رایحه ظهور

9 دي ، جلوه اي زيبا از دنياي درخشان پس از ظهور / فتنه 88 ، گناهی نابخشودنی

سالروز حماسه عظيم 9 دي ما را برآن می دارد تا در كيفيت و چرايي اين رخداد عظيم تامل كنيم و اين شاهكار عظيم شيعي را از زاويه اي ديگر مورد بررسي قرار دهيم. خصوصيات و وي‍ژگيهاي مهمي در اين حركت بزرگ وجود دارد كه كمتر مي توان آن را در سراسر تاريخ تشيع  بلكه در سراسر تاريخ بشريت پيدا كرد ، يكپارچگي و وحدت كم نظير ، بصيرت و روشن بيني ناب ، حضور همه اقشار ، رسوايي نفاق و .... كه از خصوصيات معقول و منقول جامعه مهدويست ، مي توان گفت 9 دي جلوه اي روح نواز از دنياي زيباي پس از ظهور بود ، جلوه اي كه تحققش نزديك بودن صبح زيباي جامعه مهدوي را بشارت مي داد


 

» ابتدای نظرات (440)

 

اندك تاملي در ابعاد مختلف و نحوه وقوع حركت ماندگار مردمي در 9 دي سال 88 بروشني نشان مي دهد كه اوصاف بسيار مهم و ارزشمندي در بستر اين رويداد كم نظير واقع شده و خودنمايي مي كند ، اوصافي كه بنا بر روايات شريف بصورت اتم و كامل در زمان حكومت آخرين حجت حق بر روي زمين محقق شده و براي هميشه در جامعه جريان خواهد داشت ، در اين مجال كوتاه در نظر داريم تا برخي از اين ويژگيها را بصورت خلاصه مورد اشاره قرار دهيم.

1- عشق به ولايت و تجلي آن در جامعه

حماسه 9 دي بصورت كامل نشانگر عشق به ولايت و رهبري جامعه بود ، در جاي جاي ايران اسلامي و در بين تمام اقشار ، حتي اقشاري كه ارق مذهبي چنداني نداشتند ، به خوبي مي شد در آن روز عظيم عمق محبت و ارادت را به ساحت ولايت مشاهده كرد خصوصيت بسيار مهمي كه به صورت كامل در زمان حكومت امام عصر(عج) نمود خواهد يافت.

و همچنانكه مي دانيم عشق به ولايت از خصوصيات بارز جامعه مهدويست ، جامعه اي كه در آن ولايت و رهبري جامعه مانند نگين انگشتري در ميان گرفته مي شود.

2- رسوايي جريان نفاق و تضعيف آن

يكي ديگر از وي‍ژگيهاي برجسته حماسه 9 دي ، رسوايي كامل جريان نفاق بود تا جايي كه اين جريان مرموز و نيمه آشكار كه تا قبل از حماسه 9 دي با آميختن حق و باطل و سردست گرفتن نمادهاي ديني و تلاش براي اجراي كاريكاتورگونه وقايع انقلابي ، نقابي بر چهره داشت ، پس از جنايت بزرگ عاشوراي 88 و با خروش عظيم مردمي در 9 دي بطور كامل رسوا شد و به ميزان قابل توجهي از مقبوليت و پايگاه اجتماعي خود را از دست داد و ديگر مجال و آبرويي براي چنگ زدن به مظاهر ديني نيافت ، بنا بر روايات شريف ضعف كامل جريان نفاق يكي از وي‍ژگيهاي بارز حكومت مهدويست ، بطوري كه در آن جامعه نوراني جريان نفاق علي رغم وجود و حضور ، به علت بصيرت و يكپارچگي و حضور مردمي مجالي براي قدرت گرفتن ندارد.

3- وحدت و يكپارچگي مردم

يكي ديگر از وي‍ژگيهاي بارز حماسه 9 دي ، وحدت و يكپارچگي عظيم مردمي بود ، همه مردم از هر طيف و طايفه و مسلك و گروهي فارغ از هرگونه گرايش سياسي با انگيزه دفاع از دين و ولايت و مقدسات به صحنه آمده بودند تا تابلويي حيرت انگيز از وحدت و حضور براي هميشه ترسيم شود و تا بار ديگر و اين بار در كوران فتنه اي بزرگ درخواست و پيام امام عصر(عج) عملي گردد :

(ولو ان اشياعنا، وفقهم الله لطاعته، علي اجتماع من القلوب في الوفاء بالعهد عليهم، لما تأخر عنهم اليمن بلقائنا ولتعجلت لهم السعادة بمشاهدتنا، علي حق المعرفة وصدقها منهم بنا، فما يحبسنا عنهم الا ما يتصل بنا مما نکرهه ولا نؤثره منهم، والله المستعان وهو حسبنا ونعم الوکيل وصلواته علي سيدنا البشير النذير محمد وآله الطاهرين وسلم).(1)

اگر شيعيان ما - که خداوند توفيق طاعتشان بخشد - با دلهايي متحد ويکپارچه، به پيماني که با ما دارند وفا مي کردند، هرگز ميمنت وفيض ملاقات ما از آنان به تأخير نمي افتاد وبه زودي، سعادت ديدار ما با معرفتي کامل وشناختي راستين، نصيبشان مي گرديد.

4- بصيرت عميق توده هاي مردمي

تحليل دقيق و عميق مردمي در جريان حماسه 9 دي يكي ديگر از ابعاد درخشان آن است ، مردم بدون هراس و بدون هرگونه مسامحه  بر مركز اصلي فتنه ها دست گذاشتند و با صداي هماهنگ و رسا حقايق را فرياد زدند ، بصيرت نابي كه بسياري از خواص بي بصيرت و كم بصيرت در طول فتنه 88 از آن بي بهره بودند و البته اين بصيرت عميق مردمي يكي از ويژگيهاي برجسته دنياي پس از ظهور و جامعه مبارك مهدويست ، بصيرت نافذي كه به فتنه ها و توطئه هاي جريان نفاق مجال جولان نخواهد داد.


 5- عشق به مظاهر ديني و پاسداشت آنها

يكي ديگر نمودهاي آشكار حماسه 9 دي عشق اقشار مردمي به مظاهر ديني بود ، هتك حرمت عاشوراي 88 ، آتش گرفتن پرچم هاي عزاداري ، حمله به مساجد و ... آتش غيرت مردم مسلمان را شعله ور ساخت و آنها را به نشانه اعتراض به خيابانها كشاند ، غافلاني كه صرف حضور و بروز برخي بدحجابيها در جامعه فاتحه ارزشها و مقدسات را خوانده بودند با مشاهده تلاطم عشق مردمي به مقدسات و وجود نازنين اباعبدالله الحسين(ع) و انقلاب اسلامي به عمق اشتباه خود پي بردند.

تعظيم و پاسداست شعائر ديني  و حرمت و جايگاه رفيع آنها يكي ديگر از صفات جامعه مهدوي و دوران مبارك پس از ظهور است.


6- رسوايي خواص بي بصيرت و تحميلگر

يكي ديگر از صفات برجسته و اصلي حماسه 9 دي  رسوايي خواص بي بصيرت و تحميلگر بود ، خواصي كه در طول فتنه 88 علي رغم داعيه دفاع از دين و هتك حرمت مقدسات ، زبان در كام گرفته و به گوشه اي خزيده بودند ، با حضور عظيم مردمي در صحنه اعتراض خشمگينانه و غيرتمندانه خود رسوا و بي آبرو شدند ،  شعارها ، پارچه نوشته ها ، پلاكاردها و دست نوشته هاي بي شماري در سراسر كشور ، سران فتنه و نفاق را نشانه رفته و مرگ آنها را خواستار شده بود ، اين شعارها خواست مردمي بود كه به صورت يكپارچه و هماهنگ دادگاه بزرگي براي مجازات خواص بي بصيرت ، عاملان و آمران فتنه و خواص بي بصيرت برگزار كردند.

يكي ديگر از صفات جامعه نوراني مهدوي تضعيف و بلكه نابودي جايگاه خواص بي بصيرت و تحميلگر است كه در سايه تضعيف آنها ياران صديق ولايت تثبيت شده و محبوب خواهند بود.

 
7- مرزبندي آشكار حق و باطل

يكي ديگر از صفات حماسه 9 دي ، آشكار شدن حق و باطل و مرزبندي مشخص بين آنها بود ، آشكار شدن باطن پليد جريان نفاق در هتك حرمت مقدسات كمك بسياري به اين آشكار شدن و مرزبندي كرد و در سايه اين شفافيت و مرزبندي بود كه حركت بزرگ مردمي شكل گرفت

8- رابطه مستقيم ولي با مردم

يكي ديگر از اثرات و صفات حماسه 9 دي آشكار شدن رابطه مستقيم امام و امت بود ، از ابتداي اسلام ، هميشه گروهي كه نزديك ترين افراد به امام بودند ، تلاش داشتند تا گروه سومي تشكيل دهند با نام خواص تا رابطه امام و امت از مجرا و تحت نظارت آنها شكل گيرد اما اين گروه بخصوص زماني كه دنياگرايي در آنها شدت مي گرفت عملاً به سدي در رابطه امام و امت تبديل مي گرديد ، يكي از اثرات و ويژگيهاي حركت بزرگ 9 دي ، برداشته شدن اين سد و ارتباط مستقيم امام و امت بدون حضور هرگونه خواصي بود ، صفت بارزي كه در دوران حكومت مهدوي نيز جلوه گر خواهد شد ، از سويي مردم به آنچنان رشد و عقلانيت و نورانيتي دست خواهند يافت كه براي درك امام نياز به هيچ واسطه اي نداشته باشند و از سويي ديگر اطرافيان امام و خواص جامعه آنچنان نورانيتي پيدا خواهند كرد كه عملاً ذوب در امام بوده و در رابطه مستقيم حجت حق و مردم حجابي ايجاد نخواهند كرد.

با نگاهي به  وي‍ژگيها و حقايق مذكور كه در برهه اي از زماني حساس و در كوران فتنه اي بزرگ از بزرگترين جامعه شيعي جهان نمود يافت و به روشني صفات روشن جامعه مهدوي را به نمايش گذاشت بخوبي مي توان درك كرد كه جامعه ما اينك تا چه اندازه به جامعه موعود نزديك شده و چه پتانسيل عظيمي براي تبديل قريب الوقوع آن وجود دارد. ان شاالله اين گوهر ناب در كوران آخرين فتنه اين قابليت مبارك را جلوه گر خواهد ساخت.

............

- به یقین فتنه 88 را باید گناه نابخشودنی جریان نفاق و برخی خواص دنیاطلب در برهه ای تاریخی و حساس از کشور دانست که ضربات جبران ناپذیری بر نظام اسلامی تحمیل کرد ، حال باید دید چگونه مسئولان امر در برابر این گناه نابخشودنی به وظیفه خود عمل خواهند کرد. اما قدر مسلم این است که اگر مجرمان به سزای اعمال ننگین خود نرسند در آینده باید منتظر تکرار این وقایع تلخ بود.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #440 بچه مثبت / مهرداد 1394-10-13 06:51

امام خامنه ای: اوضاع در جهان ، اوضاع غریبی است.




آیا آتش زدن سفارت عربستان طبیعی است؟

واقعیت ماجرا این است عربستان به دستور امریکا در تلاش است مانع حضور حجاج ایرانی در عربستان شود ؛ حال با تعرض به جوانان ایران ؛ گاه با حوادث مشکوک مانند سقوط جرثقل در کنار کعبه و گاه مانند حادثه منا

و امروز هم به عمد شیخ نمر را اعدام کردند و در ایران هم با انفعال دولت و تهییج مردم و با تخریب سفارت عربستان به نظر میرسد کار حضور حجاج ایرانی در مراسم حج آینده به طور کلی یک سره شده و لغو خواهد شد.

بی شک حجاج ایرانی در مراسمات حج موثر بوده اند که اینها اینقدر سعی در حذف ما دارند.

زهی خیال باطل ... انقلاب ما در حال نفوذ در همه قلوب عالم است ....

zz:
نقل قول کردن
+5 #439 مهران 1394-10-12 18:34
کاربر محترم ؟؟ :
واقعا کشورهایی که دنبال لیبرالیسم و سکولاریسم بودند و آن را اجرایی کردند مشکلاتشان حل شده است .
ببینید بیشترین آمار جرم و جنایت در کدام کشورها ست ؟ آمریکا و اروپا یا کشورهای محدوده ی اسلام
در دو جنگ جهانی که رخ داده کشورهای اسلامی بوده اند یا کشورهای لیبرال و ضد مذهب؟
آمار خرید و فروش مواد مخدر و مصرف آن مربوط به کشورهای اسلامی است یا بی مذهب؟
بیشترین خودکشی در کشورهای لیبرال است یا اسلامی و دینی؟
بیشترین سلاح و جنگ افزار در کشورهای اسلامی تولید می شود یا در کشورهای لیبرال و ضدمذهب؟
الان جزایر قناری هنوز مستعمره ی اسپانیا ست یا کشورهای اسلامی؟
الان سیاهپوستان در کشورهای اسلامی درجه 2 هستند یا آمریکا؟
الان چرا مردم همان کشورهای لیبرال و سکولار بیشترین اسلام خواهی و اسلام پذیری را دارند ؟
چرا بیشترین تازه مسلمانان غربیها و سکولارهایند؟
چرا حکام لیبرال و ضد دین برای ترساندن شهروندانشان از اسلام میلیاردها دلار از مالیات آنها و درآمد مزدورانشان در منطقه را صرف نشان دادن چهره ای وحشی از مسلمانان می نمایند تا مردمشان از اسلام آوردن منصرف شوند؟
اگر انگلیسی بلدی جستجویی در سایتهای غربی در خصوص رشد اسلام گرایی بزن تا بفهمی رفاهی که تو در آرزویش هستی آنها بالا آورده اند و بوی تعفنش اروپا و آمریکا را فرا گرفته است طوری که مجبور هستند اساتید دانشگاهی خود را بدلیل اظهار نظری برخلاف نظریه داروین و خلقت تصادقی اخراج کنند که چرا حرف از دین می زنند ؟
همه ی این کشتارها محصول همان تفکر لیبرالی است که نزدیک است به زباله دان تاریخ فرستاده شود و دارند زور می زنند مرگش را با تنفس مصنوعی به تاخیر بیاندازند.
تاریخ شهادت می دهد در سال اول تبلیغ اسلام توسط پیامبر هیچ درگیری و کشتاری نبوده است و در طول هشت سال فقط 1000نفر از دو طرف کشته و شهید شده اند و درتمام این جنگها کفار یا همان لیبرالهای آن زمان شروع کننده بودند و صهیونیستهای مدینه آتش بیار معرکه .
در زمان اسلام کشور اسپانیا (اندلس ) به درخواست مردم خودش توسط مسلمانان فتح شد و کشتار توسط خلفای اموی و عباسی که تازه خونخوار هم بودند یک درصد کشتاری که صلیبیها در زمان فتح مجدد اسپانیا انجام دادند نبود.
الان کشته های کشورهای اسلامی با هدایت لیبرالها و غربیها به خاک و خون می افتند یا با گلوله مستقیم مسلمانان ؟
نقل قول کردن
+9 #438 آرش 1394-10-12 18:20
به نقل از سعاح:
سلام
آیا درست فهمیده ام آرش خان؟ یعنی شما هم نگران حفظ آبروی این دولت سفاک، وحشی و منافق هستید؟


سلام!! نه اشتباه برداشت فرمودید، من منظورم این بود به این جهت تصمیم بر شهادت شیخ نمر در این مقطع زمانی گرفته شده که احتمالا حکومت عربستان دچار تغییر و تحول بشود و آن خبر پوششی برای این اقدام قرار گیرد.
انشاالله آبروی این دولت سفاک و شیطانی در جامعه جهانی برود و همه به خباثت این شیاطین پی ببرند.
@};- zz: @};-
:sa d:w:us :sa
نقل قول کردن
+8 #437 رایحه ظهور 1394-10-12 18:18
مقاله جدید سایت با عنوان :

شیخ شهید؛ بالای چوبه دار ظلم آل سعود ، جنایتکاران در وحشت انتقام ، شمارش معکوس فروپاشی آل سعود



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1313-2016-01-02-13-37-22.html

منتشر شد :
نقل قول کردن
+5 #436 بیت العباس 1394-10-12 18:12
uupload.ir/files/1vk_photostudio_1451741332766.jpg
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
نقل قول کردن
+6 #435 بیت العباس 1394-10-12 18:06 نقل قول کردن
+4 #434 بیت العباس 1394-10-12 17:58
uupload.ir/files/q8gy_sheikh.jpg
به نقل از ؟؟:
کلا اگه کسی تاریخ بدونه و روند کلی سیر بشری و کمی تعقل و تفکر داشته باشه و جاهل و نادان و متعصب فرقه ای نباشه خیلی راحت میتونه قضاوت کنه

منطقه فعلی (( محدوده ورود دینی به نام اسلام)) تو تمام این مدت از 1400 سال پیش تا حالا همین بوده و تمام .. اسلام یه اسم کلیست و با هزار فرقه .. خود تسنن صدها شعبه داره و شیعه هم همینطور و هر کدوم از شعبه ها ده ها نوع برداشت و تفکر و هر تفکر بر ایده ای تعصبی و متجرانه و خدا رو شکر تنها چیزی که در اونها وجود نداره تعقل و تفکر هستش وبیشتر آلت دست بودند یا آلت دست تفکرات خودشون یا ..........
یه مقدار دقت کنید هر کشوری که از این ایده ها دوری کرد وبه سمت حقوق شهروندی و لیبرالیسم و سکولاریسم مدرن و دموکراسی و تعقل و تفکر جهانی خودش رو نزدیک تر کرد به مرور شاهد شکوفایی اون کشور بودیم چه حقوق شهروندی چه آزدیها اجتماعی چه عدالت و ........

بقیه صدها سال با هم میجنگند و سر هم میبرند و هیچکدوم به اون دیگری رحم نمیکنه و حتی امریکا کشف نشده بود هم همین بود و .........

دین ثمرش (( منطورم اعتقاد به خدا نیست بلکه خودش دینها)) چیزی جز از بین بردن حقوق دیگران و کشتن و به بردگی گرفتن زنان و کنیزی بردن اونها و از بین رفتن حقوق دیگران و از بین رفتن عدالت و کشته شدن مردم و کشته شدن افراد به دلیل تفکرات فکری و در نهایت چیزی جز بدبختی نداشته و همه اینها مدعیان دینی هیچ کدام در خدمتی به بشر نکردند و دین از اساس تقدسی ایجاد کردند غیر وجود یگانه خدا برای حکومت بر مردم بوده و................
نگاهی به دنیا بندازید تا ثمره دین رو ببنید ... متعصبان پاکستان و هند و متعصبان سوریه و ووضعیت این کشور (( کودکها بنده خدا این کشورها تو دلشون میدونی چی میگند ؟؟ میگند گور بابای این دینتون که زندگی ما رو رید توش )) عراق رو ببنید . افغانستان و .. کشور ما هم که گهی به نعل و کهی به میخ زده و این وسط با این دز حال ورزشکستگی کلیست و ... و چیزها که نمیشه گفت و فقط یه دلیل داره که ایران یه نمه (( 30 40 سال پیش با انگلیس و ژاپن و کره مقایسه میشدیم الان )) از دیگر کشورها اطراف بهتره اونم دلیلش ذات و نهاد مردمه که اعتقادی کلی به دین ندارند واین دین توسط کشتار مردم و تجاوز به ناموسشون وارد میهن یگانه پرست ایران شد و اگه یه مقدار وضعیت مثل سوریه نیست دلیلش فقط مردمند که جهانی تر و بسیار فرهیخته تر از کشورها اطرافند (( ایرانیها که در کانادا یا امریکا یا اروپا هستند شهروندانی بسیار مثبت و بسیار ارزمشندند ولی وضعیت مهاجران عراقی و سوری و افغانستانی و ببنید)) که اگه ما در ادامه روند 30 40 سال پیشمون بودیم و انقلابی نبود الان قطعا جزو 3 تا 4 کشور اول دنیا از هر لحاظ بودیم ..... ولی 30 40 سال ثمرش شد زوال کشور و در مرز ورشکستگی و تو این یک دهه هم وارد شدیم به باج دادنها بزرگ برای ماندن در حکومت ................
دین ثمرش از بین بردن نسل بشری بوده ولاغیر و ایجاد تقدسی زمینی برای به زوال کشیدن جایگاه انسان
خدا نیاز به هیچ کس و هیچ دینی نداره
تا بعد

بگو داداش من اشتباه میکنم و شما بی موقع و بی غرض فقط تو یه زمان اشتباه این کامنت رو گذاشتی!
نقل قول کردن
+6 #433 سعاح 1394-10-12 17:50
آغاز راه پیمایی در قطیف، ظهر امروز:

نقل قول کردن
+10 #432 ? 1394-10-12 17:46
خداوند رحمت کند شیخ نمر را،قتل ایشان جنایتی است بزرگ.اگر برای ایران یک دشمن بزرگ وجود داشته باشد همین عربستان است.اهالی این سرزمین از دیر باز خوی وحشیگری داشته اند.مدل اسلام وهابی زاییده روحیات و خلقیات مردم همین سرزمین است.
اگر با نگاه زمینی بخواهیم اتفاقات این روزگار را تحلیل کنیم،بسیازی کشورها دچار اشتباهات فاحش شدند و سطح تنش را چنان بالا بردند تا منجر به برخورد شد.اما از نگاه غیر زمینی،پلان و نقشه ایی برای عالم طراحی شده است و همه بازیگران در این نقشه بازی میکنند.مدیریت هم دست هیچ طرفی نیست،مدیریت از بالاست.وقتی مجددا اردوغان در ترکیه رای اورد تقریبا یقین کردم همه طرفها باید در شرایط برخورد باقی بمانند و تصمیم به حل موضوعات از سوی مدیر این وقایع گرفته نشده است.برای رسیدن به ارزوها ناچارا باید خونجگرها خورد.
نقل قول کردن
-3 #431 ؟؟ 1394-10-12 17:44
به نقل از دانشمند:
مثلا فردا میخواد چی بگه؟ آخرش مثل همیشه میاد میگه:" ما حق پاسخگویی رو برای خودمون محفوظ میداریم و در مکان و زمان مناسب به این جنایت آل سعود پاسخ میدیم"
---
در ضمن شاید شما نفاق داشته باشید ولی امثال من موضعشون شفاف هست. و در امور داخلی سایر کشورها دخالت نمی کنیم تا گنده گویی ها ما سر امثال شیخ نمر رو بر باد بده.
شما هم اگر هوس کربلا داشتی به جای جهاد پشت کامپیوتر الآن داشتی تو سوریه با داعش میجنگیدی.

کلا اگه کسی تاریخ بدونه و روند کلی سیر بشری و کمی تعقل و تفکر داشته باشه و جاهل و نادان و متعصب فرقه ای نباشه خیلی راحت میتونه قضاوت کنه

منطقه فعلی (( محدوده ورود دینی به نام اسلام)) تو تمام این مدت از 1400 سال پیش تا حالا همین بوده و تمام .. اسلام یه اسم کلیست و با هزار فرقه .. خود تسنن صدها شعبه داره و شیعه هم همینطور و هر کدوم از شعبه ها ده ها نوع برداشت و تفکر و هر تفکر بر ایده ای تعصبی و متجرانه و خدا رو شکر تنها چیزی که در اونها وجود نداره تعقل و تفکر هستش وبیشتر آلت دست بودند یا آلت دست تفکرات خودشون یا ..........
یه مقدار دقت کنید هر کشوری که از این ایده ها دوری کرد وبه سمت حقوق شهروندی و لیبرالیسم و سکولاریسم مدرن و دموکراسی و تعقل و تفکر جهانی خودش رو نزدیک تر کرد به مرور شاهد شکوفایی اون کشور بودیم چه حقوق شهروندی چه آزدیها اجتماعی چه عدالت و ........

بقیه صدها سال با هم میجنگند و سر هم میبرند و هیچکدوم به اون دیگری رحم نمیکنه و حتی امریکا کشف نشده بود هم همین بود و .........

دین ثمرش (( منطورم اعتقاد به خدا نیست بلکه خودش دینها)) چیزی جز از بین بردن حقوق دیگران و کشتن و به بردگی گرفتن زنان و کنیزی بردن اونها و از بین رفتن حقوق دیگران و از بین رفتن عدالت و کشته شدن مردم و کشته شدن افراد به دلیل تفکرات فکری و در نهایت چیزی جز بدبختی نداشته و همه اینها مدعیان دینی هیچ کدام در خدمتی به بشر نکردند و دین از اساس تقدسی ایجاد کردند غیر وجود یگانه خدا برای حکومت بر مردم بوده و................
نگاهی به دنیا بندازید تا ثمره دین رو ببنید ... متعصبان پاکستان و هند و متعصبان سوریه و ووضعیت این کشور (( کودکها بنده خدا این کشورها تو دلشون میدونی چی میگند ؟؟ میگند گور بابای این دینتون که زندگی ما رو رید توش )) عراق رو ببنید . افغانستان و .. کشور ما هم که گهی به نعل و کهی به میخ زده و این وسط با این دز حال ورزشکستگی کلیست و ... و چیزها که نمیشه گفت و فقط یه دلیل داره که ایران یه نمه (( 30 40 سال پیش با انگلیس و ژاپن و کره مقایسه میشدیم الان )) از دیگر کشورها اطراف بهتره اونم دلیلش ذات و نهاد مردمه که اعتقادی کلی به دین ندارند واین دین توسط کشتار مردم و تجاوز به ناموسشون وارد میهن یگانه پرست ایران شد و اگه یه مقدار وضعیت مثل سوریه نیست دلیلش فقط مردمند که جهانی تر و بسیار فرهیخته تر از کشورها اطرافند (( ایرانیها که در کانادا یا امریکا یا اروپا هستند شهروندانی بسیار مثبت و بسیار ارزمشندند ولی وضعیت مهاجران عراقی و سوری و افغانستانی و ببنید)) که اگه ما در ادامه روند 30 40 سال پیشمون بودیم و انقلابی نبود الان قطعا جزو 3 تا 4 کشور اول دنیا از هر لحاظ بودیم ..... ولی 30 40 سال ثمرش شد زوال کشور و در مرز ورشکستگی و تو این یک دهه هم وارد شدیم به باج دادنها بزرگ برای ماندن در حکومت ................
دین ثمرش از بین بردن نسل بشری بوده ولاغیر و ایجاد تقدسی زمینی برای به زوال کشیدن جایگاه انسان
خدا نیاز به هیچ کس و هیچ دینی نداره
تا بعد
نقل قول کردن
+3 #430 التماس دعای فرج 1394-10-12 17:41
تجمع بزرگ دانشجویی - مردمی مقابل سفارت عربستان

زمان: فردا (یکشنبه) ساعت 15
مکان: سفارت عربستان سعودی
www.rajanews.com/news/230829

افسوس که بیشتر از این کاری از دستمان بر نمی آید ...

_______________ _______________ _______________ ___________

به نقل از سيدعطاالله فيروزي:
من اين صحبتهاي حق و سرشار از اعتقاد را قبول دارم
اما حقير هنوز نتونستم به اون درجه و مرتبه اي برسم كه اونقدر قلب خودم را جلا بدهم تا احساس من نسبت به شهداي مدافع حرم مثل احساس نسبت به شهداي جنگ تحميلي بشه ...
اونها يه چيز ديگه بودن
..........
.......

سلام

ولی عقیده ی من این است که در سیر تکاملی، شهدای «دفاع مقدس» بالاتر از شهدای «انقلاب اسلامی»، و شهدای «مدافع حرم» بالاتر از هر دو هستند.

شباهتشان هم زیاد است. همین شهید اسداللهیِ دلواپسِ بصیر، با آنهمه سابقه ی خدمات متعدد و کارهای جهادی؛ فقط 30 سال سن داشت!

- در عراق، پاکستان، لبنان، یمن، نیجریه و... فعالیت‌های مختلف داشت. .... وقتی خبر شهادتش را به پدر و مادر شهید عماد مغنیه دادند، آن‌هاهم منقلب شده بودند.

- در کشورهای مختلف فعالیت‌های مختلفی هم داشت. در بحث مدارس شیعه در پاکستان، فعالیت داشت. در لبنان فعالیت فرهنگی در حزب‌الله داشت. در عراق در موسسات فرهنگی مختلف فعالیت داشت. در طرح «شجره طیبه صالحین» بسیج ... مغز متفکر این طرح بود، ...

- واقعا روزی می‌شد که در داخل خانه‌اش مهمانانی از سوریه، پاکستان و عراق داشت. وضع مالی خیلی خوبی هم نداشت. هرطور که شده بود به بهترین نحو این مهمانان را پذیرایی می‌کرد. گاهی زنگ می‌زد به من و می‌گفت: «احسان بیا اینجا مهمان از خارج از کشور آمده. بیا کمک.» خانه‌هایمان را زنانه و مردانه می‌کردیم. خانم‌ها را می‌فرستاد خانه ما و آقایان در خانه او می‌ماندیم.

- حمید می‌گفت خون شهید خیلی تاثیر گذار است. از یک طرف می‌گفت نباید به این راحتی‌ها شهید شویم چون کار زیاد داریم و از طرفی هم می‌گفت شهیدشدن هم تاثیرگذاری زیادی دارد.... همین الان هم در محل، ما می‌بینیم که در رفتارهای بچه‌ها تاثیر شگفتی ایجاد شده. شوری در پایگاه افتاده. حتی بچه‌هایی که کمتر در بسیج فعالیت می‌کردند حالا به یک شوری افتاده‌اند تا کاری بر روی زمین مانده را انجام دهند و این همان تاثیرگذاری شهادت حمید است.



- شهید هادی ذوالفقاری که در سامرا به شهادت رسید از بچه‌های پایگاه بسیج ما بود، وقتی شهید شد به دلیل اینکه من کمی طراحی بلدم، حمید به من گفت: «یک طراحی برای شهید بزن.» من طراحی کردم و نوشتم "مدافعان حرم". به من گفت: «همچین چیزی را خط بزن. حرم فقط برای ما نیست. ما باید درباره حریم انقلاب اسلامی حرف بزنیم.»



_______________________________________________

متن بخشی از وصیت نامۀ شهید اسدالهی به شرح زیر است:

صحبتی با امام مهدی (ع)

در ابتدا صحبتی با سید و مولایم امام زمان (ع) دارم، ای سید و مولایم! آقاجان! از تو ممنوم به خاطر تمام محبت‌هایی که در دوران دنیا به من ارزانی داشتی و شرمنده ام که شاکر این همه نعمت نبودم، اما امید به رحمت و کرم این خانواده دارم و با این امید زنده ام.

گرچه برای تربیت شدن و سرباز تو شدن تلاشی نکرده ام، اما به آن امید جان می‌دهم که در آن روز موعود که ندا می‌دهند از قبرهایتان بیرون آیید و به یاری مولایتان بشتابید، من هم به اذن مولایم در حالی که شمشیر به کمر بسته ام، از قبر بیرون آمده و پای رکاب شما سربازی کنم، آرزوی بزرگی است، اما آرزو بر جوانان عیب نیست.

در دوران زندگی ام سعی کردم هیچ موضوع شخصی و دنیایی را از شما نخواهم و شما را قسم ندهم، اما الان در حرم جدتان امام رضا (ع) شما را به مادرتان قسم می‌دهم که همۀ جوانان این انقلاب اسلامی و در آخر این حقیر عاصی را برای نصرت خودتان تربیت کنید و برای سربازی خودتان به کار گیرید.
.....
tasnimnews.com/.../...


zz:
نقل قول کردن
+2 #429 سعاح 1394-10-12 17:39
به نقل از آرش:

با سلام
عربستان به هر صورت تصمیم داشت شیخ النمر را به شهادت برساند، حالا اگه قرار باشه حکومت عربستان به زودی عوض بشه پس بهتر خواهد بود که این عمل توسط حکومت حاضر انجام بشه و خونش پای حکومت بعدی نوشته نشه و دیگه اینکه تغییر حکومت خبر بزرگتری نسبت به شهادت این شیخ انقلابی خواهد بود در عربستان ...

سلام
آیا درست فهمیده ام آرش خان؟ یعنی شما هم نگران حفظ آبروی این دولت سفاک، وحشی و منافق هستید؟
نقل قول کردن
+1 #428 آرش 1394-10-12 17:33
به نقل از دانشمند:
بعد از دستگیری شیخ نمر دولت عربستان تصمیم جدی برای اعدام اون نداشت. اما برخی از کشورها و مراکر شیعی توی هر موضع گیری؛ دائما بحث شیخ نمر رو وسط می کشیدن و تو این بحث ها دائما دولت عربستان رو تهدید می کردن که حق نداره به شیخ نمر آسیبی برسونه و از اینجور حرف ها؛ در این شرایط دولت عربستان شدیدا تحت فشار بود؛ اگر شیخ نمر رو اعدام نمی کرد کشورهای رقیب و گروه های تندرو وهابی در داخل عربستان این رو حمل بر ترس دولت عربستان از شیعیان می کردن. بنابراین تهدیدات بی دلیل و پوچ؛ دولت عربستان رو مجبور به اعدام شیخ نمر کرد.


با سلام
عربستان به هر صورت تصمیم داشت شیخ النمر را به شهادت برساند، حالا اگه قرار باشه حکومت عربستان به زودی عوض بشه پس بهتر خواهد بود که این عمل توسط حکومت حاضر انجام بشه و خونش پای حکومت بعدی نوشته نشه و دیگه اینکه تغییر حکومت خبر بزرگتری نسبت به شهادت این شیخ انقلابی خواهد بود در عربستان ...
نقل قول کردن
-8 #427 دانشمند 1394-10-12 17:28
به نقل از سعاح:
فوری: سخنرانی سید حسن نصر الله، فردا چهار بعد از ظهر بوقت ایران۔

هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله
عرض کرده ام که دیگر کسی قادر نخواهد بود نفاق خود رو بیش از این پنهان نگهدار۔ رسوایی ادامه دارد۔ تازه اول عشق است!

مثلا فردا میخواد چی بگه؟ آخرش مثل همیشه میاد میگه:" ما حق پاسخگویی رو برای خودمون محفوظ میداریم و در مکان و زمان مناسب به این جنایت آل سعود پاسخ میدیم"
---
در ضمن شاید شما نفاق داشته باشید ولی امثال من موضعشون شفاف هست. و در امور داخلی سایر کشورها دخالت نمی کنیم تا گنده گویی ها ما سر امثال شیخ نمر رو بر باد بده.
شما هم اگر هوس کربلا داشتی به جای جهاد پشت کامپیوتر الآن داشتی تو سوریه با داعش میجنگیدی.
نقل قول کردن
+12 #426 آرش 1394-10-12 17:28
نقل قول کردن
+5 #425 معراجی 1394-10-12 17:22
به نقل از سعاح:
لعنت بر تو وهابی کثیف۔ برای امثال شما قانون خدا ارزشی ندارد۔ من نمی دونستم روابط خانواده هاشمی با وهابیها تا این حد پیش رفته است۔

امثال این کثافتها در طول تاریخ بوده اند،سعاح جان اعصابتو به خاطر این موجود بی ارزش و سعد الدین ها خراب نکن برادر...
نقل قول کردن
+11 #424 سعاح 1394-10-12 17:21
فوری: سخنرانی سید حسن نصر الله، فردا چهار بعد از ظهر بوقت ایران۔

هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله

به نقل از دانشمند:

...
بنابراین تهدیدات بی دلیل و پوچ؛ دولت عربستان رو مجبور به اعدام شیخ نمر کرد.

عرض کرده ام که دیگر کسی قادر نخواهد بود نفاق خود رو بیش از این پنهان نگهدار۔ رسوایی ادامه دارد۔ تازه اول عشق است!
نقل قول کردن
-14 #423 دانشمند 1394-10-12 17:12
بعد از دستگیری شیخ نمر دولت عربستان تصمیم جدی برای اعدام اون نداشت. اما برخی از کشورها و مراکر شیعی توی هر موضع گیری؛ دائما بحث شیخ نمر رو وسط می کشیدن و تو این بحث ها دائما دولت عربستان رو تهدید می کردن که حق نداره به شیخ نمر آسیبی برسونه و از اینجور حرف ها؛ در این شرایط دولت عربستان شدیدا تحت فشار بود؛ اگر شیخ نمر رو اعدام نمی کرد کشورهای رقیب و گروه های تندرو وهابی در داخل عربستان این رو حمل بر ترس دولت عربستان از شیعیان می کردن. بنابراین تهدیدات بی دلیل و پوچ؛ دولت عربستان رو مجبور به اعدام شیخ نمر کرد.
نقل قول کردن
+7 #422 سعاح 1394-10-12 17:08
به نقل از حاج:
به هر حال تصمیم حاکمیت عربستان این بوده که ایشون (شیخ نمر) فتنه گری کردند. ما هم باید به حق حاکمیتشون احترام بگذاریم. به هر حال مسئله فتنه مهم هست در همه جای دنیا. استاندارد دوگانه هم چیز خوبی نیست. همانطور که رهبر انقلاب گفته بودند فقانون بد بسیار بهتر از بی قانونی است. قانون عربستان می گوید رهبر فتنه گران باید گردن زده شود همانطور که در ایران قانون باید در حصر باشند. فتنه، فتنه است و قانون، قانون

لعنت بر تو وهابی کثیف۔ برای امثال شما قانون خدا ارزشی ندارد۔ من نمی دونستم روابط خانواده هاشمی با وهابیها تا این حد پیش رفته است۔
نقل قول کردن
+7 #421 بیت العباس 1394-10-12 17:07
به نقل از حسین..:
اعدام شیخ نمر و.........همزمان با نزدیک شدن زمان اجرای برجام و حمله ساده لوح های داخلی به اجرای برجام همان خواسته ای هست که رژیم ال سعود و دولت اردوغان و........خواهان ان هستند .


آنان که معادلات را در دنیا بر حسب معیار دنیوی آن محاسبه میکنند بعید نیست از اینچنین اتفاق بزرگی مطامع مادی خود را برداشت کنند
ولی برادر در این مصیبت بزرگ برداشت یک مومن حقیقت دوست آن هم در یک سایت مهدوی.......... .!
لااقل دوستان یک امروز به احترام این روحانی ذوب در حقیقت رنگ و بوی فضای سایت را به گونه ای پیش ببرید که اگر همان ملعونها برای رصد بازخورد این اتفاق به این سایت هم سرک کشیدن اوج نفرت شما را لمس کنند، شریک بودن در غم خانواده ی ایشان و یا شیعیان منطقه و جهان پیشکش
اعضای سایت یک روز عزای عمومی :sa :sa :sa
*-msz
نقل قول کردن
+9 #420 منتظر 255 1394-10-12 17:06
ساده لو ح ها کسانی هستند که به گرگ حسن نیت دارند

ودارند دستمزد حسن نیتشون به گرگ رو می گیرند.

آخه به آمریکا هم میشه حسن ظن داشت.
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
نقل قول کردن
+13 #419 alireza 1394-10-12 16:48
فوري
به نقل از رسانه هاي محلي عربستان:
مردم منطقه قطيف در حال حركت به پالايشگاه مهم و امنيتي راس التنوره هستند.

قلب اقتصاد عربستان به خطر افتاد..

رسانه هاي اينترنتي و محلي عربستان به مردم هشدار مي دهند كه از پالايشگاه راس التنوره دور شوند


هيچ خبرگذاري رسمي و يا غير رسمي اجازه ورود به مناطق شيعه نشين ندارد.
نقل قول کردن
-8 #418 دانشمند 1394-10-12 16:48
به نقل از ؟؟:
شیعیان یه رهبر قدرتمند اگه داشتند الان شاهد این جور اتفاقها نبودیم که راحت سر ببرند و کسی هم کاری نتونه بکنه ...... نه لابی نه قدرت سیاسی نه تلاشی ونه واکنش جدی نه .............

ماهها پیش وقتی عربستان رو به واکنش سخت و خشن تهدید کردیم برا اونها جوک خنده داره بود و باعث خنده شدیم و اونها به تخمشونم نگرفتند و تو شبکه های اجتماعیشون سخت و خشن تبدیل به یه جوک شده بود باید منتظر همچین روزها میبودیم...
دیگه لاف زدن کاربردی نداره و دستمون رو شده
یه زمانی خط قرمزمون هسته ای بود و غنی سازی و 90 هزار سانترفیوژ (( ارجاع میدم به آرشیو سخنان تو سالها گذشته سایت رهبری)) و اینکه ما در مورد هسته ای با هیچ کسی مذاکره نمیکنیم :-?
اما نه تنها مذاکره کردیم بلکه 1000 تا سانترفیوژ هم راضی شدیم و کل ذخیر اورانیوم هم دادیم رفت و عملا 10 15 سال کل فشار و هزینه به مردم شد کشک و نشون داد که از همون اول وارد راه اشتباهی شدیم با تله هسته ای که خودمون برا خودمون درست کرده بودیم و هیچ سودی نداشت و در نهایت زیر فشار امریکا هسته ای گذاشتیم کنار (( در حد آزمایشگاهی ما دو دهه قبل هم همینجا بودیم ))
وقتی اینجا سخنرانی میشد که تحریمها ما رو به میز مذاکر باز نخواهد گرداند و امریکا میگفت تحریمها باعث خواهد شد ایران به میز مذاکره برگرده در نهایت چی شد؟؟؟
تو سخنرانی اگه یادتون باشه دقیقا عنوان شد که اگه ما مذاکره کردیم برای این بود که تحریمها برداشته بشه :-? اونم تحریمها که باعث پیشرفت ما میشد :-?
وقتی تمام مواضع ما تو بلند مدت هیچ ثباتی نداشت خوب میرسه به اینجا که عربستان وقتی میگیم واکنش سخت و خشن به تخمشم نمیگیره و میشه جوک شبکه های اجتماعیشون ...

الانم شیخ نمر رو گردنش رو زدند خوب حالا دوباره چی میشه ؟؟ محکوم میکنیم ؟؟ واکنش سخت وخشن؟؟

دمت گرم. اینا نظرات منم هست که شما گفتی و زحمت تایپش رو از رو دوشم برداشتی. ممنون
نقل قول کردن
+15 #417 هه 1394-10-12 16:45
به نقل از حسین..:
اعدام شیخ نمر و.........همزمان با نزدیک شدن زمان اجرای برجام و حمله ساده لوح های داخلی به اجرای برجام همان خواسته ای هست که رژیم ال سعود و دولت اردوغان و........خواهان ان هستند .


به کسانی که هنوز به این خیمه شب بازیهای برجام باور دارند میگویم که از خواب غفلت بیدار شوید که با طلوع آفتاب نمازتان قضاست.....
نقل قول کردن
+16 #416 هه 1394-10-12 16:39
به نقل از حاج:
به هر حال تصمیم حاکمیت عربستان این بوده که ایشون (شیخ نمر) فتنه گری کردند. ما هم باید به حق حاکمیتشون احترام بگذاریم. به هر حال مسئله فتنه مهم هست در همه جای دنیا. استاندارد دوگانه هم چیز خوبی نیست. همانطور که رهبر انقلاب گفته بودند فقانون بد بسیار بهتر از بی قانونی است. قانون عربستان می گوید رهبر فتنه گران باید گردن زده شود همانطور که در ایران قانون باید در حصر باشند. فتنه، فتنه است و قانون، قانون


یزید و پیروانش هم در اون دوران تشخیص دادند که امام حسین ع فتنه گر است و حکم به قتل امام معصوم گرفتند.....امثا ل شماها اگه در اون دوران بودید قطعاً در سپاه یزید بر علیه امام معصوم ع شمشیر میزدید و وارد خیمه گاههای خاندان نبوت میشدید و گوشواره از گوش دختران اهل بیت بیرون میآوردید و میگفتید که شماها فتنه گرید !!!
نقل قول کردن
+10 #415 سعاح 1394-10-12 16:28
به نقل از صدیق:
سعاح تو چه طور پاکستانی هستی که از تمام ریزه کاری های ککشور ما با خبری
خدا کندصدیق باشی

بنده الحمدلله از نوجوانی توفیق داشتم با انقلاب اسلامی همراه باشم چون تشخیص داده بودم که اگر حق و حقانیت در این دوره زمانی پیدا بشه از همین انقلاب اسلامی نشئت خواهد گرفت۔ خدا روشکر که راهمو درست پیدا کرده بودم۔
نقل قول کردن
+14 #414 بیت العباس 1394-10-12 16:26


شهادتت مبارک برادر
آل سعود کثیف باید منتظر تاوان این خسارت و جسارت بزرگ به شیعیان جهان باشد
نقل قول کردن
-3 #413 صدیق 1394-10-12 15:58
به نقل از سعاح:
شما از ساده لوحی ه م آن ور تر تشریف دارید که هنوز باور نکرده اید برجام مُرد و بانیانش الان بفکر حفظ آبروی از دست رفته خود هستند۔
از آیت الله موسوی اردبیلی برای تون خط تازه رسیده است؟ همانی که گزینه اصلی حاج آقا خاطره برای جانشینی حضرت امام رضوان الله علیه بود اما مجبور شد در آن زمان منتظری رو علم کند؟!

سعاح تو چه طور پاکستانی هستی که از تمام ریزه کاری های ککشور ما با خبری
خدا کندصدیق باشی
نقل قول کردن
-1 #412 صدیق 1394-10-12 15:51
به نقل از رضویان:
دوران این دلقک بازی ها گذشته پسرم. امکان ندارد که بدون اجازه رهبری توافقنامه را امضا کرده باشند. با توجه به، و یا مستقل از خطوط قرمزی که رهبری در طول گفت مذاکرات می گفت، نهایتا به یک توافقنامه نهایی رسیدند. که رهبری اجازه امضای آن را داده است.

اگر قرار بود که رهبری فقط حرف بزند و جلوی دولت نایستد، پس رهبری و ولایت فقیه می خواستیم چه کار؟ اگر برنامه فقط نصیحت کلامی بود که بقیه مراجع تقلید هم بلدند. مردم به رهبری اعتماد دارند که حواسش به هم هچیز هست و نمی گذارد حقوق ملت ضایع شود. او شجاع هم هست، نیست؟ توان مقابله هم دارد. همه نیروهای امنیتی و نظامی کشور در دست اوست.

پس خودت را مسخره نکن که ظریف رفته آنجا چه کرده است و نکرده است. رهبری کافی بود زبان تر کند تا بساط مذاکره جمع شود. اگر می گویی غیر این است پس باید "مقام رهبری" از سیستم ما حذف شود. زیرا به گفته تو در حساس ترین موقعیت ها نیز کاری از دستش بر نمی آید؟! این دقیقا همان چیزی است دشمنان و منافقان می خواهند القا کنند.

جانا سخن از زبان ما می گویی
نقل قول کردن
-23 #411 حاج 1394-10-12 15:50
به هر حال تصمیم حاکمیت عربستان این بوده که ایشون (شیخ نمر) فتنه گری کردند. ما هم باید به حق حاکمیتشون احترام بگذاریم. به هر حال مسئله فتنه مهم هست در همه جای دنیا. استاندارد دوگانه هم چیز خوبی نیست. همانطور که رهبر انقلاب گفته بودند فقانون بد بسیار بهتر از بی قانونی است. قانون عربستان می گوید رهبر فتنه گران باید گردن زده شود همانطور که در ایران قانون باید در حصر باشند. فتنه، فتنه است و قانون، قانون
نقل قول کردن
0 #410 حسین.. 1394-10-12 15:42
به نقل از سعاح:
شما از ساده لوحی هم آن ور تر تشریف دارید که هنوز باور نکرده اید برجام مُرد و بانیانش الان بفکر حفظ آبروی از دست رفته خود هستند۔
از آیت الله موسوی اردبیلی برای تون خط تازه رسیده است؟ همانی که گزینه اصلی حاج آقا خاطره برای جانشینی حضرت امام رضوان الله علیه بود اما مجبور شد در آن زمان منتظری رو علم کند؟!

تو همان ساده لوحی هستی که روزگاری اینجا علیه سردار قاسم سلیمانی حرف میزدی . دوران وهابیت به سر امده است و ارزوی تخریب برجام و لغو تحریمها را به گور خواهی برد . لعنت بر منافقین........ .
نقل قول کردن
-3 #409 حسین.. 1394-10-12 15:38
به نقل از رضویان:
از کجا می دانی حمله شان به برجام ساده لوحانه است؟ بعضی هایشان عوامل دشمن هستند و می خواهند کشور را به بن بست و تشنج بکشانند.

من خوشبینانه گفتم ساده لوح هستند . به قول شما بعضی هایشان جیره خوار وهابیت و نوکر اردوغان هستند . تا کارخانه ها و بانکهای ترکیه اقتصادشان بچرخد از یک طرف گاز ایران را میبرند و از سمت دیگر نیروهای ایرانی را در سوریه میکشند . حداقل با لغو تحریمها شیرهای گاز ایران در این زمستان به روی ترکیه بسته میشد .
نقل قول کردن
-4 #408 سعدالدین 1394-10-12 15:38
عید بهمنگان یعنی دوم بهمن و شاید بر اساس این تقویم اتفاق بزرگی رخ میده جاماسپ )لقمان یا فرزند او ( بی جهت این عید رو مهم اعلان نکرد
نقل قول کردن
+2 #407 سعاح 1394-10-12 15:37
به نقل از حسین..:
اعدام شیخ نمر و.........همزمان با نزدیک شدن زمان اجرای برجام و حمله ساده لوح های داخلی به اجرای برجام همان خواسته ای هست که رژیم ال سعود و دولت اردوغان و........خواهان ان هستند .

شما از ساده لوحی هم آن ور تر تشریف دارید که هنوز باور نکرده اید برجام مُرد و بانیانش الان بفکر حفظ آبروی از دست رفته خود هستند۔

به نقل از رضویان:
از کجا می دانی حمله شان به برجام ساده لوحانه است؟ بعضی هایشان عوامل دشمن هستند و می خواهند کشور را به بن بست و تشنج بکشانند.

از آیت الله موسوی اردبیلی برای تون خط تازه رسیده است؟ همانی که گزینه اصلی حاج آقا خاطره برای جانشینی حضرت امام رضوان الله علیه بود اما مجبور شد در آن زمان منتظری رو علم کند؟!
نقل قول کردن
-2 #406 رضویان 1394-10-12 15:34
به نقل از حسین..:
... حمله ساده لوح های داخلی به اجرای برجام ....

از کجا می دانی حمله شان به برجام ساده لوحانه است؟ بعضی هایشان عوامل دشمن هستند و می خواهند کشور را به بن بست و تشنج بکشانند.
نقل قول کردن
+10 #405 محمدجواد غ 1394-10-12 15:33
به نقل از ؟؟:
شیعیان یه رهبر قدرتمند اگه داشتند الان شاهد این جور اتفاقها نبودیم که راحت سر ببرند و کسی هم کاری نتونه بکنه ...... نه لابی نه قدرت سیاسی نه تلاشی ونه واکنش جدی نه .............

ماهها پیش وقتی عربستان رو به واکنش سخت و خشن تهدید کردیم برا اونها جوک خنده داره بود و باعث خنده شدیم و اونها به تخمشونم نگرفتند و تو شبکه های اجتماعیشون سخت و خشن تبدیل به یه جوک شده بود باید منتظر همچین روزها میبودیم...
دیگه لاف زدن کاربردی نداره و دستمون رو شده
یه زمانی خط قرمزمون هسته ای بود و غنی سازی و 90 هزار سانترفیوژ (( ارجاع میدم به آرشیو سخنان تو سالها گذشته سایت رهبری)) و اینکه ما در مورد هسته ای با هیچ کسی مذاکره نمیکنیم :-?
اما نه تنها مذاکره کردیم بلکه 1000 تا سانترفیوژ هم راضی شدیم و کل ذخیر اورانیوم هم دادیم رفت و عملا 10 15 سال کل فشار و هزینه به مردم شد کشک و نشون داد که از همون اول وارد راه اشتباهی شدیم با تله هسته ای که خودمون برا خودمون درست کرده بودیم و هیچ سودی نداشت و در نهایت زیر فشار امریکا هسته ای گذاشتیم کنار (( در حد آزمایشگاهی ما دو دهه قبل هم همینجا بودیم ))
وقتی اینجا سخنرانی میشد که تحریمها ما رو به میز مذاکر باز نخواهد گرداند و امریکا میگفت تحریمها باعث خواهد شد ایران به میز مذاکره برگرده در نهایت چی شد؟؟؟
تو سخنرانی اگه یادتون باشه دقیقا عنوان شد که اگه ما مذاکره کردیم برای این بود که تحریمها برداشته بشه :-? اونم تحریمها که باعث پیشرفت ما میشد :-?
وقتی تمام مواضع ما تو بلند مدت هیچ ثباتی نداشت خوب میرسه به اینجا که عربستان وقتی میگیم واکنش سخت و خشن به تخمشم نمیگیره و میشه جوک شبکه های اجتماعیشون ...

الانم شیخ نمر رو گردنش رو زدند خوب حالا دوباره چی میشه ؟؟ محکوم میکنیم ؟؟ واکنش سخت وخشن؟؟


سلام

خوب است این گونه بنگریم:
جز مقدرات الهی هست که برای نابودی ظالم، خدا خون مظلوم را از پیشانی ظالم پاک نمیکنه.

نگرش تون نسبت به مسائل اشکال دارد.
اینکه نوع محکوم کردن شهادت آیت الله نمر در ایران چگونه خواهد بود یک حرف است و
و اینکه نتیجه شهادت آیت الله نمر در عربستان چه می شود یک حرف.

خون مظلوم، ظالم را محکوم می کند چه اینکه شما اقدامی بکنید چه نکنید جز تقدیر خداست که به موجب شهادت، جهنم سقوط بر پیشانی ظالم نوشته میشه.

پس طبق قاعده الهی مرگ آل سعود تضمین شده است.

در رابطه با نوع واکنش ایران نسبت به شهادت آیت الله نمر

عرض شود که:
از شما سوال میپرسم،
آیا امام خمینی از فرانسه با شلیک راکت و توپ شاه رو سرنگون کرد؟
مسلما خیر.
امام با توصیف مفاهیمی چون استقلال و وابستگی، با تعریف آزادی و بردگی، رژیم پهلوی رو مجبور به پاسخگویی به مردم کرد و در عمل ناتوانی و وابستگی شاه و ارکان ش رو به مردم نشان داد؛
این واقعیت دوران ماست نه جنگ و خون ریزی.
اگر چه که از قبل انقلاب تا به الان در راه حقیقت جان مان را هم نثار کردیم. شهید دادیم و این شهادت مهری شد بر پیشانی حقانیت ما و دلیل روشنی بر سقوط شان.
صدام را به یاد بیاور..

پاسخ کوبنده ما در قبال بی احترامی هایی بود که نسبت به حجاجمان شد بعد از این نگاه و موضع رسمی نوع رفتار وهابیت تغییر کرد فرار را بر قرار ترجیح دادند.
دوست عزیز اگر نگرش عمیق داشته باشیم نیاز به اقدام نداریم کافیست بیان کنیم تا انسان های آزاده در هر کجای جهان رسانه ما شوند و عرصه را برای عمل فراهم کنند.
یاحق
نقل قول کردن
+6 #404 سعاح 1394-10-12 15:33
به نقل از رضویان:
اتفاقا بعضی از منافقین رسوا که به ظاهر حامی رهبری هستند، می خواهند با این سخنان، رهبری را ضعیف و دست و پا بسته یا ترسو جلوه بدهند. برو عمو جان اینجا خر110 زیاد پیدا نمیشه.

اگر قرار بر این بود که رهبر از "ترس!" اینکه به دیکتاتور متهم شود کاری نکند که همان رئیس جمهور منتخب برای ملت کافی بود. نیازی به ولایت فقیه نمی داشتیم! آیا در فتنه 88، رهبری از چیزی ترسیدند؟ خیر شجاعانه حق مطلب را جلو برد و پایش ایستاد. در جریان مذاکرات هیچوقت رهبری به آن مخالفت نکرد. هیچوفت.

برو خدا روزیت را جای دیگری حواله کند. برو وقت ما را نگیر.

این ترس نیست ا..ه، سیاست اولیاء خدا اینست که کل جامعه بصیر و بصیر تر شود و تا امکان دارد خودشون مسایل رو حل نکنند، مثل یک مربی آگاه، دلسوز اما قدرت مند۔
نقل قول کردن
0 #403 حسین.. 1394-10-12 15:30
اعدام شیخ نمر و.........همزما ن با نزدیک شدن زمان اجرای برجام و حمله ساده لوح های داخلی به اجرای برجام همان خواسته ای هست که رژیم ال سعود و دولت اردوغان و........خواهان ان هستند .
نقل قول کردن
-3 #402 رضویان 1394-10-12 15:30
به نقل از سعاح:
خیلی وقیح تشریف دارید۔ الان که باوجود هشدارهای مکرر رهبری کار خور رو پیش برده با شکست و هزیمت مواجه شده اند، می خواهی تمام کاسه کوزه ها رو سر رهبری بشکنید۔ رهبری دستور برای متوقف کردن سیاست برجام ندادند که امثال شما ایشان رو دیکتاتور اعلام نکنید اما مطمئن باشید فرجام برجام بجز قدرت مند تر شدن نظام، بصیر تر شدن مردم و ضعیف تر شدن نظام سلطه چیز دیگری نخواهد بود، ان شاء الله۔ و این بخاطر بصیرت و درایت رهبریست که شماها دشمن شون هستید ولو لقلقه زبان تون مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری ... باشد۔

اتفاقا بعضی از منافقین رسوا که به ظاهر حامی رهبری هستند، می خواهند با این سخنان، رهبری را ضعیف و دست و پا بسته یا ترسو جلوه بدهند. برو عمو جان اینجا خر110 زیاد پیدا نمیشه.

اگر قرار بر این بود که رهبر از "ترس!" اینکه به دیکتاتور متهم شود کاری نکند که همان رئیس جمهور منتخب برای ملت کافی بود. نیازی به ولایت فقیه نمی داشتیم! آیا در فتنه 88، رهبری از چیزی ترسیدند؟ خیر شجاعانه حق مطلب را جلو برد و پایش ایستاد. در جریان مذاکرات هیچوقت رهبری به آن مخالفت نکرد. هیچوفت.

برو خدا روزیت را جای دیگری حواله کند. برو وقت ما را نگیر.
نقل قول کردن
+2 #401 سعاح 1394-10-12 15:24
به نقل از رضویان:

...
پس خودت را مسخره نکن که ظریف رفته آنجا چه کرده است و نکرده است. رهبری کافی ود زبان تر کند تا بساط مذاکره جمع شود. اگر می گویی غیر این است پس باید "مقام رهبری" از سیستم ما حذف شود.

خیلی وقیح تشریف دارید۔ الان که باوجود هشدارهای مکرر رهبری کار خور رو پیش برده با شکست و هزیمت مواجه شده اند، می خواهی تمام کاسه کوزه ها رو سر رهبری بشکنید۔ رهبری دستور برای متوقف کردن سیاست برجام ندادند که امثال شما ایشان رو دیکتاتور اعلام نکنید اما مطمئن باشید فرجام برجام بجز قدرت مند تر شدن نظام، بصیر تر شدن مردم و ضعیف تر شدن نظام سلطه چیز دیگری نخواهد بود، ان شاء الله۔ و این بخاطر بصیرت و درایت رهبریست که شماها دشمن شون هستید ولو لقلقه زبان تون مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری ... باشد۔
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد