رایحه ظهور

آغاز درگیریهای پیش بینی شده در روایات ، تحولات عظیم عربستان و یمن ، بشارتهای بزرگ تاریخی

سلمان ابتدا در حکمی «مقرن بن عبدالعزیز» را از ولی‌عهدی و نائب‌رئیسی شورای وزیران (کابینه) کنار گذاشت و «محمد بن نایف» را به عنوان ولی‌عهد جدید معرفی کرد. سلمان در حکم خود مدعی شده است که مقرن به درخواست خود از ولی‌عهدی انصراف داده است.
شاه عربستان در احکامی ترکیب حاکمیتی را تغییر داد

» ابتدای نظرات (1638)



حذف ولی‌عهد عربستان/ پسر شاه، جانشین ولی‌عهد شد/ پایان ۴۰ سال وزارت سعود الفیصل

شاه عربستان بامداد چهارشنبه در اقدامی غیرمنتظره ترکیب حاکمیت این کشور را تغییر داد و ولی‌عهد، جانشین ولی‌عهد، وزیر خارجه و شماری از وزرا و مقامات کابینه را تغییر داد.

خبرگزاری فارس: حذف ولی‌عهد عربستان/ پسر شاه، جانشین ولی‌عهد شد/ پایان ۴۰ سال وزارت سعود الفیصل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «سلمان بن عبدالعزیز» شاه عربستان سعودی بامداد امروز چهارشنبه با صدور احکام حکومتی جدید، دست به تغییرات گسترده در ترکیب حاکمیت این کشور زد.

سلمان ابتدا در حکمی «مقرن بن عبدالعزیز» را از ولی‌عهدی و نائب‌رئیسی شورای وزیران (کابینه) کنار گذاشت و «محمد بن نایف» را به عنوان ولی‌عهد جدید معرفی کرد. سلمان در حکم خود مدعی شده است که مقرن به درخواست خود از ولی‌عهدی انصراف داده است.

پادشاه عربستان در حکمی دیگر پسر جوان و وزیر دفاع و فرمانده عملیات عربستان علیه یمن «محمد بن سلمان»، را به عنوان «جانشین ولی‌عهد» معرفی کرد تا پیش‌بینی‌ها مبنی بر احتمال کودتای داخلی محمد بن سلمان برای قبضه قدرت، تحقق یابد.

همچنین پادشاه عربستان اعلام کرد که «سعود الفیصل» که به مدت 40 سال وزیر خارجه این کشور بود، از سمت خود کنار گذاشته شده و «عادل الجبیر» سفیر عربستان در آمریکا جایگزین او می‌شود.

بر اساس احکام صادر شده، پادشاه عربستان «خالد بن عبدالعزیز» را به عنوان وزیر بهداشت، «عادل الفقیه» را وزیر اقتصاد و برنامه‌ریزی و «مفرق الحقبانی» را وزیر کار معرفی کرده است.

همچنین «حمد السویلم» رئیس دیوان پادشاهی و «عبدالله الیاسر» معاون سرپرست رادیو و تلویزیون اعلام شده‌اند.

حکومت ریاض، به علت و دلیل تغییرات عمده صورت گرفته اشاره ای نکرده، اما از زمان انتقال قدرت به سلمان زمزمه‌هایی از احتمال تغییر در ترکیب قدرت و ارتقا جایگاه محمد بن سلمان مطرح شده بود.

به این ترتیب کودتا علیه تصمیم و وصیت شاه قبلی عربستان ملک عبدالله بن عبدالعزیز تکمیل شد و تمامی وابستگان شاه قبلی از قدرت خلع شدند. همانگونه که مقرن بن عبدالعزیز از ولی عهدی کنار گذاشته شد متعب بن عبدالعزیز نیز از حلقه قدرت دور نگهداشته شده است.

 

جزئیاتی از پشت پرده تغییرات جدید در خانواده آل سعود

یکی از فعالان شبکه های اجتماعی که از وی به دلیل افشای پشت پرده خاندان حاکم سعودی به عنوان معارضان سرشناس سعودی به شمار می آورند، جزئبات و پشت پرده تغییرات جدید در راس قدرت در عربستان سعودی را منتشر کرد.
به گزارش مشرق، فعال عربستانی که به‌دلیل انتشار خبرهایی از مسائل محرمانه و پشت‌پرده خاندان حاکم در عربستان با نام "مجتهد"، شهرت کسب کرده و کارشناسان معتقدند که او یکی از شاهزادگان سعودی است؛ در اولین واکنش خود به عزل و نصب‌های جدید در خاندان آل سعود در صفحه خود بر روی توئیتر نوشت که مقرن بن عبد العزیز ولی عهد پیشین عربستان می‌دانست که کنارگذاشته خواهد شد و از فشارهای اخیر این موضوع را فهمیده بود؛ ولی تا عصر روز سه شنبه هیچ درخواست رسمی در این خصوص از سوی پادشاه به وی نرسیده بود.

به نوشته مجتهد، عصر روز گذشته موعد ضیافت شامی بود که مقرن بن عبد العزیز هر چند وقت یک بار برای خانواده آل سعود برگزار می‌کند و دعوت شوندگان در این مراسم لباس رسمی نمی‌پوشند، مگر اینکه مقام رسمی در آن حضور داشته باشد.

مهمان ویژه این شام روز گذشته «جان کی» نخست وزی نیوزلند بود و این مسئله به اطلاع مهمانان رسانیده شده بود و به آن معنی است که تا پایان این شام مقرن ولی عهد بوده است.

بعد از شام ساعت 10 پادشاه متعب را فراخواند و از قول پادشاه به وی گفته شد: «شما کوتاهی نداشته‌اید ولی ما دوست داریم که از توانایی جوانان استفاده کنیم» و مقرن هم در پذیرفتن این کلام تردیدی نکرد.

این مسئله به اطلاع اعضای خانواده حاکم رسانیده شد ولی "متعب بن عبد‌الله" بین این شخصیت‌ها نبوده است و ساعت 11 همه چیز قطعی شده بود وسپس برای جلوگیری از هرگونه تلاش برای ناکام گذاشتن و مشکل درست کردن در برابر این تصمیم، این خبر صبح زود اعلام شد.

اعلام این مسئله (برکناری مقرن بن عبد العزیز) بین سایر تصمیمات به این دلیل صورت گرفت تا قضیه برکناری ولیعهد یک مسئله عادی جلوه داده شود.
واکنش‌های فضای مجازی به تغییرات حکومتی عربستان؛‌ از «آن‌فالو» کردن شاه تا «بیعت با خلیفه داعش»

در پی عزل و نصب‌های اخیر در عربستان که پسر ملک سلمان را بیش از پیش به تخت و تاج پادشاهی نزدیک می‌کند؛ انتقاد فعالان شبکه‌های اجتماعی عربستانی از اقدامات خاندان آل سعود بالا گرفته است.


خبرگزاری فارس: واکنش‌های فضای مجازی به تغییرات حکومتی عربستان؛‌ از «آن‌فالو» کردن شاه تا «بیعت با خلیفه داعش»
 

خبرگزاری فارس: واکنش‌های فضای مجازی به تغییرات حکومتی عربستان؛‌ از «آن‌فالو» کردن شاه تا «بیعت با خلیفه داعش»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از صدور فرمان «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای عزل ولی‌عهد خود و نزدیک کردن «محمد بن سلمان» پسرش و وزیر دفاع به تاج و تخت پادشاهی، واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی عربستان ایجاد شده است.

در همین راستا مجتهد فعال توئیتری که معمولا اخباری را از داخل دربار سلطنتی عربستان منتشر می‌کند یادآور شد  سه روز پیش گفته بود مقرن بن عبدالعزیز از سوی یکی از افراد [قدرتمند و صاحب نفوذ] حکومت تحت فشار است تا خود به صورت توافقی از ولیعهدی کناره گیری کند بدون اینکه به دستور پادشاه از قدرت برکنار شود.

این توئیت مجتهد بارها از سوی کاربران عربستانی بازتوئیت شده و برخی رسانه‌های عربی نیز به صحت پیش بینی مجتهد اشاره کرده بودند.

از سوی دیگر کاربری به نام سلما در صفحه توئیتر خود نوشته : عمر این حکومت رو به پایان است باید روش خود در انتقاد از خاندان حاکم را تغییر داده و به جای انتقاد از آل سعود مردم را برای بعد از آنها آماده کنیم.

او افزود: اغراق نمی‌کنم وقتی که می‌گویم دست کم 99 درصد از خاندان سلطنتی از تغییرات ایجاد شده ناراحت هستند و صادقانه می‌گویم که سلمان از سلامت و هوشیاری کامل بهره نمی‌برد.

وی افزود: اکنون دلایل جنگ یمن واضح تر شده و نشان داد که فقط برای ایجاد وجهه‌ای برای محمد بن سلمان صورت گرفته بود.

اکنون خانواده سلطنتی نفس عمیقی خواهد کشید و و بعد از اینکه شرایط خود را مهیا کردند با استفاده از رسانه‌ها حمله خود را آغاز خواهند کرد.

کاربر دیگری به اسم «مستنیر» نوشته که محمد بن سلمان از رتبه ششم به وزارت دفاع رسیده و بعد از آن جانشین ولیعهد عربستان شده می‌خواهم بدانم که نظر بزرگان خاندان پادشاهی چیست وقتی می‌بینند پسری 29 ساله پیش از آنها مسیر رسیدن به تاج و تخت را طی کرده است.

کاربری دیگری با نام «کشکول» ضمن به سخره گرفتن عزل و نصب‌های اخیر عربستان به طنز گفت: فکر می‌کنم پادشاه بعد از این با «ابوبکر بغدادی» هم بیعت کند.

 

همچنین «جمال بن» در توئیتر خود نوشته که زمزمه برکناری متعب از گارد ملی از زمانی آغاز شده که سلمان برخی فرماندهان میدانی تحت امر خود را برای مدیریت نیروهای متعب بن عبدالعزیز در نجران قرار داده است.

اما مردم فقط بنده و تابع هستند و باید وقتی تصمیمی گرفته شد بدون هیچ اراده‌ای برای این تصمیمات دست بزنند.

بر اساس نظر شخصی‌ام سلمان حتی تا ماه ذی الحجه در قدرت باقی نخواهد ماند و پسرش باید تا پیش از موسم حج برای برکناری او زمینه چینی کرده باشد.

این کاربر تحولات صورت گرفته در عربستان را به تصمیم گیری چند کودک برای یک ملت شبیه دانسته و گفته آینده ما و میلیون‌ها شهروند دیگر عربستانی که هزاران دانشمند و فیلسوف و انسان بزرگ در میان آنها حضور دارد در دستان مشتی کودک است.

 وی همچنین ادامه داده که بن نایف از طریق یک سازمان اطلاعاتی غربی مطلع شده که که مقرن بن عبدالعزیز برای اقامت دائمی در غرب از عربستان خارج خواهد شد.

مجتهد نیز ضمن بازتوئیت کردن توئیت یک کاربر که اعلام کرده بود «الولید بن طلال» شاهزاده مولتی میلیاردر سعودی بعد از عزل و نصب‌های اخیر ملک سلمان را در توئیتر «آن‌فالو» کرده گفت که الولید می‌داند که حساب کاربری ملک سلمان از سوی محمد بن سلمان اداره می‌شود به همین دلیل دست به این کار زده است.


 آیا اختلاف بنی عباس از علائم حتمیه است؟

 در کتاب "تاملی در نشانه های ظهور" ( که دو سال بعنوان بهترین کتاب حوزه برگزیده شد) به قلم نصرت الله آیتی از کتابهای موسسه آینده روشن که با مرکز تخصصی مهدویت همسو و همفکر است  ( هرچند در این کتاب برخی نشانه های مهم زیر سئوال رفته و ضعیف نشان داده شده  و از سوی دیگر به برخی مطالب کم اهمیت بیش از اندازه پرداخته شده است)  روایاتی از امام صادق(ع) ذکر گردیده است که اختلاف بنی عباس را از محتومات و علائم حتمیه می داند.

 همچنانکه می دانیم علائم حتیمه علائمی هستند که قریب به اتفاق روایات ، وقوع آنها را حتمی دانسته و زمان وقوع آنها را در آستانه ظهور ذکر می نمایند.

 گزیده ای از بخش پایانی کتاب "تاملی در نشانه های ظهور" :

 

  اختلاف بنی‌عباس

 ابوحمزه ثمالی در روایتي معتبر، از امام صادق(ع) مي‌پرسد:

 ان ابا جعفر کان یقول: أن خروج السفیانی من الامر المحتوم. قال لی: نعم و اختلاف ولد العباس من المحتوم و قتل النفس الزکیه من المحتوم ...؛

 امام باقر(ع) پیوسته می‌فرمود: قیام سفیانی از امور حتمی است. امام صادق(ع) فرمودند: آری، همین‌طور است و اختلاف فرزندان عباس از محتومات است و کشته شدن نفس زکیه از محتومات است ... .

 در حدیث دیگری از آن حضرت چنین روایت شده است:

 اختلاف بني العباس من المحتوم و النداء من المحتوم و خروج القائم من المحتوم... ؛

 اختلاف بنی‌عباس از محتومات است و ندا از محتومات است و خروج قائم از محتومات است.

 ابوحمزه ثمالی در حدیث مرسلۀ دیگری می‌گوید: از امام باقر(ع) پرسیدم خروج سفیانی از محتومات است؟ فرمودند:

 نعم، والنداء من المحتوم، و طلوع الشمس من مغربها محتوم، و اختلاف بني العباس في الدولة محتوم، و قتل النفس الزكية محتوم، و خروج القائم من آل محمد محتوم ... ؛

 آری، و ندا از محتومات است و طلوع خورشید از مغرب از محتومات است و اختلاف بنی‌عباس بر سر حکومت از محتومات است و کشته شدن نفس زکیه از محتومات است و خروج قائم آل محمد از محتومات است... .

 همچنین روایات موثق دیگری در این زمینه وجود دارد :

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِيدٍ قَالَ حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ مَهْزِيَارَ عَنْ حَمَّادِ بْنِ عِيسَى عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ الْمُخْتَارِ قَالَ‏ حَدَّثَنِي ابْنُ أَبِي‏يَعْفُورٍ قَالَ: قَالَ لِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع أَمْسِكْ بِيَدِكَ هَلَاكَ الْفُلَانِيِّ اسْمُ رَجُلٍ مِنْ بَنِي الْعَبَّاسِ‏ وَ خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ قَتْلُ النَّفْسِ وَ جَيْشُ الْخَسْفِ وَ الصَّوْتُ قُلْتُ وَ مَا الصَّوْتُ أَ هُوَ الْمُنَادِي فَقَالَ نَعَمْ وَ بِهِ يُعْرَفُ صَاحِبُ هَذَا الْأَمْرِ ثُمَّ قَالَ الْفَرَجُ كُلُّهُ هَلَاكُ الْفُلَانِيِّ مِنْ بَنِي الْعَبَّاس‏( للنعماني)، النص، ص: 258)

ابن أبى يعفور گويد: امام صادق عليه السّلام به من فرمود: «هلاك فلانى [- نام مردى از بني عبّاس-] را با دستت داشته بشمار و خروج سفيانى را، و كشته شدن نفس زكيّه را، و سپاهى را كه در زمين فرو مى‏روند، و آن آواز را، عرض كردم: آواز چيست آيا همان نداكننده است؟ پس فرمود: آرى و صاحب اين امر بدان وسيله شناخته مى‏شود، سپس فرمود: فرج كامل در نابودى فلانى [از بني عبّاس‏] است».

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِيدٍ قَالَ حَدَّثَنَا الْقَاسِمُ بْنُ مُحَمَّدٍ قَالَ حَدَّثَنَا عُبَيْسُ بْنُ هِشَامٍ قَالَ حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَبَلَةَ عَنْ أَبِيهِ‏ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الصَّامِتِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: قُلْتُ لَهُ مَا مِنْ عَلَامَةٍ بَيْنَ يَدَيْ هَذَا الْأَمْرِ فَقَالَ بَلَى قُلْتُ وَ مَا هِيَ قَالَ هَلَاكُ الْعَبَّاسِيِّ وَ خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِيَّةِ وَ الْخَسْفُ بِالْبَيْدَاءِ وَ الصَّوْتُ مِنَ السَّمَاءِ فَقُلْتُ جُعِلْتُ فِدَاكَ أَخَافُ أَنْ يَطُولَ هَذَا الْأَمْرُ فَقَالَ لَا إِنَّمَا هُوَ كَنِظَامِ الْخَرَزِ يَتْبَعُ بَعْضُهُ بَعْضاً. الغيبة( للنعماني) ؛ النص ؛ ص263)
 

(خبر داد ما را احمد بن محمّد بن سعيد او گفت: حديث كرد ما را قاسم ابن محمّد او گفت حديث كرد ما را عبيس بن هشام او گفت: حديث كرد ما را عبد اللَّه ابن جبلة از پدرش و او از محمّد بن صامت و او از):

ابى عبد اللَّه (امام صادق) عليه السّلام گويد: بآن حضرت عرض كردم: هيچ نشانه‏اى در پيشاپيش اين كار نيست؟ فرمود: چرا. عرض كردم: چيست آن نشانه؟

فرمود: نابودى عبّاسى و خروج سفيانى و كشته شدن نفس زكيّه و فرو رفتن زمين در بيداء و صدائى از آسمان، عرض كردم: فدايت شوم ميترسم كه اين كار بطول انجامد؟

فرمود: نه، آن مانند رشته منظّمى بدنبال هم خواهد بود.

 ......

 حال روشن است که اگر آل سعود همان بنی عباس روایات باشد و ملک عبدالله نیز عبدالله ذکر شده در روایات باشد ، ما تا چه اندازه به ظهور نزدیک شده ایم.

 البته واضح است که نمی توان به صورت قطعی در این زمینه اظهار نظر کرد اما حتی احتمال این امر عظیم نیز خود امری بسیار عظیم است و آمادگی هرچه بیشتر شیعیان را می طلبد.

 مطمئنا تحولات آتی عربستان ، یمن ، شام و ... پرده از بسیاری از اسرار برخواهد داشت.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #1638 SonMan113 1394-09-14 14:41
به نقل از a:
این زبانی که مخلوط فارسی در ویکی چه زبانیست شبیه لریه من تاحدی میفهمم

تبری، مازرونی یا مازندرونی
نقل قول کردن
0 #1637 armin.... 1394-03-24 00:18
سلام برادران لطفا از وبلاگ من بازدید کنید و خیلی خوشتان میاید
نقل قول کردن
+2 #1636 عبد 1394-02-28 13:39
با سلام و تشکر من در یه وبلاگ بشارت های خیلی مهمی راجع به ظهور خوندم نمی دونم واقعیت دارند یا نه؟پیش گویی های جالبی هستند.
noster.mihanblog.com/
نقل قول کردن
-1 #1635 محسن 1394-02-24 23:31
سلام به دوستان شبتون بخیر
نقل قول کردن
+9 #1633 مهرداد/بچه مثبت 1394-02-21 01:59
پادشاه عربستان ملک سلمان، جنون و آلزایمر دارد و بعلاوه یکبار هم سکته کرده ...



روزنامه دیلی میل در گزارشی از جزئیات زندگی پادشاه جدید عربستان پرده برداشت و گفت که وی از جنون و آلزایمر رنج می‌برد.
وی سابقا دست کم یکبار سکته کرده است و به همین دلیل دست چپش کارایی چندانی ندارد.
منبع:
www.isna.ir/fa/news/93110401706/
zz:
نقل قول کردن
+3 #1632 عمار ولایت 1394-02-20 23:53
به نقل از رایحه ظهور:
سلام

متاسفانه شما با بی تقوایی و بی انصافی برخورد می کنید
.........
........
در مورد بحث مشایی : ما چندسال است که اعلام کرده ایم هرگونه بحث در موافقت یا مخالفت ایشان در سایت ممنوع و رصد موظف به حذف نظرات است.

در مورد اغراض انتخاباتی ما : باز هم متاسفانه بی تقوایی می کنید ،
zz:


جناب مدیر شما که از مرجع تقلیدتون اجازه تشخیص تقوای دیگران را دریافت کردید و....
ملاحظه بفرمایید که دروغگو و بی تقوا چه کسی است .....
uote name="طلبه"]بنده عرض کردم که بخشی از یک سخنرانی آقای مشایی را در چت مباحث روز گذاشتم. از همان مباحث روشن است که مشی آقای مشایی همان هست که آقای سعاح می فرمایند.

u313.ir/chat/item/1253-2015-02-10-18-18-24.html[/q
نقل قول:
: حمکت میراث مومن هست و از هرجاباشند باید گرفت .

عبدالبهاء حق و باطل رو بهم آمیخته یک دین جدیدی رو بنا نهاد و این کار شما درست نیست اگر میخواهی القاء کنید نباید به سخن خوب آقای مشایی اعتنا کرد یا اینکه سخن شان مال بهائیت هست۔

باز میگویم چون شماها مطمئن نیستید حتی یکی از اتهامات زده شده علیه آقای مشایی درست باشد مجبورید یکی پس از دیگری بهش اضافه کنید چون هدف اصلی دستور اربابانتون هست که خواسته اند در راستای حرف شیمون پرز احمدی نژاد و همراهان شون سیاه سیاه جلوه داده شوند

وخوبی آقای مشایی اینست که معارف ثقیل عرفانی رو با زبان شیوا بیان کرده اند۔ و بنظرم این برای کسانی که مخالفت با عرفان رو جهاد شرعی میدانند خیلی گران آمده است اما چون شهامت نداشتند که آزادانه طریق امثال قاضی و طباطبایی و بهجت و امام و آقا حفظه الله موضع بگیرند آقای مشایی رو به ریگبار انواع و اقسام تهمت ها بستند تا امت رو از این مثلاً انحراف محفوظ و مصون بدارند۔ در این زمینه برخی فتاوا هم موجود هست که طبق آن تهمت زدن به منحرفین جایز بلکه واجب هست

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1256-2015-02-24-09-43-26.html
در کمتر از ۲ ماه قبل دوستان پاکستانی شما که تمام مردم و علما و بزرگان ، سپاه و بسیج و .... را به انواع تهمتها متهم نموده و در سایه حمایت شما هنوز هم به رویه قبل اشتغال تمام وقت دارند .
در مورد مرجع تقلید منحرفین بهاری صحبت کرده و فعلا موجود است . اما شما به من ضمن اتهام دروغگویی و بی تقوایی ، تصریح میکنید که ۲ سال است تمام مباحث مشایی عق پاک می شود .
عجب تقوایی داری تو و چقدر راستگو هستید شما .
نقل قول کردن
+2 #1631 محمد حمید 1394-02-20 14:35
به نقل از هما:
قبلا می شنیدیم که جلادان داعش می گفتند که اینهایی که سرشان کچل است ذبحشان سخته ولی می بینیم برای مودارها هم از بدترین روش یعنی وارد کردن انگشت به داخل حدقه چشم استفاده می کنند


یعنی مهمترین موضوعی که در این مورد به ذهن شما رسید اینه
نقل قول کردن
+4 #1630 رضا 1394-02-20 14:14
ایران در حال تشکیل قوسی از چهار جبهه برای حمله موشکی همزمان به اسرائیل
این محاصره مرگبار قدرت ایران را به نمایش می گذارد و جایگاه آن را در سراسر منطقه تقویت می کند. تضعیف اسرائیل موجب افزایش محبوبیت حکومت ایران در داخل ایران و در سراسر منطقه خاورمیانه خواهد شد.
www.entekhab.ir/fa/news/203287
نقل قول کردن
+13 #1629 رهگذر 1394-02-20 10:56
این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم !

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
نقل قول کردن
+1 #1628 a 1394-02-20 10:38
به نقل از سعدالدین:


تصویر سد در ویکی انگلیسی در ضمن اهنی که در قران ذکر شده در مورد دروازهای این دیواره

اینم با وصف قران نمی خونه
نقل قول کردن
+9 #1627 هما 1394-02-20 10:31
قبلا می شنیدیم که جلادان داعش می گفتند که اینهایی که سرشان کچل است ذبحشان سخته ولی می بینیم برای مودارها هم از بدترین روش یعنی وارد کردن انگشت به داخل حدقه چشم استفاده می کنند

نقل قول کردن
0 #1626 a 1394-02-20 10:29
به نقل از a:
اسرار جهان را نه ما دانیم نه اونا
وین حل معمانه ما تانونیم نه اونا
هست درپس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه ما مونیم نه اونا

معمانه ماتونیم
نقل قول کردن
+7 #1625 رایحه ظهور 1394-02-20 10:28
مقاله جدید سایت با عنوان

دشمن شناسی و بصیرت مهدوی؛ چرایی حمایت ابدی آمریکا و دنیای غرب از رژیم اسرائیل



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1271-2015-05-03-04-48-49.html
نقل قول کردن
+2 #1624 سعدالدین 1394-02-20 10:28
به نقل از a:
سعدالدین چرا مسلمونا از فرق مختلف به هم رحم نمی کنند مخصوصا اهل تسنن بدجورشقاوت به خرج میدن ادم از تصاویر یمن دلش به درد میاد

یا این تصاویر رو مردم عربستان نمیبینند یا طوری دیگه واسشون گفته میشه که جنایتشونو توجیه کنند در غیر این صورت ملت عربستان بخاطر اینکه دولت پول مفت بهشون میده خوی انسانیت در اونها کم شده و خودشونو فروختند و طالب دنیا هستن تا دفاع از مظلوم و بخطر انداختن جان خود هرچند سالها ضد شیعه تبلیغ شده و اونها رو منفور میدونن

یک سرباز عربستانی در مرز کشته میشه و هواپیماهای عربستانی با بمباران مناطق مسکونی شیعه نشین جوابشو میدن حقا که ارتش عربستان بزدلن
نقل قول کردن
-2 #1623 a 1394-02-20 10:27
به نقل از سعدالدین:
تبلیغات سوء فرق علیه همدیگه در حالی که اهل تسنن خصوصا شیعیان ایران را کافر میدانند و همچنین دشمن و این بخاطر دامن زدن به اختلافات توسط به اصطلاح علما انها است

ای کاش علماشون اگه تقوا داشتن دریک مجمع مینشستن ابتدا بحث بعد مباهله بعد دست به جنگ تا خدا هرکه را خواد باقی گذارد
نقل قول کردن
+8 #1622 شاداب 1394-02-20 10:25
به نقل از ناظر سپیده:
علامه کورانی: ده دوازده حدیث درباره یمانی داریم که بعضى از آنها صحیح السند است. یمانى چند ماه قبل از ظهور مى‌آید و حکومت وهابیون را ساقط مى‌کند. اینها هنوز شروع نکرده‌اند. ان شاء الله به زودى تا قبل از ماه رمضان خواهید دید که به طور زمینى حمله خواهند کرد.
:-O :-O (آقا مث اینکه واقعا امسال میخواد یه خبرایی بشه!!)
این عالم لبنانی، در ادامه با بیان اینکه ارتباط وثیقی میان وهابیون و موساد وجود دارد گفت: ظاهرا احمد الحسن جلساتى در دبى با موساد داشته‌ است و قرار شده کهب گوید من وصى، فرزند و سفیر امام زمانم (عج). این ادعاهای احمد الحسن منجر به اختلاف با حیدر المشتت شد؛ کسى که میزبان احمد الحسن در نجف بود و باعث به وجود آمدن او شده بود. حیدر المشتت پس از اینکه کتابی در مخالفت با احمد الحسن نوشت، کشته شد.

محقق و مؤلف عرصه مهدویت در ادامه گفت:‌ سپس حرکت او گسترش یافت و در آن زمان به طلاب هزار دلار مى‌داد و به غیر طلبه‌ها پانصد دلار. در سال ۲۰۰۸ میلادى در روز عاشورا گروه مسلح او که نزدیک به سیصد نفر بودند، شروع به شعار دادن کردند و پلیس عراق با آنها درگیر شد. ولی بعدها بیشترشان آزاد شدند، مگر اینکه کسى را کشته بودند.
آیت الله کورانی افزود: اینها دیده‌اند که قدرت شیعه در امام حسین (ع) و مرجعیت و امام مهدى (عج) است. لذا هر کسى بخواهد کار انحرافى کتد در این سه سطح، کمکش مى‌کنند. احمد الحسن حتی بلد نیست قرآن بخواند. در یک ویدئوى بیست‌دقیقه‌اى که قرآن می‌خواند، چند غلط دارد.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: خرج اینها در هر ماه نزدیک به دو میلیون دلار است. دفاترشان در کشورهاى مختلف، روزنامه و مدرسه‌شان در نجف هر کدام هزینه دارند. به طلبه‌های عراقی شهریه سنگین می‌دهند که تأییدشان کنند. حتی مدتی در همین قم دفتر داشتند و روشن است که این، یک پروژه امنیتى اطلاعاتى از طرف صهیونیست‌ها، انگلیس‌ها و وهابیت است.
dolatebahar.com/.../...

خوب پته این کذاب احمد الحسن را ریخته رو اب
نقل قول کردن
+1 #1621 a 1394-02-20 10:22
اسرار جهان را نه ما دانیم نه اونا
وین حل معمانه ما تانونیم نه اونا
هست درپس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه ما مونیم نه اونا
نقل قول کردن
-2 #1620 سعدالدین 1394-02-20 10:22
به نقل از a:
سعدالدین چرا مسلمونا از فرق مختلف به هم رحم نمی کنند مخصوصا اهل تسنن بدجورشقاوت به خرج میدن ادم از تصاویر یمن دلش به درد میاد

تبلیغات سوء فرق علیه همدیگه در حالی که اهل تسنن خصوصا شیعیان ایران را کافر میدانند و همچنین دشمن و این بخاطر دامن زدن به اختلافات توسط به اصطلاح علما انها است
نقل قول کردن
+18 #1619 ناظر سپیده 1394-02-20 10:20
علامه کورانی: ده دوازده حدیث درباره یمانی داریم که بعضى از آنها صحیح السند است. یمانى چند ماه قبل از ظهور مى‌آید و حکومت وهابیون را ساقط مى‌کند. اینها هنوز شروع نکرده‌اند. ان شاء الله به زودى تا قبل از ماه رمضان خواهید دید که به طور زمینى حمله خواهند کرد.
:-O :-O (آقا مث اینکه واقعا امسال میخواد یه خبرایی بشه!!)
این عالم لبنانی، در ادامه با بیان اینکه ارتباط وثیقی میان وهابیون و موساد وجود دارد گفت: ظاهرا احمد الحسن جلساتى در دبى با موساد داشته‌ است و قرار شده کهب گوید من وصى، فرزند و سفیر امام زمانم (عج). این ادعاهای احمد الحسن منجر به اختلاف با حیدر المشتت شد؛ کسى که میزبان احمد الحسن در نجف بود و باعث به وجود آمدن او شده بود. حیدر المشتت پس از اینکه کتابی در مخالفت با احمد الحسن نوشت، کشته شد.

محقق و مؤلف عرصه مهدویت در ادامه گفت:‌ سپس حرکت او گسترش یافت و در آن زمان به طلاب هزار دلار مى‌داد و به غیر طلبه‌ها پانصد دلار. در سال ۲۰۰۸ میلادى در روز عاشورا گروه مسلح او که نزدیک به سیصد نفر بودند، شروع به شعار دادن کردند و پلیس عراق با آنها درگیر شد. ولی بعدها بیشترشان آزاد شدند، مگر اینکه کسى را کشته بودند.
آیت الله کورانی افزود: اینها دیده‌اند که قدرت شیعه در امام حسین (ع) و مرجعیت و امام مهدى (عج) است. لذا هر کسى بخواهد کار انحرافى کتد در این سه سطح، کمکش مى‌کنند. احمد الحسن حتی بلد نیست قرآن بخواند. در یک ویدئوى بیست‌دقیقه‌اى که قرآن می‌خواند، چند غلط دارد.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: خرج اینها در هر ماه نزدیک به دو میلیون دلار است. دفاترشان در کشورهاى مختلف، روزنامه و مدرسه‌شان در نجف هر کدام هزینه دارند. به طلبه‌های عراقی شهریه سنگین می‌دهند که تأییدشان کنند. حتی مدتی در همین قم دفتر داشتند و روشن است که این، یک پروژه امنیتى اطلاعاتى از طرف صهیونیست‌ها، انگلیس‌ها و وهابیت است.
dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+4 #1618 فرید 1394-02-20 10:19
به نقل از ذذذ:
درمورد سفیانی به اندازه کافی پست وبحث داشته
الان دیگه وقتشه درمورد خراسانی ودلایل دیررسیدنش به معرکه ی نبردو بحث وتحلیل گذاشته شود
میترسم عدم ورود به بحث نشانههای ظهوردرایران کاردستمان دهدوسکوتمان دراین زمینه باعث جری شدن وتشجیع یاران دجال وتحمیل هزینه هاشود
امیدوارم بتوانیدبابحث وجدل احسن عده ای راازخواب غفلت بیدارونقشه یاران کدخدارانقش براب کنید

امام علی(ع) : هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمن بیدار می شود

سید خراسانی دیر نمی رسه. همین الان را در نظر بگیرید. اگر ایران وارد نبرد در یمن بشه مطمنا نیروهای آمریکا هم وارد نبرد می شند. حواهشا نگید اون ها را هم شکست می دیم. واضحه حتی شکست بخورند هم کلی از نیروهای طرف حق نابود می شوند. من فکر می کنم هدف اصلی حضرت مهدی حفظ نیروهای مخلص و کاهش حداکثری تلفات هست. در ضمن فرلاموش نکنید که پس از ظهور هم نیروهای ایرانی مستقیما با لشکر اصلی دشمن ( سفیانی ) توسط شعیب صالح در عراق درگیر می شوند و ممانعت می کنند از رسیدن لشکر اصلی سفیانی به مکهو و مدینه. بعدشم شعیب صالح غیر از این که جزو یاران خاص حضرت هست به فرماندهی کل قوای حضرت مهدی منصوب می شود. ژس چطور ممکنه وقتی حضرت مهدی نیازش دارند در جای منا سب نباشد. در هر حال اگه واقعا نگران ظهور هستید حتما حتما حتما قوای جسمی و آمادگی نظامی خو را بالا ببرید و آماده درگیری باشید
نقل قول کردن
-4 #1617 سعدالدین 1394-02-20 10:17


تصویر سد در ویکی انگلیسی در ضمن اهنی که در قران ذکر شده در مورد دروازهای این دیواره
نقل قول کردن
+2 #1616 شاداب 1394-02-20 10:16
به نقل از خادمی:
موافقم. بنابر این.......(جناب شاداب می دانند)

ایشونم مثل شما یک تحلیل خلاف واقع کردند اگه قرار باشه روایات را نادیده بگیریم و حرف خودمان را بزنیم که سنگ روی سنگ بند نمی شود
نقل قول کردن
0 #1615 a 1394-02-20 10:13
سعدالدین چرا مسلمونا از فرق مختلف به هم رحم نمی کنند مخصوصا اهل تسنن بدجورشقاوت به خرج میدن ادم از تصاویر یمن دلش به درد میاد
نقل قول کردن
-1 #1614 سعدالدین 1394-02-20 10:11
به نقل از a:
تصویربااون سدوصف شده نمی خونه

اون تصویر تو ویکیپدیا عربی از نقطه ای در شهر دربند بود و من حدس زدم همان دیوار یا سد ساخته انوشیروانه
نقل قول کردن
-4 #1613 خادمی 1394-02-20 10:11
به نقل از هما:
اگر نیروی خراسانی دیر وارد معرکه میشه علت اصلیش انتظار مردم از نشانه های ظهور به صورت آشکار و واضح و قابل تشخیص برای همگان است در حالیکه اینچنین نیست مثلا در بحث صیحه اکثریت مردم انتظار دارند صدایی در کل عالم نواخته شود در حالیکه این صیحه در ملکوت عالم زده می شود و زمینی نیست به عبارتی مردم ظاهر روایات را ملاک خود برای ظهور امام مهدی ع قرار داده اند در حالیکه ظاهر روایات یک چیز است و باطن آن چیزه دیگر . یا اینکه در احادیث آمده دجال یک چشم است اکثریت مردم دنبال شخصی هستند که یک چشم دارد در حالیکه منظور از یک چشم بودن این است که دجال تنها با چشم منفعت طلب خود به همه چیز نگاه میکند و بر اساس منافع خود تصمیم می گیرد , حالا از بحث نشانه ظهور که بگذریم در کل اکثریت مردم میخواهند امام زمان ع مطابق افکار و اوهام آنها ظهور کند یا حتی بعضی از فقهاء میخواهند امام زمان ع بر طبق نقشه و طرحی که آنها ترسیم میکنند عمل کند و امام زمانی نمی خواهند که بر طبق کتاب و سنت عمل کند که این تصورات و افکار از پیش تعیین شده به خودی خود باعث میشود اینها در جبهه مقابل امام زمان قرار گیرند از این رو می بینیم افرادی که یک عمر منتظر ظهور مهدی ع بوده اند در زمان ظهور در مقابل ایشان قرار گرفته و شمشیر می کشند.

موافقم. بنابر این.......(جناب شاداب می دانند)
نقل قول کردن
-2 #1612 سعدالدین 1394-02-20 10:08
انوشیروان عادل در تصاویر اون همیشه تاجی بر سر داره که هلالی روی اون به شکل دو شاخ است و ذوالقرنین شاید بخاطر این کلاه دو شاخ به اون گفته شده
نقل قول کردن
-1 #1611 a 1394-02-20 10:07
تصویربااون سدوصف شده نمی خونه
نقل قول کردن
-3 #1610 سعدالدین 1394-02-20 10:04
به نقل از a:
باتشکر
سدامروزه وجود دارد تصویری از ان داری
در ضمن نقشه نشان میده تا ان ناحیه در قدیم ترک وجود نداشته



سد الان در جمهوری داغستان روسیه قرار گرفته ترکها هم از زمان ساسانی به فلات ایران راه یافتند و در ابتدا با جنگ و قبل از ساسانیان در منطقه قفقاز و اذربایجان هیچ ترک زبان یا اذری وجود نداشت اما مهاجرت یا هجوم گسترده انها در زمان سلجوقی بود که کلا ارمنیها و کردها رو از سرزمینشون بیرون کردن و در ترکیه هم رومیها رو و همچنین با رومیها مخلوط شدند
نقل قول کردن
-7 #1609 هما 1394-02-20 10:01
به نقل از خادمی:
بله موضوعی که مطرح کردید بسیار عجیب است که چرا خراسانی دیر وارد معرکه می شود من خیلی فکر کردم مثلا زمانی که امام(عج) بین مکه و مدینه خائف و ترسان در رفت و آمد و منتظر فرصت هست، سپاه خراسانی چکار میکنه در حالی که میلیونها نیروی جان برکف با تجهیزات در اختیار دارد و می تواند در چشم بهم زدنی کار را تمام کند.
البته شاید بر اساس این روایت، علت بی اطلاعی عامه مردم از ظهور و عدم تشخیص علایم باشد.
در روایت آمده وقتی خراسانی با امام (عج) دیدار می کند، از او حجت وبرهان و نشانه می خواهد، که مهدی (عج) است. روایت تصریح کرده که خراسانی بخوبی میداند که امام (عج) ولی این نشانه ها را برای اقناع یاران و لشکریان می خواهد.
خدا به ما رحم کند، با اینکه اطلاع رسانی در اسرع وقت انجام می گیرد ولی در تشخیص اشتباه کنیم
دوستان چه بسا آلان آقا(عج) در منطقه حضور فیزیکی داشته و پرده غیبت کنار رفته باشد و آقا بصورت طبیعی زندگی و از خود دفاع کند

اگر نیروی خراسانی دیر وارد معرکه میشه علت اصلیش انتظار مردم از نشانه های ظهور به صورت آشکار و واضح و قابل تشخیص برای همگان است در حالیکه اینچنین نیست مثلا در بحث صیحه اکثریت مردم انتظار دارند صدایی در کل عالم نواخته شود در حالیکه این صیحه در ملکوت عالم زده می شود و زمینی نیست به عبارتی مردم ظاهر روایات را ملاک خود برای ظهور امام مهدی ع قرار داده اند در حالیکه ظاهر روایات یک چیز است و باطن آن چیزه دیگر . یا اینکه در احادیث آمده دجال یک چشم است اکثریت مردم دنبال شخصی هستند که یک چشم دارد در حالیکه منظور از یک چشم بودن این است که دجال تنها با چشم منفعت طلب خود به همه چیز نگاه میکند و بر اساس منافع خود تصمیم می گیرد , حالا از بحث نشانه ظهور که بگذریم در کل اکثریت مردم میخواهند امام زمان ع مطابق افکار و اوهام آنها ظهور کند یا حتی بعضی از فقهاء میخواهند امام زمان ع بر طبق نقشه و طرحی که آنها ترسیم میکنند عمل کند و امام زمانی نمی خواهند که بر طبق کتاب و سنت عمل کند که این تصورات و افکار از پیش تعیین شده به خودی خود باعث میشود اینها در جبهه مقابل امام زمان قرار گیرند از این رو می بینیم افرادی که یک عمر منتظر ظهور مهدی ع بوده اند در زمان ظهور در مقابل ایشان قرار گرفته و شمشیر می کشند.
نقل قول کردن
-1 #1608 a 1394-02-20 09:44
به نقل از سعدالدین:
سد یا دیوار دربند و دوازه های اهنی ان

به زبان فارسی : fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF_%28%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87%29

باتشکر
سدامروزه وجود دارد تصویری از ان داری
در ضمن نقشه نشان میده تا ان ناحیه در قدیم ترک وجود نداشته
نقل قول کردن
-1 #1607 سرهنگ 1394-02-20 09:37
به نقل از a:
هرچیز زمانی وهرنکته مکانی دارد
شماکه سرکارید باید اینو بدونید
درج 8ساله کاردارعراق ایران بود وبالعکس گرفتی

توخود نحس الدینی!
نقل قول کردن
-4 #1606 سعدالدین 1394-02-20 09:35
سد یا دیوار دربند و دوازه های اهنی ان

به زبان فارسی : fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF_%28%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87%29
نقل قول کردن
-6 #1605 a 1394-02-20 09:34
به نقل از سرهنگ:

هرچیز زمانی وهرنکته مکانی دارد
شماکه سرکارید باید اینو بدونید
درج 8ساله کاردارعراق ایران بود وبالعکس گرفتی
نقل قول کردن
+5 #1604 سرهنگ 1394-02-20 09:32
به نقل از a:
به نظرمن کسانی که توهین میکنند به کسانی که نظرشان با انها مخالف است یا نوجوانند واحساساتی ویا خود سازی نکرده اند وگرنه مومن درمقابل سخن تندی نمی کند-

حضرت نحس الدین ناصبیه!ناصبی کسی است که اهلبیت را نعوذبالله تحقیر و کم شان جلوه میدهند واین کاراز کسانی سرمیزند که جواب آزمایش دی ان ای پدرشان مغشوش باشد والسلام من تبع الهدی!
نقل قول کردن
+1 #1603 a 1394-02-20 09:30
به نقل از سعدالدین:

این زبانی که مخلوط فارسی در ویکی چه زبانیست شبیه لریه من تاحدی میفهمم
نقل قول کردن
+14 #1602 سرهنگ 1394-02-20 09:29
نقل قول کردن
+2 #1601 a 1394-02-20 09:25
به نظرمن کسانی که توهین میکنند به کسانی که نظرشان با انها مخالف است یا نوجوانند واحساساتی ویا خود سازی نکرده اند وگرنه مومن درمقابل سخن تندی نمی کند-
نقل قول کردن
+4 #1600 سرهنگ 1394-02-20 09:23
به نقل از a:
سرهنگ انسان تقوای واقعی داشته باشه خدا هدایتش می کنه نیاز نیست خائف باشی خدایی که منجی میفرسته خودش حامیشه مهم ان است که اون موقع حب دنیا نگیردتت
پس اتق الله

موضوع چیه داداش؟متوجه منظورتون نمیشم!!! :-?
نقل قول کردن
-1 #1599 سعدالدین 1394-02-20 09:21
به نقل از a:
سلام سد دربندکجاست

mzn.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D8%AF_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF

در ناحیه قفقازه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد