
بعد از پایان این دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام که از سال 90 شروع شده و در اسفند ماه پایان می پذیرد و اعضای جدید از سمت رهبری مشخص خواهند شد آیا رفسنجانی دوباره انتخاب خواهد شد؟الله اعلم

خبر خوبی دادید دوست عزیز
بنده هر چی فکر کردم که این فتنه ای که گفته شده در اسفند ماه احتمال رخ دادنش هست دلیل خیلی مهمی پیدا نکردم تا اینکه مطلب شما رو دیدم
الان رفسنجانی تنها پست مهمی که تو کشور داره و یه اعتباری براش هست همین ریاست مجمع تشخیصه که اگه اینم حضرت آقا تو اسفند ماه ازش بگیره ممکنه هاشمی تلافی کنه و دست به هر اقدامی بزنه..... الله اعلم
نقل قول کردن
-7 #464 بهین 1395-10-14 18:55
به نقل از سید میثم:
رهبر با مصلحت و حفظ ارامش و جلوگیری از دو قطبی میاید احمدی نزاد توصیه عدم حضور را میکند


با انوقت بنظرت حاضر است کاری را صورت دهد که باعث ایجاد کینه و تحقیر هاشمی شود ان هم نزدیک انتخابات

اگر میخواست چنین کاری کند همان بعد از سال 88 ..اینکار را میکرد و هاشمی کنار میگذاشت


پس ماند هاشمی حتمی است

امام امت گفته خط قرمز من فتنه است پس روی هر کسی که نقش داشته حساس است.
الان فرقش با سال 88 اینه که خیلی چیزها مشخص شده ولی این جماعت هنوز نه تنها توبه نکردن طلبکار هم شده اند.
نقل قول کردن
+4 #463 پیروز 1395-10-14 18:38
آقا پس این ملکه انگلیس سرماخوردگی اش خوب نشد؟؟؟!!!!
خیلی عجیبه !!!
بابا این به احتمال 99.999% به درک واصل شده
حالا هی منفی بدید :D
نقل قول کردن
-1 #462 عمار ولایت . 1395-10-14 17:59
کانال اطلاع‌رسانی جبهۀ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

telegram.me/JebheMardomi

telegram.me/joinchat/Aqj3uz6fefQL7keFvIbeNQ9
نقل قول کردن
-10 #461 سید میثم 1395-10-14 17:34
نقل قول کردن
+7 #460 سید میثم 1395-10-14 17:08
به نقل از بهین:
بعد از پایان این دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام که از سال 90 شروع شده و در اسفند ماه پایان می پذیرد و اعضای جدید از سمت رهبری مشخص خواهند شد آیا رفسنجانی دوباره انتخاب خواهد شد؟الله اعلم



رهبر با مصلحت و حفظ ارامش و جلوگیری از دو قطبی میاید احمدی نزاد توصیه عدم حضور را میکند


با انوقت بنظرت حاضر است کاری را صورت دهد که باعث ایجاد کینه و تحقیر هاشمی شود ان هم نزدیک انتخابات

اگر میخواست چنین کاری کند همان بعد از سال 88 ..اینکار را میکرد و هاشمی کنار میگذاشت





پس ماند هاشمی حتمی است
نقل قول کردن
-2 #459 بهین 1395-10-14 15:01
بعد از پایان این دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام که از سال 90 شروع شده و در اسفند ماه پایان می پذیرد و اعضای جدید از سمت رهبری مشخص خواهند شد آیا رفسنجانی دوباره انتخاب خواهد شد؟الله اعلم
نقل قول کردن
+1 #458 احسان 1395-10-14 13:04
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت اکسپرس، ملکه الیزابت دوم از زمان ابتلا به یک سرماخوردگی شدید (پیش از تحویل سال نو میلادی) به مدت 13 روز در انظار عمومی حاضر نشده است.

برخی وب‌سایت‌های جعلی در فضای مجازی از مرگ وی در 29 دسامبر خبر دادند. البته کاخ باکینگهام برای پایان دادن به شایعات این خبر را تکذیب کرد. شایعاتی نیز وجود دارد که ملکه اکنون با عبور از نود سالگی به دلیل کهولت سن از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

اما سوال اصلی این است: در صورتیکه ملکه از سلطنت کناره‌گیری کند یا فوت کند چه کسی به جای وی وارث تخت و تاج می‌شود؟ پسرش شاهزاده چارلز یا نوه‌اش شاهزاده ویلیام؟

شاهزاده چارلز نفر اولی است که پس از مرگ مادرش یا کناره‌گیری وی بر تخت سلطنت می‌نشیند. با اینکه سلطنت حق قانونی چارلز است گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که ممکن است وی به نفع پسرش –ویلیام- از سلطنت کنار برود.

شاهزاده چارلز 68 ساله نخستین نفر از خانواده سلطنتی است که در این سن به تخت می‌نشیند. طلاق چارلز از همسرش دیانا در سال‌های اخیر جنجال برانگیز بوده است. شایعاتی وجود دارد که چارلز ممکن است پس از در دست گرفتن قدرت در امور عمومی بیشتر دخالت کند. برخی وی را خطری برای سلطنت می‌دانند و معتقدند چارلز ممکن است درخواست‌ها برای برقراری جمهوری در این کشور را افزایش دهد.

طرفداران سلطنت معتقدند شاهزاده ویلیام و همسرش (کاترین، دوشس کمبریج) زوج مناسب‌تری برای سلطنت بر انگلیس هستند.

چارلز هرگز از کناره‌گیری از سلطنت به نفع پسرش سخن نگفته است و این کار نقض قوانین سلطنتی است. چارلز در سال‌های اخیر بسیاری از مسئولیت‌های ملکه را بر عهده گرفته است. زیرا الیزابت با افزایش سنش تصمیم گرفت از حجم کاری خود بکاهد. چارلز بیشتر بزرگسالی خود را برای آماده شدن برای پادشاهی صرف کرد و مشتاقانه وظایف سلطنتی خود را انجام می‌دهد.

صرف‌نظر از احساسات شخصی چارلز، اگر او بخواهد به نفع فرزندش کناره‌گیری کند یک بحران در قانون اساسی به وجود می‌آورد.

میزان محبوبیت ویلیام، چارلز و الیزابت در یک نظرسنجی که در سال 2016 انجام شد به ترتیب 79، 60 و 81 درصد بود. 76 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز حامی حفظ نظام سلطنتی هستند؛ اما به نظر می‌رسد محبوبیت شخصی ملکه این احساس را در مردم ایجاد کرده است.

براساس قانون پادشاهی در انگلیس، بزرگترین پسر پادشاه پس از وی به تخت می‌نشیند حتی اگر دختر پادشاه از پسرش بزرگتر باشد؛ اما لایحه 2013 این قانون را تغییر داد و در حال حاضر وارثان مذکر برای نشستن بر تخت سلطنت بر خواهران بزرگتر خود ارجحیت ندارند.

شاهزاده ویلیام دومین نفر در صف وارثان پادشاهی انگلیس است و پس از وی به ترتیب پسرش (جورج) و دخترش (شارلوت) در انتظار تاج و تخت هستند.
کاربر امیر علی مثل اینکه درست پیش بینی کرده بود احسنت.
نقل قول کردن
+2 #457 احسان 1395-10-14 13:01
به نقل از 1.1.1.1.1:
سلام
90% نظرات بکلی حاوی اهانت نیست و 10%مابقی هم شدت و ضعف داره و اکثر مواقع قابل چشمپوشی/
بحث خارج از مهدویت یعنی چی و بنظراتان کدام مطلب بیربط از طرف مدیران سایت گذاشته شده /بعبارتی جاداشت که بجای کلی گویی یکخورده واضحتر مینوشتی وکمی مصداقی یا وارد جزییات میشدید /
/

خود شما دقیقا به آنچه که مد نظر من بود اشاره کردید
منظور از اهانت اینه که کاربران سایت به هم اهانت نکنند و اگر اینگونه نظراتی از طرف کاربری مطرح میشه رصد اونو رو سایت نذاره.
در ضمن خود آقای سیجانی و دوستان محترم هم از بیان آنچه که به عنوان نمونه در cd ظهور نزدیک است بیان کردند بپرهیزند تا زمینه سوء استفاده بعضی ها نمونه همین آقای دانشمند و امثالهم نشه.
نقل قول کردن
+15 #456 مرصاد 1395-10-14 12:50
حسن روحانی در گفت و گوی تلویزیونی(12 دی 95)با مردم در کنار همه ی فخرفروشی های غیر واقعی،امنیت 3-4 سال اخیر را هم در ردیف افتخارات دولتش برشمرد.انگار قبل از این 3 سال کشور در اشغال بوده و روحانی و دولتش ایران را آزاد کرده اند!
او حتی به وضعیت سوریه هم اشاره کرد و اینکه ایران را برای مبارزه با تروریسم،چه در عراق و چه در سوریه و چه هرجای دیگر آماده است.

اما حسن روحانی یادش رفت بگوید که در سه سال گذشته،هر بار لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده،بودجه ی سپاه را کاهش داده؛ در حالی که سپاه عملا از سال 90 درگیر جنگ نظامی در سوریه است.روحانی حتی وقتی فخر امنیت کشور و فخر مبارزه ایران با تروریسم در منطقه را می فروشد،آنقدر بغضش نسبت به سپاه پررنگ است که دلش نمی آید بگوید این نیروهاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که جانشان را کف دست شان گرفته و مقابل تروریسم از کشور و کشورهای دیگر دفاع می کنند.
اوحتی دلش نمی آید اشاره ای کوچک به صدها شهید ایرانی سوریه بکند.روحانی با شهدای مدافع حرم کاری ندارد؛بودجه ی سپاه را هم سال به سال کمتر می کند؛اما جلوی مردم امنیت کشور را به حساب دولتش می زند!

من مشکلی ندارم روحانی و مقامات سپاه با هم مخالف باشند؛اما بودجه ی نظامی کشور(آن هم در حال دفاع در سوریه)و خون جوانان این سرزمین جای خوبی برای تسویه حساب های سیاسی نیست.
نمیشود از عده ای پشتیبانی نکرد؛منتقدشان هم بود،اما فخر نتیجه ی عملکرد آنان را فروخت و تازه از خود آنها هم نام نبرد.
وقتی دستمان برای گزارش دادن به مردم خالی است و عرض قابل دفاعی نداریم،دستاورد دزدی نکنیم.

کبری آسوپار
نقل قول کردن
+13 #455 رایحه ظهور 1395-10-14 12:45
نقل قول کردن
+16 #454 رایحه ظهور 1395-10-14 09:57
نقل قول کردن
+8 #453 نیما 1395-10-14 09:53
به نقل از سعاح:
همین جمله برای نا انصاف بودنتون در این مورد کفایت می کند و همچنین برای سوختن در آتش۔ در دشمنی با احمدی نژاد فراموش کرده اید که دولت در دست آقا حفظه الله هم بوده است وهم در دست امثال شهید رجایی۔

بی محابا اتهام زنی و سیاه نمایی رو کسانی باب کرده اند که مثلاً مدرسان اخلاق اند۔



شما هم که دردت شده احمدی نژاد . از صبح تا شب میگی احمدی نژاد.

چهل ساله انقلاب کردیم یه ورزشگاه مثل ازادی نساختیم.

چهل ساله ورزشگاهامون یه چمن ندارند . یه چمن !!!!

ماشین های تولید داخل اشغال . اشغال ترین وسایل نقلیه برای ایرانه.

هواپیماها همه از رده خارج.

وضعیت اقتصادی افتضاح.

و خیلی از مسائل دیگر . این چند تا فقط برای نمونه بود.

شما از چی داری دفاع میکنی ؟!!! از کدام کارنامه درخشان ؟؟
نقل قول کردن
+19 #452 رایحه ظهور 1395-10-14 09:51
زمینه‌چینی!


گفت: شب سال نو میلادی در فرانسه مردم این کشور در اعتراض به شرایط سخت اقتصادی 650 خودرو را به آتش کشیدند.
گفتم: دیگه چه خبر؟!
گفت: وزیر کشور فرانسه در یک مصاحبه تلویزیونی گفته است؛ اوضاع کاملا خوب و مطلوب است و فقط 650 ماشین را آتش زده‌اند!
گفتم: ولی همین رسانه‌ها و مقامات غربی اگر در میدان شوش تهران یک دوچرخه گم شود این خبر را با آب و تاب منتشر کرده و ایران را بحران‌زده معرفی می‌کنند!
گفت: یعنی وزیر کشور فرانسه انتظار داشت چه اتفاقی رخ بدهد تا ایشان اوضاع کشورش را بحرانی معرفی کند؟
گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند؛ پدرت فوت کرده، گفت؛ راستش را بگوئید، حتما اتفاق بدی افتاده که نمی‌خواهید به من بگوئید و دارید برای گفتن آن زمینه‌چینی می‌کنید!
نقل قول کردن
-18 #451 سعاح 1395-10-14 09:37
به نقل از نیما:

...
هر دولتی اومد اختلاس کرد.
...

همین جمله برای نا انصاف بودنتون در این مورد کفایت می کند و همچنین برای سوختن در آتش۔ در دشمنی با احمدی نژاد فراموش کرده اید که دولت در دست آقا حفظه الله هم بوده است وهم در دست امثال شهید رجایی۔

بی محابا اتهام زنی و سیاه نمایی رو کسانی باب کرده اند که مثلاً مدرسان اخلاق اند۔
نقل قول کردن
+16 #450 نیما 1395-10-14 09:14
به نقل از المنتظر:
با توجه به اینکه مردم کارایی این دولت را دیدند مطمئنم که روحانی دیگه رای نمیاره و دارن دنباله یه جایگزین رای اور میگردند
چیزی که منو خیلی نگران کرد اوردن اسم مطهری به عنوان یکی از گزینه های احتمالی هست اگر مطهری بیاد و تایید صلاحیت بشه احتمال رای اوردنش بالاست از طرفی مطهری ثابت کرده پتانسیل جنجال افرینی برای نظام و حتی ایستادگی جلوی رهبر را داره البته با ژست مذهبی و حق بجانب حالا به نظرتون نایب رییس مجلس میشه تایید صلاحیت نشه؟

انشاءالله خدا رحم کنه

(رصد جان من خیلی وقت پیش ثبت نام کردم الان نمیتونم وارد بشم یه برسی میکنین)


بنده احتمال میدم جمعیت کمتری نسبت به سال های گذشته در انتخابات شرکت کنند . چون خیلی از مردم ناامید شدن . هر دولتی اومد اذیت شدن حالا یکی کمتر یکی بیشتر . شما همین فیلمی که یکی از کاربرا گذاشت رو دیدی ؟ این فرد که داره جلو مجلس داد میزنه فکر میکنی بازم رای میده. هر دولتی اومد اختلاس کرد. ما رویکردمون انقلابی بود اما عملکرد نه ! به جز امثال قاسم سلیمانی ها و چند عزیز دیگر بقیه فقط شعار دادند و اختلاس کردند.

امیدوارم سال 96 اتفاق بدی نیافته چون اگر فتنه ای بشه بسیار شدید تر 88 خواهد بود .
نقل قول کردن
+5 #449 المنتظر 1395-10-14 07:49
با توجه به اینکه مردم کارایی این دولت را دیدند مطمئنم که روحانی دیگه رای نمیاره و دارن دنباله یه جایگزین رای اور میگردند
چیزی که منو خیلی نگران کرد اوردن اسم مطهری به عنوان یکی از گزینه های احتمالی هست اگر مطهری بیاد و تایید صلاحیت بشه احتمال رای اوردنش بالاست از طرفی مطهری ثابت کرده پتانسیل جنجال افرینی برای نظام و حتی ایستادگی جلوی رهبر را داره البته با ژست مذهبی و حق بجانب حالا به نظرتون نایب رییس مجلس میشه تایید صلاحیت نشه؟
انشاءالله خدا رحم کنه

(رصد جان من خیلی وقت پیش ثبت نام کردم الان نمیتونم وارد بشم یه برسی میکنین)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد