رایحه ظهور

استاد پناهیان:ظهور بعد از یک اتمام حجت کامل اتفاق می‌افتد + صوت

 یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در آخرالزمان که باعث می‌شود وضع عالم خیلی تغییر کند-به حدّی که انسان احساس می‌کند گویا صبر خدا کم شده است- و یکی از عواملی که موجب این‌همه تغییرات در آخرالزمان می‌شود، این است که «در آخرالزمان عملیات اتمام حجت به اوج می‌رسد و به‌صورت کامل انجام می‌گیرد».
» ابتدای نظرات (592)
  سخنرانی استاد پناهیان در ایام فاطمیه - دانشگاه امیرکبیر
  یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در آخرالزمان که باعث می‌شود وضع عالم خیلی تغییر کند-به حدّی که انسان احساس می‌کند گویا صبر خدا کم شده است- و یکی از عواملی که موجب این‌همه تغییرات در آخرالزمان می‌شود، این است که «در آخرالزمان عملیات اتمام حجت به اوج می‌رسد و به‌صورت کامل انجام می‌گیرد».
 
عملیات اتمام حجت، عملیاتی است که در زیر مجموعۀ هدایت تعریف می‌شود. وقتی خداوند متعال بندگانش را هدایت می‌کند و به سوی حقّ سوق می‌دهد، در یک مراحلی از بندگانش دستگیری می‌کند تا وقتی که حجت بر آنها تمام شود. یعنی جریان هدایت انسان به مرحله‌ای می‌رسد که حقّ برای انسان روشن شود و از این به بعد، اگر مسیر حقّ را انتخاب نکند، مسئولیت پای خودش است و از آن به بعد، رفتار خداوند هم با این فرد تغییر می‌کند.
 
در یک طیف گسترده-نه فقط برای یک فرد- یعنی در اندازه‌های جهانی و تاریخی نیز اتمام حجت انجام می‌گیرد و آخرالزمان پیش می‌آید و شرایط عالم به گونه‌ای رقم می‌خورَد که خدا دیگر مهلت نمی‌دهد و می‌خواهد ظلم را نابود کند. به حدّی که انگار خداوند به میانۀ میدان می‌آید و مؤمنین و مظلومان را نصرت می‌دهد.
 
آشکار شدن حقّ با اتمام حجت فرق می‌کند/ هر فردی تا آخر عمر، بالاخره یک زمانی حجت برایش تمام می‌شود
 
گاهی می‌گوییم: «حجت آشکار شده است» ولی این با «اتمام حجت» فرق می‌کند. چون وقتی که حقّ آشکار می‌شود، لزوماً به این معنا نیست که حجت بر همه تمام شده است، یعنی ممکن است-علی‌رغم آشکار شدن حق- باز هم مردم فریب بخورند یا سوء تفاهم‌هایی پیش بیاید.
 
عملیات اتمام حجت برای یک فرد -به تنهایی- نیز اهمیت دارد. چون خداوند برای هر فردی تا پایان عمرش، بالاخره یک زمانی حجت را بر او تمام می‌کند. یعنی خداوند حقّ را برای او روشن می‌کند و ابهامات و سوء تفاهم‌ها را برایش از بین می‌برد. در این صورت اگر این فرد بعد از اتمام حجت، حقّ را نپذیرد مستحق دوزخ خواهد بود و اگر بپذیرد، خدا دست او را می‌گیرد و نجاتش می‌دهد. البته این عملیات اتمام حجت در زندگی فردی، بسیار پیچیده و پنهان است و ما نمی‌‌دانیم خداوند با تک تک بندگانش چگونه اتمام حجت می‌کند؟  
 
بخشی از عملیات اولیاء خدا در لحظات حساس تاریخ، برای اتمام حجت بوده
 
بخشی از عملیات فاطمیه و اساساً بخشی از عملیات اولیاء خدا در لحظات حساس تاریخ، برای اتمام حجت بوده است. بخشی از سنت‌های الهی برای اتمام حجت تنظیم شده است. بخشی از امتحانات الهی نیز برای اتمام حجت ترتیب یافته‌اند. البته امتحانات الهی اهداف مختلفی دارند، گاهی اوقات امتحان برای رشد بندگان و مؤمنان است. گاهی نیز برای پاک کردن بندگان از آلودگی‌هاست.
 
از سه بُعد می‌توان به مسألۀ اتمام حجت نگاه کرد
 
 از سه بُعد می‌توان به مسألۀ اتمام حجت نگاه کرد؛ 1- بُعد اجتماعی و آخرالزمانی؛ یعنی در آخرالزمان اوضاع عالم به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که اتمام حجت صورت گیرد. 2- بُعد فردی؛ یعنی هر کسی یک زمانی از عمرش، حجت بر او تمام می‌شود که دیگر نباید در انتخاب راه حقّ تردید یا ابهامی داشته باشد. 3- علاوه بر ابعاد فوق، اگر از بُعد هستی‌شناسی به مسألۀ اتمام حجت نگاه کنیم، یعنی اگر به محور سنت‌های الهی حاکم بر هستی که همان «امتحانات الهی» است نگاه کنیم، می‌بینیم که بخشی از حساس‌ترین امتحانات الهی برای اتمام حجت هستند.
 
اتمام حجت گاهی اوقات برای کلیّت هدایت است. یعنی به شما اتمام حجت می‌کنند که راه اصلی همین راه خدا و پیغمبری است که می‌شناسید و نه راه دیگر. گاهی اوقات نیز اتمام حجت برای مقدمات این راه است. مثلاً یک نفر ژاپنی، آفریقایی یا آمریکایی دارد زندگی می‌کند، و از دور یک چیزهایی دربارۀ اسلام به گوش او خورده است ولی نمی‌داند این دینی است که باید روز قیامت دربارۀ آن پاسخ بدهد، یعنی از جزئیاتش خبر ندارد. یا اینکه اصلاً دربارۀ اسلام چیزی نشنیده است. خداوند دربارۀ او هم به نوعی اتمام حجت می‌کند، مثلاً شاید با دین خودش برای او اتمام حجت کند و شاید بر اساس وجدانیاتش برای او اتمام حجت کند. ولی به‌هر حال خدا روز قیامت از او هم سؤال خواهد کرد، منتها از او بر اساس درس‌هایی که به او داده است، سؤال می‌کند.
 
اتمام حجت برای همه است؛ حتی کسی که پیام اسلام به او نرسیده
اگر درس اسلام به کسی نرسیده باشد، و مثلاً درس کلیسه و کنیسه یا بودا به او رسیده باشد، روز قیامت بر همان اساس از او سؤال می‌شود. او هم در فضای خودش اتمام حجت دارد. حتی اگر هیچ درسی از دین به او نرسیده باشد، بالاخره او وجدان که داشته است، مثلاً می‌فهمیده که انجام فلان کار، نامردی(خلاف مروّت) است، لذا خداوند از او بر اساس وجدانیاتش سؤال می‌کند.
 
اتمام حجت صرفاً برای اسلام ناب به معنای واقعی کلمه نیست، بلکه گاهی اوقات برای مقدمات رسیدن به هدایت است. گاهی نیز اتمام حجت برای کسانی است که اسلام ناب را پذیرفته‌اند، ولی خدا برای آنها در یک مسائل دیگری اتمام حجت می‌کند.
 
انسان مرحله به مرحله اتمام حجت می‌شود / موضوع اتمام حجت، صرفاً اسلام آوردن نیست
 
اتمام حجت مراحلی دارد. فقط این نیست که اتمام حجت شود که «شما مسلمان بشوید» و شما هم یا مسلمان بشوید و یا نشوید. مثلاً الان برای ما اتمام حجت شده است که پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع) بر حق هستند. و اینکه نماز واجب است و... و ما نیز همۀ اینها را پذیرفته‌ایم و به آنها عمل می‌کنیم. ولی از این به بعد، اتمام حجت ما دربارۀ این مباحث مقدماتی هدایت نیست بلکه در مباحث دیگری است. مثلاً خداوند به ما اتمام حجت می‌کند که شما می‌توانستید به مدارج خیلی بالاتر برسید ولی خودتان کوتاهی کردید و به آن مراتب بالا نرسیدید. یعنی خدا برای تو اتمام حجت می‌کند که «تو می‌توانستی خیلی بیش از اینها به دین و جامعۀ خودت خدمت کنی ولی کم گذاشتی»
 
موضوع اتمام حجت، صرفاً اسلام آوردن نیست؛ انسان مرحله به مرحله اتمام حجت می‌شود. گاهی خداوند در مقدمات بعیده اتمام حجت می‌کند و گاهی در اصل پذیرش دین، اتمام حجت می‌کند و گاهی نیز در نتایج و سرشاخه‌هایش اتمام حجت می‌کند. به هرحال همه درگیر مسألۀ اتمام حجت هستند.
 
شیوه‌های اتمام حجت خدا متفاوت است/ خدا برخی را با محبت یا معجزه و برخی را با عقل یا تجربه اتمام حجت می‌کند
 
خداوند می‌خواهد بر همۀ بندگانش اتمام حجت کند، حالا اینکه چه کسی چگونه برایش اتمام حجت می‌شود، یک بحث دیگری است. اتمام حجت انواع و اقسام داد. مثلاً خدا دربارۀ یک کسی، با محبت اتمام حجت می‌کند، دربارۀ یک کسی با معجزه یا کرامت اتمام حجت می‌کند. یا یک کسی را با عقلش اتمام حجت می‌کند، یک کسی را با اتفاقاتی که دراطرافش می‌افتد و برایش تجربه می‌شود. شیوه‌های اتمام حجت خدا اصلاً یکسان نیست. فقط خودِ انسان می‌داند و خدا. البته اگر کسی بخواهد اتمام حجت خودش را انکار کند، می‌تواند انکار کند.
 
 خداوند با هر کسی، یک‌طوری اتمام حجت می‌کند. گاهی خداوند به بعضی‌ها حکمت می‌دهد و با همین حکمت با آنها اتمام حجت می‌کند. در روایت دارد، حکمتی که خداوند به اهل کفر یا نفاق می‌دهد برای این است که خدا در روز قیامت از طریق همین حکمت با آنها احتجاج کند(امیرالمؤمنین(ع): إِنَ‏ الْعَبْدَ إِذَا جَاعَ‏ بَطْنُهُ وَ حَفِظَ لِسَانَهُ عَلَّمْتُهُ الحِكْمَةَ وَ إِنْ كَانَ كَافِراً تَكُونُ حِكْمَتُهُ حُجَّةً عَلَيْهِ وَ وَبَالًا؛ ارشاد القلوب/1/205) مثلاً خدا به او می‌گوید: «تو به خاطر حکمتی که داشتی، این را می‌فهمیدی...»
 
گاهی خداوند دعای یک کسی را مستجاب می‌کند و از همین طریق، با او اتمام حجت می‌کند. گویا خداوند به او می‌گوید: «تو با من یک قراری گذاشتی و من دعای تو را مستجاب کردم، حالا تو فهمیدی که کارها دست من است، پس دیگر بی‌توجهی نکن...»
 
بهترین شیوه برای اتمام حجت، قرآن است
 
 اتمام حجت شیوه‌های مختلفی دارد. ولی بهترین شیوه برای اتمام حجت، قرآن است. یعنی اینکه با دریافت نورانیت کلمات قرآن، حق برای انسان آشکار شود. خوشا به حال کسانی که با قرآن برایشان اتمام حجت می‌شود، اینها واقعاً آدم‌های فهمیده‌‌ای هستند. اینها وقتی قرآن را می‌خوانند، می‌فهمند که این یک کلام معمولی نیست؛ این کلام خداوند است.
 
بعضی‌ها در صدر اسلام بودند که تنها با شنیدن چند آیۀ قرآن، به حقانیت دین پیامبر اکرم(ص) پی می‌بردند. مثلاً یک کسی نزد پیامبر اکرم(ص) آمد و عرض کرد: از این آیات قرآن که بر شما وحی شده است برای من بخوانید تا ببینم این دین شما چه می‌گوید؟ حضرت به یکی از اصحاب فرمود که چند آیه برای او بخواند. او هم آیات سورۀ زلزال را برایش خواند. آن مرد با شنیدن دو آیۀ آخر این سوره یعنی آیات: «فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ * وَ مَنْ يَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَه»(الزلزال/7و8) گفت: همین برای من بس است. (عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ أَنَّ رَجُلًا جَاءَ إِلَيَّ النَّبِيِّ ص فَقَالَ: عَلِّمْنِي مَا عَلَّمَكَ اللَّهُ فَدَفَعَهُ إِلَي رَجُلٍ يُعَلِّمَهُ الْقُرْآنَ فَعَلَّمَهُ إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ حتي بَلَغَ فَمَنْ يَعْمَلْ مثقال ذره خیرا یره... قَالَ الرَّجُلِ: حَسْبِي فَأُخْبِرَ بِذَلِكَ النَّبِيِّ ص فَقَالَ: دَعْهُ فَقَدْ فِقْهِ الرَّجُلِ؛ تَفْسِيرُ رُوحَ الْبَيَانِ/10/495) یعنی بنا بر شخصیت فکری و روحی او، با همین دو آیه برایش اتمام حجت شد.
 
 بعضی‌ها وقتی دانشمند می‌شوند، همین برای آنها اتمام حجت است. شاید شما دانشجویانی که به دانشگاه آمده‌اید و تحصیل می‌کنید، همین یک راه برای اتمام حجت شما باشد. لااقل می‌توان گفت که دانشگاه آمدن شما، ممکن است یک ربطی به اتمام حجت شما داشته باشد. خیلی چیزها در زندگی انسان رخ می‌دهد که معنایش اتمام حجت است. اگر دقت کنید، کم‌کم این موارد را در زندگی خودتان پیدا می‌کنید. خداوند با این اتفاقاتی که برای شما می‌افتد، در واقع دارد با شما سخن می‌گوید. پس دقت کنید که معنای این سخنان را بفهمید.
 
اتمام حجت ظاهراً نوعی «بی‌تفاوتی» خدا به بنده را نشان می‌دهد
 
عملیات اتمام حجت در زندگی ما بسیار تعیین‌کننده است. خداوند گاهی اوقات در مراحل مختلف زندگی ما تا قبل از اینکه اتمام حجت شود، به ما مهلت می‌دهد ولی اگر اتمام حجت شد، دیگر مهلت نمی‌دهد. خداوند می‌فرماید: «ما راه را به او نشان می‌دهیم، خواه شاكر باشد(و بپذیرد) يا ناسپاس باشد؛ إِنَّا هَدَيْناهُ السَّبيلَ إِمَّا شاكِراً وَ إِمَّا كَفُوراً»(انسان/3)
 
 اتمام حجت-به‌ تعبیری- یک بحث سرد است؛ از این جهت که گویا اتمام حجت-‌به ظاهر- یک نوع «بی‌تفاوتی» خدا به بنده را نشان می‌دهد. ولی در همین سردی هم خیلی حُسن وجود دارد. مثلاً اینکه یک ترس یا نگرانی در ما ایجاد می‌کند و این نگرانی موجب بیداری یا حساس شدن ما به موضوع می‌شود.
 
اصل بحث اتمام حجت ظاهراً بحث سردی است ولی شیوۀ اتمام حجت خیلی گرم و بامحبت است
 
اصل بحثِ اتمام حجت، به ظاهر یک بحث سرد است ولی شیوۀ اتمام حجت خیلی گرم است. یعنی مراحلی که در هدایت طی می‌شود تا به مرحلۀ اتمام حجت برسد، خیلی گرم و بامحبت است. کمااینکه خداوند پیامبری دلسوز و مهربان برای هدایت ما فرستاده و می‌فرماید: «لَقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَريصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنينَ رَؤُفٌ رَحيمٌ»(توبه/128) یعنی پیامبری فرستاده‌ام که حریص به هدایت شماست، اگر چیزی شما را اذیت کند، او را رنجور خواهد کرد و نسبت به مؤمنین، رئوف و رحیم است. آن‌قدر به شما علاقه دارد که حدّ ندارد.
 
 یک نمونۀ دیگری که نشان می‌دهد شیوۀ انجام عملیات اتمام حجت، چقدر گرم است، گودی قتلگاه است؛ همان‌جایی که خداوند، امام حسین(ع) را فدا کرده است تا همه‌چیز روشن شود.
 
یکی از وجوه فاطمیه، اتمام حجت است/ حماسۀ فاطمیه، بیش از اینکه برای احقاق حق باشد، برای اتمام حجت بود
 
یکی از وجوه فاطمیه، اتمام حجت است. می‌توان گفت فلسفۀ وجودی حضرت زهرا(س) در حماسۀ فاطمیه، بیش از اینکه احقاق حق باشد، اتمام حجت است. چون حضرت زهرا(س) می‌دانستند که آنها دیگر به این سمت نمی‌آیند، ولی رفتند و خودشان را فدا کردند تا اتمام حجت شود.
 
حضرت زهرای اطهر(س) در ماجرای کوچۀ بنی‌هاشم، چنان ناله‌ای زد که گفته می‌شود اکثر مردم مدینه متوجه شدند که یک خانمی دارد ضجه می‌زد؛ آن‌هم نه یک خانم معمولی یا عوام که جیغ زدن برایش ساده باشد، ایشان دختر پیامبر اکرم(ص) بود، با آن‌همه وقار و حیا و محبوبیت و عظمتی که داشتند.
 
وقتی ایشان برای پس گرفتن فدک اقدام کردند، باز هم برای اتمام حجت بود. یعنی: «می‌خواهم نشان دهم که اینها برخلاف گفتۀ پیامبر(ص) مرا صادق(صدیقه) نمی‌دانند» در حالی‌که همه از پیامبر اکرم(ص) شنیده بودند که فاطمه(ص) صدیقه است و دروغ نمی‌گوید. ولی آنها گفتند: «برای اثبات ادعای خودت-دربارۀ فدک- باید شاهد بیاوری!»
 
گاهی اوقات اتمام حجت، هزینه‌های سهمگین دارد
 
 حضرت زهرا(س) بسیاری از زجرها و مظلومیت‌ها را به خاطر اتمام حجت، به جان خرید. امیرالمؤمنین(ع) نیز ساکت نشست تا اتمام حجت شود و مردم بفهمند راهی که رفتند، اشتباه بوده است.
 
 گاهی اوقات اتمام حجت، هزینه‌های سهمگین دارد. یعنی گاهی اوقات اگر مردم حجت را زود نپذیرند، هزینۀ اتمام حجت بسیار سنگین خواهد بود، به حدّی که سرهای مظلومانی بریده خواهد شد. خداوند تا آخرش برای اتمام حجت کسانی که حق را دیر می‌پذیرند، ایستاده است ولی چرا ما باید هزینۀ اتمام حجتِ این آدم‌های دیرفهم را بپردازیم؟!
 
حضرت زهرا(س) می‌فرمود: این شتر خلافت را که از مسیرش خارج کردید، از او شیر نخواهید دوشید بلکه خون خواهید دوشید.(أَمَا لَعَمْرِي لَقَدْ لَقِحَتْ فَنَظِرَةٌ رَيْثَمَا تُنْتَجُ ثُمَّ احْتَلَبُوا مِلْ‏ءَ الْقَعْبِ دَماً عَبِيطاً وَ ذُعَافاً مُبِيداً؛ احتجاج/1/109) به عبارت دیگر، این شتر به شما سواری نمی‌دهد بلکه شما را منکوب می‌کند. ولی آنها به تعبیری گفتند: شما دارید سخت می‌گیرید! لذا باید حجت برای آنها تمام می‌شد. همان مردم مدینه که گفتند دارید سخت می‌گیرید، (بعد از حدود 50 سال) خودشان یا فرزندانشان، گرفتار جنایت‌های وحشیانۀ یزید شدند و سربازان یزید، مردم مدینه را بی‌‌رحمانه قتل عام کردند.
 
ظهور بعد از یک اتمام حجت کامل و حسابی اتفاق خواهد افتاد
 
در جریان اتمام حجت‌، کارِ جامعه به جایی می‌رسد که مردم کمترین بی‌تقوایی‌ها در مدیران جامعه را نخواهند پذیرفت، چون می‌فهمند که این بی‌تقوایی چه بدبختی و فلاکتی برای جامعه خواهد آورد. و حتی کار به جایی می‌رسد که التماس می‌کنیم: «یابن‌الحسن! شما تشریف بیاورید، این فقط کار خودتان است، ما باتقواهای درجه یک را نمی‌شناسیم...» ظهور هم بعد از اتمام حجت کامل و حسابی برای بشریت اتفاق خواهد افتاد. بعد از ظهور، همه‌جا آرام خواهد بود و امور جامعه با اشارۀ آقا امام زمان(ع) درست خواهد شد، چون موضوع دیگر برای همه، دقیقاً جا افتاده است.
 
مراقب باشید در جریان اتمام حجت، هزینه را برای خودمان و جامعه بالا نبریم
 
برای اتمام حجت، باید موضوع کاملاً برای ما جابیفتد منتها مراقب باشید هزینه را برای خودمان و جامعه بالا نبریم، یعنی سعی کنیم زود موضوع برای ما جابیفتد. بعضی‌ها خیلی زود برای‌شان اتمام حجت می‌شود، یعنی موضوع را خیلی زود درک می‌کنند و باور می‌کنند ولی بعضی‌ها خیلی دیر برای‌شان اتمام حجت می‌شود؛ مثل مردم مدینه.
 
مردم مدینه هزینه را برای خودشان و مخصوصاً برای اولیاء خدا خیلی بالا بردند. آنها دلیل گریه‌های حضرت زهرا(س) را نمی‌فهمیدند و باور نمی‌کردند. حضرت می‌فرمود: «مگر نمی‌بینید که علی(ع) را رها کرده‌اند؟!» آنها می‌گفتند: حالا که طوری نشده است! ... فاطمۀ زهرا(س) بین در و دیوار قرار گرفت تا موضوع را برای مردم روشن کند... 
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+4 #592 وحید 1395-01-29 00:24
سایت خوبی دارید ولی تورو خدا عکس احمدی نژاد رو از مجموعه یاران احتمالی امام زمان بردارید
نقل قول کردن
+2 #591 منتظر واقعی ظهور 1394-12-20 18:00
با توجه به جوسازی ها و فشارهای آمریکا علیه برنامه موشکی ایران و تلاش برای تحمیل تحریم های جدید علیه ایران، دولت باید قاطعانه در برابر آمریکا موضع گیری کند و بگوید هر تحریم جدیدی نه تنها برنامه های دفاعی و موشکی ما را تضعیف نخواهد کرد بلکه برجام را هم در معرض لغو کردن قرار می دهد. از موضع گیری های قاطع و انقلابی نیروهای مسلح و سپاه مطمئن هستیم، ولی در مورد دولت تردیدهای زیادی هست، آنهم با ایمیل بازی های بچه گانه با جان کری...و صحبت از برجام 2...
نقل قول کردن
+1 #590 ...ali 1394-12-19 14:05
میانگین درآمد نفتی دولت روحانی از احمدی‌نژاد بیشتر است
alef.ir/vdcdo50ssyt0s96.2a2y.html?337643
نقل قول کردن
+11 #589 رایحه ظهور 1394-12-19 13:11
با سلام به دوستان عزیز ، مطلب جدید سایت با عنوان :

برگزاری طرح جامع و سراسری " استغاثه ، رمز نزدیکی ظهور " در ایران اسلامی و کشورهای منطقه



منتشر شد :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1324-2016-03-07-17-15-49.html
نقل قول کردن
+9 #588 سعاح 1394-12-19 13:08
@};- إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ @};-

@};- وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا @};-

@};- وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا @};-

@};- وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يُكَفِّرْ عَنْهُ سَيِّئَاتِهِ وَيُعْظِمْ لَهُ أَجْرًا @};-
نقل قول کردن
+1 #587 احمد 1394-12-19 11:33
به نقل از احمد:
از تبعات گفتار زشت نادر قاضی پور اتفاقات ورزشگاه آزادی

به عمرم در ایران شعار مرگ بر همه چیز شنیده بودم جز مرگ بر فارس! :-O
سایت توانا ویدئویی رو منتشر کرده که هواداران اذی زبان تراکتور مدام شعار " مرگ بر فارس" سر میدادند ....تازه میشه فهمید اتفاقا ورزشگاه آزادی چندان هم عجیب نبود..

بیشتر سود رو عربستان برد چون عملا با نشون دادن رفتار تماشاگران و پرتاب نارنجک در ورزشگاه اونم در مقابل چشمان مسئول ارشد امنیتی یوفا و یکی از مسئولان کنفدراسیون آسیا دیگه حرفشون قطعا به کرسی خواهد نشست و بازیها با تیمها عربی در ایران انجام نمیشه....
جالب اینکه حتی سایت العربیه هم ویدئو شعارهای مرگ بر فارس رو در سایت خودش قرار داده و از اختلاقهای قومیتی در ایران گفته...
ببینید با توجه به نفوذ گسترده شبکه های اجتماعی چطور ایجاد یه چالش اونم توسط یه نماینده میتونه تا مجا پیش بره....


اونقدر دامنه توهینها و حرفها قاضی پور گسترده بود که هر کسی رو درهر جایی گزید...

توهین به فارسها ....
توهین بسیار زشت به زنها ....که گفتند مجلس جای زنها نیست و اونها نفرستید بیان که بلایی سرشون در میارییم

توهین به ایران...
توهین به کلیت جامعه...

حرفهاش زننده خودش هم به کنار....
امام جالب تر اینکه حتی حرفهایی که در مورد کاری که تو جبهه کرده وبه قول خودش عراقیهایی رو که اونطور مثلا کشته .......این باعث شد خیلی سایتها عرب زبان منطقه از دوست دشمن گفتند که نماینده مجلس ایران قتل عام عراقیها رو با افتخار عنوان میکنه ..........
البته یکی از افرادی که خودش تو عملیات بوده سراسر گفته های قاضی پور رو دروغ محض خونده و گفته اصلا چنین چیزی که ایشان گفتند وجود خارجی نداشته.....
نقل قول کردن
+6 #586 احمد 1394-12-19 11:26
از تبعات گفتار زشت نادر قاضی پور اتفاقات ورزشگاه آزادی

به عمرم در ایران شعار مرگ بر همه چیز شنیده بودم جز مرگ بر فارس! :-O
سایت توانا ویدئویی رو منتشر کرده که هواداران اذی زبان تراکتور مدام شعار " مرگ بر فارس" سر میدادند ....تازه میشه فهمید اتفاقا ورزشگاه آزادی چندان هم عجیب نبود..

بیشتر سود رو عربستان برد چون عملا با نشون دادن رفتار تماشاگران و پرتاب نارنجک در ورزشگاه اونم در مقابل چشمان مسئول ارشد امنیتی یوفا و یکی از مسئولان کنفدراسیون آسیا دیگه حرفشون قطعا به کرسی خواهد نشست و بازیها با تیمها عربی در ایران انجام نمیشه....
جالب اینکه حتی سایت العربیه هم ویدئو شعارهای مرگ بر فارس رو در سایت خودش قرار داده و از اختلاقهای قومیتی در ایران گفته...
ببینید با توجه به نفوذ گسترده شبکه های اجتماعی چطور ایجاد یه چالش اونم توسط یه نماینده میتونه تا مجا پیش بره....
نقل قول کردن
-3 #585 سعاح 1394-12-19 11:25
احمدی نژاد مشغول چه کاری است
[امیر امیری]



«علم را به نور معنا و تعریف کرده‌اند ، علم یعنی روشنایی و علم حقیقی علمی است که بشر را از گمراهی نجات دهد و نافع به حال او باشد.
در یکی از تعابیر بلند آمده است که علم نوری است که خداوند در قلب کسانی که بخواهد می‌افکند.
در این بیان علم هدیه‌ای الهی و قلب جایگاه این هدیه معرفی شده است.
اگر قبول کنیم که علم به مفهوم نور است آنگاه دایره آن از حوزه علوم تجربی فراتر می‌رود و هر حقیقت پیدا و پنهانی را شامل می‌شود.
یکی از ستم‌های بزرگ به علم ، محدود کردن دایره آن به علوم تجربی بوده است درحالی که گستره علم بسیار وسیعتر است . حقایق عالم محدود به حقایق مادی نیست و ماده سایه‌ای از حقیقت بالاتر است و خلقت مادی تنها یک طبقه از خلقت عالم ، است»
متن بالا بخشی از سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا است سخنرانی طولانی ای که در ذهن بخش اعظمی از دشمنان ایشان از همه آن سخنرانی فقط یک گزاره باقی مانده است : «هاله نور» اما هاله نور که دار و دسته تمدن غرب از بی بی سی تا برخی اساتید فقه از آن حرف زدند از کجا نشات می گیرد ؟ دقیقا از همین جملات بالا جملاتی که در آن علم را تعبیر به نور می کند ، تعریفی از علم که تمام تمدن غرب را به چالش می کشد و در ادامه این نگاشته خواهیم دید که تمدن غرب را تحقیر می کند ، لکن این حرف ها سخن شخص دکتر احمدی نژاد نیست بلکه او این درس را در مکتب عارف واصل و حکیم الهی حضرت امام خمینی تلمذ کرده است ، و البته غرب به خوبی این را می داند .
...
dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+11 #584 منتظر واقعی ظهور 1394-12-19 11:24
خبرگزاری تسنیم:
سردار سلامی : رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک فرو خواهد پاشید.
وقتی حزب‌الله بیش از صدهزار موشک ذخیره کرده، جمهوری اسلامی ده‌ها برابر آن موشک در کلاس‌های متعدد دارد و این قدرت توقف ناپذیر است. همه تجربیات و دستاوردهای خود را به برادران‌مان در جهان اسلام و جبهه مقاومت علیه آمریکا و اسرائیل و متحدان منطقه‌ای آنها منتقل می‌کنیم.
آیا اسراییل با حمایت ابلهانه شیخ نشین های خائن شورای همکاری خلیج فارس مرتکب اشتباه غیرقابل جبران حمله به حزب الله شجاع و قهرمان خواهد شد؟
نقل قول کردن
+16 #583 رایحه ظهور 1394-12-19 09:49
وزیر جهاد کشاورزی : وقتی با خارجی‌ها جلسه می‌گذارم آنها فقط به دنبال این هستند که چگونه محصولاتشان را به ما بفروشند



...........
منتظر باشید حاج حسن این بنده ی خدا را هم مثل صالحی مورد لطف و مرحمت خویش قرار دهند!
نقل قول کردن
+18 #582 رایحه ظهور 1394-12-19 09:48
با ما باش در امان باش ...!

نقل قول کردن
+16 #581 رایحه ظهور 1394-12-19 09:37


ان شاالله خدای مهربان بحق حضرت زهرا(س) ما را از منتظران راستین ظهور امام زمان(عج) و یاورانش در قبل و بعد از ظهور قرار دهد ...
نقل قول کردن
-2 #580 سیدعطاءالله فیروزی 1394-12-19 09:36
چهارشنبه سوری . . .
"روز ملّی مبارزه با آرامش و اعصاب"
بـر تـرقــّه بازان گرامی مبارکباد :- :- :-
{ سـتـاد روانـی شـدگـان چـهـارشـنـبـه آخـر سـال }
نقل قول کردن
+7 #579 رایحه ظهور 1394-12-19 09:32
47 دلار تخفیف ویژه دولت بر سر میانگین‌ قیمت نفت!

رئیس‌جمهور در حالی در جمع مردم یزد از اداره کشور با نفت 25 دلاری سخن گفت آمارها نشان می‌دهد که میانگین قیمت نفت در دولت‌ وی 72 دلار بوده است.

روزنامه جوان در گزارشی خاطر نشان کرد: دولت 12 ماه از 30 ماه فعالیت خود را با نفت بالای 100 دلاری سر کرده است و در سال 94 بود که به دلیل بازی نفتی عربستان سعودی با قیمت نفت، بهای بشکه‌های طلای سیاه با کاهش رو به رو بوده است. حسن روحانی و تیم وی تاکید فراوانی بر نفت 25 دلاری دارند به طوری که رسانه‌های همسو در یک سناریوی تهیه شده سعی دارند این دروغ را به مردم القا کنند که دولت یازدهم با نفت زیر 30 دلار به اداره کشور مشغول است. در حالی که دولت با نفت 72 دلاری کشور را اداره کرده است که دولت نهم در همین زمان - 30 ماه نخست فعالیت خود - با نفت 66 دلاری کنار آمد و خبری از نفت 72 دلاری نبود. ضمن آنکه قیمت دلار هم به مانند امروز 3 هزار و 600 تومان نبود و درآمد ارزی این روزهای دولت یازدهم وجود نداشت. میانگین قیمت نفت در هشت سال حضور دولت‌های نهم و دهم 86 دلار بود که مدیران ارشد دولت یازدهم سعی دارند آن را 148 دلار نمایش دهند در واقع میانگین قیمت نفت در 96 ماه فعالیت دولت گذشته تنها 16 دلار با میانگین قیمتی نفت در 30 ماهه فعالیت دولت یازدهم فاصله دارد.

....................
جلوه ای دیگر از دوست راستگویان!
نقل قول کردن
-8 #578 سیدعطاءالله فیروزی 1394-12-19 09:31
به نقل از رایحه ظهور:

مورد داشتیم بخاطر کلیپس یه دختره حرکت تمامی ماهواره های ناسا درخارج از جو زمین مختل شده…
به همین خاطره که آمریکا میخاد با ایران رابطه برقرار کنه تا اون دخترو پیدا کنه انرژی هسته ای بهانه است!!!!
__________________________
آژانس بین المللی انرژی هسته ای اگه نحوه استفاده صلح آمیز ملت از ترقه های چارشنبه سوری رو از نزدیک ببینن …
دیگه اجازه غنی سازی گوگرد نوک کبریت هم بهمون نمیدن
____________________________
ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺭﯼ :
ﺷﺮﮐﺖ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﮐﺸﻮﺭمان ، آﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻟﯿﺴﺖ ﺗﺤﺮﯾﻢ های ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮﺩ !
ﺍﮐﻨﻮﻥ آﻣﺮﯾﮑﺎیی ها ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﮔﻮﺷﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﺁﻭﺭﻧﺪ !
نقل قول کردن
+16 #577 رایحه ظهور 1394-12-19 09:09
نقل قول کردن
+13 #576 رایحه ظهور 1394-12-19 09:06
چرا خجالت بکشیم!؟ مواضع صریح ملت ایران - و بخصوص جوانها - در مقابل ظلمها و ستمهای بین المللی هرگز نبایستی متوقف بشود



قبل از پیروزی انقلاب در دوران طاغوت، اگر توی یک جمعی - که مثلاً داشتند با همدیگر توی خیابان راه میرفتند، یا توی فرودگاه منتظر پرواز بودند، یا مثلاً یک گوشه‌ای از دانشگاه گیر افتاده بودند - یکیشان میخواست نماز بخواند، این قدر این کار غیر مأنوس بود که آن کسانی که همراهش بودند میگفتند: نماز میخوانی!؟ آبروی ما رفت! نماز خواندن مایه‌ی آبرو ریزی بود! این بود؛ شما جوانها آن روزها را ندیده‌اید؛ ما دیده‌ایم. اگر یک جوان نمازخوانی در یک منطقه‌ی جلوی چشم و یک مرکز عمومی، میایستاد نماز میخواند، رفقایش خجالت میکشیدند و میگفتند آبروی ما را بردی. اگر در یک اجتماع عمومی - که بنا بود چند نفر سخنرانی کنند - سخنران، اول سخنرانی میگفت بسم اللَّه الرّحمن الرّحیم، رفقایش خجالت میکشیدند و سرشان را پائین میانداختند!
امروز و در دوران عظمت اسلام، سربلندی نظام اسلامی و سربلندی ملت ایران به خاطر مواضع ضد استکباریاش، آدم میبیند اگر کسی در تریبونهای جهانی در مقابل آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم و هم‌پیمانانشان بایستد و صریح حرف بزند، یک عده‌ای این جا خجالت میکشند! دست به دست هم میمالند ومیگویند: آقا! آبرویمان رفت! مثل همان خجالت کشیدنی که در دوران طاغوت، از نماز خواندن یکی می‌بردند. چرا خجالت بکشیم!؟ مواضع صریح ملت ایران - و بخصوص جوانها - در مقابل ظلمها و ستمهای بین المللی هرگز نبایستی متوقف بشود.

.................
قابل توجه کسانی که 3 سال است خجالت می کشند و ایران انقلابی را خجالت زده می کنند
نقل قول کردن
+3 #575 ایلیا مهاجر 1394-12-19 08:54
به نقل از سما:
چقدر امار حسن دقیق وحساب شده است یک نفر در دولت قبل سر کار نرفته وهر چه بوده در دولت ایشان سر کار رفته والان دیگر یک نفر هم بیکار نیست تمام شده رفت ملا نصرالدین یک وقت میگه اینجا وسط دنیاست میگن بابا ملا اینجا معلوم نیست کجاست وتا حد این موضوع درست است میگه میگید نه برو متر کن حالا هم اینها امار دست خودشان است وهمه چیز دستان خودشان است امار هم همانطور جابجا می کنند وامار الکی می دهند کی به کی نعلبکی دروغ که کنتور نمی خواد بگذار هر چی می خواد بگه دریا به دهن ......نجس نمی شه هر چه می خواهد دل تنگت بگو برو داد بکش برو فریاد بزن اگر با فریاد حرفت را باور می کنن هر چه می خواهی فریاد بکش اصل اینست که 90 هزار شرکت از شرکت های در شهرک های صنعتی تعطیل شده ودو سوم از انهایی که کار داشتند بیکار شدند وبقیه هم عنقریب بیکار می شوند چون کسی جنس ایرانی را نمی خرد اصلا کسی پول ندارد که جنس بخرد از قدرت تدبیر وامید شما مردم محتاج نان شب شدند وهر چه داشتند در این دولت تدبیر وامید از کفشان رفت وشدند مفلس وهیچ کس هم نمی فهمد وهر چه میگویند نداریم کسی باور نمی کند چرا زیرا امار حسن می گوید همه چیزدرست است وارزانی فراوان وهمه از لطف برجام در خوشی وخرمی دارند زندگی می کنند واصلا هیچ موضوع ناراحت کننده ای وجود ندارد فقط لطف کنید اینها هر روز نیایند بگویند نداریم که قلم پایشان را خرد می کنیم وقتی حسن می گوید همه چیز خوب است خوب است دیگه وباید باور کرد چرا زیرا از حسن راستگو تر در ایران نداریم هر چه را گیر کردید با کلید حسن باز می شود این کلید معجزه گر است وهمچون تا کنون که مشکلات را حل کرده مشکلات دیگر هم به لطف این کلید یک متری حل خواهد شد وهمه در خیر وخوشی زندگی خواهند کرد

بابا واقعا همه مردم رو سر کار گذاشته دیگه این رییس دولت راستگویان
نقل قول کردن
+3 #574 م.م. 1394-12-19 08:43
به نقل از دانشمند:
با اجازه سید حسن من جواب میدم.
1-خیر؛ دشمن اصلی شیعیان (اگه بنویسم پاک میشه؛ پس هیچی)
2- خیر؛ اگر اسم بزرگ ترین دشمن رو بنویسم کامنتم پاک میشه
3-بله؛ ولی این موضوع چه ربطی به سید حسن داره!!!
4- برای اینکه نگران افراط گرایی هستن
5-چون بی بی سی نمی تونه چشمش رو روی حقیقت ببنده
6-امام خمینی در این مورد اشتباه کرد
7- اگر بنویسم کامنتم پاک میشه (فقط بدون که جواب داره)
8-اتفاقات 88 خروش آزادمردان و شیرزنان ایرانی بر علیه بی عدالتی سیستم حاکم بود و از جایی رهبری نمی شد
9- بله؛ (ولی ما بیشتر از 12 امام نداریم؛ شما رو نمی دونم)

اولا امیدواریم کسانی که در زیر بیرق نظام اسلامی هستند، فریب دنیا و دنیاپرستان را نخورند و آخرت خود را تباه نکنند، ثانیا شما کاربر محترم تحت عنوان دانشمند به مهمترین مسائل زندگی و اعتقادی نگاه دقیق داشته باشید و بدانید که خدا از دل همه و نیت های ما آگاه است. توجه شما را به این نکات جلب می نمایم:
- بعد از فروپاشی شوروی سابق لیبرال ذمکراسی غرب، فرهنگ مادی خود را فرهنگ برتر و تنها نماد تجدد و حیات بشری می داند و تنها دشمن اصلی خود در این زمینه را ادیان الهی و بخصوص اسلام می داند. انگلیس، فرانسه، اسراییل و دلارهای آل سعود مهمترین همکاران آمریکا در این مسیر هستند.
- آرمان های نهضت مقدس ظهور ولی عصر (عج) برای نابودی ظلم و نجات بشریت از گمراهی و هدایت به صراط مستقیم انبیاء و اولیاء الهی،کاملا مغایر با فرهنگ منحط غرب و سیاست های استکباری آمریکا و مزدوران اروپایی و منطقه ای آنهاست.
- از علائم کفر و طلم محض بودن آمریکا و رژیم صهیونیستی، قانونی کردن گناهانی است که مورد نفرت همه انبیاء الهی بوده است.
- وقتی صهیونیست ها اصلاح طلبان ایران را خط مقدم خود در ایران می دانند، معنی آن ابطال این تفکر و مشی سیاسی برای ادامه راه انقلاب اسلامی و رسیدن به آرمان های مقدس آن می باشد، کما اینکه در رفتار اصلاح طلبان دین ستیزی و غربزدگی اظهر من الشمش شده است.
- درست است که سیاست انگلیس خبیث تفرقه اندازی است، اما از خود پرسیده اید چرا رادیو بی بی سی در ایران از تفکرات اصلاح طلبان و حامیان آنها، در عربستان از وهابیون، در جنگ اسراییل با حزب الله از صهیونیست ها، در عراق پریشان احوال امروز به جای دولت قانونی آن از داعش، در سوریه به جای دفاع از رییس جمهور قانونی از تروریست های آدمکش وارداتی حمایت می کند؟ آیا اینها همه اتفاقی هستند؟
- امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد که به مردم بگوید صراط مستقیم انقلابی، هیچ گاه به دوستی با کفرجهانی و مظهر آن آمریکای جهانخوار منتهی نخواهد شد.
- تبعیت محض و بدون چون و چرا از ولی فقیه شرط حتمی انقلابی بودن و سربازی برای انقلاب اسلامی است.
- در فتنه 88 با حمایت مستقیم آمریکا، اسراییل و منافقین از برخی قدرت طلبان فریب خورده داخلی حق و باطل کاملا آشکار شد و آفرین به امت نستوه ایران که در 9 دی طومار فتنه گران و حامیان پلید خارجی آنها را با بصیرت و روشن بینی خود در هم پیچیدند.
- ما 12 امام بیشتر نداریم و وجود گرامی دوازدهمین این بزرگواران در غیبت به سر می برند، این وجود نازنین خودشان برای زمان غیبت ما را به "رواة حدیثنا" در نامه خود به یکی از بزرگان شیعه دعوت کرده است که همان فقهای راستین در همه زمانهای عصر غیبت تاکنون بوده اند و مصداق کامل آن نیز در زمان وجود امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت (حفظه الله تعالی) می باشد.
-
نقل قول کردن
0 #573 سیدعطاءالله فیروزی 1394-12-19 08:29
به نقل از صادق:
پیشگویی جدید س م ر
قالیباف که رییس جمهور نشد ، نفت که هزار دلار نشد فتنه اکیر که می گفتی ، نه تنها نشد بلکه نظم و آرامش بیشتری بود، حالا این مردک سخن از کودتا می گوید
می گوید فتنه اکبر سطل آشغال آتش زدن نیست کودتا هست به به چه سخن حقی ، گند زدی داری ماست مالی می کنی.
ما منتظر آتش زدن سطل آشغال نبودیم منتظر اعتراض یه کم شکایت بودیم تا پیشگویی فتنه اکبر (بزرگ ) شما را لمس کنیم
عجب فتنه اکبری در جامعه شده شاید هم این پیشگویی را برای چند ده سال آینده کردی ولی می گفتی برای این انتخابات هست
چی شد آقا گند زدی در حد تیم ملی حالا داری ماست مالی اش می کنی دروغ گوی مفسد

به نقل از صادق:
میگن دروغگو کم حافظه هست همینه دیگه س م ر میگفت منتظر فتنه اکبر در سه ماه آخر امسال باشید حالا فتنه اکبر را حواله داده به کودتا در آینده نامعلوم
آقا ما منتظر فتنه اکبر نا پایان سال هستیم
دروغگوی شیاد مفسد

نیگا کن سرورم ، خب فدات بشم برو در سایت خودش بهش بگو ...
تکرار این حرفها حتی به شکل انتقاد تکرار همان دروغها و اکاذیب است
منکه اصلا نمیدونم این "س م ر" کیه و چیه و چه جریانی است جز همون سایت که برای خوندن مطالبش باید عضو باشی و برای عضویتش هم باید از هفت خان رستم عبور کنی که ما اون را به لقای خودش بخشیدیم و بهتر که نتونستیم بریم اونجا و اینجا با حرفهای اون آشنا شدم
همه ما منتظر واقع شدن علائم آخرالزمان و در نهایت ظهور هستیم (اللهم عجل لولیک الفرج)
و این مسائل مثل فتنه و جنگ و سوریه و عربستان و ... را هم بخاطر رسیدن به این هدف پیگیری میکنیم
اما واقعا خنده دار و مضحک نیست که برای رسیدن به اخبار ظهور باید یکی مثل س م ر بشارت بده ؟؟؟
یا اگه دسترسی به اینترنت و چنین سایتهایی داشته باشی از اخبار ظهور مطلع میشی و اگه نداشته باشی نه ؟؟؟
یا اگه نتونستی در سایت س م ر عضو بشی از اخبار آخرالزمان و ظهور غافل میشی ؟؟؟
یا اگه کسی که سواد اینترنت نداره یا پول همون شارژ اینترنت و گوشی و لب تاب را هم نداره نمیتونه از امام زمان خبر داشته باشه ؟؟؟
اگر امام زمان ما قراره با این حرفها و با این شکل و با بشارتهای فردی مجهول الهویه در یک سایت بیاد خب پس نعوذبالله ایشون از همه که دیگه ضعیفتره و قدرتی نداره و اگه سایتهای امثال س م ر هم بسته بشه پس قدرت فیلتیرینگ هم روی ظهور تاثیر میزاره !!!
نمیدونم والّا ...
اگرهم بخواهیم این انتقادها را ادامه دهیم میشیم خائن و منافق و مشرک و وهابی و میگن شما به امام زمان اعتقاد نداری درحالیکه به خدای احد و واحد قسم تنها امید من به ادامه زندگی فقط رسیدن به عصر ظهور هست و اعتقاد به مکتب تشیع و امام زمان(عج) در خون و وجود من جاری هست و از سادات هستم و بزرگی پیامبر اسلام(ص) و فاطمه زهرا(س) و دوازده امام معصوم را از کل جهان هستی و نیستی بالاتر میدونم
و حتی خدا گواهه که قبل از همه این حرفها از صمیم قلب دوست دارم آقای قرهی درست بگه ، س م ر دروغ نگه ، رایفی پور راست بگه و خیال بافی نکنه
و هرچه که اینها بگن همون بشه چون بالاخره اگه اینطور بشه یعنی داریم به یه چیزهایی نزدیک میشیم
اما من احساس میکنم مساله ظهور فراتر از این حرفهاست و نه ربطی به تکنولوژی و فناوری و بشارتهای افراد خاص داره و با محقق شدن علائم ظهور ، نیروی الهی بر همه اینها غلبه میکنه و مردم طوری دیگه که ما نمیدونیم چیطوره از علائم ظهور و حضور حضرت قائم(عج) مطلع خواهند شد .
zz:
نقل قول کردن
+1 #572 صادق 1394-12-19 07:52
میگن دروغگو کم حافظه هست همینه دیگه س م ر میگفت منتظر فتنه اکبر در سه ماه آخر امسال باشید حالا فتنه اکبر را حواله داده به کودتا در آینده نامعلوم
آقا ما منتظر فتنه اکبر نا پایان سال هستیم
دروغگوی شیاد مفسد
نقل قول کردن
0 #571 صادق 1394-12-19 07:39
پیشگویی جدید س م ر
قالیباف که رییس جمهور نشد ، نفت که هزار دلار نشد فتنه اکیر که می گفتی ، نه تنها نشد بلکه نظم و آرامش بیشتری بود، حالا این مردک سخن از کودتا می گوید
می گوید فتنه اکبر سطل آشغال آتش زدن نیست کودتا هست به به چه سخن حقی ، گند زدی داری ماست مالی می کنی.
ما منتظر آتش زدن سطل آشغال نبودیم منتظر اعتراض یه کم شکایت بودیم تا پیشگویی فتنه اکبر (بزرگ ) شما را لمس کنیم
عجب فتنه اکبری در جامعه شده شاید هم این پیشگویی را برای چند ده سال آینده کردی ولی می گفتی برای این انتخابات هست
چی شد آقا گند زدی در حد تیم ملی حالا داری ماست مالی اش می کنی دروغ گوی مفسد
نقل قول کردن
-9 #570 سیدعطاءالله فیروزی 1394-12-19 07:09
به نقل از MM:
بنده قبلا هم گفتم باز هم خدمت دوستان عزیز عرض می کنم- این آقای سيدعطاالله فيروزي به نظر بنده نفوذی هستند و فقط با مطرح کردن مباحث چالشی قصد استهلاک دوستان مهدوی رو دارند. دوستان لطفا بصیرت داشته باشید- مباحثی که ایشون از اول ورودشون به جمع دوستان مطرح کردن رو اجمالا بررسی نمایید، اینچنین ادبیات و سطح معلوماتی بعیده که به یه جوون متولد 66 بخوره- ادبیاتشون بیشتر به یه آدم پخته 40 یا 50 ساله می خوره - حتی اگر سنشون هم صحیح باشه که بعیده، به نظره بنده ایشون همون هدف سعد الدین رو دنبال می کنند با قالبی دیگر - استراتژی تغییر نکرده فقط روش اجرا تغییر کرده - دوستان مهدوی لطفا بصیرت....مراقب افتادن در چالش های بی مورد و دور شدن از هدف اصلی با طرح مجادلات بی فایده باشید - التماس دعای خیر

سلام
حقیر هم که از تهمت و افترای شما بگذرم
شاید بخاطر حق الناسی که گردنت هست خدا از سرت نگذره
آخه من کی در بحث های مهدوی مداخله کردم که حالا شدم مزدور اسرايیل و وهابیت و شدم سعدالدین ؟؟؟
من فقط میگم برای مطرح کردن نزدیکی ظهور باید دلیل علمی داشته باشیم نه اینکه بر اساس حدسیات و احتمالات ذهن خودمون باشه
وگرنه ظهور آرزوی قلبی هر بشر در دنیاست چه برسه به ما که ادعای مسلمانی هم داریم
در بحث های سیاسی هم فقط دنبال مثبت نپری و نقاط قوت هستم و موارد خوب و نیکو را ملاک قرار میدهم و از نظر من هم احمدی نژاد رییس جمهور خوبی بود و هم روحانی خوبه
نقل قول کردن
+17 #569 مهرداد/بچه مثبت 1394-12-19 06:55
آقای رئیس جمهور ، بیشتر احتیاط کنید!




توضیح محسنی اژه‌ای درباره حکم اعدام صادرشده برای یک روحانی شناخته‌شده
www.ana.ir/news/13039

صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی و همدستانش
www.afsaran.ir/links/subject/1181

حجت الاسلام حسن روحانی در اردیبهشت ۹۲ و در سفر تبلیغات انتخاباتی خود به قم با حجت‌الاسلام مجید جعفری تبار دیدار کرد.
www.sarshar.org/archives/weblinks/post_1237.html

zz:
نقل قول کردن
+7 #568 سعاح 1394-12-19 05:18
توحید/وحدت عددی: خداوند یگانه است [و هیچ معبودی جز او نیست] به علاوه مخلوقاتش۔

توحید/وحدت احدی و صمدی: خداوند یگانه وجود هست که هیچ جا از او خالی نیست و همه مخلوقات مظاهر و تجلیات صرفاً یک وجود یعنی اویند۔

یک مثال [صرفاً برای تقریب ذهن]: شما در یک اتاق تنها باشید که یک آیینه جلوی شما قرار بگیرد۔ حالا در آن اتاق دو تا شمایید؛ یکی خود تون و دیگری عکس شما در آیینه۔ گویا شما دو تا شده اید بدون اینکه بر وجود حقیقی شما افزوده شده باشد یا چیزی از شما کاسته شده باشد۔ عکسهای توی آیینه مثل صفرها هستند که بدون اصل وجود یعنی شما که یک باشید هیچ و پوچ اند۔ پس در اتاق اگر یک آیینه باشد یا صد هزار تا، وجود یکی خواهد بود۔

خداوند لم یلد ولم یولد و صمد هست یعنی یگانه ای که وجود غیر از او نیست۔ به این می گویند توحید صمدی/احدی۔ اما اگر توحید عددی رو در نظر بگیریم لازمه اش شرک خواهد بود چون علاوه به خداوند بزرگ، وجود موجودات خیلی خیلی کوچک اما مستقل رو قایل می شویم و این یک امر محال هست چون خداوند هم نامحدود هست و هم بسیط یعنی مرکب نیست۔

عذر این حقیر رو پذیرا باشید۔
نقل قول کردن
+13 #567 mehdi313 1394-12-19 02:48
اگر نصرت خدا بکنیم خدا قطعاً ما را نصرت خواهد کرد

وَلَوْ قَاتَلَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يَجِدُونَ وَلِيًّا وَلَا نَصِيرًا ﴿۲۲﴾
سُنَّةَ اللَّهِ الَّتِي قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلُ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلًا ﴿۲۳﴾

سوره مبارکه الفتح آیه ۲۳ ,۲۲

و اگر كسانى كه كافر شدند به جنگ با شما برخيزند قطعا پشت‏ خواهند كرد و ديگر يار و ياورى نخواهند يافت (۲۲)
سنت الهى از پيش همين بوده و در سنت الهى هرگز تغييرى نخواهى يافت (۲۳)


farsi.khamenei.ir/newspart-index?sid=48&npt=7&aya=22
نقل قول کردن
+1 #566 z... 1394-12-19 01:29
#اخبار_ظهور
نقل قول کردن
+19 #565 علی جعفری 1394-12-19 00:36
شهید بی مزار مدافع حرم در آغوش قبر

شهید مرتضی کریمی از رزمندگان مدافع حرم بود که چندی پیش برای مبارزه با طرفداران اسلام آمریکایی و دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد. وی حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش هنوز به کشور برنگشته است.



آنچه خواهید دید تصویری است از این شهید عزیز پیش از شهادتش که در قبر خوابیده. انشاءالله پیکر مطهر او و دیگر همرزمانش که خانواده‌شان چشم انتظار دیدنشان هستند به زودی برگزدد.

fna.ir/A2PDG3
telegram.me/che_khabar/13924
نقل قول کردن
+13 #564 علی 2 1394-12-19 00:34
به نقل از دانشمند:
با اجازه سید حسن من جواب میدم.
1-خیر؛ دشمن اصلی شیعیان (اگه بنویسم پاک میشه؛ پس هیچی)
2- خیر؛ اگر اسم بزرگ ترین دشمن رو بنویسم کامنتم پاک میشه
3-بله؛ ولی این موضوع چه ربطی به سید حسن داره!!!
4- برای اینکه نگران افراط گرایی هستن
5-چون بی بی سی نمی تونه چشمش رو روی حقیقت ببنده
6-امام خمینی در این مورد اشتباه کرد
7- اگر بنویسم کامنتم پاک میشه (فقط بدون که جواب داره)
8-اتفاقات 88 خروش آزادمردان و شیرزنان ایرانی بر علیه بی عدالتی سیستم حاکم بود و از جایی رهبری نمی شد
9- بله؛ (ولی ما بیشتر از 12 امام نداریم؛ شما رو نمی دونم)

دانشمند!!! فقط اعداد 1 تا 9 رو بلد بودی درست بنویسی که از عهده ی بچه اول ابتدایی هم برمیاد.پس اسمتو عوض کنی سنگین تری.
امام خیمی که جای خود داره از قرآن و حدیث قدسی هم مطلب برای امثال تو بیاریم میگی خدا هم اشتباه کرده.
امیدی به شما نیست خدا رحمت کنه فقط شما رو
نقل قول کردن
+16 #563 مهرداد/بچه مثبت 1394-12-19 00:22
امام خامنه ای: آدم وقتی سیما و چهره‌ نورانی آقای آوینی را می‌بیند، دوست دارد به ایشان علاقمند شود.



علاقه رهبر انقلاب به شهید آوینی:

این آقای آوینی، آدم وقتی سیما و چهره‌ی نورانیش را می‌بیند، همین طور دوست دارد به ایشان علاقمند شود».
من با ایشان خیلی کم هم‌صحبت شدم، منتها آن گفتارهای تلویزیونی را از سال‌ها پیش می‌شنیدم و به آنها علاقه داشتم. هر چند نمی‌دانستم که ایشان آنها را اجرا می‌کند.
www.afsaran.ir/link/1227671
zz:
نقل قول کردن
+3 #562 سعاح 1394-12-18 23:01
روشنگری ناب شماره 8

پیش بسوی توحید احدی۔ توحید عددی هم راهزن هست هم آلوده به شرک۔

خداوند فرمود هر گناه بخشیده می شود اِلّا شرک!

معصوم صلوات الله علیه فرمودند [نقل به مضمون]: لا اله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی الله همش توحید هست۔
نقل قول کردن
-24 #561 دانشمند 1394-12-18 22:28
به نقل از م.م.:
ما چند سوال را از سید حسن خمینی داریم:
1- آیا آمریکا و انگلیس به همراه دو مزدور منطقه ای آنها اسراییل و آل سعود کفر جهانی و دشمنان اصلی اسلام ناب محمدی (ص) و شیعه نیستند؟
2- آیا این چهار کشور مهمترین دشمنان ولی عصر (عج) نیستند؟
3- آیا در آمریکا و اسراییل هم جنس بازی و لواط که از منفورترین گناهان بزرگ در درگاه الهی هستند، قانونی و عادی نشده است؟
4- چرا صهیونیست ها اصلاح طلب ها رو خط مقدم خود در ایران می دانند؟
5- چرا بی بی سی، صدای رسمی دولت انگلیس خبیث به جای بی طرفی در انتخابات ایران به صراحت از آقای هاشمی و همفکرانشان حمایت می کند؟
6-چرا امام خمینی آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد؟
7- چرا در مورد وصایای مهم امام خمینی در مورد تبعیت از ولایت فقیه، صحبتی نمی کنید؟
8- چرا در ماجرای فتنه 88 که مستقیم از تل آویو و واشنگتن و لندن و منافقین مورد حمایت واقع شد، در دفاع از نظام و اصل ولایت فقیه سخنی بر زبان جاری نکردید؟
9- آیا در حدیث معروف "من مات و لم یعرف امام زمانه، مات میتة جاهلیه" - هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است - با دقت نگریسته اید؟

با اجازه سید حسن من جواب میدم.
1-خیر؛ دشمن اصلی شیعیان (اگه بنویسم پاک میشه؛ پس هیچی)
2- خیر؛ اگر اسم بزرگ ترین دشمن رو بنویسم کامنتم پاک میشه
3-بله؛ ولی این موضوع چه ربطی به سید حسن داره!!!
4- برای اینکه نگران افراط گرایی هستن
5-چون بی بی سی نمی تونه چشمش رو روی حقیقت ببنده
6-امام خمینی در این مورد اشتباه کرد
7- اگر بنویسم کامنتم پاک میشه (فقط بدون که جواب داره)
8-اتفاقات 88 خروش آزادمردان و شیرزنان ایرانی بر علیه بی عدالتی سیستم حاکم بود و از جایی رهبری نمی شد
9- بله؛ (ولی ما بیشتر از 12 امام نداریم؛ شما رو نمی دونم)
نقل قول کردن
+3 #560 کمال 1394-12-18 22:26
به نقل از آنتی ..:
مرگ بر ..

بی جنبه یک کم شعور داشته باش و حالا که در این سایت قضا کاملا باز است اگر حرف حساب داری مثل آدم حرفت رو بزن
نه مثل عقده ای ها که در هر زمینه ای به فضای باز می رسند فضا را به گند می کشند.
نقل قول کردن
+6 #559 سما 1394-12-18 21:16
این ادعایی که حسن می کرد که اب را از خلیج فارس ودریای عمان برای یزد اورده از اون ادعای های عجیب بود که ایشان ادعا کردند زیرا در دوره دولت قبل این اب از دریای عمان وخلیج فارس به کرمان امده بود وسه نقطه مهم را زیر پوشش قرار داده بود بنا براین ادعای حسن نسبت به اینکه می خواهیم اب را از خلیج فارس ودریای عمان به یزد بیاوریم کلا دروغ محض است چون این اب به کرمان امده وفقط ایشان میخواهد این اب را حالا کی از کرمان با هزینه زیاد به یزد بیاورد حالا چرا گفت می خواهد از خلیج فارس ودریای عمان انرا بیاورد چون ان هزینه ای را که از دریای عمان وخلیج فارس باید این اب را بکشن می خواهد حساب کند وچون اینقدر هزینه نمی شود این فاصله کرمان تا یزد بقیه را لوطی خور می فرایند یک اب هم رویش اینه که امار های غلط وغولط می دهند ودروغ هم کنتور نمی خواهد بگو بابا بگ جانم امار بده جانم اصلا دولت قبل پایش را انداخته بود روی پایش واین هشت سال داشت استراحت می کرد وهمه پولها را خورد وبالاکشید ولی نمی دانم چرا رفت این پول برای ساختمان چهار طبقه را از بانک قرض کرد این اقایی که این میلیاردها را خورد کجا برد که اخرش گدا شد ورفت واقعا چطوری این را هضم می کنید گفتند به کلاغ یک چیزی بگو گفت منار گفت بابا یک چیزی بگو که بکنجد تو خیلی کوچکی اینها هی میلیاردی به ناف دولت قبل میبندند ولی نمی دانند که بالاخره این پلیس واگاهی می داند که اگر اینهمه پول داشت باید یک جایی خرج بشه واگر نشه به چه درد می خوره اصلا نمی دانم اینها چطور گز نکرده پاره می کنند لطفا از این به بعد وقتی خواستید یک چیزی بگویید قبلا محل خرج انرا هم بگویید تا ما هم مستفیذ شویم واستفاده ببریم فقط کافی یک پلیس گروهبان باشید نه افسر حتی یک سرباز اش خور هم می فهمد که این ادعا باید حتما ثابت شود ونمی شود الکی به ناف یک نفر یک اتهام را بست که اگر اینها دنبال شود عواقب بدی برای اتهام زنندگان خواهد داشت این دیگر بر عده قوه قضاییه است که این اتهام را پیگیری کند ونگذارد یک ادم اینطور مورد هجمه یک مشت افراد نوکر صفت وامریکا پسند قرار بگیرند اما تا اقدام انجا ما حق داریم از این عربده ها جلوگیری کنیم ونگذاریم یک خدمت کار ملت اینطور مورد هجمه قرار بگیرد چون صحبت از یک فرد نیست چون از این به بعد هر کس خواست خدمت کند می بیند که مثلا به فلانی که اینهمه خدمت کرد چه کردند اینه که انگیزه خدمت از بین می رود هر چند بنده عقیده این است که یک فرد انقلابی هرگز نباید از این حرفها ناراحت شود ویک انقلابی با خدا پیمان بسته وباید جان خود را دراین راه بگذارد وهرگز ازاین حرفها پوچ خسته نشوند
نقل قول کردن
+4 #558 حسین 1394-12-18 20:55
سلام دوستان جان حضرت زهرا بحثهای سیاسی را ول کنید اینجا رایحه ظهور یوسف زهرا است -از اوضاع اخر اسفند چه خبر از قول اقای قرهی
نقل قول کردن
+20 #557 mehdi313 1394-12-18 20:40
به نقل از سما:
از حسن راستگو تر در ایران نداریم




پینو کیو آدم شد ولی .......
نقل قول کردن
+2 #556 سما 1394-12-18 20:38
امارها نشان می دهد که گفتمان اعتدال فقط پنج در صد ارا را تشکیل می دهد در هر دو مجلس این امار نشان می دهد که گفتمان اعتدال با شکست صد در صدی روبرو شده ودیگر کسی تره برای این نوع تفکر خرد نمی کند پنج در صد تقربیا یعنی شکست کامل وهمانطور که عارف گفته بود اگرنتوانیم این انتخابات را ببریم صد درصد انتخابات 96 را خواهیم باخت این الان عملی شده وعلیرغم توطئه که درتهران کردند باز هم مردم به گفتمان اعتدال رای ندادند وکلا ابین گفتمان با شکست صد درصدی روبرو شد وبه تاریخ پیوست این را من نمی گویم خود ان وزیر کشور در کنفرانس مطبوعاتی گفت که البته با وجودی که سعی میکرد زیاد خراب نشه وامارها را اینطور میگفت که مثلا هر کدام تقربیا یک سوم را اوردند یعنی اصولگرا ها یک سوم واصلاح طلبان یک سوم و یک در صد خیلی کم هم اعتدال گرا ها اوردند وبقیه مستقل بودند این امار هر چند باز هم غلط وجانبدارنه بود اما حکایت از شکست اعتدال گراها بود ولی بدانید که اینها برای اینکه خودشان را نشکنند امار غلط می دهند واصول گرا ها امار اولین بودند وبعد اطلاح طلبان وباقی مانده با یک در صد خیلی کم حاکی از مستقل ها بودند واعتدال گرا ها که بیشتر ان مستقل ها بودند واعتدال گرا ناچیز بودند اینها خودشان هم فهمیدند که قافیه را باختند علیرغم تقلبی که کردند در تهران وشهرهای بزرگ اینه که کلا اینها در همه چیز شکست خوردند وعصبانی می شوند ودیگر طاقت انها تمام شده ومردم بخوبی انها را شکست دادند وپی به حرفهای صدتا نیم غاز اینها بردند ودیگر حاضر نیستند به حرفهای اینها گوش بدهند اینها از عصبانیت زیاد دارند هر چه فریاد است سر ملت بیچاره وان دولت محبوبشان می کشند چرا چون می دانند علیرغم دو سال تبلیغ سوء علیه دولت قبل هر وقت که زندگی بهشان فشار می اورد از دولت قبل به نیکی یاد میکنند واین باعث عصبانیت اینها می شود ومرتب هر جا گیر می کنند فورا گریزی به دولت قبل می زنند وهر چه می توانند به ناف او می بندند که چه مبادا مردم باز به فکر کارهای نیک این مرد بزرگ بیفتند ودیگر حاضر نشوند به اینها رای بدهندواقعا باعث تاسف است که یکی بر تخت ریاست بنشیند وبا این همه قدرت وکبکبه باز ترس از دست دادن قدرت یک لحظه اینها را ارام نمی کند وهمواره دلشور شکست مثل یک کابوس در هر لحظه انها را به بد گویی از دولت قبل وا می دارددر صورتی که اگر واقعا مدرکی برای این حرفها داشتند به قوه قضاییه می دادند ولازم نبود که جار بزنند که مثلا فلانی چه کرده اما چون مدرکی ندارند لذا فقط فریاد میکشند بدانید که سال 96 که مثل یک چشم برهم زدن می رسد ومردم هم شما را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد ودیگر اثری از اثار شما نخواهد بود چون مردم دیگر به اندازه کافی شما را شناختند واین را زبیا کلام هم می داند وگفته است این دیگر ما نبودیم وکلا صدای مردم در امده است
نقل قول کردن
+7 #555 ... 1394-12-18 20:07
نوشته شده در ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ توسط آرمانشهر


۱)
دوستی دارم اهل شهر چنار (از شهرهای نزدیک کلات) دیروز میگفت کلا تو زندگیم بیست تا گوسفند دارم. نذر کردم اگه دکتر کاندیدا بشه ده تاشو برای تبلیغاتش بدم …
بعد میگفت فکر می کردم من خیلی احمدی نژادیم، بعدا که این مطلب رو با دیگران مطرح کردم متوجه شدم تو شهرمون همه همین حالت رو نسبت به دکتر دارن.

۲)
بنده از یکی از بستگانم در «فریمان» که راننده تاکسی است شنیدم که مردم برخی‌ روستاهای آنجا، وقتی از کنار تپه‌ای که دکتر طی سفر استانی بر فراز آن سخنرانی کرده رد میشوند، با حسی غریب و حسرت‌بار به آن تپه نگاه میکنند و تقریبا هر دفعه هم یادآور میشوند که یادش بخیر احمدی‌نژاد اینجا صحبت میکرد.
نقل قول کردن
+13 #554 سما 1394-12-18 20:05
چقدر امار حسن دقیق وحساب شده است یک نفر در دولت قبل سر کار نرفته وهر چه بوده در دولت ایشان سر کار رفته والان دیگر یک نفر هم بیکار نیست تمام شده رفت ملا نصرالدین یک وقت میگه اینجا وسط دنیاست میگن بابا ملا اینجا معلوم نیست کجاست وتا حد این موضوع درست است میگه میگید نه برو متر کن حالا هم اینها امار دست خودشان است وهمه چیز دستان خودشان است امار هم همانطور جابجا می کنند وامار الکی می دهند کی به کی نعلبکی دروغ که کنتور نمی خواد بگذار هر چی می خواد بگه دریا به دهن ......نجس نمی شه هر چه می خواهد دل تنگت بگو برو داد بکش برو فریاد بزن اگر با فریاد حرفت را باور می کنن هر چه می خواهی فریاد بکش اصل اینست که 90 هزار شرکت از شرکت های در شهرک های صنعتی تعطیل شده ودو سوم از انهایی که کار داشتند بیکار شدند وبقیه هم عنقریب بیکار می شوند چون کسی جنس ایرانی را نمی خرد اصلا کسی پول ندارد که جنس بخرد از قدرت تدبیر وامید شما مردم محتاج نان شب شدند وهر چه داشتند در این دولت تدبیر وامید از کفشان رفت وشدند مفلس وهیچ کس هم نمی فهمد وهر چه میگویند نداریم کسی باور نمی کند چرا زیرا امار حسن می گوید همه چیزدرست است وارزانی فراوان وهمه از لطف برجام در خوشی وخرمی دارند زندگی می کنند واصلا هیچ موضوع ناراحت کننده ای وجود ندارد فقط لطف کنید اینها هر روز نیایند بگویند نداریم که قلم پایشان را خرد می کنیم وقتی حسن می گوید همه چیز خوب است خوب است دیگه وباید باور کرد چرا زیرا از حسن راستگو تر در ایران نداریم هر چه را گیر کردید با کلید حسن باز می شود این کلید معجزه گر است وهمچون تا کنون که مشکلات را حل کرده مشکلات دیگر هم به لطف این کلید یک متری حل خواهد شد وهمه در خیر وخوشی زندگی خواهند کرد
نقل قول کردن
+8 #553 مهدی مبشر گمنام 1394-12-18 19:55
سلام و درود
یک پیشنهاد برای دوستان اهل شعر...
شعرهای «منصور نظری» را از دست ندهید... ذیلا به دو مورد اخیر اشاره می شود...



هلا بلبل نغمه‌پرداز عشق - نما فاش از لاله‌ها راز عشق
ز خون‌باری قتلگاه دمشق - بگو سِرُ الاسرار پرواز عشق

بخوان قصۀِ قوم آزاده را - سیه مستیِ بی می و باده را
بگو از شقایق شدن بهر یاس - دفاع از حرم را تب التماس

دلیران جنگ دمشق و حلب - به جان عاشقان شهادت‌طلب
بگو کربلا رهسپاری به خون - ز شورِ غم عشق زهرا جنون

قلم را به نام شقایق قسم - به خون شهیدان عاشق قسم
خدا را به آن ماه پنهان قسم - به مستان بگذشته از جان قسم

به آن خورده سیلی رخ بی مزار - به دل‌تنگی شیعه در انتظار
قسم بر شهیدان راه شرف - به مردان در پیش زینب به‌صف

به قوم مدافع حرم را به عشق - که از خونشان گشته گلگون دمشق
به آن بسته سربنده ها یا حسین - اَداء کرده بر فاطمه عهد و دین

به پهلوی بشکستۀ فاطمه - به قلب ز غم خستۀِ فاطمه
به قاریِ قرآنِ بر نیزه مست - به آن در ازل گفته ما را الست

به آن گشته گُم یوسف آل عشق – که جان می‌دهیم از برای دمشق
چو عباس حیدر بگیریم علم - کنیم عاشقانه دفاع از حرم

حرامی به زینب نگه بد کند؟ - جگرخون دل یاس احمد کند؟
کِشد ناکسی معجر از موی یاس؟ - دل یاس حیدر بگیرد هراس؟

حرامی جسارت به زینب کند؟ - و زهرا از این درد و غم تب کن؟
نظر بد کند کَس به ناموس عشق؟ - و لشکر سعودی کِشد بر دمشق؟

اگر سر بُرَد شیعه را جمله تیغ - به ذلت دهد تن دریغا دریغ
اگر سر تمامی به دار آوریم - دریغا که ذلت به بارآوریم

هلا ای ملک‌زادۀ مار دوش - ز خونِ شهیدان ما کرده نوش
ببین شور و غوغای ما در دمشق - به پا گشته این کربلا را ز عشق

چنین عهد و پیمان ما با علیست - که ذلت سزاوار یک شیعه نیست
حرم را کند بد حرامی نگاه؟ - و ناموس حیدر شود بی‌پناه؟

کِشد معجر زینب از سر عدو؟ - و سیلی به زینب زند کَس به رو؟
طمع کرده داعش به ناموس عشق؟ - و خواهد سعودی بگیرد دمشق؟

مگر شیعه را مرد وزن سر زنند – که این طعنه بر قوم حیدر زنند
مگر شیعه یک‌تن نباشد به‌جا - که گیرد سعودی حرم را ز ما

سعودی اگر پا نهد در دمشق - نگه چپ کند گر به بانوی عشق
قسم بر جگرخونی فاطمه - کِشیمش به خاک و به خون خاتمه

قسم بر تن غرقه خون شهید - بگیریم از او انتقامی شدید
اگر پا نهد او برون از خَطش - ز دریای خون بگذریم از عطش

چو حیدر گرفته به کف ذوالفقار - بر آریم از آل سعودی دمار
کنیم از میانش سعودی دونیم - به نام علی فتح مکه کنیم


و بت‌های در کعبه بشکسته باز - رها آوریم از طلسمش حجاز
به کاخ سعود آتش کین زنیم - و سرها از آن آل ننگین زنیم

سعودی اگر ناروایی کند- و یا دست از پا خطایی کند
سعودی اگر دست خود رو کند- اگر بر حرم بدنظر او کند

حقیرانه آن آل نیرنگ و ننگ - بکوبد اگر شیعه را طبل جنگ
کِشد لشکری او اگر بر حلب - کند جنگ ایرانیان را طلب

بخیزد ز سمت خراسان سپاه - علم کرده بیرق به رنگ سیاه
چو دریای طوفانی پرخروش - علم‌ها چو عباس حیدر به دوش


چو حیدر گرفته به کف ذوالفقار- بر آریم از آل سعودی دمار
و طومار او را به هم در تنیم - و گردن ز ضحاک تازی زنیم

حرم را به جان پاسبانی کنیم - و محشر به پا با یمانی کنیم
یمن را خراسان، عراق و دمشق - برآشفته سازیمش از شور عشق

کند صیحه ای اسمانی سپس - همه اهل عالم سراسیمه بس
و آن دم نفیری بخیزد ز دور - که یا اهل العالم نوید ظهور


شود حبس در سینه‌ها تا نفس - و در طور دل‌ها زند سر قبس
و از آسمان بر زمین بارد عشق - و بر بام کعبه ظهور آرد عشق

و از عطر نرگس جهان پر شود - و خاک زمین گوهر و دُر شود
و گلبانگ عشقِ آنا المهدی‌اش - روان لشکر عاشقی در پی‌اش

و قاسم سلیمانیِ صف‌شکن - شبیخون زند لشکر اهرمن
کمان‌ها به مردی چو آرش کشیم - و کاخ سعودی به آتش‌کشیم

علم آن درفش کیانی کنیم – به پا جنگ سوم جهانی کنیم
بهار یهودا خزان آوریم – و بر بام کعبه اذان آوریم

قسم بر قلم چون نگارد ز عشق – به خون شهیدان راه دمشق
که سر می‌رسد آخر این انتظار - و می‌گردد آخر زمستان بهار

سحر بس قریب است و شب رفتنی - و پایان رسد دورِ اهریمنی
و می‌آید آخر سحرگاه نور - و مهدی زهرا نماید ظهور

به امید ظهور حضرت یار ..
یکشنبه 16 اسفند 1394 منصور نظری

*****************************************************************


برای حاج همت... عشق بچه بسیجی ها...

دشت مجنون می‌دهد بوی ولا – بوی دشتِ غرقه خون کربلا
دشت مجنون بوی زهرا می‌دهد - بوی یاس مانده تنها می‌دهد

بوی گل‌های شقایق می‌دهد - بوی خون مرد عاشق می‌دهد
عاشقان را کربلا خط می‌دهد - دشت مجنون بوی هِمَّت می‌دهد

دشت مجنون مقتل آلاله‌هاست - مدفن گلگون هجده‌ساله‌هاست
دشت مجنون کربلای جبه‌هاست – قتلگاه همت ان مرد خداست

دشت مجنون مقتل مردان مرد - با تو همت کربلا برپا بکرد
کربلای دشت مجنون اَلسَّلام - لاله‌های غرقه در خون اَلسَّلام

دشت مفقود الجسدها السلام - بی کفن‌ها بی لحدها السلام
عاشقانه خفته‌ها بر مین سلام - آیه‌های سورۀِ یاسین سلام

دشت مجنون ای به خون آغشته عشق - مقتل هِمَّت؛ سلام ای دشت عشق
غرقه در خون پیکر یاران سلام - کربلا را ای علمداران سلام

فاتح خیبر به چشمانت سلام - بر غم و درد فراوانت سلام
غرقه در خون بر تن چاکت سلام – هِمَّتا؛ بر پیکر پاکت سلام

بر تن خونین یارانت سلام - بر شمیم بوی بارانت سلام
ای شهید دشت مجنون اَلسَّلام - کربلا را رفته در خون اَلسَّلام

ای به زهرا تشنه‌کام انتقام - اُسوۀِ عشق و شهادت اَلسَّلام
غرقه در خون گشته گیسوی تو را - دشت مجنون می‌دهد بویِ تو را

ای تمام آرزویت کربلا - سِرِّ خونینت شد آخر بَرمَلا
تا بگویی عاشقی را راستی - از هر آنچه غیر او برخاستی

کربلا رفتن به خون می‌خواستی؟! - غرقه در خون روی و مو آراستی؟!
ای شهید راه عشق فاطمه - شد نصیبت کربلا در خاتمه

ای به رنگ قلب زینب لاله کیش - رفتی و ما را نهادی وا به خویش
سینه‌ات مأوای داغ و دردِ عشق - ترک ما کردی چرا شبگرد ِعشق

بازگرد ای ماه شب‌های شکوه - ای نماد استقامت هم چو کوه
بازگرد ای کربلایی اهل عشق - کن علمداری حرم را در دمشق

آه همت ،سینه‌ام خونِ تو است - این دل غم‌دیده مجنون تو است
دل تو را تنگ است ای سردار عشق - جای توخالیست اینجا در دمشق

زینب اینجا تشنۀِ یاری توست - منتظر بهر علمداری توست
لشکر ما را بیا سردار شو - ما مدافع‌ها حرم را یار شو

آه همت، بی‌قرارت گشته‌ایم - در پی‌ات از نیل خون بگذشته‌ایم
آه اگر بودی چه حالی داشتیم - خود چنین تنها نمی‌پنداشتیم

کاش می‌شد بازگردی مرد عشق - تا کنی سرداریِ ما در دمشق
ای علم بر دوش زهرا کیش ما - جای توخالی برادر پیش ما

گشته برپا کربلایی در دمشق - جای توخالیست ای سردار عشق
تا شوی بر مرقد زینب پناه - زینبیه جای توخالیست، آه

خون‌دلت، بر فاطمه لبریزِ عشق - ترک ما کردی چرا شب‌خیز عشق
رفته‌ای اما یقین دارم تو را - این نه آخر بر تو باشد ماجرا

دانمت آیی، ولی وقتی دِگَر - وین شب ظلمت چو خواهد شد سحر
گشته سرمست از می نابِ حضور - دانمت آیی به همپایی نور

در رکاب مهدیِ صاحب زمان - می‌شوی با لشکر زهرا روان
لشکر حق را علم گیری به دوش - در پی مهدی بیایی پرخروش

همت ای عاشق‌ترین سردار نور - وعدۀِ ما با تو در صبح ظهور
ای به خونت کربلا را رهنما - پیش زهرا کن شفاعت بهر ما


تا که در دشت بلا پرپر شویم - کربلایی چون تو ما آخر شویم

به امید ظهور حضرت یار ....
سه‌شنبه 18 اسفندماه 1394 منصور نظری

d:w:us و zz:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد