رایحه ظهور

دشمن شناسی و بصیرت مهدوی؛ چرایی حمایت ابدی آمریکا و دنیای غرب از رژیم اسرائیل

شناخت اندیشه غرب در باب مهدویت، آینده بشر و آخرالزمان، به ما در تحلیل سیاست خارجى دولت‌هاى غربى بویژه آمریکا در جهان و بویژه در خاورمیانه و جغرافیای ظهور، کمک بسزایی می‌کند

» ابتدای نظرات (2191)

http://u313.ir/images/alalam-634961792385413981.jpg

با مطالعه این مقاله، یک بار برای همیشه تمام اقدمات بعدی آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه، را حدس خواهید زد. شک نکنید. اما به شرطها و شروطها. خوب و به دقت، مطالعه کنید.

با مطالعه این مقاله، راز محبوبیت برخی اقدمات دولت ها و افراد برای شما، آشکار خواهد شد.

حتی با مطالعه دقیق این مقاله، دلیل اصلی مخالفت غرب، با پیشرفت برنامه هسته ایی ایران، را نیز خواهید دانست.

اسرائیل کیست و چیست که همه دنیا، باید براى آن هزینه‏ کند؟ آیا فقط دلیل سیاسی دارد و یا پشتوانه دینی؟

متفکران مسلمان در کتاب‌های خود از جمله کتاب مسیحیت صهیونیست و بنیاد‌گرای آمریکا و کتاب مسیح یهودی و فرجام جهان به تفصیل زمینه شکل‌گیری و اهداف و برنامه‌های جنبش مسیحیت صهیونیست را به طور خاص در غرب، به ویژه ایالات متحده بررسی کرده اند و بعد دینی و مذهبی این جنبش را برجسته نموده و ادعا کرده که دو تحلیل «حمایت استراتژیک غرب بویژه آمریکا از اسرائیل» و «تأثیر لابی یهودی» در تصمیم‌گیری‌ها و حمایت از یهود، قانع کننده نیست و این پیوند بیش از این‌که سیاسی باشد، خاستگاهی فرهنگی دارد که در دین و اعتقاد آنها نهفته است.

هال لیندسی در کتاب خود، در پیش‌گویی‌های انجیل، جای آمریکا کجاست؟ که از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۰۱میلادی آمریکا بود، نقش ایالات متحده را در جنگ جهانی آرماگدون بررسی نموده است. نویسنده اثبات می‌کند که دولت آمریکا جنگ نهایی مقدس را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح در سراسر جهان را که قبل از آغاز این جنگ، باعث ایجاد ترس و وحشت در جهان شده‌اند، شکست خواهد داد و دولت انگلیس در این جنگ مقدس، همکار آمریکا خواهد بود.

اولین مسیحی صهیونیست که وارد کاخ سفید، شد«جیمی کارتر» بود. جیمی کارتر در نطقی که در کنیست اسرائیلی ایراد کرد می گوید که «رابطه ما با مردم اسرائیل فراتر از یک رابطه ویژه است. مسئله هم سرنوشتی و هم پیمانی و نفوذ فرهنگ دینی یهودیت در مسیحیت است و ما چیزی شبیه وحدت اخلاق، احکام و فرهنگ با شما یهودیان داریم» به این ترتیب مسئله را فراتر از یک پیمان سیاسی، نظامی، امنیتی یا اقتصادی می داند و این اولین سیاستمدار بلندپایه کاخ سفید بشمار می رود که مسیحی صهیونیست است. پس از او ریگان است که جمله معروفی بدین مضمون دارد: «من از خدا می خواهم به من این توفیق را بدهد که کلید شلیک موشک هسته ای را من فشار دهم تا جنگ آرماگدون آغاز شود.» و در ادامه خط مسیحیت صهیونیستی «جورج بوش» پسر، مسئله جنگ صلیبی ها و اسلام را بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر مطرح می کند و مسأله یداللهی (دست خدا) و این که ما می خواهیم اراده خدا را محقق کنیم و نیروهای اهریمنی و کشورهای محور شرارت را ـ که به زعم او «ایران، عراق و کره شمالی» هستند ـ نابود کنیم. همه این واژه ها مربوط به ادبیات و لاهوت عهد قدیم (تورات) هستند. در ضمن مسئله آزادی ملتها را مطرح می کند البته آزادی و دموکراسی از نوع آمریکایی به سبک و سیاق مسیحیت صهیونیست معتقدند که در رأس همه حکومتهای آزاده یک حکومت به نام حکومت آمریکا وجود داشته باشد که به لطف همراهی با اسرائیل به عنوان خط مقدم جبهه رویارویی و پایگاه مقاومت فرزندان خدا در مقابل نیروهای اهریمنی باشد.

اما طنز روزگار این است که، چگونه امکان دارد داعیه‌داران یک حکومت سکولار، مدعی زمینه‌سازی برای ظهور مسیح شوند که نه یک سکولار بلکه پیامبری الهی به شمار می‌آید و آن‌چه عملی خواهد نمود،‌ حکم الهی است. به واقع، هیچ وجه تشابهی بین منتظران مسیح با خود مسیح وجود ندارد. مسیحی که پیامبر صلح و رحمت است، چگونه می‌تواند اعمال خشن و سرشار از بی‌رحمی آمریکا و اسرائیل را تأیید نماید. چه تشابهی بین حضرت مسیح و حاکمیت آمریکا و اسرائیل، وجود دارد؟

بنابراین رفتار خارجى دولت آمریکا، صرفا تحت‏تاثیر انگیزه هاى ایدئولوژیک و اعتقادى می باشد. با توجه به نفوذ اندیشه‏هاى بنیادگرایى و صهیونیسم مسیحى بر هیئت حاکمه آمریکا، نمى‏توان سیاست خارجى آمریکا به‏ ویژه سیاست خاور میانه‏اى آن را، در چارچوبى غیر از آن تحلیل نمود.

نیاز فطرى بشر به منجی و حاکمیت عدل الهی، امروز به دست شیادان آمریکایی در لباس مذهب، که با قدرت پیوندى گسست‏ناپذیر یافته‏اند و مثلث زر و زور و تزویر را دیگربار شکل داده ‏اند، به‏ سوى هدف‏هاى خاص سیاسى جهت داده مى‏شود و از درون آن” آپوکالیپس” و” آرماگدون هسته ایی” زاده مى‏شود و” پرستش اسرائیل” و حمله به مسلمانان و اشغال سرزمین‏ها و غارت ثروت ملت‏ها و تسخیر جهان، درمى‏آید.

بى‏ آن که بخواهیم در خصوص میزان موفقیت آمریکا و غرب در جریان جنگ و نبرد هسته ایی که از سال‏ها قبل زمینه ‏سازى شده، قضاوتى صورت دهیم، هر چند ناگفته پیداست که غرب در این موج جدید تهاجم علیه اسلام و جهان شرق جز ناکامى و شکست و تحمل خسارت‏هاى فراوان و هزینه‏ هاى سنگین هیچ دست ‏آوردى نداشته و نخواهد داشت، تصور مى‏کنیم در اینجا، بتوانیم به سوال اصلى این یادداشت یعنى رمز حمایت دیوانه ‏وار غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستى و تحمیل این همه خسارت بر ملت فلسطین و کشورهاى خاورمیانه و جهان اسلام، تا حدودى پاسخ گفته باشیم؛ مادام که صهیونیسم و اندیشه‏ هاى بیمارگونه توراتى و تخیلات مالیخولیایى راست افراطى، گریبان هیئت حاکمه آمریکا را رها نکرده است، سیاست‏هاى آمریکا و در نتیجه غرب بر همین پاشنه می‏چرخد.

البته هر کس وضع دیروز و امروز فلسطین و اسرائیل را تصور کند، تصدیق خواهد کرد که رژیم جعلى اسرائیل قابل دوام نیست و فکر تشکیل یک کشور مصنوعى یهودى با ملیت‏هاى گوناگون در قلب خاورمیانه و جهان اسلام، از ابتدا اندیشه‏اى باطل و فکرى خام بوده است!

و این است:

راز خوشبین نبودن به حل همیشگی مساله هسته ایی ایران.

زیرا شما باید پشتوانه عقیدتی و دینی توراتی غرب، را از بین ببرید که نخواهید توانست.

و خیلی از رازهای دیگر.

واژگان کلیدی

آمریکا، اسرائیل، عراق، ایران، تورات، انجیل، برنامه هسته ایی ایران، جنگ آرماکدون، جنگ فرات

اشاره

شناخت اندیشه غرب در باب مهدویت، آینده بشر و آخرالزمان، به ما در تحلیل سیاست خارجى دولت‌هاى غربى بویژه آمریکا در جهان و بویژه در خاورمیانه و جغرافیای ظهور، کمک بسزایی می‌کند.

ما در این سلسله مقالات، شما را گام به گام با دشمن شناسی و بصیرت مهدوی، آشنا خواهیم کرد.

با مطالعه این مقاله، یک بار برای همیشه تمام اقدمات بعدی آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه، را حدس خواهید زد. شک نکنید. اما به شرطها و شروطها. خوب و به دقت، مطالعه کنید.

با مطالعه این مقاله، راز محبوبیت برخی اقدمات دولت ها و افراد برای شما، آشکار خواهد شد.

حتی با مطالعه دقیق این مقاله، دلیل اصلی مخالفت غرب، با پیشرفت برنامه هسته ایی ایران، را نیز خواهید دانست.

طرح سوال

چرایی حمایت ابدی غرب و آمریکا از رژیم اسرائیل

مبانی نظری سیاست خارجی دولت آمریکا

اسرائیل کیست و چیست که همه دنیا، باید براى آن هزینه‏ کند؟ آیا فقط دلیل سیاسی دارد و یا پشتوانه دینی؟

تحلیل سنتی و قدیمی

در برابر این سؤال، دو نوع پاسخ وجود دارد: یکى پاسخ سنتى که همواره گفته شده و تکرار مى‏شود و خلاصه ‏اش آن است که غرب، پس از ظهور کمونیسم و توسعه‏طلبى‏هاى اتحاد جماهیر شوروى، براى تثبیت موقعیت و گسترش حوزه نفوذ خود در خاورمیانه و کنترل ملت‏ها و دولت‏هاى مسلمان و دست‏اندازى بر ثروت و دارایى آنان، به بهانه دفاع از قوم یهود که گفته مى‏شود در جنگ جهانى دوم از سوى نازى‏ها مورد ستم واقع شده بودند، با یک طرح استعمارى و با استفاده از غفلت مسلمانان و در اوج اختلاف و درگیرى‏هاى درون جامعه عرب، فلسطین را تصاحب نمود و آن را پایگاه ثابت خود در قلب جهان اسلام قرار داد و در طول این سال‏ها نیز به رغم همه مخالفت‏ها، غرب و به‏ویژه آمریکا نسبت به ادامه روند حمایت از اسرائیل و ایستادگى در برابر اعاده حقوق ملت فلسطین، تحت‏تأثیر لابى قدرتمند یهود، این پروژه را ادامه مى‏دهد.

این پاسخ، ساده ‏ترین پاسخى است‏ که به مساله حمایت ابدی آمریکاا و غرب از اسرائیل داده میشود.

به وضوح مى‏توان دریافت که غرب سرمایه ‏دارى، که تمامى اقدامات خود را بر محور محاسبه سود و زیان و هزینه و فایده تنظیم مى‏کند، در قبال هزینه حداکثرى مادى و معنوى که براى حفظ موجودیت اسرائیل تاکنون پرداخته است، به منافع حداقلى خود نیز نرسیده است؛ به ‏ویژه آن‏که مقبولیت و اعتبار خود را نزد ملت‏هاى مسلمان و عرب به کلى از دست داده و موج نفرت عمومى و خشم و خشونت را علیه خود بسیج نموده است و هیچ چشم ‏انداز روشنى نیز از پیروزى و موفقیت در افق آینده رژیم اسرائیل و حل مسائل عدیده آن وجود ندارد.

اکنون با ما باشید تا پرده از بسیارى از اسرار در جهان سیاست امروز، برداشته شود.

تحلیل اصلی و واقعی

در پرتو این تحلیل نه فقط چرایى ایستادگى دیوانه‏ وار غرب و آمریکا بر حمایت از اسرائیل و ادامه تجربه شکست‏ خورده تشکیل دولت اسرائیلى در خاورمیانه روشن می‏شود بلکه رمز دشمنى غرب و به‏ ویژه آمریکا با انقلاب اسلامى ایران، توسعه حضور نظامى آمریکا در خاورمیانه و خلیج ‏فارس در آستانه سال دو هزار میلادى، حادثه یازده سپتامبر و رخدادهاى پس از آن، جنگ علیه تروریسم، محور شرارت خواندن ایران، و متعاقب آن حمله به عراق، طراحى براى تحریم و محاصره همه جانبه ایران و … بسان حلقه‏ هاى به ‏هم پیوسته یک سناریوى کامل عملیاتى، روشن می‏شود.

مبانی نظری سیاست خارجی دولت آمریکا

پس از جنگ جهانى دوم و تاکنون، آمریکا رهبرى بلامعارض غرب را در دست دارد؛ آن کشور به برکت موقعیت جغرافیایى خود و دورى از صحنه جنگ گسترده‏اى که اروپا را به‏ طور کامل و بخش‏هاى زیادى از شرق و غرب عالم را در آتش خود فروبرده بود، از آسیب‏هاى آن جنگ در امان ماند و با دخالت خود در حمله اتمى به ژاپن، راه پایان دادن به آن جنگ را هموار نمود و سپس با قبول مسئولیت بازسازى کشورهاى اروپایى آسیب‏دیده از جنگ، نقش برادر بزرگ‏تر را ایفا کرد و در دوران جنگ سرد و تحت‏تأثیر سیاست” مهار شوروى و حمایت از اروپا در برابر تعرض اتحاد جماهیر شوروى، با تشکیل ناتو، پایگاه ‏هاى نظامى خود را در سراسر اروپا توسعه داد و بدین ترتیب غرب یک‏سره تحت سیطره سیاسى- نظامى آمریکا قرارگرفت.

اشتباه آن است که تصور شود کشورهاى اروپایى، به ‏ویژه در سیاست خارجى خود، مستقل بوده و صرفا براساس منافع، مصالح و ارزش‏هاى ملى خود تصمیم مى‏گیرند؛ دست‏کم از شصت سال قبل تاکنون، سیاست نهایى در غرب، نه در پایتخت‏ هاى این کشورها بلکه در واشنگتن آمریکا رقم‏خورده است و این چیزى است که در رفتار سیاسى غرب و در اظهارات مقامات کشورهاى‏ غربى به وضوح نمایان است؛ عباراتى نظیر آنچه در جریان همراهى انگلستان با آمریکا در جنگ عراق بر زبان نخست وزیر انگلیس جارى شد و او خود را” سگ دست ‏آموز رئیس جمهور آمریکا” خواند، زبان حال تمامى دولت‏مردان کشورهاى غربى است!

حال ببینیم سیاست در آمریکا بر چه مدارى مى‏گردد و چه جریان و با چه رویکردى بر فرایند سیاست خارجى آن کشور اثر گذار است؟ درک درست این موضوع مى‏تواند از رفتار و سیاست خارجى آمریکا پرده بردارد و در نتیجه، چرایى بسیارى از مسائل از جمله سیاست‏هاى خاورمیانه ‏اى غرب را روشن کند و از حمایت‏ هاى بى‏ دریغ آنها از رژیم صهیونیستى رمزگشایى نماید.

طی دهه های گذشته، جریان جدید ایی در آمریکا، از اتحاد سه نیروى فعال در عرصه سیاست آمریکا: “صهیونیست‏هاى یهودى”،” نومحافظه‏کاران” و” صهیونیست‏هاى مسیحى” تشکیل یافته است. این مثلث، تمام آمریکا را در اختیار دارد و آمریکا هم، تمام دنیا را در اختیار دارد. اکنون به معرفی بیشتر این سه ضلع خواهیم پرداخت.

صهیونیست مسیحی، قدرت ایدئولوژیک

جریان صهیونیسم مسیحى را گروهى از کشیشان بنیادگراى پروتستان آمریکایى رهبرى مى‏کنند.این جریان راست مسیحى با عناوین دیگرى هم‏چون” مسیحیان دوباره تولد یافته” نیز شناخته مى‏شوند و از آن‏جا که معتقد به ظهور دوباره مسیح بعد از هزار سال مى‏باشند، به مسیحیان” هزاره ‏گرا” نیز معروفند و از آن‏رو که معتقدند براى ظهور دوباره مسیح باید چند خواسته یا مشیت او را عملى‏ کنند به‏ عنوان مکتب” خواسته ‏هاى مسیح” نیز شهرت یافته‏اند.

مهم ترین و خطرناک ترین اعتقاد و ایمان «راست گرایان مسیحی، این است که آمریکا، از آنچه که در جهان انجام می دهد چاره ای ندارد. (راست گریان مسیحی، به شدت جبرگرا و تقدیری هستند) زیرا یکی از مسئولیت هایی است که بنا بر حکم جبر تاریخ بر آن تحمیل شده است، حتی اگر در این زمینه با شکست مواجه شود. همانطوری که در جنگ ویتنام یا سومالی با آن روبرو شد، این اندیشه ها بر جریان راستگرایان دینی در دولت آمریکا حاکمیت دارد.

نو محافظه کاران، قدرت اجرایی

جریان دیگرى که در متن ساختار قدرت در آمریکا حضور دارد، جریان موسوم به” نو محافظه ‏کارى یا” راست افراطى” است که نسل جدید نومحافظه ‏کاران از دوران حکومت ریگان به صحنه آمده و با ریاست جمهوری جرج بوش پسر به اوج رسید و در پرونده خود، طراحى پروژه فروپاشى شوروى را در کارنامه خود دارد؛ اعلامیه” قرن جدید آمریکا” را نیز تهیه کرده و براساس آن، طرح حمله به عراق را طراحى و اجرا کرده است.

اینان، آمریکا را قدرت برتر جهان مى‏دانند و تنها فرهنگ آمریکایى را اصیل مى‏شناسند، لیبرال دموکراسى موجود در آمریکا را الگوى نهایى و پایانى سعادت بشر مى‏دانند. تلاش مى‏کنند جهان را در قبضه قدرت آمریکا درآورند. و هم‏اینک قدرتمندترین و فراگیرترین جریان و تشکیلات سیاسى در آمریکا به حساب مى‏ آیند.

این گروه نیز هم‏چون صهیونیست‏هاى یهودى، حمایت از رژیم اسرائیل را اصل دانسته و براى حفاظت از آن رژیم ایده خاورمیانه بزرگ را با مرکزیت اسرائیل طرح و تعقیب مى‏کنند.

صهیونیست‏هاى یهودى، قدرت مالی و رسانه ایی

صهیونیست یهودی که تبلور آن، رژیم اسرائیل و یهودیان ساکن آمریکا است، معتقدند که قوم برگزیده خدا، تا ابد و همیشه، یهود است و بس.

هدف راهبردى صهیونیسم یهودى، با عنایت به نفوذ گسترده و امکانات فوق‏العاده ‏اش در آمریکا، حمایت از اسرائیل و پى‏گیرى برنامه ‏ها و خواسته هاى این رژیم در آن کشور است. در طول سال‏هاى تشکیل اسرائیل، این جریان آمریکا را واداشته است که از اسرائیل پشتیبانى مالى و تسلیحاتى کند، در مجامع بین‏ المللى از آن رژیم جانب‏دارى کند و هر قطعنامه‏ اى علیه اسرائیل را در سازمان ملل بى‏ اثر سازد و در شوراى امنیت وتو نماید، هم پیمانان آمریکا را وادار به حمایت از اسرائیل و عقب‏نشینى در قبال خواسته هاى آن رژیم نماید.

لابى‏هاى قدرتمندى همچون” ایپک” که منویات رژیم اسرائیل را در آمریکا تعقیب نموده و حافظ منافع رژیم صهیونیستى در لایه‏ هاى نظام تصمیم‏گیرى آمریکاست‏، نمونه بارز صهیونسیم یهودی، می باشد.

مثلث شوم عقیده، ثروت و قدرت آمریکایی

در پرتو این تحلیل از ساختار قدرت در آمریکا، سیاست خارجى آمریکا از لحاظ ایدئولوژیک و نظرى، تحت ‏تاثیر صهیونیسم مسیحى، از نظر عملى و اجرایى، توسط نومحافظه ‏کاران، و از حیث مالى و رسانه‏اى، توسط صهیونیست‏هاى یهودى حمایت مى‏شود و رفتار دولت فعلى آمریکا، تبلور اراده این جریان سه وجهى است.

بنابراین با توضیحات فوق، مبناى نظرى رفتار سیاسى دولت آمریکا به ویژه سیاست‏هاى خاورمیانه ‏اى آن را آموزه‏ هاى مکتب مبلغان انجیل تشکیل مى‏دهد که آن نیز مبتنى است بر پیش‏گویى‏ هایى درباره آخرالزمان که” آپوکالیپس” خوانده مى‏شود و از سفر دانیال در تورات (عهد قدیم، تورات) و رویاها و مکاشفات یوحنا در انجیل (عهد جدید، انجیل) برگرفته شده است. براساس این پیش‏گویى‏ها حوادثى چند باید به وقوع بپیوندد تا عیسى مسیح علیه السّلام دوباره ظهور نماید و پیروان این مکتب مى‏بایست به‏ عنوان وظیفه شرعى! براى تسریع در عملى شدن این حوادث، تلاش نمایند.

مبلغان انجیل، حوادثی را طراحی کردند که مقدمه ظهور مسیح علیه السّلام باشد که سناریوى ساخته و پرداخته آنها در مورد این تحول و مقدمات آن به شرح زیر است:

۱- یهودیان از سراسر جهان به فلسطین آورده مى‏شوند و کشور اسرائیل در حدفاصل رود نیل تا فرات به وجود مى‏آید.

۲- یهودیان، مسجد الاقصى و مسجد صخره را در بیت المقدس ویران کرده و به جاى آن معبد (هیکل) سلیمان را بنا مى‏کنند.

آن‏گاه که دو مسجد یاد شده در بیت المقدس منهدم شدند، جنگ نهایى مقدس بین قواى” خیر” و نیروى” شر” آغاز خواهد شد؛ قواى خیر به رهبرى آمریکا و انگلیس و نیروى شر که با میلیون‏ها نفر از مشرق، روسیه، ایران و عراق به سوى مغرب هجوم مى‏آورند در منطقه ‏اى به نام” هار مجدو” یا” آرماگدون” واقع در دره‏اى در شمال فلسطین و در نزدیکى حیفا، با یک‏دیگر برخورد مى‏کنند. در این جنگ جهانى که هفت سال به طول مى‏انجامد، دنیا طى یک نبرد هسته‏ اى نابود خواهد شد!

۴- در این هنگام عیسى مسیح علیه السّلام به زمین باز خواهد گشت و مسیحیان دوباره تولد یافته را با یک سفینه عظیم با خود به آسمان خواهد برد.

۵- در جنگ آرماگدون هنگامى‏که قواى شر به فرماندهى ضد مسیح علیه السّلام (دجال) در حال پیروزى است، عیسى مسیح علیه السّلام به همراه مسیحیان دوباره تولد یافته، ظهور خواهد کرد، ضد مسیح را شکست مى‏دهد و حکومت جهانى خود را به مرکزیت بیت المقدس و در معبدى که به جاى مسجد الاقصى و مسجد صخره ساخته‏ شده است، برپا مى‏کند.

۶- مسیحیان براى تعجیل در ظهور مسیح علیه السّلام، باید کشور بابل، یعنى عراق کنونى را نابود کنند و رودخانه فرات باید کاملا خشک شود و این از علائم ظهور عیسى مسیح علیه السّلام است!

۷- با ظهور دوباره مسیح علیه السّلام و شکست دجال، صلح (که پیش از آن در دنیا محقق نخواهد شد) بر جهان حکمفرما مى‏شود، از این‏رو مسیحیان باید براى رسیدن به صلح جهانى، مقدمات جنگ مقدس آرماگدون و نابودى جهان را فراهم کنند.

در تدارک جنگ هسته ایی آرماگدون

نکته مهم در این باب آن‏که، الهیات آرماگدون هسته ایی، مطالبى صرفا بر روى کاغذ و مفاهیمى در ذهن‏ها و اندیشه‏ها نیستند، بلکه چنین تبلیغ مى‏شود که پیروان این مکتب موظفند همه تلاش خود را براى عملى شدن آن به خرج دهند و از آن‏جا که شرط ظهور دوباره مسیح علیه السّلام، بروز یک جنگ عالم‏گیر است دنیا براى رسیدن به صلح نهایى باید هزینه این” جنگ مقدس” را بپردازد و از آن‏رو که آمریکا جنگ آرماگدون را رهبرى خواهد کرد، مى‏بایست و حق دارد مقدمات آن را فراهم کند، پایگاه‏هاى خود را در منطقه خاورمیانه و خلیج‏فارس توسعه دهد و بدان دلیل که نقطه کانونى این جنگ، هارمجدون در سرزمین فلسطین است، رژیم اسرائیل را از هر جهت تدارک و حمایت کند، عراق را اشغال نماید، سوریه و لبنان را در اختیار گیرد و ایران را تحت فشار سیاسى- اقتصادى و محاصره نظامى قرار دهد.

آنها برای این حوادث، از تمام ابزارها و امکانات، کمال استفاده را داشته اند. و تنها یک نمونه از هزاران نمونه این ابزارها، صنعت فیلم سازی هالیوود می باشد که کاملا در جهت خدمت به اهداف صهیونیست ها، حرکت می کند. فیلم هایی سیاسی براساس محورهای دینی ساخته اند (به طوری که این فیلم ها رایگان پخش می شوند) این فیلم ها بر محور حمایت از اسرائیل قبل از ظهور حضرت مسیح دور می زند مثل فیلم «اسرائیل کلید نجات آمریکا» و «قدس د،س» و یا «ماتریس» (Matrix ) است که در سال ۲۰۰۰ ساخته‏شده و در آن، آینده تیره و تارى را براى بشر مجسم مى‏کند که تنها نقطه روشن، شهرى است به نام zion یا (صهیون) که امید بشر به آن است و انسان در آن نجات مى‏یابد و به کمال مى‏رسد.

نمودهای عینی مبانی نظری سیاست خارجی آمریکا

وقتی صحنه و نقشه سایت آینده بشر را از دیدگاه آمریکایی ها، برای شما ترسیم کردیم، حالا آنچه که خواهیم گفت، کاملا برای شما، هضم آن آسان خواهد بود. و خواهید دید که تمام اقدمات زیر، صرفا انگیزه عقیدیتی و دینی دارد و بقیه انگیزه ها همچون استفاده از نفت و …، دلیل اصلی نیست. و الا مثل چینی ها می نشستند و بدون جنگ و خونریزی، دنیا را قبضه میکردند.

حقیقت های همچون:

حمله اسرائیل به لبنان

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا و پشتیبانى غرب به لبنان حمله مى‏کند و تا بیروت پیشروى مى‏نماید و جنگ داخلى در لبنان آغاز مى‏شود؛

حمله عراق به ایران

رژیم بعث عراق در یک توافق پنهانى با دولت آمریکا، درحالى‏که حمایت همه رژیم‏هاى وابسته به آمریکا در منطقه خلیج‏ فارس را باخود دارد، جنگ تمام عیارى را با جمهورى اسلامى ایران با انگیزه توقف انقلاب اسلامى آغاز مى‏کند،

تجزیه و فروپاشی امپراتوری شوروی

طرح آمریکایى فروپاشى شوروى که از مدت‏ها قبل زمینه‏ هاى آن فراهم آمده است به‏بار مى‏نشیند و امپراتورى بزرگ شوروى که در ادبیات راست‏هاى افراطى حاکم بر آمریکا” امپراتورى شر” نامیده مى‏شود، سقوط مى‏کند و آمریکا داعیه‏ دار” نظم نوین جهانى” مى‏شود؛

حمله عراق به کویت

در همین حال آمریکا صدام دیکتاتور عراق را که با فروپاشى شوروى به‏طور کامل به‏ سوى آمریکا چرخش مى‏کند، وا مى‏دارد که پس از ناکامى در جنگ با ایران، به کویت حمله کند و به دنبال ارضاى جاه‏ طلبى‏ هاى خود، راه را براى حضور گسترده آمریکا در خلیج‏ فارس فراهم کند؛ آمریکا به بهانه بازپس ‏گیرى کویت عملیات طوفان صحرا را طراحى مى‏کند و منطقه خلیج‏ فارس را صحنه تاخت ‏و تاز ارتش خود و متحدان اروپائى‏ اش قرار مى‏دهد؛ پایگاه‏هاى ثابت نظامى آمریکا در کویت، عربستان، قطر، بحرین، امارات و عمان برپا مى‏شوند و ناوگان های آمریکا رسما در خلیج‏ فارس مستقر مى‏شود.

حادثه ۱۱ سپتامپر

بعد، وارد هزاره سوم میلادی، میشویم.

عملیات های جدید جنگی، با پشتوانه دینی و عقیدتی، با شدت ادامه می یابد:

درست در آغاز هزاره سوم، و در سال ۲۰۰۱ میلادی، حادثه ۱۱ سپتامبر رخ می دهد. و جهان به دو گروه خیر و شر، تقسیم میشود. و رسما الهیات آرماگدون در ادبیات سیاسی جهان، نقش اول را ایفا می کند.

حمله آمریکا به عراق

بعد از عملیات یازده سپتامبر، آمریکا به افغانستان و عراق حمله می کند، رئیس‏ جمهور آمریکا بر این اقدام خود نام” جنگ صلیبى” مى‏گذارد و این نشانه دیگرى است از ردپاى اندیشه ‏هاى صهیونیسم مسیحى در حرکت جدید آمریکا. از طرفی رییس جمهور آمریکا، همان ادبیات کلیسای انجیلی که جهان را به دو گروه خیر و شر تقسیم می کند، ایران را محور شرارت، معرفی می کند. رئیس‏ جمهور آمریکا در این جنگ جدید صلیبى، خود را نماینده عیسى مسیح، معرفى مى‏کند

خوب تا اینجا، اگر شما مبانی نظری سیاست خارجی آمریکا را مطالعه کردید، بعد از عراق، نوبت کدام کشور است؟

بله درست حدس زدید، کشور سوریه، و همین طور هم شد. به همین خاطر، بارها گفتیم، مشکل سوریه، بشار اسد، نیست. مشکل اصلی، رسوخ اندیشه توراتی با ادبیات آخر الزمانی در اندیشه سیاستمدارن آمریکایی است و بس.

خوب همین هم شد، اگر کسی با این مبانی و ادبیات دینی آمریکایی و یهودی ها، آشنا بود، هیچوقت گرفتار تفکر غلط نمیشود که چرا ما در سوریه مداخله کردیم. و قطعا می دانست که طبق مبانی نظری و عقیدتی آمریکایی ها، بعد از کشور عراق، نوبت منطقه شام و سوریه بود و آمریکایی ها همین کار را هم کردند.

و اما درباره کشور ایران طرح مستقل و متمایزى وجود دارد. از آن‏جا که حمله نظامى با توجه به توانمندى‏هاى منحصربه ‏فرد ایران و سابقه مقاومت پیروزمندانه ملت ایران در مقابل تهاجم خارجى، ناممکن مى‏نماید، راهبرد دو پایه” فشار از خارج و فروپاشى از داخل” انتخاب مى‏شود و این‏بار تلاش ایران براى دست‏یابى به فن‏آورى صلح ‏آمیز هسته ‏اى، کانون اصلى فشار علیه این کشور قرار می‏گیرد. ایران را محکوم به تعلیق فعالیت‏هاى هسته‏ اى خود می‏کنند اما رهبرى قدرتمند و ملت مقاوم ایران ایستادگى می‏کنند.

و ان شاء الله این انقلاب امام خمینی، ایرانیان زمینه ساز ظهور و لشکر خراسانی، پرچم را به امام عصر حضرت مهدی موعود علیه السلام، خواهند سپرد.

انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

منبع:

غالب این نوشتار، برگرفته از نوشته های آقای محمد باقر ذوالقدر، از فرماندهان سابق سپاه و معاونت فعلی قوه قضائیه می باشد.

این نوشتار، کتاب سقوط اسرائیل، صفحات ۱۹-۳۷ و به ترجمه آقای محمدباقر ذوالقدر است که این کتاب هم، ترجمه فارسی کتاب “سقوط اسرائیل من العلو و الافساد الی الزوال” نوشته مهدی حمد الفتلاوی و از شاگردان شهید صدر، می باشد.

این کتاب و ترجمه فارسی آن، بسیار کتاب مفیدی است و توسط یکی از شاگردان شهید سید محمدباقر صدر، به نام مهدی حمد الفتلاوی، متخصص و کارشناس آینده پژوهی اسلامی، تالیف شده است.

در این کتاب، به نقش ایرانیان در ظهور امام مهدی، و معرفی دشمنان ظهور امام مهدی، و تفسیر آیات ابتدایی سوره اسراء، و نقش پیروان سفیانی در ایجاد کمربند امنیتی در دفاع از کیان یهود و رژیم اسرائیل، اشاره شده است. این کتاب و ترجمه آن، در موضوعات: مهدویت در قرآن، مهدویت مقارن و تطبیقی، از کتاب های منحصربفرد، محسوب میشود. و خواندن این کتاب، به همه دوستان توصیه می کنیم.

منابع برای مطالعه بیشتر

۱٫کتاب نبرد بزرگ آخر الزمان در اسلام، مسیحیت و یهودیت پژوهشگاه هنر و ارتباطات وزارت ارشاد جمهوری اسلامی تهران.

۲٫کتاب موعود در آئین اسلام و مسیحیت مرکز تخصصی مهدویت قم.

۳٫ تاب مسیحیت صهیونیست و بنیاد گرای آمریکا، موسسه موعود تهران.

۴٫کتاب تحولات مذهبی یهود و مسیحیت در آغاز هزاره سوم، بوستان کتاب قم

۵٫و نیز ببینید: مستند جلجتا، کاری از شبکه اول سیما :

دانلود از سایت راسخون

دانلود از سایت روشنگری

دانلود از سایت تبیان

دانلود از سایت آپارات

.............

این مقاله توسط دوست عزیزی از قم فرستاده شده بود که با مدتی تاخیر منتشر شد.

به امید نابودی هرچه سریعتر غده سرطانی اسرائیل که بسیار بسیار نزدیک است ان شاالله

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+2 #2191 ali 1394-03-08 10:30
سلام
رنگ بنفش نشانه چیست
(آزادی یواشکی)
نقل قول کردن
+2 #2190 عدالت خواهان 1394-03-04 15:42
تکرار بازی با القاب دینی در گلستان / بذل و بخشش لقب آیت الله در گرگان

edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
+3 #2189 عدالت خواهان 1394-03-04 15:36
به کمپین حمایت از عزت و استقلال ملی بپیوندید
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین(ع):
اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد.اجازه نمی‌دهم از دانشمندان هسته‌ای و فرزندان عزیز این ملت بازجویی کنند.


به کمپین حمایت از عزت و استقلال ملی بپیوندید

edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
-1 #2188 علی 1394-03-04 08:00
سلام دوستان چرا یهو کامنتا قطع شد؟!
نقل قول کردن
+3 #2187 بصیر 1394-03-03 12:50
پیشگویی هایی در مورد آینده ی جهان اسلام


ابوبکر محمد صوفی، منجمی یمنی است که پیشگویی هایش در گذشته تحقق یافته است؛ از جمله: سقوط نکردن بشار اسد، سقوط عبدالله صالح (رئیس جمهور اسبق یمن)، مرگ ملک عبدالله و پیشروی حوثی ها.

خلاصه ی پیش گویی های او که بناست در آینده تحقق یابند بدین قرار است:
یک) دچار شدن آل سعود به حکومت های چند ماهه و چند روزه (حاکمان آن زود به زود عوض می شوند). وزیر دفاع سعودی شکست می خورد و برکنار می شود. این مسئله در ماه رجب (اردیبهشت ۱۳۹۴) رخ خواهد داد. در سرزمین آل سعود جنگ داخلی می شود.
دو) نابودی آل سعود و تجزیه عربستان سعودی به زودی.
سه) اتحاد شیعیان (شیعیان دوازده امامی) در عربستان با حوثیها (شیعیان زیدی)
چهار) سقوط حکومت بحرین در ربیع الاول سال آینده.
پنج) به زودی از بین رفتن اتحاد امارات متحده عربی با آل سعود.
شش) تغییر اوضاع در کویت به سود شیعیان.
هفت) به زودی انفجار بمب اتمی در دمشق و اطراف آن و به دنبال آن، کشته شدن صد هزار نفر که این رحمتی برای مؤمنین خواهد بود.
هشت) سپس تسلط شخصی در مصر بر اوضاع و دعوت مردم به آل محمد از سوی او.
نه) اتحاد اعراب و غرب و ورودشان به مصر برای نابودی او.
ده) پس از آن، آغاز جنگ جهانی سوم.
یازده) ورود چین به نبرد. اول پیروزی هایی کسب می کند و مسلمانان را غارت می کند اما درادامه زمینگیر می شود؛ چون در این نقطه مهدی آل محمد ظهور می کند و برقراری عدالت را آغاز می کند.
دوازده) عملکرد ناگهانی و برق آسای مهدی آل محمد.
raherasti.ir/.../...
نقل قول کردن
+1 #2186 قاسم نصراله 1394-03-02 12:44
به نقل از reza:
سلام برادران منتظر، کسی میدونه کجا باید برا مدافعین حرم خودمونا معرفی کنیم و شرایطش چیه ؟با سپاس فراوان


باید تابعیت افغانی بگیری و عضو گردان فاطمیون بشی ، ایرانی عادی نمی برند .
نقل قول کردن
0 #2185 خادمی 1394-03-02 08:15
به نقل از یا غریب..:
دوستان سلام
سوال مهمی دارم. لطفا در صورت اطمینان از اطلاعاتتون جواب بدید که به شایعات دامن نزده باشیم. اخیرا صحبتهایی می شه مبنی بر این که در آستانه ی ظهور امام زمان در ایران چیزی شبیه به جنگ داخلی رخ می ده (یه چیزی بسیار شدیدتر از سال 88) و اینکه مثلا در آستانه ی ظهور در تهران زلزله ی شدیدی میاد. که خب همین دو مورد کافیه برای اینکه مردم ایران رغبتی به نزدک بودن ظهور نشون ندن که به این مشکلات برنخورن. آیا واقعا برای این دو مورد حدیث صحیحی داریم یا همش توهمات و برداشتهای شخصی بلکه مغرضانه است؟

سلام
منظور فتنه سال88 میباشدچراکه باتوجه به زمان غیبت اگرده سال دیگر ظهور اتفاق بیفتد،می شود گفت در آستانه ظهوریم ,و از طرف دیگر زمینه فتنه در ایران نیست
نقل قول کردن
+3 #2184 کربلائی 1394-03-02 00:52
داعش داره تو صحرا شدیدا پیشروی میکنه استان حمص تقریبا داره ور میفته اطلاع رسانی کنید. با این وضعیت داعش به زودی وارد استان دمشق خواهد شد که دو فرودگاه نظامی صیقل و ضمیر و سپس غوطه شرقیه و فرودگاه بین المللی دمشق پیش رویش هست به نظرتون چطور در حالیکه تو دیرزور شدیدا تو موضع ضعف بودن یهواینقد قدرت گرفتن؟ و به نظرتون به زودی شاهد سقوط کامل دیرزور هم خواهیم بود؟ چون کاملا در محاصره زمینی تا صدها کیلومتر افتاد
نقل قول کردن
+6 #2183 سعاح 1394-03-02 00:13
به نقل از علی خان:
ایران نمی تونه یک تنه جلوی همه دنیا بایسته، اونهم در شرایطی که دشمن می خواد پای ایران رو به جنگ بکشونه،، این هارت و پورت ها هم به ضرر ایران است، ما به هیچ عنوان نباید وارد جنگ بشیم، چون پناه همه شیعیان جهان ایران است، اگر کسی هم واقعا طالب جنگ است می تواند لباس رزم بپوشد و مثل مدافعین حرم به جنگ برود، ولی واقعا صلاح نیست که جنگ به مرزهای ایران کشیده شود

می گویند ترس انسان بخاطر گناهانش است۔ باید سعی کنیم هرچی بیشتر استغفار کنیم و ریاضت تا به گناهان مبتلا نشویم۔ انشاء الله هرگونه ترس از دشمن و مردن و ... می ریزد۔

در ضمن ما هر چه با دشمن کاری نداشته باشیم، او با ما کار دارد۔
نقل قول کردن
0 #2182 فرید 1394-03-01 23:15
به نقل از کیارش:
سلام

احتمالا یمانی و سفیانی کار خودشون رو شروع کرده اند شاید اول کار تشخیص این امر زیاد واضح نباشه ولی این صحیفه آسمانی است که تکلیف رو مشخص خواهد کرد.به امسال خیلی امیدوارم خدا رحم بکنه بهم چون اگه ظهور نشه ممکنه اعتقاد خودمو از دست بدم.لطفا دوستان منفی ندید چون وضعیت خیلی سخت شده و ایمان داشتن توی این زمونه بالاترین هنر هست.خیلی دلم آشوبه همش میگم خدایا این شش ماه کی تموم میشه تا ببینیم تکلیف چیه میشه.

گر مرد رهی میان خون باید رفتن/ از پای فتاده سرنگون باید رفتن
تو پای در این راه درنه و هیچ نپرس/ خود راه بگویدت که چون باید رفتن
تا اینجا را که تحولات منطقه صرفنظر از زمان و .... خیلی عجیب و شبیه حوادث ظهور پیش رفته. انشا الله بقیه را هم تا خود ظهور پیش می ره. به جای این که به دنبال زمان ها و عدم تطابق ها باشید بیشتر به دنبال شباهت ها و آمادگی خودتون باشید
نقل قول کردن
+9 #2181 رایحه ظهور 1394-03-01 22:55
با سلام به همه عزیزان

و تبریک اعیاد شعبانیه


مطلب جدید سایت با عنوان :

امیدواریم هرچه زودتر شاهد آزادی مکه و قدس شریف باشیم ... (سخنرانی ارزشمند آیت الله قائم مقامی پیرامون تحولات تاریخی منطقه و جهان)



www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1277-2015-05-22-16-47-25.html

منتشر شد @};-
نقل قول کردن
+11 #2180 ناظر سپیده 1394-03-01 22:40
به نقل از سید میثم:
کاسه های داغ تر از اش

کاسه داغ تر از آش؟؟؟؟
اون وقت کاسه کی حساب میشه وآش مال کیه؟؟؟
اینا خودشون کاسه اند وآش مال اینهاس حق دارن سرد وداغشو تعیین کنن
شما مردم و پدر دانشمند هسته ای رو قبول نداری بعد آقایان کذاوکذا رو صاحب حق تعیین تکلیف برای بحث بسیار با ارزش هسته ای که دارای جنبه های چندگانه موثر بر کشورمونه میدونی؟؟
مگه هزینه هایی که تا الان صرف این علم شده از باغهای پسته فلان کس یا پول رانت نفتی بهمان آقازاده بوده؟؟کدوم آقازاده در این راه به شهادت رسیده؟؟؟
نه خیر ، اینها همه از حق ملت واز جون ملت پرداخت شده وملت صاحب این حقه .
متاسفانه یه عده به خیال خودشون برای هضم شدن در دهکده جهانی حاضرن همه چیزشونو به ثمن بخس بدن بره.نه آقا بویی که به دماغتون میخوره بوی کباب نیست دارن خر داغ میکنن!!
نقل قول کردن
+2 #2179 مسعود.ف 1394-03-01 22:38
به نقل از amir:
ارسال به دوستان
سازمان ملل مدعی شد: محموله کمک‌های ایران در جیبوتی تخلیه می‌شود
سخنگوی برنامه جهانی غذا به خبرگزاری رویترز گفته است که محموله کشتی ایرانی در جیبوتی تخلیه شده و توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن منتقل می‌شود.
خبرگزاری فارس: سازمان ملل مدعی شد: محموله کمک‌های ایران در جیبوتی تخلیه می‌شود
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان برنامه جهانی غذا روز جمعه مدعی شد که قرار است محموله امدادی ایران پس از تخلیه در جیبوتی، توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن تحویل داده شود.

این کشتی که حامل اقلام امدادی و دارو است، پیش از این قرار بود در بندر «الحدیده» یمن پهلو بگیرد، اما نهایتا برای بازرسی راهی جیبوتی شده است.

خبرنگار خبرگزاری فارس که در این کشتی حضور دارد، می‌گوید کشتی وارد آب‌های جیبوتی شده، اما هنوز در بندر پهلو نگرفته است. خبرگزاری رویترز هم نوشته است که کشتی فاصله زیادی با بندر ندارد و در آب‌های جیبوتی به سر می‌برد.

«عبیر اتفا» سخنگوی برنامه جهانی غذا به رویترز گفته است: «تا آنجا که می‌دانم، کشتی هنوز در جیبوتی پهلو نگرفته و پیش از شنبه هم نمی‌گیرد.»

وی افزود: «محموله کشتی در جیبوتی تحویل برنامه جهانی غذا می‌شود و به کشتی‌های تحت اجاره برنامه جهانی غذا تحویل داده می‌شود تا به بندرهای یمنی حدیده و یا عدن منتقل شده و در آنجا به نیروهای حاضر در محل برای توزیع، تحویل داده شود.»



واااااای مردم از این همه قدرت و اقتدار... واقعا خیلی ترسو هستیم... فقط حرف هستن این مسولامون... اول که گفتن اجازه بازرسی نمیدن بعد گفتن تو بندر یمن تخلیه میکنیم الان هم بازرسی میشن هم قراره تو جیبوتی تخلیه کنن البته اونم اگه اجازه بدن تو جیبوتی پهلو بگیره... دو روزه تو آب های جیبوتی منتظر و سرگردونیم... خخخخخخ قدرت رو داری... به کیا دل خوش کردیم بخدا... اینجا هم خوار و ذلیل شدیم اونم از آمریکا و عربستان....سازمان ملل همینا هستن دیگه

تو این دنیایی که کسی جرات نداره زبانی هم که شده با هژمونی آمریکا مقابله کنه و از ژاپن پیشرفته بگیر تا هند با 1.5 میلیارد جمعیت و کشورهای اروپایی و غیره بازم دم خودمون گرم که حداقل یک کشتی راه انداختیم حالا اگر هم نرسید و نشه رسوند نمیشه که جنگ راه انداخت.خود انصارالله زیر بمب و موشک اقدام تلافی جویانه نکردن حالا که با تدبیر و صبر داریم برخورد میکنیم شما دنبال چی میگردی؟
نقل قول کردن
+17 #2178 reza 1394-03-01 22:36
سلام برادران منتظر، کسی میدونه کجا باید برا مدافعین حرم خودمونا معرفی کنیم و شرایطش چیه ؟با سپاس فراوان
نقل قول کردن
-29 #2177 سعدالدين 1394-03-01 22:35
به نقل از کیارش:
سلام

احتمالا یمانی و سفیانی کار خودشون رو شروع کرده اند شاید اول کار تشخیص این امر زیاد واضح نباشه ولی این صحیفه آسمانی است که تکلیف رو مشخص خواهد کرد.به امسال خیلی امیدوارم خدا رحم بکنه بهم چون اگه ظهور نشه ممکنه اعتقاد خودمو از دست بدم.لطفا دوستان منفی ندید چون وضعیت خیلی سخت شده و ایمان داشتن توی این زمونه بالاترین هنر هست.خیلی دلم آشوبه همش میگم خدایا این شش ماه کی تموم میشه تا ببینیم تکلیف چیه میشه.

اگه من بعنوان مهدی از طرف خدا در 27 رمضان امسال انتخاب شدم چی?
نقل قول کردن
+4 #2176 لعنت بر آل یهود 1394-03-01 22:30
www.rajanews.com/news/212348

بازخوانی سخنان شنیدنی استاد حسن عباسی درباره جنگ های نیابتی: چگونه ایران در ۴ جنگ نیابتی با اسراییل پیروز شد؟/ اصل استراتژیک «سونتزو» و ماجرای حمله آمریکا به صدام چه بود؟ + دانلود صوت
نقل قول کردن
+3 #2175 gh 1394-03-01 22:28
به نقل از علی خان:
ایران نمی تونه یک تنه جلوی همه دنیا بایسته، اونهم در شرایطی که دشمن می خواد پای ایران رو به جنگ بکشونه،، این هارت و پورت ها هم به ضرر ایران است، ما به هیچ عنوان نباید وارد جنگ بشیم، چون پناه همه شیعیان جهان ایران است، اگر کسی هم واقعا طالب جنگ است می تواند لباس رزم بپوشد و مثل مدافعین حرم به جنگ برود، ولی واقعا صلاح نیست که جنگ به مرزهای ایران کشیده شود

ماهم دوست نداریم جنگ به مرزهای کشورمون کشیده بشه ولی لااقل مسئولین قبلش الکی انقدر ادعا نکنن که بعدش توش بمونن
نقل قول کردن
+5 #2174 ناظر سپیده 1394-03-01 22:27
به نقل از خراسانی:
من دولت تعیین می كنم، من تو دهن این دولت می زنم، من دولت تعیین می كنم، من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می كنم، من به واسطه اینكه ملت مرا قبول دارد...

جناب سیجانی! یاد تحلیل های کاربر "جانباز از اصفهان" افتادم که دمپایی پاره رهبری رو تحلیل می کرد و می کفت رهبری اینطوری گفته که بگه من تنهام!

اصولا ولی فقیه در اینطور موارد باااااید بگه"من" . دلیلش هم واضحه و به همین دلیل 1 نفر "ولی فقیه" میشه.
و البته اینطور با اقتدار "من" گفتن نشانه ای از حمایت "ما" داره.

اینکه رهبری رو تنها نشون بدیم و خودمون و دار و دسته خودمون و تنها یار رهبری بدونیم انحرافیه که اولش با انحصار طلبی شروع میشه و آخرش با دلزدگی از نظام.
وقتی فقط من یار رهبری باشم و بقیه دشمن، اونوقت میتونم همه رو با کار غیر شرعی و غیر اخلاقی و غیر قانونی بکوبم و باز هم سرمو با افتخار بالا بگیرم بگم "یه چیزایی بین من و رهبر هست که بقیه خبر ندارند".

من نمیدونم سواد بعضیا درهمین حده یا خودشونو زدن به اون راه
وقتی امام خمینی اون صحبتهارو کرد مشخصه که تنها بود وبقیه پشت سرش حرکت میکردن از طرفداران امام کسی جایگاهی در نظام اون موقع نداشت ؛پس کسی وجود نداشت که امام به اون دستورات رو بده
ولی در زمان امام خامنه ای وقتی کل قدرت دست مسلمین است و هنگامی که رهبر بعد از چندین بار تذکر به مسئولین (که باید دستان رهبرباشند)میفرم اید من نمیگذارم ، یعنی اینکه کار رو کسی انجام نداد وخود رهبرباید به سر انجام برساند معنیش به وضوح یعنی اینکه از سخنان رهبر پیروی نشد هیچ ،برخلاف دستورات صریح ایشون داره کار انجام میگیره.
نقل قول کردن
-30 #2173 سید میثم 1394-03-01 22:25
به نقل از لعنت بر آل یهود:

کاسه های داغ تر از اش
نقل قول کردن
+15 #2172 لعنت بر آل یهود 1394-03-01 22:25
سخنرانی مهم حضرت آیت الله قائم مقامی در تاریخ 94/2/31
رهبری وقتی میفرمایند ما اجازه نمیدهیم بیایند از مراکز نظامی ما بازدید کنند و دانشمندان ما را بازجویی کنند الان همه ملت باید پشت سر رهبری قرار بگیرند در این مطلب ، هیچکس نباید بترسد و نباید گول بخورد که با فرض عقب نشینی همه مشکلات ما برطرف میشود ، اینجوری نیست ، مشکلات ما نه در ژنو و سوییس و .... بلکه در مکه معظمه و در کربلا حل بشود ان شاءالله .
کاش تزویر گریان نا امید از خدا ودلداه به کدخدا همین یک جمله را در ک می کرند اما حیف ...
. بلکه در مکه معظمه و در کربلا حل بشود ان شاءالله .
نقل قول کردن
+12 #2171 لعنت بر آل یهود 1394-03-01 22:13
نقل قول کردن
+9 #2170 لعنت بر آل یهود 1394-03-01 22:11
به نقل از لعنت بر آل یهود:
فوری:
تجمع بسیج دانشجویی وامت حزب الله جهت قطع مذاکرات هسته ای در صورت ادامه تحقیر وتهدیدایران توسط آمریکا وبازگشت تیم مذاکره کننده
زمان روز شنبه ساعت 5 بعد از ظهر مقابل مجلس شورای اسلامی
google.com/.../...
لطفا اطلاع رسانی کنید

نقل قول کردن
+14 #2169 لعنت بر آل یهود 1394-03-01 22:03


وزارت خزانه‌داری آمریکا:
در برخورد با ناقضان تحریم‌های ایران تردید نمی‌کنیم/ هواپیماهای جدید ماهان قابل مصادره هستند/ دلیل تحریم ۲ شرکت همکار ایران، نقض تحریم‌های ضدتروریسم است
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940301000251
لعنت بر این تدبیر وامید دادنتان که هیچ وقت در تاریخ انقلاب این همه ایران وایرانی تحقیر نشد
نقل قول کردن
-3 #2168 خودم 1394-03-01 21:58
به نقل از علی خان:
ایران نمی تونه یک تنه جلوی همه دنیا بایسته، اونهم در شرایطی که دشمن می خواد پای ایران رو به جنگ بکشونه،، این هارت و پورت ها هم به ضرر ایران است، ما به هیچ عنوان نباید وارد جنگ بشیم، چون پناه همه شیعیان جهان ایران است، اگر کسی هم واقعا طالب جنگ است می تواند لباس رزم بپوشد و مثل مدافعین حرم به جنگ برود، ولی واقعا صلاح نیست که جنگ به مرزهای ایران کشیده شود

کلا ذات ایران این بظوده که جایی باید غرش کنه نکرده و جایی که نباید کنه چنگ و دونندون نشون میده... قرن هاست که ایران اینطوریه و ما این رو به عنوان یه فرهنگ و ساختار پذیرفیتیم...
نه فقط در سیاست بلکه در اسیر جنبه های اقتصادی اجتماعی فرهنگی .... هم همینوطریم. در ورزش هم همینطوریم.. زمانی که به 3 امتیاز بازی با قطر برای رفتن به جام جهانی نیاز داشتیم مثه اب خوردن باختیم ولی بعد در مقابل ارژانتین مثه شیر بازی کردیم...
کلا قابل انتظار و پیش بینی نیستیم...
نقل قول کردن
-2 #2167 علی خان 1394-03-01 21:52
به نقل از gh:
سلام دوستان مگه ایران نگفته بود که به هیچ کس اجازه بازرسی از کشتی نجاتا نمیده ،الان تو خبرا اومده که کشتی به سمت بندر جیبوتی رفته تا پس از بازرسی توسط صلیب سرخ یا سازمان مل اجازه ورود به بندر حدیده یمن را بگیره ، یعنی ایران ترسیده ، اگه هم اجازه ندن فکر کنم برگرده بگه نشد

ایران نمی تونه یک تنه جلوی همه دنیا بایسته، اونهم در شرایطی که دشمن می خواد پای ایران رو به جنگ بکشونه،، این هارت و پورت ها هم به ضرر ایران است، ما به هیچ عنوان نباید وارد جنگ بشیم، چون پناه همه شیعیان جهان ایران است، اگر کسی هم واقعا طالب جنگ است می تواند لباس رزم بپوشد و مثل مدافعین حرم به جنگ برود، ولی واقعا صلاح نیست که جنگ به مرزهای ایران کشیده شود
نقل قول کردن
+12 #2166 داعش 1394-03-01 21:47
ما منتظر دستور اقا هستیم تا این عناصر داعش را نابود کنیم
نقل قول کردن
+5 #2165 daesh 1394-03-01 21:46
مرگ بر امریکا و داعش و ال سعود
خدا تو را قسم به حضرت زهرا این داعش را نابود کن من در این سایت daesh-news.com/ فیلم های از داعش دیدم که هر روز دعا میکنم که خدا لیاقت بده تا برم با این داعشی های بی شرف بجنگم.
نقل قول کردن
+8 #2164 مسعود 1394-03-01 21:18
نکته: وقتی دو روز پیش تمام مرز عراق و سوریه به طور کامل به دست داعش افتاد، می توان گفت که برای اولین بار ارتباط زمینی ایران و حزب الله قطع شده است.
نقل قول کردن
+3 #2163 عباسی 1394-03-01 21:06
به نقل از هشدار:
مشکل شما اینه همه چیز رو فقط بر اساس دید خودت میبینی و به نوعی در توهم خودت به یر میبری. اون چیزی که الان هندسه و پازل بازی رو تشکیل میده افکارعمومی ایرانه نه(حذف شد) الان افکار عمومی شاید حتی اگر توافقی بدی هم صورت بگیره به هیچ وجه راضی به بدتر شدن اوضاع نیستند دلیل اصلی این قضیه هم اینه که کشور چهار سال طعم خفقان، اشوب فکری، تنش سازی، سرکوب شدید دیدگاه ها، ایجاد فضای امنیتی و از همه بدتر دروغ مبارزه با امریکا( اما به کام گردانندگان شبکه های اختاپوسی قاچاق، رانت و دلالی های گسترده) را دیدند الان این دولت با همه افتضاحاتش هنوز این برگ برنده رو داره و به هیچ وجه ازدست نخواهد داد مشکل این شخص این بود که خواسته یا ناخواسته مذاکره با امریکا را تبدیل به تابو کرد لذا این تابو تبدیل به انرژی سنگینی شد که الان نتیجه اون رو میبینی البته احمدی این خطر و حس کرد و تو چهارسال دوم به شرط کوتاه اومدن هر دو طرف چندین بار شخص اوباما رو دعوت به مذاکره شفاف و علنی کرد تا هدایت افکار عمومی دنیا رو از غولهای رسانه ای خودشون به دست بگیره هوشمند کسیه که مخاطرات اینده رو ببینه و هزینه ها رو به بهترین وجه کنترل کنه لذا موضع گیری های فرماندهان و من من کردنها هیچ چیزی جز بلوف نیست اما انشالله دولت برنامه های خود را برای خدمت به این مردم شریف و پاک!!! دونه دونه به اجرا خواهد گذاشت


ابوموسی اشعری هم میخواست به اون ملت شریف کمک کند!
نقل قول کردن
+7 #2162 سعید 1394-03-01 20:50
به نقل از شاداب:
بایدن،‌ قایق‌های تندروی ایران را تهدید خواند =))
معاون اول باراک اوباما در سخنرانی برای فارغ‌التحصیلان آکادمی نیروی دریایی آناپولیس آمریکا، ایران و قایقهای تندروی این کشور را برای واشنگتن و متحدانش تهدید دانست.

به گزارش فارس، معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی قایق‌های ایران در تنگه هرمز را تهدید خواند.
titreno.ir/.../...


اگر تو هم با چند کلمه حرف های اینطوری ملیارد ملیارد اسلحه می فروختی به امارات و عربستان، حتی گنچشک های ایرانی را نیز تهدید معرفی می کردی!
نقل قول کردن
+12 #2161 سعاح 1394-03-01 20:47
آیا داماد مکرر خون آشام فردا طبق برنامه از ماه عسل فرانسوی خود برمیگرده؟

آیا در این دوران با همکاران صهیونیستی خود بهش خوش گذشت؟

آیا خون بی گناهان شیعیان قطیف و یمن دامنگیر شاهزادگان سعودی خواهد شد؟
نقل قول کردن
+3 #2160 آ0_0آ 1394-03-01 20:31
به نقل از هشدار:
مشکل شما اینه همه چیز رو فقط بر اساس دید خودت میبینی و به نوعی در توهم خودت به یر میبری. اون چیزی که الان هندسه و پازل بازی رو تشکیل میده افکارعمومی ایرانه نه (حذف شد)

هیچ وقت قضیه حکمیت در زمان جنگ صفین رو فراموش نکنید که مثال نقضی است بر ناتوانی و ناکارامدی دموکراسی و خرد جمعی و افکار عمومی که در آخر عمرعاصها سرابوموسی اشعریهارو راحت شیره میمالند....
نقل قول کردن
+10 #2159 سعاح 1394-03-01 20:30
نقل قول کردن
+1 #2158 سعاح 1394-03-01 20:24
به نقل از هشدار:

...
اون چیزی که الان هندسه و پازل بازی رو تشکیل میده افکارعمومی ایرانه (حذف شد)
...

اول اینکه بی ادب هستی و دوم اینکه آقا حفظه الله فرمودند من [مثل پدر] یعنی کسی گمان نکند با یک ملت یتیم طرف هست که هرطوری خواست عزت و جان و ناموسش را با بیگانه معامله کرده باشد۔

شما هم اگر دیدتون بر محور آخرت و حیات ابدی بود با نظر ما مخالف نبودید۔
نقل قول کردن
-7 #2157 هشدار 1394-03-01 20:17
به نقل از رایحه ظهور:

مشکل شما اینه همه چیز رو فقط بر اساس دید خودت میبینی و به نوعی در توهم خودت به یر میبری. اون چیزی که الان هندسه و پازل بازی رو تشکیل میده افکارعمومی ایرانه نه(حذف شد) الان افکار عمومی شاید حتی اگر توافقی بدی هم صورت بگیره به هیچ وجه راضی به بدتر شدن اوضاع نیستند دلیل اصلی این قضیه هم اینه که کشور چهار سال طعم خفقان، اشوب فکری، تنش سازی، سرکوب شدید دیدگاه ها، ایجاد فضای امنیتی و از همه بدتر دروغ مبارزه با امریکا( اما به کام گردانندگان شبکه های اختاپوسی قاچاق، رانت و دلالی های گسترده) را دیدند الان این دولت با همه افتضاحاتش هنوز این برگ برنده رو داره و به هیچ وجه ازدست نخواهد داد مشکل این شخص این بود که خواسته یا ناخواسته مذاکره با امریکا را تبدیل به تابو کرد لذا این تابو تبدیل به انرژی سنگینی شد که الان نتیجه اون رو میبینی البته احمدی این خطر و حس کرد و تو چهارسال دوم به شرط کوتاه اومدن هر دو طرف چندین بار شخص اوباما رو دعوت به مذاکره شفاف و علنی کرد تا هدایت افکار عمومی دنیا رو از غولهای رسانه ای خودشون به دست بگیره هوشمند کسیه که مخاطرات اینده رو ببینه و هزینه ها رو به بهترین وجه کنترل کنه لذا موضع گیری های فرماندهان و من من کردنها هیچ چیزی جز بلوف نیست اما انشالله دولت برنامه های خود را برای خدمت به این مردم شریف و پاک!!! دونه دونه به اجرا خواهد گذاشت
نقل قول کردن
+8 #2156 شاداب 1394-03-01 20:02
اوباما: پیوندهای محکمی با اسرائیل دارم/دنبال توافقی با ایران برای امن‌تر کردن اسرائیل هستیم/ همه گزینه‌ها درباره ایران روی میز است
به گزارش گروه مانیتورینگ خبرگزاری فارس، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در جمع یهودیان به سخنرانی پرداخت.

رئیس‌جمهور آمریکا که در بزرگترین کنیسه شهر واشنگتن و به مناسبت ماه موسوم به میراث یهودیان آمریکا صحبت می‌کرد گفت که او پیوندهای محکمی با اسرائیل دارد.

وی گفت دولت آمریکا خود را نه تنها به حفظ اسرائیل بلکه به رونق و پیشرفت این رژیم هم متعهد می‌داند.

رئیس دولت آمریکا در ادامه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی هر گونه تهدید علیه موجودیت خود را جدی می‌گیرد.

اوباما سپس به همکاری‌های دولت خود با رژیم صهیوینستی تأکید کرد و گفت همکاری‌های اطلاعاتی واشنگتن و تل‌آویو نسبت به هر زمان دیگر مستحکم‌تر هستند.
titreno.ir/.../...
نقل قول کردن
+7 #2155 شاداب 1394-03-01 20:00
بایدن،‌ قایق‌های تندروی ایران را تهدید خواند =))
معاون اول باراک اوباما در سخنرانی برای فارغ‌التحصیلان آکادمی نیروی دریایی آناپولیس آمریکا، ایران و قایقهای تندروی این کشور را برای واشنگتن و متحدانش تهدید دانست.

به گزارش فارس، معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی قایق‌های ایران در تنگه هرمز را تهدید خواند.
titreno.ir/.../...
نقل قول کردن
+9 #2154 شاداب 1394-03-01 19:52
منصورهادی ساعاتی دیگر آغاز عملیات نظامی زمینی در یمن را اعلام می‌کند
یک پایگاه روسی به نقل از یک منبع امنیتی آگاه مدعی شد رئیس‌جمهور فراری یمن تا ساعاتی دیگر وارد استان «حضرموت» این کشور شده و رسما آغاز عملیات نظامی زمینی ائتلاف سعودی علیه یمن را اعلام می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه «اسپوتنیک»، «منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن تا ساعاتی دیگر وارد استان حضرموت یمن می شود. این پایگاه روسی ضمن انتشار این خبر به نقل از یک منبع امنیتی آگاه، مدعی شد: قرار است منصور هادی پس از ورود به حضرموت آغاز عملیات نظامی زمینی ائتلاف سعودی علیه یمن را رسما اعلام کند.

این منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که عملیات نظامی ائتلاف سعودی در یمن تحت عنوان «شمشیرهای برنده» انجام خواهد شد.
www.shahrekhabar.com/political/143229516035233
نقل قول کردن
-1 #2152 amir 1394-03-01 19:24
اظهار نگرانی ایران نسبت به آسیب دیدن میراث جهانی در پالمیرای سوریه
جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نگرانی عمیق خود را نسبت به آسیب دیدن میراث جهانی در شهر پالمیرا(تدمیر) سوریه اعلام کرد.


کاش واسه میراث تاریخی و فرهنگی خودمون هم اینجوری ابراز نگرانی میکرد.... واقعا که تاسف خوردن داره با این مسولامون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد