رایحه ظهور

دعوت فطرت پاک جوانان جهان به اسلام توسط نائب امام زمان(عج) / دعوت جهانی امام عصر(عج) بسیار نزدیک است!

فراگیر شدن تدریجی دین مبین اسلام در سراسر جهان مخصوصاً در اروپا و آمریکا از یک سو و قدرت یافتن مقاومت اسلامی با پرچمداری ایران اسلامی در خاورمیانه ، دشمنان را بر آن داشته تا علاوه بر حربه تفرقه و اختلاف و جنگ افکنی در میان مسلمانان به توهین و تمسخر دین اسلام و ارکان آن روی آوردند...

» ابتدای نظرات (218)

 اما در اوج ساحری فرعونیان ناگهان عصای موسائی نائب امام زمان(عج) و ید بیضایش ، ظلمت ساحران را درید و جوانان و افکار عمومی اروپا و آمریکا را به دنیای نور و رحمت دعوت نمود ، به جرات می توان دعوت جهانی امام خامنه ای را آغاز دوره ی تازه ای از نهضت جهانی اسلام دانست.

ان شا الله دعوت راهگشای  ولی امر مسلمین(عج) آغازگر فصل جدیدی در تحقیق و پژوهش و گرویدن انسانها به دین مبین اسلام خواهد بود و زمینه دعوت جهانی امام زمان(عج) را فراهم خواهد نمود.

 

  نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/1393110202890473.jpg

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.
سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.
این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟
شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.
خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟
من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳۹۳/۱۱/۱

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #218 شعیب ابن صالح 1393-12-27 15:25
دوستان پرچم های سید خراسانی در عراق پرچم های عزای اربعین در رزمایش سپاه مهدی در عراق بود
نقل قول کردن
0 #217 امیر حسین امیر 1393-11-27 22:07
www.alkhorasani.org
سرایا الخــراسانــی
من نحن؟
عراق ـ پرچمهای سیاه
امیدواریم
نقل قول کردن
0 #216 چت روم مذهبی و مهدوی 1393-11-16 08:55
سلام دوست خوب و مهربونم
محيطی سالم و آرام جهت گفت و گو وچت
پرسش و پاسخ سوالات شرعی
با اساتید مجرب
iranzaminchat.com
منتظرتم....
ثبت نام رایگان است

حتما سر بزنید و عضو بشید.
نقل قول کردن
0 #215 امین 1393-11-16 02:17
به نقل از یمن:
با سلام
این کلمه چهل خیلی رمز و رازها توش هست مثلا چهل سال قبل از بعثت ایوان کسری می لرزه و 14 کنگره ازش میرزه یا 40 سال بعد میلاد رسول اعظم صلی الله بعثت رخ میده یا اینکه موسی علیه السلام که قراره 30 روز در طور بماند به امر خدا 30 تبدیل به 40 میشه و یال چهله نشینی های عرفانی برای تقرب به خدا و از نمونه این چهل ها که زیاده.
به نظرم از بررسی رابطه بعثت با میلاد نبی صلی الله و ماجراهای آن در ایران میتونیم به یه رابطه هایی با انقلاب ایران و ظهور برسیم که البته من بدست آوردم اما چون قطعی نیست نمی گم اما هنوز بر اساس اون رابطه من چهل نشده!


برادرم حرفت رو درک میکنم ولی خواهش میکنم در مورد تاریخ زمان و... حرفی نزنید نزاریم بدا خدایی نکرده زبونم لال حاصل بشه(امیدوارم منظورم رو گرفته باشی برادرم) بیایم رو معارف مهدوی کار کنیم و دانش و سوادمون رو زیاد کنیم و دست بقیه جوانان رو بگیریم من خودم تو این راه فعالم, درسته ظلم باید زیاد بشه و شده ولی لزوما معنی افزایش ظالم نمیده خب اگه همه ظالم بشن که کسی از ظلم گلایه نمیکنه ولی معدود ظالمایی هستن که اشک بشریت رو در میارن و دارید هر روز تو اخبار و امپراطوری دروغ استکبار میبینید و میشنوید
برادرای من و خواهرانم بیاید رو معرفت و بصیرت کار کنیم و حرفایی مثل زمان و تطبیق اشخاص و.... که شاید بدا حاصل کنه حرفی نزنیم(البته تو جمع معرفت دارها میشه ولی تو جماعت متریالیستی که موجب تمسخر رو فراهم میکنن نگیم چون نمیفهمن و روزی میفهمن که دیره)
بلند بشیم و یه یا علی کار عقب مونده زیاده
کار فرهنگی و کار فرهنگی بکنیم و پیرو جانشین امام زمان (رهبری عزیز و با درایت)بشیم
برای ظهور آقامون که انشالله به زودی اتفاق میافته یه صلوات محمدی از ته دل
یا علی
نقل قول کردن
+3 #214 رایحه ظهور 1393-11-07 21:00
مقاله جدید سایت با عنوان :



پاسخ به چند اشکال وارده پیرامون روایت عبدالله و مصداق آن ، تبریک علامه کورانی بمناسبت مرگ عبدالله + فیلم

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1246-2015-01-27-14-21-38.html

منتشر شد .
نقل قول کردن
+4 #213 علی اصغر 1393-11-04 09:18
به نقل از هادی رجبی:
بله ان شاالله
آقای علی اصغر عزیزم
خداییش یه مژدگانی خوب به شاداب و من بدهید ااولین افرادی هستیم که این خبر را خوش را توی سایت دادیم

سلام دوست عزیز

ان شاالله خود آقا به شما عیدی بدهد با دعای خیر و پربرکت شان
نقل قول کردن
+6 #212 رایحه ظهور 1393-11-04 09:03
احسنت به روزنامه وطن امروز

تیترش خلاصه شده ی روایات امام صادق(ع) هست :

تایید خبر مرگش و آغاز عصر پادشاهان ضعیف حجاز!

نقل قول کردن
+3 #211 رصد 1393-11-03 23:23
به نقل از بهزاد:
۶ ساعته کسی پیام نذاشته؟

سلام
دوست عزیز
پست جدید منتشر شده
بفرمائید در جمع دیگر دوستان... @};-
u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1243-2015-01-23-05-21-37.html
نقل قول کردن
+2 #210 بهزاد 1393-11-03 22:50
۶ ساعته کسی پیام نذاشته؟
نقل قول کردن
+4 #209 احمد123 1393-11-03 17:42
پسر پادشاه جدید عربستان وزیر دفاع شد
پسر پادشاه قبلی برکتار شد

asriran.com/.../...
نقل قول کردن
+1 #208 یمن 1393-11-03 16:51
به نقل از عبدالرحمن:

با سلام
این کلمه چهل خیلی رمز و رازها توش هست مثلا چهل سال قبل از بعثت ایوان کسری می لرزه و 14 کنگره ازش میرزه یا 40 سال بعد میلاد رسول اعظم صلی الله بعثت رخ میده یا اینکه موسی علیه السلام که قراره 30 روز در طور بماند به امر خدا 30 تبدیل به 40 میشه و یال چهله نشینی های عرفانی برای تقرب به خدا و از نمونه این چهل ها که زیاده.
به نظرم از بررسی رابطه بعثت با میلاد نبی صلی الله و ماجراهای آن در ایران میتونیم به یه رابطه هایی با انقلاب ایران و ظهور برسیم که البته من بدست آوردم اما چون قطعی نیست نمی گم اما هنوز بر اساس اون رابطه من چهل نشده!
نقل قول کردن
+2 #207 صادق 1393-11-03 15:10
به نقل از خودم:
برد شیرین تیم ملی عراق رو به همه هموطنان و فوتبال دوستان تبریک میگم. ان شالله به زودی زود ، برادارن عراقی در کنار قوم پارس و دوشا دوش ما علیه سفیانی خبیث جنگیده وب ا این شور نشاط وصف ناشدنی با حضرت بیعت نمایند.
درود بر عراق شیعه و بر ایران شیعه و بر پاکستان شیعه، ایامکم السعد... @};-


این باخت واقعا حقمون بود البته نه از لحاظ فوتبالی بلکه از لحاظ فرهنگی..... کشوری که خودشو مدعی شیعه بودن میدونه واقعا جای تاسف داره که حجاب تماشاگران ایرانی به حدی فجیع بود که اصلا نمی شد تصاویرش رو نشون داد..... از اون طرف عراقی ها 90 درصد پوشیده بودند....
نقل قول کردن
-4 #206 مهردادیان 1393-11-03 14:45
به نقل از محمدالهاشمی کردستانی:
وهابی کرد ؟! من نژاد پرست نیستم اما بله کردم از زیر بته در نیومدم تا 63 پشت پدریم رو هم می شناسم و ده پشت مادریم خدا رفتگان رو این شب جمعه ایی ببخشه( تو چی؟) -ولی کوتوله سیاسی بی مصرف که فقط داری استفاده ابزاری از لفظ جلاله می کنی .......من شیعم اما یک تار گندیده پیشمرگ کرد اهل تسنن که از خانقین تا موصل جلوی داعش ایستادن و نمیذارن داعش بیاد جرتون بدن رو به منافقهای رذلی مثل تو که الان به اعلام فساد یک مسئول سابق این مملکت الله اکبر میگی که فقط از پستیت و نفهمی که داری ناشی میشه ! مثلا خیال میکنی وقتی شهردار سابق تهران به جرم اختلاس افتاد زندان ما شاد شدیم و الله اکبر گفتیم نه احمق چون همه اینها رو در یک مجکموعه بی عیب نگاه میکنم از راست راست تا چپ چپ .......... قبلا هم بهت گفتم که شعور سیاسیت همون انتخابات الکترونیکی هست .....که باز هم الله اکبر گفتی ....اینقدر پستی که مثل نژاد پرست ها حرف میزنی ..
زیاد خوشحال نباش این حکم پیش درامد حکم پرونده دیگه ایی هست که در جریانه
مرد باش اون روز که حکم صادر شد الله اکبر بگو

اولا چت روم عوض تو موندی تو این صفحه ...
در ضمن من هم نژاد پرست نیستم و اصیلترین ایرانی ها رو همون کردها میدونم
در ضمن تو رو سننه من الله اکبر میگم ..
در ضمن اون حکمی هم که میگی حکم خیانت احمدی نژاد و فرارش هست ...حالا می بینیم کی الله اکبر می گم ....
نقل قول کردن
+8 #205 عبد 1393-11-03 14:12
به نقل از محمدالهاشمی کردستانی:
از صفحه قبلی که جوابم رو حذف کردن =)) جناب عبد اولا ا چرا ترسیدی که اسمت رو قشنگ نذاشتی و از این کلمه عبد استفاده کردید البته پیشرفت حاصل شده و دیگه از شماره استفاده نمی کنید

@};-
آبا خبری در راه است؟
1 پیروزی جنبش انصارالله یمن
2 هشدار سید حسن نصرالله به اسرائیل پناهگاهایتان را آماده کنید
3 نامه رهبری معظم
4 مرگ عبدالله
نقل قول کردن
+7 #204 خودم 1393-11-03 13:20
برد شیرین تیم ملی عراق رو به همه هموطنان و فوتبال دوستان تبریک میگم. ان شالله به زودی زود ، برادارن عراقی در کنار قوم پارس و دوشا دوش ما علیه سفیانی خبیث جنگیده وب ا این شور نشاط وصف ناشدنی با حضرت بیعت نمایند.
درود بر عراق شیعه و بر ایران شیعه و بر پاکستان شیعه، ایامکم السعد... @};-
نقل قول کردن
+10 #203 جدىد 1393-11-03 12:34
دوستان. کو پس جشن و سرورتون تو روز جمعه با اىن خبر عاااااااالى بابا چاىى شىرىنىى
حداقل دستى بزنىد :- =D> :- بزن کف مرتب =D> =D> =D> :- :- :> :- :> :-h
نمىدونم بخندم ىا گرىه کنم خداىا شکرت [-O : الانم اىران گل زد همساىه ها زمىن و زمان رو بهم رىختن خداىا امرچز همه شادن :-
خداىا ما را باخبر ظهور امام شاد کن که شادى اصلى اونه zz:
نقل قول کردن
+4 #202 امیدوار 1393-11-03 12:19
«سکوت حساب‌شده» حزب‌الله؛ اسرائیلی‌ها منتظرند

از یکشنبه ۲۸ دی که اسرائیل اعضای حزب‌الله در «قنیطره» سوریه را هدف قرار داد تاکنون هیچ سخن رسمی از سوی رهبران این حزب در خصوص چگونگی پاسخ یا زمان آن گفته نشده و این موضوع بر عمق نگرانی دشمن افزوده است.

- See more at: www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931102000873#sthash.gF5siGl7.dpuf
نقل قول کردن
+9 #201 z.a 1393-11-03 12:13
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تبر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
با سلام لطفا از وبلاگ کوچک من هم بازدید کنید
نقل قول کردن
+7 #200 عبدالرحمن 1393-11-03 12:11
نقل قول کردن
+11 #199 ملا لغتی 1393-11-03 11:42
به نقل از امیدوار:
خداییش ما که نمی تونیم بریم عربستان به برادراش تسلیت بگیم ،خوب لااقل به داداشش که در ایرانه که میتونیم از صمیم قلب تسلیت بگیم

آره اکبر شاه بی برادر شد :(( =)) :-B
نقل قول کردن
+6 #198 امیدوار 1393-11-03 10:55
خداییش ما که نمی تونیم بریم عربستان به برادراش تسلیت بگیم ،خوب لااقل به داداشش که در ایرانه که میتونیم از صمیم قلب تسلیت بگیم
نقل قول کردن
+9 #197 رایحه ظهور 1393-11-03 10:50
سلام به همه دوستان و عرض تبریک

مقاله جدید سایت منتشر شد


u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1243-2015-01-23-05-21-37.html
نقل قول کردن
+7 #196 سید 1393-11-03 10:44
به نقل از Zzz:
سلام
تبریک بابت مرگ این ملعون.
من یادمه 3 سال پیش با این سید خودمون تلفنی حرف زدم و از تحلیلاشون استفاده کردم حالا اگه بازم دوست دارن بیان و یک سری تحلیل جدید برامون بزارن. (در ضمن آقا سید قول شیرینی هم در صورت مرگ این نفله به بنده داده بودن ;) )

سلام سر قولم هستم
نقل قول کردن
+13 #195 منتظر چشم براه 1393-11-03 10:42
عاشقان عیدتان مبارک باد
باهم دو رکعت نماز شکر برجنازه عبدالشیطان بخوانیم
بعد از 3 سال انتظا ر ،!!
نقل قول کردن
+5 #194 سید 1393-11-03 10:42
به نقل از alitrt:
خب برادر مال سال 94 رو بذار
93 که گذشت

سلام شما به قسمتی که با خط قرمز زیرش مشخص شده توجه کنید(( احتمال فوت سلطان بزرگی در جهان می رود))
94 هم می گذارم ولی به دلایلی اقای جانقربان امسال علائم اخرالرزمان اصلی رو مجبور شدند از تقویم حذف کنند و فقط در یک نسخه بدون تکثیر نزد کتابخانه تخصصی خانه نجوم و ژئفیزیک نگهداری می شود.
نقل قول کردن
+11 #193 رزمنده 1393-11-03 10:27
خبرش آمد:
ملک عبدالله مُرد / سلمان، شاه سعودی شد + عکس و فیلم(سایت مشرق)
ساعتی پیش تلویزیون عربستان خبر مرگ شاه سعودی را اعلام کرد. براساس این گزارش، دربار پادشاهی سعودی شاهزاده سلمان را پادشاه جدید و شاهزاده مقرن را ولیعهد اعلام کرده است.
به گزارش مشرق، ساعاتی پیش ملک عبدالله، سرسلسله وهابیت عربستان مرد.

تلویزیون عربستان در ساعت های اولیه امروز جمعه، پس از پخش آیاتی از قران خبر مرگ ملک عبدالله را اعلام کرد.

دقایقی پیش نیز شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی مبسوط از وضعیت کنونی عربستان سعودی مرگ این پیرمرد وهابی را تایید کرد.

ملک عبدالله بن عبدالعزیز، ششمین شاه سعودی و دهمین فرزندِ عبدالعزیز آل سعود، بنیانگذار عربستان جدید بود. وی به تاریخ اول اوت ۱۹۲۴ میلادی (۱۰ مرداد ۱۳۰۳ خورشیدی) در شهر ریاض متولد شد و بیست و سوم ژانویه ۲۰۱۵، برابر با سوم بهمن ۱۳۹۳ در ریاض مرد. ملک عبدالله پس از مرگ برادرش فهد بن عبدالعزیز، و از تاریخ اول اوت ۲۰۰۵ به‌مدت (۹ سال) پادشاه عربستان بود.

ملک عبدالله در چند هفته اخیر به علت ابتلا به عفونت ریه در بیمارستان بستری و از آن زمان هیچ تصویری از وی منتشر نشده بود. «خبرگزاری رویترز» نیز خبر داد ، خبر مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» قبلا بارها به صورت شایعه مطرح می‌شد اما این‌بار با اعلام اخبار مرگ وی از تلویزیون دولتی عربستان به شایعات پایان داد.

براساس این گزارش، دربار پادشاهی سعودی شاهزاده سلمان را پادشاه جدید و شاهزاده مقرن را ولیعهد اعلام کرده است.

به گزارش سی.ان.ان جسد وی روز جمعه خاک خواهد شد.

ملک عبدالله، شاه سعودی مُرد

ملک عبدالله، شاه سعودی مُرد


ملک عبدالله، شاه سعودی مُرد / سلمان، شاه سعودی شد + عکس

ملک عبدالله، شاه سعودی مُرد / سلمان، شاه سعودی شد + عکس
سلمان بن عبدالعزیز آل سعود؛ شاه جدید سعودی
نقل قول کردن
+6 #192 کمال 1393-11-03 10:26
به نقل از یه فیلسوف:
سلام، من در دو دانشگاه بزرگ صنعتی در پایتخت درس خوندم و تو هیچ کدوم به طور نمونه شما نمی تونید کتاب انجیل رو پیدا کنید. در کتاب فروشی ها هم چنین کتاب هایی فروخته نمیشه؛ می تونید مراجعه کنید و متوجه این موضوع بشید.
---------
در ضمن یک نفر مثل من ممکنه بخواد بی واسطه و مستقیما با استفاده از مراجع دست اول با بهاییت آشنا بشه، آیا کتاب خونه ای هست که من بتونم برم اونجا و کتاب دینی بهاییان رو اونجا بخونم؟

عزیرم به کاهدون زدی!!!
اولا بهایت در شیعه نسخه بدل وهابت در اهل سنت است که الحمدلله در نطفه خفه و فرصت عرضه اندام پیدا نکرد.
ثانیا فرض محال که نسخه چابی کتاب ادیان آسمانی دیگر در کتابفروشی ها و کتابخانه ها پیدا نشود اما نسخه الکترونیکی آن در فضای مجازی به راحتی در دسترس است لذا این آه و ناله شما بی مورد است.
نقل قول کردن
+5 #191 alitrt 1393-11-03 10:22
به نقل از سید:
صرفا جهت اطلاع



صفحه ای تقویم نجومی سال 1393 حسین جانقربان مشهور به نجم السپهر عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری

تقویم سال 1394 ایشونم دیروز به دستم رسید و شگفتا



خب برادر مال سال 94 رو بذار
93 که گذشت
نقل قول کردن
+12 #190 عبدالرحمن 1393-11-03 10:21
نقل قول کردن
+11 #189 امیدوار 1393-11-03 10:13
نکته مهم.این مطمئنا چند روزه مرده که صبح خبر مرگشو اعلام میکنند وعصرم خاکش میکنند
نقل قول کردن
+17 #188 سرباز 1393-11-03 10:10
در گوش سحر طنین (حزب الله!) است
آغاز فرج ز مرگ (عبدالله!) است
ای منتظران سرود (وحدت) خوانید
فرزند محمد ص و علی ع ( در راه!) است!!!
نقل قول کردن
+8 #187 mahdi57 1393-11-03 10:07
به نقل از جانباز از اصفهان:
.
@};- @};-

دوستان هواپیمای ظهور در حال فرود و نشستن هستش.
@};- @};- @};- @};-


.

سلام بر گروه مومنان
حقیر نیز مانند شما منتظران دوست داشتنی و محب علی ابن اب طالب(ع) تعجیل در ظهور حضرتش را از خداوند متعال خواستارم.
نقل قول کردن
+13 #186 ای کاش 1393-11-03 10:07
خدایا یعنی میشه امروز موقع بیعت با پادشاه عربستان یک عده ازین شاهزاده های معترض برای بیعت نیاند یا چه بهتر میشه اگه مثلا یکی ازین مدعیا یه اسلحه با خودش بیاره و وقتی میخاد بیعت کنه پادشاه جدید و با یه ده پونزده تا ازین شاهزاده های گردن کلفتو به رگبار ببنده.
نقل قول کردن
+10 #185 هادی رجبی 1393-11-03 10:05
خدایا بی نهایت تو را شکر می گوییم .
نقل قول کردن
+12 #184 نکته 1393-11-03 10:04
یا مهدی ادرکنی

برخیز زخواب خوش اذان نزدیک است
صبح فرج اماممان نزدیک است
معلوم شد از هلاک عبدالشیطان
پابوسی صاحب الزمان نزدیک است
نقل قول کردن
+10 #183 هادی رجبی 1393-11-03 10:03
بله ان شاالله
آقای علی اصغر عزیزم
خداییش یه مژدگانی خوب به شاداب و من بدهید ااولین افرادی هستیم که این خبر را خوش را توی سایت دادیم
نقل قول کردن
+12 #182 شاداب 1393-11-03 09:56
الان این ملعون مرد یعنی باید منتظر ظهور باشیم ؟تضمین شد! فکر کنم سلمان هم بزودی با این اوصاف به درک واصل بشه
نقل قول کردن
+8 #181 هادی رجبی 1393-11-03 09:56
جناب علی اصغر سیجانی عزیز.خبر خوش در روز عید مسلمین را از بنده پذیرا باشید حدود 4 سال است که سایت شما را دنبال می کنم همچنین سایت zohoor.ir را که خیلی از پیش بینی های جناب س.م.ر هم صحیح بوده است
منبع: رادیو فردا
گزارش‌های منابع خبری عربی حاکی است که ملک عبدالله، پادشاه عربستان، بامداد روز جمعه سوم بهمن در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

امیر سلمان، ولیعهد عربستان، با اعلام این خبر گفته است که ملک عبدالله در بیمارستانی در ریاض درگذشته است.

به گزارش رسانه‌های عربستان، امیر سلمان بن عبدالعزیز ۷۹ ساله، برادر وی، به عنوان پادشاه، و امیر مقرن بن عبدالعزیز به عنوان ولیعهد انتخاب شده‌اند.

امیر سلمان طی هفته‌های گذشته مسوولیت اداره کشور را بر عهده گرفته بود.

تلویزیون دولتی عربستان در ساعات اولیه بامداد جمعه پخش برنامه‌های عادی خود را قطع و اقدام به پخش قرآن کرد. پیش از اعلام خبر توسط رسانه‌های رسمی این کشور شایعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیرامون مرگ ملک عبدالله منتشر شده بود.

مراسم خاکسپاری وی قرار است عصر جمعه صورت گیرد.

پادشاه عربستان روز ۳۱ دسامبر در بیمارستان بستری شد و بعد نتایج آزمایشات پزشکی مشخص کرد که به ذات الریه مبتلا شده است. چند روز بعد اعلام شد که حال وی رو به بهبودی است.

ملک عبدالله که متولد سال ۱۹۲۴ بود در ۱۹۸۲ به عنوان ولیعهد عربستان انتخاب و در سال ۲۰۰۵ پادشاه عربستان شد. وی طی سال‌های اخیر از بیماری‌های مختلفی رنج می‌برد.


وی یکی از متحدان اصلی آمریکا در خاورمیانه به شمار می‌رفت و طی سال‌های زمامداری‌اش اصلاحات مختلفی را در عربستان بوجود آورده بود.

پادشاه عربستان و سایر شیخ نشین‌ها از مخالفان عمده قیام‌های موسوم به «بهار عربی» به شمار می‌رفتند چرا که آن‌ها را تهدیدی برای ثبات و حکومت‌های خود می‌دیدند.
نقل قول کردن
+9 #180 شاداب 1393-11-03 09:42
ملک عبدالله مُرد / سلمان، شاه سعودی شد + عکس و فیلم
به گزارش مشرق، ساعاتی پیش ملک عبدالله، سرسلسله وهابیت عربستان مرد.

تلویزیون عربستان در ساعت های اولیه امروز جمعه، پس از پخش آیاتی از قران خبر مرگ ملک عبدالله را اعلام کرد.

دقایقی پیش نیز شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی مبسوط از وضعیت کنونی عربستان سعودی مرگ این پیرمرد وهابی را تایید کرد.

ملک عبدالله بن عبدالعزیز، ششمین شاه سعودی و دهمین فرزندِ عبدالعزیز آل سعود، بنیانگذار عربستان جدید بود. وی به تاریخ اول اوت ۱۹۲۴ میلادی (۱۰ مرداد ۱۳۰۳ خورشیدی) در شهر ریاض متولد شد و بیست و سوم ژانویه ۲۰۱۵، برابر با سوم بهمن ۱۳۹۳ در ریاض مرد. ملک عبدالله پس از مرگ برادرش فهد بن عبدالعزیز، و از تاریخ اول اوت ۲۰۰۵ به‌مدت (۹ سال) پادشاه عربستان بود.

ملک عبدالله در چند هفته اخیر به علت ابتلا به عفونت ریه در بیمارستان بستری و از آن زمان هیچ تصویری از وی منتشر نشده بود. «خبرگزاری رویترز» نیز خبر داد ، خبر مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» قبلا بارها به صورت شایعه مطرح می‌شد اما این‌بار با اعلام اخبار مرگ وی از تلویزیون دولتی عربستان به شایعات پایان داد.

براساس این گزارش، دربار پادشاهی سعودی شاهزاده سلمان را پادشاه جدید و شاهزاده مقرن را ولیعهد اعلام کرده است.
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+5 #179 as 1393-11-03 09:39
وفاة ملك السعودية

الديوان الملكي يعلن وفاة العاهل السعودي الملك عبدالله بن عبدالعزيز خادم الحرمين الشريفين.

الجمعة, 23 يناير, 2015, 01:46 بتوقيت القدس

paltimes.net/.../...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد