رایحه ظهور

ادعاهای آخرالزمانی داعش ، پیش دستی برای مقابله با ظهور

مبلّغان داعش چنین وانمود می کنند که آنها یاران و سپاهیان امام مهدی (عج) در دوران ظهور هستند. این گروه با استناد به احادیث جعلی و ضعیف، حتی گاه بدون توجه به ظاهر این احادیث، بر آن است که خود را با تحولات عصر ظهور مرتبط کند.

» ابتدای نظرات (781)

 

 آخرالزمان در اصطلاح به آخرین دوره حیات انسان ها پیش از پایان عمر جهان گفته می شود. به عبارتی این دوره  با ولادت پیامبر اسلام آغاز می شود و با شروع رستاخیز پایان می یابد. در همین دوره حوادث مربوط به ظهور منجی عالم بشریت رخ می دهد و جهان شاهد تحولی عظیم خواهد بود. پرچم حق و عدالت بر جهان چیره و ظلم و فساد و بی عدالتی ریشه کن می شود. 

موضوع آخرالزمان و احادیث مربوط به آن، از مقولاتی است که گروه های تکفیری ازجمله داعش به آنها پرداخته اند. داعش نام ارگان رسمی خود را «دابِق»  گذارده است. دابق، شهری بسیار کوچک در سوریه است. این شهر از نظر نظامی اهمیت خاصی ندارد. با این حال، تروریست های داعش، با پافشاری و دادن تلفات سنگین، آن را اشغال کردند و سپس به جشن و پایکوبی در آن پرداختند. دلیل این سماجت در اشغال دابق، حدیثی است که داعشی‌ها مدعی هستند ابوهریره از پیامبراکرم (ص) نقل کرده و در کتاب «صحیح مسلم» ج14 صفحه 85 آمده است: «لا تقوم الساعة حتى ینزل الروم بالأعماق أو بدابق فیخرج إلیهم جیش من المدینة، من خیار أهل الأرض یومئذٍ،.. ویقتل ثلث أفضل الشهداء عند الله، ویفتح الثلث لا یفتنون أبداً، فیفتحون قسطنطینیة... فیتنزل عیسى بن مریم صلى الله علیه وسلم،...  فإذا رآه عدو الله ذاب کما یذوب الملح فی الماء،...» «قیامت برپا نمی شود تا زمانی که رومیان به اعماق یا دابق هجوم می آورند. پس در آن روز لشکری از مدینه که از خوبان اهل زمین هستند به سوی آنها روانه می شوند. پس یک سوم آنها کشته می شوندکه برترین شهدا نزد خداوند هستند و یک سوم دیگر فاتح می شوندکه به هیچ فتنه ای دچار نمی گردند. سپس قسطنطنیه را فتح می کنند...پس در آن زمان عیسی مسیح نزول می کند... پس چون دشمن خدا او را می بیند، مانند نمک در آب حل می شود...»                                                                                                                                                                                  

طبق این حدیث، پیش از وقوع قیامت، مسلمانان با رومی‌ها در دابق می جنگند و با تحمل تلفات سنگین، این شهر را تصرف می کنند. مسلمانانی که کشته می‌شوند، برترین شهدای اسلام هستند. این حدیث از ابوهریره نقل شده است که روایات او از اعتبار  برخوردار نیست. با این وصف اگر کمی در ظاهر این روایت دقت کنیم، تناقض گویی های نظریه پردازان داعش روشن می شود. در متن این روایت آمده که رومی ها به دابق می آیند. اما رومی ها وارد دابق نشده اند بلکه داعش در پی یک درگیری نظامی وارد دابق شد. طبق این روایت، لشکریانی از مدینه می آیند و با رومی ها می جنگند، در حالی که نیروهای داعش از مدینه نیستند بلکه جمع زیادی از آنها از کشورها و نقاط مختلف جهان در سوریه گرد آمده اند. در روایت همچنین به نازل شدن حضرت عیسی اشاره شده که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

داعش همچنین به احادیثی استناد می کند که بر فضیلت شام دلالت می کند: «سیصیر الامر إلى أن تکونوا جنودا مجنده جند بالشام وجند بالیمن و جند بالعراق، علیک بالشام فإنها خیرة الله من أرضه یجتبی إلیها خیرته من عباده، فان أبیتم فعلیکم بیَمنکم واسقوا من غُدُرکم، فان الله تعالى قد توکل لی بالشام وأهله » «امور چنان خواهد شد که در آینده، سپاهیانی شکل خواهند گرفت. سپاهی در شام، سپاهی در یمن و سپاهی در عراق. بر تو باد شام، پس آنجا زمین برگزیده خداوند است که بهترین بندگانش را به سوی آنجا می فرستد، اگر به شام نرفتید پس بر شما باد یَمن تان (یعنی به یمن بروید) و از غدیرهاتان سیراب شوید. به درستی که خداوند متعال درباره شام و اهل آن به من سفارش کرده است.»[1]                         

نشریه دابق، ارگان رسمی داعش، نیز مملو از نشانه های آخرالزمانی است که این جریان، خود را به آن منتسب می کند. داعش در نشریه شماره 2 دابق در صفحه آخر، حدیثی را از قول پیامبر(ص) از صحیح مُسلم نقل می کند که خود را مصداق عینی آن می داند: «تغزون جزیرة العرب فیفتحها الله ثم فارس فیفتحها الله ثم تغزون الروم فیفتحها الله ثم تغزون الدجال فیفتحه الله » «شما با ساکنان جزیرة العرب می جنگید پس خدا آنجا را فتح می کند (شما را پیروز می کند)، سپس با فارس می جنگید و خدا آن را نیز فتح می کند (شما را پیروز می کند) و نیز با روم می جنگید و آنجا را نیز خداوند فتح می کند (شما را پیروز می کند) و در نهایت با دجال خواهید جنگید و خدا بر او پیروزخواهد شد...»[2]  

در شماره 5  نشریه دابق، تصویری از برافراشته شدن پرچم خلافت داعش برفراز کعبه به نمایش درآمده و در پیشگفتار درباره فتح روم و بیت المقدس در آخرالزمان به دست داعش چنین نوشته شده است: «پرچم خلافت بر فراز مکه و مدینه برافراشته خواهد شد، حتی اگر منافقان و مرتدان آن را کوچک بشمارند. پرچم خلافت بر فراز بیت المقدس و روم برافراشته خواهد شد، حتی اگر یهودیان و صلیبیان آن را خوار بشمارند. سایه این پرچم پر برکت چنان گسترده خواهد شد که همه غرب و شرق زمین را در بر می گیرد و جهان را از حقیقت و عدالت اسلامی آکنده خواهد کرد و به دروغ و استبداد جاهلیت نوین پایان خواهد داد، حتی اگر آمریکا و ائتلاف تحت مدیریت او از آن متنفر باشند.»

در نشریه شماره 4 دابق، تصویر روی جلد برافراشته شدن پرچم داعش را برفراز میدان سن پیتر(st. peter’s ) در واتیکان نشان می دهد. در صفحه اول این نشریه جمله ای از ابومصعب زرقاوی نقل شده است که به مواجهه «لشکر اسلام » و غرب در دابق در آخرالزمان اشاره دارد: «این جرقه ای است که در عراق زده شده است و به اذن الهی دامنه آتش آن لشکر صلیبی غرب را در "دابق" فرا خواهد گرفت.»[3] منظور نشریه دابق از «لشکر اسلام »، همان نیروهای داعش است.

 در همین شماره به سخنان محمد العدنانی، سخنگوی وقت گروه تروریستی داعش که بعدها کشته شد نیز درباره شکست رومیان از مسلمانان (داعش) در آخرین نبرد اشاره شده است: «ما شما را شکست خواهیم داد، اما این بار با گذشته فرق خواهد داشت. چراکه این آخرین نبرد خواهد بود و دیگر شما هرگز به ما یورش نمی برید... ما، به اذن خداوند، رم را تسخیر می کنیم، صلیب ها را می شکنیم و زنان شما را به بردگی خواهیم گرفت. این وعده خداوند به ماست و در وعده او خلافی نیست.» وی در ادامه به حدیثی از پیامبر درباره فتوحات آخرالزمان اسلام اشاره می کند که پیامبر می فرماید: اول شهر هرقل (قسطنطنیه) و بعد روم فتح خواهد شد. وی به زعم خود می پندارد که این حدیث، وعده نصرت خداوند به داعش برای شکست مخالفانش است که اول قسطنطنیه (استانبول) و بعد روم را فتح خواهند کرد.[4]

داعش در خیال پردازی آخرالزمانی خود، ابوبکر البغدادی را خلیفه مسلمین می داند که با ظهور مهدی، رهبری را به او واگذار می کند. به باور داعشی ها مجاهدان به اصطلاح دولت اسلامی (داعش) همان یاران حضرت هستند که درکنار او با کفار می جنگند. در نشریهThe Islamic state  داعش در مقاله ای به تشریح حال و هوای عصر ظهور و جنگ آخرالزمان می پردازد: «به زودی دولت اسلامی دنیای عرب را فتح می کند. آماده سازی این هدف الان شروع شده، بعد از چند سال جنگ (احتمالا تا  سال 2020)، مهدی از مدینه به مکه می آید و همه مسلمانان جهان گرد او جمع می شوند. بعضی افراد مؤمن در رؤیای صادقه خود دیده اند که مردی با عمامه سیاه (منظورشان ابوبکر البغدادی است) رهبری خود را به مردی با عمامه سفید واگذار می کند. در تفسیر این رؤیا باید گفت مرد با عمامه سفید همان مهدی است. در طول این زمان، (به اصطلاح ) دولت اسلامی، شیعیان ایران را از بین می برد و ایران را به حکومتی  سنی تبدیل می کند. وقتی که ایران سنی شد، مجاهدان دولت اسلامی از خراسان با مجاهدان دولت اسلامی از جهان عرب ادغام می شوند. در این زمان «ملحمه» (جنگ آرماگدون) آغاز می شود. فتح ایران، هشداری برای رومیان است چرا که می دانند آنها هدف بعدی دولت اسلامی (داعش) هستند. دولت اسلامی با 80  پرچم و بیش از 100 هزار سرباز، برای جنگ به دابق (نزدیک مرز سوریه و ترکیه ) وارد می شود و این جنگ آخرالزمان است. اتفاق بزرگی که در کتاب مقدس مسیحیان نیز ذکر شده است... رومی ها از سمت غرب وارد سوریه می شوند. باید خاطرنشان ساخت که حکام دست نشانده در سرزمین های اسلامی نیز سقوط می کنند و گروه های مسلح دولت اسلامی با استقرار در این سرزمین ها، از موشک های به جامانده از رژیم های دست نشانده، برای جنگ با اروپا استفاده می کنند.»[5]

داعش از طریق ساخت انواع کلیپ های تبلیغاتی، از گفتمان مهدویت و روایت پرچم های سیاه، برای مشروعیت بخشی به اقدامات خود سوء استفاده می کند. چنانچه برخی از امامان جماعت همسو با جریان های تکفیری در کشورهای اروپایی، استرالیا و سایر نقاط جهان، به تمجید و ستایش از رایات سود ( پرچم های سیاه ) می پردازند. آنها با این ترفند، جوانان مسلمان آن کشورها را برای پیوستن به داعش و سایر گروه های تکفیری ترغیب می کنند. به عنوان نمونه، یک امام جماعت در استرالیا در سخنرانی های خود از آمدن جیش خراسان یاد کرده است و طالبان و جریان های جهادی و تکفیری را تبلیغ می کند. او در برنامه هایش تیزرهای تبلیغاتی داعش و پرچم های سیاه آن را مورد استفاده قرار می دهد. [6]

ارزیابی ادعاهای آخرالزمانی داعش با روایات:

مبلّغان داعش چنین وانمود می کنند که آنها یاران و سپاهیان امام مهدی (عج) در دوران ظهور هستند. این گروه با استناد به احادیث جعلی و ضعیف، حتی گاه بدون توجه به ظاهر این احادیث، بر آن است که خود را با تحولات عصر ظهور مرتبط کند. داعش با دروغ پردازی، خود را به عنوان جریانی مطرح می کند که به ظهور دولت مهدی متصل است تا مشروعیت بیشتری کسب کند و عده زیادتری از ساده لوحان را بفریبد. آنان با استناد به احادیث «رایات السود» (پرچم های سیاه) که در آخرالزمان با مهدی بیعت خواهند کرد، خود را مصداق عینی آن معرفی می کنند: «اذا رأیتم الرایات السود خرجت من قبل خراسان فأتوها ولوحبوا علی الثلج فان فیها خلیفة الله المهدی » «وقتی پرچم های سیاه را دیدید که از سوی خراسان می آیند، به سراغ آنان بروید، گرچه به حرکت روی برف (یخ) باشد، چون خلیفه خدا، مهدی، در میان آنهاست.»[7]  

هم در روایات شیعه و هم در روایات اهل سنت، به حرکت پرچم های سیاه در آخرالزمان اشاره شده است. البته درمورد اینکه صاحبان این پرچم ها چه کسانی هستند و حرکت آنها در چه زمانی است، بین متخصصان امر اختلاف نظر وجود دارد. در روایات مربوط به آخرالزمان، چندین قیام با پرچم سیاه دیده می شودکه بعضی بر حق و بعضی باطل هستند. اما پرچم هایی که بر مدار حق حرکت می کنند، مورد تمجید و ستایش قرار گرفته اند و از مردم خواسته شده است که آنها را یاری کنند.

کتاب احقاق الحق (ج29 ص 410) به روایتی از امام علی(ع) درمورد پرچم های سیاهی اشاره می شود که راه باطل را می پیمایند. این روایت برخی خصوصیات آنها را یادآور می شود و آنان را مورد سرزنش قرار می دهد. نظیر اینکه: آنها خشن و سنگدل هستند، به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند، (ظاهراً)  به حق دعوت می کنند اما اهل حق نیستند. اسامی آنها به صورت کنیه است و نسب و فامیلی آنها اسامی شهرهاست ( نظیر البغدادی و شیشانی، البریتانی و الانباری ). این روایت تاکید دارد وقتی که آنها را دیدید، به زمین بچسبید و حرکت نکنید، یعنی دعوت آنها باطل است، به آنها نپیوندید و یاریشان نکنید.

در اینجا این سؤال مطرح می شود که گروه های تکفیری، بویژه داعش، بر چه اساس با استناد به روایات پرچم های سیاه، خود را مصداق عینی پرچم حق معرفی و این احادیث را به نفع خود مصادره می کنند. در حالی که در روایات به پرچم های باطل هم اشاره شده است. اتفاقاً  برخی از علائم و نشانه های پرچم های سیاه باطل، با مشخصات این گروه ها، به ویژه داعش، تطبیق می کند.

حاصل آنکه احادیث مربوط به آخرالزمان را باید با دید کارشناسی و از طریق منابع معتبر و مطمئن مورد بررسی قرار داد. نمی توان این احادیث را به میل و دلخواه و براساس منافع خود، تفسیر و تحلیل کرد. این رویه، در طول تاریخ، آسیب های زیادی را به اسلام وارد کرده است. نمونه معاصر آن، داعش و سایر گروه های تکفیری هستند که با برداشت های سطحی و نامعتبر از آیات و روایات، راه را به کلی گم کرده اند.

پی نوشت ها:

1. ابن عبدالهادی مقدسی،محمدبن احمد،(1422ق) فضائل الشام، بیروت، دارالکتب العلمیه،ص 161

2. dabiq,(1435ramazan),n2

3. dabiq,(1435 zihajeh),n4

4. www.amaghfarsi.wordpress.com/201505/20/1/

5. Publication the Islamic state,2015,p 90-91

6. youtube,02,11,2012

7. ابن حنبل، احمد، «المسند»، موسسه الرساله ج5،ص 277

منبع 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-10 #781 خراسانی 1395-07-05 08:51
به نقل از رایحه ظهور:
ظاهراً برخی دوستان وقتی خبر صحبتهای امروز آقا را شنیدند چون به مذاقشان خوش نیامد خواستند اصالت آن را با قیاس یا بهانه های دیگر زیر سئوال ببرند

این هم فیلم فرمایشات امروز آقا :

s9.picofile.com/file/8268634592/video_2016_09_25_21_26_55.mov.html


طرفداران شایعه قبلی هم اگر برای صحبتهایشان سندی دارند ، منتشر کنند

جالب است سایتها و افرادی که با ولع خاصی شایعه را پخش می کردند ، اینک در برابر صحبتهای صریح و مستند آقا کلا سکوت کرده اند ، دریغ از یک خبر خشک و خالی!

خب این هم یک جور ولایتمداری است دیگر!


سلام

تا دیروز که هی اینجا می نوشتید که "رهبری حرف خصوصی و درگوشی ندارد"
و وقتی میگفتیم اصلا نمی شود که رهبری حرف خصوصی نداشته باشد و مطلب را اشتباه گرفتید باز همان حرف قبل را تکرار می کردید.
خب, الان در این ویدیو مشخص شد رهبری حرف خصوصی و درگوشی دارد و دقیقا اشاره شد که مایل نیستند بعضی از حرف هایی که در جلسات زده می شود به گوش همه مردم برسد.
نقل قول کردن
0 #780 رایحه ظهور 1395-07-05 08:33
سلام و درود

مقاله جدید سایت منتشر شد :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1343-2016-09-26-04-45-45.html
نقل قول کردن
-7 #779 سیدعطاءالله فیروزی 1395-07-05 02:14
این حقیر چه در این سایت و چه در دیگر شبکه های اجتماعی و چه در بحث های حضوری وقتی که برای اولین بار سخن از حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 آمد همون اول گفتم محاله که احمدی نژاد را در انتخابات 96 ببینیم !!! و به هر بهانه ای او نخواهد آمد و هر بهانه فرقی نداره منع باشه یا عدم اجماع یا عدم آمادگی یا عدم مصلحت و ... و فیلتر شورای نگهبان و .... و همه اینها فقط سوژه ای برای بهانه است و هیچ رییس جمهوری بعد اتمام 8 سال مجددا فقط با گذشت 4 سال دوباره شرکت نخواهد کرد بنا به دلایلی که قبلا عرض کردم و حالاهم کم کم داره مشخص میشه که احمدی نژادی در 96 نخواهد بود و اصلا صحت یا عدم صحت منع هم اهمیت نداره چون اینها فقط بهانه هست و مصلحت نظام به هیچ عنوان اقتضا نمیکنه بعد 4 سال دوباره وارد میدون بشی
نه هاشمی بعد 4 سال خاتمی اومد
نه خاتمی بعد 4 سال احمدی نژاد اومد
نه احمدی بعد 4 سال روحانی میاد .....
البته بعد 8 سال ممکنه بیاد که دیگه اون موقع هم الله اعلم و شاید من زیر گل باشم
این بساط مزخرف را جمع کنید و این بحثهای بی ارزش را رها کنید چون حرفهای شما هیچ تاثیری برای پیشبرد اهداف و تحمیل طرز تفکرتون نداره
دعا کنید خدا ظهور را نزدیک کنه
و البته توبه هم کنید چون خیلی گناهکار هستید و هستیم
اما خداراشکر این حقیر مثل اغلب جماعت اینجا هنوز اونقدر قصی القلب نشدم که از خون اکبر و حسن تشنه باشم
پس توبه و دعا کنید تا امورات سامان پیدا کنه
نقل قول کردن
-1 #778 بصیرت 1395-07-05 00:17
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

الآن چند بار با دقت فیلم را دیدم. (با متنی که منتشر شده کمی تفاوت دارد)

انصافاً با دو سطر اولی که از آرمانشهر نقل کردم تزاحم دارد؟ انصافاً؟ :-/

تازه حامد قبل از دیدن فیلم نظرش را گفته...


zz:


اون فیلم که برای قبل هست و از جلسه ی امروز نیست ولی در هر صورت باز پاسخی هست برای عده ای!
موضوع اینه که شما میخواید با نوشته ی افرادی مثل فتاحی باز همان شایعات را القا کنید.
حامد فتاحی محترم ولی ایشون دقیقا به خاطر دلخوریی که داره و ذهنیتی که برای خودش داره مینویسه و قرار نیست مطلبش همیشه صحیح باشه
نقل قول از اقا در یک‌جلسه ی تقریبا عمومی با نقل قول از یک جلسه ی خصوصی دو نفره هم از زمین تا اسمون فرق داره.
یکی از افراد حاضر در این جلسه ی عمومی جناب اقای عامری هست که نقل کرده. شما هم بهتره دست از القای این شایعات بردارید.نه اینکه با نوشته های یک فرد بخواهید باز خیلی زیر پوستی کارتونو ادامه بدید
نقل قول کردن
+5 #777 مرصاد 1395-07-05 00:14
تشکر از نظر محترم شما
ببخشید همین چند خطی که نوشتید جواب به خودتان را دادید من چی بگم؟
توقعی نیست وقتی درک مطلب از متنی که نوشتم این حدی هست که گرفتید بازخوردش غیر از این باشه.
یکی از پیامهای قیام حضرت این است که تقابل از سر عناد و کج اندیشی، با صحبت و منطق رفع نمیشود و بحث بی فایده را منع کردند.روی این حساب برخلاف میلم چند مورد را مینویسم.

شما به کدام قرینه و استدلال، الگو و عبرت از حماسه حسینی را تعبیر به قیاس کردید.
عاشورا و امام حسین ع الگوی شایسته و بینظیر برای بشریت هست و منحصر به سرزمین ما نیستند.

قلمفرسایی میکنم چون عیب نیست حتی قلم مقدس هست خداوند در قرآن به آن قسم خورده، اما عیب جویی و تجسس مورد نهی قرآن است و مولود عداوت و خودخواهی و حسادت که نکوهش شده و مذموم است.
ببخشید به من ربطی نداره که تجسس کنم درباره شما که با اسم مذکر کامنت گذاشتی که شعاری و توخالی خودتونید اینجا نشستی و سوریه و عراق نیستی پس خودتونم علیه السلام نیستی؟

حروف و اسامی ملعبه دست آگاهی اند میشود با آن عروج کرد یا بر هبوط زمین چون حوا آن امانتدار وحدت ابدی به زمین جهل و غفلت.
سه حرف س ه ا در پهنه ادراک این مفهوم را به ذهن نمیرساند که نبودن در سوریه به این علت که تکلیفی در این زمینه ندارم؟
نمیشود اتل متل نوشت تا وارونه تعبیر نشود و عیب و علتی به آن نچسبانید؟

مردم مخالفند، باشند طوری نیست. ازشون وکالتنامه دارید؟
برای اعلام نظر مخالفین مشکلی نیست.
اکثریت فرضی دلیل حقانیت نیست.دین ما گفته کثرت عدد،
ملاک حقانیت نیست قلت هم همیشه نشانه نادرستی و بطلان نیست.

قرآن،انبیا،ائمه و الگوهای دینی ما هدف ارتقای فرمت ادراکی انسان را داشتند و چه افق دوری دارند غواصان هستی و چقدر زاویه نگاه پیکسلی و ادراک آنیموسی فاصله دارد.
جلوه های این گرفتاری به قدری زیاد است که تقریبا فضایی برای دگرگونه دیدن باقی نمیماند برای ترک این مساحت از ادراک تحول عظیمی لازم دارد.
متاسفانه بینش و نگاه به مفاهیم دینی مورد نکوهش افرادی با انگیزه های خاص قرار دارد تا زبان از بیان آنچه میباید در کام فرو رود و آنان هم که سخن گفتند بر صلیب غفلت و تعصب سست بر دار شدند تا سکوت کفر،تاریخ را در بر گیرد.

اما دیر رسیدنم،چیزی خارج از اراده خدا نیست هر زمان که اتفاقی رخ داد وقت آن است.پس دیر نبود و وقتش شد و به موقع رسیدم.
هرکس به قدر خویشتن فهمید مدعا را...
بد نیست در استدلالهای چند خطی و سطحی لااقل عقل را قاضی کرده و صغری و کبریمان را توجیه پذیر بچینیم.مایل به ادامه بحث با این سطوح فکری نیستم و همینجا خاتمه میدم. به نقل از عبدالله:
کسی حق ندارد برای ذن خودش یک سرزمین با دیدگاه های مخطلف را به مسلخ ببرد وبا نهضت حسینی مقایسه کند مردم هم نظر شما نیستند راست میگویی سوریه وعراق صحنه رویارویی است چرا تشریف نمی بری ونشسته ای قلم فرسایی میکنی
متاسفانه به جای عمل همه وزیر شعار شده ایم و چه دیر رسیده ای که طبل توخالی
میان تهی بودنش عیان شده.
نقل قول کردن
+12 #776 مهرداد/بچه مثبت 1395-07-04 23:49
رهبر انقلاب: بدانید که ملت ایران پیروزی خود را در همه‌ی عرصه‌ها و زمینه‌ها در مقابل چشم بدخواهان و حسودان ان‌شاءالله جشن خواهد گرفت.



رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای 92/11/28:
نیت ما نیت خدایی است؛ خدا را شکر میکنیم که هدف ما رضای الهی است و میدانیم که رضای الهی در پیشرفت این کشور و در سربلندی این ملت است دنبال این داریم حرکت میکنیم، خدا هم کمک خواهد کرد. همین‌طور که عرض کردم آیه‌ی شریفه‌ی قرآن میفرماید: اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم؛ اگر شما نصرت خدا بکنید، یعنی نصرت دینِ خدا بکنید، دو نتیجه مترتب خواهد شد: اول «یَنصُرکُم»، خدا شما را یاری میکند؛ دوم «وَ یُثَبِت اَقدامَکُم»، نمیگذارد شما مجبور به عقب‌نشینی بشوید. و بدانید به توفیق الهی اهداف آمریکا و استکبار جهانی نسبت به ایران و جمهوری اسلامی و ملت ایران اهدافی است که دیر یا زود شکست خواهد خورد. و بدانید که ملت ایران پیروزی خود را در همه‌ی عرصه‌ها و زمینه‌ها در مقابل چشم بدخواهان و حسودان ان‌شاءالله جشن خواهد گرفت.
منبع:
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=25363

zz:
نقل قول کردن
-4 #775 التماس دعای فرج 1395-07-04 23:42
به نقل از بصیرت:
شما بیخود تحلیل شخصی ارمانشهر را در مقابل سخن صریح اقا گذاشتید

سخن اقا براتون گران تموم شده.مگه نحلیل جناب فتاحی وحی منزله؟
بس کنید این تلاش برای به کرسی نشاندن حرف کسانی که نه ایمان دارند نه تقوا!

سلام

الآن چند بار با دقت فیلم را دیدم. (با متنی که منتشر شده کمی تفاوت دارد)

انصافاً با دو سطر اولی که از آرمانشهر نقل کردم تزاحم دارد؟ انصافاً؟ :-/

تازه حامد قبل از دیدن فیلم نظرش را گفته...


zz:
نقل قول کردن
0 #774 خادم الرضا ع 1395-07-04 22:37
به نقل از سعاح:
www.uppload.ir/uploads/1474800611821.jpg

"اکنون که نارضایتی امام خامنه ای از انتشار غیر دقیق "نقل قول ها" آشکار شده، زمان آزمون ولایت پذیری شایعه پراکنانی چون مهدی فضایلی و خبرگزاری فارس و شرکایشان فرا رسیده است۔"

بزودی عده ای که حتی به درس خارج آقا هم رحم نکردند و بدنبال مطامع سیاسی خود هستند رسوا میشوند .... :-?
این احمقها نمی بینند که رسانه ای شدن و نقل فراوان شخصیت های مورد اعتماد به کنار هیچ بلکه عدم انتشار اطلاعیه بیت رهبری در خصوص تکذیب خبر اجازه احمدی نژاد نشان از موثق بودن دارد حال اگر خیلی اطرافیان دکتر فشار بیارند مثل نامه مشایی میگذارند تو سایت شاید خفه خون بگیرند ۰۰۰۰
والعاقبه للمتقین
نقل قول کردن
0 #773 بصیرت 1395-07-04 21:47
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

من تحلیل «آرمانشهر» را گذاشتم که طبق معمول با رعایت انصاف و تقوا و بدون دخل و تصرف تحلیل کرده.


zz:


شما بیخود تحلیل شخصی ارمانشهر را در مقابل سخن صریح اقا گذاشتید

سخن اقا براتون گران تموم شده.مگه نحلیل جناب فتاحی وحی منزله؟
بس کنید این تلاش برای به کرسی نشاندن حرف کسانی که نه ایمان دارند نه تقوا!
نقل قول کردن
+6 #772 رایحه ظهور 1395-07-04 21:36
ظاهراً برخی دوستان وقتی خبر صحبتهای امروز آقا را شنیدند چون به مذاقشان خوش نیامد خواستند اصالت آن را با قیاس یا بهانه های دیگر زیر سئوال ببرند

این هم فیلم فرمایشات امروز آقا :

s9.picofile.com/file/8268634592/video_2016_09_25_21_26_55.mov.html


طرفداران شایعه قبلی هم اگر برای صحبتهایشان سندی دارند ، منتشر کنند

جالب است سایتها و افرادی که با ولع خاصی شایعه را پخش می کردند ، اینک در برابر صحبتهای صریح و مستند آقا کلا سکوت کرده اند ، دریغ از یک خبر خشک و خالی!

خب این هم یک جور ولایتمداری است دیگر!
نقل قول کردن
-2 #771 التماس دعای فرج 1395-07-04 21:22
به نقل از حمید:
نکن برادر این کار درست نیست چرا فضا را غبار آلود می کنید؟ ...

سلام

من تحلیل «آرمانشهر» را گذاشتم که طبق معمول با رعایت انصاف و تقوا و بدون دخل و تصرف تحلیل کرده.


zz:
نقل قول کردن
-2 #770 1.1.1.1.1 1395-07-04 20:24
به نقل از حمید:
....دارم به این نتیجه میرسم که با جریانات دم کلفتی توی نظام طرف هستیم کوچکترین صدایی را که در راستای تعریف و یا تمجید از احمدی نژاد باشد خفه می کنند
باور کن کارم شده اینکه از هر خبرگزاری خبری را نقل قول می کنم دو سه تا تیکه آبدار برایشان می نویسم که این رویه ای که شما پیش گرفته اید بر خلاف رسالت کاری شماست انگار تمام رسانه های خبری ما تو فضای مجازی و یا کاغذی همصدا با لیدر جریانات سبز و کوفت قصد دارند دیگر این فرصت بازگشت به قدرت را از دست ندهند و مطمئنم برای اینکار حماقت های زیادی خواهند کرد آقا صادق ما تو کشور خودمان هم غریبیم اگر جبهه ی ولایت مداران درون نظام نبود الان تمام شهرهای کشور(نه فقط تهران) از لاس وگاس بدتر شده بود، ولی در انتها خدمت شما عرض کنم بارها گفتم دیگه اجازه ی هیچ حسرتی توی زندگیم به خودم نمیدهم این حسرت بحث مادیات و تمکن مالی نیست این فرار از اون روزی هست که همه را به صف میکنند و شروع می کنند به بازخواست، خیلی ها توی این نظام توجیحات مسخره ای برای خودشان درست کردند ولی اگر دوزار اون چیزی که من نوعی فهمیدم درست باشه یک آه مسئولان خائن تو اون روز می کشند دو تا ما،میدونی چرا خودمان را بیشتر گفتم چون ما تکلیف خودمان را نصف و نیمه انجام میدادیم اونها تکلیفشان را با خودشان و وجدان و اعتقادات نداشته شان مشخص کردند ولی ما یه پایمان این طرف بود(مادیات) یک پایمان آنطرف(اعتقادات) میدونی امروز باید چطور باشیم که از این خطرات در امان باشیم امروز تربیتمان باید مثل افرادی مثل آیت الله قاضی ها ... باشه تا بتونیم راه را درست بریم برای من به شخصه احمدی فرد با ارزشی هست و نفی ایشان نفی تمام پندارهای خودم از دینم هست که آموختم ولی خودم را برای شرایط بدتر از رد و یا عدم حضور احمدی آماده کردم مطمئن باش آقا صادق این هایی که من شناختم به این راحتی قدرت را رها نمی کنند، زمانی که دولت دست مخالف سرسختشان بود توی انتخابات از هر تهمت و اتهام تقلب و هزار انگ دیگر را به دولت مردمدار و اعتقادی زدند حالا که دیگر اونها سواره هستند و بیچاره هایی مثل ما با نمایندگانمان پیاده فکر می کنی قراره چه اتفاقی بیافته بیایند با افتخار دولت را دو دستی تقدیم یار و یاور مردم محروم و فردی با دیدگاههای نزدیک به رهبر این مردم بکنند.
ماشاالله میرزا بنویس هایشان که دیگر معرکه هستند. از کاه کوه می سازند.
ولی وقتی از اینها سوال کنی چرا من که با اعتماد به قول صد روزه به شما رای دادم توی وضعیت معیشت و زندگی چیزی بهتر نشد که بدتر شد شروع می کنند به هزارتا اینقورت بیخود که بیا و ببین.

جناب حمید با این نوشته امدی خط مقدم دفاع از اسلام و ولایت
انگار تیربارچی شدی تبریک بهت میگم بسهم خودت اجازه نده افکار حزب الله و... را مهندسی کنند/
تا وقتی خط مقدمی و دست برماشه....
....قیمتی شدی برادر مواظب خودت باش @};-
..
نقل قول کردن
+3 #769 حمید 1395-07-04 20:17
به نقل از التماس دعای فرج:

خلاصه اینکه در مجموع، این سخنرانی ربطی به ماجرای اخیر ندارد و از دل آن، برای بلند مدت چیزی دست مشتاقان کاندیداتوری احمدی نژاد را نمی گیرد.
البته در کوتاه مدت و برای محاجه با مخالفان، می توانند به آن استناد کنند به شرطی که موجب خودفریبی نشود.
دوستان بجای اینکه بنابر تعلقات سیاسی، جناحی به مسائل نگاه کنند؛ به دنبال کشف «واقعیت» باشند و هر چه بود بدون مقاومت بپذیرند.
zz:

نکن برادر این کار درست نیست چرا فضا را غبار آلود می کنید؟
به نقل از بصیرت:

سلام

عذر خواهی میکنم فراموش کردم جواب سلام را بدهم...و علیکم السلام
از جناب خادم الرضا هم عذر میخواهم یادم رفت عرض ادب کنم
نقل قول کردن
+2 #768 رایحه ظهور 1395-07-04 20:13
برخورد سخت با نقل قولی راست و عدم برخورد با نقل قول های دروغ و خانمانسوز

ماجرای چند روز اخیر و نقل قول بازی های کودکانه ی سیاست بازان خوش خط و خال یادآور ماجرای نقل قول خودم از رهبری است !

سال ۸۹ و حین سفر رهبری به شهرمقدس قم ، در یکی از روزهای سفر ایشان با جمعی از فعّالان شهر ، نماز و ناهار مهمان ایشان در دفترشان بودیم ، جمع زیادی بودند شاید نزدیک به دویست نفر بودند ، ماجرا باز می گردد به احوال پرسی ایشان پس از نماز جماعت ، بنده که در صف دوّم نماز نشسته بودم به راحتی سخنان رد و بدل شده ی ایشان با مسئولان و علمایی که در صف اوّل نشسته بودند را می شنیدم ، ایشان به ترتیب حال واحوال با افراد می کردند تا اینکه به علی لاریجانی رسیدند ، رهبری صریح پرسید : آقای لاریجانی مگر مجلس جلسه نداشتید ؟! چراکه جناب علی لاریجانی از ابتدای سفر رهبری به عنوان نماینده قم در همه دیدارها همراه رهبری بود بنابراین مورد این سؤال قرار گرفت و بنده نیز شرحی از این دیدار در وبلاگ شخصی ام نوشتم و در گوشه ای نیز به این سؤال رهبری اشاره کردم .

کیهان بدون هماهنگی و با عنوانی تند این ماجرا را در صفحه ی ۲ خود درج کرد ولی فردای آن روز با کمال تعجب دیدم که وبلاگم فیلتر شده و کیهان نیز در همان صفحه با توهین به بنده با زبان بی زبانی از درج آن مطلب به غلط کردن افتاده است .

چندی بعد احضاریه ی دادگاه ویژه هم آمد و وقتی به بازپرس مراجعه کردم دیدم یکی از موارد اتهامی پرونده ای است که دادستان تهران درباره همان وبلاگ و نقل خاطره از یک جمله ی رهبری که مقابل ده ها نفر بوده ، می باشد و اتهام نیز اتهام سنگین بود ، نشراکاذیب به بالاترین مقام عالی کشور و ...
اگرچه به بازپرس توضیحات را دادم و گفتم شاهدان زیادی که در آن جلسه بودند و سخنان رهبری را شنیدند نیز موجودند و ...

حال این ماجرا را مقایسه کنید با « نقل قولی ناقص و غیر دقیق و دروغ » آن هم از جلسه ای دونفره که بین رهبری و دکتر احمدی نژاد بوده ، ولی به دنبال نشر این دروغ بزرگ علیه دکتر احمدی نژاد نه سایت و وبلاگی فیلتر شد و نه احضاریه ای برای برادران دروغ گر ارسال شد و نه ...

گویا این جماعت هرجا نام دکتر احمدی نژاد باشد دروغ و تهمت و بهتان و ... را مجاز و بلااشکال می دانند ، چون فقط ایشان را دوقطبی ساز می دانند و درمیان این جماعت تماماً معصوم فقط دکتر احمدی نژاد است که خلاف شرع و قانون است ، ولی وقتی پای نقل قولی درست از دیگران می رسد تمام ارکان بسیج می شوند تا گوینده را نابود کنند و ...

پیشنهاد می شود که برای حفظ آرامش موجود ، قوه دیگر را نیز به یکی از اخوان جناب لاریجانی بدهند ، اگرچه با جناب روحانی نیز تفاهم و تعامل کاملی برقرار است .

فقط امیدوارم جماعتی که مدام به ما می گفتند مگر فلان برادران و سرداران قلم و نوقلمان و فلان سایت و ... همه می شود اشتباه کنند و فقط شما و دکتر احمدی نژاد درست می گویید ؟! ، از این افتضاح روشنگران دانه درشت عبرت بگیرند و ببینند این جماعت بی ایمان نه تنها راحت دروغ می گویند بلکه راحت حرف های مگو را وارونه هم می کنند و ...

رهبر معزز انقلاب :

مؤمن این کار را نمی کند ...
گاهی پخش کردن حرف ضررش فقط این است که گوینده حرف مایل نبود گفته شود. این هم ضرری است. گاهی اوقات مضرات بزرگتری دارد این شایعه پراکنی ها. غالبا هم وقتی نقل می کنند دقیق نقل نمی کنند.

مفهوم این کلام این است که اگر کسی چنین کرد و نقل قول وارو و دروغ از جلسه ای مگو کرد مؤمن نیست !
در مقابل مؤمن یا کافر است یا منافق و البته خوش خط و خالانی که خود را ملاک تشخیص ایمان دیگران می دانند را نمی توان کافر دانست و افزون بر اینکه کافران زیادی هستند که دروغ را قبیح می دانند ولی در صفت منافق روایات ما می فرمایند سه خصلت درشان جمع است :
۱- دروغ گویی
۲- خیانت در امانت که آن امانت یا شیئی است یا سخن و کلامی است .
۳- عهد و پیمان شکنی !
که این همه یک جا در ایشان جمع است ! و ...

مسعود شفیعی کیا
نقل قول کردن
+3 #767 حمید 1395-07-04 20:07
به نقل از خادم الرضا ع:
اگر بصیرت تو قلب باشه سکوت رهبرش رو خوب درک میکنه ۰۰۰۰ ذره ای شک نداریم که آقا موافق آمدن احمدی نژاد نیست چرا که کشور عملا دچار فتنه ای بزرگتر از ۸۸ خواهد گردید و اقتصاد تحمل حاشیه این آقا رو نداره و آمدن او عملا یعنی فرو پاشی اقتصاد و ۰۰۰۰۰
والعاقبه للمتقین @};-

نظام هیچ هراسی در مواجهه با این اتفاقات ندارد این افراد و گروه های خاص درون نظام هستند که مصلحت های حزبی و گروهی را تا رده های بالای حکومت بست و تعمیم می دهند.
تعریفی که شما از بصیرت پیش خودتان فرض نمودید با آنچه که بنده در ذهن دارم زمین تا آسمان فرق میکند، خود حضرت آقا بارها تأکید کردند که در دفاع از نظام اسلامی تقیه (سکوت) جایز نیست.
اقتصاد هم از زمانی فرو پاشید که عده ای سالهای سال شریان های حیاتی آن را در دستان خود داشتند و بین اقوام خود دست بدست میکردند که از دل آن خسارت جبران ناپذیری مثل کرسنت در آمد.
کاری که احمدی کرد دقیقا احیا و بازسازی دوباره ی آن بود ابتدا باید همه ی سیر قانونی و روال آن را بهم می زد و از نوع می چید ولی چون دست گذاشته بود روی حلقوم دزدان و چپاولگران بیت المال هر روز یک بامبول و برنامه ی جدید برای بشکست کشاندن این راه بدون بازگشت ایشان فراهم میکردند.
اگر چشم باز کنیم با توجه به تعاریف نیم بند اقتصادی روز، همین الان هم متوجه به نابودی کشاندن اقتصاد توسط عده ای خودسر و منفعت طلب می شویمبه نقل از بصیرت:

سلام

البته دقت بفرمایید این سخنان اقا خصوصی نبوده بلکه در جلسه درس خارج فقه ایشان بوده که تعداد زبادی از روحانیون در ان شرکت دارند
اژ جمله اقای عامری که این مطلب را در اینستاگرامشان منتشر کرده اند.

روسیاهی یرای القا کنندگان ان مطلب کذایی و شایعه پراکنان سربازان بی جیره و‌مواجبشان باقی ماند

خب نکته آن همین هست دوست عزیز @};-
نقل قول کردن
-2 #766 التماس دعای فرج 1395-07-04 20:06
به نقل از 1.1.1.1.1:
=)) =)) =))
فرار روبجلو هم دیگه، فایده نداره نداره.... L-)
داری پیر میشی و خبر نداری
دیگه فایده نداره نداره نداره :-$

سلام

به نقل از آرمانشهر:

......
...........
.............
اگر بخواهیم قضیه نهی را مصداق این سخنرانی بدانیم، اتفاقا این جملات دارند می گویند اصل نهی، درست بوده است. صرفا پخش کردنش درست نبوده است و در پخش کردنش هم جملات را دقیق نقل نکرده اند.

خلاصه اینکه در مجموع، این سخنرانی ربطی به ماجرای اخیر ندارد و از دل آن، برای بلند مدت چیزی دست مشتاقان کاندیداتوری احمدی نژاد را نمی گیرد.
البته در کوتاه مدت و برای محاجه با مخالفان، می توانند به آن استناد کنند به شرطی که موجب خودفریبی نشود.
telegram.me/armanha_tk/521


______________________________________________________


به نقل از علی جعفری:
......
عبدالرضا داوری:

✔️هر خبری مربوط به مقام معظم رهبری اگر خارج از رسانه‌های وابسته به دفتر ایشان یا اطلاعیه‌های دفتر ایشان منتشر شود اعتبار ندارد. این خبر هم چون از مجاری رسمی منتشر نشده طبیعتاً اعتبار و حجیت ندارد.

www.taraznews.com/content/159267

سلام

همین عبدالرضا داوری که اخبار خارج از مجاری رسمی را بی اعتبار می دانست، امروز کانالش پر شده از خبر غیر رسمی امروز!

به قول بعضی ها فصل رسوایی!



---------------------------------------------------------
دوستان بجای اینکه بنابر تعلقات سیاسی، جناحی به مسائل نگاه کنند؛ به دنبال کشف «واقعیت» باشند و هر چه بود بدون مقاومت بپذیرند. L-)



zz:
نقل قول کردن
0 #765 بصیرت 1395-07-04 20:05
به نقل از التماس دعای فرج:
با سلام مجدد

من نظر خودم را در کامنت قبل نوشتم.

ولی شما به سوالی که پرسیدم جواب ندادید.

شماها کلاً نقل قول های غیررسمی را انکار می کردید و دوستان شما هر کس که نقل قول می کرد را «کــــذّاب» می دانستند. یعنی الآن حرف سابقتان را قبول ندارید؟ فکر نمی کنید با آن استدلال، کذّاب محسوب می شوید؟ :-/


zz:


شما بهتره حداقل از اصرارتان بر شایعه پراکنی در این سایت عذرخواهی کنید. کذاب دانستن دیگران پیش کتان!!!!
انگار این مطلب درگوشی بوده و در جلسه ی خصوصی دونفره !! گفته شده !
نقل قول کردن
+2 #764 بصیرت 1395-07-04 20:02
به نقل از حمید:
الان با این صحبت های خصوصی(!) امروز حضرت آقا تکلیف چیه؟
اگر پیام آن سوء استفاده ی عده ای از این ملاقات جهت مطامع حزبی خودشان باشد
از دم هر کس که انگ منع احمدی از انتخابات را زده و آن را از قول رهبری دانسته باید محکوم کنیم فکر کنم با این چند هفته سکوت عده ای توانسته باشند چهره ی بدون نقاب گروه ها و افراد را تشخیص داده باشند حسابی بخاطر بسپارید چون دیگر از این فرصت ها پیش نمیاد.


سلام

البته دقت بفرمایید این سخنان اقا خصوصی نبوده بلکه در جلسه درس خارج فقه ایشان بوده که تعداد زبادی از روحانیون در ان شرکت دارند
اژ جمله اقای عامری که این مطلب را در اینستاگرامشان منتشر کرده اند.

روسیاهی یرای القا کنندگان ان مطلب کذایی و شایعه پراکنان سربازان بی جیره و‌مواجبشان باقی ماند
نقل قول کردن
+3 #763 علی جعفری 1395-07-04 18:38
واکنش اطرافیان احمدی‌نژاد به خبر منع او از کاندیداتوری

علی‌اکبر جوانفکر:

✔️مگر آقای باهنر مسئول نشر مطالب مربوط به مقام معظم رهبری است؟ این سوال برای ما هم وجود دارد که مطالب مربوط به رهبر انقلاب چطور از مجاری دیگری منتشر می‌شود. اگر مطلبی به رهبری نسبت داده شده، دفتر ایشان اگر لازم بدانند توضیحاتی می‌دهند. اشخاص دیگر نباید در این زمینه اظهار نظر کنند و من هم نباید اظهار نظری داشته باشم.

عبدالرضا داوری:

✔️هر خبری مربوط به مقام معظم رهبری اگر خارج از رسانه‌های وابسته به دفتر ایشان یا اطلاعیه‌های دفتر ایشان منتشر شود اعتبار ندارد. این خبر هم چون از مجاری رسمی منتشر نشده طبیعتاً اعتبار و حجیت ندارد.

www.taraznews.com/content/159267
نقل قول کردن
+1 #762 حمید 1395-07-04 18:34
الان با این صحبت های خصوصی(!) امروز حضرت آقا تکلیف چیه؟
اگر پیام آن سوء استفاده ی عده ای از این ملاقات جهت مطامع حزبی خودشان باشد
از دم هر کس که انگ منع احمدی از انتخابات را زده و آن را از قول رهبری دانسته باید محکوم کنیم فکر کنم با این چند هفته سکوت عده ای توانسته باشند چهره ی بدون نقاب گروه ها و افراد را تشخیص داده باشند حسابی بخاطر بسپارید چون دیگر از این فرصت ها پیش نمیاد.
نقل قول کردن
+4 #761 سید میثم 1395-07-04 18:30
ااختصاصی/ امام خامنه ای: انسان از تغییر اصل حرف خنده اش می گیرد!
نقل قول کردن
+1 #760 حمید 1395-07-04 18:23
به نقل از سعاح:


"اکنون که نارضایتی امام خامنه ای از انتشار غیر دقیق "نقل قول ها" آشکار شده، زمان آزمون ولایت پذیری شایعه پراکنانی چون مهدی فضایلی و خبرگزاری فارس و شرکایشان فرا رسیده است۔"

یاد آن روزی افتادم که روحانی رأی آورد و این sms دست بدست می شد
به مالک بگوئید برگردد به مهدی صاحب الزمان عج بگوئید دست نگاه دارد
عصر عصر شما نیست مولا... امان نامه ای که عباس ع قبول نکرد ما پذیرفتیم
هر چه از آن روزها می گذرد بیشتر به عمق این پیام پی میبرم
کاری ندارم از سمت چه گروهی پخش شد ولی حاوی پیام مهمی بود.
از آن روز پدری از ما در آورده اند که یهودی بر سر کسی نیاورد.
هر روز یک بامبول هر روز یک صیغه هر روز یک تعریف کج و مآوج از دین و اعتقادات
نقل قول کردن
+7 #759 رایحه ظهور 1395-07-04 17:42
دیپلماسی التماسی ، از کری خوانی تا جرزنی ...

نقل قول کردن
+1 #758 1.1.1.1.1 1395-07-04 16:01
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام


اولا- «لايحدث امانته الاصدقاء» یعنی مؤمن آنچه از دوستانش به رسم امانت , مى داند به دوستانش نيز بازگو نمى کند.

ثانیاً- مگر این بیانات الآن از طریق مراجع رسمی نقل شده که به آن استناد می کنید؟

من انتساب این بیانات را قبول دارم، ولی شما چه؟ شما حرف و عقیده ی خودتان را هم زیر پا می گذارید؟!

=)) =)) =))
فرار روبجلو هم دیگه، فایده نداره نداره.... L-)
داری پیر میشی و خبر نداری
دیگه فایده نداره نداره نداره :-$
نقل قول کردن
-5 #757 مهدی 1300 1395-07-04 14:59
به نقل از سعاح:
حجت الاسلام بهمن شریف زاده:
هواداران احمدی نژاد مطالبه حضور ایشان را در انتخابات داشته باشند.

بنده به دلیل علاقه به امنیت کشور و نظام، خود را مکلف به مطالبه از آقای احمدی نژاد برای ورود به عرصه انتخابات می دانم. باز هم می گویم که آقای دکتر! مردم درباره دیگران مسؤولان داوری های خود را کرده اند که به سراغ شما آمده اند. به همه هواداران دکتر هم سفارش می کنم با جدیت از دکتر بخواهند که در هنگام مقتضی، پا به این عرصه بگذارد. هواداران دکتر گوش به نقل قول ها ندهند که نه حجت شرعی است و نه عقلی. آنها باید دقت کنند که نقل قول آقایان، حاوی حُکمی ولایی برای مردم نیست تا احتمال صحت آن، مقتضی احتیاط در اطاعت باشد. مبادا آنها را از برخورد مراکز خاص بترسانند که این مراکز، تابع حجت شرعی و قوانین مضبوط کشور هستند و به اراده ناقلان این اخبار، عمل نمی کنند. از همه کسانی که به امنیت کشور و نظام علاقه مند هستند هم می خواهم دربرابر این غائله موضع بگیرند. امید که حافظان امنیت هم، وظایف خود را دربرابر ناقلان این خبر، به خوبی و با درایت تمام، انجام دهند. بدیهی است که ولایت پذیری در عمل به احکام مصرَح ولی فقیه معنا پیدا می کند. باشد که بصیرت تبعیت داشته باشیم.

[انگار بعد از نشر بیان حکیمانه رَه بر انقلاب فصل رسوایی دروغ بافان و تهمت زنندگان دارد به اوج خود می رسد ::: دکتر دوستت داریم]


اینقدر مزخرف نگو‌ برادر دولت یازهم که عصاره باندهای حکومتی چپ و راسته عملا در برابر موج قدرتمند احمدی نژاد خودشون رو شکست خورده میدیدند عملا هیچ شانسی در برابر این شخص نداشتند اما خب اراده حکومت مافوق اراده هاست!! بعد جناب سیجانی میگه اگر احمدی نیومد به هر شخصی که به حکومت نزدیکتره رای میدیم!
سلام بر روحانی دوازدهم و سلام بر دلار 6000 تومانی!
نقل قول کردن
0 #756 التماس دعای فرج 1395-07-04 14:47
به نقل از سعاح:
.......
..........
[انگار بعد از نشر بیان حکیمانه رَه بر انقلاب فصل رسوایی دروغ بافان و تهمت زنندگان دارد به اوج خود می رسد ::: دکتر دوستت داریم]

با سلام مجدد

من نظر خودم را در کامنت قبل نوشتم.

ولی شما به سوالی که پرسیدم جواب ندادید.

شماها کلاً نقل قول های غیررسمی را انکار می کردید و دوستان شما هر کس که نقل قول می کرد را «کــــذّاب» می دانستند. یعنی الآن حرف سابقتان را قبول ندارید؟ فکر نمی کنید با آن استدلال، کذّاب محسوب می شوید؟ :-/


zz:
نقل قول کردن
-2 #755 سعاح 1395-07-04 14:36
حجت الاسلام بهمن شریف زاده:
هواداران احمدی نژاد مطالبه حضور ایشان را در انتخابات داشته باشند.

بنده به دلیل علاقه به امنیت کشور و نظام، خود را مکلف به مطالبه از آقای احمدی نژاد برای ورود به عرصه انتخابات می دانم. باز هم می گویم که آقای دکتر! مردم درباره دیگران مسؤولان داوری های خود را کرده اند که به سراغ شما آمده اند. به همه هواداران دکتر هم سفارش می کنم با جدیت از دکتر بخواهند که در هنگام مقتضی، پا به این عرصه بگذارد. هواداران دکتر گوش به نقل قول ها ندهند که نه حجت شرعی است و نه عقلی. آنها باید دقت کنند که نقل قول آقایان، حاوی حُکمی ولایی برای مردم نیست تا احتمال صحت آن، مقتضی احتیاط در اطاعت باشد. مبادا آنها را از برخورد مراکز خاص بترسانند که این مراکز، تابع حجت شرعی و قوانین مضبوط کشور هستند و به اراده ناقلان این اخبار، عمل نمی کنند. از همه کسانی که به امنیت کشور و نظام علاقه مند هستند هم می خواهم دربرابر این غائله موضع بگیرند. امید که حافظان امنیت هم، وظایف خود را دربرابر ناقلان این خبر، به خوبی و با درایت تمام، انجام دهند. بدیهی است که ولایت پذیری در عمل به احکام مصرَح ولی فقیه معنا پیدا می کند. باشد که بصیرت تبعیت داشته باشیم.

[انگار بعد از نشر بیان حکیمانه رَه بر انقلاب فصل رسوایی دروغ بافان و تهمت زنندگان دارد به اوج خود می رسد ::: دکتر دوستت داریم]
نقل قول کردن
+5 #754 سعاح 1395-07-04 14:20


"اکنون که نارضایتی امام خامنه ای از انتشار غیر دقیق "نقل قول ها" آشکار شده، زمان آزمون ولایت پذیری شایعه پراکنانی چون مهدی فضایلی و خبرگزاری فارس و شرکایشان فرا رسیده است۔"
نقل قول کردن
-1 #753 التماس دعای فرج 1395-07-04 14:19
به نقل از سعاح:
2 نکته کلیدی تر در سخنان امام خامنه ای
[کانال سردار خورشیدی – تلگرام]
............
........ 95/7/4

سلام


اولا- «لايحدث امانته الاصدقاء» یعنی مؤمن آنچه از دوستانش به رسم امانت , مى داند به دوستانش نيز بازگو نمى کند.

ثانیاً- مگر این بیانات الآن از طریق مراجع رسمی نقل شده که به آن استناد می کنید؟

من انتساب این بیانات را قبول دارم، ولی شما چه؟ شما حرف و عقیده ی خودتان را هم زیر پا می گذارید؟!
نقل قول کردن
+6 #752 سید میثم 1395-07-04 14:15
شاید رهبری منع احمدی نژاد فقط در شروع زود هنگام سفرها ب دیگر شهرها از این چند ماه گذشته مطرح کرده

و نه عدم ورود به کلیات انتخابات اردیبهشت 96
نقل قول کردن
-2 #751 سعاح 1395-07-04 14:08
2 نکته کلیدی تر در سخنان امام خامنه ای
[کانال سردار خورشیدی – تلگرام]

امام خامنه ای امروز (95/7/4) در ابتدای درس خارج فقه خود مطالب مهمی بیان فرمودند که کلیدی ترین نکات آن را می توان اینگونه فهمید :

می فرمایند ((گاهی حرفی را به ما می گویند به عنوان مشورت و گاهی درد دل و---- دلش نمی خواهد غیر از کسی که شنونده است کس دیگری متوجه بشود ---- این شایعه پراکنی ها غالبا هم وقتی نقل می کنند دفیق نقل نمی کنند )) واما می توان نتبجه گرفت که :
1- بر اساس این بیانات در این ملاقات فقط دکتر احمدی نژاد گوینده است و قرینه ای دال بر اظهار نظر حضرت آقا وجود ندارد۔

2- اینکه از واژه "شایعه" استفاده کرده اند ، کل بحث مطرح شده توسط برخی ها مفهوم غیر واقعی به خود گرفت زیرا شایعه از تکنیک های جنگ روانی است با هدف منحرف کردن ذهن مخاطبان مورد استفاده قرار می گیرد۔
احمد خورشیدی 95/7/4
نقل قول کردن
+1 #750 التماس دعای فرج 1395-07-04 13:40
از کانال تلگرام دکتر داوری:


#امام_خامنه_ای امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در صفات مومن فقره ای از فرمایش امام سجاد علیه السلام را بیان کردند؛ "لایحدث امانته الاصدقاء" حرفی که به او به عنوان #امانت سپردند آن را به اصدقای خودش هم نمی گوید. این یکی از کارهای مهم است. گاهی حرفی را به ما می گویند بعنوان #مشورت گاهی #درد_دل ، دلش نمی خواهد غیر کسی که شنونده است کس دیگری متوجه بشود. حرفی می زنند ما برویم این را به رفقا بگوییم! در حالیکه او این حرف را امانت سپرده است و راضی نیست کسی بفهمد.
#مومن این کار را نمی کند.

بعضی از این افراد می گویند اینکه به او گفتم مورد اعتماد است. غافل از اینکه او هم فردی دارد مورد اعتماد! و همین جوری حرف پخش می شود. گاهی پخش کردن حرف ضررش فقط این است که گوینده حرف مایل نبود گفته شود.. این هم ضرری است. گاهی اوقات مضرات بزرگتری دارد این شایعه پراکنی ها. غالبا هم وقتی نقل می کنند دقیق نقل نمی کنند.
telegram.me/Citizenshiprights57/148
نقل قول کردن
+4 #749 حمید 1395-07-04 13:26
در مسیر تحول نباید بهانه گیری کرد
بنا نیست کسی از آسمان نازل شود و حوزه را اصلاح کند


رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که باید در حوزه تحولی پیدا شود، گفت: کسی بنا نیست از آسمان نازل شود و حوزه را اصلاح کند، هرچه قرار است صورت گیرد باید به دست همین حوزویان باشد؛ اگر نقصی وجود دارد خود ما مسؤول رفع آن هستیم.
آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عصر امروز در آیین افتتاحیه سال جدید تحصیلی این مؤسسه که در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد، گفت: کلمات گهر بار رهبر معظم انقلاب راهنمای زندگی ما در عرصه های گوناگون است.
وی عنوان کرد: هیچ کاری واجب تر از نشر معارف و دفاع از آن نیست، تا شناخت نباشد انسان نمی تواند از چیزی دفاع کند، تجربه عینی هم شهادت می دهد که این مسائل بسیار اهمیت دارد، سؤال پیش می آید که آیا در این زمین در جامعه من به الکفایه وجود دارد یا خیز، یک نگاه ساده جواب را منفی می کند؛ نمونه های بسیاری وجود دارد که بسیار کمبود داریم.
آیت الله مصباح یزدی با بیان این که اگر نتیجه گرفتیم این کار واجب کفایی است که به حد خود نرسیده نگاه ما به درس خواندن عوض می شود، خاطرنشان کرد: باید در حوزه تحولی پیدا شود تا این نیاز که از اوجب واجبات یک انسان متعهد است رفع شود.
وی افزود: کسی بنا نیست از آسمان نازل شود و حوزه را اصلاح کند، هرچه قرار است صورت گیرد باید به دست همین حوزویان باشد؛ اگر نقصی وجود دارد خود ما مسؤول رفع آن هستیم، نباید بهانه بیاوریم که شرایط مساعد نبود، خود حوزویان باید مساعد کنند، حضرت امام فرمودند ما می توانیم، اگر بخواهیم و همت کنیم هم می توانیم راه را پیدا کنیم و هم کار را انجام دهیم، ملت ایران کارهای بزرگی انجام داده که هیچکس باور نمی کرد.
آیت الله مصباح با بیان این که ما هم اگر درست فکر کنیم می توانیم، اظهار داشت: اگر مشورت کرده و از تجربه ها استفاده کنیم می توانیم با گذشتن از خواسته های شخصی و نفسانی عمل کنیم، باید دنبال این باشیم که خدا ازما چه می خواهد.

yon.ir/Gw6X
نقل قول کردن
+5 #748 مرصاد 1395-07-04 13:00
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی: زندگی شهید فهمیده از کتاب درسی حذف نشده و قرار است از پایه ششم به هفتم منتقل شود.

www.irna.ir/fa/News/82242587/
نقل قول کردن
+2 #747 سیمرغ 1395-07-04 11:24
پشت پرده حذف درس مربوط به شهید «فهمیده» از کتاب درسی

روزنامه صهیونیستی « اسرائیل هیوم »: « برای دستیابی به توافقی سازنده با ایرانی‌ها باید استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها وحتی متن کتب درسی آنها با آموزه‌های شهادت طلبی بصورت کلی تغییر یابد


رضا سراج در یادداشتی با عنوان "درخواست اسرائیلی‌ها چه زود اجابت شد" نوشت:
با شروع سال تحصیلی جدید و مقارن با هفته دفاع مقدس، درس « رهبر کوچک »‌که در بخشی از آن شهید «حسین فهمیده» به دانش‌آموزان معرفی می‌شد؛ از کتاب پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی جدید حذف شد.

گفتنی است پیش از این روزنامه صهیونیستی « اسرائیل هیوم » نوشته بود: « برای دستیابی به توافقی سازنده با ایرانی‌ها باید استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها وحتی متن کتب درسی آنها با آموزه‌های شهادت طلبی بصورت کلی تغییر یابد. هنوز در کتاب درسی ایران، درسی به نام رهبر کوچک وجود دارد.»

آموزش‌وپرورش در رابطه با حذف درس مربوط به معرفی شهید فهمیده چه پاسخی دارد
نقل قول کردن
-3 #746 عبدالله 1395-07-04 10:11
به نقل از سها:
صادق تر از تمام نجواها آیینه ایست به نام عاشورا...
مفتخریم که شیعه ایم و بسیار شنیده ایم از هیهات منّ الذله امام حسین علیه السلام...
از پایداری در راه اصول و اقامه امر به معروف،از ایستادگی در برابر ظلم،از دلاوری و شجاعت و تحمل عطش و تحریم همه جانبه خود و خانواده و تمام یارانش تا لحظه شهادت که زیر بار ناحق نرفتند و خون مطهری که ثارالله نام گرفت.

معیار تطبیقی و درس مذاکره در واقعه کربلاست و تطبیق خودمان را که در کدام طرف ایستاده ایم و از عشق حسین ع دم میزنیم.

عاشورا و قیام حسینی صراط مستقیم حق است و هنوز به پایان نرسیده کل یوم عاشورا...
امام حسین علیه السلام دنبال بده بستان و امتیاز نبود. با سیاست برد برد و مذاکره و تعامل و اعتماد به طاغوت به معرکه نرفت.
برای کسانیکه پیام این قیام عظیم را نادیده میگیرند و تغییر و بهبود شرایط و پیشرفت را منحصر در صلح و مذاکره و جلب اعتماد شیطان بزرگ می بینند حماسه عاشورا الگویی برای عبرت است.

مکتب حسینی بر پایه اصول و ارزشهای الهیست نه در بند نان و متاع دنیا که این متاع اگرچه وسیله حفظ ایمانند اما اولویت با ارزشها و اصول اعتقادیست.
اعتقادات حيسنيان قربانی بیش و کم نان و آب و تلاطم اقتصادی و چپاول بیت المال و بیت الحال کردن مختلسین و  گریختگان به باختر دور و فتنه جویان نمیشود.
ضعف بارز مدیران اجرایی در مبارزه با مفاسد و عدم بازدارندگی قانون در برخی موارد موجب نارضایتی مردم شده و نابسامانی های موجود، شایسته مردم ولایی نیست.

نظرات مختلف و ظاهرا متفاوت در این مقوله، وجوهی از حقیقت از زاویه های متفاوت هستند.انکار و حذف و فرمالیسم توجیه در این باره مقبول نیست.
نارضایتی به حق مردم از نواقص و خطاهای مدیریتی،نافی اسلامیت نظام نیست که خطر براندازی داشته باشد،اساسا انقلاب برای متاع دنیا نبود.
ضعف مجریان قانون و عملکرد نامطلوب مدیران بی کفایت، اصل اسلامیت نظام را تهدید نمیکند که عامل براندازی باشد چون راس هرم قدرت و حکومت به دست رهبریست که حتی دشمنان تنگ نظر و چهره های مطرح اپوزسیون بر پاکی همه جانبه او معترفند و به کاریزمای قوی و محبوب القلوب بودن رهبری که ریشه در معنویت و تقید به مبانی اسلام دارد.

اغراق نیست که در عصر غیبت بهتر از او برای رهبری نداریم و وامدار اوییم.رفع مشکلاتِ اقتصاد پرتلاطم در رهنمودهای مصلحت جویانه رهبری و تکیه بر ظرفیتهای داخلی و ناامیدی از دشمن و طاغوت است.

شکوفایی اقتصاد داخلی و اجرای عدالت مرد عمل میخواهد و اخلاص و جانفشانی عاشورایی و پیروی از منویات رهبری
و
بر فراست و زیرکی مومن پنهان نیست که علی تنهاست مثل همیشه تاریخ...

zz:

کسی حق ندارد برای ذن خودش یک سرزمین با دیدگاه های مخطلف را به مسلخ ببرد وبا نهضت حسینی مقایسه کند مردم هم نظر شما نیستند راست میگویی سوریه وعراق صحنه رویارویی است چرا تشریف نمی بری ونشسته ای قلم فرسایی میکنی
متاسفانه به جای عمل همه وزیر شعار شده ایم و چه دیر رسیده ای که طبل توخالی
میان تهی بودنش عیان شده.
نقل قول کردن
-2 #745 آ 1395-07-04 09:53
به نقل از سعاح:
صرفاً برای بیداری برخی سهل اندیشان:

بنا بر دلایلی بنظرم قضیه "خانه نشینی" احمدی نژاد مثل آخرین ملاقات شان به رهبری بخاطر یک مسئله امنیتی فوق سری بوده که "آقایون" رو حسابی دستپاچه کرد و به بهانه آشتی کنون سعی نمودند که از زیر زبان احمدی نژاد حرف بکشند و وقتی نتوانستند هرچی به دهنشان آمد علیهش گفتند۔ مثل حالا که نگران بودند بین احمدی نژاد و آقا حفظه الله چه سری هست۔ برای همین این چرندیات رو ساخته اند تا بفهمند جریان از چه قرارست۔ آنها می دانند که اصل قضیه بخاطر محرمانه بودنش هیچ وقت برملا نخواهد شد اما با این شایعات بی اساس می خواهند رهبری رو در مقابل یک بازی دوسرباخت قرار بدهند۔ چون اگر فرمودند که بله من به آقای احمدی نژاد توصیه کرده ام که به رقابت انتخاباتی وارد نشوند از همین حالا جشن پیروزی خود و پایکوبی رو برگزار کنند و اگر نه یعنی رهبری هم می خواهند احمدی نژاد برگردد آن وقت تا دیر نشده نقشه های دیگری رو اجرا کنند تا جلوی این "فاجعه" به هر قیمتی گرفته شود۔

آیا پشت این نقشه های شوم شیطانی امثال تاجزاده هستند یا پایداریهای وصل به دورهام؟!

برادر عزيز (واقعا عزيز) سعاح آخر چرا برملا نشود؟؟ تو اين كشو كه هركسي يه حرفي ميزنه و تو اين دوره ي بسيار شلوغ و پرفتنه چرا شفاف نباشند و بعد توقعمان از مردم باشد كه در عين سهل انديشي و درك نكردن دنياي سياستها و فتن يه چيزايي رو خودشون يه جوري بفهمن! دكتر عالي بود اما خطا داشت ديگه... چرا نبايد خودشو شفاف اثبات كنه؟
نقل قول کردن
+2 #744 آ 1395-07-04 09:49
به نقل از صادق:
همین آقای علم الهدی که گردنشو تبر نمیزنه و بسیاری از ائمه جمعه که نامبردی تا حالا شده درباره اختلاس ها و حقوق های نجومی یه بیانیه جدی و یا تحصن خشک و خالی انجام بدند!.......... برادر من اینا خودشون هم درگیر حزب بازی شدند تا رفع مشکلات مردم!

در مورد اينكه ميگيد"تا حالا شده درباره اختلاس ها و حقوق های نجومی یه بیانیه جدی و یا تحصن خشک و خالی انجام بدند!." ميلياردها بار موافقم بقيه ي جمله تونو كار ندارم اي كاش كسي اين حرف شمارو در جامه نشر ميداد كاش جوابي بهش ميدادن....
نقل قول کردن
0 #743 مهرداد/بچه مثبت 1395-07-04 09:38
به نقل از رایحه ظهور:
از این سخنان شیخ حسن چه چیزی برداشت می کنید ؟ این سخنان چه ارتباطی با درخواست اسرائیل دارد؟!





این شخص و رفیقش اکبر ؛ تا تونستند تو جنگ خیانت کردند ؛ غیر این هم ازشون انتظار نمیره ...

خواندن کتاب راز قطعنامه بر هر مسلمان ایرانی واجبه ...

دانلود کتاب راز قطعنامه www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=d27a08bdc49a14f31985b33832026a26
نقل قول کردن
+7 #742 رایحه ظهور 1395-07-04 09:19
از این سخنان شیخ حسن چه چیزی برداشت می کنید ؟ این سخنان چه ارتباطی با درخواست اسرائیل دارد؟!

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد